Komeita miehiä S24-treffeillä!

vaalea -37

Kävin ekaa kertaa vilkaisemassa s24-treffien tarjontaa ja olipas kyllä upeita miehiä! Rajasin uusimaa-häme-pirkanmaasektorille ja ikähaarukka 35-45 ja huh mitä miehiä! Nam!
Osa jopa sellaisia etten kyllä varmaan uskaltaisi laittaa edes viestiä...

Mulla itselläni on profiili toisaalla ja pikkasen on alkanut puuduttaa se touhu (9/10 on varattuja...)
Pitäisköhän tekaista tänne profiili, niin ainakin 20-30 miestä sais heti viestin multa :D

21

1308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ösp

      Joo ihan komeita miehiä ja mukavia profiileita kanssa on paljon. Harmi vaan, että useimmat todellakin Etelä-Suomessa, itse asun pohjoisempana ja täällä suurin osa miesten profiileista on kuvattomia!? Alkaa mietityttää, josko on varattu mies vaikka toista väittää. Onnea matkaan!

    • kiltti mies.

      älä ainakaan minulle vastaa

    • tervetuloa

      Kerrankin miehet saa täällä positiviista palautetta. Nice! :D

    • tuulitukka1

      Pieni varoitus.....komea ulkokuori ja sinkkuna treffipalstalla....tiedän että ainakin kanta-hämeen alueella on täysin narsistisia,varattuja tai muuten vaan pikkusen mielenterveys puolen asiakkaita!
      Komeus ei ole tae fiksuudesta....enemmänkin tae itsekeskeisyydestä jos ei livenä ole itselleen kumppania löytännyt.
      Ja samat naamat vuodesta toiseen....ilmeisesti kukaan ei sit kuitenkaan näitä komeuksia huoli omakseen!

      • tavis itsekin

        Samaa mieltä.. Parikymmentä kertaa olen netin kautta treffeillä käynyt ja kaikkein rasittavimmat luonteet on olleet kolmella komeimmalla miehellä. Luulevat itsestään ihan liikoja ja käytöstavoissa on tosiaan toivomisen varaa, ilmeisesti vientiä on niin paljon ettei muista tarvitse niin välittää.

        Sen vuoksi tykkäänkin tavallisennäköisistä miehistä, ovat mukavia ja kohteliaita :)


      • Just näin
        tavis itsekin kirjoitti:

        Samaa mieltä.. Parikymmentä kertaa olen netin kautta treffeillä käynyt ja kaikkein rasittavimmat luonteet on olleet kolmella komeimmalla miehellä. Luulevat itsestään ihan liikoja ja käytöstavoissa on tosiaan toivomisen varaa, ilmeisesti vientiä on niin paljon ettei muista tarvitse niin välittää.

        Sen vuoksi tykkäänkin tavallisennäköisistä miehistä, ovat mukavia ja kohteliaita :)

        Tähän kommenttiin vois sanoa että kiitos. :)


      • kiltti mies.

        Miksi naiset sitten tapailee aina nitä komeita narsisteja? Kyllä niitä on ihan joka puolella maata.


      • yks kysymys
        tavis itsekin kirjoitti:

        Samaa mieltä.. Parikymmentä kertaa olen netin kautta treffeillä käynyt ja kaikkein rasittavimmat luonteet on olleet kolmella komeimmalla miehellä. Luulevat itsestään ihan liikoja ja käytöstavoissa on tosiaan toivomisen varaa, ilmeisesti vientiä on niin paljon ettei muista tarvitse niin välittää.

        Sen vuoksi tykkäänkin tavallisennäköisistä miehistä, ovat mukavia ja kohteliaita :)

        Joo mut tavis naiset ei ole mukavia ja kohteliaita.


      • tavis itsekin
        yks kysymys kirjoitti:

        Joo mut tavis naiset ei ole mukavia ja kohteliaita.

        Enkös mäkin justiin ollut mukava ja kohtelias kun kehuin tavismiehiä ;)


      • Just näin
        tavis itsekin kirjoitti:

        Enkös mäkin justiin ollut mukava ja kohtelias kun kehuin tavismiehiä ;)

        Musta tuntuu että tavisnaiset on kohteliaampia. He eivät esitä mitään eivätkä rehentele koulutuksillaan.


      • tavis itsekin
        Just näin kirjoitti:

        Musta tuntuu että tavisnaiset on kohteliaampia. He eivät esitä mitään eivätkä rehentele koulutuksillaan.

        Mukava kuulla :)

        Tuosta koulutuksella rehentelystä ei kyllä ole kokemuksia ja jos olen ollut matalammin koulutettu, ei asia ole ollut mikään ongelma. Mutta tähän asti ainakin tavismiehet ovat kans olleet rehdisti sitä mitä ovat eikä mitään esityksiä. Komeilla kavereilla on tuntunut olevan joku ihmerooli päällä ja semmoset liian itsevarmat naistenmiesten elkeet, joka ei ainakaan minua säväytä. Tavallisen näköinen ei ehkä ole niin varma itsestään ja treffien sujumisesta, joten käyttäytyy hillitymmin ja fiksummin.


      • Just näin
        tavis itsekin kirjoitti:

        Mukava kuulla :)

        Tuosta koulutuksella rehentelystä ei kyllä ole kokemuksia ja jos olen ollut matalammin koulutettu, ei asia ole ollut mikään ongelma. Mutta tähän asti ainakin tavismiehet ovat kans olleet rehdisti sitä mitä ovat eikä mitään esityksiä. Komeilla kavereilla on tuntunut olevan joku ihmerooli päällä ja semmoset liian itsevarmat naistenmiesten elkeet, joka ei ainakaan minua säväytä. Tavallisen näköinen ei ehkä ole niin varma itsestään ja treffien sujumisesta, joten käyttäytyy hillitymmin ja fiksummin.

        Niimpä. Sen takia etsin itsekin tavista. Kauniilla ulkokuorella ja korkealla koulutuksella varustetun kanssa ei voi olla kunnolla oma itsensä koska taatusti tulee vaatimuksia mitä pitäisi itessään muuttaa. Haluun sellasen naisen joka hyväksyy mut omana ittenäni.


    • eikinäkäyttänyt

      Iha yks pikkutjuttu.Komeat ja kauniit eivät tarvitse säälittävää nettideittipaskaa.

    • ...

      Mun mielestä puolestaan näyttäisi, että Pohjanmaalla ja Turussa on komeimmat miehet 31-45v luokassa. Ei kukaan haluaisi muuttaa Helsinkiin? :)

      Ehkä sitä haluaa, mitä ei voi saada.

    • haisuli221

      Sitä minä vain ihmettelen, että miten harvoin ulkonäkö profiilikuvassa ja ihminen tosielämässä kohtaavat. Totta kai sinne pitää laittaa se edustavin otos mutta tämän on huomannut ettei ainakaan toisen hyvännäköisyyttä turhaan pidä mennä liikoja etukäteen säikkymään...

      • Tavallinen maija

        En ole laittanut profiiliini kuvaa toistaiseksi. Mutta olen miettinyt, että saisikohan jotenkin aidomman ja mutkattomamman yhteyden miehiin, jos laittaisin perus lenkille lähdössä pipo päässä-kuvan kaikkien niiden meikkivoidehuulien ja metriripsien väliin.

        Miehet, mitä olette mieltä? Olisiko tavalliselle maijalle kysyntää?


      • normimies.
        Tavallinen maija kirjoitti:

        En ole laittanut profiiliini kuvaa toistaiseksi. Mutta olen miettinyt, että saisikohan jotenkin aidomman ja mutkattomamman yhteyden miehiin, jos laittaisin perus lenkille lähdössä pipo päässä-kuvan kaikkien niiden meikkivoidehuulien ja metriripsien väliin.

        Miehet, mitä olette mieltä? Olisiko tavalliselle maijalle kysyntää?

        Maijalle sanoisin, että ehkä, ehkä ei. Oikotietä onneen ei ole, eli perusasiat pitää olla kondiksessa, muut on vain sinänsä melko mariginaalista ekstraa.

        Jos olet luonnonkaunis, niin ilman muuta meikittömästä kuvasta on hyötyä, mutta jos et ole, niin sitten ei. Toisaalta jos sinun aiemmat kuvasikin on hillityllä meikillä, niin ei se hyöty kovinkaan merkittävä ole. Yli meikkaamisesta taas on yleensä enemmän haittaa kuin hyötyä, koska se antaa hieman pissisvaikutelman. Ei siis missään nimessä mitään metriripsiä ja kilonpakkeleita.


    • yks kysymys

      Monenko komean narsistin pettäjä miehen nus.sima olet

    • ...............

      Ei ne komeat miehet onneksi noilla sektoreilla ole.

      • reme

        Kuvat monilla vanhoja.. Lihoneet 10-15 kiloa


    • kokeneempi pelimies

      "Mulla itselläni on profiili toisaalla ja pikkasen on alkanut puuduttaa se touhu (9/10 on varattuja...)
      Pitäisköhän tekaista tänne profiili, niin ainakin 20-30 miestä sais heti viestin multa :D"

      Hehheh, jälleen viiltävää naisen logiikkaa. Mistä ihmeen kummasta sä päättelet, että täällä olis asiat jotenkin toisin, kuin siellä toisaalla???

      Voin näin pelimiehenä kertoa, että kyllä me uroot ollaan joka paikassa ihan samanmoisia. Toki sitä en sano, että tuo ukkomiesprosentti ihan 90% olisi, mutta suhtkoht korkea kuitenkin.

      On täällä kuitenkin meitä sinkkumiehiäkin, MUTTA se ei tarkoita sitä, että meistä sinkkumiehistä kovinkaan iso prosentti olisi täällä liikkeellä (pelkästään) tositarkoituksella. Kyllä me sinkkumiehetkin pääasiassa niitä uusia panoja täältä etsimme, se kun on miehen luonto, siis päästä tuikkaamaan aina uutta ja uutta. Jotkut harrastavat sitä avioliitossa, minä taas ihan sinkkuna.

      Toki kyllä meistä sinkkumiehistäkin moni varmasti seurusteluunkin ryhtyy, jos riittävän hyvä kohdalle sattuu. Tosin ei sekään biologiaa muuta, vaikka siinä alkuhuumassa kuvitteleekin metsästysviettinsä laantuneen, tai jopa kokonaan lakanneen. Karu totuus puskee esiin ennemmin tai myöhemmin ja taas alkaa vieras pilhartsi kiinnostamaan. Sellasia me miehet nyt vaan ollaan ja minkä me luonnollemme mahdamme :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe