Taidan jättää palstan

Oon tässä miettinyt jo jonkin aikaa sitä, että jos vaikka jättäisin tämän sinkut-palstan ja vaikka koko Suomi24-palstan pysyvästi, kun keskustelun taso on mennyt viime aikoina täällä niin surkeaksi ja ennen kaikkea asiattomaksi.

Varsinkin mua kohtaan melkein kaikki kirjoittajat suhtautuvat aina vain ja ainoastaan negatiivisesti ja eivätkä koskaan osaa edes keskustella mistään asiallisesti. Sitten kun vielä saa jatkuvasti nähdä täällä kaikkea epäasiallista haukkumista, omaan elämään puuttumista ja kaikenlaista muuta vittuilua, niin ei sellaista keskustelua jaksa jatkaa kovinkaan pitkään.

Haluaisin kyllä itse keskustella täällä asiallisesti muiden kanssa, mutta sitten kun se muiden suhtautuminen mua kohtaan on AINA pelkästään negatiivista ja epäasiallista, niin sitten sitä on pakko kiroilla heille päin naamaa ja käyttää huutomerkkejä omissa kirjoituksissa, kun asiat eivät muuten mene heille koskaan perille.

Täällä on kyllä onneksi muutamia tosi hyviä ja asiallisiakin kirjoittajia, mutta sitten niitä huonoja ja epäasiallisia on aina selvästi enemmän ja he kyllä osaavat ilmapiirin tällä palstalla niin pahasti myrkyttää, ettei täällä halua enää aikaansa viettää ja heidän kanssaan "keskustella", kun ei heidän kanssa edes koskaan ole mitään oikeaa keskustelua, vaan ainoastaan pelkkää vittuilua ja kiroamista.

Tällaista se on myös tälläkin palstalla, kun aina vaan kaikki ajattelevat sitä negatiivista musta ja mun kirjoituksistani. On se kyllä kun koskaan ei pysty olemaan missään kenellekkään mieliksi ja aina vaan ihmiset ajattelevat joka paikassa sitä negatiivista, negatiivista, negatiivista, negatiivista, negatiivista ja negatiivista.

Olisi niin hyvä, kun sitä pystyisi olemaan ja elämään niin, ettei kukaan ajattelisi koskaan mitään negatiivista, mutta kun ei niin ei.

Voin nyt katsoa vielä jonkin aikaa, että jos se taso paranisi tällä palstalla ja saataisiin täällä asiallisempaa keskustelua ja vähemmän sitä negatiivisuutta, mutta tuskin näin sentään tulee koskaan tapahtumaan.

Varmaan silloin on vaan aika jättää tämäkin palsta.

150

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaunis nainen.

      Anteeksi kaikkien hullujen puolesta joilla ei ole muuta elämässä kun kirjoittaminen turhia juttuja tänne palstalle. Nää tyypit ei tule koskaan saamaan naista ja siksi purkavat turhautumistaan tänne palstalle.

      • 40 pillun AT-mies

        Ei pidä paikkaansa.


      • mies 86
        40 pillun AT-mies kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa.

        Kuten ei myöskään nimimerkkisi.


    • Voithan itsekin parantaa keskustelun tasoa tekemällä asiallisia aloituksia, ei keskustelukulttuurin muutosta kannata jättää yksinomaan muiden vastuulle.

      Älä vastaa haukkumisviesteihin ollenkaan, jos haluat niiden vähenevän palstalla.

      • En vaan usko sitä, että se keskustelun taso mihinkään siitä paranisi, vaikka sitä aloittaisikin itse tänne jotain asiallisia keskusteluja. Kyllä ne epäasialliset idiootit tulisivat silti vittuilemaan myös niihin asiallisiin ja hyviin keskusteluihin ja onnistuisivat kyllä sielläkin sen hyvän keskustelutason pilaamaan ja ilmapiirin omalla käytöksellään myrkyttämään.


      • Olisiko näinkin?
        DarkFear kirjoitti:

        En vaan usko sitä, että se keskustelun taso mihinkään siitä paranisi, vaikka sitä aloittaisikin itse tänne jotain asiallisia keskusteluja. Kyllä ne epäasialliset idiootit tulisivat silti vittuilemaan myös niihin asiallisiin ja hyviin keskusteluihin ja onnistuisivat kyllä sielläkin sen hyvän keskustelutason pilaamaan ja ilmapiirin omalla käytöksellään myrkyttämään.

        Minä luulisin että ainakin osaan vittuiluviesteistä ei ehkä kantsi vastata, koska siitä ne muuten vaan innostuu entisestään ärsyttämään. :)


    • Toivottavasti et suhtaudu minuun negatiivisesti, ts. lue minua niihin, jotka kiusaavat. Myönnän, että välillä oma kärsivällisyyteni voi olla tiukassa, ja että toisinaan leikittelen maneereillasi (kuten teen omalla ja muidenkin kohdalla), mutta en tarkoita sitä pahantahtoisesti. Pidän sinua palstamiehistä kyllä sympaattisimmasta päästä, ja ainakin toivon että pääsisit yli elämääsi rajoittavista estoista. Tietysti tarvittaessa eroon palstasta, jos se asiaa auttaa.

      • En mä suhun todellakaan suhtaudu negatiivisesti, vaan ihan päinvastoin. Sanoisin että oikeastaan kaikki kirjautuneilla nimimerkillä kirjoittavat henkilöt ovat asiallisia ja hyvätasoisia kirjoittajia, kun taas vähintään 95% noista kirjautumattomista on aiva täysiä kusipäitä ja idiootteja, joiden pääsyn saisi ihan hyvin vaikka estää koko palstalle!!!

        Tämä kirjautumattomien kirjoittajien joukko onkin juuri se porukka, joka on saanut mut harkitsemaan tämän palstan jättämistä lopullisesti, koska heidän epäasiallisia kirjoituksiani olen niin kurkkua myöten täynnä!!!

        Olisikin hyvä asia koko palstan kannalta, jos tänne voisi kirjoittaa vain ja ainoastaan kirjautuneella nimimerkillä, niin tämä vähentäisi jo niin huomattavasti noiden epäasiallisten idioottien tuloa tänne palstalle.

        Tänäänkin sitä on taas joutunut röökillä käydessä hermosauhuja vetämään, kun alkaa joka kerta niin hermot menemään noiden idioottien kirjoituksista.


      • Kikkivitunhiiri
        DarkFear kirjoitti:

        En mä suhun todellakaan suhtaudu negatiivisesti, vaan ihan päinvastoin. Sanoisin että oikeastaan kaikki kirjautuneilla nimimerkillä kirjoittavat henkilöt ovat asiallisia ja hyvätasoisia kirjoittajia, kun taas vähintään 95% noista kirjautumattomista on aiva täysiä kusipäitä ja idiootteja, joiden pääsyn saisi ihan hyvin vaikka estää koko palstalle!!!

        Tämä kirjautumattomien kirjoittajien joukko onkin juuri se porukka, joka on saanut mut harkitsemaan tämän palstan jättämistä lopullisesti, koska heidän epäasiallisia kirjoituksiani olen niin kurkkua myöten täynnä!!!

        Olisikin hyvä asia koko palstan kannalta, jos tänne voisi kirjoittaa vain ja ainoastaan kirjautuneella nimimerkillä, niin tämä vähentäisi jo niin huomattavasti noiden epäasiallisten idioottien tuloa tänne palstalle.

        Tänäänkin sitä on taas joutunut röökillä käydessä hermosauhuja vetämään, kun alkaa joka kerta niin hermot menemään noiden idioottien kirjoituksista.

        Saatanan idiootti.

        T. Valistunut kuluttaja


      • Kikkivitunhiiri kirjoitti:

        Saatanan idiootti.

        T. Valistunut kuluttaja

        No mitä vittua sä oikein luet mun kirjoituksiani, jos et kerran niistä pidä? Painu säkin vaan helvettiin siitä itkemästä ja ole sitten lukematta mun kirjoituksiani, jos ne eivät sua miellytä!!!! Vitun urpo!!!!


      • EunuchFear
        DarkFear kirjoitti:

        En mä suhun todellakaan suhtaudu negatiivisesti, vaan ihan päinvastoin. Sanoisin että oikeastaan kaikki kirjautuneilla nimimerkillä kirjoittavat henkilöt ovat asiallisia ja hyvätasoisia kirjoittajia, kun taas vähintään 95% noista kirjautumattomista on aiva täysiä kusipäitä ja idiootteja, joiden pääsyn saisi ihan hyvin vaikka estää koko palstalle!!!

        Tämä kirjautumattomien kirjoittajien joukko onkin juuri se porukka, joka on saanut mut harkitsemaan tämän palstan jättämistä lopullisesti, koska heidän epäasiallisia kirjoituksiani olen niin kurkkua myöten täynnä!!!

        Olisikin hyvä asia koko palstan kannalta, jos tänne voisi kirjoittaa vain ja ainoastaan kirjautuneella nimimerkillä, niin tämä vähentäisi jo niin huomattavasti noiden epäasiallisten idioottien tuloa tänne palstalle.

        Tänäänkin sitä on taas joutunut röökillä käydessä hermosauhuja vetämään, kun alkaa joka kerta niin hermot menemään noiden idioottien kirjoituksista.

        Kannattaisi lopettaa se tupakointi, kuten niiden kaljulääkkeiden syöminenkin, kumpikin aiheuttaa impotenssia. Ei ihme että et halua pillua, kun noilla aineilla pallejasi myrkytät.


      • EunuchFear kirjoitti:

        Kannattaisi lopettaa se tupakointi, kuten niiden kaljulääkkeiden syöminenkin, kumpikin aiheuttaa impotenssia. Ei ihme että et halua pillua, kun noilla aineilla pallejasi myrkytät.

        Eipä ole koskaan mielessä käynyt kummankaan lopettaminen, koska se tukan päässä pysyminen on kuitenkin kaikkein tärkein ulkonäköön liittyvä asia ja samalla myös yksi koko elämän tärkeimmistä asioista, joten tästä asiasta mä en suostu edes neuvottelemaan!!!

        Tupakointi on myös sellainen nautinto, ettei siitä noin vaan luovuta, eikä varsinkaan ilman mitään järkeviä syitä.

        Mä kyllä tiedän sen itse kaikista parhaiten, jos haluan itseäni jollain myrkyttää, joten mä en siihen sun neuvoja tarvitse.


    • 2+16

      Masennuksen oireita on vääristynyt ajattelu missä kuvitellaan muiden ajattelevan itsestää negatiivisesti. Sitäpaitsi ei nämä sinua ärsyttävät tyypit todennäköisesti edes tarkoita mitä sanovat, heistä on vain koomista trollata sinua. Mikäli et vastaisi aina trolleille niin tuskin jaksaisivat trollata, mutta olet syöttänyt trolleja jo niin paljon, että varmasti trollaavat sinua joka kerta aikojen loppuun asti. Vastaisuudessa ei kannata vastata, eikä varsinkaan hermostua, jos sinulle tullaan huutelemaan asiaottomia, koska se on vain bensaa liekkeihin.

      • mies 86

        Totta joka sana.


    • Guest nro.x

      Tarvitsetko edes Sinkut-palstaa?

      Et koskaan mainitse että etsit naista. Jonkun vasuri-kaverin risteily seuraksi ja baariin etsit niin it's all right mama.

      Ei tukka tai sen vähyys muuta ihmistä, mutta se muuttaa jos itsetunto on niiden varassa.

      • No kyllä mä siinä mielessä tätä Sinkut-palstaa tarvisin, koska täällä on ollut aina mukava keskustella muiden ihmisten kanssa silloin, kun ne keskustelut ovat olleet hyviä ja asiallisia.

        Varsinkin se loukkaa mua erittäin syvästi, kun tällä palstalla kaikki ajattelevat aina kaikkea negatiivista musta, mun mielipiteistäni ja elämänarvoistani.

        Varsinkaan sitä mun sivarivalintaa ei ole tämän palstan ahdasmieliset kirjoittajat pystyneet hyväksymään, joten kyllä sellainen loukkaa mua erittäin suuresti.

        Sellainen kyllä saa mut loukkaantumaan helposti, kun aina vaan ajatellaan sitä negatiivista, eikä pysty koskaan tai missään olemaan muille ihmisille tarpeeksi mieliksi, ei missään vaikka mitä tekisi ja sanoisi.


      • ghovigffvji

        Milloin sinkkuudesta on tullut synonyymi naisen (kumppanin) etsimiselle? Sinkut tarkoittaa vain ja ainoastaan, että elää ilman vakiintunutta parisuhdetta. S24:ssa on jo tuhottomasti palstoja, jotka pyörivät kumppanin hakemisen ympärillä, miksi tämäkin palsta pitäisi olla vain sille asialle pyhitetty?


      • TotuusAbbedissa
        DarkFear kirjoitti:

        No kyllä mä siinä mielessä tätä Sinkut-palstaa tarvisin, koska täällä on ollut aina mukava keskustella muiden ihmisten kanssa silloin, kun ne keskustelut ovat olleet hyviä ja asiallisia.

        Varsinkin se loukkaa mua erittäin syvästi, kun tällä palstalla kaikki ajattelevat aina kaikkea negatiivista musta, mun mielipiteistäni ja elämänarvoistani.

        Varsinkaan sitä mun sivarivalintaa ei ole tämän palstan ahdasmieliset kirjoittajat pystyneet hyväksymään, joten kyllä sellainen loukkaa mua erittäin suuresti.

        Sellainen kyllä saa mut loukkaantumaan helposti, kun aina vaan ajatellaan sitä negatiivista, eikä pysty koskaan tai missään olemaan muille ihmisille tarpeeksi mieliksi, ei missään vaikka mitä tekisi ja sanoisi.

        "No kyllä mä siinä mielessä tätä Sinkut-palstaa tarvisin, koska täällä on ollut aina mukava keskustella muiden ihmisten kanssa silloin, kun ne keskustelut ovat olleet hyviä ja asiallisia."

        Sinä et ole osallisena hyvien ja asiallisten keskustelujen eteenpäin viemisessä. Piste.

        "Varsinkin se loukkaa mua erittäin syvästi, kun tällä palstalla kaikki ajattelevat aina kaikkea negatiivista musta, mun mielipiteistäni ja elämänarvoistani."

        Vika voi olla myös sinussa, eikä aina kaikissa muissa.

        "Varsinkaan sitä mun sivarivalintaa ei ole tämän palstan ahdasmieliset kirjoittajat pystyneet hyväksymään, joten kyllä sellainen loukkaa mua erittäin suuresti."

        Tästä huomautellaan ehkä kerran kuukaudessa.

        "Sellainen kyllä saa mut loukkaantumaan helposti, kun aina vaan ajatellaan sitä negatiivista, eikä pysty koskaan tai missään olemaan muille ihmisille tarpeeksi mieliksi, ei missään vaikka mitä tekisi ja sanoisi."

        No ehkä se että yrität lässyttää muiden mieliksi ei oikein vetoa ihmisiin. Mitä jos oikeasti yrittäisit olla vähemmän vässykkä ja neiti?


      • mies 86
        ghovigffvji kirjoitti:

        Milloin sinkkuudesta on tullut synonyymi naisen (kumppanin) etsimiselle? Sinkut tarkoittaa vain ja ainoastaan, että elää ilman vakiintunutta parisuhdetta. S24:ssa on jo tuhottomasti palstoja, jotka pyörivät kumppanin hakemisen ympärillä, miksi tämäkin palsta pitäisi olla vain sille asialle pyhitetty?

        Eihän se olekaan. Ylipäätään tuntuu ettei tällä palstalla mikään olekaan pyhää mitä näihin keskustelunaiheisiin tulee...


      • ArmyFear
        TotuusAbbedissa kirjoitti:

        "No kyllä mä siinä mielessä tätä Sinkut-palstaa tarvisin, koska täällä on ollut aina mukava keskustella muiden ihmisten kanssa silloin, kun ne keskustelut ovat olleet hyviä ja asiallisia."

        Sinä et ole osallisena hyvien ja asiallisten keskustelujen eteenpäin viemisessä. Piste.

        "Varsinkin se loukkaa mua erittäin syvästi, kun tällä palstalla kaikki ajattelevat aina kaikkea negatiivista musta, mun mielipiteistäni ja elämänarvoistani."

        Vika voi olla myös sinussa, eikä aina kaikissa muissa.

        "Varsinkaan sitä mun sivarivalintaa ei ole tämän palstan ahdasmieliset kirjoittajat pystyneet hyväksymään, joten kyllä sellainen loukkaa mua erittäin suuresti."

        Tästä huomautellaan ehkä kerran kuukaudessa.

        "Sellainen kyllä saa mut loukkaantumaan helposti, kun aina vaan ajatellaan sitä negatiivista, eikä pysty koskaan tai missään olemaan muille ihmisille tarpeeksi mieliksi, ei missään vaikka mitä tekisi ja sanoisi."

        No ehkä se että yrität lässyttää muiden mieliksi ei oikein vetoa ihmisiin. Mitä jos oikeasti yrittäisit olla vähemmän vässykkä ja neiti?

        No ei se onnistu, kun hän ei käynyt sitä armeijaa, miesten koulua, missä hänestä olisi tehty mies. Tukka pois ja rynkky käteen tekee hyvää jokaiselle neitipojalle.


      • ArmyFear kirjoitti:

        No ei se onnistu, kun hän ei käynyt sitä armeijaa, miesten koulua, missä hänestä olisi tehty mies. Tukka pois ja rynkky käteen tekee hyvää jokaiselle neitipojalle.

        Ei sitä muissakaan Euroopan maissa miehet suorita armeijaa ja silti pärjäävät oikein hyvin elämässään ilman mitään turhaa asepalveluksen suorittamistakin.

        Mä kun pärjään myös hyvin ilman sitä, koska en olekaan mikään militaristipersujuntti, toisin kun eräät.


    • oieiiii

      Ennenkuin lähdet, täytyy vielä kysyä, että mitä olet mieltä laivalla käymisestä yksinäisenä nuorena miehenä?

      • No ihan samaa mieltä kun aina ennenkin, eli sitä, että ei sinne laivalle kannata nuoren miehen yksinään koskaan lähteä, kun kaikki vaan ajattelevat siitä kuitenkin kaikkea negatiivista. Kyllä nuorella miehellä täytyy olla joku kaveri tai kaverit mukana laivalla, ettei se oma maine pääse yksinäisyyden takia kärsimään.


    • Ei mulla muuta

      Oletko ajatellut koskaan että sulle vittuilu ja negatiivisesti ajattelu johtuu juuri sinusta itsestäsi?

      Kerran eräs tuttu valitteli huonoa tuuriaan naapureiden suhteen, kun muutti hän mihin tahansa, niin aina sattui vittumaisia naapureita. Sanoin sille, että entäs jos se syy onkin sinussa itsessäsi. Ja se tuttu on semmoinen vaikea luonne, että siinä se vika todellisuudessa on.

      Mun mielestä sä darkkis olet mamurakastaja, neiti, sivarihomo ja täysin munaton "mies". Korville sua pitäisi läpsiä ja se hame pitäisi vaihtaa kaksilahkeisiin housuihin. Sä olet pelkkä tuhnu!

      • Just sunlaisten paskojen takia tämän palstan jättääkin oikein mielellään, niin että haista sinä pitkä perse vaan!!!!!!!!

        Menikö tämä asia sulle nyt selväksi saatanan vitun homoperse!!!!!!!


      • Homoperse
        DarkFear kirjoitti:

        Just sunlaisten paskojen takia tämän palstan jättääkin oikein mielellään, niin että haista sinä pitkä perse vaan!!!!!!!!

        Menikö tämä asia sulle nyt selväksi saatanan vitun homoperse!!!!!!!

        Tuoko oli nyt esimerkki siitä asiallisesta keskustelusta, josta päätit antaa oikein taidonnäytteen?


      • Homoperse kirjoitti:

        Tuoko oli nyt esimerkki siitä asiallisesta keskustelusta, josta päätit antaa oikein taidonnäytteen?

        No kun ei toikaan vitun kusiaivo osannut asiallisesti keskustella, niin miksi mun olisi pitänyt jaksaa hänen kanssaan asiallisesti mitään keskustella.


      • .....
        DarkFear kirjoitti:

        Just sunlaisten paskojen takia tämän palstan jättääkin oikein mielellään, niin että haista sinä pitkä perse vaan!!!!!!!!

        Menikö tämä asia sulle nyt selväksi saatanan vitun homoperse!!!!!!!

        Tulihan se sieltä. Darkkis ei olekaan suvaitsevainen vihervasuri vaan selvä homofoobikko ja persujuntti.


      • Homoperse kirjoitti:

        Tuoko oli nyt esimerkki siitä asiallisesta keskustelusta, josta päätit antaa oikein taidonnäytteen?

        Persujuntin neidittely, homottelu, munattelu ja tuhnuttelu tuskin arvokkaampaa vastausta ansaitsikaan.


      • .....
        DarkFear kirjoitti:

        No kun ei toikaan vitun kusiaivo osannut asiallisesti keskustella, niin miksi mun olisi pitänyt jaksaa hänen kanssaan asiallisesti mitään keskustella.

        Turha vaatia asiallista keskustelua muilta, kun et sitä itsekään osaa.


      • ..... kirjoitti:

        Turha vaatia asiallista keskustelua muilta, kun et sitä itsekään osaa.

        Mä kyllä haluaisin keskustella asiallisesti, mutta kun nämä vitun idiootit eivät itse sitä koskaan osaa, eivätkä edes halua. Tossa se taas nähtiin hyvin, kun tämä nimimerkki "ei mulla muuta" aloitti haukkumisen ja vittuilun kirjoituksensa lopussa, joten kyllä tollainen vitun kusiaivo ansaitseekin kuulla muutaman valitun sanan.


      • lord.boredom kirjoitti:

        Persujuntin neidittely, homottelu, munattelu ja tuhnuttelu tuskin arvokkaampaa vastausta ansaitsikaan.

        Just näin Lordi, ei voisi enää paremmin sanoa!!!


      • Huijui!
        lord.boredom kirjoitti:

        Persujuntin neidittely, homottelu, munattelu ja tuhnuttelu tuskin arvokkaampaa vastausta ansaitsikaan.

        Oho, paksupoika aloitti perseen nuoleskelun. Melko homotouhua tehdä se näin läpinäkyvästi, kun toinen reppana on lähdössä. Buu-huuu.

        Ette te mitään naista tarvitse kun miestä, tietäkää te se!


      • et mitään muuta
        DarkFear kirjoitti:

        Mä kyllä haluaisin keskustella asiallisesti, mutta kun nämä vitun idiootit eivät itse sitä koskaan osaa, eivätkä edes halua. Tossa se taas nähtiin hyvin, kun tämä nimimerkki "ei mulla muuta" aloitti haukkumisen ja vittuilun kirjoituksensa lopussa, joten kyllä tollainen vitun kusiaivo ansaitseekin kuulla muutaman valitun sanan.

        Susta neidistä ei ole sitä sanomaan. Susta ei ole yksin risteilylle, eikä baariin. Sä olet pelkkä housu, tai tarkemmin pelkkä hame, parhaat vuodet nähnyt varhais keski-ikäinen hame.


      • Huijui! kirjoitti:

        Oho, paksupoika aloitti perseen nuoleskelun. Melko homotouhua tehdä se näin läpinäkyvästi, kun toinen reppana on lähdössä. Buu-huuu.

        Ette te mitään naista tarvitse kun miestä, tietäkää te se!

        Oink oink. Päätin tehdä näin, koska ajauduin tänään miettimään, että pitäisi tuoda ehkä aktiivisemmin omia kantojaan palstan juttuihin esiin, vaikka se tuntuisikin turhalta tai vanhan toistolta. En ole yhtä vasemmistolainen kuin DarkFear, mutta Perussuomalaisten vastustaminen meille on yhteistä, ja tuo homottelu ja persettely vain vahvistaa poliittista vakaumustani.


      • 50/60
        lord.boredom kirjoitti:

        Oink oink. Päätin tehdä näin, koska ajauduin tänään miettimään, että pitäisi tuoda ehkä aktiivisemmin omia kantojaan palstan juttuihin esiin, vaikka se tuntuisikin turhalta tai vanhan toistolta. En ole yhtä vasemmistolainen kuin DarkFear, mutta Perussuomalaisten vastustaminen meille on yhteistä, ja tuo homottelu ja persettely vain vahvistaa poliittista vakaumustani.

        Miten luulet, että tämä uusi asenne vaikuttaa naismenestykseesi palstalla? Kiinnostuuko naiset sinusta enemmän kun huomaavat ryhdikkään asenteesi vai säikähtääkö kaikki ikineitsyet kun se heidän ihana lordinsa onkin aika ärhäkkä ja vihainen tapaus ja menetät sen ainoan kohderyhmän, joka kirjoittelustasi on täällä kostunut?


      • 50/60 kirjoitti:

        Miten luulet, että tämä uusi asenne vaikuttaa naismenestykseesi palstalla? Kiinnostuuko naiset sinusta enemmän kun huomaavat ryhdikkään asenteesi vai säikähtääkö kaikki ikineitsyet kun se heidän ihana lordinsa onkin aika ärhäkkä ja vihainen tapaus ja menetät sen ainoan kohderyhmän, joka kirjoittelustasi on täällä kostunut?

        Taitaa ärhäkkään ja vihaiseen olla kuitenkin vielä vähän matkaa. Mutta mitä siis yrität kysyä, kiinnostuvatko naiset minusta enemmän, kun menetän sen ainoan kohderyhmän joka kirjoittelustani kostuu? Sehän tarkoittaa sitä, että naiset kiinnostuisivat minusta vähemmän. Katsotaan nyt kuitenkin ensin, miten käy. En nyt kuitenkaan ole kirjoittanut mitään, mitä en olisi kirjoittanut aiemminkin.


      • Miehet jotka ovat
        lord.boredom kirjoitti:

        Oink oink. Päätin tehdä näin, koska ajauduin tänään miettimään, että pitäisi tuoda ehkä aktiivisemmin omia kantojaan palstan juttuihin esiin, vaikka se tuntuisikin turhalta tai vanhan toistolta. En ole yhtä vasemmistolainen kuin DarkFear, mutta Perussuomalaisten vastustaminen meille on yhteistä, ja tuo homottelu ja persettely vain vahvistaa poliittista vakaumustani.

        ystävällisiä toisilleen ovat homoja!


      • et mitään muuta kirjoitti:

        Susta neidistä ei ole sitä sanomaan. Susta ei ole yksin risteilylle, eikä baariin. Sä olet pelkkä housu, tai tarkemmin pelkkä hame, parhaat vuodet nähnyt varhais keski-ikäinen hame.

        Kävisin kyllä mielelläni yksinkin baareissa, mutta minkäs sille voit, kun aina on ihmiset siitä kaikkea negatiivista ajattelemassa ja ihmettelemässä sitä nuoren miehen yksinoloa baarissa.


    • mies.

      Naisen puute saa miehen kirjoittelee tänne kaikkea pas.kaa kun ei niillä ole muuta tekemistä. Jos olisi tyttöystävä niin tääkin palsta rauhottuis heti.

    • Asiallinen kommentti

      Liian vähän kyllä on asiallisia keskusteluita yksin laivalle tai baariin menemisestä, että siitä olen kyllä Darkkiksen kanssa aivan samaa mieltä ja minuakin suututtaa kun persujuntit väittää, että siellä risteilyllä tai baarissa voi muka käydä nuori mies yksin, koska ei se niin ole helvetin paskapääjuntit, että tietäkää te se!!!

    • Matka Jankkarilaan

      Darkkis, tosiasia on se, että vaikka sinä olet koko elämäsi paennut kotiseutua, niin kotiseutu on ikuisesti sinussa. Sinä voit lähteä kotiseudultasi, mutta kotiseutu ei koskaan lähde sinusta! Se on totuus, joka sinun on ymmärrettävä.

      Sinun juuresi Darkkis ovat kotiseudullasi Jankkarilassa. Kun sinä lähdit Jankkarilasta, sinä et hyljännyt vain kotiseutua, sinä hylkäsit myös oman sielusi! Ja nyt sinun eksynyt ja pelokas sielusi on ikuisella matkalla takaisin Jankkarilaan, siksi myös kaikki ihmiset tuntuu sinusta niin negatiivisilta. Mutta sinun sielusi ei löydä takaisin Jankkarilaan ilman sinun apuasi. Hyljätty sielusi voi saada rauhan vasta, kun sinä ymmärrät ja hyväksyt, että Jankkarila on sinussa, ja sinä olet Jankkarila. Muutoin sä olet ikuisesti pelokas lapsi, joka ei koskaan kuulu mihinkään eikä minnekään.

      Jos joku koskaan kysyy sulta, miksi sä olet täällä yksin, sun pitää vastata ylpeästi: "Mä olen Darkkis ja molen Jankkarilasta!" Ihmisen joka tietää juurensa ja on niistä ylpeä, ei koskaan tarvitse hävetä yksinäisyyttään ja omaa olemassaoloaan. Syy ettet uskalla yksin käydä laivalla tai ravintolassa on puhtaasti siinä, että sinä hylkäsit itsesi kun hylkäsit kotiseutusi.

      • Blues Brother

        Olemme nähneet valon. Halleluujjaaa!


    • Vapor

      Eipä tämä palsta mihinkään katoa, joten sen kuin googlaat "sinkut" niin voit tarkistaa onko täällä hyviä juttuja vai ei. Eipä täällä edes ole pakko jutella, sen kuin lukee vaan. Tee mitä teet mutta ei tämä palsta täältä pois mene.

    • Vaihda siis tänne:
    • Päivän Teemuttelut

      Minkä ihmeen takia parhaissa nuoruusvuosissa oleva mies on jättämässä sinkut palstan?! Kyllähän tuon ikäisen miehen tulisi ainakin 20 vuotta vielä täällä hengailla.

      Jos jätät palstan niin ajattelemme siitä kaikkea negatiivista, että tiedä sä se!

      Terveisin,

      Palstalaiset ( kotiseudun militaristijuntit)

    • Äläs ny hyvä mies ota itseesi siitä mitä täällä palstalla jotkut mesoavat. Osa vaikuttaa kirjoitustaitojensa ja ulosantinsa perusteella ala-asteikäisiltä, ja ei kai sitä nyt lasten (tai muuten vain niiden tasoisten ihmisten) lällätyksistä kannata nokkiinsa ottaa.

      Kyllähän minäkin olen sinun kustannuksellasi joskus vinoillut, mutta en todellakaan ilkeyksissäni, vaan ihan vain pelleilymielessä. En minä oikeasti ajattele sinusta pahaa, vaan minusta on hyvä että joku välillä jaksaa vääntää näiden palstan todellisten vajukkien, kuten 40pullamiehen sun muiden yhden asian idioottien kanssa, itse kun olen siihen vähän väsynyt.

      • ex kiusattu

        Kiusaaminen on aina pelleilyä vain. Minäkin sitten joskus hakkasin pari kiusaajaa ja se oli vaan pelleilyä.


      • HA!!

        Stellariako se siis onkin se vajukittelija!


      • Kyllä sitä vaan sellaisista kirjoituksista saa aivan tarpeekseen, jossa on aina vaan sitä pelkkää epäasiallista haukkumista ja pilkkaamista omien elämänarvojensa takia.

        Varsinkin se oma sivarivalinta on aina tämän palstan kirjoittajille just se asia, josta he ajattelevat kaikkein eniten sitä negatiivista.

        Sitten jos olisikin armeijaan mennyt, niin siellä sitä vasta olisikin kaikki negatiivista ajatelleet, kun ei olisi pärjännyt siellä nin hyvin kun olisi pitänyt. Sitten kun menee sivariin, niin siitä sitä vasta kaikki ihmiset ihan joka paikassa negatiivista ajattelevat ja sama juttu se olisi ollut myös silloin, jos sitä olisi totaalikieltäytyjäksi alkanut. Eikä pidä unohtaa sitä vapautuksen saamista/hankkimista, sillä siitä sitä vasta olisikin ihmiset ihan joka paikassa pelkkää negatiivista ajatelleet.

        Kaikista näistä sitä on aina niin helppo miehelle vittuilla ja nimenomaan just sitä negatiivista ihan joka paikassa ajatella.

        On se kyllä, kun ei missään pystyisi muiden ihmisten mieliksi olemaan ja elämään, kun aina vaan löytyy ihan joka paikasta niitä negatiivisia ajattelijoita kaikkien valintojen ja mielipiteiden takia!!!!


      • 7+2
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä sitä vaan sellaisista kirjoituksista saa aivan tarpeekseen, jossa on aina vaan sitä pelkkää epäasiallista haukkumista ja pilkkaamista omien elämänarvojensa takia.

