onko HOLLISTER SUOMI sivusto aito ym??

kertokaapaa

91

18014

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä tilaa

      Ei ole ei kannata tilata, minä tilasin ja menetin vain rahani.

      • Urpå

        Juuri näin! Ikävä kyllä menin samaan halpaan. Kyllä ottaa pattiin.


    • Vainluotolla

      Jos tilaat, maksa vain luottokortilla. Silloin saat rahat takaisin luottoyhtiöltä jos et saa tilausta! Vaikea sanoa onko luotettava mutta jonkun toisen huono kokemuskin jo kertoo jotain...

    • ...

      www.hollisteco.com

      • ...

        www.hollisterco.com *


      • hollistergirlwiwix

        hollister suomi on epäluotettava, älä tilaa tuut pettyy


    • elluc

      Minäkään en saanut tuotteita hollister suomen sivuilta...

    • tilattu on

      Itse oon tilannut kaks hupparia ja housut ja ihan normaalisti tuotteet tulivat.

      • TIETÄMÄTÖN

        Tuliko sulle heti ilmotus sähköpostiin kun olit tilannut että tilaus on lähtenyt??


      • Kyllä
        TIETÄMÄTÖN kirjoitti:

        Tuliko sulle heti ilmotus sähköpostiin kun olit tilannut että tilaus on lähtenyt??

        Kyllä tuli


    • raipatirai1
    • ONKO?!

      Joku kertoo nyt oikeasti että onko aito vai ei!

      • kesänauta

        Tuskin on aito . En ole itsekkään saannut tilaustani . Ainoastaan sähköpostia että 1 tilaamani t-paita oli loppu ja ehdottivat tilalle toista . Mitään en ole sen jälkeen kuullut , tosin tilauskesta on viikko vasta mennyt . Odottelen viellä viikon ja sitten rupean pähkimään mitä teen . Onneksi maksoin luottokortilla niin pieni mahdollisuus saada rahat takaisin . Olen muutaman päivän koittanut mennä sinne sivuille mutta ei sinne pääse , hakee vaan mutta ei löydä .


      • nettipelle1

        No EI ole! Senhän näkee heti. Kiinalaiset huijarit puhuvat "merenkulusta" kun paikalla pitäisi lukea toimitukset. Haloo... lapsikin näkee että kyseessä ei ole aito sivusto. Jos tietämystä ei ole tuon enempää niin kannattaa pysyä poissa nettikaupoista.


    • hollisterlove

      Kyllä nuo ihan aitoja ovat.

      • Hollisterrr

        Niin voisiko joku kertoa tuolta sivulta kokemuksia? Esim. Onko vaatteet aitoja ym? Onko ollut joka kolikon arvoista? Onko luotettava? :)


    • pirkko4

      Minäkään en ole tilaamiani tuotteita saanut, eivät kuulemma ole maksuani saaneet, visalta kuitenkin tuo ko. summa veloitettu....Pahus sentään, ehdotuksia miten toimia???!! Sähköpostiviestittely meneillään...

      • flinkula

        Tilasin Ruotsin vastaavilta sivuilta ja tilausta ei kuulunut. Laitoin s-postia ja kysyin tilaukseni perään. Minun olisi pitänyt kuulemma vahvistaa s-postilla vielä kertaalleen tuo tilaus. Ilmoitin että haluan rahani takaisin ja vetosin liian pitkään toimitukseen. Mitään ei kuulunut ja parin viikon päästä ilmoitin että Suomen poliisi ottaa yhteyttä mikäli rahoja ei kuulu. Viikon päästä rahat oli palautunut.


    • äimä

      Kovasti on alkanut epäilyttää! Riemuitsimme huikeista alehinnoista ja tilasin tyttärelle kauan kuolatut gollegehousut ja paitoja kesäkuussa. Myös meidän piti vaihtaa pari tuotetta. Saimme tilausvahvistuspostissa tracking-koodin, jonka avulla tilauksen etenemistä on seurattu päivittäin. Paketti jäi jumiin Kiinassa. Sähköpostiviestittelyn jälkeen se liikahti Suomeen. Nyt paketti on tullattavana. Mitähän sieltä ollenkaan löytyy?! Saadaan vielä syytteet piraattituotteiden maahantuonnista.

      • 22vnainen

        EI OLE AITO SIVUSTO! Katsokaa nyt noita lauseitakin käännäskoneella tehty suomenkieltä! siellä valikossa lukee esim alas takit & alas liivit :D mitkä on alas takit :D ja jos lukee tekstejä ni huomaa että on feikkisivusto ja rahat menetätte! tervesin 22 vuotias nainen


      • niia78

        Tuliko siis loppujen lopuksi paketti?


    • Oikeahollister

      älä vaan tilaa! ei ole luotettava.. Tilaa oikealt sivulta 75e niin ilmainen toimitus ( toimitus oikeasti 25,00e)

    • toimiikyllä

      mulla vaatteet lähetettiin kiinaata, mutta sainpahan ne kuitenkin :D:D:D:D:D

      • toimiikyllä

        kiinasta*


      • nettipelle1

        niinpä... mutta eipä ole aidot. Hollisterit tehdään Vietnamissa... ja tuo sivusto myy pirtaattituotteita. senhän näkee sokeakin


    • pettynyt5

      Me tilattiin kans ja menetettiin 89 e ei kannata luottaa suomi Hollister sivuihin.
      Lähettivät ainavaan postia että joo onko tuote tullut? Eikä tullut.
      Lupasivat lopulta lähettää rahaa kun 1/2 VUOTTA kinattiin asiaa ja lopulta eivät vasaa meille eikä rahoja tai tuotetta koskaan tullut!
      Älkää vaan tilailtko!!! Luottokorttia yhtiöt ei palauta nykyään rahoja nettipostikaupoista!

    • Vame22

      Ei kannata tilata!! Vaatteet ovat feikkejä ja muutenkin todella huono laatuisia tilasin pari huppari ja pari t-paitaa tulleja tuli 80 euroa ja vaatteet olivat kaiken lisäksi vääriä.Otin yhteyttä sähköpostitse sen jälkeen pariin otteeseen mutta vastausta ei ikinä tullut.Sinne meni rahat ja vaatteitakaan ei ole tullut kertaakaan käytettyä koska ne jotka sieltä tulivat oli jotain aivan hirveitä ja todella huono laatuisia.Jos haluat tilata niin tilaa hollisterin virallisilta sivuilta.Postikuluja suomeen tulee 25 euroa mutta jos tilaat yli 75 eurolla niin ei postikuluja.Vaatteet tulevat sieltä noin 5 arkipäivässä!!

    • ihmettelen3

      Itse tilasin Hollister paidan ja olen nyt alkanut epäilemään, onko paita aito?
      Kangas on ihmeellistä ainetta ja siitä Hollister tekstistä lähtee niitä lankoja. Mutta en kyllä yhtään tiedä tota sivuston ja tuotteiden aitoutta?
      Minulla tuli paita ihan ajallaan.
      Ja yksi mikä ihmetyttää kyseisessä paidassa on, että siinä lukee Made in China?

      Onko muilla lukenut sama?
      Onko se ostamani paita siis aito, jos sen valmistus maa on Kiina?

      • Holliboy

        Minä tilasin virallisilta hollisterin sivuilta ja siinä "Hollister Alifornia":n alla luki made in china että ei se siitä ole kiinni


      • Holliboy

        Hollister California:n*


    • Hollisteria

      Täällä sanottiin, että Hollisterin aidoilta sivuita tilattuna yli 75 eurolla ei tulisi postikuluja. Meidän tilaus oli yli 100 euroa ja siihen lisättiin 25 euroa postikuluja. Osaako joku sanoa miksi näin?

      • Tarjous ohi

        Oliskohan postikuluittatarjous loppu :)


    • Järkipäähänjaostoksi

      lle...

      No toi surkee Google Translate suomi oikein huutaa epäluotettavuutta. Ja tietenkään oikealla sivulla ei ole samoja tuotteita, koska noi ei oo aitoja.
      Ja ottakaa muuten huomioon, että tolta suomi sivulta tuotteet tulee kiinasta, joten niistä on mahdollisuus tulla kivat tullimaksut. Aidot tulee Hollannista, joten mitään ylläri tullimaksuja ei tarvii pelätä.
      Aidot hupparit maksaa noin 60€ ja tuol feikkisivulla ne tais olla 45€? Mun mielestä kannattais satsata se 15€ aitoon tuotteeseen, jonka saapuminen kotiovelle asti on varmaa :)

      • ANJUSKA 1

        tilasin myös HOLLISTER SUOMI POJAN TYTTÄRELLE TUOTTEET TULIVAT KIINASTA NE EIVÄT OLE AITOJA .Tämä tapahtui juuri nyt 5.5 2014 ne on neulottu aivan hirveesti lankoja roikkuu ja kangas on huono laatuista tavara siis tuli ,mutta nyt en saa niitä läh takaisin ne tuli lentokoneella ja jos läh joudun maksaa n.100 euroa rahtimaksuna ja tuotteet maksoi 135,00€ .mitä tehä??? miten TÄLLAISE SAISI LLOPPUMAAN?


    • hco3

      En kyllä kans tiiä, itsekkin oon miettinyt! Vaikuttaa feikiltä, suomennokset päin mäntyä. Itse päätin tilata Hollisterin 'viralliselta' sivulta. :)http://www.hollisterco.com/shop/eu

    • haluisintietää
      • PettynytHollisteriin

        Älä tee sitä virhettä ja osta http://www.hollistersuomi.com/. Tilasimme 200 eurolla minulle ja siskolleni vaatteita, sitten siihen vielä ne pyysivät 80e jonka maksoimme ja nyt pyytävät vielä 70e.. Tuo toinen on varmaan oikea mutten ole varma..


    • tomppah3

      Hollisterin vaatteet eivät tule Kiinasta! Näitä vastaavia huijaussivustoja on muuallakin ja ne eivät kauaa toimi.

      Eli tilatkaa aitoja, koska ovat edullisia myös siellä.

    • kaboom1

      Feikki sivu. Niinkuin myös hollisteratsuomi.eu. Kun vähän katselee whois tietoja niin esim topicin domainin rekisteröintitiedot vie Romaniaan ja yhteyshenkilöinä epämääräisiä @gmail.com sähköpostiosoitteita. Ei ihan ison jenkki/brittifirman nettikauppapoliitikan mukaista toimintaa....

      • Lisää muovia Kiinasta

        Ei kyllä kannattaisi muutenkaan tilata mitään mikä tulee Kiinasta tai muualta maailmasta, noin niinkun pidemmällä tähtäimellä.


    • -mmhh-

      Niin ja eihän Suomen sivustolla ole edes yrityksen osoitetta!??

    • sasg

      http://www.weddingdressesmore.com/

      Olen itse tykästynyt kyseiseen kauppaan. Tavan seppälästä ei nääs minun makuun löydy. Varsinkin leggingsit lämmittävät jalkoja ja mieltäni.

      • Onko aito??

        Onko hollister sweden aito? Kannattaako Tukholmasta tilata? Eli ovatko tuotteet aitoja? Kiitos vastauksista :)


    • Holister♥

      Ite ostin hupparin ja pari paitaa ihan oikeasta Hollisterin liikkeestä Ranskasta. Ne on ihan hyvä laatuisia, mutta ne koot ovat ihan sekaisin:D Mut en suosittele netistä tilaamista

      • juu1

        Kyllä Tuo On Aito Hollisterin NettiSivu Jos Sitä Epäilet


    • Jfgyf

      Tilasin ja nettisivu hävisi tilauksen jälkeen.

      • Urpå

        Sama täällä. Osoite oli hollistersuomi.com. Vaan ei ole enää.


    • poika9v

      Ei todellakaan kannata tilata sieltä "hollistersuomi" sivulta se on ilmiselvästi huijaus. Ei ole mitään "personal experienceä" mutta olen melko varma että joko saat jotai kiinaleluja tai sitten ottavat sulta rahat ja ei lähetä tuotteita ostajalleen

    • niia1

      onko joku tilannut hollisterweden sivustolta?

    • hollisterittilattu

      hollisterco tillaa sieltä .

    • julli

      HEI JÄRKI KÄTEEN IHMISET! Ensinnäkin sivusto todella huonoa suomenkieltä eikä itenkään yhteydessä aitoon hollisterin sivuihin. Eli täysin feikki! Ja lisäksi vaatteet ei hollisterimaisia ollenkaan, normi huppareita tms. hojon vain laitettu feikki hollisterin logoja/tekstejä! Itse en tuollaisia feikkejä edes kehtaisi käyttää, asiaa yhtään tuntevat tajuavat kilometrien päästä että tuote on feikki ja mikä sen nolompaa kuin käyttää feikki hollister/abercrombie vaatteita. Jos teillä ei ole rahaa ostaa aitoja hollistereita niin jättäkää kauppaan. Just saying

    • HOLLISTER=)=)=)

      siis onko sivu aito vai ei ko haluaisn synttäreiksi paidan mutta en nyt tiää uskallanko enää mitää tilatakkaa.=(=(=( Max mulle on 50e niii ei sielt oikeest Amerikan sivuiltga saa posti kuluineen mitää tohon hintaan

      • Onkoniivaikeeta?

        Oikeella sivulla on tosi usein noita 'ilmaset postikulut' kampanjoita, kannattaa kyttäillä, koska semmosia sinne ilmestyy. Hollisterilla on mun mielestä tällähetkellä ilmaset yli 50€ tilauksiin ja Abercrombiella taitaa ollajust nyt ilmaset kaikkiin.
        Kannattaa myös kyttäillä alennusmyyntejä, joulun jälkeen on varmaa seuraavan kerran isot alennusmyynnit.
        Että kun vaan oot kärsivällinen, niin tuolta kyllä saa tolla viidelläkympilläkin useemman paidan :)
        Ja muutenkin hollister ja Abercrombie ei oo kuitenkaa mitää superkalliita luksusmerkkejä, niin mun mielestä on jotenki outoo, että ihmiset oikeesti ostelee noita feikkeinä :::Dd
        Ja noi on muuten EU:n eikä USA:n sivut.


    • Idiootit

      Nyt ihmiset järki käteen. Ei ole aito eikä kannata tilata. Aito sivu on hollisterco.com .

    • Keskus86

      Onko kukaan ollut kuluttaja neuvontaan / poliisiin yhteydessä tämän Hollister suomi verkkokaupan tiimoilta ?

    • mitä suotta murehtia

      Kyllä hyvin sain tilattua vaatteita tuolta Hollister Suomenkin sivuilta ja perille tulivat parissa viikossa :)

    • potuttaa2

      Minä tyhmänä menin ostamaan 2 hupparia tolta sivustolta.Pelkään, että sivusto ei oo aito. Voiko sen tilauksen mitenkään peruuttaa?

    • Anne!

      Ei ole aito, itse olin yhteydessä Hollister Co:n asiakasneuvontaan mistä kerrottiin että Hollisteria myyvät vain aidot Hollisterin kaupat ja nettikauppa (ulkopuolisia myyjiä ei siis ole), joten ei kannata tilata tuolta.

    • klkokokoko

      mites jos mustalainen tulisi ja soittaisi ovikelloa kaupaten aitoja hollister tuotteita ostaisitko siltä mustalaiselta?
      tai jos se puhuisi romanian mustalais aksentilla? ostaisitko

    • hollister suomi ei!

      ei ole aito,suomessa ei hollisteria ole joten lähin on kai se Ruotsi sitten mistä itse tilasin ja luotettavasti tilauksenkin sain! ei siis HOLLISTER SUOMESTA vaan mielummin sitten HOLLISTER RUOTSISTA tai muista maista :)

    • taistelujaska
    • Avaudunpa tässä...

      Eikö teillä oikeesti mee kaaliin, että hollisterco.com on AINOA AITO ja LUOTETTAVA sivusto jolta hollisteria voi ostaa. Se on teidän oma moka, jos meette tilailemaan suomihollisterista. Ei semmosille typerysihmisille kuulu maksaa mitään palautusmaksuja, oma moka jos menee niin helposti lankaan. Luulis jo hälytyskellojen soivan tommosessa tilanteessa. Ihme ettei pikkujutut, kuten huono "käännös" tai puutteelliset yhteystiedot kerro mitään. Ite voin varmalla kokemuksella sanoa, että hollisterco.com sivustolta saat satavarmasti tilaamasi tuotteet nopeasti :)

    • hollister SWEDEN

      NYT KERTOKAAHAN KOKEMUKSI RUOTSIN HOLLISTERISTA TIILAAMISESTA ! Ite menin just tilaamaan ja ei tullut spostii mitää vahvistusta tai mitää nii tuleeko niitä vaatteita sieltä vai eikö ? Onkos teillä kokemuksii?

      • Avaudunpa tässä

        Ruotsin Hollisterilla ei oo omia kotisivuja. Jos oot tilannut joltain muulta sivulta kuin Hollisterco.com:sta, niin se ei oo aito, joten sitä ei koskaan tiedä tuleeko niitä tuotteita tai saako rahoja takasin. Kannattaa vähän ees ottaa asioista selvää, ennenkun alkaa summanmutikassa tilailemaan.


    • utelias 1

      Onko kellään kokemuksia www.hollistersuomihelsinki.eu sivustolta? onko aito vai feikki :O

      • Topi0000

        Itsekin käytän vain www.hollisterco.com. Ilmeisesti tunnistaa mistä päin maailmaa yritän saitilla ja ohjaa viralliselle EU hollisterin sivuille. Tavara tulee n 5-7 arkipäivässä kotiovelle ja niinkuin monet ovat sanoneet niin hollisterilla ei ole missään maassa "virallisia" nettisivuja, vaan toi ainoa yksi!! ei ole olemassa mitään hollister finland tai sweden yms!!! siellä virallisilla sivuilla kysytään mitä kieltä käyttää ja kun suomessa ei ole hollisterin kauppaa, niin se puuttuu valikosta. www.hollisterco.com. AINOA jos haluaa oikeita ei väärennettyjä vaatteita. Tottakai tuolta muualtakin "voi" saada pakettinsa, mutta katsokaa hyvät ihmiset niitä nettisivuja!! paskasti tehty, eivät osaa edes englantia ja toimitusaika jotain viikkoja!! miksi, jos liikkeitä EU:n sisällä!!?? se on oma vika, jos kuteet jää saamatta yms haluaa palauttaa, niin veikkaan että tehty lähes mahdottomaksi!!

        Jos epäilyttää muiden ja mun tekstit ni laittakaa kyselyä HCO asiakaspalveluun. Sanovat siellä samaa.


      • Topi0000
        Topi0000 kirjoitti:

        Itsekin käytän vain www.hollisterco.com. Ilmeisesti tunnistaa mistä päin maailmaa yritän saitilla ja ohjaa viralliselle EU hollisterin sivuille. Tavara tulee n 5-7 arkipäivässä kotiovelle ja niinkuin monet ovat sanoneet niin hollisterilla ei ole missään maassa "virallisia" nettisivuja, vaan toi ainoa yksi!! ei ole olemassa mitään hollister finland tai sweden yms!!! siellä virallisilla sivuilla kysytään mitä kieltä käyttää ja kun suomessa ei ole hollisterin kauppaa, niin se puuttuu valikosta. www.hollisterco.com. AINOA jos haluaa oikeita ei väärennettyjä vaatteita. Tottakai tuolta muualtakin "voi" saada pakettinsa, mutta katsokaa hyvät ihmiset niitä nettisivuja!! paskasti tehty, eivät osaa edes englantia ja toimitusaika jotain viikkoja!! miksi, jos liikkeitä EU:n sisällä!!?? se on oma vika, jos kuteet jää saamatta yms haluaa palauttaa, niin veikkaan että tehty lähes mahdottomaksi!!

