Naispoliisina vaikea lähestyä

liian miesmäinenkö?

Hetken luulisi, että mikä siinä on, että miksi ei voi lähestyä. On se, uskokaa pois. Aina kun olet kiinnostunut jotain miehestä, se vetäytyy pois leikistä. Minulle on sanottu jopa suoraan, että ihan kivannäkönen olet, mutta ei kiitos koska mun hima ei ole mikään Pasila. Ei kiitos työkavereita käymään tai mitään muutakaan jauhantaa laillisuuksista. Onko pakko olla niin laillinen tms.

Eh. turhaan koitan selittää, että jokanen omassa elämässään tekee virheitä tai että ei minun tartte puuttua aivan kaikkeen. Siis puuttusin vain asioihin, jotka selvästi on rikollista toimintaa ja jota ei voi ohittaa normaali ihminen. Miksi ihmiset ei voi olla normaaleja, onko elämiseen pakko kuulua rikoksia? En nyt mitään sano tietysti jos joku ajaa 10km/h ylinopeutta tai vaikka joku toisi yhden pullon ylimäärästä viinaa reissultaan, hohhoijaa, ei siis mitään vähäpätösiä vaan jos se olisi selvästi jotain mitä ei nyt vaan voi pitää ihan normaalina ihmisten elintapoina enään. Joku vaikka varastaisi elääkseen tai olisi hakannut ihmisen sairaalaan. Kyllä joku järki pitää olla omankin elämisen kanssa. Mutta hyvin on näkynyt kaveripiirissä tuo kaveripiirin kaventuminen ensin, että pääsin poliiskouluun, siltä valmistuttuani ja nyt 8 vuotta poliisina ollessani. Ei voi kuin ihmetellä. Yli 3 kymppisenä naisena on miltei mahdoton saada miestä, josta olisi kiinnostunut. Ennakkoasenne on jo sellanen vaikea. Miehet saattaa tuntea vissiin sellasia kavereita, ettei minua voi joko esitellä tai tekevät itse laittomuuksia niin paljon, ettei päivänvaloa kestä tai ainakin pelko on niin iso.

Yleensä kyllä lähestyn ihan naisena vain ja ammatti tulee kyllä heti selville. Koska sitä kysytään automaattisesti, kun on esittäydytty. Joskus koitin peitellä viimiseen asti tai siis en ylipäätääkään ota asiaa itse esille, niin mies arvaa välittömästi. Jotenkin koen, että naisellisuuteni on romutettu. En halua olla vahva ja miesmäinen, olen pohjimmiltani nainen jne. mutta miesten edessä kuulemma luonnollisesti sellanen, ettei miehet pidä ja näe minua naisena. Olemus tai joku piirre tekee minusta sellasen niinkuin olisi töissä kaikenaikaa. Se kuulemma häiritsee kaikkein eniten, näin sanoi ystäväni mieskaveri kun nauroi mun miehenmetsästykselle. Sanoi vain, että kyllä sen näkee, että etsit miestä puoliväkisin. Otin asian huumorilla aluksi, mutta olen kyllä nyt enemmän kuin paskana asian kanssa. Ottaa päähän, kun jokapaikassa olisin kuulemma "kuumaa kamaa" jos vaan antautusin kaikelle pervoilulle, mutta kun haluan miehen, lapsia jne. vielä kun se on mahdollista, nyt pelottaa etten saa edes miestäkään ja se näkyy. Epätoivonen en ole tai siis en saisi olla, mutta pakko myöntää, että olen aika hemmetin epätoivonen.

Joku mulle sanoi, että ota mieheksi poliisi. No ei niin vain kaikkea "oteta" ja toisekseen tuntuis et oon aina töissä ja mitäs jos vuorot menee ristiin, ei tule mitään. Antaa olla. Ei se ole ammatista kiinni, en halua näin uskoa, mutta kaippa se on alettava uskomaan. Mitä teen, eroanko poliisin hommista ja auttaako se mitään? Ei se auta. Ei ole miestä ja tästä ei päästä mihinkään jos joudun kortistoon menemään sen vuoksi. Sitte on varmasti vielä vähemmän mahdollisuuksia. Sanon suoraan, minä olen tehnyt jokaisen aloitteen syventääkseen erilaisia ihmissuhteita, miehet ei niitä tee! Mutta henkisesti turpiin on tullut jokaikinen kerta. Onneksi ei ulkonäön vuoksi sinällään, mutta kyllä se syö silti.

67

1411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • watsii roi

      Poliisi tyttöystävänä. Joo ei onnistu, en missään nimessä lähtisi siihen leikkiin.

      • työt kotiin?

        Joo en kyl mäkään. 37 vuotta oon selvinny, yks sossun eukko oli kerran, kunnon nillittäjä.


    • tavallinen m

      No olet tavannut vain arkoja vellihousuja! Pelätä nyt kaunista naista joka on poliisi! Eihän sitä ammatin peruusteella naista valita vaan se että ihastutaan ja kemiat pelaa. Äläkä luovu työstäsi jos siitä pidät-naisia tarvitaan poliiseina.Tsemmppiä-löydät vielä oikean miehen!

    • sfasfafs

      Olenkohan sitten arka vellihousu, mutta minussa poliisit ovat aina herättäneet pelkoja ja epäilyksiä. Olisin tyhmä jos luottaisin poliisiin niin paljon että kaveriksi ryhtyisin.

      • niin pelkään minäkin

        On syytäkin pelätä

        http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288481853861.html?ref=rss


    • 5+6

      Jos ystäväsi mies on jo ihan suoraan sanonut että vaikutat siltä kuin olisit töissä kaiken aikaa ja vaikutat myös epätoivoiselta miehen saannin suhteen niin kyllä silloin jotain on pielessä. Tuot siis itsessäsi esille joitain muita piirteitä kuin niitä mitä naiselliseen naiseen yleensä liitetään.

      Omalle kohdalle on kyllä valitettavasti pakko sanoa, että on olemassa joitain ammatteja jotka ovat turn-off ja poliisi on yksi näistä. Poliiseilla täytyy olla jonkinlaista auktoriteettia, karismaa, fyysistä lihasvoimaa ja terävää asennetta ja en näe näitä oikein kiinnostavina piirteinä naisessa.

      Poliisimiesten katseleminen on sulle hyvä neuvo mielestäni. Kiinnitä ensisijaisesti huomio miehiin, jotka ovat hyvin maskuliinisissa ammateissa ja pystyvät vielä "tuntemaan itsensä miehiksi" sun seurassa.

