Hyvännäköisyys pahasta?

Brad.P1tt

Olen huomannut että hyväkroppaiset, komea/kauniskasvoiset ja huomattavan mukavan persoonan omaavat ovat vaikeuksissa parinhaussa, koska ovat "liian hyviä". Olet komea ja treenattu, niin olet liian tietoinen ulkonäöstäsi tai ylimielinen tai jotain. Sama naisilla. Ja mukava luonne on vain esittämistä?? Esim. urheilla voi oman hyvän olon tunteen takia, kaikki ei tykkää pitsasta, jotkut syntyvät hyvänmäköisinä ja mukavina. Ja siitäkin osataan tejdä ongelma. Tuttua, eikös?

72

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies32

      No onneksi itsensä rumentaninen on helppoa ja vuosien myötä jopa automaattista.

      • ciccisziccic

        tai sitten stressi, väsymys, suru, ikävä jne voivat vaikuttaa ulkonäköön.


    • Bobby Sands

      Eikös sitä ole tutkimuskin tehty ja tultu siihen tulokseen, että mies ei hyödy hyvästä ulkonäöstä pariutumisessa... nainen ei juurikaan välitä miehen kauniista, tai komeista kasvoista kumppaninvalinnassa.
      Urheilullisen kropan naiset kuitenkin katsovat eduksi useammin, kuin haitaksi.

      Minulla tilanne on ollut juuri se, että hyvä kroppa, kasvot, pitkä mies, kiltti ja mukava luonne, terveelliset elämäntavat, korkea älykkyysosamäärä jne. omakehua, mutta eipä ole naisia pahemmin ollut. Jokainen eukko on lähtenyt huumeveikkojen mukaan ja käsittämätön viha on monella naisella ollut minua kohtaan miehenä.

      • narukäsiolmi?

        Tuota, kenen kuva sulla dazu on facebookissa?


      • Kylmiä totuuksia

        "Jokainen eukko on lähtenyt huumeveikkojen mukaan ja käsittämätön viha on monella naisella ollut minua kohtaan miehenä."

        Kertoisitko hieman tarkemmin noista tapauksista?


      • Bobby Sands
        narukäsiolmi? kirjoitti:

        Tuota, kenen kuva sulla dazu on facebookissa?

        Kysyy mies, joka uhkailee tyttöjä ja yrittää huijata ihmisiä tappamaan miestä, joka puolustaa raiskattua naista.

        Facebookissani on minun kuva, jonka olen ottanut tarkoituksella näyttääkseni, millainen on kuntoni, maattuani 9 kuukautta sängyssä sydänlihaksen- ja sydänpussintulehduksen takia.
        Sä reppana olet uhkaillut sairaan miehen sukulaisia ja yrittänyt tappaa sairaan ja julistanut netissä pedofiiliksi, koska puolustan exääni.

        Mut skitsofreniaa sairastavana psykopaattipedofiiliraiskaajanahan sä tiedät asiat siten, kuin ne ovat omaksi eduksesi.


      • Bobby Sands
        Kylmiä totuuksia kirjoitti:

        "Jokainen eukko on lähtenyt huumeveikkojen mukaan ja käsittämätön viha on monella naisella ollut minua kohtaan miehenä."

        Kertoisitko hieman tarkemmin noista tapauksista?

        Niitä on monta ja, jos mä alan kirjoittamaan niistä yksityiskohtia, niin tulee kymmenkertainen tekstiä Päätalon tuotantoon nähden ja niistä sais aivan tajuttoman hyvän feminismiaiheisen jännityskirjasarjan.

        Joistain tapauksistahan mä olen täällä pintapuolisesti kertonutkin, etenkin vuosi sitten ja kaksi vuotta sitten täällä käydessäni.


      • Bobby Sands
        narukäsiolmi? kirjoitti:

        Tuota, kenen kuva sulla dazu on facebookissa?

        Juu, ja en mä mikään painonnostaja ole, enkä kehonrakentaja, mut kyllä tollanen joku jalkapallonpelaajakin jonkinverran treeniä tekee.

        Ratikkakuski ja zisel nosti jonkun häläkän viime talvena siitä, että jalkapallonpelaajan kropalla oleva kaveri ei voi jaksaa tehdä kahta sataa etunojapunnerrusta. Eipä...

        Minä pystyin tekemään sellaisen 200-300 etunojaa parhaimmillaan ja vatsalihaspunnerruksia sain 6000 kohtalaisen nopeeseen tahtiin, että sillä piestään american psychot mennen tullen.


      • mies32
        Bobby Sands kirjoitti:

        Juu, ja en mä mikään painonnostaja ole, enkä kehonrakentaja, mut kyllä tollanen joku jalkapallonpelaajakin jonkinverran treeniä tekee.

        Ratikkakuski ja zisel nosti jonkun häläkän viime talvena siitä, että jalkapallonpelaajan kropalla oleva kaveri ei voi jaksaa tehdä kahta sataa etunojapunnerrusta. Eipä...

        Minä pystyin tekemään sellaisen 200-300 etunojaa parhaimmillaan ja vatsalihaspunnerruksia sain 6000 kohtalaisen nopeeseen tahtiin, että sillä piestään american psychot mennen tullen.

        Itseasiassa futarikroppa on varmaan ihanteellinen noille toistomäärille. Enempi lihas vain väsyttäisi.
        Asia erikseen sitten, että mitä 6000 vatsalihasliikettä sitten kertoo ja mistä? Ehkä eniten pääkopasta.
        Yksi kaveri teki 100 punnerrusta, eikä hänellä ollut lainkaan näkyviä lihaksia. Ei siis edes futarin vertaa.


      • ..................
        Bobby Sands kirjoitti:

        Niitä on monta ja, jos mä alan kirjoittamaan niistä yksityiskohtia, niin tulee kymmenkertainen tekstiä Päätalon tuotantoon nähden ja niistä sais aivan tajuttoman hyvän feminismiaiheisen jännityskirjasarjan.

        Joistain tapauksistahan mä olen täällä pintapuolisesti kertonutkin, etenkin vuosi sitten ja kaksi vuotta sitten täällä käydessäni.

        "Jokainen eukko on lähtenyt huumeveikkojen mukaan ja käsittämätön viha on monella naisella ollut minua kohtaan miehenä."

