Oon 14 vee tyttö. Onko meitä muita jotka piristää päiväänsä kiusaamalla muita? Voitaisiin persustaa vaikka oma kiusaamis foorumi? Jolla kesksuteltaisiin kiusatuista ja jaettais kiusaamis vinkkejä. Esim. kerran leikkasin kiusattuni pitkät hiukset ihan lyhyiksi ja kerran piilotin luistimet ja tekin voisitte kokeilla.
Kiusaaminen vaan on niin hassunhauskaa. Yhden kiusatun sain tekemään itse murhan ja tää uus lämpenee pikku hiljaa myös ja masentuu koksa se on alkanu käyttää pelkkiä mustia vaatteita ja värjännyt hiuksensa punamustiksi. Ne jotka on nyt lyhyet. Oikeesti, sillä oli metrin fleda ja voi sitä itkua mitä sä päästi. Mulla ei ollu ikinäollu niin hauskaa.
Eli tehdään pro kiusaajille oma voofumi jossa jaetaan vinkkejä kiusaamisen salaamiseen ja kiusaamiseen ja kesksutellaan muutakin koulu maailmasta.
Tämä keskustelu on provo.
Kiusaaminen jatkuu kouluissa kuitenkin. On niitä kiusaajia niin paljon että voorumi voitaisiin perustaakin.
pro koulukiusaajat
66
516
Vastaukset
- Ihan hyvää tekstiä.
On tämäkin tapa viihdyttää itteensä.
Ihailtavaa kuitenkin, on kuinka hyvän tarinan keksit, ei ainakaan heti päälle päin näy, että se on keksitty. Ja kirjoitusvirheiden määräkin on erittäin alhainen, mitä ei yleenäs näe ton ikäsiltä tämmösillä foorumeilla.
Jospa soveltaisit inspiraatiotasi vaikka kaunokirjallisiin tarkoituksiin? Äikän maikka varmasti ois kiinnostunu lukeen hyvin kirjotettuja tarinoita!- mr penis
Oon pro koulu kiusaaja . Kiusannu homoi ja nörttei koko koulu ajan.nyt yli opistos js kiusaus waa jatkuu
- Joohh
mr penis kirjoitti:
Oon pro koulu kiusaaja . Kiusannu homoi ja nörttei koko koulu ajan.nyt yli opistos js kiusaus waa jatkuu
Yliopoistossa ja melkeen osaa kirjottaa oikein? Just :D
- unnamed.exe
mr penis kirjoitti:
Oon pro koulu kiusaaja . Kiusannu homoi ja nörttei koko koulu ajan.nyt yli opistos js kiusaus waa jatkuu
Kyllä suurin osa tietää että sä ootki sellane huonosti kasvatettu joka kiusaa viattomia.
- kiusj
olen täysin varma että tälläiselle foruumille olisi kysynytää :) nyt tänne vain rohkeasti kommentoimaan kiinnostuneet, ettei tämä provo mene hukkaan ;D muut kiusaajat laittakaa viestiä yhdessä on kivempaa varsinkin netissä ;)
- 88 HH
ok millon teette foorumin
- äääp
juu no oon kyl aika proo varsinkin läskien servaamises :p voi vittu mit pahiksii :DD
- LoLäksdee
Haha oli hauska lukee tätä juttuu kuinka hyvän tarinan joku on keksiny ei kukaa tosissaa oo perustamas mitää kiusaajien foorumii ja jos olis nii se olis jo säälittävää ja kaikki suurinpiirtei naurais niille xD
- hsassu
Ootte oikeesti ihan outoi oon tääl sillee 0.0 ku luen näit viestei siis kuinka ihminen voi olla nii ilkee. Ja joo teidän perhe-elämä on varmaan ihan paska ku kiusaatte ja sillee. Mut vois sitä vähä ajatella mitä muille tekee. Ajatelkaa jos teitä kiusattais samanlailla ku te kiusaatte. Nii miltä se tuntuis?
ajatelkaa vähä.- Tikru898
Minust on hauskaa kiusata niit jotka ei osaa puolustautuu, eikä laittaa vastaa. Oon tälkii hetkel kiusaamas. Eikä se kerro opelle, koska me ollaa 'kavereita'. :D
- leijona
Tikru898 kirjoitti:
Minust on hauskaa kiusata niit jotka ei osaa puolustautuu, eikä laittaa vastaa. Oon tälkii hetkel kiusaamas. Eikä se kerro opelle, koska me ollaa 'kavereita'. :D
sen huomaa että oot pelkkä säälittävä pelkuri joka menis heti itkeen mamman luo, jos joku laittais vastaan.
- Tikru898
leijona kirjoitti:
sen huomaa että oot pelkkä säälittävä pelkuri joka menis heti itkeen mamman luo, jos joku laittais vastaan.
Enhän menis. Mä vaa toteasin et taidan olla pienissä vaikeuksissa.
- kiusj
Tikru898 :) oon samaa mieltä mitä syyttömämpi sitä parempi! kiusaaminen ei lopu koskaan..
- Kiusattu8
niin,kiusaaminen ei lopu koskaa. Kaikki voi muka yrittää mut sitä ei saa loppuu koskaa. Pahin paikka on koulu. Sinuu kiusataa ja sun on pakko mennä kouluu. Sä et pääse läpi jos lintsaat. Ne tyypit on ärsyttävii, jotka yrittää tunkee joitaa kavereiks. Jos ei oo jonkun kaveri ei pakost voi tullakkaa. Vaikk yritetää lopettaa sitä se on eikä lopu koskaa.
Minuu kiusattii ala-asteel. Nyt oon ylä-asteel ja elämä on joskus vielkii rankkaa. Mä oon kiusannu myönnän sen. Ehkä siks elämä on erityisen rankkaa. Mä vajosin tosi alas, ku kiusasin. mä tiiän mun pitäis pyytää anteeks. Arvatkaa kuinka vaikeeta se on? Mä kuitenkii aion yrittää joskus.
Mä harkitsin ala-asteel itsemurhaa. Nytki voisin vaa kuolla pois. se on ihan totta. mä itken tosi paljo nykyää iltaisin. Sori jos täs on kirjotusvirheit. Kirjotan tietokoneeel ja täs on varmaa kirjotusvirheit ku on vähä kiire. tunti loppuu kirjotan koulus.
Mä oon aatellu nukahtamist pois. Jos vois vaa nukahtaa. Kiusaaminen ei lopu koskaan. Se on tosi varma, ettei se lopu koskaa. Ei kukaan, ei milloinkaan keksi mitään millä se saadaan loppumaan.
Mä kiusaisn yht hikkee, olin niin helv ' tin kateellinen ku sit ei oltu kiusattu. Tai emt jos sitä oli. Se oli niin ylisuosiaalinen - ...
Onneksi alottaja ei oo mun koulus... Kädet oltais väännetty ympäri.
- Tikru898
Niin joo sun kädet tietty. Taiat vähän pelätä. ...
- ihanoikeesti!!!1
Onks sulla tunteita ?
- Tikru898
Mulla on, mutta alottajasta en mee takuuseen. Mielihyvää sillä aineski on.
- Julma Avun Antaja
miten on jos kaikki tällä palstalla esiintyneet kiusaajat lattais kotikapunkinsa näkyviin. niin katsotaan kuinka moni on koulukiusaaja mun käynnin jälkeen?
kiusaajat mietikäähän mitä kirjoitatte!
ja miettikää voiko joku ulkopuolinen puolustaa kiusattuja?- Tikru898
Mä voin laittaa. En pelkää sinuu. Kotka. Se on muute hieno lintu. Arvaatko jo kouluni? Nimimerkist näkee ikää.
- enpäskerroähäähä
toi on vaan tekosyy tyydyttää omia kiusaamishalujas
- Julma Avun Antaja
okei. et pelkää minua? vai?
suurin osa ihmisistä jotka tuntee minut henkilö kohtaisesti, sanovat että olen pelottava jopa hyvällä tuulella ollesani. mutta hyvä ettet pelkää minua. muuten joutuisit liikkumaan vain valoisan aikaan ja välttelemään varjoisia paikkoja. ja tarkkailemaan kokoajan ympäristöäsi peläten.
mutta kiusaajathan eivät juurikaan liiku yksin, tiedän sen kokemuksesta.
mutta eipä se minua haittaa saampahan pitää pitempään hauskaa.
monenko porukassa liikut vai oletko 'kova' ja kiusaat yksin?- hiventotuuttakin?
oon kova ja liikun yksin (pahaperseilme)... en kyllä oikeesti kiusaa mutta oon kyllä muutenvaa vitun ärsyttävä!... ja mäki oon pelottava. ihmiset juoksee usein mua pimeellä karkuun koska oon niin jäätävä...
- protrolliperse
kakkapää
- Julma Avun Antaja
yksin liikuva kiusaaja harvinaista. voi voi. minäkun pidän joukossa liikkuvien kiusajien pieksämisestä. niiden pelon ja vihan sekainen huutelu kun käyvät kippuun ja saava turpaansa. kaikki se huutelu "hakataan se" ja hetkeä myöhemmin huudot: "eihän tuota voi voittaa". jos olisit liikunut porukassa niin olisit saanut lappaa koko joukon kerralla kippuun. mutta ei voi mitään.
turha sanoa että tyhmän rohkeaa uhoamista. "sillä mitää hän elämässä olla jännitystä"
sanottakoon että liikun yleensä yksin mutta tarvittaessa saan kyllä porukkaakin paikalle.- shaddup
Tikru on ite sellane läskipaska nörtti kateellinen hyvännäkösille ja muutenkin sillä on varmaan paljon henkisiä ongelmia. Leikkii pahapersettä ja sää pian turpaansa nii kpvaa ettei pariin vuotwen uskalla ulos mennä... Taii sitten tää tikru on sellanen tyypillinen huoraaja saa paskoja numeroita,on kade ja kiusaa. Kuolee aidsiin parikymppisenä. Poltat varmaa tupakkaaki ku oot isin pikku prinsessa.
- shaddup
shaddup kirjoitti:
Tikru on ite sellane läskipaska nörtti kateellinen hyvännäkösille ja muutenkin sillä on varmaan paljon henkisiä ongelmia. Leikkii pahapersettä ja sää pian turpaansa nii kpvaa ettei pariin vuotwen uskalla ulos mennä... Taii sitten tää tikru on sellanen tyypillinen huoraaja saa paskoja numeroita,on kade ja kiusaa. Kuolee aidsiin parikymppisenä. Poltat varmaa tupakkaaki ku oot isin pikku prinsessa.
sori grammar virheistä kirjotan kännykällä
- minä vaan
shaddup kirjoitti:
Tikru on ite sellane läskipaska nörtti kateellinen hyvännäkösille ja muutenkin sillä on varmaan paljon henkisiä ongelmia. Leikkii pahapersettä ja sää pian turpaansa nii kpvaa ettei pariin vuotwen uskalla ulos mennä... Taii sitten tää tikru on sellanen tyypillinen huoraaja saa paskoja numeroita,on kade ja kiusaa. Kuolee aidsiin parikymppisenä. Poltat varmaa tupakkaaki ku oot isin pikku prinsessa.
shaddup toi oli hyvä pointti!
- Tikru898
shaddup kirjoitti:
Tikru on ite sellane läskipaska nörtti kateellinen hyvännäkösille ja muutenkin sillä on varmaan paljon henkisiä ongelmia. Leikkii pahapersettä ja sää pian turpaansa nii kpvaa ettei pariin vuotwen uskalla ulos mennä... Taii sitten tää tikru on sellanen tyypillinen huoraaja saa paskoja numeroita,on kade ja kiusaa. Kuolee aidsiin parikymppisenä. Poltat varmaa tupakkaaki ku oot isin pikku prinsessa.
En mä polta mut minust on kiva kiusata sit. Kiusaan yhen kaa joka on myös meiän 'kaveripurukas'. Kiusaan myös sen takii et saisin hyväksyntää silt. Se on 15 ja mä 14. Se jota kiusaan on kans15.
Ärsyttää sen hyvätapaisuus ja jatkuva anteekspyytäminen. Jos se vahingos tönäsee se pyytää siitkii anteeks. Se on siis ylikohtelias. - NäinpäTämä..
Tikru898 kirjoitti:
En mä polta mut minust on kiva kiusata sit. Kiusaan yhen kaa joka on myös meiän 'kaveripurukas'. Kiusaan myös sen takii et saisin hyväksyntää silt. Se on 15 ja mä 14. Se jota kiusaan on kans15.
Ärsyttää sen hyvätapaisuus ja jatkuva anteekspyytäminen. Jos se vahingos tönäsee se pyytää siitkii anteeks. Se on siis ylikohtelias.Niin hyvät tavat on hyvä pitää mielessä. Onhan teistä teineistä huomattu, valitettavan monesta siis ettei käytöstapoja ole yhtään. Ikävä kyllä te ette ole korvaamattomia tai parempia kuin muut.
Mahtaa vika olla kotona kun lapset on kaikkea muuta kuin kilttejä.
Mahtaa olla Tikrunkin kotona jokin mennyt vikaan kun lapsi tykkää kiusata. - kitaristipoikapv00
toi on totta välil ei tepsi ku väkivalta
- kitaristipoikapv00
voitais joskus tavata
- laki itse
lakin 628/1998 29§ nojalla sinun ja kaverisi toiminta on lain vastaista.
lisäksi jokai sella on vahingon korvaus vastuu ja yli 15- vuotiaat ovat jo rikos oikeudellisessa vastuussa teostaa ja mahdollisesti tekemättä jättämisistään.
olette muuten suoraan sanotuna kusessa jos kiusattunne vetää teidät kaksi oikeuteen kiusaamisestanne.
nimitttain siellä ei tuomarille perusteluksi kelpaa mikään: "Kiusaan myös sen takii et saisin hyväksyntää silt" tai että "Ärsyttää se että se on ylikohtelias".
sinuna lopettaisin hyvän sään aikana. yhtä kohteliaasti kuin se pyytää anteeksi sitä että on tönäissyt, niin yhtä kohteliaasti se voi kävellä poliisi asemalle ja tehdä rikosilmoituksen.- Gabriellalollol
Voora vaikka oot provo niin ollaan ku kaksoset
- Guffe
Gabriellalollol kirjoitti:
Voora vaikka oot provo niin ollaan ku kaksoset
Ei hyvää päivää, mitä PULSUJA!
Taitaa olla kurja elämä teillä?
On se saatana ihme homma, mikä vittu teitä nuoria vaivaa? - IhqD4Fuq?!
Gabriellalollol kirjoitti:
Voora vaikka oot provo niin ollaan ku kaksoset
Millä luokalla oikeen oot ku tommonen paska menee hikarille läpitte?!
- Guffe
IhqD4Fuq?! kirjoitti:
Millä luokalla oikeen oot ku tommonen paska menee hikarille läpitte?!
Niin mikä menee läpi? Jos tarkoitat tuota viimeistä viestiä niin suosittelen, että menet apukouluun harjoittelemaan luetun ymmärtämistä. Tarkoitan yleisesti koko ketjua tai ylipäätään koko kiusaamista mitä nykyisin on paljon.
- Gabriellalollol
Guffe kirjoitti:
Niin mikä menee läpi? Jos tarkoitat tuota viimeistä viestiä niin suosittelen, että menet apukouluun harjoittelemaan luetun ymmärtämistä. Tarkoitan yleisesti koko ketjua tai ylipäätään koko kiusaamista mitä nykyisin on paljon.
Voi viddu oot tyhmä!!!! Etkö sä tajua, että mun kirjoitus OLI PROVO???!! MITÄ VITTUA??!! Kiusaaminen on paskaa toisen päälle ja mitä IHQuja kiksejä me saadaan jonku nörtin ärsytyksestä? Kiusaajat on säälittäviä isin ja äipän pikku prinssejä ja prinsessoja, jotka piristää omaa pipiä päätään haukkumalla ja hakkaamal toisia.
_Mut vittu eix ihmiset enää nykyään tajuu suoraan, mikä on totta ja mikä kusetusta?!!! Arvaahan sen tosta textin pituudestkin että se on trolli. Oon aika hyvä kirjottamaan :-P kusetan meidän porukoita miten vaa_ Bai the vei, kiusaajii ei kukaan tuu tulevaisuudessa ottamaan tosissaan, ei ees niitten kullit xD - ErNuGirl4ever
Gabriellalollol kirjoitti:
Voi viddu oot tyhmä!!!! Etkö sä tajua, että mun kirjoitus OLI PROVO???!! MITÄ VITTUA??!! Kiusaaminen on paskaa toisen päälle ja mitä IHQuja kiksejä me saadaan jonku nörtin ärsytyksestä? Kiusaajat on säälittäviä isin ja äipän pikku prinssejä ja prinsessoja, jotka piristää omaa pipiä päätään haukkumalla ja hakkaamal toisia.
_Mut vittu eix ihmiset enää nykyään tajuu suoraan, mikä on totta ja mikä kusetusta?!!! Arvaahan sen tosta textin pituudestkin että se on trolli. Oon aika hyvä kirjottamaan :-P kusetan meidän porukoita miten vaa_ Bai the vei, kiusaajii ei kukaan tuu tulevaisuudessa ottamaan tosissaan, ei ees niitten kullit xDIhmiset vaan sekoilee täällä...-.-"
Hellow Gabriella. Pitkästä aikaa!^^ onks Piecee kuulunu missää¿ ja hyvin kirjotit ton trollis x3 reps - guffe
Gabriellalollol kirjoitti:
Voi viddu oot tyhmä!!!! Etkö sä tajua, että mun kirjoitus OLI PROVO???!! MITÄ VITTUA??!! Kiusaaminen on paskaa toisen päälle ja mitä IHQuja kiksejä me saadaan jonku nörtin ärsytyksestä? Kiusaajat on säälittäviä isin ja äipän pikku prinssejä ja prinsessoja, jotka piristää omaa pipiä päätään haukkumalla ja hakkaamal toisia.
_Mut vittu eix ihmiset enää nykyään tajuu suoraan, mikä on totta ja mikä kusetusta?!!! Arvaahan sen tosta textin pituudestkin että se on trolli. Oon aika hyvä kirjottamaan :-P kusetan meidän porukoita miten vaa_ Bai the vei, kiusaajii ei kukaan tuu tulevaisuudessa ottamaan tosissaan, ei ees niitten kullit xDValitettavasti nykyisin ei tiedä mikä on totta ja mikä ei, koska monen näköistä apinaa nykyisin löytyy.
http://www.liveleak.com/view?i=755_1358226355
Linkissä hyvä esimerkki nyky koulusta..... sairasta paskaa!! - Gabriellalollol
guffe kirjoitti:
Valitettavasti nykyisin ei tiedä mikä on totta ja mikä ei, koska monen näköistä apinaa nykyisin löytyy.
http://www.liveleak.com/view?i=755_1358226355
Linkissä hyvä esimerkki nyky koulusta..... sairasta paskaa!!Heij ernu >:D Joo, piece on heilunu täällä useemminki IHQuttelemassa. Miten voi olla, ettet sä oo huomannu sitä? Onnex sensei sentään on häippässy xD
- ErNuGirl4ever
Gabriellalollol kirjoitti:
Heij ernu >:D Joo, piece on heilunu täällä useemminki IHQuttelemassa. Miten voi olla, ettet sä oo huomannu sitä? Onnex sensei sentään on häippässy xD
Sensei ;_____; joo xD ja homoragepornoo on varmaan romahtanu luolansa mukana.
---->Luolamies ^^
vai Piece on täällä taas... Niimpä näkyy!-.-"
Koht on kesäloma halleluja! - piece&love
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Sensei ;_____; joo xD ja homoragepornoo on varmaan romahtanu luolansa mukana.
---->Luolamies ^^
vai Piece on täällä taas... Niimpä näkyy!-.-"
Koht on kesäloma halleluja!Jeah enää viikko tätä paahtamista!!
Mitään kesäsuunnitelmia teillä?? Sensei varmaan läxii Judohaan kanssa johonkin KunG-Fu-leirille, ja homoragepornoo (jos se nyt ees on elossa ku se sen luola romahti xD) varmaan markkinoi uutta luolaansa ja myy homopainia kesäalella xD Gabriella varmaan on menossa johonki ihquvaankirkuvaanlissujen kesäfestarille - Tikru898
piece&love kirjoitti:
Jeah enää viikko tätä paahtamista!!
