Uskon mihin vain?

tytte

Päätyykö eri jumaliin uskovat ihmiset kuomen jälkeen samaan paikkaan?
Ja mikä tämä paikka on?
Taivas?
vallahalla? Jne....
Kukaan ei ole ainakaan itselleni kertonut, minne ovat päätyneet...

18

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >Päätyykö eri jumaliin uskovat ihmiset kuomen jälkeen samaan paikkaan< jonka nimeä ei ole karitsan elämän kijrassa,on samakohtalo kuin jumlalattomillakin,ijankaikkinen kadotus,toinen kuolema.
      Nyt kerroin mikä on hedän kohtalonsa.

      tytte

    • nii!!

      Ei tässä ole aikaa lukea mitään perkeleen karitsan elämänkertaa!

      • Karitsa on sen jo voittanut,kuolemalla ristillä,sillä vain vähän aikaa riehua,valehdella.


      • kuulijarillataan
        kuulija1 kirjoitti:

        Karitsa on sen jo voittanut,kuolemalla ristillä,sillä vain vähän aikaa riehua,valehdella.

        Karitsa on rillattu? mmm ranuja sekaan ja vähän soossia. Kuulijaparka, joutuu Allahin pilkkaamisesta ikuiseen kadotukseen


      • kuulijarillataan kirjoitti:

        Karitsa on rillattu? mmm ranuja sekaan ja vähän soossia. Kuulijaparka, joutuu Allahin pilkkaamisesta ikuiseen kadotukseen

        On muitakin karisoita,
        Jeesus kulki siitä ohi, ja osoittaen häntä Johannes sanoi: "Katsokaa: Jumalan Karitsa!" Joh 1:36
        Karitsa joka teurastettu,sinu takiasi,että voisit elää,etkä hukkusi synteihisi.


      • lampaat.
        kuulija1 kirjoitti:

        On muitakin karisoita,
        Jeesus kulki siitä ohi, ja osoittaen häntä Johannes sanoi: "Katsokaa: Jumalan Karitsa!" Joh 1:36
        Karitsa joka teurastettu,sinu takiasi,että voisit elää,etkä hukkusi synteihisi.

        Jos Jeesus on karitsa, Jumalanhan silloin täytyy olla sarvipäinen pässi.

        Juu, jotenkin sopii.


        Jumala on Amun!


      • lampaat. kirjoitti:

        Jos Jeesus on karitsa, Jumalanhan silloin täytyy olla sarvipäinen pässi.

        Juu, jotenkin sopii.


        Jumala on Amun!

        Luletko,voivasi parja jumaa niin paljon kuin halua,olepa ylimielen,seurauset saat kärsiä.

        Saatanan kuritettaviksi, jotta he oppisivat olemaan pilkkaamatta Jumalaa. 1.Tim 1:20


      • BÄÄÄÄ!
        kuulija1 kirjoitti:

        Luletko,voivasi parja jumaa niin paljon kuin halua,olepa ylimielen,seurauset saat kärsiä.

        Saatanan kuritettaviksi, jotta he oppisivat olemaan pilkkaamatta Jumalaa. 1.Tim 1:20

        Kovasti tulee kirjoitusvirheitä, kun pääsi höyryää vihasta.

        Enkä minä ole keksinyt, että jeesus on karitsa ja jumalan poika. Te kristityt niin väitätte. Karitsoiden isä on aina pässi ja äiti lammas. Niin se vain on.


      • BÄÄÄÄ! kirjoitti:

        Kovasti tulee kirjoitusvirheitä, kun pääsi höyryää vihasta.

        Enkä minä ole keksinyt, että jeesus on karitsa ja jumalan poika. Te kristityt niin väitätte. Karitsoiden isä on aina pässi ja äiti lammas. Niin se vain on.


      • BÄÄÄÄ! kirjoitti:

        Kovasti tulee kirjoitusvirheitä, kun pääsi höyryää vihasta.

        Enkä minä ole keksinyt, että jeesus on karitsa ja jumalan poika. Te kristityt niin väitätte. Karitsoiden isä on aina pässi ja äiti lammas. Niin se vain on.

        >Kovasti tulee kirjoitusvirheitä, kun pääsi höyryää vihasta


      • bäää!
        kuulija1 kirjoitti:

        >Kovasti tulee kirjoitusvirheitä, kun pääsi höyryää vihasta

        Ai kun Osiris punnitsee sydämesi ja pääset lalun kentille elämään ikuisesti? Mitä jos Osiris tuomitseekin sinut tuliseen järveen, jota vartioivat paviaanit???

        Uskontosi on osittain kopioitu Egyptiläisiltä.


      • bäää! kirjoitti:

        Ai kun Osiris punnitsee sydämesi ja pääset lalun kentille elämään ikuisesti? Mitä jos Osiris tuomitseekin sinut tuliseen järveen, jota vartioivat paviaanit???

        Uskontosi on osittain kopioitu Egyptiläisiltä.

        Jeesus on vahevepi,kuin sun osiris,nimeni on elämäkijassa,sietä sitä ei kukaan ulkopuolinen voi pyyhkiä pois.Nauratta juttunen,mitä pimeyden juttuja ovatkin.
        Minun kerskauseni on herra,


      • bäää!
        kuulija1 kirjoitti:

        Jeesus on vahevepi,kuin sun osiris,nimeni on elämäkijassa,sietä sitä ei kukaan ulkopuolinen voi pyyhkiä pois.Nauratta juttunen,mitä pimeyden juttuja ovatkin.
        Minun kerskauseni on herra,

        Jaha, taas tulee kirjoitusvirheitä. Taitaa olla kova tuska päällä??

        Ei mitään pimeyden juttuja, ihan vaan suoraan muinaisen Egyptin uskonnosta, joka muistuttaa hämmästyttävän paljon kristinuskoa. Olihan ne juutalaiset kauan Egyptissä.
        Niin, juutalaiset, sekin on eri uskonto kuin kristinusko. Taivas ja helvetti on siis siirtynyt kristinuskoon kahden eri uskonnon kautta.


    • ei kolmatta vaihtoeh

      Kuoleman jälkeen on vain iankaikkinen elämä yhdessä Jumalan ihanassa iankaikkisessa suunnitelmassa, joka on saatavana Jeesuksen Kristuksen sovitustyön kautta tai sitten iankaikkinen ero Jumalasta onnettomuudessa.


      • Ei mitää tekemistä sovitus työnkanssa,täysin pimeää kirjoitusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      108
      867
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      71
      617
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe