Joo eli oon 14 vuotias tyttö ja musta tuntuu et mun hengitys haisee aina,vaikka pesen hampaat joka aamu ja ilta.ja kysymys onkin et mikä auttas et se ei enää haisis..? Auttakaa pliis!
hengitys haisee:/
9
106
Vastaukset
- Jozzucca
Lankaa hammasvälit, voit yllättyä miten haisevaa tavaraa löydät... Ja kielen voi myös kaapia esim lusikalla
- minä.
Okei,kiitos neuvosta!
- minä.
minä. kirjoitti:
Okei,kiitos neuvosta!
Heei,lisää neuvoja!!
- 4+5
Se haju ei kyllä välttämättä tule sun hampaistasi, kyseessä voi olla esim.vatsahapot tai joku ruoka-aine mikä sen saa aikaan. Älä siis hinkkaa hajunpoiston toivossa epätoivoisesti hampaita, tuon ikäinen kuin olet niin mene kouluterveydenhoitajan vastaanotolle puhumaan tuosta asiasta.
- minä.
Okei,mut en kyll terkkarille voi mennä ku ei kouluu nyt oo..enkä oikein muuten sinne pääse.mutta kiitos vastauksesta!
- kielipesu
Puhdistathan myös kielen joka päivä? Haju voi johtua siitäkin.
- minä.
En oo puhistanu. Mutta puhistampa jatkossa:) kiitos neovosta!
- purkis
kokeile listerineä
- minä.
Voishan sitä muuten kokeilla mutku en kehtaa sitä vanhemmilta pyytää..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921066
- 55732
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe35614Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39546Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49490Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi46475- 31469
- 34447
Olet hurmaava
Olet paras mies, joka on tullut vastaan. Sinussa on jotakin, mitä muissa ei ole. En vaan tiedä, mikä on oikein sinun su14441- 38434