Tukiaisen Dolls Dancersin tanssija rikollisjärjestön perustaja!

Rikolliset kimpassa!

Dolls Korporaation uusin tanssityttö, Jarna Leskelä, joka oli esiintymässä Raja-Tuvalla viime viikonvaihteessa, on naisten rikollisjärjestön, Woman´s MC:n perustaja, jolla on erityisen synkkä menneisyys. Iltasanomat raportoi 7.10.2008:

”Ilta-Sanomien tietojen mukaan keskustan nurmijärveläinen kunnallisvaaliehdokas Jarna Leskelä, 25, esiintyi rikoslehti Alibissa kertoen perustamastaan naisten rikollisjärjestöstä.

Viime marraskuussa julkaistussa artikkelissa esiintyi kaksi nuorta naista salanimillä ja kasvojaan kameralle paljastamatta. IS:n erittäin luotettavista lähteistä saaman tiedon mukaan Leskelä on jutussa järjestön johtajaksi mainittu "Jennie".

Myös järjestäytynyttä rikollisuutta tarkkaileva poliisi vahvistaa Jarna Leskelän siteet Woman's MC:hen. Ryhmää ei pidetä kuitenkaan raskaan sarjan rikollisjenginä, vaikka joillakin sen jäsenillä onkin rikostaustaa ja yhteyksiä jengirikollisuuteen.

- Toimintamme perustuu huumekauppaan ja velanperintään, naiset kertoivat Alibissa.

Ei rikosrekisteriä

IS tiedusteli Leskelän kytköstä artikkeliin sekä järjestöön. Hän kiisti jyrkästi yhteyden.Leskelää ei ole tuomittu rikoksista.

- Minulla ei ole merkintöjä rikosrekisterissä. Niitä ei voisi olla edes työni puolestakaan, mm. kuljetusalalla työskentelevä Leskelä totesi IS:lle.

Pian tämän jälkeen kuitenkin sulkeutui Leskelän henkilökohtainen kunnallisvaalisivusto sekä IRC-Galleriatunnus.

Sunnuntai-iltana kunnallisvaalisivusto oli jälleen nähtävillä, mutta sieltä oli poistettu mm. valokuvat, joissa Jarna Leskelä poseerasi yhdessä keskustan puheenjohtajan, pääministeriMatti Vanhasen kanssa. Kuvat oli otettu Rajamäen kyläpäivillä Nurmijärvellä elokuun lopulla.

Yhteyksiä muihin jengeihin

Naiset kertoivat vuosi sitten Alibille perustaneensa Suomen ensimmäisen naisten rikollisjärjestön, Woman's MC:n pitkän suunnittelun jälkeen. Jengiin kuului viime vuonna neljä jäsentä.

Lehden mukaan "naiset liikkuvat rikoksia suosivissa piireissä" ja heillä on yhteyksiä myös moniin muihin rikollisjärjestöihin. Naiset vannoivat, että heiltä löytyy samanlaisia aseita kuin muiltakin jengeiltä, ja he kertoivat myös olevansa valmiita käyttämään niitä. Naisten mukaan velanperintä oli kuitenkin saatu hoidettua pelotteilla.

Naiset kertoivat, että tavoitteena oli toiminnan laajentaminen ja kasvattaminen. Vaikka väkivalta ei sinänsä kuulunut ryhmän toimintaan, "Jennie" ilmoitti olevansa tarvittaessa valmis vaikka surmaamaan ihmisen.

- Jos joudun vankilaan, tuomio ei tulisi huumeista, vaan väkivallasta, "Jennie" pohti Alibissa.

- Mietin pitkään, kumpaa puolta haluan kulkea. Päätös oli vaikea. Sitten päätin vaihtaa puolta ja haluan elää näin, hän totesi.

Raskaus syy poistua järjestöstä

Naisten mukaan rikollisjärjestön kuri on tiukka. Jäsenen poistumissyyksi kelpaisi heidän mukaansa vain "todella pätevä syy", esimerkiksi raskaus. Leskelä on itse viimeisillään raskaana.

Poliisille naisjengi oli vielä Alibin jutun aikoihin tuntematon.

- Ja hyvä niin. Pyrimme toimimaan matalalla profiililla, mutta silti hankkimaan kaiken mahdollisen hyödyn toiminnastamme, naiset totesivat.”

Linkki: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288339809695.html

Jarna Leskelä: http://puheenvuoro.uusisuomi.fi/sites/default/files/imagecache/user-large/pictures/picture-258.png

257

16400

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Luut murskaksi

      Nyt upea Johanna Tukiainen on vihdoin löytänyt todellisen ammattilaisen remmiinsä.

      • Tuskaa, verta

        Leskelän/ isabellan edustamalla naisten rikollisjärjestöllä on oma tunnuslause:

        ”Kyynelien tuskaa, verien velka. Woman´s MC.”


    • Huraa!

      No nyt ei muuta Kviini kuin riita päälle tämän tyypin kanssa.

    • Roisto-Isabella
    • Hohhoijakkaa...

      Hohhoijaa - ennen kuin innostutte, niin katsokaa toki linkin päivämäärä tai edes vuosiluku... Kuivaa on Johanna-rintamalla, kun ei muuta löydy niin sitten tällainen vuodelta 2008 peräisin oleva "uutinen", joka ei edes suoraan liity Tukiaiseen. Kukaan ei ole koskaan kuullutkaan moisesta nobody-jengistä ja evvk.

      • Haukotus2

        Joo, jos kyseisen rikollisjengin johtaja on Tukiaisen keikailla, niin eihän asia tietysti millään tavalla liity Tukiaiseen. Uutinen on vuodelta 2008. Keikalla hän oli vuonna 2013, ihan pari päivää sitten. Että revi siitä lisää haukotuksia.


    • +09

      Hohhoijakkaa ei osannut lukea koko ketjua.

    • Toppahousunainen

      Kun Tuhnukka saa tuon uutisen pesemättömiin korviinsa niin hän esittää niin vallan mahdottoman järkyttynyttä ja tietämätöntä koko asiasta.

      Tietenkin tämä surina.-sussu paljastaa Tunkin tienneen taustat.
      Tunkeroinen sitten tavoilleen uskollisena kiinni jäätyään sivuttaa koko asian.

      • Toppahousunainen

        Jaaha, joku mielikuvitukseton varastelee sitten nikkiäni. Ei hyvin mene sinullakaan.

        Tiedoksi siis, että edellä oleva kirjoitus ei ollut minun kirjoittamani, joka olen viime aikoina kirjoittanut nimimerkillä Toppahousunainen.


      • Toppahousonainen
        Toppahousunainen kirjoitti:

        Jaaha, joku mielikuvitukseton varastelee sitten nikkiäni. Ei hyvin mene sinullakaan.

        Tiedoksi siis, että edellä oleva kirjoitus ei ollut minun kirjoittamani, joka olen viime aikoina kirjoittanut nimimerkillä Toppahousunainen.

        Älä valehtele, olet feikki. Minä olen aito toppahousunainen!


      • toppahousunainen
        Toppahousonainen kirjoitti:

        Älä valehtele, olet feikki. Minä olen aito toppahousunainen!

        Väärin, sinä olet feikki ja ToppahousOnainen.

        Mikä muuten on houso?


    • 13+13

      Kuvassa tämä Larna on tummatukkainen. Olisiko sittenkin tämä tumma Orkidea eikä vaalea Isabella. Onko kellään laittaa tänne tummasta tanssitytöstä kuvaa niin voisi verrata tuohon Iltiksen kuvaan.

      • 13+13

        Korjaan: Jarna - ei siis Larna.


      • Kuva Raja-Tuvalta

        Katso tästä: edessä Tuksu, takana Orkidea:

        http://aijaa.com/ZaCMPv

        Käsitykseni mukaan Leskelä-Isabella on lyhentänyt hiuksensa ja blondannut ne.


      • Kick and box

        Jarna Laaaaaaa
        1. heinäkuuta via matkapuhelin
        Nyt on ihan lyhyt vaalee tukka koskaan ei oo ollut lyhyt...


    • Rikos-Alibi, 1/3

      Tollukka Isabellan/ Jarna Leskelän rooli. Rikoslehti Alibi 10.11.2007, osa 1/3:

      ”Perustimme naisten rikollisjärjestön

      Suomen ensimmäisen naisten rikollisjärjestö perustaa toimintansa huumausaineille ja velanperintään. Alibi tapasi 21-vuotiaan Lellun ja 24-vuotiaan Jennien.

      - Olemme ihan tavallisia tyttöjä eikä kukaan kadulla vastaan tuleva voi meitä erottaa muista ihmisistä.

      Näin sanovat naisten rikollisjärjestön perustaneet Lellu ja Jennie. Suomessa on lukuisia rikollisjärjestöjä, joita kaikkia on tähän asti johdettu pelkästään miesten voimin. Rikollisjärjestöjen jäseniksi ei ole edes hyväksytty naisia.

      Jennie kertoo, että Suomen ensimmäistä naisten rikollisjärjestöä suunniteltiin pitkään. Neito vakuuttaa, että he ovat tosissaan. Rikollisjärjestön nimi on Woman´s MC.

      Naisten rikollisjärjestöllä on omat tunnukselliset paidat. Niissä on teksti ”Kyynelien tuskaa, verien velka. Woman´s MC.” Lisäksi paidassa on rikollisjärjestöille tuttu ilmaisu ”1%”, millä osoitetaan ryhmän olevan yhteiskunnan sääntöjen ja lakien ulkopuolella.

      - Toimintamme perustuu huumekauppaan ja velanperintään.

      Jennie antaa ymmärtää, että naisten rikollisjärjestössä ollaan valmiita käyttämään kovia keinoja velkojen takaisin saamiseksi.

      - Mutta käytän väkivaltaa vain ja ainoastaan pakon edessä. Tähän asti ei ole tarvinnut kuin muutaman kerran soittaa, niin velat on hoidettu.

      Perustuuko velanperintä siis pelkoon?

      - Kyllä. Ainakin tähän mennessä.

      Lellu sanoo, ettei hän pidä väkivallasta.

      - Jos meihin ei kohdistu uhkauksia, niin emme mekään käy väkivaltaisiksi. Periaatteisiimme kuuluu silti puolustautuminen.”

      Osa 1/3.

      • Rikos-Alibi, 2/3

        Osa 2/3:

        ”Vasikointi pahasta

        Woman´s MC –rikollisjärjestön toiminta käynnistyi kesällä. Sillä on tällä hetkellä neljä jäsentä, kaikki siis naisia. Mimmiliigan johtajat kertovat hankkivansa jäseniä lisää.

        - Meillä on tiukka seula. Ketä tahansa ei tähän järjestöön hyväksytä.

        Naiset liikkuvat rikoksia suosivissa piireissä.
        Sen kautta järjestöön tulee lisää naisia.

        - Tarkistamme jokaisen jäseneksi pyrkivän osalta, miten he soveltuvat järjestöömme Työssä käyntiä ei ole kielletty, koska periaatteemme on, ettei meitä voida tunnistaa.

        - Minuun otti juuri yhteyttä nainen, joka tahtoi päästä jäseneksi. Ilmoitin ensin, että mietimme asiaa. Vaikka olen tuntenut tämän naisen monta vuotta, häntä ei hyväksytty jäseneksi. Nainen oli aiemmin vasikoinut, ja se on asia, mitä vihaan kaikkein eniten. Jos jäseneksi pyrkivä on joskus vasikoinut, tänne on turha edes yrittää, Jennie sanoo napakasti.

        Jennie käyttää rikollisjärjestön paitoja harvakseltaan.

        - Olen kuin kuka tahansa tyttö tuolta kadulta.

        Jennie toimii rikollisjärjestön pomona. Hänellä oli aiemmin hyvä työ, mutta sitten asiat luisuivat siihen suuntaan, että rikollinen elämä alkoi kiinnostaa enemmän.

        Oletko aivan tosissasi, että tämä on sinun maailmasi?

        - Ehdottomasti.

        Valmis vaikka murhaan

        Tytöillä on yhteyksiä myös moniin muihin rikollisjärjestöihin.
        He eivät halua mainita nimiä.

        - Emme kuitenkaan tee heidän kanssaan yhteistyötä, vaikka olemme pyörineet monen liivijengin kanssa.

        Lellu ja Jennie toivovat, että naisten rikollisjärjestö ottaa paikkansa suomalaisessa rikollismaailmassa.

        - Tavoitteena on, että toimintamme laajenee ja kasvaa.

        Millaista on sitten naisten rikollisjärjestön pomon arki?

        - Kiireistä, Jennie vastaa.

        Jennie seurustelee, mutta hän ei halua paljastaa, kuuluuko miesystävä mihinkään jengiin.

        - En kommentoi. Se asia ei kuulu minulle. Minua kiinnostavat vain itseeni liittyvät asiat.

        Vaikka väkivalta ei sinänsä kuulu mimmiliigan toimintaan, Jennie sanoo olevansa valmis vaikka murhaamaan ihmisen.

        - Se riippuisi paljon syistä ja olosuhteista. Jos esimerkiksi perhettäni uhkailtaisiin tai kiristettäisiin, niin silloin voisin olla valmis vaikka murhaamaan jonkun. Tällä hetkellä en kuitenkaan harkitse kenenkään surmaamista, neito ilmoittaa.”

        Osa 2/3.


      • Rikos-Alibi, 3/3

        Osa 3/3:

        ”Entinen kiltti perhetyttö

        Naisten rikollisjärjestön johtajat vannovat myös, että heiltä löytyy samanlaisia aseita kuin perinteisiltäkin rikollisjärjestöiltä.

        - Olemme niitä valmiita myös käyttämään, mikäli sellainen tilanne tulee.

        Naiset ovat tähän asti välttyneet tuomioilta, vaikka he kertovat uponneensa rikosmaailmaan todella syvälle.

        - Nyt on tulossa yhdelle jäsenelle törkeästä huumeesta tuomio.

        Poliisissa naisten rikollisjärjestö on vielä tuiki tuntematon.

        - Ja hyvä niin. Pyrimme toimimaan matalalla profiililla, mutta silti hankkimaan kaiken mahdollisen hyödyn toiminnastamme.

        Miten luulette, että teille käy tämän lehtijutun jälkeen?

        - Seuranta on varmasti kovempaa.

        Rikollisjärjestön pomona toimii Jennie, joka aiemmassa elämässään oli ”kiltti perhetyttö”.

        - Minulla oli hyvä työ, mutta sitten asiat menivät niin kuin menivät.
        Mietin pitkään, kumpaa puolta haluan kulkea. Päätös oli vaikea.
        Sitten päätin vaihtaa puolta ja haluan elää näin.

        Tuletko istumaan joskus vankilassa?

        - Toivottavasti en. Jos joudun vankilaan, tuomio ei tulisi huumeista, vaan väkivallasta, Jennie vastaa.

        Tiukka kuri

        Lellu ja Jennie kertovat, että myös naisten rikollisjärjestöllä on omat sääntönsä, joita kaikkien jäsenten tulee noudattaa.

        - Kuri on tiukka, Lellu toteaa.

        - Jos rikollisjärjestöön lähtee mukaan, ei siitä voi poistua ihan niin kuin huvittaa. Meidän järjestössä vaaditaan todella pätevä syy. Yksi sellainen voisi olla raskaus.

        Rikollisjärjestön pomo Jennie ei tee tällä hetkellä normaalitöitä ollenkaan.
        Hän keskittyy nyt kokonaan rikollisjärjestön johtamiseen.

        Mutta miksi kaunis, aiemmin hyvissä työpaikoissa ollut, nainen valitsee tällaisen tien?

        - Tunnen itseni normaaliksi tällä tavalla.

        Tytöt sanovat haastattelun lopuksi rikollisjärjestön tunnuslauseen:

        - Vaikka sä oot hopeeta, niin sä oot täyttä kultaa.”

        Osa 3/3.

        Artikkeli ja kuvat: http://alibi.fi/alibin-parhaat/perustimme-naisten-rikollisjarjeston


    • taso alta riman

      Aivan uskomattomia loosereita kaikki

    • lukekaa naamakirjaa

      Jarna Leskelä on nykyään Jarna Lahdenvuo... Ennen brunetti nykyään blondi, ja aika sekaisin nykyään. Tuksu löytänyt tasoistansa seuraa tai toistepäin...

      • samaa kuraa kaikki

        Jarna Lahdenvuo, Facebook päivitys:

        "Joku varasti mun puhelimen Rajatuvan keikalla fuck"


      • Kristiina Kervinen

        Jarna Kervinen, entinen Leskelä ja omasukua Lahdenvuo. Nyk. Jarna Lahdenvuo.


    • Toive toteutui

      No sittenhän Johannan hätähuutoon on vastattu. Eikös Johanna huutanut mopopoikia avukseen tuossa taannoin? Toivottavasti Johanna ymmärtää, että nuo tytöt eivät ole kieputettavissa. Jos jossu jättää palkkion maksamatta, niin se summa on parissa päivässä kasvanut korkoa melkoisesti ja turpavärkki saattaa mustua tai sievät prinsessan kutrit lyhetä kummasti. Jollashovikin saattaa olla pian jotain aivan muuta, kuin vanhempien toivoma rauhan tyysija.

      • Näin kävi

        Ihan samaa muistelin. Hän huuteli moottoripyöräjengejä apuun, ja paikalle riensi upea nukkemainen Isabella, jonka puhelin ehdittiin jo varastaa ekalla keikalla.


      • Näätä minäkin

        Mä nään sirlunisilmin tilanteen kun naiset tulee tuksun pihaan AUTOILLA..
        Ja jonkun auto myöhemmin ei starttaa.. Naiset seisoo tumput suorana pihalla konepelti auki ..ohhoh.. Nyt joku mies apuun!! Woman's mc on pulassa!!!

        HAHAHAHAHAHAH!!!!

        Todellinen Tamppooni MC


    • ÄO 38

      Onpa kannattanut hyvin se rikollisen tien valinta, kun on nyt huippuhommissa Tunkion kanssa.

      • ei mitään rajaa

        Kyllä minä aattelin että ei voi huonommaksi Tuhnun elämä mennä mutta olinpa väärässä.

        Jos tuosta ei seuraa mitään pahaa kellekään niin syön pihan isoimman etanan raakana.


    • rapean näköinen

      Silmäilin Lahdenvuon FB profiilia ja heti ensisilmäyksellä vaikutti epästabiililta ja ulkonäöstä päätellen on jonkunnäköisessä koukussa....johonkin...

    • Voi voi Jossu!

      Onkohan ihan fiksu valinta uusiksi ystäviksi nuo luuserit, ajatellen noin niinku naiselta joka on menossa Hämppylinnaan, rikollisten oikeasti kovien naisten kämppäkaveriksi???

      • Rantatoppis

        TUKSUHAN ON ITSEKKIN LUUSERI JA RIKOLLINEN!!!!!!!!!


    • Kaulin MC

      Hahahahahah....

      Woman's MC!!!!! :D

      HAHAHAHAHAHA..... Nyt mä olen kuullut kaiken!
      Voiko näin nolompaa olla, peräti 4 jäsentä!! Uuuuu ku pelottaa.. :D

      Äkkiä ikkunat ja ovet lukkoon.. :D Woman's MC !!!!!!

      HAHAHAHAHAHAHHIHIHIHIHIIHIHIHIHIHIH...

      • KermaperseMC

        Noin niinku oli se sitten mies tai nainen, yhden tai kymmenen ihmisen kerho, niin jos se yksikin on kovien päihteiden käyttäjä...kannattaa pelätä ihan helvetin paljon jos sellainen sekopää tulee perimään velkoja!!!!!!!!


      • Vitsi koko womans mc
        KermaperseMC kirjoitti:

        Noin niinku oli se sitten mies tai nainen, yhden tai kymmenen ihmisen kerho, niin jos se yksikin on kovien päihteiden käyttäjä...kannattaa pelätä ihan helvetin paljon jos sellainen sekopää tulee perimään velkoja!!!!!!!!

