Kuvattomien massasivusto

naamakehiin

On näköjään S 24 deittisivut..Aina tulee jonnenjoutavia selityksiä,miksi on kuvatto-
na liikenteessä.Katinkontit,sanon minä.
Siksipä siirryin deittisivustolle,joka maksuton,kaikki toiminnot ja siellä voi valita,haluaako kuvattoman vai kuvallisen profiilin näkevän sivustoani tai ottavan yhteyttä...
Ja,kun täällä aina valitetaan,ettei kukaan ota yhteyttä,niin itselleni isoin syy on juuri
tuo kuvattomuus.En jaksa selailla niitä.
Totta tosiaan,en ole pinnallinen,niin kuin joku heti väittää..
Deittailu netissä on tänä päivänä niin normi juttu,ettei selitykseksi käy työ/tuttavat.
Todistettavasti kuvan kanssa sivuilla olevat ,ovat monet ns julkisissa ammateissa..

19

280

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eisenaamakulu

      En sepitä mitään syitä, miksei kuva voi olla, koska itsellä on kuvallinen
      profiili ja siitä kyllä tunnistaa hyvin. Kukaan ei ole vielä tähän päivään
      mennessä osoittanut sormella, että hähähää näin sut treffipalstalla.

      Jos osoittelee, niin ovatpa itsekkin sinne nokkansa työntänyt, miten
      muuten he osaisivat irvailla.

    • kuvatondeittailija

      Ja minkähän takia sitä kuvaa ei voi lähettää sähköpostilla? Etkö osaa käyttää sähköpostia vai oletko muuten urpo? Sen lisäksi, että netissä ovat sinä ja minä deittailemassa, niin siellä voivat olla mun oppilaat, asiakkaat, työnantaja, sukulaiset, ex-puolisot, kaikki maailman tirkistelijät, psykopaatit, stalkkerit ja muut friikit. Mikä sinä olet määrittelemään sitä, haluaako joku kuvansa nettiin julkiseksi laittaa? Ihmisillä on oikeus omaan yksityisyyden suojaansa ja silti hakea kumppania sähköosistä palveluista. Siitä olen sataprosenttisesti sitä mieltä, että kun kontakti syntyy niin kuvia on vaihdettava vaikka olen sellaiseenkin täällä törmännyt että nainen on minulta vaatinut kuvaa vaikkei ollut valmis omaansa lähettämään. Aavistan, että sinä olet niitä jotka oman ajan ja vaivan säästämisen ja helppouden vuoksi kuvia vaadit kehiin. Minusta se on itsekästä ja pinnallista. Minun mielestäni nettideittailussa pitää lukea toisen profiili ajatuksella ja miettiä sopiiko tämän etsimään ihmistyyppiin ja tutustua toisen ajatuksiin ja ulkonäköön viestejä ja kuvia vaihtamalla. Nykyään tuntuu että haluttaisiin selata vaan kuvakatalogeja kuin jossain parturissa ja ihmisen pään sisällöllä ei ole enää mitään merkitystä.

    • iiics

      Se on muuten jonninjoutava, ei jonnenjoutava, vaikka väliäkö tuolla (tai kirjoitustyylillä kyllä on väliä tuolla treffeissä, se paljastaa tason jolla liikutaan).

      Minä en laita koskaan kuvaa profiiliin, koska en halua laittaa. En ole siellä katalogitavarana, vaan edellytän, että seuraa etsivä jaksaa lukea profiilinitekstini ja osaa myös itse kirjoittaa hyvin. Sitten jos juttu luistaa, katsotaan sitä kuvaa. Tämä on ollut erittäin hyvä tapa löytää mukavaa fiksua seuraa.

    • 56hhh

      Pilkun ja pisteen jälkeen tulee aina väli.
      Ala-asteella opittuja asioita.

      Hirveää lukea tuota soopaa joka arvostelee muiden deittailua kun itse ei osaa edes kirjoittaa oikein :D

      • 19+17

        Meillä päin sanotaan jonnenjoutava:D..Ja on meillä sellainenkin sanonta"se koira älähtää,johon kalikka kalahtaa"...
        Käyttääkö sivistynyt henkilö toisesta sanaa urpo?
        t:FM (pipo ei kiristä,eikä pisteet ja pilkut häiritse):XD


      • Normaalikoulutettu
        19+17 kirjoitti:

        Meillä päin sanotaan jonnenjoutava:D..Ja on meillä sellainenkin sanonta"se koira älähtää,johon kalikka kalahtaa"...
        Käyttääkö sivistynyt henkilö toisesta sanaa urpo?
        t:FM (pipo ei kiristä,eikä pisteet ja pilkut häiritse):XD

        Taas joku urpo maisteri yrittää päteä ja niitähän täällä riittää sinkkuina pilvin pimein, koska niitähän ei kukaan huoli.


      • kriteerien mukaan
        Normaalikoulutettu kirjoitti:

        Taas joku urpo maisteri yrittää päteä ja niitähän täällä riittää sinkkuina pilvin pimein, koska niitähän ei kukaan huoli.

        kyllä maistereita ja dippainssejä on pilvin pimein tässä maassa, eli ihan "normaalikoulutettuja” hekin:). Mutta alotukseen sen verran, että jokasella on omat kriteerit joille haravoi tuhansien joukosta sopivimpia. Jos se on ulkonäkö mikä ratkasee, niin sitten vaan niitä kuvallisia kattelee. Jos kuva esillä, niin ei tuu turhaaan ainakaan kirjoteltua niin paljon, jos naama ei miellytä. Kuvattomistakin löytynyt ihan kivoja.


      • henkka oulusta
        Normaalikoulutettu kirjoitti:

        Taas joku urpo maisteri yrittää päteä ja niitähän täällä riittää sinkkuina pilvin pimein, koska niitähän ei kukaan huoli.

        Kyllä me FM-miehet huolimme, tarjolla vähän henkistäkin antia...


    • Eksä ota? Yhteyttä?

      Jaa. No kyllä varmaan kaikkia nyt harmittaa kamalasti.

      • naamakehiin

        Joo..kyllä harmittaa niitä kuvattomia...Olin itse kuvan kanssa deittisivulla.
        En ole enää.Ja hyvä niin, luettuani takakireiden ihmisten kommentteja.
        Olkaa mun puolesta deittailemassa kuvattomina,mutta älkää sitten tulko ollenkaan kuvallisten profiilien sivuille.Perustakaa oma kuvattomien profiilien deittisivusto!!!!
        Siellä voitte loistaa ai te mahtavat persoonallisuudet.....


      • Ruma ruma ruma
        naamakehiin kirjoitti:

        Joo..kyllä harmittaa niitä kuvattomia...Olin itse kuvan kanssa deittisivulla.
        En ole enää.Ja hyvä niin, luettuani takakireiden ihmisten kommentteja.
        Olkaa mun puolesta deittailemassa kuvattomina,mutta älkää sitten tulko ollenkaan kuvallisten profiilien sivuille.Perustakaa oma kuvattomien profiilien deittisivusto!!!!
        Siellä voitte loistaa ai te mahtavat persoonallisuudet.....

        Ja petolinnun perse -naamoille kanssa oma sivusto. Ja urpoille ja yh:lle ja pelimiehille ja ikisinkuille ja ja ja...


      • et tämmöstä
        naamakehiin kirjoitti:

        Joo..kyllä harmittaa niitä kuvattomia...Olin itse kuvan kanssa deittisivulla.
        En ole enää.Ja hyvä niin, luettuani takakireiden ihmisten kommentteja.
        Olkaa mun puolesta deittailemassa kuvattomina,mutta älkää sitten tulko ollenkaan kuvallisten profiilien sivuille.Perustakaa oma kuvattomien profiilien deittisivusto!!!!
        Siellä voitte loistaa ai te mahtavat persoonallisuudet.....

        Mitäpä tuosta raivoa repimään, jos joku ei halua kuvaansa nettiin laittaa. Jos se harmittaa, ettei kuvalliset ihmiset riitä, niin laajenna reviiriäsi ja mene kattelemaan livenä. Mullakin oli kuva, muttei ole enää. Kaikenmaailman tohelot, jotka ei edes vaivautuneet lukemaan minkäikäistä, millaista ihmistä etsin, laittoivat tökeröitä viestejään. Itselleni ainakin se persoonallisuus merkkaa paljon ja samanlaiset arvot. Se ei kuvasta näy. Kannattaa käyttää aikaa profiilien lukemiseenkin ja kuvathan tosiaan vaihtuu helposti sähköpostilla. Jos ei aika riitä eikä halua nähdä sen enemmän vaivaa, niin sit vaan ylös ja ulos. Ei tää nettideitti mikään "valitse ja tilaa" palvelu ole.


      • naamakehiin
        Ruma ruma ruma kirjoitti:

        Ja petolinnun perse -naamoille kanssa oma sivusto. Ja urpoille ja yh:lle ja pelimiehille ja ikisinkuille ja ja ja...

        No..eipäs liioitella..Ajatus sinänsä hyvä..sulta "unohtui" seksinvonkaajat:))


      • naamakehiin
        et tämmöstä kirjoitti:

        Mitäpä tuosta raivoa repimään, jos joku ei halua kuvaansa nettiin laittaa. Jos se harmittaa, ettei kuvalliset ihmiset riitä, niin laajenna reviiriäsi ja mene kattelemaan livenä. Mullakin oli kuva, muttei ole enää. Kaikenmaailman tohelot, jotka ei edes vaivautuneet lukemaan minkäikäistä, millaista ihmistä etsin, laittoivat tökeröitä viestejään. Itselleni ainakin se persoonallisuus merkkaa paljon ja samanlaiset arvot. Se ei kuvasta näy. Kannattaa käyttää aikaa profiilien lukemiseenkin ja kuvathan tosiaan vaihtuu helposti sähköpostilla. Jos ei aika riitä eikä halua nähdä sen enemmän vaivaa, niin sit vaan ylös ja ulos. Ei tää nettideitti mikään "valitse ja tilaa" palvelu ole.

        Juuri tuota itseasiassa tarkoitin aloittaessani viestiketjun.Valtaosa viestien laittajista ei lukenut profiiliani, katsoivat vain kuvaa..Ja näistä oli valtaosa kuvattomia.
        Ja se siitä...piste..


      • HUHUHUHUH
        naamakehiin kirjoitti:

        Juuri tuota itseasiassa tarkoitin aloittaessani viestiketjun.Valtaosa viestien laittajista ei lukenut profiiliani, katsoivat vain kuvaa..Ja näistä oli valtaosa kuvattomia.
        Ja se siitä...piste..

        Pientä ristiriitaa naamakehiin tässä viestissä verrattuna naamakehiin ap:n viestiin, mutta mikäpä siinä jollei osaa lukea eikä kirjoittaa niin aivan sama...


      • Ongelma on ratkaistu
        HUHUHUHUH kirjoitti:

        Pientä ristiriitaa naamakehiin tässä viestissä verrattuna naamakehiin ap:n viestiin, mutta mikäpä siinä jollei osaa lukea eikä kirjoittaa niin aivan sama...

        ööh... siis ilmeisesti ap olisi kuitenkin halunnut, että hänen profiiliaan luetaan mutta kuvasta johtuen sitä ei kukaan lukenut ja varsinkaan kuvattomat eivät lukeneet? No ei kai sillä profiilitekstillä olisi niin ollut väliäkään, kun ajatusten ilmaisu kirjallisesti on tuota tasoa...

        Täällä on monta naisten profiilia, joissa on pelkkä kuva ja profiilitekstinä pelkkä "hei", joten mahtaa semmoisia tosiaan ärsyttää jos kuvattomat heille kaikenlaisia viestejä lähettää, kehtaavat varmaan joskus jopa kehua ulkonäköä. Juuri mitään muuta tarttumapintaa sellaisissa profiileissahan ei edes ole.

        Ajatus siitä, että treffipalstalla valittaisiin pelkästään ulkonäön perusteella kumppani on kyllä mielenkiintoinen. Periaatteessa oikeassa elämässä esim. baarissahan valinta tapahtuu samalla tavalla. Jos kuvitellaan ap:n tilanne vaikka baariin, niin pitkän tiskin toisesta päästä joku kundi katselee mimmiä ja lähettää hänelle lähestymisviestin vaikka baarimikon kautta lapulla, mimmi ei näe kundia, mutta kundi näkee mimmin. Viesti on tosi kiva, mutta koska se tulee "näkymättömältä" lähettäjältä mimmi skippaa sen lukematta. Eli kundin on pakko lähestyä mimmiä ihan fyysisesti, jotta ulkonäkö paljastuu molemmille yhtäaikaa, muuten viestintä ei mene perille.

        Miten tämän problematiikan voisi korjata nettideitissä ilman että kaikkien olisi aina pakko laittaa kuvansa kaikkien nähtäville? No tietenkin siten, että sen ensimmäisen viestin liitteeksi voisi laittaa sen hemmetin kuvan! Ihan just silleen, kun nyt voi vaikka niitä kuvallisia flirttejä lähettää. Huomio @suomi24 tämä ei ole rakettitiedettä, nettitreffikansa vaatii kuvallisia viestejä! :)


      • Ongelma on ratkaistu
        Ongelma on ratkaistu kirjoitti:

        ööh... siis ilmeisesti ap olisi kuitenkin halunnut, että hänen profiiliaan luetaan mutta kuvasta johtuen sitä ei kukaan lukenut ja varsinkaan kuvattomat eivät lukeneet? No ei kai sillä profiilitekstillä olisi niin ollut väliäkään, kun ajatusten ilmaisu kirjallisesti on tuota tasoa...

        Täällä on monta naisten profiilia, joissa on pelkkä kuva ja profiilitekstinä pelkkä "hei", joten mahtaa semmoisia tosiaan ärsyttää jos kuvattomat heille kaikenlaisia viestejä lähettää, kehtaavat varmaan joskus jopa kehua ulkonäköä. Juuri mitään muuta tarttumapintaa sellaisissa profiileissahan ei edes ole.

        Ajatus siitä, että treffipalstalla valittaisiin pelkästään ulkonäön perusteella kumppani on kyllä mielenkiintoinen. Periaatteessa oikeassa elämässä esim. baarissahan valinta tapahtuu samalla tavalla. Jos kuvitellaan ap:n tilanne vaikka baariin, niin pitkän tiskin toisesta päästä joku kundi katselee mimmiä ja lähettää hänelle lähestymisviestin vaikka baarimikon kautta lapulla, mimmi ei näe kundia, mutta kundi näkee mimmin. Viesti on tosi kiva, mutta koska se tulee "näkymättömältä" lähettäjältä mimmi skippaa sen lukematta. Eli kundin on pakko lähestyä mimmiä ihan fyysisesti, jotta ulkonäkö paljastuu molemmille yhtäaikaa, muuten viestintä ei mene perille.

        Miten tämän problematiikan voisi korjata nettideitissä ilman että kaikkien olisi aina pakko laittaa kuvansa kaikkien nähtäville? No tietenkin siten, että sen ensimmäisen viestin liitteeksi voisi laittaa sen hemmetin kuvan! Ihan just silleen, kun nyt voi vaikka niitä kuvallisia flirttejä lähettää. Huomio @suomi24 tämä ei ole rakettitiedettä, nettitreffikansa vaatii kuvallisia viestejä! :)

        Tai sitten niinkuin E-kontaktissa kuvat on avaimen takana piilossa ja sen avaimen voi antaa niille, joiden haluaa näkevän kuvan. Sen avaimen pyytäminen toimii samalla kivana pikku flirttinä puolin ja toisin.


      • naamakehiin
        Ongelma on ratkaistu kirjoitti:

        Tai sitten niinkuin E-kontaktissa kuvat on avaimen takana piilossa ja sen avaimen voi antaa niille, joiden haluaa näkevän kuvan. Sen avaimen pyytäminen toimii samalla kivana pikku flirttinä puolin ja toisin.

        No.. joo..mä kävin vain apukoulun..senkin rimaa hipoen ja naamani on kun petolinnun pylly..Byaaahh..
        Siis, minulla ei ole oikeutta kuvallisena vaatia sitä toiselta.
        Asia selvä, olen vain edelleenkin sitä mieltä, että siellä kuvattomien profiilien seassa lymyilee varatut, friikit,stalkkarit ..

        Mutta, mitä tätä vatvomaan.Minuthan on tyhmäksi,lukutaidottomaksi ja kirjoitustaidottomaksi todettu!!!

        Olisi ollut fiksua lukea, mitä aloituksessa kirjoitin..Ilmeisesti " punainen vaate"
        kuvattomuus on joillekkin niin arka asia, että jos ei muuta keksitä, niin ivataan kirjoitusasua tai minua..Saahan siitäkin kiksit...The end..


    • Ketju ylös

      Tänään on kuvaintoilijat taas liikenteessä, joten lukekaahan tämäkin viestiketju, priceless.. :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8925
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2653
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      129
      2390
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1999
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1756
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1550
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1507
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1438
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1306
    10. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      5
      1247
    Aihe