Pihtaus ajaa vieraisiin

Tanmi

Vaimoani on seksi lakannut kiinnostamasta. Viime kerta oli vuosi sitten.

Olen mies ja seksuaalinen olento enkä voi ymmärtää ajatusta, että minun pitäisi olla ilman seksiä vain koska vaimoni ei ole kiinnostunut siitä. Niinpä minulla on ollut vuoden aikana useita seksisuhteita muiden kanssa. En suostu potemaan niistä huonoa omaatuntoa.

Eivätkö naiset ymmärrä, että mies tarvitsee tietyn määrän seksiä? Jos se ei saa sitä kotoa, se hakee sitä muualta. Samoin käy jos seksi kotona vaatii kohtuuttomasti vaivannäköä, liehittelyä tai on huonoa.

Väitän, että valtaosa parisuhteiden karikoista vältettäisiin, jos naiset kykenisivät ymmärtämään tämän fysiikan peruslain ja ottaisivat jalat pois rististä!

38

806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iehnd

      Hmmm. Juttelitko asiasta vaimollesi? Kysyitkö, miksi meillä ei ole enää seksiä? Mitä hän vastasi?

      Itse en hyväksy pettämistä ilman että asia sovitaan puolisoiden kesken. Jos vaimosi ei välitä keskustella yrityksistäsi huolimatta, sitten katson että sinulle on annettu lupa muiden kanssa olemiseen.

      Ihmisiä on monenlaisia... Minä olen seksuaalisempi kuin jotkut naisystäväni. Minulla oli aikanaan mies joka pihtasi. Hänelle seksi ei merkinnyt juuri mitään koska oli sen puolen itseltään jossain määrin kieltänyt asiaan liittyneiden epäonnistumisten pelossa. Ymmärsin häntä, mutta kärsin tilanteesta. En kuitenkaan pettänyt. Suhde kyllä loppui.

      Minut sytyttää minua hyvin kohteleva mies. Mies joka on kiinnostunut minusta muutenkin ihmisenä.

    • liian kauan pihtari

      Seksistä nauttiminen on kiinni tunteista ja ajatuksista. Minä olin pihtari, koska exmieheni oli minua pettänyt, yritti määräillä ja oli sotkenut raha-asioitamme...en ikinä saanut asioitamme puhutuksi ja vihdoin viimein sain voimia eroon..harmittaa että en tehnyt päätöstä jo vuosia sitten. Ei nainen turhaan pihtaa..kysy keskustele!

    • 10+8

      Jos puoliso ei halua seksiä niin häneltä pyydetään lupa käydä vieraissa tai erotaan.

      • Perustarve

        Pyydetään lupa? Sehän tarkoittaisi, että vaimolle annettaisiin oikeus päättää, onko miehellä seksielämää vai ei.

        Jokaisella on oikeus seksuaalisuuteen. Ei toiselle ihmiselle voi antaa siihen veto-oikeutta. Jos vaimoa ei seksi kiinnosta ei se tarkoita, että se ei saisi miestä kiinnostaa ja ettei tällä saisi seksiä olla. Jos sitä ei ole vaimon kanssa niin sitten sitä on jonkun muun kanssa -eikä siihen tarvita kenenkään lupaa.


      • ?????
        Perustarve kirjoitti:

        Pyydetään lupa? Sehän tarkoittaisi, että vaimolle annettaisiin oikeus päättää, onko miehellä seksielämää vai ei.

        Jokaisella on oikeus seksuaalisuuteen. Ei toiselle ihmiselle voi antaa siihen veto-oikeutta. Jos vaimoa ei seksi kiinnosta ei se tarkoita, että se ei saisi miestä kiinnostaa ja ettei tällä saisi seksiä olla. Jos sitä ei ole vaimon kanssa niin sitten sitä on jonkun muun kanssa -eikä siihen tarvita kenenkään lupaa.

        Et kai vain ole kaksinaismoralisti?

        Kai tuo sun väite pätee sitten näinkin päin: "Jos seksiä ei ole oman miehen kanssa niin sitten sitä on jonkun muun kanssa -eikä siihen tarvita kenenkään lupaa".


      • 1+8
        Perustarve kirjoitti:

        Pyydetään lupa? Sehän tarkoittaisi, että vaimolle annettaisiin oikeus päättää, onko miehellä seksielämää vai ei.

        Jokaisella on oikeus seksuaalisuuteen. Ei toiselle ihmiselle voi antaa siihen veto-oikeutta. Jos vaimoa ei seksi kiinnosta ei se tarkoita, että se ei saisi miestä kiinnostaa ja ettei tällä saisi seksiä olla. Jos sitä ei ole vaimon kanssa niin sitten sitä on jonkun muun kanssa -eikä siihen tarvita kenenkään lupaa.

        TAI erotaan. Miehellä on täysi oikeus seksielämään, senkun laittaa avioerohakemuksen vireille. Fiksu mies on kuitenkin sitä ennen kertonut ajatuksistaan vaimolle ja kysynyt haluaisiko tämä että ensin kuitenkin kokeiltaisiin seksuaaliterapeuttia tai yritettäisiin omin voimin ratkaista ongelma.

        Mies on luopunut oikeudesta seksiin vieraiden kanssa mennessään naimisiin (ellei siinä vaiheessa ole sovittu avoimesta liitosta).


      • mies ...
        1+8 kirjoitti:

        TAI erotaan. Miehellä on täysi oikeus seksielämään, senkun laittaa avioerohakemuksen vireille. Fiksu mies on kuitenkin sitä ennen kertonut ajatuksistaan vaimolle ja kysynyt haluaisiko tämä että ensin kuitenkin kokeiltaisiin seksuaaliterapeuttia tai yritettäisiin omin voimin ratkaista ongelma.

        Mies on luopunut oikeudesta seksiin vieraiden kanssa mennessään naimisiin (ellei siinä vaiheessa ole sovittu avoimesta liitosta).

        "Mies on luopunut oikeudesta seksiin vieraiden kanssa mennessään naimisiin (ellei siinä vaiheessa ole sovittu avoimesta liitosta). "

        Juuri näin! Ja koskee myös naista. He ovat tehneet sen ihan vapaaehtoisesti.
        Jos vaimoni lakkaisi haluamasta seksiä kanssani, niin ensimmäinen asia olisi kysyä mikä MINUSSA on vikana.


    • 11 + 4

      "Väitän, että valtaosa parisuhteiden karikoista vältettäisiin, jos naiset kykenisivät ymmärtämään tämän fysiikan peruslain ja ottaisivat jalat pois rististä!"

      Tuo on yhtä syvällisesti sanottu kuin: "valtaosa parisuhteiden karikoista vältettäisiin, jos miehet kykenisivät ymmärtämään tämän fysiikan peruslain ja luopuisivat seksihaaveista".

      Nainen luopuu seksistä miehensä kanssa, koska seksi lakkaa syystä tai toisesta toimimasta. Näin tapahtuu useimmissa kypsissä suhteissa.

      "mies tarvitsee tietyn määrän seksiä? Jos se ei saa sitä kotoa, se hakee sitä muualta"

      Olen ollut 15 v ilman hakematta sitä muualta. Eli jokainen tekee valintansa.

      "Samoin käy jos seksi kotona vaatii kohtuuttomasti vaivannäköä, liehittelyä tai on huonoa."

      Namäkö sivusuhteet eivät vaatineet yhtään vaivaa? Sanoit vain: "sinä siellä, minulla olisi nyt tarve", niinkö?

      Seksi toimiikin parhaiten juuri siinä soidinvaiheessa kummallekin sukupuolelle. Soitimen jälkeen tulevat kuitenkin lapset, jotka vaativat 20 vuotta yhteistä arkielämää.

      Miehen pitää ymmärtää, että suhteessa nautinto tulee aluksi ja loppuelämä maksetaan siitä laskua.

    • höpön höpön

      Kuitenkin on miehiäkin, jotka eivät harrasta kertaakaan seksiä ennen naimisiinmenoa ja se voi olla vaikka 30 v tienoolla. On miehiä, jotka elävät luostareissa, ja elävät ilman seksiä, vaikka heilläkin on varmasti ihan normihalut olemassa. On miehiä, kuten minun mieheni, jonka mukaan itsetyydytyskin on väärin sekä petttäminen. Eli jos en halua, niin hän vain kärsii. Miksi sitten naisen halut loppuvat? Monelle syy voi olla esim hormonaaliset seikat. Minulla raskauden alkuvaihe. Jollakin e-pillerit tai jokin muu hormonaalinen juttu. Tai se voi olla, että mies ei osaa vetää oikeista naruista. Minun ex-aviomies ei osannut sitä juttua ja meidän yhteiselämä kuihtui ja tuli ero. Mutta nykyinen mieheni tietää (sen hän on oppinut ihan vaan yrityksen ja erehdyksen kautta), että vaikka olisin kuinka äkäinen tai innoton, niin tietynlaista kosketusta en voi vastustaa...tai minä voin, mutta ruumis ei voi. Seksi taas ei voi olla huonoa, jos mies hallitsee jutun. Mieshän sitä tanssia vie, ei nainen. Nainen on saava osapuoli: Nainen saa monta o:ta, mies vain yhden :).

      • Höpö sulle vaa

        HöpöHöpö oli sun juttus.
        Itse en arvosta pettämistä minulla on hyvä seksielämä suhteessa.¨'
        Mutta tollonen jaskan jauhonta : Mieshän sitä tanssia vie, ei nainen. Nainen on saava osapuoli: Nainen saa monta o:ta, mies vain yhden :). ''

        on täyttä skeidaa , seksi vaatii kaksi osapuolta ja niin myös aloitteet lämppäilyt ja sun muut.
        Eli jos et saa seksiä tai koet sen yksipuoliseksi niin eroa , älä tuhlaa aikaas ja hermojas.

        Jos en saisi naiselta seksiä olisin sinkku.


      • Lisäys
        Höpö sulle vaa kirjoitti:

        HöpöHöpö oli sun juttus.
        Itse en arvosta pettämistä minulla on hyvä seksielämä suhteessa.¨'
        Mutta tollonen jaskan jauhonta : Mieshän sitä tanssia vie, ei nainen. Nainen on saava osapuoli: Nainen saa monta o:ta, mies vain yhden :). ''

        on täyttä skeidaa , seksi vaatii kaksi osapuolta ja niin myös aloitteet lämppäilyt ja sun muut.
        Eli jos et saa seksiä tai koet sen yksipuoliseksi niin eroa , älä tuhlaa aikaas ja hermojas.

        Jos en saisi naiselta seksiä olisin sinkku.

        ja viellä tollaset : Eli jos en halua, niin hän vain kärsii.
        Parisuhteessa YLEENSÄ ajatellaan kumpaakin osapuolta ja haluja.
        Kenenkää ei terveessä suhteessa tarvitse kärsiä.
        Tollaset on vaa feministin puheita.


    • nainen olen

      Toisaalta mä ymmärrän sua. Onko oikein, että se haluttomampi osapuoli saa määrätä seksikertojen määrän? Eikö se ole tavallaan vääränlaista vallankäyttöä? Moni rankaisee puolisoaan pihtaamalla seksiä. Ei se ole ratkaisu ongelmiin. Päinvastoin. Alkaa sillä halukkaammallakin himot omaa puolisoa kohtaan hyytyä etenkin jos ei saa minkäänlaista vastausta siihen, miksi seksi ei kiinnosta.

      Seksi on ihanaa. Parisuhteen liima. Sen suola ja sokeri. Vaikka halut ei aina kohtaisikaan, niin mikäs sen ihanampaa kuin nähdä puolison nauttivan. Eräänlaista pettämistä avioliitossa on myös se, että pihtaa ilman syytä. Älkää hyvät siskot olko nauttimatta seksistä. Jos on ongelmia tai puoliso on jotenkin huono, niin ne ongelmat ei saa tulla sänkyyn. Ne ratkotaan ihan jossain muualla.

      • Ihminen.

        "Älkää hyvät siskot olko nauttimatta seksistä."

