Olen pohtinut, että jos löytäisi rakastajattaren, olisi mukava välillä päästä irrottelemaan. Naisen pitäisi olla iältään 20-40 vuotias, eikä ripustautuvaa laatua. Mahtaisikohan tällainen salasuhde kiinnostaa jotain neitokaista, itse olen jo aikuinen, hyvässä kunnossa oleva ukkomies. En kylläkään osaa edetä asiassa minnekään suuntaan. Onko kellään kokemuksia?
Rakastajatar
23
687
Vastaukset
- dfghjklöä'
Minäkin olen pohtinut että olisi se vaan mahtavaa herätä johnny deppin vierestä.
Treffit-palsta löytyy toisaalta, myös Iskuria kannattaa yrittää. Me nuoret naiset olemme ihan superkiinnostuneita ryhtymään rakastajattariksi ukkomiehille, se on ihan parasta mitä elämällä on meille tarjota. Ja etenkin netin kautta, niin että kun jotain ukkomiestä alkaa panettaa ja se haluaa jonkun 20-40-vuotiaan niin suorastaan kilpailemme siitä!- ukkomies555
Tämä kuulostaa tosi hyvälle, mukava kuulla, että toivoa on, vielä. Niin minä arvelinkin, että panettaa se neitokaisiakin. Ja se hyvä puoli on, että ei tarte ootella kosimisia puolin eikä toisin. Tästä sain lisää potkua yrityksille. Voi, että tulin iloiseksi. Tosi paljon kiitoksia.
- onnee vaan
ukkomies555 kirjoitti:
Tämä kuulostaa tosi hyvälle, mukava kuulla, että toivoa on, vielä. Niin minä arvelinkin, että panettaa se neitokaisiakin. Ja se hyvä puoli on, että ei tarte ootella kosimisia puolin eikä toisin. Tästä sain lisää potkua yrityksille. Voi, että tulin iloiseksi. Tosi paljon kiitoksia.
öööö....tekeekö ikäero jo tehtävänsä?? mielestäni kyse edellisellä oli juurikin ironiasta...tragikoomista, että et iäkkäänä ukkomiehenä tajunnut sitäkään..?? Yritäpäs tosiaan löytää nuorikko panohaluillesi..
- 456789iu
onnee vaan kirjoitti:
öööö....tekeekö ikäero jo tehtävänsä?? mielestäni kyse edellisellä oli juurikin ironiasta...tragikoomista, että et iäkkäänä ukkomiehenä tajunnut sitäkään..?? Yritäpäs tosiaan löytää nuorikko panohaluillesi..
:DD ukko hei!
- ei kiitos sanoosinkk
Kuka haluaa ukon, jolla ei ole tarpeeksi munaa lopettaa väljähtänyttä suhdettaan vaan haluaa kokeilla sekä vapautta kielletysti ja olla samalla huonossa parisuhteessa. Sellaiset ukot ovat saamattomia ja heiltä puuttuu tahdonvoimaa. Naiset eivät kaipaa sellaisia, paitsi ne, jotka ovat valmiita samanlaiseen kuin sinäkin.
- noin se menee
Unohda! Käänny sen papiljottipäisen rouvasi seuraan ja vonkaat sitä kerran kuussa tapahtuvaa yhtymistä perjantai iltana saunan jälkeen pikaisesti klo 20..että kerkee uutiset katsomaan ja sitten maate!
- irkkuli1
Ikävä kyllä teitä nuorta pyllyä etsiviä miehiä on tuolla palstalla aika paljon. En tiedä onko ketään koskaan onnistanut, mutta minä ainakin dellaan ne viestit heti.
- hoikkis222
Voi toki, kyllä on onnistunut ja usein. Jos kemiat synkkaa ja sattuu olemaan sopiva tilaisuus, niin kyllä se seikkailunhalu pistää nuorikolle hormoonit hyrräämään. Itse suosin hoikkia neitokaisia, kiihottavat enemmän kuin pulskat. Ja kuinka ollakaan, niin ujot neidot usein ovat kaikista parhaita ja innokkaampia. Ne salatut haaveet tulevat esiin.
- neitonen26.2
Pakko on kertoa omasta kokemuksesta. Iskin kerran silmäni erääseen vanhempaan herrasmieheen, aluksi kohteliasta jutustelua. Ajan kuluessa alkoi synkata mukavasti. Sitten ehdotus ulosmenosta ja kävelystä rantaraitilla. Nautin suunnattomasti älykkäästä keskustelusta. Ehdotin kerran, että mies tulisi luokseni iltateelle. Mitään sopimatonta ei tapahtunut. Kerran taas tavattuamme, mies kysyi, että lähtisinkö mukaan etelänlomalle, hän maksaisi. Sillä reissulla päädyimme iltakävelyn jälkeen sänkyyn. Rakastelu ei ollut pikapanoa vaan hidasta ja nautinnollista. Teimme sitä melkein joka ilta. Loman jälkeen tapaamme jälleen normaalisti, nyt olemme kylläkin menneet sänkyynkin. Että ei ne miehet ole aina pelkästään alapään vonkaajia, pelkästään, toisin kuin nuoret pojanklopit.
- öh..?
juurihan kerroit, että joka ilta olitte?
ehkä oli varaa ja kärsivällisyyttä enemmän, mutta samasta asiasta -vonkaamisesta- kysymys. - Nolo pelle olet
Aika noloa puhua noin pahasti ristiin. Et sinä mikään nuori neitonen ole, vaan vanha ukko joka yrittää saada nuoria naisia innostumaan vanhemmista miehistä.
Mene takaisin rukkailemaan. Netistä voit kytätä niitä nuoria sporttipeppuja, mutta et sinä niitä sänkyysi saa.
- yksakka1
Joo samaanhan tuo päättyi. Heti, kun tarjottiin lomaa, niin jalat aukeni. Että..?
- minämyös
Hei camoon te yliälykkäät friidut. Jos teille tarjottaisiin ilmaista etelänmatkaa, niin kuinka moni teistä ei olisi hetken päästä selällään jalat levällään voihkimassa. Varsinkin jos seuralainen ei olisi mikään sika käytökseltään.
Taitaa tuo kateus vaan nyt nostaa päätään. Jotain onnisti ja kaikkea hyvää hänelle.- yksakka1
Mulla on varaa ostaa omat matkani, joten ei syytä kateuteen. Vaikka nainen sitä tuossa yrittikin peitellä, niin jalkoväli ostettiin etelänmatkalla, eipä tuo vanha kuukkeli olisi muuten kelvannut. Mutta jos neiti on sinut sen asian kanssa, niin sittenhän siinä ei ole mitään vikaa.
- ukkomies555
Mukava lukea teidän analyysiänne. Kun katselin teidän kirjoitustyylejänne, niin taitaa olla niin, että jotkut rouvat esiintyvät useamman nimimerkin takana. Kirjoittajan oma elämäntilanne ja koetut asiat näkyvät tekstissä kun oikein tarkkaan niitä analysoi, yksittäiset sanat tai sanavalinnat. Kriittisempiä näyttäisivät olevan siinä 30-45 vuotiaat ehkä hieman elämäänsä pettyneet nykyiset tai entiset rouvat. Herkästi tässä iässä ollaan kateellisia nuoremmille naisille, sananvalinta " sporttipeppu " paljastaa kirjoittajan itse olevan pyylevämpi, ei enää jaksa tehdä kropan eteen töitä, peli on menetetty, no hope. Mitä taas tulee etelänmatkan maksamiseen jalkoja levittämällä, niin enpä oikein usko monenkaan siihen lähtevän ellei matkaseura muuten kiinnosta, poikkeuksiakin on varmaan. Mielenkiintoista, miten kateellisia iäkkäämmät naiset voivat olla nuoremmilleen.
- yksakka1
Ja mukava on aina kuulla olevansa katkera ja kateellinen :) Onko sinusta outoa, että minusta kaksikymppisen ja vanhemman miehen välinen suhde on vähän ällöttävää (toki myös toisinpäin) tai, että minusta itseään pitäisi kunnioittaa sen verran, että ei jaa pilua ns. rahasta, vaan koska tykkää toisesta. No mutta kuten sanoin, kaikki tyylillään.
- Vanha ex-rouva
Höpö höpö, me kriittiset vanhemmat naishenkilöt olemme oppineet, ettei kaikkea potaskaa tarvitse sietää, vaan elämänsä voi muokata sellaiseksi, että itse on hyvä elää ja tämän tiedon jaamme ilolla myos nuorille naisille. ;)
- Mee ny **ttuun
Taitaa ottaa koville kun kuulee suoraan, että vanha vaimoaan pettävä ukko ei olekaan nuorien naisten unelma. Taitaa se kateus kalvaa sinuakin, kun tajuat ettet olekaan enää nuori ja komea, vaan pelkkä nuoruutensa perään haikaileva **llunkipeä pelle :D Teitä on netissä tuhansia. Miksi ihmeessä kukaan vähänkään tasokkaampi nuori nainen haluaisi tuollaisen vaivoikseen? Siksi kun sanot olevasi hyväkuntoinen? Suomessa on tuhansia nuoria ja komeita sinkkumiehiä. Mitä sinulla on sellaista jota heillä ei ole tarjota? Ja ei, en ole h*ora, joten on turha tyrkyttää rahaa.
- hahhahhah
Nyt tuli kyllä paha mieli, kun sanoit noin tuhmasti. Olen luuseri, en saa enää pi.lua, joudun vetämään käteen, on mentävä ostamaan Tummelia. Ei varmaan kaikki olekaan meidän luusereiden perään, mutta vielä sitä riittää nuorta lihaa meillekin, kotimaista sekä ulkomaista. Miksi, sitä pitäisi kysyä näiltä neitosilta. Olisiko joku puuttunut isäkompleksi. Turvallisuus.
Jätämme teidät vanhat huuhkajat rauhaan, kitatkaa kaljaa rauhassa terassilla, muualle ette kelpaakaan. - entinenrakastajatar
Hei, olen 45 v edelleen sporttipeppu ja monen miehen päiväuni. Erottuani 10 v sitten olin useammankin varatun miehen rakastajatar. Eronneena tai epätyydyttävässä parisuhteessa ihan toimiva ratkaisu, jos jälkimmäisestä typerästä tilanteesta ei kykene irrottautumaan.
Kokemukseni mukaan, sivusuhde ei saa kestää puolta vuotta/vuotta kauempaa tai pitää ainakin ottaa vuoden parin aikalisä. Muuten tunteet tulevat väkisin väliin ja se aiheuttaa ongelmia - molemmille, olipa toinen tai molemmat varattuja.Typerää yrittääkään väittää, että "minä hallitsen tilanteen, en rakastu". Kukaan ei oikeasti hallitse, kun tunteet tulevat väkisin kuvaan jos tapailee usein ja on iholla, ihon alla...Aikansa hallitsee, sitten vaan todellinen pelimies/nainen myös huomaa rakastuneensa enempi tai vähempi. Kukaan ei inhottavan ihmisen kanssa usein tapaa edes seksin merkeissä, kun toinen on mukava ja mieleinen seksissä hiipivät tunteet salakavalasti peiton alle.
Rehellinen myös täytyy olla, siinä tilanteessa ei kannata valehdella kummankaan. Mutta kannattaa yrittää olla tutustumatta. Eli välttää viimeiseen asti keskusteluja perheistä, lapsista, työstä, harrastuksista, mistään muusta kuin politiikasta yleisesti ja säästä - silloin voi mahdollisimman kauan yrittää pitää tunteet poissa pelistä. Silloin kuin huomaa googlaavansa rakastajatarensa työpaikkaa tms peli on jo menetetty, silloin olisi viimeinen järkevä hetki lopettaa se suhde.
En kadu yhtäkään suhdetta, mutta en enää suostuisikaan varattua tapailemaan. Enkä olemaan parisuhteessa, jossa tarvitsisin vierasta...typerää tuhlata elämä johonkin ihmiseen vain lasten tai talon tms takia, jos ei oikeasti ole hänen kanssaan onnellinen ja rakasta, nauti hänen kanssaan sellaisena kuin hän on ja itse on. Mutta jokainen tavallaan...minusta pettäminen on mielen heikkoutta. - Nuori ja notkea
Näin 23-vuotiaan naisen näkökulmasta asetelma ei vaikuta pahalta. Olen itse hyvin kiinnostunut itseäni reippaasti vanhemmista miehistä, sillä heillä on elämänkokemusta ja taitoa monellakin saralla.
Miksi siis en voisi kannustaa keskustelun aloittajaa kokeilemaan? Jos ei liitto tyydytä, mutta rakastaa vielä kumppaniaan, mikse ei? Kuka sitä on kieltämään, jokaisella kun on oma elämänsä.
Kokemus avartaa naiset rakkaat!- No jopas jotaki
"Kuka sitä on kieltämään, jokaisella kun on oma elämänsä."
Hmm... no kukahan? Voisiko olla vaikkapa se miehen oma puoliso? Jokaisella on joo oma elämä, mutta jos eletään parisuhteessa niin silloin kyllä pitäisi ottaa myös se toinen ihminen huomioon, eikä ajatella vain itseään.
Jos liitto ei toimi, niin silloin kannattaa keskustella asiasta sen oman kumppanin kanssa, eikä alkaa heti etsimään pettämisseuraa. Mutta kuten huomaamme, niin ongelma ei taida olla edes siinä että liitto olisi jotenkin erityisen huono. Tuo p**seaivo vain haluaisi päästä nuoren naisen kanssa sänkyyn, eikä ajattele omaa kumppaniaan pätkän vertaa.
Joo, todella kannustettavaa toimintaa. Hurraa! Moraaliton p*skahousu koko äijä.
Eikä tuo sinun viestisi vaikuta edes 23v naisten kirjoittamalta. Taitaa olla taas sama äijä leikkimässä naista, kun luulee että sitten kaikki nuoret naiset innostuvat etsimään vanhempaa salarakasta :D
- 45v mies
mistäpäin nuori ja notkea on? kiinnostus heräsi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462