Mä oon niin täynnä itseä, että mä päätin mennä parisuhteeseen just hetki sitten mun oikean käden kanssa, itse olen mies.
Edut nousevat täten haittoja paljon suuremmaksi. Käsi tottelee jokaista käskyäni, joka tulee aivokeskuksesta. Saan seksiä niin usein kuin haluan, käyttämällä kättäni pöksyissä tarpeen vaatiessa, joskus jopa useita kertoja päivässä. Käsi ei nalkuta minulle, vaan vaikenee kaikissa tilanteissa, ja on uskollinen viimeiseen asti eikä petä minua koskaan menemällä salaa vieraisiin pöksyihin, ilman lupaani. Käteni täyttää siis kaikki odotukseni.
Hurraa minä ja oikea käteni, hurraa! Enkä välitä paskaakaan siitä mitä muut sanoo, tämä parisuhde ja tämä käteni on minulle rakkahin ja kallehin aarre maan päällä, aamen.
Parisuhde itsensä kanssa?
5
180
Vastaukset
- Käsi Meidän
Käsi meidän, joka olet housuissa.
Pyhitetty olkoon sinun otteesi.
Tulkoon sinun erotiikkasi.
Tapahtukoon sinun tahtosi,
Myös omalla tietokoneella niin kuin miestenhuoneessa.
Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen spermamme.
Ja anna meille meidän ätmiydemme anteeksi,
Niin kuin mekin anteeksi annamme lutkille,
jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
Äläkä saata meitä puutteeseen,
Vaan hyväile meitä nahasta.
Sillä sinun on onanointi ja veivi ja tumputus iankaikkisesti. Aamen. - justSatanic
jumalanpilkkaa! mutta kristinuskon pilkkaaminenhan on ihan jee! polttakaa kaikki christ kirkot! olisihan se kyllä varmasti mukava vaihteeksi kokeilla pulleahuulista, helmeilevää, märkää pillua. harmillista että mielihalusi ovat enemmänkin kuivalla duunarikädellä runkkaamisessa. itse en pystyisi tuohon
- saarnaaja.
Älä sure, veli. Käsi rakastaa kaikkia, myös sinua.
- Who let the dogs out
Aluks mä olin melkein kateellinen, mutta sit mä olin et niinku ei.
- miespä hyvinkin
Njoo, miehen käsi, joka ei halua antaa mitään toiselle, vaan kohdistaa kaiken antamisen vain itselleen, saakin pyöriä oman napansa ympärillä ihan keskenään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663172Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1281035
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859