"Alentakaa tasovaatimustanne" ?!?!

Niin kyllästynyt

Ainahan tätä tarjotaan ohjeeksi. Mitä se muka auttaa? Kuten alla olevasta lihavuuskeskustelusta käy taas kerran ilmi, ATN:t vaativat että heitä ei saa pitää alempitasoisena esim. sen lihavuuden tai jonkun muun syyn takia, ja samalla kuitenkaan eivät alenna itse omia vaatimuksiaan lainkaan?

Ei ole niin alhaista naisten tasoa, jolla tällainen epäkiinnostava mies kuin minä alkaisi olemaan kiinnostava, koska naiset itse EIVÄT SUOSTU ALENTAMAAN TASOVAATIMUSTAAN, vaan ovat mielummin yksin. Jos on, niin sanokaapa millaiset naiset kelpuuttavat vähän heikompitasoisen miehen?

18

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole persoona

      En näe, että tällä palstalla käytävä kilpailua siitä, kuka on kaikkein yksinäisin ja ketä nyt ei varmasti haluta, olisi mitenkään rakentava tai tekisi hyvää kenenkään itsetunnolle. Se, että et vielä ole kohdannut sinulle sopivaa kumppania ei tarkoita, että tulet aina olemaan yksin. On niitä sellaisiakin naisia, joille persoona ja se, mitä teet elämälläsi, on paljon tärkeämpi juttu, kuin se, mitä "tasoa" edustat, mitä ikinä se sitten tarkoittaakaan.

      • Isyys toiveena

        Tämä on lohdullinen viesti - ei kannata katkeroitua ja menettää toivoaan. Mutta sellainen huomio alkaa itselläni (30 mies) olla, että ne fiksut, ei-tasoajattelevat naiset on omassa ikäryhmässä jo menneet, ja jäljellä vain juuri niitä, jotka ovat mieluummin yksin ja odottavat unelmien prinssiä.

        Ikävä jos haluaa perheen, 30-40 v. ei sitten ole tarjontaa, enkä halua odottaa 40-50 vuotiaaksi että löydän jonkun tasoajattelusta vanhemmiten luoopuneen jonka kanssa matkustella yms. kahdenkeskistä seurustelua, vaan haluan perheen jossa 2-3 lasta (>50% omia).


    • exit-exit-exit

      Näemmä ämmien mollaaminen tekee näiden sinkkupoikien itsetunolle
      pientä kohotusta .

      Sekin on elämää suurempi saavutus .


      Millaiset naiset kelpuuttavat vähän heikompitasoisen miehen ?

      Sellaiset ,jotka suostuvat alenetamaan omaa tasovaatimustaan .
      Niinhän asian itse jo esititkin

      Mieti ?

      Mistä löydät sellaiset naiset, joista miehet eivät juurikaan ole kiinnostuneita

      Mieti ?

      Oletko itse naisongelmainen mies ,kurppa-femakko-yksinhuoltaja-lihavuus
      tautia poteva luusertyyppinen mies .

      Oletko mies !

      Periaatteesi mukainen :
      Kaikki naiset ovat tutustumisen arvoisia ?

      Miestyypit, joilla on monia naisongelmaisia luonteenpiirteitä ovat melko
      lailla hukassa itsensä kanssa .Myös naisten kanssa .

      Naisongelmainen tyyppi siirtää kohtaamansa ongelmat toisten syyksi. .
      Naisen väittäessä miesten olevan sikoja Tyyppi väittää naisten olevan kurppia .



      On myös miestyyppejä, joilla on laillasi vaikea saada itselleen naista .
      Syyn naisettomuuteen tiedostavat olevan itsessä .Ei muissa .

      • Niin kyllästynyt

        Ei mulla ole mitään tarvetta mollata naisia itsetuntoni kohentamiseksi, voin suoraan sanoa että minun itsetuntoni ei siitä mollaamisesta pätkääkään kohene. Tämä on vain turhautumisen purkua siihen, kun aina syyllistetään siitä, että se ettei paria löydä olisi vain kiinni siitä että itsellä on liian kovat vaatimukset. Tanssiin tarvitaan kuitenkin aina kaksi.

        En mielestäni pode kurppa-femakko-yksinhuoltaja-lihavuus-tautia mutta minä ilmeisesti poden jotain mitä kaikki nämä mainitut tautina pitävät. Kurpathan nyt eivät lähtökohtaisesti pidä miehistä lainkaan, eikä femakot liioin. Lihavuus ei ole ongelma. YH-äideillä voi olla pakka vähän sekaisin ja lapsi tulee joka tapauksessa ensimmäisenä. En ole kyllä YH:ihin törmännytkään, tai jos olen niin eivät ole ainakaan kertoneet.

        Kaikki naiset ovat periaatteessa tutustumisen arvoisia. Niin, kerropa sinä mistä löytää sellaisia naisia, joista miehet eivät juurikaan ole kiinnostuneita? Eipä ole omaan tietooni sellaisia tullut.

        Vaikka sellainen löytyisikin, ei ilmoittamani ongelma siitä mihinkään poistu. Ei KUKAAN nainen vain sen takia kelpuuta miestä ettei hänestä olla kiinnostuneita. Naisen pitäisi myös kiinnostua miehestä, ja epäkiinnostava mies on epäkiinnostava, ja silloin yksinäinenkin nainen ajattelee, että parempi olla yksin.


    • Tuosta kriteereiden alentamisesta on itsellekin jotkut sanonu että olisi syytä vähän niitä löysätä... se ei vaan tuu onnistuun. Ihan siittä syystä että toimeen en paljoa tulisi silloin. Että kyllä yksinolo voittaa onnettoman suhteen. Niin ja koska tiedän että sellaisia on useitakin jotka ne kriteerit täyttää, mutta harvassa ja toivo silloin vielä elää jos semmoinen tulisi kohdalle joskus..

    • NörttiN

      Voiko ihmiset aina etukäteen tietää, millaisen tyypin kanssa tulee toimeen? Ja mitä ne kriteerit on? Naisilla enemmän fiilistä, "sytyttääkö" joku vai ei - ja se voi johtua ihan 101 muustakin syystä kuin siitä millainen se toinen tyyppi on! Esim. siitä paljonko on stressiä vai onko sellainen "nyt olen vapaalla ja kokeilen kaikkea" -fiiis. Tai jostain ihan randomista, että tyypillä on samanlaiset silmät kuin lapsuuden ihastuksella, tai ihan mistä vaan...

      Sitten vasta kun vähän ollaan oltu yhdessä, voi tulla esiin mitä sietää ja mitä ei - ja siitä taas oppii seuraavaan suhteeseen. Mutta kun ihminen itsekin samalla muuttuu, niin voi olla että asia mikä olis ollut ehdoton ei 20-vuotiaana, on 3-kymppisenä, kun elämänkokemusta on tullut lisää, ihan ok.

      • NörttiN

        Ihmiset on sinkkuja, koska eivät ole oppineet lähestymään toista fiksusti ja vuorovaikutteistesti (miehet) tai eivät ole niin ruumiillisia, että seksi hirveästi kiinnostaisi (naiset). Sitten jää se suhteilun harjoittelu vähemmälle ja uuteen juttuun ryhtyminen on aina vaikeampaa.


    • jepjep6

      Kannattaa hommata lisää rahaa, ei naisia niin muut asiat kiinnosta kuin miehen varallisuus.Hyvällä näöllä saatat saada seksiä, mutta pitempään suhteeseen tarvitset rahaa, muuten jäät pelkäksi panoksi.

      • .....

        Etpä ole poika parka paljon elämää nähnyt jos noin uskot. Kullankaivajanaisten vastapainoksi on sitten sellaisia "hyväsydämisiä" naisia, jotka ottavat rinnalleen työttömän elämäntapataiteilijamiehen. USEIMMAT parisuhteet solmitaan kuitenkin taloudellisesti tasaväkisen pariskunnan kesken. Tunnen useampiakin tapauksia joissa nainen tienaa miestä paremmin eikä miehellä ole sen enempää omaisuutta kun naisellakaan.


    • Yksin paras

      En alenna. Pariutumiskulttuuri on täysin mielisairas mutta minulta vaaditaan täydellisyyttä. Minun pitäisi olla se elävä Buddha joka huolii kymmenien tai jopa satojen miesten kanssa maanneen naisen, kun itse en ole päässyt edes suutelemaan.

      Ei käy. Ylpeyteni on minullakin, ja siitä en luovu. Parempi yksin kuin lutkan kanssa.

      • yujhhtrfgtyjbbgg

        Älä huoli, huomaa heti että olet kaukana täydellisestä.


      • tykkään pojista

        Ei se naisesta lutkaa tee että sillä on vientiä ja sulla ei. Sanot noin, koska olet katkera. Tiedän itse yhden neitsytmiehen joka heittää sovinistista läppää ja naiset pitää ällönä joten se ei naista saakaan. Nyt olen katkaissut sen kierteen ja saanut tajuamaan että naiset ei arvosta sen juttuja. Se ei tiedä että tiedän sen olevan neitsyt... Pari kertaa ollut tilaisuus viedä poikuus, kyllä mä vielä sen otan. Ikävä jos tää mies ajattelisi kuten sinä, voi olla kyllä että netissä kirjoittelee tollasia mikä on ymmärrettävää tilanteessasi. Mutta omapa on elämäsi. Ehkä lutkittelu lohduttaa ja pelastaa omanarvontuntosi. Ei nainen ole lutka siksi että nauttii seksistä. Reaalimaailmassa ihmiset harrastaa seksiä ja se on ihan normaalia eikä mitenkään paheksuttavaa vaikket sinä sitä saakaan.


      • 545g

        Se, että naisella on ollut monta seksikumppania, ei tee hänestä lutkaa.


    • dffss

      AP, kokeile iskeä tuo "ATN - tuomittu yksinäisyyteen"-keskustelun aloittaja.

    • Niin kyllästynyt

      Lainataanpa mitä se aloittaja sanoi:

      "Surunveri ei ole tuttu nimimerkki, mutta kuulostaa omaan makuuni ehkä vähän liian angstiselta, mutta en minä sanoisi suoralta kädeltä ei, vaan voisin vaihtaakin muutaman sanan kyseisen "herrasmiehen" kanssa ja päättäisin vasta sitten onko kyseessä säälittävämpi vai samantasoinen yksilö mitä itse olen."

      ja:

      ".. En ole kauhean epätoivoinen, vielä, enkä hae täältä seuraa"

      Eiköhän nuo jo riittävästi todista, että väitteeni pitää hyvinkin paikkaansa, kun noin toivoton tapauskaan ei ole seuraa hakemassa, eikä vaikuta valmiilta vaatimuksistaan tinkimään. Ei ehkä sano "suoralta kädeltä ei", mutta on selvästi valmis sanomaan ei heti, kun se tarjokas ei omia kriteerejä vastaakaan.

    • inkivääri

      En oikein ymmärrä noita "laskekaa rimaa" -vaatimuksia... Tietysti jos jollakulla on tosi pitkä vaatimuslista, jossa jotain ihan epärealistista (miehen pitää olla tosi komea ja rikas, vaikka nainen itse olisi ihan tavallinen) tai epäolennaista (valitetaan jostain toisen kengistä tms. pikkuasioista), niin kehottaisin katsomaan toisissa muutakin kuin niitä ulkoisia asioita.

      Mutta jos kyse on vaan siitä, että tietynlainen mies ei sytytä, niin miksi naisen pitäisi väkisin yrittää ihastua sellaiseen tyyppiin ja seurustella hänen kanssaan? Ei kai seksikään varmaan kovin hyvin suju, jos aina pitää pistää silmät kiinni ja ajatella muita miehiä. Vähän epärehellistä jopa toista kohtaan, jos alkaa seurustella, vaikkei oikeasti ole ihastunut. Kuten joku sanoikin, niin yksinolo on parempi kuin onneton suhde.

      • Niin kyllästynyt

        Ja mies joka ei heti sytytä tarkoittaa heti automaattisesti onnetonta suhdetta?

        Aika kaukana on tuon toisen ketjun eräästä (naisen) vastauksesta, joka luonnehti onnetonta suhdetta näin:

        "Hyvin tiivistetysti huono suhde on sellainen

        - jossa on fyysistä tai henkistä väkivaltaa (myös lievät ilmenemismuodot kuten vähättelyt ja pikkunälvimiset huomioidaan)

        - jossa ei tule nähdyksi, hyväksytyksi ja rakastetuksi omana itsenään ja kokonaisena ihmisenä (joutuu ehkä piilottamaan tai kieltämään jotain olennaisia puolia itsestään)

        - jossa maailmankatsomukset, perusarvot, elämäntavoitteet, käsitykset parisuhteesta ja/tai eri asioihin liittyvät mieltymykset ovat niin erilaiset, että yhteistä suhdetta/elämää ei voi rakentaa ja ylläpitää ilman, että toinen tai molemmat osapuolet siitä selkeästi kärsivät (ei siis pystytä mitenkään löytämään molempia osapuolia tyydyttäviä kompromisseja)"

        Lisätään listan jatkoksi "mies ei saa sukkia pyörimään jalassa heti ensi näkemällä" ?

        Ja sellaista naista EI OLE jonka omasta mielestä hänen vaatimuksensa olisivat epärealistisia. Ei ensimmäistäkään.


      • .....

        Miksi naiset eivät kerta kaikkiaan pysty tekemään kompromisseja? Miehille kompromissien tekeminen on arkipäivää. Miehet pystyvät hyväksymään sen asian, että siinä naisessa ei ole kaikki ihan kohdallaan, mutta että niitä asioita mitkä eivät ole, voi oppia sietämään, ja tärkeintä, ajattelevat että tässä nyt on nainen johon minulla on mahdollisuus. Jos näin ei olisi, ei kukaan ruma tai lihava nainen koskaan löytäisi puolisoa, vaan löytävätpä kuitenkin.

        Miksi naiset ovat niin ehdottomia? Miksi nimenomaan naiset uskovat että rakkaus voi kasvaa hiljalleen vaikka kaveruudesta, mutta kuitenkin uskovat todellisuduessa, että suhde on heti onneton jos mies ei ole kaikkea sitä mitä toivo, hyvännäköisestä ulkomuodosta alkaen?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      58
      5841
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3697
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      229
      1968
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1789
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1236
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1199
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      289
      967
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      52
      962
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      858
    Aihe