Miksi miehet ihastuu aasialaisiin naisiin?

petrg+

Ärsyttää kun oma miehenikin on nyt ilmeisesti ihastunut naapurissa asuvaan kiinalaisnaiseen. Kummasti hymyilytti taas kun kiinalaisnainen oli hississä. Onko miehillä joku fetissi aasialaisnaisiin ja miksi??

70

1353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jhds

      Koska kauniit kasvot (useimmiten), siroja, usein pienehköt kiinteät rinnat.

      • ofmvo

        Niin, ja miellyttävä kohtelias ystävällinen käytös.


    • Miestä viedään

      Pelkäätkö kilpailua?

    • -.-----

      :D

    • 8+14

      Jos se kiinalainen hymyili.

      • Chom chom

        Mun mielestäni on eri asia luetella esim. oman puolisonsa hyviä puolia kuin yleistää tietyt ominaisuudet koskemaan isompaa populaatiota. Jos joku löytää onnen Aasiasta, hienoa. Olennaista kai on löytää ihminen, jonka kanssa on hyvä elää.

        Aasialaisen miehen suomalaisena vaimona en aina oikein tiedä, miten pitäisi suhtautua näihin kirjoituksiin. En hyväksy suomalaisten naisten tai minkäänmaalaisten naisten haukkumista (sen paremmin kuin miestenkään), mutta yhtä lailla ihmetyttää jalustalle asettaminen. rthrthtr:n lista perustuu ehkä omakohtaisiin kokemuksiin, mutta jos joku arvioisi esim. mieheni veljentyttäriä tai omaa tytärtämme noilla perusteilla, ei se kivalta tuntuisi. Jos taas mieheltäni kysyttäisiin, tuo lista pätisi minuun - ehkä hän siksi minuun ihastuikin?

        AP:lle: joillakin miehillä on fetissejä, joitakin kiinnostaa stereotypiat, jotkut vain tykkäävät joistakin kanssaihmisistä tai viehättyvät tietyistä piirteistä. Mitä väliä? Pienikokoisena, lapsenkasvoisena naisihmisenä paljon pahempaakin on tullut nähtyä.


      • ihan asiallisesti
        Chom chom kirjoitti:

        Mun mielestäni on eri asia luetella esim. oman puolisonsa hyviä puolia kuin yleistää tietyt ominaisuudet koskemaan isompaa populaatiota. Jos joku löytää onnen Aasiasta, hienoa. Olennaista kai on löytää ihminen, jonka kanssa on hyvä elää.

        Aasialaisen miehen suomalaisena vaimona en aina oikein tiedä, miten pitäisi suhtautua näihin kirjoituksiin. En hyväksy suomalaisten naisten tai minkäänmaalaisten naisten haukkumista (sen paremmin kuin miestenkään), mutta yhtä lailla ihmetyttää jalustalle asettaminen. rthrthtr:n lista perustuu ehkä omakohtaisiin kokemuksiin, mutta jos joku arvioisi esim. mieheni veljentyttäriä tai omaa tytärtämme noilla perusteilla, ei se kivalta tuntuisi. Jos taas mieheltäni kysyttäisiin, tuo lista pätisi minuun - ehkä hän siksi minuun ihastuikin?

        AP:lle: joillakin miehillä on fetissejä, joitakin kiinnostaa stereotypiat, jotkut vain tykkäävät joistakin kanssaihmisistä tai viehättyvät tietyistä piirteistä. Mitä väliä? Pienikokoisena, lapsenkasvoisena naisihmisenä paljon pahempaakin on tullut nähtyä.

        Niin listahan oli ihan turha, ja varsinkin tuo silkki tiukka maininta. Toisaalta olen lukenut täällä mustien miesten genitaalialueen korostavia mielipiteitä naistenkin kirjoittamana ja lyömäaseenakin, niin siinä mielessä tuon rthrthtr nimimerkin mainitsema yleistys, on toisaalta yhtä hyväksyttävää. Asia on jossain määrin tabu, toisin kuin miesten varustuksesta keskusteleminen. Uskon myös että rthrthtr halusi kärjeistää ja vähän provosoida omalta osaltaan keskustelua, johtuen jo poistettujen viestien sanomasta.


      • Chom chom
        ihan asiallisesti kirjoitti:

        Niin listahan oli ihan turha, ja varsinkin tuo silkki tiukka maininta. Toisaalta olen lukenut täällä mustien miesten genitaalialueen korostavia mielipiteitä naistenkin kirjoittamana ja lyömäaseenakin, niin siinä mielessä tuon rthrthtr nimimerkin mainitsema yleistys, on toisaalta yhtä hyväksyttävää. Asia on jossain määrin tabu, toisin kuin miesten varustuksesta keskusteleminen. Uskon myös että rthrthtr halusi kärjeistää ja vähän provosoida omalta osaltaan keskustelua, johtuen jo poistettujen viestien sanomasta.

        Mä en sanoisi, että yleistys olisi yhtä hyväksyttävä vaan yhtä typerä. Miksi mitään ominaisuuksia pitäisi käyttää lyömäaseena, provoilun välineenä tai muiden lyttäämiseen?


      • ihan asiallisesti
        Chom chom kirjoitti:

        Mä en sanoisi, että yleistys olisi yhtä hyväksyttävä vaan yhtä typerä. Miksi mitään ominaisuuksia pitäisi käyttää lyömäaseena, provoilun välineenä tai muiden lyttäämiseen?

        No eihän niitä pitäisikään, kyse olikin siitä miksi arvelin hänen listanneen tuon yhden kohdan jonka ympärillä nyt on pyöritty. Valitettavasti näitä käytetään lyömäaseina ja useasti ne joilla ei ole edes monikulttuurista suhdetta, vaan halu tirkistellä ja kiusata.


      • Trollien luola
        Chom chom kirjoitti:

        Mä en sanoisi, että yleistys olisi yhtä hyväksyttävä vaan yhtä typerä. Miksi mitään ominaisuuksia pitäisi käyttää lyömäaseena, provoilun välineenä tai muiden lyttäämiseen?

        Hei ei millään pahalla mut jos et ole huomannut niin tällä palstalla ei muuta tehdä kuin trollata. Jos haluat keskustelua vakavasti näistä aiheista niin tämä Suomi24 ei ole se paikka.


    • hankalanainentaas

      Olen itse nainen, mutta pidän MEDIAN aasialaisnaisista näiden sirojen piirteiden ja photoshopattujen kasvojen takia.

      Olen matkustellut itse Japanissa, Koreassa, Thaimaassa ja Kiinassa (opiskellut ja tehnyt myös töitä) ja tunnen Japanista erään ammattimallina toimivan naisen, jonka kanssa olen ystävystynyt. Hän näyttää mediassa paljon kauniimmalta kuin luonnossa - tosin tätä tapahtuu ihan samalla lailla myös länsimaisessa mediassa.

      Itse pidän siis tuosta käsityksestä, millainen aasialainen nainen on, mutta pakko sanoa, että ihan tavan tallaajanaisista en aasiassa pidä (: Heidän kasvonpiirteensä eivät ole yhtä siroja, eikä välttämättä vartalo olekaan niin siro ja naisellinen, mitä media antaa ymmärtää.

      Äh, olipas sekava teksti, mutta oma syyni on media. Pidän niistä mielikuvitusaasialaisnaisista, joilla media on minut ruokkinut, mutta en yleensä pidä oikeista aasialaisista ihmisistä ulkonäöllisesti, joita kadullakin noissa paikoissa näen.

      • Mies-58v

        Katsoitteko lauantaina 5.7.2013 TV1.ssä aamulla klo 8:05 ohjelman uneton elämä?
        Tässä oli mukana myös yksi kiinalainen nuori kaunis nainen, ammatiltaan sairaanhoitaja. Oliko tuo photoshop:lla käsitelty.
        Yleareenasta tuon ohjelman voisi ehkä vielä katsoa.

        Katselin aamulla tätä ohjelmaa mökillä. Muija nukkui vielä parvella, ja itse olin jo noussut ylös alakerran sängystäni TV:tä katsomaan.
        Hiukan muuten shortsien puntissa vanhalla 58v miehellä vielä värähti, kun näin tämän kauniin eksoottisen tytön. Hän muistutti jotenkin humanoidia. Erikoisen kaunis ja matemaattisen säännöllinen oli kasvonsa.


    • hankalamiestaas

      Minäkin pidän median luomasta barbie tyylisestä valkoisesta naisesta ja niistä photoshopatuista myöskin, luonnossa ja ilman meikkiä he tosin näyttävät kyllä ei niin viehättäviltä.

    • ttfxxt44tfft44tfxgtt

      No jos olisi jokin kuuma latino tms. hississä, niin voisi itseäsikin hymyilyttää.

      • lattari

        no joo kaunis latino ois voinu jo ollakin eri asia. puhutaankin nyt siis oikeesti kauniista naisista jos vertaamme esim vaikka latinoihin

        sellaiseen voisin sortua vaikka itsekin ;)


    • Eivät kaikki pidä!

      No onpa aika yleistävä otsikko.Ei ne aasialaiset naiset nyt kaikkien miesten mieleen suinkaan ole vaikka heistä jotkut pitävätkin, tuo taas on niin huvittavaa kun tietyt luulevat puhuvansa kaikkien miesten(suomalaisten miesten suulla)
      että kaaaiikki miehet tykkää aasialaisista.

    • _KZ_

      Ilmeisesti sinun mielestä ihan "hauskaa" loukkaa ja kiusata paikallisia naisia aasialaisten naisten kustannuksella???

      Se ei ole meidän, aasialaisten naisten syy, jos et löydä yhteisymmärrystä suomalaisten naisten kanssa.

      Lopeta "aasialaiset naiset sitä ja tätä" po...kan jauhamista.
      Koska se palvelee ainoastaan sinun omituista mieltä ja haluu loukkaa suomalaisia naisia, eikä mitään tekemistä meidän aasialaisten naisten ajatusten tai mielipiden kanssa.

      Olen aasialainen nainen ja työyhteisössä tulen hyvin toimeen suomalaisten naisten kanssa. Itse asiassa, muutaman kanssa, ollaan ystävystynet.
      Ja tämmöinen naisten solvaaminen ja vertailu kyllä kertoo paljon enemmän sinusta kuin aasialaisesta tai suomalaisesta naisesta.

      • _KZ_

        .... pyhä yksinkertaisuus ...

        Juu, suomalaisten naisten tahallinen alistaminen ja solvaaminen EI PALVELE meidän, aasialaisten naisten intressejä.


      • 678
        _KZ_ kirjoitti:

        .... pyhä yksinkertaisuus ...

        Juu, suomalaisten naisten tahallinen alistaminen ja solvaaminen EI PALVELE meidän, aasialaisten naisten intressejä.

        Hyvä KZ! :) Olet paras täällä palstalla.


    • China Dragon

      "Juu, suomalaisten naisten tahallinen alistaminen ja solvaaminen EI PALVELE meidän, aasialaisten naisten intressejä"

      Ei kai kukaan ole suomalaisia naisia solvannut. Mielestäni niitä naisia jotka tänne kirjoittavat alentavia suomimies kommentteja voisi vaikka vähän torua.

      KZ, voisitko tasapuolisuuden nimissä alkaa puolustamaan myös suomimiehiä?

      Vai oletko yksi niistä jotka täällä meitä solvaavat.

      Lue parinviikon aloitukset ja kirjoitukset. Miehet ovat olleet kohtalaisen siivosti tällä palstalla.

      • China Dragon

        Joku kirjoittaa myös suominaisista aika rumasti mutta siitä ei kannata välittää.
        Kaksintaistelu on täysin turhaa ja lapsellista.

        Ei kai voi sanoa kuka pitää mistäkin rodusta.
        Persoona ratkaisee. Löytyy viehättäviä ihmisiä ihan jokaisesta maasta.

        En minäkään olisi ikinä uskonut meneväni kiinalaisen kanssa naimisiin mutta tässä sitä nyt vain ollaan. Kysymys ei ollut kauneudesta vaan tunteesta jonka hän minulle lahjoitti ja minussa herätti.

        Kauneuden perässä juoksijat ja sitä tärkeimpänä asiana pitävät saavat runkata yksin vanhempana. Ei se 50-60 vuotias ole enää fyysisesti parikymppisen veroinen mutta tunnepuolella elävät voivat elää tasapainossa yhdessä hautaan saakka.


      • selavii3
        China Dragon kirjoitti:

        Joku kirjoittaa myös suominaisista aika rumasti mutta siitä ei kannata välittää.
        Kaksintaistelu on täysin turhaa ja lapsellista.

        Ei kai voi sanoa kuka pitää mistäkin rodusta.
        Persoona ratkaisee. Löytyy viehättäviä ihmisiä ihan jokaisesta maasta.

        En minäkään olisi ikinä uskonut meneväni kiinalaisen kanssa naimisiin mutta tässä sitä nyt vain ollaan. Kysymys ei ollut kauneudesta vaan tunteesta jonka hän minulle lahjoitti ja minussa herätti.

        Kauneuden perässä juoksijat ja sitä tärkeimpänä asiana pitävät saavat runkata yksin vanhempana. Ei se 50-60 vuotias ole enää fyysisesti parikymppisen veroinen mutta tunnepuolella elävät voivat elää tasapainossa yhdessä hautaan saakka.

        Aasialaiset naiset kauniita:

        Niin eipä se sinunkaan kiinalainen taida olla mikään kaunotar kun puhut aina sisäisestä kauneudesta! Fine for you.

        "Joku kirjoittaa suominaisista aika rumasti mutta siitä ei kannata välittää."

        Ei tietenkään välitetä, senkun antaa palaa vaan.

        Aika outoa sinulta china dragon kun sanot että persoona ratkaisee ja itse olet aiemmin vouhottanut siitä ettet voisi olla mustan naisen kanssa koska he ovat hiv- positiivisia ja heillä saattaa olla muitakin tauteja. Ratkaiseeko tässä tapauksessa vain persoona?

        Sinut nyt vaan joku kiinalainen hyväksyi, olit millainen tahansa vanha pässi.


        Sehän se onkin rodullinen valinta ja jopa valinta tietystä maanosasta.


      • .................
        selavii3 kirjoitti:

        Aasialaiset naiset kauniita:

        Niin eipä se sinunkaan kiinalainen taida olla mikään kaunotar kun puhut aina sisäisestä kauneudesta! Fine for you.

        "Joku kirjoittaa suominaisista aika rumasti mutta siitä ei kannata välittää."

        Ei tietenkään välitetä, senkun antaa palaa vaan.

        Aika outoa sinulta china dragon kun sanot että persoona ratkaisee ja itse olet aiemmin vouhottanut siitä ettet voisi olla mustan naisen kanssa koska he ovat hiv- positiivisia ja heillä saattaa olla muitakin tauteja. Ratkaiseeko tässä tapauksessa vain persoona?

        Sinut nyt vaan joku kiinalainen hyväksyi, olit millainen tahansa vanha pässi.


        Sehän se onkin rodullinen valinta ja jopa valinta tietystä maanosasta.

        Eli siis nähdäksesi ihisellä jolla on sisäistä kauneutta ei ole ulkoista ja päinvastoin :D Loistavaa ja viiltävää arvomaailmaa sinulta, mutta eihän tämä kyllä yllättänyt juuri lainkaan, kyllähän mädän omenan tunnistaa, eli sinut.

        Muuten häpäiset koko ajan Suomen naiset, jos olisin nainen olisin jo aikoja sitten kirjoittanut tänne, että sanoudun saastastasi 100% irti, on se vaan niin pimeää ja ei tästä maailmasta tekstisi.


    • mä 3

      Aasialaiset naiset ovat vaan niin kauniita. Jos hississä, ahdas tila, kohtaa, hänenlaisensa, reaktio on vaan spontaani. Jos itse näet komean miehen, etkö reagoisi samalla tavalla. Pitää oppia vaan hallitsemaan ympäristön ärsykkeitä. OK ymmärtärtänert?

    • opppppppppppp

      Minä uskon,että aloitus oli pelkkä provo jolla haluttiin kiihdyttää taas tätä aasia keskustelua.Kauneutta ja komeuttahan mahtuu tähän maailmaan so what?

      Joka päivä voi jokainen tuolla arjessa nähdä kauniin tai komean miehen
      onko sillä nyt välttämättä niin suurta vaikutusta kuten ap antaa ymmärtää? enpä usko että on.Ja sanotaahan sitä myös,että kauneus on katsojan silmissä

      • Von Zinzendor

        Suomalaisilla naisilla nousee niskakarvat pystyyn aina, kun näkevät aasialaisen naisen. Ja niitähän näkee aika paljon. Monet ärsyyntyneet kirjoittelee sitten keskustelupalstoille saadakseen tukea omalle vihamielisyydelle.


    • Samanlaiset arvot

      Aasialaisilla naisila on aika samanlaiset arvot kuin suomalaisilla miehillä. Eityisesti ne eivät ole eroherkkiä kuten suomaialset siskonsa. Kukaan suomalainen mies ei halua erota joten siinä mielessä suomalaisen naisen ottaminen on pahinta uhkapeliä jossa häviää elämänsä säästöt ja vähän muutakin 50%:n todennäköisyydellä.

      • Chom chom

        Jätän huomiotta ketjun ala-arvoiset kommentit, mutta puutun tähän. En usko, että suomalaiset naiset erityisesti haluavat erota. Eiköhän naimisiin mennessä hyvä parisuhde ole molempien osapuolten toiveissa? Siltä vain ehkä odotetaan liikaa? Tai odotetaan eri asioita? Naiset tuppaavat odottamaan onnellisuutta, miehille taas perheen koossa pysyminen vaikka hampaita kiristellen on tärkeää. Eikä rakkaus ole avioliitossa kaikkien mielestä mikään välttämättömyys.

        Mielestäni mahdollisuus avioeroon on positiivinen asia. Huonoon suhteeseen ei tarvitse jäädä kärsimään esim. taloudellisten syiden takia. Meillä on myös mahdollista suojata omaisuus avioehdolla.

        Näen monessa suhteessa suurimpana ongelmana itsekkyyden. Molemmat puolisot pelkäävät: nainen varoo, ettei vain jäisi miehen palvelijaksi ja mies varoo jäämästä tossun alle. Kohta sitten lasketaan palveluksia ja tehdään asioita arvovaltakysymyksiä. Mä näen, että tässä on molemmilla sukupuolilla peiliin katsomisen paikka. Uskon, että niin mies kuin nainenkin ovat valmiita kestämään ihan helvetisti, jos tavoitteet ovat yhteiset.

        Tilastotietoa mulla ei ole jakaa, mutta jos katson mieheni (aasialaisten) ystävien avioliittoja täällä Suomessa, me olemme harvinaisuus tässä joukossa, kun olemme yhä yhdessä.

        Edelleen jaksan ihmetellä eron "todennäköisyyttä" 50%. Tilastosta saatu luku ei ole todennäköisyys. Voit vaikuttaa omalta osaltasi avioliittosi kestävyyteen ja tuleviin tilastoihin. Onnea parisuhteeseesi :)


    • eräsmies

      Miten niin aasialaiset naiset kauniita? Eivät todellakaan ole. Kauniit naiset löytyy Italiasta, Espanjasta, Portugalista.

      • eräsnainen

        Makuasioita. Mut vastauksesi nainen hyvä, oli ihan yläaste tasoa.


      • lytse

        Ja kauniita naisia löytyy Brasiliasta, Venezuelasta ja Afrikan maista. Ja komeita miehiä löytyy Ruotsista, Espanjasta, Italiasta, Kreikasta, Brasiliasta ja niin edelleen. Rumimmat miehet löytyy Suomesta.


      • China Dragon
        lytse kirjoitti:

        Ja kauniita naisia löytyy Brasiliasta, Venezuelasta ja Afrikan maista. Ja komeita miehiä löytyy Ruotsista, Espanjasta, Italiasta, Kreikasta, Brasiliasta ja niin edelleen. Rumimmat miehet löytyy Suomesta.

        lytse,

        Tuota tietoa me kaikki olemme täältä etsimässä. Asuuko Suomessa sitten ne rumat naisetkin?

        Miten Ahvenanmaalla, sehän on Suomen ja Ruotsin puolivälissä.


        Parhaat autot tulevat Saksasta, Japanista, Koreasta. Ne kasataan usein Kiinassa tehdyillä osilla.
        Sit Suomessa on tämä Uusikaupunki ja Fisker Karma.

        Ai niin, niitä amerikkalaisia miehiä ei kannata Suomeen odottaa. Ne kyllä ovat kuulleet suomalaisesta naiskauneudesta mutta ovat ostaneet lentolipun vahingossa Ukrainaan.

        "Washington Post raportoi tuoreesta tutkimuksesta, josta selviää, että vain noin joka kuudes amerikkalainen osaa sijoittaa Ukrainan oikein kartalle.
        Pahimmin pielessä olevat sijoittavat Ukrainan Australiaan, Etelä-Amerikkaan tai Grönlantiin. Osa amerikkalaisista luulee Ukrainan olevan Suomessa"

        Suomalaisten naisten tulisi järjestää markkinointiin joku mainoskampanja. Keksitään osuva nimi, vaikka "pimppaa Suomesta". Olisi tarkoitettu Amerikan markkinoille. Sinne on kyllä vaikea tunkeutua. On sen verran kireät markkinat. Tulisi saada kytkykauppoja jossa tavara ei maksa mitään ja sen pitää olla kaunista, käytöstä maksetaan. Tuon tietää myös Nokia.


      • uglbövlcllg
        China Dragon kirjoitti:

        lytse,

        Tuota tietoa me kaikki olemme täältä etsimässä. Asuuko Suomessa sitten ne rumat naisetkin?

        Miten Ahvenanmaalla, sehän on Suomen ja Ruotsin puolivälissä.


        Parhaat autot tulevat Saksasta, Japanista, Koreasta. Ne kasataan usein Kiinassa tehdyillä osilla.
        Sit Suomessa on tämä Uusikaupunki ja Fisker Karma.

        Ai niin, niitä amerikkalaisia miehiä ei kannata Suomeen odottaa. Ne kyllä ovat kuulleet suomalaisesta naiskauneudesta mutta ovat ostaneet lentolipun vahingossa Ukrainaan.

        "Washington Post raportoi tuoreesta tutkimuksesta, josta selviää, että vain noin joka kuudes amerikkalainen osaa sijoittaa Ukrainan oikein kartalle.
        Pahimmin pielessä olevat sijoittavat Ukrainan Australiaan, Etelä-Amerikkaan tai Grönlantiin. Osa amerikkalaisista luulee Ukrainan olevan Suomessa"

        Suomalaisten naisten tulisi järjestää markkinointiin joku mainoskampanja. Keksitään osuva nimi, vaikka "pimppaa Suomesta". Olisi tarkoitettu Amerikan markkinoille. Sinne on kyllä vaikea tunkeutua. On sen verran kireät markkinat. Tulisi saada kytkykauppoja jossa tavara ei maksa mitään ja sen pitää olla kaunista, käytöstä maksetaan. Tuon tietää myös Nokia.

        Lienee varman jenkeillä maantieto hukassa, sillä niin moni ja puhun sadoista tuhansista ovat matkustaneet Kauko Itään mennäkseen naimisiin, liekö luullet suominaisten olevan siellä? Naiskauneudesta puheen ollen, niin ihmeen paljon kauneus kilpailu voittoja on itään sadellut, ja miehet varsinkin jenkit hehkuttava kauko idän naisten kauneutta.


      • China Dragon

        Onneksi tällä palstalla on myös kaltaisiasi ihmisiä joiden mielipiteiden sisällöstä saa jokainen jotain uutta ja opettavaista omaan elämäänsä.
        Jokaisen miehen tulisi ottaa oppia siitä mitä kaltaisesi kirjoittavat. Täydellistähän olisi jos tuo sama tyyli odottaisi kotona ihan jokainen päivä. Ei voisi mies enempää toivoa.

        Mielestäni on parempi heräillä viiden aikaan aamulla mitä olla valveilla 01.00 yöllä.

        Jokaisella on omat tapansa. Kumpi on sitten kenenkin mielestä oudompaa riippuu varmaan esimerkiksi siitä käykö töissä vai ei, juoko siideriä kirjoittaessaan vai ei, onko kotona yksin ilman kumppania vai ei, jne.

        Jatkakaa te vain suomalaisten miesten katkeraa haukkumista:)


      • Kauneus on katsojan

        Kauneus on katsojan silmissä. On sisäistä ja ulkoista kauneutta, molempia tarvitaan ollakseen oikeasti kaunis nainen tai mies. Luonnon kaunis nainen on paras, kansalaisuudella ei ole väliä.


      • Ei-trolli

        Juuri näin, jos tykkää viiksistä.


      • 3 mannerta plakkaris
        Ei-trolli kirjoitti:

        Juuri näin, jos tykkää viiksistä.

        Ei tokikaan, mutta jos vähänkään tuntee Aasialaisia, niin varmaan myös tietoinen, että heillä kyllä karvoitus on minimaalista, naisilla ei juuri käsivarsissa ole karvoitusta, jopa sääretkin ovat monasti karvattomia, verrattuna länsimaiseen naiseen, ja nyt puhun kyllä kokemuksen syvällä rinta äänellä, viiksikarvoitus naisilla on kyllä yleisempää, kun mennään tuonne Etelä Amerikan suuntaan. Mut kerää vähn kokemusta lisää naisista Suomesta ja muualta, niin tulet samaan tulokseen, kuin minäkin.


    • suomispore

      On suoraan sanoen aika huvittavaa miten jotkut ihmiset täällä tulevat kommentoimaan että en hoida hommaani.

      Eikö aikuisille ihmisille todellakaan tule mieleen etten voi täällä koko ajan olla teitä vahtimassa? Juu anteeksi hirveästi jos olen mennyt nukkumaan kymmeneltä tai jos en ole heti poistamassa jotain kommenttia jonka joku postitti aamuyöllä.

      Niin ja jos tekin näitä asiattomuuksia näätte niin voitte ilmoittaa ne asiattomiksi ja ylläpito ne poistaa. Voitte kyllä myös itsekin vaikuttaa, jos teitä kiusaa joku viesti tässäkin ketjussa jota en ole huomannut tai poistanut tai ehtinyt vielä poistamaan.

    • +29+

      Itse pidän heistä

    • piilohomojako?

      jospa ne näyttävät tarpeeksi paljon nuorilta pojilta?

      • Henkka-hetero

        Monien suomalaisten miesten mielestä thaimaalaiset naiset ovat kauniita. On hyvä muistaa, että kaikki thaimaalaiset naiset eivät kuitenkaan ole automaattisesti kauniita. Mutta itsevarma ja omaan naiseuteensa luottava nainen on miehen mielestä aina viehättävä ja thaimaalaista naista voi luonnehtia todella itsevarmaksi ja omaan naiseuteensa luottavaksi. Naisellisuus on varmasti yksi suurimpia syitä, miksi suomalaiset miehet ihastuvat thaimaalaisiin naisiin.

        Yksi yleisimmistä syistä, miksi suomalainen mies menee naimisiin thaimaalaisen naisen kanssa, on thaimaalaisten naisten kunnioitus miestään kohtaan. Toisin kuin monet muut naiset, thaimaalaiset naiset arvostavat miestään ja tämän tekemisiä. Thaimaalainen nainen ei yritä muuttaa miestään toisenlaiseksi, vaan thaimaalainen nainen hyväksyy aviomiehensä sellaisena, kuin hän on.


      • asunut_ulkomailla
        Henkka-hetero kirjoitti:

        Monien suomalaisten miesten mielestä thaimaalaiset naiset ovat kauniita. On hyvä muistaa, että kaikki thaimaalaiset naiset eivät kuitenkaan ole automaattisesti kauniita. Mutta itsevarma ja omaan naiseuteensa luottava nainen on miehen mielestä aina viehättävä ja thaimaalaista naista voi luonnehtia todella itsevarmaksi ja omaan naiseuteensa luottavaksi. Naisellisuus on varmasti yksi suurimpia syitä, miksi suomalaiset miehet ihastuvat thaimaalaisiin naisiin.

        Yksi yleisimmistä syistä, miksi suomalainen mies menee naimisiin thaimaalaisen naisen kanssa, on thaimaalaisten naisten kunnioitus miestään kohtaan. Toisin kuin monet muut naiset, thaimaalaiset naiset arvostavat miestään ja tämän tekemisiä. Thaimaalainen nainen ei yritä muuttaa miestään toisenlaiseksi, vaan thaimaalainen nainen hyväksyy aviomiehensä sellaisena, kuin hän on.

        Thaimaalaiseen kulttuuriin kuuluu se, että nainen paapoo miestä, joka on perheen pää Moni täkäläisistä miehistä onkin paapottu pilalle, siksi naista kunnioittava, ulkomaalainen mies on kovassa huudossa.


      • asuu edelleen
        asunut_ulkomailla kirjoitti:

        Thaimaalaiseen kulttuuriin kuuluu se, että nainen paapoo miestä, joka on perheen pää Moni täkäläisistä miehistä onkin paapottu pilalle, siksi naista kunnioittava, ulkomaalainen mies on kovassa huudossa.

        Arvostavathan muunkinmaalaiset naiset omaa miestään ja sen tekemisiään, mutta monet naiset paitsi thaimaalaiset, eivät katso miehensä törppöilyjä hyvällä. Suomalainen mies onkin kuin pieni lapsi ja haluaa että sitä paapotaan. Se on jotensakin ikäänkuin äiti=lapsi- suhde.


      • mamma mia
        asuu edelleen kirjoitti:

        Arvostavathan muunkinmaalaiset naiset omaa miestään ja sen tekemisiään, mutta monet naiset paitsi thaimaalaiset, eivät katso miehensä törppöilyjä hyvällä. Suomalainen mies onkin kuin pieni lapsi ja haluaa että sitä paapotaan. Se on jotensakin ikäänkuin äiti=lapsi- suhde.

        Mites italialainen mies? Eikös mama Bella ole se kaikkein tärkein, siellähän nurkissa asutaan, kunnes korvike äiti hakee luokseen pohjolaan. Taitaa olla aika yleistä tuolla välimeren alueella.


      • China Dragon

        Thaimaasta voisi kertoa myös sen tosiasian etteivät kaikki thaimaalaiset naiset halua lähteä pois Thaimaasta ja pari tekee sen ratkaisun missä jäävät asumaan Thaimaahan.

        Koillisissa provinsseissa asuu noin 11 000 ulkomaalaista miestä jotka ovat jääneet Thaimaahan avioituaan thain kanssa.

        Koko maan tilastoa ei taida kukaan löytää mutta arvio lienee lähes sadassatuhannessa ulkomaalaisessa miehessä.
        Miehiä kiehtoo naisen lisäksi Thaimaan halpa kustannusrakenne ja uusi asuinympäristö.

        Jos katsoo koko Thaimaan tilannetta sen pohjalta minkä maalaisen miehen kanssa naiset naimisiin menevät niin Suomi ei ole kymmenen kärjessä. Yhdysvallat, Englanti ovat ne yleisimmät maat.


      • zzz1
        China Dragon kirjoitti:

        Thaimaasta voisi kertoa myös sen tosiasian etteivät kaikki thaimaalaiset naiset halua lähteä pois Thaimaasta ja pari tekee sen ratkaisun missä jäävät asumaan Thaimaahan.

        Koillisissa provinsseissa asuu noin 11 000 ulkomaalaista miestä jotka ovat jääneet Thaimaahan avioituaan thain kanssa.

        Koko maan tilastoa ei taida kukaan löytää mutta arvio lienee lähes sadassatuhannessa ulkomaalaisessa miehessä.
        Miehiä kiehtoo naisen lisäksi Thaimaan halpa kustannusrakenne ja uusi asuinympäristö.

        Jos katsoo koko Thaimaan tilannetta sen pohjalta minkä maalaisen miehen kanssa naiset naimisiin menevät niin Suomi ei ole kymmenen kärjessä. Yhdysvallat, Englanti ovat ne yleisimmät maat.

        Etkö osaa matematiikkaa? Suomen koko asukkaissa on varmaan alle 10 osa Englannista ja 50:s osa USA:n vastaavasta. Laske siitä. Suomessa on vain n. 5,5 miljoonaa asuakasta jne.


      • poista vaan...

        Tutkimusten mukaan aasialaisen naisen kasvot ovat viehättävimmät miesten mielestä. 2000 - luvulta eteenpäin yksikään Suomalainen nainen ei ole pärjännyt kauneuskisoissa, sitävastoin aasialaisia on ollut koko joukko menestymässä.


      • China Dragon
        poista vaan... kirjoitti:

        Tutkimusten mukaan aasialaisen naisen kasvot ovat viehättävimmät miesten mielestä. 2000 - luvulta eteenpäin yksikään Suomalainen nainen ei ole pärjännyt kauneuskisoissa, sitävastoin aasialaisia on ollut koko joukko menestymässä.

        Naiskauneus on osin myös kuvitelmaa siitä millainen naisen tulisi olla. Nykyisin naisihanne on hyvin erilainen mitä se oli 30-vuotta sitten.

        Jos maailman kauneimmat naiset lueteltaisiin kisojen perusteella niin Yhdysvallat olisi se ykköspaikka, kahdeksan kertaa maailman kauneimmaksi on valittu yhdysvaltalainen nainen. Tuon lisäksi Etelä-Amerikasta on valittu 20 kertaa maailman kaunein nainen. Yhteensä Etelä-Amerikka on siis voittanut tittelin 20 kertaa 61 kilpailusta ja Pohjois-Amerikka 10 kertaa.

        Aasiasta voittaja on tullut vain 6 kertaa. Eurooppalaiset voittaneet 9 kertaa.

        Venezuela on ollut kestosuosikki, maasta on tullut useimmin voittajia mitä koko Aasiasta.

        Yhdysvalloissa järjestetyissä kilpailuissa yhdysvaltalaiset ovat menestyneet hyvin. Sen ulkopuolella järjestetyissä kisoissa on tullut vain 2 voittoa.

        28 miljoonan asukkaan Venezuela on maailman ykkösmaa naiskauneudessa otettaessa huomioon asukasluvun ja voittokerrat.
        Simón Bolívar, Hugo Chávez, kommunismi, korkea rikollisuus. Trooppinen ilmasto, tavallisesti kuuma ja kostea, aivan mitä tuon maan naiset missituomareiden mielestä.

        Ihmettelen miksi me suomalaiset miehet emme ole huomanneet Etelä-Amerikkaa ja Venezuelaa. Kompassit osoittamaan kohti länttä jos vain naiskauneutta etsitte.


      • 4+9
        China Dragon kirjoitti:

        Naiskauneus on osin myös kuvitelmaa siitä millainen naisen tulisi olla. Nykyisin naisihanne on hyvin erilainen mitä se oli 30-vuotta sitten.

        Jos maailman kauneimmat naiset lueteltaisiin kisojen perusteella niin Yhdysvallat olisi se ykköspaikka, kahdeksan kertaa maailman kauneimmaksi on valittu yhdysvaltalainen nainen. Tuon lisäksi Etelä-Amerikasta on valittu 20 kertaa maailman kaunein nainen. Yhteensä Etelä-Amerikka on siis voittanut tittelin 20 kertaa 61 kilpailusta ja Pohjois-Amerikka 10 kertaa.

        Aasiasta voittaja on tullut vain 6 kertaa. Eurooppalaiset voittaneet 9 kertaa.

        Venezuela on ollut kestosuosikki, maasta on tullut useimmin voittajia mitä koko Aasiasta.

        Yhdysvalloissa järjestetyissä kilpailuissa yhdysvaltalaiset ovat menestyneet hyvin. Sen ulkopuolella järjestetyissä kisoissa on tullut vain 2 voittoa.

        28 miljoonan asukkaan Venezuela on maailman ykkösmaa naiskauneudessa otettaessa huomioon asukasluvun ja voittokerrat.
        Simón Bolívar, Hugo Chávez, kommunismi, korkea rikollisuus. Trooppinen ilmasto, tavallisesti kuuma ja kostea, aivan mitä tuon maan naiset missituomareiden mielestä.

        Ihmettelen miksi me suomalaiset miehet emme ole huomanneet Etelä-Amerikkaa ja Venezuelaa. Kompassit osoittamaan kohti länttä jos vain naiskauneutta etsitte.

        Niin sinä lasket yhdet kisat...Lasketaanpa uudelleen.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Four_international_beauty_pageants

        The Big Four is a group of the four largest and most famous female international beauty pageants[need quotation to verify]. The "Big Four" are: Miss World (founded in 1951), Miss Universe (1952), Miss International (1960) and Miss Earth (2001).[1]

        Venezuela is the most successful country in the history of the Big Four pageants, having won 7 Miss Universe titles (1979-2013), 6 Miss World titles (1955-2011), 6 Miss International titles (1985-2010) and 2 Miss Earth titles (2005, 2013) for a total of 21 victories, followed by the United States with 14 wins and the Philippines with 9 wins.

        Eli Aasian maat:

        9 voittoa Filippiinit
        2 voittoa Kiina
        8 Intia
        6 Japani, Thaimaa, Guam yhteensä

        25 voittoa.

        Euroopan voitoista vain 7 on tullut 2000 luvulla ja Aasian maihin 10, Euroopassa on enemmän valtioita, joten edustus valkoisilla on laajempi, Aasiasta on lähinnä edustus yleensä 5-7 valtiosta.

        Venezuela on tunnettu kauneus leikkauksistaan, mutta esim. Filippiinien edustajat ovat olleet ihan omina itsenään.
        http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Four_international_beauty_pageants


      • 17+11
        4+9 kirjoitti:

        Niin sinä lasket yhdet kisat...Lasketaanpa uudelleen.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Four_international_beauty_pageants

        The Big Four is a group of the four largest and most famous female international beauty pageants[need quotation to verify]. The "Big Four" are: Miss World (founded in 1951), Miss Universe (1952), Miss International (1960) and Miss Earth (2001).[1]

        Venezuela is the most successful country in the history of the Big Four pageants, having won 7 Miss Universe titles (1979-2013), 6 Miss World titles (1955-2011), 6 Miss International titles (1985-2010) and 2 Miss Earth titles (2005, 2013) for a total of 21 victories, followed by the United States with 14 wins and the Philippines with 9 wins.

        Eli Aasian maat:

        9 voittoa Filippiinit
        2 voittoa Kiina
        8 Intia
        6 Japani, Thaimaa, Guam yhteensä

        25 voittoa.

        Euroopan voitoista vain 7 on tullut 2000 luvulla ja Aasian maihin 10, Euroopassa on enemmän valtioita, joten edustus valkoisilla on laajempi, Aasiasta on lähinnä edustus yleensä 5-7 valtiosta.

        Venezuela on tunnettu kauneus leikkauksistaan, mutta esim. Filippiinien edustajat ovat olleet ihan omina itsenään.
        http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Four_international_beauty_pageants

        Kansainvälisessä tutkimuksessa miehille ja naisille näytettiin erirotuisten kuvia, viehättävimmät tai vetoa tunnettiin kasvonpiirteet Aasialainen nainen ja musta mies.

        Tästä löytyy yllinkyllin tietoa googlettamalla, ja tämä on vastaus aloitukseen.


      • 19+16
        4+9 kirjoitti:

        Niin sinä lasket yhdet kisat...Lasketaanpa uudelleen.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Four_international_beauty_pageants

        The Big Four is a group of the four largest and most famous female international beauty pageants[need quotation to verify]. The "Big Four" are: Miss World (founded in 1951), Miss Universe (1952), Miss International (1960) and Miss Earth (2001).[1]

        Venezuela is the most successful country in the history of the Big Four pageants, having won 7 Miss Universe titles (1979-2013), 6 Miss World titles (1955-2011), 6 Miss International titles (1985-2010) and 2 Miss Earth titles (2005, 2013) for a total of 21 victories, followed by the United States with 14 wins and the Philippines with 9 wins.

        Eli Aasian maat:

        9 voittoa Filippiinit
        2 voittoa Kiina
        8 Intia
        6 Japani, Thaimaa, Guam yhteensä

        25 voittoa.

        Euroopan voitoista vain 7 on tullut 2000 luvulla ja Aasian maihin 10, Euroopassa on enemmän valtioita, joten edustus valkoisilla on laajempi, Aasiasta on lähinnä edustus yleensä 5-7 valtiosta.

        Venezuela on tunnettu kauneus leikkauksistaan, mutta esim. Filippiinien edustajat ovat olleet ihan omina itsenään.
        http://en.wikipedia.org/wiki/Big_Four_international_beauty_pageants

        Muistetaan vielä, että 50 luvulta 60 luvun alkuun oli käytännössä mahdotonta edes värillisen voittaa, Jamaican ja Etelä Afrikan edustajat olivat käytännöllisesti katsoen valkoisia, vähänkin historiaa tunteva tietää miksi.


      • *.*.*
        China Dragon kirjoitti:

        Naiskauneus on osin myös kuvitelmaa siitä millainen naisen tulisi olla. Nykyisin naisihanne on hyvin erilainen mitä se oli 30-vuotta sitten.

        Jos maailman kauneimmat naiset lueteltaisiin kisojen perusteella niin Yhdysvallat olisi se ykköspaikka, kahdeksan kertaa maailman kauneimmaksi on valittu yhdysvaltalainen nainen. Tuon lisäksi Etelä-Amerikasta on valittu 20 kertaa maailman kaunein nainen. Yhteensä Etelä-Amerikka on siis voittanut tittelin 20 kertaa 61 kilpailusta ja Pohjois-Amerikka 10 kertaa.

        Aasiasta voittaja on tullut vain 6 kertaa. Eurooppalaiset voittaneet 9 kertaa.

        Venezuela on ollut kestosuosikki, maasta on tullut useimmin voittajia mitä koko Aasiasta.

        Yhdysvalloissa järjestetyissä kilpailuissa yhdysvaltalaiset ovat menestyneet hyvin. Sen ulkopuolella järjestetyissä kisoissa on tullut vain 2 voittoa.

        28 miljoonan asukkaan Venezuela on maailman ykkösmaa naiskauneudessa otettaessa huomioon asukasluvun ja voittokerrat.
        Simón Bolívar, Hugo Chávez, kommunismi, korkea rikollisuus. Trooppinen ilmasto, tavallisesti kuuma ja kostea, aivan mitä tuon maan naiset missituomareiden mielestä.

        Ihmettelen miksi me suomalaiset miehet emme ole huomanneet Etelä-Amerikkaa ja Venezuelaa. Kompassit osoittamaan kohti länttä jos vain naiskauneutta etsitte.

        Kun kerran viittaat noihin Miss Universe kisoihin niin otappas huomioon että
        niitä on pidetty vuodesta 1952 ja alusta asti on mukana ollut mm juuri USA, Venezuela ja Filippiinit vaikka osallistujamaita on ollut vuosikaudet alle 30 maata.
        Kisat ovat paisuneet suuriksi vasta 2000 luvulla jolloin mukaan on tullut enenevässä määrin lisää maita. Lienee päivänselvää että yli 60 vuotta mukana olleista maista todennäköisesti löytyy enemmän missititteleitä kuin alle 10 vuotta mukana olleista maista.


      • China Dragon
        *.*.* kirjoitti:

        Kun kerran viittaat noihin Miss Universe kisoihin niin otappas huomioon että
        niitä on pidetty vuodesta 1952 ja alusta asti on mukana ollut mm juuri USA, Venezuela ja Filippiinit vaikka osallistujamaita on ollut vuosikaudet alle 30 maata.
        Kisat ovat paisuneet suuriksi vasta 2000 luvulla jolloin mukaan on tullut enenevässä määrin lisää maita. Lienee päivänselvää että yli 60 vuotta mukana olleista maista todennäköisesti löytyy enemmän missititteleitä kuin alle 10 vuotta mukana olleista maista.

        Viimeisen viiden vuoden aikana venezuelalainen on voittanut kolme kertaa tittelin, Voidaan katsoa myös lähihistoria. Se tuottaa sen tuloksen että Venezuela voittaa muun maailman viimeisen viidenvuoden aikana.

        Huikeaa?


      • 17.1
        China Dragon kirjoitti:

        Viimeisen viiden vuoden aikana venezuelalainen on voittanut kolme kertaa tittelin, Voidaan katsoa myös lähihistoria. Se tuottaa sen tuloksen että Venezuela voittaa muun maailman viimeisen viidenvuoden aikana.

        Huikeaa?

        Miksi puhut koko ajan yhdestä kisasta? On olemassa 4 suurta kilpailua näissä Venezuelan voitot 5 viimeisen viiden vuoden aikana, Filippiinit 2 ja Aasian alueet yhteensä muistaakseni 5-6 ja Eurooppa 2. Venezuelassa lähes kaikki operoitu, mut niin on moni muukin maa tehnyt, mutta Venezuelassa tuo on ihan omaa luokkaansa. Vihiä saa katsomalla maat joissa tehdään leikkauksia eniten, uutena nousijana Iran, jossa tällä hetkellä eniten nenä operointeja. Tosiasia on aasialaiset naiset ovat kauniita monet.


      • 5+5
        *.*.* kirjoitti:

        Kun kerran viittaat noihin Miss Universe kisoihin niin otappas huomioon että
        niitä on pidetty vuodesta 1952 ja alusta asti on mukana ollut mm juuri USA, Venezuela ja Filippiinit vaikka osallistujamaita on ollut vuosikaudet alle 30 maata.
        Kisat ovat paisuneet suuriksi vasta 2000 luvulla jolloin mukaan on tullut enenevässä määrin lisää maita. Lienee päivänselvää että yli 60 vuotta mukana olleista maista todennäköisesti löytyy enemmän missititteleitä kuin alle 10 vuotta mukana olleista maista.

        Vuodesta 52 - 1960 on maita ollut mukana 30-60 ja siitä eteenpäin 60-88 ja alusta asti on ollut mukana Pohjoismaat ja muu Eurooppa hyvin edustettuina. Aasian maiden voittokulku alkoi kunnolla 70 luvun alussa, mutta varsinkin 90 ja 2000 luvulla määrä on kasvanut, vastaavasti valkoinen ylimmällä palkintopallilla alkaa olla harvinaisuus.


      • China Dragon
        17.1 kirjoitti:

        Miksi puhut koko ajan yhdestä kisasta? On olemassa 4 suurta kilpailua näissä Venezuelan voitot 5 viimeisen viiden vuoden aikana, Filippiinit 2 ja Aasian alueet yhteensä muistaakseni 5-6 ja Eurooppa 2. Venezuelassa lähes kaikki operoitu, mut niin on moni muukin maa tehnyt, mutta Venezuelassa tuo on ihan omaa luokkaansa. Vihiä saa katsomalla maat joissa tehdään leikkauksia eniten, uutena nousijana Iran, jossa tällä hetkellä eniten nenä operointeja. Tosiasia on aasialaiset naiset ovat kauniita monet.

        Tulihan se sieltä.

        Kisoihin osallistuvat ovat yksilöitä, eivät edusta maan naisten tasoa oikein missään mittakaavassa.

        Suomesta löytyy naiskauneutta ihan riittävästi vaikka voittoja ei ole tullut viimeaikoina.


      • China Dragon
        5+5 kirjoitti:

        Vuodesta 52 - 1960 on maita ollut mukana 30-60 ja siitä eteenpäin 60-88 ja alusta asti on ollut mukana Pohjoismaat ja muu Eurooppa hyvin edustettuina. Aasian maiden voittokulku alkoi kunnolla 70 luvun alussa, mutta varsinkin 90 ja 2000 luvulla määrä on kasvanut, vastaavasti valkoinen ylimmällä palkintopallilla alkaa olla harvinaisuus.

        Taloudellisen painopisteen muuttuminen maailmassa on yllättäen vaikuttanut tuomareiden pisteisiin:)

        Liiketoimintaahan nuo kisat ovat. Kauneustuotteiden myynti messut.


      • 6+10
        China Dragon kirjoitti:

        Taloudellisen painopisteen muuttuminen maailmassa on yllättäen vaikuttanut tuomareiden pisteisiin:)

        Liiketoimintaahan nuo kisat ovat. Kauneustuotteiden myynti messut.

