Milloin teilla alko menkat?

apuwa!55625

Eli olen 14 vuotias tyttö ja mulla ei oo alkanu menkat. Pitäiskö huolestua? Milloin teil alko?

43

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mo58635

      ku olin 13v

    • tyttö15

      Alko ku olin 13. Mut sun ei tarvitse todellakaa huolestuu nimittäi kyl ne menkat viel tulee! sitku oot 16 ja jos menkkoi ei näy ni kannattaa jutella terkkarin kaa tai mennä lääkärii:)

    • 13 w

      ja voit kysyä milloin sinun siskosi tai äitisi menkat alko.. minä itse olen 13w mutta äidillä alkoi 13-14w eli älä huolestu :))

    • moroo:333

      14 vuotiaana:)

    • :)) eihätää vielä

      14

      oot onnekas!

      • omppupoppi

        Mulla on ollu nyt noin 5 kertaa ne...(:
        Älä huolestu!


    • 13 w

      mä olen 13 w eikä mulle oo tullu menkkoja eikä mitään valkovuotoja....

    • 13 w

      ja jos ei ole vielä alkanut menkat kannattaa kysyä milloin teidän siskojeni tai äidin menkat alko? minun äitillä alko 13-14 vuotiaana joten enää noin vuosi minulla :DD

    • apuwa!55625

      no mut äitil alko nuorempa??? eikä oo siskooxd

    • Ei oo alkanu...

      Mul ei oo alkanu ja täytän kuukauden päästä 15

    • aswjdf

      Mulla alko muistaakseni joskus puol vuotta sen jälkee ku täytin 15,

      Joskus vasta 17 vuotiaana kannattaa asiasta kysäistä terkkarilta tms. jos ei ala näkyä :p

      Elekää huoliko, kyllä te saatte menkat tavalla tai toisella, olkaa vaa onnellisia ettei tarvi kestää niitä. :D

    • kuukauden_kidutus

      älä sure, kyllä ne vielä alkaa! itselläni alkoi 13 vuotiaana ja voin kertoa että menkka kivut ei ole mitään mukavaa..

      • toivottavasti never

        olenhan poika :)


    • fgfgfgfgfgfgfgfgfgfg

      13v mulla alko... onko sulla mitään murroiän merkkejä? jos ei ole murroiän merkkejä 16v:n'äkään niin lääkäriin jos menkat ei oo alkanu 18 ennen niin lääkäriin. oo onnekas vielä kun sul ei oo menkkoja

    • tohtorijyrki

      ehdottomasti pitää huolissaan, kyllä terveellä tytöllä alkaa viimeistään 11v

    • tyttö01

      Mul Alko ku olin 9v nyt oon 12 lokakuus
      olis ne saanu alkaa vähä myöhemmi :)

    • Don't worry

      Mä olin 12.v. Mut kaikilla alkaa eriaikaan ei vielä kannata huolestua.

    • 5v kokemus

      Mulla alkoi 12 vuotiaana ja te keillä alkoi vasta yli 14v ONNEA!

    • kun olin

      12v

    • Ittellä alko, ku olin 13v... Onneks ei oo ollu kipuja yhtää ;) 2-3 päivää vuoto aina x) Oon aika tyytyväinen...
      Mutt ei tarvii huolestuu ap! Vast jos on täyttänyt 16v kannattaa lääkärillä käydä ja kysäistä onks kaikki ok. Oo ilonen, ku ei oo alkanu!!

    • Pena56w

      Mun menkat alko eile.

    • äiti ja mummu jo

      Ainakin ennen oli niin että kun paino meni yli 45 kg.
      Mummullani *1890 alkoivat 17v. Äidillä * 1918 alkoivat 16 V.
      Siskollani, joita kolme minua vanhempaa alkoivat samana keväänä ja minulla kesällä, olimme 16v. 14v. 12v. ja minä 9v. Olen 10-5 cm pitempi kun siskot 174 cm. pikkusiskolla alkoivat 14 v.

      Jos painat alle 45 kg ei mitään ongelmaa, mene juttelemaan sitten kouluterveyden hoitajan kanssa jos et äidin kanssa kehtaa.

      • Jacqueline1

        16 v. ja muutenkin kehityin naiseksi vasta myöhään lukiossa.


    • tyttö15w

      Kuukautta ennen kuin täytin 15 :/ en kestä niitä

    • pinkkihalinalle

      12 v alkoi, ja ei vielä 14 v ikäisenä pitäisi ihmetellä, vielä on aikaa :)

      • laizalove

        Mä oon 13, eikä oo tullu :/


    • Olkaa vaa ilosii, et teillä ei oo alkanu!(:

    • tuskaa...

      Mulla alko sillon vähän ennen kun täytin 10. Se oli tuskaa ja jos nyt voisin päättää koska ne alkais ni voisin ollaa vaikka 50 =D

    • Voilolkuärsyttää

      Täl viikol tuli ekat... Iha perseest älä välitä:) ja täytin täs kuus 13

      • nyt 12.v

        11 vuotiaana


      • Elen2
        nyt 12.v kirjoitti:

        11 vuotiaana

        Miloin valkovuoto alkaa......


    • mmöl

      Ei hätää, ite olin kans ihan paniikis ku täytän koht 15, mut ne alko viime torstaina. Älä oo huolissas :)

    • Eimenkkoja15v

      mä oon 15 ei oo kuulunu niit viel saatikka valkovuotoo

    • tyttövaan!13

      ei oo viel alkanu

    • dodiihz

      alko 11v, nyt oon 15v

    • äläjaksa...

      mul alko tänä vuonna oon nyt 12

    • daa

      12-v alkoi, ei oo ollu kertaakaan menkkakipui (:

    • kivut tuli

      Eipä niit menkkakipuja välttämättä heti olekkaan. Mulla on menkat ollu jo 5 vuotta, ja suunnilleen kaks ekaa vuotta oli ihan kivuttomia, mut myöhemmin ne sit tuli ja nykysin niit on paljonki tai sit vähän vähemmän. Mut toivottavasti kenellekkään ei tulis!

    • 6+16

      Olin pari kuukauttua vaille 14.

    • Janzga

      Mul alko 12v ja aik kovat kivut :/ te joilla alko myöhemmin onnee! :)

    • älä huolestu!

      Oon 14 eikä oo alkanu. Äitilläkin alko 14 vuotiaana, joten se periytyy suurimmaksi osaksi. Minkä ikäsenä sun äidillä alko?

    • nuorinainen3

      Heips! Mulla alkoi 12vuotiana.

      • blagjkvggj

        mulla 12. nyt oon 14. todella onnekadta ku ei oo alkanut


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe