perimmiltään perustuui Laki / Laillisuus, se kaikkia kohtaan ja kaikille Oikeuden mukainen / Laillinen?
Kuka tiettää mitä on, mihin ja miksi
5
111
Vastaukset
- Voiko pystyä...
mahdollisuuksien mukaisesti kaikille selvyydeksi/helpotukseksi oikeaoppisesti selvästi/ymmärrettävästi kirjoittaa suomeksi?
- Syvä pettymys
Ei kohtaan/laillinen/OIKEUDEN jeesus kakka/ööö?
- Vähän valaisten...
Ei näytä täällä kukaan tietävän. Kovasti ovat äänessä mutta vääryyden ja pahuuden puolesta, kun eivät tiedä mikä miksi on vasta on sitä kaikille hyväksi Laillista, kaikille Luvallista, sitä kaikkia kohtaan Oikeuden mukaista ja kaikille Oikeutta.
Siksi joutuvat elämään tuomiokseen, kun eivät ole kiinnostuneet siitä kaikkia kohtaan Oikeuden mukaisesta, haluavat pysyä, elää ja toimia väädenmukaisesti ja mukaisen puolesta. Josta siiten tulee niitä SYYSTÄ pahaksi / kärsimyksiksi seuraamuksia joita sitten itkevät ja valittavat kun se ansaitsemansa osan siinä ssavat. Eli saavat vain sen mitä tilaavat! - joona x
Suomenlaki perustuu Raamattuun.
Laillisuuden määrittelee viimmekädessä tuomari/tuomarit.
Poliisi taas valvoo laillisuutta kaikkia kohtaan.
Kaikille oikeuden mukaisuus ei valitettavasti toteudu sen jälkeen kun laillisuus on ensin selvitetty.- Vähän valaisten...
Niin ja sitä kaikile hyväksi Lain / Laillisuuden täytymyksen, sitä ei mitään pahaa eikä väärää ketään eikä mitään Luojan hyvöksmme luomaa kohtaan, on vasta se Raamatun UT mukaunen, Krist. Rakkaus, joka ei ole kenellekään pahaki mukinen. Jota se vähän nimeksi oikeuden mukainen ei ole. Nyt kun eletään tätä Kristuksen Jeesuksen ihmiksunnalle ansaiteman UUDEN liiton / testamentin, Jumalan ARMON aikakauden aikaa, jo vuotta 2014. Ilmenee vuosiluvustammekin...
Tarkoittaa silloin Raamatun UT:hen perustuvaa, Kristuksen Jeesuksen ja / apostoliensa opetusten ja opetusten mukaisuutta. Jonka tämän UUDEN liiton Herra Kristus Jeesus on apostoleilleen määritellyt ja apostolit alkaneet niitä täyttämän ja opettamaan Kristukseen Jeesukseen / Kaiken Luoja ja Omistaja Jumalaan uskoville, ja vieneet sitä kaikile hyväksi Totuuden, / kaikkia kohtaan ja kaikille Oikeuden mukaisuuden, sanomaa kaikkeen maailmaan.
Jota siis Suomikin kansakuntana nyt virallisesti, sitä kaikkille hyväksi Totuuteen perustuvaa, kaikille ja kaikkia kohtaan Oikeuden mukaiseksi / kaikille Luvalliseksi / Lailliseksi tunnustaa. Vaikka ei kansakuntana elä niiden kaikille hyväksi Laillisten opetusten ja ohjeiden perustalta eikä mukaisesti, vaan niiden VASTAISESTI, = Laittomasti!!
= Vääryyden mukaisesti ja pahuuden puolesta, = saatanaa tuomiokseen / onnettomuuksikseen palvelevasti. Niitä SYYSTÄ (kaikki vääryys) pahaksi / kärsimyksiksi seuraamuksia tuottavasti, ja niihin sitä SYYTÄ ja aihetta kokoavasti / kartuttaen.
Joista pahaksi seuraamuksista tiedotus välineen päivittän, todisteeksi ja varoitukseksi väärin elämisestä, toimimisest ja vaikuttamisesta, suuremmista ja pahemmista pahaksi asioista ja tapahtumista uutisoi. Jota lähes KAIKKI ihmsten sairaudetkin on.
Eli Suomenkin Laki kuuluu perustua Raamatn UT opetusten ja ohjeiden mukaisuuteen ja olla niiden mukaisia. Ja Laillista esivaltaa edustavien ja möskin kansaa edustivien kuuluu julkisesti ja virallisesti valistaa kansaa siitä , tehdä se kaikille tiettäväksi...
Että alkaisivat ymmärtää että kaikkki sen VASTAINEN on laittomuutta sitä rangaistuksen ja tuomion alaista, joista tulee aina, ne SYYSTÄ (kaikki vääryys) Jumalan Sanan vastaiskuuksista kiroukseksi / tuomioksi pahaksi seuraamuksensa.
Ja syystä kun, ei esivalta, eikä kansaa edustavat ole niistä, mikä ja miksi on vasta Oikeasti Laillista ,kaikkia kohtaan ja kaikille Oikeuden mukaista, ja mihin perimmiltään perutuvvat, valistaneet.
Valtvasti on EPÄ oikeuden mukaisuutta, sitä kaikille pahaksi vääryyden mukaista. Joihin kukaan, ei eikä mikään taho ole hallunnut puuttua, ei des valistaa eikä varoittaa niistä, syystä seuraamuksista, joita niin väärin / laittomasti elämästä, ennemmin tai myöhemmin tavalla tai toisella aina seuraa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231195
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87757
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18709- 91685
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276675- 107614
- 31565
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet113502