Moi! Oon 19-vuotias perusterve nainen ja haluisin saada vähän lihasmassaa. Yksi syy tälle tavoitteelle on se, että olen aivan järkyttävä vilukissa! tämän vuoksi pieni lihasmassan lisäys ei varmasti olisi haitaksi :-D Kuntosalilla koen oloni vaivautuneeksi, joten minua ei sinne saa, mutta omistan ostoskanavan lähes korkkaamattoman härpäkkeen (total flex). Älkää nyt alkako dissata itse laitetta, vaan yrittäkää antaa vinkkiä nyt olemassa olevaan tilanteeseen. Tähän asti olen pitänyt peruskuntoa yllä lähinnä pyöräilemällä. Pitäisikö hankkia jotain lisäravinteita? Jos vastaus on kyllä, niin millaisia ja mistä? Suklaa on ainoa ainesosa, jota en migreenini vuoksi kestä, joten sellaiset eivät käy missään tapauksessa.
Naiselle vähän lihasta
9
140
Vastaukset
- äaäaödllfkfk
Ei tuolla tuolilla mitään tee.Osta levytanko ja painoja ne pesee 100-0 ton tuolin...Miten ajattelit tehdä kaikki perusliikkeet tolla tuolilla?Eihän siihen saa vastusta tarpeeksi...
Jos et jostain syystä suostu salille menemään, niin hanki sitten tarpeeksi rautaa kotiin. Tuolla härpäkkeellä et lihasta saa.
- kasssaaaassnnnn
Siis onko joku tosiaan niin tyhmä että ostaa noita ostos-tvn paskoja?Tää on joku vitsi...Ostos tvn laitteella lihaksia anna mun kaikki kestää
- 3+9
Osta käsipainoja kotiin ja joku tanko. Niillä pääsee jo pitkälle mutta ei liian pieniä painoja. Lihaksen kasvattamiseen sun tarvii syödä enemmän kaloreita mitä kulutat.
- Naiskuntoilija
Tollainen rimpula laite. Tuskin tuo auttaa yhtään mitään.
Älä sääli itseäsi vaan mene ihmeessä salille ja valitse mieluummin sellainen aika milloin siellä ei ole liikaa väkeä. Itse käyn heti töiden jälkeen (klo15:30) ja silloin yleensä on rauhallista. Myös lauantaiaamuna on rauhallista.
Vaikka salilla olisi muita, niin ei kellään ole aikaa tuijottaa sinua, sillä jokainen keskittyy omaan harjoitukseen ja sarjoihin.
Salilla on naisille oma alue, mutta silti käytän miesten aluetta, koska siellä on enemmän tilaa ja enemmän laitteita. - Kotona miekin
Netissäkin löytyy kosolti jumppaohjeita ja videoita.. Niin tai sitten tilaa takavuosien jumppa-dvd:n ja alkaa matolla tekemään liikeitä.
Esim.
http://www.dancetone.fi/Flamenco-Fiesta
http://www.boostep.fi/jumppa-dvd-p-26076.html
http://www.kotijumpat.fi/
Ruokavaliosta:
http://www.huippukuntoon.fi/ravitsemus - Ilmankin pärjää
"Pitäisikö hankkia jotain lisäravinteita? "
Et tarvitse mitään lisäravinteita. Ylipäätään ihan peruskuntoilija harvemmin tarvitsee niitä. Syömällä riittävästi tarveellistä perusruokaa saat ihan tarpeeksi ravintoaineita. Lihaksia kasvattaessa kannattaa kyllä lisätä proteiinin määrää ruokavaliossa, mutta se onnistuu muutenkin kuin proteiinidrinkkejä kiskomalla. Rahka, raejuusto, liha, kana jne jne jne. Tärkeää on myös että syöt riittävästi. Jos syöt liian vähän, eivät ne lihakset kunnolla kehity.
Ei niillä lisäravinteilla saa mitään ihmeitä aikaan. Kyse on lähinnä siitä että niitä markkinoidaan kovasti ja luodaan sellainen mielikuva että niillä jokainen saa hetkessä fitnessmisun kropan. Ei saa. Kalliitakin ovat. Kyllä niitä tietysti saa ostaa jos haluaa. Onhan se pelkkä placebo-efektikin kova pitämään motivaatiota yllä. Kuten moni täällä jo kommentoinutkin, ni tuolla TV-shoppi roskalla et tee mitään. Mutta et kyllä saa mitään tuloksia tangolla ja käsipainoillakaan jos et tiedä mitä teet.
Eli tarvitset alussa opastusta tehokkaisiin ja turvallisiin suoritustapoihin. Tämä onnistuu parhaiten ottamalla yhteyttä PÄTEVÄÄN kuntosaliohjaajaan ja/tai personal traineriin.
Ja mikäli lihasmassaa haluat rakentaa, ni ruokavalio on äärimmäisen tärkeä osa tätä. Miinuskaloreilla ei lihasta rakenneta. ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911107
- 125886
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa109868"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten277674- 76638
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73593Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54546Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38510- 72483