Erottiin monimutkaisen tapahtumaketjun jälkeen, syyttelyä ja välit täysin poikki. Nyt tilanne jo parempi, paitsi että itselläni on hirveä ikävä
Mies on vihainen ja loukattu. Ryöpytinhän kaiken hänelle jo.
Mutta siis ei vastaa viesteihin mitkä suoraan käsittelee lopullista eroa
ei millään haluaisi sopia tapaamista, jossa sanottaisiin heippa (tarvitsisisin sen todella päästäkseni yli, ettei kaikki lopu kuin seinään ja viesteihin)
Hän haluaa miettiä, tapaamista(??) Ei olisi kuulema järkevää
Syyttelee ja muistuttelee, miten asiat olisivat hänellä nyt suhteen kannalta paremmin
Sanoo rakastavansa vieläkin
Soitti minulle, kuulema "vahingossa"
Ei alunperinkään voinut sanoa suoraan, että se on loppu nyt
On edelleen kovasti puimassa asioita, vihaisen ja katkeran oloinen
Loukkaantui kun kuuli että minulla oli ollut muita (laastarisuhde)
Mitä hittoa!?
Haluaako hän erota, miksi pakoilee?
5
237
Vastaukset
- ruusunen3
..Mutta tärkein on että, sanoo silti että ei halua minusta enää mitään.
Miksi ei sitten voi hoitaa asiaa/eroa pois!- hjökjh
No niin, jos tärkein on EI HALUA SINUSTA ENÄÄ MITÄÄN, niin mikä blokki päässäsi estää ymmärtämisen. Siinähän se on hoidettu. Miksi roikutte toisissa, jotka eivät halua enää mitään? Onko planeetan ainoa mies kyseessä, ei kai?
- ruusunen3
Ei kenelläkään mitään spekulaatiota??;(
- Melkein lapista
Joten haet nyt seuraa suomi24.lla! Heitä helvettiin se profiilis ja selvitä menneet ensin!! Ilmankos se kahvittelukin jäi vaan yhteen kertaan. V.ittu mitä ämmiä toi netti on täynnä!!!
- ruusunen3
?? no nyt taisi tulla väärä henkilö, ei ole profiilia missään netissä. Enkä myöskään hae tai ole hakenut täältä seuraa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701