Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, mikä tarve on kiusata toisia?
Oli se pientä kiusaamista tai sitten vakavaakin niin eikö tosiaan tule mieleen, että miltä se itsestä tuntuisi jos kokisi samaa?
Ikävää, jos sinulla, kiusaaja, on paha olla mutta miksi purat sen kiusaamalla toisia? Jopa niinkin pitkälle pitää mennä, että uhri tekee itsemurhan.
Olisitko ylpeä tällöin itsestäsi?
Jos on itsellä paha olla, niin se on se koulun terkkari ja opo jonka kanssa voi keskustella, jos ei omille vanhemmille voi kertoa. Nuorisotyöntekijät myös on suuri apu.
Sitten on jo päässä vikaa, jos kiusaa vain koska se on hauskaa, itselle tulee loistofiilis siitä.
Miksi kiusaatte?
3
79
Vastaukset
- minulla ei ole nimeä
"Jos on itsellä paha olla, niin se on se koulun terkkari ja opo jonka kanssa voi keskustella, jos ei omille vanhemmille voi kertoa."
terkarille kun kertoo että masentaa niin se kirjottaa läheteen mielentilatutkimukseen tai jollekin helvetin psykiatrille joka kyselee jotain perkeleen vittumaisia kysymyksiä. ja kirjottaa lääkekuurin jos vaikka haistataa paskaa jokaiseen kysymykseen tai vaikka vastais mitä niin "hyvän olon lääkettä pukkaa".
niin ja sitten tää opo. mun koulussa se ainakin oli semmonen kaikesta valittava ei kiinostanu opilaan asiat olis varmaan halunnut tehdä yhteishautkin oppilaan puolesta masensi jo samalla puolella koulua oleminen
ja olin koulukiusattu enkä kiusaaja
koulu oli muutenkin asenteella "huuda huuda mutta ketään ei kiinosta joten ole hiljaa" siis kaikki oppilaat, opettajat ja muu henkilokunta.- Tikru898
Minuu on kiusattu melkee koko ala-aste ja kiusaan, koska huomasin miten kivalta se tuntuu. Sofu on mun kaveri mut ylikohtelias ni kiusaan siks. Sitä paitsi se on haukkunu minuu kerra
- mietivähän!!
Tikru898 kirjoitti:
Minuu on kiusattu melkee koko ala-aste ja kiusaan, koska huomasin miten kivalta se tuntuu. Sofu on mun kaveri mut ylikohtelias ni kiusaan siks. Sitä paitsi se on haukkunu minuu kerra
onko se muka reilua kiusata jos KERRAN on joku haukkuu???????????? ja luulis sun nyt tietävän ettei kiusaaminen oo kivaa, ku oot itekki ollu kiusattu. toi on ihan tyhmää!!! kiusaaminen on niin säälittävää!!!!!!!! mieti nyt, se jota sä kiusaat saaattaa päätyä itsemurhaan SUN TAKIA!!! et oisko se sit kiva ku tietää et mä aiheutin ton itsemurhan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911087
- 123860
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103825"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten275652- 68559
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait72553Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64552Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
- 50463