kysyttävää iskurin turhista vastaajista, feikkivaroituksia!

ainoa häiriköity?

Tuleeko muille naisille kellä on iskurissa ilmoitus, jatkuvaa häirikkövastausta tietyiltä vakiovittuilijoilta ja -feikeiltä?
Mm. postin alkuosalla "unfff" tulee lähinnä pään aukomista tyyliin "mee jo hoitoon, oot sairas!" ja "xtreme14" ehdottelee halveksuvaan sävyyn kaikenlaista seksuaalisesti härskiä. Tämä on ilmeisesti varattu jonka muija pihtaa ja jota kyrsii katkerasti kun sinkut ei kiinnnostu siitä.
Ahkerin vakiofeikki kirjottaa kahdesta osoitteesta, "juhta" ja "eejii1". Välillä tämä on lähemmäs 50v ja välillä 40v molemmin puolin. Myös asuinpaikka ja nimet vaihtelee jatkuvasti (mm. Jussi, Eki, Olli, Tapio..). Joissain vastauksissa kertonut olevansa varattukin.
Parasta lienee olla reagoimatta näihin mitenkään, vai kuinka?
Mistä muista osotteista (laita vain alkuosa!) on tullut häirikköpostia tai ovat paljastuneet feikeiksi?

58

1555

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lisäys..

      Nämä unfff ja xtreme14 saattavat olla jopa yksi ja sama häirikkö, tuo unfff laittaa myös lyhyitä vastauksia joissa on seksiehdotuksia, haukkuu idiootiksi ja jotkut vastaukset on tyyliin "kyl sä jaksat feikki". Joku muu tais olla se vielä pahempi sairaaksi haukkuja..

    • Kantapeikko

      Siellä on joku viisikymppisten vakiokaarti jolla ei ole mitään muuta tekemistä kuin tuputtaa itseään kerta toisensa perään samalle ihmiselle, taikka aukoa päätään ja ryöpyttää paskaa naisen niskaan katkerana siitä ettei itse löydä ketään. Itse ilmoittelin pitkään ja sitkeästi ko. saitilla, nyt pidän taukoa. Mutta kyllähän niitä haukkuja sai vaikka muille jaettavaksi asti.

      Aloittajan mainitsema eejii on kirjoittanut useita kertoja, olisikohan ollut 13 kertaa 2 v sisällä. Hän ilmoittaa joka kerta eri iän. Kerran hänelle vastasin että en pidä luotettavana ihmistä jonka ikä vaihtelee. Hän vastasi siihen että hänen ikänsä vaihtelee koska hänellä on kaksi eri s-postia. Kuitenkin olin tunnistanut hänet yhdeksi ja samaksi vastailijaksi nimenomaan sillä että viestit tulivat aina samasta s-postista. Tämä tyyppi on monta kertaa sanonut lähtevänsä moottoripyörällä luokseni. (Tietenkään hän ei tiedä missä asun.)

      Zaratustra-niminen tyyppi haukkui kerran kuvaani että näytän "nöyrän näköiseltä". Oli muutenkin sen verran kielteistä settiä etten ole sen koommin hänen viestejään lukenut, niitä kyllä tulee uskollisesti aina uusi jokaikinen kerta kun nostan ilmoitustani aikajanalla ylöspäin, tai laadin uuden.

      Yksi puolestaan oli sitä mieltä että olen ääliö ja kaikki minulle nauravat kun olen ilmoitellut niin pitkään.. Joku on toistuvasti käskenyt muuttaa ilmoitustani, kysyin että sittenkö se vasta kelpaa kun siinä lukee että "olen nainen, haen miestä", mutta siihen hän ei kommentoinut.

      Jollekulle selitin että en voi ottaa väkisin miestä josta en ole kiinnostunut, ja siksi odotan että tulee joku uusi, mieleinen mies. Iskurihan ei ole sellainen paikka mihin rekisteröidytään, joten luulisi olevan helppoa palvelua käyttää kun ei tarvitse vaivautua järin millään tavalla vastatakseen. Mutta tämä joku oli voimakkaasti sitä mieltä että Iskuri on YHTEISÖ jossa on aina samat vakiotyypit. Ja niistä kai sitten pitäisi joku valita vaikka ei kukaan miellytä.

      Olen kaikenmaailman yhteisöjä kurkkuani myöten täynnä. Vaikeahan se on tietysti soimata että "aina samat ukot" kun minäkin olen aina sama akka siellä, mutta missäs sitten netissä ketään haet kun ei missään tapahdu aineksen uusiutumista.

      Feikeistä en tiedä kun en kauaa jaksa kenenkään kusipäältä vaikuttavan kanssa temmeltää, mutta turhan moni siellä tosiaan ottaa yhteyttä vain haukkuakseen pataluhaksi. Ei tarvitse ihmetellä minkä takia inhoni 50 ikäisiä miehiä kohtaan vain vahvistuu vahvistumistaan.

      • taas puskee vastaust

        Huvittavinta on kuinka tämä juhta/eejii1 muistaa aina mainostaa vastauksissaan että "en ole feikki enkä häirikkö"! :D


      • Kantapeikko
        taas puskee vastaust kirjoitti:

        Huvittavinta on kuinka tämä juhta/eejii1 muistaa aina mainostaa vastauksissaan että "en ole feikki enkä häirikkö"! :D

        Kirjoitti taas minullekin. Toivoi että tapaisin hänet, vaikka hänellä "ikä vaihtelee". Että se jaksaa. x(


      • ärh!
        taas puskee vastaust kirjoitti:

        Huvittavinta on kuinka tämä juhta/eejii1 muistaa aina mainostaa vastauksissaan että "en ole feikki enkä häirikkö"! :D

        Eejii on taas kovasti tyrkyttämässä itseään. Kirjoittelee siihen tyyliin ihan kuin olisin muka jossain vaiheessa jotenkin antanut ymmärtää, vaikka koskaan en ole siihen malliin hänen suuntaansa esiintynyt ja useita kertoja olen sanonut että ei kiinnosta.

        Miten joku voi elää niin omissa harhoissaan että kuvittelee ihan tosissaan jonkun naisen suostuvan tapaamaan kunhan tarpeeksi monta kertaa länkyttää siitä asiasta ikäänkuin olisi täysin itsestäänselvää että tavataan ja pelkkä muotoseikka että nainen kertoo missä tavataan. Kovasti on taas lähtöä tekemässä, milloin moottoripyörällä, milloin autolla.

        Etsisi oman ikäistään edes niin ehkä sitten nappaisi.


      • sama täällä :D
        ärh! kirjoitti:

        Eejii on taas kovasti tyrkyttämässä itseään. Kirjoittelee siihen tyyliin ihan kuin olisin muka jossain vaiheessa jotenkin antanut ymmärtää, vaikka koskaan en ole siihen malliin hänen suuntaansa esiintynyt ja useita kertoja olen sanonut että ei kiinnosta.

        Miten joku voi elää niin omissa harhoissaan että kuvittelee ihan tosissaan jonkun naisen suostuvan tapaamaan kunhan tarpeeksi monta kertaa länkyttää siitä asiasta ikäänkuin olisi täysin itsestäänselvää että tavataan ja pelkkä muotoseikka että nainen kertoo missä tavataan. Kovasti on taas lähtöä tekemässä, milloin moottoripyörällä, milloin autolla.

        Etsisi oman ikäistään edes niin ehkä sitten nappaisi.

        Meinasin tulla tänne ilmotteleen kans ihan samaa, eejii1 taas vauhdissa.... ;P auto on kuulema jo valmiina lämpiämässä ja vapaata 15 saakka, että millon vaan haluan nähdä (juu, EN halua..)!


      • ärh!
        sama täällä :D kirjoitti:

        Meinasin tulla tänne ilmotteleen kans ihan samaa, eejii1 taas vauhdissa.... ;P auto on kuulema jo valmiina lämpiämässä ja vapaata 15 saakka, että millon vaan haluan nähdä (juu, EN halua..)!

        Nonni, arvasinhan minä että ei se ole edes monogaaminen. Olisi varmaan tavannut meidät molemmat, muistelisin että ihan samaa kellonaikaa se minullekin tarjosi. Varmaan copypastannut samaa stooria sinne sun tänne...


      • Kantapeikko

        Mitenkähän miehelle menee perille että EI on EI? Kaulimella päähän? Olen varmaan ainakin viisi kertaa sanonut tälle "eejiille" (ja muille käyttämilleen nikeille) että en ole kiinnostunut, etsi joku muu, lopeta jo jne. ja nyt tämä kirjoittaa että haluaisi tavata mutta "hieman olet ollut sitä vastaan".

        V...ttu etten paremmin sano, HIEMAN???!!!


