Viesti ihastukselle

Tietämätön88

Haluaisin laittaa tekstiviestiä ihastukselle, mutta kun ei ole mitään varmuutta seurusteleeko hän vai ei. Millaista viestiä voisi laittaa, ettei ihan ahdistelijaksi maalaannu, jos hän onkin suhteessa?

Jos jollain jotain hyviä vinkkejä, niin kertokaapas :)

11

5420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miipämii

      Moikka! :)

      No voisit ensin vaikka vihjaista kysymällä että
      jos hänellä on aikaa että haluaako hän lähteä
      kanssasi kahville tai tulla muuten vaan vaikka
      kyläilemään luoksesi?

      Kyläilyyn voit vedota että olisi kiva nähdä
      ja ja jutella niitä näitä kahdestaan.
      (Tämä on tietenkin helpompaa pyytää häntä
      johonkin olettaen jos hän jo ystäväsi.)

      Voit tietenkin pyytää häntä myös avuksi itsellesi johonkin,
      jos tarvit toisen rehellistä mielipidettä jostain.
      Tämä lienee kaikista "turvallisin" keino tutustua
      häneen paremmin mikäli hänen yhteystietonsa
      vain sinulta löytyvät. :)

      Hän osannee varmaan lukea loput rivien välistä? :D

    • Tietämätön88

      Kyllä yhteystiedot löytyvät. Mutta mietin vain sitä, että pystynkö jotenkin rivien välistä selvittämään onko hän suhteessa vai ei? ...muutakun kysymällä kylään ja jos sanoo ei, niin sitten voi päätellä..

      • lifemocker

        mitään hemmetin vihjauksia kun kysyt suoraan: "hei olen miettinyt tässä, että seurusteletko, koska JOS ET niin haluaisin ottaa sut mukaani treffeille"

        kyllä aikuisten ihmisten pitää voida suoraan esittää asiansa eikä kierrellä ja kaarrella!


    • miipämii

      Jos et tunne ketään jolta voisit
      kysyä hänestä tarkemmin, ainoa
      vaihtoehto on selvittää asiaa häneltä
      itseltään.
      Ehkäpä viestiin voisi sisältyä myös
      jokin pieni romanttinen vihjaus ja mikäli
      toinen ei tartu syöttiin, sitten on todennäköisesti
      varattu. :p
      Sataprosenttista varmuutta sinkkuudesta
      ensimmäinen kieltäytyminenkään ei kyllä aina välttämättä takaa,
      sitävastoin toistuva kieltäytyminen kaikista lähemmistä kanssakäynneistä
      kertoo jo jotain toisen omasta rakkauselämästä.

      Lifemockerille myös tiedoksi että vain pieni osa naisista pitää
      röyhkeän suorasta toiminnasta
      koska valitettavan useat arkoja tekemään itse aloitteita tai vastaamaan
      miesten aloitteisiin heti halutulla tavalla.

      Itse kyllä arvostan rehellisyyttä ja pidän Lifemockerin suorasta tyylistä
      mutta moniin muihin naisiin sellainen ei vain vetoa.

      Suhteellisen suorana ihmisenä itsekin olen aika pattitilanteessa
      koska tämänhetkinen miespuolinen ihastukseni on aika ujon
      oloinen enkä haluaisi heti säikyttää häntä tiehensä käymällä
      suoraan kiinni tähän vaikka mieli onkin tehnyt vähintään sen kymmenen kertaa. :D

      • Eos eos

        Miipämii, mistä päin oot? Ap:lle, laita rohkeasti vain viestiä. Vinkkejä siihen jo tulikin.


    • miipä mii taas

      Mie oon tästä Oulun lähistöltä. :)

    • hgsehweh

      Miinusnappia kehiin blease

    • surullinen likka

      Jaa no, itse laitoin ihastukselleni viestiä kun tiesin etten enään tule näkemään häntä jollen nyt toimi. Harmittelin viestissä kun en kerenny hyvästelemään häntä ennen töistä lähtöä ja pari viestiä hän kirjoitti takas mutta kolmanen viestini jälkeen, jossa vähän vitsailen sanoin että harmi kun enään ei nähdä niin eipä vastausta enään kuulunutkaan.. Huoh, taisi olla varattu sittenkin tämä mies vaikka olin huomaavinani hänessä ihastuksen merkkejä... Mutta pakko kai niellä tappio kun mielestäni viestiäni ei voinut ymmärtää muuna kuin kiinnostuksena. Ainakaan mies ei vaikuttanu viesteissään vittuuntuneelta että olin yhteyttä ottanut. niistä päätellen olisi melkein odottanu vasta kolmanteenkin viestiin...

      • Olit rohkee

        Ainakaan ei tarvinnut jäädä katumaan, kun sentään koitit onneasi!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      233
      1980
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1218
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      89
      1024
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1022
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      837
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      113
      778
    7. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    8. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      94
      763
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      122
      698
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      681
    Aihe