      Sanot että miehet eivät tee sinulle aloitteita? Oman käsityksen mukaan ainakin baarissa miehet tekevät todella paljon aloitteita lähestulkoon kaikenlaisille naisille ja siellähän kukaan ei tiedä että olet poliisi. Ehkä ulkoiseen olemukseen pitää kiinnittää lisää huomiota?

      Luulen, että tällä hetkellä vedät puoleesi todella maskuliinisia miehiä joille tilanne ei ole ongelma tai sitten myös vastaavasti alistuvia miehiä, jotka itseasiassa pitävät siitä että nainen on pomo. Kuinka näihin jälkimmäisiin suhtaudut?

    • 20+13

      Pakko sanoa, että itellekin kyllä poliisin ammatti naisella on ehdoton turn-off, sori vaan. Ei liity niinkään maskuliinisuuteen (esim. palomiehen hommia tekevä tai raksalla työskentelevä nainen olis ihan ok), vaan just tuohon "jatkuvasti töissä olemiseen" ja auktoriteettiasemaan.

      Plus tietty se, että eron tullessa poliisilla on halutessaan aika mittavat mahdollisuudet kostaa ja hankaloittaa exän elämää (en nyt sano että olist pahansuopa, mutta eipä sitä koskaan tiedä).

    • miehen mielipide

      Auktoriteetti, voimankäytön ja väkivallan ammattilainen ja ammatin takia pikkupakko olla voimakas luonne joka väistämättä näkyisi pomottamisena siviilissä. Jooei, eipä oikein kiihota. Tuleva miehesi on joko poliisi, palomies, sotilas tai prätkäjengiläinen. Kaikki muut on sinulle liian marjanpoimijoita.

    • poliisikouluun halua

      Kiinnostavaa että otit asian esille. Itse olen lukion viimeisellä oleva nainen ja olen ajatellut pyrkiä tulevaisuudessa poliisi-kouluun.

      Enpä ole ajatellut tuollaista seikkaa. Minulle miehet sanovat aina jotain kannustavaa kun sanon haluavani poliisi-kouluun. Jopa luokallani oleva poikaystävänikin kannusttaa minua pyrkimään sinne... Noh enpä sitten tiedä miten ne reagoisivat kun olisin jo valmis poliisi. Hyvä miettiä etukäteen...

    • Olemma huomana

      Naispoliisit yrittää aina pönkittää "äijämäisyyttä" mikä on vain naurettavaa..... Totuushan on että kahta naispoliisia ei laiteta samaan partioon, koska se vaan ei ole uskottavaa ja saattaa jopa olla provosoivaa...

      Muutenkin naispoliisit vaikuttavat siltä että kikkelin saanti on vähäistä.

    • 13+10

      Ei se yksin ole ammatistasi kiinni. Ehkä sun pitäisi tosiaan vaikuttaa enemmän siltä, että osaat löysätä nutturaa. Ja viestittää treffeillä tietynlaisella pukeutumisella herkästä puolestasi. Jos olet hyvässä kunnossa, sen pitäisi olla vain plussaa monille. Nykyisin on fitness niin pinnalla. Voit kääntää monia asioita eduksesi.

    • vcxzzfcvbbvvcxzxcvbc

      Ehkä joitain taviksia sapelileijona paidassa voi pelottaa. Henkilökohtaisesti voin sanoa ettei haittaa jos on poliisi kunhan ei ole ns. kyttä.

      • Metrotunneli

        Mikäs tommonen ammatti on kun noin rasittaa parisuhdetta taikka sen hankintaa. Luulisi gynen taikka urol olevan vaikeampaa taikka lanssihenkilöllä, saatika korpsupesijällä. Kyllä se hoito löytyy kunhan vaan asennetta muutat kumppaniin sekä itseesi. Ja nyt hajaannutaan pois tältä paikalta.


    • sakotettu ainakin om

      Ammatti esteenä. Eipä kyllä lappuliisatkaan taida olla sielä kärkipäässä. Joskus ravintolassa törmäsin naispappiin. Miellyttävä ihmisenä, mutta ei oikein natsannu. Poliisi, sossun ämmä, Kelan akka tai joku verotarkastaja olisi vältettävien listalla. En mie tiiä mikä siinä on, mutta kaippa sitä joskus on saanu ikävää kohtelua, niin ei kiinnosta muutenkaa.

      • "Kelan ammä"

        Kiitti vaan arvostuksesta. Tiedän mitä näitten testosteroni äijien päässä liikkuu, jotka käy Kelan luukulla ämmiä kattomassa raha-anomukset kourassa! Onko se ammatti muka niin hemmetin tärkeä?!


      • Sakotettu!
        "Kelan ammä" kirjoitti:

        Kiitti vaan arvostuksesta. Tiedän mitä näitten testosteroni äijien päässä liikkuu, jotka käy Kelan luukulla ämmiä kattomassa raha-anomukset kourassa! Onko se ammatti muka niin hemmetin tärkeä?!

        Ah! Kuinka ollakaan, heti ollaan väittämässä meitä miehiä Kelan luukulla asioiviksi kun rouvat koittavat päteä koulutuksillaan. Tiedoksi vain, mie oon yrittäjä, mehän teitä elätetään. Mokomat elätti varikset on aina raakkumassa ensimmäisenä vaikka ei olisi aihettakaan. Tee sinä vaan hommasi Kelassa, kattelen seurani vaikka Venäjältä mielummin. Miten edes suhtautuisit työttömään mieheen joka tulisi kukkakimpun kanssa pyytämään treffeille, hähää!? Lyön vetoa, että kukaan teistä akoista ei kehtaisi luukuttaa persaustaan asiakkaan kanssa.


      • ei innostusta 35v.

        Hyvä lista! Tarkemmin kun ajattelee, saavat ettiä miehiään miten kauan haluaavat, ei kiinnosta. Mustia miehiä on raahattu heitä.. naisia varten tänne, ei muuta kuin valkkaamaan omansa.


    • Sampsa^^

      Kuullostaa ikävältä, mutta toisaalta ymmärrän vastapuolenkin kannan tässä. Itse olen yrittäjä ja niin pahoja luurankoja ei kaapista löydy, että en poliisia voisi treffailla. Kyllä varmasti omasta kaveripiiristäni löytyy paljon ihmisiä, jotka ei lähtis edes treffeille, koska harrastavat semmosia pieniä laittomuuksia kotonansa, joista tulisi heti este. Laittomuuksien latailu netistä, pilvi, pontikan keitto yms. Näitä riittää..

