Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Avaas kuule sinetti seiska :)

-jarmo-

Tää sun Pyhän Hengen ketjus valtaa koko palstan ja ajaa kaikki pahat henget kohta ulos koko profetiapalstalta. Ihanaa!

39

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xiina

      Periaatteessa kaunista, mutta.

      Katsos kun tämä ei ole Pyhän Hengen palsta, vaan aivan maallisen Suomi24:n yleinen keskustelufoorumi. Täältä ei kukaan aja pois asiallisia kirjoittajia. Jos on häiriötä, asiasta ei ilmoiteta Pyhälle Hengelle, vaan S24:n Ylläpidolle.

      Jumala on säätänyt maallisen esivallan, tästä puhui sekä Jeesus Itse, että myös mm. Paavali. Pyhä Henki ei toimittele sinun mielesi mukaisia poistoja, Hän luottaa ja on antanut maallisen vallan Suomen eduskunnalle, presidentille ja hallitukselle, jotka säätävät Suomen lait ja näiden, sekä omien sääntöjensä puitteissa toimii Suomi24 ja sen Ylläpito.

      Tämä foorumi ei ole helluntaikirkko, adventistikirkko, tai valemessiaanisen pulju, eli mikään seurakunta, vaan täysin julkinen ja maallinen foorumi.

      Tämä foorumi on keskustelufoorumi, aiheena profetiat. Täällä siis kuka tahansa jumalatonkin saa ilmaista mielipiteensä asiasta. Sinä et määrittele mikä on täällä sallittua ja mikä ei, sen määrää S24, Eniro.

      Jeesus ja Pyhä Henki Itse ei aja ketään syntistä pois luotansa, mutta sydämettömiä tekohurskaita Hän vihaa..

      Ketjun aloittaja ei toimi Pyhässä Hengessä, vaan suvaitsemattomuudessa ja rakkaudettomuudessa muita kuin omia lahkolaisiaan ja hengenheimolaisiaan kohtaan.
      ;

      • Olet järjen ääni.


      • Ääniä vaan
        kekek-kekek kirjoitti:

        Olet järjen ääni.

        Sitähän ne on kaikki hourulassa.


    • -jarmo-

      ...et se oli siinä sitten :(

    • Näin se on

      Ei kun tässä.

      Xiina
      26.11.2011 19:05
      0
      Sulje
      Kysymys: Voiko kaksisuuntainen itse tajuta sairastavansa ko tautia ?
      Vastaukseni: Ei välttämättä
      Olen itse myös perheenäiti . Eräänä päivänä ruokaostosten sijaan työpäiväni jälkeen ostinkin asuntovaunun, ilman, että olin puhunut asiasta etukäteen mitään miehelleni. Onneksi mieheni ei hermostunut, koska itsekin tuhlailee rahaa mm musiikkilaitteisiin.
      Vuosia myöhemmin sain potkut töistä, kun en millään oppinut uusia työtehtäviä, jotka minulle määrättiin. Työni menetyksen ja masennuksen vuoksi minut ohjattiin psykiatriseen hoitoon. Psykiatrilleni kerron, että lievittääkseni masennusta olen mm ostanut asuntovaunun tms muita suurempia hankintoja, mitä mies ei hyväksy. Kertomani perusteella sain bipo-diagnoosin ja olin silloin jo yli 50-vuotias.
      Tietämättäni olin koko-ikäni sairastanut maanis-depressiota. Yksi turha ostamani asuntovaunu, tai muutkaan suuret hankintani eivät kaataneet perheemme taloutta. Mutta jos olisimme olleet köyhä perhe, olisivat raha vaikeudet varmasti saattaneet minut hoitoon jo vuosia aiemmin. Suuret projektini päättyi usein huonosti, kun en jaksanut hoitaa niitä loppuun.

      • -jarmo-

        Olen sanaton! Tarvitset oikeita ystäviä, eikä sellaisia joiden oma etu tulee sinun auttamisestasi ja sinun hyväntuulisuudestasi jonkun toisen kautta. Sinä tarvitset nyt apua sellaisesta paikasta joka toimii rukouksen kautta ja oikeiden ystävien kautta. Niitä ei käytännössä ole edes... täällä on muutama. Tarvitset kunnon apua! ...Rakas Soffiina ja se ei ole sitä mitä haet ja olet hakenut. Sydämesi huutaa apua, sen näen.


      • Xiina

        Ei ole minun kirjoitukseni, vaan on joko false flag, tai jonkun muun Xiina-nickin kirjoitus.
        Tästä on jo aiemmin kirjoitettu täällä.


      • SoffiXiina
        -jarmo- kirjoitti:

        Olen sanaton! Tarvitset oikeita ystäviä, eikä sellaisia joiden oma etu tulee sinun auttamisestasi ja sinun hyväntuulisuudestasi jonkun toisen kautta. Sinä tarvitset nyt apua sellaisesta paikasta joka toimii rukouksen kautta ja oikeiden ystävien kautta. Niitä ei käytännössä ole edes... täällä on muutama. Tarvitset kunnon apua! ...Rakas Soffiina ja se ei ole sitä mitä haet ja olet hakenut. Sydämesi huutaa apua, sen näen.

        Kiitoksia ystävällisyydestäsi, mutta ei ole minun kirjoitukseni.


      • Hallelujaa vaan
        Xiina kirjoitti:

        Ei ole minun kirjoitukseni, vaan on joko false flag, tai jonkun muun Xiina-nickin kirjoitus.
        Tästä on jo aiemmin kirjoitettu täällä.

        Suottapa puolustelet itseäsi. Kirjoituksesi kertoo kaiken.


      • SoffiXiina
        Hallelujaa vaan kirjoitti:

        Suottapa puolustelet itseäsi. Kirjoituksesi kertoo kaiken.

        Olet joko itse rikoksentekijä, tai hänen rikoksensa suosija (laki rikoksensuosinnasta), joko tekee sinut lain edessä saman arvoiseksi hänen kanssaan. Yhdyt hänen rikokseensa, tukien sitä.


    • Entäs kts

      xiina
      9.5.2011 21:40
      0
      Sulje
      Olin onnellisin suhteessa kun en ollut sitoutunut suhteeseen. Siis sellainen tapailu-suhde.
      Pelkäänpä että ei tule koskaan yhtä onnelista suhdetta, häneen rakastuin totaalisesti.

      • Xiina

        Hetkonen. Nuo ovat nyt false flageja, eivät minun kirjoittamiani.

        Tällaista sakkia ovat hellari-adventistit, ei heitä pelota antaa väärää todistusta toisesta kirjoittajasta.

        Mistä te noita haette, saiskos linkin?


    • -jarmo-

      En uskalla mennä henkilökohtaisiin maallisiin suhteisiin. Kykenen puhumaan sinun ja Oikean taivastenvaltakunnan välillä ja kyynel silmin, puhun siitä vakavissani.
      Itsellä on katkera avioero vuodelta 2006 joka söi minusta kaiken maallisen mehun, jossa kuihtui kaikki se hieno jota muut arvostaa. Minuun jäi enää se vakuuttava runko maallista ja kaikki se jossa luulin että olen heikko, se muuttui vahvuudekseni ja muutuin Taivasten valtakunnan palvelijaksi. ....ja voitko kuvitella, luulin olevani uskovainen adventisti. Olin kaikkea muuta! Oikea elävä Jumala oli ottanut minut käyttöönsä.

      • SoffiXiina

        Kiitos. Kiitän rohkaisustasi tuon toisen Xiinan puolesta.


      • Ei auta
        SoffiXiina kirjoitti:

        Kiitos. Kiitän rohkaisustasi tuon toisen Xiinan puolesta.

        Liian myöhäinen nikin vaihto sinulla. Ei auta.


      • Soffiina
        Ei auta kirjoitti:

        Liian myöhäinen nikin vaihto sinulla. Ei auta.

        Kyseessä en ole minä. Aion tehdä asiasta tutkintapyynnön ylläpidolle.

        Viesti on jonkun toisen Xiinan vuodelta 2011, ei minun. Xiina on suht yleinen lempinimi.

        Tämä olis parasta lopettaa tähän, sillä tarkoituksellinen toisen henkilön maineentahrauspyrkimys, käyttäen toisen samannimisen henkilön nickiä, tai false flag on nettirikos josta saattaa rapsahtaa 2 vuotta linnaa ja isot korvaukset uhrille.

        Mikäli tämä väite, että kyseessä olisin juuri minä jatkuu, annan asian suoraan syyttäjälle, eikä sen jälkeen enää neuvotella.

        Piste.


    • SoffiXiina

      Nämä nickithän ovat sellaisia, että hyvinkin joku toinen internetissä käyttää tai on käyttänyt samanlaista.

      Sattuipa löytymään tosi onneton Xiina vuodelta 2011.

    • ---

      Niinpä. Eihän täällä kukaan mitään ymmärrä, että puhuhan pois vaan.

    • SoffiXiina

      Hakusanalla Xiina löytyi joku vauvapalstalla kirjoitellut kolmen lapsen äiti.

      Sitten löytyy joku englanninkielinen Xiina.

      Tämän Xiina-lyhenteen keksin Soffixiina nickin muunnoksena, enkä ole käyttänyt kuin vasta viime aikoina.

      • -jarmo-

        Minä muuten löydyn laihdutuspalstalta jossain marras-joulukuussa :D heh... jos kerran löydätte ihmisiä noin tollee. Olen pudottanu painoa yli 180 kilosta alle 150 kiloon. Vielä olis matkaa omaan ihannepainoon, kun vielä joskus nostin voimanostoa 135 kg omalla elopainolla.


    • -jarmo-

      Onko kaikki nyt varmasti onnellisia? Elämän tärkein tarkoitus on täytetty.

      • SoffiXiina

        Jaaha. Onkos tämä ensimmäinen viestisi tässä ketjussa?
        Eli myös sinun nickilläsi false flageja?


      • -jarmo-
        SoffiXiina kirjoitti:

        Jaaha. Onkos tämä ensimmäinen viestisi tässä ketjussa?
        Eli myös sinun nickilläsi false flageja?

        Minä toimin aina omalla nikillä, -jarmo- emkä koskaan esiinny muulla, sen voitte pitää 100% varmana.


      • -jarmo-
        -jarmo- kirjoitti:

        Minä toimin aina omalla nikillä, -jarmo- emkä koskaan esiinny muulla, sen voitte pitää 100% varmana.

        Lisäksi sanon että jos joku ottaa nikkini käyttöönsä, hän voi sillä tehdä kolme kommettia ja siinä oli yksi liikaa.


      • ---
        SoffiXiina kirjoitti:

        Jaaha. Onkos tämä ensimmäinen viestisi tässä ketjussa?
        Eli myös sinun nickilläsi false flageja?

        nickilläsi false flageja?

        Älähän nyt. Kopio selvästi ja aito.


      • Ne muut...
        -jarmo- kirjoitti:

        Minä toimin aina omalla nikillä, -jarmo- emkä koskaan esiinny muulla, sen voitte pitää 100% varmana.

        Jarmo. Älä mene halpaan. Näet, että kyseessä on kopioitu, aito viesti.
        En minä, mutta ne muut...


      • -jarmo-
        Ne muut... kirjoitti:

        Jarmo. Älä mene halpaan. Näet, että kyseessä on kopioitu, aito viesti.
        En minä, mutta ne muut...

        Se on menny halpaan joka tätä yrittää.. katsos Pyhä Henki näkee kaiken ja minua se ei enää huoleta. Se on kaikki näiden ihmisten huolena.


      • Soffiina
        --- kirjoitti:

        nickilläsi false flageja?

        Älähän nyt. Kopio selvästi ja aito.

        Tämä viestisi otettiin talteen.

        Jo aiemmasta pyynnöstä huolimatta tuon viestin levittäjä ei ole suostunut antamaan linkkiä, mistä hän on tuon viestin ottanut. Kopio voi olla aito, mutta se esitetään kohdistettuna toista, samannickistä henkilöä vastaan. Tässä kulkee rikoksen raja, kyse on kunnianloukkauksesta.

        Koska viestin levittäjä ei pyynnöstää huolimatta ole antanut linkkiä asian selvittämiseksi, on myös mahdollista, ettei tällaista kirjoitusta ole missään, vaan on viestinlevittäjän itsensä väsäämä false flag.

        Hän on niin typerä ettei ymmärrä syyllistyvänsä rikokseen ja että nyt on viimeinen hetki sopia se asianomistajan kanssa.

        Tämä lähtee nyt viranomaistutkintaan. Mikään tuon ed. mainitun Xiinan kertomuksessa ei todistettavasti täsmää itseeni, ei mikään. Tämä tutkinta tulee hyvin kalliiksi rikoksentekijälle, sillä hänen maksettavikseen tulevat kaikki tutkimuksen aiheuttamat kulut, oikeudenkäyntikuluja myöten.

        Vielä oli aikaa sopia, mutta pian ei. Esitä tämä viestini juristillesi.


      • SoffiXiina
        --- kirjoitti:

        nickilläsi false flageja?

        Älähän nyt. Kopio selvästi ja aito.

        Tässä kohdin ilmoitan rikoksentekijöille, että olen jo useiden vuosien ajan tallettanut näillä foorumeilla esiintyvää nettirikollisuutta, lähinnä itseäni kohtaan ja joista olen aiemmin ilmoittanut nettipoliisille, jolla kyseiset ilmoitukset täytyy olla tallessa.

        Nyt tekemänne rikos ei siis jää ainoaksi tutkinnan aiheeksi, vaan tekijän taustalta tulee nousemaan esiin myös muita tekoja, jotka voidaan niputtaa yhteen, eli yhdistää. Näin tutkittuna yksi Xiina-häpäisykampanja ei jääkään ainoaksi tutkinnan kohteeksi vaan tekijän kaikki nettirikokset tulevat poliisin tutkittaviksi ja selvitettäviksi. Jos tekijä on syyllistynyt näihin tekoihin jo pitemmällä aikavälillä, tullaan se oikeudessa tulkitsemaan jatketuksi rikolliseksi toiminnaksi julkisessa mediassa, tiedotusvälineissä, internetissä.
        ;


    • -jarmo-

      Lisäksi kommenttini voi varmistaa www.pelastussanoma.fi kautta, josta löytyy mail osoitteeni. Tämä ilmoitus ei taida olla S24 sääntöjen mukaista mutta hyvässä tarkoituksessa, vääryyden estämisessä.

    • zekattu

      Lohtu: Käärmen pää on murskattu. Jumalan lapsilla on puolustaja :D

      1Moos. 3:15 Ja minä panen vainon sinun ja vaimon välille ja sinun siemenesi ja hänen siemenensä välille; se on polkeva rikki sinun pääsi, ja sinä olet pistävä sitä kantapäähän."

      1Joh. 3:8 Joka syntiä tekee, se on perkeleestä, sillä perkele on tehnyt syntiä alusta asti. Sitä varten Jumalan Poika ilmestyi, että hän tekisi tyhjäksi perkeleen teot.

      Joh:
      15:17 Sen käskyn minä teille annan, että rakastatte toisianne.
      15:18 Jos maailma teitä vihaa, niin tietäkää, että se on vihannut minua ennen kuin teitä.
      15:19 Jos te maailmasta olisitte, niin maailma omaansa rakastaisi; mutta koska te ette ole maailmasta, vaan minä olen teidät maailmasta valinnut, sentähden maailma teitä vihaa.
      15:20 Muistakaa se sana, jonka minä teille sanoin: 'Ei ole palvelija herraansa suurempi.' Jos he ovat minua vainonneet, niin he teitäkin vainoavat; jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani, niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.
      15:21 Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden, koska he eivät tunne häntä, joka on minut lähettänyt.
      15:22 Jos minä en olisi tullut ja puhunut heille, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt heillä ei ole, millä syntiänsä puolustaisivat.
      15:23 Joka vihaa minua, se vihaa myös minun Isääni.
      15:24 Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja, joita ei kukaan muu ole tehnyt, ei heillä olisi syntiä; mutta nyt he ovat nähneet ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni.
      15:25 Mutta se sana oli käyvä toteen, joka on kirjoitettuna heidän laissaan: 'He ovat vihanneet minua syyttä.'
      15:26 Mutta kun Puolustaja tulee, jonka minä lähetän teille Isän tyköä, totuuden Henki, joka lähtee Isän tyköä, niin hän on todistava minusta.
      15:27 Ja te myös todistatte, sillä te olette alusta asti olleet minun kanssani."

      19:10 Niin Pilatus sanoi hänelle: "Etkö puhu minulle? Etkö tiedä, että minulla on valta sinut päästää ja minulla on valta sinut ristiinnaulita?"
      19:11 Jeesus vastasi: "Sinulla ei olisi mitään valtaa minuun, ellei sitä olisi annettu sinulle ylhäältä. Sentähden on sen synti suurempi, joka jätti minut sinun käsiisi."

      Efe:
      6:10 Lopuksi, vahvistukaa Herrassa ja hänen väkevyytensä voimassa.
      6:11 Pukekaa yllenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne kestää perkeleen kavalat juonet.
      6:12 Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa.
      6:13 Sentähden ottakaa päällenne Jumalan koko sota-asu, voidaksenne pahana päivänä tehdä vastarintaa ja kaikki suoritettuanne pysyä pystyssä.
      6:14 Seisokaa siis kupeet totuuteen vyötettyinä, ja olkoon pukunanne vanhurskauden haarniska,
      6:15 ja kenkinä jaloissanne alttius rauhan evankeliumille.
      6:16 Kaikessa ottakaa uskon kilpi, jolla voitte sammuttaa kaikki pahan palavat nuolet,
      6:17 ja ottakaa vastaan pelastuksen kypäri ja Hengen miekka, joka on Jumalan sana.

      Matt:
      17:15 ja sanoi: "Herra, armahda minun poikaani, sillä hän on kuunvaihetautinen ja kärsii kovin; usein hän kaatuu, milloin tuleen, milloin veteen.
      17:16 Ja minä toin hänet sinun opetuslastesi tykö, mutta he eivät voineet häntä parantaa."
      17:17 Niin Jeesus vastasi ja sanoi: "Voi sinä epäuskoinen ja nurja sukupolvi, kuinka kauan minun täytyy olla teidän kanssanne? Kuinka kauan kärsiä teitä? Tuokaa hänet tänne minun tyköni."
      17:18 Ja Jeesus nuhteli riivaajaa, ja se lähti pojasta, ja poika oli siitä hetkestä terve.
      17:19 Sitten opetuslapset menivät Jeesuksen tykö eriksensä ja sanoivat: "Miksi emme me voineet ajaa sitä ulos?"
      17:20 Niin hän sanoi heille: "Teidän epäuskonne tähden; sillä totisesti minä sanon teille: jos teillä olisi uskoa sinapinsiemenenkään verran, niin te voisitte sanoa tälle vuorelle: 'Siirry täältä tuonne', ja se siirtyisi, eikä mikään olisi teille mahdotonta."
      17:21 Mutta tätä lajia ei saa lähtemään ulos muulla kuin rukouksella ja paastolla.

    • -jarmo-

      Kaiken maailman "melkein uskovien" ja ateistien ongelma on siinä, että Jumala vihaa valhetta ja meidän ihmettelymme on siinä että mitä siitä seuraa, koska emme pelostamme uskaltaisi valehdella, kuten nämä.

    • ---

      Olisit Jarmo tyytyväinen. Tämä sinun hyvä ystäväsihän tämän palstan on tähän tilaan saanut. Tämä kaikkien nimimerkkejä kopioiva copypaste-palstapoliisi. Täällä ei enää yksinkertaisesti voi keskustella yhtään mistään. Sitähän te haluatte?

      • Tyytyväisiä kyllä

        Tilanne helpottuu huomattavasti kun sinä poistut.--- Todellakin uskovien asioita on profetiat ja Raamattu. Muustahan ei tarvitsekaan keskustella. Ihan vaan palstan aiheen mukaisesti, mitä on maailmassa tapahtumia, joissa raamatullinen perusta.
        Olisit tyytyväinen.


      • Valintaa

        Kuinkas tilanne muilla sivustoilla? Toki sinä olisit siirtynyt jos paremman sivuston löytäisit, joten turpa kiinni.


    • -jarmo-

      Noh, kaiken maailman palstahäiriköille tiedoksi:

      Voitteko satuttaa meitä/minua henkisesti? NÄÄÄ :-/ sori
      Voitteko satuttaa meitä/minua fyysisetsi? BHUAA!!! sori

      Luuletteko että teitä pitää ateistit fiksuina? NÖY
      Luuletteko että me olemme fiksuudestanne hämmästyneitä? NÖY

      Voitteko te olla muuta kuin idiootteja kaikkien silmissä? JEP! Näinpä, voitte! Sillä luulenpa että ateistitkaan eivät sulata ihan kaikkea.

      • -jarmo-

        Silloin kun minä olin vielä nuori, saattoi ravintolaan mennä istumaan pöytään, tilata siihen juoman ja jättää lompakon sekä kaikki omaisuuden pöydälle, kun kävi flaksi tanssilattialle, eikä koskaan tarvinnut pelätä että joku on ne varastanut. Oletteko tänä päivänä iloisia siitä että valehtelu ja rikollisuus on osa jokapäivästä elämää?


      • Rikollista
        -jarmo- kirjoitti:

        Silloin kun minä olin vielä nuori, saattoi ravintolaan mennä istumaan pöytään, tilata siihen juoman ja jättää lompakon sekä kaikki omaisuuden pöydälle, kun kävi flaksi tanssilattialle, eikä koskaan tarvinnut pelätä että joku on ne varastanut. Oletteko tänä päivänä iloisia siitä että valehtelu ja rikollisuus on osa jokapäivästä elämää?

        Käärmeen tehtävät: Valheen kaikella voimalla vaan ja suvivirsi pyörryttää.
        Valkeasta tehdään mustaa ja mustatsta valkeaa.


      • Kunnon läpyskä.
        Rikollista kirjoitti:

        Käärmeen tehtävät: Valheen kaikella voimalla vaan ja suvivirsi pyörryttää.
        Valkeasta tehdään mustaa ja mustatsta valkeaa.

        Mä avaan ainoastaan seiskalehden!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1210
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe