Noniin on kevät ja kesä tuloillaan. Nyt on käynyt niin mukavasti ,että taidan olla ihastunut työkaveriin. Menen aivan työkyvyttömäksi kun hän on paikalla, ajatus menee solmuun ja hermoilen. Kuinka lähestyn tätä ihanaa naista, rakkauden ruumiillistumaa? En kehtaa työpaikalla kysyä töksäyttää kun en tiedä edes onko varattu ja miten tähän suhtautuu, kyllä siinä työkuviot kärsii jos jotenkin ahdistuu. Voiko ottaa yhteyttä puhelimitse vai saakohan tästä lähestymistavasta jotenkin friikin kuvan? Kertokaa naiset miten te reagoisitte jos mies työpaikaltanne laittaisi teille viestiä? Neuvoja ja omia kokemuksia?
Ihastunut, kuinka lähestyä?!
6
353
Vastaukset
- lifemocker
ei työkavereihin kannata sekaantua.... jos nimittäin se ei toimi niin siinä meni se työilmapiiri ja kaikkia vituttaa
- Mä joka kysyn
Mä oon kyllä ihan eri mieltä!
- lifemocker
Mä joka kysyn kirjoitti:
Mä oon kyllä ihan eri mieltä!
sä et ajattelekkaan nyt järjellä vaan munallasi
- aamu ja yö
Laita hänelle viesti, jossa kerrot rehellisesti tunteistasi. Se on aivan luonnollinen tapa toimia, eikä siinä ole mitään väärää.
Taas yhdyn mockeriin, ei kannattaisi sotkeutua työkaveriin. Mutta jos päätät sotkeutua niin ei missään nimessä mitään tunteiluviestejä! Huoleton heitto, että olet menossa töiden jälkeen "yhdelle", tulisiko hän mukaan. Tai muu kevyesti, mieluiten huumorilla höystetty kysymys/pyyntö.
Jos näet ihmistä päivisin työpaikalla niin viesti työajan ulkopuolella ei ehkä olisi suorastaan friikkiä mutta kylläkin melko pateettista...- Jep,
työkavereiden kanssa ei kannata mitään sekoilla. Ei siitä seuraa kuin morkkista ja ahdistusta ja kiusallisia tilanteita, jos homma menee puihin. Mieti sen mukaan kuinka tärkeä se työ sulle on. Jos on kyse vaan jostain väliaikaisesta hanttihommasta niin silloinhan se on ihan sama, mut jos ihan oikeasti työstä kyse mistä nautit niin työkavereihin ei kannata koskea. Mullakin töissäni on pikkuihastuksia ollut, mutta sille asteelle jääneetkin ja aina myös ajan mittaan menneet ohi. Niillä ihastuksilla voi piristää työpäiviään, mutta sen pidemmälle niitä ei kannata viedä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731920Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471207
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46488
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462