Taidan jättää palstan

Mietin tossa jokin aika sitten jo aikaisemmin sitä, että jos jättäisin palstan kokonaan tai ainakin siten, että vähentäisin tänne kirjoittelua. Mutta kuitenkin sitten innostuin jäämään palstalle.

Nyt tosin oon viime päivien aikana miettinyt ihan vakavissani sitä, että ehkä mun olisi parempi sittenkin jättää tämä palsta tai ainakin vähentää tänne kirjoittelua.

Harmittaa vaan niin suuresti se, kun kaikki ovat tällä palstalla aina mua vastaan ja ikinä kukaan ei mua täällä ymmärrä. Sitten kun vielä kaikki oikein saavat suurta nautintoa siitä, että he saavat mulle täällä joka päivä kaikesta vaan vittuilla ja kaikkea negatiivista yhdessä musta ajatella.

Ei kyllä tällaista palstaa oikeasti jaksa enää kauaa, kun alkaa niin hermot menemään näiden tämän palstan kirjoittajien kanssa.

48

350

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Elä sun elämäs

      Jätä vaan, ei tämä palsta täältä minnekkään katoa. Voi täältä poistua ja tänne palata koska tahansa. Aikaa vain kuluu, muu on ilmasta. Oikeilla voittajilla on profiili facebookissa ja paljon kavereita. Olisi sunkin kannattanut vaan hankkia oikea elämä. Täällä olo on vapaaehtoista, mutta kavereille on aina jotain velkaa.

      • Eipä sitä moniin asioihin vaan pysty itse mitenkään vaikuttamaan, enkä nyt muutenkaan pidä sitä facebookia jonain elämän tärkeimpänä asiana, johon olisi jokin pakko kuulua.


      • Korjaus:

        Hinteillä on profiili Facebookissa.


      • 6tyuijhbjknlm,
        Korjaus: kirjoitti:

        Hinteillä on profiili Facebookissa.

        Ehkä sulle ei vittuiltais niin paljon, jos et jankuttaisi loputtomasti niistä samoista aiheista. Kirjoittaisit vaihteeksi jostain muusta, uudesta topicista.


      • Sama elämä
        Korjaus: kirjoitti:

        Hinteillä on profiili Facebookissa.

        Parempia keskusteluja( keskusteluja joista jää hyvä mieli) siellä saa kuin tällä homoperse suomi24 roskapalstalla. Susta jää ikävä mieli.


      • siinä se on
        DarkFear kirjoitti:

        Eipä sitä moniin asioihin vaan pysty itse mitenkään vaikuttamaan, enkä nyt muutenkaan pidä sitä facebookia jonain elämän tärkeimpänä asiana, johon olisi jokin pakko kuulua.

        On helppo kuvitella sinua joksimuuksi, sellaiseksi joksi haluaisi luulla. Mutta jos et ole se henkilö joksi sinua luulen, jos olet joku aivan muu... :)


    • Sieltä uusi koti

      Vihdoinkin siis tajusit, ettei tämä ole oikea palsta baari-, risteily-, persu- ja hiusjankkaamisellesi. Joko loit tunnukset aspalsta.net-sivustolle?

      • No en vittu luonut, enkä mä aio tollaiselle paskasivustolle ikinä alentua menemään, että tiedäkin sä vittu se saatana!!!!!!!! Joko tuli tämä asia sulle tällä erää selväksi, vai täytyykö uudestaan tämä sun päähäsi vittu jollakin takoa!!!!!


      • Full-blown autism
        DarkFear kirjoitti:

        No en vittu luonut, enkä mä aio tollaiselle paskasivustolle ikinä alentua menemään, että tiedäkin sä vittu se saatana!!!!!!!! Joko tuli tämä asia sulle tällä erää selväksi, vai täytyykö uudestaan tämä sun päähäsi vittu jollakin takoa!!!!!

        Olet oikeassa. Aspalsta.net on Asperger-väen epämuodollinen mutta asiallinen keskustelupaikka, et sinä sinne sovi. Mistähän päin verkkoa löytyy foorumi mega-autisteille?


      • Full-blown autism kirjoitti:

        Olet oikeassa. Aspalsta.net on Asperger-väen epämuodollinen mutta asiallinen keskustelupaikka, et sinä sinne sovi. Mistähän päin verkkoa löytyy foorumi mega-autisteille?

        Ja mä kun en kuule alistu menemään vittu johonkin epänormaaleiden ihmisten vammaispalstoille, että mene sä vittu itse vaan niille palstoille, kun et näytä mihinkään asialliseen keskusteluun täällä kykenevän!!!!!! Että tiedäkin sä vittu se!!!!

        Oikein sun kiusaksi mä en tule koskaan tollaisille palstoille menemään ja sekös sua vittu varmaan niin harmittaakin!!!!!


      • Olet persuja pahempi
        DarkFear kirjoitti:

        Ja mä kun en kuule alistu menemään vittu johonkin epänormaaleiden ihmisten vammaispalstoille, että mene sä vittu itse vaan niille palstoille, kun et näytä mihinkään asialliseen keskusteluun täällä kykenevän!!!!!! Että tiedäkin sä vittu se!!!!

        Oikein sun kiusaksi mä en tule koskaan tollaisille palstoille menemään ja sekös sua vittu varmaan niin harmittaakin!!!!!

        Eli homon haukkumasanana käyttämisen ohella halveksit myös "epänormaaleja" ihmisiä ja nimittelet heitä vammaisiksi. Aiemmin olet harrastanut myös huorittelua, ja tässäkin ketjussa toivot, että kiusaajasi pieksettäisiin tohjoksi.

        Melkoista puhetta "suvaitsevaiselta pasifistilta"!


      • Olet persuja pahempi kirjoitti:

        Eli homon haukkumasanana käyttämisen ohella halveksit myös "epänormaaleja" ihmisiä ja nimittelet heitä vammaisiksi. Aiemmin olet harrastanut myös huorittelua, ja tässäkin ketjussa toivot, että kiusaajasi pieksettäisiin tohjoksi.

        Melkoista puhetta "suvaitsevaiselta pasifistilta"!

        Mä tässä ketään halveksi, vaikka en pidäkään siitä, että mua aletaan sotkea näihin epänormaaleihin ihmisiin. Kerro sä sitten, että mitä mun olisi pitänyt tohon sanoa?

        Olisiko pitänyt vaan mielistellä ja kehua, että voi kun mukava kuulla, kun haukut mua autistiksi ja ties miksi? Näin varmaan sun mielestä mun olisi pitänyt sanoa.

        Entä mitä mun sitten olisi pitänyt sanoa tai toivoa näille mun kiusaajille? Olisiko heillekin pitänyt vaan toivoa heille kaikkea hyvää ja kannustaa heitä haukkumaan mua lisää? Sitähän sun mielestä mun olisi varmaan pitänyt heille sanoa.

        Sitähän se on aina tällä palstalla niin ollut, että kaikki saa kyllä haukkua mua täällä aina just niin paljon kun itse ikinä haluavat. Mutta sitten jos mä sanon vähänkin jotain näille paskakasoille takaisin, niin totta kai niihin mun sanomisiin aletaan heti puuttua ja väittämään, kuinka mulla on niitä ongelmia ja miten ne mun sanomiset ovat niin kaikista pahimpia.

        Eipä sitä saisi syrjitty ja kiusattu ihminen sanoa koskaan yhtäkään pahaa sanaa takaisin niistä kusipäistä, jotka ovat aina syrjimässä. Sitähän se on aina niin ollut ja tulee aina olemaankin, kun nämä sun kaltaiset ihmiset ovat aina niiden kiusaajien oikeuksia kaikin keinoin ajamassa.


      • ###########?????????
        DarkFear kirjoitti:

        Mä tässä ketään halveksi, vaikka en pidäkään siitä, että mua aletaan sotkea näihin epänormaaleihin ihmisiin. Kerro sä sitten, että mitä mun olisi pitänyt tohon sanoa?

        Olisiko pitänyt vaan mielistellä ja kehua, että voi kun mukava kuulla, kun haukut mua autistiksi ja ties miksi? Näin varmaan sun mielestä mun olisi pitänyt sanoa.

        Entä mitä mun sitten olisi pitänyt sanoa tai toivoa näille mun kiusaajille? Olisiko heillekin pitänyt vaan toivoa heille kaikkea hyvää ja kannustaa heitä haukkumaan mua lisää? Sitähän sun mielestä mun olisi varmaan pitänyt heille sanoa.

        Sitähän se on aina tällä palstalla niin ollut, että kaikki saa kyllä haukkua mua täällä aina just niin paljon kun itse ikinä haluavat. Mutta sitten jos mä sanon vähänkin jotain näille paskakasoille takaisin, niin totta kai niihin mun sanomisiin aletaan heti puuttua ja väittämään, kuinka mulla on niitä ongelmia ja miten ne mun sanomiset ovat niin kaikista pahimpia.

        Eipä sitä saisi syrjitty ja kiusattu ihminen sanoa koskaan yhtäkään pahaa sanaa takaisin niistä kusipäistä, jotka ovat aina syrjimässä. Sitähän se on aina niin ollut ja tulee aina olemaankin, kun nämä sun kaltaiset ihmiset ovat aina niiden kiusaajien oikeuksia kaikin keinoin ajamassa.

        Ei kannata ottaa toisten mielipiteitä aina niin vakavissan, eikä kannata ainakaan joka paikassa niitä omiakaan mielipiteitä niin vahvasti esille tuoda. Toki voi ne omat arvonsa ja periaatteensa silti pitää, vaikka ei niitä niin vahvasti aina esille tuokkaan. Mutta ei kerran jostain syystä asioista omaksumiensa mielipiteiden vangiksikaan kannata jäädä, vain siksi jotta ei tulkittaisi n.s. takkinsa kääntäjäksi. Maailma ympärillä muuttuu koko ajan, ja uudelleen arvioinnit ovat aina paikallaan.

        Menetpä melkein mihin vaan, niin aina riittää niitä ihmisiä jotka alkavat vittuilla, jos vaan huomaavat että sillä saa asianomaisen ärsyyntymään, tietty toiset joukot voivat olla itselleen tässä suhteessa pahempia kuin toiset, ja jotkut sellaisa mitä kannattaa kokonaankin välttää.
        Ne on työ- ja talousasioita koskevat jutut ja erilaiset näihin liittyvät sopimukset joiden kanssa pitää tarkkana olla.


    • virtual hugs 4 DF

      Minä en ainakaan ajattele aloittajasta mitään negatiivista. Monissa asioissa meillä samanlaisia mielipiteitä, luulen. Mutta ei tältä palstalta poistumalla menetä mitään. Itsekin käyn puolen vuoden breikeillä, ja voin paremmin silloin (ts. usko ihmiskunnan mädännäisyyteen laskee silloin :b).

      • No tällä palstalla kyllä kaikki ovat aina oikein yhdessä mua vastaan ja oikein nauttivat siitä, kun saavat mua täällä aina haukkua ja pilkata, sekä tehdä tietenkin kaikenlaisia vääriä oletuksia musta ja mun elämästäni. Sietäisi kyllä pieksää tollaiset paskat oikein tohjoksi.


      • virtual hugs 4 DF
        DarkFear kirjoitti:

        No tällä palstalla kyllä kaikki ovat aina oikein yhdessä mua vastaan ja oikein nauttivat siitä, kun saavat mua täällä aina haukkua ja pilkata, sekä tehdä tietenkin kaikenlaisia vääriä oletuksia musta ja mun elämästäni. Sietäisi kyllä pieksää tollaiset paskat oikein tohjoksi.

        Ei he ole sen arvoisia, että kannattaa hermostua. Heillä on jotain ongelmia itsensä kanssa ja saavat sadistista tyydytystä toisten kiusaamisesta. En usko, että noita kiusaajia on montaa, ja vaikuttavat lapsilta. Jätetään heidät huomiotta..


      • Hjyvä mies
        DarkFear kirjoitti:

        No tällä palstalla kyllä kaikki ovat aina oikein yhdessä mua vastaan ja oikein nauttivat siitä, kun saavat mua täällä aina haukkua ja pilkata, sekä tehdä tietenkin kaikenlaisia vääriä oletuksia musta ja mun elämästäni. Sietäisi kyllä pieksää tollaiset paskat oikein tohjoksi.

        Miksi sun pitää aina vihata ja vastustaa kaikkea? Etkö voisi vain hankkia oikeita kavereita ja jakaa elämäsi niiden kanssa? Täältä jää vaan p.aska maku suuhun.


      • Hjyvä mies kirjoitti:

        Miksi sun pitää aina vihata ja vastustaa kaikkea? Etkö voisi vain hankkia oikeita kavereita ja jakaa elämäsi niiden kanssa? Täältä jää vaan p.aska maku suuhun.

        Eipä sitä mistään edes löydä kavereita, kun yksin ei viitsi koskaan mihinkään mennä ja sitten jos menisi, niin kuitenkin siellä vaan ajateltaisiin kaikkea negatiivista siitä mun yksinolosta. Sitten kun on vielä kaikki huonot ja väärät valinnat elämässä riesana, kuten mm. sivarivalinta ym. monet eri asiat, joita ihmisten on aina niin vaikea missään koskaan hyväksyä ja siinä sitä on taas lisää vaan syitä ajatella musta entistä enemmän kaikkea negatiivista.


      • Se on täällä
        DarkFear kirjoitti:

        Eipä sitä mistään edes löydä kavereita, kun yksin ei viitsi koskaan mihinkään mennä ja sitten jos menisi, niin kuitenkin siellä vaan ajateltaisiin kaikkea negatiivista siitä mun yksinolosta. Sitten kun on vielä kaikki huonot ja väärät valinnat elämässä riesana, kuten mm. sivarivalinta ym. monet eri asiat, joita ihmisten on aina niin vaikea missään koskaan hyväksyä ja siinä sitä on taas lisää vaan syitä ajatella musta entistä enemmän kaikkea negatiivista.

        Mikä on sivarivalinta?


      • 876trdcfghjkl
        DarkFear kirjoitti:

        Eipä sitä mistään edes löydä kavereita, kun yksin ei viitsi koskaan mihinkään mennä ja sitten jos menisi, niin kuitenkin siellä vaan ajateltaisiin kaikkea negatiivista siitä mun yksinolosta. Sitten kun on vielä kaikki huonot ja väärät valinnat elämässä riesana, kuten mm. sivarivalinta ym. monet eri asiat, joita ihmisten on aina niin vaikea missään koskaan hyväksyä ja siinä sitä on taas lisää vaan syitä ajatella musta entistä enemmän kaikkea negatiivista.

        Eikö sun ole mahdollista tutustua työkavereihin ja käydä heidän kanssaan jossain illanvietoissa?


      • Se on täällä kirjoitti:

        Mikä on sivarivalinta?

        No sivarivalinta on se, kun on valinnut siviilipalveluksen armeijan sijasta. Tämä onkin aina just se asia, josta kaikki ihmiset ajattelevat ihan joka paikassa aina kaikkea negatiivista.


      • 876trdcfghjkl kirjoitti:

        Eikö sun ole mahdollista tutustua työkavereihin ja käydä heidän kanssaan jossain illanvietoissa?

        No ei kyllä ole, koska kaikilla työpaikoilla jossa oon ollut, niin työkaverit ovat aina täysin erilaisissa elämäntilanteissa olevia ja heillä on kaikilla ne omat kaveripiirinsä.


      • se on täällä
        DarkFear kirjoitti:

        No sivarivalinta on se, kun on valinnut siviilipalveluksen armeijan sijasta. Tämä onkin aina just se asia, josta kaikki ihmiset ajattelevat ihan joka paikassa aina kaikkea negatiivista.

        Tuskin että kukaan edes ajattele, minä en ainakaan ajattele ollenkaan. Toiselle armeja sopii toiselle ei. Mutta baari on huono paikka eikä sinne kannata mennä yksin eikä porikalla :) Tämä on minun ajatus. Eli ajattelen baareista vain negatiivista. Koska se on noin. On parempaa mennä teatteliin, konserttiin, näyttelyyn tai vain kävelemään polkuja pitkin, kuin viettää aikaa baarissa.


      • se on täällä kirjoitti:

        Tuskin että kukaan edes ajattele, minä en ainakaan ajattele ollenkaan. Toiselle armeja sopii toiselle ei. Mutta baari on huono paikka eikä sinne kannata mennä yksin eikä porikalla :) Tämä on minun ajatus. Eli ajattelen baareista vain negatiivista. Koska se on noin. On parempaa mennä teatteliin, konserttiin, näyttelyyn tai vain kävelemään polkuja pitkin, kuin viettää aikaa baarissa.

        No kyllä on ainakin tällä palstalla niin monet kirjoittajat aina mua haukkuneet sen sivarivalinnan takia ja kertoneet siitä, miten heidän mielestä mun olisi pitänyt vaan mieluummin mennä sinne armeijaan. Tämän on kyllä kaikki tällä palstalla aivan selväksi tehneet.

        Mä kyllä itse tykkäisin käydä baareissa, mutta kun yksin en vaan halua koskaan niihin ikinä lähteä, koska ei siellä yksin ollessa aika kulu ollenkaan ja sitten kun vielä kaikki muut ihmiset ajattelevat siitä nuoren miehen yksinolosta aina kaikkea negatiivista.


      • 7ytfcvgbhnjklö
        DarkFear kirjoitti:

        No kyllä on ainakin tällä palstalla niin monet kirjoittajat aina mua haukkuneet sen sivarivalinnan takia ja kertoneet siitä, miten heidän mielestä mun olisi pitänyt vaan mieluummin mennä sinne armeijaan. Tämän on kyllä kaikki tällä palstalla aivan selväksi tehneet.

        Mä kyllä itse tykkäisin käydä baareissa, mutta kun yksin en vaan halua koskaan niihin ikinä lähteä, koska ei siellä yksin ollessa aika kulu ollenkaan ja sitten kun vielä kaikki muut ihmiset ajattelevat siitä nuoren miehen yksinolosta aina kaikkea negatiivista.

        Vaan kun sä et ole enää vuosiin ollut nuorimies.

        Mikset mene vaikka bändien keikoille, siinä aika kuluu esiintyjää seuratessa.


      • Se on täällä
        DarkFear kirjoitti:

        No kyllä on ainakin tällä palstalla niin monet kirjoittajat aina mua haukkuneet sen sivarivalinnan takia ja kertoneet siitä, miten heidän mielestä mun olisi pitänyt vaan mieluummin mennä sinne armeijaan. Tämän on kyllä kaikki tällä palstalla aivan selväksi tehneet.

        Mä kyllä itse tykkäisin käydä baareissa, mutta kun yksin en vaan halua koskaan niihin ikinä lähteä, koska ei siellä yksin ollessa aika kulu ollenkaan ja sitten kun vielä kaikki muut ihmiset ajattelevat siitä nuoren miehen yksinolosta aina kaikkea negatiivista.

        Minä olen yksin eikä minua yksin olo häiritse mutta kun en tykkää baareista en siellä käy. Jos tykkäät baareista, kutsu joku mukaan:)


      • 7ytfcvgbhnjklö kirjoitti:

        Vaan kun sä et ole enää vuosiin ollut nuorimies.

        Mikset mene vaikka bändien keikoille, siinä aika kuluu esiintyjää seuratessa.

        No ihan sama vaikka en olisikaan, sillä aina niistä yksin olevista miehistä ajatellaan baareissa kaikkea negatiivista, oli sitten nuorempi tai vanhempi mies.

        Baarit kun ovat vaan niin sellaisia paikkoja, että niissä kuuluisi käydä ensisijaisesti aina just kavereiden kanssa, koska yksin jos niihin mies menee, niin tietenkin kaikki ihmiset ajattelevat siitä heti kaikkea negatiivista ja miettivät sitten sitä, että miksei miehellä ole siellä ketään kavereita mukana.

        Eipä sitä kyllä yksin viitsisi edes mihinkään keikoille lähteä, kun sielläkin olisi paljon parempi olla kaveriseurassa. Sitten kun muut ihmiset sitä yksinoloa sielläkin kuitenkin ihmettelisivät.


      • Se on täällä
        DarkFear kirjoitti:

        No ihan sama vaikka en olisikaan, sillä aina niistä yksin olevista miehistä ajatellaan baareissa kaikkea negatiivista, oli sitten nuorempi tai vanhempi mies.

        Baarit kun ovat vaan niin sellaisia paikkoja, että niissä kuuluisi käydä ensisijaisesti aina just kavereiden kanssa, koska yksin jos niihin mies menee, niin tietenkin kaikki ihmiset ajattelevat siitä heti kaikkea negatiivista ja miettivät sitten sitä, että miksei miehellä ole siellä ketään kavereita mukana.

        Eipä sitä kyllä yksin viitsisi edes mihinkään keikoille lähteä, kun sielläkin olisi paljon parempi olla kaveriseurassa. Sitten kun muut ihmiset sitä yksinoloa sielläkin kuitenkin ihmettelisivät.

        Aikuiset käyvät siellä yksin mutta hyvin vaivautuneen oloisia ja surullisen mielisiä. Seurustelukulttuuri on heikko, vieraat ihmiset eivät osaa keskustella keskenään helposti eikä edes alkoholi auta.


      • Muista verivelkaamme
        DarkFear kirjoitti:

        No sivarivalinta on se, kun on valinnut siviilipalveluksen armeijan sijasta. Tämä onkin aina just se asia, josta kaikki ihmiset ajattelevat ihan joka paikassa aina kaikkea negatiivista.

        No ei siitä voi oikein mitään positiivistakaan ajatella, jos joku on selkärangaton vapaamatkustaja, joka ei ole valmis maksamaan verivelkaansa sotiemme veteraaneille. Siinä tosiaan olet kyllä oikeassa, että väistämättä kaikkea negatiivista tulee ajatelleeksi sellaisesta, joka on valmis nauttimaan kaikista vapauden eduista, mutta pistää pään pensaaseen, kun sitä vapautta pitäisi ase kädessä puolustaa. Aina tulee mieleen ettei sivareilla ole kunniaa, eivätkä he varmaan edes osaa hävetä pelkuruuttaan.


      • Muista verivelkaamme kirjoitti:

        No ei siitä voi oikein mitään positiivistakaan ajatella, jos joku on selkärangaton vapaamatkustaja, joka ei ole valmis maksamaan verivelkaansa sotiemme veteraaneille. Siinä tosiaan olet kyllä oikeassa, että väistämättä kaikkea negatiivista tulee ajatelleeksi sellaisesta, joka on valmis nauttimaan kaikista vapauden eduista, mutta pistää pään pensaaseen, kun sitä vapautta pitäisi ase kädessä puolustaa. Aina tulee mieleen ettei sivareilla ole kunniaa, eivätkä he varmaan edes osaa hävetä pelkuruuttaan.

        Ja haista sinä vitun skinimilitaristijunttipaska-aivo vaan pitkä paska noiden sun vitun kunniavelkojesi kanssa!!!!!!!!!

        Mikä vittu sä oikein luulet täällä olevasi mua tai ketään neuvomaan näissä asevelvollisuusvalinnoissa, kun jokainen mies tietää sen kyllä ITSE kaikista parhaiten, että mikä vaihtoehto oikein on itselleen kaikkein paras ja sopivin!!!! Ja siihen kun ei sulla ole vittu yhtään mitään sanomista, että tiedäkin sä vittu se saatana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Mulla kun on kuule täysi oikeus päättää itse siitä, että arvostanko sitä suomalaisuutta ja suomen itsenäisyyttä minkään vertaa ja siihen ei sun kaltaisilla persujunttipaskapäillä ole vittu yhtään mitään sanomista ja sen sun on vaan pakko hyväksyä, halusit sitä tai et!!!!!