        Aijaa en tiennytkään Filippiinien taloudellisen painon olevan noin hirmuinen, tästähän voisi kuvitella Kiinan menestyksen olevan suorastaan Tsunami. Sähän selität, kuin meidän missit, kun tulevat taas maitojunalla kotia, niillä on rahaa enemmän, ne on leikattu, varmasti makasi tuomarin kanssa jne...selitystä selitysten perään, siksi Suomikin on nykyään taantumassa kaikilla osa-alueilla, kun meillä nykyään vaan selitellään sen sijaan, että tehtäisiin.


      • 5+9
        China Dragon kirjoitti:

        Tulihan se sieltä.

        Kisoihin osallistuvat ovat yksilöitä, eivät edusta maan naisten tasoa oikein missään mittakaavassa.

        Suomesta löytyy naiskauneutta ihan riittävästi vaikka voittoja ei ole tullut viimeaikoina.

        Varmaan löytyykin, mutta lähestytäänpä asiaa matemaattisesti, löytyykö esim 100 miljoonan joukosta todennäköisesti enemmän kauniita, kuin 5 miljoonan joukosta.


      • China Dragon
        6+10 kirjoitti:

        Aijaa en tiennytkään Filippiinien taloudellisen painon olevan noin hirmuinen, tästähän voisi kuvitella Kiinan menestyksen olevan suorastaan Tsunami. Sähän selität, kuin meidän missit, kun tulevat taas maitojunalla kotia, niillä on rahaa enemmän, ne on leikattu, varmasti makasi tuomarin kanssa jne...selitystä selitysten perään, siksi Suomikin on nykyään taantumassa kaikilla osa-alueilla, kun meillä nykyään vaan selitellään sen sijaan, että tehtäisiin.

        Tehtäisiin kauneusleikkauksia, vaikutettaisiin rahalla missi kisojen organisaatioon jne.

        Onneksi suomalaiset missit ovat lähes luomuja.

        Kiinalaiset eivät mielestäni kuulu maailman kauneimpien naisten joukkoon jos otetaan jokin keskiarvo. Tuo ei tietenkään tarkoita sitä etteikö kiinalaista naista voisi rakastaa, rakastuminen tulee kokonaisuudesta ei pelkästä ulkonäöstä.

        Missejä löytyy jokaisesta maasta kuten niitä vähemmän missejä.
        Vähemmän missejä löytyy 100 x enemmän mitä niitä missien näköisiä.

        Jo missien keskipituus 175-178cm luo esteen misseyteen useimmille, vaikka olisivat kuinka nättejä. Missikisat ovat näpertelyä, eivät kerro maasta oikein mitään.


      • !nitial

        Nämä piilohomo jutut aasialaisia naisia koskevissa keskusteluissa taitavat olla sen kansan osan kirjoittamia, jotka kehuvat pitävänsä ns. rehevistpä ja "muodokkaista" naisista. Todellisuuden ollessa luultavammin se, etteivät muita saa.


    • Miksikö?

      Sama syy kuin Miksi naiset ihastuu mustiin miehiin?
      -Koska sänkytaidot

      • zzzzz1

        Ne on niin rimitiiiiiivisiääää.


    • Oikean löytänyt

      Ei kauneutta voi mitata kovin tarkasti. Itse rakastuin kiinalaiseen puolisooni heti toisella tapaamiskerralla. Meni kuitenkin vielä yli vuosi ennenkuin hääkellot soivat. Omaa puolisoni ei ole länsimaiden kriteereillä mikään missityyppi. Liian lyhyt ja ehkä kymmenkunta vuotta liian vanhakin missiksi. Mutta niin vain on menty yli neljä vuotta ja edelleen ollaan rakastuneita. Muuten kiitos China Dragon asiallisista kommentteista tällä palstalla.

      • samasejase

        Ei voikkaan mitata. Se on hyvä kun kerrot meille ettei puolisosi ole mikään missityyppi ja harvapa kiinalainen nainen on minkään mittapuun mukaan mikään kaunistus. Palstalla haukutaan suomalaisten naisten rumuutta ja kaikkialla muualla naiset ovat kauniita ja Suomen naiset muka vetoavat sitten sisäiseen akuneuteen. Miten muka kiinalaisen naisen sisäinen kauneus poikkeaa suomalaisen naisen sisäisestä kauneudesta, vaikka emme ole mitään missityyppejä.


      • trinsessa piggy
        samasejase kirjoitti:

        Ei voikkaan mitata. Se on hyvä kun kerrot meille ettei puolisosi ole mikään missityyppi ja harvapa kiinalainen nainen on minkään mittapuun mukaan mikään kaunistus. Palstalla haukutaan suomalaisten naisten rumuutta ja kaikkialla muualla naiset ovat kauniita ja Suomen naiset muka vetoavat sitten sisäiseen akuneuteen. Miten muka kiinalaisen naisen sisäinen kauneus poikkeaa suomalaisen naisen sisäisestä kauneudesta, vaikka emme ole mitään missityyppejä.

        Nimenomaan tekstisi huokuu sisäistä kauneutta, sisäistit heti asian ytimen.


      • samasejase
        trinsessa piggy kirjoitti:

        Nimenomaan tekstisi huokuu sisäistä kauneutta, sisäistit heti asian ytimen.

        Kivaa että olet kanssani samaa mieltä:-))


      • trinsessa Piggy
        samasejase kirjoitti:

        Kivaa että olet kanssani samaa mieltä:-))

        Kyllä, vain todella tasapainoinen ja sisäisesti kaunis ihminen kykenee tuommoiseen tekstiin. Omaat lisäksi upean itsetunnon, ja mitä ilmeisemmin olet todella suosittu, koska sinulta liikenee aikaa vastata klo 3 aamuyöstä vasta meille. Kiitos kuitenkin.


      • samasejase
        trinsessa Piggy kirjoitti:

        Kyllä, vain todella tasapainoinen ja sisäisesti kaunis ihminen kykenee tuommoiseen tekstiin. Omaat lisäksi upean itsetunnon, ja mitä ilmeisemmin olet todella suosittu, koska sinulta liikenee aikaa vastata klo 3 aamuyöstä vasta meille. Kiitos kuitenkin.

        Joo totta puhut, olen niin sisäisesti kuin ulkoisestikin kaunis ja tasapainoinen ihminen. Nyt kirjoitan sitten kahdelta iltapäivällä. Olen suosittu ystäväpiirissä, totta turiset, ja tiettävästi keskustelupalstalla ei ole säännöksiä mihin kellonaikaan kirjoitetaan.


    • eggi

      Kauneus on katsojan silmissä. Tosin eihän sitä silmillä mitata sisäistä kauneutta. Mutta kait sanonta "kun kerrat olet aasialaisen kanssa, et takaisin haluakaan" on ihan pätevä.

    Ketjusta on poistettu 145 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      2024
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      56
      1745
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1634
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1557
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1535
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1465
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1168
    Aihe