        Eikö se ole sitä suomalaista perikateutta? Jos on hyvännäköinen niin sillä täytyy olla paska luonne. Rumilla on hyvä luonne. Ne ovat henkisesti kauniita. Kun tosimaailma menee ristiin tässä asiassa, alkaa se haukkuminen ja käsittämätön viha.

        Tämä vihako on sitä henkistä kauneutta?


      • lottamari<3
        Bobby Sands kirjoitti:

        Niitä on monta ja, jos mä alan kirjoittamaan niistä yksityiskohtia, niin tulee kymmenkertainen tekstiä Päätalon tuotantoon nähden ja niistä sais aivan tajuttoman hyvän feminismiaiheisen jännityskirjasarjan.

        Joistain tapauksistahan mä olen täällä pintapuolisesti kertonutkin, etenkin vuosi sitten ja kaksi vuotta sitten täällä käydessäni.

        Hah,,ymmärrän hyvin miksi ovat lähteneet :D Et vaikuta kovin älykkäältä vaan pelkästään itsekeskeiseltä ja itseriittoiselta :)


      • jhgjc
        mies32 kirjoitti:

        Itseasiassa futarikroppa on varmaan ihanteellinen noille toistomäärille. Enempi lihas vain väsyttäisi.
        Asia erikseen sitten, että mitä 6000 vatsalihasliikettä sitten kertoo ja mistä? Ehkä eniten pääkopasta.
        Yksi kaveri teki 100 punnerrusta, eikä hänellä ollut lainkaan näkyviä lihaksia. Ei siis edes futarin vertaa.

        Minä naisena tein nuorempana kevyesti 100 punnerrusta miesten tyylillä. Peittosin useimmat miehet, vaikka minulla ei mitään näkyviä lihaksia olekaan.

        Uskoisin, että on kehonhallinnasta ja tekniikasta kysymys.


      • asdsadf
        Bobby Sands kirjoitti:

        Juu, ja en mä mikään painonnostaja ole, enkä kehonrakentaja, mut kyllä tollanen joku jalkapallonpelaajakin jonkinverran treeniä tekee.

        Ratikkakuski ja zisel nosti jonkun häläkän viime talvena siitä, että jalkapallonpelaajan kropalla oleva kaveri ei voi jaksaa tehdä kahta sataa etunojapunnerrusta. Eipä...

        Minä pystyin tekemään sellaisen 200-300 etunojaa parhaimmillaan ja vatsalihaspunnerruksia sain 6000 kohtalaisen nopeeseen tahtiin, että sillä piestään american psychot mennen tullen.

        niin vähän?


      • dfgdfh
        .................. kirjoitti:

        "Jokainen eukko on lähtenyt huumeveikkojen mukaan ja käsittämätön viha on monella naisella ollut minua kohtaan miehenä."

        Eikö se ole sitä suomalaista perikateutta? Jos on hyvännäköinen niin sillä täytyy olla paska luonne. Rumilla on hyvä luonne. Ne ovat henkisesti kauniita. Kun tosimaailma menee ristiin tässä asiassa, alkaa se haukkuminen ja käsittämätön viha.

        Tämä vihako on sitä henkistä kauneutta?

        Veikkaan ennemmin että monet naiset on jonkun hyvännäköisen giggolon lepertelyihin sulaneet ja sitten pettyneet kun tyyppi halusikin vaan tyhjentää kassinsa. Josta sitten jäänyt pieni katkeruuden poikanen ja oletusarvoinen viha hyvännäköisiä miehiä kohtaan.


      • lol.
        jhgjc kirjoitti:

        Minä naisena tein nuorempana kevyesti 100 punnerrusta miesten tyylillä. Peittosin useimmat miehet, vaikka minulla ei mitään näkyviä lihaksia olekaan.

        Uskoisin, että on kehonhallinnasta ja tekniikasta kysymys.

        Narukäsi-atmit pistäneet miinuksia.


      • Bobby Sands
        lottamari<3 kirjoitti:

        Hah,,ymmärrän hyvin miksi ovat lähteneet :D Et vaikuta kovin älykkäältä vaan pelkästään itsekeskeiseltä ja itseriittoiselta :)

        Noh, se, että en vaikuta älykkäältä, johtuu vain kanssakirjoittajien heikkolahjaisuudesta...

        *katsoo lottamaria, kuin piikaa, jolta on jäänyt jotain tekemättä*


      • Bobby Sands
        mies32 kirjoitti:

        Itseasiassa futarikroppa on varmaan ihanteellinen noille toistomäärille. Enempi lihas vain väsyttäisi.
        Asia erikseen sitten, että mitä 6000 vatsalihasliikettä sitten kertoo ja mistä? Ehkä eniten pääkopasta.
        Yksi kaveri teki 100 punnerrusta, eikä hänellä ollut lainkaan näkyviä lihaksia. Ei siis edes futarin vertaa.

        No, ei kai kukaan treenaa 6000 liikkeen treenejä. Kyllä noihin lukemiin on päästy jollain kokeiluyrityksellä. Meni 6000 ja lissää olis menny, mutta alko kyllästyttään jo siinä vaiheessa.
        Treenit toki tehdään apuvälineiden, kuten painojen ja penkkien avulla. Ja kyllä se, jos vaikka viisikin vuotta treenaat vatsalihaksia, niin helposti tuollaisia lukemia alkaa tulemaan.


      • Bobby Sands
        asdsadf kirjoitti:

        niin vähän?

        Kai moni tekee paljon enemmän, mut jo näistä mun lukemista nousi hirvee häläkkä palstalla.


      • Bobby Sands
        jhgjc kirjoitti:

        Minä naisena tein nuorempana kevyesti 100 punnerrusta miesten tyylillä. Peittosin useimmat miehet, vaikka minulla ei mitään näkyviä lihaksia olekaan.

        Uskoisin, että on kehonhallinnasta ja tekniikasta kysymys.

        Vahva tyttö...


      • Bobby Sands
        dfgdfh kirjoitti:

        Veikkaan ennemmin että monet naiset on jonkun hyvännäköisen giggolon lepertelyihin sulaneet ja sitten pettyneet kun tyyppi halusikin vaan tyhjentää kassinsa. Josta sitten jäänyt pieni katkeruuden poikanen ja oletusarvoinen viha hyvännäköisiä miehiä kohtaan.

        Kyllä se homma oli niin, että naiset siinä lepertelivät minulle ja olivat seksin perässä. Sitten, kun seksiä saatiin, niin alkaa kostaminen. Niillä ei vissiin pää kestä sitäkään, jos itse ovat huijanneet miehen sänkyyn.
        Vaikeeta siis on. Miehelle kiukutellaan, jos mies ei suostu sänkyyn naisen kanssa ja aletaan miettimään oman ulkonäön riittämättömyyttä ja, jos mies suostuu sänkyyn, niin nainen kokee tulleensa hyväksikäytetyksi, vaikka oli itse seksiä pyydellyt. Ei h*lvetti sanon minä.


      • hghgghgjgg
        Bobby Sands kirjoitti:

        No, ei kai kukaan treenaa 6000 liikkeen treenejä. Kyllä noihin lukemiin on päästy jollain kokeiluyrityksellä. Meni 6000 ja lissää olis menny, mutta alko kyllästyttään jo siinä vaiheessa.
        Treenit toki tehdään apuvälineiden, kuten painojen ja penkkien avulla. Ja kyllä se, jos vaikka viisikin vuotta treenaat vatsalihaksia, niin helposti tuollaisia lukemia alkaa tulemaan.

        Ei saa tehdä 6000 liikettä, se ei ole terveellistä vartalolle. Toivottavasti et tee niin paljon.


      • Bobby Sands
        dfgdfh kirjoitti:

        Veikkaan ennemmin että monet naiset on jonkun hyvännäköisen giggolon lepertelyihin sulaneet ja sitten pettyneet kun tyyppi halusikin vaan tyhjentää kassinsa. Josta sitten jäänyt pieni katkeruuden poikanen ja oletusarvoinen viha hyvännäköisiä miehiä kohtaan.

        Sitte vois vielä sitäkin kommentoida, että miksi se hyvännäköinen mies olisi naisen perässä vain seksin takia, jos kyseessä on ulkonäkökysymys? Luulisi, että ulkonäöllä on jotain merkitystä seksin suhteen.


      • Bobby Sands
        hghgghgjgg kirjoitti:

        Ei saa tehdä 6000 liikettä, se ei ole terveellistä vartalolle. Toivottavasti et tee niin paljon.

        Siis en tehnyt säännöllisesti treenejä 6000 liikkeellä, vaan pari sataa liikettä apuvälineiden kera.


      • sdfsdfsdf

        Haluaisin nähdä sen tutkimuksen, ja sinä et kyllä ainakaan kasvoista ole hyvännäköinen etkä älykkäältäkään vaikuta :(

        Tai sitten juttusi oli komeaa sarkasmia ja itseironiaa.


    • BlackBarbara

      Itsekin kun olen monille kertonut että käyn salilla, niin kuuntelijan/kuuntelijoiden naama vääristyy semmoseen "haet huomiota lihaksilla ja kiinnität vain huomiota omaan ja muiden ulkonäköön" ilmeeseen. Kyllä salilla semmoset 15 kesäsen junnu-urpot ketuttaa kun ne luulee olevansa kovia äijiä kun käyvät salilla, mutta loppujen lopuksi arvostan heidän salilla käyntiään todella paljon. Ikätoverit kun pelaavat kotona videopelejä ja loput ovat kessulla lähimarketin kulmalla.

    • |||||

      Tuossa on paljon totta. Ulkoista kauneutta / komeutta käytetään helposti aseena muita vastaan. Kertoo paljon aseenkantajan itsetunnon todellisesta tasosta.

      Itsekin olen joskus hämmästellyt sitä, kun mulle tullaan sanomaan oikein erikseen, että olen mukava ihminen vaikkei ulkoisen habitukseni perusteella kuulemma uskois.
      Minkäs ihminen voin sille, että on syntynyt tietyn näköiseksi.

      Tunnustan, että nautin siitä kun epäluuloisimmatkin alkavat yllättäen sulaa mun seurassani, koska en vastannutkaan heidän automaattisiin kuvitelmiinsa.

    • ...............

      Jos nainen on kaunis, hän on muiden naisten ja monen miehen mielestä automaattisesti koppava, pinnallinen ja rahanahne naikkonen, josta ei ole tyttöystävksi, vaimoksi ja äidiksi. Hänhän on saanut vääränlaiset geenit, jotka aiheuttavat kauniit kasvot ja sopusuhtaisen kropan. Ehkä hän harrastaa jopa liikuntaa, joten sekin todistaa pinnallisuuden. Pysyisi vaan sohvalla ja söisi sipsejä .Jotain mätää on aina kauniissa naisessa, onhan meillä sananlasku: "moni kakku päältä kaunis, vaan on silkkoa sisältä.." Pakko kauniin naisen siis on olla mätä sisältä..?

      On se upeaa sentään, että rumat ihmiset on tosi kauniita ja hyväntahtoisia sisäisesti.

      • mies32

        Joo, on sulla raskasta. Mitenhän kauniita naisia voitaisiin auttaa taakkansa kanssa?


      • .................
        mies32 kirjoitti:

        Joo, on sulla raskasta. Mitenhän kauniita naisia voitaisiin auttaa taakkansa kanssa?

        Mulla? En ole kaunis/komea, saati nainen.


      • Ghkjhgghjjkkjhh
        mies32 kirjoitti:

        Joo, on sulla raskasta. Mitenhän kauniita naisia voitaisiin auttaa taakkansa kanssa?

        Miehet voivat niitä ihailla ja palvella, ja näin kauniit naiset pysyvät kauniina.


      • Pitää hymyillä.

        Nuorempana sain toistuvasti kuulla ihmisiltä joihin tutustuin että he luulivat minua aiemmin ylpeäksi. Ihmettelin miksi, kun ihan samaa perusnaamaa näytin mitä muutkin. Mutta jos on kaunis/komea on syytä olla tavallista ystävällisempi ja hymyillä, sillä tuollaisia ennakkoluuloja on, vaikka liioittelitkin, esim. rahanahneuden suhteen.


      • ei se ole ylpeyttä
        Pitää hymyillä. kirjoitti:

        Nuorempana sain toistuvasti kuulla ihmisiltä joihin tutustuin että he luulivat minua aiemmin ylpeäksi. Ihmettelin miksi, kun ihan samaa perusnaamaa näytin mitä muutkin. Mutta jos on kaunis/komea on syytä olla tavallista ystävällisempi ja hymyillä, sillä tuollaisia ennakkoluuloja on, vaikka liioittelitkin, esim. rahanahneuden suhteen.

        Melkein kuin olisin itse kirjoittanut. Tismalleen sama homma..


    • ikuinen romantikko

      Saman huomion tehnyt! Kuulemma olen hyvin kaunis (paitsi omasta mielestäni lähinnä mukiinmenevä) ja pukeutumiseni on näyttävän tyylikästä niin johan naiset baarissa mulkoilee ja miehet vaan vilkuilee, mutta juuri kukaan ei uskalla tulla juttusille. Luonteeltanikin olen hyvin ystävällinen, fiksu, hauska ja lämminhenkinen. Lähipiirini on aina ihmetellyt kuinka voin olla ulkonäölläni ja luonteellani sinkku. Luotan kuitenkin siihen, että minäkin tulen kohtaamaan sielunkumppanini vielä jokin kaunis päivä, eikä siinä arkailut paina vaan näkymätön magneetti vetää meidät puoleensa :) Sitä kun ei kannata vähempään tyytyä!

    • ruma.

      Se on luonteessa vikaa jos komea ei saa naista

      • sdsdfsfgd

        Noin ja todennäköisemmin sen oman ulkonäön arvioi reippaasti yläkanttiin jos kuvittelee että naisettomuus/miehettömyys siitä johtuisi! Ei ole olemassakaan niin hyvää ulkonäköä, joka upeudellaan ahdistaisi kaikkia maailman naisia ja miehiä ja ajaisi ne pois. Järki käteen.


      • Bobby Sands

        Niin, onhan se toki tiedossa, että jos on ujo, niin ei siinä ulkonäkökään auta.


      • juuri päinvastoin
        Bobby Sands kirjoitti:

        Niin, onhan se toki tiedossa, että jos on ujo, niin ei siinä ulkonäkökään auta.

        Hyvä ulkonäkö ujous = taivaallinen yhdistelmä, ja aloitteita satelee


      • mies32
        Bobby Sands kirjoitti:

        Niin, onhan se toki tiedossa, että jos on ujo, niin ei siinä ulkonäkökään auta.

        No kyllä se auttaa, kun hyvännäköinen ujo voi saada vaikka 100 aloitetta, niin kyllä siinä alkaa jo ujous hellittää ja kerta kerralta tottuu paremmin vastakkaiseen sukupuoleen ja lopulta pääsee maaliin asti. Ruman ujon taas täytyy joka kerta ylittää itsensä tehdäkseen aloitteen ja kyyti on 95%:sti kylmää ja 4% peruskohteliaat pakit, 1% mahdollisuudet maaliin jos ujo itse ei jäädy kesken kaiken.


      • sdfsdfsdfsdf1
        mies32 kirjoitti:

        No kyllä se auttaa, kun hyvännäköinen ujo voi saada vaikka 100 aloitetta, niin kyllä siinä alkaa jo ujous hellittää ja kerta kerralta tottuu paremmin vastakkaiseen sukupuoleen ja lopulta pääsee maaliin asti. Ruman ujon taas täytyy joka kerta ylittää itsensä tehdäkseen aloitteen ja kyyti on 95%:sti kylmää ja 4% peruskohteliaat pakit, 1% mahdollisuudet maaliin jos ujo itse ei jäädy kesken kaiken.

        Samaa mieltä. Ja ujot ja hyvännäköiset ovat aloitteiden saannissa etulyöntiasemassa avoimien&puheliaiden ja hyvännäköisten suhteen, sillä sosiaalisten hyvännäköisten oletetaan itse tekevän se aloite. (Oliko tuo nyt oikeanlaista suomea? Kuitenkin ymmärsitte varmaan pointin)


      • Bobby Sands
        juuri päinvastoin kirjoitti:

        Hyvä ulkonäkö ujous = taivaallinen yhdistelmä, ja aloitteita satelee

        No enpä nyt sanoisi kovin taivaalliseksi. Kyllähän minullekin on naiset aloitteita tehneet, mutta ne nyt on vähän niin ja näin. Naisen aloite on usein sellainen, että "mä oon nyt tässä ja sun pitää nyt iskee mut, jos haluat mut".
        Ja sekin on otettava huomioon, ettei naiset tee aloitteita muualla, kuin baarissa ja ne naiset, jotka aloitteita tekee, lähtee sieltä yleensä jonkun jyystiksen matkaan.

        Ei se naisen hankkiminen ole mitään helppoa, vaikka ulkonäkö olis mitä. Ei ne muijat niin tyrkkyjä ole.


      • ghjghgjg
        mies32 kirjoitti:

        No kyllä se auttaa, kun hyvännäköinen ujo voi saada vaikka 100 aloitetta, niin kyllä siinä alkaa jo ujous hellittää ja kerta kerralta tottuu paremmin vastakkaiseen sukupuoleen ja lopulta pääsee maaliin asti. Ruman ujon taas täytyy joka kerta ylittää itsensä tehdäkseen aloitteen ja kyyti on 95%:sti kylmää ja 4% peruskohteliaat pakit, 1% mahdollisuudet maaliin jos ujo itse ei jäädy kesken kaiken.

        Kun mies32 on hyvännäköinen, hänen ei edes tarvitse tehdä aloitteita, kun vastakkaisen sukupuolen puolelta aloitteita tulee joka suunnasta, niin mahdollisuudet maaliin onnistuu helposti. Eli mahdollisuudet ovat 95% ja 4% rauhallista tutustumista ja 1% on ne, jotka odottavat jo mallina maalissa :)


      • mies32
        sdfsdfsdfsdf1 kirjoitti:

        Samaa mieltä. Ja ujot ja hyvännäköiset ovat aloitteiden saannissa etulyöntiasemassa avoimien&puheliaiden ja hyvännäköisten suhteen, sillä sosiaalisten hyvännäköisten oletetaan itse tekevän se aloite. (Oliko tuo nyt oikeanlaista suomea? Kuitenkin ymmärsitte varmaan pointin)

        Ehkäpä, mutta ujous ei aina loista niin selvänä. Näin valikoiden minun olemuksestani sanottua: hyväryhtinen, äijä, ylpeä, tyylikäs, komea, aatelinen, kuin johtaja..(nämä siis poimintoja eri henkilöiltä eli en ota vastuuta siitä, että onko kukaan tänään noista samaa mieltä)... eli jos ollaan siellä baariympäristössä, niin tuleeko tuntemattomalle naiselle mieleen em. olemuksen perusteella, että edes voisi olla ujo? Ehkä helpointa olisi siis olla sellainen pikkusöpön näköinen, jolloin nainen ajattelisi, että tuo voi olla ujo.


      • mies32
        juuri päinvastoin kirjoitti:

        Hyvä ulkonäkö ujous = taivaallinen yhdistelmä, ja aloitteita satelee

        Esitän nyt näkökulmia eri suunnista, mutta tuossa on se ongelma, että nainen saattaa olettaa komean olevan smooth maailmanmies, jopa pelimies, mutta sitten kun se Ridge meneekin mykäksi, naama punaisena katselemaan kengänkärkiään, niin ristiriita ulkonäön ja luonteen ja naisen ennakko-odotuksen ja miesihanteen välillä voi olla liikaa.


      • Bobby Sands
        mies32 kirjoitti:

        No kyllä se auttaa, kun hyvännäköinen ujo voi saada vaikka 100 aloitetta, niin kyllä siinä alkaa jo ujous hellittää ja kerta kerralta tottuu paremmin vastakkaiseen sukupuoleen ja lopulta pääsee maaliin asti. Ruman ujon taas täytyy joka kerta ylittää itsensä tehdäkseen aloitteen ja kyyti on 95%:sti kylmää ja 4% peruskohteliaat pakit, 1% mahdollisuudet maaliin jos ujo itse ei jäädy kesken kaiken.

        Hyvin huomaa, ettet tiedä, mistä puhut. Juu, olen saanut baareissa naisilta 30-40 aloitetta. Usein se homma on siellä kuitenkin sellaista, että ne aloitteen tekijät ovat aika kännissä ja sitten toisekseen lähtevät helposti jonkun kireä paita päällä tulevan lihaksikkaan kaljupään matkaan.
        Eipä siinä touhussa paljon itseluottamus kasva, vaan päinvastoin. Ne muijathan lähtee sen mukaan, kuka ensimmäisenä osuu kohdalle siinä lähtövaiheessa. Onpahan käynyt paljon sellaistakin, että alkaa tulee toisia äijiä viemään naista, jos tanssin naisen kanssa, tai yritän jutella naiselle ja sitten nainen viedään.

        Ite olen naisia iskenyt baarissa lähes yhtä monta kertaa, kuin naiset ovat iskeneet mua ja kertaakaan ei ole nainen halunnut tulla edes jutteleen. En osaa iskeä ketään baarissa. Siellä on niin hektinen meininki, eikä yksikään nainen keskity vain yhteen mieheen. En osaa ujoilla sellaista aloitetta, mikä tuottaisi tulosta.
        Toisaalta viiden paukun jälkeen yleensä aika hyvin jo uskallan iskeskellä, mutta mutta... ei toimi, vaikka olis jälkeenpäin ajatellen ihan hyviäkin aloitteita tullu tehtyä.

        Netissä naiset ei halua lähteä treffeille, vaan kaipaa vaan viestittelykaverin, jolle kertoa päivän tekemisistään ja mahdollisista miesystävistään.


      • ziczaczuc
        mies32 kirjoitti:

        Esitän nyt näkökulmia eri suunnista, mutta tuossa on se ongelma, että nainen saattaa olettaa komean olevan smooth maailmanmies, jopa pelimies, mutta sitten kun se Ridge meneekin mykäksi, naama punaisena katselemaan kengänkärkiään, niin ristiriita ulkonäön ja luonteen ja naisen ennakko-odotuksen ja miesihanteen välillä voi olla liikaa.

        Usein naiset juuri noin ajattelevatkin että komea tai hyvin komea mies onkin smooth maailmanmies. Eli ei saa olla ristiriidassa ulkonäön ja luonteen kanssa. Ota esimerkkia luonnosta ja korjaa luonne. Komeiden pitää olla rohkeita. Koska rohkeus on miehen tärkein ominaisuus.


      • mies32
        Bobby Sands kirjoitti:

        Hyvin huomaa, ettet tiedä, mistä puhut. Juu, olen saanut baareissa naisilta 30-40 aloitetta. Usein se homma on siellä kuitenkin sellaista, että ne aloitteen tekijät ovat aika kännissä ja sitten toisekseen lähtevät helposti jonkun kireä paita päällä tulevan lihaksikkaan kaljupään matkaan.
        Eipä siinä touhussa paljon itseluottamus kasva, vaan päinvastoin. Ne muijathan lähtee sen mukaan, kuka ensimmäisenä osuu kohdalle siinä lähtövaiheessa. Onpahan käynyt paljon sellaistakin, että alkaa tulee toisia äijiä viemään naista, jos tanssin naisen kanssa, tai yritän jutella naiselle ja sitten nainen viedään.

        Ite olen naisia iskenyt baarissa lähes yhtä monta kertaa, kuin naiset ovat iskeneet mua ja kertaakaan ei ole nainen halunnut tulla edes jutteleen. En osaa iskeä ketään baarissa. Siellä on niin hektinen meininki, eikä yksikään nainen keskity vain yhteen mieheen. En osaa ujoilla sellaista aloitetta, mikä tuottaisi tulosta.
        Toisaalta viiden paukun jälkeen yleensä aika hyvin jo uskallan iskeskellä, mutta mutta... ei toimi, vaikka olis jälkeenpäin ajatellen ihan hyviäkin aloitteita tullu tehtyä.

        Netissä naiset ei halua lähteä treffeille, vaan kaipaa vaan viestittelykaverin, jolle kertoa päivän tekemisistään ja mahdollisista miesystävistään.

        Ihan hyvin tiedän mistä puhun. Kaksi neitsyttäkin baarissa tehnyt minulle aloitteen, tuskin olisivat heti seuraavaan ähkijään vaihtaneet jos olisi kalju punkenut väliin, kun olivat kerran jo täysi-ikäisiksi pihdanneet.
        En minä tiedä miksi sinä vetoat hutsuihin? Tyylisi vetää heitä puoleensa? No on niitä minullekin sattunut..
        En muuten juuri muista koskaan menettäneeni naista jollekin ähkijälle kesken illan. Jos meillä ei ole toiminut, niin enpä ole huomannut naisen uuteenkaan vaihtavan, vaan viettävän iillan loppuun ilman miehiä tai lähtevän kotiin. Tosin en minä heitä ole kyttäämäänkään jäänyt, useimmiten pakenen paikalta, koska nainen ei sytytä.


      • mies32
        ziczaczuc kirjoitti:

        Usein naiset juuri noin ajattelevatkin että komea tai hyvin komea mies onkin smooth maailmanmies. Eli ei saa olla ristiriidassa ulkonäön ja luonteen kanssa. Ota esimerkkia luonnosta ja korjaa luonne. Komeiden pitää olla rohkeita. Koska rohkeus on miehen tärkein ominaisuus.

        On helpompi muuttaa ulkonäköä, joten yritän painaa ryhdin kasaan, käyttää paksuja prillejä ja flanellipaitaa sekä vyölaukkua, niin ulkonäköni alkaa täsmäämään pelkuruuteni kanssa.


      • Bobby Sands
        ziczaczuc kirjoitti:

        Usein naiset juuri noin ajattelevatkin että komea tai hyvin komea mies onkin smooth maailmanmies. Eli ei saa olla ristiriidassa ulkonäön ja luonteen kanssa. Ota esimerkkia luonnosta ja korjaa luonne. Komeiden pitää olla rohkeita. Koska rohkeus on miehen tärkein ominaisuus.

        Se on tavallaan skitso ajattelumalli, koska ulkonäkö ei kulje yhdessä rohkeuden kanssa.
        Liian paljon on tälläkin palstalla niin miesten, kuin naistenkin kirjoittamana sellaista juttua, että kaikilla hyvännäköisillä miehillä olisi naisia joka sormelle ja, että kaikki hyvännäköiset miehet olisivat jotain pelimiehiä. Minä tiedän paljon sellaisia hyvännäköisiä miehiä, jolle nainen on lähes vieras asia vielä lähempänä kolmeakymmentä ikävuotta.


      • mies32
        Bobby Sands kirjoitti:

        Se on tavallaan skitso ajattelumalli, koska ulkonäkö ei kulje yhdessä rohkeuden kanssa.
        Liian paljon on tälläkin palstalla niin miesten, kuin naistenkin kirjoittamana sellaista juttua, että kaikilla hyvännäköisillä miehillä olisi naisia joka sormelle ja, että kaikki hyvännäköiset miehet olisivat jotain pelimiehiä. Minä tiedän paljon sellaisia hyvännäköisiä miehiä, jolle nainen on lähes vieras asia vielä lähempänä kolmeakymmentä ikävuotta.

        On muistaakseni tutkittu, että ulkonäkö ja luonne korreloivat. Ujo on esimerkiksi usein alistunut luonne, mikä tilastollisesti näkyy myös ryhdissä.


      • -OTK-
        Bobby Sands kirjoitti:

        Hyvin huomaa, ettet tiedä, mistä puhut. Juu, olen saanut baareissa naisilta 30-40 aloitetta. Usein se homma on siellä kuitenkin sellaista, että ne aloitteen tekijät ovat aika kännissä ja sitten toisekseen lähtevät helposti jonkun kireä paita päällä tulevan lihaksikkaan kaljupään matkaan.
        Eipä siinä touhussa paljon itseluottamus kasva, vaan päinvastoin. Ne muijathan lähtee sen mukaan, kuka ensimmäisenä osuu kohdalle siinä lähtövaiheessa. Onpahan käynyt paljon sellaistakin, että alkaa tulee toisia äijiä viemään naista, jos tanssin naisen kanssa, tai yritän jutella naiselle ja sitten nainen viedään.

        Ite olen naisia iskenyt baarissa lähes yhtä monta kertaa, kuin naiset ovat iskeneet mua ja kertaakaan ei ole nainen halunnut tulla edes jutteleen. En osaa iskeä ketään baarissa. Siellä on niin hektinen meininki, eikä yksikään nainen keskity vain yhteen mieheen. En osaa ujoilla sellaista aloitetta, mikä tuottaisi tulosta.
        Toisaalta viiden paukun jälkeen yleensä aika hyvin jo uskallan iskeskellä, mutta mutta... ei toimi, vaikka olis jälkeenpäin ajatellen ihan hyviäkin aloitteita tullu tehtyä.

        Netissä naiset ei halua lähteä treffeille, vaan kaipaa vaan viestittelykaverin, jolle kertoa päivän tekemisistään ja mahdollisista miesystävistään.

        "Onpahan käynyt paljon sellaistakin, että alkaa tulee toisia äijiä viemään naista, jos tanssin naisen kanssa, tai yritän jutella naiselle ja sitten nainen viedään."

        Jos itselläni kävisi näin, että nainen jonka kanssa haluaisin seurustella ja joku tulisi siihen väliin, niin luultavasti ärähtäisin sille kaverille sen verran, että se lähtisi siitä vähin äänin. Isompikin kaveri säikähtää kun osoitatte, että ette pelkää häntä.


      • ziczaczuc
        mies32 kirjoitti:

        On helpompi muuttaa ulkonäköä, joten yritän painaa ryhdin kasaan, käyttää paksuja prillejä ja flanellipaitaa sekä vyölaukkua, niin ulkonäköni alkaa täsmäämään pelkuruuteni kanssa.

        Eli nurinpäin:) Mieluummin toisipäin. Katsoit itsesi peilistä ja sanot itsellesi että olet komein tapaamasi mies ja ajattelet sen jälkeen sen mukaan. Kyllä pelkuruus muuttuu innokkuudeksi :)


      • mies32
        -OTK- kirjoitti:

        "Onpahan käynyt paljon sellaistakin, että alkaa tulee toisia äijiä viemään naista, jos tanssin naisen kanssa, tai yritän jutella naiselle ja sitten nainen viedään."

        Jos itselläni kävisi näin, että nainen jonka kanssa haluaisin seurustella ja joku tulisi siihen väliin, niin luultavasti ärähtäisin sille kaverille sen verran, että se lähtisi siitä vähin äänin. Isompikin kaveri säikähtää kun osoitatte, että ette pelkää häntä.

        Minä olen niin ämmä, että ärinät saa hoitaa nainen. Jos se nainen antaa tunkeilijan tulla väliimme, niin eipä ollut ihan sitä mitä haen. Jos tunkeilija ei millään usko, käy käsiksi jne.., eikä portsari auta, niin kyllä minä lopulta viimeisenä keinona voisin kuvitella kippaavani mullikan katolleen.


      • mies32
        ziczaczuc kirjoitti:

        Eli nurinpäin:) Mieluummin toisipäin. Katsoit itsesi peilistä ja sanot itsellesi että olet komein tapaamasi mies ja ajattelet sen jälkeen sen mukaan. Kyllä pelkuruus muuttuu innokkuudeksi :)

        Kokeiltu juttu jo 20v ajan, ei auta.


      • ziczaczuc
        mies32 kirjoitti:

        Minä olen niin ämmä, että ärinät saa hoitaa nainen. Jos se nainen antaa tunkeilijan tulla väliimme, niin eipä ollut ihan sitä mitä haen. Jos tunkeilija ei millään usko, käy käsiksi jne.., eikä portsari auta, niin kyllä minä lopulta viimeisenä keinona voisin kuvitella kippaavani mullikan katolleen.

        "...kuvitella kippaavani mullikan katolleen". Ja miten se käytännössä tapahtuu??


      • mies32
        ziczaczuc kirjoitti:

        "...kuvitella kippaavani mullikan katolleen". Ja miten se käytännössä tapahtuu??

        Vaikka rautakangella väännetään toisesta laidasta.


      • ziczaczuc
        mies32 kirjoitti:

        Vaikka rautakangella väännetään toisesta laidasta.

        Kuka sitten puhui että hän on pelkuri ??


      • sdfsdfsdf
        mies32 kirjoitti:

        Esitän nyt näkökulmia eri suunnista, mutta tuossa on se ongelma, että nainen saattaa olettaa komean olevan smooth maailmanmies, jopa pelimies, mutta sitten kun se Ridge meneekin mykäksi, naama punaisena katselemaan kengänkärkiään, niin ristiriita ulkonäön ja luonteen ja naisen ennakko-odotuksen ja miesihanteen välillä voi olla liikaa.

        Minusta tuollainen yhdistelmä taas on lähinnä kiehtova ja uskon sen olevan kiinnostava monista muistakin. Kukapa ei haluaisi olla se yksi erityinen, joka lopulta murtaa jään tuon ujon komistuksen ja ulkomaailman väliltä?


      • mies32
        ziczaczuc kirjoitti:

        Kuka sitten puhui että hän on pelkuri ??

        Pelkuruutta on eri asteista. En minä fyysistä kipua pelkää. Enemmän pelkään siinä mielessä pelkuruuteni myöntämistä. Naisten kanssa pelkuruuden taas olen joutunut myöntämään tai oikeastaan siihen kasvamaan jo lapsena.


      • mies32
        sdfsdfsdf kirjoitti:

        Minusta tuollainen yhdistelmä taas on lähinnä kiehtova ja uskon sen olevan kiinnostava monista muistakin. Kukapa ei haluaisi olla se yksi erityinen, joka lopulta murtaa jään tuon ujon komistuksen ja ulkomaailman väliltä?

        Joo, mutta kun et tajua kuka on juuri se erityinen, koska yleensä tuon näköinen mies on smooth maailmanmies. Tietysti asia muuttuu jos jo tunnet jonkun piirin kautta.


      • sdfsfdsdf
        mies32 kirjoitti:

        Joo, mutta kun et tajua kuka on juuri se erityinen, koska yleensä tuon näköinen mies on smooth maailmanmies. Tietysti asia muuttuu jos jo tunnet jonkun piirin kautta.

        En ihan ymmärtänyt mitä yritit sanoa.

        Jossakin randomissa baariympäristössä asia saattaa olla eri. Ystäväporukkani kiehtovin ja naisten keskuudessa suosituin on se komea ja etäisen ujo tapaus. On se kyllä kohteliaskin ja hyvin käyttäytyvä kaveri eli ei aivan sanaa suusta ulos saamaton tuppisuu sentään ole. Se on saanut baareissakin lähestymisiä tuntemattomilta naisilta aika mukavasti, eikä ne ole jääneet siiheen yhteen aloitteeseen. Näyttääkö se koppavalta? Ehkä muuten vähän. Pettyvätkö naiset, kun se ei olekaan sitä? Eivät, vaan seuraus on aivan päinvastainen ja yritys näyttää olevan kahta kovempi, kun kaupan päälle on tullut vielä ujo ja kiltti luonne.


      • Hjjjhgghjjjjjhh
        mies32 kirjoitti:

        Pelkuruutta on eri asteista. En minä fyysistä kipua pelkää. Enemmän pelkään siinä mielessä pelkuruuteni myöntämistä. Naisten kanssa pelkuruuden taas olen joutunut myöntämään tai oikeastaan siihen kasvamaan jo lapsena.

        Onhan sellaista jokaisella ihmisellä. Tunnet vastuuta ja tarkkailet voimiasi. Olet kuitenkin rohkea jopa ylirohkea ihminen. Uskon että olet sankari.


      • mies32
        sdfsfdsdf kirjoitti:

        En ihan ymmärtänyt mitä yritit sanoa.

        Jossakin randomissa baariympäristössä asia saattaa olla eri. Ystäväporukkani kiehtovin ja naisten keskuudessa suosituin on se komea ja etäisen ujo tapaus. On se kyllä kohteliaskin ja hyvin käyttäytyvä kaveri eli ei aivan sanaa suusta ulos saamaton tuppisuu sentään ole. Se on saanut baareissakin lähestymisiä tuntemattomilta naisilta aika mukavasti, eikä ne ole jääneet siiheen yhteen aloitteeseen. Näyttääkö se koppavalta? Ehkä muuten vähän. Pettyvätkö naiset, kun se ei olekaan sitä? Eivät, vaan seuraus on aivan päinvastainen ja yritys näyttää olevan kahta kovempi, kun kaupan päälle on tullut vielä ujo ja kiltti luonne.

        No naisia on tietenkin monenlaisia, mutta johan tässäkin ketjussa yksi myönsi teoriani.pitävän paikkaansa. En tietenkään tarkoita, että noin aina kävisi, muutenhan olisin varmaan itsekin vielä neitsytpoju.


      • mies32
        Hjjjhgghjjjjjhh kirjoitti:

        Onhan sellaista jokaisella ihmisellä. Tunnet vastuuta ja tarkkailet voimiasi. Olet kuitenkin rohkea jopa ylirohkea ihminen. Uskon että olet sankari.

        Kiitoksia. Alan rohkaisemanasi pukeutua trikoisiin kuten muutkin supersankarit.


      • Jhhhhjjjhjjjjhhjjj
        mies32 kirjoitti:

        Kiitoksia. Alan rohkaisemanasi pukeutua trikoisiin kuten muutkin supersankarit.

        Eli pyjamaa pukee sankareitakin!!! ;)


      • sdfsdfsfd
        mies32 kirjoitti:

        Ehkäpä, mutta ujous ei aina loista niin selvänä. Näin valikoiden minun olemuksestani sanottua: hyväryhtinen, äijä, ylpeä, tyylikäs, komea, aatelinen, kuin johtaja..(nämä siis poimintoja eri henkilöiltä eli en ota vastuuta siitä, että onko kukaan tänään noista samaa mieltä)... eli jos ollaan siellä baariympäristössä, niin tuleeko tuntemattomalle naiselle mieleen em. olemuksen perusteella, että edes voisi olla ujo? Ehkä helpointa olisi siis olla sellainen pikkusöpön näköinen, jolloin nainen ajattelisi, että tuo voi olla ujo.

        Ei aina mutta ilmeisesti kuitenkin usein? Tuossa jossainhan höpisit jostain tutkimuksesta, jonka mukaan luonteenpiirre näkyy ulkonäössä? On kyllä totta ettei se aina näy niin selvänä, vaan joskus ujous näkyy virheellisesti jopa ylpeytenä tai koppavuutena. Silloin se voi olla haitaksi.


      • mies32
        sdfsdfsfd kirjoitti:

        Ei aina mutta ilmeisesti kuitenkin usein? Tuossa jossainhan höpisit jostain tutkimuksesta, jonka mukaan luonteenpiirre näkyy ulkonäössä? On kyllä totta ettei se aina näy niin selvänä, vaan joskus ujous näkyy virheellisesti jopa ylpeytenä tai koppavuutena. Silloin se voi olla haitaksi.

        Ei minulle ainakaan ole kukaan koskaan sanonut, että tuli iskemään minua, koska huomasi minun olevan ujo. Uskoakseni iskusyy on aina ollut puhtaasti ulkonäkö, ujous on paljastunut vasta myöhemmin ja joitain on haitannut, toisia ei. Tuskin se kuitenkaan on koskaan varsin avuksi ollut.


      • sdfsdfsdf
        mies32 kirjoitti:

        Ei minulle ainakaan ole kukaan koskaan sanonut, että tuli iskemään minua, koska huomasi minun olevan ujo. Uskoakseni iskusyy on aina ollut puhtaasti ulkonäkö, ujous on paljastunut vasta myöhemmin ja joitain on haitannut, toisia ei. Tuskin se kuitenkaan on koskaan varsin avuksi ollut.

        Ei se ujous tietenkään ole motiivi, vaan ulkonäkö, mutta ujo olemus saattaa tehdä homman vähemmän pelottavaksi ja helpommaksi.


      • Bobby Sands
        sdfsfdsdf kirjoitti:

        En ihan ymmärtänyt mitä yritit sanoa.

        Jossakin randomissa baariympäristössä asia saattaa olla eri. Ystäväporukkani kiehtovin ja naisten keskuudessa suosituin on se komea ja etäisen ujo tapaus. On se kyllä kohteliaskin ja hyvin käyttäytyvä kaveri eli ei aivan sanaa suusta ulos saamaton tuppisuu sentään ole. Se on saanut baareissakin lähestymisiä tuntemattomilta naisilta aika mukavasti, eikä ne ole jääneet siiheen yhteen aloitteeseen. Näyttääkö se koppavalta? Ehkä muuten vähän. Pettyvätkö naiset, kun se ei olekaan sitä? Eivät, vaan seuraus on aivan päinvastainen ja yritys näyttää olevan kahta kovempi, kun kaupan päälle on tullut vielä ujo ja kiltti luonne.

        Kertomuksesi on muuten ihan hyvä, mutta miten se ujo kaveri kuuluu teidän kaveriporukkaan?
        Minä olen ujona kaverina joutunut huomaamaan, että minua ei mielellään kelpuuteta mihinkään porukkaan.


      • Bobby Sands
        mies32 kirjoitti:

        On muistaakseni tutkittu, että ulkonäkö ja luonne korreloivat. Ujo on esimerkiksi usein alistunut luonne, mikä tilastollisesti näkyy myös ryhdissä.

        Voipi olla, mutta on otetttava huomioon sekin, että narskut saavat eniten muijia ja niillä on keskimäärin keskivertoa heikompi ulkonäkö.


      • Bobby Sands
        mies32 kirjoitti:

        Ihan hyvin tiedän mistä puhun. Kaksi neitsyttäkin baarissa tehnyt minulle aloitteen, tuskin olisivat heti seuraavaan ähkijään vaihtaneet jos olisi kalju punkenut väliin, kun olivat kerran jo täysi-ikäisiksi pihdanneet.
        En minä tiedä miksi sinä vetoat hutsuihin? Tyylisi vetää heitä puoleensa? No on niitä minullekin sattunut..
        En muuten juuri muista koskaan menettäneeni naista jollekin ähkijälle kesken illan. Jos meillä ei ole toiminut, niin enpä ole huomannut naisen uuteenkaan vaihtavan, vaan viettävän iillan loppuun ilman miehiä tai lähtevän kotiin. Tosin en minä heitä ole kyttäämäänkään jäänyt, useimmiten pakenen paikalta, koska nainen ei sytytä.

        No, ehkä sä olet niin YTM, että sulle tekee kokemattomatkin aloitteita. Kyllä ne mulle aloitteita tehneet on olleet aikalailla kaikki sellaisia 20-30-vuotiaita eronneita, tai aktiivisesti baaripanoja harrastavia muijia.


      • Bobby Sands
        sdfsdfsdf kirjoitti:

        Ei se ujous tietenkään ole motiivi, vaan ulkonäkö, mutta ujo olemus saattaa tehdä homman vähemmän pelottavaksi ja helpommaksi.

        Aika moni nainen muuten väittää ujoa ja kilttiä miestä pelottavaksi, koska sieltä alta voi kuulemma kuitenkin paljastua se naisenhakkaaja ja sitten ne kuulemma sillä perusteella tapailevat vain niitä huumehörhöjä, jotka ovat niiden aitoja, eikä pelottavia.


    • sdfsfdsdfsfd

      Joo, kyllä se hyvännäköisyys selkeästi on pahasta ja Brad Pittiäkin harmitti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2050
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1373
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1092
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      942
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      354
      880
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe