Uskon mihin vain?

tytte

Päätyykö eri jumaliin uskovat ihmiset kuomen jälkeen samaan paikkaan?
Ja mikä tämä paikka on?
Taivas?
vallahalla? Jne....
Kukaan ei ole ainakaan itselleni kertonut, minne ovat päätyneet...

18

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • >Päätyykö eri jumaliin uskovat ihmiset kuomen jälkeen samaan paikkaan< jonka nimeä ei ole karitsan elämän kijrassa,on samakohtalo kuin jumlalattomillakin,ijankaikkinen kadotus,toinen kuolema.
      Nyt kerroin mikä on hedän kohtalonsa.

      tytte

    • nii!!

      Ei tässä ole aikaa lukea mitään perkeleen karitsan elämänkertaa!

      • Karitsa on sen jo voittanut,kuolemalla ristillä,sillä vain vähän aikaa riehua,valehdella.


      • kuulijarillataan
        kuulija1 kirjoitti:

        Karitsa on sen jo voittanut,kuolemalla ristillä,sillä vain vähän aikaa riehua,valehdella.

        Karitsa on rillattu? mmm ranuja sekaan ja vähän soossia. Kuulijaparka, joutuu Allahin pilkkaamisesta ikuiseen kadotukseen


      • kuulijarillataan kirjoitti:

        Karitsa on rillattu? mmm ranuja sekaan ja vähän soossia. Kuulijaparka, joutuu Allahin pilkkaamisesta ikuiseen kadotukseen

        On muitakin karisoita,
        Jeesus kulki siitä ohi, ja osoittaen häntä Johannes sanoi: "Katsokaa: Jumalan Karitsa!" Joh 1:36
        Karitsa joka teurastettu,sinu takiasi,että voisit elää,etkä hukkusi synteihisi.


      • lampaat.
        kuulija1 kirjoitti:

        On muitakin karisoita,
        Jeesus kulki siitä ohi, ja osoittaen häntä Johannes sanoi: "Katsokaa: Jumalan Karitsa!" Joh 1:36
        Karitsa joka teurastettu,sinu takiasi,että voisit elää,etkä hukkusi synteihisi.

        Jos Jeesus on karitsa, Jumalanhan silloin täytyy olla sarvipäinen pässi.

        Juu, jotenkin sopii.


        Jumala on Amun!


      • lampaat. kirjoitti:

        Jos Jeesus on karitsa, Jumalanhan silloin täytyy olla sarvipäinen pässi.

        Juu, jotenkin sopii.


        Jumala on Amun!

        Luletko,voivasi parja jumaa niin paljon kuin halua,olepa ylimielen,seurauset saat kärsiä.

        Saatanan kuritettaviksi, jotta he oppisivat olemaan pilkkaamatta Jumalaa. 1.Tim 1:20


      • BÄÄÄÄ!
        kuulija1 kirjoitti:

        Luletko,voivasi parja jumaa niin paljon kuin halua,olepa ylimielen,seurauset saat kärsiä.

        Saatanan kuritettaviksi, jotta he oppisivat olemaan pilkkaamatta Jumalaa. 1.Tim 1:20

        Kovasti tulee kirjoitusvirheitä, kun pääsi höyryää vihasta.

        Enkä minä ole keksinyt, että jeesus on karitsa ja jumalan poika. Te kristityt niin väitätte. Karitsoiden isä on aina pässi ja äiti lammas. Niin se vain on.


      • BÄÄÄÄ! kirjoitti:

        Kovasti tulee kirjoitusvirheitä, kun pääsi höyryää vihasta.

        Enkä minä ole keksinyt, että jeesus on karitsa ja jumalan poika. Te kristityt niin väitätte. Karitsoiden isä on aina pässi ja äiti lammas. Niin se vain on.


      • BÄÄÄÄ! kirjoitti:

        Kovasti tulee kirjoitusvirheitä, kun pääsi höyryää vihasta.

        Enkä minä ole keksinyt, että jeesus on karitsa ja jumalan poika. Te kristityt niin väitätte. Karitsoiden isä on aina pässi ja äiti lammas. Niin se vain on.

        >Kovasti tulee kirjoitusvirheitä, kun pääsi höyryää vihasta


      • bäää!
        kuulija1 kirjoitti:

        >Kovasti tulee kirjoitusvirheitä, kun pääsi höyryää vihasta

        Ai kun Osiris punnitsee sydämesi ja pääset lalun kentille elämään ikuisesti? Mitä jos Osiris tuomitseekin sinut tuliseen järveen, jota vartioivat paviaanit???

        Uskontosi on osittain kopioitu Egyptiläisiltä.


      • bäää! kirjoitti:

        Ai kun Osiris punnitsee sydämesi ja pääset lalun kentille elämään ikuisesti? Mitä jos Osiris tuomitseekin sinut tuliseen järveen, jota vartioivat paviaanit???

        Uskontosi on osittain kopioitu Egyptiläisiltä.

        Jeesus on vahevepi,kuin sun osiris,nimeni on elämäkijassa,sietä sitä ei kukaan ulkopuolinen voi pyyhkiä pois.Nauratta juttunen,mitä pimeyden juttuja ovatkin.
        Minun kerskauseni on herra,


      • bäää!
        kuulija1 kirjoitti:

        Jeesus on vahevepi,kuin sun osiris,nimeni on elämäkijassa,sietä sitä ei kukaan ulkopuolinen voi pyyhkiä pois.Nauratta juttunen,mitä pimeyden juttuja ovatkin.
        Minun kerskauseni on herra,

        Jaha, taas tulee kirjoitusvirheitä. Taitaa olla kova tuska päällä??

        Ei mitään pimeyden juttuja, ihan vaan suoraan muinaisen Egyptin uskonnosta, joka muistuttaa hämmästyttävän paljon kristinuskoa. Olihan ne juutalaiset kauan Egyptissä.
        Niin, juutalaiset, sekin on eri uskonto kuin kristinusko. Taivas ja helvetti on siis siirtynyt kristinuskoon kahden eri uskonnon kautta.


    • ei kolmatta vaihtoeh

      Kuoleman jälkeen on vain iankaikkinen elämä yhdessä Jumalan ihanassa iankaikkisessa suunnitelmassa, joka on saatavana Jeesuksen Kristuksen sovitustyön kautta tai sitten iankaikkinen ero Jumalasta onnettomuudessa.


      • Ei mitää tekemistä sovitus työnkanssa,täysin pimeää kirjoitusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 175
      5156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      126
      4643
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2976
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      31
      1955
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1737
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1726
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1720
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1561
    Aihe