        Höpö höpö.. Sä olet lukenu mitä lehdissä kirjoitetaan, uskotko todella mitä kaikkea niissä lukee!? Entä jos ensi viikolla on otsikko että lehmät lentää..? Uskot senkin?

        Ihan mukavia miehiä olen tavannut eräästä kerhosta ja voin sanoa että kyl on muuten ylättävän fiksua porukkaa. Hienoja isiä ja aviomiehiä..
        Mm. Palomiehiä, pokeja, ..ym..
        Mietis nyt siinä foliohattu päässäs sielä lähiössä.. Mitä kirjoittelet tänne nettiin, kohta tää tamppoonikerho on sun oven takana..!

        Bööö !


      • mitähänvielä
        Vitsi koko womans mc kirjoitti:

        Höpö höpö.. Sä olet lukenu mitä lehdissä kirjoitetaan, uskotko todella mitä kaikkea niissä lukee!? Entä jos ensi viikolla on otsikko että lehmät lentää..? Uskot senkin?

        Ihan mukavia miehiä olen tavannut eräästä kerhosta ja voin sanoa että kyl on muuten ylättävän fiksua porukkaa. Hienoja isiä ja aviomiehiä..
        Mm. Palomiehiä, pokeja, ..ym..
        Mietis nyt siinä foliohattu päässäs sielä lähiössä.. Mitä kirjoittelet tänne nettiin, kohta tää tamppoonikerho on sun oven takana..!

        Bööö !

        Juurikin näin!
        Tuli muuten mieleen, että melkoisia pällejä pitää olla kyseessä, jos haluavat ettei heitä tunnisteta, mutta kuitenkin haluavat antaa skeidalehdille haastatteluja..

        BUAHAHAHHAAA

        Keskittyisivät oikeasti niihin "homminsa" kaikessa hiljaisuudessa. Ei taida vaan hommia olla, vaikka onkin kiireistä MC-touhua ja kokopäiväisesti.

        BUAHHHAHHAAAAA


      • KermaperseMC
        Vitsi koko womans mc kirjoitti:

        Höpö höpö.. Sä olet lukenu mitä lehdissä kirjoitetaan, uskotko todella mitä kaikkea niissä lukee!? Entä jos ensi viikolla on otsikko että lehmät lentää..? Uskot senkin?

        Ihan mukavia miehiä olen tavannut eräästä kerhosta ja voin sanoa että kyl on muuten ylättävän fiksua porukkaa. Hienoja isiä ja aviomiehiä..
        Mm. Palomiehiä, pokeja, ..ym..
        Mietis nyt siinä foliohattu päässäs sielä lähiössä.. Mitä kirjoittelet tänne nettiin, kohta tää tamppoonikerho on sun oven takana..!

        Bööö !

        Bööö !

        Noh, itse kyllä en vähättelis minkään vähäpätöisen "mimmiliigan" toimintaa, jos joukossa on yksikin huumehörhö. Vai luuletko että ne selvinpäin uskaltaa tulla uhkailemaan ketään...piripäissään moralla toimitaan eikä uhkailla. Tiedän sellaisen tapauksen, että sillä vain kommentoin aiemmin vähättelevää naureskeluasi ks. kerhoa kohtaan. Ihan vaan varoituksena ettei sellaisten ihmisten kanssa kannata leikkiä vaikka mitenkä tuntuisivat naurettavilta tyypeiltä.

        Enkä kommentoinut yleisesti minkään muun kerhon toimintaa.

        t. folihattu kermaperse lähiöstä(si).


      • Vitsi koko mchomma
        KermaperseMC kirjoitti:

        Bööö !

        Noh, itse kyllä en vähättelis minkään vähäpätöisen "mimmiliigan" toimintaa, jos joukossa on yksikin huumehörhö. Vai luuletko että ne selvinpäin uskaltaa tulla uhkailemaan ketään...piripäissään moralla toimitaan eikä uhkailla. Tiedän sellaisen tapauksen, että sillä vain kommentoin aiemmin vähättelevää naureskeluasi ks. kerhoa kohtaan. Ihan vaan varoituksena ettei sellaisten ihmisten kanssa kannata leikkiä vaikka mitenkä tuntuisivat naurettavilta tyypeiltä.

        Enkä kommentoinut yleisesti minkään muun kerhon toimintaa.

        t. folihattu kermaperse lähiöstä(si).

        :D sähän oot hauska tyyppi!
        Ensinnäkin, en asu lähiössä, vaan ihan kivalla omakotialueella.. Ikinä edes missään löhiössä joutunut asua..
        Muo ei todellakaan pelota pari piripäätä jotka sekoilee.. Noiden akkojen touhut on jotain aivan käsittämättömän typerää ja hölmöä puuhaa!! :D

        NAISTEN RIKOLLISJÄRJESTÖ WOMAN's mc?
        Eikö saakeli parempaa keksinyt? Siideripäissään keksinyt jossain lähikuppilassa..
        Luoja tää kansa tyhmenee.. Ja sä varmaan oot jotain näiden tuttuja kun täälä uhoot.. :D tee pentu palvelus ja mees kasvaa vähän..
        Pysy erossa päihteistä ja aloita harrastus, ehkä sustakin kasvaa kunnon kansalainen joka maksaa veroja.


      • paljon nähnyt
        KermaperseMC kirjoitti:

        Bööö !

        Noh, itse kyllä en vähättelis minkään vähäpätöisen "mimmiliigan" toimintaa, jos joukossa on yksikin huumehörhö. Vai luuletko että ne selvinpäin uskaltaa tulla uhkailemaan ketään...piripäissään moralla toimitaan eikä uhkailla. Tiedän sellaisen tapauksen, että sillä vain kommentoin aiemmin vähättelevää naureskeluasi ks. kerhoa kohtaan. Ihan vaan varoituksena ettei sellaisten ihmisten kanssa kannata leikkiä vaikka mitenkä tuntuisivat naurettavilta tyypeiltä.

        Enkä kommentoinut yleisesti minkään muun kerhon toimintaa.

        t. folihattu kermaperse lähiöstä(si).

        Lueskelin ja olen samaa mieltä. Vaarallisimpia tyyppejä ovat luihut looserit kamoissaan. Olen itse iso mies, enkä pelkää toisia isoja miehiä, mutta nämä niljakkeet jotka tuikkaavat puukolla takaapäin kun puuttuu 20€ annoksesta...


    • OhMyGod111111

      Moottoripyöräkerho ilman moottoripyöriä! Nerokas idea!

    • 1+1= Hämeenlinna

      Loistavaa seuraa Tunkiolle. Onnea syöksykierteellenne !

      • Ei mopoa

        Murha.infossa on hyvä ketju tästä naisten mopokerhosta. Kannattaa lukaista.


      • 14+11
        Ei mopoa kirjoitti:

        Murha.infossa on hyvä ketju tästä naisten mopokerhosta. Kannattaa lukaista.

        Laita linkki!


      • Woman´s mobedi
        Ei mopoa kirjoitti:

        Murha.infossa on hyvä ketju tästä naisten mopokerhosta. Kannattaa lukaista.

        Luin ketjun ja nauroin pissat housuissa :DDDD


      • ö.aimo
        Woman´s mobedi kirjoitti:

        Luin ketjun ja nauroin pissat housuissa :DDDD

        Miulla taas pärähti kunnon paskat housuun. Ei lämmittänyt, vaan päinvastoin inhotti. Voin sanoa, ettei oo kiva tunnu olla paskat housuissa, ja isot, vetelät!


    • Unelma duuni

      Vihdoinkin Johanna pääsee toteuttamaan itseään!

    • pimpelipomloosers

      Heti varastettiin kännykkä ;) Seuraavaksi lähtee arvokkaat korut :)

      Ihmeesti niitä kleptomaaneja löytyy vaikka olkalaukku ei ole kuvioissa.
      Minulla on ollut paljon kännyköitä siitä lähtien kun ne keksittiin, eikä koskaan yhtäkään ole varastettu. Jollashovissa se on enemmänkin sääntö kuin poikkeus

    • herra Kakkarainen

      Huojuvat Homot vaihtuivat Huojuviin Hutsuihin; Tuhnu Tunkkaisen ura edistyy.

      • Hra Kikkarainen

        Jaa missä mielessä edistyy? Millä lailla hutsut ovat edistystä homoihin verrattuna?


    • KYJTUKYGJKL

      :))) Kiitos! nauretaan!!

    • hgjhfjhfjhfjm

      Tämä kyseinen tyttö ei ole tanssija, vaan juontaja Dolsseissa, Ehkä peppua pyörittää mut se on siinä :==

    • vaativa homma

      Juontaja :) Siinä onkin selittämistä.... " joo nyt Johanna nytkii seksikkäästi ja kapuaa tuolille...kohta...ihan kohta kun se saa tukevan jalansijan...noiiiiin !"

      "nyt Johanna laukaa rakkausbiisinsä amerikan englannilla...tulkaa hei tänne sieltä baaritiskiltä...

      ...onhan pr***le kun ei show kiinnosta, tulkaa tänne tai monotetaan.."

      • ette arvaa

        Nyt kyllä taas vanha reps :D

        Kreisihuumori on parasta!


    • hhhhhhhhhmmmmmmmmmmm

      FB:n mukaan on varmasti on omia ongelmia riittävästi ilman moottoripyöräkerhoja ja tukiais tanssikeikkoja....

    • Valvova silmä

      Jos noi ellit olivatkin mukana ihan siksi, että halusivat turvata saatavansa? Eikös toi toinen juurikin sanonut, että velkojen perintä on heidän heiniään? Voihan olla, että Tuksu on velkaa eräille tahoille ja tytöt nyt varmistivat, että sinne meikkipussin pohjalle tulevasta palkasta velan lyhennykseksikin jää jotain. Tosin velka lyhenee hitaasti, koska Tuksun pitää maksaa noille tytöille esiintymisestä ja tunnetusti Tuksun keikkapalkkiot ovat muutamia satasia per moppaus.

      Noilla tytöillä saattaa olla tervehdyttävä vaikutus Tuksuun. Tuksu se alkaa heittää keikkaan solkenaan, että saa rahaa kasaan. Ja tytöt valvovat, että niin myös tapahtuu.

    • rollsdancer

      Toi Leskelä oli kunnallisvaaliehdokkaana joskus keskustan riveissä:=) Viikonloppuna riehui eräässä facebookin ryhmässä, että hänen ex-mies oli kaapannut hänen tyttärensä. Julkisti sosiaalityöntekijöiden nimiä ja facebook-profiilin, joilla oli jotain kai kytköksiä hänen mukaansa asiaan ym...aivan sekopäistä touhua!. Jutut poistettiin ryhmästä melko pikaisesti. Ei vaikuttanut kovin tasapainoiselta henkilöltä niiden juttujen perusteella.

      • Uusi Thelma & Louise

        Vaikuttaa epätasapainoiselta tyypiltä, joten sopii hyvin Tuksun kaveriksi.
        Uusi Thelma & Louise. Parivaljakon tulevista kuvioista ei puutu vauhtia eikä vaarallisia tilanteita.


      • Kyrpiintyneet muijat
        Uusi Thelma & Louise kirjoitti:

        Vaikuttaa epätasapainoiselta tyypiltä, joten sopii hyvin Tuksun kaveriksi.
        Uusi Thelma & Louise. Parivaljakon tulevista kuvioista ei puutu vauhtia eikä vaarallisia tilanteita.

        Molemmat vaikuttavat ihanasti kyrpiintyneitä muijilta.
        Hyvä, sillä tuo tietää riemullisia hetkiä meille kaikille.


    • mc tonalts

      Sit vasta on piru irti, kun tuo keksii perustaa Dolls MC 2,2 o/oo -kerhon.

      • Päivän lohkaisu

        Hyvä, erinomaista!!!1! :)


    • Tiedustelu aktivoitu

      Jarna Lahdenvuo viipymättä poliisin tele-, yms. tarkkailuun.

      • pamputtaja3

        Meinaatsä ettei ole ollut jo way back?


      • tarkkana

        missäs tämmönen asuu ei ainakaan suomessa olkaa tarkkana sukunimen suhteen


      • Jarna Lahdenvuo
        tarkkana kirjoitti:

        missäs tämmönen asuu ei ainakaan suomessa olkaa tarkkana sukunimen suhteen

        Jarna Kervinen = Kristiina Kervinen = Jarna Leskelä. Nykyisin Jarna Lahdenvuo.


    • ei pelkkää kunfua

      Nää amatsoonit kun pääsevät helsingin yöhön, niin alkaa tapahtua!! Vähän ruskaa, lonkeroa ja mömmöjä koneeseen ja sit mennään! Julia kokeilee kunfuliikkeitään ja Johanna kynsiään kaikkiin hampaattomiin smurffeihin ja hintteihin ja Jarna hoitaa pelottelut uskottavasti ja kokemuksella. Sitten soitetaan lanssia ja poliisia ja syytteitä nostellaan ja riehutaan facessa. Tässäpä yhteiskuntamme tukipilarit. Mihin tämä maa joutuisikaan ilman heitä.

      • tuhoa odotellessa

        Unohdit vielä mainita sen mannelauman mikä kulkee näiden sekopäiden takana ja putsaa kaikki tavalla tai toisella tyrmätyt uhrit.


    • Hell´s Dolls 2CV

      Tämä on paras uutinen pitkään aikaan! Nyt Tuksulla on ihan ikioma mobedikerholainen Dollsseissa :))

      Tuksu voisi perustaa oman kerhon. Hell´s Dolls 2CV

    • Jihuu!

      Ensimmäisiä riitoja ja varastelusyytöksiä odotellessa...

    • greg23

      MC- Näädät olisi kovasikajuttu kanssa.

    • takajouset lujilla

      Tuksu on kerrankin löytänyt itselleen seuraa, joka vastaa hänen tasoaan.
      Kohta on meriittinä kenties se kuuluisa tuleva linnatuomia, eli vain mopo puuttuu.

      • Mopo keulii

        Ei Tuksu voisi mopolla ajaa. Se mopohan keulisi yhtä innokkaasti, kuin kuskinsakin.


      • Isommat vehkeet
        Mopo keulii kirjoitti:

        Ei Tuksu voisi mopolla ajaa. Se mopohan keulisi yhtä innokkaasti, kuin kuskinsakin.

        Ehkä kannattaisi hankkia alle mönkijä? Tai suoraan traktori?


    • Rikosjuonia

      Lahdenvuo ja Tukiainen tekevät pian Suomen rikoshistoriaa.
      Katellaan rauhassa, millaisen juonen punovat ja toteuttavat...

      • tarkkana

        käytät väärää sukunimeä ei ole lahdenvuo


      • Mikä hämäysnimi on?
        tarkkana kirjoitti:

        käytät väärää sukunimeä ei ole lahdenvuo

        Milläs nimellä sitten tänä päivänä?


    • Kyyland

      Jään odottomaan mitä tuosta sopasta vielä syntyy. Ei ainakaan hyvää. Saadaan lukea taas lehtien otsikoista tapahtumista mitkä menevät yhä sairaampaan suuntaan.

      • tarkkana älä sekota

        ei ole leskelä urpo olet


      • Katellaan...

        Herkullinen soppa... :)


    • påj+0uio

      on se leskelä otti sen kun erosivat naiste haajaa ..

    • fas näätä

      Kaikki henkilöt, jotka ovat tunkin kanssa hengailleet ovat sitä jossain vaiheessa syvästi katuneet. Olisiko nyt käymässä toisinpäin? Ota Jarna kunnon niska-perseote klamourittaresta ja pane se "tanssimaan" sun pillisi mukaan. Ja jos ei tottele, niin pikku ravistelu auttaa aina.

      • Sotanorsun taltuttam

        Skenaario vaikuttaa kiinnostavalta... niska-perseotteeseen tässä nimenomaisessa tapauksessa tarvitaan voimaa, sillä kyse on sotanorsusta.


    • töksötin
      • Selkeytä sanomasi

        Sekavanoloista tajunnanvirtaa.


    • Rapujuhlat 22.7.

      Toivottavasti Woman´s MC -jengi saapuu Jollaksen rapujuhliin täydessä iskussaan...

      • Kuka on Orkidea?

        Kuka on Raja-Tuvan keikalla nähty Orkidea?
        Missä asuu, mitä tekee, millaisella koulutuksella?


    • ompeluseura

      No eihän näitä yhdistä kuin se tosiasia että harrastukset on samat, nimittäin pillerit,piri ja ruska.. Ja kun Paksu huudellut uusia jäseniä jo iät ja ajat netissä, niin eihän nämä neitoset tyhmempiä ole kuin että näkevät kuinka Tukevan sisaret jatkuvasti 24/7 ovat sekaisin kuin seinäkellot,niin eikun vaan remmiin mukaan jotta saa oman kaalinsa sekaisin siinä samalla.
      Se tosiasia että tällaisista ämmistä ei ole yhtään mihinkään normaalisti, mutta annapas olla kun on ensin huitaistu ruukullinen ruskaa,nyrkillinen pameja, ja siihen jälkipalaksi viivat vauhtia (myös tunnetu nimellä Jossun arki).
      Annapas sellaiselle akalle mora ja käännä selkäsi...

      • marttakerho 666

        Joo, siinäpä on meillä martat... ja ei varmaan mene puolta vuottakaan, kun jotain todella järkkyä tapahtuu.


    • mc vooomaaaanc

      eipä mene mopojengi jollakseen ja se on taivahan tosi . sellast ei ole ollut kuin paperilla mc sai aikanaan alipin toimittaja mika lahtoselta sievoiset summat keksinnöstään vuonna 2007. ja nauroivat mikalle selän takana että kuinka hölmö se on kun he voivat kusettaa alibia ihan miten vaan . mc vomans on telakalla.......
      lahtoselle terveisiii

    • MC Bimbot
    • Riemuruutana

      lahdenvuo-Leskelästä tuli sitten Tuksun keikkamyyjä... tästä tulee riemukas syksy palstalle!

      • Poliisi tutkii asiaa

        Heinäkuun lopussa, 30.-31. yöllä, olivat Jollashovissa jonkinlaiset bileet, ja epäselvissä olosuhteissa katosivat Tukiaisen koirat, kengät ja kännykkä.

        Ilmeisesti 31.7. Johanna Tukiainen ja Jarna Lahdenvuo-Leskelä-Kervinen ajoivat vihreällä rättisitikalla Karkkilaan ja murtautuivat siellä illalla ja ja aamuyöllä 1.8. kahteen asuntoon oman käden oikeudella etsiessään kadonneita tavaroitaan.

        Poliisi tutkii asiaa.


    • Woman´s MC

      Yksi Karkkilan murto ei tuota rikollista Jarna Lahdenvuota hetkauta... sisään mennään, viis muusta!

      • Forum.hevostalli.net

        Forum.hevostalli.net -palstalla kommentti ketjusta tähän (1.8. klo 21:42):

        "Johannan kaikki koirat löytyneet. Eikä ne suinkaan ollut Jadmiraksella, vaan poliisi oli ottanut ne huostaan. Koiran viemisestä Tuksu jadmirasia syytti, ja tän jadmirasin kaveria Jarnan puhelimen viemisestä. Puhelimen tämä kaveri oli ottanut oikeesti, koska tuksukin pölli jadmirasin puhelimen.

        Seuraavana iltana nämä kaksi hullua oli mennyt jadmirasin ikkunasta sisään, samoin ne oli mennyt jadmirasin kaverin ikkunasta. Onneksi jadmiras oli viisas ja pysytteli muualla, vaikka tämä kaksikko uhkaili koko yön!

        Ja tiedän, koska tunnen jadmirasin hyvin. Ja tänään jadmirasin ikkunoissa oli pahvit, kun kävelin ohi."

        Linkki ketjuun: http://forum.hevostalli.net/read.php?f=9&i=1578340&t=1578340


      • Metropoli 1.8.2013

        Metropoli 1.8.2013 noin klo 22:

        ”JUURI NYT: Poliisi haki Tuksun koiran!

        Palstakuningatar ja myös jossain kohtaa kalterikuningatar tittelin saavaa Johanna Tukiaista on kohdannut jälleen yhteenotto virkavallan kanssa. Tänään torstaina alkuillasta poliisit ja Helsingin kaupungin valvova eläinlääkäri kävivät hakemassa neidiltä pois yhden kolmesta hänen omistamastaan koirasta.

        Kaksi muuta koiraa nähtiin tiistai-yönä juoksentelemassa Tukiasten asunnon lähettyvillä. Toinen koirista päätyi jo tiistai-keskiviikko välisenä yönä Viikin löytöeläintaloon. Kolmannen koiran kohtalosta ei ole tietoa. Metropolin saamien tietojen mukaan Tukiaisten koirista on tehty lukemattomia eläinsuojeluilmoituksia huolestuneiden ihmisten toimesta.

        Tukiaisten naapurit ovat olleet jo pitkän ajan koirien kaltoin kohtelusta huolissaan ja kyseisestä asiasta on kerrottu myös Johanna tehdystä ”Koko Kansan Johanna” -paljastuskirjassa.

        Lisäksi netissä kerätään nimiä Adressit.com –palvelussa ”Tukiaisten sisaruksilta koirat pois” adressiin. Torstai-iltaan mennessä adressin oli allekirjoittanut yli 1400 henkilöä.”

        Linkki: http://www.metropoli.net/uutiset/viihde/juuri-nyt-poliisit-haki-tuksun-koirat/


    • MC Jakorasiat

      Jollaksen erikoiset lunttanat.

    • SeiskaLiven profiili

      Tässä on Lahdenvuon profiili ja sen alapuolella lyhyt video, jossa hän kertoo Karkkilan keikasta. Totuuden luemme kuitenkin poliisin kuulustelupöytäkirjoista, kun naikkosten Karkkilan keikka on käsitelty oikeudessa:

      http://www.seiska.fi/user/profile/Isabella1983

    • Jarna Tummeli

      Tänään Mestarin Krouvin keikan silminnäkijä, nimimerkki Draaman Kuningatar on ansiokkaasti raportoinut Tampereen keikasta. Hän on kertonut myös, että Dolls Korporaation juontaja – Jarna Lahdenvuo – on itse asiassa mustalainen. Näin Draaman Kuningatar muotoili:

      ”… Sanotaanko nyt näin, että juttelin vielä jonkin aikaa siinä ulkona juontajan kanssa ja hän saoi mulle olevansa tummia… Antoi myös näytteen kaaleenkielestä, en tajunnut mitään, tiedä sitten. Myös mua pyydettiin mukaan yhden tumman toimesta…”

    • Raivoa Nurmijärvellä

      Raivoa Nurmijärven terveyskeskuksessa 5.8.2013 illalla... Hymy-näätien palstalle ilmestyi tällainen internet-avaruudesta poimittu viesti eräästä keskustelusta:

      "20:55 Joo, joo. Poliisit toi sen Jarnan sinne tk:hon ja se raivos puhelimeen jotai et "kytät ei päästä mua menee ku ne väittää et oisin uhannu tappaa jonku" ja plääplää sit Tuksu tuli sinne hetken pääst ja rupes sairaanhoitajilt kyselee jotai ja ku ne hoitajat sano et heil on vaitiolovelvollisuus ni tuksu rupes inttää siin kaikkee.

      Se Jarna kulki poliisit kummallaki puolellaan siel tk:s ja raivos vaan et hän ei luota tälläsen paskakylän ammattitaidottomiin työntekijöihin ja sit se jo vaati asianajajaa Aikamoist draamaa.."

      Tuo Lahdenvuon kiinniotto, verikokeet ja kuulustelut saattavat liittyä nimenomaan Karkkilan tapahtumiin, sillä hän on uhkaillut Karkkilassa tehtyjen rikosten uhreja, Tea Heinosta ja Jonne Vilhusta. Lahdenvuo tappamisen uhalla vaatinut näitä olemaan Poliisiin yhteydessä ja peruuttamaan rikosilmoituksen ja mahdollisesti käynnistetyn esitutkinnan - kaikin mahdollisin keinoin.

      On ilmeisesti niin, että rikosprosessi tässä vaiheessa saattaa ratkaisevasti heikentää Lahdenvuon asemaa lastensa huoltajuuskiistoissa isien kanssa.
      Ja onhan se kiusallista muutenkin; asuntomurrosta voi joutua ikävästi vankilaan juuri kun suuri keikkaputki Dolls Korporaatiossa on vauhdikkaassa alkukiihdytyksessä.

      Toinen Karkkila-rikoksen uhri, Tea Heinonen (”Jadmiras”), kirjoitti netissä la 3.8. noin klo 2:30 näin:

      ”Koitti pakottaa mua laittaa että kaikki ok. Ei edelleenkään ole. Jarna uhkailee edelleen, että tulee tänään mun ovesta uudestaan läpi ja että tekee mitä tahansa löytääkseen mut ja tappaa mut. Onneks löysin kaverin, jolla aseita, että tervetuloa!!!!”

      Tuo viesti ehti olla näkyvillä vain muutaman tunnin, kun se oli poistettu - ilmeisesti juuri uhkailun takia. Näätäperhe ehti sen kuitenkin taltioida ja toimittaa Poliisille.

      Jarna Lahdenvuo ( -Leskelä – Kervinen) ilmeisesti on etniseltä taustaltaan romani. Hän on taparikollinen, jolla on suuria vaikeuksia elämässään. Hänellä ovat riittävät taustaresurssit rikosten uhrien uhkailuun, vammauttamiseen ja tarvittaessa tappamiseen. Viisi vuotta sitten hän perusti Woman´s MC –rikollisjärjestön, josta raportoi rikoslehti Alibi:

      http://alibi.fi/alibin-parhaat/perustimme-naisten-rikollisjarjeston

    • .. ja Paavo tutkii..

      Seiska 8.8.2013:

      ”Johanna Tukiainen leipäveitsen kanssa kostoretkellä – epäillään törkeästä varkaudesta!

      Seiskan saamien tietojen mukaan kohublondi Johanna ”Tuksu” Tukiainen joutui viime viikolla taas virkavallan kanssa tekemisiin. Tuksun epäillään tunkeutuneen ystävättärensä kanssa Karkkilassa erään paikkakuntalaisen naisen asuntoon viime viikon tiistain ja keskiviikon välisenä yönä.

      Syynä asuntoon tunkeutumiselle oli se, että Tuksu epäili kyseisen naisen anastaneen kohublondille kuulunutta omaisuutta. Tuksun epäilyjen mukaan nainen olisi varastanut Tuksun puhelimen ja yhden hänen koiristaan hänen edellisviikonlopun rapujuhlistaan.

      Seiskan saamien tietojen mukaan Tuksu tunkeutui ystävättärensä kanssa naisen asuntoon rikkomalla oven. Naista ryhdyttiin uhkailemaan muun muassa mukana olleella leipäveitsellä. Lopulta Tuksu ja ystävättärensä poistuivat asunnosta mukanaan naisen puhelin ja tietokone.

      Jutun tutkinnanjohtaja, ylikomisario Paavo Myöhänen Lohjan poliisista vahvisti Seiskalle poliisin tutkivan tapausta.

      - Kahden naisen epäillään tunkeutuneen kolmannen naisen asuntoon. Rikosilmoitus on kirjattu nimikkeellä ”törkeä varkaus yms.” Nimikkeet voivat vielä muuttua tutkinnan aikana, Myöhänen kertoi.

      Seiskan saamien tietojen mukaan Tuksun koira löytyi lopulta Helsingistä vapaana juoksentelemasta ja ilmeisen riutuneena. Koiraa siis ei ollut kidnapattu, vaan se oli karannut rapujuhlista omia aikojaan.”

      Lähde: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-leipaveitsen-kanssa-kostoretkella-epaillaan-torkeasta-varkaudesta/1011688

      • Törkeä varkaus

        ”Törkeä varkaus

        Rikoslain 28 luvun 2 §:n mukaan, jos varkaudessa

        1) anastamisen kohteena on erittäin arvokas omaisuus,

        2) anastamisella aiheutetaan rikoksen uhrille tämän olot huomioon ottaen erityisen tuntuvaa vahinkoa,

        3) rikoksentekijä käyttää hyväkseen rikoksen uhrin avutonta tai hädänalaista tilaa,

        4) rikoksentekijä tai osallinen varustautuu teon toteuttamista varten ampuma-aseella, räjähdysaineella taikka muulla näiden kaltaisella vaarallisella välineellä tai

        5) rikoksentekijä murtautuu asuttuun asuntoon

        ja varkaus on myös kokonaisuutena arvostellen törkeä, rikoksentekijä on tuomittava törkeästä varkaudesta vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään neljäksi vuodeksi.”

        Törkeän varkauden tunnusmerkit ovat täyttyneet Karkkilassa kohtien 3, 4, ja 5 nojalla.


      • Rikoslain 31 luv 1 §

        Rikoslain 31 luv 1 §

        Ryöstön tunnusmerkistö täyttyy, kun tekijä käyttää väkivaltaa tai uhkaa käyttää väkivaltaa ja tämän lisäksi varastaa toisen omaisuutta. Määritelmä rikoslaissa:

        ”1 § Ryöstö. Joka

        1) käyttämällä henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai uhkaamalla välittömästi käyttää sellaista väkivaltaa toisen hallusta anastaa tai ottaa luvattomasti käyttöön toisen irtainta omaisuutta taikka

        2) sellaista väkivaltaa tai uhkausta käyttämällä pakottaa toisen luopumaan taloudellisesta edusta, johon rikoksentekijällä tai sillä, jonka puolesta hän toimii, ei ole laillista oikeutta, on tuomittava ryöstöstä vankeuteen vähintään neljäksi kuukaudeksi ja enintään kuudeksi vuodeksi.

        Yritys on rangaistava.”

        Ryöstöstä tuomittavan rangaistuksen minimi on siis neljä kuukautta vankeutta. Tämä on sama kuin törkeässä varkaudessa. Ryöstöstä tuomittavan rangaistuksen yläraja on kuusi vuotta. Tämä on kaksi vuotta korkeampi kuin törkeän varkauden maksimirangaistus.”


    • Tutkintavankeuteen..

      On kiinnostavaa kuulla tämän Karkkila-casen vaiheista lisää, kunhan rikosprosessi esitutkinnan kautta pääsee kunnolla vauhtiin. Tukiaisen ja Lahdenvuon tutkintavankeuskaan ei ole poissuljettu asia nyt prosessin alussa.

    • Dolls-kauhukaksikko
      • Viljakäärme 666

        Heinä-elokuun vaihteessa 2013 Dolls-parivaljakko Tukiainen & Leskelä yksissätuumin lähetti Mia Oksaselle Halsualle rotanraatopostia. Samanlainen satsi rottia sujautettiin naapurin postilaatikkoon Jollaksessa. Sitten jäätiin hykertelemään ja kuulolle.

        Mutta, mutta. Jokainen karvakamu Näätälandiassa heti arvasi ja tiesi, ketkä olivat lähetysten takana. Naisillekin alkoi iskeä paniikki stringien sisään: poliisin jäljittämistä ja kiinniottoa alettiin pelätä tosissaan.

        Tuksu jopa poisti kahdesta puhelimestaan sim-kortit ja akut; siihen kokeneempi kieroilija – Jarna – häntä neuvoi ja jatkoi:

        ”Mee tavalliselle koneelle ja pist puhelin kii. ne ei pysty facebookin kautta jäljityttää ku palvelin on jenkeissä.”

        Samaan aikaan rottaposti-uutinen levisi ja syveni. Faunatar-eläinkaupan myyjä antoi todistuksen, jonka mukaan Tukiainen ja Leskelä olivat käyneet rottaostoksilla.

        Sitten iski lopullinen paniikki. Jarna päättikin, että hän sanoo ostotilanteesta sellaista, että ”on menettänyt muistinsa humalatilan takia.” Lopuksi Dolls-parivaljakko mietti peitetarinaa viljakäärmeestä, jolle ”rotat syötettiin.”

        http://pastebin.com/970pBfwN

        Että semmottista glamouria.


      • Hymy raportoi 6.8.

        Hymy raportoi 6.8.2013:

        ”JUURI NYT: Poliisit Tukiaisen ex-keikkamyyjän kotona - shokkipaketti saapui postissa!

        Poliisi on vieraillut Pohjanmaalla kohuartisti Johanna Tukiaisen entisen keikkamyyjän kotona. Nainen pyysi virkavaltaa avaamaan hänelle saapuneen haisevan paketin.

        Myös ravintoloitsijana toimiva nainen on järkyttynyt paketin sisällöstä. Lähetyksestä on tehty rikosilmoitus. Toistaiseksi ei ole tiedossa, kuka lähetyksen takana on.

        Mitä paketissa oli?

        - Kaksi aikuista ja kaksi pientä rottaa kuolleina. Oli myös kaksi pikkulintua. Haisivat jo aika paljon, nainen kuvaa Hymylle.

        Oliko mukana mitään kirjettä?

        - Kyllä. Siinä todettiin Jumalan kostavan kohukirjan kirjoittajalle.

        Paketin saanut nainen on toiminut Tukiaisen keikkamyyjänä ja kiertuemanagerina noin vuosi takaperin. Tiedossa on, että Tukiaisella ja hänellä on ollut erimielisyyksiä. Hän ei ole paljastanut julkisuudessa kirjoittaneensa kirjaa. Poliisi tutkii nyt asiaa ja lähetyksen alkuperää.”

        Arikkeli kuva: http://www.hymy.fi/viihdeuutiset/juuri-nyt-poliisit-tukiaisen-ex-keikkamyyjan-kotona-shokkipaketti-saapui-postissa


      • Hymyn artikkeli 6.8.

        Hymyn artikkeli 6.8.2013:

        "Ex-taustahahmo: Miksi poliisi ei jo puutu Tukiaisen koheltamiseen!

        Johanna Tukiaisen taustalla toiminut viihdeammattilainen ihmettelee poliisin suhtautumista kohukuningatar Johanna Tukiaiseen ja tämän edesottamuksiin.

        Nainen on tuomittu useita kertoja ja tulevana perjantainakin on määrä käsitellä kahta oikeusjuttua, joissa Tukiainen on vastaajana.

        Äskettäin Tukiaiselta vietiin koirat ja hänen on uutisoitu olleen murtopaikalla, jonne kutsuttiin myös poliisi. Tänään keikkamyyjä sai kuolleita rottia sisältävän pakettilähetyksen.

        - Minulla on epäilykseni, nainen kertoo Metropolin haastattelussa.

        Hymylle ex-keikkamyyjä toteaa, että Tukiainen pitäisi pikimmiten korjata säilöön rikollisen toiminnan estämisen jatkamiseksi. Hän kuuluttaakin poliisilta nyt toimia."

        Vielä linkki: http://www.hymy.fi/viihdeuutiset/ex-taustahahmo-miksi-poliisi-ei-jo-puutu-tukiaisen-koheltamiseen


      • Pääpiirteitä

        Tapahtumien kulun pääpiirteet:

        * Mia Oksanen toimi Tuksun keikkamyyjänä vuonna 2011
        * Yhteistyö päättyi muun muassa sopimuserimielisyyksiin vuoden 2011 lopussa
        * Yhteistyön päätyttyä Tuksu haukkui julkisesti Oksasen ja tämän lapsen

        * Keväällä 2012 julkaistiin sopimuksenmukainen sarja keikkakiertueesta tv:ssä. Ohjelman tuottajana oli Metrotuotanto.

        * Tuksu katsoi, että ohjelman tekemisestä laadittua sopimusta on rikottu ja teki rikosilmoituksen. Poliisi alkoi tutkia asiaa.

        * Marraskuussa 2013 syyttäjä Poliisin tutkinnanjohtajan esityksestä päätti, että asian esitutkinta lopetetaan "ei rikosta" -periaatteella.

        * Kesäkuussa 2013 ilmestyi Koko kansan Johanna - paljastuksia kulissien takaa. Kirjan tuottaja/ kustantaja oli Metrotuotanto.

        * Yksi kirjan kirjoittajista on Mia Oksanen.
        * Tuksu suuttui ja uhkaili Oksasta koko kevään ja kesän.

        * Kesän aikana Tuksun seuraan liittyi rikollisen luonteen omaava Jarna Leskelä
        * Elokuussa 2013 Tuksu ja Jarna lähettivät Oksaselle Halsualle kuolleita rottia.

        * Marrskuussa 2013 "Tuxuleaks" paljasti rottapostittajien viestiliikenteen.
        * Seuraavaksi Tuksun ja Jarnan lähettämää rottapostia käsitellään oikeudessa.


      • Semmottista
        Pääpiirteitä kirjoitti:

        Tapahtumien kulun pääpiirteet:

        * Mia Oksanen toimi Tuksun keikkamyyjänä vuonna 2011
        * Yhteistyö päättyi muun muassa sopimuserimielisyyksiin vuoden 2011 lopussa
        * Yhteistyön päätyttyä Tuksu haukkui julkisesti Oksasen ja tämän lapsen

        * Keväällä 2012 julkaistiin sopimuksenmukainen sarja keikkakiertueesta tv:ssä. Ohjelman tuottajana oli Metrotuotanto.

        * Tuksu katsoi, että ohjelman tekemisestä laadittua sopimusta on rikottu ja teki rikosilmoituksen. Poliisi alkoi tutkia asiaa.

        * Marraskuussa 2013 syyttäjä Poliisin tutkinnanjohtajan esityksestä päätti, että asian esitutkinta lopetetaan "ei rikosta" -periaatteella.

        * Kesäkuussa 2013 ilmestyi Koko kansan Johanna - paljastuksia kulissien takaa. Kirjan tuottaja/ kustantaja oli Metrotuotanto.

        * Yksi kirjan kirjoittajista on Mia Oksanen.
        * Tuksu suuttui ja uhkaili Oksasta koko kevään ja kesän.

        * Kesän aikana Tuksun seuraan liittyi rikollisen luonteen omaava Jarna Leskelä
        * Elokuussa 2013 Tuksu ja Jarna lähettivät Oksaselle Halsualle kuolleita rottia.

        * Marrskuussa 2013 "Tuxuleaks" paljasti rottapostittajien viestiliikenteen.
        * Seuraavaksi Tuksun ja Jarnan lähettämää rottapostia käsitellään oikeudessa.

        Tapaus on sitten selvitetty, käräjäoikues kutsuu rötöstelijöitä.


      • Rikollisneromme
        Rotanraatopostia kirjoitti:

        Halsualaisen Mia Oksasen saama rotanraatopostilähetys.

        1) Kirjekuoren osoitepuoli:

        http://3.bp.blogspot.com/-4MifSihTpbI/UgDsnl0n_UI/AAAAAAAAAzY/JE6s2hFyUfw/s1600/IMG_6063.JPG

        2) Taustapuoli teksteineen:

        http://3.bp.blogspot.com/-TU3QZ8ZVTFY/UgDs0l_FGXI/AAAAAAAAAzk/VayBTcOhm3U/s1600/IMG_6066.JPG

        3) Rotta ja muutama kärpänen:

        http://4.bp.blogspot.com/-2p_mMcYNnyA/UgDs10EijJI/AAAAAAAAAzs/sn4KxEoNmcY/s1600/IMG_6069.JPG

        4) Rotta selällään ja linnunpoikanen kortin tekstin päällä:

        http://1.bp.blogspot.com/-dIgfbgTIwL4/UgDtGvgnESI/AAAAAAAAA0A/m1QXl3P5uIo/s1600/IMG_6072.JPG

        5) Viesti Mia Oksaselle, kortin teksti:

        http://3.bp.blogspot.com/-MMLg3J7CfQw/UgDtGYxqV6I/AAAAAAAAAz8/9UtjPeoiZQw/s1600/IMG_6074.JPG

        6) Rotan peräpää ja linnunpoikasen pää:

        http://4.bp.blogspot.com/-Odi_phhX2_I/UgDtJcka8ZI/AAAAAAAAA0M/Aenz5uxLS74/s1600/IMG_6076.JPG

        7) Viestikortin kuvapuoli läheltä:

        http://3.bp.blogspot.com/--vunl48Y6qQ/UgDtUxGjYNI/AAAAAAAAA0U/O8OC83zSfCI/s1600/IMG_6079.JPG

        8) Rotta ja kortti:

        http://4.bp.blogspot.com/-uJl-7rhEOxo/UgDtVEbQkiI/AAAAAAAAA0Y/htq1xSlp7Eg/s1600/IMG_6080.JPG

        Jopas jotakin, kyllä nuo rikollisen luonteen omaavat akat osaavat olla tyhmiä.


    • Seiska 12.8.2013

      Parivaljakon törttöily jatkui viime viikon lopulla Riihimäellä. Seiska raportoi 12.8.13:

      ”Tuksu kiinni törkeästä ratista – katso paljonko puhalsi!

      Seiskan saamien tietojen mukaan Johanna Tukiainen on jälleen kerran syyllistynyt laittomuuksiin. Riihimäen poliisi vahvistaa napanneensa kohublondin kiinni viime viikon lopulla törkeästä rattijuopumuksesta epäiltynä.

      – Pitää paikkaansa, että Johanna Tukiaista epäillään törkeästä rattijuopumuksesta. Hän puhalsi paikan päällä poliisin alkometriin 1,53 promillea. Esitutkinta on loppusuoralla, ja juttu lähtee pian syyttäjälle, tutkinnanjohtaja Ari Turunen kertoo Seiskalle.

      Mikäli Tuksu todetaan syylliseksi törkeään rattijuopumukseen odottaa häntä vähintään 60 päiväsakon tai enintään kahden vuoden ehdoton vankeusrangaistus.”

      Lähde: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Tuksu-kiinni-torkeasta-ratista-katso-paljonko-puhalsi/1012381

      • Rattijuopot!

        Rattijuoppo vaarantaa viattomien ihmisten hengen ja terveyden.
        Kumpi todellisuudessa ajoi, Jarna vaiko Tuksu?


    • Tupenrapinat alkavat

      Nyt alkavat välienselvittelyt Tuksun ja Jarna Lahdenvuon ja mustalaisten kesken. Iltamakasiini raportoi 18.8.2013:

      ”Johanna Tukiainen: Tämän väärän todistuksen annoin poliiseille

      Johanna Tukiainen peruu lausuntoaan poliisille.

      Johanna Tukiainen kertoi peruvansa lausunnon, että hän olisi ajanut autoa humalassa. Tapaus sattuu selkkaukseen, joka tapahtui Riihimäellä.
      Samoihin aikoihin hän on kertonut julkisuudessa autonsa varastetun.
      Myöhemmin hän on todennut autonsa löytyneen, mutta että se hinataan takaisin Jollakseen avainten katoamisen vuoksi.

      - En ajanut autoa humalassa. Sanoin poliiseille väärin, koska pelkäsin uhkaavan tilanteen edessä.”

      Lähde: http://iltamakasiini.fi/johanna-tukiainen-taman-vaaran-todistuksen-annoin-poliiseille/

      Tapahtumien todennäköinen kulku.

      Juomingeista lähdettäessä ajelemaan takaisin Riihimäen Peltosaareen yöllä 8.-9.8 Tukiainen oli Sitikan haltijana luovuttanut ajoneuvon humaltuneelle ja lääkeövereissä olleelle Lahdenvuolle, joka täräytti autolla ajoradan ulkopuolelle. Kaksikon ollessa liikkeellä yleensä juuri Lahdenvuo ajaa autoa, koska hänellä on enemmän ajotuntumaa.

      Auto siis kolaroitiin, ja käsillä oli Iso Ongelma ja paljon pelissä.
      Tukiainen maaniteltiin ja uhkailtiin ottamaan syy onnettomuudesta kontolleen, ja Lahdenvuo poistui nopeasti paikalta (varmaankin) Kyösti Hedmanin asuntoon. Päätettiin siis uhrata Tukiainen, joka ei tajunnut tilannekuvaa övereissään yöllä.

      Niinpä hän otti niskaansa törkeän rattijuopumuksen ja ajokiellon uhan. Näin Lahdenvuo, joka poistui paikalta, ei saane mitään rangaistusta, vaikka todennäköisimmin ajoi autoa, ja hänen huurunsa ehtisivät joka tapauksessa haihtua, jos asiaa myöhemmin selviteltäisiin.

      Poliisi korjasi Tukiaisen Sitikan luota Hämeenlinnan putkaan omakohtaisesti selviämään ja asian selvittämiseksi. Tukiainen saapui 9.8. iltapäivällä Hämeenlinnasta suoraan Vantaan käräjäoikeuteen edellisyön likaiset rytkyt päällään, mutta ilman kenkiä, jotka olivat kadonneet ennen kolaria pissisretkellä Riihimäen pöheikköihin.

      http://2.bp.blogspot.com/-vyAQf5VExrY/UgfNXqw0IeI/AAAAAAAAAuY/Am4UCiABxj8/s1600/rrr.jpg

    • Dolls-välirikko!

      Ennakoituja, ratkaisevia erimielisyyksiä Tuksun ja Jarna Leskelän (-Lahdenvuo-Kervinen-Whateverin) välillä... Tuksu tykitti Facebookissa 2.11.13 alkuyöstä:

      "Älä puutu mun elämääni, senkin kiero ämmä ! Haluat kaiken itselleasi. Sinä et ole minun sisko vaan Julia Kaikkean haluat muiden syyksi. Sinä olet pahoinpidellyt muita. Miten sinun lapsesi voivat: ovat huostassa !!!1!! Kiero Jarna !!!1!"

    • Lääkebisnes

      Ella ja Jarna välittävät reseptilääkkeitä bisneksenä Tukiaisille!

      Hymy-näätien palstalla nimimerkki ”Kymmenes Tukiainen” on raottanut Johanna ja Julia Tukiaisen keskinäistä Facebook-viestiliikennettä ja glamourin kulissien takana rehottavaa pimeää lääkebisnestä.

      Esimerkiksi, Tukiaisten siskosten kaveri – Ella – välittää ja myy lääkeriippuvaisille siskoksille reseptikaupan piirissä olevia lääkkeitä (Julia T:lla on pari Ellaa Facebook-kavereina):

      1. Diapameja (käytetään ahdistuneisuuden, levottomuuden ja tuskatilojen hoitoon),

      2. Optiparia (käytetään masennuksen ja paniikkihäiriön hoitoon),

      3. Ketipinoria (käytetään skitsofrenian ja kaksisuuntaisen mielialahäiriön hoitoon ja uusiutumisen estoon), ja

      4. Rivatrilia (käytetään epilepsian hoitoon. Viestissä se oli muodossa ”revitalia”).

      Kaupat sovitaan puhelimitse, maksetaan käteisellä. Toinen lääkkeiden välittäjä ja myyjä on Jarna Lahdenvuo (-Leskelä-Kervinen). Hän laittomien lääkkeiden välitysverkoston jäsenenä ja yhtenä avainhenkilönä on tehnyt itsestään tarpeellisen apulaisen, hyödyllisen idiootin, lääkeriippuvaisten Tukiaisten siskosten silmissä:

      a) heinäkuu 2013: http://aijaa.com/VfWTYe

      b) heinäkuu 2013: http://aijaa.com/1zJrLe

      c) elokuu 2013: http://aijaa.com/ArPf53

      Muistettakoon vielä, että Helsingin käräjäoikeudessa 23.5.2013 Julia ja Markku Tukiainen tuomittiin sakkoihin. Moitittavat teot oli tehty tammikuussa ja marraskuussa 2012. Juliaa syytettiin lääkerikkomuksen lisäksi näpistyksestä, ratkaisu: 30 päiväsakkoa. Markkua syytettiin lääkerikkomuksesta, ratkaisu: 20 päiväsakkoa.

    • Nyk. Jarski Kervinen

      Jarna Anne Kristiina Leskelä (ent. Jarna Lahdenvuo, ent. Jarna Kervinen, ent. Kristiina Kervinen) tunnetaan nykyään nimellä Jarski Kervinen.

      • Mitäs häpeilee?

        Nimi vaihtuu tiheään? :)


    • Tärisevä Napa

      Miten Woman´s MC –rikollisjärjestön perustaja – Jarna Anne Kristiina Leskelä – ujuttautui Johanna Tukiaisen tukinaiseksi?

      Näinhän se kävi kevättalvella 2013:

      Jarna aloitti yhteydenottonsa Tuksuun netitse ja kertoi olevansa selvänäkijä, jolla olisi tärkeää tietoa Tuksun kolmesta siipihomosta, huojuvasta. Varsin ovelaa... Yhteyttä ei kuitenkaan tahtonut syntyä, vaikka Jarna vielä kehui Tuksun ”ihania mekkoja ja hattuja.” Tuksulla kun oli muuta menoa, murhetta ja ahdistusta koko kevät.

      Kesäkuun 2013 lopulla kaverisuhde alkoi ottaa tuulta purjeisiin, kun Jarna ”kirosi JUHAN” (Immosen). Lisäksi, hän lupasi laittaa ”NBK-jätkät” käymään Arto Länsmanin uuden tyttöystävän, Sannan, luona, jotta tämä ”oppisi olemaan.” Ja kuten muistamme, taitava kirjoittaja Somebody (Sanna tai Sannan bestis) lopetti äkisti bloginsa julkaisemisen ja hävitti vanhat tekstinsä blogosfääristä. Näinhän se käy. :)

      Kuitenkin, Tuksu varsinaisesti syttyi liekkeihin vasta, kun Jarna kertoi ja väitti, että muuan Mika Lahtonen antoi hänelle tyrmäystippoja Kämp-hotellissa vuonna 2007 ja sitten ”söi hänen kaulansa.”

      BINGO!

      Kas kummaa, Tuksullahan oli juuri samanlainen kokemus samasta miehestä. Mitenkäs sattuikaan! Niinpä parivaljakko päätti ”kiristää” Hymy-lehden nykyistä päätoimittajaa, Mika Lahtosta, näillä kokemusperäisillä tiedoillaan.

      Edelleen, orastavan kaverisuhteen kemoterapeuttinen perusta alkoi vahvistua, kun keskustelussa ja käytännön toimissa päästiin bentsoihin, rivatrilleihin ja lyricoihin.

      Tuksullahan aivojen reseptorit aukinaisina huusivat lisää aineita kuin linnunpoikien suut pesässä. Hän aivan tärisi ja vapisi, ja lähti pian junalla Hyvinkäälle ja edelleen Nurmijärvelle hakemaan nappeja, noita huumaavia lääkkeitä. Ja niin Tukiaisen ja Leskelän kaverisuhde sai lujan kemiallisen sinetin. Ja oppu on Suomen glamourisinta rikoshistoriaa, josta on tähän mennessä nähty vasta alun alku.

      Tässä koko tarina: http://pastebin.com/2QhWPpdJ

      -ddd-

    • Dolls Korporaatio

      Jarna Leskelä ( - Lahdenvuo - Kervinen – Kristiina Kervinen – Jarski Kervinen) avautui 4.11.2013 Facebookissa:

      "No niin kyllä tääkin päivä koitti irtisanoudun että teen mitään yhteistyötä Johanna Tukiaisen kanssa.

      Johanna Tukiainen murtautui (karkkilalaisen) nuoren tytön asuntoon ja on laittamassa sitä minun piikkiini. Asia oli näin että Johanna Tukiainen joi tytön viinit ynms. Ja varasti tietokoneen sieltä.

      Lisäksi hän myös ajoi ilman ajokorttia ratin, Eli hän sai syytteen ajokortittaajosta sekä kortitta-ajosta. Johanna puhalsi 1.53. Onko törkeä ratti en sitä tiedä. Johanna väittää että auton ratissa on ollut romanimies, itse en tälläistä muista muistan kun heräsin auton takapenkiltä, että pihalla oli alaston Johanna. Ketään muuta pihalla en nähnyt. nHäntä ei ole missään vaiheessa uhattu millään puukolla mitä hän väittää.

      Lukuisia kertoja hän on haukkunut eri ihmisiä varkaiksi, myös minua.

      Olen yrittänyt auttaa häntä hänen alkoholiongelmiensa takia. Lisäksi hän väittää että olen myynyt lääkkeitä hänelle, siskolleensa. Asia on niin ettei minulle ole edes reseptiä kyseiselle lääkkeelle.

      Turun reissulla (1.-3.11.) minulla hävisi lääkkeitä mitkä on määrätty hermokivun hoitoon, minulla on todettu 2005 ms-tauti. Laukkuni oli auton takapenkillä. Ja siellä oli vain Johanna. En voi syyttää että hän otti ne mut jotenkin ne vain hävisivät.

      En aio enää olla hänen kanssaan missään tekemisissä.
      Mulle riittä nämä syytökset ja pääsen olemaan rauhassa."

      • Tuksun minipossu

    • Dolls-aamu 1

      Johanna Tukiaisen Dolls Diary -kirjoitus 12.11. aamulla:

      ”TÄRKEÄÄ JA VAROITTAVAA ASIAA KAIKILLE!!!!!
      TÄSSÄ ON OIKEA JOHANNA TUKIAINEN!!!!

      Olen hakenut lähestymiskiellon Jarnalle, pelkään häntä henkeni puolesta.
      En halua olla missään tekemisissä hänen, tai minkään rikollisuuden kanssa, varsinkaan kun se menee sille asteelle että minun henkeäni uhataan ja minut uhataan hakata teho-osasto kuntoon.

      Petri pelasti minut, koska hän veti koko Facebook sivuni pois lyhyessä ajassa.
      Petri Penna oli nopeampi kuin Jarna.

      Isäni sanoi, että hänen hankkimillaan "pöllöillä" on asiaa. "Pöllö" kertoo minulle kuka murtautui Facebook sivuilleni. Ja niin kertoikin, murtautuja ei ole miespuolinen henkilö eikä kukaan esim. homoseksuaalikavereistani, vaikka minulla on ollut riitoja heidän kanssaan.

      Kyseessä on minua n.6 vuotta nuorempi nainen joka on psyykkisesti todella sairas. Viesti sinulle: LOPETA UHKAILUNI JA HENKENI UHKAAMINEN!!!!!!!! SUOMEN POLIISIT OVAT VOIMAKKAAMPIA KUIN SINÄ!!!!!!!!!!!

      Älä ota minuun mitään yhteyttä, olen hakenut lähestymiskiellon ja poliisit suojaaavat minua kokoajan.

      SINÄ OLET SUSI LAMMASTEN VAATTEISSA!!!!!

      Kieroilit elämääni sillä varjolla, että kristitty (muka!!!!!!). Sinulla voi olla yliluonnollisia kykyjä, mutta Jeesus Kristus on minun suojanani, etkä sinä voita minua! Tuliko nyt selväksi, ei yhtään mitään uhkailua enää!!!!!!!!!!!!!!"

      • Dolls-aamu 2

        Johanna Tukiaisen Dolls Diary -kirjoitus 12.11. aamulla:

        ”ET PELOTA MINUA JARNA!!!!!!
        MIKSI KELLOKOSKI EI VOI OTTAA SUT KUNNOLLA SISÄÄN????

        Miksi tämä maa on täynnä avohoitopotilaita????? Tässä ei ole kyse siitä, että "minulla olisi pokkaa" vaan siitä, että minua jatkuvasti käytetään hyväksi eri tahoilta, nyt tähän on sekaantunut myös erään suuren viihdelehden päätoimittaja joka tekee yhteistyötä Jarna Kervisen kanssa (kysessä ei ole Seiska.)

        Olet pelotellut jo ihan tarpeeksi ihmisiä, mutta minä olen täällä oikealla nimelläni (persoonallisuuteni ei ole hajonnut, olen ihan edelleen Johanna Tukiainen!!!!!!) eikä teistä kukaan voi mua uhkailla!!!!!!!

        Jos väität tulevasi ovieni läpi kotiini, niin kuules nyt, mulla on ollut jo aiemmin suoja ja se tulee olemaan myös tästä eteenpäin!!!!! Nyt en puhu pikkukoiristani. Teit identiteettivarkauksen esiintymällä minuna Facebookissa, sekä laittomia uhkauksia. Tiedät kyllä kenelle puhun tällä hetkellä!!!!!

        V.......te "näädät" pidätte mua tyhmempänä kuin olen!!!!!!

        Halusin tahalleen kaataa Facebook sivuni ja tänne pitäisi myös salasana vaihtaa, jota nyt ei näytä pikkuveljeni saavan aikaiseksi, mutta tekijähän on nyt jo täysin selvä.

        Henk.koht. keskusteluni vuodettiin ympäri nettiä (eikä niistäkään viesteistä kaikki ole minun kirjoittamiani) ja tiedän ihan tasan tarkalleen kuka on tässä pääjehuna. Liittyy mediaan 100% joka myös uhkailee minua.

        Nyt minä en vain ota tätä vakavasti myös poliisit myös. VIHDOINKIN!!!!!!!!!!!!

        Jarna, mene takaisin Kellokoskelle!!!!”


      • Aspekti tämäkin

        Turha tässä on spekuloida ennen kuin nähdään, mitä naisten välillä kohta todellisuudessa tapahtuu.


      • Xoxo-Jarna 14.11.

        Jarna kommentoi 14.11. Tuksun purkausta (12.11.):

        ”Uskomatonta

        Sain äsken luettavaksi sellaista, mitä en olisi ikinä uskonut näkeväni.
        Se päivä astui kehiin juuri äsken, ja olen pettynyt.

        Näin noin vuosi sitten näyn. Siinä oli kolme homopoikaa, ja sanoin Johannalle, että lähin on se pahin. Johanna oli kokoajan siinä uskossa, että se on hänen kaverinsa Juha. Ei ollut, vaan se oli kiltti trans-seksuaalinen Petri. Se on jäänyt kommenteissaan valehteluissa kiinni. Esim, Albertinkadun sähköt on laitettu jne. vaikka ei ole. Miksi valehdella sellaista, mistä jää kiinni heti.

        Petri on höpöttänyt Johanna täysin minua vastaan, jne. Petri hyötyi kaikesta, mitkä tuli julki. Miksei hänen ja Johanna viestejä ei tullut... Sitä saamme miettiä... Minä en ole puhunut Johanna T:n kanssa mitään puhelimessa. Tomi on ainoastaan silloinkin pyytänyt Johanna velkarahoja.

        Olen erittäin pettynyt noihin kirjoituksiin, mitä Johanna on laittanut. Minä en ole uhkaillut häntä. Koirista olen ainoastaan sanonut, että niitä pitää ulkoilututtaa eikä antaa pissata keittiön nurkkaan (mistä minä aina ne siivosin).

        En ole uhannut häntä millään lailla, ja noi blogikirjoitukset ovat törkeitä mitä siellä on. Lisäksi minusta Johanna on syyllistynyt myös kirjesalaisuudenrikkomiseen, koska on antanut facebook-salasanansa. Xoxo-Jarna.”

        Jarnan blogi: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2013/11/uskomatonta.html


      • Eivät enää väleissä

        Eli välirikon myötä Tuksun ja hänen koiriensa Nurmijärven piilopaikka Jarna Leskelän/ Lahdenvuon/ Kervisen luona - Sorvankaarella - on jäänyt pois käytöstä marraskuun 2013 alussa.


    • Riemuruutana

      Lähimmän vuoden sisään Tuksu ja Jarna kohtaavat oikeudessa toisensa vielä monta kertaa... niistä tulee hauskoja showsessioita meille kaikille.
      Ja palstalla poreilee taatusti!

    • Lahtosen Salarakas

      Ehkä Jarna ajatteli hyötyvänsä taloudellisesti Tuksusta esim. siten, että pääsee sitten aikanaan kertomaan juttujaan Hymyn päätoimittajalle, Mika Lahtoselle, johon hänellä oli ennestään läheinen suhde. Onhan Jarna Lahtosen rakastajatar.

      • Mediamoguli 666

        Kukas Hymyssä nyt tekee Jarna-artikkelit?


    • Iso Käsi puhuu

      Koska Jarnalla on kytkyjä rikollisjärjestöihin ja rikollisiin, Tuksu saa kohta huuteluistaan "isolla kädellä."

      Myös Kyösti ja Terno Hedman ovat käärmeissään Tuksun toiminnasta, ja heimolaiset janoavat kostoa mm. Riihimäen Papillon-keikan yhteydessä 7.12.13

    • Lohjan ABC?

      Luin jostain huhun, että Jarna olisi muuttamassa Lohjalle ja aloittamassa työt vuodenvaihteen jälkeen.

      • Muuttoa pukkaa?

        Jarna 17.11. Seiska Livessä:

        ”Muutto Lohjalle!

        No niin kaikki pöhellykset on tehty ja nyt alan viettää sitä normaalia elämää, vihdoinkin.

        Hävettää kaikki mitä on tehty, ja ehkä ensimmäinen asia elämässäni mitä kadun, olisi pitänyt pysyä Tukiaisista erossa. Vitsi ku näin näyn niin ei ois ikänä pitänyt ottaa yhteyttä.

        No kaikesta oppii ja tää on yksi asia mistä todellakin olen ottanut opikseni. Nyt muutto Lohjalle ja uuteen työpaikkaan mikä alkaa Tammikuussa. Ja rauhallista perhe-elämää. Sen verran paljastan, että tää uusi koti on omakotitalo. En tiedä kuinka paljon enää kirjoittelen tänne, tästä julkisuudesta on päästävä pois! Xoxo- Jarna-”

        Postaus: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Muutto-Lohjalle/1023579#content_1023579


      • Kommentointeja

        17.11. käytiin Seiska Liven kommenttiosiossa tällainen keskustelu:

        Jarna Lahdenvuo: "Pakko kirjoittaa tänne. Oletko kateellinen tästäkin ett muutan Lohjalle omakotitaalon. missä on toinen pikkuasunto vieressä, ja KOIRA-AITAUS, että koirat voi olla pitkää pihalla ja se ei ole mikään neliön kokoinen."

        Jasminin Stalkkeri


    • Tuliko bänksit?

      Jarna, elämän vaikeus ja varjot rakkaudessa (Facebook -avautuminen 18.11.):

      "Eilen ja toissa päivänä olin onnellinen kuin vuosiin, mutta viimeyönä kaikki muuttui täydeksi pas-kaks.

      Sanat muuttui todellisesti. Ai niin toinen laittaa viinan piikkiin kaiken et olin kännissä... joopa joo... todellisuus on toista.

      Miks oon sinisilmänen ja kiltti. Luulin tuntevani tän miehen vuosien tuttavuuden jälkeen... niin onnellinen vuosiin... kun luet tätä niin kiitos sanoista mitä sanoit ja kiitos et oon epäkelpoihminen... miten joku voi muuttuu noin... en tajuu... enpä ole kenenkään miehen takia itkenyt kuin vuonna 2006..."

      • Näin sit kävi

        Ei siis muuttoa Lohjalle.


    • J-nimet

      Tuksun Seiska Liveen (ym.) Jarna usein kommentoi nimimerkillä "Jenny."

    • Hymy 27.11.2013

      Hymy 27.11.2013 kertoi uuden glamour-käänteen:

      ”Tuksun ex-ystävän näpäytys:
      Ryhtyi seurustelemaan Länsmanin kanssa ja esiintymään pila-Tuksuna!

      Johanna Tukiaisen ystävänä ja keikkajuontajana julkisuuteen tullut Jarna Lahdenvuo on Hymyn saamien tietojen mukaan luopunut yhteistyöstä Tuksun kanssa.

      - Jarna on kertonut Facebookissa ryhtyneensä seurustelemaan Arto Länsmanin eli Tuksun ex-aviomiehen kanssa. Kaiken lisäksi hän aikoo ryhtyä esiintymään Tukiaisena parodioiden kohujulkkiksen hahmoa, Hymylle juorutaan.

      Jarnan Facebook-sivuilla pila-Tuksusta on jo saatu esimakua. Jarna on pukeutunut pitkään blondiperuukkiin ja hän istuskelee pullon kanssa lattialla pähkäillen Hämeenlinnan naisvankilaan lähtöä. Jarnan parodiavideo:

      https://www.facebook.com/photo.php?v=10201981929806423&set=vb.1130702911&type=2&theater

      Artikkeli: http://www.hymy.fi/uutiset/tuksun-ex-ystavan-napaytys-ryhtyi-seurustelemaan-lansmanin-kanssa-ja-esiintymaan-pila-tuksuna

    • Kiero-Liero

      Tuksun viesti Jarnalle 28.11. illalla:

      ”Jarna, sä et ole aiheuttanut muuta kuin ongelmia mulle.
      Turha nyt leikkiä jotain UPEETA koiranhoitajaa, kiero liero.”

    • Kemoterapisti

      Hoh, hoijakkaa... Julian kuolonuutisen kiiriessä Jarnalle tajusi hän tilaisuutensa tulleen ja soitti Tuksulle, tarjosi rauhottavia lääkkeitä ostettavaksi ja riensi eilisiltana Tuksun seuraksi Helsinkiin. Hän myös Facensa Tuksun käyttöön: http://aijaa.com/M46fgT

      • Jarna, ketipinoristi

      • Sorvankaareen

        Tuksu kertoi 18.12. iltapäivällä poistuvansa Helsingistä:

        ”Johanna Tukiainen: Julia halusi paratiisiin!

        Johanna Tukiaisen sisko Julia Tukiainen löydettiin maanantaina 17. joulukuuta menehtyneenä kotoaan Helsingin Jollaksesta. Johanna näki Julian viimeisen kerran kaksi päivää ennen tämän kuolemaa.

        - Julia sanoi, että hän haluaa Havaijille. Hänen suurin unelmansa oli päästä paratiisiin. Sanoin, että sinä pääset paratiisiin, Johanna sanoi Seiskalle tiistaina.

        - Se oli hänen viimeinen lauseensa, jonka hän sanoi minulle: Julia haluaa paratiisiin, missä kaikki on hyvin ja onnellista. En voi uskoa tätä todeksi.

        Johanna haki kriisiapua suruunsa tiistaina. Samana iltana hän kertoi Seiskalle vetäytyvänsä lepäämään ja rauhoittumaan Helsingin ulkopuolella asuvan ystävänsä luokse.”

        http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-Julia-halusi-paratiisiin/1027398


      • Siivouspartio J & J

        Kuultaan uutisen Julian poismenosta, Jarnalla tuli pissit stringeihin, sillä hän oli myynyt Julialle laittomia kolmiolääkkeitä. Ja ilmeisesti juuri yliannostukseen takia Julia kuoli.

        Oli siis muodostunut iso ongelma: mitä jos joku löytää Jarnan toimittamien lääkkeiden pakkaukset, joihin Julialla ei tietenkään ollut reseptiä?

        Siispä oli päästävä Jollashoviin "hinnalla millä hyvänsä" siivoamaan ja käymään kaikki kätköt läpi. Siksi yhteys Tuksuun, jota uhkasi sama, yhdistävä uhka kuolemantuottamussyytteistä, joten yhteisymmärrys syntyi kuin itsestään, ja eikun menoksi Nurmijärveltä Helsinkiin.


      • Myöhästyi pahasti
        Siivouspartio J & J kirjoitti:

        Kuultaan uutisen Julian poismenosta, Jarnalla tuli pissit stringeihin, sillä hän oli myynyt Julialle laittomia kolmiolääkkeitä. Ja ilmeisesti juuri yliannostukseen takia Julia kuoli.

        Oli siis muodostunut iso ongelma: mitä jos joku löytää Jarnan toimittamien lääkkeiden pakkaukset, joihin Julialla ei tietenkään ollut reseptiä?

        Siispä oli päästävä Jollashoviin "hinnalla millä hyvänsä" siivoamaan ja käymään kaikki kätköt läpi. Siksi yhteys Tuksuun, jota uhkasi sama, yhdistävä uhka kuolemantuottamussyytteistä, joten yhteisymmärrys syntyi kuin itsestään, ja eikun menoksi Nurmijärveltä Helsinkiin.

        Paitsi että menivät vorokauden myöhässä!!!!!!!

        Sieltä on mukaan napattu poliisin toimesta kaikki, mikä viittaa laittomuuksiin.
        Uskokaa pois.

        Olisi jossun kannattanut olla luurin päässä jos julia sille soitti, niin olisi ehtinyt siivota jäljet.....mutta kun ol tärkeäää dokata ja tapella homojen kanssa.


    • Tuksu Jarnan luona

      Tuksu on Jarnan luona. Tällaista pukkas Nurmijärven maisemista 18.12. illalla:

      ”Johanna Tukiainen joutui sairaalaan. Johanna Tukiainen sai kuulla eilen tiistaina järkyttäviä uutisia. Hänen rakas Julia-siskonsa oli menehtynyt. Johanna kertoi Seiskalle joutuneensa vielä eilen illalla (17.12.) sairaalaan.”

      Videon kesto 1:12: http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Johanna-Tukiainen-joutui-sairaalaan/1027447

      • Kippis!

        Tuksun ja Jarnan voi tzäkällä bongata Nurmijärven Legendasta, linkki:

        http://www.publegenda.com/ ... Ja eikun Baariin tarjoamaan "osanottopaukkuja."


    • Juonien punontaa

      Nyt Jarna yhteistuumin Tuksun kanssa punoo Pub Legendassa uusia rikosjuonia.
      Voi tätä päihderiippuvaisten elämää, katso tästä viime kesän kulkua heillä:

      http://pastebin.com/T4yXCcMF

    • Win-Win

      Jarna L. kärrää päihtynyttä Tuksua eri klinikoille ympäri Etelä-Suomea.
      Jarna avautui ja raportoi Facebookissa 20.12.13:

      ”Pakko kirjoittaa, on ollut erittäin raskas viikko myös minulle, mutta Johannalle erityisesti, meillähän oli erimielisyyksien keikkapalkkionmaksuista ynms, mutta nyt on sellanen tilanne, että mikään ei korvaa tälläistä menetystä.

      Joten en ajatele niitä vaan Johannan kuntoa, mikä on heikko. Auroran sairaala ei antanut minkäänlaista hoitoa, mutta vein Johannan toiselle lääkärille, mistä sai hoitoa. Ja saatiin sieltä kriisikeskuksen numero, olemme soittaneet sinne useasti, mutta sieltä ei vastattu.

      Tänään perjantaina saimme vasta kriisipalvelun kiinni. Täytyy sanoa, että todella huonoa saada apua kriisipalvelun kautta, tietääkseni Nurmijärven kunta ostaa palvelut. Olen todella pettynyt myös Auroran sairaalan toimintaan, onko se niin, että apua ei mielenterveydellisesapua ei saa helposti, se on tullut huomattua.

      Poistin kaikki tekstit seiskalivesta, olisin poistanut koko sivun, mutta en saanut seiskaa suljettua. Miksi tein sen on se, että sinne tuli syyllistäviä kommentteja Julian kuolemasta, sekä minua, mutta varsinkin Johannaa kohtaan. TÖRKEÄÄ!

      Lähimmäisiä pitää auttaa vaikeina aikoina, ja nyt Johanna on huomannut oikeat ihmiset ketkä häntä on tukennut.

      Jouduin soittamaan eilen ambulanssin Johannalle, koska tilanne kriisityi pahaksi. Johanna on selvinpäin, vaikka moni luulee, että olemme ryypänneet Julian kuolemasta. Asia ei ole näin, otimme yhdet lasilliset Champpanjaa Julian kunniaksi.

      Johanna riehui mun facebookissa muutamalle ihmiselle, mutta toivon tässä tilanteessa, että ihmiset ymmärtää minkälaista vuoristorataa hän käy.

      Ja lopettakaa se syyllistäminen ja haukkuminen edes Joulun kunniaksi että tulee Joulurauha. Julia on sanonut minulle, joskus kesällä, että hän ei pidä että Johkia haukutaan. Antakaa hänelle Joulurauha. Se olisi ollut Julian toive..”

    • Ei keikoille

      Jarna Lahdenvuo lupasi Facebookissa 21.12.13 iltapäivällä:

      "No en aio ainakaan avittaa milläänlailla, en aio mennä keikoille, tai missään ravintoloissa olla."

    • 69+96

      "Pian tämän jälkeen kuitenkin sulkeutui Leskelän henkilökohtainen kunnallisvaalisivusto sekä IRC-Galleriatunnus."

      IRC-Galleriatunnus? Eivvv... Ihme pissis. Kuvittelin, että kunnallisvaalisivusto ja IRC-Galleriatunnus olisivat jollain tapaa eksklusiivisia.

    • Jarnan Lääketukku

      Kolmen koplan - Tuksun, Julian ja Juhan Immosen - nautintoaineet reipas viikko sitten eivät kestä päivänvaloa. Julian kuolemaan on vaikuttanut neljäs hahmo.

      • mielen vikainen ap

        voisitko pitää myös joulua sinä herjaaja . jos omat asiasi on persiilleen anna nyt hyvä ihminen olla muiden edes jouluna


        aloittajalle jarnan lääketukku

        mitä täällä huutelet oletko varma noissa sun jutuissas . ei munkaan tulis huudella sellaisia asioita josta en ole varma menikö nyt ji sun kaaliisiiiiiiiisi,


    • Lahdenvuo 23.12.13

      Lahdenvuo 23.12.13:

      ”Viime viikko oli surullinen ja hieman viime kuukadesta.

      Olen ollut melkein koko Joulukuun yksin ja mietttinyt elämän asioita.
      Viime viikko oli erittäin henkisesti raskas, on tullut itkettyä.

      Kuoleman tapaus sekä 2 eri ihmisen tekemä itsemurhayritys vielä samana päivänä, se kosketti suuresti. Kuoleman tapauksesta en halua puhua, koska mielestäni puhuminen kertominen siitä, on kuolleen ihmisen julkisuus-arvolla pysymistä julkisuudesta, se ei ole minun tehtävä eikä mielestäni muiden kuin lähiomaisten siis perheenjäsenten tehtävä kertoa siitä. Hirveän moni siitä on yrittänyt hyötyä ja se on moraalisesti väärin.

      Miettikää kun kirjoitatte niitä blogejanne tai muita vastaavaa ettei se ole muiden kuin perheenjäsenten ottaa kantaa, oli vaikka kuinka hyvä ystävä ollut tai muutakaan vastaavaa.

      RAUHALLISTA JOULUA!

      Minulla on yksi ainut toive joululahjaksi se on, että yksi ihminen hakeutuisi päihdehoitoon alkoholin käytön takia, olen yrittänyt useaan otteeseen siitä puhua, mutta onnistumatta.

      Oma tahto tahto on se tärkein ja jos sitä ei löydy niin tulos on karmaisema, alkoholismista minulla ei juurikaan ole tietoa, koska omaa äitiäni esim en ole koskaan nähnyt humalassa. Pari exää ottanut kuppia,muttei tässä mittakaavassa.”

      Blogiin: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2013/12/viime-viikko-oli-surullinen-ja-hieman.html

    • Blogi 14.12.2013

      Blogi 14.12.2013:

      ”Tuhon vuosi 2013

      Koko 2013 vuosi on ollut erittäin paha kun katselee taaksepäin.
      Toivottavasti vuosi 2014 olisi sitten onnellisempi kuin tämä vuosi.
      En tee uudenvuodenlupauksia, mutta toivon että tuleva vuosi on parempi.

      Hain avioeron 2013 ensimmäisen vaiheen siinä vaiheessa kun sain tietää aviopuolison joutumisesta vankilaan, en halunnut olla linnaleski tai mikään vankilanrouva. En halua tehdä mitään rikollista vaan elää normaalia elämää ilman mitään isoja juttuja. Vankila leima on ja se pysyy, sitä ei saa millään irti.

      Samoin rikollisjärjestön pomona kuulumisen, kiitos sittä Juha Leskelälle, olin nuori ja tyhmä kun alibin juttu ilmestyi, Juha keksi että sillä saa rahaa jne. Kaikki oli hyvin kunnes 2008 lokakuussa iltasanomat hyökkäs minun kimppuun toitottaen sitä alibin juttuja 2 päivää etusivuilla, ja viimesimmilläni raskaana se oli kovaa, ja arvaa hävettikö?!! No hävetti ja hävettää edelleen, tekisi mieli itkeä!

      Äitini varmasti miettii, että mitä hän on kasvatuksessaan tehnyt väärin että näin kävi. Parhainta siinä oli se,että silloin pääministeri Vanheaen puolusti minua. Kai siinä tekee mieli puolustaa nuorta viimeisimmillään raskaana ollutta naista! Kiitos siitä!

      Meni aikaa ja lapsi syntyi... Kaikki oli hyvin kunnes 2009 Helsingin sanomat soitti ja sanoi, että olen Vanhasen salarakas... Minä juuri synnyttänyt pienen tytön äiti... Olin raivon partaalla ja varsinkin silloinen mieheni oli ja tais soittaa muutaman puhelun sinne ja tänne.

      Seiska kirjoitti jutun siitä ja siinä oli kuvattu kihara hiuksinen nainen, mutta kasvoja ei näkynyt, todella samaań hiustyylinen, että sanon minä. Sain selville sen naisen ja taisin sen nimen jossain julkisustaa, oisko ollut silloinen blogini. Nimi tuli esiin viikon päästä ensimmäisen lehden ilmestyttyä... Iso huokaus meni ohi, voin sanoa.

      Mutta se, että HYMY kirjoitti tänä vuonna, Jarna on poseerannut yhdessä entisen pääministeri Vanhasen kanssa. (jotenkin noin en muista tarkalleen) Olin taas raivon partaalla, että nyt musta taas yritetään tehdä salarakasta.
      Kai se nyt yritti tehdä kun Johanna tuli julkisuuteen Kanervan takia, niin siinä annettii taas pieniä ihania juoruja liikenteeseen.

      Yksi iso harmittava asia on myös se, että ihmiset luulivat minun ajaneen autolla humalassa. En ole humalassa koskaan ajanut autoa eikä kyllä tulisi mieleenkään. Samoin moni luulee, että minulla on iso rikosrekisteri.
      Jepjep, ei ole tuomittu mistää rikoksesta. Ainakaan vielä.

      En olisi uskonut,että Johannan myötä niin paljon tulee tuota stalkkaamista ja huonoja juttuja. Kaikki tieto menee ja sitä suurennellaan oikeista faktoista tietämättä. Vi-tuttaa jonkilaiset leimat, mutta ne on ja pysyy..

      ........ jatkoa tulossa.......”

      Kirjoitus: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2013/12/tuhon-vuosi-2013.html

    • Blogi 25.12.2013

      Blogi 25.12.2013:

      ”Lisää elämästäni.
      Asioita joita, ette tiedä minusta.

      - Olen synnyttänyt 2007 ensimmäisen lapseni joka on haudattu Hyvinkäälle, lapsen nimi oli Jonne ja hänellä oli Down-syndrooma. Lapsen isä jätti minut yksin odottamaan lastani meni kihloihin parhaan kaverini kanssa, ystäväni oli sanonut miehelle ettei lapsi ollut hänen. DNA-testit osoittivat hänen lapseni isäksi. Lapsen isä on itkenyt ja pyytänyt asiaa anteeksi useaan otteeseen ja vielä tänä päivänäkin haluaaisi olla kanssani.

      Sen jälkeen lääkärin määrisivät minulle lääkkeitä, ja söin niitä liikaa koska kokemus oli järkyttävä, tunsin ettei ole millään enäää mitää merkitystä. Tutustuin tyttäreni isään Juha Leskelään ja hakeuduin hoitoon lääkkeiden liikasyönnistä teimme tiputusohjelman ja pääsin irti lääkkeiden väärinkäytöstä.

      Tänä hetkenä minulla on lääkkeitä, mutta vuosen 2007 kokemus osoitti, että lääkkeet syödään niinkuin lääkäri määrää ei ylimääräisiä nappeja. Minulla on todettu 2005 ms-tauti Hyvinkään sairaalassa, dianoosi purettiin 2010, ja tän hetkinen virallinen dg on Ihontuntohäiriö, sekä joku neurologinen sairaus mitä eivät ole löytäneet 3 vuoden aikana.

      Olen saanut elämäni aikana useita keskenmenoja. En ole raskaana tällä hetkellä.
      En ole myöskään kihloissa, se on kaikki suurta kiusantekoa.”

      Teksti: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2013/12/lisaa-elamastani.html

      • Syy ja seuraus

        Hoh, hoijakkaa, onpas typerää syiden hakua omalle päihteiden käytölle!


    • Puhuri käy?

      Nooh, mistäs nyt tuulee, kun pitää tällaisia avautumisia tehdä?

      • Verkko kiristyy

        Verkko taitaa kiristyä rikollisen ympärillä... Poliisi noutaa talteen...


    • Jarnan blogi 27.12.

      Jarnan blogi 27.12.

      "Joululahjani

      Pyysin Joululahjaksi että ystäväni hakeutuisi hoitoon alkoholinkäytön takia, hän on ollut selvinpäin Joulun sekä oli juuri nyt. Toivon että pysyy raittiina. Mutta ihana yllätys oli selvinpäin :D Ehkä se tästä sitten lähtee!

      Iltalehden kolummissa oli juttu tänään, Juha Vuorisen kirjoittama, törkyjuttu.
      Mutta en halua kommentoida siita enää.. xoxo Jarna"

      Linkki blogiin: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2013/12/joululahjani.html

    • Heillä on monta

      Tuksulla ja Jarnalla on monta yhteistä "projektia" käräjäoikeuksissa ensi kevään aikana.

    • Jarnan blogi 28.12.

      Jarnan blogi 28.12.

      ”Vähän lisäinfoa...

      Minulle on tullut facebookin kautta viestejä, että työskentelen Johanna Tukiaiselle.

      Tämä asia ei pidä paikkaansa milläänlailla. Nita Seessalo hoitaa näitä asioita. Hän myöskin kertoo tälläisiä asioita facebookin yksityisviesteissä. Haluan selventää, että en tee töitä J,Tukiaiselle. Toivoisin myös, että tämä Nita lopettaa tällaiset puhelut/viestittelyt.

      En halua työskennellä hänelle siksi koska en halua edesauttaa toisen alkoholiongelmaa, yötyöt tuo helposti alkoholin mukaan ja jos toisella on alkoholin kanssa ongelmaa niin edesautan vain sitä jos myyn keikkaa.”

      http://jarnakervinen.blogspot.fi/2013/12/vahan-lisainfoa.html

    • manakerit lähtivät

      Jarnan blogi 29.12.13:

      ”Lisäninfoa vielä edelliseen blogiin.

      Eli siis, minä en ole töissä Johannalla eikä myöskään Nita, välitän tämän nyt muillekin, että saadaan selvyys asiaan.

      ”Nita Seessalo Os Ruuska: Voisitko Sä infota jarnaa ku olet hänenki kaverinsa, että Se on nyt ollut väärinkäsitys että luulin hänen myyvän Johannan keikkoja, kun puhuin Johannan kanssa, sain sen käsityksen. Ja jos viitsit, niin sanoisitko hänelle, etten minäkään keikkoja enää myy, kun hän luulee nyt niin, ilmeisesti kun blogissaan on nimeni maininnut.. Ja anteeksi että olen käsittänyt väärin.”

      Eli siis, en myy niitä enkä tee minkäänlaista yhteistyötä. Kuraa on satanut yhteystöistä paljon siksi en tee, enkä halua kenenkään elämää alkaa tuhoamaan keikkojenmyynnillä. Mielenkiinnolla odotan kuka on seuraava keikkamyyjä.

      Että tälläistä tänään :D

      No mutta jotain uutta, pari kuukautta on ollut kiva olla ilman draamaa ja muuta söhellystä ihmisiltä, mun hermot vaan ei jaksa sellaista. Nautin kun saan olla yksin omassa pikku kolossani :D

      Oikein hyvää UUTTA VUOTTA kaikille lukioilleni :S”

      Blogiin: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2013/12/lisaninfoa-viela-edelliseen-blogiin.html

    • ”Pesen käteni”

      Jarna kertoi 1.1.14, että Seessalo myi osti Julian viimeiset keikat:

      "Viimeinen keikka.

      Pakko kirjoittaa miten asiat oikeasti meni. Kun on spekuloitu kovasti kuka yhden henkilön viimeiden keikan myi ja osti. En muista kumpi oli aiemmin Pori ja sitten Harjavalta, olettaisin? Harjavallasta minulla ei ole minkäänlaista tietoa, kuka sen hommasi. Olen sitä itsekkin miettinyt.

      Porin keikan osti Nita Seessalo joka sitten meni töihin J:lle. Pakko kertoo lisäinfoa kun sitä on niin paljon kyselty. Olen olettanut, että Nita hommasi Harjavallan, vaikka väittää muuta. Nita väittää että olen myynyt Harjavallan keikan, koska Nita on saanut arvostelua siitä kun yksinaispuoleinen henkilö oli keikalla mukana.

      En tunne Nitaa, mut en pidä siitä että mun piikkiin yritetään vierittää sellaista mistä mulla ei ole mitään tekemistä. Onhan se helppo et saa muiden piikkiin laitella sellasia mistä ei tiedä."

      Blogiin: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/01/viimeinen-keikka.html

    • Jarna on pöpi-seko

      Tuo Jarna Lahdenvuo on (… Jarna Leskelä, Kristiina Kervinen, Jarski Whatever…) on päihderiippuvaisten hyväksikäyttäjä ja kaksinaamainen peto.

      Hänellä on virallisesti diagnosoitu kaksisuuntainen mielialahäiriö, samoin vaikea päihdeongelma. Yksinkertaisesti, mitäs sitä kiertelemään: hän on PÖPI! Hän on kiero, epäluotettava ja ailahteleva. Hänen sanomisiaan ja kirjoittamisiaan ei pidä uskoa. Varokaa, hyvät ihmiset, tuollaista lieroa, hän voi äkkiarvaamatta tehdä teille mitä vain.

      • koittaa

        nettipoliisille ilmoitettu tämä törkeä viesti uhkailua ja valehtelua että heikompiakin alkaa pelottamaan


    • Jarna, tollukka

      Tribuutti Jarnalle, jonka ura Dolls Korporaatiossa oli lyhyt, mutta suttuinen. Esiintymislavalla hän kuitenkin päästi kuuman ja aistikkaan villikissaluonteensa esiin (videon kesto on 8 minuuttia, ja materiaali pääosin Ravintola Rallin keikalta elokuulta 2013):

      http://www.youtube.com/watch?v=k-JUIy0BpJ4

      • laki kieltää

        tämä on toimitettu nettipoliisille hyvää jatkoa vain julkaisialle


    • Merkintöjä 2014

      Jarna kommentoi 10.1. Tuksun päikkykirjoitusta (9.1.):

      ”Vaarallinen?

      Kehtaakin kirjoittaa blogissaan, että olen vaarallinen.
      Minua ei ole tuomittu mistään väkivaltarikoksesta missään tuomioistuimessa.

      Itse nainen on tuomittu useaan otteeseen väkivaltateoista, en edes muista kuinka monesta, mutta viimeisin oli A:n pahoinpitelystä ehdottomaan tuomioon, oliko 45 päivää? Itse tuomittu väkivaltarikollinen ja mua syyttää väkivaltaiseksi.

      Samoin että hän on sanonut ettei halua että minä myyn keikkaa hänelle.
      Asia oli niin että kun yksityisviestit vuosi julki marraskuun alussa niin lopetin yhteistyön kokonaan kyseisen ihmisen kanssa.

      Miksi pitää tehdä itsestä uhri? Tämä ei ole myöskään julkisuuden havittelua vaan tässä on kysymys siitä että saa olla ilman häntä missään yhteydessä.

      Puhelin numerot kellonajat ja päivät on tarkasti ylhäällä milloin madame on soittanut, Arto sanoi että hän saa kohta mahahaavan, ellei se kirjoittelu lopu blogissa. Lähestymiskielto ei tietenkään ylety blogiin saakka. Mut uusi laki häirinnästä voi mennä.

      Jokaikisen ihmisen kanssa tulee riitaa ja sitten sen haukutaan blogissa, riehutaan keksitään, tehdään niin että kaikissa muissa on vika paitsi hänessä itsessään. Peiliin katsominen on myös hyvä keino saada itsetuntemusta.

      En halua, että minua yhdistetään koko ihmiseen. olisin voinut tehdä monta rikosilmoitusta, mutta haluan eroon koko ihmisestä. Koko ihmisestä.”

      Blogiin: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/01/vaarallinen.html

    • Jarna uhitteli 11.1.

      Jarna uhitteli (11.1.14):

      ”Rikosilmoitus Tuksula.com

      Tein juuri internetin kautta tehdä rikosilmoituksen Tuksula.com(ista), syyt ovat nämä: nimimerkki Ghoopo on julkaissut kirjesalaisuuden piiriin meneviä yksityisviestejä, samoin teen samasta asiasta tekijäoikeusrikkomuksen siitä, että minun kuvaamia kuvia (lapsista) on siellä myös. Tekijänoikeus kuvista on minulla.

      Samoin teen syrjinnästä rikosilmoituksen, koska sinne ei pääse ihan kuka vain, lain mukaan sinne saa kirjautua jokainen.

      En tiedä vielä julkaisenko kyseisen naisen nimiä. Katsotaan!

      Ghoopo olisi päässyt helpommalla että olisi kertonut sen että keneltä ne yksityisviestit, tuli, ghoopohan nyt joutuu sen kertomaan kuka ne antoi, ja jos ip-opste menee Lappeenrantaan se on hassua, vaikka tämä yksi vaihtoi mokkulansa kortin, niin kyllä poliisi saa selville missä sitä korttia on viimeksi käytetty.

      Jos se osuu Lappeenrannan suuntaa niin eihän siinä ole mahdollisuutta kuin tämä itseään kutsuva kasvisruokailija, joka kuitenkin syö jauhelihasta tehtyä hampurilaisia, mun tietääkseni karvisruokailu on elämän tapa.!”

      Blog: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/01/rikosilmoitus-tuksulacom.html

    • Bloggaus 19.1.14

      Bloggaus 19.1.14:

      ”Hyvä paha Jarna

      Hassuu että ihmiset tekee minusta johtopäätöksiä vaikka ei tunne. Julkisuudenkipeäkin, vai? Ehkä mussa on jotain sellaista, mutta en halua että nimeäni esim. Johannaan sekoitetaan, tyhmä olin ku menin niihin lavalle, en tajunnut miten kaikki asiat otetaan esille, ja höpötetään, jopa omar rauhalliset uintireissut meni julki, en pidä siitä. Moni luulee, että käytän esim Huumeita, se ei pidä paikkaansa olen niitä todella vastaan, olen nähnyt miten ihmiset kuolee ja syrjäytyy kulkee reppu selässä maailmalla. Ei oo mun juttu.

      Ärsyttää se ALIBIn juttukin. Se oli ihan läpällä tehty, sen tiesi jopa toimittaja seuraava juttu ois ollut raamattu kädessä. Hassuuu että otin oikeesti 2012 kasteen.

      Juha oli ihan mukana tuossa jutussa, miksi tein sen?? Se ärsyttää..... Maine meni...

      Mulla ei ole rikosrekisteriä, pelkään että noista kesäisistä rouhuista tulee jotain merkintää... Kaikenlaista tyhmää touhunnut.

      No onneksi en oo saanut mitään ehdottomia tuomioita Juhallahan on 10kk ehdoton takana. Hormooneista se sille paukahti, sit vetää hormooneita ku treenaa, just tosi kiva. Laillista, onko se?”

      Blogiin: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/01/hyva-paha-jarna.html

    • Tuksun lääkitys

      Tuksu vihjaili 23.1. ilmestyneessä Seiska-lehdessä, että (Jarna) -”ystävä antoi hänelle alkoholin kanssa syöpäpotilaille tarkoitettuja lääkkeitä.” Tuosta Jarna loihe lausumaan:

      ”Kaikenlaista :S

      Luin seiskalivesta pari viikkoa sitten kun Madame oli kirjoittanut että minulla on narsistinen persoonalli. Hän ja olin kuulemma vielä kehunut sillä. Tänään luin seiskasta " Hän syyttää Suomessa tapahtuneesta tapauksesta ystäväänsä, joka antoi hänelle alkoholin kanssa syöpäpotilaille tarkoitettuja lääkkeitä"

      Oletan että asiassa tarkoitettiin minua ja minulla on syöpä. Hoh hoh, nimeä ei uskallettu käyttää, hyvä näin seiskalle pojot.

      Asiahan ei mennyt niin hän oli luonani, ja olin sen yön itse Eirassa Stadissa kun Madame oli mun luona tuli aikaisin aamusta takaisin, koska oletin että Madame nukkuu. Ei nukkunut, vaan oli hereillä. Madame käytti silloin tietokonetta mihin oli tallennettu salasanat. Hymyn keskustelupalsta sain kuulla häneltä aikamoista haukuntaa. En sitäkään tajua, miksi vihaa näätiä, suurin osa on mukavia kivoja ihmisiä.

      Madamella ei ollut ollenkaan rahaa ja tärisi sun muuta kun ei ollut alkoholia käyttänyt, annoin 50e, ja hän lähti Nurtsin keskustaan käveleen. Itse kävin suihkussa ja lähdin perään. hän oli ravintolassa juomassa ja minä join kahvia. Madema tuli humalaan, ja kjävin syömässä hän joi. Menin pihalle ja odottelin ja hän huusi ruokaravintolassa niin, että ihmiset sanoivat, että ole hiljempaa, jopa minulle sanottii! HÄVETTI!

      Mulla meni hgermot ja kirjoitin viestin että menen äidilleni, ja meninkin kotiin.

      Seuraava tieto oli että saanut Stadissa jonkinlaisen kohtauksen. Itsemurhayrityksen. Enpä tajunnut silloin katsoa lääkkeitäni. Ne oli otettu. Kiitos siitä. Varastettu joka käy esim ilmi lähestymiskieltohakemuksessa.Nyt se on muutettu täysin päinvastaiseksi koko touhu. En tajua miten???!?!?!?!? …”

      Blogiin 23.1.14: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/01/kaikenlaista-s.html

      • Ei nimenmuutos auta

        Vaikka vaihtaisit sukunimesi tuhat kertaa, se ei ratkaise mitään. ---Voit vaihtaa sen vaikka miljoona kertaa, ihmisen sosiaaliturvatunnus pysyy aina samana, ellei vaihda sukupuolta, joten jos sinulla on jotain kontollasi, ne säilyvät edelleen rikosrekisterissä ja /tai poliisin tiedoissa henkilötunnuksen perusteella.

        Vain sukupuolen virallisen vaihdoksen kautta saa uuden sosiaaliturvatunnuksen, ei muuten. Miehen tunnuksessa on toiseksiviimeinen numero aina pariton ja naisella se on parillinen.


    • Nimi vaihtoon

      Jarna Lahdenvuo/ Leskelä/ Kervinen/ Whatever ilmoitti, että hän aikoo ottaa uuden nimen itselleen. Lukuisat oikeudenkäynnit kun ovat lokaamassa kaikki vanhat nimet. Lisäksi hän kieltää, että Aerto Länsman asuisi hänen luonaan, vaikka Aertoa nähdään Nurmijärven Pub Legendassa harva se päivä:

      ”Pakko hieman oikoa asioita :D

      Oikein mukavaa ystävänpäivää kaikille

      • Sosiaalitsto tietää

        Jarnan tulevat oikeudenkäynnit vaikuttavat ratkaisevasti siihen, ettei hän saa lapsia enää takaisin mitenkään. Nurmijärven sosiaaliviranomaiset ovat tietoisia hänen rikosepäilyistään täydellisesti.


      • Jatkavaa riitaa
        Sosiaalitsto tietää kirjoitti:

        Jarnan tulevat oikeudenkäynnit vaikuttavat ratkaisevasti siihen, ettei hän saa lapsia enää takaisin mitenkään. Nurmijärven sosiaaliviranomaiset ovat tietoisia hänen rikosepäilyistään täydellisesti.

        Hänellä on lisäksi vaikeaa muutenkin lasten isien kanssa. Ei hyvä.


    • Kuulusteluihin mars

      Bloggaus 17.2.14 kertoo, että taas on käynyt rikollisen luonteen omaavalle Kahdenvuo-Leskelä-Kerviselle kutsu poliisikuulusteluihin:

      ”Milloin tämä loppuu?

      Ajattelin eilen että ihanaa tällä viikolla kaikki menee hyvin ja ajattelin et tää viikko pyhitetään sisustamiseen sekä vanhojen rojujen pois viennillä. Minulla oli tänään siitä lääkäri että kun mit heitettiin autoa päin ja käteni meni riitä, tämä tapahtui 13.9 ja on edelleen todella kipeä. Lisä tutkimuksiin kun lääkäri katsoi että siellä on repeytymä vieläkin....

      Tulin lääkäristä kotiin ja tabletti piipas sähköpostia, kas siellä oli pyyntö kuulusteiluihin 4 eri syytettä, laitoin emaili takas ja sit lähdin käymään poliisilaitoksella, purskahdin itkuun, 4 vuotta ja kukaan ei puutu noihin juttuihin.

      Olen siis ilmeisesti vaaninut pusikoissa viikonloppuna vaikka olin mökkeilemässä meren läheisyydesssä... Ilmeisesti Juha Leskelä haluaa vain lapsen huoltajuuden... Luin netistä että Madame olisi ollut siellä ja Juhan veli varmisti että ovat tekemisissä, onnea valitsemmallasi tiellä.

      Tyttäreni ei ole koskaan nähnyt minua humalassa ja katsokkin, että alkoholia ei käytetä kun tyttö on luonasi. Täytyy kaivaa lisää nauhoja....”

      http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/02/milloin-tama-loppuu.html

      • Moniongelmainen J.

        Jarnalla on virallisesti diagnosoitu kaksisuuntainen mielialahäiriö, samoin vaikea päihdeongelma.


      • pou9py8u+o9piujk
        Moniongelmainen J. kirjoitti:

        Jarnalla on virallisesti diagnosoitu kaksisuuntainen mielialahäiriö, samoin vaikea päihdeongelma.

        ei oo päihdeongelmaa, miksi suvi valehtelet


    • Jarnan tuttu

      Jarski on kunnos sexy mama. Ja mukava myös.

      • Nimim. Nti SuoraSuu

        Nimim. Nti SuoraSuu 1.4.14:

        ”Jarna, tämä Tuksussa ennenkin roikkunut elämäntapauhri on ihme tyyppi. Ensin mainostaa kovaan ääneen, kuinka Tuksu sitä ja tätä on pahasti häntä vastaan tehnyt, hakee lähestymiskieltoa, että saa olla rauhassa. Kuitenkin itse naamakirjassa Tuksun kaverina taas pyörii ja on niin liiba-laaba kuin olla voi.

        Täytyy sanoa, että Tuksu & hovi olette todella pelleä porukkaa. Ensin siipeilette Tuksun varjolla julkisuuteen, sitten järjestätte showt, kuormitatte yhteiskunnan verovaroja turhiin rikosjuttuihin ja käräjöinteihin jutuissa, jotka johtuvat teidän yhteisistä Tuksun kanssa viettämistä viinanhuuruisista touhuista.

        Kovaan ääneen jokainen vuorollaan leikkii uhria ja mainostaa kuinka haluaa Tuksusta eroon, mutta kas sitä ollaan taas sitten niin ystävää. Ihan pellejen touhua!”


    • Harmaakoivu

      Suvin ja Jarnan auvoinen elämä (16.4.14):

      ”Miksi SekoSuvi yrität myydä valejuttuja lehtiin?

      Olen aina ollut sitä mieltä, että valehtelija jää aina kiinni teostaan! Tämä Suvi, jota netissä muut kutsuu seko-Suviksi on jäänyt valehtelusta kiinni, ja sain äsken sähköpostin poliisilta, että kun tämä Suvi orn valehdellut poliisille perättömiä asiota hänellä on ollut ehdollinen päällä siksi koska oli ajanut autoaan humalassa.

      Poliisi sanoi että se on vakava asia jos syyllistyy rikokseen kun on ehdollinen päällä. Näihin hän on ollut rikollisena, murtautui asuntoon, perätönilmoitus pariin kertaan ja tuomioistuimelle, sekä prosessipetoksen yritys. Lisäksi yksi ihminen tulee vielä todistamaan että tällä Suvilla on taipumusta valehteluun.

      Oikein hyviä juttuja! Lisäksi tämä ihminen on yrittänyt myydä lehtijuttuja Johannasta, mitkä eivät todellakaan pidä paikkaansa.

      Esim yksi on ollut tälläinen vale, että Johanna olisi häntä kuristanut ravintolassa Riihimäellä viime syksynä. Taka huoneessa oli, Petri ja Jani myös. Suvi lähti jonkun naisen kanssa sieltä pois, hän vielä suuteli tätä naista ja mitään väkivaltaa takahuoneessa ei ole ollut.

      Sen muistan että Suvi sanoi että Johanna on pilannut hänen elämänsä ja hän on joutunut Johannan takia myymään omaisuutensa. Tuokaan ei pidä paikkaansa. Suvi on useaan otteeseen sanonut haluavansa julkisuutta, koska häntä kiulukiusattiin ja hän haluaa näyttää kiusaajilleen, että on julkkis! En oo vieläkään tajunnut, mitä hän voittaisi olemalla turhajulkkis!

      Johannasta sen verran että hänellä on ongelmia riittävästi omassa elämässään, niin turja alkaa lisää valehtelemaan. Toivottavasti toimittajat tarkistavat nämä asiat ennenkuin julkaisee tuollaista potaskaa!”

      Blogiin: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/04/miksi-sekosuvi-yritat-myyda-valejuttuja.html

    • Mankelointi

      Tuksu on joutumassa mankeliin; Jarna kertoi 19.4.14:

      ”Eilen tuli neljäs lähestymiskiellon rikkominen, tämä alkaa tuntumaan jo vainoamiselta.

      Varsinkin nettiblogit sun muut, milloin olen narsisti, varas, huo-ra, alkoholisti, epävakaa, myrkyttäjä ja kaikkea muuta. Viimeinen tippa alkaa olemaan se, että että kirjoitti erittäin törkeästi tuonne yhteem blogi juttuun.

      EIKÖ virkavalta saa sitä aisoihin, olen yrittänyt olla puhumatta Johannasta, mut se ei jätä rauhaan. Autoin jopa Julian kuoleman aikoihin. Mulla on kestävät hermot, mutta enää se ei kauaa kestä. Jos poliisi ei ala tekemään mitään niin otan ttän itsehoidettavaksi. Johanna voi alkaa miettimään nyt tosissaan sitä muuttoa ulkomaille, ilman paluu lippua.

      En varmasti ole ainut kuka ei enää jaksa.”

      7L: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Huumori-alkaa-loppumaan-Johannan-hairikointi-alkaa-olemaan-vainoamista/1039971

    • Terveys horjuu

      Jarna on joutunut pyörätuoliin ja raportoi 17.4.14:

      ”Ai en ole Hyvinkäällä.? Osasto 6. Neurologian osasto.

      Oli pakko käydä tälle tyypille joka vainoaa aina uudella nimimerkillä minua niin ottamas kuva missä olen. Ja kysymässä onko kukaan soittanut tänne, ei ole. Piti sekin vaan valehdella? MIKSI? Valheesta jää aina kiinni tavalla tai toisella.

      Kehtaakin valehdella kun olen pyörätuolissa. Ja magneettikuvauksessa selkäytimessä on löytynyt poikkeama. Että näin. En olisi tästä edes kirjoittanut, mutta tämä sairas yksilöi häiriköi. Okei, olen hieman yrittänyt kävellä. Sattuu ja tekee kipeitä vahvoilla lääkkeillä. Plus nyt alkoi tiputus kolme päivää.

      Kyllä tästä selvitään, olen hyvässä hoidossa ja hyvät neurologit täällä. Minulla on ihana kiva vanhempi rouva henkilö juttukaverina. Ja ollaan paljon puhuttu sota ajasta, antiikista ja erityisesti sota-ajasta. Xoxo-Jarna”

      7L: http://www.seiska.fi/Kayttajien-sisaltoja/Ai-en-ole-Hyvinkaalla-Osasto-6-Neurologian-osasto/1039836

    • Jarna treenaa jo...

      Jarna on aloittanut ammuntaharjoitukset, bloggaus 26.4.14:

      ”Uusi harrastus.

      Aseet on kuulunut mun lapsuuteen, ja nyt toissa päivänä olin ampumassa.
      Oli todella kivaa! Alan nyt harrastamaan uudelleen ampumista. Siinä pitää keskittyä niin ajattelee vain positiivisia asioita niistä. Kuvassa oleva ase on laillinen.

      MInua häiriköi 60-vuotias nainen. Koen tilanteen todella ahdistavana.
      Perättömiä ilmiantoja jne. Siitä naisesta seuraavassa blogissani.”

      Ase ja Jarna: http://4.bp.blogspot.com/-SwR785gbhpY/U1yBbeiUR9I/AAAAAAAAAGk/971a5E8Edtk/s1600/ase.jpg

      Blogi: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/04/uusi-harrastus.html

      • Pum! Tuksu

        Tähtäysasennon rakentamiseen on kiinnitettävä lisää huomiota.


    • Oikeusspektaakkeli

      Jarna Lahdenvuo raportoi hymy-näätien palstalla 7.6.14:

      ”Rattijuopumus. Ai niin unohtui sanoa, että haastemies otti yhteyttä siitä Riihimäen tapauksesta. Se rattijuopumusoikeudenkäynti olisi ollut kesällä, mutta Johanna oli saanut sen muutettua syksyksi. Oikeudenkäynti on Hyvinkäällä.

      Ilmeisesti sen yhdyskuntapalvelun takia sai muutettua. Oli tosi surullista lukea niitä papereita, Johanna oli sanonutn että minä ajoin autoa humalassa eikä hän. Hän siis yritti laittaa sitä minun piikkiini. Todella surullista, koska Johanna sanoi kun pääsimme putkasta, että hän myönsi ratin, ja sitten papereista selviää muita. Olimme ystäviä silloin.”

      • MC-Jarna raportoi

        Jarna Lahdenvuo raportoi hymy-näätien palstalla 7.6.14:

        ”Moikka pitkästä aikaa! En ole pitkään aikaan kirjoitellut tänne mitään.
        Mutta teille uutta tietoa.

        Juha kertoi että oli ollut Stadissa ystäviensä kanssa terasilla.
        No paikalle oli pamahtunut Johanna. Aurinkolaseissa sekä päällä huppari ettei kukaan tunnista. Oli ollut koiransa kanssa ja koira juoksenteli vapaana. Yritti tehdä Juhan kanssa sovintoa. Oli ollut niin kännissä että laukut oli lennelly lattiaan.

        Sitten Johanna oli saanut itkukohtauksia että hänellä on VATSASYÖPÄ ja oli sitä itkeskellyt. Puhui myös vatsahaavasta. Samoin ku Juha oli täällä viime viikonloppuna niin soitteli Juhalle, ja olisi halunnut puhua mun kanssa. En suostunut. Sellasta.”


      • Tuksahdus 4.7.

        Tuksun näkemys 4.7. ”Disneyn sadussa Ariel merenneitokin sai lopulta kaikkien vaikeuksien, ilkeän lihavan noidan Ursulan ja vastoinkäymisten jälkeen oman prinssinsä! Ursula on tässä elämässä mielestäni Mia Oksanen, ja ne kaksi pahaa kätyriä, oliko ne jotain limanuljaskoja nahkiaisia ovat selkeästi "johtaja" Joni Virtanen ja Juha Immonen!”


    • Moni tietää sisällön

      Tämä ketju on ollut elossa 11 kuukautta, kerännyt 190 kommenttia ja lähes 12 000 lukukertaa, mikä on varsin paljon.

      • Pöllämystynyt

        23.6. Jarna Lahdenvuo jälleen oikeudessa – sotkuja riittää:

        ”Oikeudenkäynti

        Olen tällä hetkellä pahoinpitely oikeudenkäynnissä. Minut hakattiin 2012keväällä. Syyttäjä hakee exälle ehdotonta tuomiota, mikä on oikein koska naisia eikä lapsia saa pahoinpidella. Hänet on myös tuomittu aiemmin lapsen pahoinpitelystä.

        Tulen illemmalla kirjoittamaan tämän jutun miten tämä on mennyt. En häpeä asiaa vaan päin vastoin, haluan kertoa kaikille naisille jotka tämän kokenut että älkää jättäkö asiaa kesken ilman viranomaisia jos pahoinpidellään. Väkivalta kaikissa tilanteissa on väärin kohdistu se kenenkä tahansa.”

        Bloggaus: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/06/oikeudenkaynti.html


      • Jarnan bloggaus 8.7.
        Pöllämystynyt kirjoitti:

        23.6. Jarna Lahdenvuo jälleen oikeudessa – sotkuja riittää:

        ”Oikeudenkäynti

        Olen tällä hetkellä pahoinpitely oikeudenkäynnissä. Minut hakattiin 2012keväällä. Syyttäjä hakee exälle ehdotonta tuomiota, mikä on oikein koska naisia eikä lapsia saa pahoinpidella. Hänet on myös tuomittu aiemmin lapsen pahoinpitelystä.

        Tulen illemmalla kirjoittamaan tämän jutun miten tämä on mennyt. En häpeä asiaa vaan päin vastoin, haluan kertoa kaikille naisille jotka tämän kokenut että älkää jättäkö asiaa kesken ilman viranomaisia jos pahoinpidellään. Väkivalta kaikissa tilanteissa on väärin kohdistu se kenenkä tahansa.”

        Bloggaus: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/06/oikeudenkaynti.html

        Jarnan bloggaus 8.7.14:

        ”4kk 15 päivää ehdotonta exälle.

        Exä tuomittiin pahoinpitelystä ehdottomaan vankeusrangaistuksen, ilman mahdollisuutta yhdyskuntapalveluun. Itse sain sakot hätävarjelun liioittelusta, josta valitan hoviin koska itseään pitää saada pystyä puolustaa, ilman että saa sakkoa. Exä tuomittiin samalla parista muusta pahoinpitelystä.

        Päivä ei olisi paremmin voinut alkaa! Tämä on minulle jo pelkästään siksi hieno uutinen, että tuomio tuli, ainut että polvella kurkkuun painaminen ei ollut mennyt läpi, kaikista pahin minkä teki. Siksi haen periaatteessa jo muutosta.”

        Blogiin: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/07/4kk-15-paivaa-ehdotonta-exalle.html


    • Hymy 25.6.14

      Tämän Hymy-uutisen otsikko voisi olla myös "Jarna Lahdenvuo kahdesta jutusta taas käräjille!" Eniveis, Lahdenvuo nähdään molemmissa oikeudenkäynneissä paikalla, toisessa todistajana, toisessa vastaajana. Hymy-uutinen 25.6.14:

      ”Johanna Tukiainen kahdesta jutusta taas käräjille!

      Johanna Tukiainen on joutumassa taas käräjille. Länsi-Uudenmaan käräjäoikeudessa käsitellään elokuun alussa kotirauhan rikkomista, jossa vastaajana on Tukiainen. Hyvinkään käräjäoikeudessa taas on törkeä rattijuopumusjuttu ja käsittely on 18. syyskuuta.

      Tukiainen on aiemmin saanut useita vankeusrangaistuksia, niin ehdollisia kuin ehdottomiakin. Hänen kaksi ehdotonta rangaistustaan muutettiin hiljattain hovioikeudessa yhdyskuntapalveluksi.”

      Hymy: http://www.hymy.fi/uutiset/johanna-tukiainen-kahdesta-jutusta-taas-karajille

      • Elokuun istunto

        Mikä on elokuussa pidettävän oikeusistunnon päivämäärä kellonaika?


    • Raskas Tutkinta

      Case Rottaposti; Jarna Lahdenvuo (Leskelä, Kervinen) Facessa 26.6.2014:

      "Nyt se vi-tun Johanna on kertonut esitutkinnassa, että minä olen lähettänyt niitä rottaposteja. Oksanen kertoi juuri. Miksi minä lähettäisin niitä tuntemattomille?
      Olen kyllä nähnyt, että JOhanna osti ne faunattaresta ja maksoi kortillaan, minulla ei ole osaa eikä arpaa koko asiassa. Näin kyllä kun Johanna ne paketit teki."

    • Raskas Tutkinta

      Case Rottaposti; Jarna Lahdenvuo (Leskelä, Kervinen) Facessa 26.6.2014:

      "Nyt se vi-tun Johanna on kertonut esitutkinnassa, että minä olen lähettänyt niitä rottaposteja. Oksanen kertoi juuri. Miksi minä lähettäisin niitä tuntemattomille?
      Olen kyllä nähnyt, että JOhanna osti ne faunattaresta ja maksoi kortillaan, minulla ei ole osaa eikä arpaa koko asiassa. Näin kyllä kun Johanna ne paketit teki."

      • Jatkopostaus

        Jarnan jatkokommentti: "En halua olla koko ihmisen kanssa tekemisissä. Kokoajan sotkee mua assioihin joita en tiedä......."


      • Selvitys 28.6.

        Jarna Lahdenvuon selvitys 28.6.14:

        ”Johanna ajoi ratin 2013, olimme Riihimäellä Hawaji rannalla muistaakseni. Joimme skumppaa. Johanna kävi uimassa. Olin takapenkillä nukkumassa. Mutta heräsin siihen, että auto osui johonkin.

        Tulin takapenklltä ulos ja Johanna etu penkiltä alasti. Hänellä oli ilmeisesti ollut pyyhe päällä. Paikalla oli paljon ihmisiä. Koirat juoksenteli ja kytät tuli yrittivät pukea sairaalavaatteita kun Johanna oli alasti. Sanoin kytille että ottakaa autosta johannan hame.

        Kun pääsimme aamulla pois (putkasta), hän kertoi minulle, että oli myöntänyt että ajoi. Mutta kuitenki silloin valehteli, että se olisin ollug minä, oli kiva lukea syyttäjältä tullutta päätöstä ettei nua syytetä, mutta siinä luki selvästi että minua syytettiin, yrittää aina laittaa muiden syyksi.”

        Jarnan jatkokommentti: ”Johannalla ei ollut edes ajolupaa. Koska ei ollut hakenut edellisestä ratista ajokorttia, se pitää hakea henk.kohtaisesti, eli on ajellut pitkiä aikoina ilman korttia. Sitten Johanna keksi että häntä olisi uhkailtu ajamaan, pöh pöh. Ketään ei ole uhkaillut ketään puukolla.”


      • Ex-keikkamyyjä 1.7.

        Nita Seessalo komppasi 1.7.

        ”Jarna, todistat vain siellä oikeudessa nii kuin asia meni, mullekin myönsi ajaneensa. Anna mennä vaan totuutta kehiin. Mä kirjotin seiskaliveen siitä mistä ihmiset on kyselly eli verotusjutuista... ja ne mä ilmotan eteenpäin.”


    • rottien rotta

      Harvoin uskon Tunkiota, mutta nyt uskon ja tulee varmaan oikeuslaitoskin uskomaan.
      Rotta Harha lähetti rottia.

    • Nyt huomiota, pliis!

      Jarna Lahdenvuo SeiskaLivessä 4.7.14:

      "Minulla non syömishäriö ollut muutamia vuosia. Minun syömishäriö
      non sekalaista, välillä terveellistä välillä ei, sairaiden käyttäytyy erilaisena.
      Välillä oksennan välillä en. Välillä juon vain kaurapuuro juomaa.
      Välillä ruokatorvi kipeä kun juon.

      En ole tästä aiemmin puhunut koska luulin sen olevan ohimenevää.
      Nyt tajusin että tää ei ole mikään helppo juttu. Suomessa on paljon samanlaisia tapauksista, jotka eivät huomaa tilannetta.
      Tulee paha olo kun syön ka lasken kalorit.

      Tämä, on ollut salaisuuteni, jonka kerron julkisesti siksi että muutkin huomaavat asian."

      • Tollo Akka

        Ruokatorvelo! Ketä tällainen schaisse kiinnostaa? Ei ketään!


      • överit sille

        Antakaa Harhalle välittömästi sääliä, tai se mankeloi teidät MC Horojen kanssa, ja vasikoi sen jälkeen kaikki muut paitsi itsensä.

        Vetäis överit pikaisesti.


      • Kuvapalvelutili

        Ahas, Jarna on mennyt Instagramiin.


    • Tuksun hääripset :)
    • mätäpaise

      Johan ton silmistä näkee että silmien takana ei ole muuta kuin valtava autiomaa, tyhjyys.
      Luuseriuden ilmentymä. Täydellinen nolla jolla ei ole mitään eikä koskaan tule olemaankaan mitään. Ainut tähtihetki sille on kun se kuopataan.

      • Aileen Wuornos

        Jotain todella outoa ja kummallista on tuossa naistyypissä; eipä ihme, että on ollut monta kertaa Kellokoskella hoidettavana.


      • ”hyazemaze”

        Nimimerkki ”hyazemaze” kertoi hymy-näätien palstalla 10.9.13 seuraavaa:

        ”leopardityttö on oikeasti Tuksukan salarakas. Sen takia se roikkuu niillä keikoilla mukana. Ei se oikeesti mikään tanssija ole. Oon nähny sen ainakin kaks kertaa siellä keikistelemässä. On kuulemma ihan aika paha huo-ra joka panee ihan kaikkii.

        Lisäks tiedän, että meni Jarnan kanssa Kellokosken sairaalaan hermolomalle yhdessä (elokuussa 2013). Kaveri oli siellä samaan aikaan niiden molempien kanssa ja tosi avoimesti ne puhu kaikesta. Molempien lapset on huostaanotettu niiden hölmöilyjen takia.

        Jarnaki oli huumevierotuksessa, mut ei tainnu homma skulata.
        Julia pitäis viedä sinne vähäks aikaa.

        Johanna oli varmaan piskiensä kanssa Jarnan luona ja sai pitää ne. Leopardihuo-ra on nus-sinut kelliksellä (Kellokoskella) jotain äijää sairaalasängyssä ja Riksun keikkaa ennen oli panemassa kolmen miehen kanssa. Sopii siis (Dolls-) joukkoon.

        Mun kaveri oli kelliksellä molempien neitokaisten kanssa, siis Jarnan myös,
        ja kuuli juttuja ihan niiden omasta suusta.

        Jarna oli kovaan ääneen koko ajan vaatimassa lisää lääkkeitä ja väitti, et kakssuuntanen mielialahäiriö ois muka virhediagnoosi samoin kun päihdeongelma, vaikka oli just tullu Järvenpään sosiaalisairaalasta. Sit ne kaks vaan otti takapihalla aurinkoa ja suunnitteli yhteistä etelän matkaa Tuksun kanssa.”


    • MC Horot

      Onks Xanoint hyvää kun yksin syö, Jarna?

    • kävikö näin

      Jäitkö ilman?

    • Jarna nillitti 6.7.

      Jarna nillitti blogissaan 6.7. mm:

      ”Äitiydestä puheen ollen sossun tyypit pitävät minua huonona äitinä.

      Nauroin viime tapaamisessa, että mitäs nyt ku ei ole päässä vikaa eikä ole päihdeongelmaa? Ku-sessa ovat.

      En ole syyllistynyt murtoon (Karkkilassa), vaikka sossu niin luuli, poliisi on sen selvittänyt. En myöskään ole syyllistynyt rattijuopumukseen (Riihimäellä), sekin on selvitetty. En ole antanut lapselle lääkkeitä, lääkäri selvittänyt sen.

      Nämä kaikki syytökset ovat Leena Selin-Kantolan omasta pikku päästä. Tämä ämmä oli myös lukenut netistä, että olen mennyt naimisiin ja onnitteli mua... Tämä sama ammattitaidon sossu kertonut papereissä, että luki netistä, nettiin voi kirjoittaa kuka tahansa."

      Bloggaus: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/07/kaikenlaista.html

      • Tollo Akka

        Jarna on riidoissa ja konflikteissa jokaisessa suunnassa.


      • Tapaus Eerika

        On selvää, että Nurmijärven sosiaalitoimistolla on käytössään poliisin esitutkintamateriaalit Lahdenvuon Karkkilan ja Riihimäen rikoksista kesällä 2013. Nurmijärven kunnassa ollaan perillä myös Rottapostituksesta Lahdenvuon lääkekaupankäynnistä ja viime kesän keikkaosallistumisista Dollsissa.


    • sixnix

      Tuskin sossu on ainut joka pitää tätä nilviäisen sukulaista epäkelpona äitinä tai muutenkin täydellisenä rottana.

    • 2+1

      Todella pahasti halvennetaan tanssijoita sanomalla tuota huojuvaa, kompuroivaa kasaa tanssijaksi.
      Tanssi on musikkiin perustuvaa rytmistä liikuntaa, ja tuo mitä tämä nainen esittää on narkomaanin kordinoimatonta huojuntaa sekä kompurointia. Tuollasta se on kun aineet ovat vaikuttaneet pitkään. Kävelykin sillä on varmaan alkoholisitin tikkukävelyä.

    • Oikeusvuosi 2014

      Tasan vuosi on mennyt ketjun avaamisesta, ja ketjun reilut 400 kommenttia ovat keränneet yli 12 000 lukukertaa. Jatkuvasti paljastuu uutta, kuten nämä Lahdenvuo/ Leskelä/ Kervisen oikeudenkäyntiasiat vuonna 2014:

      1. Lähestymiskielto. Johanna Tukiainen tuomittiin (3.2.14) Hyvinkään käräjäoikeudessa vuoden perusmuotoiseen lähestymiskieltoon hakijoita, ex-aviomiestään Arto Länsmania ja tämän nykyistä kihlattua Jarna Lahdenvuota kohtaan.

      2. Pahoinpitely, vastaajina Lahdenvuo ja Jarkko Huttunen, Hyvinkään käräjäoikeus R14/245. Ratkaistu 27.6.14: sakkoja molemmille vastaajille.

      3. Hätävarjelun liioittelu, Hyvinkään käräjäoikeus kesäkuussa -14, tuomio ja sakot Lahdenvuolle. Koko case mennee vielä hovioikeuskäsittelyyn.

      4. Kotirauhan rikkominen, Länsi-Uudenmaan ko, käsittelypäivä Lohjan toimipisteessä 5.8.14. Vastaajina Lahdenvuo ja Tukiainen. Epäilty rikos tapahtui heinä-elokuun vaihteessa 2013.

      5. Törkeä rattijuopumus, Hyvinkään käräjäoikeus 18.9.14. Vastaajana Tukiainen, todistajaksi kutsuttu Lahdenvuo, joka oli samassa, kolaroidussa autossa mukana. Epäilty rikos tapahtui Riihimäellä elokuussa 2013.

      6. Oikeudenkäytöstä kuultavan uhkaaminen ja kotirauhan rikkominen, Hyvinkään käräjäoikeus 29.9.14, asia R14/254. Vastaajana Lahdenvuo, asianomistajina/ uhreina Suvi Koivu ja Jukka Leskelä.

      7. Lapsenhuolto- ja tapaamisasia, Hyvinkään käräjäoikeus. Käsittelyssä syksyn -14 aikana, valmisteluistuntoja pidetty jo. Hakija: Juha Leskelä (isä), kuultavana Lahdenvuo (äiti).

      Näiden lisäksi vireillä on ainakin Rottaposti-case (kuolleita rottia Jollashovin naapurin postilaatikkoon ja Mia Oksaselle Pohjanmaalle) ja eräitä laittomia uhkauksia.

      • Rasittaa, prkl.

        On siinä taas hommia oikeusjärjestelmällemme; monta ammattilaista on tehnyt töitä monta tuntia noita sotkuja selvitetllessään, prkl.


    • Sakkoja Lohjalta

      Lehti:

      "Länsi-Uudenmaan käräjäoikeus antoi maanantaina tuomion viihdetaiteilija Johanna Tukiaiselle.

      Tuomio tuli kotirauhan rikkomisesta, joka tapahtui viime vuoden elokuussa.

      Tukiaisen lisäksi tuomittiin samasta teosta toinen nainen sakkorangaistukseen. Molemmat määrättiin maksamaan 30 päiväsakkoa. Tukiaselle maksettavaa kertyy 720 euroa.

      Tuomio ei ole vielä lainvoimainen, sillä vastaajat voivat valittaa tuomiostaan hovioikeuteen."

      http://www.iltalehti.fi/viihde/201408110131503_vi.shtml

    • Muistikin mennyt

      Asia: törkeä rattijuopumus, Hyvinkään käräjäoikeus 18.9.14. Vastaajana Tukiainen, todistajaksi kutsuttu Lahdenvuo, joka oli samassa, kolaroidussa autossa mukana. Epäilty rikos tapahtui Riihimäellä elokuussa 2013.

      Tosiasiassa Tuksulla oli alkoholia veressään 2,03 promillea. Lahdenvuo oli kuseksinut pitkin Peltosaarta ja näytteli oikeudessa muistamatonta... :) Oikeudenkäynnin kulku 18.9.14 on selvitetty tässä ansiokkaassa kirjoituksessa:

      http://pastebin.com/R6JDkRsS

      Ratkaisu rattijuopumusasiassa annetaan to 2.10. klo 14.

      • Hymyn-artikkeli

      • IL-raportoi

        Iltalehti 2.10.2014:
        ”Tukiainen selvisi sakoilla känniajostaan
        Johanna Tukiainen kolaroi henkilöautolla veressään 2,03 promillea alkoholia. Torstaina antamallaan päätöksellä Hyvinkään käräjäoikeus katsoi teon törkeäksi rattijuopumukseksi.

        Oikeuden mukaan normaali rangaistus teosta olisi ehdollista vankeutta. Mutta koska Tukiaisen on näytetty ajaneen autolla vain muutaman metrin matkan ja ajo tapahtui piha-alueella - ei yleisellä tiellä - voi rangaistusseuraamus olla sakkoja.

        Johanna Tukiainen sai sadan päiväsakon rangaistuksen. Tukiaisen tuloilla maksettavaa kertyy tästä 1 200 euroa.” IL: http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014100218714267_uu.shtml


    • Vuonna 2014 näin

      Julkisuuskonsultti Jarna Lahdenvuon oikeudenkäynnit ja tuomiot vuonna 2014:

      1. Pahoinpitely, vastaajina Lahdenvuo, Hyvinkään käräjäoikeus R14/245. Ratkaistu 27.6.14: Lahdenvuolle 60 päivää ehdollista vankeutta. Hakkasi miehen pitkällä pampulla. Koeaika 27.6.2016 asti.

      2. Kotirauhan rikkominen, Länsi-Uudenmaan ko., käsittelypäivä Lohjan toimipisteessä 5.8.14. Vastaajina Lahdenvuo ja Tukiainen. Molemmille sakot.

      3. Törkeä rattijuopumus, Hyvinkään käräjäoikeus 18.9.14. Vastaajana Tukiainen, todistajaksi kutsuttu Lahdenvuo, joka oli samassa, kolaroidussa autossa mukana. Epäilty rikos tapahtui Riihimäellä elokuussa 2013. Tukiaiselle sakot ja ajokieltoa.

      4. Pahoinpitely, Hyvinkään käräjäoikeus 29.9.14, asia R14/254. Vastaajana Lahdenvuo. Uhrina Suvi Koivu, jonka hakkasi sairaalaan. Sakot Lahdenvuolle.

      Näiden lisäksi vireillä on ainakin Rottaposti-case (= kuolleita rottia Jollashovin naapurin postilaatikkoon ja Mia Oksaselle Pohjanmaalle) ja eräitä laittomia uhkauksia.

    • Harhaista menoa...

      Harhaista menoa (6.12.14): ”Petoksia toisensa perään

      Mikä ajaa ihmisen huijaamaan toiselta rahaa tai omaisuutta? No rahapula tietenkin, olen tätä asiaa miettinyt jo kuukausia ja se on väärin tehty oli ihminen kuka tahansa.

      Ensinnäkin yksi kyseinen henkilö haluasi ostaa minulta tavaraa sovimme hinnan seka annoin tämän henkilön lapselle jätesäkkilisen vaatteita ilmaiseksi, lapsella ei ollut vaatteita joten mutta se siitä. Sovimme hinnan ja laitoin tavarat matkahuollon kautta.

      Sitten tämä Porin vahvistus ilmoitti että hänellä ei ole maksaa kuin osa kun oli sähkölasku maksamatta. No aikaa meni ja meni. Useaan otteeseen pyysin kipurahaa aina luvattiin mutta mitään ei tapahtunut.

      No nyt sitten sanoin vähän tiiviimmin asiasta ja rahaa ei taaskaan kuulunut, tänä 4 kertaa naimisissa oleva nainen laittoi mut sitten estolistalle. Siis 30e takia. En tajua tätä logiikkaa noin pikkusumma. Hänen joku tuttava otti yhteyttä minuun kun oli Facebookin viestin lukenut ja kertoi ettei ole mitään uutta tämä vaan tälläistä häneltä tapahtuu kokoajan.

      Oli miten oli mutta periaate pitää olla ja siitä pitää, pitää kiinni. Mun maailmaa ei se kaada, mutta ottaa päähän että kokoajan muilta systemaattisesti tehdään kokoajan. Mielessäni mietin että tällainen ihminen pitää saada vastuuseen ja tehdä rikosilmoitus koska eihän tuollainen touhu lopu muuten mitään.

      Tänään sain tietää että hänestä on tehty rikosilmoitus 800 euron edestä mikä piti olla tavarana. Aionkin ensi viikolla ottaa yhteyttä viranomaiseen kuka tätä asiaa tutkii,!että on tapana näin tehdä.

      Kerron tämän siksi koska en pidä huijaamisesta tavaran tai rahan, oli se kenelle tahansa tehty vaikka kyseessä on Johanna niin mielestäni totuuden pitää tulla julki.

      Eli siis Porin vahvistuksella maksettiin iso summa satasia että Iphone 5 tulee, se tilattiin ja Porin vahvistuksen mies otti sen käyttöön ja tiputti sen varaston lattialle ja josta meni näyttö mäsäksi. (viestit löytyy kyllä tästä asiasta) ennen näytön rikkoontumosta kysyin että voisiko sen puhelimen antaa minulle koska Johanna oli velkaa ja olisi lyhentänyt velkaansa, ei käyny ja sit oliki näyttö pas-kana.

      Sitten tämä älykkö lähetti mukamas sen postissa Johannalle. Ja sai kuitin siitä, todellisuudessa paketissa ei ollut Iphone 5. Ja tiesi varsin hyvin ettei Johanna postiaan kattele ;)

      Jokainen järkevä ja älykäs ihminen tietää että jos lähettää postin kautta arvokkaampaa niin tekee sen kirjattuna kirjeenä eli toinen saa tiedon siitä. Ja laittaa pakettiin oman nimensä. Selittelyt ei auta ollenkaan. Ja kuka tuon uskoo, uskoo varmasti myös joulupukkiin.


      Vielä loppuun se, että Porin vahvistus teki Johannan Facen ja se on taas murrettu ja viestit leviää, mikäli viestit jatkavat vielä leviämistä niin mun täytyy valitettavasti alkaa kertoa sun pilleripuuhista, ne eivät näe päivänvaloa. Vaikka itsekin sairauteni syön lääkkeitä, en kuitenkaan niitä myy. Sinulla on tupla enemmän lääkkeitä kun minulla, aloitellaan xanor nimestä vai ?

      Lisäkirjoitukset mitkä on valheellisia ei kannata kirjoittaa liveen...”

      Bloggaus: http://jarnakervinen.blogspot.fi/2014/12/petoksia-toisensa-peraan.html

    • Rikosasia R14/254
    • Rikosasia R 14/245
    • Raakaa väkivaltaa!

      Rikollisen luonteen omaava henkilö ei siittä mihinkään muutu.

      • Ongelmia kerrakseen

        Lahdenvuolla on virallisesti diagnosoitu kaksisuuntainen mielialahäiriö, ja myös vaikea päihdeongelma.


      • Julkisuuskonsultti
        Ongelmia kerrakseen kirjoitti:

        Lahdenvuolla on virallisesti diagnosoitu kaksisuuntainen mielialahäiriö, ja myös vaikea päihdeongelma.

        Jarna Lahdenvuo ei ole ollut mikään järjen jättiläinen, kun eivät koulutkaan ole oikein maistuneet. Hän on julistanut itsensä "julkkiskonsultiksi", mitä se sitten lieneekään. :)


    • Kliininen kemia

      Julkisuuskonsultti ja ”melkein valmis lääketieteen kandidaatti” Jarna Lahdenvuo hallitsee myös kliinisen kemian ja hematologian. Tässä otteita hänen Facebook-neuvoviesteistään todisteeksi varsin mittavasta pätevyydestä:

      ”Tiedän; lääketiede on mun juttu, sun serotiil taso voi olla ollu korkea ja siks tulla liikatuotantoa.” (1.4.14)

      ”Xanor on hyvä lääke, mut koukuttava.En usko että Se johtuu siitä. Aivokemiat voi muuttuu…” (1.4.14)

      ”Lopeta Se lääke, ja lisää xanoria. Propral hyvä lääke myös, auttaa ahditukdeen ja jännitykseen. Näyttelijöt käyttää sitä. PS. Se ei vält. ees näy verikokeissa.” (1.4.14)

      ”Mä en kans koske masennus lääkkeisiin…. oma kokemus pas-ka.” (12.6.14)

      • Nurmij:n Apteekki

        On olemassa järkevä epäilys siitä, että Nurmijärven neuvontaklinikka toimii myös apteekkina. Suoraan varastosta seuraavat laatunimikkeet: Lyrica, Diapam, Ketipinor, Optipar, Subutex, Rivatril, Xanor, Panacod ja Propral. Suurasiakkaille mojova tukkualennus.

        Esimerkiksi, Lahdenvuo myi Ketipinoria ja Rivatrillejä Tukiaisille: http://aijaa.com/ArPf53 (14.8.13, tämä on ns. Tuxuleaksin kautta vuonna 2013 julkisuuteen tullut viestittely).


      • Nurmijärvi-osoite
        Nurmij:n Apteekki kirjoitti:

        On olemassa järkevä epäilys siitä, että Nurmijärven neuvontaklinikka toimii myös apteekkina. Suoraan varastosta seuraavat laatunimikkeet: Lyrica, Diapam, Ketipinor, Optipar, Subutex, Rivatril, Xanor, Panacod ja Propral. Suurasiakkaille mojova tukkualennus.

        Esimerkiksi, Lahdenvuo myi Ketipinoria ja Rivatrillejä Tukiaisille: http://aijaa.com/ArPf53 (14.8.13, tämä on ns. Tuxuleaksin kautta vuonna 2013 julkisuuteen tullut viestittely).

        Onko tuon Nurmijärven apteekin/ neuvontaklinikan toimipiste edelleen Sorvankaarella?


      • farmakologi

        Kukahan hemmetti semmosta hulluille tarkoitettua myrkkyä kuin ketiapiini (Ketipinor, Seroquel) syö huvikseen?


    • Pippurit silmille

      Kesäkuussa 2014 käytiin Hyvinkäällä oikeudenkäynti, jossa Jarna Lahdenvuo tuomittiin sakkoihin hätävarjelun liioittelusta.

      Hän oli etukäteen varautunut ”asianmukaisesti” pippurisumuttimella mennessään tapaamaan ex-miestään Ville Kervistä. Episodi tapahtui keväällä 2012. Tuomion jälkeen Lahdenvuo kirjoitti blogissaan: ”Ja minulle sakkorangaistus, koska käytin turvakaasua, yritin päästä pois pienen lapsen kanssa ja avasin kaasun.”

    • Bokserityttö
      • Ongelmavyyhti

        Lahdenvuolla on kaksisuuntainen mielialahäiriö ja syvä päihdeongelma.


    • Jarna-tollukka

      Kaksi vuotta Jarnan ilmaantumisesta estradeille... Kippis sille!

      • Oi-noita-aikoja

        Jarna toi kivasti värinää glamourskeneen... milloin hän tekee comebackin?


    • Eino-did-love-Jarna
    • Hopee_jävä

      Vaikka sä oot hopeeta niin sä oot täyttä kultaa!

      • Lahdenvuon.motto

        ”Kyynelien tuskaa, verien velka. Woman´s MC.”


    • Yösoittoja-Uudellamaalla

      Mitä täällä kulisseissa tapahtuu!!?? Jarna Lahdenvuo selvittää:

      "Johannasta ja perjantai yö.
      Mulla oli pakko kommetoida Johannan instagramiin,. Ihan siksi koska en hyväksy tuollaista koiran vaihtoja ynms.

      Minulle soitettiin perjantai-lauantaiyönä [13.-14.11.2015]. Puhelin soi kello 2.00 ja olin lasteni kanssa nukkumassa. No soittaja pyysi minua ottamaan Johannaan yhteyttä heti, en tosin ajatellut miksi. Kunnes tämä soittaja kertoi että Johanna on pahoinpidelty, että tämä uusi kihlattu olisi sen tehnyt."

      Koko bloggaus: http://lahdenvuo.blogspot.fi/2015/11/johannasta-ja-perjantai-yo.html

      • Mitä-täällä-tapahtuu

        Lahdenvuo ilmestyi yllättäen Tunkin @johannababydoll-instaan (ma 16.11.):

        - jarnalahdenvuo "Johanna olen laittanut sinulle viestiä. Mulle soitettiin viikonloppuna että Veijo hakkasi sinut ja halusit pois sieltä."

        - jarnalahdenvuo "Älä ota enää uusia koiria. Tää on kauheeta katsottavaa. Älä suutu, mutta hoids itsesi kuntoon ennenkuin otat koiria. Ne tarvitsee liikuntaa päivittöin useita kertoa. Siksi ne paskantaa sisälle."


    • Karkkilan-Kotirauha

      Karkkilan tapauksen oikeudenkäynnin lopputulos elokuussa 2014:

      * Vastaaja Jarna Anne Kristiina Lahdenvuo, 140983-23XY, syyksi luettu rikos: Kotirauhan rikkominen 1.8.2013. Rangaistusseuraamukset: 30 päiväsakkoa à 6,00 euroa = 180,00 euroa.

      * Vastaaja Mia Mari Johanna Tukiainen, 290778-08XY, syyksi luettu rikos: Kotirauhan rikkominen 1.8.2013. Rangaistusseuraamukset: 30 päiväsakkoa à 24,00 euroa = 720,00 euroa.

      Tuomiolauselma on kokonaisuudessaan tässä ketjussa, siitä ilmenee tapahtumien kulku varsin seikkaperäisesti: http://keskustelu.suomi24.fi/t/14169054/johanna-tukiaisen-rikos-kotirauhan-rikkominen

    • BostoninKuristaja

      Saatii vuossadan naurut tosta MC:estä :D

    • liister

      Tämähän on vanha juttu mitä lie hommailee nykyään eikä kyllä kiinostakkaan

    • Anonyymi

      Ylilauta Jarna von harha 79

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1545
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      15
      1374
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1321
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1277
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      33
      1238
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1156
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1106
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1096
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1094
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1072
    Aihe