Mun ihannemieheni olisi seuraavanlainen. Kerrotakoon pohjustukseksi, että olen kolmekymppinen ja tiedän mitä haluan elämältä sekä mieheltä.
Ulkoisesti viehätyn yleensä pitkistä, hoikista ja jäntevistä miehistä. Miehen pitäisi olla vähintään 10cm minua pidempi. Mielellään yli 180cm. Itse olen 164cm. Vaalea tai ristiverinen. Hiusten pituudella ei väliä.
Luonteeltaan miehen tulisi olla sellainen joka on oivaltanut, että elämässä kannattaa elää päivä kerrallaan muut ihmiste hyväksyen positiivisella ja rennolla asenteella. Turha valittaminen ja pessimismi saa mun niskavillat pystyyn. Mies ei myöskään saa olla naisvihainen eli ehdottomasti ei kaunaa naisia kohtaan vaan tykkää naisista ja tulee toimeen naisten kanssa. Pitää olla huomaavainen, muttei tarvi olla mikään tossu. Riittää, että arvostaa ja kunnioittaa naistansa eikä kuvitelle olevansa kaikessa parempi ja aina oikeassa. Pidän miehistä jotka osaavat käydä syvällisiä keskusteluja päivän aiheista ja joiden kanssa voi hieman väitelläkin hyvässä hengessä. Ei tarvitse olla yltiöromanttinen, mutta haluan, että mies kehuu silloin tällöin ja tuo usein kukkia. Mieluiten ruusuja. Lapsirakas pitää olla, mutta ei tarvi haluta omia lapsia välttämättä.
Työ ja talous puoli sitten. Olisi hyvä jos miehellä olisi vakiduuni tai edes jotain töitä koska kokemukseni mukaan työttömänä mies muuttuu kärttyiseksi ja alkaa säätämään kotona liikaa naisen hommia. Väliaikainen työttömyys on siis ok, mutta ei tietoinen vuosikausien lusmuilu.
Olisko liikaa vaadittu?
Mun Ihannemies
22
604
Vastaukset
- ap........
Tärkein meinas unohtua listasta, alkoholia pitää osata käyttää kohtuudella eli ei mitään joka viikonloppu rilluttelua. Joskus on kuitenkin kiva käydä yhdessä ulkona, joten ei tarvi olla mikään kuivakka absolutisti joka ei osaa yhtään pitää hauskaa...Tupakkaa saa polttaa mutta ei sisällä...
- Cgxhmgdhfhg668)6€,ks
Mukava oli lukea postaustasi; realistinen sekä kerroit niitä tärkeitä puolia suhteessa onnistumisen kannalta. Yleensä saa lukea naisten haluavan kaikenmaailman prinssejä; sekä niitä mustia miehiä kuten muuan palstalainen jaksaa uskotella..
Oma olemukseni kompastuu tuohon mainitsemaasi pessimismiin.
Vihaan sitä tapaa itsessäni mutten saa karsittua sitä pois. Kova ja sisällötön elämä on tehnyt minusta valittajan.
Vaikutat ap varsin fiksulta. Ei, eikä ollut liikaa vaadittu - Tosiasiat haltuun
Eipä ap maininnut, onko hän mies vai nainen...(?)
- ap......
Nainen olen :)
- atm.
Jaa, etkö muka tajunnut et se on nainen kun tää nainen vaatii miehen olevan 180 cm. 99% naisista vaatii miehen olevan pitkä ja muut naiset haluukin olla sinkkuja.
- ap..........
atm. kirjoitti:
Jaa, etkö muka tajunnut et se on nainen kun tää nainen vaatii miehen olevan 180 cm. 99% naisista vaatii miehen olevan pitkä ja muut naiset haluukin olla sinkkuja.
Ihannemieheni ei kyllä ryhtyisi moiseen yleistämiseen eikä hänellä olisi naisista tällaisia mustavalkoisia yleistyksiä. Tunnen useitakin naisia, jotka seurustelevat jope itseään lyhyempien miesten kanssa ja nämä naiset valitsevat lähes aina niin.
- Melkein ihannemies
Kaatui tuohon tupakkakohtaan, kun en polta, enkä halua, että nainenkaan polttaa, koska pidän sitä vastenmielisenä tapana.
- ihminen vaan
No jos tuollaisen miehen löytäisi niin kyllä ottaisin.
Vaikka oonkin mies.... - ap...........
En polta itse :).
- atm.
Olen kyllä unelmiesi mies ja käyn töissäkin mut en saa siitä palkkaa. Eli en voi maksaa sun laskujas. Kelpaako?
- ap..............
Mikäs se semmmonen työ on josta ei palkkaa saa? Mulle on ihan sama miehen tulotasolle...eli mun unelmieni miehen en odota maksavan mun laskuja, mutten minäkään kyllä voi unelmienimiehen laskuja maksaa.
- selvittelijä.
Tiedäks kun suomes on näitä työttömiä niin työkkäri pakottaa ne palkattomaan työhön, muuten tulee karenssi ja sitten ei saa rahaa mistään. Suomessa on paljon sellaisia työntekijöitä. Oikeille työnantajille ei kannata ikinä sanoa että olet ollut palkattomassa työssä. Muuten sua ei palkata sinne oikeeseen työpaikkaan josta sais kunnon palkkaa. Vaikka oot insinööri niin työkkari laittaa sut palkattomaan työharjoittelun mistä ei ole mitään hyötyä.
- ap............
Ahaa....no oman kokemukseni mukaan myös palkkatyötä saa ns hanttihommistakin jos tyytyy pieneen palkkaan, tosin vakituista on vaikea löytää myös monelta matalapalkkaiselta alalta joissa olen työskennellyt kun ihmisiä lähinnä kierrätetään ja ulkoistetaan...mutta se on kokonaan toinen juttu. Pääasia on ettei jäädä vuosikausiksi kotiin tollottamaan tyhjää seinää.
- Jypjee
Saako udella ap:n ikää ja asuin-maakuntaa?
- ap............
Kolmekymppinen ja jos saa kysyä niin miksi haluat tietää?
- atm.
Se ei ole mikään palkka jos siitä ei riitä rahaa säästöön vaikka lomamatkalle.
- nuori ja rakastunut
Hehee mun mieheke on just tommonen;D Paitti ettei polta ja juo tosi harvoin, menestyy työssä hyvin ja on mun sielunveli ja paras ystävä:) ja vaaleat kihartuvat hiukset, pitkä ja urheilija joten kroppakin sen mukainen
- Hyvältä kuullostaa
Ihan kivat ja realistiset vaatimukset, et mielestäni vaadi ollenkaan liikaa.
- Shole
Kukkia? Ei hyvä tavaton. Olen sitäpaitsi liian lyhytkin.
- treffejä 0
Just näitä pökiöitä naisia täällä tulee vastaan pilvin pimein.Sinne ap jatkoksi banniin.Minkähän takia miehen oitää olla just vähintään 10 cm pitempi ?
- asfhiunvöihoihn
Ja taas pieleen.
Ei tule minusta ihannemiestä sitten mitenkään. Päivä kerrallaan eläminen vaikuttaa samalta, kuin asettuisi ajopuuksi ja nostaisi kädet pystyyn. Melko selkärangatonta, sanoisin.
Toisaalta, lukiessani näitä palstoja on alkanut tuntua siltä, että en halua olla ihannemies. Minä olen ihan oma itseni ja se siitä.- Pgckvvjkichhhhvhg
Pitkä laiheliini on tämänki mieleen;DDD
Sääli että alle 180cm karsitaan poissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701