        Joko tämä asia tuli sulle nyt tässä selväksi, vai vieläkö mun täytyy nämä samat asiat sulle uudestaan rautalangasta vääntää, ennen kun ne menee perille sinne sun ahdasmieliseen ja militaristiseen junttipersupäähäsi!!!!!!

        Sä kun et päätä nyt, etkä vittu koskaan siitä, että mitä asioita mä elämässäni arvostan ja mitä en arvosta, että muistakin vittu se saatana!!!!!!!!!!!!!

        Mulle kun se suomalaisuus ja suomen itsenäisyys eivät ole mitään erityisen tärkeitä asioita ja mä olisin paljon mieluummin jonkun toisen maan kansalainen kun tämän suomenmaan ja sähän vitun kusipääpaska-aivo ajattelet siitä tietenkin kaikkea negatiivista, kyllä mä nämä sinunlaiset ahdasmieliset mulkut niin hyvin kuule tiedän!!!!!!!!! Ja mulla kun on kuule tähän mielipiteeseen täysi oikeus, joten sun on vittu ihan turha yrittää mun päätä tässä tai missään muussakaan asiassa kääntää, joten just siksi sä voit haistaa niin saatanan pitkän paskan noiden sun vitun kunniavelkojesi kanssa!!!!!!

        Että maksa sä vitun idiootti fasistiskinimilitaristimulkku vaan itse ne saatanan kunniavelkasi vaikka kuinka suurilla summilla itse haluat, mutta älä sä vitun paska-aivo tule mulle niistä yhtään mitään vittu puhumaan!!!!!!!!!!!!! Joko tämä asia meni perille sun vitun persujunttikalloosi!!!!!!

        Mä kun muuttaisin oikein mielelläni pois suomesta, jos vaan saisin siihen mahdollisuuden ja mulla kun ei tulisi tätä maata vittu yhtään ikävä ja tähänkään asiaan ei ole sulla vittu yhtään mitään sanomista, että MITÄS SÄ TÄHÄN SANOT VITUN PERSUHUORA JA PASKA-AIVO!!!!!!!!!!!! Sä kun et vitun militaristiskinipaska pysty millään keinolla pakottamaan mua ajattelemaan tästä tai mistään muustakaan asiasta eri tavalla, että tiedäkin vittu se!!!!!!!!

        Sä voisitkin työntää sen vitun kiväärisi sinne omaan perseeseesi ja ampua itsesi tohjoksi, niin päästäisiin sitten kokonaan näistä sun kaltaisista HUONOISTA IHMISISTÄ!!!!!!! Te kun ette osaa mitään muuta, kun aiheuttaa vain pelkkää mielipahaa muille ihmisille ja just siksi teidät saisikin pieksää niin tohjoksi kun jokainen itse haluaisi!!!!!!!

        On sulla aika saatanan ahdasmielinen ajatusmaailma oltava, jos sä kaikkien sivareiden valinnasta sitä negatiivista ajattelet. Joudut sitten mun lisäksi vihaamaan hyvin monia julkkismiehiä, jotka eivät ole sitä asepalvelusta suorittaneet.

        Mulla kun ei ole tässä yhtään mitään hävettävää, että tiedäkin sä vittu se saatana!!!!!!!!!!!! Joko tuli tämä asia sulle nyt tällä erää selväksi, vai täytyykö uudestaan nämä samat asiat sulle kertoa!!!!!!


    • [t]

      Kukaan ei jää kaipaamaan.

      Ehkä jopa luettavuus parantuu.

      • Kiskisu

        Kenenkäs puolesta siinä puhutaan? Minä jään kaipaamaan.


    • DarkFearin palsta

      Taisit vain lisätä kirjoittelua täällä.

    • Jos palstallaolo aiheuttaa sinulle enemmän haittaa kuin hyötyä, niin silloin on paras että ainakin vähennät palstallaoloa.

      Minä en ole sinua vastaan ja ymmärrän sinua.
      Sinua haukkuvat ovat ilkeitä ja haluavat loukata. Tällaiset ihmiset purkavat omaa pahaa oloaan muihin, kun eivät pysty käsittelemään omia tunteitaan henkisesti kypsästi.

      Jaksamista ja tsemppiä jatkoon päätätpä sitten palstan suhteen miten vaan!
      Kaikkea hyvää! :-)

      • Hengellinen tunne

        Se on kuule mahtava TUNNE kun mulkku seisoo ja vedän kädellä. Siihen ei kypsy koskaan!


    • na na na na
    • Hyvä ihminen

      Älä jätä. Jokaisella on oikeus mielipiteisiin. Ei kaikesta pidä ottaa nokkiinsa.
      Ne jotka ajattelevat sinusta negasti, omaavat aimoannoksen omia ongelmia joita purkavat sinuun. Usko pois.
      Ihmiset on.

      • No ei kyllä ainakaan niiden militaristipaskajunttien mielestä olisi oikeus mihinkään muihin mielipiteisiin, kun ainoastaan niihin, jotka he hyväksyvät.


      • SippiMissi
        DarkFear kirjoitti:

        No ei kyllä ainakaan niiden militaristipaskajunttien mielestä olisi oikeus mihinkään muihin mielipiteisiin, kun ainoastaan niihin, jotka he hyväksyvät.

        Niin, moni ajattelee juuri noin!


    • Tämä elämä

      Kyllä se on jo näiden vuosien aikaa tullut selväksi mitkä asiat ovat Dark Fearille tärkeitä. Suurin osa niistä ei liity sinkkuuteen ja kumppanin etsintään millään tavalla. En muista vuosien varrelta yhtään kirjoitustasi jossa olisit seuran haussa toiminut.

      DF on nyt joutunut uusien palstan kiusaajien hampaisiin. Vanhoilta kirjoittajilta sait hiukan myötätuntoa, et uusilta nuorilta jotka käyvät baareissa ja risteilyillä luonnostaan kavereidensa kera.

      Kun olet kerta rahoissasi ja elät parasta aikaasi, niin vain sun fobiat rajoittaa baariin menemistä ja risteilyjä. Jos olet hyvä tyyppi ja reissaat yksin, ei siinä mitään negatiivista ole. Peilaat hc-skineihin nuo mielipiteet miten "perusulaiset" ei hyväksy sitä ja tätä. Peräkyliltä saattaa niitä oikeita nationalisti- skinejä löytyä jotka ei hyväksy siviilipalvelusta ja maahanmuuttajia. Kuitenkaan vähemmistö ei ole enemmistö vaikka äänekäs olisikin.

      Suurin osa kaljuista miehistä ei ole kateellisia niille joilla on hiukset. Suurin osa armeijan käyneistä ei pidä mitenkään numeroa siitä pakosta. Tosin fiksu kaveri pääsee 6kk:n ajalla ja muissa vaihtoehdoissahan se lusiminen vain pitenee.

      Minä ehdotan että mene jo pääsiäislomalla risteilylle, käy Tukholmassa yökerhossa. Ei siinä ole mitään pelättävää. Vain ensimmäinen askel on vaikein.
      Negatiivisesti ajattelematta.

      • Kiskisu

        Sinkulla ei ole mitään velvollisuutta hakea seuraa.


    • ...väsynyt..

      Kuinkakohan monta ketjua tätä samaa aihetta on ollut ja pelottaakin edes ajatella että kuinka monta tulee olemaan... haukotus mua niin väsyttää..

    • Kannatetaan!!!

      Voi hyvä ihminen... Jos tosiaan olet päättänyt jättää tämän paskapalstan, niin suuret onnittelut! Nyt voit vihdoin hankkia oikean elämän! Ja se naisenkin saaminen helpottuu, kun et sekoita päätäsi näiden hullujen jutuilla!

    • uppity up

      hieno homma

    • Totuus sinusta DF

      Jätitkö palstan?

      • surullista...

        Ei tainut jättää


    • Señor Chang

      Eikö se jättänyt vieläkään?

    • 17plus3

      Jätätkö jo?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      332
      2858
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2140
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1620
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1032
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      993
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      924
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe