Muodokas vai laiha nainen?

Kumpi parempi :/

Mitä mieltä olette, kummanlaisen naisen ottaisitte 170/78 vai 160/45 ?

137

4113

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ukkomehto1

      170/78 on painoindeksin mukaan 5.8 kilon päässä normaalipainosta, kun taas 160/45 on pari kilon päässä normaalipainosta. Toinen on lievästi laiha, toinen lievästi lihava. Ruumiinrakenteella on tietysti merkitystä, mutta molemmat voisivat saavuttaa normin, joka olisi varmasti parempi. Eli molemmat terveinä!

      • Zhang Zilin

      • Merja_Salosta
        Zhang Zilin kirjoitti:

        Puhut täyttä p*skaa!

        170/78 on http://pleieri.blogspot.com/2013/05/lihava-ja-ruma.html

        Tällä laihemmalla painoindeksi on 17.5 mikä on hyvä painoindeksinä.

        Maailman kauneimpiin naisiin kuuluva Zhang Zilinin painoindeksi on 16.8

        Zhang Zilin voitti Miss World 2007 tittelin.

        Samaa mieltä, tämä ukkomehto1 on säälittävä tapaus.

        "Parin kilon päästä muka normaalipainosta toi sotasika?" Ei tosiaan vaa selkeä ton linkin kuvan tapanen oksettava sotasika.

        Toinen nainen taas kropaltaan täydellinen ja hieman lihavampi kuin MISS MAAILMA 2007


    • tyydytys

      Hmm... pysyttelen nykyisessä, 166/105

    • Raamimies

      170/78 ehdottomasti. Ei ole kuin muutama liikakilo, laihemmalla vaihtoehdolla on reippaasti alipainoa, joten on ihan kamalan näköinen.

    • Mitoiltansa itsellen

      Mitoiltansa itselleni kävisi molemmat yhtä hyvin.

    • .-.-.-.-.-,.,.,.,m,m

      Todennäköisesti tuo hoikka olisi omasta mielestäni kiihottavampi. Se on juurikin siinä rajoilla, et onko liian laiha vai ei. 160/50 olisi täydelliset mitat jonkun verran liikuntaa harrastavalle.

    • 2+14

      Ottaisin sellaisen muodokkaan 170/65 naisen.

    • Termit kuntoon

      muodokas =/= tietty painoindeksi

    • -erkkimerkki-

      170/78 on alarajalla. Siitä ylöspäin alan katsella kiinnostuneena

    • möömöölöö

      Olen itse 175/83

    • lifemocker

      160/45

    • Terveet Elämäntavat

      Miks ne on eri mittaiset ? Tai eiks olis parempi jos olis vaikka 160/65 ja 170/50 ?
      Ja oliko kyse muodokkuudesta vai painosta ?

      Kallistun kuitenkin tuon pitemmän (170cm) kannalle toivoen, että se "muodokkuus" on pääosin liikunnan ja tervehenkisen elämän tuomaa jäntevyyttä (ja lihaksikkuutta) eikä pelkkää laardia.

      • et silleen...

        Mitä mieltä näin yleisesti 180/74?


    • jennaaa2

      Mitä mieltä 168,5/55 ??

      • lifemocker

        varmaan saisit painaa sen 60:kin


    • Jennaa2

      Omasta mielestä tuo 55 on ihan hyvä...

    • Muhkumpipitääolla

      Minä ottaisin mieluiten 180-190/120-160... :)

    • body bodympi

      Jos molemmat olisivat henkisiltä ominaisuuksiltaan samanlaisia, ottaisin 170/78, ja aina parempi, jos toi lievä ylipaino johtuis lihaksista ;) Mut vaik ei johtuiskaan, niin hieman pullea on mielestäni parempi kuin laiha

    • Pertti-setä

      Minä ottaisin 150 cm pitkän naisen joka olisi 95 kiloa painava! Aaaaahhh... voisin tunkea sen läskeihin kaluni...

    • ööö 160cm... pituuden takia.

      • luitko kysymyksen?

        Kysymys oli MUODOKAS (ruma lihava nainen esimerkin painon mukaan) vai normaalipainoinen hieman painavampi suhteessa kuin Miss World 2007 tai vaikkapa
        Mini Anden.


    • I want you

      Mulla on kiikarissa sellanen muodokas ja laiha nainen. Täydellisen hyvin muodostuneet pakarat ja reidet ja aivan käsittämättömän upeat sääret. Muodokas ja laiha eivät aina ole vastakohtia. Pituus ja paino varmaankin noiden välistä.

      • ...uuuuusss...

        Muodokas ja laiha ei voi kukaan olla. Muodokas ja hoikka kyllä. Laiha terminä tarkoittaa yleisesti sellaista, että niitä muotoja ei ole ollenkaan. Eikä lasketa leikattuja muotoja, joku Super-Marjo nyt on laiha, vaikka rintoihin on yritetty muotoja silikonilla. Luonnostaan isorintainen ei koskaan ole laiha, kyllä ne siinä laihuusvaiheessa jo ne rinnatkin katoavat.


      • Turistiveturi
        ...uuuuusss... kirjoitti:

        Muodokas ja laiha ei voi kukaan olla. Muodokas ja hoikka kyllä. Laiha terminä tarkoittaa yleisesti sellaista, että niitä muotoja ei ole ollenkaan. Eikä lasketa leikattuja muotoja, joku Super-Marjo nyt on laiha, vaikka rintoihin on yritetty muotoja silikonilla. Luonnostaan isorintainen ei koskaan ole laiha, kyllä ne siinä laihuusvaiheessa jo ne rinnatkin katoavat.

        kauneuskirurgian mahtavuus oikein tehtynä on laiha vartalo ja isot rinnat.


      • jldsv<gs
        ...uuuuusss... kirjoitti:

        Muodokas ja laiha ei voi kukaan olla. Muodokas ja hoikka kyllä. Laiha terminä tarkoittaa yleisesti sellaista, että niitä muotoja ei ole ollenkaan. Eikä lasketa leikattuja muotoja, joku Super-Marjo nyt on laiha, vaikka rintoihin on yritetty muotoja silikonilla. Luonnostaan isorintainen ei koskaan ole laiha, kyllä ne siinä laihuusvaiheessa jo ne rinnatkin katoavat.

        Laiha ja hoikka on ihan ihmisten mielikuvissa että mitä milläkin tarkoitetaan. Jotkut tarkoittavat laihoilla kaikki hoikkia, kun taas jotkut puhtaasti alipainoisia ihmisiä. Määrittelykysymys.

        Lievästi alipainoinenkin voi olla muodokas, jos on leveä lantion ja edes normaalihkot rinnat. Monet kokevat muodokkuudeksi lantion ja uuman tietynlaisen kaaren, mikä itseasiassa löytyy harvemmin yli- kuin alipainoisilta. Sen sijaan alipainoinen tuskin voi olla rehevä tai uhkea, mitkä usein sanotaan hyvinä ominaisuuksina normaalipainoisille ja pyöreille naisille. Tuskin koskaan lievästi alipainoinen on todella rintava, mutta ei muodokkuus olekkaan pelkistä rinnoista kiinni.

        En nyt mitenkään näe siis lievää alipainoa ihanteena, mutta oletan että laihalla tarkoitat sellaista bmi 17-18,5 olevaa ihmistä ja siksi puhun lievästi alipainoisesta.


      • Luomulehmä
        ...uuuuusss... kirjoitti:

        Muodokas ja laiha ei voi kukaan olla. Muodokas ja hoikka kyllä. Laiha terminä tarkoittaa yleisesti sellaista, että niitä muotoja ei ole ollenkaan. Eikä lasketa leikattuja muotoja, joku Super-Marjo nyt on laiha, vaikka rintoihin on yritetty muotoja silikonilla. Luonnostaan isorintainen ei koskaan ole laiha, kyllä ne siinä laihuusvaiheessa jo ne rinnatkin katoavat.

        Ei ole totta: nuorena olin HYVIN Hyvin hoikka ja minulla oli isot rinnat, jotka vain näyttivät entistä isommilta hoikassa varressani. Molemmat siskoni ovat olleet samanlaisia.


      • lihava tankero
        Luomulehmä kirjoitti:

        Ei ole totta: nuorena olin HYVIN Hyvin hoikka ja minulla oli isot rinnat, jotka vain näyttivät entistä isommilta hoikassa varressani. Molemmat siskoni ovat olleet samanlaisia.

        Kiitos kommentistasi Luomulehmä. Nämä läskifetissin puolustajat monesti yrittävät kaikkensa puolustaakseen sitä, että on ihan ok olla ruma lihava nainen. He myös syyllistävät hyvä kroppaisia naisia koska ovat heille kateellisia tai ovat miehiä, jotka eivät saa muitakuin vastenmielisiä tankeroita.


      • Fläsk Schnitzel
        lihava tankero kirjoitti:

        Kiitos kommentistasi Luomulehmä. Nämä läskifetissin puolustajat monesti yrittävät kaikkensa puolustaakseen sitä, että on ihan ok olla ruma lihava nainen. He myös syyllistävät hyvä kroppaisia naisia koska ovat heille kateellisia tai ovat miehiä, jotka eivät saa muitakuin vastenmielisiä tankeroita.

        Olen ihan sama mieltä, ja sen lisäksi varmasti ruoka teollisuus on varmasti ostanut joitakin lööpin kirjoittajia että se on "OK" olla "normaali", siis lue: BMI = 25 , ei ihme kun ruoka teollisuus haluaa vaan myydä mahdollisimman paljon ruoka.


    • Muodokas?RUMALÄSKI!
    • sinkku-

      160/45 on jo anorektisen laiha. En ottais. Ottaisin ton 170/78

      • MARKO2012_75

        Luepa tuolta alusta toi Zhang Zilin ja kato se kuvan linkki. Eli Mielestäsi 2007 Miss Maailmaksi valittiin anorektisen laiha nainen. Haista nyt jo pitkä v*ttu.


      • sportboy.
        MARKO2012_75 kirjoitti:

        Luepa tuolta alusta toi Zhang Zilin ja kato se kuvan linkki. Eli Mielestäsi 2007 Miss Maailmaksi valittiin anorektisen laiha nainen. Haista nyt jo pitkä v*ttu.

        No ei 160/45 viel ihan anorektinen ole, mut melkoinen riuku kuitenkin. Lihaksikas 170/78 ois melko babe :)


      • lilmiss-

      • sportboy.

      • lifemocker

      • lilmiss-
        lifemocker kirjoitti:

        ei tarvii(s) olla noin vatsalihaksikas

        parempi noinkin vatsalihaksikas kuin se että luut törröttää ja näyttää pikkupojalta tai sitten vastaavasti rantautuneelta ryhävalaalta. Heitin esimerkkiin tollasta kultaista, terveen näköistä keskitietä :)


      • I-d-i-o-o-t-t-i
        lilmiss- kirjoitti:

        parempi noinkin vatsalihaksikas kuin se että luut törröttää ja näyttää pikkupojalta tai sitten vastaavasti rantautuneelta ryhävalaalta. Heitin esimerkkiin tollasta kultaista, terveen näköistä keskitietä :)

        Mitä vikaa luissa, kaikilla ihmisillä niitä on? XD
        Jos ei erota pikkupoikaa laihasta aikuisesta niin FUCK YOU! Päässä vikaa sulla. :D


      • lilmiss-
        I-d-i-o-o-t-t-i kirjoitti:

        Mitä vikaa luissa, kaikilla ihmisillä niitä on? XD
        Jos ei erota pikkupoikaa laihasta aikuisesta niin FUCK YOU! Päässä vikaa sulla. :D

        Onko se mielestäsi kaunista että ne törröttää joka paikkaan? Jos olet liian laiska menemään salille ja tekemään itsellesi ja pikkupojan kropallesi jotain niin älä minulle siitä itke. Sairaus ei ole kaunista.


      • jfdw
        lilmiss- kirjoitti:

        Onko se mielestäsi kaunista että ne törröttää joka paikkaan? Jos olet liian laiska menemään salille ja tekemään itsellesi ja pikkupojan kropallesi jotain niin älä minulle siitä itke. Sairaus ei ole kaunista.

        Tuohon luiden näkymiseen, joillain vain luonnostaan törröttää ne, ei se tarkoita automaattisesti että anorektikko tai huonokuntoinen. Minä itse treenaan paljon ja olen hoikka (165/52). Minulla näkyy selvästi solisluut ja kylkiluut, sekä hieman myös rintakehä kuultaa, Ja siis olen hyväkuntoinen ja lihaksia löytyy tähän kokoluokkaan erittäin hyvin.

        Uskon että tavallaan pyrit edesauttamaan parempaa ja terveempää naiskäsitystä. Mutta mieti itse edesautatko kanssasisarien paineita vai pahennatko niitä jos haukut laihoja ihmisiä pikkupojan näköisiksi? Mikään ei satuta niin paljon naista kuin kommentit ulkonäöstä joilla vihjataan ettei olla miesten mieleen. Oli sitten laiha, lihaksikas, normaali tai ylipainoinen. Samassa median luomassa ulkonäköpainehelvetissä me kaikki eletään yhtä lailla. Sen sijaan että moititais toisiamme ja haukuttas millon mistäkin (liian laiha/liian lihava, liian pienet tissit/ liian isot roikkuvat tissit, liian pieni perse/liian iso perse) niin jos kokeiltas ihan vaan sellaisia kuin että oot hyvä just tollasena, olet kaunis ihan sillä vartalolla mikä sulla on? Kyllä ne miehet osaa tuon arvostelun julman taidon jo ihan tarpeeksi hyvin. Varmaan lähes jokaista naista on joskus elämänsä varrella arvosteltu ulkonäön puolesta, niin eikö voitaisi edes toisillemme antaa rauha.

        Tulipa pitkä, ja kohdistettuna vain sinuun, pahoittelen. Mutta tämä asia on mietityttänyt mieltäni paljon. Aina kun kommentoi että toisen pitäisi olla sitä ja tätä, niin oikeasti siinä sanotaan vain: et ole hyvä tuollaisena, muutu. Sanat jotka jokainen anorektikko ja jokainen syömishäiriöstä (myös lihavat) kärsivä kuulee päivittäin mielessään.


      • lilmiss-
        jfdw kirjoitti:

        Tuohon luiden näkymiseen, joillain vain luonnostaan törröttää ne, ei se tarkoita automaattisesti että anorektikko tai huonokuntoinen. Minä itse treenaan paljon ja olen hoikka (165/52). Minulla näkyy selvästi solisluut ja kylkiluut, sekä hieman myös rintakehä kuultaa, Ja siis olen hyväkuntoinen ja lihaksia löytyy tähän kokoluokkaan erittäin hyvin.

        Uskon että tavallaan pyrit edesauttamaan parempaa ja terveempää naiskäsitystä. Mutta mieti itse edesautatko kanssasisarien paineita vai pahennatko niitä jos haukut laihoja ihmisiä pikkupojan näköisiksi? Mikään ei satuta niin paljon naista kuin kommentit ulkonäöstä joilla vihjataan ettei olla miesten mieleen. Oli sitten laiha, lihaksikas, normaali tai ylipainoinen. Samassa median luomassa ulkonäköpainehelvetissä me kaikki eletään yhtä lailla. Sen sijaan että moititais toisiamme ja haukuttas millon mistäkin (liian laiha/liian lihava, liian pienet tissit/ liian isot roikkuvat tissit, liian pieni perse/liian iso perse) niin jos kokeiltas ihan vaan sellaisia kuin että oot hyvä just tollasena, olet kaunis ihan sillä vartalolla mikä sulla on? Kyllä ne miehet osaa tuon arvostelun julman taidon jo ihan tarpeeksi hyvin. Varmaan lähes jokaista naista on joskus elämänsä varrella arvosteltu ulkonäön puolesta, niin eikö voitaisi edes toisillemme antaa rauha.

        Tulipa pitkä, ja kohdistettuna vain sinuun, pahoittelen. Mutta tämä asia on mietityttänyt mieltäni paljon. Aina kun kommentoi että toisen pitäisi olla sitä ja tätä, niin oikeasti siinä sanotaan vain: et ole hyvä tuollaisena, muutu. Sanat jotka jokainen anorektikko ja jokainen syömishäiriöstä (myös lihavat) kärsivä kuulee päivittäin mielessään.

        Totta tavallaan tuokin.
        Puhun terveemmän naiskuvan puolesta koska olen itsekin sairastanut teininä syömishäiriön ja tiedän millaista helvettiä se voi olla. Tiedän vain ettei se hyssyttely auta, muiden hyväksynnällä ei ole mitään merkitystä oikeasti sairaalle ihmiselle. Hän ei välitä muiden mielipiteistä oman päähänpinttymänsä vuoksi. Sen takia olen enemmän "herätkää ny jumalauta" linjalla.. En toki pahaa kenellekkään sillä halua vaan ajattelen että se herättää ehkä paremmin kuin ns. hyssyttäminen..


      • aitoja huveja kesänä
        lilmiss- kirjoitti:

        Onko se mielestäsi kaunista että ne törröttää joka paikkaan? Jos olet liian laiska menemään salille ja tekemään itsellesi ja pikkupojan kropallesi jotain niin älä minulle siitä itke. Sairaus ei ole kaunista.

        Olet täysin väärillä linjoilla näissä kommenteissasi lilmiss kuten tuolla häpeä lilmiss-! totesi SINUN laittamassasi linkissä oli teksti

        "Vajaa 1 % 12–24-vuotiaista tytöistä ja nuorista naisista kärsii varsinaisesta laihuushäiriöstä". Tässä iässä ongelman % osuus on suurimmillaan ja naisien vanhetessa tämä laihuushäiriö on lähes olemattoman pieni toisin kuin LIHAVUUS ONGELMA.

        Lähes 40 prosenttia on LÄSKEJÄ suomalaisista naisista Tampereen Kaupissa sijaitseva terveysliikunnan tutkimus- ja asiantuntijakeskus UKK-instituutin johtaja Tommi Vasankarin mukaan. Miehistä jopa 60 prosenttia!

        Miesten unelma kroppa ei ole mikään naisbodari pienellä rasvaprosentilla vaan yleisesti miehet pitävät parhaimpina http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kympin-nainen.html listan tapaisia vartaloita/naisia ulkonäöllisesti.


      • Todellakin totta
        jfdw kirjoitti:

        Tuohon luiden näkymiseen, joillain vain luonnostaan törröttää ne, ei se tarkoita automaattisesti että anorektikko tai huonokuntoinen. Minä itse treenaan paljon ja olen hoikka (165/52). Minulla näkyy selvästi solisluut ja kylkiluut, sekä hieman myös rintakehä kuultaa, Ja siis olen hyväkuntoinen ja lihaksia löytyy tähän kokoluokkaan erittäin hyvin.

        Uskon että tavallaan pyrit edesauttamaan parempaa ja terveempää naiskäsitystä. Mutta mieti itse edesautatko kanssasisarien paineita vai pahennatko niitä jos haukut laihoja ihmisiä pikkupojan näköisiksi? Mikään ei satuta niin paljon naista kuin kommentit ulkonäöstä joilla vihjataan ettei olla miesten mieleen. Oli sitten laiha, lihaksikas, normaali tai ylipainoinen. Samassa median luomassa ulkonäköpainehelvetissä me kaikki eletään yhtä lailla. Sen sijaan että moititais toisiamme ja haukuttas millon mistäkin (liian laiha/liian lihava, liian pienet tissit/ liian isot roikkuvat tissit, liian pieni perse/liian iso perse) niin jos kokeiltas ihan vaan sellaisia kuin että oot hyvä just tollasena, olet kaunis ihan sillä vartalolla mikä sulla on? Kyllä ne miehet osaa tuon arvostelun julman taidon jo ihan tarpeeksi hyvin. Varmaan lähes jokaista naista on joskus elämänsä varrella arvosteltu ulkonäön puolesta, niin eikö voitaisi edes toisillemme antaa rauha.

        Tulipa pitkä, ja kohdistettuna vain sinuun, pahoittelen. Mutta tämä asia on mietityttänyt mieltäni paljon. Aina kun kommentoi että toisen pitäisi olla sitä ja tätä, niin oikeasti siinä sanotaan vain: et ole hyvä tuollaisena, muutu. Sanat jotka jokainen anorektikko ja jokainen syömishäiriöstä (myös lihavat) kärsivä kuulee päivittäin mielessään.

        "Tuohon luiden näkymiseen, joillain vain luonnostaan törröttää ne, ei se tarkoita automaattisesti että anorektikko tai huonokuntoinen. Minä itse treenaan paljon ja olen hoikka (165/52). Minulla näkyy selvästi solisluut ja kylkiluut, sekä hieman myös rintakehä kuultaa, Ja siis olen hyväkuntoinen ja lihaksia löytyy tähän kokoluokkaan erittäin hyvin."

        Amen to that! Itse olen 165 cm ja 75 kg, eli palstalaisten mielestä varmasti armoton läski. Siltikin kylkiluuni näkyvät levossa melko selkeästi sekä etu- että selkäpuolelta. Solisluut näkyvät myös hennosti. "Liikakiloni" (en yleensä kutsun niitä liikakiloiksi, koska olen ihan tyytyväinen ulkonäkööni ja terveyteeni) ovat lähinnä muodokkaissa reisissä, takapuolessa ja rinnoissa.

        Heh, kerran lääkärintarkastuksessa lääkärin punnittua minut, mainitsi hän jotain lievästä ylipainostani. Annoin mennä toisesta korvasta sisään, toisesta ulos. Minulla ei ole koskaan ollut minkäänlaista ylipainosta johtuvaa terveysongelmaa. Hän halusi sitten tarkistaa verenpaineeni, kun kuulemma näillä kiloilla olisi varmasti kohonnut. No, minullahan on pikemminkin matala verenpaine, joten se oli lääkärille yllätys. Sydäntä selästä kuunnellessaan hän nosti paitaani ylöspäin, näki ihon läpi kylkiluiden muodot, ja sanoi, että voisin vähän saada painoa lisää, etteivät luut näkyisi, ovat kuulemma merkki alipainosta. Eli olin tämän fiksun lääkärin mukaan samaan aikaan yli- että alipainoinen! Mitä tästä opimme? Ihmiset ovat erimallisia eri kiloilla, eikä pelkkä paino tai pelkkä luiden näkyminen riitä perusteeksi olettaa, että henkilö on sairas tai terve tai yli- tai alipainoinen. Ellei kyse sitten ole 160-senttisestä 30-kiloisesta tai 170-senttisestä 200-kiloisesta.


      • 11+15
        jfdw kirjoitti:

        Tuohon luiden näkymiseen, joillain vain luonnostaan törröttää ne, ei se tarkoita automaattisesti että anorektikko tai huonokuntoinen. Minä itse treenaan paljon ja olen hoikka (165/52). Minulla näkyy selvästi solisluut ja kylkiluut, sekä hieman myös rintakehä kuultaa, Ja siis olen hyväkuntoinen ja lihaksia löytyy tähän kokoluokkaan erittäin hyvin.

        Uskon että tavallaan pyrit edesauttamaan parempaa ja terveempää naiskäsitystä. Mutta mieti itse edesautatko kanssasisarien paineita vai pahennatko niitä jos haukut laihoja ihmisiä pikkupojan näköisiksi? Mikään ei satuta niin paljon naista kuin kommentit ulkonäöstä joilla vihjataan ettei olla miesten mieleen. Oli sitten laiha, lihaksikas, normaali tai ylipainoinen. Samassa median luomassa ulkonäköpainehelvetissä me kaikki eletään yhtä lailla. Sen sijaan että moititais toisiamme ja haukuttas millon mistäkin (liian laiha/liian lihava, liian pienet tissit/ liian isot roikkuvat tissit, liian pieni perse/liian iso perse) niin jos kokeiltas ihan vaan sellaisia kuin että oot hyvä just tollasena, olet kaunis ihan sillä vartalolla mikä sulla on? Kyllä ne miehet osaa tuon arvostelun julman taidon jo ihan tarpeeksi hyvin. Varmaan lähes jokaista naista on joskus elämänsä varrella arvosteltu ulkonäön puolesta, niin eikö voitaisi edes toisillemme antaa rauha.

        Tulipa pitkä, ja kohdistettuna vain sinuun, pahoittelen. Mutta tämä asia on mietityttänyt mieltäni paljon. Aina kun kommentoi että toisen pitäisi olla sitä ja tätä, niin oikeasti siinä sanotaan vain: et ole hyvä tuollaisena, muutu. Sanat jotka jokainen anorektikko ja jokainen syömishäiriöstä (myös lihavat) kärsivä kuulee päivittäin mielessään.

        Hei! Kiitos sinulle, tosi hyvä juttu. Olen itsekin miettinyt juuri noin viimeaikoina. Ylipäänsä ulkonäköä ja ennenkaikkea tiettyä ahdasta kauneus/komeusihannetta korostetaan nykyään ihan liikaa. Meillä naisilla on varmaan edelleen kovemmat ulkonäköpaineet kuin miehillä, mutta onhan miestenkin osalta aivan käsittämättömiä "velvoitteita", mm. se, että ollakseen hyvännäköinen miehen pitäisi muka olla pitkä.

        Kaikkinensa kuitenkin: Minustakin olisi kiva, että vartalotyypin hyväksyttävyyttä voisi korostaa muutenkin kuin vastakohtaa haukkumalla, nimittämällä tätä sairaaksi jne. Joskus tuntuu, että me naiset teemme tätä itse enemmän, varsinkin jos laskuista jätetään pois vanhat sovinisti-siat (ja kukapa sellaisen itselleen haluaisi, vaikka sika olisi miten ulkokultainen).


    • siro111

      ahahah ai miks naisen pitäis näyttää mieheltä. Omaan kokemukseen perustuen miehet tykkää enemmän siroista kuin lihaksikkaista naisista.

      • gjfjffjjfgjf

        Osa tykkää, osa ei. Lisäksi osa tykkää sairalloisen ylipainoisista ja osa anorektisen laihoista. Meitä on moneksi, jotkut kuulemma tykkää jopa blondeista, mitä en varsinkaan voi ymmärtää ;)


      • Kummasta ENEMMÄN
        gjfjffjjfgjf kirjoitti:

        Osa tykkää, osa ei. Lisäksi osa tykkää sairalloisen ylipainoisista ja osa anorektisen laihoista. Meitä on moneksi, jotkut kuulemma tykkää jopa blondeista, mitä en varsinkaan voi ymmärtää ;)

        Kysymys oli kummasta pidetään ENEMMÄN. Miehet tietysti pitävät enemmän yleisesti ottaen siroista naisista eikä lihaksikkaista miehekkäistä bodari naisista.


    • Minkkusies

      Ottaisin sen fiksumman.

      • fyfjfhjfjf

        Mä taas mukavamman, fiksuuskin on tietty erittäin ok. Mut jos ois yhtä fiksuja ja mukavia, ottasin sen isokokosemman


      • lue kysymys

        Kysymyksenä oli pelkästään normaalipainoinen nainen vai ylipainoinen tankero. Vertailussa ei ole mitään muita piirteitä.


    • hgrea

      Veikkaanpa että teoreettisessa tilanteessa jossa kaksi tämän kokoista naista olisivat miehestä kiinnostunteita ja yhtä paljon tunteita herättäviä, niin mies valitsisi kauniskasvoisemman. Yleensäkin minun mielestä jos ei olla ihan ääripäissä (bmi 16 vs bmi 35) niin parisuhdemarkkinoilla kasvojen kauneus ja ihastuminen (vaikka on kuinka kaunis, johonkin ei vaan ihastu) ratkaisevat.

      • Sillalin Viltsu

        Ensimmäisen painoindeksi on jo huikeat 27, joka on jo selkeästi http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html ja täysin vastenmielinen. Tässä kohtaa enää kasvojenpiirteet eivät auta.

        Ensimmäisen naisen painoindeksi on taas hieman suurempi kuin Zhang Zilinin, joka valittiin Miss Maailmaksi.

        "Toinen nainen taas kropaltaan täydellinen ja hieman lihavampi kuin MISS MAAILMA 2007"

        Salolainen Merja totesi tuolla aikaisemmin. Hänellä siis kasvojen normaalius olisi ihan hyväksyttävää.

        Jos molemmat olisi kasvoiltaan rumia niin mies ei ottaisi kumpaakaan. Tätä lihavaa naista ei hyvät kasvonpiirteet pelasta vaan hänen on laihdutettava.


      • Frida on upea
        Sillalin Viltsu kirjoitti:

        Ensimmäisen painoindeksi on jo huikeat 27, joka on jo selkeästi http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html ja täysin vastenmielinen. Tässä kohtaa enää kasvojenpiirteet eivät auta.

        Ensimmäisen naisen painoindeksi on taas hieman suurempi kuin Zhang Zilinin, joka valittiin Miss Maailmaksi.

        "Toinen nainen taas kropaltaan täydellinen ja hieman lihavampi kuin MISS MAAILMA 2007"

        Salolainen Merja totesi tuolla aikaisemmin. Hänellä siis kasvojen normaalius olisi ihan hyväksyttävää.

        Jos molemmat olisi kasvoiltaan rumia niin mies ei ottaisi kumpaakaan. Tätä lihavaa naista ei hyvät kasvonpiirteet pelasta vaan hänen on laihdutettava.

        Osat suomalaiset läskifetismin puolustajat ovat ottaneen esimerkin Zhang Zilinin tekosyyksi, koska hän on Aasiasta.

        Otetaan siis esimerkkejä Victoria's Secretin malleista naapurimaastamme Ruotsista.

        Mini Anden pituus 178cm, paino 52 kg painoindeksi = 16,4

        Frida Gustavsson 180cm paino 61kg painoindeksi = 18,8

        Esimerkin 160cm paino 45kg painoindeksi = 17,5

        Tämä osuu juuri sopivasti kahden Tukholmasta olevan Victoria's Secretin huippumallin painoindeksin välimaastoon.

        Lihavaa ylipainoista 170cm 78kg tankeroa on täysin järjetöntä puolustaa ellei ole kyseessä sairaalloinen läskifetismi, joka kuului vielä sairauden määritelmäksi muiden fetismien kuten vaikka vaippafetismin ohella Terveyden ja hyvinvoinnin laitoksen mukaan vuoteen 2011 asti.


      • hieman asenteellista
        Sillalin Viltsu kirjoitti:

        Ensimmäisen painoindeksi on jo huikeat 27, joka on jo selkeästi http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html ja täysin vastenmielinen. Tässä kohtaa enää kasvojenpiirteet eivät auta.

        Ensimmäisen naisen painoindeksi on taas hieman suurempi kuin Zhang Zilinin, joka valittiin Miss Maailmaksi.

        "Toinen nainen taas kropaltaan täydellinen ja hieman lihavampi kuin MISS MAAILMA 2007"

        Salolainen Merja totesi tuolla aikaisemmin. Hänellä siis kasvojen normaalius olisi ihan hyväksyttävää.

        Jos molemmat olisi kasvoiltaan rumia niin mies ei ottaisi kumpaakaan. Tätä lihavaa naista ei hyvät kasvonpiirteet pelasta vaan hänen on laihdutettava.

        Paha vaan että kuvaesimerkkiesi rumien ja lihavien naisten BMI on jo reippaasti yli 35 (painoa yli 100 kg) ei suinkaan 27.


    • fdsoeigt

      Tavallaan ihan höpöä päätellä pelkästä painosta ja pituudesta kumman kroppa olisi vetävämpi. Pääsääntöisesti hoikempi on todennäköisesti vetävämpi

      Tässä esimerkki 160/45 minun mielestä todella hyväkroppaisesta naisesta http://www.mybodygallery.com/photos-33354-body-shape.htm?StartAt=5#.UbHgweej1bk

      Tässä mielestäni muodokas 160/45 mittainen http://www.mybodygallery.com/photos-32236-body-shape.htm?StartAt=13#.UbHhEOej1bk

      Alle 50kg ei lähellekkään aina tarkoita suorilta muodotonta anorektikkoa!

      Tasapainon vuoksi kiva 170/78 kroppa http://www.mybodygallery.com/photos-30409-body-shape.htm?StartAt=36#.UbHh7-ej1bk

      mutta pakko sanoa että ainakin noilta sivuilta sai hakemalla hakea hyvää kroppaa noissa mitoissa, suurin osa oli tällaisia http://www.mybodygallery.com/photos-32674-body-shape.htm?StartAt=15#.UbHiSOej1bk

      Keskimäärin noissa mitoissa löytyy kyllä kauniimpia kroppia 160/45 mitoissa olevilta. Pitänee vielä muistuttaa että eihän silloin olla kuin pari kiloa alipainon puolella. Pidetäänhän pari kiloa ylipainon puolellakin pienenä asiana.

      • eroon ihroista!

        Juuri näin kuten tuo Salolainen Merja totesi. Suomalaisille naisille on turha puhua siitä, että olisi liian laiha. Tämä on äärimmäisen harvinaista. Toisin sitten taas on tämä kurppa tankeroiden tilanne kuten http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html tuo esille.

        160/45 on hieman lihavampi kuin 2007 Miss Maailma, joten kroppaa voidaan pitää hyvänä mallina kuten fdsoeigt linkeissä olevat naisten kuvat tuo selkeästi esille.

        Lihava 170/78 hankkiudu eroon ihroistasi.


    • helvetti...

      Tajuaako kukaan, että aasialaiselle normaali painoindeksi voi olla länsimaalaiselle vaarallisen alhainen.

      • Upea Mini Anden

        Tajuatko, että on paljon isompi ongelma suomalaisten naisten ylipaino kuin se, että naiset olisivat liian laihoja. Tajuatko sen, että fdsoeigt kuvien laittamat naiset eivät olleet aasialaisten naisten kuvia. Tajuatko sen, että läskinä oleminen on huomattavasti vaarallisempaa kuin laihana oleminen. Kuinka paljon näet läskejä 85 vanhuksia?

        Suomessa naisten liika laihuus ei ole yleinen ongelma vaan http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html ongelma on se todellinen ongelma.

        Mini Anden on ruotsalainen Victoria's Secret malli pituus 178cm ja paino 52kg. Onko Mini Anden mielestäsi aasialainen? Mini Andenin painoindeksi on 16,4 hän on Tukholmasta kotoisin eikä varmasti ymmärtäisi kyseistä typerää "aasialaiselle normaali painoindeksi vaarallinen" läskifetismisi puolustamista.

        Laihemmalla esimerkin tytöllähän painoindeksi oli 17.5 eli ISOMPI kuin Victoria's Secretin ruotsalaisella huippumallilla Mini Andenilla.

        Tunge läskifetismisi jonnekin muualle äläkä puolusta lihavuuden kamaluutta, joka pilaa suomalaisten naisten terveyden ja ulkonäön.


      • helvetti.
        Upea Mini Anden kirjoitti:

        Tajuatko, että on paljon isompi ongelma suomalaisten naisten ylipaino kuin se, että naiset olisivat liian laihoja. Tajuatko sen, että fdsoeigt kuvien laittamat naiset eivät olleet aasialaisten naisten kuvia. Tajuatko sen, että läskinä oleminen on huomattavasti vaarallisempaa kuin laihana oleminen. Kuinka paljon näet läskejä 85 vanhuksia?

        Suomessa naisten liika laihuus ei ole yleinen ongelma vaan http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html ongelma on se todellinen ongelma.

        Mini Anden on ruotsalainen Victoria's Secret malli pituus 178cm ja paino 52kg. Onko Mini Anden mielestäsi aasialainen? Mini Andenin painoindeksi on 16,4 hän on Tukholmasta kotoisin eikä varmasti ymmärtäisi kyseistä typerää "aasialaiselle normaali painoindeksi vaarallinen" läskifetismisi puolustamista.

        Laihemmalla esimerkin tytöllähän painoindeksi oli 17.5 eli ISOMPI kuin Victoria's Secretin ruotsalaisella huippumallilla Mini Andenilla.

        Tunge läskifetismisi jonnekin muualle äläkä puolusta lihavuuden kamaluutta, joka pilaa suomalaisten naisten terveyden ja ulkonäön.

        Mitä vittua jauhat? Missä kohtaa puolustin läskeyttä, vai oletko saatanan harhainen tai lukutaidoton? Viittasin tuohon hehkutettuun miss maailmaan vuodelta mikromulkku, koska nainen sattuu olemaan aasialainen ja joidenkin mielestä pitäisi ottaa mallia. Meneekö jo jakeluun?
        En tiedä minkä ikäsistä naisista täällä tätä paskaa jauhetaan tai missä te arvostelijat oikein asutte, mutta kyllä mä ainakin näen päivittäin vitusti laihoja ja fitnessvillitykseen hurahtaneita parikymppisiä.

        Ps. vähän alipainoisena on sattumoisin vaarallisempaa kuin vähän ylipainoisena, helvetin alipainoisena on suunnilleen yhtä vaarallista kuin helvetin ylipainoisena.


      • harharh
        Upea Mini Anden kirjoitti:

        Tajuatko, että on paljon isompi ongelma suomalaisten naisten ylipaino kuin se, että naiset olisivat liian laihoja. Tajuatko sen, että fdsoeigt kuvien laittamat naiset eivät olleet aasialaisten naisten kuvia. Tajuatko sen, että läskinä oleminen on huomattavasti vaarallisempaa kuin laihana oleminen. Kuinka paljon näet läskejä 85 vanhuksia?

        Suomessa naisten liika laihuus ei ole yleinen ongelma vaan http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html ongelma on se todellinen ongelma.

        Mini Anden on ruotsalainen Victoria's Secret malli pituus 178cm ja paino 52kg. Onko Mini Anden mielestäsi aasialainen? Mini Andenin painoindeksi on 16,4 hän on Tukholmasta kotoisin eikä varmasti ymmärtäisi kyseistä typerää "aasialaiselle normaali painoindeksi vaarallinen" läskifetismisi puolustamista.

        Laihemmalla esimerkin tytöllähän painoindeksi oli 17.5 eli ISOMPI kuin Victoria's Secretin ruotsalaisella huippumallilla Mini Andenilla.

        Tunge läskifetismisi jonnekin muualle äläkä puolusta lihavuuden kamaluutta, joka pilaa suomalaisten naisten terveyden ja ulkonäön.

        Jaa, eli vaihdetaan sitten epäterveellinen ylipaino epäterveelliseen alipainoon. Hieno idea. Tehdään se mieluiten anoreksian kautta.

        Sinusta 16,4 on ihan hyvä painoindeksi? No joo, mikäs siinä, mitä nyt lähestulkoon merkittävän alipainon luokassa, mutta alipainohan on vain kaunista.

        Ei tietenkään kannata vaikkapa hankkia vähän lihaksia ja näinollen korkeampaa painoindeksiä ja olla terve. Kannattaa olla alipainoinen, että sydän saa käydä yliteholla ja kroppa saa tehdä oikein kunnolla töitä hengissäpysymisen eteen. Onhan se sentään terveellisempää ja mikä tärkeintä, kauniimpaa kuin vaikka muutama lisäkilo, hyi kamala. Sellaset bmi 20 läskivalaat nyt on ihan kuvottavia.


      • Upea Mini Anden
        harharh kirjoitti:

        Jaa, eli vaihdetaan sitten epäterveellinen ylipaino epäterveelliseen alipainoon. Hieno idea. Tehdään se mieluiten anoreksian kautta.

        Sinusta 16,4 on ihan hyvä painoindeksi? No joo, mikäs siinä, mitä nyt lähestulkoon merkittävän alipainon luokassa, mutta alipainohan on vain kaunista.

        Ei tietenkään kannata vaikkapa hankkia vähän lihaksia ja näinollen korkeampaa painoindeksiä ja olla terve. Kannattaa olla alipainoinen, että sydän saa käydä yliteholla ja kroppa saa tehdä oikein kunnolla töitä hengissäpysymisen eteen. Onhan se sentään terveellisempää ja mikä tärkeintä, kauniimpaa kuin vaikka muutama lisäkilo, hyi kamala. Sellaset bmi 20 läskivalaat nyt on ihan kuvottavia.

        Kysymyksenä oli 170/78 vai 160/45. Tässä 160/45 esimerkin painoindeksi on 17,5.

        Asiaton kielenkäyttö eikä kiroilu tee väitteistäsi ja valheistasi yhtään sen paikkansa pitävämpiä.

        Zhang Zilin on Miss World 2007 ja hänet on valittu kyseiseen Miss World 2007 titteliin kauneudesta ja esimerkillisyydestään johtuen.

        Victoria's Secret mallit ovat yleisesti maailman kauneimpina pidettyjä. Tässä esimerkissä oli 2kpl Tukholmasta olevia ruotsalaisia Victorias Secretin malleja koska et halunnut mahdollisesti rasistisista taipumuksistasi johtuen (kirjoitit hyvin epäkohteliaasti) hyväksyä esimerkiksemme aasialaista naista.

        Nyt esimerkkinä siis kaksi viehättävää loistavaa mallinuraa tekevää naista Tuhkolmasta.

        Mini Anden pituus 178cm, paino 52 kg painoindeksi = 16,4

        Frida Gustavsson 180cm paino 61kg painoindeksi = 18,8

        Esimerkin 160cm paino 45kg painoindeksi = 17,5

        17,5 painoindeksi on 17 – 18,4 eli Wikipedian mukaan normaalia alhaisempi paino MUTTEI alipaino.

        18,5 painoindeksi on jo normaalipaino eli 160/45 esimerkkimme olisi täysin normaalipainoinen kuten Frida Gustavsson, jos hän painaisi 160cm tyttönä 47,4kg.

        Mini Anden (katso kuvat vaikka Googlesta) on hieman alipainoinen muttei sairaalloisesti, jossa puhutaan alle 15 painoindeksistä.

        170/78 on http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html puolustit läskeyttä koska yritit määritellä Zhang Zilinin Miss World 2007 aasialaisuuden kautta kyseisen painon olevan vaarallinen suomalaisille naisille ja huono esimerkki. Otettiin siis esimerkiksi 2kpl Tukholmasta olevia Victoria's Secret huippumalleja.

        bmi 20 ei ole läski valas eikä näin missään väitettykään. 170/78 on jo ruma ja lihava nainen.

        Vielä loppuun "People from the Okinawa Island have a life expectancy among the highest in the world. An Okinawan reaching 100 years of age has typically had BMI (painoindeksi) of 20.4 in early adulthood and middle age.


      • .......
        Upea Mini Anden kirjoitti:

        Kysymyksenä oli 170/78 vai 160/45. Tässä 160/45 esimerkin painoindeksi on 17,5.

        Asiaton kielenkäyttö eikä kiroilu tee väitteistäsi ja valheistasi yhtään sen paikkansa pitävämpiä.

        Zhang Zilin on Miss World 2007 ja hänet on valittu kyseiseen Miss World 2007 titteliin kauneudesta ja esimerkillisyydestään johtuen.

        Victoria's Secret mallit ovat yleisesti maailman kauneimpina pidettyjä. Tässä esimerkissä oli 2kpl Tukholmasta olevia ruotsalaisia Victorias Secretin malleja koska et halunnut mahdollisesti rasistisista taipumuksistasi johtuen (kirjoitit hyvin epäkohteliaasti) hyväksyä esimerkiksemme aasialaista naista.

        Nyt esimerkkinä siis kaksi viehättävää loistavaa mallinuraa tekevää naista Tuhkolmasta.

        Mini Anden pituus 178cm, paino 52 kg painoindeksi = 16,4

        Frida Gustavsson 180cm paino 61kg painoindeksi = 18,8

        Esimerkin 160cm paino 45kg painoindeksi = 17,5

        17,5 painoindeksi on 17 – 18,4 eli Wikipedian mukaan normaalia alhaisempi paino MUTTEI alipaino.

        18,5 painoindeksi on jo normaalipaino eli 160/45 esimerkkimme olisi täysin normaalipainoinen kuten Frida Gustavsson, jos hän painaisi 160cm tyttönä 47,4kg.

        Mini Anden (katso kuvat vaikka Googlesta) on hieman alipainoinen muttei sairaalloisesti, jossa puhutaan alle 15 painoindeksistä.

        170/78 on http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html puolustit läskeyttä koska yritit määritellä Zhang Zilinin Miss World 2007 aasialaisuuden kautta kyseisen painon olevan vaarallinen suomalaisille naisille ja huono esimerkki. Otettiin siis esimerkiksi 2kpl Tukholmasta olevia Victoria's Secret huippumalleja.

        bmi 20 ei ole läski valas eikä näin missään väitettykään. 170/78 on jo ruma ja lihava nainen.

        Vielä loppuun "People from the Okinawa Island have a life expectancy among the highest in the world. An Okinawan reaching 100 years of age has typically had BMI (painoindeksi) of 20.4 in early adulthood and middle age.

        Mistähän ihmeestä onnistuit rasismia repimään? Se nyt vain on faktaa, että aasialaiset ovat luonnostaan sirompia, joten heihin ei voida soveltaa samaa painoindeksisysteemiä kuin länsimaalaisiin. Luulisi kenen tahansa tajuavan sen ilman tällaista vääntöä. Missään vaiheessa en myöskään kirjoittanut mitään pahaa aasialaisista tai kyseisestä Zhang Zilinistä (ja jos se nyt jotenkin sinua auttaa, niin mielestäni aasialaisia kauniimpia ei olekaan). En hyväksy esimerkiksi aasialaista naista kuin yhtä pienirakenteisille, joita suomalaisista suurin osa tuskin on. Aika harhaista jos tuosta tekstistä saat jotenkin rasistisen.

        Kirjoitin epäkohteliaasti, koska yritit tunkea sanoja suuhuni, kuten yrität nytkin. Missään kohtaa en kehunut läskeyttä, minkä kertoo jo sisälukutaito.
        Miten muuten lihavuus tekee naamasta automaattisesti ruman?

        Ja minä en ole puhunut mitään läskivalaista.


      • Upea Mini Anden
        ....... kirjoitti:

        Mistähän ihmeestä onnistuit rasismia repimään? Se nyt vain on faktaa, että aasialaiset ovat luonnostaan sirompia, joten heihin ei voida soveltaa samaa painoindeksisysteemiä kuin länsimaalaisiin. Luulisi kenen tahansa tajuavan sen ilman tällaista vääntöä. Missään vaiheessa en myöskään kirjoittanut mitään pahaa aasialaisista tai kyseisestä Zhang Zilinistä (ja jos se nyt jotenkin sinua auttaa, niin mielestäni aasialaisia kauniimpia ei olekaan). En hyväksy esimerkiksi aasialaista naista kuin yhtä pienirakenteisille, joita suomalaisista suurin osa tuskin on. Aika harhaista jos tuosta tekstistä saat jotenkin rasistisen.

        Kirjoitin epäkohteliaasti, koska yritit tunkea sanoja suuhuni, kuten yrität nytkin. Missään kohtaa en kehunut läskeyttä, minkä kertoo jo sisälukutaito.
        Miten muuten lihavuus tekee naamasta automaattisesti ruman?

        Ja minä en ole puhunut mitään läskivalaista.

        "Sellaset bmi 20 läskivalaat nyt on ihan kuvottavia." kohtaa mainittiin 20 bmi "läskivalas", ilmeisesti sinä et ollut kyseinen kommentoija. Vastaus oli 2 viimeiseen kommenttiin.

        "Nyt esimerkkinä siis kaksi viehättävää loistavaa mallinuraa tekevää naista Tuhkolmasta.

        Mini Anden pituus 178cm, paino 52 kg painoindeksi = 16,4

        Frida Gustavsson 180cm paino 61kg painoindeksi = 18,8

        Esimerkin 160cm paino 45kg painoindeksi = 17,5"

        Aiheesta vänkääminen ei vie mitään eteenpäin. Lisätään tälle 160cm tytölle 2.5kg ja hän on painoindeksin mukaan normaalipainoinen eikä paino ole enää normaalia alhaisempi paino huom. ei alipainoa tällä hetkelläkään painoindeksinkään mukaan vain normaalia alhaisempi paino.

        Tehtävänä oli valita parempi vaihtoehto, joka on aloittajan viestissä. Näistä mielestäni 17.5 on parempi valinta koska ylipaino on Suomessa paljon suurempi ongelma kuin anoreksia.

        Aasialaiset on luontaisesti pienempi rakenteisia ellei nyt puhuta intialaisista.

        Kaikista maista löytyy kauniita ihmisiä onneksi kunhan mies/nainen ei ole rasisti, onneksi sinä et ole. Sinä pidät etenkin aasialaisia naisia kauniina ja vaikkapa Robert De Niro suosii afrikkalaistaustaisia naisia, Diahnne Abbott, Toukie Smith, Grace Hightower. Nämä ovat lähinnä niitä makuasioita. Makuasioita eivät kuitenkaan ole ihannointi äärimmäisen laihoihin (anorektisiin naisiin tai erittäin lihaviin naisiin). Kumpikaan esimerkin naisista ei ollut täysin ääripäässä.

        Tampereen Kaupissa sijaitseva terveysliikunnan tutkimus- ja asiantuntijakeskus UKK-instituutin johtaja Tommi Vasankarin mukaan työikäisistä suomalaisista miehistä jo 60 prosenttia on http://pleieri.blogspot.com/2013/06/lihava-mies.html ongelmista kärsiviä ja naisista lähes 40 prosenttia on http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html tyylisiä.

        Miehillä siis ylipaino on selkeästi pahempi ongelma kuin suomalaisilla naisilla. Seuratessasi tavallisia nuoria ylipaino on huomattavassa nousussa. Suomalaiset nuoret syövät liian paljon ja epäterveellisesti.

        Tämä ei johdu siitä, etteikö suomalaiset nuoret tiedä mikä on terveellistä ruokaa. Tieto ei tarkoita sitä, että tietoa sovellettaisiin.

        Lihavalla ihmisellä kuten anorektisellakin voi olla hyvät kasvonpiirteet. Ihran meneminen kasvoihin (tuplaleuka) tosin laskee kasvojen viehättävyyttä kuten tietysti tekee myös anoreksia alle 15bmi.


      • boda Ari
        Upea Mini Anden kirjoitti:

        Kysymyksenä oli 170/78 vai 160/45. Tässä 160/45 esimerkin painoindeksi on 17,5.

        Asiaton kielenkäyttö eikä kiroilu tee väitteistäsi ja valheistasi yhtään sen paikkansa pitävämpiä.

        Zhang Zilin on Miss World 2007 ja hänet on valittu kyseiseen Miss World 2007 titteliin kauneudesta ja esimerkillisyydestään johtuen.

        Victoria's Secret mallit ovat yleisesti maailman kauneimpina pidettyjä. Tässä esimerkissä oli 2kpl Tukholmasta olevia ruotsalaisia Victorias Secretin malleja koska et halunnut mahdollisesti rasistisista taipumuksistasi johtuen (kirjoitit hyvin epäkohteliaasti) hyväksyä esimerkiksemme aasialaista naista.

        Nyt esimerkkinä siis kaksi viehättävää loistavaa mallinuraa tekevää naista Tuhkolmasta.

        Mini Anden pituus 178cm, paino 52 kg painoindeksi = 16,4

        Frida Gustavsson 180cm paino 61kg painoindeksi = 18,8

        Esimerkin 160cm paino 45kg painoindeksi = 17,5

        17,5 painoindeksi on 17 – 18,4 eli Wikipedian mukaan normaalia alhaisempi paino MUTTEI alipaino.

        18,5 painoindeksi on jo normaalipaino eli 160/45 esimerkkimme olisi täysin normaalipainoinen kuten Frida Gustavsson, jos hän painaisi 160cm tyttönä 47,4kg.

        Mini Anden (katso kuvat vaikka Googlesta) on hieman alipainoinen muttei sairaalloisesti, jossa puhutaan alle 15 painoindeksistä.

        170/78 on http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html puolustit läskeyttä koska yritit määritellä Zhang Zilinin Miss World 2007 aasialaisuuden kautta kyseisen painon olevan vaarallinen suomalaisille naisille ja huono esimerkki. Otettiin siis esimerkiksi 2kpl Tukholmasta olevia Victoria's Secret huippumalleja.

        bmi 20 ei ole läski valas eikä näin missään väitettykään. 170/78 on jo ruma ja lihava nainen.

        Vielä loppuun "People from the Okinawa Island have a life expectancy among the highest in the world. An Okinawan reaching 100 years of age has typically had BMI (painoindeksi) of 20.4 in early adulthood and middle age.

        "170/78 on jo ruma ja lihava nainen."

        Erikoinen väite. Riippuu täysin yksilöstä. Noilla mitoilla voi olla paljon läskiä, ja voi olla odotettavissa terveyshaittoja, mutta voi olla myös kyse hyvin lihaksikkaasta naisesta, jolla ei ole juurikaan läskiä.

        Itse asiassa läskiä on melkein kaikilla, naisilla ja miehillä, poikkeuksen tekevät lähinnä kisakunnossa olevat kehonrakentajat ja aivan absoluuttista huippua edustavat joidenkin muiden lajien urheilijat. Useimmilta vaatteet päällä hyvin hoikan näköisiltäkin löytyy joskus yllättävän paljon läskiä, varsinkin vatsasta ja kyljistä, kun paita riisutaan.

        Urheilemattomillakin ihmisillä voi olla suuria eroja. 170/65:llä saattaa olla enemmän läskimahaa kuin 170/75:llä


      • ---tu mitä jurpoja
        boda Ari kirjoitti:

        "170/78 on jo ruma ja lihava nainen."

        Erikoinen väite. Riippuu täysin yksilöstä. Noilla mitoilla voi olla paljon läskiä, ja voi olla odotettavissa terveyshaittoja, mutta voi olla myös kyse hyvin lihaksikkaasta naisesta, jolla ei ole juurikaan läskiä.

        Itse asiassa läskiä on melkein kaikilla, naisilla ja miehillä, poikkeuksen tekevät lähinnä kisakunnossa olevat kehonrakentajat ja aivan absoluuttista huippua edustavat joidenkin muiden lajien urheilijat. Useimmilta vaatteet päällä hyvin hoikan näköisiltäkin löytyy joskus yllättävän paljon läskiä, varsinkin vatsasta ja kyljistä, kun paita riisutaan.

        Urheilemattomillakin ihmisillä voi olla suuria eroja. 170/65:llä saattaa olla enemmän läskimahaa kuin 170/75:llä

        BYÄÄÄH!!!! Niisk, yhyy. Olen läski. Minä se vasta läski olenkin. Olen 183cm pitkä ja painan 98kg. Olen aina luullut, etten olisi läski, koska mulla mahtuu jalkaan samat puvun housut kuin yo-juhlissa 20v sitten, jolloin painoin 68kg. Ok, tiukat ovat ja repesivät reisistä, mut nappi menee kiinni.

        Näin olen luullut, mutta nyt täällä saa uutta tietoa. Olen läski! Kuinka vähän tiesinkään. Sama lopettaa urheilu ja rueta pelkästään dokaamaan, taidanpa aloittaa röökinpoltonkin, ihan samahan se on, koska ei läski kuitenkaan saa naisia.


      • Lihava mies
        ---tu mitä jurpoja kirjoitti:

        BYÄÄÄH!!!! Niisk, yhyy. Olen läski. Minä se vasta läski olenkin. Olen 183cm pitkä ja painan 98kg. Olen aina luullut, etten olisi läski, koska mulla mahtuu jalkaan samat puvun housut kuin yo-juhlissa 20v sitten, jolloin painoin 68kg. Ok, tiukat ovat ja repesivät reisistä, mut nappi menee kiinni.

        Näin olen luullut, mutta nyt täällä saa uutta tietoa. Olen läski! Kuinka vähän tiesinkään. Sama lopettaa urheilu ja rueta pelkästään dokaamaan, taidanpa aloittaa röökinpoltonkin, ihan samahan se on, koska ei läski kuitenkaan saa naisia.

        Läski ei juurikaan naisten kanssa menesty, etenkään, jos läski on vielä lyhyt, köyhä ja kasvonpiirteiltään ruma. http://pleieri.blogspot.com/2013/06/lihava-mies.html tässä ensimmäisessä kuvassa sai tosin 2 viehättävää bikinityttöä koskettelemaan häntä rannalla :D


      • mikä valhe
        Upea Mini Anden kirjoitti:

        Kysymyksenä oli 170/78 vai 160/45. Tässä 160/45 esimerkin painoindeksi on 17,5.

        Asiaton kielenkäyttö eikä kiroilu tee väitteistäsi ja valheistasi yhtään sen paikkansa pitävämpiä.

        Zhang Zilin on Miss World 2007 ja hänet on valittu kyseiseen Miss World 2007 titteliin kauneudesta ja esimerkillisyydestään johtuen.

        Victoria's Secret mallit ovat yleisesti maailman kauneimpina pidettyjä. Tässä esimerkissä oli 2kpl Tukholmasta olevia ruotsalaisia Victorias Secretin malleja koska et halunnut mahdollisesti rasistisista taipumuksistasi johtuen (kirjoitit hyvin epäkohteliaasti) hyväksyä esimerkiksemme aasialaista naista.

        Nyt esimerkkinä siis kaksi viehättävää loistavaa mallinuraa tekevää naista Tuhkolmasta.

        Mini Anden pituus 178cm, paino 52 kg painoindeksi = 16,4

        Frida Gustavsson 180cm paino 61kg painoindeksi = 18,8

        Esimerkin 160cm paino 45kg painoindeksi = 17,5

        17,5 painoindeksi on 17 – 18,4 eli Wikipedian mukaan normaalia alhaisempi paino MUTTEI alipaino.

        18,5 painoindeksi on jo normaalipaino eli 160/45 esimerkkimme olisi täysin normaalipainoinen kuten Frida Gustavsson, jos hän painaisi 160cm tyttönä 47,4kg.

        Mini Anden (katso kuvat vaikka Googlesta) on hieman alipainoinen muttei sairaalloisesti, jossa puhutaan alle 15 painoindeksistä.

        170/78 on http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html puolustit läskeyttä koska yritit määritellä Zhang Zilinin Miss World 2007 aasialaisuuden kautta kyseisen painon olevan vaarallinen suomalaisille naisille ja huono esimerkki. Otettiin siis esimerkiksi 2kpl Tukholmasta olevia Victoria's Secret huippumalleja.

        bmi 20 ei ole läski valas eikä näin missään väitettykään. 170/78 on jo ruma ja lihava nainen.

        Vielä loppuun "People from the Okinawa Island have a life expectancy among the highest in the world. An Okinawan reaching 100 years of age has typically had BMI (painoindeksi) of 20.4 in early adulthood and middle age.

        170/78 ei ole todellakaan tuollainen kuin tuossa linkin kuvassa :D Hahahah..


      • ja beibet tulee ;)
        mikä valhe kirjoitti:

        170/78 ei ole todellakaan tuollainen kuin tuossa linkin kuvassa :D Hahahah..

        Lihavampi paljon ja kato sai viel 2 kuumaa beibeä seuraansa rannalla :D


      • ei o kiva helvetissä
        helvetti. kirjoitti:

        Mitä vittua jauhat? Missä kohtaa puolustin läskeyttä, vai oletko saatanan harhainen tai lukutaidoton? Viittasin tuohon hehkutettuun miss maailmaan vuodelta mikromulkku, koska nainen sattuu olemaan aasialainen ja joidenkin mielestä pitäisi ottaa mallia. Meneekö jo jakeluun?
        En tiedä minkä ikäsistä naisista täällä tätä paskaa jauhetaan tai missä te arvostelijat oikein asutte, mutta kyllä mä ainakin näen päivittäin vitusti laihoja ja fitnessvillitykseen hurahtaneita parikymppisiä.

        Ps. vähän alipainoisena on sattumoisin vaarallisempaa kuin vähän ylipainoisena, helvetin alipainoisena on suunnilleen yhtä vaarallista kuin helvetin ylipainoisena.

        ylipainoinen pekoni = helvetti


    • anorektikko?

      160/45 on sairaaloisen laiha....

      Oma 14v tyttäreni on 162cm ja 55kg ja harrastaa urheilua ja on siis TODELLA hoikka ja silti muuodokas.

      • Upea Mini Anden

        Alle 15 painoindeksi on sairaalloisen laiha.

        160/45 painoindeksi on 17,5 painoindeksi on 17 – 18,4 eli Wikipedian mukaan normaalia alhaisempi paino MUTTEI alipaino.

        Tyttäresi painoindeksi on 21, joka on erittäin hyvä.

        Frida Gustavsson Tukholmasta on 180cm paino 61kg painoindeksi = 18,8

        Asiaa ehkä selventää parhaiten tämä keskustelun alussa Zhang Zilin lähettämä linkin video, jossa ensimmäisessä on ihava nainen ja toisessa hyvä kroppainen (pieni painoindeksi) nainen tanssimassa http://pleieri.blogspot.com/2013/05/lihava-ja-ruma.html

        On kuitenkin huolestuttavaa, että ÄITINÄ tuomitset sairaalloisen laihaksi ihmiset, jotka painoindeksin mukaan eivät ole edes alipainoisia vaan normaalia alhaisempi painoisia naisia, jotka eivät kuitenkaan ole virallisten määritelmien mukaan alipainoisia.


    • bodympi mies

      Aika erikoista on mielestäni se, että noissa ketjun viimeisimmissä kommenteissa on jaettu miinuksia kovasti niille, joiden mielestä äärimmäinen laihuus ei ehkä olekaan se ideaaliolotila. No, huomenna tälläkin on - 5 ;) , vähintään

      ps. lihaksikkuus on kaunista, anorektisuus pepusta

      • bodympi jätkä

        Tällä(kään) keskustelulla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa, se pitää muistaa aina kun tänne S24:ään tulee.

        Täällä pääsee jopa ruipelot ES-jonnet lanien välissä heittämään kommentin siitä , että nainen ei saa olla niin lihava, että näkyy heinäseipään takaa, koska heidän itsetuntonsa kärsii, jos naisella on leveämmät hartiat kuin heillä.

        Vähemmän laneja, enemmän salia


      • lihavuus ongelma

        Anorektisuus on pepusta ja kyseiseen tilaan vaaditaan alle 15 painoindeksi.

        Esimerkin 160cm paino 45kg painoindeksi = 17,5 tämä ei ole edes alipainoa vaan painoindeksin mukaan vaan tavallista pienempi paino.

        Etkö ymmärrä, että Suomessa http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html tapaukset ovat se todellinen ongelma. Ei se, että naiset olisivat alle 15 painoindeksin omaavia anorektikoita.

        Frida Gustavsson Tukholmasta, joka työskentelee Victoria's Secret mallina on 180cm paino 61kg painoindeksi = 18,8 (täysin normaalipaino painoindeksin perusteella) Tämän tapaiset naiset, jotka ovat http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kympin-nainen.html listan tasoa ansaitsevat paikkansa nuorison esimerkkeinä. Kuten myös Zhang Zilin Miss World 2007.


      • lilmiss-
        lihavuus ongelma kirjoitti:

        Anorektisuus on pepusta ja kyseiseen tilaan vaaditaan alle 15 painoindeksi.

        Esimerkin 160cm paino 45kg painoindeksi = 17,5 tämä ei ole edes alipainoa vaan painoindeksin mukaan vaan tavallista pienempi paino.

        Etkö ymmärrä, että Suomessa http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html tapaukset ovat se todellinen ongelma. Ei se, että naiset olisivat alle 15 painoindeksin omaavia anorektikoita.

        Frida Gustavsson Tukholmasta, joka työskentelee Victoria's Secret mallina on 180cm paino 61kg painoindeksi = 18,8 (täysin normaalipaino painoindeksin perusteella) Tämän tapaiset naiset, jotka ovat http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kympin-nainen.html listan tasoa ansaitsevat paikkansa nuorison esimerkkeinä. Kuten myös Zhang Zilin Miss World 2007.

        "Anoreksiassa paino on ainakin 15 % vähemmän kuin pituuden mukainen keskipaino. Alle 18-vuotiailla lapsilla painonlasku voidaan helposti todeta kasvukäyrästä esimerkiksi kouluterveydenhoidossa. 18-vuotiailla ja sitä vanhemmilla painon arviointiin käytetään painoindeksiä. Normaalipainon alaraja on painoindeksi 18,5. Jos painoindeksi on alle 16, kyseessä on yleensä anoreksia. Vaikeimmissa muodoissa painoindeksi voi laskea alle 13:n, jolloin paino voi olla alle 30 kiloa"

        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00111


        että jospas jättäisit nuo paskapuhees nyt jonnekkin muualle :D


      • häpeä lilmiss-!
        lilmiss- kirjoitti:

        "Anoreksiassa paino on ainakin 15 % vähemmän kuin pituuden mukainen keskipaino. Alle 18-vuotiailla lapsilla painonlasku voidaan helposti todeta kasvukäyrästä esimerkiksi kouluterveydenhoidossa. 18-vuotiailla ja sitä vanhemmilla painon arviointiin käytetään painoindeksiä. Normaalipainon alaraja on painoindeksi 18,5. Jos painoindeksi on alle 16, kyseessä on yleensä anoreksia. Vaikeimmissa muodoissa painoindeksi voi laskea alle 13:n, jolloin paino voi olla alle 30 kiloa"

        http://www.terveyskirjasto.fi/terveyskirjasto/tk.koti?p_artikkeli=dlk00111


        että jospas jättäisit nuo paskapuhees nyt jonnekkin muualle :D

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Painoindeksi

        BMI < 14,99 Sairaalloinen alipaino

        17 – 18,4 Normaalia alhaisempi paino (EI alipaino)

        Valitettavasti tälläiset paskapuhees kommenttisi kannustuu suomalaista nuorisoa syömään epäterveellisesti ja hyväksymään http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html tapaiset ongelmat.

        Omasta lähteestäsi vielä lainaus "Vajaa 1 % 12–24-vuotiaista tytöistä ja nuorista naisista kärsii varsinaisesta laihuushäiriöstä". Tässä iässä ongelman % osuus on suurimmillaan ja naisien vanhetessa tämä laihuushäiriö on lähes olemattoman pieni toisin kuin LIHAVUUS ONGELMA.

        Lähes 40 prosenttia on LÄSKEJÄ suomalaisista naisista Tampereen Kaupissa sijaitseva terveysliikunnan tutkimus- ja asiantuntijakeskus UKK-instituutin johtaja Tommi Vasankarin mukaan. Miehistä jopa 60 prosenttia!

        Tärkeää ei ole siis kritisoida liiallista laihuutta, joka tilastojen valossa ei ole ongelma kun katsotaan kuinka suuri ongelma on LÄSKEYS. Tästä johtuen pitää puuttua ensin isompaan pahaan.

        Tämä on lähinnä yhtä naurettavaa kun Suomessa valitettaisiin miksei lapsi saa riittävän usein Hesburgerin jättiranskiksia punaisella majoneesilla ja sitten vähäteltäisiin "ihan sama" asenteella, ettei monilla lapsilla ole mahdollista juoda puhdasta juomakelpoista vettä Afrikassa.


      • Joku vaan
        häpeä lilmiss-! kirjoitti:

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Painoindeksi

        BMI < 14,99 Sairaalloinen alipaino

        17 – 18,4 Normaalia alhaisempi paino (EI alipaino)

        Valitettavasti tälläiset paskapuhees kommenttisi kannustuu suomalaista nuorisoa syömään epäterveellisesti ja hyväksymään http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html tapaiset ongelmat.

        Omasta lähteestäsi vielä lainaus "Vajaa 1 % 12–24-vuotiaista tytöistä ja nuorista naisista kärsii varsinaisesta laihuushäiriöstä". Tässä iässä ongelman % osuus on suurimmillaan ja naisien vanhetessa tämä laihuushäiriö on lähes olemattoman pieni toisin kuin LIHAVUUS ONGELMA.

        Lähes 40 prosenttia on LÄSKEJÄ suomalaisista naisista Tampereen Kaupissa sijaitseva terveysliikunnan tutkimus- ja asiantuntijakeskus UKK-instituutin johtaja Tommi Vasankarin mukaan. Miehistä jopa 60 prosenttia!

        Tärkeää ei ole siis kritisoida liiallista laihuutta, joka tilastojen valossa ei ole ongelma kun katsotaan kuinka suuri ongelma on LÄSKEYS. Tästä johtuen pitää puuttua ensin isompaan pahaan.

        Tämä on lähinnä yhtä naurettavaa kun Suomessa valitettaisiin miksei lapsi saa riittävän usein Hesburgerin jättiranskiksia punaisella majoneesilla ja sitten vähäteltäisiin "ihan sama" asenteella, ettei monilla lapsilla ole mahdollista juoda puhdasta juomakelpoista vettä Afrikassa.

        Taidat olla hieman vajaa kun väität, ettei normaalia alhaisempi paino ole alipainoa. Ihminen on joko alipainoinen, normaalipainoinen tai ylipainoinen, mitään muita vaihtoehtoja ei yksinkertaisesti ole olemassa. Jos painoindeksi on alle 18,5, paino on alle normaalin alarajan, joten kyseessä on alipaino. Se on ihan yhdentekevää, kutsutaanko lievää alipainoa "normaalia alhaisemmaksi painoksi" vai "lieväksi alipainoksi", kyseessä on joka tapauksessa sama asia.

        Vai lakkaisiko ylipaino mielestäsi olemasta ylipainoa, jos sitä alettaisiin nimittää virallisesti "normaalia korkeammaksi painoksi"? Kyseessähän olisi sitten sinun logiikkasi mukaan vain normaalia korkeampi paino, EI ylipaino. Ihan kuin sillä jotain väliä olisi, miksi sitä kutsutaan.

        Tosin tekstisi perusteella taidat kärsiä ennemmin mielenterveysongelmista kuin vajaaälyisyydestä. Näin ihan vain siitä päätellen, että väität anoreksiasta ja alipainosta puhumista kannustamiseksi syömään epäterveellisesti ja hyväksymään lihavuuden, vaikkei sillä ole mitään tekemistä sellaisen kanssa. Sinulle tuntuu olevan suorastaan pakkomielle tuo lihavuus. Esim. tuo lilmiss- kirjoitti tosiaan anoreksiasta eikä maininnut lihavuudesta yhtään mitään, ja sinä vastasit hänelle paasaamalla suorastaan huutamalla lihavuusongelmasta. LÄSKEJÄ siellä ja LÄSKEYS täällä jne.

        Tuosta periaatteesta, että johonkin ongelmaan (kuten tässä tapauksessa anoreksiaan/liialliseen laihuuteen) ei pitäisi puuttua mitenkään kun löytyy jokin isompikin ongelma (kuten tässä tapauksessa lihavuus), täytyy kyllä sanoa, että se on typerä kuin mikäkin. Viittaan nyt siis tähän: "Tärkeää ei ole siis kritisoida liiallista laihuutta, joka tilastojen valossa ei ole ongelma kun katsotaan kuinka suuri ongelma on LÄSKEYS. Tästä johtuen pitää puuttua ensin isompaan pahaan." Maailman isoimmat ongelmat eivät yleensäkään löydy Suomesta (esim. Syyriassa on sentään sota ja hitonmoinen kriisi käynnissä, kiinalaiset saastuttavat massiivisesti enemmän kuin suomalaiset, Afrikassa ihmisiä kuolee nälkään, velkaongelmat ovat paljon pahemmat esim. Kreikassa jne.), joten sillä periaatteella Suomessa ei pitäisi tehdä mitään yhtään millekään ongelmalle ennen kuin kansainvälisesti isoimmat ongelmat on ratkaistu.

        "Tämä on lähinnä yhtä naurettavaa kun Suomessa valitettaisiin miksei lapsi saa riittävän usein Hesburgerin jättiranskiksia punaisella majoneesilla ja sitten vähäteltäisiin "ihan sama" asenteella, ettei monilla lapsilla ole mahdollista juoda puhdasta juomakelpoista vettä Afrikassa."

        Se vaan, että ainoa kuka tässä on vähätellyt yhtään mitään, olet sinä. Lihavuusongelmaa ei kukaan ole koko viestiketjussa vähätellyt, sinä sen sijaan olet kirjoittanut siihen malliin, että liiallinen laihuus ei ole ongelma ollenkaan eikä siihen pidä puuttua, normaalia alhaisempi paino ei ole alipainoa eikä haittaa mitään (vaikka sekin kyllä tosiasiassa on terveydelle pahaksi, se on se syy miksi sitä ei luokitella normaaliksi painoksi). Aiemmin väitit myös, että anoreksiaan vaaditaan alle 15 painoindeksi, mikä ei pidä paikkaansa. Anoreksiaan ei liity mitään kriteerejä painoindeksin osalta.


    • jaahas, taas tätä

      Ei tarvi ihmetellä miksi naiset tai tytöt sairastuvat syömishäiriöihin tässä maassa, jos asenne on monilla miehillä sama kuin tuolla pleierillä. Syömishäiriö ei ole mikään leikin asia oli kyseessä sitten ahmimishäiriö, bulimia tai anoreksia. Asioita voi ilmaista myös vähän ihmisläheisemmällä tavalla kuin haukkumalla, pistämällä 6-0 nolla lattiarakoon. Ei läskeys häviä vaikka pleieri täällä jatkuvalla syötöllä läskejä naisia haukkuis. Saahan hän haukkua, sana on vapaa tässä maassa, jos kerran siitä saa hyvän mielen, niin mikäs siinä. Mutta mitä sillä saavuttaa, tuskin mitään. Joillekin tulee paha mieli ja he saattavat saada yhden syyn lisää mussuttaa lohturuokaa, mutta tuskin kukaan läskeistä kokee valaistumisen ja innosta hihkuen painuu kuntosalille läskejään sulattamaan, että olis jollekin kasvottomalle pleierille mieliksi.

      • Minttu_ 88

      • oletko kuitenkin ;D
        Minttu_ 88 kirjoitti:

        Ite sain motivaation parantaa omaa lookkiani kun luin tuolta http://pleieri.blogspot.com/2013/04/ulkonako.html jutskan ja katoin ton naisen kuvat.

        Taidat minttu_88 olla tuo kyseinen pleieri. Miksi naiset kävis lukemassa miehille osoitettuja juttuja. Toisaalta, jos kuitenkin olet nainen ja tuo 88 tarkoittaa vuotta jolloin olet syntynyt, niin sä olet sen verran nuori vielä ja just nuoret on niitä joihin saattaa upota jonkin pleierin ohjeet ja neuvot. Vanhemiten säkään et enää pistä mitään arvoa jonkin pleierin teksteille ja ohjeille.


      • aliarvioit naisia?
        oletko kuitenkin ;D kirjoitti:

        Taidat minttu_88 olla tuo kyseinen pleieri. Miksi naiset kävis lukemassa miehille osoitettuja juttuja. Toisaalta, jos kuitenkin olet nainen ja tuo 88 tarkoittaa vuotta jolloin olet syntynyt, niin sä olet sen verran nuori vielä ja just nuoret on niitä joihin saattaa upota jonkin pleierin ohjeet ja neuvot. Vanhemiten säkään et enää pistä mitään arvoa jonkin pleierin teksteille ja ohjeille.

        Eihän http://pleieri.blogspot.com/2013/06/lihava-mies.html kirjoitukseen kommentoinut Vilma voinut mitenkään oikeasti olla myöskään nainen? Tämänkin varmaan piti olla yksi Pleieri blogin ylläpitäjistä? :)

        25v nainen on liian nuori ymmärtämään tarkemmin ottaen mitä? Ymmärtämään sitä, että hyvä kroppa auttaa menestymään miesten kanssa paremmin ja on myös terveyden kannalta suositeltavaa?

        Pleieri blogin neuvoista puhuen. Kyseisellä blogilla on pelkästään rehellisyyteen perustuvia menetelmiä .Pleieri blogissa kehotetaan hankkimaan hyvä vartalo, syömään järkevästi, kuntoilemaan, pukeutumaan tyylikkäästi, keskittymään hyvään hygieniaan, lähestymään kiinnostavia ihmisiä tilanteeseen liittyen keskustelemalla, kertomalla kiinnostus verbaalisesti ja etenemällä tilanteeseen sopien fyysisellä tasolla noudattaen askel askeleelta periaatetta.


      • ....................
        aliarvioit naisia? kirjoitti:

        Eihän http://pleieri.blogspot.com/2013/06/lihava-mies.html kirjoitukseen kommentoinut Vilma voinut mitenkään oikeasti olla myöskään nainen? Tämänkin varmaan piti olla yksi Pleieri blogin ylläpitäjistä? :)

        25v nainen on liian nuori ymmärtämään tarkemmin ottaen mitä? Ymmärtämään sitä, että hyvä kroppa auttaa menestymään miesten kanssa paremmin ja on myös terveyden kannalta suositeltavaa?

        Pleieri blogin neuvoista puhuen. Kyseisellä blogilla on pelkästään rehellisyyteen perustuvia menetelmiä .Pleieri blogissa kehotetaan hankkimaan hyvä vartalo, syömään järkevästi, kuntoilemaan, pukeutumaan tyylikkäästi, keskittymään hyvään hygieniaan, lähestymään kiinnostavia ihmisiä tilanteeseen liittyen keskustelemalla, kertomalla kiinnostus verbaalisesti ja etenemällä tilanteeseen sopien fyysisellä tasolla noudattaen askel askeleelta periaatetta.

        En aliarvioi naisia, kun itsekin satun olemaan nainen. Ehkä itse olen vaan liian vanha välittämään tuon pleierin kirjoituksista. Netti on täynnä saman tyyppisiä juttuja, joten ei tuo pleieri ole sen kummempi muita noissa kirjoituksissaan. Pelkkää bullshittiä nuo jutut mun mielestä on, mutta se on vaan mun mielipide, toiset saa sitten ajatella pleierin jutuista mitä tahtovat, Suomi on vapaa maa ja jokainen saa olla sitä mieltä mitä haluaa, siihen ei muilla ole nokan koputtamista. Pleieri inhoaa läskejä naisia ja se on hänen asiansa, mulla ei ole siihen mitään sanottavaa. Mä en muutenkaan ole ikinä rumuuteni takia kiinnostanut miehiä, joten ne ohjeet ei ainakaan mua auta millään tavalla. Jos henkilö haluaa itse laihtua, niin siihen ei kenenkään pleierin ohjeita tarvita, kyllä jokainen tietää miten laihtua tai laihduttaa, monesti se on vaan kiinni tahdonvoimasta ja elämäntilanteesta. Mutta tuon pleierin jutut eivät ainakaan kannusta ketään naista laihduttamaan pikemmin päinvastoin lisäävät halua hakea lohtua syömisestä, kun on lukenut ne tekstit läpi. Niissähän jutuissa vaan haukutaan miten vastenmielisiä läskit ovat, miten sellanen muka kannustaa ketään mihinkään. Olis muuten ihan kiva juttu ja asiallistakin, että tuo herra pleieri pitäisi blogiinsa oman kuvansa, että nähtäis millainen herra ja hidalgo tekstien takana piilee.


      • pysy asiassa
        .................... kirjoitti:

        En aliarvioi naisia, kun itsekin satun olemaan nainen. Ehkä itse olen vaan liian vanha välittämään tuon pleierin kirjoituksista. Netti on täynnä saman tyyppisiä juttuja, joten ei tuo pleieri ole sen kummempi muita noissa kirjoituksissaan. Pelkkää bullshittiä nuo jutut mun mielestä on, mutta se on vaan mun mielipide, toiset saa sitten ajatella pleierin jutuista mitä tahtovat, Suomi on vapaa maa ja jokainen saa olla sitä mieltä mitä haluaa, siihen ei muilla ole nokan koputtamista. Pleieri inhoaa läskejä naisia ja se on hänen asiansa, mulla ei ole siihen mitään sanottavaa. Mä en muutenkaan ole ikinä rumuuteni takia kiinnostanut miehiä, joten ne ohjeet ei ainakaan mua auta millään tavalla. Jos henkilö haluaa itse laihtua, niin siihen ei kenenkään pleierin ohjeita tarvita, kyllä jokainen tietää miten laihtua tai laihduttaa, monesti se on vaan kiinni tahdonvoimasta ja elämäntilanteesta. Mutta tuon pleierin jutut eivät ainakaan kannusta ketään naista laihduttamaan pikemmin päinvastoin lisäävät halua hakea lohtua syömisestä, kun on lukenut ne tekstit läpi. Niissähän jutuissa vaan haukutaan miten vastenmielisiä läskit ovat, miten sellanen muka kannustaa ketään mihinkään. Olis muuten ihan kiva juttu ja asiallistakin, että tuo herra pleieri pitäisi blogiinsa oman kuvansa, että nähtäis millainen herra ja hidalgo tekstien takana piilee.

        Naisena oleminen ei tarkoita sitä, ettet voisi aliarvioida muita naisia. Ala-arvoinen kommentointisi halveksi nuoremman naisen kykyä itsenäiseen ajatteluun.

        "Pelkkää bullshittiä nuo jutut mun mielestä"

        Valitettavasti sinun mielipiteelläsi rumaksi naiseksi itsensä ilmoittanut ei ole mitään arvoa tässä asiassa. Jos haluat syyllistää "täyttä bullshittiä" sinun tulisi kohdistaa syyte tarkemmin mikä mielestäsi on "täyttä bullshittiä".

        Laihduttaminen on yksinkertaista syö vähemmän kuin kulutat. Tästä johtuen lihavien ihmisten sisäinen kauneus ei ole kohdillaan koska he eivät pysty hallitsemaan omaa syömistään ja ovatkin huonon sisäisen kauneutensa takia usein surkeita esimerkkejä nuorisolle.

        Pleieri blogia ei ole kirjoitettu lihavien naisten laihdutusoppaaksi vaan kyseinen blogi keskittyy tulokselliseen naisten iskemiseen.

        Iskemiseen liittyvät neuvot Pleieri blogissa ovat 100% asiaa kuten

        1. Ulkonäkö/Tyyli kuntoon (kuntosalilla käynti 3x viikossa, hyvä hiustyyli, hyvä pukeutuminen)
        2. Keskustele sinua kiinnostaville naisille normaalisti tilanteeseen liittyen
        3. Katso naisen signaalien perusteella onko hän kiinnostuneen oloinen, jos vastaus "Kyllä" niin kerro kiinnostuksesi verbaalisesti.
        4. Etene aina tilanteeseen sopien fyysisellä tasolla noudattaen askel askeleelta periaatetta.

        Nämä neuvot ovat 100% paikkansa pitäviä kun puhutaan tuloksellisesta naisten iskemisestä.

        Kukaan ei tiedä Pleieri blogin ylläpitäjien sukupuolista tai kirjoittajien määrästä.

        Pysy keskustelun aiheessa äläkä tuo turhia ei mitään sisältöä tuovia "olisi kiva" tarinointejasi keskusteluun ja virheellisiä oletuksiasi.


      • ....................
        pysy asiassa kirjoitti:

        Naisena oleminen ei tarkoita sitä, ettet voisi aliarvioida muita naisia. Ala-arvoinen kommentointisi halveksi nuoremman naisen kykyä itsenäiseen ajatteluun.

        "Pelkkää bullshittiä nuo jutut mun mielestä"

        Valitettavasti sinun mielipiteelläsi rumaksi naiseksi itsensä ilmoittanut ei ole mitään arvoa tässä asiassa. Jos haluat syyllistää "täyttä bullshittiä" sinun tulisi kohdistaa syyte tarkemmin mikä mielestäsi on "täyttä bullshittiä".

        Laihduttaminen on yksinkertaista syö vähemmän kuin kulutat. Tästä johtuen lihavien ihmisten sisäinen kauneus ei ole kohdillaan koska he eivät pysty hallitsemaan omaa syömistään ja ovatkin huonon sisäisen kauneutensa takia usein surkeita esimerkkejä nuorisolle.

        Pleieri blogia ei ole kirjoitettu lihavien naisten laihdutusoppaaksi vaan kyseinen blogi keskittyy tulokselliseen naisten iskemiseen.

        Iskemiseen liittyvät neuvot Pleieri blogissa ovat 100% asiaa kuten

        1. Ulkonäkö/Tyyli kuntoon (kuntosalilla käynti 3x viikossa, hyvä hiustyyli, hyvä pukeutuminen)
        2. Keskustele sinua kiinnostaville naisille normaalisti tilanteeseen liittyen
        3. Katso naisen signaalien perusteella onko hän kiinnostuneen oloinen, jos vastaus "Kyllä" niin kerro kiinnostuksesi verbaalisesti.
        4. Etene aina tilanteeseen sopien fyysisellä tasolla noudattaen askel askeleelta periaatetta.

        Nämä neuvot ovat 100% paikkansa pitäviä kun puhutaan tuloksellisesta naisten iskemisestä.

        Kukaan ei tiedä Pleieri blogin ylläpitäjien sukupuolista tai kirjoittajien määrästä.

        Pysy keskustelun aiheessa äläkä tuo turhia ei mitään sisältöä tuovia "olisi kiva" tarinointejasi keskusteluun ja virheellisiä oletuksiasi.

        "Laihduttaminen on yksinkertaista syö vähemmän kuin kulutat. Tästä johtuen lihavien ihmisten sisäinen kauneus ei ole kohdillaan koska he eivät pysty hallitsemaan omaa syömistään ja ovatkin huonon sisäisen kauneutensa takia usein surkeita esimerkkejä nuorisolle."

        Vai sisäinen kauneus liittyy jotenkin henkilön painoon, aha, tuo olikin ihan uusi juttu mulle. Kaikkea uutta oppii näköjään täältäkin, pitääpä muistaa tuo. Että ihminen on paska sisältä, jos on lihava, tuotahan tuossa tarkoitettiin. Jokainen tampiokin tietää, että syömällä vähemmän laihtuu, elikä tuo ei ollut mikään uusi juttu. Itsekin laihduin yli 10 kiloa lyhyessä ajassa, kun en syönyt ja en nukkunut ja kävelin ja olin masentunut. Kroppa ei vaan tykännyt tuosta, huimasi, oli näköhäiriöitä, kun nosti jotain raskaampaa, piti huilia, sydän hakkas ylikierroksilla. Oli veriarvot alhaalla, lääkäri jopa varoitti silloin etten saa tehdä mitään raskasta, koska oli vaarana ettei sydän kestä rasitusta, kun ei ollut tarpeeksi happea veressä. Onneks saatiin veriarvot kohdilleen, mutta tuon episodin jälkeen, opin että pitää kuunnella omaa kroppaansa ettei mene överiksi. Eli laihduttamisessa ja liikkumisessakin täytyy olla järki mukana, ettei käy niin että löytää itsensä teholta, kun pumppu on pettänyt.


      • sisäinen kauneus ?
        .................... kirjoitti:

        "Laihduttaminen on yksinkertaista syö vähemmän kuin kulutat. Tästä johtuen lihavien ihmisten sisäinen kauneus ei ole kohdillaan koska he eivät pysty hallitsemaan omaa syömistään ja ovatkin huonon sisäisen kauneutensa takia usein surkeita esimerkkejä nuorisolle."

        Vai sisäinen kauneus liittyy jotenkin henkilön painoon, aha, tuo olikin ihan uusi juttu mulle. Kaikkea uutta oppii näköjään täältäkin, pitääpä muistaa tuo. Että ihminen on paska sisältä, jos on lihava, tuotahan tuossa tarkoitettiin. Jokainen tampiokin tietää, että syömällä vähemmän laihtuu, elikä tuo ei ollut mikään uusi juttu. Itsekin laihduin yli 10 kiloa lyhyessä ajassa, kun en syönyt ja en nukkunut ja kävelin ja olin masentunut. Kroppa ei vaan tykännyt tuosta, huimasi, oli näköhäiriöitä, kun nosti jotain raskaampaa, piti huilia, sydän hakkas ylikierroksilla. Oli veriarvot alhaalla, lääkäri jopa varoitti silloin etten saa tehdä mitään raskasta, koska oli vaarana ettei sydän kestä rasitusta, kun ei ollut tarpeeksi happea veressä. Onneks saatiin veriarvot kohdilleen, mutta tuon episodin jälkeen, opin että pitää kuunnella omaa kroppaansa ettei mene överiksi. Eli laihduttamisessa ja liikkumisessakin täytyy olla järki mukana, ettei käy niin että löytää itsensä teholta, kun pumppu on pettänyt.

        Oppiminen on upeaa! Loistavaa, että sait uutta tietoa :)

        Ylipainoiset naiset, joita suomalaisista naisista on jo yli 50% painoindeksin mukaan (hyvä kroppasia ei tietysti nämä loput ole koska monet on lähellä ylipainoa eikä muuten huolehdi kropastaan kuntoilemalla) ovat hieman vähemmän "sisäisesti kauniita" koska heillä ei ole sitä tarvittavaa itsekuria mitä taas kropastaan/painostaan huolehtivilla naisilla on.

        Monesti Suomessa virheellisesti oletetaan rumilla ja lihavilla ihmisillä olevan enemmän "sisäistä kauneutta". Tämä on kuitenkin vale koska ylipaino kertoo kurinalaisuuden puutteesta tärkeissä asioissa kuten kaloreiden kontrolloinnissa.


      • marsupilami ccc
        aliarvioit naisia? kirjoitti:

        Eihän http://pleieri.blogspot.com/2013/06/lihava-mies.html kirjoitukseen kommentoinut Vilma voinut mitenkään oikeasti olla myöskään nainen? Tämänkin varmaan piti olla yksi Pleieri blogin ylläpitäjistä? :)

        25v nainen on liian nuori ymmärtämään tarkemmin ottaen mitä? Ymmärtämään sitä, että hyvä kroppa auttaa menestymään miesten kanssa paremmin ja on myös terveyden kannalta suositeltavaa?

        Pleieri blogin neuvoista puhuen. Kyseisellä blogilla on pelkästään rehellisyyteen perustuvia menetelmiä .Pleieri blogissa kehotetaan hankkimaan hyvä vartalo, syömään järkevästi, kuntoilemaan, pukeutumaan tyylikkäästi, keskittymään hyvään hygieniaan, lähestymään kiinnostavia ihmisiä tilanteeseen liittyen keskustelemalla, kertomalla kiinnostus verbaalisesti ja etenemällä tilanteeseen sopien fyysisellä tasolla noudattaen askel askeleelta periaatetta.

        Kuules pleieristi, aggressiivinen kirjoitetaan kahdella g-kirjaimella.

        (Jotkut naiset isketään hyvällä yleissivistyksellä.)


      • pistää muistiin
        sisäinen kauneus ? kirjoitti:

        Oppiminen on upeaa! Loistavaa, että sait uutta tietoa :)

        Ylipainoiset naiset, joita suomalaisista naisista on jo yli 50% painoindeksin mukaan (hyvä kroppasia ei tietysti nämä loput ole koska monet on lähellä ylipainoa eikä muuten huolehdi kropastaan kuntoilemalla) ovat hieman vähemmän "sisäisesti kauniita" koska heillä ei ole sitä tarvittavaa itsekuria mitä taas kropastaan/painostaan huolehtivilla naisilla on.

        Monesti Suomessa virheellisesti oletetaan rumilla ja lihavilla ihmisillä olevan enemmän "sisäistä kauneutta". Tämä on kuitenkin vale koska ylipaino kertoo kurinalaisuuden puutteesta tärkeissä asioissa kuten kaloreiden kontrolloinnissa.

        Sisäinen kauneus= itsekuri ?? Taas tuli uutta tietoa elikä sisäinen kauneus ei tarkoitakaan että ihminen olis empaattinen, toiset huomioonottava vaan että osaa elää itsekurissa eli älyää olla hoikka. Eli luonteesta ei niin väliä kunhan on hoikka eli sisäisesti kaunis.


      • tarkennetaan taas...
        pistää muistiin kirjoitti:

        Sisäinen kauneus= itsekuri ?? Taas tuli uutta tietoa elikä sisäinen kauneus ei tarkoitakaan että ihminen olis empaattinen, toiset huomioonottava vaan että osaa elää itsekurissa eli älyää olla hoikka. Eli luonteesta ei niin väliä kunhan on hoikka eli sisäisesti kaunis.

        Et valitettavasti ymmärtänyt lukemaasi. Sisäinen kauneus on terminä tietysti naurettava koska sitä ei voi mitenkään järkevästi mitata. Jos tämä epämääräinen sisäinen kauneus määritellään empatian, huomioon ottamisen jne. kautta niin itsekuri ja itsensä hillitseminen on osa tätä kokonaisuutta, johon myös itsekuri kuuluu. Mitä enemmän itsekuria ja kykyä toimia oikein negatiivisista tunteista huolimatta on osa sisäistä kauneutta, jos kyseistä termiä on pakko käyttää. Itsekuri nostaa siis sisäistä kauneutta vaikkei se kokonaan tietysti tätä hölmöä ei mitattavissa olevaa sanaa määritäkään.

        Lihava ei syömistään kontrolloiva ihminen, päihteistä riippuvainen ihminen jne. ei itsekurinsa puutteen takia ole niin sisäisesti kaunis kuin kyseisiä negatiivisia käytöksiä kontrolloimaan pystyvä ihminen. Yllätys? Toivottavasti opit taas jotain :)


      • sisäisestikin ruma
        tarkennetaan taas... kirjoitti:

        Et valitettavasti ymmärtänyt lukemaasi. Sisäinen kauneus on terminä tietysti naurettava koska sitä ei voi mitenkään järkevästi mitata. Jos tämä epämääräinen sisäinen kauneus määritellään empatian, huomioon ottamisen jne. kautta niin itsekuri ja itsensä hillitseminen on osa tätä kokonaisuutta, johon myös itsekuri kuuluu. Mitä enemmän itsekuria ja kykyä toimia oikein negatiivisista tunteista huolimatta on osa sisäistä kauneutta, jos kyseistä termiä on pakko käyttää. Itsekuri nostaa siis sisäistä kauneutta vaikkei se kokonaan tietysti tätä hölmöä ei mitattavissa olevaa sanaa määritäkään.

        Lihava ei syömistään kontrolloiva ihminen, päihteistä riippuvainen ihminen jne. ei itsekurinsa puutteen takia ole niin sisäisesti kaunis kuin kyseisiä negatiivisia käytöksiä kontrolloimaan pystyvä ihminen. Yllätys? Toivottavasti opit taas jotain :)

        Kiitos opeista. Nyt tiedän ettei musta tule ikinä edes sisäisesti kaunista. Ulkoisesti en voi olla kaunis, koska kasvoni ovat liian rumat ja siihen ei auta vaikka laihtuisinkin. Päihteitä en käytä, mutta läski olen, joten olen sisäisestikin ruma nainen. Toivottavasti löydät tai sulle on jo löytynyt se sisäisestikin kaunis eli hoikka nainen. Ei tarvitse tuhlata aikaa sisäisesti rumien eli lihavien naisten kanssa olemiseen. Mutta tärkein opetus oli ettei mitään sisäistä kauneutta ole olemassakaan, tärkeintä naisessa on vaan se ulkoinen kauneus eli on kasvoiltaan ja vartaloltaan kaunis ja hoikka. Muulla sitten ei ole mitään merkitystä. Hei, mähän olen sisäistänyt pleierin opetuksen siitä mikä on oikea ja täydellinen nainen :)


      • 68+1
        marsupilami ccc kirjoitti:

        Kuules pleieristi, aggressiivinen kirjoitetaan kahdella g-kirjaimella.

        (Jotkut naiset isketään hyvällä yleissivistyksellä.)

        Jos ulkonäkö ei miellytä naista eli mies kuuluu "Ei" kategoriaan. Ei muilla piirteillä ole mitään merkitystä.


    • Pleijeri sucks

      Pleijerin sivusto on pelkkää sontaa. Veikkaan että kyseessä on järkyttävän itseriittoinen limanuljaska, jota kunnon naiset karttavat kuin ruttoa. Suodatin päälle jos luette hänen sivustojaan. Terve itsetunto kunniaan!! Kaikki olette ihania ihmisiä juuri sellaisin kuin satutte olemaan. Jokainen on rakastamisen arvoinen!!

    • lihavuuden riskit

      "Valitettavasti tälläiset paskapuhees kommenttisi kannustuu suomalaista nuorisoa syömään epäterveellisesti ja hyväksymään http://pleieri.blogspot.com/2013/05/ruma-lihava-nainen.html tapaiset ongelmat.

      Omasta lähteestäsi vielä lainaus "Vajaa 1 % 12–24-vuotiaista tytöistä ja nuorista naisista kärsii varsinaisesta laihuushäiriöstä". Tässä iässä ongelman % osuus on suurimmillaan ja naisien vanhetessa tämä laihuushäiriö on lähes olemattoman pieni toisin kuin LIHAVUUS ONGELMA.

      Lähes 40 prosenttia on LÄSKEJÄ suomalaisista naisista Tampereen Kaupissa sijaitseva terveysliikunnan tutkimus- ja asiantuntijakeskus UKK-instituutin johtaja Tommi Vasankarin mukaan. Miehistä jopa 60 prosenttia!"

      Laihuushäiriöstä Suomessa kärsii siis alle 1% kun taas lihavuudesta kärsii miehistä 60% ja naisista 40%. Miksi keskittyisimme alle 1% ongelmaan kun tämä todellinen syömishäiriö on se, että suomalaiset SYÖVÄT LIIKAA eikä osaa kontrolloida heidän syömiään kaloreita.

      Kaikki ansaitsee tulla rakastetuksi ja kaikki saavat paremmat mahdollisuudet löytää niitä kiinnostuneita kumppaneita kun he ovat normaalipainoisia. Nyt Suomessa ongelma on LIHAVUUS ei laihuus kuten huomaamme terveyskirjaston lähteestä, jonka lilmiss lähetti.

      17 – 18,4 on Normaalia alhaisempi paino muttei alipainoa, joten tästä ei tarvitse murehtia. Monet Victoria's Secret mallit ovat tässä painoindeksi luokassa eikä he tietysti ole anorektisen laihoja kuten alle 15 BMI omaavat taas ovat anorektikoita. Tämä ei ole Suomessa todellinen ongelma (alle 1% suomalaisista).

      Hyvä tavoite on kuitenkin saada se painoindeksi siihen 17-21 tuntumaan. Muistakaa, että Okinawan saarella eliniän odotukset ovat maailman parhammistoa "An Okinawan reaching 100 years of age has typically had a diet consistently averaging about one calorie per gram of food and has a BMI of 20.4 in early adulthood and middle age"

      "Kaikki on rakastamisen arvoisia" tämä ei ollut keskustelun aihe vaan paino.

      Keskustelussahan käydään läpi onko parempi kroppa ylipanoinen eli 170/78 vai täysin normaalipainoinen 17.5 painoindeksin omaava mallin kropan kriteerit painon puolesta täyttävä nainen. Tämä 17.5 BMI nainen voisi korottaa painoaan siihen 18.5 BMI tasoon mutta kuten sanottu LIHAVUUS on Suomen todellinen ongelma.

    • Muodokas nainen
      • geebetbetb

        Ai et Marilyn ei ollut pullukka? Rauha hänen muistolleen, mut jokaisen, joka näitä pleierismin aatteita kannatta, TÄYTYY pitää häntä läskinä


      • vai näyttääkö

      • hyväksy totuus
        geebetbetb kirjoitti:

        Ai et Marilyn ei ollut pullukka? Rauha hänen muistolleen, mut jokaisen, joka näitä pleierismin aatteita kannatta, TÄYTYY pitää häntä läskinä

        Pleierismin oppeja suosivat ovat suomalaisten naisten ylipainoa vastaan ja haluaa puuttua tähän todelliseen yli puolia suomalaisista naisista koskevaan vakavaan ongelmaan.

        Yli puolet suomalaisista naisista on jo ylipainoisia painoindeksin mukaan. Tämän lisäksi lähellä painoindeksin ylärajaa olevat naiset ovat jo yleisesti ottaen varsin vastenmielisiä pullukoita etenkin tatuoituina ja poikatukkaisina huonosti pukeutuneina vetelyksinä.

        Painoindeksin ylärajan lähellä olevien naisten lihaksikkuus ei ole myöskään haluttavaa koska miehet yleisesti ottaen eivät halua itselleen bodarinaista, jonka rasvaprosentti on hyvin alhainen.

        Muodokkuus naisissa on haluttavaa kunhan muodokkuudesta puhuttaessa nainen muistuttaa vaikkapa Laura Dorea, josta Miestennielijä blogi kirjoittaa http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/ulkonako.html kirjoituksessaan.

        Marilyn Monroe 166.5cm
        Paino 54kg
        Painoindeksi n. 19.5

        Selkeästi olet hieman yksinkertainen väittäessäsi Pleierismin aatteita kannattavien pitävän Marilyn Monroeta läskinä.

        Valitettavaa on se, että suomalainen lihava nainen ei voi myöntää

        "Olen läski, en ole tästä johtuen miesten silmissä haluttu etenkään pidempään parisuhteeseen. Tehtäväni on laihduttaa ja tehdä itsestäni viehättävämpi ja samalla parantaa terveyttäni."


      • geebetbetb

      • geebetbetb
        hyväksy totuus kirjoitti:

        Pleierismin oppeja suosivat ovat suomalaisten naisten ylipainoa vastaan ja haluaa puuttua tähän todelliseen yli puolia suomalaisista naisista koskevaan vakavaan ongelmaan.

        Yli puolet suomalaisista naisista on jo ylipainoisia painoindeksin mukaan. Tämän lisäksi lähellä painoindeksin ylärajaa olevat naiset ovat jo yleisesti ottaen varsin vastenmielisiä pullukoita etenkin tatuoituina ja poikatukkaisina huonosti pukeutuneina vetelyksinä.

        Painoindeksin ylärajan lähellä olevien naisten lihaksikkuus ei ole myöskään haluttavaa koska miehet yleisesti ottaen eivät halua itselleen bodarinaista, jonka rasvaprosentti on hyvin alhainen.

        Muodokkuus naisissa on haluttavaa kunhan muodokkuudesta puhuttaessa nainen muistuttaa vaikkapa Laura Dorea, josta Miestennielijä blogi kirjoittaa http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/ulkonako.html kirjoituksessaan.

        Marilyn Monroe 166.5cm
        Paino 54kg
        Painoindeksi n. 19.5

        Selkeästi olet hieman yksinkertainen väittäessäsi Pleierismin aatteita kannattavien pitävän Marilyn Monroeta läskinä.

        Valitettavaa on se, että suomalainen lihava nainen ei voi myöntää

        "Olen läski, en ole tästä johtuen miesten silmissä haluttu etenkään pidempään parisuhteeseen. Tehtäväni on laihduttaa ja tehdä itsestäni viehättävämpi ja samalla parantaa terveyttäni."

        Provoilu aiheuttaa provoilua. Myös 30-luvun Saksassa oli paljon ihmisiä, jotka katsoivat oikeudekseen määritellä erilaisia ihanteita. Todennäköisesti myös he pitivät joitakin kohteistaan tyhminä.


      • valtsuuuuuu
        geebetbetb kirjoitti:

        Ai et Marilyn ei ollut pullukka? Rauha hänen muistolleen, mut jokaisen, joka näitä pleierismin aatteita kannatta, TÄYTYY pitää häntä läskinä

        M.M. oli AIKANSA seksisymboli ja AIKANSA mittapuulla hyväkroppainen. Eipä häntä nykypäivänäkään läskinä voisi pitää, mutta ei missään tapauksessa myöskään ihannekroppaisena


      • Naikkonen 172cm + 68kg
        valtsuuuuuu kirjoitti:

        M.M. oli AIKANSA seksisymboli ja AIKANSA mittapuulla hyväkroppainen. Eipä häntä nykypäivänäkään läskinä voisi pitää, mutta ei missään tapauksessa myöskään ihannekroppaisena

        Minkäslainen sun ihannenainen sitten on?


      • läskipullukkasamase
        geebetbetb kirjoitti:

        Ei läskiltä, mut pullukalta kyllä, siitähän täs oli kyse. Läski ja pullukka eivät tarkoita prikulleen samaa. Läskejä Suomessa ei vielä (onneksi) ole hirveästi verrattuna esim. Usaan, pullukoita toki sitäkin enemmän

        Vuoden 2007 Finriski-tutkimuksen mukaan suomalaismiehistä normaalipainoisia on enää 33 prosenttia ja naisista 48 prosenttia.

        Ylipainoisia voidaan kutsua läskeiksi. Osat ovat vain enemmän läskejä. Ei kannata erotella sanoja pullukka, pyöreä, muodokas koska läski on läski. Muodokkuus on toivottua kunhan se on muodokkuutta kuten aitoja huveja kesänä linkin olevat naiset.

        Suomalaiset lihavat naiset puolustavat läskeyttään "olen muodokas", joten sana muodokas käyttö kannattaa lopettaa koska kyseisellä sanalla ei ymmärretä muodokkuuden oikeaa haluttua pyöreyttä kuten tuo Kympin nainen lista osoittaa.

        Lue alempaa

        Marilyn Monroe 166.5cm
        Paino 54kg
        Painoindeksi n. 19.5

        Ei siis näytä pullukalta koska hän ei ole läski.

        170/78 on jo ylipainoinen painoindeksin mukaan ja häntä voidaan siis kutsua läskiksi.


      • heil pleieri!!
        hyväksy totuus kirjoitti:

        Pleierismin oppeja suosivat ovat suomalaisten naisten ylipainoa vastaan ja haluaa puuttua tähän todelliseen yli puolia suomalaisista naisista koskevaan vakavaan ongelmaan.

        Yli puolet suomalaisista naisista on jo ylipainoisia painoindeksin mukaan. Tämän lisäksi lähellä painoindeksin ylärajaa olevat naiset ovat jo yleisesti ottaen varsin vastenmielisiä pullukoita etenkin tatuoituina ja poikatukkaisina huonosti pukeutuneina vetelyksinä.

        Painoindeksin ylärajan lähellä olevien naisten lihaksikkuus ei ole myöskään haluttavaa koska miehet yleisesti ottaen eivät halua itselleen bodarinaista, jonka rasvaprosentti on hyvin alhainen.

        Muodokkuus naisissa on haluttavaa kunhan muodokkuudesta puhuttaessa nainen muistuttaa vaikkapa Laura Dorea, josta Miestennielijä blogi kirjoittaa http://miestennielija.blogspot.com/2013/06/ulkonako.html kirjoituksessaan.

        Marilyn Monroe 166.5cm
        Paino 54kg
        Painoindeksi n. 19.5

        Selkeästi olet hieman yksinkertainen väittäessäsi Pleierismin aatteita kannattavien pitävän Marilyn Monroeta läskinä.

        Valitettavaa on se, että suomalainen lihava nainen ei voi myöntää

        "Olen läski, en ole tästä johtuen miesten silmissä haluttu etenkään pidempään parisuhteeseen. Tehtäväni on laihduttaa ja tehdä itsestäni viehättävämpi ja samalla parantaa terveyttäni."

        "deutschland, deutschland über alles..." tulee ihan natsisaksa mieleen tuon pleierin tyylistä kirjoittaa lihavista naisista. Tyyppi pistäis varmaan läskit naiset keskitysleiriin ja kaasuttais meidät elävältä jos vois ja olis valta.


      • Kroppa kunnossa
        heil pleieri!! kirjoitti:

        "deutschland, deutschland über alles..." tulee ihan natsisaksa mieleen tuon pleierin tyylistä kirjoittaa lihavista naisista. Tyyppi pistäis varmaan läskit naiset keskitysleiriin ja kaasuttais meidät elävältä jos vois ja olis valta.

        Luin ton blogin läpi. Vaikuttais siltä, että kirjottajan mielestä on ihan yksi ja sama miltä kukin näyttää. Tossa painossa vaan puhutaan siitä, että mikä tuo parhaimmat mahdollisuudet saada haluttavia kumppaneita. Halutuimpia ovat tietysti hyvä kroppaiset yllätys, yllätys olipa ne miehiä tai naisia.

        Eli ei siel oo mitään "kaikkien on oltava tätä" tai muuten kaasutetaan ja leirille meininkiä.


    • läskifetissi

      Juuri näin!

      Muodokkuus on hyvästä mutta nämä suomalaiset tankerot ymmärtää muodokkuuden tekosyynä sille, että voi olla ruma lihava tankero.

      http://pleieri.blogspot.com/2013/04/kympin-nainen.html listasta pystymme helposti toteamaan, että tämä todellinen muodokkuus on haluttua. Muttei ikinä "muodokas" suomalaisen nykyisen määritelmään mukaan. Se on jo sitä sairaudeksi vuoteen 2011 asti luokiteltua läskifetismiä.

      • bodarimpi m

        Just näin, joku 170/65 on itse asiassa yleisesti ottaen usein melkoinen rasvakasa. Joo-o , näin se vaan on. Vaatteet päällä suht hoikan näköinenkin lyyli on ilman vaatteita usein melkoinen whale. Toisaalta, menee se joskus toisin päinkin, eli urheileva 170/75 saattaa olla monelle ylläripylläri, eli löytyykin lihasta, ei läskiä


    • älä kysy, tee ;)

      164/65 miltä kuulostaa? läskiltä :)

    • Jos on pakko valita noista ja muut asiat ovat samoja niin kyllä pidemmän valitsisin, koska itekin oon pitkä.

    • Mievaaann

      Olen 172/77 ja harrastan urheilua. Miehet kehuneet timmiksi :) joten pelkän pituuden ja painon kertomalla ei voi tietää onko ihmisessä lihasta vai läskiä!

      • boda Ari

        Juuri näin asia on. Ja kun liikutaan just ton kaltasis mitois, pelkät luvut näkemättä ihmistä hämäävät. Jokainen ymmärtää, että 172/110 nainen ei voi selitää painoaan pelkillä lihaksilla ja että 172/50 naisella ei voi olla kovin suurta lihasmassaa.

        Sen sijaan moni 172/65 voi ihan hyvin omata huomattavasti enemmän vatsamakkaroita kuin 172/77, vaikka ne eivät hänestä vaatteet päällä näkyisikään.


      • lievä ylipaino sulla

        Muistakaa myös se, että mies yleensä kertoo naiselle sen mitä nainen haluaa kuulla. Kuinka usein mies sanoaa oikeasti naiselle "mielestäni olet varsin epämiellyttävän näköinen mutta lasken tasoani, jotta saisin helposti".?

        Painoindeksisi on yli 25, joten painoindeksin mukaan olet ylipainoinen. Miehet eivät yleisesti ottaen pidä myöskään lihaksikkaita naisia viehättävimpinä kuin bikinimallien kroppia.

        Hyvä kuitenkin, että olet löytänyt sinua timmeinä tai ainakin sinua valheellisesti timmiksi kutsuvia miehiä.


      • tyttönen
        lievä ylipaino sulla kirjoitti:

        Muistakaa myös se, että mies yleensä kertoo naiselle sen mitä nainen haluaa kuulla. Kuinka usein mies sanoaa oikeasti naiselle "mielestäni olet varsin epämiellyttävän näköinen mutta lasken tasoani, jotta saisin helposti".?

        Painoindeksisi on yli 25, joten painoindeksin mukaan olet ylipainoinen. Miehet eivät yleisesti ottaen pidä myöskään lihaksikkaita naisia viehättävimpinä kuin bikinimallien kroppia.

        Hyvä kuitenkin, että olet löytänyt sinua timmeinä tai ainakin sinua valheellisesti timmiksi kutsuvia miehiä.

        Onko 173cm ja 55kg ihan ok? :/


      • On hyvä ;)
        tyttönen kirjoitti:

        Onko 173cm ja 55kg ihan ok? :/

        Täydellinen painoindeksi 18.4 hyvää työtä tyttönen ;)

        Painoindeksisi on verrattavissa Frida Gustavssoniin, joka on Tukholmasta kotoisin oleva Victoria's Secret huippumalli


      • Ei ole hyvä!
        On hyvä ;) kirjoitti:

        Täydellinen painoindeksi 18.4 hyvää työtä tyttönen ;)

        Painoindeksisi on verrattavissa Frida Gustavssoniin, joka on Tukholmasta kotoisin oleva Victoria's Secret huippumalli

        Aivan liian laiha!


    • Porsas Urhea

      Minä 168 cm ja 46kg. Ja grammaakaan en aio lihoa!

      • Hyvin matala paino

        Olipa "Porsas Urhean" kirjoitus totta tai ei niin kyseisen esimerkin painoindeksi on jopa pienempi kuin Mini Andenin Tukholmalaisen Victoria's Secret huippumallin.

        Esimerkin painoindeksi on 16,3 ollaan siis hyvin lähellä laihuushäiriötä, joka on harvinaista Suomessa alle 1% suomalaisista kärsii laihuushäiriöstä.

        Maailman kauneimpiin naisiin kuuluva Zhang Zilinin painoindeksi on 16.8 (Miss World 2007)

        Mini Anden pituus 178cm, paino 52 kg painoindeksi = 16,4 (Victoria's Secret huippumalli Tukholmasta)

        Grammaakaan ei kannata siis ainakaan laihtua ja painon nostaminen 50kg tuntumaan olisi todennäköisesti järkevää.


    • mmmmmmmmmmmmmm,m

      170/78 on läski, liian lihava. niinkun jokatoinen suomalainen

      • Painoindeksi

        Painoindeksillä mitattuna jokatoinen suomalainen nainen on läski virallisten tutkimusten mukaan, jotka on tehnyt Terveyden ja hyvinvoinnin laitos. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että lopuilla olisi hyvä kroppa. Valitettavasti normaalipainoisistakin suurin osa on lähempänä ylipainoa kuin alipainoa.


    • hdfsgfjhhfdsfd

      167/noin 52-55kg, enpä vaa'alla paljoa käy, kun alin paino ollut 43 ja ylin 68, ikinä itteensä tyytyväinen

    • 39M

      170/78 ehdottomasti. Näyttää ja tuntuu hyvältä, kokemusta on. Sikspäkki ei sovi naiselle :/

    • Kaunis Kikka Kirsi

      Painolla on väliä. Olen oikeasti laiha nainen. Työpaikkani miehet jumaloivat minua. Tosisin kuin niitä työpaikkani läskejä ja rumia naisia. Välillä ihmettelen miten ne lihavat naiset voivat ylipäätään saada miehiä. Löysin tänä keväänä ihanan miehen rinnalleni, hän rakastaa ihanan laihaa olemustani. Pidän hulen etten koskaan liho, koska en halua tulla samanlaiseksi kun muut läskit naiset. Jos naisen painoindeksi on yli 18 , niin on läski. On ihanaas olla hoikka, kaunis, miesten ihailema ja naisten kadehtima.

      • Eiläskiämissään

        BMI 18 yli menevät eivät ole läskejä todellakaan.


    • Toivottavasti varsinkin nuoret tytöt ymmärtävät, että pitkiä sepustuksia Victoria's Secret-malleista kirjoittavan tuotokset on mielenterveysongelmista kärsivän ihmisen pakkoajatuksia. Se, että Suomessa on ylipaino-ongelma ja että jotkut mallit ovat terveytensä uhalla sen painoisia, että heillä esim. esiintyy kuukautisten poisjäämistä EI tarkoita sitä, että ihannepainoindeksi yleisesti olisi 17-18!

      Fiksut miehet edellyttävät naiselta myös fiksuutta eikä sitä edusta pelkkä painosta stressaaminen. Epävarmat ja vähemmän fiksut miehet kiinnittävät huomiota vain ulkonäköön ja painoon. Heille sopii, että naisen ajatuset ja energia kuluu sen miettimiseen, että mahdanko kelvata ja mitä vielä pitäisi tehdä miellyttääkseen.

      On ihan tutkittu fakta, että fiksuilla naisilla on muotoja (huom. ei tarkoita ylipainoa), joten ollaan niistä tyytyväisiä ja pidetään kroppamme sellaisena, että se palvelee meitä hyvin. Eli jaksaa kuljettaa meitä rasittumatta, ei aiheuta terveyshuolia eikä väsmistä arjessa

    • en ymmärrä...

      täytynee sanoa, ettei ihmisten pitäis katella vaakaa tai laskee painoindeksejä, peili kertoo parhaiten. koska tosiaan painoindeksi ei huomioi lihasta, eikä vaakaakaa. turha siitä on väitellä mimmone on läski ja mimmone ei, mikä on hyvä painoindeksi tai minkälaisia ihmisten pitäisi olla. aina kun joku on sanonut pitävänsä pyöreämmistä naisista tai semmoisista, joissa on jotain mistä saa kiinni ja mitä puristaa, niin tyyypit heti " joo puolustelet vaa läskejä ja plaaplaa" Ihmiset ei kaikki tykkää laihoista niinkun on tullu selväks kommenteissa. Ja anteeks mitä

      "Painolla on väliä. Olen oikeasti laiha nainen. Työpaikkani miehet jumaloivat minua. Tosisin kuin niitä työpaikkani läskejä ja rumia naisia. Välillä ihmettelen miten ne lihavat naiset voivat ylipäätään saada miehiä. Löysin tänä keväänä ihanan miehen rinnalleni, hän rakastaa ihanan laihaa olemustani. Pidän hulen etten koskaan liho, koska en halua tulla samanlaiseksi kun muut läskit naiset. Jos naisen painoindeksi on yli 18 , niin on läski. On ihanaas olla hoikka, kaunis, miesten ihailema ja naisten kadehtima."

      Tainnu nousta vähän päähän... Tottakai on ihana kun miehet kattelee ja kehuu, tulee itsevarmempi olo, mutta että läskit ei voi saada miehiä....?!? Ihmisiä kaikki on, jollain on sairaus ja sen takia lihava, liian moni syö väärin ja sen takia lihava, mutta ei ketään pitäisi arvostella sen takia. Itsekkin tutustuin erääseen mieheen joka on lihava, pidin hänestä juuri sellaisena ja hän on yksi parhaista kavereistani. Niin mukava, hauska, rento ja HYVÄNNÄKÖINEN vaikka onkin lihava.

      Ja jos mies haluaa ettän naisen on laihduttava, niin hän ei ole oikeasti kiinnostunut itse naisesta vaan vain hänen ulkonäöstään ja ehkä laihemman kanssa kelpaisi sitten kävellä kaupungillakin.. On eri asia, jos haluat naisen laihtuvan jotta olisi terveellisempi, kuin vain ulkonäön takia. Ei kaikki ylipainoiset ole sairaita, joten miksi ne muutama kilo pitäisi pudottaa, vain jotta mies olisi tyytyväisempi? en vain ymmärrä mitä ihmisten päässä joskus liikkuu... vaikka näkisitte jonkun kauniin naisen, mutta hän olisi ylipainoinen, menkää silti juttelemaan, voitte yllättyä kuinka ihana ihminen hän on

    • fdsvcxfdsfsd

      160/45, vaikka onkin ehkä vähän turhan lyhyt. Toinen painaisi lähes minun verran ja on kuitenkin 10 senttiä minua lyhyempi, joten hän olisi liian lihava tai liian lihaksikas.

    • taavitsainen34

      Hankkikaa elämää....

      Lihavat eivät läskiksi haukkumalla motivoidu laihduttamaan.
      Tsemppaus auttaa enemmän kuin mollaaminen.

      Motivaatio lähtee omasta itsestä, mutta lopettakaa se haukkuminen,
      NIIN ETTE AINAKAAN AIHEUTA LOHTUSYÖMISTÄ.

      Positiivisuutta peliin. Kaikilla on oikeus olemassaoloon tässä maailmassa.

    • Ei nuo numerot ratkaise.Naisen pitää olla persevä, reitevä ja rintava

    • Pelkästään noilla tiedoilla ehdottomasti 170/78

    • vanha akka

      Hih, hauskoja viestejä :-)

      Kyllähän tuolla kehutaan noita laihoja...ja laihuutta mutta silti miehet yleensä haluavat isot rinnat ja ehkä myös takapuolen...
      Se on vaan mahdoton yhtälö...

      Itse olen 175/80 , omistan D-kupin rinnat ja pepun josta miehet on tykänneet... huvittaa kun eri yhteyksissä on keskusteltu painoindekseistä ja moni mies on sanonut ihannenaisen mitoiksi 175/70... minun on arveltu painavan vähän päälle 70...
      Itselleni on ihan se ja sama mitä muut ajattelevat...sen verran olen jo päässyt sinuiksi kroppani kanssa mutta tiedän monta jotka jatkuvasti taistelevat muutamien kilojen kanssa siksi että joku on sanonut että pitää painaa tietyn määrän!

      • ersdffsdfdsfsd

        "Kyllähän tuolla kehutaan noita laihoja...ja laihuutta mutta silti miehet yleensä haluavat isot rinnat ja ehkä myös takapuolen...
        Se on vaan mahdoton yhtälö..."

        Ei ole. Isot rinnat tarkoittavat yleensä isoja rintoja suhteessa muuhun vartaloon, joka on siro. Ei juuri kukan mitään läskisäkkejä halua.


      • suhteellisuus ,
        ersdffsdfdsfsd kirjoitti:

        "Kyllähän tuolla kehutaan noita laihoja...ja laihuutta mutta silti miehet yleensä haluavat isot rinnat ja ehkä myös takapuolen...
        Se on vaan mahdoton yhtälö..."

        Ei ole. Isot rinnat tarkoittavat yleensä isoja rintoja suhteessa muuhun vartaloon, joka on siro. Ei juuri kukan mitään läskisäkkejä halua.

        Totta. Isot rinnat on suhteellinen naisen vartaloon. Isot rinnat ja läski nainen ei kiehdo. Samoin kuin takapuoli on juuri suhteessa muuhun kroppaan. Toisaalta läskin naisen kokoiset silikonit pienessä kropassa näyttää tyhmältä.


    • daaadaaa

      Tää paino-pituus-keskustelu on niin turha että naurattaa, miten te miehet erityisesti jaksatte osallistua, koska te nyt vähiten tiedätte miten naisen paino voi jakautua =D Mennään ensin esimerkin voimalla:
      Nainen nro 1. on 165/51 ja tosi hoikka, ei lihaksia, semipienet tissit, geeneiltään hyvä muodokas peppu.
      Nainen nro 2. 165/60 painoa tullut muutamassa kuukaudessa n.10kg treenaamisella eli lihaksiin, sama hoikka vartalonmuoto edelleen. Isot tissit, pieni peppu.
      Nainen nro 3. 172/63 plösö, lihakseton pötkylävartalo, jotkut voisi luonnehtia hieman ylipainoiseksi. Olematon peppu, hyvinkin isot mutta roikkuvat tissit.
      Nainen nro 4. 155/60 urheilijan vartalo eli lihaksikas, rasvaprosentti minimissään, olemattomat tissit. Silti naisellinen ja pieni (pituutensakin vuoksi).

      Nämä kaikki siis tosielämän henkilöitä, samanikäisiä (parikymppisiä) ja lapsettomia. Painolla ja pituudella ei siis ole käytännössä MITÄÄN tekemistä ulkonäön kanssa. Jos joskus menisitte salille ja kysyisitte joltai hoikalta, mutta treenatulta tytöltä hänen rehellistä painoaan voisitte yllättyä! Ja päin vastoin, pitkä ja lihava henkilö voi painaa yllättävän vähän. Sehän riippuu ihan mihin sitä läskiä ja lihasta kertyy ja minkälaisen kokonaisuuden muodostaa. Joten nämä piitus suhde painoon- keskustelut on älyttömiä ilman kuvia, sillä ei voi tietää onko paino lihasta vai läskiä ja onko se vyötäröllä vai tisseissä.

    • "Nainen nro 2. 165/60 painoa tullut muutamassa kuukaudessa n.10kg treenaamisella eli lihaksiin, sama hoikka vartalonmuoto edelleen. Isot tissit, pieni peppu.

      Nämä kaikki siis tosielämän henkilöitä"

      Nainen nro 2. ei voi olla tosielämän henkilö. Lihasta ei voi tulla muutamassa kuukaudessa n. 10kg etenkään naiselle, vaikka käyttäisi kaikki mahdolliset hormonit ja lääkeaineet. Tuosta 10 kilosta suurin osa on läskiä, mutta parempi olla hyväkuntoinen ja lihavampi kuin laihempi ja huonokuntoinen.

      Treenaaminen sinänsä tekee erittäin hyvää naisen vartalolle. Ilman kiellettyjä aineita treenaava nainen ei voi olla liian lihaksikas.

    • pieni appelsiini

      ....eiks oo ketää miestä joka tykkää sievistä appelsiininpuolikkaista rinnoista ja kapeasta lantiosta ja tiukista reisistä...:(

    • iso miez

      Voipi olal, että toi 170 on pikemminkin pullukka kuin muodokas, voi hän kyl olla tietty lihaksikaskin tms... Joka tapauksessa mikä tahansa vaihtoehto on parempi kuin laiha, paitsi sairalloisen ylipainoinen.

    • Bang_me_a_Big_Bang

      En riiaa numeroita, enkä voi ymmärtää ihmisiä, joille tuon lukuparin tietäminen on riittävä syy päättää ovatko kiinnostuneet vai kiinnostumatta toisesta ihmisestä.

    • Fjkwenfjksdnfjkd

      Se hoikempi. Onhan tuo aika saatanan kuikelo mitta mutta en minä ole täällä tuomitsemassa.

      Syökö se pullaa jos pyydän? Tuo rotevampi ainakin söisi :D

    • entiedä_xxxx

      Naisena en tietäisi kyllä kumpaa haluan olla. Toisaalta tekisi piruuttaan mieli vastata, että 160 ihan vaan aloituksen muotoilun vuoksi (toista kuvataan myönteisesti muodokkaaksi ja toista kielteisesti laihaksi, tulee tarkoitushakuinen fiilis).

      Tuolla puhuttiin, että jos on lihasta. En tiedä oikein haluaisinko siltikään olla tuo 170/78. Itsellä on lihasmassaa ok, mutta aika paljon pitäisi olla lisää jotta menisi painoindeksi yli 25:n. Mutta pitäisi olla konkreettinen kuva. Yritin tuolla laittamalla mitat ja vedin kuntoilun ylätappiin ja siltikään ei innostanut. http://bodyvisualizer.com/

      Jos ihannenaista ajatellaan niin kyllä se olisi jotain pituus miinus 110 ja sitten sinne tänne jokusia kiloja siten, että lihastakin tuomassa niitä muotoja (kohtuudella).

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1375
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1096
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      81
      931
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      827
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      74
      773
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      716
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      713
    8. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      708
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      61
      704
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe