Olemme naimisissa ja olleet yhdessä neljä vuotta. Kerron heti, että en ole sairaalloisen mustasukkainen nainen, eli ajatelmani seuraavasta ei johdu välttämättä kuvitelmista.
Meillä on rakkausavioliitto, paljon tunteita toisiamme kohtaan ja hyvä vakaa elämä muutenlin. Yksi lapsi ja taloudellisesti pärjätään. Kuitenkin jotain tapahtui kolme vuotta sitten, kun mieheni ekan kerran tapasi siskoni, mieheni sosiaalisesti taitavana ihmisenä meni jotenkin lukkoon ja, koska koskaan aiemmin ei näin nähteni ole hänelle käynyt, jäi se minua intensiivistä ihmistä kovasti ihmetyttämään. Minulla on viisi muutakin siskoa, mutta tämä yksi sisko joka sai mieheni menemään lukkoon, saa samantyylisen reaktion miehessäni ainoastaan edelleenkin aikaan. Asia ei minua muuten häiritsisi, mutta kun mieheni ei ole kenestäkään muusta toisesta sisarruksestani samalla tavoin kiinnostunut, että jopa ohimennen kyselee siskon asioista (utelee semmoisia mitä ei muista koskaan kysy) ja hakeutuu mielellään siskon seuraan, kun vain voi. Mieheni ei ole kovin vaatetietoinen tai hienosti laittautuva, mutta minua ahdistaa hänen laittautumisensa silloin, kun olemma siskolle menemässä kylään tai sisko tulee meille, mutta ei muutoin komeana miehenä tee tätä juuri muutoin.
Asia satuttaa,sillä kun hän sanoo minua rakastavansa, en pysty uskomaan eään siihen, että hän ajattelisi vain minua ainoana rakkautenaan. Itse rakastan miestäni syvästi, niin että jos huomaisin ihastuneeni tai ajattelevani muita, haluaisin karttaa sellaista seuraa mikä voisi olla avioliittoni välissä.
Ihastunut mies
tekee kipeää
3
241
Vastaukset
- asdasgd
Ootsä puhunut miehes kanssa tästä asiasta?
- haloo4
se mies on ihastunut ei voi muuta sanoa miehenä voin todistaa sen :)
- Kokenut tämänkin
Siinä vaiheessa, kun mies kieltää kaiken ja alkaa puhumaan pahaa hänestä, tiedät varmasti, että hän on rakastunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021072- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85710Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658