Kyllä on lapsellista

Avensis on briljant

stooria taas palstalla. Yhdelle onnettomalle pitää oikein selvittää pyynnöstä asioita ja toinen torvi puffaa jotain dacian rupua joka toisessa viestissä. Nostan hattua Volvo-kuskeille, sillä heillä ei ole näköjään mitään tarvetta provoilla täällä - itsetunto kohdallaan. Hyvä.

6

181

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • The Köle

      Volvo ei ole nuorison suosima automerkki......

      se varmaan on tässä suurimpana syynä, koska varttunut premium-autoväki ei täällä provoile, oli sitten kyseessä mikä automerkki tahansa. -näillä oikeasti hyvätuloisilla on ihan toiset huvit ja mielenkiinnon kohteet.....

      .wannabe Audi ja BMW-kuskit, tai vasta tulevat autokuskit on oma luku sinänsä,,,,,,

      -ja se on ihan tervettä, kautta aikain tapahtunutta lapsenmielistä kädenvääntöä, Fordin, Opelin, VW:n ja Toyotan välillä.......

    • Skoda paras on ! :-)

      lisätään vielä sokota listalle :- )

      • The Köle

        No joo.......Skodalla perinteet ovat mitkä ovat ja ne vielä tänäkin päivänä aiheuttavat vääriä mielikuvia.........kuten Toyotakin....entisenä "riisikuppina"

        -Skodan lisäksi uusista tulokkaista pitää huomioida myös Korealaiset.....


    • Fittipaldi1

      Tää "jutuselu" on ihan nollassa tässäkin ketjussa.
      Nuoriso suosii ihan mitä vaan esim.renault-> halpa
      Voi rääkätä, rässiä ja hypätä pituutta. Tälläinen ihan normi.
      Kyllä, nuorisolle jotka autosta edes jotain tietää muuta
      kuin merkin mielellään ajaisivat Volvo S40, V40 T4, tie-
      tenkin tuunattuna, uudellen ohjelmoituna, lastutettuna
      ja 2001 eteenpäin päivitetyllä phase2 mallilla, joka
      lähtee et teinin tupee on takahyllyllä. Etenkin näitä
      kyseisiä vehkeitä nettiautossa myy juuri etupäässä
      nuoriso. sano mitä sanot. Jos Kölellä on Trabantin
      vauhti pahvi, joku toinen nuori ajaa jollain toisella lintalla.

      • pennuille jaffaa

        ja jos piha on liukas niin sitä enemmän joutuu piinaamaan Rellua ;-)


    • Kölellä on pointti !

      Näinhän se taitaa olla, että kun se eka bemari tai audi (vm about 97, tai jotain...) on hommattu, niin se eteen vannotaan vaikka auto lonksuu ja työntää sinistä savua toisten silmille. Ollaan niin "premium" luokassa. Heh, mutta tuollainen provoilu taitaa sitten kuulua tämän viiteryhmän kehitysvaiheeseen. Huvittavaa, mutta kieltämättä aika rasittavaa joskus kun kokemattomuus oikein loistaa näiden herrojen viesteistä.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      866
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      835
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      69
      572
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      32
      473
    Aihe