roolipeli 9

entinen korppi™

aito roolipelin tekijä on palannut! en aio antaa enää roolipeliä minkään saastaisen haltijan hallintaan

369

359

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Michem de Auditore

      (tiberius paina jo kaaliisi että puolienkelit ovat hitaita ja kömpelöitä lentäessään)
      juoksen kurpizzan luokse''muisti kirja taitaa kuulua sinulle joten''
      kaivan laukkua ''ei löydy tule mukaani''sanon ja osoitan griippiä
      (jos en taaskaan pääse tulemaan niin sitten michem heittää\jättää kurpizzan metsään)

      • Tiberius de Auditore

        (Harjoittelu tekee mestarin ja olen harjoitellut satoja vuosia, joten ole jo hiljaa, lopeta valittaminen ja pelaa! Minä lennän miten ikinä haluan eikä saastaisen
        Ex Corvus Coraxin sanomiset kiinnosta pätkän vertaa. Ja laita myös se hemmetin hahmoesittely, jos perustat roolipelin! Ja paraskin sanoja rotujen ominaisuuksien muistamisesta. Itse luulit ihmissiilejä piikikkäiksi, vaikka sinulle oli sanottu asiasta useita kertoja. Eli nyt lopetetaan valittaminen, laitetaan hahmoesittelyt, ja pelataan! Säännötkin voi halutessaan laittaa.)


    • Tiberius de Auditore

      (On tästä vähän sanottavaa. Ensinnäkin kielioppisi on mitä on ja toiseksi älä hauku HeKeKeetä. Jatketaan siis täällä yhdeksikössä..
      Roolipeli 8: http://keskustelu.suomi24.fi/node/12153073 )

      Nimi: Tiberius de Auditore

      Rotu: Puolienkeli

      Ammatti: Temppeliherrain Ritarikunnan johtaja toisena komentoketjussa. On myös Kardinaali. Paladinien Veljeskunnan (Korkeasti koulutettuja ritareita, jotka osaavat jopa taikoa.) johtaja.

      Ikä: Tuntematon, Vanha. Kuitenkin nuoren näköinen.

      Ulkonäkö: Pitkä ja hoikka, mutta paljon vahvempi kuin miltä näyttää. Pitkät vaaleat hiukset. Vaalea iho ja siniset silmät. Haalea sädekehä, joka on usein piilotettuna. Myös siivet ovat usein piilossa. Siivissä on muutamia vaaleanharmaita sulkia, mutta ne ovat usein värjätty puhtaan valkoisiksi.

      Kyvyt: Käyttää useita aseita sekä joitakin valotaikoja. On hyvä taistelija. Hyvä johtamaan ja suunnittelemaan.

      Muuta: Suurmestari/Paavi Michem de Auditoren isoveli. Omaa Aatelis- ja Kardinaaliarvon, joita käyttää tilanteesta riippuen. Pukeutuu usein haarniskaan, assassiinipukuun tai johonkin niiden välimuotoon. Omistaa kuitenkin paljon erilaisia vaatteita, joita välillä yhdistelee. Pitää aina mukanaan Piiloteriä sekä useimmiten miekkaansa, tikariaan ja piiloasetta
      (rannekkessa oleva pistoolimainen ase.) ja välillä heittoveitsiä sekä varsijousta. Omistaa Adeodatus nimisen valkoisen siivekkään hevosen.

      • Michem de Auditore

        (tossa esittely puolienkeleille)
        nimi:puolienkelit
        ominaisuudet:hitaita ja kömpelöitä lentämään elävät vain kymmeniä vuosia ihmisiä kauemmin immuuneja monille sairauksille
        ulkonäkö:haalea sädekehä monet heidän siipisulistansa ovat harmaita ja mustia
        (tiberius kelpaisiko että muuttuisimme vampyyreiksi tai ihmissusiksi tuli ajatelleeksi kun luin tota vampyyrilogia kirjaa)


      • Michem de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (tossa esittely puolienkeleille)
        nimi:puolienkelit
        ominaisuudet:hitaita ja kömpelöitä lentämään elävät vain kymmeniä vuosia ihmisiä kauemmin immuuneja monille sairauksille
        ulkonäkö:haalea sädekehä monet heidän siipisulistansa ovat harmaita ja mustia
        (tiberius kelpaisiko että muuttuisimme vampyyreiksi tai ihmissusiksi tuli ajatelleeksi kun luin tota vampyyrilogia kirjaa)

        (ja he osaavat supistaa siipensä pienemmiksi ja lyhyemmiksi mutta ei suinkaan pois näkyvistä)


      • Tiberius de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (ja he osaavat supistaa siipensä pienemmiksi ja lyhyemmiksi mutta ei suinkaan pois näkyvistä)

        (No minä kyllä luulin niiden elävän ikuisesti, eli niin kuin haltiat. Entäpä jos toinen puoli on haltiaa? Elävätko he sitten ikuisesti? Voimmehan me ehkä muuttua joku päivä (Olinhan itsekin ihmissusi toisessa roolipelissä. Ja olen vieläkin.) Niin ja siipeni ovat sitten viitan alla, eli ei näkyvissä.)


      • Michem de Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (No minä kyllä luulin niiden elävän ikuisesti, eli niin kuin haltiat. Entäpä jos toinen puoli on haltiaa? Elävätko he sitten ikuisesti? Voimmehan me ehkä muuttua joku päivä (Olinhan itsekin ihmissusi toisessa roolipelissä. Ja olen vieläkin.) Niin ja siipeni ovat sitten viitan alla, eli ei näkyvissä.)

        (kelpaisiko vampyyrin kirous?)


      • Michem de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (kelpaisiko vampyyrin kirous?)

        (eivät elä ikuisesti vaikkka toinen puoli olisi haltijaa mutta jos toinen puoli olisi vampyyriä tai ihmissutta silloin ikuinen elämä olisi taattu)(valitettavasti puoliksienkeli puoliksihaltija ei olisi vain kovin arvostettu kirkollisissa asioissa koska haltijat palvovat máánenia HeKeKee osaa selittää paremmin)


      • Tiberius de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (eivät elä ikuisesti vaikkka toinen puoli olisi haltijaa mutta jos toinen puoli olisi vampyyriä tai ihmissutta silloin ikuinen elämä olisi taattu)(valitettavasti puoliksienkeli puoliksihaltija ei olisi vain kovin arvostettu kirkollisissa asioissa koska haltijat palvovat máánenia HeKeKee osaa selittää paremmin)

        (Jos muutumme joksikin, niin mielestäni olisi parempi, jos toinen muuttuisi vampyyriksi ja toinen ihmissudeksi. Kumpikaan ei tietäisi toisen salaisuutta ja koettaisivat salata sen viimeiseen asti, sillä joutuisivat muuten mahdollisesti roviolle. Jos vaikka minä menisin yöllä metsään katsomaan temppeliä, jossa asuin ja Ihmissusi/vampyyri hyökkäisi kimppuuni muuttaen minut. Se toinen olio taas hyökkäisi sinun kimppuusi joskus.

        Tosin koko juttu edellyttää sitä, että siitä ei tulisi liikaa rajoituksia (Eli minun pitäisi kyetä mennä kirkkoon, tehdä pyhiä taikoja ja ristit eivät saisi haitata mitään ym.)
        Voisin siis siltikin toimia pappina, paladinina sekä aatelisena vapaasti ollen Ihmissusi/vampyyri salaisesti. Myöskään ihmissusimuoto ei saa olla päällä koko ajan ja vampyyrimuoto ei saa olla liian näkyvä. Mitäs sanot?)


      • HeKeKee'd
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Jos muutumme joksikin, niin mielestäni olisi parempi, jos toinen muuttuisi vampyyriksi ja toinen ihmissudeksi. Kumpikaan ei tietäisi toisen salaisuutta ja koettaisivat salata sen viimeiseen asti, sillä joutuisivat muuten mahdollisesti roviolle. Jos vaikka minä menisin yöllä metsään katsomaan temppeliä, jossa asuin ja Ihmissusi/vampyyri hyökkäisi kimppuuni muuttaen minut. Se toinen olio taas hyökkäisi sinun kimppuusi joskus.

        Tosin koko juttu edellyttää sitä, että siitä ei tulisi liikaa rajoituksia (Eli minun pitäisi kyetä mennä kirkkoon, tehdä pyhiä taikoja ja ristit eivät saisi haitata mitään ym.)
        Voisin siis siltikin toimia pappina, paladinina sekä aatelisena vapaasti ollen Ihmissusi/vampyyri salaisesti. Myöskään ihmissusimuoto ei saa olla päällä koko ajan ja vampyyrimuoto ei saa olla liian näkyvä. Mitäs sanot?)

        Ihmisen ja haltian lapsi saa päättää onko ihminen vai haltia. Toisin sanoen Tibbe voisi olla puolienkelihaltia.


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        Ihmisen ja haltian lapsi saa päättää onko ihminen vai haltia. Toisin sanoen Tibbe voisi olla puolienkelihaltia.

        Hetkonen... odotas vähän. Ovatko puolihaltiat kuolemattomia? JA kyllä, Olen Tiberius de Auditore. Eikö olekin hieno nimimerkki?


      • assassin kirjoitti:

        Hetkonen... odotas vähän. Ovatko puolihaltiat kuolemattomia? JA kyllä, Olen Tiberius de Auditore. Eikö olekin hieno nimimerkki?

        ( Enkä usko haltioiden olevan mitenkään vähemmän arvostettuja kirkollisissa asioissa. Kyllähän teoriassa kuka tahansa oikean uskonnon voi olla pappi eivätkä kaikki varmaankaan palvo máánenia. Eihän ihmisten valtauskontokaan taida olla kristinusko? Tosin hahmoni sekä muutkin tekevät parhaansa nostaakseen sen koko Keski-Maan suurimmaksi uskonnoksi eivätkä edisty ollenkaan huonommin. Voisin toki tehdä itsestäni osaksi haltian. Mietin asiaa vielä.)


    • Nimi: Kupizza. Ristimänimi on Jeanie, mutta sitä ei enää käytä.
      Rotu: Ihminen
      Sukupuoli:Nainen
      Ulkonäkö: Lyhyt, ruskeat hiukset, siniharmaat silmät. Tavallisen näköinen.
      Taidot: Osaa käyttää veitsiä, varastella ja aukoa päätä.
      Perhe: Äiti missälie, isä temppeliritareissa, ja Michem puukotti veljen vuosia sitten eräässä tappelussa.
      Luonne: En muista. Huumorintajuinen ainakin. Yleensä luotettava.
      Historia: Aluksi oli Nelothin palveluksessa ja kinasteli välillä HeKeKeen kanssa. Yhdessä välissä törmäsi Siiliöön. Sen jälkeen pakeni Williamin ja Alice Dollyn kanssa pois sotatantereelta. Sitten meni Michemin kanssa sukset ristiin ja.... hmm... siinä kuluikin pari roolipeliä. Aika vasta oli pimeää paossa temppiliritarien tukikohdassa.

      Luulen näkeväni unta, kun Michem tulee selittämään jotain muistikirjasta. Räpyttelen pökertyneenä silmiäni ja tuijotan häntä. Herään vasta, kun hän osoittaa griippiä sen näköisenä, että on taas haalamassa minua jonnekin.
      "Mihin sinä haluat minun nyt menevän?" kysyn haukotellen.

      • Oikeinkirjoittaja

        Oletko kirjoittanut tarkoituksella nimi: Kupizza, etkä Kurpizza


      • Michem de Auditore

        ''muistikirjan luokse älä kyseenalaista vaan hyppää kyytiin''
        munkki saapuu kiireisenä ''anna tämä michenille''munkki ojentaa pyhän bongin


      • Michem de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''muistikirjan luokse älä kyseenalaista vaan hyppää kyytiin''
        munkki saapuu kiireisenä ''anna tämä michenille''munkki ojentaa pyhän bongin

        (taisin kirjoittaa yhtä kiireisesti kuin kuvailemani munkki)
        [korjaus]
        munkki saapuu kiireisenä tiberiuksen luokse''anna tämä hänen pyhyydelleen suurmestarille''munkki sanoo kiireisenä ojentaen pyhän bongin


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''muistikirjan luokse älä kyseenalaista vaan hyppää kyytiin''
        munkki saapuu kiireisenä ''anna tämä michenille''munkki ojentaa pyhän bongin

        "Joo joo." sanon ärtyneenä ja kompuroin hitaasti ylös. Mikä kiire meillä on muistikirjan perään?

        (Ups! Kirjoitus virhe! XD Entisessä läppärissä oli herkempi näppäimistö, tässä saa jystää sormet kipeinä. Jäi sitten r pois....)