        Varsinkin se oma sivarivalinta on aina tämän palstan kirjoittajille just se asia, josta he ajattelevat kaikkein eniten sitä negatiivista.

        Sitten jos olisikin armeijaan mennyt, niin siellä sitä vasta olisikin kaikki negatiivista ajatelleet, kun ei olisi pärjännyt siellä nin hyvin kun olisi pitänyt. Sitten kun menee sivariin, niin siitä sitä vasta kaikki ihmiset ihan joka paikassa negatiivista ajattelevat ja sama juttu se olisi ollut myös silloin, jos sitä olisi totaalikieltäytyjäksi alkanut. Eikä pidä unohtaa sitä vapautuksen saamista/hankkimista, sillä siitä sitä vasta olisikin ihmiset ihan joka paikassa pelkkää negatiivista ajatelleet.

        Kaikista näistä sitä on aina niin helppo miehelle vittuilla ja nimenomaan just sitä negatiivista ihan joka paikassa ajatella.

        On se kyllä, kun ei missään pystyisi muiden ihmisten mieliksi olemaan ja elämään, kun aina vaan löytyy ihan joka paikasta niitä negatiivisia ajattelijoita kaikkien valintojen ja mielipiteiden takia!!!!

        Itse menisin sivarii, jos joutuis uudestaan valitsee. Tuli käytyy aikoinaan, mutta en todellakaa jaksais enää. Pelkkää paskaa se oli, hyvän valinnan teit.


      • 7+2 kirjoitti:

        Itse menisin sivarii, jos joutuis uudestaan valitsee. Tuli käytyy aikoinaan, mutta en todellakaa jaksais enää. Pelkkää paskaa se oli, hyvän valinnan teit.

        Aika vaikealta tuntuu uskoa, että joku voisi tällä palstalla oikeasti tota mieltä olla.

        Kaikki tälläkin palstalla ovat aina sivareita ja armeijaa käymättömiä miehiä niin suuresti vihanneet ja jatkuvasti heidän valinnoista kaikkea negatiivista vaan ajattelevat.

        En tiedä mitä tossa asevelvollisuusjutussakin olisi aikoinaan kannattanut valita, kun aina siitäkin asiasta joku jotain negatiivista ajattelee, oli sitten valinnut minkä vaihtoehdon tahansa, kun koskaan ei kuitenkaan ole mikään kaikkien tai edes enemmistön mieleen.

        Sitten niiden omien valintojen kanssa joutuu lopun ikänsä elämään ja kestämään kaikkea sitä paskaa, kun aina joku ajattelee siitä omasta valinnasta jotain negatiivista, oli se valinta sitten ihan mikä tahansa, niin koskaan se ei kuitenkaan ole ihan jokaisen mieleen.


      • 8+12
        DarkFear kirjoitti:

        Aika vaikealta tuntuu uskoa, että joku voisi tällä palstalla oikeasti tota mieltä olla.

        Kaikki tälläkin palstalla ovat aina sivareita ja armeijaa käymättömiä miehiä niin suuresti vihanneet ja jatkuvasti heidän valinnoista kaikkea negatiivista vaan ajattelevat.

        En tiedä mitä tossa asevelvollisuusjutussakin olisi aikoinaan kannattanut valita, kun aina siitäkin asiasta joku jotain negatiivista ajattelee, oli sitten valinnut minkä vaihtoehdon tahansa, kun koskaan ei kuitenkaan ole mikään kaikkien tai edes enemmistön mieleen.

        Sitten niiden omien valintojen kanssa joutuu lopun ikänsä elämään ja kestämään kaikkea sitä paskaa, kun aina joku ajattelee siitä omasta valinnasta jotain negatiivista, oli se valinta sitten ihan mikä tahansa, niin koskaan se ei kuitenkaan ole ihan jokaisen mieleen.

        Koska aihe ei kauheasti kiinnosta, mutta ajattelinpa nyt kerrankin sanoa mielipiteeni ettet kuvittele kaikkien luulevan tuollaisia.


      • 8+12 kirjoitti:

        Koska aihe ei kauheasti kiinnosta, mutta ajattelinpa nyt kerrankin sanoa mielipiteeni ettet kuvittele kaikkien luulevan tuollaisia.

        No ei ehkä ihan kaikki ole sitten sitä mieltä, mutta ei se sun mielipide poista silti sitä tosiasiaa, että varmasti vähintään 98% tämän palstan kirjoittajista vihaa yli kaiken sivareita ja muita armeijaa käymättömiä miehiä.

        Eli täysin mahdotonta olla koskaan täällä mitenkään muiden mieliksi, kun aina vaan sitä negatiivista ihan joka paikassa kaikki ajattelevat.


      • Hämärän rajoilta
        DarkFear kirjoitti:

        Aika vaikealta tuntuu uskoa, että joku voisi tällä palstalla oikeasti tota mieltä olla.

        Kaikki tälläkin palstalla ovat aina sivareita ja armeijaa käymättömiä miehiä niin suuresti vihanneet ja jatkuvasti heidän valinnoista kaikkea negatiivista vaan ajattelevat.

        En tiedä mitä tossa asevelvollisuusjutussakin olisi aikoinaan kannattanut valita, kun aina siitäkin asiasta joku jotain negatiivista ajattelee, oli sitten valinnut minkä vaihtoehdon tahansa, kun koskaan ei kuitenkaan ole mikään kaikkien tai edes enemmistön mieleen.

        Sitten niiden omien valintojen kanssa joutuu lopun ikänsä elämään ja kestämään kaikkea sitä paskaa, kun aina joku ajattelee siitä omasta valinnasta jotain negatiivista, oli se valinta sitten ihan mikä tahansa, niin koskaan se ei kuitenkaan ole ihan jokaisen mieleen.

        Minäkin olen käynyt sivarin. En toki huutele asiasta joka paikassa, jos sen mainitseminen ei ole tilanteessa olennaista, mutta ei se myöskään mikään salailun aihe ole. Käsittääkseni sivariuteni on palstalla yleisesti tunnettua.

        Silti aiheesta tullaan mesoamaan minulle äärettömän harvoin. Arvaatko miksi?

        Koska en jaksanut provosoitua ja tehdä isoa numeroa satunnaisista kommenteista. Olen sinut oman valintani kanssa, en häpeile tai tunne alemmuutta siitä, ja siviilipalveluksestani on jo vuosia, joten "sivarius" ei ole enää millään lailla keskeinen osa identiteettiäni. Jos jotakuta häiritsee armeijan käymättömyyteni, niin omapahan on ongelmansa: ei minun tarvitse puolustella tai pyytää anteeksi, jos joku ventovieras päättää pahoittaa hänelle mitenkään kuulumattomasta asiasta mielensä.

        En ole vastuussa muiden negatiivisista ajatuksista, joten älä sinäkään ole.

        Tällä palstalla muuten armeijan käyneet taitavat olla peräti vähemmistössä; sivareita ja C-miehiähän täällä suurin osa on...


      • 3+2
        DarkFear kirjoitti:

        No ei ehkä ihan kaikki ole sitten sitä mieltä, mutta ei se sun mielipide poista silti sitä tosiasiaa, että varmasti vähintään 98% tämän palstan kirjoittajista vihaa yli kaiken sivareita ja muita armeijaa käymättömiä miehiä.

        Eli täysin mahdotonta olla koskaan täällä mitenkään muiden mieliksi, kun aina vaan sitä negatiivista ihan joka paikassa kaikki ajattelevat.

        So? Miksi annat tuommoisen häiritä sinua. Itse jos oisin sivari ja joku tulisi siitä jotain paskaa jauhamaan, sanoisin vaan että menee selittämään jollekkin ketä kiinnostaa. Tai ehkä jopa vittuilisin miten rentoa oli olla sivarissa ja keksisin jotain tosi vittumaista mitä intissä joutui tekemään.


      • mies 86
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Minäkin olen käynyt sivarin. En toki huutele asiasta joka paikassa, jos sen mainitseminen ei ole tilanteessa olennaista, mutta ei se myöskään mikään salailun aihe ole. Käsittääkseni sivariuteni on palstalla yleisesti tunnettua.

        Silti aiheesta tullaan mesoamaan minulle äärettömän harvoin. Arvaatko miksi?

        Koska en jaksanut provosoitua ja tehdä isoa numeroa satunnaisista kommenteista. Olen sinut oman valintani kanssa, en häpeile tai tunne alemmuutta siitä, ja siviilipalveluksestani on jo vuosia, joten "sivarius" ei ole enää millään lailla keskeinen osa identiteettiäni. Jos jotakuta häiritsee armeijan käymättömyyteni, niin omapahan on ongelmansa: ei minun tarvitse puolustella tai pyytää anteeksi, jos joku ventovieras päättää pahoittaa hänelle mitenkään kuulumattomasta asiasta mielensä.

        En ole vastuussa muiden negatiivisista ajatuksista, joten älä sinäkään ole.

        Tällä palstalla muuten armeijan käyneet taitavat olla peräti vähemmistössä; sivareita ja C-miehiähän täällä suurin osa on...

        Sulla on selvästikin vahvempi itsetunto kuin darkkiksella, mutta niinkuin tuossa aikaisemminkin todettiin niin trolleja ei kannata ruokkia vastaamalla niille. Darkkis näin kuitenkin tekee. Parempi olisi antaa vain olla (vaikka olisikin hyvällä asialla liikkeellä).


      • 3+2 kirjoitti:

        So? Miksi annat tuommoisen häiritä sinua. Itse jos oisin sivari ja joku tulisi siitä jotain paskaa jauhamaan, sanoisin vaan että menee selittämään jollekkin ketä kiinnostaa. Tai ehkä jopa vittuilisin miten rentoa oli olla sivarissa ja keksisin jotain tosi vittumaista mitä intissä joutui tekemään.

        Siitä ne militaristijuntit vasta negatiivista ajattelisikin, jos sitä sanoisi heille jotain tollaista, että kuinka rentoa oli sivarissa ja vittuilisi siitä, että kuinka paskamaista siellä intissä oikein voi olla. Heti saisi kuulla kaikilta siitä, kuinka itse ei ole muka mies ollenkaan ja kaikki muut negatiiviset kommentit ja vittuilut vielä siihen päälle ja kaikki on tietenkin aina ihan joka paikassa just noiden militaristipaskojen puolella.

        Just sellaista se on, kun sitä ei itse pysty olemaan ikinä missään muille ihmisille mitenkään mieliksi, vaikka mitä tahansa tekisi tai sanoisi, niin aina vaan sitä negatiivista joka paikassa ajatellaan.


      • Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Minäkin olen käynyt sivarin. En toki huutele asiasta joka paikassa, jos sen mainitseminen ei ole tilanteessa olennaista, mutta ei se myöskään mikään salailun aihe ole. Käsittääkseni sivariuteni on palstalla yleisesti tunnettua.

        Silti aiheesta tullaan mesoamaan minulle äärettömän harvoin. Arvaatko miksi?

        Koska en jaksanut provosoitua ja tehdä isoa numeroa satunnaisista kommenteista. Olen sinut oman valintani kanssa, en häpeile tai tunne alemmuutta siitä, ja siviilipalveluksestani on jo vuosia, joten "sivarius" ei ole enää millään lailla keskeinen osa identiteettiäni. Jos jotakuta häiritsee armeijan käymättömyyteni, niin omapahan on ongelmansa: ei minun tarvitse puolustella tai pyytää anteeksi, jos joku ventovieras päättää pahoittaa hänelle mitenkään kuulumattomasta asiasta mielensä.

        En ole vastuussa muiden negatiivisista ajatuksista, joten älä sinäkään ole.

        Tällä palstalla muuten armeijan käyneet taitavat olla peräti vähemmistössä; sivareita ja C-miehiähän täällä suurin osa on...

        No sulla on varmaan sitten itselläsi hyvä itsetunto, kun oot noin sinut asian kanssa, etkä välitä ollenkaan muiden ihmisten mielipiteistä. Harmi vaan kun itselläni on aina ollut niin surkean heikko itsetunto, että en vaan osaa olla koskaan miettimättä sitä, että mitä ne kaikki muut ihmiset oikein mahtavat musta ja mun mielipiteistäni ajatella. Yleensä aina just kaikkea negatiivista, se on kyllä niin tutuksi aina mulle tullut.

        En kyllä sanoisi sitä, että ne armeijan käyneet olisivat tällä palstalla vähemmistössä. Varsinkin näistä kirjautumattomista melkein kaikki ovat kyllä sen armeijan käyneet ja lisäksi heistä myös yksikään ei siviilipalvelusta pysty hyväksymään, kun ovat just sellaisia militaristipaskajuntteja!!!!

        Ainakin mm. naisasialuuseri, mies21v, lääkintäsairaanhoitaja ovat kaikki armeijan käyneitä ja vihaavat myös avoimesti kaikkia armeijaa käymättömiä miehiä. Eli kyllä täällä riittää niitä negatiivisuuden ajattelijoita!!!!


      • Taudinkuva
        DarkFear kirjoitti:

        No sulla on varmaan sitten itselläsi hyvä itsetunto, kun oot noin sinut asian kanssa, etkä välitä ollenkaan muiden ihmisten mielipiteistä. Harmi vaan kun itselläni on aina ollut niin surkean heikko itsetunto, että en vaan osaa olla koskaan miettimättä sitä, että mitä ne kaikki muut ihmiset oikein mahtavat musta ja mun mielipiteistäni ajatella. Yleensä aina just kaikkea negatiivista, se on kyllä niin tutuksi aina mulle tullut.

        En kyllä sanoisi sitä, että ne armeijan käyneet olisivat tällä palstalla vähemmistössä. Varsinkin näistä kirjautumattomista melkein kaikki ovat kyllä sen armeijan käyneet ja lisäksi heistä myös yksikään ei siviilipalvelusta pysty hyväksymään, kun ovat just sellaisia militaristipaskajuntteja!!!!

        Ainakin mm. naisasialuuseri, mies21v, lääkintäsairaanhoitaja ovat kaikki armeijan käyneitä ja vihaavat myös avoimesti kaikkia armeijaa käymättömiä miehiä. Eli kyllä täällä riittää niitä negatiivisuuden ajattelijoita!!!!

        Ketkä helvetin lääkintäsairaanhoitaja ja mies21v?

        Kyllä tuolle sun ongelmasi joku tautiluokitus löytyy. Esim. jompi kumpi näistä. Ammattilaiselta saat tarkemman diagnoosin.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Epävakaa_persoonallisuus

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Sosiaalisten_tilanteiden_pelko


      • Taudinkuva kirjoitti:

        Ketkä helvetin lääkintäsairaanhoitaja ja mies21v?

        Kyllä tuolle sun ongelmasi joku tautiluokitus löytyy. Esim. jompi kumpi näistä. Ammattilaiselta saat tarkemman diagnoosin.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Epävakaa_persoonallisuus

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Sosiaalisten_tilanteiden_pelko

        No nämä molemmat nimimerkit, eli mies21v ja lääkintäsairaanhoitaja "keskustelivat" tai oikeastaan vaan pelkästään vittuilivat mulle tuolla keskustelussa "Apua 20v ja kaljuunnun". Kun siellä eräs nuori mies kyseli vinkkejä siihen, että mitä hänen pitäisi tehdä kun on noin nuorena kaljuuntumassa. Mä sitten annoin siellä täysin asiallisia vinkkejä, niin nämä kaksi kusipäätä tulivat mulle tietenkin siellä vittuilemaan, eivätkä edes yrittäneet missään vaiheessa saada mitään asiallista keskustelua aikaan.

        Harmi kun en tiennyt tollaisista diagnooseista yhtään mitään vielä vuosituhannen vaihteessa, sillä jos olisin tiennyt, niin olisin varmasti hankkinut vapautuksen siitä asevelvollisuudesta ja myös siviilipalveluksesta. Noiden avulla sitä olisi varmasti saanut vapautuksen sivarista.

        No kyllähän siitäkin olisi kuitenkin sitten kaikki ihmiset jotain negatiivista ajatelleet, kun on saanut vapautuksen asevelvollisuudesta joidenkin tollaisten hömppädiagnoosien avulla.


      • Taudinkuva
        DarkFear kirjoitti:

        No nämä molemmat nimimerkit, eli mies21v ja lääkintäsairaanhoitaja "keskustelivat" tai oikeastaan vaan pelkästään vittuilivat mulle tuolla keskustelussa "Apua 20v ja kaljuunnun". Kun siellä eräs nuori mies kyseli vinkkejä siihen, että mitä hänen pitäisi tehdä kun on noin nuorena kaljuuntumassa. Mä sitten annoin siellä täysin asiallisia vinkkejä, niin nämä kaksi kusipäätä tulivat mulle tietenkin siellä vittuilemaan, eivätkä edes yrittäneet missään vaiheessa saada mitään asiallista keskustelua aikaan.

        Harmi kun en tiennyt tollaisista diagnooseista yhtään mitään vielä vuosituhannen vaihteessa, sillä jos olisin tiennyt, niin olisin varmasti hankkinut vapautuksen siitä asevelvollisuudesta ja myös siviilipalveluksesta. Noiden avulla sitä olisi varmasti saanut vapautuksen sivarista.

        No kyllähän siitäkin olisi kuitenkin sitten kaikki ihmiset jotain negatiivista ajatelleet, kun on saanut vapautuksen asevelvollisuudesta joidenkin tollaisten hömppädiagnoosien avulla.

        Hömppäähän ne tietysti on, koska ei mielenterveysongelmia ole olemassakaan. (Edellinen virke oli sarkasmia.)


      • Taudinkuva kirjoitti:

        Hömppäähän ne tietysti on, koska ei mielenterveysongelmia ole olemassakaan. (Edellinen virke oli sarkasmia.)

        No riippuu ihan siitä, että kenen mielestä on olemassa ja kenen taas ei ole. Kyllä ainakin kaikki kiihkoisänmaalliset militaristijuntit ovat sitä mieltä, että jokaisen suomalaisen miehen pitäisi se armeija pystyä suorittamaan, vaikka sitä olisikin jotain mielenterveysongelmia, koska heidän mielestä mitkään henkiset ongelmat eivät ole oikea ja todellinen syy jättää sitä suomalaismiehen kaikkein tärkeintä velvollisuutta, eli asepalvelusta suorittamatta.

        Näin on myös kotiseudulla monet ihmiset mulle suoraan sanoneet.


      • Joonasvirpisalolta
        DarkFear kirjoitti:

        Siitä ne militaristijuntit vasta negatiivista ajattelisikin, jos sitä sanoisi heille jotain tollaista, että kuinka rentoa oli sivarissa ja vittuilisi siitä, että kuinka paskamaista siellä intissä oikein voi olla. Heti saisi kuulla kaikilta siitä, kuinka itse ei ole muka mies ollenkaan ja kaikki muut negatiiviset kommentit ja vittuilut vielä siihen päälle ja kaikki on tietenkin aina ihan joka paikassa just noiden militaristipaskojen puolella.

        Just sellaista se on, kun sitä ei itse pysty olemaan ikinä missään muille ihmisille mitenkään mieliksi, vaikka mitä tahansa tekisi tai sanoisi, niin aina vaan sitä negatiivista joka paikassa ajatellaan.

        Ai sä oot vielä sivari sen lisäks että oot autistinen kenopää?

        Ime vaikka hedelmää sen takia!

        (tai munaa koska oot homppeli)


      • Cosa nostra

        Pillu on meidän yhteinen asiamme.

        Että tiedä sä sä sä sä sä se se se se se sa-sa-sa-sa-saatana!!!!


      • .....
        DarkFear kirjoitti:

        No riippuu ihan siitä, että kenen mielestä on olemassa ja kenen taas ei ole. Kyllä ainakin kaikki kiihkoisänmaalliset militaristijuntit ovat sitä mieltä, että jokaisen suomalaisen miehen pitäisi se armeija pystyä suorittamaan, vaikka sitä olisikin jotain mielenterveysongelmia, koska heidän mielestä mitkään henkiset ongelmat eivät ole oikea ja todellinen syy jättää sitä suomalaismiehen kaikkein tärkeintä velvollisuutta, eli asepalvelusta suorittamatta.

        Näin on myös kotiseudulla monet ihmiset mulle suoraan sanoneet.

        Olet hyvä oppilas kun olet ottanut kotiseudun tyyppien opetukset noin sydämen asiaksesi ja ne painanut mieleesi ja niitä noudatat. Kotiseudun tyypit ovat varmasti ylpeitä sinusta.


      • kiltti ja ujo mies
        Joonasvirpisalolta kirjoitti:

        Ai sä oot vielä sivari sen lisäks että oot autistinen kenopää?

        Ime vaikka hedelmää sen takia!

        (tai munaa koska oot homppeli)

        Nämä viestit ovat jo vittuiluksikin niin esikoulutasoisia, että olisi hyvä, jos joku rekkautunut ilmoittaisi ne poistoon. Kirjoittajalle tiedoksi: sitä ei tosiaankaan tehdä näin.


      • kiltti ja ujo mies
        Hämärän rajoilta kirjoitti:

        Minäkin olen käynyt sivarin. En toki huutele asiasta joka paikassa, jos sen mainitseminen ei ole tilanteessa olennaista, mutta ei se myöskään mikään salailun aihe ole. Käsittääkseni sivariuteni on palstalla yleisesti tunnettua.

        Silti aiheesta tullaan mesoamaan minulle äärettömän harvoin. Arvaatko miksi?

        Koska en jaksanut provosoitua ja tehdä isoa numeroa satunnaisista kommenteista. Olen sinut oman valintani kanssa, en häpeile tai tunne alemmuutta siitä, ja siviilipalveluksestani on jo vuosia, joten "sivarius" ei ole enää millään lailla keskeinen osa identiteettiäni. Jos jotakuta häiritsee armeijan käymättömyyteni, niin omapahan on ongelmansa: ei minun tarvitse puolustella tai pyytää anteeksi, jos joku ventovieras päättää pahoittaa hänelle mitenkään kuulumattomasta asiasta mielensä.

        En ole vastuussa muiden negatiivisista ajatuksista, joten älä sinäkään ole.

        Tällä palstalla muuten armeijan käyneet taitavat olla peräti vähemmistössä; sivareita ja C-miehiähän täällä suurin osa on...

        Melko outo väite. Ihan trollaamatta olen A-mies ja aliupseeri.

        Siis kuntoisuusluokka A. Silloin kutsunnoissa, siitä on aikaa. Muuten olen tasoltani vain hiljainen ja kiltti ja kaikkihan tuntuukin sitten tietävän loput. kun tuon ovat kuulleet.


    • negatiivi.

      Ei uskois että tää on sinkut palsta. Täällä jutellan ihan muusta kun siitä mistä pitäis.

    • Pelasta itsesi

      Hyvä juttu, Darkkis! Todellakin löydät kivemman palstan ja parempaa seuraa jostain muualta. Antaa tämän palstan mädäntyä mahdottomuuteensa.

      • En tiedä, löytäisikö sitä mukavampaa palstaa mistään muualta. Varmaan kaikilla Suomi24-palstoilla se ilmapiiri on ihan samanlainen.


    • terve menoa

      Tämäkään aloitus ei liity sinkkuuteen mitenkään, kuten ei mikään muukaan DarkFearin tänne kirjoittama, että tervemenoa vaan jonnekin matkailupalstalle jankutuksiesi kanssa. Mutta jos päätät tosiaan jättää suomi24:n kokonaan, niin älä kuitenkaan vedä itseäsi hirteen kun huomaat, että 99% sosiaalisesta elämästäsi katoaa sen myötä.

    • hastalavistadf

      Terve menoa vain DF, emme jää kaipaamaan sinua.

      Mutta minulla vain on sellainen ikävä tunne, että kohta tänne ilmaantuu jokin toinen nimimerkki, jonka jutut muistuttavat hyvin paljon sinun juttujasi...

    • kiitos!!!

      Hyvä päätös. Onhan sun jutuista muutaman kerran saanut hyvät naurut mutta liika on liikaa. Ja keskustelun taso nousee sentään vähän heti kun poistut.

    • atm:ien vihaaja

      DarkFear, jos luulet että sun elämänlaatu kohenee jättämällä tämän palstan niin todellakin kannattaa tehdä se.

      Jos taas meinaat poistua vain sen takia että tää porukka vittuilee ja käyttäytyy asiattomasti niin sanonpa että sun ei tarvitse lähteä yhtään mihinkään jos itse haluat tänne kirjoitella. Kyllä noi trollit ja asiattomuudet kitkeytyy viimeistään kun kunnon moderointi palaa. Eikä sun tuommosista kannata ärsyyntyä, sitähän ne juuri haluaa, ohitat vain niiden viestit jos alkaa ottamaan pannuun.

      Ja vielä, ei sun tarvitse olla kenellekään mieliksi. Ja mitä sitten jos susta joku ajattelee negatiivista? Nää palstan ankeimmat tapaukset ajattelee kaikesta negatiivista. Ja tuolla internetin ulkopuolisessa elämässäkin: jos joku susta ajattelee negatiivista niin mitä sitten, se on sen tyypin ongelma. Elä stressaa turhista, niinkuin sanotaan.

      • mies 86

        Samaa mieltä tuosta ettei noiden kusipäiden huuteluista kannata provosoitua, sitähän ne just haluaa. Kannattaa darkkis pitää mielessä että oot kuitenkin aika paljon niistä tyypeistä fiksumpi.


      • No en mä usko, että mun elämänlaatu yhtään mihinkään paranisi, jos tämän palstan jättäisin. Mutta kun sitä on vaan niin kyllästynyt näihin ihan jatkuviin haukkumisiin ja kaikkeen vittuiluun.

        Eipä täällä palstalla ole koskaan ollut mitään oikeaa ja kunnollista sensuuria, joka poistaisi täältä sellaisia kirjoituksia, jotka täältä kuuluisivat poistaa.

        En vaan ole osannut elää ja olla koskaan niin, ettenkö välittäisi niistä muiden ihmisten mielipiteistä ja ajatteluista. Just tämän vuoksi en pysty yksin koskaan mihinkään lähtemään, kun mietityttää aina se muiden ihmisten suhtautuminen mua kohtaan.


      • mies 86 kirjoitti:

        Samaa mieltä tuosta ettei noiden kusipäiden huuteluista kannata provosoitua, sitähän ne just haluaa. Kannattaa darkkis pitää mielessä että oot kuitenkin aika paljon niistä tyypeistä fiksumpi.

        No eipä täällä kukaan ole koskaan mua fiksuksi sanonut, paitsi sä ehkä joskus. Aina on KAIKKI täällä vaan näiden kusipäiden puolella oikein yhdessä isolla ryhmällä mua vastaan ja mua haukkumassa, pilkkaamaassa ja sitä negatiivista aina joka paikassa ajattelemassa.

        En tiedä, mitä tälläkin palstalla oikein pitäisi kirjoittaa, että sitä olisi kaikkien muiden mieleen.


      • Muuten ei onnistu
        DarkFear kirjoitti:

        No eipä täällä kukaan ole koskaan mua fiksuksi sanonut, paitsi sä ehkä joskus. Aina on KAIKKI täällä vaan näiden kusipäiden puolella oikein yhdessä isolla ryhmällä mua vastaan ja mua haukkumassa, pilkkaamaassa ja sitä negatiivista aina joka paikassa ajattelemassa.

        En tiedä, mitä tälläkin palstalla oikein pitäisi kirjoittaa, että sitä olisi kaikkien muiden mieleen.

        Jos tavoitteena on olla kaikille mieliksi, niin silloin ei kannata sanoa eikä tehdä koskaan mitään.


      • Pers. rp jäsen
        DarkFear kirjoitti:

        No en mä usko, että mun elämänlaatu yhtään mihinkään paranisi, jos tämän palstan jättäisin. Mutta kun sitä on vaan niin kyllästynyt näihin ihan jatkuviin haukkumisiin ja kaikkeen vittuiluun.

        Eipä täällä palstalla ole koskaan ollut mitään oikeaa ja kunnollista sensuuria, joka poistaisi täältä sellaisia kirjoituksia, jotka täältä kuuluisivat poistaa.

        En vaan ole osannut elää ja olla koskaan niin, ettenkö välittäisi niistä muiden ihmisten mielipiteistä ja ajatteluista. Just tämän vuoksi en pysty yksin koskaan mihinkään lähtemään, kun mietityttää aina se muiden ihmisten suhtautuminen mua kohtaan.

        Etkä oikeasti uskaltanut käydä edes siellä laivaristeilyllä. Keksit koko jutun, kun tullt uhonneeksi palstalla käyväsi laivalla vielä viime vuoden aikana. Mistä muka olisit yhtäkkiä taikonut jonkun mystisen kaverin sinne seuraksesi, kun olet toistuvasti sanonut ettei sulla ole lainkaan kavereita?

        Aika noloa aikuiselta mieheltä, sanoisin.


      • Pers. rp jäsen kirjoitti:

        Etkä oikeasti uskaltanut käydä edes siellä laivaristeilyllä. Keksit koko jutun, kun tullt uhonneeksi palstalla käyväsi laivalla vielä viime vuoden aikana. Mistä muka olisit yhtäkkiä taikonut jonkun mystisen kaverin sinne seuraksesi, kun olet toistuvasti sanonut ettei sulla ole lainkaan kavereita?

        Aika noloa aikuiselta mieheltä, sanoisin.

        Tässä sen taas näkee hyvin tämän palstan ilmapiirin!!! Kerran jos jotain elämässään saa tehtyä, niin eipä sitä tällä palstalla kuitenkaan kukaan usko.

        Kerro sitten suoraan turhia kiertelemättä, että miten mun pitäisi se laivaristeilyllä käynti sulle muille persujunteille todistaa?


      • mies 86
        Muuten ei onnistu kirjoitti:

        Jos tavoitteena on olla kaikille mieliksi, niin silloin ei kannata sanoa eikä tehdä koskaan mitään.

        True that.


      • ...........
        DarkFear kirjoitti:

        No en mä usko, että mun elämänlaatu yhtään mihinkään paranisi, jos tämän palstan jättäisin. Mutta kun sitä on vaan niin kyllästynyt näihin ihan jatkuviin haukkumisiin ja kaikkeen vittuiluun.

        Eipä täällä palstalla ole koskaan ollut mitään oikeaa ja kunnollista sensuuria, joka poistaisi täältä sellaisia kirjoituksia, jotka täältä kuuluisivat poistaa.

        En vaan ole osannut elää ja olla koskaan niin, ettenkö välittäisi niistä muiden ihmisten mielipiteistä ja ajatteluista. Just tämän vuoksi en pysty yksin koskaan mihinkään lähtemään, kun mietityttää aina se muiden ihmisten suhtautuminen mua kohtaan.

        Ei sulle vittuiltais, jos lopettaisit jankuttamisen ja kirjoittaisin joskus muustakin kuin samoista traumoistasi samoin sanankääntein.


      • Dark Recipe
        Muuten ei onnistu kirjoitti:

        Jos tavoitteena on olla kaikille mieliksi, niin silloin ei kannata sanoa eikä tehdä koskaan mitään.

        Ja siinä on varma resepti elämättömään elämään.


      • atm:ien vihaaja
        DarkFear kirjoitti:

        No eipä täällä kukaan ole koskaan mua fiksuksi sanonut, paitsi sä ehkä joskus. Aina on KAIKKI täällä vaan näiden kusipäiden puolella oikein yhdessä isolla ryhmällä mua vastaan ja mua haukkumassa, pilkkaamaassa ja sitä negatiivista aina joka paikassa ajattelemassa.

        En tiedä, mitä tälläkin palstalla oikein pitäisi kirjoittaa, että sitä olisi kaikkien muiden mieleen.

        Ne trollaajat kirjottaa sulle noita vihaviestejä sen takia koska sä ärsyynnyt niistä.

        Ei niitä kiinnosta oletko sä käynyt armeijaa, tai sivaria, tai mitkä sun elämänarvot on, ne on vaan löytäny ne asiat mistä sä ärsyynnyt ja sen takia tahallaan jankuttavat niitä samoja asioita. Samantyylinen mentaliteetti kuin koulukiusaajilla. Ei kukaan henkisesti tasapainoinen kirjottaisi tommosia juttuja kuin he vaikka olisivatkin eri mieltä sun tai jonkun muun kanssa.


      • Trol lol lol
        atm:ien vihaaja kirjoitti:

        Ne trollaajat kirjottaa sulle noita vihaviestejä sen takia koska sä ärsyynnyt niistä.

        Ei niitä kiinnosta oletko sä käynyt armeijaa, tai sivaria, tai mitkä sun elämänarvot on, ne on vaan löytäny ne asiat mistä sä ärsyynnyt ja sen takia tahallaan jankuttavat niitä samoja asioita. Samantyylinen mentaliteetti kuin koulukiusaajilla. Ei kukaan henkisesti tasapainoinen kirjottaisi tommosia juttuja kuin he vaikka olisivatkin eri mieltä sun tai jonkun muun kanssa.

        Totta. En voi olla vittuilematta Darkkiksen sivariudesta, vaikka olen itsekin sivari. On vaan niin riemastuttavaa, kun Darkkis saa raivokohtauksia ja jankuttaa samoja jankutuksiaan ja vajoaa syvemmälle traumoihinsa. Saan siitä nautintoa.


      • atm:ien vihaaja
        Trol lol lol kirjoitti:

        Totta. En voi olla vittuilematta Darkkiksen sivariudesta, vaikka olen itsekin sivari. On vaan niin riemastuttavaa, kun Darkkis saa raivokohtauksia ja jankuttaa samoja jankutuksiaan ja vajoaa syvemmälle traumoihinsa. Saan siitä nautintoa.

        Ehkä sä vielä jokupäivä ymmärrät kuinka surullinen ja säälittävä ihminen sä olet. Toivottavasti voit vielä sillon tehdä jotain asialle :)


      • mies 86
        atm:ien vihaaja kirjoitti:

        Ehkä sä vielä jokupäivä ymmärrät kuinka surullinen ja säälittävä ihminen sä olet. Toivottavasti voit vielä sillon tehdä jotain asialle :)

        Noin on kyllä vähän paha mennä suoralta kädeltä sanomaan ihmiselle josta ei oikeastaan edes tiedä mitään tai jota ei ole koskaan tavannut, mutta tuossa trolloloo-viestissä kylläkin kiteytyy aika hyvin se että miksi darkkiksen kannattaisi pysytellä poissa palstalta jos ei kykene noita viesteja vetämää välistä.


      • cippiMissi
        DarkFear kirjoitti:

        Tässä sen taas näkee hyvin tämän palstan ilmapiirin!!! Kerran jos jotain elämässään saa tehtyä, niin eipä sitä tällä palstalla kuitenkaan kukaan usko.

        Kerro sitten suoraan turhia kiertelemättä, että miten mun pitäisi se laivaristeilyllä käynti sulle muille persujunteille todistaa?

        Sinun pitää vain saada kaverin kahvilaan tai baariin ja sitten risteilyyn. Onko se sinusta niin vaikea? kuka tahansa voi olla kaveri baariin :)


      • atm:ien vihaaja
        mies 86 kirjoitti:

        Noin on kyllä vähän paha mennä suoralta kädeltä sanomaan ihmiselle josta ei oikeastaan edes tiedä mitään tai jota ei ole koskaan tavannut, mutta tuossa trolloloo-viestissä kylläkin kiteytyy aika hyvin se että miksi darkkiksen kannattaisi pysytellä poissa palstalta jos ei kykene noita viesteja vetämää välistä.

        On säälittävää ärsyttää toista vain ärsyttämisen takia, ei tuollainen ole normaalia käytöstä jos saa riemunsa siitä kun etsii toisten "heikot kohdat" ja iskee niihin vain vahingon toivossa. Yleensä johtuu siitä että on jotain omia ongelmia joita ei osata käsitellä. Surullista on että hän saa siitä nautintoa. Kertoo jo aika paljon ko. henkilöstä. Säälittävä ja surullinen. Muuta en voikkaan sanoa tuosta ihmisestä tuon viestin perusteella.


      • Trol lol loo
        atm:ien vihaaja kirjoitti:

        On säälittävää ärsyttää toista vain ärsyttämisen takia, ei tuollainen ole normaalia käytöstä jos saa riemunsa siitä kun etsii toisten "heikot kohdat" ja iskee niihin vain vahingon toivossa. Yleensä johtuu siitä että on jotain omia ongelmia joita ei osata käsitellä. Surullista on että hän saa siitä nautintoa. Kertoo jo aika paljon ko. henkilöstä. Säälittävä ja surullinen. Muuta en voikkaan sanoa tuosta ihmisestä tuon viestin perusteella.

        DarkFearin itsetiedottomuus ja ironiantajuttomuus jaksaa aina hämmästyttää. Riittää kun kirjoittaa samat yksinkertaiset trollaukset vaikka kymmenen kertaa peräjälkeen, niin aina saa samat reaktiot ja samat jankutukset. Ei se tunnu siltä, että siinä ketään ihmistä kiusattaisiin vaan siltä kuin tökkisi jotain konetta, jota ei oikein usko koneeksi, mutta pakko se on aina todeta, että konehan sen täytyy olla, kun ei kukaan ihminen voi noin reagoida.

        Ei se pelkkää kiusantekoa ole, vaan on siinä taustalla myös ajatus, että ehkä tämä ihmiskone, joskus havahtuisi tajuamaan oman tilansa ja omien juttujensa mekaanisuuden.


      • cippiMissi kirjoitti:

        Sinun pitää vain saada kaverin kahvilaan tai baariin ja sitten risteilyyn. Onko se sinusta niin vaikea? kuka tahansa voi olla kaveri baariin :)

        No ei sitä nyt voi ihan kenen tahansa kanssa baariin tai laivaristeilylle lähteä.

        Muutenkin Suomessa on äärimmäisen vaikeaa tutustua koskaan missään keneenkään, kun kaikilla on aina ne omat valmiit kaveripiirinsä, eikä niihin koskaan haluta mukaan ketään uusia tyyppejä. Eikä muutenkaan ihmiset halua ikinä missään tutustua sen syvällisemmin.

        Sitten vielä sekin, kun ei koskaan tiedä sitä, että mitä kaikkea negatiivista ne ihmiset oikein mahtavat ajatella silloin, jos heihin yrittää jossain tutustua.


      • SippiMissi
        DarkFear kirjoitti:

        No ei sitä nyt voi ihan kenen tahansa kanssa baariin tai laivaristeilylle lähteä.

        Muutenkin Suomessa on äärimmäisen vaikeaa tutustua koskaan missään keneenkään, kun kaikilla on aina ne omat valmiit kaveripiirinsä, eikä niihin koskaan haluta mukaan ketään uusia tyyppejä. Eikä muutenkaan ihmiset halua ikinä missään tutustua sen syvällisemmin.

        Sitten vielä sekin, kun ei koskaan tiedä sitä, että mitä kaikkea negatiivista ne ihmiset oikein mahtavat ajatella silloin, jos heihin yrittää jossain tutustua.

        On siinä osa tottakin. Ihmiset yleensä välinpitämättömiä eikä ajattele tavallisesti mitään muuta vaan omia asioita. He kyllä mielellään puhuvat toisista koska eivät uskalla puhua itsestään. Sen takia voit rohkeasti hakea ihan kenet vain mukaan baariin. Työkaverille kerrot myöhemmin että tapasit vanhan ystävän. Keksit jotakin.


      • Pakko olla
        Trol lol loo kirjoitti:

        DarkFearin itsetiedottomuus ja ironiantajuttomuus jaksaa aina hämmästyttää. Riittää kun kirjoittaa samat yksinkertaiset trollaukset vaikka kymmenen kertaa peräjälkeen, niin aina saa samat reaktiot ja samat jankutukset. Ei se tunnu siltä, että siinä ketään ihmistä kiusattaisiin vaan siltä kuin tökkisi jotain konetta, jota ei oikein usko koneeksi, mutta pakko se on aina todeta, että konehan sen täytyy olla, kun ei kukaan ihminen voi noin reagoida.

        Ei se pelkkää kiusantekoa ole, vaan on siinä taustalla myös ajatus, että ehkä tämä ihmiskone, joskus havahtuisi tajuamaan oman tilansa ja omien juttujensa mekaanisuuden.

        DarkFear on robotti


      • No nii-in :D
        Trol lol lol kirjoitti:

        Totta. En voi olla vittuilematta Darkkiksen sivariudesta, vaikka olen itsekin sivari. On vaan niin riemastuttavaa, kun Darkkis saa raivokohtauksia ja jankuttaa samoja jankutuksiaan ja vajoaa syvemmälle traumoihinsa. Saan siitä nautintoa.

        Käyttiköhän faijasi sinua joskus hyväkseen? :D


      • kiltti ja ujo mies
        DarkFear kirjoitti:

        No eipä täällä kukaan ole koskaan mua fiksuksi sanonut, paitsi sä ehkä joskus. Aina on KAIKKI täällä vaan näiden kusipäiden puolella oikein yhdessä isolla ryhmällä mua vastaan ja mua haukkumassa, pilkkaamaassa ja sitä negatiivista aina joka paikassa ajattelemassa.

        En tiedä, mitä tälläkin palstalla oikein pitäisi kirjoittaa, että sitä olisi kaikkien muiden mieleen.

        Minä äänestin sinua palsta awardissa, en olisi tehnyt sitä, jos en olisi pitänyt sinua fiksuna.


    • 40 pillun AT-mies

      Painu nyt pillunnuolija jo vittuun siitä itkemästä ja vie kaverisi mukanasi. Ei täällä kaltaisiasi ämmiä kaivata.

      Ai niin, et ole lähdössä mihinkään. Kunhan keräsit huomiota trollillesi.

    • mies.

      Baariin voi mennä yksinkin ja silloin pitää ajatella positiivisesti eikä miettiä mitä muut ajattelee. Mua ei ainakana kiinnosta mitä muut ajattelee ja sanon kyllä mielipiteeni jos joku ajattelee musta jotain pahaa ja jos joku baarissa kun olen siellä yksin niin minä sanon takas naamakkain.

    • mies 86

      Mua nyt ei henkilökohtaisesti kiinnosta pätkääkään mitä muut siitä mun yksinolostani jossain baarissa (tai risteilyllä) ajattelee jos ja kun istun sillä lasillisella tuijottamassa aikaa eteenpäin tai vaikka iltalehteä lueskellen. Jos joku kuitenkin tulisi siihen viereen soittamaan suutaan (mitä harvemmin kylläkään tapahtuu, koska yleensä joku aina heittää sellaiset pihalle) niin valitsisin jonkun seuraavista vaihtoehdoista.

      1. Joisin tuopin pois ja lähtisin paikasta.
      2. Käskisin painumaan hevonkuuseen.
      3. Uhkaisin vetää lättyyn jos ei jätä rauhaan.
      4. Toteuttaisin edellisen.
      5. Jossain tapauksissa voisin yrittä jutella häirikön kanssa ihan normaalisti, ainakin jonkun aikaa.

      Sivuhuomautuksena mainittakoon, että aika nihkeä baari-ilta on varmasti niilläkin joita jatkuvasti vaivaa jonkun toisen läsnäolijan yksinolo.

    • Fakta.

      No eipä nuo omat viestisikään kauhean fiksuja ole. Olet tyypillinen feministien aivopesemä mies, joka tekee kaiken mitä naiset pyytää, jotta saisi edes joskus vähänkin pillua.

    • En yhtään ihmettele, että olet alkanut miettiä palstailun lopettamista. Viime aikoina ja erityisesti nyt, kun ylläpitoa ei ole lainkaan, on keskustelujen taso laskenut enkä sanoisi, että täällä edes nykyisin keskusteluja paljon onkaan.
      Enempi mennyt samojen lauseiden toisteluksi, toisten haukkumiseksi ja vakinikkien käytöksi trollailuun.

      Olen vähentänyt palstailua tämän viikon aikana, koska eipä paljon enää kiinnosta, kun mielenkiintoisia keskusteluja ei ole tai jos joku sellaisen aloittaa niin se ajautuu taas älyttömyyksien huuteluihin.

      Olen surullinen, jos lähdet palstalta, mutta ymmärrän halusi lähteä.
      Pidän sinua palstakaverinani, erittäin sympaattisena ja ystävällisenä miehenä ja myös ns. kohtalotoverina, koska minullakin on huono itsetunto ja minun on vaikea lähteä yksin minnekään, vaikka olenkin nainen.

      Arvostan sinussa sitä, että pistät kampoihin naisasialooseria vastaan ja puolustat naisia ja heidän valintojaan, pidät naisia ihmisinä ja yksilöinä toisin kuin palstan huutelijat.
      Minusta sinä olet palstalla niitä valitettavan harvoja miehiä, joka "ansaitsisi" saada parisuhteen ja minä toivon sydämeni pohjasta asti, että löytäisit mukavan naisen jonka kanssa jakaa arki ja käydä baarissa, risteilyllä ja lähteä matkalle kauemmaksikin kuin lahden toiselle puolelle.

      Jos jäät palstalle, niin ihan oman mielenrauhasi takia sinun ei kannattaisi vastata huutelijoille, trolleille ja niille, jotka eivät sinua ymmärrä.
      Tiedän sen tunteen, kun huutelut ja vihapuheet nostavat adrenaliinia ja tekee mieli antaa takaisin samalla mitalla ellei jopa pahemmin, mutta kun se aiheuttaa vain itselle hallaa. Silloin olisi paras sulkea kone ja unohtaa palstan pa*ka pois mielestä.

      Toivon, että palstan ylläpito alkaisi taas toimia, niin saataisiin edes säännönvastaiset viestit pois. Palstalle olisi parasta, että rekisteröityminen olisi pakollista tai edes vähintään vakinikin käyttö olisi pakollista.
      En ymmärrä kielteistä suhtautumista rekisteröintiin, jos kuitenkin kirjoittaa vakinikillä.

      Jos palstailun haitat sinulle ovat suuremmat kuin hyödyt, niin silloin on itsellesi parempi lähteä palstalta tai vaikka pitää palstataukoa.

      • TotuusAbbedissa

        "Minusta sinä olet palstalla niitä valitettavan harvoja miehiä, joka "ansaitsisi" saada parisuhteen ja minä toivon sydämeni pohjasta asti, että löytäisit mukavan naisen jonka kanssa jakaa arki ja käydä baarissa, risteilyllä ja lähteä matkalle kauemmaksikin kuin lahden toiselle puolelle."

        Tästä huolimatta sinä et olisi missään nimessä seksuaalisesti kiinnostunut Darkkiksesta, mikä on täysin ymmärrettävää. Toivot, että "joku muu kuin sinä" -nainen kiinnostuisi Darkkiksesta, vaikka tiedät ettei näin tule ikinä tapahtumaan.

        "Palstalle olisi parasta, että rekisteröityminen olisi pakollista tai edes vähintään vakinikin käyttö olisi pakollista."

        Ts. haluaisit että aidot, oikeat, ihmisten sisimpää kuvastavat heitot jäisivät sanomatta. Et haluaisi, että monet niistä aggressiivisista kommenteista, jotka luotaavat ihmisten aitoa sielunmaisemaa tulisivat sanotuiksi, ihan vain siksi että joku typerys saattaisi loukkaantua. En jaa samaa mielipidettä kanssasi, vaikka kunnioitankin sinua palstalaisena.

        "Jos palstailun haitat sinulle ovat suuremmat kuin hyödyt, niin silloin on itsellesi parempi lähteä palstalta tai vaikka pitää palstataukoa."

        Darkkikselle elämä saattaa olla muutenkin aika vaikeaa.


      • Troll King Gasbrain

        Jos täällä olisi rekisteröitymispakko, niin joutuisin muuten rekisteröimään aika pirun monta nimimerkkiä...


      • Trollmaster
        Troll King Gasbrain kirjoitti:

        Jos täällä olisi rekisteröitymispakko, niin joutuisin muuten rekisteröimään aika pirun monta nimimerkkiä...

        Totta turiset veliseni!


      • Random Nick
        Trollmaster kirjoitti:

        Totta turiset veliseni!

        Älkää muuta sanoko, toverit!


      • snm,l.kjsgh
        TotuusAbbedissa kirjoitti:

        "Minusta sinä olet palstalla niitä valitettavan harvoja miehiä, joka "ansaitsisi" saada parisuhteen ja minä toivon sydämeni pohjasta asti, että löytäisit mukavan naisen jonka kanssa jakaa arki ja käydä baarissa, risteilyllä ja lähteä matkalle kauemmaksikin kuin lahden toiselle puolelle."

        Tästä huolimatta sinä et olisi missään nimessä seksuaalisesti kiinnostunut Darkkiksesta, mikä on täysin ymmärrettävää. Toivot, että "joku muu kuin sinä" -nainen kiinnostuisi Darkkiksesta, vaikka tiedät ettei näin tule ikinä tapahtumaan.

        "Palstalle olisi parasta, että rekisteröityminen olisi pakollista tai edes vähintään vakinikin käyttö olisi pakollista."

        Ts. haluaisit että aidot, oikeat, ihmisten sisimpää kuvastavat heitot jäisivät sanomatta. Et haluaisi, että monet niistä aggressiivisista kommenteista, jotka luotaavat ihmisten aitoa sielunmaisemaa tulisivat sanotuiksi, ihan vain siksi että joku typerys saattaisi loukkaantua. En jaa samaa mielipidettä kanssasi, vaikka kunnioitankin sinua palstalaisena.

        "Jos palstailun haitat sinulle ovat suuremmat kuin hyödyt, niin silloin on itsellesi parempi lähteä palstalta tai vaikka pitää palstataukoa."

        Darkkikselle elämä saattaa olla muutenkin aika vaikeaa.

        " "Minusta sinä olet palstalla niitä valitettavan harvoja miehiä, joka "ansaitsisi" saada parisuhteen ja minä toivon sydämeni pohjasta asti, että löytäisit mukavan naisen jonka kanssa jakaa arki ja käydä baarissa, risteilyllä ja lähteä matkalle kauemmaksikin kuin lahden toiselle puolelle."

        Tästä huolimatta sinä et olisi missään nimessä seksuaalisesti kiinnostunut Darkkiksesta, mikä on täysin ymmärrettävää. Toivot, että "joku muu kuin sinä" -nainen kiinnostuisi Darkkiksesta, vaikka tiedät ettei näin tule ikinä tapahtumaan. "



        Touche!

        Naiset kieltävät palstalla totuudet naisten käytöksestä, mutta silti toteuttavat sitä käytöstä.

        Toinen asia, naiset eivät näe omassa käytöksessään mitään vikaa. Stellari tuolla ylhäällä haukkuu Darkkikselle vinoilijat ja sitten toteaa että:

        "Kyllähän minäkin olen sinun kustannuksellasi joskus vinoillut, mutta en todellakaan ilkeyksissäni, vaan ihan vain pelleilymielessä."

        Sittenhän stellari sun käytös on ihan OOKOO! Eikö olekkin naisena naisenlogiikalla kivaa! Onhan, onhan.


      • TotuusAbbedissa kirjoitti:

        "Minusta sinä olet palstalla niitä valitettavan harvoja miehiä, joka "ansaitsisi" saada parisuhteen ja minä toivon sydämeni pohjasta asti, että löytäisit mukavan naisen jonka kanssa jakaa arki ja käydä baarissa, risteilyllä ja lähteä matkalle kauemmaksikin kuin lahden toiselle puolelle."

        Tästä huolimatta sinä et olisi missään nimessä seksuaalisesti kiinnostunut Darkkiksesta, mikä on täysin ymmärrettävää. Toivot, että "joku muu kuin sinä" -nainen kiinnostuisi Darkkiksesta, vaikka tiedät ettei näin tule ikinä tapahtumaan.

        "Palstalle olisi parasta, että rekisteröityminen olisi pakollista tai edes vähintään vakinikin käyttö olisi pakollista."

        Ts. haluaisit että aidot, oikeat, ihmisten sisimpää kuvastavat heitot jäisivät sanomatta. Et haluaisi, että monet niistä aggressiivisista kommenteista, jotka luotaavat ihmisten aitoa sielunmaisemaa tulisivat sanotuiksi, ihan vain siksi että joku typerys saattaisi loukkaantua. En jaa samaa mielipidettä kanssasi, vaikka kunnioitankin sinua palstalaisena.

        "Jos palstailun haitat sinulle ovat suuremmat kuin hyödyt, niin silloin on itsellesi parempi lähteä palstalta tai vaikka pitää palstataukoa."

        Darkkikselle elämä saattaa olla muutenkin aika vaikeaa.

        Vastaan tähän myöhemmin.


      • Troll King Gasbrain kirjoitti:

        Jos täällä olisi rekisteröitymispakko, niin joutuisin muuten rekisteröimään aika pirun monta nimimerkkiä...

        Etkö voi käyttää vain yhtä nimimerkkiä, eikö se trollailu onnistu niinkin.

        Mitä saat trollailusta, teetkö sitä päivittäin? Saatko siitä ylemmyydentunnetta? Onko toisten pilkkaaminen sinun hupisi? Jos vastaat noihin kyllä ja ihan rehellisesti, pystytkö enää edes rehellisyyteen, niin miettisin miksi näin on?
        Oletko ollut kiusattu vai kiusaaja lapsena?

        Mikä pelkän trollaajan mielessä liikkuu, jos anti palstalle on vain trollailua, mitä siitä itselleen saa?


      • palstatrolli101
        femnerd kirjoitti:

        Etkö voi käyttää vain yhtä nimimerkkiä, eikö se trollailu onnistu niinkin.

        Mitä saat trollailusta, teetkö sitä päivittäin? Saatko siitä ylemmyydentunnetta? Onko toisten pilkkaaminen sinun hupisi? Jos vastaat noihin kyllä ja ihan rehellisesti, pystytkö enää edes rehellisyyteen, niin miettisin miksi näin on?
        Oletko ollut kiusattu vai kiusaaja lapsena?

        Mikä pelkän trollaajan mielessä liikkuu, jos anti palstalle on vain trollailua, mitä siitä itselleen saa?

        Kaikki turhantärkeyden alkulimassa liluminen, aatteelliset typerehtimiset, yhden totuuden torvet, väärät profeetat tai muut jankuttajat ovat mitä otollisin lähde naurulle.

        Se että joku voi mielensä pahoittaa, ei ole mikään argumentti.


      • palstatrolli101 kirjoitti:

        Kaikki turhantärkeyden alkulimassa liluminen, aatteelliset typerehtimiset, yhden totuuden torvet, väärät profeetat tai muut jankuttajat ovat mitä otollisin lähde naurulle.

        Se että joku voi mielensä pahoittaa, ei ole mikään argumentti.

        En puhunut mitään mielen pahoittamisesta, halusin vain tietää syyn.


      • snm,l.kjsgh kirjoitti:

        " "Minusta sinä olet palstalla niitä valitettavan harvoja miehiä, joka "ansaitsisi" saada parisuhteen ja minä toivon sydämeni pohjasta asti, että löytäisit mukavan naisen jonka kanssa jakaa arki ja käydä baarissa, risteilyllä ja lähteä matkalle kauemmaksikin kuin lahden toiselle puolelle."

        Tästä huolimatta sinä et olisi missään nimessä seksuaalisesti kiinnostunut Darkkiksesta, mikä on täysin ymmärrettävää. Toivot, että "joku muu kuin sinä" -nainen kiinnostuisi Darkkiksesta, vaikka tiedät ettei näin tule ikinä tapahtumaan. "



        Touche!

        Naiset kieltävät palstalla totuudet naisten käytöksestä, mutta silti toteuttavat sitä käytöstä.

        Toinen asia, naiset eivät näe omassa käytöksessään mitään vikaa. Stellari tuolla ylhäällä haukkuu Darkkikselle vinoilijat ja sitten toteaa että:

        "Kyllähän minäkin olen sinun kustannuksellasi joskus vinoillut, mutta en todellakaan ilkeyksissäni, vaan ihan vain pelleilymielessä."

        Sittenhän stellari sun käytös on ihan OOKOO! Eikö olekkin naisena naisenlogiikalla kivaa! Onhan, onhan.

        Tarkoitan, etten oikeasti ole koskaan tarkoittanut noilla vinoiluviesteilläni mitään pahaa, vaan huumorista on ollut kysymys. Tietystihän tämä on aina vähän vaarallisilla vesillä liikkumista, sillä varsinkin nettikirjoittelussa voi joku toinen ymmärtää asiat eri tavoin. En jatkaisi vinoilua, jos huomaisin, ettei kohde ymmärrä huumoriani ja aiheuttaisin hänelle pahaa mieltä. Varmahan en voi olla, mitä mieltä darkkis itse on kirjoituksistani ollut, mutta toivottavasti ymmärtää sen pelkäksi hyväntahtoiseksi naljailuksi. Toki täällä välillä on ollut myös semmoisia aidosti ilkeään sävyyn kirjoitettuja viestejä, mutta minussa ne ainakin herättää enempi antipatiaa niiden kirjoittajaa kuin kohdetta kohtaan.


      • TotuusAbbedissa kirjoitti:

        "Minusta sinä olet palstalla niitä valitettavan harvoja miehiä, joka "ansaitsisi" saada parisuhteen ja minä toivon sydämeni pohjasta asti, että löytäisit mukavan naisen jonka kanssa jakaa arki ja käydä baarissa, risteilyllä ja lähteä matkalle kauemmaksikin kuin lahden toiselle puolelle."

        Tästä huolimatta sinä et olisi missään nimessä seksuaalisesti kiinnostunut Darkkiksesta, mikä on täysin ymmärrettävää. Toivot, että "joku muu kuin sinä" -nainen kiinnostuisi Darkkiksesta, vaikka tiedät ettei näin tule ikinä tapahtumaan.

        "Palstalle olisi parasta, että rekisteröityminen olisi pakollista tai edes vähintään vakinikin käyttö olisi pakollista."

        Ts. haluaisit että aidot, oikeat, ihmisten sisimpää kuvastavat heitot jäisivät sanomatta. Et haluaisi, että monet niistä aggressiivisista kommenteista, jotka luotaavat ihmisten aitoa sielunmaisemaa tulisivat sanotuiksi, ihan vain siksi että joku typerys saattaisi loukkaantua. En jaa samaa mielipidettä kanssasi, vaikka kunnioitankin sinua palstalaisena.

        "Jos palstailun haitat sinulle ovat suuremmat kuin hyödyt, niin silloin on itsellesi parempi lähteä palstalta tai vaikka pitää palstataukoa."

        Darkkikselle elämä saattaa olla muutenkin aika vaikeaa.

        "Tästä huolimatta sinä et olisi missään nimessä seksuaalisesti kiinnostunut Darkkiksesta, mikä on täysin ymmärrettävää. Toivot, että "joku muu kuin sinä" -nainen kiinnostuisi Darkkiksesta, vaikka tiedät ettei näin tule ikinä tapahtumaan."

        - Teet olettamuksen minusta. En ole kenestäkään palstalaisesta seksuaalisesti kiinnostunut. En ole kenenkään palstalaisen tai irl yhdenkään miehen kanssa kykenevä menemään sänkyyn, ellen olisi seurustellut ko. miehen kanssa.
        - Toivottavasti en pelästytä Dark.Feariä (ellei ole jo palstalta poistunut), koska seurustelumielessä olisin kiinnostunut juuri siksi, että DF on mukava, symppis ja avarakatseinen.
        - Miksen saisi toivoa, että se olisi joku muu kuin minä? En asu Turussa, olen Dark.Feariä vanhempi, olen ruma ja lihava. En usko, että DF olisi minusta kiinnostunut seksuaalisesti tai seurustelumielessä.

        "Ts. haluaisit että aidot, oikeat, ihmisten sisimpää kuvastavat heitot jäisivät sanomatta. Et haluaisi, että monet niistä aggressiivisista kommenteista, jotka luotaavat ihmisten aitoa sielunmaisemaa tulisivat sanotuiksi, ihan vain siksi että joku typerys saattaisi loukkaantua"

        - Onko kaikki heitot edes aitoja? Mielipiteitä tottakai täällä saa ilmaista, sitähän keskustelu myös sisältää.
        Tarvitseeko sen olla agressiivista? Onko se agressiivista irl näillä ihmisillä jotka tekevät sitä täällä? Miksi täällä olisi "pakko" toimia toisin kuin irl?
        Jos agression purkaminen täällä estää sen purkaantumisen irl niin mieluummin täällä.
        Miksi pitää loukata toista ihmistä, toisen mielipiteitä? Vaikka haukkuisit kuinka, se ei tule muuttamaan toisen mielipidettä niinkuin toinen ei saa muutettua sinun mielipiteitäsi. Silloin keskustelu muuttuu huutamiseksi ja mitä iloa tai hyötyä siitä on. Jos sekin on omaa hupia, niin... no en ymmärrä eikä sitä minun tarvitsekaan ymmärtää.

        "Darkkikselle elämä saattaa olla muutenkin aika vaikeaa."

        - Niin, entä sitten? Ei elämä ruusuilla tanssimista olekaan. Joillekin se "elämä" heittää pa*kaa niskaan enemmän kuin muille. Ne, joilla elämä on ollut pääsääntöisesti helppoa, niin onneksi olkoon! Kaikilla näin ei ole, ja heille neuvo "ota itseäsi niskasta kiinni" on hyödytön ja aliarvioiva.


      • snm,l.kjsgh kirjoitti:

        " "Minusta sinä olet palstalla niitä valitettavan harvoja miehiä, joka "ansaitsisi" saada parisuhteen ja minä toivon sydämeni pohjasta asti, että löytäisit mukavan naisen jonka kanssa jakaa arki ja käydä baarissa, risteilyllä ja lähteä matkalle kauemmaksikin kuin lahden toiselle puolelle."

        Tästä huolimatta sinä et olisi missään nimessä seksuaalisesti kiinnostunut Darkkiksesta, mikä on täysin ymmärrettävää. Toivot, että "joku muu kuin sinä" -nainen kiinnostuisi Darkkiksesta, vaikka tiedät ettei näin tule ikinä tapahtumaan. "



        Touche!

        Naiset kieltävät palstalla totuudet naisten käytöksestä, mutta silti toteuttavat sitä käytöstä.

        Toinen asia, naiset eivät näe omassa käytöksessään mitään vikaa. Stellari tuolla ylhäällä haukkuu Darkkikselle vinoilijat ja sitten toteaa että:

        "Kyllähän minäkin olen sinun kustannuksellasi joskus vinoillut, mutta en todellakaan ilkeyksissäni, vaan ihan vain pelleilymielessä."

        Sittenhän stellari sun käytös on ihan OOKOO! Eikö olekkin naisena naisenlogiikalla kivaa! Onhan, onhan.

        " "Minusta sinä olet palstalla niitä valitettavan harvoja miehiä, joka "ansaitsisi" saada parisuhteen ja minä toivon sydämeni pohjasta asti, että löytäisit mukavan naisen jonka kanssa jakaa arki ja käydä baarissa, risteilyllä ja lähteä matkalle kauemmaksikin kuin lahden toiselle puolelle."

        ""Tästä huolimatta sinä et olisi missään nimessä seksuaalisesti kiinnostunut Darkkiksesta, mikä on täysin ymmärrettävää. Toivot, että "joku muu kuin sinä" -nainen kiinnostuisi Darkkiksesta, vaikka tiedät ettei näin tule ikinä tapahtumaan. "

        "Touche!

        Naiset kieltävät palstalla totuudet naisten käytöksestä, mutta silti toteuttavat sitä käytöstä."

        - Aivan varmana DF:stä kiinnostuisivat naiset, jos hän vain uskaltaisi lähteä baariin.
        - Kielsinkö tässä joidenkin naisten käytöksen? Jos, niin missä?
        Kuten jo TotuusAbbedissallekin vastasin, mutta toisto on opintojen äiti. Minä_en_toteuta_sitä_käytöstä!


      • femnerd kirjoitti:

        "Tästä huolimatta sinä et olisi missään nimessä seksuaalisesti kiinnostunut Darkkiksesta, mikä on täysin ymmärrettävää. Toivot, että "joku muu kuin sinä" -nainen kiinnostuisi Darkkiksesta, vaikka tiedät ettei näin tule ikinä tapahtumaan."

        - Teet olettamuksen minusta. En ole kenestäkään palstalaisesta seksuaalisesti kiinnostunut. En ole kenenkään palstalaisen tai irl yhdenkään miehen kanssa kykenevä menemään sänkyyn, ellen olisi seurustellut ko. miehen kanssa.
        - Toivottavasti en pelästytä Dark.Feariä (ellei ole jo palstalta poistunut), koska seurustelumielessä olisin kiinnostunut juuri siksi, että DF on mukava, symppis ja avarakatseinen.
        - Miksen saisi toivoa, että se olisi joku muu kuin minä? En asu Turussa, olen Dark.Feariä vanhempi, olen ruma ja lihava. En usko, että DF olisi minusta kiinnostunut seksuaalisesti tai seurustelumielessä.

        "Ts. haluaisit että aidot, oikeat, ihmisten sisimpää kuvastavat heitot jäisivät sanomatta. Et haluaisi, että monet niistä aggressiivisista kommenteista, jotka luotaavat ihmisten aitoa sielunmaisemaa tulisivat sanotuiksi, ihan vain siksi että joku typerys saattaisi loukkaantua"

        - Onko kaikki heitot edes aitoja? Mielipiteitä tottakai täällä saa ilmaista, sitähän keskustelu myös sisältää.
        Tarvitseeko sen olla agressiivista? Onko se agressiivista irl näillä ihmisillä jotka tekevät sitä täällä? Miksi täällä olisi "pakko" toimia toisin kuin irl?
        Jos agression purkaminen täällä estää sen purkaantumisen irl niin mieluummin täällä.
        Miksi pitää loukata toista ihmistä, toisen mielipiteitä? Vaikka haukkuisit kuinka, se ei tule muuttamaan toisen mielipidettä niinkuin toinen ei saa muutettua sinun mielipiteitäsi. Silloin keskustelu muuttuu huutamiseksi ja mitä iloa tai hyötyä siitä on. Jos sekin on omaa hupia, niin... no en ymmärrä eikä sitä minun tarvitsekaan ymmärtää.

        "Darkkikselle elämä saattaa olla muutenkin aika vaikeaa."

        - Niin, entä sitten? Ei elämä ruusuilla tanssimista olekaan. Joillekin se "elämä" heittää pa*kaa niskaan enemmän kuin muille. Ne, joilla elämä on ollut pääsääntöisesti helppoa, niin onneksi olkoon! Kaikilla näin ei ole, ja heille neuvo "ota itseäsi niskasta kiinni" on hyödytön ja aliarvioiva.

        No tällä palstalla onkin tyypillistä just aina se, että ne toiset tekevät susta niitä oletuksia ja luulevat sitten itse oikein vuorenvarmasti asian olevan just niin kuin he olettavat sen olevan.

        Et sä mua pelästytä, en ole vielä poistunut palstalta. Ja vaikka poistuisinkin, niin kyllä mä silti aina välillä voin käydä täällä jotain kirjoittelemassa, mutta en vaan jaksa enää niin paljoa aikaa tällä palstalla viettää kun mitä aikaisemmin.


      • DarkFear kirjoitti:

        No tällä palstalla onkin tyypillistä just aina se, että ne toiset tekevät susta niitä oletuksia ja luulevat sitten itse oikein vuorenvarmasti asian olevan just niin kuin he olettavat sen olevan.

        Et sä mua pelästytä, en ole vielä poistunut palstalta. Ja vaikka poistuisinkin, niin kyllä mä silti aina välillä voin käydä täällä jotain kirjoittelemassa, mutta en vaan jaksa enää niin paljoa aikaa tällä palstalla viettää kun mitä aikaisemmin.

        Hyvä, etten pelästyttänyt :-)

        Mutta minä todella uskon, että saisit parisuhteen, jos kävisit vaikkapa baarissa.

        Ihan sama juttu. En itsekkään jaksa enää palstailla niin hirveästi kuin ennen juuri palstan ilmapiiriin muututtua kielteisemmäksi ja ilkeämmäksi.
        Vähentäminen on ihan hyväkin itselleni. En varmaankaan lopeta täysin, ainakaan vielä, mutta haluaisinkin vähentää palstailua ja nyt siihen olisi hyvä mahdollisuus.


      • TotuusAbbedissa
        femnerd kirjoitti:

        "Tästä huolimatta sinä et olisi missään nimessä seksuaalisesti kiinnostunut Darkkiksesta, mikä on täysin ymmärrettävää. Toivot, että "joku muu kuin sinä" -nainen kiinnostuisi Darkkiksesta, vaikka tiedät ettei näin tule ikinä tapahtumaan."

        - Teet olettamuksen minusta. En ole kenestäkään palstalaisesta seksuaalisesti kiinnostunut. En ole kenenkään palstalaisen tai irl yhdenkään miehen kanssa kykenevä menemään sänkyyn, ellen olisi seurustellut ko. miehen kanssa.
        - Toivottavasti en pelästytä Dark.Feariä (ellei ole jo palstalta poistunut), koska seurustelumielessä olisin kiinnostunut juuri siksi, että DF on mukava, symppis ja avarakatseinen.
        - Miksen saisi toivoa, että se olisi joku muu kuin minä? En asu Turussa, olen Dark.Feariä vanhempi, olen ruma ja lihava. En usko, että DF olisi minusta kiinnostunut seksuaalisesti tai seurustelumielessä.

        "Ts. haluaisit että aidot, oikeat, ihmisten sisimpää kuvastavat heitot jäisivät sanomatta. Et haluaisi, että monet niistä aggressiivisista kommenteista, jotka luotaavat ihmisten aitoa sielunmaisemaa tulisivat sanotuiksi, ihan vain siksi että joku typerys saattaisi loukkaantua"

        - Onko kaikki heitot edes aitoja? Mielipiteitä tottakai täällä saa ilmaista, sitähän keskustelu myös sisältää.
        Tarvitseeko sen olla agressiivista? Onko se agressiivista irl näillä ihmisillä jotka tekevät sitä täällä? Miksi täällä olisi "pakko" toimia toisin kuin irl?
        Jos agression purkaminen täällä estää sen purkaantumisen irl niin mieluummin täällä.
        Miksi pitää loukata toista ihmistä, toisen mielipiteitä? Vaikka haukkuisit kuinka, se ei tule muuttamaan toisen mielipidettä niinkuin toinen ei saa muutettua sinun mielipiteitäsi. Silloin keskustelu muuttuu huutamiseksi ja mitä iloa tai hyötyä siitä on. Jos sekin on omaa hupia, niin... no en ymmärrä eikä sitä minun tarvitsekaan ymmärtää.

        "Darkkikselle elämä saattaa olla muutenkin aika vaikeaa."

        - Niin, entä sitten? Ei elämä ruusuilla tanssimista olekaan. Joillekin se "elämä" heittää pa*kaa niskaan enemmän kuin muille. Ne, joilla elämä on ollut pääsääntöisesti helppoa, niin onneksi olkoon! Kaikilla näin ei ole, ja heille neuvo "ota itseäsi niskasta kiinni" on hyödytön ja aliarvioiva.

        "seurustelumielessä olisin kiinnostunut juuri siksi, että DF on mukava, symppis ja avarakatseinen"

        Olet jotenkin sitten onnistunut ohittamaan mielessäsi kaikki todisteet siitä, että DarkFear on avarakatseisuudessaan lähinnä tyypillisen kotiseudun negatiivisen militaristijuntin alapuolella. Kaikki on okei paitsi jos olet mistään DF:n kanssa eri mieltä.

        Symppis kyllä joo. Varmaan eniten kirosanoja kenenkään palstalaisen viesteissä. Tämä siis menee kirkkaasti ohi naistenhaukkujista ja muista. Ihan vaan muistutukseksi.

        Mukava? Toisin sanoen sinulle riittää se, että tyyppi kollektiivisesti haukkuu miehiä ja ylistää naisia kategorioimatta millään muilla kriteereillä? Oletko nyt ihan oikeasti lukenut yhtään mitään muuta niistä DF:n viesteistä kuin ne osuudet missä DF selittää miten mieltää itsensä? Vaikka siis totuus olisi ihan toinen...

        "Miksi pitää loukata toista ihmistä, toisen mielipiteitä? Vaikka haukkuisit kuinka, se ei tule muuttamaan toisen mielipidettä niinkuin toinen ei saa muutettua sinun mielipiteitäsi."

        Tuleva poikaystäväsi, kaljuuntuva inttäjä on malliesimerkki mukavasta ja maltillisesta keskustelukumppanista, joka arvostaa vilpittömästi toisten mielipiteitä ja tykkää kehittää itseään omaksumalla vastapuolen näkökantojen hyvät pointit ajatuksiinsa.


      • 15+17
        TotuusAbbedissa kirjoitti:

        "seurustelumielessä olisin kiinnostunut juuri siksi, että DF on mukava, symppis ja avarakatseinen"

        Olet jotenkin sitten onnistunut ohittamaan mielessäsi kaikki todisteet siitä, että DarkFear on avarakatseisuudessaan lähinnä tyypillisen kotiseudun negatiivisen militaristijuntin alapuolella. Kaikki on okei paitsi jos olet mistään DF:n kanssa eri mieltä.

        Symppis kyllä joo. Varmaan eniten kirosanoja kenenkään palstalaisen viesteissä. Tämä siis menee kirkkaasti ohi naistenhaukkujista ja muista. Ihan vaan muistutukseksi.

        Mukava? Toisin sanoen sinulle riittää se, että tyyppi kollektiivisesti haukkuu miehiä ja ylistää naisia kategorioimatta millään muilla kriteereillä? Oletko nyt ihan oikeasti lukenut yhtään mitään muuta niistä DF:n viesteistä kuin ne osuudet missä DF selittää miten mieltää itsensä? Vaikka siis totuus olisi ihan toinen...

        "Miksi pitää loukata toista ihmistä, toisen mielipiteitä? Vaikka haukkuisit kuinka, se ei tule muuttamaan toisen mielipidettä niinkuin toinen ei saa muutettua sinun mielipiteitäsi."

        Tuleva poikaystäväsi, kaljuuntuva inttäjä on malliesimerkki mukavasta ja maltillisesta keskustelukumppanista, joka arvostaa vilpittömästi toisten mielipiteitä ja tykkää kehittää itseään omaksumalla vastapuolen näkökantojen hyvät pointit ajatuksiinsa.

        Musta tuntuu, että DF:n kirosanat yms. johtuu vaan siitä , että hän joutuu ns. "puolustus asemaan" ja kokee kimppuunsa hyökätään kokoajan. Varmaan DF voisi olla vastaavasti ihan asiallinen samoista aiheista keskustellessa, jos ei kokisi olevansa hyökkäyksen alla. Sitäpaitsi ihan turhaan sitä edes keskustelemaan trollaajien kanssa, parempi kun ei noteerais ollenkaan kuten tuolla aiemmin jo sanottiin.


      • Troll King Gasbrain
        femnerd kirjoitti:

        Etkö voi käyttää vain yhtä nimimerkkiä, eikö se trollailu onnistu niinkin.

        Mitä saat trollailusta, teetkö sitä päivittäin? Saatko siitä ylemmyydentunnetta? Onko toisten pilkkaaminen sinun hupisi? Jos vastaat noihin kyllä ja ihan rehellisesti, pystytkö enää edes rehellisyyteen, niin miettisin miksi näin on?
        Oletko ollut kiusattu vai kiusaaja lapsena?

        Mikä pelkän trollaajan mielessä liikkuu, jos anti palstalle on vain trollailua, mitä siitä itselleen saa?

        Pitäähän sitä harrastuksia olla. Trollaaminen on kaunokirjallisuuden laji, kuten vaikkapa romaani tai runous tai näytelmä.


      • Yön Kaspar
        Troll King Gasbrain kirjoitti:

        Pitäähän sitä harrastuksia olla. Trollaaminen on kaunokirjallisuuden laji, kuten vaikkapa romaani tai runous tai näytelmä.

        Tai vessan seinän raapustukset.


      • 15+17 kirjoitti:

        Musta tuntuu, että DF:n kirosanat yms. johtuu vaan siitä , että hän joutuu ns. "puolustus asemaan" ja kokee kimppuunsa hyökätään kokoajan. Varmaan DF voisi olla vastaavasti ihan asiallinen samoista aiheista keskustellessa, jos ei kokisi olevansa hyökkäyksen alla. Sitäpaitsi ihan turhaan sitä edes keskustelemaan trollaajien kanssa, parempi kun ei noteerais ollenkaan kuten tuolla aiemmin jo sanottiin.

        Niin tästä se mun kirosanojen ja huutomerkkien käyttö pelkästään johtuu, kun nämä suvaitsemattomat paskapäät ovat aina täällä hyökkäämässä mun kimppuuni ja haukkumassa mua aina milloin mistäkin asiasta, eli se on täysin heidän omaa syytään, kun eivät itse osaa koskaan keskustella täällä asiallisesti.


      • Hämärän rajoilta
        Yön Kaspar kirjoitti:

        Tai vessan seinän raapustukset.

        Näitäkään ei pidä väheksyä! Toisinaan jos tulee hyviä mieleen, kirjoittelen itsekin.

        Luonnollisesti lyijykynällä ja sellaiseen pintaan, joka ei ime väriä: olen taiteilija, en vandaali.


      • femnerd kirjoitti:

        Hyvä, etten pelästyttänyt :-)

        Mutta minä todella uskon, että saisit parisuhteen, jos kävisit vaikkapa baarissa.

        Ihan sama juttu. En itsekkään jaksa enää palstailla niin hirveästi kuin ennen juuri palstan ilmapiiriin muututtua kielteisemmäksi ja ilkeämmäksi.
        Vähentäminen on ihan hyväkin itselleni. En varmaankaan lopeta täysin, ainakaan vielä, mutta haluaisinkin vähentää palstailua ja nyt siihen olisi hyvä mahdollisuus.

        No ongelma on vaan siinä, että kun en yksin halua koskaan noihin baareihin mennä, kun kuitenkin ihmiset ajattelisivat siitä kaikkea negatiivista. Eikä kyllä naiset kuitenkaan tulisi juttelemaan siellä yksin olevalle nuorelle miehelle, koska heidän mielestä miehellä täytyy kyllä olla kaveriseuraa baarissa mukana.

        Harmittaa tosin siinä mielessä jättää tämä palsta, kun täällä saa kuitenkin aina sitä aikaa hyvin kulumaan. Mutta ei sitä taas viitsi sellaisella palstalla aikaa kovin paljoa viettää, jossa keskustelu on koko ajan ala-arvoista ja epäasiallista.


      • TotuusAbbedissa kirjoitti:

        "seurustelumielessä olisin kiinnostunut juuri siksi, että DF on mukava, symppis ja avarakatseinen"

        Olet jotenkin sitten onnistunut ohittamaan mielessäsi kaikki todisteet siitä, että DarkFear on avarakatseisuudessaan lähinnä tyypillisen kotiseudun negatiivisen militaristijuntin alapuolella. Kaikki on okei paitsi jos olet mistään DF:n kanssa eri mieltä.

        Symppis kyllä joo. Varmaan eniten kirosanoja kenenkään palstalaisen viesteissä. Tämä siis menee kirkkaasti ohi naistenhaukkujista ja muista. Ihan vaan muistutukseksi.

        Mukava? Toisin sanoen sinulle riittää se, että tyyppi kollektiivisesti haukkuu miehiä ja ylistää naisia kategorioimatta millään muilla kriteereillä? Oletko nyt ihan oikeasti lukenut yhtään mitään muuta niistä DF:n viesteistä kuin ne osuudet missä DF selittää miten mieltää itsensä? Vaikka siis totuus olisi ihan toinen...

        "Miksi pitää loukata toista ihmistä, toisen mielipiteitä? Vaikka haukkuisit kuinka, se ei tule muuttamaan toisen mielipidettä niinkuin toinen ei saa muutettua sinun mielipiteitäsi."

        Tuleva poikaystäväsi, kaljuuntuva inttäjä on malliesimerkki mukavasta ja maltillisesta keskustelukumppanista, joka arvostaa vilpittömästi toisten mielipiteitä ja tykkää kehittää itseään omaksumalla vastapuolen näkökantojen hyvät pointit ajatuksiinsa.

        "DarkFear on avarakatseisuudessaan lähinnä tyypillisen kotiseudun negatiivisen militaristijuntin alapuolella. Kaikki on okei paitsi jos olet mistään DF:n kanssa eri mieltä."

        -Sen eriävän mielipiteen voi ilmaista DF:lle muutenkin kuin samaan hengenvetoon haukkumalla, joka on tämän palstan aika vakiotyyli.
        Etkä ymmärtänyt mitä avarakatseisuudella edes tarkoitin ja miten voisitkaaan ymmärtää.
        Miten niin mistään eri mieltä? Kyse on ollut 1) yksinään lähtemisestä, 2) sivariudesta ja 3) kaljuuntumisesta. Näiden ulkopuolelle jää aika lailla asioita joista olla samaa tai eri mieltä.

        "Symppis kyllä joo. Varmaan eniten kirosanoja kenenkään palstalaisen viesteissä. Tämä siis menee kirkkaasti ohi naistenhaukkujista ja muista."