        Jos epäilyttää muiden ja mun tekstit ni laittakaa kyselyä HCO asiakaspalveluun. Sanovat siellä samaa.

        Sekä Hollisterilla että Abercrombiella yhteinen lähetyspaikka Hollannissa. Nettisivut tunnistavat että olet EU:n sisältä ja huomaat että myös sivujen nimeksi tulee automaattisesti EU lisäys: http://www.hollisterco.com/shop/eu

        ei tarvitse maksaa alveja eikä tulleja, kuten tuolta kiinasta EHKÄ tuleville lähetyksille.

        Hollisterilla pitään ollut ilmainen toimitus yli 50€ paketeille sekä ei alennuksessa oleville tuotteille -25%

        sama juttu www.abercrombie.com, ilman tuota 25% alennusta. Molemmista olen tilannut n 5 pakettia.


      • Avaudunpa tässä.

        Feikki. Älä missään nimessä mee tilaamaan tuolta, menetät vaan rahas ja saat pahan mielen, kun et saa haluamiasi tuotteita. Ja vielä kerran: Hollisterin ainoa, oikea ja luotettava sivusto on Hollisterco.com. Kaikki muut vastaavat saitit ovat feikkejä.


      • SALM 1

        LUKEEKAAPA JUTTUNI HOLLISTER SUOMI NIMIM ANJUSKA UUSI NIMIM SALM 1VANHA ANJUSKA NIMIM


    • hyvä uskoinen

      itse tilasin hollister/suomi espoo outlet sivuilta eikä koskaan kyllä tilausta tullut enkä kyllä menettänyt rahojanikaan,laitoin sinne sähköpostia ja vastasivat englanniksi että tuotteitten lähettäminen kestää 5-10 arki päivää.....ikinä en mene enää tollaseen lankaan....

    • EmmaP.

      Ei ole aito :) Ilmoitin äitini kanssa hollisterille(oikealle: hollisterco.com) ja sanoivat hoitavansa asian. Nytten en enään löydä sitä feikkiä :)

    • EI OLE AITO

      Ainoa sivusto, josta itse olen tilannut on https://www.hollisterco.com ja aina olen vaatteet saanut ! Toimituksessa eikä tilauksissa ole ollut koskaan mitään valittamista! Ja jos mietitte niin eihän oikeasti Hollisterin collegehousut maksa oikeasti 144€ :D herätkää...

    • mamelo

      tilasin tuolta suomi hollisterilta ja yllätyin kun sain tilausvahvistuksen yhteydessä kaksi tracking koodia. toinen oli tnt ja toinen joku ems. ems koodin mukaan tuotteet oli jääneet kiinan tulliin ja olivatkin siellä monta viikkoa. tnt koodin mukaan tuotteet tulivat ensin saksaan ja sieltä menivät espanjaan jossa joku Sergio oli kuitannut toimituksen...laiotoin sähköpostia moneen kertaan suomeksi, koska kuvittelin saavani suomenkielistä palvelua. lopulta selvisi, että tuo ems koodi oli oikea ja tavarat tulivat suomen tulliin. ja tietysti niistä piti vielä maksaa itse tullikin. melko hankala juttu enkö aio tuolta enää mitään ostaa.

    • Kaverini huppari

      Kaverinikin tilasi hollisterin hupparin hänellä se meni Kiinaan ja Kiinasta tuli kyllä huppari joskin aika kauan kesti. Huppari oli kyllä oikean värinen ja kokonen mutta siinä lukee made in China ja huppari oli lisääntynyt esim aurinko ja "hollisterin" logo.. Oli siis tilannut "Suomesta".. Mistä nyt uskaltaa tilata?!

      • Holliiisterr

        Hollisterco.com on aito ja luotettava sivusto :)) älkää siis tilatko noista "suomi hollistereista", koska ne ei oo aitoja, eikä luotettavia sivustoja. Hollisterco:sta kun tilaat, niin ei tarvii maksaa tullejakaan, ja toimituskin on ilmaista yli 75€ ostoksilla :)


    • anonymi

      mikään hollister kauppa ei ole aito suomessa kuin täälä ei ole aitoa hollister kauppaa

    • Surf12

      Hollistereja aitoja ehdoottomasti on erä myynnissä Hevosväylässä Haminassa. tai netistä www.hevosvayla.fi

    • Noritibag

      Ei ole aito se vielä huonompi kuin piratti .

    • nhgbfvc xz

      siis nyt en kyllä ihan usko että se on aito koska siellä lukke et tavallisesti joku huppari maksais 139,99 tai jotai vastaavaa ja sit se on ''alennuksessa'' 40 e

    • anjasalmi

      ei ole aito sivusto. tilattiin sieltä ja saatiin tuotteet mutta tuotteemme oli vääriä ja epäaitoja. langat roikkuivat. kirjaimet olivat huonosti neulottu ja ne olivat kuin lumppukaupasta ostettuja !! älkää missään nimessä tilatko tältä sivustolta yhtään mitään!! jos haluat tilata hollisterin vaatteeita tilaa ne täältä: http://eu.hollisterco.com/shop/eu .
      miten saataisiin loppumaan tälläinen huijaus kauppa ?
      terveisin. anjasalmi

    • jassookj

      onko se sx.hollisterx.com jollain kokemusta siitä?ite menin tilaamaan ja nyt jännitellään tuleeko tilaus...:D

    • Pohojanmaa

      Oli aitoja tai ei mutta saako tuotteita ikinä kotiin asti?Nais ystäväni tilasi yli 200e tilauksen,tuli vaa aina tilauksen lopus että virhe ja kummiski on ny otettu tililtä rahat pois.Tilaus vahvistuksesta ei tietookaa.Osaako kukaan auttaa?

    • ärsytys9000

      http://fi.hollisterx.com/
      Onko kenelläkään kokemusta tälläsestä sivustosta? itse tossa perjantaina tilailin vaatteita tuolta, ja muuten oli ihan hyvän oloinen paikka mutta maksutapa oli epäilyttävä.. Sähköpostiin tuli jokin epämääräinen viesti mutta mitään seuranta koodeja en saanut.
      maksutapoina visa oli ainoa vaihtoehto? jos tuo on joku huijaus sivu niin onnistuisikohan saada millään rahojaan enää takaisin?

    • Nythereille

      Siis ei todellakaan kannata tilata mistään muualta kun hollisterin omalta sivulta ja lähin kauppa on tukholmassa

    • Ärsytys9000

      Noniin, sainpahan ne vaatteet tuolta hollisterx sivulta.. Kesti 8päivää tulla ja tuotiin ovele asti. Yritettiin aiemmin sinne spostia laittaa eikä mitään kuulunut niin olin varma että tulin huijatuksi.. Onneksi edes jotain tuli :) Vaatteet varmaan on feikkejä kylläkin (lukee made in china) mutta muuten ihan hyvä laatuisia. Harmi silti feikeistä maksaa aitojen verran :/

    • voiparse

      Mistä sait ton hollisterx sähköpostin? minä en löydä sitä mistään :O

      • Vanilja74

        Halvemmalla pääsette, kun teette laivalla matkan päiväksi Tukholmaan ja käytte liikkeessä ostamassa. Niin minä teen, ovat taatusti aitoja.


      • GOOGLETIN
        Vanilja74 kirjoitti:

        Halvemmalla pääsette, kun teette laivalla matkan päiväksi Tukholmaan ja käytte liikkeessä ostamassa. Niin minä teen, ovat taatusti aitoja.

        Missä sijaitsee Tukholmassa se Hollister? En ole löytönyt vaikka googletin ja kuinka kalliita ne siellä noin on?


      • Hollister

        Hollister on siellä galleria kauppakeskukuskessa


    • epäileväodottaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      11
      1284
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1140
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      26
      992
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe