En hei etsi mitään

Joopahjoo

Naisten profiilien rasittavimmat lauseet:

- En tiedä mitä etsin.
No mieti ensin mitä etsit ja laita vasta sitten se profiili.

- En etsi mitään, mutta eihäs sitä koskaan tiedä
Nuo "emmätiiä, en etsi just nyt mitään" ovat ehkä rasittavimpia tapauksia kaikista. Jos ette etsi mitään, niin profiili pois. Miksi te sitä siellä roikotatte ja käytte silti vähän väliä vilkuilemassa? Lopettakaa se huomioh*oraaminen ja kehujen kalastelu ja pistäkää profiili vasta kun etsitte oikeasti seuraa. Olette pelkkää turhaa täytettä seuranhakupalstalla. Pistäkää se kuvanne enemmin vaikka jollekin niistä itsensäesittely- ja herutussivuille

- Täytyy olla mies eikä hiiri ym. vastaavat
Jos naisella on tapana nimitellä toisia hiiriksi ja ties miksi, niin kyseessä ei luultavasti ole kovinkaan ystävällinen ja mukava ihminen. Kuka oikeasti haluaa tylyn ja vmäisen naisen vaivoikseen? Opetelkaan vähän niitä käytöstapoja ennen sen profiilin väsäämistä. Vai kiinnostuisitteko itse miehestä jonka profiilissa lukee esim. "Täytyy olla nainen eikä mikään lehmä tai norsu?".

Mikä siinä ylipäätään on niin vaikea myöntää, että haluaisi löytää seuraa? Jos ette oikeasti etsi mitään, niin miksi ihmeessä te treffipalstalla pyöritte? Ei se mikään näyttäytymispaikka tai kirjekaveripalsta ole.

8

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .........

Tiedoksi... miehillä on samankaltaisia lauseita ;)

Itse en tiedä mitä etsin. En kylläkään ole sitä kirjoittanut mihinkään. Mä tiedän vasta sitten, kun löydän sen ;) Eli olen toistaiseksi avoin kaikille, mutta karsin niistä pian pois ne ketä en ainakaan etsi. Sitten minua haukutaankin ronkeliksi täällä, koska joku nyt ei kelvannutkaan. En ota ekaa vastaantulijaa ja en todellakaan ota ketä tahansa. En suostu tyytymään johonkin joka on "ihan kiva".

• Etsin lukutaitoista♂

Minä kerron etsiväni elämänkumppania.
      Kyllä sen pitäisi riittää.
      Silti mies hetki sitten lähetti viestin, että voisi ajella hellyyden takia. Ei matka niin pitkä ole, ettei voisi sitä antamaan tulla.
      Osaa herra siis tavata muttei lukea :(
      Itkettää. Loukkaa.

• lycca till

Jaa sää meinaat =D
      Tämä on huomattu..

"Laitoin profiilin tänne kun kaverit kehuivat
      -en usko tähän
      -en etsi varsinaisesti mitään
      -haluasiin käydä useilla treffeillä erillaisten miesten kanssa.

• lol8

Kun nainen käyttää näitä lauseita, mitä edellä on mainittu tai ylläpitää sitä hirveää "palomuuria", eli listaa kaikista tyypeistä, jotka eivät saa lähestyä, niin mitäpä luulette naiset antaako se positiivisen kuvan teistä itsestänne? Itse ainakin treffi-osiolla hyvin nopeasti lopetan profiilin tutkailun, vaikka "palomuuri" ei poislukisi itseäni. Se vaan luo ainakin itselleni niin negatiivisen kuvan profiilin kirjoittamasta henkilöstä.

• heikotus

Jos vaiks sattuis olemaan sellainen erakko-henkinen, hiukan negis naikkonen niin eikös ole parempi tuoda se esille jo heti alkuun? Ei tuhlaa aikaa ne miehet, jotka etsii vain niitä muhkeita ilopillereitä ;)

Joskus ei ole tarvetta tai halua antaa liian positiivista kuvaa, jos ei tosiaan kerjää kehuja tms. :)

Mun profiilista sai taatusti pahemman mielikuvan mitä olinkaan, mutta ei vara venettä kaada :D kunnolla paheet ja miinukset kehiin, niin yksikin helmi sieltä suosta riittää mulle lopulta.. (nyt on prof.piilossa ihan muiden seikkojen vuoksi, koska en ole paskasankoa hakemassa ja täten poistuin takavasemmalle elämäntilanteeni vuoksi)

• En tiedä mitä etsin...

Haluan kokeilla ilman paineita / En ole varma olenko valmis parisuhteeseen, mutta kaipaan kovasti läheisyyttä... lienee käännös.

• treffeillä

Minä kirjoitan profiiliini tasan mitä minua huvittaa. Jos se aloittajaa kiukuttaa, niin... ei mitään. Ei kiinnosta.

Samanlaiseen kiukkuiseen sävyyn laadittuja profiilitekstejä ja muiden määräilyä tulee joskus vastaan, kuin mitä tämän keskustelun aloitus on. En juuri kiinnitä noihin tyyppeihin huomiota enkä ole heitä pois netistä ajamassa. Mutta ihmettelen kyllä, vastaako joku nainen tuollaisille?

• ....

Kyllä noita kahta ekaa näkee tosi usein miesten profiileissa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      66
      3172
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1841
    3. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      111
      1730
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1249
    5. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      128
      1035
    6. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      98
      978
    7. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      944
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      67
      926
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      865
    10. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      84
      859
    Aihe