Järkyttävä kalastelu kyllästyttää jo

ei helvetti nyt

Mitähän tämä on, kun Suomi24 -treffit palstalla jutellut useamman (tusinan verran) naisen kanssa niin juttelu kuihtuu melkein heti alkuun, jos en väkisin sitä pidä yllä?

Puhun asiallisesti, kohteliaasti ja olen ihan fiksu, vaikken ulkonäöltäni sieltä parhaimmasta päästä ole. En ehdottele mitään tapaamisia tai seksiseikkailuja, enkä niitä odota vaan haluan lähteä ihan ajatustenvaihdolla liikkeelle.

Voiko niin olla, että suurin osa parikymppisistä naisista ei osaa keskustella?
Kun jotain kysytään, siihen vastataan mahdollisimman lyhyesti ja itsestä ei kerrota mitään jai minulta kysytään korkeintaan "mitäs sun päivääs?" tai "mtäs sie...".

Vai johtuuko tämä vain minusta? Naiset ovat liian kilttejä sanoaksee suoraan "Ei kiitos" ja yrittävät kyllästyttää minut turhanpäiväisillä vastauksilla?

Koen hyvin hankalaksi jutella näin, ja kertokaa siis viisaat palstalaiset, pitäisikö tälläisille keskusteluille vain panna piste vai yrittää elätellä niitä järkevän keskustelun toivossa? Minulla ei siis ole mitään taka-ajatuksia, vaan yritän keskustella spontaanisti ja selvittää voisiko siitä mahdollisesti kehittyä jotain.

AP parikymppinen turhautunut mies ja ei ymmärrä naisia.

33

515

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se syy

ehkä noi naiset käyttäytyvät kokemustensa perusteella....

• GottaGetAway__2World

Joo sanoisin jotain samankaltaista sen sijaan, että alkaisin haukkua ja piikkittelemään suomalista perusmiestä.

Itse olen sitä mieltä, että me normaalit suomalaismiehet ollaan ihan "cooleja" naisille, mutta jostain syystä emme suomalaisnaisille. Ja suomalaisnaisista ei kuitenkaan voi sanoa, että heistä joka toinen olisi mainittavan upea ja sitä rataa.

Itse heitin S24:n profiilit jo useampi kuukausi sitten veks.

Se mesta ei tarjoa mitään uutta. Samoja ylipainoisia lyhyt hiuksisia punapäitä näkee etenkin pääkuapungiseudulla ihan tarpeeksi.

Kannattaa keksi jotain ihan uutta eli käy reissuilla ulkomailla jossa on todella kivoja naisia ja kunhan vaan menee aloittamaan keskustelun niin kyllä siinä useimmiten pääsee hyvinkin juttuun.

Suomi on parisuhdeasioissa aikalailla "vammainen" maa. Jossain köyhissä maissa tapellaan ruuasta ja vedestä, Suomessa taas miesten ja naisten välinen "kuilu" menee kutakuinkin samaan malliin.

• fffffffffuuuuuuuuupp

Noh, jos et itse tajua, niin luepa tästä: ne eivät ole kiinnostuneita sinusta eli jätä ne rauhaan.

• Kukahan se ei tajua?

Mistäs se tajuaisi, jos ne muijat vastaa sille ja kyselee kuulumisia?

Noh, jos sä et tajua, niin miksi sen toisen pitää lukea ajatuksia, että onko nainen mykkä, surkea kirjoittamaan vai mikä se on? Eikö 2kymppinen tytteli osaa sanoa edes "ei kiitos" vai mikä on? Mun mielestä toi on todella typerä ja lapsellinen vastaus, jos sä et tajua niin luepa tästä: jos ei ole kiinnostunut, sen voi kohteliaasti mutta suoraan sanoa eikä keksiä jotain kehitysvammaisen tason vastauksia.
        Jos siis haluat että joku jättää sinut rauhaan, sano se, ja ole sitten vastaamatta. Yritä säkin edes pikkusen päästä ikätasollesi.

Sorry nyt vaan.

• LottaLoves

Tyypillinen vastaus henkilöltä jonka pää on samanlainen ja samanmuotoinen kuin kyrpä!

• ei helvetti nyt

Miksi vaivautua siis edes vastaamaan? Tai miksei muutaman päivän viestittelyn jälkeen voi vaan lopettaa tai sanoa ei enää, kiitos?

Ne, joille teen aloitteen ja jättävät vastaamatta tai vastaavat kieltävästi, jätän rauhaan ja en koske pitkällä tikullakaan enään, jos eivät niin tahdo.

• pohdiskelua

Ensimmäinen selitys joka tulee mieleen, olisi että naiset ovat vain lievästi kiinnostuneita. Eli viestittelevät varmuuden vuoksi, siihen asti että löytyy ehkä parempi.

