stooria taas palstalla. Yhdelle onnettomalle pitää oikein selvittää pyynnöstä asioita ja toinen torvi puffaa jotain dacian rupua joka toisessa viestissä. Nostan hattua Volvo-kuskeille, sillä heillä ei ole näköjään mitään tarvetta provoilla täällä - itsetunto kohdallaan. Hyvä.
Kyllä on lapsellista
6
181
Vastaukset
- The Köle
Volvo ei ole nuorison suosima automerkki......
se varmaan on tässä suurimpana syynä, koska varttunut premium-autoväki ei täällä provoile, oli sitten kyseessä mikä automerkki tahansa. -näillä oikeasti hyvätuloisilla on ihan toiset huvit ja mielenkiinnon kohteet.....
.wannabe Audi ja BMW-kuskit, tai vasta tulevat autokuskit on oma luku sinänsä,,,,,,
-ja se on ihan tervettä, kautta aikain tapahtunutta lapsenmielistä kädenvääntöä, Fordin, Opelin, VW:n ja Toyotan välillä....... - Skoda paras on ! :-)
lisätään vielä sokota listalle :- )
- The Köle
No joo.......Skodalla perinteet ovat mitkä ovat ja ne vielä tänäkin päivänä aiheuttavat vääriä mielikuvia.........kuten Toyotakin....entisenä "riisikuppina"
-Skodan lisäksi uusista tulokkaista pitää huomioida myös Korealaiset.....
- Fittipaldi1
Tää "jutuselu" on ihan nollassa tässäkin ketjussa.
Nuoriso suosii ihan mitä vaan esim.renault-> halpa
Voi rääkätä, rässiä ja hypätä pituutta. Tälläinen ihan normi.
Kyllä, nuorisolle jotka autosta edes jotain tietää muuta
kuin merkin mielellään ajaisivat Volvo S40, V40 T4, tie-
tenkin tuunattuna, uudellen ohjelmoituna, lastutettuna
ja 2001 eteenpäin päivitetyllä phase2 mallilla, joka
lähtee et teinin tupee on takahyllyllä. Etenkin näitä
kyseisiä vehkeitä nettiautossa myy juuri etupäässä
nuoriso. sano mitä sanot. Jos Kölellä on Trabantin
vauhti pahvi, joku toinen nuori ajaa jollain toisella lintalla.- pennuille jaffaa
ja jos piha on liukas niin sitä enemmän joutuu piinaamaan Rellua ;-)
- Kölellä on pointti !
Näinhän se taitaa olla, että kun se eka bemari tai audi (vm about 97, tai jotain...) on hommattu, niin se eteen vannotaan vaikka auto lonksuu ja työntää sinistä savua toisten silmille. Ollaan niin "premium" luokassa. Heh, mutta tuollainen provoilu taitaa sitten kuulua tämän viiteryhmän kehitysvaiheeseen. Huvittavaa, mutta kieltämättä aika rasittavaa joskus kun kokemattomuus oikein loistaa näiden herrojen viesteistä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125866
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103835"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 69572
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist32473