Lihava ja ruma mies - kaunis nainen !

Ei Ymmärrä !!

Oletteko huomanneet tuota parisuhdeilmiötä. Mun naapurissa asuu rekkakuski, iso, n. 190 cm- 135 kg, todella karmean näköinen kaveri ja hänen vaimonsa, kuin suoraan missikilpailuista. Serkkuni 185 cm ja 120 kg ja naimisissa kolmattakymmentävuotta todellisen kaunottaren kanssa. Työpaikkani pomo, tuollainen 185 cm ja ainakin 125 kg, ihan oikeasti ruma mies ja hänen vaimonsa, akateemisessa ammatissa, kuin suoraan naistenlehden nuotisivulta. Huh.

Esimerkkejä on vaikka kuinka paljon. Harrastan moottoripyöräilyä ja kävin kesällä kokoontumisajoissa. Julmetun isoja, partaisia ja karskia jengiä kaikki miehet ja naiset... kuin seireenit muinaisen merenkulkijan tarussa.

Tällaisena riisitautisena 177 cm ja 75 kiloisena, lienen lähellä keskimittaa. Ja olen myös korkeasti koulutettu ja pukeudun siististi, olen kaikista yrityksistäni huolimatta joutunut tyytymään ihan tavallisen ulkonäön omaavaan vaimoon.
Mikä teitä kauniita naisia kiinnostaa noissa isoissa, hikisissä ja rumissa miehissä ?

43

1244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ahhaa?

No kirjoituksestasi päätellen niillä isoilla, hikisillä ja rumilla miehillä on parempi luonne kun sulla. Ei sitä suhdetta kauniin ulkokuoren varaan rakenneta. On näissäkin miehissä jotain miks naiset on ne valinnut tai kenties ukolle kertyny painoa lisää sitten myöhemmin. Toisen onni on näköjään toiselta aina pois.

Itse en ole kyllä tämmöiseen ilmiöön törmännyt.

• Älä jäkätä: Luonne ja luonne. Kissan viikset, RAHA merkitsee paljon enemmän ja sitten se, että merimiehet ja rekkakuskit ei ole aina kotona vonkoomassa.
        Totuus on, että nuo körmyt osaa OTTAA naisen itselleen ja pitää kans. Tällainen munaton hihhuli, kuin minä, ei ole siihen ikinä kyennyt juuri siksi, että on aivan liian pehmo ja pöljä.

• Ison miehen Mimmi.

Luin tuon avauksesi mielenkiinnolla. Kyllä minua naisena kiinnostaa enemmän tuollainen kuvaamasi köriläs, kuin pikkuinnen ja hintelä hajuvesiveikko, pätemisen tarpeineen. Noilla isokokoisilla miehillä on yleensä ego kunnossa, eikä sitä tarvitse pönkittää vippaskonsteilla. Ei sille vain voi mitään, liekö sitten evoluution tulosta.

• On se, evoluutiota: Tuollainen karju nimittäin pärjää MIESTEN maailmassa paremmin, kuin kuin tällainen lättänokka. Se tarkoittaa parempaa menestystä myös muijalle.

• todellinen kaunotar

En näe isoa miestäni rumana, vaan raamikkaan miehekkäänä. Miehessä pitää olla "munaa" ja särmää, muuten ei ole mies minun makuuni ollenkaan.

Kokeilin nettideittiaikanani treffailla kaltaisiasi, mutta ei tämän naisen kemiat heränneet alkuunkaan. Ei vaan sytytä mitkään himpulat, jotka vielä luulevat korkealla koulutuksellaan ja siisteillä pukeutumisillaan olevansa muita parempia.

Särmikkäillä miehillä on varaa valita suuresta naisjoukosta, jotka kuolaavat heidän peräänsä. Tietenkin he silloin valitsevat niitä kauneimpia. Sinun naisesi taas ei ole tavallisuudellaan kelvannut miehekkäille miehille, joten hän on joutunut tyytymään sinuun.

Millä perusteella pidät itseäsi hyvän näköisenä, että onko sinulla tosiaan varaa sanoa kenenkään miehen olevan ruma?!

• kelvoton mies

Just juu. itse 167 cm ja 75 kg eikä naista. Läskimahat saa naisia. Niillä on varmasti rahaa joten naiset kiinnostuu. Tunnen kans läski miehiä joilla kaunis nainen ja kaksi lasta niillä. Semmosta se vaan on, ei se egosta ole kiinni vaan rahasta.

• Jadette

Öh. En usko että tilastollisesti kestäisi tuo aloittajan huomio.

Jos otetaan KAIKKI Suomen köriläät sekä lihavat miehet ja vaimot vertailuun, niin eiköhän vaan näillä useimmilla ole tavalliset tai tavallista rumemmat naiset.

Muutamilla könsikkäillä kaunotar vain kiinnittää paremmin huomioon vastakohtaisuudellaan.

Joten olkaa vain rauhassa akateemiset ja laihat kaverit, kyllä teillekin ottajia löytyy ja sellaisia joilla myös yläpää pelaa.

• nkbvcnkb bmk bv

Poikkeuksiahan nuo ap esimerkit ovat. Monien tutkimusten mukaankin ihmiset valitsevat puolison, joka on ulkonäöllisesti samantasoinen kuin itse.

Vaikea arvailla, mikä joissain rumissa sitten vetoaa. Ehkä poikkeuksellisen hieno luonne, tai sitten ovat todella taitavia sängyssä, tai joku muu fetissi tms harvinaisempi juttu heitä yhdistää. Harva nainen oikeasti jaksaisi katsoa rumaa ja vastenmielistä miestä noin pitkään rahan takia.

• H.V. Ei takuulla löydy. Edes murusia lattialta. Eikä lattian altakaan.

• 12+10

Voi ressukkaa, oikein jouduit tyytymään tavallisen näköiseen vaimoon. Itse olitkin hänelle todellinen "catch"...

• säälittävääjanaurett

Aloittajaa siis nyppii että hänen vaimonsa on liian ruma hänen tasoiselleen, haluaisi kauniimman.

• Pikemminkin ...

kauheaa ja julmaa kuin säälittävää ja naurettavaa.

• nainenjamies

Mun mies on kanssa iso 187/130, ei tosin hikinen eikä rumakaan. Tai kai se riippuu katsojasta. minä itse on 172 ja 65, siis hiukan pyöreähkö.

Ja mun mies on mulle paras mahdollinen, hän on kiltti, suloinen, rakastava, hellä, kuunteleva, kohtelias. Ihan kaikkea mitä nainen voi mieheltä toivoa. Se on luonne joka ratkaisee ei ulkokuori

• bmin keskipiste

Mä oon 173cm ja 66kg. En kyllä ole pyöreähkö...

Omituinen mielipide sulla itsestäsi.

• Pakko sittenkin sanoo: Vai muka luonne! Kissan viikset; Isolla äijällä on myös iso kumilelu. Kuka hullu muija tämmöttiä pikkukikkeliä huolii, jos isommankin saa.

• laiheli

Ei löydy kumppania, kun yli viisikymppiset miehet ovat lihavia ja siitä seuraa hikisyys.
      Täytyy olla iso omakotitalo, että sellaisen voi kylään kutsua. Isomahaisen on vaikea istua tuolilla kahvipöydän äärellä, että voisi jutella ja tutustua.

• Pätkäkeppi

Niin on naisten kanssa, kyllä noissa vapaissa 50 humppamummoissa on sellua ja muuta energiavarastoa. Ei ihme, että pariutumimarkkinat ovat noita pullollaan. Aloittaja voi olla tyytyväinen, jos on edes keskivertonaisen löytänyt:) Siihenkin on tarvittu rutkasti koulutusta ja menestystä.

• no hohhoijaa....

Ai, se on muka joku "ilmiö".... Ja onpas sulla tarkat tiedot muiden ihmisten pituuksista ja painoista ;D

Satunnaisesti näkee lyhyen ja pitkän yhdessä, tai ylipainoisen ja normaalipainoisen, ulkoisesti minua viehättävän ja ei niin viehättävän, kaljupään ja kiharatukan, tummaihoisen ja valkoihoisen, jne., mutta ei niistä kyllä mitään ilmiötä saa tekemälläkään – edes maailmanlaajuisesti, sillä kokemusta on asumisesta tämän valtion ulkopuolellakin.

Parinvalinta on niin henkilökohtainen juttu, ettei siihen ole kyllä ulkopuolisilla nokan koputtamista. On erittäin naivia arvostella negatiiviseen sävyyn muiden ihmisten parinvalintaa. Erittäin suomalaista, sanoisin.

• Vaaka mukana?

... vai miten tiedät noin tarkasti ihmisten pituudet ja painot?

Surullista, että et arvosta vaimoasi naisena ilmeisesti lainkaan. Toivottavasti hänellä on hyviä ystäviä, muuten tilanne on todella karmiva vaimolle. Hirveää, että joku kirjoittaa vaimostaan, tai muidenkaan parisuhteista tuohon sävyyn.

• kiltti mies.

Kiltillä miehellä ei tee mitään. Pitäiskö alkaa lihottaa itseään semmoseks 114 kg läskimahaksi kuten joskus 5 vuotta sitten olin. Montako hampurilaista tarvii syödä että tulee 35 kg lisää painoa.?

• 5+12

Miehellä jonka elämäntehtävä on ruikuttaa omaa olemassaoloaan ei tee mitään.

• ???

No kävikö kovakin flaksi silloin kun olit se läskimaha?

• 5+12 kirjoitti:

Miehellä jonka elämäntehtävä on ruikuttaa omaa olemassaoloaan ei tee mitään.

Nii-i. Jut nii.

• Todellisuus
        vihtori.pontto kirjoitti:

Nii-i. Jut nii.

Kannattaisiko nimim. kiltin miehen vaihtaa nimimerkkinsä vastaamaan paremmin todellisuutta?
        "kiltti mies.
        Kiltillä miehellä ei tee mitään. Pitäiskö alkaa lihottaa itseään semmoseks 114 kg läskimahaksi kuten joskus 5 vuotta sitten olin. Montako hampurilaista tarvii syödä että tulee 35 kg lisää painoa.?"

- Onko kyse kilttiydestä, saati että kiltteys olisi ongelmasi?

• Iso on paras:)

Mä oon 165 cm nainen ja hoikka ja mun mies painaa 2.2 kertaa enemmän kuin mä eli 118 kg ( 187 cm pitkä ). Rauhallinen, hauska, eikä tavitse päteä missään... kun tuollainen köriläs ottaa kainaloon, niin kyllä siinä on turvallista. Eli arvelisin tuon ilmiön liittyvän evoluutioon.

• Lady x

Eikös tuosta ole tehty tutkimuskin jossakin ? Iso mies ja pieni nainen elävät onnellisimmissa avioliitoissa.

• Motoristitodisti

Heh, kyllä, noilla moottoripyöräkokoontumilla sen näkee hyvin. Mitä isompi, partasempi ja hurjemman näköinen kaveri, sitä varmemmin kyydissä istuu pieni, kaunis nainen.

• OnnellinenMies40

Itse olen 195cm ja 150kg. Enkä todellakaan mikään lihaskimppu, vaan vatsaa löytyy. Olen 40v. ja tapasin kesällä itseäni muutaman vuoden vanhemman naisen. Tässä tapauksessa elämäni naisen. Kaunis, sopusuhtainen ja toisen huomioonottava. En olisi ikinä uskonut saavani moista. Ihmettelen ajoittain vieläkin, että voiko tää olla totta? Tapasin hänet nettideitin kautta. Kaikki oli oikeastaan kiinni oman asenteen muuttamisesta. Päätin, että mä en tässä vaiheessa elämääni tyydy mihinkään kompromissiin, vaan se pitää olla just se! Tein itsevarman ilmoituksen nettipalstalle, sopivasti huumorilla sävytettynä. Hiukan hämmästyin, koska naiset alkoivat oma-aloitteisesti ottaa yhteyttä, vaikka tein töitä myös toistepäin. Lähdin myös aina treffeille sillä asenteella, että olen vain rauhallinen oma itseni, pienellä itsevarmuudella höystettynä. Riippumatta siitä minkä näköinen daami toinen oli. Ja katsos katsos ... tässä sitä nyt ollaan elämäni naisen kanssa, joka oli nimenomaan näitä, jotka vielä ottivat muhun yhteyttä ensin. Eli, näin pienellä asennemuutoksella sai elämäni aivan toisen suunnan. Kaikki lopulta korvien välistä kiinni. Tämä nykyinen rakkaus vielä sanonut jälkikäteen, ettei tarvinnut kuin 2min ekoilla treffeillä, kun tiesi, että mä olen hänelle just se oikea. :)

• sharkmac

Asenne vaikuttaa mutta suurin muutos on naisten vanheneminen. 45 kun tulee lasiin niin alkaa kelvata rauhallinen menestynyt perusjamppa. Ja mikäs siinä kun nuoruudessa on paneksittu rokkipoitsut ja muut oahikset ja otettu siipeen ja poskeen.

• OnnellinenMies40
        sharkmac kirjoitti:

Asenne vaikuttaa mutta suurin muutos on naisten vanheneminen. 45 kun tulee lasiin niin alkaa kelvata rauhallinen menestynyt perusjamppa. Ja mikäs siinä kun nuoruudessa on paneksittu rokkipoitsut ja muut oahikset ja otettu siipeen ja poskeen.

En nyt kyllä ole mikään menestynyt perusjamppa. En myöskään ole ollut yksin elämässäni sen vuoksi, etten naista saa. Elämässäni ollut lukuisia parisuhteita. Kyseisellä naisella ollut tosi pitkät parisuhteet taustalla. Ja harvempi 45v vielä neitsyt on tai ilman menneisyyttä. Mä olen ainakin onnellinen ja hän myös. Se riittä minulle. Suotta säkään katkeroidut sharkmac. ;-) Kerää itsesi ja eteenpäin.

• mitä viksutat

No voi voi. Sieltä karmean ulkokuoren alta vaan usein löytyy se tärkein, mistä naiset tykkää. Eli kultainen sydän ja hellä luonto. Sulta sitä ei löydy. Säälin vaimoasi.

Isot ja mahakkaat miehet on vaan ihania jostain syystä. Hikiset ja rumat? Säkö et hikoile lainkaan? Korkea koulutus ei takaa sydämensivistystä. Monesti päinvastoin. Olet tyypillinen esimerkki korkeasti koulutetusta miehestä, joka ei tajua tavallisesta elämästä mitään. Ihmiset on sulle esineitä, joita arvotat ulkonäön mukaan. Säälittävää.

Jos mä olisin sun vaimo ja tietäisin sun mielipiteen, niin olisin hyvin pian entinen vaimo.

• En ole huomannut

Olipa outo kommentti, olet ihan joutunut tyytymään vaimoon? Olisit ollut yksinäsi sitten, ei tarttis inistä pikkuasioista. Seireenin näköisiä naisia en ole juuri nähnyt, sanoisin, että kun vaan missikisoissa, mutta isoin osa niistäkin tytteleistä näyttää olevan melko taviksia. Harva on häikäisevän kaunis. Joten ehkä sä et vaan ole menettänyt riittävästi tajutaksesi mitään onnesta.

Mutta. Asia on helposti korjattu. Luovu korkeakoulutetun työstäsi, mene siivoomaan. Eroa ja ala elää yksin. Elä niin tiukoilla kun pystyt ja niin yksin kun pystyt. Elä niin ainakin vuosi, älä pidä yhteyttä ystäviin, sukulaisiin, äläkä harrasta mitään. Ole yksin ja yksinäinen, kokeile, anna kaikki omaisuutesi pois, hanki kirpparilta tilalle tai ole vaikka ilman. Luovu teeveestä, ja kaikesta semmoisesta.
      Luovu ihan kaikesta ylimääräisestä ja astu vapaaehtoiseen kurjuuteen, tee pelkästään töitä, ole ja elä yksin.
      Älä osta ensimmäistäkään vaatekappaletta kahteen vuoteen tai mitään muutakaan uutta.
      Muuta paikkaan, missä et tunne naapureita, mikä on mahdollisimman kurja paikka asua ja missä sinua ei edes tervehditä.

Kun olet kaksikin vuotta asunut ja elänyt noin, et tietenkään ehkä saa enää kaikkea takaisin, mutta ainakin tiedät mitä menetit.
      Eikä sinua kiinnosta vertailu naapurin muijaan pätkääkään, etkä elä lapsellisissa kuvitelmissasi siitä, mitä muilla on. Tulet ymmärtämään paljon paremmin, mitä sinulla oli. Sitten ymmärrät. Sinä et ymmärrä, koska et ole yrittänyt, sinä vaan et ole yrittänyt etkä joutunut yrittämään riittävästi. Olet jäänyt lapseksi, joten käytä tilaisuus ja kasva aikuiseksi!

Jutuistasi päätellen vaimostasikin tulee eron myötä onnellisempi ja hän tulee löytämään miehen joka häntä arvostaa ihan oikeasti, hänellekin tekisit siis palveluksen.

• ....

Täälä myös 155cm nainen ja hoikka. Mies on 92kg ja 180cm pitkä. Hyvin on mennyt, kun on mies turvana, eikä mikään pojankloppi.

• 9+2

olen melkein miehesi kokoinen nainen. Mahtaa olla mun miehellä sitten turvallinen olo :-D

• siiiisc

Mua aina puistattaa, kun kuulen naisen jotenkin "turvaavan" mieheensä. Eikö nämä naiset tiedä, että tilastollisesti miehistä ei naisille paljonkaan turvaa ole, asia on just päinvastoin?

Itse olen pienikokoinen nainen enkä tunne mitään viehätystä isokokoisiin miehiin. Sillä silmällä tulee katseltua vain max 180-senttisiä miehiä, mutta en minä niistäkään mitään "turvaa" hae, vaan jotain muuta..

• mies28.

minä olen todella hyväs kunnos 170 cm 74 kg, lihaksia löytyy ja treenaan usein 4-5 kertaa viikossa eikä ole kukaan nainen koskaan halunnut treffeille mun kanssa. Olen kai sitten ruma kunnaiset ei halua tutustua.

• ehta nainen

voi elämä näitä rukutuksia.Mä olen 175 nainen ja vaika olis miten kiva tyyppi vastapuolella niin jos se on 5-10cm mua lyhyempi niin en vaan voi.Iso mies on komia,jos sillä on vielä siisti parta niin aina parempi.Se luonne ja huumorntaju yms ratkaisee,ei pelkkä ulkonäkö.Ja miksi aloittaja yleensä otti itselleen vaimoksi naisen,jota kehtaa sanoa rumaksi,häpeä mokoma kääpä.

• erilainen kokemus

Kyllä minulle on aina kauniita naisia löytynyt 172-senttisenä ja 65-kiloisena. Teet jotain väärin.

• Jopa on otsaa!

Onko tämä ihan vakavissaan kirjoitettu aloittajalta:
      "... olen kaikista yrityksistäni huolimatta joutunut tyytymään ihan tavallisen ulkonäön omaavaan vaimoon."

Miltähän mahtaa aloittajan vaimosta moinen arvio tuntua? - Olisiko parempia, ap., että antaisit vaimollesi vapauden etsiä mies, joka häntä aidosti rakastaisi ja arvoistaisi? Jos välität hänestä edes sen verran?

Ap, vaimosi on erittäin onneton rinnallasi. Se on suurempi ongelma kuin kadehtimasi miehet, ja heidän "naisonnensa". Säälin sinua, ap. Elämässäsi ei ole arvot kohdallaan. Mutta älä sälytä onnettomuuttasi viattoman vaimosi kannettavaksi.

• normimies46v.

Mä luulen asian olevan niin, että kun "ruma ja lihava" mies saa itselleen kauniin, hoikan ja seksikkään naisen, niin hän kokee saaneensa sellaisen onnenpotkun elämässään joka osuu kohdalle vain kerran. Sen jälkeen hän haluaa olla nöyrä, kiltti, naisen toiveet täyttävä, jne. Ja sitähän naiset haluaa.
      Ei naiset halua oman arvonsa tiedostavaa komeaa ja tyylikästä miestä, jolla on itsetunto kohdallaan, koska he haluavat, että mies tanssii heidän pillinsä mukaan, eikä pidä omia puoliaan ja ajattele omilla aivoillaan.

• tjaah...

"Ei naiset halua oman arvonsa tiedostavaa komeaa ja tyylikästä miestä, jolla on itsetunto kohdallaan, koska he haluavat, että mies tanssii heidän pillinsä mukaan, eikä pidä omia puoliaan ja ajattele omilla aivoillaan."

Jos tuo pitäisi paikkansa, silloinhan kaikkein kovin flaksi pitäisi käydä niillä vässyköillä, jotka tälläkin palstalla huonoa naisonneaan koko ajan valittavat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1518
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1155
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      106
      1071
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      953
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      827
    6. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      181
      741
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      716
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      715
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      679
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      633
    Aihe