Osaisko joku sanoa,että mistä johtuu kun harrastan kuntopyörällä polkemista niineilen kun polin reilun tunnin n.30km niin jonku aikaa pyörailyn jälkeen tulee tosi paha ja oksettava olo ja tuntu välillä,että lähteekö taju- oli tosi pelottava olo. Vettä join koko suorituksen ajan vähän välia ettei ainakaa nestehukka ollu kyseessä. olen reilu viiskymppinen ja perusterve nainen. Kiitos jos joku viitsii vastata.
Paha olo
6
59
Vastaukset
- Nainen 41 v.
No mulla sama juttu, mut mulla syynä se, et verenpaine nousee urheilun aikana ihan liian korkeaks, eikä tasaannu sitten millään. Siitä tulee mulle paha ja pyörryttävä olo. Tiedän tämän, kun kävin rasituskokeessa, jossa tämä asia huomattiin pyörälläajon aikana ja sen jälkeen äkättiin, ettei paine laskekaan. Tuli myös mieleen, ettet juo liikaa pyöräilyn aikan, kun sillon se vesi pyörii siellä mahassa ja tulee siitäkin paha olo? No, tuskin, mut tulipa mieleen.
- tuttua oli..........
Kuullostaa niinku olis menny maitohapoille. Maitolasin juominen auttaa. Sitä vettä ei kannata kyllä älyttömästi vedellä siinä kesken kaiken.
- kuntp
kiitos vastauksista itekki mietin tuota veden juomista- pitääpä panna tarkkailuun.
- kuntp26
Hei nainen41 mitä lääkäri tuumas siitä kun verenpaine ei laske. Voiko kuitenki harrastaa pyöräilyä normaalisti vai tuliko jotain neuvoja??
- kuntp
Jopa parani pyöräily kun vähensin veden juomista. Tosi hyvä olo nyt pyöräilyn jälkeen -Kiitos vinkistä.
- kuuntele kehoasi
Eikö tuollainen ole elimistön oma merkki viestittää, että harjoitus eim ole sillä kertaa hyväksi. Ainahan tähdennetään kuntoilussa ja fyysisessä harjoittelussa, että pitää kuunnella itseään ja tehdä vain sen mukaan kuin tuntuu hyvältä. Voi olla joskus väsynyt ja stressaantunut ja silloin pitää olla järkeä ottaa kevyemmin tai jopa levätä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701