    • ei ne edes lue

      Tabaisa on yksi Iskurin kestokäyttäjistä. Tämä viesti on tainnut tulla jo kahdesti:

      Lähettäjä: Seksi yms seuraa.. katsotaan..
      E-mail: tabaisa2009@h***
      Viesti:

      En etsi pelkästään mitään seksisuhdetta! Lue ajatuksen kanssa.
      No se on helvetin hienoo et sä myös kuntoilet, koska en tosiaan mitään laiskaa akkaa etsi vaan rentoo bilehilettä.. Wink

      En etsi pelkästään mitään seksisuhdetta! Lue ajatuksen kanssa.

      Mites ois treffit? Entäs kunnon kyydit?
      Itsellä ois aikaa vaikka millä mitalla etsitkö matka yms seuraa olisin valmis tutustuun ja tapaamaan sinut kerro hieman itsestäsi niin voimme tutustua paremmin ja sopia että milloin livenä nähtäis.. Olen kaikilla tavoin hyvin varustettu tiedäthän 20cm todella iso ja paksu eikä kunto lopu kesken.... Wink tässä e-mailini tabaisa2009@***
      Ja lisäksi sulla näkyy olevan hyvä kroppa ja isot tissit niistä minä pidän.. Smile
      Eikun vaan aletaan tutustuun ja siitä pikkuhiljaa etenee...

      Kuule sun kanssas saattais tulla kiva yhteinen elämä koska sä osaat ajatella oikein. En todellakaan ole mikään pukumies, vaan ihan tavallinen tallaja joka osaa kyllä pukeutuakkin.. Smile
      Kuule milloin sulle sopis tapaaminen yms? mulla ois nyt aikaa

      Ja matka ei ole este vaan hidaste koska auto ja junat kulkevat...

      Olen 32v todella komea 184cm ja 100kg

      - MINÄ en mitään seksisuhdetta etsi ja se käy ilmoituksesta ilmi. Ohessa on yleensä kuva ja siitä erottaa että minulla on pienet rinnat (ei paljaana tietenkään).

      • niin täälläkin

        Mulle tuli toi täysin sama kopiovastaus kyseisestä postista. Haen vain tositarkoituksella ja mulla myös on a-kupit, muttei tietenkään mitään mainintaa koosta eikä edes kuvaa mistä ne vois nähdä :D Lisäksi tämän asunpaikka tuntuu vaihtuvan tiuhaan tahtiin, 29.7. Kuopiossa, 16.9. Iisalmessa ja viimeksi 29.9. Jyväskylässä :) kun kommentoin tätä ihan piruuttani niin selitteli jostain asuntojen myynnistä ja siks asuinpaikkakin vaihtuu.. tä??!


      • ...................!
        niin täälläkin kirjoitti:

        Mulle tuli toi täysin sama kopiovastaus kyseisestä postista. Haen vain tositarkoituksella ja mulla myös on a-kupit, muttei tietenkään mitään mainintaa koosta eikä edes kuvaa mistä ne vois nähdä :D Lisäksi tämän asunpaikka tuntuu vaihtuvan tiuhaan tahtiin, 29.7. Kuopiossa, 16.9. Iisalmessa ja viimeksi 29.9. Jyväskylässä :) kun kommentoin tätä ihan piruuttani niin selitteli jostain asuntojen myynnistä ja siks asuinpaikkakin vaihtuu.. tä??!

        Nyt hän on Iisalmessa. Otti yhteyttä kun oli hänen mukaansa käynyt katsomassa hänen kuvaansa ja ollaan samalta alueelta. En ollut, ei olla. En voi muuta minäkään sanoa kuin että ...tä?


      • todella outoa..!
        ...................! kirjoitti:

        Nyt hän on Iisalmessa. Otti yhteyttä kun oli hänen mukaansa käynyt katsomassa hänen kuvaansa ja ollaan samalta alueelta. En ollut, ei olla. En voi muuta minäkään sanoa kuin että ...tä?

        Nyt siltä tulee sitten jotakin pahotteluviestiä, johon liittäny 3 (tavallista) kuvaansa...?!

        "Nyt anteeksi pyyntöni kaikille naisille joille olen lähettänyt sopimatonta viestiä näiden vuosien aikana ja kuvia, koska en todellakaan halua kenenkään mieltä pahoittaa tai loukata, etsin vaan oikeaa naista elämääni, kuten sanoin tämä minun sairaus on niin vakava ja vaikea hallita että se sai minut tekemään sellaista ja henkien käskyt kans, koska ne ohjaa minun elämääni aikas paljon. Nyt ajattelin aloittaa uuden elämän ja pyytää kaikilta anteeksi joille olen lähetellyt alaston kuviani ja parantaa itseni parempaan kuntoon sekä toivon että saan anteeksi tekoni joita en ole ymmärtänyt täysin.

        Tätä viestiä saa lähettää sit eteen päin."

        No selittäähän toi aika paljon... kaikenlaisia sitä onkin, huhhuh. Hyvä sentään ettei oo tähän tullu sen enempää sekaannuttua. Melko huolestuttavalta kuulostaa, sairaus ja henkien käskyt ym..!


      • dxchmvkg,

        Todennäköisesti 2cm ja kunto loppuu kesken ;)


    • ei voi käsittää

      Aikoinaan ilmoituksessani mainittiin erinäisiä piirteitä (sopusuhtaisuus, kiinnostus henkisisiin asioihin) joita mieheltä toivoisin, lisäksi laitoin näin:

      "Uskon siihen että jokaisella on oikeus rakkauteen juuri sellaisena kuin hän on ja juuri semmoisen ihmisen taholta jollaista itse osaa arvostaa persoonana ja pitää ulkoisesti viehättävänä. En ole koskaan muuttumisleikittänyt miestä, koska ihminen ei ole "savea josta muotoillaan mieleisensä kumppani", enkä myöskään ole halunnut näytellä sellaista naista joka en itse ole. Kaiketi tämän vuoksi en tunnu löytävän ketään, mutta suhde ilman rakkautta, arvostusta ja yhteisymmärrystä ei ole mistään kotoisin."

      Vastaus jonka sain:

      ...

      Kun nyt viikosta toiseen täällä olet "kumppania etsimässä", kerronpa sinulle nyt todellisen syyn siihen miksi et ketään löydä.

      Kirjoitat;

      "Uskon siihen että jokaisella on oikeus rakkauteen juuri sellaisena kuin hän on ja juuri semmoisen ihmisen taholta jollaista itse osaa arvostaa persoonana ja pitää ulkoisesti viehättävänä. En ole koskaan muuttumisleikittänyt miestä, koska ihminen ei ole "savea josta muotoillaan mieleisensä kumppani", enkä myöskään ole halunnut näytellä sellaista naista joka en itse ole".

      Ensimmäinen syy, miksi et löydä miestä näkyy selvästi tuosta kirjoituksestasi.
      Et osaa ja selvästikään halua arvostaa ja kunnioittaa toista tuntevana persoonana, joten hienoin ajatuksin sekä kertomalla kiinnostuksestasi mm. henkiseen kasvuun perustelet itsellesi sen, miksi sinulla on mielestäsi "oikeus" mitätöidä toinen tuntevana ihmisenä.

      Jos itse et siis osoita tekstisi kautta pystyväsi mihinkään muuhun kuin esittämään vastakkaiselle sukupuolelle "ehdottomia vaatimuksia" siitä, millainen hänen tulisi mm. ulkoiselta olemukseltaan olla, näin siis esim. törkeää ulkonäkörasismia harjoittaen,

      kuinka voit odottaa suhdetta, jossa mies kokisi sinut kokonaisvaltaisesti merkitykselliseksi rakkaakseen, kunnioittaisi sinua arvostaen tuntevana ihmisenä sekä haluaisi tehdä sinut rakkaanaan monipuolisesti onnelliseksi, jolloin myös yhteisymmärrys olisi luonnollinen osa elämääsi suhdetta rakkaasi kanssa?

      Japanilaisen Senseini (Sensei tarkoittaa kunnioitettua opettajaa!) mukaan ihmisen henkinen kasvu näkyy parhaiten kykynä hyväksyä ihminen kokonaisvaltaisena persoonana. Ja tämä toteutuu parhaiten todellisina tekoina toista kohtaan, annettuna ja saatuna mahdollisuutena molemmin puolin!

      Kun siis esität toiselle "ehdottoman vaatimuslistan" siitä, millaiset asettamasi ehdottomat kriteerit hänen tulee täyttää, ennen kuin annat hänelle edes mahdollisuuden sinua "lähestyä", puhumattakaan kohtaamisestasi, lienee aivan selvää, miksi et löydä omaa rakasta elämääsi!

      Osoita ensin kykysi arvostaa toista tuntevana persoonana, niin silloin löydät helpommin myös oman rakkaan.

      Toki tiedän myös sen, miten yhä kasvava joukko suomalaisia naisia (puhutaan siis jo vähintään kymmenistä tuhansista) omaavat laillasi mielestään täyden oikeuden "harjoittaa valkoista orjakauppaa, samalla työpaikoilla, busseissa, junissa, työtovereilleen sekä ystävättärilleen valittaen, etteivät löydä ”kunnon miestä” joka "heitä haluaisi rakastaa". Paradoksi jota ei edes haluta itse ymmärtää siis!

      Edellinen näkyy mm. hyvin niissä tuhansissa vuosittain toteutuvissa avioero-oikeudenkäynneissä, jossa erityisesti naiset ovat valmiita mm. täysin vailla mitään tunteita "tuhoamaan" hänen kanssaan yhteiset lapset omaavan miehen työuran / työpaikan, vain saadakseen oman tahtonsa toteutumaan.
      Unohtaen näin myös täydellisesti mm. omien biologisten lapsiensa mielenterveyden, jne.!

      Ja tiesitkö muuten Suomessa elävän jo tuhansia naisia, jotka oma-aloitteisesti hakeutuvat vuosittain lastensuojeluviranomaisten luokse, pyrkien sijoittamaan sijaisvanhemmille omat lapsensa, yksinomaan syynä se, että HE ITSE ITSEKESKEISIN PÄÄMÄÄRIN "haluavat aloittaa elämänsä puhtaalta pöydältä"?

      Nämä vain vinkiksi sinulle siitä, että jos "ehdottomien vaatimuksiesi" sijaan osoittaisit kyvyn antaa myös toiselle sukupuolelle rakkautta, häntä tuntevana ihmisenä kunnioittaen, olisi elämänkumppanin löytäminen sinulle paljon helpompaa.

      "Ehdottomia vaatimuksia" kun on varsin helppo esittää, mutta todellinen rakastaminen onkin sitten jo paljon vaikeampaa, kuten edellisin esimerkein olen toteen näyttänyt!"

      ...

      Minkäänlaisia toiveita ei siis miehen suhteen saa olla. Ei, vaikka tietäisi että ei pysty rakastamaan ihmistä jos tämä on kaikkea muuta kuin sitä mitä vierelleen kaipaa...???

      • ei voi käsittää

        Tuo viimeinen kappale on siis omani. Laitoin pisterivin vastauksen ja oman kappaleeni väliiin, mutta ei näemmä tullut näkyviin.


    • miesvm_1967

      Huhhuh että on hullua porukkaa iskurissa :D Mitä ne väittää että S24 treffeillä on kahjoja, on varmaankin mutta kahjouden saostuma on selvästi iskurissa :D :D

    • kjggujnbgvbj

      Kävin kokeilemassa ja laitoin ilmoituksen pari viikkoa sitten...muutama sekopää vastaus tuli mutta sain pari ihan tavallisen tuntuistakin viestiä...toisen kanssa käyty jopa treffeillä useamman kerra...
      toivoa siis on vielä :-)

      Suomi24 tuntuu löytyvän vaan miehiä jotka katoaa ...

      • pyh ja pyh

        Satuinpas selailemaan tätä ketjua ja tuossahan oli oma tekstini...
        pitää vähän perua puheita...löysin mukavan miehen iskurista...kirjoiteltiin, juteltiin ja tapailtiin...mielestäni sitä olis jo voinut kutsua seurusteluksi
        seksiäkin harrastettiin monta kertaa
        Tapailua jatkui vuoden vaihteen jälkeenkin...vajaa 2 kk yhteensä ja sitten mies katosi...ei vastannut viesteihin eikä puheluihin
        Enpä sitä jäänyt hirveästi murehtimaan...pissipää, mikä pissipää...
        Parasta tässä jutussa oli se että sain maaliskuussa...yli 2 kk katoamisen jälkeen tekstarin siltä äijältä jossa hän kysyi haluanko tavata taas...
        no enpä halunnut...
        joten samaa sakkia siellä iskurissa kuin suomi 24 kin pyörii...
        ei minkäänlaisia tapoja!


      • Toinen kokemus
        pyh ja pyh kirjoitti:

        Satuinpas selailemaan tätä ketjua ja tuossahan oli oma tekstini...
        pitää vähän perua puheita...löysin mukavan miehen iskurista...kirjoiteltiin, juteltiin ja tapailtiin...mielestäni sitä olis jo voinut kutsua seurusteluksi
        seksiäkin harrastettiin monta kertaa
        Tapailua jatkui vuoden vaihteen jälkeenkin...vajaa 2 kk yhteensä ja sitten mies katosi...ei vastannut viesteihin eikä puheluihin
        Enpä sitä jäänyt hirveästi murehtimaan...pissipää, mikä pissipää...
        Parasta tässä jutussa oli se että sain maaliskuussa...yli 2 kk katoamisen jälkeen tekstarin siltä äijältä jossa hän kysyi haluanko tavata taas...
        no enpä halunnut...
        joten samaa sakkia siellä iskurissa kuin suomi 24 kin pyörii...
        ei minkäänlaisia tapoja!

        Missä tuo tapahtui? Minulla samanlainen tapaus.


    • joo... tuttua

      Minulle on myös tuo Yön kuningas- sekopää laittanut postia parikin kertaa. Samoin eräs vaahterapuu- nimimerkki, joka kummasti aina asuu kanssani samalla paikkakunnalla, vaikka olen vaihtanut asuinpaikkaani kolmesti, nyt viimeksi yli 700 km pohjoiseen... Viesti on aina sama, niin pitkä jota ei jaksa edes loppuun lukea.

      Nyt pari viimeistä kertaa ilmoitukseeni on trollaillut roimies jotain- osoitteella oleva älykääpiö. Se tyyppi oli vaarattoman oloinen ja kun se meilini on anonyymi niin vastasinkin ihan itseäni huvittaakseni ja kehotin hankkiutumaan lataamoon. Kaveri laittoi kunnon itsesäälisen valitusviestin, että häntä ei ole ikänään näin loukattu... :D

      Kaikenlaisia sekopäitä sitä joukkoon mahtuu.

      • heh,..

        löysin oman postin arkistoista kans pari yhteydenottoo tolta vaahterapuulta.. molemmissa sama pitkä litania. Ilmoittaa tosiaan asuvansa samalla seudulla ja ikäkin on sopivasti aina sama ilmottajan kanssa.. ilmeisesti joku virtuaalisuhteilija, tyssäs siihen kun totesin etten enää nykysin jaksa kirjotella niin pitkästi vaan oon pyrkiny eteneen näkemiseen suht pian.. ei vastannu mitään enää sen jälkeen.


      • voi huhhuh..

        Yhteen aikaan tosiaan joku "blackwater" (olikohan joku toinenkin osote) laitto jotain sairasta massavastausta.. itseäni ei siis millään tavoin kiinnosta miehelle alistuminen. Kun uhkasin että seuraavasta lähtee sitten ilmotus poliisille tappouhkauksesta, niin johan loppui. Teksti kuului näin,

        "Etsin itselleni kotiorjaa viikonlopuksi,tai pidempääkin jos haluat. Nöyryytän, piiskaan, sidon, sinut suukapulan kanssa ettet pysty huutamaan, toimit myös pisuaarinani, välillä olet pitkiäkin aikoja sidottuna. Laitan sinulle sähköpannan jolla ohjaan sinua esim: kiipeämään puuhun perse edellä.
        Löytyy myös häkki johon joudut aina välillä rangaistukseksi. Palvelus alkaa perjantaina illalla ja se päättyy sunnuntai iltana ellei toisin sovita, eli olet minun käytössäni koko sen ajan.

        Huolehdin kyllä tarpeistasi, ruokin sinua kanan luilla mitä minulta ja koiraltani jää, ja annan vettä kupista johon olen sekoittannut suurta
        magiaa mikä vastaa ilosta humalaa (euforiaa)

        Jotta palvelu olisi mahdollisimman hyvää sinun tulee olla avoin kaikille uusille haasteille. Laitan sinulle myös siveysvyön jotta muut eivät pääse sinua nussimaan.ja avain on minulla.

        Sinun tulee myös hyväksyä minun koirani joka on suurikokoinen doki**ja haluaa nussia sinua perseeseen, tai voithan runkata häntä tai imeä jos suostuu, sen näkee sitten, tämän kaiken palvelun ehtona on että olet puhdas,siisti terve nainen, emme halua mitään satiaisia tai klämydiaa
        T: Yön kuningas,toiveittesi täyttymys.
        ps. voimme myös keskustella sinun saattohoidostasi
        esim: hautausmaan KREMATORIOON
        Kalevankankaalle."

