Kelpaako rumille naisille ruma mies

rumilus.

Kun ei rumat naiset vastaa edes tälläsel rumalle? Mitä rumat naiset haluaa oikein?

13

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muista aina
    • katsojan silmä

Rumat ja kauniit tahtovat samoja asioita. Mahdollisimman hyvännäköistä itselle. Mitä järkeä olisi rumaa valita. Sellaista, joka ei näytä omaankaan silmään hyvältä? Kauneus on katsojan silmässä.

• Harvemmin

Harvemmin naisille kelpaa mikään itseään, millään asteikolla alempi. Naiset ylipäätänsä hakevat aika jotain itseään parempaa. SInkku naiset ovat sinkkuja sen takia kun eivät kelpuuttaneet, niitä jotka heitä ovat yrittäneet. Ei sen takia, etteikö heitä olisi joku ottanut. Sairasta, mutta totta

• Ruman ruma elämä

Valitettavasti ei tunnu kelpaavan. Itsekin ruma mies. Ruma nainen saa/on saanut ainakin nuorempana satunnaisseksiä itseään selvästi komeamminlta miehiltä. Vaikka ei mitään muuta, niin tyyliin18-vuotiaana kolmikymppisiltä varatuilta vaihtelunhaluisilta. Ei nainen sellaisen jälken ketä tahansa kelpuuta. Lisäksi hänelle syntyy epäilys miehiä kohtaan yleensä, kun jossain vaiheessa tajuaa tulleensa pelkästään hyväksi käytetyksi.

Tämä on kyllä ensisijaisesti meidän miesten vika. Tai siis niiden miesten, joilla sellaisia mahdollisuuksia on. Ei AT-miehen pohjimmainen vihollinen ole nainen, vaan YT-mies. Ainakaan minä en vihaa naisia yhtään, mutta vihaan YT-miehiä. He ovat koulukiusaajia. He ovat duunaria perseelle potkivia yritysjohtajia. He luovat normit ja käytännöt, joihin AT-miehen on alistuttava. He huijaavat ja sortavat naisia, mistä ottavat itse hyödyt ja haukut, kun AT-miehelle jää vain ne haukut. He luovat mieskuvan naisten silmiin, eräänlaisen miehen standardin. Sen standardin alapuolelle (ulkonäössä, menestyksessä, häijyydessä...) jäävät eivät ole miehiä. Palstan viisain mies Lord Boredom on käyttänyt tällaisista (kaltaisistani) miehistä sanaa 'nörttineutri'. Se kuvaa meitä ja asemaamme naisten silmissä todella hyvin.

Thaimaa (tms.) kutsuu rumaa miestä toisinaan. Rumaahan sekin on, mutta rumalle kuuluu elämässä rumat asiat. Setelitukko komistaa rumaakin miestä ja itsetunnolle tekee hyvää kokea olevansa edes joskus haluttu. Niin feikkiä kuin se onkin, mutta silti. Reissun jälkeen on puoli vuotta moraalinen krapula, kun AT-mies huomaa sortaneensa toista sorrettua.

• Haluan täsmentää, että en käytä muista miehistä (itsestäni kyllä käytän) sanaa "nörttineutri" muuten kuin kertoessani naisten puolesta heidän mielipiteitään tietynlaisista miehistä. Termihän on peräisin bloggaajalegenda Minttu "Birdy" Hapulilta, joka lanseerasi termin kuvastamaan rumia, tietokoneita harrastavia miehiä, jotka jättivät intiaanileikit nuorina väliin.

• atm rumilus.

ei kelpaa, en pääse treffeille enkä puhe yhteyteen rumien naissten kanssa.

• tosielämästä

just olin parin viikon suhteessa yhteen 1/5 ulkonäöllä varustettuun parikymppiseen naiseen. Oli pakko jättää, kun tajusin, että se on useita kertoja yrittänyt saada itselleen jonkun itseään selvästi parempinäköisen miehen, ja sitten tullut vain hyväksikäytetyksi jossain panosuhteissa. Itse olen varmaan noin 2,5/5.

• 10+9

On aika sääli ettei ihmisiin ole koodattu sellaista ominaisuutta, että jos ei ole hyvännäköinen niin myös viehättyisi oikeasti ei niin hyvännäköisistä ihmisistä.
      Nykyään kaikki haluaa hyvännäköisen kumppanin, koska vain sellaista pidetään viehättävänä ja vähimmäisominaisuutena parisuhteelle. Riippumatta omasta ulkonäöstä toiveet on samat rumalla ja komealla jos ei puhuta tyytymisestä.

• Paskaa puhutte

Miten on sitten paljon pariskuntia joissa molemmat on taviksia tai rumia ja jotka ovat suhteissaan onnellisia? Miten tuollainen on mahdollista? Tämä teidän palstalla harjoittama logiikka ei toimi netin ulkopuolella. Suurin osa ihmisistä ei ole yleisellä mittapuulla hyvännäköisiä, itseasiassa aika harvat ovat. Siitäkin huolimatta ihmiset muodostavat ihmissuhteita keskenään että kyllä siihen muukin vaikuttaa kuin ulkonäkö.

• yksinäinen 15.v

Rumat ihmiset ei kelpaa... Ite oon ruma poika, luonne on kuitenki jees, rauhallinen, mietiskelevä, hillitty. Ja muuten harrastan urheiluu, kirjotan joskus runoja, kuuntelen päivittäin musaa, en juo enkä polta koskaan enkä oo grammaakaa ylipainonen, silti aina tulee turn off... Itellä olis seuraavanlaiset "vaatimukset": 1:naisen ulkonäöksi riittäis ihan sellanen normi, 2: harrastuksil ei oo välii, 3: sais olla uskollinen, rehellinen ja luotettava... Saa vinkata jos löytyy Tampereelta joku...

• Pihvphvivhi

Nainen on kyllä ns rumanakin miljoona kertaa paremman näköinen kuin ruma mies. Miksi sen pitäisi haluta rumaa miestä??

• 6788+099

Oikeasti nyt - miehen rumuudella ei ole mitään väliä jos on tarpeeksi katetta tilillä. Te rumat miehet jotka luulette naissen puutteenne johtuvan ulkonäöstänne olette väärässä. Status ja varallisuus, ennen kaikkea ensin mainuttu.

• ruma.

Minä olen aika ruma mies ja olen saanut kauniilta naisilta seksiä ja olen seurustellutkin kauniiden naisten kanssa. Tai ylipainoa ainakin löytyy minulta joten eikö ylipainoinen ole sitten ruma. Olen myös melko lyhyt alle 170cm eli naiset yleensä tykkää pitkistä. Olen ystävällinen ja kehun naisia niin sillä pääsee jo sänkyyn.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1518
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1155
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      106
      1071
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      953
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      827
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      181
      741
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      716
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      715
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      679
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      633
    Aihe