Kelpaisinko tyttöystäväks? (Pojille!)

Kelpaanko teille?

Sukupuoli: tyttö

Ikä: 11w

Paino: 36kg (jotain sellast)

Pituus: 158

Luonne: helposti suuttuva, humoristinen, osaan olla ihana, jne....

Ulkonäkö: Brunetet pitkät hiukset, ruskeat silmät

Rinnat: 70B

Harrastukset: Luistelu ja ratsastus

Luistelu: Oon Muodostelma joukkueessa, minoreissa

Ratsastus: Oon vasta alottanut syksyllä (ratsastuksesta tulee kiintee peppu)

Muuta: oon aika notkee (kohta saan spagaatin) ja oon myös urheilullinen. Omistan koiran

35

324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • metmeg

      en todellakaan kelpaa

    • Kelpaanko teille?

      miks en? metmeg

      • ilkeää naurua

        ....Pikkulissu.....


    • Kelpaanko teille?

      en oo! ite oot!!!

      ps. tää on pojille!

      • ilkeää naurua

        Joo etpä varmaa. Mie tiän olevani kaukana lissusta. Btw tää on vappaa maa jos et sattunu tietää


      • seppo322
        ilkeää naurua kirjoitti:

        Joo etpä varmaa. Mie tiän olevani kaukana lissusta. Btw tää on vappaa maa jos et sattunu tietää

        turpakii


      • KapteeniKrisu
        seppo322 kirjoitti:

        turpakii

        Tuo ei auta ketään! Aloittaja, tyttö... miksi etsit suomi24:sta?


      • Ilkeää naurua ei ole lissua lähelläkään.


    • ……-….-,

      Etkelpaa minulle... Iissumainen :/

    • kikkaaa

      kävis ;D kikkkii??

    • voivitunpikkulissut

      "Ikä: 11w"

      Ei jumalauta, sun ikäsiä poikias kiinnostaa se et monta timanttia tulee tänään Minecraftissa

    • Minähän se

      En osaa sanoa.

    • 11w

      Olet aika nuori tänne. Mene kotiin harjoittelemaan tieto- ja yksityissuoja juttuja. (itseasiassa voisi itse opetella niitä enenmän)

    • joomoidd

      Et kelpais

    • mitästäänyonmake

      aivan liian nuori. onko ton ikäsillä siis oikeesti nykyään poikaystäviä?

      • Aloittaja!

        on kaikilla!


    • seolisilloin

      Kun mä olin 11wee nii leikin viel barbieilla ja nukeilla vapaa-aikana ja rakensin metsään majoja jne enkä miettiny poikaystäväasioita. Oli mul paljon poikia iha kaveripohjalta mut en tod miettiny et oonko tyttöystävämatskuu. Hei haloo, oot 11 vuotias ei sun huoliin tartte kuulua viel mutkää pojat! Elä lapsuus rauhassa! :)

    • 121211

      Oot auttamatta liian nuori turhan laiha et tarvitse poikaystävää vielä 10 vuoteen. Get out.

    • lifemocker

      näillä listoilla ei ole mitään merkitystä. KUKAAN ei voi sanoa susta yhtään mitään kun ei tiedä mitään sun luonteesta, ajatuksista, ulkonäöstä jne

    • IhQ

      Taitaapa olla naapurin Taisto saalistamassa pikkupoikia täällä.
      Mut jos oot oikee nii oot iha vitun läski hyi, kannattaa mennä kattoo jo noita viiltely keskusteluja täältä. Kivaa loppuelämää huomiohuorana

      • outoo

        mitä ajattelit


    • kysynvaa

      kuule neiti! kukaan ei valitse tyttöystäväänsä pituuden, painon(taiehkjoskus), harrastusten perusteella. Hanki poikaystäväs jonku muun asian kautta ku notkeudes avulla !!:DD

    • roni.

      36kg, 11v ja 70B rinnat eivät sovi yhteen.

    • 112111

      Liian nuori/laiha/jne.

    • syö !!!!!

      et kelpaa koska oot liian laiha! Syö oikeesti!!

    • lifemocker

      sä oot lapsi vielä. ei tossa iässä vastakkaista sukupuolta jahdata!

    • jokurandomtyyppi3

      Onko sulla Facebook?;)

    • Muhahahahahah

      Oon saman ikäne poika.;DD

      • ilkeää naurua

        Kuuleppa alottaja, ei helvetisä kaikila ton ikäsilä tytöilä oo poikakaveris tai ton ikäsilä pojila tyttökaveri, eikä tarttis ollakhaa. Eikä sun ton ikäsenä pitäs kysellä kelpaakko, soon luonnotonta. Elä mieti vielä tollasia hei, poikaystävien aika o myöhemmi, soot vielä lapsi


    • Naurettavaa.

      Olet 4-5 luokalla, rinnat B kuppia? Ettet vaan käyttäisiä paria kokoa liian isoja liivejä? Joku olikin tässä jo sanonut että 11v, 36kg ei voi omistaa 70B rintoja. Ethän sä osaa vielä edes mitata rinnanympärystäkään? Hohhoijaa.

    • greeneyes99

      Hei kuule Naurettavaa! Nykyään tytöt kehittyvät nopeammin ja minulla oli myös 11-vuotiaana B-kupin rinnat! Että se ei ole mitenkään mahdotonta! Ja esim. menkat mulla alko 10-vuotiaana! Et älä tuu tänne tollasii puhuu, jollet oikeesti asioista tiedä!

    • greeneyes99

      Kerroppa Naurettavaa, minkä ikäinen itse olet ja oletko tyttö vai poika? Haluan tietää kuka ääliö ajattelee noin! Jos olet poika tavallaan ymmärrän, ettet tiedä tälläisistä asioista paljoakaan, mutta älä sitten tuu tänne ja esitä tietävää! Ja jos olet tyttö olet luultavasti aikuinen nainen, joka on ollut nuori noin 70-luvulla tai sitten olet/olet ollut todella hitaasti kehittyvä! Mutta silti ihmettelen olit sitten tyttö tai poika olet kai nähnyt tuon ikäisiä ja niistä ainakin kolmasosalla on tuon kokoiset rinnat!

    • joakim

      Joo jos annat anaalii

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe