Tarkennuksena siis 40-55 vuotiaat. Koulutustaustasta ei niin väliä, kunhan olette muuten mukavia :-)
Eilenkin kierrettiin Teerenpeli (vain nuoria kundeja), O'Malleys (naimisissa olevia), Willi Wäinö (muutama, mutta olivat keskenään) ja sitten se saamarin vaihtokonehalli, johon en kyllä enää aio eksyä.
Auttakaa siis meitä somia sinkkunaisia etsinnässämme!
Miehet- millä terasseilla ja missä baareissa käytte stadissa??
31
475
Vastaukset
- harvoin yksin
"olivat keskenään"
Kaveriporukallahan sinne baariin aina yleensä mennään. Sieltä se partneri vaan on jotenkin ongittava esiin.- tee itse aloite
Voisit lukea http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miehet-riskinottajina.html ja aloittaa itse naisena tekemään aloitteita miehille missä tahansa he ovatkin. "Mitä kuuluu" ja tilanteeseen liittyvä juttelu riittää maniosti. Jos mies vaikuttaa kiinnostuneelta voit ehdottaa "Jatketaanko tätä joskus paremmalla aikaa?"
- Ei vitun jonne
tee itse aloite kirjoitti:
Voisit lukea http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miehet-riskinottajina.html ja aloittaa itse naisena tekemään aloitteita miehille missä tahansa he ovatkin. "Mitä kuuluu" ja tilanteeseen liittyvä juttelu riittää maniosti. Jos mies vaikuttaa kiinnostuneelta voit ehdottaa "Jatketaanko tätä joskus paremmalla aikaa?"
''Voisit lukea...''
Tai sitten ei.
- siiseli
mikä on vaihtokonehalli?
- mies 40.
Jaa mikä kaupunki. Asun turussa ja käyn torin lähellä olevilla terasseilla
- Neuvoton_nainen
Hei, stadi :-) eli siis Helsinki. Vaihtokonehalli = mummotunneli = Raffaellon terassi. Kaverin kanssa mäkin olin liikkeellä, mutta valmiina aloittamaan jutun muidenkin kanssa.
- spartaboy
juoksen metsissä muttei mua iskee tarviikaan, muuten juoksu keskeytyy ja ja
- Mies, Hki
Ei missään. Sain niistä jo nuorena tarpeekseni.
- sssna
Miksi pitäisi käydä joillain saatanan "terasseilla"?
- Neuvoton_nainen
No sano sitten missä miehiä tapaa?
- Sokea nainen
Kaikkialla siellä, missä on miehiä.
Eli kaikkialla. - Mies, Hki
Rannalla (näillä säillä), kaupoissa, kirjastossa, konserteissa, ulkoilemassa, jopa kotoa saattaa tavoittaa. Ei se terassi (kapakka muutenkaan) ole mikään oikotie onneen.
- Mies, Hki
Mies, Hki kirjoitti:
Rannalla (näillä säillä), kaupoissa, kirjastossa, konserteissa, ulkoilemassa, jopa kotoa saattaa tavoittaa. Ei se terassi (kapakka muutenkaan) ole mikään oikotie onneen.
Jos joskus näkisi sen ihmeen, että nainenkin saisi suunsa auki (muuten kuin kaatokännissä), niin asiasta voisi vaikka kehkeytyä jotakin.
- sssna
No mene vaikka uimahalliin tai kirjastoon.. jälimmäisessä olen itse käynyt mielenkiintoisia keskusteluja naistenkin kanssa (mies olen siis).
- sinkku-
Mies, Hki kirjoitti:
Jos joskus näkisi sen ihmeen, että nainenkin saisi suunsa auki (muuten kuin kaatokännissä), niin asiasta voisi vaikka kehkeytyä jotakin.
No olen samaa mieltä. Naiset ei ikinä aloita juttelee.
- Mies, Hki
sssna kirjoitti:
No mene vaikka uimahalliin tai kirjastoon.. jälimmäisessä olen itse käynyt mielenkiintoisia keskusteluja naistenkin kanssa (mies olen siis).
Kirjastossa tulee kyllä pian sanomista, jos siellä ryhtyy keskustelupiiriä pitämään.
- sssna
Mies, Hki kirjoitti:
Kirjastossa tulee kyllä pian sanomista, jos siellä ryhtyy keskustelupiiriä pitämään.
Ei tule sanomista jos pitää äänen voimakkuuden tarpeeksi matalana.
- no kyllä
sinkku- kirjoitti:
No olen samaa mieltä. Naiset ei ikinä aloita juttelee.
aloittaa, mutta vastaus on liian usein tuijotus sekä "mitä maksaa?" kommentti. ei paljon loukkaavammin voisi..
- sama.
no kyllä kirjoitti:
aloittaa, mutta vastaus on liian usein tuijotus sekä "mitä maksaa?" kommentti. ei paljon loukkaavammin voisi..
tai "se paikka on varattu!"
en ymmärrä, millätavoin juttelu pitäisi aloittaa?
- .....
Sano missä itse olet ja milloin, niin minä tulen paikalle. Tosin voi kyllä olla, että silloinkin katsot vain lävitseni.
- Mies, Hki
Rannalta juuri palasin. Nyt kotona varjossa ja lepäämässä. Loppupäivä luultavasti näin, jollen sitten Lidlissä pistäydy.
- Mies, Hki
Mies, Hki kirjoitti:
Rannalta juuri palasin. Nyt kotona varjossa ja lepäämässä. Loppupäivä luultavasti näin, jollen sitten Lidlissä pistäydy.
Jos toinen ilmaisee itseään selkeästi suomeksi (pari muutakin kieltä menee), en katso lävitse. Mitään salakieliä ja/tai semaforiviestintää en kuitenkaan hallitse. Jos sen kiinnostuksensa ilmaisee selkeästi, olen avoin kaikenlaiselle. Eipä vain ole tullut aikeitaan/toiveitaan/odotuksiaan ilmaisevaa juurikaan vastaan. Arvailemaan en ryhdy, siinä vain pahoittaa mielensä.
- Mies, Hki
Mies, Hki kirjoitti:
Jos toinen ilmaisee itseään selkeästi suomeksi (pari muutakin kieltä menee), en katso lävitse. Mitään salakieliä ja/tai semaforiviestintää en kuitenkaan hallitse. Jos sen kiinnostuksensa ilmaisee selkeästi, olen avoin kaikenlaiselle. Eipä vain ole tullut aikeitaan/toiveitaan/odotuksiaan ilmaisevaa juurikaan vastaan. Arvailemaan en ryhdy, siinä vain pahoittaa mielensä.
Lidliin en jaksanut, kun ei pakkoa ja aurinko hyydytti. Eipä kyllä paikalle tulijaakaan näkynyt...
- Mies, Hki
Tänään varmaan kotona. Lepuutan nahkaani auringolta ja kotihommiakin tiedossa. Tervetuloa silti.
- Mies, Hki
Mies, Hki kirjoitti:
Tänään varmaan kotona. Lepuutan nahkaani auringolta ja kotihommiakin tiedossa. Tervetuloa silti.
Sanottu on, mutta ei mitään reaktiota.
- .....
Mies, Hki kirjoitti:
Lidliin en jaksanut, kun ei pakkoa ja aurinko hyydytti. Eipä kyllä paikalle tulijaakaan näkynyt...
Sorry, en ole kiinnostunut miehistä. Vastaukseni oli aloittajalle.
- no kenen
Mies, Hki kirjoitti:
Sanottu on, mutta ei mitään reaktiota.
tästä nyt pitäisi sinut tunnistaa, ja tietää minne tulla?
- Mies, Hki
no kenen kirjoitti:
tästä nyt pitäisi sinut tunnistaa, ja tietää minne tulla?
Tuo ..... 6.6.2013 13:28 oli kovasti tulossa. Ilmoitettu on, mutta ei mene jakeluun.
- Mies, Hki
Mies, Hki kirjoitti:
Tuo ..... 6.6.2013 13:28 oli kovasti tulossa. Ilmoitettu on, mutta ei mene jakeluun.
Huomasinkin juuri uuden viestinsä tuolla aiemmin. Pahoittelen, väärinkäsitys.
- leikit typerää
Mies, Hki kirjoitti:
Huomasinkin juuri uuden viestinsä tuolla aiemmin. Pahoittelen, väärinkäsitys.
ja oletat että helsingissä on yksi ainoa mies, josta nainen tunnistaa, mille pihalle pitää tulla?
no, odottele siellä vaan, kaikessa rauhassa.
- Neuvoton_nainen
Kiitos kommenteista. Tarkennuksena se, että en itse kyllä ujostele aloitteen tekemistä ja osaan avata suuni jos mies vaikuttaa vähänkään kiinnostavalta :-) Noissa em. paikoissa nyt vaan miehet todellakin joko olivat ihan keskenänsä tai sitten sellaisia "vaihtokoneita" ettei saumaa sanomiseen löytynyt.
Miehiä siis löytyy vaikka mistä. Joka paikassa en kuitenkaan ehdi käydä ja siksi avauksessani yritin kartoittaa jotain paikkaa jossa olisi "mieskeskittymä" ;-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2422040- 841228
- 901057
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1171045- 123850
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa101809- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124716- 23701