Toinen selitys olisi se, että kyseiset naiset eivät vain ole oikein hyviä kirjoittamaan. Vertaa profiilitekstiin. Jos se on lyhyt, yksinkertainen ja vilisee kirjoitusvirheitä, viestit ovat todennäköisesti samaa lajia. Kyseinen henkilö ei ehkä osaa tätä kirjoituspuolta hyvin ja siksi ei edes yritä. Jos profiili taas on hyvin laadittu, silloin on varmaan kyse kiinnostuksen puutteesta.

Jos tuo juttelu kuihtuu hyvin usein, valitset varmaan tietynlaisia naisia. Joko niitä kaikkein suosituimpia joille kaikki muutkin miehet kirjoittavat, tai sitten niitä joilla kirjallinen ilmaisu on erittäin heikkoa.

• Nettitreffien arkea

Parikymppiset naisethan ovat vielä aivan lapsia, tottuneet prinsessahuomioonsa, joten ei heiltä voi odottaa minkäänlaista keskustelun eteenpäin viemistä. Heitä pitää käskeä ja komentaa, toki mielellään mukavaan ja flirttailevaan sävyyn. Vastapuolen kiinnostusta helpottaa, jos olet helvetin hyvännäköinen, koska millään muullahan ei tällaisille tapauksille ole väliä nettitreffeillä.

Itse asiassa harvoin olen tavannut alle kolmekymppistä naista, jonka kanssa voisi keskustella edes samalla tasolla kuin reilu parikymppisen miehen kanssa.

Poikkeuksia kuitenkin on, luonnollisesti. Tällaiset naiset ovatkin yleensä fiksuja ja suosittuja - ja varattuja. Nettitreffeillä näitä voi olla vaikea bongata, koska tähänkin kategoriaan kuuluvat saavat sen 100 viestiä päivässä, mutta sulkevat profiilinsa parissa viikossa, kun seuraa on löytynyt. Nuo prinsessasarjalaiset sitten jäävät vain nautiskelemaan miesten huomiosta, ja mahdollisuutesi ovat todella huonot.

• pohdiskelua

Sinua pitää näköjään jonkun naisen kouluttaa oikein perusteellisesti, että pääset eroon tuosta ylimielisestä asenteestasi. No, ei oikeasti. Kun asenne on tuo, mies on sen verran kieroon kasvanut että siinä ei auta enää mikään.

• Nettitreffien arkea
        pohdiskelua kirjoitti:

Sinua pitää näköjään jonkun naisen kouluttaa oikein perusteellisesti, että pääset eroon tuosta ylimielisestä asenteestasi. No, ei oikeasti. Kun asenne on tuo, mies on sen verran kieroon kasvanut että siinä ei auta enää mikään.

Mitäs kieroon kasvamista viestissäni näet? Se, että kertoo totuuden? Et selvästikään vain ole tehnyt tutkimustyötäsi tarpeeksi hyvin.

Niin ja kuten aina, karkealta kuulostavat yleistykset kannattaa ottaa karrikoituna.

• Nettitreffien arkea
        Nettitreffien arkea kirjoitti:

Mitäs kieroon kasvamista viestissäni näet? Se, että kertoo totuuden? Et selvästikään vain ole tehnyt tutkimustyötäsi tarpeeksi hyvin.

Niin ja kuten aina, karkealta kuulostavat yleistykset kannattaa ottaa karrikoituna.

Asiaa hetken pohdittuani, ehkä tulkitsit viestini "nainen kuuluu nyrkin ja hellan väliin" -tyyliseksi. Jos tähän viittasit, ymmärsit väärin. Ajoin enemmän takaa sellaista tanssitilannetta, jossa mies vie molempien yhteisymmärryksessä.

• pohdiskelua

Asiaa hetken pohdittuani, ehkä tulkitsit viestini "nainen kuuluu nyrkin ja hellan väliin" -tyyliseksi. Jos tähän viittasit, ymmärsit väärin. Ajoin enemmän takaa sellaista tanssitilannetta, jossa mies vie molempien yhteisymmärryksessä.

"Parikymppiset naisethan ovat vielä aivan lapsia, tottuneet prinsessahuomioonsa, joten ei heiltä voi odottaa minkäänlaista keskustelun eteenpäin viemistä. Heitä pitää käskeä ja komentaa, toki mielellään mukavaan ja flirttailevaan sävyyn."

Tällä tavalla puhutaan koirista. Ei ihmisistä.

En voi käsittää tuollaista epäkunnioittavaa asennetta muita kohtaan. Olen tosin kyllä huomannut, että ihmiset päätyvät kaltaistensa seuraan. Eli sinäkin luultavasti päädyt yhteen naisen kanssa, joka ei kunnioita sinua. Ja luulisin, ettei kumpaakaan haittaa, kun se toisen ihmisen kunnioittaminen ei ole tärkeää kummallekaan. Joten homma toimii. Yritän vain itse pysyä kaukana tuollaisesta väestä.

Niin, ja tuo väitteesi karrikoinnista... Näinhän ihmiset ilmaisevat niitä syvimpiä ajatuksiaan. Sanotaan, että en minä oikeasti näin ajattele, vähän huumoria, vähän kärjistämistä, vähän provoilua... Pääsee sanomaan oikeat ajatuksensa ilman seuraamuksia, kun ei sitä nyt niin tosissaan sanottu. Kyllä se sanottiin. Tietenkin ihminen uskoo itse tuon selityksen aivan täysin. Jokainen kun haluaa ajatella itseään hyvänä tyyppinä.

• Nettitreffien arkea
        pohdiskelua kirjoitti:

"Parikymppiset naisethan ovat vielä aivan lapsia, tottuneet prinsessahuomioonsa, joten ei heiltä voi odottaa minkäänlaista keskustelun eteenpäin viemistä. Heitä pitää käskeä ja komentaa, toki mielellään mukavaan ja flirttailevaan sävyyn."

Tällä tavalla puhutaan koirista. Ei ihmisistä.

En voi käsittää tuollaista epäkunnioittavaa asennetta muita kohtaan. Olen tosin kyllä huomannut, että ihmiset päätyvät kaltaistensa seuraan. Eli sinäkin luultavasti päädyt yhteen naisen kanssa, joka ei kunnioita sinua. Ja luulisin, ettei kumpaakaan haittaa, kun se toisen ihmisen kunnioittaminen ei ole tärkeää kummallekaan. Joten homma toimii. Yritän vain itse pysyä kaukana tuollaisesta väestä.

Niin, ja tuo väitteesi karrikoinnista... Näinhän ihmiset ilmaisevat niitä syvimpiä ajatuksiaan. Sanotaan, että en minä oikeasti näin ajattele, vähän huumoria, vähän kärjistämistä, vähän provoilua... Pääsee sanomaan oikeat ajatuksensa ilman seuraamuksia, kun ei sitä nyt niin tosissaan sanottu. Kyllä se sanottiin. Tietenkin ihminen uskoo itse tuon selityksen aivan täysin. Jokainen kun haluaa ajatella itseään hyvänä tyyppinä.

Karrikointi nyt on minulla aika ominaisluonne (ja myönnetään, netissä huono tapa), eivät kaikki sitä tee. Mutta niin no... kyllähän nuoret naiset aika tuuliviirejä ovat, ja jokainen (karrikointia) haluaa, että mies vie eikä vikise. Ehkä sanavalinta oli hieman huono (ok myönnetään, tosi huono :), mutta väitätkö, että tilanne olisi keskimäärin jotenkin eri? Kaikennäköisiä kyselevä mies netissä ei ole kovin jännittävää seuraa, mutta mies joka sanoo että lähdetääs sinne ja tänne ja tehdäänpäs näin, välittää itsestään alfamaisen kuvan, jota suurin osa naisista kuitenkin haluaa. Sitä hain tällä.

Kunnioitan kyllä näin käyttäytyviä ihmisinä. Se käytös ei vain ole se, mitä haen, ja mitä tuski aloittajakaan hakee. Käsittelen asiaa vain aika indifferenttinä, siten kuin se on, ei minua asialle kiinnosta mitään tehdä tai mouhota siitä sen enempää. Mönkään meni kunnioitusspekulaatiosi pariutumisesta.

• pohdiskelua

Karrikointi nyt on minulla aika ominaisluonne (ja myönnetään, netissä huono tapa), eivät kaikki sitä tee. Mutta niin no... kyllähän nuoret naiset aika tuuliviirejä ovat, ja jokainen (karrikointia) haluaa, että mies vie eikä vikise. Ehkä sanavalinta oli hieman huono (ok myönnetään, tosi huono :), mutta väitätkö, että tilanne olisi keskimäärin jotenkin eri? Kaikennäköisiä kyselevä mies netissä ei ole kovin jännittävää seuraa, mutta mies joka sanoo että lähdetääs sinne ja tänne ja tehdäänpäs näin, välittää itsestään alfamaisen kuvan, jota suurin osa naisista kuitenkin haluaa. Sitä hain tällä.

Kunnioitan kyllä näin käyttäytyviä ihmisinä. Se käytös ei vain ole se, mitä haen, ja mitä tuski aloittajakaan hakee. Käsittelen asiaa vain aika indifferenttinä, siten kuin se on, ei minua asialle kiinnosta mitään tehdä tai mouhota siitä sen enempää. Mönkään meni kunnioitusspekulaatiosi pariutumisesta.

Miksi ihmeessä hoet "naiset sitä, naiset tätä" ja sitten lisäät perään että se on vain karrikointia. Sanot olevasi jotakin mieltä ja sitten perään sanot että et nyt kuitenkaan ihan oikeasti ole tätä mieltä. Eli mieli tekee sanoa jotakin, mutta et oikein uskalla. Ja syyttelet naisia tuuliviireiksi?

En tiedä muiden naisten sisimpiä ajatuksia, vain omani, mutta minua tuo "alfamainen" käytös huvittaa. On hassua kun joku mies tekee yht'äkkiä jotain mistä aivan selvästi huomaa, että nyt on tarkoitus ryhtyä "viemään" ja minun kai sitten pitäisi vikistä. No, jos pidän miehestä, en näpäytä häntä tuosta, vaan leikin mukana. Vaikka tuo käytös tuntuukin hiukan vastenmieliseltä.

Mutta on se söpöäkin kun toinen yrittää oikein tosissaan, ja imartelevaa kun hän minun takiani yrittää. Ja nämä siis eivät ole pelkästään niitä ujoimpia nuorukaisia, tämä huvittaa ihan aikuisissakin miehissä. No, totuuden nimessä: 20-vuotiaana tuo enemmän ärsytti kuin huvitti.

Niin, ja ettei tulisi väärinkäsityksiä: en ole miehiä vihaava uraohjus tai telaketjufeministi, vaan hiljainen ns. kiltti tyttö. Että tämmöisiä naisen ajatuksia tuosta miesten ihannoimasta alfailusta.

• qwertasduiop
        pohdiskelua kirjoitti:

Miksi ihmeessä hoet "naiset sitä, naiset tätä" ja sitten lisäät perään että se on vain karrikointia. Sanot olevasi jotakin mieltä ja sitten perään sanot että et nyt kuitenkaan ihan oikeasti ole tätä mieltä. Eli mieli tekee sanoa jotakin, mutta et oikein uskalla. Ja syyttelet naisia tuuliviireiksi?

En tiedä muiden naisten sisimpiä ajatuksia, vain omani, mutta minua tuo "alfamainen" käytös huvittaa. On hassua kun joku mies tekee yht'äkkiä jotain mistä aivan selvästi huomaa, että nyt on tarkoitus ryhtyä "viemään" ja minun kai sitten pitäisi vikistä. No, jos pidän miehestä, en näpäytä häntä tuosta, vaan leikin mukana. Vaikka tuo käytös tuntuukin hiukan vastenmieliseltä.

Mutta on se söpöäkin kun toinen yrittää oikein tosissaan, ja imartelevaa kun hän minun takiani yrittää. Ja nämä siis eivät ole pelkästään niitä ujoimpia nuorukaisia, tämä huvittaa ihan aikuisissakin miehissä. No, totuuden nimessä: 20-vuotiaana tuo enemmän ärsytti kuin huvitti.

Niin, ja ettei tulisi väärinkäsityksiä: en ole miehiä vihaava uraohjus tai telaketjufeministi, vaan hiljainen ns. kiltti tyttö. Että tämmöisiä naisen ajatuksia tuosta miesten ihannoimasta alfailusta.

Olet se poikkeustapaus. Ei monia miehiäkään kiinnosta alfailu, mutta sivusta näkee, että se toimii.

• jkhkhh

Kyseessä on ihan sama tilanne kun treffeillä käymisenkin kanssa.

Kaiken aikaa odotetaan "jotain parempaa" tai "vielä voimakkaampaa fiilistä", että "menisi jalat alta" tai vastaavaa.

Sehän se nettitreffien ongelma on, että tarjontaa on liikaa. Moni odottaa jatkuvasti että jokin kiinnostaisi vielä enemmän. Mielipide toisesta muodostuu aika nopeasti, pelkästään kuvan tai jonkun profiilin yksityiskohdan perusteella. Joillain varmaan jo jonkun prosenttilukeman perusteella.

Ratkaisu olisi siinä että miehet lähtisivät nettitreffipalstoilta pois ja lopettaisivat naisten lähestymisen.

• pohdiskelua

"Ratkaisu olisi siinä että miehet lähtisivät nettitreffipalstoilta pois ja lopettaisivat naisten lähestymisen. "

Minkä ongelman tämä tarkalleen ratkaisisi? Maapallon liikakansoitusongelman?

• jkhkhh
        pohdiskelua kirjoitti:

"Ratkaisu olisi siinä että miehet lähtisivät nettitreffipalstoilta pois ja lopettaisivat naisten lähestymisen. "

Minkä ongelman tämä tarkalleen ratkaisisi? Maapallon liikakansoitusongelman?

Sen että miehet kokevat tekevänsä turhaa työtä naisten kanssa.

Nykyinen parisuhdedynamiikka on sellaista, että naiset odottavat passiivisina ja miehet tekevät kaiken työn, kuitenkin nainen on se jonka on vaikeampaa saada se mitä tavoitellaan.

Miehelle riittää usein paljon vähempi kuin naiselle.

Loppujen lopuksi siis miehet ovat ne joilla on se mitä halutaan, eivät naiset.

Näin ollen parisuhteet muodostuisivat nykyistä paremmin jos naiset olisivat aloitteen tekijöitä. Siihen päästään kun miehet lopettavat naisten lähestymisen.

Samalla miehet olisivat pakotettuja miettimään mitä naiset oikeasti haluavat. Parisuhteet kun toimivat vain silloin kun molemmat saavat mitä haluavat.

Mikään naisen iskeminen ei ole edes mahdollista. Miehen on oltava mitä nainen haluaa. Silloin intressit kohtaavat.

• pohdiskelua
        jkhkhh kirjoitti:

Sen että miehet kokevat tekevänsä turhaa työtä naisten kanssa.

Nykyinen parisuhdedynamiikka on sellaista, että naiset odottavat passiivisina ja miehet tekevät kaiken työn, kuitenkin nainen on se jonka on vaikeampaa saada se mitä tavoitellaan.

Miehelle riittää usein paljon vähempi kuin naiselle.

Loppujen lopuksi siis miehet ovat ne joilla on se mitä halutaan, eivät naiset.

Näin ollen parisuhteet muodostuisivat nykyistä paremmin jos naiset olisivat aloitteen tekijöitä. Siihen päästään kun miehet lopettavat naisten lähestymisen.

Samalla miehet olisivat pakotettuja miettimään mitä naiset oikeasti haluavat. Parisuhteet kun toimivat vain silloin kun molemmat saavat mitä haluavat.

Mikään naisen iskeminen ei ole edes mahdollista. Miehen on oltava mitä nainen haluaa. Silloin intressit kohtaavat.

"Nykyinen parisuhdedynamiikka on sellaista, että naiset odottavat passiivisina ja miehet tekevät kaiken työn, kuitenkin nainen on se jonka on vaikeampaa saada se mitä tavoitellaan."

Mikään ihmisten välinen suhde ei toimi ilman toisen osapuolen osallistumista. Naisella ei ole velvollisuutta käyttäytyä kuten mies, kuten miehelläkään ei ole velvollisuutta käyttäytyä kuten nainen.

"Miehelle riittää usein paljon vähempi kuin naiselle."

Millä perusteella?

"Loppujen lopuksi siis miehet ovat ne joilla on se mitä halutaan, eivät naiset."

Eli mikä?

Hassua että kuvittelet olevasi se ainut aktiivinen osapuoli vain sukupuolesi perusteella, vaikka ilmeisesti suurin haavesi on että nainen ottaa kaiken hoitaakseen.

• jkhkhh
        pohdiskelua kirjoitti:

"Nykyinen parisuhdedynamiikka on sellaista, että naiset odottavat passiivisina ja miehet tekevät kaiken työn, kuitenkin nainen on se jonka on vaikeampaa saada se mitä tavoitellaan."

Mikään ihmisten välinen suhde ei toimi ilman toisen osapuolen osallistumista. Naisella ei ole velvollisuutta käyttäytyä kuten mies, kuten miehelläkään ei ole velvollisuutta käyttäytyä kuten nainen.

Millä perusteella?

"Loppujen lopuksi siis miehet ovat ne joilla on se mitä halutaan, eivät naiset."

Eli mikä?

Hassua että kuvittelet olevasi se ainut aktiivinen osapuoli vain sukupuolesi perusteella, vaikka ilmeisesti suurin haavesi on että nainen ottaa kaiken hoitaakseen.

"Mikään ihmisten välinen suhde ei toimi ilman toisen osapuolen osallistumista. Naisella ei ole velvollisuutta käyttäytyä kuten mies, kuten miehelläkään ei ole velvollisuutta käyttäytyä kuten nainen."

Ei tietenkään. Se on ihan luonnollista.

"Millä perusteella?"

Otetaan esimerkki. Miehelle riittää monesti pelkkä seksi, kun taas naiselle harvoin riittää pelkkä seksi. Usein nainen haluaa kokea myös läheisyyttä seksin lisäksi. Sitä tarvitsevat toki miehetkin, mutta naiselle läheisyys on tärkeämpi asia. Tämä toki on vain yksi asia. Muita asioita voi hyvin olla esimerkiksi yhteiset asiat, kaverien hyväksyntä ja suosio jne.

"Eli mikä?"

Tiivistetysti se, mitä toiselta halutaan. Kuten tossa äskeisessäkin kohdassa kirjoitin niin miehen on naista helpompi saada haluamansa.

Lisäksi että ymmärrät oikein kirjoittamani, en odota että nainen ottaa kaiken hoitaakseen. Enkä usko että hieman yleistäen miehet sitä edes haluavat.

• Helluntaiheilan sain
        jkhkhh kirjoitti:

"Mikään ihmisten välinen suhde ei toimi ilman toisen osapuolen osallistumista. Naisella ei ole velvollisuutta käyttäytyä kuten mies, kuten miehelläkään ei ole velvollisuutta käyttäytyä kuten nainen."

"Millä perusteella?"

Otetaan esimerkki. Miehelle riittää monesti pelkkä seksi, kun taas naiselle harvoin riittää pelkkä seksi. Usein nainen haluaa kokea myös läheisyyttä seksin lisäksi. Sitä tarvitsevat toki miehetkin, mutta naiselle läheisyys on tärkeämpi asia. Tämä toki on vain yksi asia. Muita asioita voi hyvin olla esimerkiksi yhteiset asiat, kaverien hyväksyntä ja suosio jne.

"Eli mikä?"

Tiivistetysti se, mitä toiselta halutaan. Kuten tossa äskeisessäkin kohdassa kirjoitin niin miehen on naista helpompi saada haluamansa.

Lisäksi että ymmärrät oikein kirjoittamani, en odota että nainen ottaa kaiken hoitaakseen. Enkä usko että hieman yleistäen miehet sitä edes haluavat.

@jkhkhh:

"Otetaan esimerkki. Miehelle riittää monesti pelkkä seksi, kun taas naiselle harvoin riittää pelkkä seksi. Usein nainen haluaa kokea myös läheisyyttä seksin lisäksi."

Joo, nainen haluaa "läheisyyttä seksin lisäksi."
        Aitoa huomioimista, kaveruutta, ystävyyttä ja aikaa myös nainen haluaa.
        Se, että miehelle "riittää monesti pelkkä seksi" tarkoittaa sitä, että mies käy pikaisesti panemassa kuin pikaruokalassa tyydyttämässä häthätää nälkänsä - tai vessassa tekemässä tarpeensa. Sitten pikapikaa poikien kanssa leikkimään, äijäilemään.

http://www.youtube.com/watch?v=XD_JmXt4JqQ

• pohdiskelua
        jkhkhh kirjoitti:

"Millä perusteella?"

"Eli mikä?"

Jos se kerran on ihan luonnollista, miksi väitit että mies muka tekisi kaiken työn, naisen odottaessa passiivisena?

"Otetaan esimerkki. Miehelle riittää monesti pelkkä seksi, kun taas naiselle harvoin riittää pelkkä seksi. Usein nainen haluaa kokea myös läheisyyttä seksin lisäksi. Sitä tarvitsevat toki miehetkin, mutta naiselle läheisyys on tärkeämpi asia."

Eli ei ole totta, kun väitit että miehelle riittää vähempi kuin naiselle. (Nuo esimerkissä mainitsemasi stereotypiat ovat mielestäni olleet aina naurettavia, mutta en nyt puutu siihen.) Nainen tarvitsee enemmän läheisyyttä, mutta vähemmän seksiä. Mies tarvitsee vähemmän läheisyyttä, mutta enemmän seksiä.

"Tiivistetysti se, mitä toiselta halutaan. Kuten tossa äskeisessäkin kohdassa kirjoitin niin miehen on naista helpompi saada haluamansa."

Tämä ei selittänyt asiaa juuri yhtään enempää, ja kumosinkin jo väitteesi tuossa äskeisessä kohdassa.

"Lisäksi että ymmärrät oikein kirjoittamani, en odota että nainen ottaa kaiken hoitaakseen. Enkä usko että hieman yleistäen miehet sitä edes haluavat."

Joten miksi siis kirjoitit näin: "Ratkaisu olisi siinä että miehet lähtisivät nettitreffipalstoilta pois ja lopettaisivat naisten lähestymisen."? Tuossahan kehotat miehiä katkaisemaan kaikki yhteydet naisten suuntaan.

• kiltti mies.

Kyllä se niin on että naiset ovat avuttomia jos niiltä kysyy jotain vaikeeta esim että mistä ne on kotoisin tai jotain et mistä musasta ne tykkää. Menevät aika kipsiin ja sitten pitä arvailla tai jotain. No mut Jos kysyy et mistä ovat kotoisin niin sanovat aika epämääräistä et "tuolta noin" ja sit ihmettelevät toisella palstalla et miksi se kysyi tuota ja että olenko etsintä kuulutettu?

• ei helvetti nyt

Miten asiaa voisi lähteä korjaamaan? Lopettaa aloitteiden tekeminen kokonaan?
      Voittaa lotossa ja mainostaa olevansa miljonääri? Vaiko kirota luontoäitiä, etten ollut hunksi jo syntyessäni?

En kyllä haluaisi uskoa että suurin osa kaksikymppisistä naisista ovat keskustelukyvyttömiä ja kovin pinnallisia. Mistähän realistisia taviksia, kuten minä, voisi löytää?

En halua vaikuttaa katkeralta, mutta nähtävästi kiltinkin miehen ajatusmaailma joutuu koetukselle täällä nettideittailun ihmeellisessä maailmassa.

• pohdiskelua

Etsit varmaan naisia jotka miellyttävät sinua ja joista sinä kiinnostut. Mutta oletko miettinyt ennen viestin lähettämistä, voisiko kyseinen nainen kiinnostua sinusta? Siis muutenkin, kuin katsomalla listan ihannekumppanin ominaisuuksista. Tulos voisi olla parempi jos pysähtyisit miettimään, keneltä saisit todennäköisesti hyvän vastaanoton.

• pohdiskelua
        pohdiskelua kirjoitti:

Etsit varmaan naisia jotka miellyttävät sinua ja joista sinä kiinnostut. Mutta oletko miettinyt ennen viestin lähettämistä, voisiko kyseinen nainen kiinnostua sinusta? Siis muutenkin, kuin katsomalla listan ihannekumppanin ominaisuuksista. Tulos voisi olla parempi jos pysähtyisit miettimään, keneltä saisit todennäköisesti hyvän vastaanoton.

Niin, ja älä mainosta olevasi kiltti mies. Tätä palstaa lukevilla naisilla nousevat hiukset pystyyn tuon sanaparin näkemisestä.

• Mun mielestä näin

Osa naisista on suorastaan vainoharhaisia keskustellessaan, ainakin näin luki jossain tutkimuksessa nettideiteistä. Että he eivät oikein tajua, että pieni sensuuri ei tarkoita kaiken puheen karsimista, ja että jos mitään ei anna, ei mitään saa. He ilmottautuvat itse nettideiteille ja sitten pitävät kaikkia mahdollisina uhkina. No, mikä sinänsä on periaatteeltaan oikea, kaikkiin ei pidä luottaa, kaikille ei pidä vastata, ja etenkin jos yhtään tuntuu siltä.
      Mutta. Juttua pitäisi riittää ja kyllä meillä jokaisella on ihan tavallisia tarinoita elämästä, millä nyt ei ole mitään väliä vaikka koko maailma tietäisi.

Mutta. Osa on sitten keskustelukyvyttömiä, ja minkäs sille tekee sitten. Mutta sinuna en jaksaisi roikkua tuommoisissa, vaan etsisin avoimin mielin ihmisiä, jotka keskustelee. Koska et voi väkisin vääntää heisät keskustelijoita etkä tutustu jos he eivät osaa puhua, eli tässä kirjoittaa. (Tietekin voisit vähän katsoa sitä aloitusprofiilia muutenkin kun kuvalla, jos se on tavis, tylsä ja peruskauraa, on 99% varmaa, että sieltä vastaa myös sen tyyppinen tyyppi.)
      En minä ainakaan jatka keskustelua epämielenkiintoisen ihmisen kanssa, olkoon sitten livenä mitä vaan, nyt ollaan täällä. En vastaa epäilyttäville enkä jatka keskustelua mistä ei heti parissa viestissä ala tulla mitään. Ei pidä ottaa niin vakavasti (ainakaan ennen kuin on aihetta), tämä on vaan nettideittailua.
      Eli hylkää huonot, mene eteenpäin, etsi niitä kenen kanssa juttu luistaa. Mutta se pitää muistaa, että heitä on vain pari verrattuna moneen.

• Deittailija5

Oman kokemukseni perusteella voin sanoa että on naisia jotka vois lopettaa sen valehtelun siitä että kuinka miehen ulkonäöllä ei ole mitään merkitystä. Tämä tuli taas kerran todistetuksi kun vähän aikaa sitten viestittelin erään naisen kanssa, sanoin hänelle kun hän halusi kuvan nähdä että mä en ole mikään mallipoju vaan ihan tavallisen näköinen, niin hän sanoi että ei se ulkonäkö ole ratkaiseva tekijä, no minä sitten näytin kuvan, tuli viesti "Sori, et ole mun tyyppiäni". Tulee mieleen että minkälainen tälläinen nainen olisi elämänkumppanina joka sanoo jotain ja kumoaa sen seuraavassa lauseessa.

• 67kttt

Tottakai ulkonäöllä on aina merkitystä. Aika naiivia olettaa että kuvaa pyytävä ihminen huolii ulkoisesti kenet tahansa, eikö? Miksi hän sitä kuvaa pyytelisi jos naamallasi ei ole merkitystä.
        Se millainen hän olisi elämänkumppanina on vuosien tutustumisen päässä, ei yhden lauseen päässä.

• miesvm1967

"Puhun asiallisesti, kohteliaasti ja olen ihan fiksu"

Ymmärrät kait että tuo on vain sinun käsityksesi ko. asiasta?

"En ehdottele mitään tapaamisia tai seksiseikkailuja"

No ei semmoisia pidä ehdotellakaan etenkin jos on yhtään havaittavissa ettei saa vastakaikua.

"Voiko niin olla, että suurin osa parikymppisistä naisista ei osaa keskustella?"

Joidenkin kohdalla asia on varmaan noinkin mutta ei kaikkien.

"Vai johtuuko tämä vain minusta? Naiset ovat liian kilttejä sanoaksee suoraan "Ei kiitos" ja yrittävät kyllästyttää minut turhanpäiväisillä vastauksilla?"

Yhtä todennäköistä kuin edellinenkin kohta.

"Koen hyvin hankalaksi jutella näin, ja kertokaa siis viisaat palstalaiset, pitäisikö tälläisille keskusteluille vain panna piste vai yrittää elätellä niitä järkevän keskustelun toivossa?"

Voithan sinäkin yhtä hyvin pyytää lyhyttä vastausta "kiinnostanko sua miehenä/ihmisenä/persoonana ollenkaan" ja jos saat vastauksen "et" niin et ala siitä räyhäämään tai haukkumaan koska sillä nyt ei voita mitään vaan se mikroskooppinenkin kiinnostus kuolee siihen. Aika monet miehet alkavat rähisemään ainakin tämän palstan naiskirjoittajien mukaan, sen takiakin osa voi olla varovaisia koska ei se kenestäkään kivalta tunnu vaikka oltais vasta pelkkiä anonyymeja.

Itse jätin sen ihmeemmin mukisematta tuollaiset naiset väliin. Keskusteleviakin löytyy kyllä etenkin jos niitä yhtään kiinnostaa. Luehan vaikkapa nimim. Nennian juttuja, nuori nainen mutta sana on hallussa. Itse olenkin jo vanhempi ja hain ikäistäni seuraa joten mun ikäluokassa naisilla ainakin on jo elämänkokemusta ja he varmaankin osaavat keskustella avoimemmin. Että olen tietty vähän huono tilannetta arvioimaan.

"AP parikymppinen turhautunut mies ja ei ymmärrä naisia"

No ei tuolla elämänkokemuksella vielä ainakaan kun ei se aina vanhemmiltakaan miehiltä onnistu :D Kunhan et katkeroidu ja lannistu niin saatat yllättyä positiivisesti :) Ei näistä elämän äkkikäänteistä kukaan osaa sanoa..

• miesvm1967

Sanoisin että parhaan kuvan sun tilanteesta saa jos kirjoitat tänne malliesimerkin siitä ensimmäisestä viestistäsi uudelle profiilille, jätät sen vaan rohkeasti palstalaisten arvioitavaksi. Ehkä opit vastauksista jotain, täällä on fiksuja naisia jotka osaa kyllä arvioida tekstisi ja löytävät heikot kohdat jos niitä on. Ei kukaan muuten tiedä mitään ratkaisua jos ei tiedä mitä kirjoitat. Tietty joudut ottamaan riskin väitteeseesi "Puhun asiallisesti, kohteliaasti ja olen ihan fiksu" mutta riski on vain otettava jos haluaa edistyä. Ihmiselle on hyväksi suorittaa pientä itsekritiikkiä ja ottaa kritiikkiä myös vastaan. Emme ole jumalia, ihmisiä vain. Ehkä kritiikkiä ei edes tarvitse vaan kyse on vaan kehnosta onnesta?

• miesvm1967
        miesvm1967 kirjoitti:

Sanoisin että parhaan kuvan sun tilanteesta saa jos kirjoitat tänne malliesimerkin siitä ensimmäisestä viestistäsi uudelle profiilille, jätät sen vaan rohkeasti palstalaisten arvioitavaksi. Ehkä opit vastauksista jotain, täällä on fiksuja naisia jotka osaa kyllä arvioida tekstisi ja löytävät heikot kohdat jos niitä on. Ei kukaan muuten tiedä mitään ratkaisua jos ei tiedä mitä kirjoitat. Tietty joudut ottamaan riskin väitteeseesi "Puhun asiallisesti, kohteliaasti ja olen ihan fiksu" mutta riski on vain otettava jos haluaa edistyä. Ihmiselle on hyväksi suorittaa pientä itsekritiikkiä ja ottaa kritiikkiä myös vastaan. Emme ole jumalia, ihmisiä vain. Ehkä kritiikkiä ei edes tarvitse vaan kyse on vaan kehnosta onnesta?

Ei taas mee lätkä hyvin :( onneksi on sentään yritystä pojilla.

• turhaa touhua

Olen kirjoittanut monen naisen kanssa ja ne vastaa yleensä kolme riviä ja kolmen viestin jälkeen lopettavat. Itse olen asiallinen ja yritän tutustua ja kysyä mut ei tule kunnon vastauksia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      89
      2138
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1786
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      177
      1329
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      231
      803
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      67
      742
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      721
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      720
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      210
      616
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      577
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      42
      532
    Aihe