Mitään kesäsuunnitelmia teillä?? Sensei varmaan läxii Judohaan kanssa johonkin KunG-Fu-leirille, ja homoragepornoo (jos se nyt ees on elossa ku se sen luola romahti xD) varmaan markkinoi uutta luolaansa ja myy homopainia kesäalella xD Gabriella varmaan on menossa johonki ihquvaankirkuvaanlissujen kesäfestarilleMä aion pyytää silt anteeks, et kiusasin sit. Sen ylikohteliaisuus käy hermoille. Sitä paitsi oon vast 14.
- ErNuGirl4ever
piece&love kirjoitti:
Jeah enää viikko tätä paahtamista!!
Mitään kesäsuunnitelmia teillä?? Sensei varmaan läxii Judohaan kanssa johonkin KunG-Fu-leirille, ja homoragepornoo (jos se nyt ees on elossa ku se sen luola romahti xD) varmaan markkinoi uutta luolaansa ja myy homopainia kesäalella xD Gabriella varmaan on menossa johonki ihquvaankirkuvaanlissujen kesäfestarilleMm-lätkää sun ois pitäny olla selostamas xD ois tullu voitto Taivas varjele Piece!
joo täällä ollaan.
Kesääääh herranjumala mä pääsen talvihorroksesta johon vajoon ku koulut siinä syksyllä starttaa^^
Sensei on joo sortunu perunankuorintaan ku sitä ei enää näy. Luola sortuu... Dojo sortuu... MILLÄ NE NYKYÄÄN RAKENTAA [lapset perunoista ei tehdä asuntoa]
>____<
Vai kesälomasta kyselet?
---->Kesä iihan täys ohjelmaa... Kesäduunii... Reilu viikko hengailuu ja hillumista kahestaan mun siskon (serkkutyttö) kaa maalla ja kiusaamassa sukulaisii... Sitte riipaaarii vikko. Komfirmation xD jne... Ja muutenvaan ylivaltasta sekoilua ihan vaa täällä stadissa. Sit emt käyää jossai ulkomailla¿
24/7liikkeellä. Never stop ;3 mites teil? - Tikru898
ErNuGirl4ever kirjoitti:
Mm-lätkää sun ois pitäny olla selostamas xD ois tullu voitto Taivas varjele Piece!
joo täällä ollaan.
Kesääääh herranjumala mä pääsen talvihorroksesta johon vajoon ku koulut siinä syksyllä starttaa^^
Sensei on joo sortunu perunankuorintaan ku sitä ei enää näy. Luola sortuu... Dojo sortuu... MILLÄ NE NYKYÄÄN RAKENTAA [lapset perunoista ei tehdä asuntoa]
>____<
Vai kesälomasta kyselet?
---->Kesä iihan täys ohjelmaa... Kesäduunii... Reilu viikko hengailuu ja hillumista kahestaan mun siskon (serkkutyttö) kaa maalla ja kiusaamassa sukulaisii... Sitte riipaaarii vikko. Komfirmation xD jne... Ja muutenvaan ylivaltasta sekoilua ihan vaa täällä stadissa. Sit emt käyää jossai ulkomailla¿
24/7liikkeellä. Never stop ;3 mites teil?Pitää mennä jollee tyhmälle partioleirille. Joku Satahanka. Sinne pääsee vaa yli 12-vuotiaat. Se kestää mukavast viikon. Ajattelin olla Sofun kaa Mussalos. Sil on kyl rippileiri ja sulkapalloleiri ja matka Kreikkaa.
Täytyyki kysyy et millo. No sit varmaa pelaan vaa kotoon. Se Sofu on muutes se jota 'kiusaan'. - kysyjä1
Tikru898 kirjoitti:
Pitää mennä jollee tyhmälle partioleirille. Joku Satahanka. Sinne pääsee vaa yli 12-vuotiaat. Se kestää mukavast viikon. Ajattelin olla Sofun kaa Mussalos. Sil on kyl rippileiri ja sulkapalloleiri ja matka Kreikkaa.
Täytyyki kysyy et millo. No sit varmaa pelaan vaa kotoon. Se Sofu on muutes se jota 'kiusaan'.Tikru898, mitä järkeä kiusamisessa mielestäsi on?
- mullakin kysymys
kysyjä1 kirjoitti:
Tikru898, mitä järkeä kiusamisessa mielestäsi on?
Hei mulkii on sulle tikru898 kysymys: siis kiusaatko kaveriasi, mutta kuitenkin vietät aikaa hänen kanssaan? Etpä tee häneen kovin hyvää vaikutusta...
- kitaristipoikapv00
Gabriellalollol kirjoitti:
Voora vaikka oot provo niin ollaan ku kaksoset
uskallakko kattoo pärjääkkö mulle reilus tappelus
- Julma Avun Antaja
kitaristipoikapv00 kirjoitti:
uskallakko kattoo pärjääkkö mulle reilus tappelus
korjaus tuohon kiusaajat ei tappele juuri koskaan reilusti.
aina ne käyttää joko apu välineitä, joukko voimaa tai lyövät ns. "kuolleesta kulmasta". Tai sitten näitä kaikkia. Gabriellalollol kirjoitti:
Voora vaikka oot provo niin ollaan ku kaksoset
Oikeesti, vähän sairasta tollanen!! Onko teillä edes tunteita tai omaatuntoo? Hankkikaa oikeesti apuu. Juopotteleeks sun vanhemmat ja hakkaa? Se ois ainakin oikein sulle ... -.- Te oikeesti pilaatte jonkun menestyvän elämän! HEI! HERÄTYS TÄHÄN MAAILMAAN! Ja opetelkaa kirjottaa! Niinku yksi tyyppi tuolla ylempänä sanoi, opettaja tykkäis lukee parempaa käsialaa -.- eikä mitää ''Ihquu! Se oli niinqu nii lololol lisäx yx kax'' voi lol oikeesti! Oootte vaan kateellisia niille jotka jaksaa lukee kokeisiin ja menestyy hyvin koulussa. Te pilaatte sekä että uhrin tulevaisuuden, myös omanne!!
- Tikru898
mullakin kysymys kirjoitti:
Hei mulkii on sulle tikru898 kysymys: siis kiusaatko kaveriasi, mutta kuitenkin vietät aikaa hänen kanssaan? Etpä tee häneen kovin hyvää vaikutusta...
Kyllä. Kiusaan häntä ja olen samalla hänen 'kaverinsa'. Hän ei ole koskaan pyyyänyt tai huomioinnut kiusaamistani mitenkään.
- justjoo..
Tikru898 kirjoitti:
Kyllä. Kiusaan häntä ja olen samalla hänen 'kaverinsa'. Hän ei ole koskaan pyyyänyt tai huomioinnut kiusaamistani mitenkään.
Tikru898: Siis onko hän hyväkin kaverisi? Kiusaatko häntä nyt kesälomallakin?
- Tikru898
justjoo.. kirjoitti:
Tikru898: Siis onko hän hyväkin kaverisi? Kiusaatko häntä nyt kesälomallakin?
Hän on hyvä kaverini. En kiusaa nyt kesälomalla. Mutta kiusaan vähän hänen kaveriaan. Se kaveri on kaveriporukassamme ja hän ei ole minun kanssani maailman parhaissa suhteissa enkä minä hänen.
- Jahasjahas
Tikru898 kirjoitti:
Hän on hyvä kaverini. En kiusaa nyt kesälomalla. Mutta kiusaan vähän hänen kaveriaan. Se kaveri on kaveriporukassamme ja hän ei ole minun kanssani maailman parhaissa suhteissa enkä minä hänen.
Tikru898: Miten kiusaat näitä kavereitasi? Onko se mielestäsi ystävällistä? Miksi teet niin?
- Tikru898
Jahasjahas kirjoitti:
Tikru898: Miten kiusaat näitä kavereitasi? Onko se mielestäsi ystävällistä? Miksi teet niin?
Lähettelen häiritseviä viestejä ja kun Sofu sanoo ei kai haittaa sanon tahallani että se haittaa,tökin,tönin oon samaa mieltä sen kiusaaja kamun kanssa, siitä että Sofu on tyhmä ja milloin mitäkin. Kiusaan koska se tuntuu hyvältä. Haluan parantaa itsetuntoani jollaista ei kunnolla edes ole.
Minua kiusattiin ala-asteella ja se paha olo on vieläkin sisällä. Tuntuu että kaverini ovat paljon parempia kuin minä. Isälläni on masennus ja äitini ja isäni riitelevät joskus. Äitini haluaa että keskityn täysillä kouluun. En ole saanut olla pitkään aikaan kavereiden kanssa.
Ne kaverit ovat 12 tai 10. Muut asuvat Mussalossa tai keskustassa. On hyvin yksinäistä. On henkisiä ongelmia. Tämä nimimerkki on huonon olon purkamista. Sellaisia asioita mitä ei pitäisi tehdä tai pitäisi unohtaa. - Guffe
Tikru898 kirjoitti:
Lähettelen häiritseviä viestejä ja kun Sofu sanoo ei kai haittaa sanon tahallani että se haittaa,tökin,tönin oon samaa mieltä sen kiusaaja kamun kanssa, siitä että Sofu on tyhmä ja milloin mitäkin. Kiusaan koska se tuntuu hyvältä. Haluan parantaa itsetuntoani jollaista ei kunnolla edes ole.
Minua kiusattiin ala-asteella ja se paha olo on vieläkin sisällä. Tuntuu että kaverini ovat paljon parempia kuin minä. Isälläni on masennus ja äitini ja isäni riitelevät joskus. Äitini haluaa että keskityn täysillä kouluun. En ole saanut olla pitkään aikaan kavereiden kanssa.
Ne kaverit ovat 12 tai 10. Muut asuvat Mussalossa tai keskustassa. On hyvin yksinäistä. On henkisiä ongelmia. Tämä nimimerkki on huonon olon purkamista. Sellaisia asioita mitä ei pitäisi tehdä tai pitäisi unohtaa.Toivon sinulle helvetin apina kaikkea huonoa, en voi jumalauta ymmärtää sinun ajattelu tapaasi.
Pidän todennäköisenä ettet tule kyllä koskaan menestymään elämässäsi, onneksi!
Helvetin Pulsu!!
- mikavittuteillon
Vitun sairaat!!!!!!!!!!!! Onko teistä muka hauskaa saada joku tekee itsemurha????? :.( Ihan vitun oikeesti!!!!!
- 19991
on :) ei sitä tunnetta voi kuvailla jos ei ite ymmärrä.. tää maa on täynnä ihmisiä joille ei montaa kertaa tartte sanoo että hyppää parvekkeelt :)
- noolipashyväprovo
19991 kirjoitti:
on :) ei sitä tunnetta voi kuvailla jos ei ite ymmärrä.. tää maa on täynnä ihmisiä joille ei montaa kertaa tartte sanoo että hyppää parvekkeelt :)
Provo
- kitaristipoikapv00
19991 kirjoitti:
on :) ei sitä tunnetta voi kuvailla jos ei ite ymmärrä.. tää maa on täynnä ihmisiä joille ei montaa kertaa tartte sanoo että hyppää parvekkeelt :)
ei vittu horo kerro osottes nii katotaa huvittaako enää kiusaa
- kitaristipoikapv00
tost näkee et vanhampas ei rakasta sua ja oot vahinko
- vitun
luuseri
- ouh sorry
vitun kirjoitti:
luuseri
anteeks, kommentoin väärää henkilöö, :/
VITUN SAIRAAT! TE SAATANAN KIUSAAJAT PILAATTE PAREMPIEN IHMISTEN ELÄMÄN!! VITTU JOS TIETÄISIN KUKA OOT NI SIT OIKEESTI! Saatanan sairaat paskat!! Häipykää sinne PASKAAN mistä ikinä ootte tullukki ettekä ikin tuu takas! Hakkaa ja kiusaa itteäs mutta älä muita. Sun oikeesti kannattas hankkii APUA!
- pannarinaama
SENKIN ILKEÄ! MITEN JOKU VOI OLLA NOIN KAMALA? SENKIN ÄMMÄ, SYÖ PÄÄS! OOT MELKEIN YHTÄ KUVOTTAVA KUIN KOULURUOKA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463