        Kun tämä ei nyt kuitenkaan koske pelkästään naisia tai miehiä tämä ongelma!


    • Kertokaa

      Kyllä kuukaudenkin katko seksielämässä on karvasta jos siihen ei oel järkevää syytä.
      Syitähän toki voi olla ja yleensä ne liittyvät terveyteen, jotkut ovat hyvin arkaluontoisia ja niitä ei ole helppoa kertoa edes kumppanille.
      Rohkeutta vaan kertokaa totuus, sillä välttää mont aikävää asiaa. Eikö se ole juuri sitä luottamusta.

      Jos pihtaus jatkuu, sanosiin kaikille, että ottakaa asia puheeksi, ei moittien eikä loukaten, vaan ihan vaatimalla, että asia koskee myös puolisoa.

      Sillä en ymmärrä sen enemmään miesten pihtausta kuin naistenakaan ja nyt on alkanut kuuluakin että piemissä on näitä pihtaajia kohta enemmään, kertoisitteko arvon herrat, mikä saa pihtaamaan ja karttamaan puolison läheisyyttä.
      Onko siihen koskaan mitään muuta syytä kuin, että josskain on jo salasuhde menossa. Olisi se hyvä tietää, miksi siihen salasuhteeseeseen olette päätyneet.

    • hallus valgus

      Erään vaimon mielipide: En ymmärrä sen kummemmin miesten kuin naistenkaan pihtausta parisuhteessa. Varma tapa saada kaikki muutkin asiat menemään päin helvettiä on rangaista kumppania seksin puutteella. Kyllä siihen lämpenee, kun alkuun pääsee, vaikkei aina niin hirveästi himottaisikaan.

      Meillä ongelma oli aikanaan niin päin, että mies ei halunnut, sairaus söi libidon. Jotakin siitä on sentään jäljellä ja näin vanhemmiten olen itsekin päässyt samalle tasolla. Kovia aikoja elettiin silloin, kun itsetuntoni romutettiin jatkuvalla torjunnalla, tekosyillä ja välttelyllä. Kaksi vuotta meni hammasta kiristellen puutteessa, ja olin vielä sentään nuori, nätti ja hoikka. Lankesin tuona aikana kahdesti (saman) vieraan syliin, mistä en ole ylpeä. Puolisoni tietää asiasta.

      Olen aina nauttinut seksistä niin paljon, etten keksi syytä, miksi siitä pitäisi kieltäytyä. Liki kahdenkymmenenvuoden suhteessa olen tehnyt niin ehkä puolentusinaa kertaa, kun olen ollut sairaana tai mies nuorena liian juovuksissa. Onneksi aika muuttaa kaikkia ihmisiä, muuten olisi suhde kaatunut.

    • ratkaisun etsiminen

      Reilumpaa on erota kuin pettää. Oli syy mikä tahansa. Jos asia olisi noin yksinkertainen, kuin aloittaja haluaa esittää, hänen ei tarvitsisi ripittäytyä ajatuksistaan täällä.

      Miehet kieltäytyvät seksistä parisuhteessa aivan yhtä lailla kuin naisetkin. Tämä korjaukseksi aloittajalle. Ongelmiahan kieltäytyminen aiheuttaa. Myös naisille, kun mies torjuu. Ratkaisuna ei ole pettäminen, vaan ero jos ei muu auta.

    • huvittava olet

      Seksi omien tarpeiden tyydyttämisenä tuhoaa parisuhteesta rakkauden.Onneksi olkoon,olet ilmeisesti onnistunut omasi tuhoamaan,joten voit antaa puolisollesi lahjan:Eron

    • mietin vaan..

      "Samoin käy jos seksi kotona vaatii kohtuuttomasti vaivannäköä, liehittelyä tai on huonoa." Selittäisitkö mitä tarkoitat tällä? Kas kun kukaan ei ole kysynyt tästä. Mikä on miehen mielestä liiallinen vaivannäkö..? Jonkinlainen esileikki?

      Mikä tekee puolestaan seksistä miehelle huonoa? Naisen passiivisuusko?

      • Tanmi

        Viittasin tällä lähinnä tilanteisiin, jossa puoliso käyttää seksiä vallan välineenä ja kiristää sillä: "jos et tee sitä tai tätä niin illalla ei tipu..." Tämmöinen johtaa nopeasti siihen, että mies hakee seksinsä muualta.

        Seksi voi olla kotona huonoa monellakin tavalla. Sen kyllä aistii jos kyseessä on vain palkinto tai velvollisuus.


      • Rehellisyys kunniaan
        Tanmi kirjoitti:

        Viittasin tällä lähinnä tilanteisiin, jossa puoliso käyttää seksiä vallan välineenä ja kiristää sillä: "jos et tee sitä tai tätä niin illalla ei tipu..." Tämmöinen johtaa nopeasti siihen, että mies hakee seksinsä muualta.

        Seksi voi olla kotona huonoa monellakin tavalla. Sen kyllä aistii jos kyseessä on vain palkinto tai velvollisuus.

        Ohhoh, eihän tuo ole kiristämistä, vaan reilua kaupantekoa. Siinä voi hyväksyä tai hylätä tarjouksen, ihmisellä on sopimusvapaus.

        Eihän kukaan ilotyttöjäkään kiristäjiksi luonnehdi, vaan pelin säännöt on selvät molemmille. Kumpikin saa mitä haluaa.

        Vai onko ongelma siinä, että jos mies on huono sängyssä, hänelle pitäisi teeskennellä ilman eri korvausta, että ihanaa oli?


      • kysyntä ja tarjonta
        Rehellisyys kunniaan kirjoitti:

        Ohhoh, eihän tuo ole kiristämistä, vaan reilua kaupantekoa. Siinä voi hyväksyä tai hylätä tarjouksen, ihmisellä on sopimusvapaus.

        Eihän kukaan ilotyttöjäkään kiristäjiksi luonnehdi, vaan pelin säännöt on selvät molemmille. Kumpikin saa mitä haluaa.

        Vai onko ongelma siinä, että jos mies on huono sängyssä, hänelle pitäisi teeskennellä ilman eri korvausta, että ihanaa oli?

        Kaupantekoon kuuluu myös se, että ostetaan sieltä mistä halvimmalla saadaan ja missä hinta- laatusuhde on paras...

        Vaimon ei kannattaisi hinnoitella itseään ulos markkinoilta.


      • Rehellisyys kunniaan
        kysyntä ja tarjonta kirjoitti:

        Kaupantekoon kuuluu myös se, että ostetaan sieltä mistä halvimmalla saadaan ja missä hinta- laatusuhde on paras...

        Vaimon ei kannattaisi hinnoitella itseään ulos markkinoilta.

        No se on sitten vaimon oma ongelma, jos hinnoittelee itsensä ulos, ei kai miehen...

        Kyllähän vaimo aika kovan hinnan väärti on, jos sitoutuu olemaan pelehtimättä muiden kanssa. Ei tarvitse käyttää kortsua, ei tautiriskiä. Yhteinen aikakin helpompi löytää kuin jokun monelle kauppaavan kanssa.

        Mutta joillekin miehille sitten vissiin tuottaa ylivoimaisia vaikeuksia antaa mitään itsestään: vaivaa tai rahaa. Ilmaiseksi pitäisi kaikki saada. Ihme pummeja.


    • Ante, no lies

      Sinua on näköjään rehellisyys lakannut kiinnostamasta. Viime kerta oli vuosi sitten?

      Pitäisikö vaimosi olla ilman rehellistä seuraa vain siksi, että sinua on totuus lakannut kiinnostamasta?

      Kaikin mokomin voi harrastella seksisuhteita, mutta kerro niistä ihmeessä vaimollesi - äläkä pihtaa totuutta.

    • hohoto

      Meillä vastaavaa, joka olisi selvinnyt puhumalla. Mies vaan ei osannut puhua ja suuttui aina, kun yritin.

      Mies otti ja petti ja jäi kiinni, jolloin minä lähdin (ja tätähän mies ei ymmärtänyt)
      Alkuperäinen syy, miksi seksi meillä kuihtui, oli miehen itsekeskeisyys. Aina piti saada itselle, mutta ei mitään antaa minulle. Kun jyystät sen viisi vuotta samaa vanhaa rataa niin, että itse saat kerran-kaksi vuodessa, niin kyllä se alkaa maistumaan puulta ja lahnuuttamaan lakanoissa.

      Ongelma olisi ollut korjattavissa, mutta ei.

      Nykyään mies ilmeisesti (?) lentelee kukasta kukkaan, ei ainakaan ole kolmen vuoden aikana ketään vierelleen löytänyt. Ja toivon, ettei löydäkään.

    • käsitteet oikein

      Ehkä kyse on siitä että olet vähän tyhmä.Vain tyhmä ja yksinkertainen edes puhuu "pihtaamisesta",eikä asioista oikeilla nimillä:"Mitä tehdä kun naiseni tuntee seksuaslista haluuttomuutta minua kohtaan",olisi sun oikea kysymyksen muoto,mutta et sitä vitutukseltasi ja huonolta itsetunnoltasi pysty rehellisesti esittämään oikein.

      • Pööh

        Miehellä on lupa mennä vieraisiin, jos ei saa vaimolta seksiä. Onko vaimolla lupa mennä vieraisiin jos ei saa mieheltä rakkautta ja hellyyttä?


      • mikä lupa
        Pööh kirjoitti:

        Miehellä on lupa mennä vieraisiin, jos ei saa vaimolta seksiä. Onko vaimolla lupa mennä vieraisiin jos ei saa mieheltä rakkautta ja hellyyttä?

        Miksi kyselet noin lapsellisia?Ei ole olemassa yleistyksiä.Jutteleminen ja eroaminenkin on yksi vaihtoehto.Voi olla että seksuaalisesti haluton pettää,näitä ei koskaan tiedä..


      • Nainen 36 v.
        Pööh kirjoitti:

        Miehellä on lupa mennä vieraisiin, jos ei saa vaimolta seksiä. Onko vaimolla lupa mennä vieraisiin jos ei saa mieheltä rakkautta ja hellyyttä?

        Minä olen nainen ja tarvitsen SEKSIÄ, enkä mitään lässytiläätä. Onneksi sitä saa, vaikka kotoa ei saakaan :)


    • suomennos

      Vaimo on siis seksuaalisesti haluton miestään kohtaan.

    • Näin on!!

      omatunto, ei sitä ole, olemme vain atomeja.

      Eivätkö naiset ymmärrä, että miehellä on pakonomainen tarve nylkyttää ja jos saa niin sitten vaikka väkisin, olemmehan vai atomeja?

    • Nainen36 v.

      Minä niin ymmärrän. Ukkoni istuu puhumattomana tietsikalla päivät pitkät, eikä tee aloitetta, ei seksiinkään, ikinä! "Hän nyt vaan on tällanen, ettei osaa puhua ja tehdä aloitteita". Vai niin?! Olis puhunu sitten rehellisesti ennen kuin hynttyyt yhteen lyötiin, prkl. Kaunis puhe ei auta, mikään ei auta. Lopulta sitä kyllästyy edes yrittämään tai ajattelemaan miksi hitossa toinen ei välitä kuin typeristä nettipeleistä ja valmiiks nauretuista tv-sarjoista jne? Piti olla aivan toisenlainen ja osas esittää sivistynyttä ja kiinnostunutta suhteen alkuun niin helvetin hyvin. No, jos ei kotoa saa, sitten saadaan muualta :)

      • näin5

        Täällä sama juttu. Viime yön taas pyöriskelin hereillä kun mietin mistä päästä keskustelua aloittelis hänen kanssaan.


    • nuori vaimo

      mua mietityttää, että onko kuinka yleistä, että miehen halut kärsivät työpaineiden tai rahahuolien johdosta?
      olemme olleet naimisissa 3,5kk ja minä odotin innolla myös lemmiskelyä. Sain viimein ehkäisynkondikseen, nyt rakastelemme n. 2vk välein.
      Mies rakastaa minua ja sanoo haluttomuutensa syiksi em. sekä sen että jos olen huonolla tuulella, häntä ei kiinosta edes harkita lempiä. Ymmärrän paineet, mutta päteekö avioliiton velvollisuudet vain naista??
      Eikö miehen tulisi pitää huoli vaimostaan jottein saata tätä kiusaukseen?
      Hän lupasi ettei seksielämä mene runkkailuksi (mun osalta), mutta minkäs minä haluilleni voin. Törkeetä. Jos ei muutu tammikuulle niin tarvii ottaa kissa pöydälle.

      Ei toista voi pakottaa, mutta hän pitää minua viehättävänä ja kauniina. Sanoi että haluaisi myös, muttei jostain syystä sitä mulle kerro. En viitti olla ruinaas joka kolmas päivä, ei kuulu tapoihin. Se on alentavaa jos naisena joutuu pyytämään !!! Seksi on tärkeä osa avioliittoa, mutta ei ihan helppo yhtälö, jos tarpeet eivät kohtaa

      Toivottavasti stressi(?) laantuu ja talous vakautuu, jotta voi keskittyä lemmisekyynkin. Ei vissiin hiffaa tilannetta. Enään en raivostu asiasta, tyydyn tilanteeseen ja palaan asiaan tovin päästä.

      Vai onko syy tosiaan minussa?
      Karvaiset jalkani (jotka eivät ole estäneet seksiä mutta ovat kuulemma epämiellyttävät) vai ajoittainen epäystävällisyyteni?
      Mikä todellisuudessa mahtaa latistaa mieheni tunteita................
      Seurustellessa tyydytystä oli enemmän, astetta kevyempää tosin.

    • Patukk

      Ei voi ymmärtää miehiä, jotka ei halua seksiä. Eikai sellaisia olekaan. Jos ei kiinnosta kotona niin sitten varmaan muualla. Itse olen mies ja en muista koskaan kieltäytyneeni seksistä. Ainahan se hyvää tekee.

    • miehessä vikaa

      Miksi naisen pitäisi olla miehen jyystettävänä, jos mies löytää helposti seksiä muualtakin?
      taitaa olla niin, että tuollainen aloittajan kaltainen mies alkaa parisuhteeseen nimenomaan saadakseen helppoa ja ilmaista pi*lua.
      Kun sitä ei tulekaan, uhotaan kovasti kuinka sitten "haetaan vierasta"
      NO totuushan on se, että et olisi parisuhteessa, jos sun ois helppoa saada naista.
      Voi se aloittelijan tuurilla aluksi onnistua, saat pari kertaa pesää joltain yh-lta treffi ilmon kautta eukosta erottuasi tai jo sitä ennen, mutta sitten sulle käy kuten poikamiehille yleensä: seksin,puute on suorastaan kamala, enää ei ole sitä vähääkään toivoa kun vaimo vielä asui kaverina. , ja etenkin hyvän seksin saanti on aina varmempaa hyvin hoidetussa parisuhteessa, kuin vapailla markkinoilla. Jos kaikki miehet ovat kerran tuollaisia kuin sä, niin miksi yksikään mies muuten olisikaan parisuhteessa?
      Miehet menee parisuhteeseen jotta saisi pillua. ja ihastuvat tiettyyn naiseen ja päättävät että tää nainen on niin hieno, että sen kans alan kerran jonkun kanssa on pakko olla tai muuten kuolen pillunpuutteeseen. Mies antaa naisen olettaa, että kyse on muustakin.
      Sitten kun tulee kuivakausi, mies ei tajua hoitaa suhdetta vaan kokee heti että nainen häntä rankaisee. Vetäytyy suhteesta ja murjottaa, ties mitä tekee.
      Kuitenkin hänestä kokoajan näkyy asenne, että nainen on häntä varten antamassa seksiä. Nainen vaistoaa tämän ja oppii tuntemaan miestä,vaatimaan suhteelta kehitystä ja laittaa seksin tauolle kunnes ollaan valmiita.
      Mies säntää vieraisiin, kun se kehitystehtävä on hänelle liian mahdoton ja vaivannäkö kohtuuton.
      mies leikkii naiselle olevansa kiinnostunut suhteesta, mutta pillun loppuessa paljastuu, että miksi mies suhteessa ylipäätään on. ei mies koe että suhteesta naisen kanssa olisi hänelle todella muuta etuia, kuin se pillu, ja kaikki muu on sitten "kohtuutonta" vaivannäköä. Tottakai on, onhan se kohtuutonta, jos tavoitteena on pelkkä pillunsaanti, niin ei tietenkään mies arvosta mitä muuta sillä ois tilaisuus naiselta oppia. tai kehittyä naisen kanssa suhteessa ollessaan. Miehet. Miksi teillä pitää plla joku tyttöystävä/vaimo siinä roikkumassa jolle ainoastaan valehtelette ja kusetatte häntä. Käykää suosiolla hu*rissa ja hankkikaa irtosuhteita, kerran ette muuta tarvi kuin sitä pllua.
      Ainiin, ette kelpaa kellekään.

    • miss marrasq

      Jos mies pihtaa, niin naisessa on vika. Nainen on päästänyt itsensä rupsahtamaan tai paikat löystyy. Tällöin miehellä on oikeus vieraisiin timmeihin naisiin.
      Jos nainen pihtaa, ni vika on naisessa. Miehellä on oikeus vieraisiin naisiin.

      Itselleni on käynyt niin, ettei minua kertakaikkiaan enää kiinnostanut mieheni kosketus, sillä sen takana oli aina vaatimus seksistä. Jokainen suudelma, kaunis sana tai kosketus muuttui vaatimukseksi. Meillä oli vaihtelevaa seksiä ja monta kertaa viikossa. Yritin keskustella aiheesta ja toivoin joskus koskettelua ja hellyyttä ilman seksiä, mutta tästä mieheni loukkaantui. Koki, että arvostelen eikä kelpaa "tällaisena ku on". Alkuaikojen vastavuoroinen seksi muuttui siihen, et ensin mua kourittiin haarovälistä. Sit jouduin imee kullin kovaksi ja sit yhdyntä. Mieheni varmaan ajatteli kuten ap. "Ei liikaa liehittelyä tai vaivannäköä".


      Kyllä. Minäkin olisin halunnut mieluusti käydä enemmin vieraissa. Lopulta piti todeta, etten pysty enää. Seksi oli kuvottavaa ja olisin mielummin ottanut kuulan kalloon ku antanut kertaakaan koskea itseeni. Eipä kouri mua enää. Enkä joudu kiukkupuuskan pelossa imee enää kertaakaan löysää munaa. Nyt uudessa suhteessa on luottamus kohdillaan ja seksi on iloinen, yhdistävä asia, joka tuo iloa molemmille. Mikä tärkeintä, asioista voidaan jutella. Ilman vallankäyttöä.

      • Hyvä.

        kyllä se luottamuspula taitaa olla pahin. Miehestä kun aistii ne pienet vibat, seksinhalut loppuu. Ja aina sanotaan, että ei saa antaa väkisin, koska pitää osata sanoa ei tai muuten haitttaa molempien jatkoa seksielämässä.
        Tämä pitää paikkansa, ja mielestäni paras teko itselle ja toiselle, on lakata "antamasta" jos vähänkään ei tee mieli.
        jos seksiä "antaa" aikansa vain miellyttääkseen toista, siihen tulee sellainen viha että inhottaa pelkkä ajatus lopulta.


    • eronnutNainen

      Hymn...ymmärrän kyllä seksin tarpeen, olen itsekin joskus toiminut kuin sinä, kunnes tajusin, että minähän olen väärän ihmisen kanssa parisuhteessa. Erosin, olin sinkkuna toista vuotta ja sen jälkeen tapasin miehen, joka on seksin suhteen täydellinen ja muutenkin aivan unelmamieheni.

      Pettäjä pettää eniten itseään, kun ei lähde pois itselleen huonosta parisuhteesta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1655
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      17
      1517
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      68
      1429
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      40
      1384
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1323
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1258
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1126
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1102
    Aihe