Heippa haluisin avata keskustelun siitä,että olimme mieheni kanssa 9 vuotta yhdessä. Miehelläni oli joskus vuosina 2003-2005 päihde ongelma,mutta ensimmäisen lapsemme saatua hän lopetti kaiken. Meillä on 2 yhteistä ihanaa lasta 7v ja 4kk. Uusi koti,ihana perhe,koira,uusi ihana vauva yms... Mutta joku meni pieleen? Mies sortu juomaan ja jätti mediät... Nyt on paha olla ja ajatukset ei ole kovin selkeät! Miten selviin arjesta kahden lapsen kanssa josta toinen on vain 4kk ja toinen kyselee koko ajan missä isi on? miten selviän taloudellisesti? Kaikki tuntuu nyt jotenkin siltä,että kaatuu päälle... Onko kellään ollut samaa tilannetta? --apuja otetaan vastaan myös tukea--
Jäin yksin lapsieni kanssa...
6
461
Vastaukset
- ....Tuurijuoppo...
Kyllä sille miehelle muistuu mieleen vaimo ja lapset, kun rahat on juotu ja tulee nälkä ja kankkunen.
- juopon ex vaimo
En tiedä auttaako mutta itsekin selvisin lopulta 2 lapsen kanssa. Itse tosin jätin tuurijuopon miehen. Lasten psyyke ei kestä isän juomista. Lopulta parempi erota jos paha ongelma. Voi olla että miehesi tulee takaisin mutta ehkä lopulta sinulla on asiat paremmin ilman juoppoa. Aluksi sattuu mutta kyllä se iloksi muuttuu.
- no miks ei
Tsemppiä sulle, päätä vain selvitä niin selviät! Ota päivä kerrallaan ja pyydä apua tarvittaessa. Joka aamu sitä herätään ja illalla mennään nukkumaan, ja taas on selvitty yhdestä päivästä! Minä mietin parhaillaan parisuhteen päättämistä 2 v poikani isän kanssa.. Rankkaa varmaan tulee olemaan, mutta saanpahan olla rauhassa. Usko vain, kyllä sinä pärjäät!
- alkoholistin ex
Kyllä pärjäät. Itse jäin 4 pienen lapsen kanssa yksin ja hyvin ollaan pärjätty. Muistat vain kaiken avun pyytää ja ottaa vastaan.
- Minkä kaiken?
Mitä sille teidän ensimmäiselle lapselle tapahtui? Sille joka syntyi vuonna 2005?
"Miehelläni oli joskus vuosina 2003-2005 päihde ongelma,mutta ensimmäisen lapsemme saatua hän lopetti kaiken." - Piippiipiip
Mitäs vinkumista täällä oikein kuuluu? Itsekäs ämmäkö siellä taas uutta ja ihanaa kaipailee? Etköhän laita kämpän kuntoon ja vie lapset ulos ja paina kauppaan hakee pöperöä. Laskut maksetaan sitte kun iskä tulee reissulta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2442044- 841228
- 901067
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 121771
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701