Mihin hävisi ketju 90% ajoitusmenetelmistä tukee nuorta maailmaa

Herätys!!

Mihin hävisi ketju 90% ajoitusmenetelmistä tukee nuorta maailmakaikkeutta? Miksi ihmeessä se poistettiin?

Tämä jos mikä todistaa sen että kun totuus jumalattoman maailman uskomuksia kohtaan tuodaan esille liiankin selvillä todisteilla tulee jumalattomien ihmisten pyrkiä nämä todisteet hävittämään.

Tässä mainio poistettu ohjelma.

http://www.youtube.com/watch?v=tX9eDTNfQHY

14

180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Doctor World

Yksikään oikea tieteellinen todiste ei tue nuorta maailmaa:) hanki apua noihin harhoihin..

• yurki1000

todista tai vaikene

• "Miksi ihmeessä se poistettiin?"

Luultavasti siksi että palstan sheriffi ei katsonut hyvällä noin räikeätä valehtelua heti alkumetreistä lähtien. Lisäksi ketju sisälti melko flood-maisesti postattuja videoita jotka ovat muutenkin käyttösääntöjen vastaisia.

Lisäksi täytyy sanoa tuosta videosta että eipä ole montaa faktaa joukossa. Galaksien "kiristyminen"-ilmiönä ei esim. ota huomioon sitä faktaa että tähdet vaeltavat galaksin spiraali-käsien välillä.

• Tai ehkä joku palstakretu totesi ketjun haittaavan kretuaatteen asiaa jopa enemmän kuin keskustelut täällä yleensä.

• Ei ole palstalla sheriffiä/luotsia.

• Apo-Calypso

suomi24 -serveri oksensi postauksesi silkasta myötähäpeästä.
      Russell Humphreysillä ei le mitään tekemistä tieteen kanssa, kuten ei muillakaan kanssahörhöilläsi.

• jyr

Tuo ohjelma oli kyllä tyhmä, mutta olisihan se silti vaarattomana saanut olla palstalla.

Minä olen tottunut siihen että oli ketju mikä tahansa, niin sävel on aina sama.
      Kun pääsen niskan päälle evokeista niin joku polttaa lopulta päreensä ja ketju häipyy vaikka se ei olisi minun avaamani. Minun avauksistani katoaa n. 50 % aika nopeasti sillä ne ovat usein aivan liian ylivoimaisia evokeille, enkä osaa niin kauniisti puhua etteikö joku hermostu.

Toisaalta asia on niin että tämä palsta on iha typerimmästä päästä eikä täällä kukaan tiedeihminen viitsi kauaa kekkuilla. Ei täällä saa evokeista kunnon vastusta.
      Joten et paljoa menetä vaikka unohdat koko palstan.
      En minäkään täällä viipyisi mutta olosuhteiden pakosta pitää vähän makoilla ja aikaa pitää jotenkin tappaa. Enemmän viihdyn kuitenkin tiedepalstoilla. Siellä saa usein keskustella älyllisesti sivistyneiden ihmisten kanssa eikä tarvitse kuunnella jotain Apon kielenkäyttöä.

• >Kun pääsen niskan päälle evokeista niin joku polttaa lopulta päreensä

Sitä odotellessa...;)

>Toisaalta asia on niin että tämä palsta on iha typerimmästä päästä eikä täällä kukaan tiedeihminen viitsi kauaa kekkuilla.

Sinä taas tunnut viihtyvän mainiosti.

>Enemmän viihdyn kuitenkin tiedepalstoilla. Siellä saa usein keskustella älyllisesti sivistyneiden ihmisten kanssa

Niin, mitä nyt uskovaiset häiriköivät monellakin palstalla. Se on kuitenkin myös hupaisaa.

• >>Minun avauksistani katoaa n. 50 % aika nopeasti sillä ne ovat usein aivan liian ylivoimaisia evokeille, enkä osaa niin kauniisti puhua etteikö joku hermostu.

• >>Enemmän viihdyn kuitenkin tiedepalstoilla. Siellä saa usein keskustella älyllisesti sivistyneiden ihmisten kanssa

• fghghfgcxvcv

Jyr milloin itse alat keskustella älyllisesti?

• Älä hemmetissä edes kysy. Saisin varmaan sydärin sellaista ihmettä todistaessani.

• yurki1000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7545
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      101
      5467
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      266
      4708
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      48
      4632
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      65
      3352
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      50
      2748
    7. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      56
      2409
    8. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2398
    9. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2362
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2234
    Aihe