Niin että onko teillä alastonkokemuksia? Onko teidät yllätetty jossain alastomana? Kertokaa :)
Alastonkokemuksesi ;)
11
604
Vastaukset
- nolikset!!!
kävelevä ES tölkki yllätti kun kuolin CODISSA
- Tyhnäukko
Voivoi :@ nolikset!!! Oot tyhmä!
Pakko joka paikkaa tunkee jotai: ES
Juttui. Et saa ketää tolla taval!- KoojSözJbkookoo
No, mä ajattelin kertoo. :))
Oon siis 14.v ja mul on sillee säätöä 18.v miehen kaa :)
Olin kerran sitten kotona, olin käyny suihkussa ja tää mies oli meil yötä.
Menin mun huoneeseen ja siis tää mies tuli meille just ku olin käyny suihkus.
Mun äiti ei tietenkää ollu tienny, et mä oon käyny suihkus, joten se sano sille miehelle;
Mee vaa jo sen huoneeseen :)
Sit se tuli ja mä seison alastomana suoraan näköyhteydessä muhun.
Sit se sanoo:
Oi anteeks! :DD
Eipä mitää sanoin nolona.
Sit se sanoo:
Tai en mä ookkaa niin pahoillani, se lipoo huulia ja hymyilee kiusoittelevasti.
Sit se alkaa hiplaa mun rintoja ja sit se tyydytti mua hetken.
Sit mun äiti tuli huoneeseen ja luuli et me oltiin aloittamassa pano.
Sit se hääs sen miehen pois ja me ollaan nyt salaa tavattu pari kertaa ja jutellaan ja ollaan niinku suhtees. :))
- ysitapinoi:(
Menin alasti nukkumaan viddu että kuumotti.
- Kirmailia
Ajattelin tässä vain kertoa pienistä mutta silti elämäni mullistavasta kokemuksesta. Olen siis 15 vuotias poika. Suurin alastonkokemus oli varmaan kun viime keväällä juoksin ympäri kaupunkia alasti. Se oli hyvin jännää ja mielenkiintoista nähdä kaikkien ihmisten ilmeet kun siellä riensin alasti. Kaikista kivointa oli kun juoksin ihastukseni ympäri kunnes hän tönäsi minut katuojaan ja jäin sinne koska en päässyt ylös koska kuten kaikki tiedätte niin kun kerran kaatuu on vaikea päästä takaisin huipulle. Mutta sitten eräs todella seksikäs peto tuli ja pelasti minut sieltä ojasta. Ja vei minut hänen autoon ja siellä kattelin sen persettä ja se oli aika kivaa. Myöhemmin sain sitten kotona tietää että olin ollut poliisi autossa. Ei sen kummempaa.
- kkkkko
Olen ollut alasti mm. Saunassaja suihkussa. Nukun myös alasti.
Tästähän voisi kirjoittaa jännärin. - sdiucghnkarumyxgau
Voin paljastaa yhen salaisuuden, ku nimettömiä ollaan.
Ku olin ihan pieni vauva, enkä ollu vielä ees itkeny ensimmäistä kertaa, ni olin jonkun aijan alasti mun äidin pillussa! - 12v poju
Viimeviikol olin koulus suihkus liikkatunni jälkee ni jotkut tytöt tuli sinne (Meiä koulus on tytöil ja pojil suihkuvuorot ja olin ollu siel liia pitkää) ne tytöt alko riisuuntuu. Sitku joku niist ol ottanu rintaliivinsä pois ja rupesin runkkaa ja liukastuin ni ne huomas miut ja otti miu käsistnja jaloist kii. Viimene rupes hieroo ja imemää miu munaa ja sit ne vuorotteli ja lopulta mittaili sitä (12cm seisomaasennos). Sit ne rupes raahaa minnuu ympäri kouluu ja kaikki otti kuvia ja videoita.. Noloo.. Jopa miu ihastus.. Sit joku ope tuli vastaa ja vei miut ja tytöt rehtori puhutteluu.. Ilmotus meni kaikkie koteihi ja maanantaina pitäs jatkaa selvittelyä.. BTW Oon 6lk Ja tää kaikki tapahtu alaasteella. En uskalla mennä kouluu.. Nolottaa..
- Jorskuboy
11-13v tytöt kikkailkaa alastonkuvia jorskuboy
- abumuhammed
Parasta oli naida suomalaista muijaa alasti.
- Pöljä
abumuhammed kirjoitti:
Parasta oli naida suomalaista muijaa alasti.
Raiskausta ei lasketa naimiseks.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1543297- 2233005
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791976Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va791618Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391447- 481158
- 991051
- 1211036
- 58978
- 12923