        - Niin, symppis. Kiroilua on silloin, kun DF:n mielipiteitä eivät muut ymmärrä ja se ymmärtämättömyys vielä ilmaistaan haukkumalla vaikka miksi.
        Nikkisi perusteella oletan, että olet nainen. Kumpikohan tuntuu naisena pahemmalta, kirosanat vai mm. seuraavat:
        "Kyllä tämä naisten kiihottuminen miehen erittäisä on mielestäni selvä todista kuinka saastaisia ja likaisia naiset pohjimmiltaan ovat. Kuin koiria jotka syövät vaikka omaa oksennustaan." tai
        "Seksiä huomattavasti ihanampaa olisi työntää sinulle hehkuva rautakanki pilluun, ruoskia koko kroppasi vereslihalle ja lopuksi polttaa elävältä"
        Mutta sinähän et olekaan nainen, joten ymmärrätkö eron kiroilun ja tällaisen täynnä vihaa olevan tekstin välillä?

        "tyyppi kollektiivisesti haukkuu miehiä ja ylistää naisia kategorioimatta millään muilla kriteereillä"
        - En ole ihan varma ymmärsinkö kohdan oikein, mutta minusta on päinvastoin oudointa täällä se, että noihin edellä mainitsemiini misogynisiin lauseisiin harva mies ottaa suoraan kantaa paitsi olemalla samaa mieltä. Tiedän, että kaikki miehet eivät ole samaa mieltä kuin NAS ym. mutta jollain lailla sekin, että nuo jätetään huomiotta tuntuu puoltavana.
        Ei DF hauku kuin niitä, jotka ovat misogynisiä, vai tarkoitatko, että kaikki miehet täällä ovat misogynisiä.
        Kollektiivisesti haukkuu miehiä? Haukkumalla niitä, jotka ovat eri mieltä on kollektiivista haukkumista. Mutta ei kai kaikki miehet ole eri mieltä DF:n kanssa.
        Kategorioimatta naisia? On DF ollut sitä mieltä, että yh-nainen ei ole huono, vaikka onkin lapsia.

        "Tuleva poikaystäväsi, kaljuuntuva inttäjä"
        - :-DDD
        - Oh-hoh! Sieltä sitä kummallista oletusta taas pukkaa! Montako kertaa taas tämäkin pitää sanoa: olen liian vanha, ruma ja lihava jotta DF ,tai kukaan muukaan, pystyisi olemaan seurustelumielessä kiinnostunut.

        Se DF, joka hermostuu itsensä haukkumisesta ja siitä, että omia valintoja ei ymmärretä, on eri ihminen, kuin se DF, jonka kanssa keskustelee normaalisti eli haukkumatta ja aliarvioimatta. Niin sitä on yleensä tapana irl keskustella ihmisten kanssa. En rupea haukkumaan ja pitämään älyttöminä toisen valintoja tai mielipiteitä, elleivät ne ole lainvastaisia tai loukkaavia.


      • femnerd kirjoitti:

        "DarkFear on avarakatseisuudessaan lähinnä tyypillisen kotiseudun negatiivisen militaristijuntin alapuolella. Kaikki on okei paitsi jos olet mistään DF:n kanssa eri mieltä."

        -Sen eriävän mielipiteen voi ilmaista DF:lle muutenkin kuin samaan hengenvetoon haukkumalla, joka on tämän palstan aika vakiotyyli.
        Etkä ymmärtänyt mitä avarakatseisuudella edes tarkoitin ja miten voisitkaaan ymmärtää.
        Miten niin mistään eri mieltä? Kyse on ollut 1) yksinään lähtemisestä, 2) sivariudesta ja 3) kaljuuntumisesta. Näiden ulkopuolelle jää aika lailla asioita joista olla samaa tai eri mieltä.

        "Symppis kyllä joo. Varmaan eniten kirosanoja kenenkään palstalaisen viesteissä. Tämä siis menee kirkkaasti ohi naistenhaukkujista ja muista."

        - Niin, symppis. Kiroilua on silloin, kun DF:n mielipiteitä eivät muut ymmärrä ja se ymmärtämättömyys vielä ilmaistaan haukkumalla vaikka miksi.
        Nikkisi perusteella oletan, että olet nainen. Kumpikohan tuntuu naisena pahemmalta, kirosanat vai mm. seuraavat:
        "Kyllä tämä naisten kiihottuminen miehen erittäisä on mielestäni selvä todista kuinka saastaisia ja likaisia naiset pohjimmiltaan ovat. Kuin koiria jotka syövät vaikka omaa oksennustaan." tai
        "Seksiä huomattavasti ihanampaa olisi työntää sinulle hehkuva rautakanki pilluun, ruoskia koko kroppasi vereslihalle ja lopuksi polttaa elävältä"
        Mutta sinähän et olekaan nainen, joten ymmärrätkö eron kiroilun ja tällaisen täynnä vihaa olevan tekstin välillä?

        "tyyppi kollektiivisesti haukkuu miehiä ja ylistää naisia kategorioimatta millään muilla kriteereillä"
        - En ole ihan varma ymmärsinkö kohdan oikein, mutta minusta on päinvastoin oudointa täällä se, että noihin edellä mainitsemiini misogynisiin lauseisiin harva mies ottaa suoraan kantaa paitsi olemalla samaa mieltä. Tiedän, että kaikki miehet eivät ole samaa mieltä kuin NAS ym. mutta jollain lailla sekin, että nuo jätetään huomiotta tuntuu puoltavana.
        Ei DF hauku kuin niitä, jotka ovat misogynisiä, vai tarkoitatko, että kaikki miehet täällä ovat misogynisiä.
        Kollektiivisesti haukkuu miehiä? Haukkumalla niitä, jotka ovat eri mieltä on kollektiivista haukkumista. Mutta ei kai kaikki miehet ole eri mieltä DF:n kanssa.
        Kategorioimatta naisia? On DF ollut sitä mieltä, että yh-nainen ei ole huono, vaikka onkin lapsia.

        "Tuleva poikaystäväsi, kaljuuntuva inttäjä"
        - :-DDD
        - Oh-hoh! Sieltä sitä kummallista oletusta taas pukkaa! Montako kertaa taas tämäkin pitää sanoa: olen liian vanha, ruma ja lihava jotta DF ,tai kukaan muukaan, pystyisi olemaan seurustelumielessä kiinnostunut.

        Se DF, joka hermostuu itsensä haukkumisesta ja siitä, että omia valintoja ei ymmärretä, on eri ihminen, kuin se DF, jonka kanssa keskustelee normaalisti eli haukkumatta ja aliarvioimatta. Niin sitä on yleensä tapana irl keskustella ihmisten kanssa. En rupea haukkumaan ja pitämään älyttöminä toisen valintoja tai mielipiteitä, elleivät ne ole lainvastaisia tai loukkaavia.

        Ei ne tämän palstan idiootit osaa koskaan asiallisesti keskustella, kun ovat niin suvaitsemattomia ja ahdasmielisiä juntteja.

        Mä voisin kyllä keskustella täällä asiallisesti ilman kiroilua, mutta kun se vastapuoli on aina ne kirosanat ansainnut omalla huonolla käytösellään mua kohtaan.


      • Pidän
        Yön Kaspar kirjoitti:

        Tai vessan seinän raapustukset.

        kaunokirjallisista viittauksista


    • älä lähde!!!

      Pari palstan päähäiriöistä häirikköä yrittää savustaa kaikki asiallisemmat keskustelijat pois palstalta. En luovuta. Älä siis sinäkään.

      Kiusaajat saavat lähteä, ei kiusatut. Nämä huorittelijat naisvihaiset hullut ovat kiusaajia. He ovat onnettomia eivätkä tahdo hyvää kenellekään. He eivät ymmärrä että sitä niittää mitä kylvää.

    • En tiedä miten ihmiset suhtautuu näihin foorumeihin mutta musta täällä on kiva käydä silloin tällöin muttei jatkuvasti - koska kuten Kauniit ja rohkeat, niin samat jutut toistuu aika paljon täälläkin jolloin kauheasti ei ole menettänyt jos on poissa viikon tai kuukausiakin, vaan nopeasti pääsee (usein "valitettavasti" -termillä höystettynä) juoneen mukaan... toivon mukaan kuitenkin monet ovat pariutuneet sillä välin ja uusiakin meemejä/aiheita/tyyppejä on!

      Jonkinlainen addiktio varmaan kyseessä jos pakko päivystää joka päivä täällä, tauko voi tehdä terää... eikä minkään tarvi olla lopullista, aina voi tulla takaisin uusin ajatuksin ja huomioin, kun on kokeillut jotain muuta välillä.

      • mies 86

        Just äskettäin pistin itsekin merkille että sua näkee aika harvoin täällä mutta sitten taas putkahdat jostain esiin, vähän niinkuin esim. TheOne... ootko kauankin tällä palstalla pyörinyt?


      • mies 86 kirjoitti:

        Just äskettäin pistin itsekin merkille että sua näkee aika harvoin täällä mutta sitten taas putkahdat jostain esiin, vähän niinkuin esim. TheOne... ootko kauankin tällä palstalla pyörinyt?

        Aika harvoin jaksan vastailla mihinkään, vaikka käyn (ja olen käynyt joitain vuosia) melko usein lukemassa... oon huomannut, että kun käy sopivan harvoin niin kukaan ei muista ja ei tule osaksi ns. palstahahmoja ;) Hyvä vai huono juttu, sitä en tiedä.

        Joskus sitä vaan sitten tulee kirjoitetlua jotain, ja silloin on kivempi olla rekisteröity tavaramerkki (TM) koska se pistää vähän miettimään että mitä oikein kirjoittaa, että ehkä mullakin on joku suunnitelma tässä...


      • silverfire kirjoitti:

        Aika harvoin jaksan vastailla mihinkään, vaikka käyn (ja olen käynyt joitain vuosia) melko usein lukemassa... oon huomannut, että kun käy sopivan harvoin niin kukaan ei muista ja ei tule osaksi ns. palstahahmoja ;) Hyvä vai huono juttu, sitä en tiedä.

        Joskus sitä vaan sitten tulee kirjoitetlua jotain, ja silloin on kivempi olla rekisteröity tavaramerkki (TM) koska se pistää vähän miettimään että mitä oikein kirjoittaa, että ehkä mullakin on joku suunnitelma tässä...

        ...niin, täytyy vielä myöntää: ehkä 80% tulee kirjoiteltua ns. puskista, kuten "Bob's your uncle -kommentti nabobin nimeen liittyen ;) Jos olit se sama mies86 joka sitä kommentoi...

        Eli lähinnä huumoripläjäykset tulee kirjoiteltua anonyymisti, jostain syystä.


      • mies 86
        silverfire kirjoitti:

        ...niin, täytyy vielä myöntää: ehkä 80% tulee kirjoiteltua ns. puskista, kuten "Bob's your uncle -kommentti nabobin nimeen liittyen ;) Jos olit se sama mies86 joka sitä kommentoi...

        Eli lähinnä huumoripläjäykset tulee kirjoiteltua anonyymisti, jostain syystä.

        Ai, se :) No ehdinkin jo miettiä että kukahan sitäkin mahtoi digata. Nabob on vähän lohduton tapaus sinänsä, että se on luultavasti se sama Surunveri-niminen heppu joka joskus viime vuoden alkukesästä päivysti täällä aamusta ilmaan copypastaamassa omaa seuranhakuilmoitustaan kymmeniä kertoja päivässä. Joskus joku halusikin tavata, mutta sitten kaveri taas torjui nämä.

        Itsekin kirjoitan huumoripläjäykset usein eri nimimerkin takaa, tällä omalla vakkarinikilläni pyrin yleensä pitämään asialinjan. Mutta olen kyllä myöntänyt trollailleeni täällä parilla muullakin nikillä, ei se nyt mun omalla kohdallani niin justiinsa ole...


      • puskista huutelua
        silverfire kirjoitti:

        ...niin, täytyy vielä myöntää: ehkä 80% tulee kirjoiteltua ns. puskista, kuten "Bob's your uncle -kommentti nabobin nimeen liittyen ;) Jos olit se sama mies86 joka sitä kommentoi...

        Eli lähinnä huumoripläjäykset tulee kirjoiteltua anonyymisti, jostain syystä.

        Vaikka en usein palstalla käykään, on Silverfiren kommentit tullut huomattua. Tykkään tyylistä.


      • mies 86
        puskista huutelua kirjoitti:

        Vaikka en usein palstalla käykään, on Silverfiren kommentit tullut huomattua. Tykkään tyylistä.

        Jos et Silverfiren tyylii tajuu, se meinaa että sulla ei oo tyylitajuu!


    • En kestä!

      Sama juttu lähtemisen kanssa kuin Ruotsin laivankin, täällä se mies vaan trollaa.

    • kiltti ja ujo mies

      Huono homma, jos lähdet. Sen jälkeen palstalla olisi taas vähemmän luettavaa.

      Trollit voisivat kiusata sinua vähemmän, se on totta. Esikoulutrollit joutaisi kokonaan pois. Täähän on Sinkut-palsta, joten joku ikäraja tänne voisi olla, mutta teknisesti sitä vaan ei mitenkään voi toteuttaa. Harmi.

    • Kappas!

      Palsta täyttyy suurelta osin pohdinnoista, että taidan lähteä palstalta :)
      Mitä logiikkaa lienee, tosi miehen vai naisenko?

    • Tervemenoa

      Mahtavaa! Tämä DarkFear trollihahmo alkoikin olemaan puuduttavan vanha vitsi. Loppuaikoina trollaus oli niin ilmiselvää, että miten joku oikeasti luuli häntä oikeaksi henkilöksi?

      • No ihan sun kiusaksesi en meinaa tätä palstaa kuitenkaan ihan kokonaan jättää, että tiedä sä se saatana!!!!!!!


      • Tiedä sä SE!!!
        DarkFear kirjoitti:

        No ihan sun kiusaksesi en meinaa tätä palstaa kuitenkaan ihan kokonaan jättää, että tiedä sä se saatana!!!!!!!

        Tiedätkö sä sen, että nyt palstalla ajatellaan susta negatiivisesti kun et lähtenytkään.


      • tiedettiin koko ajan
        DarkFear kirjoitti:

        No ihan sun kiusaksesi en meinaa tätä palstaa kuitenkaan ihan kokonaan jättää, että tiedä sä se saatana!!!!!!!

        Tiedettiin koko ajan, että käy niinkuin Ruotsinlaivankin kanssa.


      • ...
        Tiedä sä SE!!! kirjoitti:

        Tiedätkö sä sen, että nyt palstalla ajatellaan susta negatiivisesti kun et lähtenytkään.

        Pahimpia narsisteja ovat nyyhkyjuttujen kertojat. Sinäkin pompotat ihmisiä mennen tullen Dark Fear. Minulla oli tosi kiva diskoilta sinun säälittelyistä huolimatta. Kannattaa istua kotona vaan. Mitä ne vanhuksetkin sanovat. Eniten kaduttaa elämätön elämä.


      • tiedettiin koko ajan kirjoitti:

        Tiedettiin koko ajan, että käy niinkuin Ruotsinlaivankin kanssa.

        Mitäs Ruotsin laivan kanssa sitten kävi? Pääsin lopulta laivaristeilyllä käymään, vaikka se vähän aikaa kestikin.


      • pidä nyt sanasi
        DarkFear kirjoitti:

        Mitäs Ruotsin laivan kanssa sitten kävi? Pääsin lopulta laivaristeilyllä käymään, vaikka se vähän aikaa kestikin.

        Eipäs kurkita! Sähän jätit palstan, muistatko?


      • Tätä palstaa
        pidä nyt sanasi kirjoitti:

        Eipäs kurkita! Sähän jätit palstan, muistatko?

        ei jätetä elävänä


    • hmm hmm hmm

      Kiinnostavaa

    • Totuus sinusta DF

      Jätitkö palstan?

      • surullista...

        Ei tainut jättää


    • Señor Chang

      Eikö se jättänyt vieläkään?

    • 14plus14

      Milloin jätät palstan?

    • 16plus1

      Jätätkö jo?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      139
      8451
    2. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1383
    3. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1155
    4. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      59
      1136
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      90
      1047
    6. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      137
      970
    7. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      775
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      768
    9. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      43
      751
    10. Tuli surullinen olo.

      Olit muuttunut niin paljon etten meinannut tunnistaa. Miksi rupsahdit? 😞 m-n
      Ikävä
      40
      664
    Aihe