En tule koskaan saamaan tyttöystävää.

Sinkku4ever

Moi. Olen 18v poika. Mulla on tullu semmonen vahva tunne, etten saa koskaan tyttöystävää. Pidän itseäni niin rumana ja kelvottomana. Ja sitä olen.
Kiva nähä tuol kaupungil niin kauniita naisia ja tietää ettei koskaan tulee samaan noin hyvän näköstä muijaa itselleen. En vaan voi hyväksyä sitä. Pakostikki rupee masentaa ja vituttaa suoraa sanoen. Haluaisin tyttöystävän, perheen ja onnellisen elämän!

14

1744

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hmmm...

Voi hellanlettas!

Vain noin satatuhatta ikäistäsi nuorta miestä Suomessa ajattelee suunnilleen samoin.

18-v ja kohtalo jo selvillä...

• riippuu vähän

Oletko sosiaalisesti ulkopuolinen eli omaatko lainkaan kaveripiiriä? Jos sinulla on laaja kaveripiiri ja ystävystyt helposti, voit sitäkautta vielä myöhemmin löytää tyttöystävän.

Jos taas olet niin ujo ja introvertti ettei ole kavereita, joiden kanssa viettää vapaa-aikaa, etkä ystävysty uusien ihmisten kanssa, niin sitten saatat olla oikeassa. Samasta haaveilin minäkin, nyt olen 37-vuotias, jäin yksin ja tiesin jo sinun iässä, että tulen myös jäämään loppuiäkseni yksin. Minulla tosin ei ole ollut ainuttakaan kaveria 23 vuoteen eli yksinäisyyteni juontaa jo ajalle kun olin 14v.

Kaverittomuus on ehkä paras ennuste siitä voitko vielä löytää jonkun. Jos kaveripiiri on laaja, jonkun kaverin kautta varmasti vielä onnistut kotibileissä johonkin naiseen tutustumaan.

• Sinkku4ever

No just.. Ei oo kavereita hirveesti. enkä oo hirveen sosiaalinen joten kaput finiitto eiku hirteen !

• jujjre

Joo, näin on sosiaalisuus ja kaveripiiri vaikuttaa vahvasti siihen löytääkö ketään ja onnistuu saamaan jonkun ihastumaan itseensä. Itsellä 30 v ikää eikä yhtään vakavampia suhteita takana. On kyllä teini-iästä lähtien tuntunut ettei löydy ketään. Huono itseluottamuskin vaikuttaa negatiivisesti.

• ikisinkku.

Olet vielä liian nuori puhumaan tollasia. Tule sitten takas tänne kun olet 36 vuotias ja et ole saanut naista kuten minä.

• too high

sit pitää tyytyä vaatimattomanpaan tyttöön, jos itseäsi ei ole siunattu komeilla piirteiilä:) voit varmasti tulla onnelliseksi ja saada perheen.

• sinkku4ever

Määrittele vaatimaton tyttö. Jotta voin etsiä sellaisen.

• Not give up!

No et sä saakkaan tyttöystävää tuolla asenteella! Ja oot hei nuori elämää on edessä älä jää tuohon!

• Kuinka iski?

Itseään toteuttava profetia, mietipä itse.

Moi, olen 18-vuotias tyttö, olen tosi ruma ja kelvoton, elämä masentaa ja vi**uttaa, pidän itseäni kaikinpuolin rumana ja kelvottomana. Olen ajatellut vetää itseni hirteen. En ole sosiaalinen enkä tee mitään sen eteen, ja nyppii, että nään kadulla hyvännöisiä miehiä, ja tiedän etten koskaan tule semmoista saamaan. En hyväksy tätä, mutten tee sille muuta kuin kiroan, en harrasta, enkä siis omaa juuri kavereita: enkä niitä näin saakaan, mutta silti masentaa, koska mulla pitäisi olla ne. Haluaisin poikaystävän ja perheen, ja onnellisen elämän, ja että sinä teet ne minulle.
      Jos siis haluat rumana ja kelvottomana itseään pitävän, epäsosiaalisen ja negatiivisen tyttöystävän, josta voit alkaa tehdä onnellista, ja jolle voit hankkia elämän, ota yhteyttä. Missä nähdään? Ei missään, koska en mitään tee enkä missään käy, tule siis pimpottamaan ovikelloani. Arvaat varmaan missä asun.

No?

• pro-tip

Ala sitten homoseksuaaliksi. Homomiehille on paremmat markkinat. Saat myös naisseuraa koska homomies on naisen paras ystävä.

• pojat hiljaa

Voi helvetti, että joku 18-vuotias räkänokka poraa naisettomuuttaan!!!!

Suomessa on kuule saatanasti yli kolmekymppisiä miehiä, jotka eivät ole koskaan saaneet naista.

Itse olen 35v, enkä ole koskaan pitänyt naista edes kädestä kiinni!

• Sin-Q

Minullakin on ollut tuommoinen tunne - ja kappas olen parisuhteessa! Kuvailemasi ajatukset tulevat siitä että ymmärrät että jonkun pitää muuttua. Onkin fiksua ymmärtää, että toimimalla jatkossa samalla tavalla saa samanlaisia lopputuloksia. Sinun pitää muuttaa siis käyttäytymistäsi. Et ole syntynyt viettelytaidoilta lahjakkaana, mutta se voi olla hyvinkin pienestä kiinni. Monella miehellä on se, että ei tiedä miten kuuluu toimia naisasioissa ja tämän vuoksi jättää toimimatta lainkaan. On kuitenkin olemassa hyvää tietoa aiheesta ja paljon parjattuun pelimiesmateriaaliin kannattaa ehdottomasti tutustua.

• Panupossu

Mä olin 19 kun pääsin intistä ja luulin ettei mulla tule olemaan koskaan ketään naista. Sitten onnistui, sain eka kertaa. Voi pojat kun mä päätin sit rupee panee.

Naista tuli ja meni. Muutama hyvä pitkä suhde oli, mutta kun olin makuun päässy niin ei ne kestäneet kun menomono iski persuuksiin. Jossain vaiheessa oli aivan hälläväliä asenne, kunhan vain löytyi joku pano.

En ole mikään mallinukke vaan ihan tavallisen näköinen heppu.
      Puhumalla ja kuuntelemalla mä naiset kellistin. Ai montako, no liikaa!
      Koko porukasta ei ole jäänyt kuin pari naista mieleen ja etenkin yksi jota vieläkin muistelen kaiholla. En osannut jäädä paikoilleni.

Nykyisin olen ollut parisuhteessa pitkään ja toivottavasti pysyn loppuikäni nyksän kanssa. Määrä ei kuitenkaan korvaa laatua!

• gghj

Olen samaa mieltä muutaman muun postaajan kanssa että ei tuossa iässä vielä pidä heittää kirvestä kaivoon. Kuitenkin, joillekin ihan oikeasti käy niin että jäävät naisettomiksi mutta n40-vuotiaana se totuus valkenee.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?

Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,
      Maailman menoa
      65
      4936
    2. Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta

Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk
      Maailman menoa
      31
      3725
    3. Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa

Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699
      Maailman menoa
      22
      3350
    4. Vieläkö olet

Rakastunut minuun? Minä sinuun
      Ikävä
      79
      2325
    5. Ei siinä kauan

Menisi jos olisimme kahden
      Ikävä
      24
      1899
    6. Tekeekö hän

Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.
      Ikävä
      27
      1571
    7. Laine voitti oikeudessa

Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?
      Savonlinna
      40
      1522
    8. Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa

kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois
      Maailman menoa
      331
      1476
    9. Puistotyöntekijät

Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      14
      1443
    10. Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?

Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?
      Ikävä
      33
      1330
    Aihe