Miehet- millä terasseilla ja missä baareissa käytte stadissa??

Neuvoton_nainen

Tarkennuksena siis 40-55 vuotiaat. Koulutustaustasta ei niin väliä, kunhan olette muuten mukavia :-)
Eilenkin kierrettiin Teerenpeli (vain nuoria kundeja), O'Malleys (naimisissa olevia), Willi Wäinö (muutama, mutta olivat keskenään) ja sitten se saamarin vaihtokonehalli, johon en kyllä enää aio eksyä.
Auttakaa siis meitä somia sinkkunaisia etsinnässämme!

31

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • harvoin yksin

      "olivat keskenään"

      Kaveriporukallahan sinne baariin aina yleensä mennään. Sieltä se partneri vaan on jotenkin ongittava esiin.

      • tee itse aloite

        Voisit lukea http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miehet-riskinottajina.html ja aloittaa itse naisena tekemään aloitteita miehille missä tahansa he ovatkin. "Mitä kuuluu" ja tilanteeseen liittyvä juttelu riittää maniosti. Jos mies vaikuttaa kiinnostuneelta voit ehdottaa "Jatketaanko tätä joskus paremmalla aikaa?"


      • Ei vitun jonne
        tee itse aloite kirjoitti:

        Voisit lukea http://pleieri.blogspot.com/2013/04/miehet-riskinottajina.html ja aloittaa itse naisena tekemään aloitteita miehille missä tahansa he ovatkin. "Mitä kuuluu" ja tilanteeseen liittyvä juttelu riittää maniosti. Jos mies vaikuttaa kiinnostuneelta voit ehdottaa "Jatketaanko tätä joskus paremmalla aikaa?"

        ''Voisit lukea...''

        Tai sitten ei.


    • siiseli

      mikä on vaihtokonehalli?

    • mies 40.

      Jaa mikä kaupunki. Asun turussa ja käyn torin lähellä olevilla terasseilla

    • Neuvoton_nainen

      Hei, stadi :-) eli siis Helsinki. Vaihtokonehalli = mummotunneli = Raffaellon terassi. Kaverin kanssa mäkin olin liikkeellä, mutta valmiina aloittamaan jutun muidenkin kanssa.

    • spartaboy

      juoksen metsissä muttei mua iskee tarviikaan, muuten juoksu keskeytyy ja ja

    • Mies, Hki

      Ei missään. Sain niistä jo nuorena tarpeekseni.

    • sssna

      Miksi pitäisi käydä joillain saatanan "terasseilla"?

    • Neuvoton_nainen

      No sano sitten missä miehiä tapaa?

      • Sokea nainen

        Kaikkialla siellä, missä on miehiä.

        Eli kaikkialla.


      • Mies, Hki

        Rannalla (näillä säillä), kaupoissa, kirjastossa, konserteissa, ulkoilemassa, jopa kotoa saattaa tavoittaa. Ei se terassi (kapakka muutenkaan) ole mikään oikotie onneen.


      • Mies, Hki
        Mies, Hki kirjoitti:

        Rannalla (näillä säillä), kaupoissa, kirjastossa, konserteissa, ulkoilemassa, jopa kotoa saattaa tavoittaa. Ei se terassi (kapakka muutenkaan) ole mikään oikotie onneen.

        Jos joskus näkisi sen ihmeen, että nainenkin saisi suunsa auki (muuten kuin kaatokännissä), niin asiasta voisi vaikka kehkeytyä jotakin.


      • sssna

        No mene vaikka uimahalliin tai kirjastoon.. jälimmäisessä olen itse käynyt mielenkiintoisia keskusteluja naistenkin kanssa (mies olen siis).


      • sinkku-
        Mies, Hki kirjoitti:

        Jos joskus näkisi sen ihmeen, että nainenkin saisi suunsa auki (muuten kuin kaatokännissä), niin asiasta voisi vaikka kehkeytyä jotakin.

        No olen samaa mieltä. Naiset ei ikinä aloita juttelee.


      • Mies, Hki
        sssna kirjoitti:

        No mene vaikka uimahalliin tai kirjastoon.. jälimmäisessä olen itse käynyt mielenkiintoisia keskusteluja naistenkin kanssa (mies olen siis).

        Kirjastossa tulee kyllä pian sanomista, jos siellä ryhtyy keskustelupiiriä pitämään.


      • sssna
        Mies, Hki kirjoitti:

        Kirjastossa tulee kyllä pian sanomista, jos siellä ryhtyy keskustelupiiriä pitämään.

        Ei tule sanomista jos pitää äänen voimakkuuden tarpeeksi matalana.


      • no kyllä
        sinkku- kirjoitti:

        No olen samaa mieltä. Naiset ei ikinä aloita juttelee.

        aloittaa, mutta vastaus on liian usein tuijotus sekä "mitä maksaa?" kommentti. ei paljon loukkaavammin voisi..


      • sama.
        no kyllä kirjoitti:

        aloittaa, mutta vastaus on liian usein tuijotus sekä "mitä maksaa?" kommentti. ei paljon loukkaavammin voisi..

        tai "se paikka on varattu!"
        en ymmärrä, millätavoin juttelu pitäisi aloittaa?


    • .....

      Sano missä itse olet ja milloin, niin minä tulen paikalle. Tosin voi kyllä olla, että silloinkin katsot vain lävitseni.

      • Mies, Hki

        Rannalta juuri palasin. Nyt kotona varjossa ja lepäämässä. Loppupäivä luultavasti näin, jollen sitten Lidlissä pistäydy.


      • Mies, Hki
        Mies, Hki kirjoitti:

        Rannalta juuri palasin. Nyt kotona varjossa ja lepäämässä. Loppupäivä luultavasti näin, jollen sitten Lidlissä pistäydy.

        Jos toinen ilmaisee itseään selkeästi suomeksi (pari muutakin kieltä menee), en katso lävitse. Mitään salakieliä ja/tai semaforiviestintää en kuitenkaan hallitse. Jos sen kiinnostuksensa ilmaisee selkeästi, olen avoin kaikenlaiselle. Eipä vain ole tullut aikeitaan/toiveitaan/odotuksiaan ilmaisevaa juurikaan vastaan. Arvailemaan en ryhdy, siinä vain pahoittaa mielensä.


      • Mies, Hki
        Mies, Hki kirjoitti:

        Jos toinen ilmaisee itseään selkeästi suomeksi (pari muutakin kieltä menee), en katso lävitse. Mitään salakieliä ja/tai semaforiviestintää en kuitenkaan hallitse. Jos sen kiinnostuksensa ilmaisee selkeästi, olen avoin kaikenlaiselle. Eipä vain ole tullut aikeitaan/toiveitaan/odotuksiaan ilmaisevaa juurikaan vastaan. Arvailemaan en ryhdy, siinä vain pahoittaa mielensä.

        Lidliin en jaksanut, kun ei pakkoa ja aurinko hyydytti. Eipä kyllä paikalle tulijaakaan näkynyt...


      • Mies, Hki

        Tänään varmaan kotona. Lepuutan nahkaani auringolta ja kotihommiakin tiedossa. Tervetuloa silti.


      • Mies, Hki
        Mies, Hki kirjoitti:

        Tänään varmaan kotona. Lepuutan nahkaani auringolta ja kotihommiakin tiedossa. Tervetuloa silti.

        Sanottu on, mutta ei mitään reaktiota.


      • .....
        Mies, Hki kirjoitti:

        Lidliin en jaksanut, kun ei pakkoa ja aurinko hyydytti. Eipä kyllä paikalle tulijaakaan näkynyt...

        Sorry, en ole kiinnostunut miehistä. Vastaukseni oli aloittajalle.


      • no kenen
        Mies, Hki kirjoitti:

        Sanottu on, mutta ei mitään reaktiota.

        tästä nyt pitäisi sinut tunnistaa, ja tietää minne tulla?


      • Mies, Hki
        no kenen kirjoitti:

        tästä nyt pitäisi sinut tunnistaa, ja tietää minne tulla?

        Tuo ..... 6.6.2013 13:28 oli kovasti tulossa. Ilmoitettu on, mutta ei mene jakeluun.


      • Mies, Hki
        Mies, Hki kirjoitti:

        Tuo ..... 6.6.2013 13:28 oli kovasti tulossa. Ilmoitettu on, mutta ei mene jakeluun.

        Huomasinkin juuri uuden viestinsä tuolla aiemmin. Pahoittelen, väärinkäsitys.


      • leikit typerää
        Mies, Hki kirjoitti:

        Huomasinkin juuri uuden viestinsä tuolla aiemmin. Pahoittelen, väärinkäsitys.

        ja oletat että helsingissä on yksi ainoa mies, josta nainen tunnistaa, mille pihalle pitää tulla?
        no, odottele siellä vaan, kaikessa rauhassa.


    • Neuvoton_nainen

      Kiitos kommenteista. Tarkennuksena se, että en itse kyllä ujostele aloitteen tekemistä ja osaan avata suuni jos mies vaikuttaa vähänkään kiinnostavalta :-) Noissa em. paikoissa nyt vaan miehet todellakin joko olivat ihan keskenänsä tai sitten sellaisia "vaihtokoneita" ettei saumaa sanomiseen löytynyt.
      Miehiä siis löytyy vaikka mistä. Joka paikassa en kuitenkaan ehdi käydä ja siksi avauksessani yritin kartoittaa jotain paikkaa jossa olisi "mieskeskittymä" ;-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      242
      2040
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      84
      1228
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      90
      1057
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1045
    5. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      850
    6. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      87
      847
    7. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      101
      809
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      764
    9. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      124
      716
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      23
      701
    Aihe