Miksi kiusaatte?

EiKysyväTieltäEksy

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, mikä tarve on kiusata toisia?
Oli se pientä kiusaamista tai sitten vakavaakin niin eikö tosiaan tule mieleen, että miltä se itsestä tuntuisi jos kokisi samaa?

Ikävää, jos sinulla, kiusaaja, on paha olla mutta miksi purat sen kiusaamalla toisia? Jopa niinkin pitkälle pitää mennä, että uhri tekee itsemurhan.
Olisitko ylpeä tällöin itsestäsi?

Jos on itsellä paha olla, niin se on se koulun terkkari ja opo jonka kanssa voi keskustella, jos ei omille vanhemmille voi kertoa. Nuorisotyöntekijät myös on suuri apu.

Sitten on jo päässä vikaa, jos kiusaa vain koska se on hauskaa, itselle tulee loistofiilis siitä.

3

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minulla ei ole nimeä

      "Jos on itsellä paha olla, niin se on se koulun terkkari ja opo jonka kanssa voi keskustella, jos ei omille vanhemmille voi kertoa."

      terkarille kun kertoo että masentaa niin se kirjottaa läheteen mielentilatutkimukseen tai jollekin helvetin psykiatrille joka kyselee jotain perkeleen vittumaisia kysymyksiä. ja kirjottaa lääkekuurin jos vaikka haistataa paskaa jokaiseen kysymykseen tai vaikka vastais mitä niin "hyvän olon lääkettä pukkaa".

      niin ja sitten tää opo. mun koulussa se ainakin oli semmonen kaikesta valittava ei kiinostanu opilaan asiat olis varmaan halunnut tehdä yhteishautkin oppilaan puolesta masensi jo samalla puolella koulua oleminen

      ja olin koulukiusattu enkä kiusaaja
      koulu oli muutenkin asenteella "huuda huuda mutta ketään ei kiinosta joten ole hiljaa" siis kaikki oppilaat, opettajat ja muu henkilokunta.

      • Tikru898

        Minuu on kiusattu melkee koko ala-aste ja kiusaan, koska huomasin miten kivalta se tuntuu. Sofu on mun kaveri mut ylikohtelias ni kiusaan siks. Sitä paitsi se on haukkunu minuu kerra


      • mietivähän!!
        Tikru898 kirjoitti:

        Minuu on kiusattu melkee koko ala-aste ja kiusaan, koska huomasin miten kivalta se tuntuu. Sofu on mun kaveri mut ylikohtelias ni kiusaan siks. Sitä paitsi se on haukkunu minuu kerra

        onko se muka reilua kiusata jos KERRAN on joku haukkuu???????????? ja luulis sun nyt tietävän ettei kiusaaminen oo kivaa, ku oot itekki ollu kiusattu. toi on ihan tyhmää!!! kiusaaminen on niin säälittävää!!!!!!!! mieti nyt, se jota sä kiusaat saaattaa päätyä itsemurhaan SUN TAKIA!!! et oisko se sit kiva ku tietää et mä aiheutin ton itsemurhan...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe