On olemassa seuraavia joukkueita: Kärpät, Kalpa, Jyp jne.
Jokaisella joukkueella on omat fanikerhot jotka fanittaa niitä asioita joita joukkueen nimi ja logo pitää käsitteenä sisällään. Paidasta näkee mihinkä kerhoon kuuluu. Ilman joukkueita ei olisi myöskään fanikerhoja.
Entä jos ihmisten joukossa on niitä jotka ei fanita, saati seuraa SM-lätkää, onko silloin heillä omaa joukkuetta jota fanittaa tai pelipaitaa jota kantaa?
Onko niillä joilta fani-paita puuttuu välttämättä mitään muuta yhteistä kuin se että heiltä vain puuttuu fani-paita ja fanitettava joukkue?
Fanittaminen (koskee erityisesti uskovaisia)
7
99
Vastaukset
- Minä olen Jumala
Seuraava vaihe. Korvaa seuraavasti
joukkue = jumala
fanikerho = uskovat
joukkueen nimi = uskonnon nimitys (esim. kristinusko)
fanipaita = pyhäkirja, dogmi yms.
ihminen joka ei kuulu fanikerhoon = ______ ? Oulussa 20v asuneena kannatan yhä kärppiä. Ihan sama mitä muut kannattaa tai kannattaako mitään, vaikka jotain NHL-joukkuetta, en näe siinä mitään ongelmaa.
Ihan kiikkuun en menisi, vaikka kärpät joskus ottaisi loppuottelussa turpiinsa, vaikka se ketuttaisikin.
Yksi märkä yö ja nuo raskaat murheet olisivat ohi, näin huumorilla.
Kannattaa ottaa muiden iloon osaa, vaikka se ei oma joukkue olisikaan ollut voittaja. Näin myös arkielämässä.
Toisen voitto ei ole ensisijaisesti minun tappioni, vaan hänen voittonsa.- ,.,.
Eikös muuten lestoilla ollut syntiä kärppien fanittaminen, liekkö nyt enää. Niillä kun nuo synnit tuppaa muuttumaan:)
- Minä olen Jumala
Juu, onneksi nämä ottelut tapahtuvat ihan maallisessa 'hengessä'.
"Kannattaa ottaa muiden iloon osaa, vaikka se ei oma joukkue olisikaan ollut voittaja."
Et taida olla "tosi Kärppä-uskovainen" kun osaat ottaa osaa myös muiden iloon, vaikka näin se juuri kannattaakin tehdä eikä suotta kiristellä hampaita ja julistaa vulgääristi oman joukkueen paremmuutta fundisasenteella räyhäten ;)
Mutta on niitäkin tapauksia joissa jääkiekko-uskovaiset ottavat kovasti yhteen erinäköisten 'uskonsotiensa' muodossa. Jääkiekko-ateistina, jollaiseksi itseni tässä kontekstissa luonnehtisin, pidän näitä uskonsotia järkyttävinä ja turhina :)
- ertert .
Sellaista se fanitus on.
Kuka fanittaa Dawkinsia, kuka mitäkin.- Minä olen Jumala
Ei tarvitse fanittaa, tai edes olla tietoinen Dawkinsista ja muista ollakseen ateisti, yllätyitkö?
Sanomalehtikatsaus.
"Mikä yhdistää urheiluliikkeen, dopingin ja uskonnon ? Hormoonikirkko"
Lainaus. Seppo Pänkäläinen Keskisuomalaisessa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli224787Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm113427Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403147IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462629Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861268Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2651166- 561112
- 791109
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941081Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E201977