Sorry, tämä on ihan väärä foorumi mutta en tiedä mistä muualta Darkkia tavoittaisi.
Nimimerkki RP RauhanPuolesta oli jokin vuosi takaperin tavattoman aktiivi tuolla naapurifoorumilla. Huhut vihjailivat itsarista ja viime kirjautuminenkin on 1½-vuoden takaa. Samoin kirjoitukset ovat tavattoman synkkämielisiä ja masentuneita.
DF, tiedätkös RP:stä mitään?
DarkFear, tiedätkö RP:stä mitään?
8
182
Vastaukset
No mitä olisit halunnut tietää hänestä? Tiedän kyllä hänestä paljonkin, mutta en tiedä viitsinkö levitellä täällä toisten asioita ilman heidän lupaansa.
Mutta voin kyllä toki laittaa hänelle sähköpostia ja kysyä häneltä sitä, että saanko kertoa hänestä jotain tällä palstalla. Oli muutenkin mielessä, että jos kirjoittelisin hänelle ja kyselisin kuulumisia.- Maistraatista päivää
"No mitä olisit halunnut tietää hänestä?"
Onko RP elossa? Hän on profiilinsa mukaan kirjautunut viimeksi puolitoista vuotta sitten. - Sivarius odottaa!
Maistraatista päivää kirjoitti:
Onko RP elossa? Hän on profiilinsa mukaan kirjautunut viimeksi puolitoista vuotta sitten.RP elää muistoissamme, kuten Arndt Pekurinen, Mahatma Gandhi ja muut sankarit.
- ätmi
Sivarius odottaa! kirjoitti:
RP elää muistoissamme, kuten Arndt Pekurinen, Mahatma Gandhi ja muut sankarit.
Höh, minä kun luulin että Darkkis kävi RP:n kanssa siellä risteilylläkin äsken!
Maistraatista päivää kirjoitti:
Onko RP elossa? Hän on profiilinsa mukaan kirjautunut viimeksi puolitoista vuotta sitten.Kyllä hän elossa on, vaikka ei olekaan näille palstoille enää kirjoitellut.
- Vanha Vainooja
DarkFear kirjoitti:
Kyllä hän elossa on, vaikka ei olekaan näille palstoille enää kirjoitellut.
Ok ja kiitos. Tämä oikeastaan riittää nyt tiedoksi.
Vanha Vainooja kirjoitti:
Ok ja kiitos. Tämä oikeastaan riittää nyt tiedoksi.
Okei, no selvä homma. Olisin tietty voinut kertoa hänestä jotain enemmänkin, jos haluat tietää. Mutta ensin mun tietty pitäisi kysyä häneltä itseltään lupa siihen, että mitä hän antaa mun kertoa täällä hänestä.
- ........
DarkFear kirjoitti:
Okei, no selvä homma. Olisin tietty voinut kertoa hänestä jotain enemmänkin, jos haluat tietää. Mutta ensin mun tietty pitäisi kysyä häneltä itseltään lupa siihen, että mitä hän antaa mun kertoa täällä hänestä.
Kysy siltä uskaltaako hän käydä yksin baarissa tai risteilyllä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364115Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131543Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481496Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1821264Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ831025Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1311022Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain42989Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht254988- 62964
- 17829