        Lisäksi kannattaa olla varuillaan näiden kanssa, "touchme1966, mies.kuuma, j.himskatti, hyberseksuaali, abai9, sami.hyyppa, slowari, tommi1975, jayjay7, timho1, janzu1".. nämä joko suoltavat heti ensimmäisessä viestissä törkyisiä ehdotuksia tai haukkuvat avohoitopotilaaksi, hulluksi, lahopääksi jne. tai jos ensin keskustelevat normaalin asiallisesti, niin jos et enää myöhemmin olekaan kiinnostunut, alkaa tulla sekopäistä raivoamista ym. vitttuilua, inttämistä ja takertumista. Eräs feikki (?) virtuaalisuhteilija vaatii itselleen kuvaa muttei lähetä omaansa lupailuista huolimatta, tällä on ainakin kaksi osoitetta "ossi.jarvelin" ja "tommi.savioja". Muita saattaa olla "aki.niemi" ja "mika.helander". Ainakin kirjoitustyyli ja tiedot on hyvin samanlaiset. Oma lukunsa on "harri2008", jolle jos erehdyt vastaamaan ihan normaalin oloiseen yhteydenottoon, saatkin vastauksena jotakin kummallista uskontopaatosta! Pätkä siitä,

        "Jumala on pyhä kolminaisuus isä, poika, ja pyhä henki kaikki samassa.Meidän elämämme lähestyy oikeesti loppua sen takia pitää elää oikein ettei myöhemmin ihminen kadu sitä mitä on tehny tässä maan päällä pitää myös katua asioita jos on tehny väärintoista ja muita kohtaan. Meillä jokaisella on ikuinen elämä eli(sielu)se on kuolematon ja me jatkamme kuolemaan jälkeen vaan eri formaatissa mutta se miten me elämme vaikuttaa tässsä miten me elämme ja teemme tai käyttäydymme jatkoa nähden. Täydellistä ihmistä ei ole olemassakaan tässä maailmassa koska meillä kaikilla on synti sekä vaikeutemme mitä yritämme korjata ja selvitä vaikeista ongelmista. Syntiä voi tehdä ajatuksin, sanoin, teoin ja laiminlyönnein. Synnin palkka on kuolema. Seitsemän pääsyntiä 1.ylpeys 2. ahneus 3.siveettömyys 4. kateus 5. viha 6. kohtuuton nautinnonhalu 7. laiskuus jumalan palvelemiseen. Enempää tähän nytten en jaksa kirjoittaa olen itse roomalaiskatolilainen ja olen lukenu sekä kuunellu teologiaa ja tiedän miten tä oon rakennettu ja miten oikein pitäisi elää tässä maailmassa "
        "jumala pitää olla aina ekana elämässä se on tärkein että pitää rakastaa kokosydämmellään jumalaa. koska jumala on meijät luonu tähän maailmaan sen takia.Meillä on pyhä henki joka johdattaa meitä elämässä jos me eletään niin kuin jumala on meitä opettanu."
        "minä olen tie totuus ja elämä ei kukaan voi tulla kun minun kauttani tykööni. Meillä on esim omat nimet valittu taivaassa ja oma paikka valmiina jos elämme oikein sääntöjen mukaisesti niin vaan valitut ihmiset pääsevät taivaaseen. pitää olla nöyrä elämässä ja palvella muita ihmisiä. "
        "PS: Lue raamattu niin ymmärrät pikkasen mitä näillä asioilla tarkoitan siinä on elämisen koko avain. Sekä rukoilla aamulla ja illalla."
        "oikeinlaista rakkautta et löydä tätä kautta vaaan löydät sen sattuman kautta joskus kun siihen on oikea aika ja hetki sun elämässäsi jossa joku tulee sua rakastamaan koko sydämmellään"


    • Marsa1

      Iskurissa pelkkiä kaheleita...Varmaan 10 vuotta pyörinyt Suklaasilmä-75 tai jtn..Hakee seuraa sekä tositarkoituksella että seksiseuraa "Isohäpyhuulisista naisista",on niin mielin kielin kunnes sanot jotain joka ei olekaan mieleen ja johan alkaa skitsoominen..Hakee myös Suomi24.ssä seuraa.Itse olen ollut kolmisen viikkoa Suomi24-treffeissä,ja onhan porukkaa...Kun kertoo ystävällisesti että ei ole kiinnostunut,alkaa kauhea haukkuminen tyyliin "olet sitten loppuelämäsi yksin"ja elämänkumppania etsivästä löytyykin pelkän p...un perässä vonkaaja.Eilen sain kimppuuni Zeus1959,joka ei iältään vastaa ihannekumppaniani,alkoi lähetellä viestejä että "ei sua kukaan huoli,ainakaan nuorempi mies ja vielä pienten lasten kanssa(YH-vihaaja!!),luulet ittestäs liikoja jne...Kun vastasin että minulla on oikeus omaan profiiliini ja jos en pidä vanhemmista miehistä niin se on oma asiani,jatkoi haukkumista että saisin lopettaa vinkumisen ja häipyä koko treffisivuilta ja että en ole pystynyt pitämään sitä yhtäkään joka minut jätti...Katkeroitunut vanha ukko joka ei saa nuorempaa naista,mulle ei vaan tulisi mieleenkään ruveta ketään viesteillä pommittamaan ja haukkumaan vaikkei minusta olisikaan kiinnostunut.Onko täällä oikeasti näin sairasta,taidan lopettaa ennenkuin olen kunnolla edes ehtinyt alkaa...

      • sama tapaus?

        Tuo "Suklaasilmä-75" on luultavasti sama kuin aiemmin mainittu Tommi1975, ainakin jos asuu Lahdessa... skitsoominen ainakin kuulostaa tosiaan tutulta heti jos joku ei mee sen mielen mukaan.

        Itseään tyrkyttäviin papparaisiin kuuluu myös "pasiva" joka katsoo aina sillon tällön asiakseen muistuttaa kuinka "et sä ikinä ketään tollasella ilmotuksella löydä", "oisit vaan aikoinaan kelpuuttanu mut, ikä on vaan numeroita" ja "oot varmaan joku feikki niinkun kaikki iskurin naiset". Toisessa viestissä on leuhkinu kuinka on muka löytäny jonkun itseään 15 vuotta nuoremman ulkomaalaisen vaimon ja on nyt niiiin onnellinen ja tyytyväinen että... juu, siltähän se kuulostaa ja vaikuttaa, kun pitää edelleen häiriköidä sinkkuja deittipalstoilla..!


      • Marsa1
        sama tapaus? kirjoitti:

        Tuo "Suklaasilmä-75" on luultavasti sama kuin aiemmin mainittu Tommi1975, ainakin jos asuu Lahdessa... skitsoominen ainakin kuulostaa tosiaan tutulta heti jos joku ei mee sen mielen mukaan.

        Itseään tyrkyttäviin papparaisiin kuuluu myös "pasiva" joka katsoo aina sillon tällön asiakseen muistuttaa kuinka "et sä ikinä ketään tollasella ilmotuksella löydä", "oisit vaan aikoinaan kelpuuttanu mut, ikä on vaan numeroita" ja "oot varmaan joku feikki niinkun kaikki iskurin naiset". Toisessa viestissä on leuhkinu kuinka on muka löytäny jonkun itseään 15 vuotta nuoremman ulkomaalaisen vaimon ja on nyt niiiin onnellinen ja tyytyväinen että... juu, siltähän se kuulostaa ja vaikuttaa, kun pitää edelleen häiriköidä sinkkuja deittipalstoilla..!

        Juurikin samasta Tommista on kyse!!Hui saakeli...Tein siitä jo ylläpidolle ilmoituksen vuosia sitten,itse jouduin vaihtamaan sp-osoitteeni ja puhelinnumeroni kyseisen tapauksen vuoksi.Löytyy joka foorumilta,vain nimimerkki muuttuu,mutta tekstistä tunnistaa heti.


      • no huhhuh..
        Marsa1 kirjoitti:

        Juurikin samasta Tommista on kyse!!Hui saakeli...Tein siitä jo ylläpidolle ilmoituksen vuosia sitten,itse jouduin vaihtamaan sp-osoitteeni ja puhelinnumeroni kyseisen tapauksen vuoksi.Löytyy joka foorumilta,vain nimimerkki muuttuu,mutta tekstistä tunnistaa heti.

        Onneks mä en kerenny sille mitään tarkempia yhteystietojani antaa...! alkoi tosiaan niin pian haiskahtaa ettei oo ihan kaikki kotona, mulle ryhty muistaakseni räyhään haukkumisiaan kun epäilin etäsuhteen onnistumista.


    • hohhoijaa

      Erityisesti ihmetyttää että Iskuria elämäntyökseen kyttäävistä miehistä niin moni on juurikin sellainen että on vaan yksi ainoa idea päässä ja se jyrätään läpi vaikka väkisin. Nämä tyypit ovat niin tasan päättäneet tietävänsä kaikista naisista kaiken, ja poikkeukset eivät heidän pakkomielteisiinsä sovi millään tavalla.

      Yksi mies otti yhteyttä kertoakseen minulle että minun pitää ottaa joku vanha ukko miehekseni jotta saan rahaa ja tavaroita, koska "teille naisillehan ovat vaatteet niin tärkeitä". Ohjeisti vielä että voin pitää siinä sivussa rakastajaa. Vastasin ihan huvikseni että valitettavasti en myy itseäni, ja tyyppi on sitten jorissut niitä näitä. Nyt alkoi paasaamaan että minulla on sama uskonto kuin vanhemillani, ja mitä lie, jossa vaiheessa päätin että ei hyödytä jatkaa. En ymmärrä että mitä ihmettä uskonto siihen liittyy millään tavalla että minä etsin itselleni kumppania jota oikeasti rakastaisin, ja miten joku ulkopuolinen voi päättää mikä uskonto minulla on (ei ehkä välttämättä ollenkaan sama kuin vanhemmillani!)

      En ole kiinnostunut olemaan jonkun pakkomielteisen ihmisen projektioiden kohteena. Se jollain tavalla aina tympäisee että toinen ei pysty hahmottamaan millainen jonkun ihmisen persoona on, vaan ryhtyy väkisin survomaan häntä muottiin - vaikkapa pelkän sukupuolen perusteella. Tavallaan tuo on rasistista. Nykyään ei saa ketään tuomita sillä perusteella että on väriltään eri värinen kuin joku toinen, mutta sukupuolen perusteella saa kyllä vihtoa ja piiskata sen minkä ehtii. Tyyppi samaan aikaa haluaa että naiset ovat itsensä myyviä huoria, että tuomitsee naiset sellaiseksi. Mitään muuta ei hänen maailmankuvaansa mahdu.

    • ndsljdoaömhfd

      Näitä viestejä lukiessa täytyy sanoa että itsellä on käynyt ihan uskomaton tuuri deitti-ilmoituksen kanssa...olenkohan liian vanha sekopäille ? :-)
      Profiili ollut sekä suomi 24 että iskurissa ja molemmista tullut ihan filksuja vastauksia . Muutamilla treffeillä syksyn aikana käynyt mutta ollaan sitten todettu että emme ole toisillemme sitä mitä ollaan etsimässä :-(

    • hyvin sanottu

      Laitettu nyt oikein osuvat ohjeet miehille :)

      http://www.iskuri.net/index.php?prof=813986&inr=17&s=0&osp=1&hsp=2&imin=25&imax=45&kau=106

      "Jos maailma on sinua niin murjonut että et ole saanut rakkautta tahi edes reikää käyttöösi pitkään aikaan, ÄLÄ tule kostamaan sitä kaikille naisille jotka ilmoittelevat itsestään deittisaiteilla. Teikäläiset saavat vain naiset kaikkoamaan näiltä saiteilta ja siinähän sitten kidutte kaikki miehet keskenänne. Ei se ole juuri sen naisen vika jonka niskaan sitä paskaa kasaatte että joku mennyt vosu karkasi tai jotain prinsessaa ei koskaan edes saanutkaan. Yrittäkää tajuta se että ihmiset ovat erillisiä yksilöitä, eivätkä mitään tasalaatuista massaa niin että jokainen nainen on sama asia kuin jokainen muu nainen. Emme me naisetkaan kuvittele että miehet ovat yhtä ja samaa roskasakkia, tai muutenhan naisilla ei olisi enää näitä deitti-ilmoituksia ollenkaan netissä."

      "Paskat fiiliksesi voinet hoidella vaikkapa halkoja hakkaamalla, sehän on kuulema miehinen tapa hoitaa henkisiä ongelmia. Ämmämäistä on tulla v-tuilemaan naisille jotka eivät sen pahempaa netissä tee kuin hakevat sitä mielitiettyään. Jos se et ole sinä, niin siirry seuraavaan ilmoitukseen, kiitos."

    • Vaikea tämä deitti-maailma tuntuu kovasti olevan kun näkyy aiheuttavan samanlaista riippuvuutta kuin chat joillekin. Liekö tehty yhtään vertailuja deittailun ja mielenterveyden menettämisen yhtäläisyyksistä... Onneksi sieltä voi pysyä poissa ihan oma-aloitteisesti :)

      • ärh!

        Sano se niille pöllöpäille miehille jotka pilaavat koko jutun. Vähänkin järjissään olevat naiset joko poistuvat ja ovat loppuelämänsä yksin (jos ei muutakaan reittiä rakkauteen ole), tai sitten kovettavat nahkansa. Itse toistaiseksi vielä pysyn tuossa kovettumisessa.


      • ärh! kirjoitti:

        Sano se niille pöllöpäille miehille jotka pilaavat koko jutun. Vähänkin järjissään olevat naiset joko poistuvat ja ovat loppuelämänsä yksin (jos ei muutakaan reittiä rakkauteen ole), tai sitten kovettavat nahkansa. Itse toistaiseksi vielä pysyn tuossa kovettumisessa.

        Kenties se todella tuottaa joillekin miehille (tai vale-profiileille) pommittaa naisia järjettömillä viesteillä. No, pitäköön deitti-maailma ilmiönsä ja ongelmansa :)


    • en enää jaksa

      Kerroppa sinä miksi en ole saanut yhdeltäkään naiselta vastausta iskurissa! Vastaukseksi en laske niitä kolmea huoralta tullutta palvelukuvausta ja hinnastoa puhelinnumeroineen.
      Olen vastannut täysin asiallisesti, "enemmän kuin yhdellä rivillä" mikä on siellä perusvaatimus.
      Ja mikä ihmeen vaatimus se on että ei saisi kirjoittaa jos on "säännöllisesti tai muuten hakenut siellä seuraa tai vastaillut paljon"? Pitääkö muka olla joku auvoisa ensikertalainen joka sitten vastaa kaikkia niitä kriteereitä maan ja taivaan väliltä? Onko niin että edes yhdeksän kymmenestä ei ole taråpeeksi vaan pitää olla just prikulleen ja tasan tarkkaan mitä arvon naiset mielessään kuvittelee sen unelmien prissin olevan?
      Ja sama touhu se on muillakin treffipalstoilla.

      • Kantapeikko

        Ihan samaa minäkin olen ihmetellyt että miksei muka saa pitää ilmoitusta ja hakea mieleistään miestä jos se ilmoitus on ollut jo kauan. Olen saanut todella paljon vastauksia jotka alkavat sillä että "olen nähnyt ilmoituksesi täällä useita kertoja". Kun nämä tyypit kerta eivät ole, kuka mistäkin syystä, vastanneet aiemmin, niin sehän juuri osoittaa ettei voi mitenkään löytää sopivaa kumppania lyhyessä ajassa kun miekkoset pihtaavat ja panttaavat sitä vastaamistaan. Toki suuri osa näistä jotka ovat kuukausikaupalla miettineet vastaamista on niitä jotka asuvat liian kaukana tai eivät muuten vastaa hakemaani, mutta on niitä pelokkaitakin tyyppejä jotka eivät vaan ole saaneet vastattua. Kumma juttu.

        Se että on ilmoittanut pitkään tai usein ei tarkoita että on joku horo (oli sitten mies tai nainen) joka on ravannut tapaamisesta toiseen. Kun ne tapaamisetkin tuntuvat olevan oikein kortilla, niin sekin johtaa paljoon ja pitkään ilmoitteluun. Sekään ei takaa mitään että sovitaan tapaaminen, voi olla että mies ei vaivaudu tulemaan lainkaan paikalle. Syitä ei voi tietää.

        Ja todellakin sama touhu on kaikilla palstoilla. Pitkään ja hartaasti saa aina etsiä jotain vähänkin sopivampaa ja kiinnostavampaa, ja sitten kun tämän saa kohdalle, mokoma alkaa leikkimään jotain vaikeasti saatavaa, tai ainakin empii ja jahkailee. Minun puolestani miehet pitäkööt tunkkinsa jos se on noin vaikeaa, kauaa en tuhlaa aikaa änkyttäjiin.

        Tässä samaan aikaan kun normaalimmalta vaikuttavat ovat epänormaalin haluttomia yhtään mihinkään häiriköillä kyllä riittää asiaa. Samat nimimerkit ovat kimpussa tuon tuostakin. Siitä on tosin etua että ovat ne samat, niin niitä oppii varomaan eikä enää avaa niiden postia ollenkaan. Paska kun ei punniten parane.

        Itse olen nähdäkseni vastannut kaikille miehille jotka ovat vastanneet hakemaani (ikä, koko, sijainti, sinkku) ja kirjoittaneet useamman kuin yhden rivin ja joilla ei vaikuta olevan mitään ihmeellistä vammaa päässä joka estää ymmärrettävän itsensäilmaisemisen kirjallisessa muodossa (täydellisyyttä en vaadi, vaan että ymmärrän mitä toinen sanoo).


    • herätkää naiset!

      Tämä lainaus yhden tässä ketjussa kirjoittanen tekstistä pitää NIIN paikkansa kuin vain voi pitää:
      "Kun siis esität toiselle "ehdottoman vaatimuslistan" siitä, millaiset asettamasi ehdottomat kriteerit hänen tulee täyttää, ennen kuin annat hänelle edes mahdollisuuden sinua "lähestyä", puhumattakaan kohtaamisestasi, lienee aivan selvää, miksi et löydä omaa rakasta elämääsi!"
      Juuri noita ehdottomia ja usein älyttömiä vaatimuslistoja naiset tällää ilmoituksiinsa. Itse olen lyönyt hanskat tiskiin nettideittailun suhteen. Supernirsoja on mahdoton lähestyä tai miellyttää.

      • Kantapeikko

        Ihmiset tuntuvat käsittävän asioita mahdottoman eri tavoilla. Itse olen luetellut mahdollisimman paljon erilaisia mielenkiinnonkohteitani että mies voisi sieltä seasta bongata edes pari asiaa joista meillä riittäisi yhteistä puhuttavaa ja tekemistä, ja joku kerran ilmoitti että hän luuli että niiden pitää kaikkien natsata.

        En tiedä olenko jotenkin ehdottoman vaativa kun en todellakaan hae kumppania hakiessani seksiä, eli se ei ole mikään default että sänkyyn päädytään ekalla tapaamisella vaikka olisi Iskurin kautta kohdattu. Mutta jos ei tee selväksi että seksi ei ole satavarma luontoisetu, niin moni haluaa seksiä ja sen jälkeen ei vahingossakaan enää lähistöllä naamaansa näytä. Monet vetoavat tietty siihen että "Iskuri on panoseuran hakupaikka", mutta niin kauan kuin siellä on mahdollista valita kohta tositarkoitus minä en valitettavasti tuota vetoomusta hyväksy.

        Minulle Iskuri on vaikeasti pariutuvan jakojäännöksen eli ylijäämäihmisen eli keski-ikäisen naisen vihonviimeinen, olemattoman toivon pilkahdus.


      • pohtivainen

        heh.... laitoin ensin melko neutraalin profiilin. Perverssi viestejä tuli noin 5 viikossa ja myös sen tyylisiä, että mies tarvitsee "äitiä" tai "opettajaa". On valmis mihin vaan jne.

        Korjasin profiiliani niin, että yritin mahdollisimman kepeästi ja ystävällisesti kertoa, ettei maailmaani mahdu esim. Huumeet, mielialalääkitys, tissuttelu ja akateemiset henkilöt, koska mukavuusalueeni on melko kaukana näistä. Nyt ei ole ottanut enää kukaan yhteyttä :D :D Toisaalta naurattaa, mutta toisaalta taas aika surullista, että se todistaa vaan sen ettei normia tervettä ihmistä näistä koskaan kohtaa. Jos joku ajattelee, että vien maton miesten alta, niin voisko ajatella, että noi asiat ovat negatiivisia eikä suotavia. Pidätän oikeuden itselläni edelleen, etten ilman psykiatrian koulutusta ole velvollinen yhtäkään tällaista tapausta "korjaamaan".


    • ....................

      ............

    • ...............

      Heips..

      Osaisko joku kertoa enempi tosta suklaasilmä75..? Itse ollut yhteyksissä ja nyt alko ihme v****ilu kun en ehtinyt vastailemaan viestiin muutamaan tuntiin..

      • lunari tyyppi

        Kannattaa vaan lopettaa niin pian kun mahdollista. Jos ei ystävälliset heipat tehoa (mikä on todennäköstä) niin katkaset kylmästi vaan koko homman etkä vastaa enää mitään. Ei edes se jaksa kauaa yksinään riehua.

        Mulle se alkoi vittuillla siitä kun kehtasin epäröidä suhteen onnistumista välimatkan takia. Onneks ei ollukaan tästä kotikaupungista, muuten oisin ehkä saattanu erehtyä jopa näkeen livenäkin.. huhhuh, puistattava ajatus!


      • ihanko tosissaan ole
        lunari tyyppi kirjoitti:

        Kannattaa vaan lopettaa niin pian kun mahdollista. Jos ei ystävälliset heipat tehoa (mikä on todennäköstä) niin katkaset kylmästi vaan koko homman etkä vastaa enää mitään. Ei edes se jaksa kauaa yksinään riehua.

        Mulle se alkoi vittuillla siitä kun kehtasin epäröidä suhteen onnistumista välimatkan takia. Onneks ei ollukaan tästä kotikaupungista, muuten oisin ehkä saattanu erehtyä jopa näkeen livenäkin.. huhhuh, puistattava ajatus!

        No tuleepahan teillekin vastauksia...Iskurissa on vain harvat naiset, sieltä kyllä saa juurikin sitä mitä hakee..::)muilla saiteilla on sitten naisia pilvin pimein, joten siellä hukutte massaan.
        Kukaan normaali nainen ei mielestäni etsi iskurísta seuraa, ne ukot tietää jokainen.


      • muuten ei jaksaisi
        ihanko tosissaan ole kirjoitti:

        No tuleepahan teillekin vastauksia...Iskurissa on vain harvat naiset, sieltä kyllä saa juurikin sitä mitä hakee..::)muilla saiteilla on sitten naisia pilvin pimein, joten siellä hukutte massaan.
        Kukaan normaali nainen ei mielestäni etsi iskurísta seuraa, ne ukot tietää jokainen.

        Ja kun niillä muilla saiteilla naisena hukkuu massaan, niin saamatta jää se seura sielläkin. Se on ihan sama missä ilmoittaa, Iskurin valtti on se että vastauksiakin tulee. Niistä sitten paskaa yli 99 %, mutta pari kertaa vuodessa voi lykästää.


      • ei normaali eukko
        ihanko tosissaan ole kirjoitti:

        No tuleepahan teillekin vastauksia...Iskurissa on vain harvat naiset, sieltä kyllä saa juurikin sitä mitä hakee..::)muilla saiteilla on sitten naisia pilvin pimein, joten siellä hukutte massaan.
        Kukaan normaali nainen ei mielestäni etsi iskurísta seuraa, ne ukot tietää jokainen.

        vuosi sitten tympäännyin muihin nettideitti sivustoihin, samaa seksin vonkaamista kaunniimmin sanoin kun iskurissa - piruuttani laitoin iskuriin ilmoituksen ja hups, nyt treffailen herran kanssa joka on erittäin samoilla linjoilla elämästä ja parisuhteesta kun minä... ollaan 40 - katotaan miten käy..

        eli potenttiaalinen "valioyksilö" löysi "ei normaalin naisen" ja ainakin toistaiseksi kelpaan..


    • 88pppöllkkki8oy44455

      Käyttääkö joku ns. normaali muka tota iskuria?

    • ei normaali eukko

      mikä on normaali ja mikä ei? osa vastauksista oli juuri sitä mitä monet ajattelee siellä olevan eli pelkkää peuha seuraa hakevia.. mulle hyvään suhteeseen yhtenä kuuluu hyvä seksi joten ajatus oli että laitan sinne ilmoituksen, haen niin sanottua vakkari peuha kaveria, mutta laitoin ilmoituksen joka oli treffiseura ilmoitus- ei seksi seura. mulle vastasi kolme sellaista jotka oli jatko viestittelyn "arvosia" ja tämän yhden kanssa keskusteltiin kauemminkin muustakin kun seksistä ja huomattiin että ollaan samoilla linjoilla ja tuli se "tykkään tosta" tunne ja kun tavattiin se vaan vahvistu.. eli jos susta normaali ihminen hakee suhdetta johon kuuluu:
      rehellisyys, luottamus, halu tutustua toiseen kunnolla ennenkuin aletaan puhumaan vakavasta seurustelusta, joka johtaa joku päivä yhteenmuutton sekä joka arvostaa hyvää seksiä niin kyllä siellä on normaaleja ihmisiä, mutta jos nuo ei ole susta sitä oikeaa suhdetta niin ei ei siellä ole normaaleja ihmisiä..

      mulla oli ilmoitus suomi24 treffeillä: sieltä sain vastauksia ja tapasin muutamia, joista saldo oli: yksi takuulla varattu vaikka vapaa piti olla, yksi vonkasi "saatille" ekana iltana, yksi juuri eronnut joka haki vauhdilla uutta "kotitonttua" & sängyn lämmittäjää, yksi pyöritteli muita sivulla (tämän kanssa treffilin kuukauden) ja se sori, valitsin toisen sai mun pinnan palamaan ja laittamaan sen ilmotuksen iskuriin... ai niin ja noista kolmesta yksi jäi kaveriksi, seksiä ei ollut kun ei kipinää löytynyt meidän väliltä, mutta hänen kanssaan puhun puhelimessa, viimeksi keskusteltiin terveellisestä ruokavaliosta 8)

    • winkki591

      Iskurissa on vaki mies porukka, Tommi, Mikael Bill...., ja mies joka on välillä 30v ja välillä 52 v, mut koko ajan hänellä on tavallista suurempi kalu, joka on nyt vajaa käytössä kun nainen muutti toiselle puolelle kotimaata. Noi sairaat olevinaan miehet; saattaahan nillä munat olla, mutta ei järkeä pilaavat koko systeemin.
      Herää myös kysymys millanen valvonta tolla palstalla on, sinne saa kirjoittaa ihan mitä vaan ja miten vaan.
      Mulla on ollut kokeeksi pari kertaa 12 tuntia ilmoitus, samat vastaa, niillä on sama tekstikin. Yksikin on kalju, jolla on paikkakin valmiina Tikkurilan asemalla jne. Molemmilla kerroilla saa kaikki puolisen sataa vastausta laittaa roskikseen eli tyhjän saa pyytämättäkin.
      Iskurin nimeksi sopisi paremmin paskuri, sekuvaisi sen sisältöä.

      • 20+17

        Ongelmahan on se että se paska valuu suoraan sähköpostiin, jolloin sivuston pyörittäjä voi luistella vastuusta tuosta noin vaan. Kun vastaajien ei tarvitse rekisteröityä, he voivat riehua elämänsä tunnossa ilman että tulee mitään sanktioita kuten esim. ulosheitto koko saitilta. Eikä edes blokkaamaan pääse.

        Mutta jos se rekisteröityminen tulisi sinnekin pakolliseksi, niin siinä menisi sitten sitä täyspäistäkin väkeä. Sitä joka ihan sattumalta osuu ekaa kertaa paikalle, mutta eipä sitten viitsi rekkautua.

        Siinä sakissa joka oikein asumalla asuu siellä ei tunnu olevan järjen valoa enää yhdessäkään kupolissa jäljellä.


    • näitähän riittää

      Tämmöinen Jokke (taikka mazak) ilmoittaa kaveriensa kanssa naureskelevansa koska olen jo suurinpiirtein legenda sen vuoksi että olen ilmoitellut eri saiteilla pitkään, paljon ja usein. Olen kuulema rujon näköinen kasvoiltani (tämän hän on tarkistanut saitilta jossa on kasvokuva) ja muuten pelkästään tavallisen näköinen (tämän hän kertoi jo aiemmin Iskurin kautta - haluaa tehdä tiettäväksi että minun ei kannata hoikkuudellani elvistellä).

      Korosti että oli aiemmin ottanut yhteyttä vain saadakseen revaa. Eli pitäisi siis ymmärtää etten ole yhtikäs mitään, ainakaan häneen verrattuna. Hän on 50 ja itse olen 40 , hän on kuulema hyväkuntoisempi kuin minä.

      Kun tämä kaikin puolin minua tasokkaampi mies on näemmä saanut pullat väärään kurkkuun jo vuonna 2011 jolloin hän taisi ekan kerran ottaa yhteyttä ja kerroin etten ole kiinnostunut yli 50-vuotiaista miehistä, niin miksi hän suotta tuhlaa aikaansa kytätäkseen netistä kaikki mahdolliset ilmoitukset joissa rujo akka itseään tuputtaa? Menisi (oman todistuksensa mukaan) komeana miehenä toki hakemaan sitä rööriä rassattavaksi ihan livenä, joka itseltäni on poissuljettu idea koska en tykkää räkälöistä. Tai kysyisi vaikka sen runkkurinkinsä jäseniltä (mielikuvitusystäviltään?) jeesiä naikkosen löytämiseen.

      Voisiko muka oikeasti komealle miehelle olla täysin mahdotonta sietää ajatusta ettei saanutkaan panna jotain rumilusta? =)

      Jos tyyppi sahaa läpi täsmälleen samoja netti- ja seksideittisaitteja kuin minäkin, ja yhtälailla vuodesta toiseen kuten minäkin, niin millä perusteella hän voi ylvästellä kun taas minun pitäisi ymmärtää että olen paska?

    • ihmisjäte?

      Luulin kirjoittaneeni ketjuun tapauksesta "Jake", mutta eipä nyt löydy. Juttu kumminkin meni niin, että minähän siis olen 40 ja haen ikäistäni miestä. Hakuharava minulla on joku kolme mikä lie viiva neljä jotain. En mitenkään odota, edellytä, enkä varsinkaan vaadi että minun pitää saada nimenomaan 30 mies. Mutta, kuten useat 40 naiset ovat todenneet, tässä iässä ei oman ikäisiä miehiä voisi parisuhde vähempää kiinnostaa! Ajoittain on tympinyt että minulle vastaavat laumoittain 50 miehet, kun sen sellaista hae. Pitkään kestäneen kyllästymisen päälle muuan Jake otti yhteyttä ja ikänsä oli mysteeri. Töksäytin muistaakseni "muka huvittavasti" (sori nyt kauheasti vaan, ripotan tuhkaa ylleni ja pukeudun säkkiin!!!) että "kai sääkin olet joku vanha ukko".

      Tästähän hra Jake otti aihetta sormi pystyssä alkaa saarnaamaan minulle kuinka loukkaavaa tuollainen on. Sitten hän kumminkin halusi olla sähköpostikaveri ja jonkin aikaa kirjoittelimme jotain jonninjoutavia (syyllisyydentunne kai minut sai moiseen erehtymään, toisaalta kirjoittelen muutenkin miesten kanssa joskus muuten vaan). Huomasin kuitenkin eräältä toiselta deittisaitilta että tämä Jake on merkannut itsensä naimisissa olevaksi. Mainitsin asiasta hänelle ja vastaus oli että relax. En oikein viitsinyt enää kirjoitella kun ei meillä mitään kauhean innostavaa puhelua ollut, ja lopulta jätin koko kirjoittamisen.

      Jonkin ajan päästä, taas kerran useiden yhtäaikaa yhteyttäottaneiden miesten joukossa, yksi mies alkoi sättimään ja nälvimään minua. Ihmettelin että mitä kummaa, ja osoittautui että se oli tämä Jake. Halusi antaa opetuksen, kun olin "mitään syytä ilmoittamatta lopettanut kirjoittamisen".

      Tästä sitten poiki lisääkin kuittailua. Koska en ole kauhean koulutettu, hän keksi määräillä että minun pitäisi hankkiutua opiskelemaan. En kuulema voi olla kiinnostunut esim. tieteistä jos ei minulla ole kaksi tutkintoa suoritettuna. Kirjoittajana olen tietenkin aivan paska, tämähän on tärkeää tuoda esille koska olen varmasti maininnut että kirjoittaminen on aina ollut minulle hyvin rakas asia ja olen haaveillut kirjailjan urastakin.

      Nyt kun tyyppi otti taas pitkästä aikaa yhteyttä, ilmoitti että minun pitäisi nimenomaan hakea 50 miestä tällä naamalla. (Ihmettelen vain, että jos pärstäni on aivan kauhea, että miten se sitten muka 50 miehille kelpaisi yhtään sen paremmin. Oletettavaa olisi että moisilla miehillä olisi äärimmäisen huono itsetunto, että tyytyvät hirviöön. Näitä miehiä ilmeisesti on vaikka kuinka paljon, koska lukemattomat 50 miehet ovat tuputtaneet itseään vuosien varrella. Livenäkin.)

      Lisäksi minun pitäisi oppia nöyryyttä. Ja ennenkaikkea en kuulema halua sitoutua, koska en halua muuttaa miehen kanssa yhteen. (Olen kuullut pelkkää hyvää eri asuntojen suhteesta kypsemmällä iällä, mutta ilmeisesti suhde ei hänen mielestään ole hyvä, jos ei voida kytätä toistensa touhuja 24/7.) Maalaili kuvan että pitäisin miestä puhelinpäässä odottamassa milloin suvaitsen soittaa ja pyytää kylään. Tuosta kuvailusta oli se hyöty kyllä että tulin ajatelleeksi että on tainnut olla oikeastaan aika tuttu kuvio. Mutta toisinpäin, niin että minä olen odotellut miehen taholta mikä hänelle nyt käy ja mikä ei. Tällaiseen masokistiseen systeemiin en enää kyllä kaipaa.

      Lisäksi hän myöskin on tietävinään että asun sotkuisessa asunnossa sen vuoksi että olen rajatiedosta kiinnostunut. En tiedä mistä tällainen mielikuva on syntynyt, mutta olen saanut usealtakin taholta kehuja juurikin siisteydestäni.

      Olisin "Jakelle" sanonut kyllä yhtä sun toista em. seikkojen suhteen kun jotakuinkin jurppi, mutta tulin siihen tulokseen että turha tapella tuommoisen kanssa. Ehkä hän on itse vaimonsa tossun alla, tai ehkä hän on valtatripillä oleva tyyppi jolla kilahti päässä muutama vuosi sitten vain sen yhden ainoan lauseen takia. Että "kai sääkin olet joku vanha ukko".

      Yksin tässä ollaan joten jos hänellä on se vaimo, niin voittaa paremmuuskisan jommoiseen en itse alunperin edes halunnutkaan.

      Olisi kiintoisaa tietää onko Jake ottanut muitakin ihmisiä Iskurista silmätikukseen?

      • tuttu täälläkin

        toi jake jankuttaja, mutta en myöskään löytäny äkkiseltään mitä olin siitä jo aiemmin kirjottanu. liekö käyny poistattamassa..? Onhan siitä jo aikaa eikä onneks enää oo häiriköiny. Ikä oli tosiaan mysteeri ja siitähän se riemu repes kun kehtasin vaatia sitä tietoo :D


      • ihmisjäte?
        tuttu täälläkin kirjoitti:

        toi jake jankuttaja, mutta en myöskään löytäny äkkiseltään mitä olin siitä jo aiemmin kirjottanu. liekö käyny poistattamassa..? Onhan siitä jo aikaa eikä onneks enää oo häiriköiny. Ikä oli tosiaan mysteeri ja siitähän se riemu repes kun kehtasin vaatia sitä tietoo :D

        Ei kiva, mutta hyvä kuulla että hän on muidenkin kimpussa. Joku ikätrauma tyypillä on, ja kiukkuaa kaikille naisille jotka kehtaavat hakea nuorempaa miestä kuin hän. Mitähän silläkin on merkitystä, kun tai jos hän kerta on jo parisuhteessa.

        Joillakin vaan se tyyli kai että omista ongelmista pitää yrittää tehdä muiden ongelmia.


      • tässäpä sitä
        ihmisjäte? kirjoitti:

        Ei kiva, mutta hyvä kuulla että hän on muidenkin kimpussa. Joku ikätrauma tyypillä on, ja kiukkuaa kaikille naisille jotka kehtaavat hakea nuorempaa miestä kuin hän. Mitähän silläkin on merkitystä, kun tai jos hän kerta on jo parisuhteessa.

        Joillakin vaan se tyyli kai että omista ongelmista pitää yrittää tehdä muiden ongelmia.

        täältä on vaan -kas kummaa- poistettu tosi monet viestit (jake ja muu iskurin katkerien ukkojen poppoo käyny ilmottamassa..?)

        lisätään vielä
        4.11.2013 18:02
        "Lisäksi kannattaa olla varuillaan näiden kanssa, "touchme1966, mies.kuuma, j.himskatti, hyberseksuaali, abai9, sami.hyyppa, slowari, tommi1975, jayjay7, timho1, janzu1".. nämä joko suoltavat heti ensimmäisessä viestissä törkyisiä ehdotuksia tai haukkuvat avohoitopotilaaksi, hulluksi, lahopääksi jne. tai jos ensin keskustelevat normaalin asiallisesti, niin jos et enää myöhemmin olekaan kiinnostunut, alkaa tulla sekopäistä raivoamista ym. vitttuilua, inttämistä ja takertumista."

        Viimeaikoina joku "jake_j2004" on alkanut päivystää ja häiriköimään palstalla. Ensin esittää (?) kiinnostunutta, ei kerro ikäänsä edes toistuvasti kysyttäessä mutta mainostaa itseään nuorekkaaksi, ikä vain numeroita, "et sä kuitenkaan löydä ketään ikäistäs" ym. tyyliin (eli joku todella vanha papparainen), lähettää jopa kuvansa (ties miltä vuosikymmeneltä) ja kun tälle toteaa ettei lähde treffeille ilman näin oleellista perustietoa, alkaa se katkera herjaaminen ja syyttely tyhmäksi, itsekkääksi verorahoilla eläjäksi (jos on yh) jne. ja kuinka turhaa koko ilmottelu on eikä ketään voi kiinnostaa :D Tämän jälkeen väittää vielä olevansa "onnellisesti naimisissa" eikä muka edes etsimässä mitään, vaan ihmettelemässä epätoivoisten "tyhmien" sinkkujen jatkuvaa ilmottelua ja yrittää vain "neuvoa" näitä (vittuiluillaan).. tämä tuntuu vihaavan erityisesti yksinhuoltajia. Joillekin tää näyttäs tosiaan olevan köyhän elämänsä tehtävä.


      • ihmisjäte?
        tässäpä sitä kirjoitti:

        täältä on vaan -kas kummaa- poistettu tosi monet viestit (jake ja muu iskurin katkerien ukkojen poppoo käyny ilmottamassa..?)

        lisätään vielä
        4.11.2013 18:02
        "Lisäksi kannattaa olla varuillaan näiden kanssa, "touchme1966, mies.kuuma, j.himskatti, hyberseksuaali, abai9, sami.hyyppa, slowari, tommi1975, jayjay7, timho1, janzu1".. nämä joko suoltavat heti ensimmäisessä viestissä törkyisiä ehdotuksia tai haukkuvat avohoitopotilaaksi, hulluksi, lahopääksi jne. tai jos ensin keskustelevat normaalin asiallisesti, niin jos et enää myöhemmin olekaan kiinnostunut, alkaa tulla sekopäistä raivoamista ym. vitttuilua, inttämistä ja takertumista."

        Viimeaikoina joku "jake_j2004" on alkanut päivystää ja häiriköimään palstalla. Ensin esittää (?) kiinnostunutta, ei kerro ikäänsä edes toistuvasti kysyttäessä mutta mainostaa itseään nuorekkaaksi, ikä vain numeroita, "et sä kuitenkaan löydä ketään ikäistäs" ym. tyyliin (eli joku todella vanha papparainen), lähettää jopa kuvansa (ties miltä vuosikymmeneltä) ja kun tälle toteaa ettei lähde treffeille ilman näin oleellista perustietoa, alkaa se katkera herjaaminen ja syyttely tyhmäksi, itsekkääksi verorahoilla eläjäksi (jos on yh) jne. ja kuinka turhaa koko ilmottelu on eikä ketään voi kiinnostaa :D Tämän jälkeen väittää vielä olevansa "onnellisesti naimisissa" eikä muka edes etsimässä mitään, vaan ihmettelemässä epätoivoisten "tyhmien" sinkkujen jatkuvaa ilmottelua ja yrittää vain "neuvoa" näitä (vittuiluillaan).. tämä tuntuu vihaavan erityisesti yksinhuoltajia. Joillekin tää näyttäs tosiaan olevan köyhän elämänsä tehtävä.

        Vähän kyllä ihmettelinkin että kumma jos ei tyyppi ole päätynyt raportoitavaksi tänne jo aiemmin.

        Yksinhuoltajien lisäksi tätä tapausta selvästikin korpeaa naiset jotka eivät ole kiinnostuneita itseään useita vuosia vanhemmista miehistä. Todellakin: mitä ihmeen merkitystä sillä hänelle on, kun on naimisissa? Ellei sitten ole sitä vain pelkissä kuvitelmissaan.


    • nostellaas

      onko tullu uusia ketä pitäs varoo?
      Ainakin joku salasar laitto jotakin katkeraa syyöstä että "lopeta nyt jo toi kusetus" ym. Ilmeisesti joskus jääny epähuomiossa vastaamatta takasin sille.

      • samakoasialla

        Luultavasti sama häirikkö lähettelee haukkumisiaan ja haistattelujaan eri osotteista joihin ei pysty vastaamaan vaan tulee ilmotus "Delivery to the following recipient failed permanently".. viimeks osotteen alkuna "markkohalonen". On siinä säälittävä tapaus kun ainoo elämä näyttää olevan vittuilu iskurin ilmotuksiin :D eikä tietenkään oo edes miestä kestään vastauksia takasin :) no riehukoon rauhassa katkera ressukka jos siitä sen tyydytyksensä saa...


    • Jnh88

      Tietääkö kukaan neuvoa ilmaisia seura palstoja,tai maksullisia joissa ei olisi promoottoreita. Miehiä koitetaan kusettaa melkein joka sivustolla sen kertoo jo hulvaton viestien määrä, ja suorat ehdotukset.

    • jnh888

      Iskuri oli hyvä vaan ei ole enään. Kiitos siittä että sekin pilattiin tuli maksulliseksi. Itse olen löytänyt iskurista paljon tervejärkistä seuraa, vaikka kerran onkin yritetty hujata. Naisia huijataan iskurissa enempi kuin miehiä. Sairas se sellainen on joka toista kiusaa netinvälityksellä, mutta kannattaako sellaisista välittää herää kysymys. Mksi pitää takertua iskurissa sellaisiin saatanan avohoito potilaan viestiin,jättäkää ne omaan arvoonsa. Silloin jos pitää takertua avohoitopotilaan viestiin on vika sinussakin,esim käytit yleistä Sposti osoitetta jne.

    • Larimyllari

      Uudistuneessa iskurissa tais olla homopuolella kokeellisia valmentuvia feikkipappoja mutta perinteissä mies hakee naista sektorissa hiljaisempaa.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3391
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      169
      1431
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1218
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1102
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      159
      784
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      772
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      23
      757
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      41
      729
    Aihe