      • Heh,heh

        ." Laittomuuksien latailu netistä, pilvi, pontikan keitto yms. Näitä riittää.. "

        Aika erikoinen kaveripiiri,tuskimpa tuollaisia kavereita monelta löytyy,itse en tunne yhtäkään.


    • asfrgregreg

      Ensinnäkin, niin ne piirit kaventuu miehilläkin jotka poliiseiksi alkaa. Vois olla miehelle helppoa ajatella että "otetaan naiseksi poliisi" mutta kun naispoliisit on yhtä miehekkäitä, tai miehekkäämpiä kuin miespoliisit. Toiseksi, vois olla mukavaa että voi puhua muutakin kun työasioita vapaa-ajalla. Siksi siis ei poliisia eikä rosvoa naiseksi.

      Naispoliiseissa häiritsee juuri asenne, ei yleensä ulkonäkö koska usein ovat urheilullisia ja reippaita. Asenne on kuitenkin se että pitää todistella omaa pätevyyttään, saada iso hauis ja jakaa itseään vuoron saunaillassa. Enää piereskely ja nuuskan käyttö puuttuu.

      Jos mies huomaa että et puutu sen 10km/h ylityksiin, viinan tai nuuskan tuontiin tai arveluttaviin kavereihin niin eiköhän suhde toimi. Etkä kaivele miehesi tietoja järjestelmistä.

      Olennaista varmaan siis on että saat pidettyä sen yhden miehen niin kauan että se huomaa että olet normaali ja rento tyyppi, poliisiudesta huolimatta. Et siis myöskään jaa siellä saunaillassa. Sen jälkeen varmaan miespoliisitkin alkaa ottaa sinut tosissaan.

    • hmmmmmmm

      " niin ne piirit kaventuu miehilläkin jotka poliiseiksi alkaa. "

      Eikö se olekaan niin, että naiset (ainakin jotkut) pitävät poliisia seksikkäänä ammattina, ja mielellään ottaisivat miehekseen poliisin. Tällaisen käsityksen olen saanut.

      • lkasngknlskreg

        Ihmisillä on erilaisia mielikuvia eri ammattiryhmistä. Yleensä ne eivät perustu todellisuuteen. Jos joku pitää poliisin ammattia seksikkäänä niin se perustuu joko näennäiseen turvallisuuden tunteeseen, auktoriteettiin tai sitten johonkin fantasiaan jolla ei ole todellisuuspohjaa.

        Ne haalarit haisee oikeasti paskalta ja käsiraudat ovat veressä ja muissa eritteissä.


      • mmm... ei kiitos

        Joo, naiset varmaan pitää palomiehiä, poliisia ja jääkiekkoilijaa sellasina mitä vois huolia, oli se mimmonen tahansa. Miehelle merkitsee luonne, ulkonäkö ja naisellisuus varmasti eniten. Poliisina nainen, sorry, mä en näe niissä mitään seksuaalista mielenkiintoa. Totaalinen turn off! Mulla on tuttavapiirissä poliisi (mies), häneltä kysyin huvikseen kerran, eikö naispoliisien ole helpompi sieltä saada miehensä. Sanoivat, ettei muuten ole vaikka sielläkin naiset pitää peliä yllä enemmän kuin miehet. Ärsyttävintä on kuulemma humalainen naispoliisi pikkujouluissa, jolla on menny juhlinta överiksi. Ne voi saada päähänsä mitä vain ja auta armias jos on hiukan lesbommaksi paljastuva. Työilmapiiri kärsii.

        No mutta, alkuperäseen mietintään, ottasin ko poliisina toimivan naisen, mies 38v. ei ota. Miten ilmaista kysyttäessä... ei kiitos, en halua tutustua.


    • Lahti_

      Mielenkiintoinen aihe.

      Kävin nimittäin City-Lehden suurilla sokkotreffeillä Helsingissä (2012?) ja minulle oli arvottu sokkotreffeille pariksi Naispoliisi Pasilasta :) Jos soittaa kelloja, niin kiitos treffeistä, oli mukavaa.

      Itse en miettinyt koko poliisiasiaa treffeillä ollenkaan. Toki kyselin asioista, kun asia selvisi, mutta ei se itseäni mitenkään häirinnyt.

      Aika paljon kumastuttaa monet ylläolevat viestit, missä ihmetellään miten voisi elää sellaisen ihmisen kanssa, kun ei voisi rikkoa lakia?! Onko teillä niinkuin normaalia toimintaa että säännöistä lipsutaan aina kun mahdollista? Enemmän mieleeni tulee, etten ikinä voisi olla sellaisten kusipäiden kanssa jotka ovat suoranaisesti rikollisia.

      Palatakseni noihin treffeihini - Olisin ihan hyvin voinut jatkaakkin hänen kanssaan, mutta itselläni oli toinen tyttö lähempänä lämmiteltävänä juuri silloin ja jatkoin hänen kanssaan. Muuten hän oli ihan ykköstapaus - ainakin alustavasti tunnustellen.

    • ei onnistu

      Poliisi on aina auktoriteettiasemassa tavalliseen kansalaiseen nähden. Tasavertainen parisuhde ei ole edes teoriassa mahdollinen. Poliisiahan ei saa vastustaa.

      Kun vielä pitäisi koko ajan elää poliisivalvonnassa, tarkasti sääntöjä noudattaen, se ei olisi mukavaa. En usko että kovinkaan moni mies on valmis tällaiseen parisuhdeasetelmaan.

      • asfaf

        Mitä ihmettä sinä horiset? Auktoriteettiasemassa? No ei todellakaan ole - eihän ne saa siviilissä puuttua muutakuin vakaviin rikoksiin, tai he syyllistyvät itse rikokseen! Kannattaisiko vähän selvittää asioita ennenkuin "arvailet"?!

        Ja voisin veikata ettei kukana jaksa enää kotona valvoa jotain sääntöjen noudattamista, kun tekee sitä töikseen oikeiden rikollisten parissa.

        Ja mietihän kolmanneksi... Eiköhän noilla melkein kaikilla naispoliiseilla ole myös mieskin, niin miten väittää ettei monikaan mies lähtisi suhteeseen? (logiikkaHOI! Monilla on mies, joillakin ei - Niillä joilla ei ole, niin ei voi olla kyseessä että siihen vaikuttaisi että he ovat poliiseja, koska melkein kaikilla kuitenkin on mies joka on hyväksynyt faktan että heillä on vaimona naispoliisi - täytyy siis johtua jostain muusta ettei nämä jotkin saa miestä, ei siitä siis että he ovat poliiseja?! Ihan tollein simppelisti pääteltynä)


      • Pasilassa tavataan
        asfaf kirjoitti:

        Mitä ihmettä sinä horiset? Auktoriteettiasemassa? No ei todellakaan ole - eihän ne saa siviilissä puuttua muutakuin vakaviin rikoksiin, tai he syyllistyvät itse rikokseen! Kannattaisiko vähän selvittää asioita ennenkuin "arvailet"?!

        Ja voisin veikata ettei kukana jaksa enää kotona valvoa jotain sääntöjen noudattamista, kun tekee sitä töikseen oikeiden rikollisten parissa.

        Ja mietihän kolmanneksi... Eiköhän noilla melkein kaikilla naispoliiseilla ole myös mieskin, niin miten väittää ettei monikaan mies lähtisi suhteeseen? (logiikkaHOI! Monilla on mies, joillakin ei - Niillä joilla ei ole, niin ei voi olla kyseessä että siihen vaikuttaisi että he ovat poliiseja, koska melkein kaikilla kuitenkin on mies joka on hyväksynyt faktan että heillä on vaimona naispoliisi - täytyy siis johtua jostain muusta ettei nämä jotkin saa miestä, ei siitä siis että he ovat poliiseja?! Ihan tollein simppelisti pääteltynä)

        Kyllä se Siperia opettaa poliisin kanssa hengaamaan.Lapset kannattaa tehdä muutenki alle 30:pisinä.Voin kertoa, että se poliisi oli se mies tai vaimo
        niin ne on sitä 24/7. Näin se vaan menee se, et sul on kävelevä lakikirja mukana joka aina kertoo mitä teet väärin ja sit se asenne on tommoenn vinoututnut et muut on vääräs, en minä niin hei haloo. Sopii yrittää mies tai nais poliisia sen verta koluttu, et oon sen vierestä nähnyt ettei niitetn muksujenkaan juhlissa käy kun muut poliisit..Ei oo mitään sattumaa et vuorotyöläiset eli lähi,sairaan hoitajat ja poliisit menee yhteen... Tämä ap ei poikkea muista ihmisistä, että samanlaista turhaa vatvotaan mutta kyllähän tuo surettaa tuollainen kohtalo mutta samalla jokainen itse määrittää oman moraalinsa notkeuden, että nuita poliiseja kun tuossa katsoo niin en paljon pitäisi painoa heidän seurustelulleen, sillä kyllähän jotkut nai vaikka lammasta jos on pakko.

        Toi asenne on ihan ihmeen vinoutunut..Jos, et pidä poliisista niin sulla on jotain hämärää taustassa?? Poliisita oppii pitämään vasta kun se tulee pelastaan suo narkkarin neulan ja seinän välistä ja muut kun eivät tykkää niin mistäköhän mahtaa johtua? Ehkä siellä kadulla saa kunnioitusta mutta ei sitä sovi tuntemattoman toiselta samanlaiselta vaatia ilman kompetenssia..Muutaman kerran ku tuolla saat pataas siltä jonkasuo pitää suojella niin kato millasessa huudossa oot sen jälkeen treffeillä.

        Ylipäätään kuka on niin synnitön et pystyy täällä määrittämään oikean ja väärän? Sitä kutsutaan jeesuteluksi ja se on suurempi issue kun unovormum tai virkahaalari..Mahtaakohan naisten univormussa olla hame..miks nainen ees haluu poliisiks?..Siin käy armeijankin sit...Isän kanssa ongelmaaa? Eik se niin mennyt?


    • "Sanoi vain, että kyllä sen näkee, että etsit miestä puoliväkisin"
      Epätoivoisuus kyllä yleensä paistaa ulospäin, eikä mitenkään hyvällä tavalla...

      Mut joo mitä tulee tuohon asiaan niin ei omalle kohdalle ajateltuna tuollainen ammatti ole este, jos muuten natsais asiat. Tosin on kyllä todettava että erittäin harvoin näkee naista poliisina, melkein aina mitä oon nähny heitä livenä huristelevan autoissaan ohi/syömässä ne on ollu aina kaikki miehiä.

    • Turn off täältäkin

      Joskus näin naispoliisin samassa rappukäytävässä asustelevan. Pitää kyllä sanoa, itse pysyin kaukana hänestä. Joskus näin pyykkituvalla ja vaihtoin pari sanaa. Johtuu yksinkertasesti siitä, ettei ammatti viehätä. Kaverille olisi kyllä kelvannut, mutta sille kelpaakin kaikki.

      Olen kuullut, että olisi myöhemmin seurustellut ja tutustunut johonkuhun turvallisuuspuolen heeboon ja se oli siinä sitten. Vakka kantensa löytää aikanaan.

      • Älä ole tuollainen

        http://www.iltalehti.fi/iltvuutiset/20130705026966319_v0.shtml


    • umpirehellisyydestä

      Mitä teet? Jos olet jo 34 niin teepä lapsi jollakin menetelmällä. Kyllä äitiyden myötä habituksesi muuttuu naisellisempaan suuntaan, ja lopulta unelmasi toteutuvat.
      Jos nyt ihan välttämättä pitää kapakoissa käydä herjanheiton kohteena, niin pokkana vaan sanot seuraavalla kerralla olevasi opettaja tai fysioterapeutti.

      Kampaaja tai kapan kassa kuulemma ovat ne miesten mieluisimmin kuulemat ammatit, voivat relata ja rohkeasti edetä iskuyrityksissä.

    • kiltti mies.

      Saako sinua halata, suudella tai panna vai tuleeko heti syyte ahdistelusta kun vähän hipaisee? Jos ei tule syytettä niin haluan olla miehesi ja rakkaasi?

      • sivari.

        Ei hitto mitä kommentteja. Mistä näitä nössöjä tulee?


    • ,,,,,,,,,,,,,,,,,

      No en halua luopua naisen takia elämäni tärkeimmistä asioista, eli torrenteista ja marihuanasta, sori.

      • ,,,,,,,,,,,,,,,,,

        Liikennevalot kyllä pyörällä ja jaloin kulkien aina odotan. Monet menevät tyhjän kadun yli punaisella, mutta en lähde ryhmän paineeseen mukaan.


    • mies091

      Tiedän montaki naispoliisia ja mielelläni tutustuisin naispoliisiin. Ammatti kuin ammatti ei se vaikuta onko vaikea lähestyttävä.

    • muka meesse

      Itsellenikin kelpaisi aivan hyvin naispoliisi seurustelukumppaniksi. Sen verran suoraselkäinen olen, että tuskin löytyisi edes huomauteltavaa lakiasioista, vaikka parisuhteessa poliisikin varmasti on hieman joustavampi, kuin virantoimituksessa.

    • Koko lanka

      Tää on taas joku poliisien ansa...

    • mies 32vee

      Ei onnistu.

    • eisanotuksisaa

      Minulle kelpaisi kyllä naispoliisi emännäksi, ei mitään ongelmaa. Ne tapaa olla hyvännäköisiäkin monesti ;). Olen sen verta lainkuuliainen ettei minun seurassani tarvitsisi omantunnon kanssa tuskailla,en harrasta mitään hamppujuttuja, leffat käyn katsomassa teatterissa, enää ei oikein tv/tietokoneen ruutu niin nappaa, ja musat saa spotifysta. En usko että poliisin ammatti tekisi naisesta vielä liian ylimielistä tai sellaista että katsoisi olevan muita parempiarvoinen tms. On noita poikkeuksiakin kai, mutta sanon silti kyllä kiitos! :)

    • miehen näkökulma

      Minulle kyllä kelpaisi naispoliisi kumppaniksi, jos on muuten ihana ja mukava, vaikkapa kuten Poliisit sarjan Jyväskylän partion Riikka.

      Osa miehistä varmasti elää niin hämärää elämää, ettei voi ajatellakkaan poliisia kumppanikseen.. on kenties kotiviljelmää tai kaveripiiri sellaista epämääräistä muuten.

      Itse kun on normaali työssäkäyvä ihminen jolla ainoat harvat kerrat poliisin kanssa kohtaamisissa on tapahtunut pienen ylinopeuden takia liikenteessä, niin ei todellakaan haittaisi jos muija olisi poliisi.

    • rgaergergerg

      Alas nassuttaa mattoa, niinkuin muutkin ammattikuntasi naiskytät.
      Hajoa elämääsi, klitoriskyttä.

    • ei innostusta 35v.

      Kyyllä se tässä tapauksessa menee niin, että nainen tekee alotteen ;) mut en takaa mitä miehet sanoo. Itse kieltäytyisin kaikesta, vaikea sanoo syytä, ei vaan innosta.

    • M36JKL

      Ei poliisin ammatti naisella sinällään ole ongelma, jos kotioloissa muuten olet naisellinen nainen, eikä mikään "äijä", etkä tuo enemmissä määrin töitä kotiin.

    • Eeeeeeeee

      Hyväksy asianlaita. Joko alanvaihto tai rajoittunut tuttavapiiri, ja jutun aiheet
      sen mukaiset.

    • ;))

      Jo on ongelma, ei se mitn... ite en huolis Kelan akkoja tai sossun ämmiäkään jos yhtään lohduttas..

    • popliissss

      voipi olla ettei kukaan mies halua lähteä kilpailemaan mustaa 50 cm Dil..patukkaa vastaa..

    • Naispolliisi

      Ihmettelen kyllä todella paljon, että ketä miehiä täällä on vastailemassa. Itse olen kaunis, naisellinen, vapaa-ajalla aina mekkoihin pukeutuva, sutjakka poliisinainen. Huumorintajuni on loistava ja olen urheilullinen, mutta en mikään kaappi, ts. pidän itsestäni huolta. En ole vielä koskaan tavannut miestä, jolle ammattini olisi ollut ongelma. Ehkä katselen erilaisia miehiä? Useimmat miehet, joita kohtaan, ovat vaan kiinnostuneita työstäni, eikä ainakaan ajattele, että työskentelisin myös vapaa-ajalla. Tunnen toki myös paljon naispoliiseja, joista on tullut miesmäisiä. Ja tosiaan se epätoivoisuus saattaa paistaa läpi, oli sitten minkä ammatin edustaja tahansa. Mutta puhelias, iloinen, hauska ja nätti nainen - ei voi vaikuttaa ammatti, jos tuollaiseen ihastuu. Suurin osa naispoliiseista on varattuja. Teillä, joille naispoliisi ei kelpaa, on pakko olla joko jotain salattavaa, yleisesti huono asenne poliiseja kohtaan tai huono itsetunto.

      Poliisimiehistä taasen... Riippuu täysin naisesta, tykkääkö kollegat. Jos naisesta ei tule helpon miestennielijän kuva, vaan on aidosti kiva ja hauska, niin kyllä varmasti kollegat ihastuu. Persoonasta kaikki on kiinni.

      • gogu

      • Terveiset Jarpalta

        Huoh! Ainakin kerron oman juttuni niin olkoon muilla mikä syy sitten haluaa. Huonoja kokemuksia varmaan yleisesti. En tiedä onko salattavaa, pikemminkin kukaan ei halua, että on kytättävääkään.

        Itse voin sanoa olevani salilla käyvä 34v. mies. Tapasin erään naisen salilla, jonka kanssa aloin viihtymään. Hänen suorasukainen aloite johti siihen, että lupauduin tapaamaan hänet salin jälkeen eräänä iltana salin päätteeksi. Kerroin käyväni kotona vain suihkussa, koska pyyhkeeni oli jäänyt himaan. Vaihdoimme aikasemmin puhelinnumeroita. Minulla on 9 vuotias tytär edellisestä liitosta ja sen kans oli samana iltana pulmia. Oli kaatunut pyörällä ja en voinut lähteä mihinkään.

        Ilmoitin tälle naiselle, että nyt on este ja en voinut lähteä mihinkään, palataan toiste asiaan. Tottakai ohimennen mainitsin et tytär kaatui vain pyörällä ja tässä paikkailen häntä. Hän lupautui auttamaan, että voisimme lähteä sitten.. sanoin ettei se varmaan sovi, ettei se ole hyvä asia. Tiedän vaa, että asiat ei vaan ole lasten kanssa aina niin yksinkertasia.

        Koska ex vaimollani ja minulla on yhteishuoltajuus ja asiat luistaa ihan hyvin.. hän asuu parin kilometrin päässä ja tytön piti lähteä sitten kuitenkin illalla hänen luokseen, sovin että äiti tulee hakemaan hänet klo 23.00 aikasemman 20.00 sijasta. Sitten olisi viikonloppu vapaata. Erosimme jo vuosia sitten sovinnollisesti ja hänellä on jo toinen lapsi toisen miehen kanssa. Koska exä tuli pyörällä töistä tuona perjantaina ja tytön piti lähteä pyörällä samaa matkaa, lainasin autoa exälle. Se ei ollut mitenkään tavatonta sinällään, joskus muulloinkin lainannut esim. Ikeassa käymiseen tms. Lupasin aamusta aamulenkillä hilpassa hakemaan, jos jättää avaimet grillikaappiin takapihalle. Itsellä työt alkoi aamu klo 10.00 ja aamu 8.00 ehdin tehdä aina puolen tunnin lenkin ym.

        Olin just laittamassa nukkumaan, kun kuulin vielä ohimennen et joku ajoi pari kertaa talon ohitse. No tuli lauantai.. Aattelin, että nyt tässä iltapäivällä kilautan. Pääsin töistä että miten ois lauantaina Amarillossa pieni treffi, ikäänkuin iltapalaa tiedossa. Et tottakai maksan ei siinä mitään mielelläni kun edellinen ilta peruuntui. Tää salinainen oli hyvin kylmä puhelimessa, puhui lyhyesti ja oli ehkä varautunu. Hän ei päässyt tulemaan. Mä et no Ok.. en ajatellut mitään, ehkä joku toinen kerta jos tänään huono hetki, et onhan toi sunnuntaiki vielä. Heitin vielä aamupäivästä tekstaria, et miten ois lounashetki, ei vastausta. No näin maanantaina salilla sitten, kertoi olleensa viikonloppuna töissä et perjantai oli vapaapäivä. Aha ok. No ei mitään, soita vielä joku päivä kun tekee mieli lähtee johonki. Aattelin et jätän pallon hälle. Parin päivän päästä tuli viesti.. mitä peliä oikein pidät minun kanssa? Sulla on perhe. Olin ihan mykistyny ja mietin et perhe..? Mitähän tää tarkottaa. Kirjotin et joo tottakai on joo perhe (tarkotin ikäänkuin tytärtä ja itseäni perheenä), ei kai siinä mitään ihmeellistä. Aattelin että hän sitte loukkaantu kun ei saanu tytärtä auttaa. Se vaan sitte kirjotti, että "jonku kans oot sen myös hommannu, että unoha kuule koko juttu". Kirjotin et ööö joo, niin tottakai oon hommannu, ehkä näin sitte parempi. Tajusin et se oli se joka oli sahannu helvetti yömyöhällä autonsa kanssa ja nähny minun exän poikkeuksellisesti tässä tilanteessa. Minun mielestä se oli hyvin loukkaava teko, olkoot kuka hyvänsä. Myöhemmin kuulin salikaverilta, kerroin hänelle kun hän "ihaili" muijaa et mitä tapahtu. Se sano vaa et älä ny helvetti.. mä että mitä, no en tiiä mikä toi on mitään muuta kuin ehkä joku sekopää. Oli se sillee mukava aluksi kun jutteli. Kaveri kysy et tiesinkö mikä se muija on, sanoin ettten ei aavistustakaan, sen tiiän ettei ole ainakaan sinun naamakirjassa ja naureskelin. Etunimen tiesin. No se sitte että joo ei poliisit olekaan Facebookissa. 2kk sen jälkeen sain kuulla sen olevan vielä poliisin, sitä en tiedä oliko, enkä enään kyselly mitään! Aivan sama mikä oli. Sitte heräsi vitutus. Sen morjestaessa kumpikaan ei meistä enään morjestanu ja kyllä se sitte muillekki levisi se tieto siinä porukassa. Kuukauden päästä, kun kukaan puhunut sille ja ei hyvällä katsonut sen tekemisiä se häipyi omineen.


      • lapsille vaaraksi
        Terveiset Jarpalta kirjoitti:

        Huoh! Ainakin kerron oman juttuni niin olkoon muilla mikä syy sitten haluaa. Huonoja kokemuksia varmaan yleisesti. En tiedä onko salattavaa, pikemminkin kukaan ei halua, että on kytättävääkään.

        Itse voin sanoa olevani salilla käyvä 34v. mies. Tapasin erään naisen salilla, jonka kanssa aloin viihtymään. Hänen suorasukainen aloite johti siihen, että lupauduin tapaamaan hänet salin jälkeen eräänä iltana salin päätteeksi. Kerroin käyväni kotona vain suihkussa, koska pyyhkeeni oli jäänyt himaan. Vaihdoimme aikasemmin puhelinnumeroita. Minulla on 9 vuotias tytär edellisestä liitosta ja sen kans oli samana iltana pulmia. Oli kaatunut pyörällä ja en voinut lähteä mihinkään.

        Ilmoitin tälle naiselle, että nyt on este ja en voinut lähteä mihinkään, palataan toiste asiaan. Tottakai ohimennen mainitsin et tytär kaatui vain pyörällä ja tässä paikkailen häntä. Hän lupautui auttamaan, että voisimme lähteä sitten.. sanoin ettei se varmaan sovi, ettei se ole hyvä asia. Tiedän vaa, että asiat ei vaan ole lasten kanssa aina niin yksinkertasia.

        Koska ex vaimollani ja minulla on yhteishuoltajuus ja asiat luistaa ihan hyvin.. hän asuu parin kilometrin päässä ja tytön piti lähteä sitten kuitenkin illalla hänen luokseen, sovin että äiti tulee hakemaan hänet klo 23.00 aikasemman 20.00 sijasta. Sitten olisi viikonloppu vapaata. Erosimme jo vuosia sitten sovinnollisesti ja hänellä on jo toinen lapsi toisen miehen kanssa. Koska exä tuli pyörällä töistä tuona perjantaina ja tytön piti lähteä pyörällä samaa matkaa, lainasin autoa exälle. Se ei ollut mitenkään tavatonta sinällään, joskus muulloinkin lainannut esim. Ikeassa käymiseen tms. Lupasin aamusta aamulenkillä hilpassa hakemaan, jos jättää avaimet grillikaappiin takapihalle. Itsellä työt alkoi aamu klo 10.00 ja aamu 8.00 ehdin tehdä aina puolen tunnin lenkin ym.

        Olin just laittamassa nukkumaan, kun kuulin vielä ohimennen et joku ajoi pari kertaa talon ohitse. No tuli lauantai.. Aattelin, että nyt tässä iltapäivällä kilautan. Pääsin töistä että miten ois lauantaina Amarillossa pieni treffi, ikäänkuin iltapalaa tiedossa. Et tottakai maksan ei siinä mitään mielelläni kun edellinen ilta peruuntui. Tää salinainen oli hyvin kylmä puhelimessa, puhui lyhyesti ja oli ehkä varautunu. Hän ei päässyt tulemaan. Mä et no Ok.. en ajatellut mitään, ehkä joku toinen kerta jos tänään huono hetki, et onhan toi sunnuntaiki vielä. Heitin vielä aamupäivästä tekstaria, et miten ois lounashetki, ei vastausta. No näin maanantaina salilla sitten, kertoi olleensa viikonloppuna töissä et perjantai oli vapaapäivä. Aha ok. No ei mitään, soita vielä joku päivä kun tekee mieli lähtee johonki. Aattelin et jätän pallon hälle. Parin päivän päästä tuli viesti.. mitä peliä oikein pidät minun kanssa? Sulla on perhe. Olin ihan mykistyny ja mietin et perhe..? Mitähän tää tarkottaa. Kirjotin et joo tottakai on joo perhe (tarkotin ikäänkuin tytärtä ja itseäni perheenä), ei kai siinä mitään ihmeellistä. Aattelin että hän sitte loukkaantu kun ei saanu tytärtä auttaa. Se vaan sitte kirjotti, että "jonku kans oot sen myös hommannu, että unoha kuule koko juttu". Kirjotin et ööö joo, niin tottakai oon hommannu, ehkä näin sitte parempi. Tajusin et se oli se joka oli sahannu helvetti yömyöhällä autonsa kanssa ja nähny minun exän poikkeuksellisesti tässä tilanteessa. Minun mielestä se oli hyvin loukkaava teko, olkoot kuka hyvänsä. Myöhemmin kuulin salikaverilta, kerroin hänelle kun hän "ihaili" muijaa et mitä tapahtu. Se sano vaa et älä ny helvetti.. mä että mitä, no en tiiä mikä toi on mitään muuta kuin ehkä joku sekopää. Oli se sillee mukava aluksi kun jutteli. Kaveri kysy et tiesinkö mikä se muija on, sanoin ettten ei aavistustakaan, sen tiiän ettei ole ainakaan sinun naamakirjassa ja naureskelin. Etunimen tiesin. No se sitte että joo ei poliisit olekaan Facebookissa. 2kk sen jälkeen sain kuulla sen olevan vielä poliisin, sitä en tiedä oliko, enkä enään kyselly mitään! Aivan sama mikä oli. Sitte heräsi vitutus. Sen morjestaessa kumpikaan ei meistä enään morjestanu ja kyllä se sitte muillekki levisi se tieto siinä porukassa. Kuukauden päästä, kun kukaan puhunut sille ja ei hyvällä katsonut sen tekemisiä se häipyi omineen.

        Ei jumalauta...! Oisit vaa tehny ilmotuksen. ut joo ymmärrän, ois kyllä veemäistä todistella mitään. Hullut kannattaa muutenkin jättää epätietosuuden varaan ja oman onnensa nojaan.


      • sadflkjfkjff

        Tai sitten jos naispoliisi ei kelpaa niin se mies on itsekin poliisi.

        On varmasti paljon mukavia, luotettavia ja naisellisia naispoliiseja. Kuitenkin moni muunlainen naispoliisi pilaa myös näiden "hyvien" maineen. Juu, näin ei pitäisi olla mutta kun on.

        Kun puolet laitoksesta, koko oma ryhmä ja vähän toistakin laitosta on käyty läpi saunailtojen yhteydessä (parhaimmillaan useita samaan aikaan) niin siitä ei kunnioitusta enää saada aikaiseksi. Se nainen on pillu, vähän kuten rosvot joskus kutsuvat naisiaan.

        Mutta kaikki kunnia sinulle jos oot tuollainen kuin kuvaat.


      • asjfjxjwhxjfr
        sadflkjfkjff kirjoitti:

        Tai sitten jos naispoliisi ei kelpaa niin se mies on itsekin poliisi.

        On varmasti paljon mukavia, luotettavia ja naisellisia naispoliiseja. Kuitenkin moni muunlainen naispoliisi pilaa myös näiden "hyvien" maineen. Juu, näin ei pitäisi olla mutta kun on.

        Kun puolet laitoksesta, koko oma ryhmä ja vähän toistakin laitosta on käyty läpi saunailtojen yhteydessä (parhaimmillaan useita samaan aikaan) niin siitä ei kunnioitusta enää saada aikaiseksi. Se nainen on pillu, vähän kuten rosvot joskus kutsuvat naisiaan.

        Mutta kaikki kunnia sinulle jos oot tuollainen kuin kuvaat.

        Ja lisäyksenä, kyllä mulle naispoliisi kelpaa mutta edellytyksinä on että on luotettava, naisellinen ja mukava.

        Ei miehekäs testopäissään skitsoileva nainen, ei naisista tykkäävän näköinen nainen eikä partiokavereilleen toosaa jakava. Eikä sellanen joka tekee töitä vapaa-ajallaankin. Töitä on muutenkin tarpeeksi, niin ei tarvitse jokaista kaupassaolijaa kytätä näpistysten varalta.

        Nuo kun täyttyy niin tervetuloa ja välkommen vaan.


    • 30kymppinen

      Muista painottaa että olet, nainen ja että sinulla ei ole jätkän sielua, et mikään poikatyttö ja älä sano että sinulla on enimmäkseen miespuolisia kavereitä, koska tulet paremmin toimeen miesten kuin naisten kanssa. Nämä minä vaadin naiselta. Nainen jolla on jätkän sielu on ehdoton NOU NOU!

    • En mörktaxiförare.

      Kultaseni...Oletko koskaan miettinyt tuota yhteisön kannalta?
      Siis ystäväpiirrin etc. Katsos siinä vaiheessa kun lopetamme 10 vuosia jatkuneen absolutismimem hetken mieliteosta ja kaivamme sohva käsinojasta helmeilevän ja ah niin raikkaan pullo American corn blend pirtua..Niin lain mukaan sun pitää puuttua..Näetkö mihin tähtään?..Älä välitä ei nähnyt Auvinenkaan ja sekin sai tulosta aikaan.
      Poliisit ovat pitkiä...Jos haluaisin hetken mielijohteesta läheisyyttä joutuisin noutamaan jakkaran keittiöstä..

      Miten niin miestä ei oteta? Sullahan on ase!! ..Ja raudat..
      (kesti vähän aikaa se silta rakentaa).
      Otappa nyt pikkuinen löysin rantein...Elä hetkessä ja se mies kyllä ilmaantuu
      uskon, että saavutat maalisi siinä määrin, ettei hautakiveesi tule tekstiä malliin "sydän ja kaksi kättä ovat lakanneet lyömästä". Koetat nyt juoda merta tyhjäksi ja se on tuomittu epäonnsitumaan..Ala vaikka ratsupoliisiksi siihen liittyy jotain sellaista naisellisuutta vielä

    • ei ota

      Naispoliisit ei kelpaa mihinkään, teidemme kyttääjät. Riittää kun sellaselta olen kerran saanut 600e sakot töistä palatessa kotiin. Pieni polkasu kaasua ja 600e. Samanlaisia sakkoja ei sais vaikka kuristaisi vauvaa meilläpäin! Et imekää keppiä!

      • valivali2

        Siis kaahasit taajama-alueella? Harvempi kansalainen on aiheettomia sakkoja suomenmaassa saanut. Ja olisit saman lapun saanut vaikka tutkan takana olisi ollut mieskin.
        T. nim. Lisää valvontaa


      • ei ota edes eteen
        valivali2 kirjoitti:

        Siis kaahasit taajama-alueella? Harvempi kansalainen on aiheettomia sakkoja suomenmaassa saanut. Ja olisit saman lapun saanut vaikka tutkan takana olisi ollut mieskin.
        T. nim. Lisää valvontaa

        Ei kelpaisi vaikka olisi homo.


    • Sinkkumies 41

      Kannattaa keskittyä miehiin, jotka kykenevät erottamaan parisuhteen, työ- ja vapaa-ajan, koulutuksen ja ammatin toisistaan. Muuta neuvoa ei osaa sanoa. Niin, ja itse pitää ymmärtää vetää raja työ- ja vapaa-ajan välille..

      Muutenkin kannattaa valita lähtökohtaisesti mies, joka kykenee erottamaan oikean väärästä, ja jolle normaalit perusasiat, kuten käytöstavat ja yhteiskunnan sääntöjen noudattaminen ei ole ylivoimaista...

      • Gyttä

        Ihan uskomattomia stereotypioita täällä, huhhuh!
        Pitää olla heikko itsetunto ihmisellä jos ammatti on kynnyskysymys parisuhteen muodostamiselle!

        Olen NAISpoliisi.

        - en tee vuorotyötä
        - en näytä mieheltä
        - en ajattele työasioita vapaalla
        - en harrasta irtosuhteita, varsinkaan työkavereiden kanssa!

        Sen sijaan olen
        - urheilullinen
        - huumorintajuinen
        - kohtuu nätti
        - toki lainkuuliainen
        - älykäs

        Lopuksi: et tunnistaisi minua poliisiksi mistään ulkoisesta seikasta.

        Hmm. Enpä ole ajatellutkaan etten saisi miestä itselleni. Varansa täytyy pitää kun on niitä jotka haluaa POLIISInaisen. Minun tulevan miehen pitää haluta minut.


      • > xD
        Gyttä kirjoitti:

        Ihan uskomattomia stereotypioita täällä, huhhuh!
        Pitää olla heikko itsetunto ihmisellä jos ammatti on kynnyskysymys parisuhteen muodostamiselle!

        Olen NAISpoliisi.

        - en tee vuorotyötä
        - en näytä mieheltä
        - en ajattele työasioita vapaalla
        - en harrasta irtosuhteita, varsinkaan työkavereiden kanssa!

        Sen sijaan olen
        - urheilullinen
        - huumorintajuinen
        - kohtuu nätti
        - toki lainkuuliainen
        - älykäs

        Lopuksi: et tunnistaisi minua poliisiksi mistään ulkoisesta seikasta.

        Hmm. Enpä ole ajatellutkaan etten saisi miestä itselleni. Varansa täytyy pitää kun on niitä jotka haluaa POLIISInaisen. Minun tulevan miehen pitää haluta minut.

        tai vaihtoehtoisesti: https://www.youtube.com/watch?v=7jUGWWUIAiI


    • mountaingoatak

      hei!
      on kyllä minustakin ihmeellinen ajatusmaailma monella miekkosella että ei vois poliisi naisen kanssa olla. mie en kyllä ymmärä vähhääkään. minusta olis kyllä vaikka poliisi naisen puolisoksi
      - hyvät ja oikeat elämän arvot
      - pitävät ittestään huolta
      -tosi tasapainosia ihmisiä pitää olla ku joutuvat näkeen ja kokeen kaikenlaista paskaa,
      -varmaan tosi huolehtivaisia
      -auttavaisia sitähän se ammattikin on
      mitä muuta sitä pystysi edes vaatimaan naiselta en mie tiiä:)
      ja vielä nuo edellisen kirjottajan jutut päälle:)

      • mountaingoatak

        siis gyttän jutut tietenkin:)


    • Etsitkö oikeasta pai

      Vahva nainen on parhautta. Luulisi miehille kelpaavan, minulle ainakin kelpaisi jos olisin sinkku. No, onnea etsintään, kyllä se oikea löytyy!

    • Elämässä vedetään samanaikaisesti montaa roolia. Duuni-minä on vaan yksi niistä. Se pätee ihan kaikkiin, myös poliiseihin. Ei lääkärikään vapaa-ajalla puutu jokaiseen tapaukseen mitä näkevät.

      Telkkarissa poliisit ovat sitä vapaa-ajallakin, tosielämässä he voivat olla ihan mitä haluavat. Tai ainakin heidän pitäisi saada olla.

      Olen tehnyt toimittajan töitä ja yksi parhaista jutuista on se, että tapaa ihan kaikenlaisia tapauksia. Ja oppii, että kaikki ovat ihmisiä sen työpinnan alla.

      Ymmärrän kyllä, että poliisina oleminen ei ole pikasuhteisiin paras selling point, mutta samalla se uravalinta osoittaa ainakin omistautumista, välittämistä, uhrautumista ja itsekuria. Ne ovat hyviä juttuja siviilissäkin.

      Don't worry. Oikea ihminen tuon ymmärtää.

    • IP-OsoitteetSelvillä

      Fobba tulee kuumotteleen koht

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      74
      2180
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      174
      1701
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1577
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1368
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      50
      1362
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      290
      1207
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      135
      1079
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1043
    9. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1042
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      54
      912
    Aihe