    • Rugaru

      Nimi: Rugaru
      Rotu: demoni, elävä varjo
      Ikä: ei tiedossa
      Ulkonäkö: varjona; muuten muodoton mutta keltaiset silmät, terävähampainen suu, veitsenterävät ja pitkät sormet kourissaan. Kehossa; tekee keholle keltaiset silmät ja muuttaa sen ihon valkoiseksi ja verisuonet mustiksi
      Voimat: varjona; kuolematon pimeydessä, valossa heikko. voi liikkua siellä missä on pimeyttä halunsa mukaan ja voi vallata ruumiin tunkemalla lonkeronsa sen sisään. Kehossa; voi kuolla kehon mukana ellei irrottaudu siitä. Keho suojaa sitä valolta. osaa erilaisia pimeyden loitsuja, hallitsee pimeyttä ja voi muokata sitä esim. Lonkeroiksi ja piikeiksi. Voi herättää ja korruptoida kuolleita puolelleen ja antaa pimeyden voimia eläville.
      Luonne: julma ja häikäilemätön tappaja, mutta pitää antamansa lupaukset
      Historia: hyökkäsi ihmissiilien kylään ja olisi voittanut elleivät kurpizza, hekekee, tiberius ja siiliö olisi yhdistäneet voimiaan ja tuhonneet hänen entisen kehonsa. Suunnittelee kostoa ja aikoo rakentaa oman valtakuntansa ennenkuin aloittaa tuomiopäivän

      • Michem de Auditore

        matkaamme korkealla citadelia ympäröivän vuoriston yläpuolella


    • moottoriturpa

      (No just hyvä ku vaihettii pelii nii muutan vähän tyyppiä ku se muuttuu PAHAKS!!! dän dän däää!)

      Tarttuessani olentoa kädestä, tai mikä se nyt onkin, tunnen voiman virtaavan lävitseni. Jalkojeni tilalle tulee jotain mustaa ainetta joka muodostaa minulle uudet jalat. Se tekee minulle myös uuden mustan haarniskan ja pitkän mustan miekan selässä roikkuvaan huotraan. Ihoni muuttuy harmaaksi ja nousen seisomaan. "..." en pysty sanomaan mitään kun katselen haarniskaani ja uusia jalkojani. Katson myös palanutta kättäni joka on muuttunut takaisin terveeksi, mutta harmaaksi.

      • Rugaru

        Mies tutkii raajojaan ja näyttää innostuneelta. "Sinua ei tunnisteta nyt joten saat valita uuden nimen. Mutta nyt tarvitsen kehoasi. Hetkeksi." Sanon ja imen vielä hieman pimeyttä valmiiksi kehon hallintaa varten.


      • moottoriturpa
        Rugaru kirjoitti:

        Mies tutkii raajojaan ja näyttää innostuneelta. "Sinua ei tunnisteta nyt joten saat valita uuden nimen. Mutta nyt tarvitsen kehoasi. Hetkeksi." Sanon ja imen vielä hieman pimeyttä valmiiksi kehon hallintaa varten.

        "Kiitos." Sanon ja polvistun olennon eteen. "Antakaa kehoni takaisin kun olette valmis, herrani." Sanon ja odotan.


      • Rugaru
        moottoriturpa kirjoitti:

        "Kiitos." Sanon ja polvistun olennon eteen. "Antakaa kehoni takaisin kun olette valmis, herrani." Sanon ja odotan.

        Isken käteni hänen selkäänsä ja tunkwudun sisään. Lonkeroni menevät pitkin veeisuonia ja otan vallan hänen päässään. Jätän mielen koskemattomaksi, kuin hän olisi unessa. Keho ei muutu sillä siinä on jo tarpeeksi pimeyttä. Nousenylös uudessa kehossani ja levitän demoninsiipeni. Lähden lentämään kohti vuoristoa, jossa joukkohaudat sijaitsevat.


    • Yöllä lentely ei ole hauskaa. En ehtinytkään hankkia uusia vaatteita. Nooh. Ekologisempaa, kun ei joka taistelun jälkeen hommata ehytä vaatteita. Koitan estää hampaitani kalisemasta ja itseäni pyörtymästä. En tykkää vieläkään korkeista paikoista, vaikka öinen vuoristo on kyllä kaunis. Joki kimmeltelee alhaalla.

      • Michem de Auditore

        avaan oven kurpizzalle''astu sisään''


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        avaan oven kurpizzalle''astu sisään''

        (Citadellin oven?)

        Mistä lähtien Michem on ollut kohtelias? Outoa. Erittäin outoa.
        "Kiitos." mutisen ja luikin sisälle.


    • Nyt sain vihdoin mietittyä sen hahmon loppuun.

      Nimi: Oikea nimi on Charles Bones, mutta kutsumanimi on Lethal.
      Rotu: Ihminen
      Sukupuoli: Mies
      Ikä: 36
      Ulkonäkö: Lethalin hiukset olivat jo hänen syntyessään tummanharmaat. Hänen hiuksensa, partansa ja viiksensä ovat hyvin lyhyet, mutteivät kuitenkaan sänki. Hänellä on siniset silmät ja hän on lähes kaksimetrinen jaa hyvin lihaksikas.
      Vaatetus: Tavalliset housut ja paita/panssari, joka on tehty eläinten taljojen palasista ja metallilevyistä.
      Kyvyt: Vahva ja kuten jo lempinimestä kuulee tappava. Lethal on saanut monenlaista taistelukoulutusta ja raivo vielä lisää hänen voimiaan.
      Historia: Lethal oli lapsena kiusattu. Edes hänen perheensä ei pitänyt hänestä. Lopulta hän surmasi perheensä ja pari kiusaajaansa ja pakeni yöhön. Hän eli useita vuosia selviytyan erämaassa ja metsässä kunnes hän saapui kaupunkiin, jossa hän hankki töitä. Hän asui jonkin aikaa kaupungissa opiskellen taistelemista ja tehden töitä, kunnes hän lähti matkoille. Hänen matkoillaan hänet kuitenkin siepattiin eräänlaiseksi gladiaattoriksi. Gladiaattorinura teki Lethalista kieroon kasvaneen ja entistäkin enemmän ihmisvihaisen. Gladiaattoriareenoilla hän sai myös lempinimensä. Lopulta hän pakeni ja joutui taas selviämään pitkään ilman ihmisten seuraa. Nykyään hän himoitsee kostoa kaikkia maailman eläviä olioita kohtaan.

      Lethal huomaa saapuneensa Ihmissiilien kylän rajamaille. "Hitto. Täytyy vaihtaa suuntaa", hän mutisee itsekseen. Lethal lähtee kävelemään kohti metsää.

      • Michem de Auditore

        ''astu peremmällä''sanon ja avaan viinikellarin oven ''muistikirja on täällä''sanon hymyillen kohteliaasti


    • (Olen Tiberius de Auditore, mutta tämä on vain mahdollisille epäilijöille. Käytän roolipeleissä vanhaa nimimerkkiäni.)

      Herään siihen, kun munkki saapuu kiireisen näköisenä. Paladinini eivät meinaa päästää häntä ohi, mutta menen itse paikalle. Hän ojentaa minulle... bongin? "Tuotaa... joo... No annetaan, kun tapaan hänet." Sanon Munkille ja menen takaisin nukkumaan.

    • Kurtistan kulmiani. Olen väsynyt ja alan käymään vainoharhaiseksi. Mitä jos Michem lättäisee oven kiinni? Tai no... Enhän minä ainakaan janoon kuolisi ja aikuinen voi pärjätä kuukauden ilman ruokaa...
      "Okei... Kiitos." sanon ja astun kellariin.

      • Michem de Auditore

        ovi pamahtaa kiinni poks''ottaisitko lasin viiniä''sanon ottaessani pikarit esiin


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ovi pamahtaa kiinni poks''ottaisitko lasin viiniä''sanon ottaessani pikarit esiin

        "Voinhan minä ottaakin." vastaan entistä typertyneempänä.


    • Rugaru

      Pääsen joukkohaudoille ja vedän siipeni sisään. Osoitan molempien käsien sormilla hautaa ja lonkerot menevät maam sisään ja raatoihin. Nyt nostan käteni ja sotilaani kaivavat tiensä maan läpi. Nostan vielä muutaman muun joukkohaudan asukit ja pian minulla on parisataa työläistä käytössäni. Tiivistän pimeydestä heille lapioita ja hakkuja. Osoitan maata vuoren kupeessa. "Tarvitsemme kiviä kaupunkiin, rautaa aseisiin ja panssareihin, jalokiviä kauppatavaraksi ja perustan uudelle alulle." Työläiset ryhmittyvät, kävelevät vuoren eteen ja alkavat kaivaa. He kaivavat pienissä ryhmissä ja saavat aikaan pyöreitä, kaivon kaltaisia kaivoksia. "Kaivakaa. Kaivakaa ja tehkää minusta ylpeä." Sanon ja leijun muille haudoille nostattamaan sotilaita työläisten turvaksi.

    • Lethal näkee oudon hahmon (Rugaru) ja ajattelee ensiksi, että tuolla yksinäinen tyyppi ja minun tekee juuri mieli tappaa joku. Sitten Lethal huomaa hahmossa jotain outoa j atajuaa tämän nostattavan ruumiita eloon. Ei ihan normaalia eihän. Ehkä voisi tappamisen sijaan mennä keskustelemaan. Lethal kävelee kohti Rugarua päästämättä pienintäkään ääntä, kunnes sanoo: "Terve. Kuka olet ja mitä hittoa teet?"

      • Michem de Auditore

        istahdamme pöytään jossa leipää ja viiniä läheltä kuuluu räminää ja paukahduksia


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        istahdamme pöytään jossa leipää ja viiniä läheltä kuuluu räminää ja paukahduksia

        "Mistä tuo kuuluu?" kysyn epäluuloisena. "Kuulostaa kuin sinulla olisi luuranko armeija kaapissa."


      • Rugaru

        Keskeytän sotilaiden nostattamisen ja käännyn ympäri kun kuulen jonkun puhuvan. Lähes kaksimetrinen kuolleisiin eläimiin ja rautaan pukeutunut mies seisoo edessäni. Ensimmäiseksi tulee mieleeni uusi keho, mutta päätän kysellä ensin. "Tärkeämpi kysymys on, miksen minä liittäisi sinua armeijaani, ihminen?"


    • Lethal naurahtaa. "Luuletko tosiaan onnistuvasi siinä?" hän sanoo itsevarmasti.

      • (En sitten ehi vissiin enää tän vuorokauden aikana pyörii täällä.)


      • Rugaru
        siilio kirjoitti:

        (En sitten ehi vissiin enää tän vuorokauden aikana pyörii täällä.)

        (Vastaat sitte huomenna, odotan) "Ei olisi temppu eikä mikään." Sanon ja sata sotilastani marssii vierelleni. "Pystyisin siihen itsekin." Lisään vielä ja taitan viikatteen pimeydestä. "Mutta tuskin minä siitä mitään koostuisin, saatika sinäkään. Ajattele. Sinä marssimassa aivottomana epäkuolleena armeijassani. Paljon parempi olisit sitä johtamassa... mikä nimesi olikaan?"


      • Michem de Auditore
        siilio kirjoitti:

        (En sitten ehi vissiin enää tän vuorokauden aikana pyörii täällä.)

        ''luuranko armeija''alan hekottaa''mahdotonta''olen jo tipahtamaissa tuoliltani


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''luuranko armeija''alan hekottaa''mahdotonta''olen jo tipahtamaissa tuoliltani

        Punastun.
        "Tarkoitinkin sen vitsiksi." huomautan ja alan nauraa itsekin. "Mitä siellä kaapissa sitten on?"


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Punastun.
        "Tarkoitinkin sen vitsiksi." huomautan ja alan nauraa itsekin. "Mitä siellä kaapissa sitten on?"

        ''ehkä siellä on se pimeä demoni mustekala''sanon nauraen


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''ehkä siellä on se pimeä demoni mustekala''sanon nauraen

        "Eivät sinun voimasi riittäisi sulkemaan sitä kaappiin." vastaan nauraen, vaikka muisto demonista kylmääkin.


    • (Miten tiedät demonista? Ethän ollut paikalla koko taistelun aikana...)

      Pyörin sängyssäni, sillä en saa millään unta. Michemin bong on yöpöydällä ja laitan sen siitä laatikkoon, sillä se voi muuten särkyä. En jaksa pyöriä sängyssäni, joten puen assassiinipukuni ja lähden kävelylle. Kävelen hämärässä metsässä valaisten tietä valotaialla. "Toivottavasti he eivät laita hälytystilaa "katoamiseni" takia" mietin hymyillen. Yöllinen metsä on kaunis, vaikkakin siellä on hieman kylmä.

      Saavun temppeliin, jossa asuin jonkin aikaa. Kävelen sen kellariin, jossa kaikki on niin kuin ennen. Paikka tuo lämpimiä muistoja mieleen. Makuupaikka on aivan ennallaan. samoin ruokavarastot, jonka ruoka on hyvin säilyvää ja täysin syömekelpoista, sillä se on joko suolattua tai kuivattu. Löydän myös viiniä ja päätän syödä aterian vanhan ajan tyyliin. Tutkin arkkua, jossa on henkilökohtaisia tavaroitani. Päätän kuitenkin jättää kaiken tänne ja lukitsen arkun. Syötyäni lähden kävelemään takaisin leiriä kohti.

    • (Siitä teidän mietinnästä muuttua vampyyriksi. Mietin vain, että luin kerran jonkin kirjan, jossa pystyttiin muuttumaan lohikäärmeeksi. Tai voisihan jompikumpi tehdä liiton jonkin "pakanajumalan" kanssa, jolloin saisi jotain uusia kykyjä. Kuten telepatia tai ajatusten lukeminen tms. Ajattelin vain, sillä vampyyrit mielletään yleensä pimeyden olennoiksi, jotka pystyvät liikkumaan vain öisin ja juovat ihmisverta. Ellette sitten tee mitään twilight-vampyyreja. Olisi ristiriitaista taikuuden kannalta, jos "pyhä puolienkeli" rupeaisi vampyyriksi. Mutta aivan sama kuitenkin minulle, se oli vain ehdotus. )

      • (Tuosta syystä koko juttu sopisi paremmin Michemille. EI ole hänen ensimmäinen kertansa pakanajumalien kanssa (=kaaos).)


      • Michem de Auditore

        (sen demonin huomaisi jopa Wu Zi Mu)
        ''jos olen pyydystänyt mustekaloja jo seitsemän vuotiaana niin miksen muka saisi sitä kaappiin''


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        (sen demonin huomaisi jopa Wu Zi Mu)
        ''jos olen pyydystänyt mustekaloja jo seitsemän vuotiaana niin miksen muka saisi sitä kaappiin''

        "Se ei mahtuisi tuohon kaappiin. Ja toiseksi, et mitenkään olisi selvinnyt taisteusta vammoitta, varsinkaan yöllä. Eli mitä siellä on? Citadellin munkki? Vai nunnako?" huomautan. Juon viiniä pikaristani. Se on yllättävän hyvää, muttei auta väsymykseen.


    • seurailija

      (Saako liittyä? Olin ennen se seurailija, mutta nyt huomaan että tarvitsette vampyyria ja haluidin pelata.)

      • (Siitä vain. Hahmoesittely alkuun ja tiedät varmaan säännöt )


      • kurpizza kirjoitti:

        (Siitä vain. Hahmoesittely alkuun ja tiedät varmaan säännöt )

        Mukaan vain! Vampyyri voisi olla ihan mukava tuttavuus. (Tai ainakin yksi lisää pahan puolelle. pahoja on...3? ja hyvät taas eivät ole liitossa.)


      • assassin kirjoitti:

        Mukaan vain! Vampyyri voisi olla ihan mukava tuttavuus. (Tai ainakin yksi lisää pahan puolelle. pahoja on...3? ja hyvät taas eivät ole liitossa.)

        Saavun takaisin leiriin ja menen taas nukkumaan. Kävelyretken jälkeen nukahdan helposti, vaikka en ehdi nukkua kuin pari tuntia ennen auringonnousua.. Se tosin riittää hyvin.


      • safiria
        kurpizza kirjoitti:

        (Siitä vain. Hahmoesittely alkuun ja tiedät varmaan säännöt )

        (Juh!)
        Nimi: Safiria
        Rotu: vampyyri
        Sukupuoli: nainen
        Ikä: muuttuessaan vampyyriksi 24
        Ulkonäkö: pienet terävät hampaat, valkoiset kauniit kasvot, mustat pitkät hiukset, punainen ylhäisnaisen mekko jossa kultaiset reunukset. Kaulassa veritimantista tehty koru. Seksikäs
        Voimat: voi muuttua vampyyrilepakoksi, vahva, voi lentää, imeä verta, houkuttella miehiä
        Luonne: vampyyrien kuningattarena älykäs ja verenjanoinen.

        Safire katselee alas torninsa parvekkeelta. Alhaalla näkyy hänen linnansa ja sen ympärillä synkkä kuusimetsä. Täysikuu valaisee linnaa ja sen pihamaata. Safire haluaa verta. Ei mitään palvelijoitten suosittelemaa "hyvää vuosikertaa" linnan holveista, vaan tuoretta itse metsästettyä ihmisverta. Safire nousee parvekkeelta ja hyppää alas muuttuen lepakoksi. Olen sanonut ettei minua saa häiritä jos haluan olla rauhassa, joten nyt saan pitkästä aikaa päästä jahtiin.


      • Michem de Auditore
        assassin kirjoitti:

        Mukaan vain! Vampyyri voisi olla ihan mukava tuttavuus. (Tai ainakin yksi lisää pahan puolelle. pahoja on...3? ja hyvät taas eivät ole liitossa.)

        (voisitko puraista michemiä&tiberiusta sillä vampyyri hahmolla tee se puolienkelit eivät muutenkaan ole immuuneja vampyyri tai ihmissusi kiroukselle)
        ''kaapissa ei ole mitään jossakin muualla on''sanon arveluttavasti


      • Michem de Auditore
        safiria kirjoitti:

        (Juh!)
        Nimi: Safiria
        Rotu: vampyyri
        Sukupuoli: nainen
        Ikä: muuttuessaan vampyyriksi 24
        Ulkonäkö: pienet terävät hampaat, valkoiset kauniit kasvot, mustat pitkät hiukset, punainen ylhäisnaisen mekko jossa kultaiset reunukset. Kaulassa veritimantista tehty koru. Seksikäs
        Voimat: voi muuttua vampyyrilepakoksi, vahva, voi lentää, imeä verta, houkuttella miehiä
        Luonne: vampyyrien kuningattarena älykäs ja verenjanoinen.

        Safire katselee alas torninsa parvekkeelta. Alhaalla näkyy hänen linnansa ja sen ympärillä synkkä kuusimetsä. Täysikuu valaisee linnaa ja sen pihamaata. Safire haluaa verta. Ei mitään palvelijoitten suosittelemaa "hyvää vuosikertaa" linnan holveista, vaan tuoretta itse metsästettyä ihmisverta. Safire nousee parvekkeelta ja hyppää alas muuttuen lepakoksi. Olen sanonut ettei minua saa häiritä jos haluan olla rauhassa, joten nyt saan pitkästä aikaa päästä jahtiin.

        (pelaatko jotakin artix entertaimentin peliä niissä jossain on juuri tollanen vampyyri)
        kirkkomusiikki ja kellot soi ympäri citadelia


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        (voisitko puraista michemiä&tiberiusta sillä vampyyri hahmolla tee se puolienkelit eivät muutenkaan ole immuuneja vampyyri tai ihmissusi kiroukselle)
        ''kaapissa ei ole mitään jossakin muualla on''sanon arveluttavasti

        (Mahtavaa, en ole Alicen kanssa enää ainoita tyttöjä!)

        "Missä?" utelen. "Jossain tynnyrissä vai?"


      • safiria
        kurpizza kirjoitti:

        (Siitä vain. Hahmoesittely alkuun ja tiedät varmaan säännöt )

        (Juh!)
        Nimi: Safiria
        Rotu: vampyyri
        Sukupuoli: nainen
        Ikä: muuttuessaan vampyyriksi 24
        Ulkonäkö: pienet terävät hampaat, valkoiset kauniit kasvot, mustat pitkät hiukset, punainen ylhäisnaisen mekko jossa kultaiset reunukset. Kaulassa veritimantista tehty koru. Seksikäs
        Voimat: voi muuttua vampyyrilepakoksi, vahva, voi lentää, imeä verta, houkuttella miehiä
        Luonne: vampyyrien kuningattarena älykäs ja verenjanoinen.

        Safire katselee alas torninsa parvekkeelta. Alhaalla näkyy hänen linnansa ja sen ympärillä synkkä kuusimetsä. Täysikuu valaisee linnaa ja sen pihamaata. Safire haluaa verta. Ei mitään palvelijoitten suosittelemaa "hyvää vuosikertaa" linnan holveista, vaan tuoretta itse metsästettyä ihmisverta. Safire nousee parvekkeelta ja hyppää alas muuttuen lepakoksi. Olen sanonut ettei minua saa häiritä jos haluan olla rauhassa, joten nyt saan pitkästä aikaa päästä jahtiin.


      • safiria
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (pelaatko jotakin artix entertaimentin peliä niissä jossain on juuri tollanen vampyyri)
        kirkkomusiikki ja kellot soi ympäri citadelia

        (En keksinyt nimeä ja muistin vanhan pelin jossa oli vampyyreita. Sieltä otin nimenkin, mutta muuten luon hahmoni itse.)


      • Rugaru
        safiria kirjoitti:

        (Juh!)
        Nimi: Safiria
        Rotu: vampyyri
        Sukupuoli: nainen
        Ikä: muuttuessaan vampyyriksi 24
        Ulkonäkö: pienet terävät hampaat, valkoiset kauniit kasvot, mustat pitkät hiukset, punainen ylhäisnaisen mekko jossa kultaiset reunukset. Kaulassa veritimantista tehty koru. Seksikäs
        Voimat: voi muuttua vampyyrilepakoksi, vahva, voi lentää, imeä verta, houkuttella miehiä
        Luonne: vampyyrien kuningattarena älykäs ja verenjanoinen.

        Safire katselee alas torninsa parvekkeelta. Alhaalla näkyy hänen linnansa ja sen ympärillä synkkä kuusimetsä. Täysikuu valaisee linnaa ja sen pihamaata. Safire haluaa verta. Ei mitään palvelijoitten suosittelemaa "hyvää vuosikertaa" linnan holveista, vaan tuoretta itse metsästettyä ihmisverta. Safire nousee parvekkeelta ja hyppää alas muuttuen lepakoksi. Olen sanonut ettei minua saa häiritä jos haluan olla rauhassa, joten nyt saan pitkästä aikaa päästä jahtiin.

        (Haluutkos liittyy pahan puolelle? Tääl on aineski mun lisäks turpa ja siiliön hahmo lethal. Tarttis saada joku hieman viehättävämpi demonin, entisen narkkarin ja tappajan puolelle.)


      • Michem de Auditore
        safiria kirjoitti:

        (Juh!)
        Nimi: Safiria
        Rotu: vampyyri
        Sukupuoli: nainen
        Ikä: muuttuessaan vampyyriksi 24
        Ulkonäkö: pienet terävät hampaat, valkoiset kauniit kasvot, mustat pitkät hiukset, punainen ylhäisnaisen mekko jossa kultaiset reunukset. Kaulassa veritimantista tehty koru. Seksikäs
        Voimat: voi muuttua vampyyrilepakoksi, vahva, voi lentää, imeä verta, houkuttella miehiä
        Luonne: vampyyrien kuningattarena älykäs ja verenjanoinen.

        Safire katselee alas torninsa parvekkeelta. Alhaalla näkyy hänen linnansa ja sen ympärillä synkkä kuusimetsä. Täysikuu valaisee linnaa ja sen pihamaata. Safire haluaa verta. Ei mitään palvelijoitten suosittelemaa "hyvää vuosikertaa" linnan holveista, vaan tuoretta itse metsästettyä ihmisverta. Safire nousee parvekkeelta ja hyppää alas muuttuen lepakoksi. Olen sanonut ettei minua saa häiritä jos haluan olla rauhassa, joten nyt saan pitkästä aikaa päästä jahtiin.

        tule tähän osoitan ympyrää(kurpizza hoidetaan tapahtuma loppuun)


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        tule tähän osoitan ympyrää(kurpizza hoidetaan tapahtuma loppuun)

        (Juups.Olen siltikin epäluuloinen)

        "MIksi?" mutisen ja kävelen Michemin viereen. En kuitenkaan mene ympyrään.


      • safiria
        Rugaru kirjoitti:

        (Haluutkos liittyy pahan puolelle? Tääl on aineski mun lisäks turpa ja siiliön hahmo lethal. Tarttis saada joku hieman viehättävämpi demonin, entisen narkkarin ja tappajan puolelle.)

        (Juu! ;) haluan olla tuhma tyttö!)


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        (Juups.Olen siltikin epäluuloinen)

        "MIksi?" mutisen ja kävelen Michemin viereen. En kuitenkaan mene ympyrään.

        (pelaatko enää medeialla?)


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        (pelaatko enää medeialla?)

        (Eh. Luitko 7? Rugaru otti Medeian kehon valtaansa ja Tiberius lievästi pahoinpiteli sen. Elin en. Menen muuten viimeistään yhdeltätoista nukkumaan....)


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        (pelaatko enää medeialla?)

        (Eikö Medeia kuollut? Taisin tappaa ainakin hänen kehonsa.)


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        (Eh. Luitko 7? Rugaru otti Medeian kehon valtaansa ja Tiberius lievästi pahoinpiteli sen. Elin en. Menen muuten viimeistään yhdeltätoista nukkumaan....)

        ''missä on isäsi''


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''missä on isäsi''

        "En minä tiedä." vastaan vaivaantuneena. "En ole vuosiin kuullut hänestä."


      • Michem de Auditore
        assassin kirjoitti:

        (Eikö Medeia kuollut? Taisin tappaa ainakin hänen kehonsa.)

        ''entä mistä saa lisää miehistöä ja missä vaimoni on''


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''entä mistä saa lisää miehistöä ja missä vaimoni on''

        (Medeia on kuollut.)

        "Häh?" Katselen ympärilleni. Kenelle Michem puhuu? Tuo repliikki olisi pitänyt sanoa Tiberiukselle.
        "Häh?" toistan.


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        (Medeia on kuollut.)

        "Häh?" Katselen ympärilleni. Kenelle Michem puhuu? Tuo repliikki olisi pitänyt sanoa Tiberiukselle.
        "Häh?" toistan.

        ''kurpizza missä vaimoni on ja mistä saan lisää miehistöä''


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''kurpizza missä vaimoni on ja mistä saan lisää miehistöä''

        "Oletko sinä naimisissa? En minä tiedä..." änkytän. "Lisää miehistöä? Liittoudu jonku kanssa.... En minä tiedä, sinähän se johtaja olet! En ole perehtynyt sotimiseen, en edes pidä siitä."


    • Äkillinen inspiraatio pakottaa minutkin mukaan.

      Nimi: Jas Olyam (en jaksa miettiä uutta etunimeä, joten kierrätän.)
      Rotu: Ihminen
      Sukupuoli: mies
      Luonne: rauhallinen, kärsivällinen, suunnitelmallinen, tarkka
      Kyvyt: ansojen virittäminen, pakeneminen, piiloutuminen, varusteiden valmistaminen
      Heikkoudet: oikea silmä sokea, huono lähitaistelussa
      Ulkonäkö: keskimittainen, tavanomaiset kasvot, lyhyet ja maantienväriset hiukset, toinen silmä samea (sokea silmä) ja toinen sinivihreä, sokea silmä tuijottaa milloin minnekin.
      Muuta: Jasin oli määrä opiskella papiksi, mutta hänen toinen silmänsä sokeutui onnettomuuden myötä, eikä häntä enää kelpuutettu koulutukseen. Hän työskenteli suutarina, kunnes joutui baarivedon seurauksena riitoihin ja joutui lähtemään kaupungista. Tällä hetkellä hän pakoilee vihamiehiään metsässä.

      • (Hienoa, Trotski! Roolipelaajien määrä kasvaa kasvamistaan joka päivä.)


      • Michem de Auditore

        alan juosta kurpizzaa ympäri ämpärä ja viillään hänen selkäänsä huomaamattoman viillon lumotulla puukollani pysähdyn''miehistöllä tarkoitan värvättyä joukkoa''


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        alan juosta kurpizzaa ympäri ämpärä ja viillään hänen selkäänsä huomaamattoman viillon lumotulla puukollani pysähdyn''miehistöllä tarkoitan värvättyä joukkoa''

        Kyyristyn. Selkääni poltteleee. Pahinta on, etten edes tiedä mitä olen tehnyt.
        "Minun isäni ei vaikuta paskan vertaa sinun joukkoihisi. Hän saattoi tänäänkin oll taistelemassa zombeja vastaan. En minä tiedä. Hänkin voi olla kuollut. Eikä minun isäni ole sinun vaimosi." ääneni kovenee. "Alicen näin viimeksi ihmissiilten kylässä. Hän on ainoa nainen, jonka olen pitkään aikaa nähnyt. Joten minä en tiedä missä vaimosi on. En osaa neuvoa, mistä saat lisää joukkoja. Kotipuolessa kaikki ovat jo temppeliritareissa." Silmissäni näkyy sumua, eikai verta pitäisi sentään noin paljoa valua?


      • Michem de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        alan juosta kurpizzaa ympäri ämpärä ja viillään hänen selkäänsä huomaamattoman viillon lumotulla puukollani pysähdyn''miehistöllä tarkoitan värvättyä joukkoa''

        ''hmmm''alkaa kuuluua lisää räminää ja kalinaa


      • Michem de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''hmmm''alkaa kuuluua lisää räminää ja kalinaa

        ''ok siis kaikki ovat joukoissani moni varmaan jo kuollut''tokaisen


      • kurpizza
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''hmmm''alkaa kuuluua lisää räminää ja kalinaa

        Lysähdän lattialle. Selkäni on aivan märkänä verestä. Kuulen taas omituista ryminää. Michem näköjään lopetti kiusaamiseni.
        Siellähän sinulla on kokonainen armeija kaapissasi, ajattelen. Minua nukuttaa, ja päästän silmäni menemään kiinni.

        (Minäkin menen nukkumaan. Jatketaan vaikka aamulla tai jotain...)


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Lysähdän lattialle. Selkäni on aivan märkänä verestä. Kuulen taas omituista ryminää. Michem näköjään lopetti kiusaamiseni.
        Siellähän sinulla on kokonainen armeija kaapissasi, ajattelen. Minua nukuttaa, ja päästän silmäni menemään kiinni.

        (Minäkin menen nukkumaan. Jatketaan vaikka aamulla tai jotain...)

        (menen itsekin)
        seison suorana kurpizzan edessä ja otan verta pikariin


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        (menen itsekin)
        seison suorana kurpizzan edessä ja otan verta pikariin

        Havahdun Michemin tehdessä jotain. Hän ottaa vertani pikariin. Sairasta.
        "Mitä sinä teet?" mutisen. Tietääkseni tuo on kiellettyä temppeliritarien uskonnossa. Sitä tosin ei parane Michemille sanoa.


    • safiria

      Safiria lentää matalalla etsien uhreja. Jokin on pelästyttänyt kaikki ihmiset metsästä. Hän lentää vielä pitemmälle ja näen citadelin. Linnake on vuorenrinteeseen pykätty ja hän haistaa ihmiset. Safiria kiertää linnaa muttei aio mennä sisään. Siellä on liikaa puolustusta. Hän näkee valoa pilkottavan jostain vuoren rinteestä ja lentää sisään pienestä luolan kolosta.

      • Michem de Auditore

        ''kumpahan tässä jammailen''sanon ja viillän toisen huomaamattoman viillon kurpizzan päänahkaan alan kerätä verta pyhään pulloon


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''kumpahan tässä jammailen''sanon ja viillän toisen huomaamattoman viillon kurpizzan päänahkaan alan kerätä verta pyhään pulloon

        Taas Michem viilsi minua jollakin. Kiroan. Väsyttää. Väsyttää valtavasti.
        "Voisitko jammailla ilman sitä veistä?" kysyn. "Katherine on kieltänyt leikkimästä veitsillä." mumisen sitten väsyneempänä.


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Taas Michem viilsi minua jollakin. Kiroan. Väsyttää. Väsyttää valtavasti.
        "Voisitko jammailla ilman sitä veistä?" kysyn. "Katherine on kieltänyt leikkimästä veitsillä." mumisen sitten väsyneempänä.

        viillän häntä vielä käsivarteen ja niskaan


      • safiria
        kurpizza kirjoitti:

        Taas Michem viilsi minua jollakin. Kiroan. Väsyttää. Väsyttää valtavasti.
        "Voisitko jammailla ilman sitä veistä?" kysyn. "Katherine on kieltänyt leikkimästä veitsillä." mumisen sitten väsyneempänä.

        Nyt Safiria haistaa veren. Veren joka vuotaa ja joka on tuoretta. Hän lentää vielä jonkin matkaa lepakkona ja tulee huoneeseen jossa makaa tyttö maassa ja joku mies on viiltänyt häntä veitsellä. Mies on selin Safiriaan ja Safiria muuttuu ihmismuotoon ja vetä hampaansa esiin.


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        viillän häntä vielä käsivarteen ja niskaan

        Puoliksi kiinni olevien silmäluomieni välistä näen naisen, joka on uhkaavan näköisenä Michemin selän takana. Alan jo näkemään harhojakin.
        "Lopeta, ole kiltti!" sanon. En yleenä anele, mutta naarmuista tuntuu vuotavan liian paljon verta.


    • Rugaru

      (Minä odotan siiliö?)

      • Michem de Auditore

        (michem voi muistutta hieman vampyyriä koska mustat hiukset)
        käännyn ja huitaisen safiriaa veitsellä''veri on minun haluatko osasi''


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        (michem voi muistutta hieman vampyyriä koska mustat hiukset)
        käännyn ja huitaisen safiriaa veitsellä''veri on minun haluatko osasi''

        Michem huitaisee harhaani veitsellä. Hän sanoo jotain verestä.
        "Itseasiassa veri on minun!" huudahdan. Lähden hitaasti ryömimään ovea kohti.


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Michem huitaisee harhaani veitsellä. Hän sanoo jotain verestä.
        "Itseasiassa veri on minun!" huudahdan. Lähden hitaasti ryömimään ovea kohti.

        vedän kurpizzan luokseni ja alan kerätä lisää verta


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        vedän kurpizzan luokseni ja alan kerätä lisää verta

        Alan rimpuilemaan.
        "Päästä irti! Satuitko ottamaan huomioon sen, että minulla voi olla sairauksia, jotka leviävät veren kautta?" kiljun.


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Alan rimpuilemaan.
        "Päästä irti! Satuitko ottamaan huomioon sen, että minulla voi olla sairauksia, jotka leviävät veren kautta?" kiljun.

        ''olen immuuni kaikille noille sairauksille''sanon ojentaenssani safirialle pikarillisen verta


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''olen immuuni kaikille noille sairauksille''sanon ojentaenssani safirialle pikarillisen verta

        "Toivottavasti olet immuuni myös nyrkin iskuille." mutisen häijysti. Sitten pelko taas kuristi kurkkuani. Pakko keksiä jotain.... "Jos jätät minut henkiin, voin kertoa vanhempieni nimet."


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        "Toivottavasti olet immuuni myös nyrkin iskuille." mutisen häijysti. Sitten pelko taas kuristi kurkkuani. Pakko keksiä jotain.... "Jos jätät minut henkiin, voin kertoa vanhempieni nimet."

        ''ai kerrot vai jaa''ojennan veripullon safirialle''se on juuri hankittua''ja kävelen viinikellarin varjoihin


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''ai kerrot vai jaa''ojennan veripullon safirialle''se on juuri hankittua''ja kävelen viinikellarin varjoihin

        Tuijotan Michemin perään.
        "Ei väkisin. Olinkin epäillyt, että sinua edes kiinnosta."sanoin ja lähdin konttaamaan.


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Tuijotan Michemin perään.
        "Ei väkisin. Olinkin epäillyt, että sinua edes kiinnosta."sanoin ja lähdin konttaamaan.

        viinitynnyrin takana piileskelleet munkit joista osa hupullisia yllättävät kurpizzan ja alkavat raahata häntä(?)


      • safiria
        Michem de Auditore kirjoitti:

        viinitynnyrin takana piileskelleet munkit joista osa hupullisia yllättävät kurpizzan ja alkavat raahata häntä(?)

        (Anteeksi poissaoloni.) Mies huitaisee minua veitsellään. Väistän ja jään seisomaan. Seuraavksi hän ojentaa minulle pikarillisen verta. Katson kuinka sitä valuu tytöstä, mutta tyydyn tähän. Ties vaikka miehellä olisi mukanaan krusifiksi. Hän näyttää hiemqn vampyyriltä, muttei ole. Eihän hän silloin veitsellä huitoisi.
        (Eikö michem halunnut tulla purruksi?)


      • Michem de Auditore
        safiria kirjoitti:

        (Anteeksi poissaoloni.) Mies huitaisee minua veitsellään. Väistän ja jään seisomaan. Seuraavksi hän ojentaa minulle pikarillisen verta. Katson kuinka sitä valuu tytöstä, mutta tyydyn tähän. Ties vaikka miehellä olisi mukanaan krusifiksi. Hän näyttää hiemqn vampyyriltä, muttei ole. Eihän hän silloin veitsellä huitoisi.
        (Eikö michem halunnut tulla purruksi?)

        (puraise kohta)


      • Michem de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (puraise kohta)

        munkit raahaavat kurpizzan ristille ja naulaavat hänet siihen


      • safiria
        Michem de Auditore kirjoitti:

        munkit raahaavat kurpizzan ristille ja naulaavat hänet siihen

        Safiria on hetken hämmentynyt. Sitten hän pueistaa pikarin kokoon ja pudottaa maahan veri roiskuen. "Minuahan ei komentele mikää ihmismoukka!" Hän sanoo itselleen ja ryntää michemin perään kellariin.


      • safiria kirjoitti:

        Safiria on hetken hämmentynyt. Sitten hän pueistaa pikarin kokoon ja pudottaa maahan veri roiskuen. "Minuahan ei komentele mikää ihmismoukka!" Hän sanoo itselleen ja ryntää michemin perään kellariin.

        (Hän on muuten puolienkeli, jos et tiennyt. Eikö edes vampyyrien johtaja huomaa sitä?)


      • safiria
        assassin kirjoitti:

        (Hän on muuten puolienkeli, jos et tiennyt. Eikö edes vampyyrien johtaja huomaa sitä?)

        (No anteeksi hirveästi ja korjataan: puolienkeli-joka-näyttää-ihmiseltä-moukka)


      • safiria kirjoitti:

        (No anteeksi hirveästi ja korjataan: puolienkeli-joka-näyttää-ihmiseltä-moukka)

        (Ei sillä paljoa väliä. Tosin Michemillä on siivet. Ihmisillä ei taida olla. Niin ja anteeksi tälläinen valittaminen, mutta on tylsää. Hahmoni nukkuu ja tulee heräämään vasta aamulla.)


    • ("(Minä odotan siiliö?) "
      Kolmen päivä, läksyjä ja helvetin paljon uusia viestejä.)

      "Minua kutsutaan Lethaliksi", Lethal vastaa Rugarulle. "Sanoit jotain siihen viittaavaa, että haluaisit minut armeijasi johtoon. Voin liittyä sinun joukkoihisi yhdellä ehdolla. Haluan mahdollisuuden kostaa kaiken minua kohdanneen vääryyden", Lethal jatkaa.

      • Rugaru

        (So what? Nii oli mulki. Eikä läksyi tare tehä.)
        "Tottakai tottakai. Mutta minun on testattava sinun voimasi. Legioonaani heikompia en voi laittaa sen johtoon." Sanon Lethalille. Sitten käännyn ja kasvatan yhdestä sotilaastani golemin. Annan sille pimeydestä vasaran jossa on piikkejä. Golem kävelee Lethalin eteen ja murisee. "Lyö hänet." Sanon Lethalille.


    • (Sitä väliä vaan, että jos mä pääsen kolmelta koulusta, niin mä oon puoli neljältä kotona. Lisäksi tänään on keskiviikko eli Aku Ankka.)

      Lethal kierähtää pois golemin edestä sen taakse. Lethal nappaa vyöllään roikkuvan eräänlaisen pienen nuijan/vasaran, jota hän yleensä käyttää työkaluna. Hän huitaisee nuijansa golemia päin.

      • Rugaru

        (Aku ankka?! :-D)
        Peruutan ja katselen kun Lethal iskee vasaransa golemini selkään. Se murskaa kylkiluita, mutta golem kääntyy ja yrittää litistää Lethalin omalla vasarallaan.


    • (Aku Ankka on ihan hyvä lehti. :D )

      Lethal loikkaa taaksepäin väistäen golemin vasaran. Sitten hän loikkaa nopeasti golemin kimppuun.

      • Rugaru

        Golemin isku menee ohi ja Lethal hyppää tyrmäten golemin maahan. Golem ottaa Lethalin kädiensä väliin ja alkaa rutistaa.


    • (Ja minä kyllä kirjoitin tuolle lauseelle vähän jatkoakin silloin, mutta kun tietokone in vähän semmonen nykyisin, että se joko tekee, mitä käsketään tai avaa mainoksen uuteen ikkunaan. )

    • Lethal potkaisee golemia nivusille.

      • Rugaru

        Golem suuttuu vain enemmän, nousee ja heittää Lethalin maahan.


    • Lethal nousee nopeasti ja viskaa maasta kiven golemia kasvoihin.(?) Sen tehtyään hän hyökkää taas nuijallaan.

      • Rugaru

        Kivi lentää golemin silmään ja harhauttaa sitä. Sillä aikaa Lethal pistää siltä suolet pihalle. Golem katkeaa ja putoaa maahan. Sen yläpuoli yrittää kuitenkin vielä tarttua Lethalia jalasta. Minä virnistän.


    • Lethal otaa nuijastaan kummallakin kädellä kiinni, kohottaa sen ilmaan ja humauttaa täysillä golemia päähän.

      • Rugaru

        Golem hajoaa maahan ja kävelen hieman eteenpäin. Heilautan kättäni ja muutama muu sotilaani raahaa ruumiin pois. "Vaikuttavaa. Tavallisen ihmisen golemini olisi murskannut ensimmäisellä iskullaan." Kävelen vielä hieman eteenpäin. "Odotan sinulta ikuista uskollisuutta. Et käännä minulle selkääsi tai petä minua. Tottelet minua ja teet täsmälleen niinkuin sanon. Vastineeksi tulet saamaan jonkinmuotoisen arvonimen pian valmistumassa valtakunnassani. Saat tietenkin myös kostosi kun aika koittaa. Pian koko keskimaa on vallassani ja sinä saat tehdä mitä ikinä haluat. Saat mitä ikinä haluat. Ja minä pidän lupaukseni." Sanon ja ojennan käteni. "Sopimus on sinetöity kun tartut siihen"


    • (Jaahas. Minäkin sitten vähän oikaisen... Sori....)

      Panikoin, kun munkit raahaavat minua ristiä kohti. Adrealiini häätää väsymyksen ja kivun pois. Huitaisen munkkeja veitsellä ja tönäisen kummatkin kumoon.(?) Ryntään ovelle ja pakenen ulos pimeään.

      Metsään, ajattelen sydän kurkussa. Törmäilen oksiin ja tajuan jättävni helposti seurattavat jäljet. Etsi puro, komennan itseäni. Puroon ei jää jälkiä.
      Puron löytäminen kestää hetken, ja lähden seuraamaan sitä Metsäpalatsiin päin. Onneksi reitti kulkee tiheässä metsässä, joten olen suojassa. Hörppään välillä vettä, ja hiljennän juoksun kävelyksi. Nyt pitää olla hiljaa, enkä muutenkaan olisi jaksanut juosta.

      • Alueemme on ympäröity muurilla(Minun toimesta, vaikka Michem koettikin estää). Kukaan ei pääse sisään tai ulos. ainakaan Viherlehden Valtakunnan puoleiselta rajalta... Tarvitset vähän paremman suunnitelman.)

        Herään yllättäen painajaiseen. Aurinko alkaa nousta jo tunnin päästä, joten päätän olla menemättä nukkumaan enää. En varmaankaan saisi edes unta.


    • Lethal tarttuu Rugarun käteen. Sopimus on siis sinetöity.

      • Rugaru

        Lethal tarttuu käteeni ja siirrän häneen pimeyttä. (Jos luit; turpa muuttu eri näköseks että pistä vaikka vaattees tai jotai. Tän teemavärei ois sitte musta, harmaa ja sininen. Mut tietty sun hahmo, sä päätät. Voimat aineski lisääntyy. Siis fyysiset.)


    • (Okei.)

      Aamu sarastaa. Näen edessäni muurin, joten Metsäpalatsiin meno ei onnistu. Olen kuitenkin päässyt mukavan matkan päähän Michemistä. Syön viimeiset evääni ja koitan putsata vaatteitani purossa. Viitta on ainoa, joka puhdistui kunnolla. Muut vaatteet ovat pilalla lopullisesti. Haavat ovat onneksi tyrehtyneet. (Nehän olivat vain naarmuja)

      Tukikohtaan meno ei käy, sillä Michem voisi pöllähtää sinne milloin tahansa. Minne sitten? Sitten mieleeni muistuu se nainen, joka puhui minulle silloin katolla. Ehkä hän auttaisi? Onhan minulla vähän rahaa...
      Nousen uupuneena ylös ja lähden hölkkäämään kylään päin. Vedän hupun päähäni, sillä veriset hiukset saavat minut näyttämään zombielta.

    • Kävelen ympäri leiriä ja kylää, jossa kaikki näyttävät alkavan heräilemään. Tosin kylää ei olla ehditty vielä jälleenrakentamaan. "Hei, Siiliö!" Huudahdan nähdessäni Siiliön (Siis jos hän on paikalla)

      • Michem de Auditore

        (miten sait oven auki)
        hyppään puusta''kurpizza minne matka miksi poistuit'' kysyn


      • Michem de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (miten sait oven auki)
        hyppään puusta''kurpizza minne matka miksi poistuit'' kysyn

        (anteeksi en lukenut kunnolla)
        [perun ja korjaan]
        seuraan kurpizzaa minne hän lähti ihmettelen ja seuraan häntä valkoisessa ja hupullisessa kirkonmies kaavussani


      • Michem de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (anteeksi en lukenut kunnolla)
        [perun ja korjaan]
        seuraan kurpizzaa minne hän lähti ihmettelen ja seuraan häntä valkoisessa ja hupullisessa kirkonmies kaavussani

        riisun kujalla valkoisen kaapuni ja puen hupullisen kerjäläis kaavun ja sotken naamaani tuhkalla annan valkoisen kaapuni yhdelle kylässäkäyvälle kirkonmiehelle


    • Saavun kylään. Ihmisiä liikkuu ulkona paljon, mutta kukaan ei onnekseni välitä minusta. Askeleeni ovat hiukkasen horjuvia, joten minua luullaan varmaan humalaiseksi. Saavun kaupan ovelle ja menen sisään.
      "Päivää." sanon arasti. Kaupassa on tyhjää, mutta pian näkyviin ilmestyy sama puhelias nainen, joka jutteli kanssani katolla.
      "Niin?" hän kysyy epäluuloisena. Otan hupun pois päästäni.
      "Kaaduin matkalla, voisitko auttaa?" sanon väsähtäneenä. Nainen näyttää tajuavan, etten suinkaan ole kaatunut, muttei sano mitään.
      "Tottakai, tulehan tänne." hän sanoo hämmentyneenä ja taluttaa minut takahuoneeseen.

    • Istun maassa nuotioni vierellä ja syön pyydystämääni jänispaistia. Jäniksiä on helppo saada kiinni ansalla, mikä on mahdollistanut tähänastisen selviytymiseni metsässä. Aion palata kylään vasta tilanteen rauhoituttua, sillä en halua saada turpaani. Olef uhkasi puhkoa toisenkin silmäni kunhan saisi minut käsiini. Pidän siis huolen, ettei niin tapahdu.

      • Michem de Auditore

        kävelen samaan kauppaan kuin kurpizza


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        kävelen samaan kauppaan kuin kurpizza

        "Päivää." kauppias tervehtii.


    • Puolen tunnin päästä olen saanut käydä pesulla ja istun syömässä jotain epämääräistä kasviskeittoa.
      "Jeanie, etkö ihan totta aio mennä kotiin?" Marthaksi esittäytyyt nainen höpötti ja hyökkäsi jo kolmannen kerran harjan kanssa pääni kimppuun.
      "En aio. Voisitko sanoa minu Kurpizzaksi?" vastaan väsyneenä. Martha ei juurikaan kuuntele. Hän häärää ympäriinsä ja selittää, kuinka olen huonossa kunnossa, kalpea, resuissa vaatteissa ja saamassa keuhkokuumeen, sillä kenkäni olivat märät. Haukottelen ja pääsen loputakin laverille nukkumaan.
      Juuri ennen nukahtamista näen, kun Martha ryntää pöydän ääreen kirjoittamaan kirjettä, ikävä kyllä todennäköisesti, vanhemmilleni. Hymyilen surullisena ja nukahdan.

      • Michem de Auditore

        ''päivää''tervehdin kauppiasta
        hankin uuden identiteetin pidän kurpizzan kylässä ja sen lähistöllä
        lavastan kuolemani päästän tiberiuksen valtaan ja etsin vaimoni silloin olisin onnelisempana kuin koskaan


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''päivää''tervehdin kauppiasta
        hankin uuden identiteetin pidän kurpizzan kylässä ja sen lähistöllä
        lavastan kuolemani päästän tiberiuksen valtaan ja etsin vaimoni silloin olisin onnelisempana kuin koskaan

        "Miten voin auttaa?" mies kysy tuijottaen epäröiden kauppaan tullutta kerjäläistä.


      • Michem de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        ''päivää''tervehdin kauppiasta
        hankin uuden identiteetin pidän kurpizzan kylässä ja sen lähistöllä
        lavastan kuolemani päästän tiberiuksen valtaan ja etsin vaimoni silloin olisin onnelisempana kuin koskaan

        ei ei on oltava toinen vaihtoehto jos vaimoni on kuollut pidän vain kurpizzan kylässä enkä päästä häntä lähellekkään temppelinritareita pidän hänet täällä asun silloin myös itsekin täällä ei tiberius minua muutenkin kaipaisi hän osaakin olla aina vain sotasuunnitelmien ja taistelun parissa ja hän on kaiken lisäksi tylsä ja huumirintajuton saisinpahan vain lavastettua kuolemani ajattelen ajatuksissani kunnes havahdun tiputtaessani ukuleleni lattialle nostan sen selkääni ja kysyn hiljaa kauppiaalta''haluaisin tavata kurpizzan''


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ei ei on oltava toinen vaihtoehto jos vaimoni on kuollut pidän vain kurpizzan kylässä enkä päästä häntä lähellekkään temppelinritareita pidän hänet täällä asun silloin myös itsekin täällä ei tiberius minua muutenkin kaipaisi hän osaakin olla aina vain sotasuunnitelmien ja taistelun parissa ja hän on kaiken lisäksi tylsä ja huumirintajuton saisinpahan vain lavastettua kuolemani ajattelen ajatuksissani kunnes havahdun tiputtaessani ukuleleni lattialle nostan sen selkääni ja kysyn hiljaa kauppiaalta''haluaisin tavata kurpizzan''

        "Kurpitsat ovat vähissä, mutta ehkä minulla on muutama..." kauppias mumisee kummastuneena. "Eikö hetkinen...? Sanoitteko tavata? Olen pahoillani, hyvä herra, mutten tunne ketään Kurpitsaa."


    • Rugaru

      Jätän Lethalin selvittelemään muodonmuutostaan ja keskityn työläisteni toimintaan. Ne rakentavat jo linnan perustoja. Kaivot ovat levittäytyneet muutamia metrejä ja niistä tuodaan koko ajan kiviainesta, rautaa ja hiiltä. Teen työläisilleni padan ja he sulattavat siinä raudan aseiksi ja uusiksi padoiksi. Aurinko tuhoaa pimeydestä tekemäni työkalut eivätkä työläiseni voi jatkaa. "Lethal! Ensimmäinen tehtäväsi: ota sata sotilasta ja työläistä mukaasi ja mene hakemaan puuta metsästä. Tarvitsemme raaka-aineita!" Huudan Lethalille ja lähetän työläisiä ja sotilaita hänen luokseen. "Ja varmista ettei kukaan huomaa läsnäoloamme."

      • Michem de Auditore

        ''kur-piz-za tunnet hänet varmasti pelleiletkö kanssani''kysyn hiljaa


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''kur-piz-za tunnet hänet varmasti pelleiletkö kanssani''kysyn hiljaa

        "Kuulkaas nyt..." kauppiaan katse kirkastui. "Ai niin. Mikset heti sanonut, että tarkoitat Jeanieta? Vai oliko se Jeanie? Vai Katie? Eehen se kuitenkin loppui. Joku tyttö tänne kuitenkin hoippuroi tuossa melkein tunti sitten. Taitaa juuri olla nukkumassa. Sanonko terveisiä?"


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        "Kuulkaas nyt..." kauppiaan katse kirkastui. "Ai niin. Mikset heti sanonut, että tarkoitat Jeanieta? Vai oliko se Jeanie? Vai Katie? Eehen se kuitenkin loppui. Joku tyttö tänne kuitenkin hoippuroi tuossa melkein tunti sitten. Taitaa juuri olla nukkumassa. Sanonko terveisiä?"

        ''haluan kuumeisesti tavata hänet jos hän on kurpizza''sanon hiljaisesti


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''haluan kuumeisesti tavata hänet jos hän on kurpizza''sanon hiljaisesti

        Kauppias nyökkää ja huikkaa takahuoneeseen.
        "Herätys!"

        Havahdun kauppiaan huutaessa minua hereille. Kompuroin ylös pirteämpänä.
        "Mitä nyt?" kysyn pisäessä pääni kaupan puolelle. Sitten huomaan kerjäläisen, jolla on samanlainen leuka kuin Michemillä. Hän on aika hyvässä kunnossakin siihen kattoen, että on köyhä.
        "Michem, miksi olet pyöritellyt naamaasi kurassa?" kysyn tylysti.

        (Now, I have to go sleep. Hyvää yötä.)


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Kauppias nyökkää ja huikkaa takahuoneeseen.
        "Herätys!"

        Havahdun kauppiaan huutaessa minua hereille. Kompuroin ylös pirteämpänä.
        "Mitä nyt?" kysyn pisäessä pääni kaupan puolelle. Sitten huomaan kerjäläisen, jolla on samanlainen leuka kuin Michemillä. Hän on aika hyvässä kunnossakin siihen kattoen, että on köyhä.
        "Michem, miksi olet pyöritellyt naamaasi kurassa?" kysyn tylysti.

        (Now, I have to go sleep. Hyvää yötä.)

        ''mihin viittaat tuolla michemillä onko se joku uusi juttu''kysyn kurpizzalta


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''mihin viittaat tuolla michemillä onko se joku uusi juttu''kysyn kurpizzalta

        "Viittaan siihen, että sinä olet todennäköisesti Michem. Ei siinä mitään, jos et ole. Minä kai voinkin tästä lähteä, sillä en tunne sinua. Suotta me tässä toistemme aikaa hukataan." huomautan yhtä tylysti ja menen takaisin takahuoneen puolelle.
        Halaan pikaisesti Marthaa ja kiipeän ikkunasta ulos. Kadulla kulkevat ihmiset tuijotavat minua oudosti.


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        "Viittaan siihen, että sinä olet todennäköisesti Michem. Ei siinä mitään, jos et ole. Minä kai voinkin tästä lähteä, sillä en tunne sinua. Suotta me tässä toistemme aikaa hukataan." huomautan yhtä tylysti ja menen takaisin takahuoneen puolelle.
        Halaan pikaisesti Marthaa ja kiipeän ikkunasta ulos. Kadulla kulkevat ihmiset tuijotavat minua oudosti.

        poistun kaupasta ja kiipeän normaalia ikkunalautaa isommalle laudalle hän meni halpaan mietin


      • kurpizza_
        Michem de Auditore kirjoitti:

        poistun kaupasta ja kiipeän normaalia ikkunalautaa isommalle laudalle hän meni halpaan mietin

        Luikin ihmisten joukossa. En aio taas jäädä Michemin kiusattavaksi. Miten siis pääsisin mokomasta eroon?
        En uskalla poistua väkijoukosta. Jään siis muka-kiinnostuneena kuuntelemaan erään kojun pitäjän esitelmää oudoista hedelmistä, joita hän kutsuu päärynöiksi.


      • Michem de Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        Luikin ihmisten joukossa. En aio taas jäädä Michemin kiusattavaksi. Miten siis pääsisin mokomasta eroon?
        En uskalla poistua väkijoukosta. Jään siis muka-kiinnostuneena kuuntelemaan erään kojun pitäjän esitelmää oudoista hedelmistä, joita hän kutsuu päärynöiksi.

        hyppään yhdestä ikkunasta sisään joku mies yllättää minut potkaisen miehen lattialle mies nousee mutta heitän hänet ikkunasta ja juoksen ulos väkijoukkoon


    • moottoriturpa

      (Joo pidin vähän taukoo, mut saisko kohta hahmon takaisin?)

    • (Pelaan tän V pätkän Lethalilla.)

      Lethalin vaatteet muuttuivat tummasävyisiksi ja hänen silmänsä alkoivat hehkua mustaa valoa. (Se on kyllä fysiikallinen mahdollisuus se musta valo, mutta aivan sama. Valo on sen väristä, kuin minä haluan.) Lethal kuulee Rugarun käskyn ja lähtee suorittamaan tehtäväänsä.

      (Ja sitten pätkä Siiliönä pelaten.)

      Siiliö kääntyy ääntä kohti. Hän näkee miehen, joka ilmeisesti on temppelinritarien jonkinlainen johtohahmo. "Hei. Kuka olet?" Siiliö sanoo.

      • "Olen Tiberius de Auditore." Sanon ja riisun huppuni. "Oletteko te Siiliö?" Kysyn.


    • (Siiliöllä taas.)

      "Olen. Oletko sinä joku temppelinien johtohahmo?" Siiliö sanoo.

      • "Kyllä olen. Näiden joukkojen komentaja ja se, joka taisteli demonia vastaan, jos muistat." Sanon Siiliölle.


    • Rugaru

      (Anteeks odotus, saat sen nyt.)
      Lethal lähtee metsään joukot mukanaan ja minä katson aurinkoa joka on noussut taivaalle. Sitten vilkaisen linnan perustoja. Minulle on tehty oma, jättiläismäinen ja valoton kammio kuten halusinkin. Menen kammioon ja annantyöläisten jatkaa hommiaan. Ne ovat saaneet jo aikaan leirejä, barrakkeja, sulattamoita ja vartiotorneja. Kaivoksiin on tehty kaivosvaunut ja sieltä on saatu jo muutama smaragdi.
      Menen kammiooni ja suljen sen rautaiset ovet. Vedän itseeni pimeyttä ja päästän irti kehosta. Levitän itseni kammioon ja odotan alaiseni heräämistä.

      • Michem de Auditore

        kapuan talon katolle ja hyppään leap of faithilla heinäkasaan seuraan sieltä tilannetta


      • moottoriturpa

        (Siitos! Ja pidin taukoo nii ei ongelmaa)
        Nousen ylös pimeässä kammiossa ja katselen ympärilleni. Olen jonkinlaisessa kammiossa, mutta tunnen herrani läsnäolon. "Toivottavasti kehoni sopi teille herrani." Sanon polvistun keltaisten silmien edessä.


    • (Siiliö)

      "Muistan kyllä. Mitä asiaa sinulla olikaan? Olen kiireinen, koska minun täytyy äkkiä kouluttaa uusia sotureita", Siiliö vastaa.

      • "Ilmoitan vain, että lähdemme tämän päivän aikana, ellei mitään ihmeempää tapahdu. Pyydän myös liittoutumattomuutta Viherlehden Valtakunnan ja Temppeliherrain ritarikunnan välisessä sodassa, koska ette varmaankaan ole valmiita liittoutumaan kanssamme, sillä haltiat auttoivat teidä myös." Sanon Siiliölle.


    • (Siiliö)

      "Asia selvä. Pysymme poissa sodastanne", Siiliö sanoo ja lähtee kävelemään.

      • "Hienoa" Sanon ja lähden kävelemään leiriä kohti. "Yksi rintama neutraloitu..." mutisen. Leiriä ollaan jo purkamassa ja tulemme varmaankin poistumaan Ihmissiilien mailta muutaman tunnin sisällä.


    • (Lethal)

      Lethal palaa puiden ja joukkojen kanssa. He ovat keränneet hyvin paljon puuta ja Lethal uskoo sen riittävän. Tästä saisi varmaan kokonaisen hirsilinnan, Lethal ajattelee.

    • Kuulen saman päärynä-esitelmän jo kolmatta kertaa. Vilkuilen ympärilleni miettien, pitäisikö minun yrittää paeta kylästä? Ajatus kuulostaa kivalta, sillä suuret ihmismäärät ahdistavat. Lähden kävelemään pääkatua pitkin. Kotiin meno ei kuulosta kivalta, mutta siellä päin on maasta tutumpaa.

      • Michem de Auditore

        poltan lähtiessäni heinäkasan ja menen kurpizzan perään


    • Lasken itse vielä viimeisen Temppeliritarien ristilipun ihmissiilikylästä. Leiristä ei ole jäljellä mitään. Ilmavoimien kotkaratsastajat lähtevät lentoon ja maajoukot ovat marssimuodostelmissa. Kävelen jalka- ja ratsuväen eteen. "Eteenpäin, mars!" Huudahdan ja lähden marssimaan armeijan edessä metsän poikki. Marssilaulu kaikuu ympäri metsää armeijan marssiessa rajaa kohti.

    • Rugaru

      "Se riitti, mutta haluan uuden myöhemmin. Tällä hetkellä saat pitää huolen kaupungin valmistumisesta. Johda joukkoja, sillä antamillani voimilla voit komentaa sotilaita. Minulla on toinenkin palvelija. Lethal. Hän on osoittanut arvonsa ja taitaa olla palannut tehtävältään. Komenna hänet tänne. Oletko jo muuten päättänyt nimesi palvelijanani?" Sanon ja kaivelen kiinnostuneena hampaitani.

      • deathstroke

        "Kyllä herrani. Teen kuten haluatte ja voitte kutsua minua nimellä Deathstroke." Sanon ja kävelen kammiosta lereihin ja etsin tämän Lethalin. Herra on jo antanut hänelle voimia, tummasta asusta päätellen. "Herrani haluaa sinut luokseen." Sanon ja heilautan kättäni kammiota kohti.


    • kurpizza_

      Kuulen ihmisten huutavan. Vilkaisen taakse, ja näen palavan heinäkasan. Kohautan olkapäitäni ja jatkan matkaa.

    • (btw. Missä Roger Smith on? Jos et halua pelata hänellä, niin hän voi vaikka mennä komentamaan jotakin kauempaa rintamaa tai mennä takaisin tukikohtaansa)

      Päästyämme toiselle puolelle armeija pitää lepotauon. Läheisessä kylässä näyttää olevan pieni tulipalo. Se saadaan varmaankin hallintaan, joten en keskity siihen.

    • (Joo Roger Smith voi palata tukikohtaansa, mutta hän jättää osan joukoistaan auttamaan temppelinritareita. )

      (Lethal)

      Joku hyypiö tulee Lethalin luokse ja käskee tämän mennä herransa luokse. Lethal menee luolaan, johon Rugaru on asettunut. (Olihan se luola?) "Kutsuitte herrani", Lethal sanoo kumartaen. Ensimmäistä kertaa elämässään hän tuntee kunnioittavansa jotakuta.

      • Michem de Auditore

        valkokaapuiset kirkonmiehet menevät kurpizzan ympärille he laittavat kurpizzan päähän pussin ja vievät hänet nopeasti läheiseen taloon ja sitovat tuoliin
        ''kas kas kurpizza on pari kysymystä mutta pääset vapaaksi sitten kohta'' sanon kurpizzalle


      • Rugaru

        (Ei. Linnan perustat on jo valmiit ja sinne on tehty kammio jossa rugaru on.)
        "Kyllä. Sait tehtäväsi suoritettua ja siinä tuskin oli ongelmia." Sanon Lethalille ja aistin hänen mieltään pimeyden avulla. "Deathstroke pitää huolta nousevasta valtakunnastani ja minulla olisi sinulle toinenkin tehtävä."


    • (Pakko jatkaa jotenkin, kun kukaan muu ei jatka. Ja aika paljon autohittailua Korpin kommentissa.)

      Armeija lähtee marssimaan pois. Tällä kertaa en aio marssia mukana, sillä lennän mielummin. Muuri on taas korjattu ja kylässä ollut palo on myös saatu sammutettuaan.

      • Michem de Auditore

        (miten kurpizza muka pakenisi kirkonmiehiltä?)
        muutamat temppelinritareiden sotilaat saapuvat taloon vartioimaan yksi citadel munkki näyttää tiberiukselle merkin että laskeutuisi


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        (miten kurpizza muka pakenisi kirkonmiehiltä?)
        muutamat temppelinritareiden sotilaat saapuvat taloon vartioimaan yksi citadel munkki näyttää tiberiukselle merkin että laskeutuisi

        Lentelen rauhallisesti, kun näen munkin näyttävän laskeutumismerkkiä alhaalla. En tosin tiennyt munkkien osaavan ilmavoimien käsimerkkejä. Laskeudun munkin eteen "Niin?" Kysyn.


      • Michem de Auditore
        assassin kirjoitti:

        Lentelen rauhallisesti, kun näen munkin näyttävän laskeutumismerkkiä alhaalla. En tosin tiennyt munkkien osaavan ilmavoimien käsimerkkejä. Laskeudun munkin eteen "Niin?" Kysyn.

        munkki kysyy tiberiukelra''kelpaisiko kylpyläreissu ja michemin viini''


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        munkki kysyy tiberiukelra''kelpaisiko kylpyläreissu ja michemin viini''

        Ensin katson hieman yllättyneenä munkkia, kunnes kasvoilleni leviää pieni hymy.
        "Ainahan minulle "kristuksen veri" ja kylpy kelpaa!" sanon munkille.


    • (Korppi// No nyt tämän kerran hyväksyn autohittailun... Jatka vielä, niin alan vertaamaan sinua pikkusiskooni, joka on11-vuoias ja osaa käyttää isoja alkukirjaimia. (Jos olet täällä samsungin rotiskolla, isot kirjaimet saa painamalla pientä kirjainta pitempään) Mutta joo, jatketaan.)

      Tuijotan Michemiä kiukustuneena. Tottakai hän saa kysyä pari kysymystä, minä päätän vastaanko niihin.
      "Antaa tulla."

      • Michem de Auditore

        otan pussin pois kurpizzan päästä sotilaita saapuu taloon michemillä on nyt assassiinikaapu ''muisteleppa citadelin tapahtumia''sanon kurpizzalle
        sotilaat kiskaisevat kurpizzan huppukaavun pois ja sitovat hänet entistä paremmin
        ''tällä kertaa et pakene''karjaisen


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        otan pussin pois kurpizzan päästä sotilaita saapuu taloon michemillä on nyt assassiinikaapu ''muisteleppa citadelin tapahtumia''sanon kurpizzalle
        sotilaat kiskaisevat kurpizzan huppukaavun pois ja sitovat hänet entistä paremmin
        ''tällä kertaa et pakene''karjaisen

        (Uups. Unohdin pussin olevan päässä...)

        "Muistelen citadellin tapahtumia varmasti lopun ikääni." huomautan nuivasti. Suutani kuivaa. "Voisitko hiukkasen selventää niitä kysymyksiä ja sitä, miksi ajattelelet minun voivan vastata niihin?"


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        (Uups. Unohdin pussin olevan päässä...)

        "Muistelen citadellin tapahtumia varmasti lopun ikääni." huomautan nuivasti. Suutani kuivaa. "Voisitko hiukkasen selventää niitä kysymyksiä ja sitä, miksi ajattelelet minun voivan vastata niihin?"

        ''kurpizza olet jo majaillut niin monta kertaa tukikohdassa ja ollut temppelinritareiden parannettavana että minua jo vituttaa se joten leikkaan kätesi voit kai myös valita että haluatko maistaa miekasta nimittäin vartiointia on niin paljon että et voi paeta'' hymyilen pirullisesti


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''kurpizza olet jo majaillut niin monta kertaa tukikohdassa ja ollut temppelinritareiden parannettavana että minua jo vituttaa se joten leikkaan kätesi voit kai myös valita että haluatko maistaa miekasta nimittäin vartiointia on niin paljon että et voi paeta'' hymyilen pirullisesti

        "Minä kuitenkin autoin temppeliritareita taistelussa demonia vastaan." huomautan. Mietin samalla, voisiko käden taikoa jotenkin näyttämään keskisormea, jos Michem todella aikoo leikata sen irti. Ei se ei käy päinsä.
        "Missäs itse olit? Tai aivan sama, ei minua kiinnosta. Etkö mieluummin jättäisi minua jonnekin? Jos allekirjoitan kirjallisen sopmuksen, etten astuu enää jalallanikaan tukikohtaan?"


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        "Minä kuitenkin autoin temppeliritareita taistelussa demonia vastaan." huomautan. Mietin samalla, voisiko käden taikoa jotenkin näyttämään keskisormea, jos Michem todella aikoo leikata sen irti. Ei se ei käy päinsä.
        "Missäs itse olit? Tai aivan sama, ei minua kiinnosta. Etkö mieluummin jättäisi minua jonnekin? Jos allekirjoitan kirjallisen sopmuksen, etten astuu enää jalallanikaan tukikohtaan?"

        otan lumotun puukkoni esiin''teen sinulle sopimuksen jota et ikinä unohda saat kohta allekirjoittaa sopimukset omaan ihoosi veitsellä''sanon


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        otan lumotun puukkoni esiin''teen sinulle sopimuksen jota et ikinä unohda saat kohta allekirjoittaa sopimukset omaan ihoosi veitsellä''sanon

        "S-selvä." sanon. "K-kerro mitä minun pitää kirjoittaa." olen vihainen änkytyksestä. Pitikin sattua. Samalla vilkaisen kättäni. Ei siihen mitään Raamattua kijoiteta.


    • "Onko Michem paikalla? Minun pitäisi antaa hänelle tämmöinen... pyhä bong." Sanon vielä Munkille.

      • Michem de Auditore

        (michem)
        ''ok sopimus tulee olemaan että pysyt vain omassa kotikylässäsi ja sen lähistöllä ja pysyt kaukana tiberiuksesta citadelista ja tukikohdasta onko selvä''
        (munkki)
        ''michem on paikalla''


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        (michem)
        ''ok sopimus tulee olemaan että pysyt vain omassa kotikylässäsi ja sen lähistöllä ja pysyt kaukana tiberiuksesta citadelista ja tukikohdasta onko selvä''
        (munkki)
        ''michem on paikalla''

        "Miksi kotikylässä?" vinkaisen. Olen vähällä purskahtaa itkuun, mutta saan sen onneksi estettyä. "Mitä sitten, jos Tiberius tulee kylään? Saanko silloin poistua kylän lähistöltäkin?" kysyn rauhallisempana. Ajatukset sinkoilevat päässäni.


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        (michem)
        ''ok sopimus tulee olemaan että pysyt vain omassa kotikylässäsi ja sen lähistöllä ja pysyt kaukana tiberiuksesta citadelista ja tukikohdasta onko selvä''
        (munkki)
        ''michem on paikalla''

        "Hienoa. Johda tietä" Sanon munkille.


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        "Miksi kotikylässä?" vinkaisen. Olen vähällä purskahtaa itkuun, mutta saan sen onneksi estettyä. "Mitä sitten, jos Tiberius tulee kylään? Saanko silloin poistua kylän lähistöltäkin?" kysyn rauhallisempana. Ajatukset sinkoilevat päässäni.

        ''sitten juokset puumajaan tai jonnekin muualle piiloon''


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''sitten juokset puumajaan tai jonnekin muualle piiloon''

        Joo. Täysikäinen ihminen juoksee puumajaan piiloon. Tiberius on saattanut kylläkin tottua siihen. Michem varmaan itse piileskeli puumajoissa.
        "No kirjoitetaan se sopimus." huokaisen. Haluan päästä pois Michemin luota.


      • Michem de Auditore
        assassin kirjoitti:

        "Hienoa. Johda tietä" Sanon munkille.

        munkki koputtaa oveen''niin''michem sanoi
        ''veljelläsi on asiaa''
        ''kerro asiasi nopeaasti rituaalit ovat kesken''sanon tiberiukselle


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        munkki koputtaa oveen''niin''michem sanoi
        ''veljelläsi on asiaa''
        ''kerro asiasi nopeaasti rituaalit ovat kesken''sanon tiberiukselle

        Haluaisin kirkua apua Tiberiukselta, mutta en haluaisi huonontaa veljesten välejä tahallaan. Yhtäkkiä saan idean. Toivottavasti se toimii...


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        munkki koputtaa oveen''niin''michem sanoi
        ''veljelläsi on asiaa''
        ''kerro asiasi nopeaasti rituaalit ovat kesken''sanon tiberiukselle

        "Toivottavasti en keskeyttänyt rituaalia pahasti, mutta eräs munkki pyysi minua antamaan sinulle tälläisen pyhän bongin. Voin tosin odottaa, jos haluat suorittaa pyhän rituaalisi loppuun." Sanon Michemille ja kaivan bongin laukustani.


      • Michem de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        munkki koputtaa oveen''niin''michem sanoi
        ''veljelläsi on asiaa''
        ''kerro asiasi nopeaasti rituaalit ovat kesken''sanon tiberiukselle

        vedän laukustani valoasädehtivän käärön avaan sen ja siitä kuuluu taivaallista kirkkomusiikkia käärö on koristeltu enkelikuvioilla sopimus menee näin
        ''pysy kaukana tiberius auditoresta pysyt vain kotikylässäsi ja sen lähistöllä jos tämä käärö tuhoutuu sinun toimesta niin sinuun iskee jumalan käristävä valo käärön tuhoaminen on muutenkin vaikeaa joten sitä ei voi tuhota vahingossa
        allekirjoitus:''


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        vedän laukustani valoasädehtivän käärön avaan sen ja siitä kuuluu taivaallista kirkkomusiikkia käärö on koristeltu enkelikuvioilla sopimus menee näin
        ''pysy kaukana tiberius auditoresta pysyt vain kotikylässäsi ja sen lähistöllä jos tämä käärö tuhoutuu sinun toimesta niin sinuun iskee jumalan käristävä valo käärön tuhoaminen on muutenkin vaikeaa joten sitä ei voi tuhota vahingossa
        allekirjoitus:''

        "Etkö sinä säilytä sitä?" kysyn hämmentyneenä. "Ja kummalla nimellä kirjoitan allekirjoituksen? Voisitteko myös avata siteet, sillä tarvitsen kirjoittamiseen käsiä."


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        "Etkö sinä säilytä sitä?" kysyn hämmentyneenä. "Ja kummalla nimellä kirjoitan allekirjoituksen? Voisitteko myös avata siteet, sillä tarvitsen kirjoittamiseen käsiä."

        ''kylän kohtalo on käsissäsi jos rikot lupausta niin kylä ja ihmiset palavat tuhkaksi''
        valoa sädehtivä muste ja sulkakynä ilmestyvät viereen
        ''kirjoita''
        otan bongin''kiitos tiberius''michem sanoi
        ''tiberius mennäänkö kylpylään''munkki kysyi


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''kylän kohtalo on käsissäsi jos rikot lupausta niin kylä ja ihmiset palavat tuhkaksi''
        valoa sädehtivä muste ja sulkakynä ilmestyvät viereen
        ''kirjoita''
        otan bongin''kiitos tiberius''michem sanoi
        ''tiberius mennäänkö kylpylään''munkki kysyi

        "Miksipäs ei. Tarvitsenkin mukavan rentoutumishetken uuvuttavan taistelun jälkeen." sanon munkille ja viiton häntä johtamaan tietä.


      • Michem de Auditore
        assassin kirjoitti:

        "Miksipäs ei. Tarvitsenkin mukavan rentoutumishetken uuvuttavan taistelun jälkeen." sanon munkille ja viiton häntä johtamaan tietä.

        ''toivottavasti michemkin tulee''munkki sanoo ja alkaa kävellä tiberiuksen kanssa kohti kylpylää


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''kylän kohtalo on käsissäsi jos rikot lupausta niin kylä ja ihmiset palavat tuhkaksi''
        valoa sädehtivä muste ja sulkakynä ilmestyvät viereen
        ''kirjoita''
        otan bongin''kiitos tiberius''michem sanoi
        ''tiberius mennäänkö kylpylään''munkki kysyi

        En saanut vatausta mihinkään kysymykseen. (Oletan käsien olevan vapautetut, muuten ei voi kirjoittaa.) Tartun kynään ja pergamenttiin. Pysähdyn hetkeksi. En pääse enää ikinä metsään, en näe Tiberiusta, HeKeKeetä, Siiliötä tai Williamia enää ikinä... Joudun sietämään tuijotusta.
        Mutta suunnitelmahan oli pysyä hengissä, muistutan ja hymyilen vanhalle motolleni.
        Mutta kotikylässäkin on eräs, joka on minulle velkaa. Joka osaa taikoa. En ehkä poistu kylästä, mutta Michem saa pähkäillä jekkuani jonkin aikaa. Voin vieläkin kadota.
        Kirjoitan mahdollisimman suttuisella ja epäselvällä käsialalla "Jeanie Reese, Kurpizza"
        Ojennan pergamentin takaisin.


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''toivottavasti michemkin tulee''munkki sanoo ja alkaa kävellä tiberiuksen kanssa kohti kylpylää

        Nyökkään Munkille ja lähden kävelemään hänen perässään.


      • Michem de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        En saanut vatausta mihinkään kysymykseen. (Oletan käsien olevan vapautetut, muuten ei voi kirjoittaa.) Tartun kynään ja pergamenttiin. Pysähdyn hetkeksi. En pääse enää ikinä metsään, en näe Tiberiusta, HeKeKeetä, Siiliötä tai Williamia enää ikinä... Joudun sietämään tuijotusta.
        Mutta suunnitelmahan oli pysyä hengissä, muistutan ja hymyilen vanhalle motolleni.
        Mutta kotikylässäkin on eräs, joka on minulle velkaa. Joka osaa taikoa. En ehkä poistu kylästä, mutta Michem saa pähkäillä jekkuani jonkin aikaa. Voin vieläkin kadota.
        Kirjoitan mahdollisimman suttuisella ja epäselvällä käsialalla "Jeanie Reese, Kurpizza"
        Ojennan pergamentin takaisin.

        michem nostaa kätensä ylös ja samassa kurpizza joutuu ahdistavaan ulottuvuuteen jossa hän huomaa kuinka hänen veljensä tapetaan toiseksi näkyy kun kylän ihmiset palavat hitaasti kylässä ja kuinka michem polttaa heitä paavin sauvallaan
        lopussa näkyy kun michem polttaa bongiaan ja pyyhkii asioita kurpizzan muistista ''sinä et muista citadelia sinä et muista tiberiusta sinä et muista kylpyläreissua etkä ristiinnaulitsemista etkä muista mitään siitä kuinka vainosin sinua'' kurpizza tipahtaa hänen kotikylänsä niitylle


        sotilaat ja kirkonmiehet ryntäävät ulos talosta michem juoksee kylpylään tiberiuksen ja munkin perään


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        michem nostaa kätensä ylös ja samassa kurpizza joutuu ahdistavaan ulottuvuuteen jossa hän huomaa kuinka hänen veljensä tapetaan toiseksi näkyy kun kylän ihmiset palavat hitaasti kylässä ja kuinka michem polttaa heitä paavin sauvallaan
        lopussa näkyy kun michem polttaa bongiaan ja pyyhkii asioita kurpizzan muistista ''sinä et muista citadelia sinä et muista tiberiusta sinä et muista kylpyläreissua etkä ristiinnaulitsemista etkä muista mitään siitä kuinka vainosin sinua'' kurpizza tipahtaa hänen kotikylänsä niitylle


        sotilaat ja kirkonmiehet ryntäävät ulos talosta michem juoksee kylpylään tiberiuksen ja munkin perään

        (Huomasin muutaman epäkohdan. Miten Kurpizza voi välttää Tiberiusta, jos hän ei muista häntä? Ristiinnaulitsimisesta jääneet arvet voivat näyttää oudoilta. Miten hän voi muistaa olla poistumatta kylästä, jos hän ei muista koko sopimusta? Aika ristiriitaista. Ja aika epäpyhää uhata tuhota kylä, jossa on sama uskonto.)

        Michem juoksee luokseni. "Saithan sinä valmiiksi ne pyhät rituaalit. Aika nopeaa." Sanon ja jatkan kävelemistä. Kylpylä on jokaisessa suuremmassa kaupungissa ja olemme jo lähes perillä. Tämän kaupungin kylpylä ei tosin ole kovin suuri verrattuna tukikohdan vieressä olevaan kylpylään.


    • (Lethal)

      "Mikä on käskysi herrani?" Lethal kysyy.

      (Ja sori taas, kun olin poissa. Oli teknisiä ongelmia ja vähän muutakin. )

      • Rugaru

        "Uskon että tappajantaitosi ovat ensiluokkaiset. Niiden lisäksi sinulla on tarpeeksi pimeyden voimia tähän tehtävään. Ja tiedät varmaankin että jonkin aikaa sitten käytiin sota ihmissiilien ja zombien välillä. Taisteluihin liittyi siilien lisäksi eräs tyttö. Etsin hänen nimensä käyttäen pimeyttä. Kurpizza." Hymyilen ja tutkin Lethalia lisää. "Haluan että etsit ja lopetat tämän tytön. Tarjosin hänelle korkeampaa voimaa ja hän kieltäytyi. Nyt saat todistaa ettei minulle käännetä selkää." Päästän irti Lethalin mielestä ja muodostan silmäni ja suun kammion kattoon. "Etsi ja tapa Jeanie Reese, Kurpizza."


      • Rugaru
        Rugaru kirjoitti:

        "Uskon että tappajantaitosi ovat ensiluokkaiset. Niiden lisäksi sinulla on tarpeeksi pimeyden voimia tähän tehtävään. Ja tiedät varmaankin että jonkin aikaa sitten käytiin sota ihmissiilien ja zombien välillä. Taisteluihin liittyi siilien lisäksi eräs tyttö. Etsin hänen nimensä käyttäen pimeyttä. Kurpizza." Hymyilen ja tutkin Lethalia lisää. "Haluan että etsit ja lopetat tämän tytön. Tarjosin hänelle korkeampaa voimaa ja hän kieltäytyi. Nyt saat todistaa ettei minulle käännetä selkää." Päästän irti Lethalin mielestä ja muodostan silmäni ja suun kammion kattoon. "Etsi ja tapa Jeanie Reese, Kurpizza."

        "Mutta muista että teet sen salaa. En halua kenenkään huomaavan olemassaoloamme. Vielä."


    • kurpizza_

      (Seuraavaksi syyllistyn saivarteluun. Sovitaan kuitenkin, että hahmo muistaa, että kylästä EI sa poistua, muuten tapahtuu hirveitä.)

      Putoan pellolle. Päähäni sattuu ja se tuntuu sumealta. Muistan viimeisen ajatuksen: Kadota voi vielä, kylästä en voi poistua.
      Hämärää. Miksi en voi poistua kylästä?

      Katson ranteissani olevia arpia. Ihan kuin olisin työntänyt jotain... ikäänkuin naulan... Ravistelen epäuskoisena päätäni. Olen unohtanut jotain.
      Muistan olleeni sodassa Nelothin puolella. Sitten törmäsin HeKeKee -nimiseen haltiaan ja Siiliöön Sitten pakenin Williamin ja Alicen kanssa. Korppi jahtasi Alicea jostain syystä. Kyllä, kirkkasti on muistissa.
      Sitten näkyy taas sumeaa. Päädyin Metsäpalatsiin, sitten Turtlesit ottivat minut vangiksi. Sitten muistan Wendigon ja Rugaru-demonin, mutta sumeutta näkyy tosi paljon. Eli uusimpia muistoja on pyyhitty.

      Lähden kävelemään kotikylääni päin. Vedän viittani pääni suojaksi, sillä en halua tulla tunnistetuksi. Joudun kiertelemään tutuilla, mutta vuosien aikana muuttuneilla kaduilla. Lopulta löydän Rosien. Nykäisen häntä hiasta, ja kuiskaan:
      "Olen pahoillani, mutta sinulla on velka maksettavana." Rosie säpsähtää.
      "En tiennyt sinun olevan enää elossa! Mitä kuuluu... Kurpizza. Näytät puolikuolleelta."

    • (Lethal)

      "Selvä", Lethal vastaa ja lähtee. Lethal alkaa jäljittää Kurpizzaa ja en jaksa kauhean yksityiskohtaisesti kuvailla sitä. Lopulta Lethal on saanut selville, että Kurpizzan sijaintia ei tiedetä. Lisäksi hän tietää kutakuinkin, missä tämän kotikylä on. (En tiedä, mistä, mutta näin on juonen kannalta parempi.) Hänen kotikylänsä on ainoa paikka, jossa hänen voisi edes olettaa olevan. Lethal lähtee kohti Kurpizzan kotikylää. (Anteeksi tällainen pikakelaus.)

    • (Ei mitään.)

      Olemme Rosien kotona, hänen huoneessaan. Rikoin periaatteitani, ja olin selittänyt ihan kaiken minkä muistin. Tyttö nojaili kulmat kurtussa kirjoituspöytään.
      "En osaa poistaa unohdusloitua, eikä voimani siihen riittäisikään. Minunkin mielestäni olisi huono, jos sinut tunnistettaisiin. Minulla on lientä, jolla hiukset voi värjätä mustiksi. Väri kyllä haalistuu parissa viikossa, joten se pitää uusia. Sen voi pestä pois ihan vain saippualla."hän selittää.
      "Miksi juuri mustat?" kysyn inhoten. Miksi ajatus häiritsee?
      "Punaista väriä ei saa pois, ja vaalea on aiheuttanut puolelle kaljuuntumisia." Tuijotan Rosieta kauhistuneena. Hän nauraa.
      "Älä huoli. Mustaväri ei ole aiheuttanut mitään. Sinulle pitää hommata vaatteetkin, ei käy päinsä, että juoksentelet noissa vaatteissa ympäriinsä."

      Puolen tunnin päästä sain pestä kitkerälle haisevan yrttisotkun pois päästäni. Tukkani todella oli muuttunut mustaksi. Sen jälkeen jouduin vetämään taas uudet vaatteet niskaani ja jättämään rakkaan viittani Rosien jemmaan hänen huoneessaan.
      Vastoin kaikkea järkeä, unohduimme pelaamaan korttia ja... ehkä siinä tuli hiukan juotuakin. Ihan vähän vain. Ei paljoa. Tosi vähän.
      Päätimme yhdessä tuumin ottaa soppakauhankin mukaan peliin.

      (Sori pitkä kirjoitus...)

    • Lethal saapuu kylään. Minne piiloutuisin jos olisin pieni itsepäinen tyttö? Pitänee tehdä jonkinlainen ovelta ovelle-etsintä. Siinä samassa Lethal näkee jotain, joka saa hänet raivostumaan. Joukko lapsia kiusaa yhtä hieman nuorempaa lasta. Lethal muistaa, ettei saa herättää paljoa huomiota, mutta viha on suuri ja Lethal lähtee kävelemään lapsia päin. Lethalin tulo herättää huomiota ja se, että hän nappaa vyöltään toiseen käteensä kirveen ja toiseen nylkemisveitsen saa lapset pelokkaiksi. Teurastus oli nopea. Enää kiusattu lapsi on jäljellä ja Lethal muistaa, ettei saa herättää huomiota. Lethal tappaa viimeisenkin lapsen ja piilottaa ruumiit huolella. Ja sitten töihin.

      • Michem de Auditore

        (joo sovitaan)
        saavumme kylpylän ovelle olen ihan uuvuksissa taikomisesta mutta silti iloinen''älä luulekaan tiberius en ole vielä polttanut mitään bongilla''


    • "No polta sitten, mutta bongin polttaminen on lähempänä SYNTIÄ kuin pyhää" Sanon ja kävelen sisälle. Aika pieni aula. Kävelen pukuhuoneeseen, jossa riisun assassiinipukuni ja menen kylpyyn, joka ei myöskään ole iso. Kylpy tuntuu erittäin hyvältä ja rentouttavalta.

      • Michem de Auditore

        riisun assassiinikaavun ja laskeudun kylpyyn''syntiä vai''


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        riisun assassiinikaavun ja laskeudun kylpyyn''syntiä vai''

        Kohautan olkapäitäni.
        "No se varmaankin riippu siitä, mitä poltat. Jotakin kannabistako aiot polttaa?" Kysyn Michemiltä.


      • Michem de Auditore
        assassin kirjoitti:

        Kohautan olkapäitäni.
        "No se varmaankin riippu siitä, mitä poltat. Jotakin kannabistako aiot polttaa?" Kysyn Michemiltä.

        ''poltan jotakin yrttejä ja kasveja ja ehkä myös kannabista''sanon


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''poltan jotakin yrttejä ja kasveja ja ehkä myös kannabista''sanon

        Kuvittelen Michemin savuisessa huoneessa polttamassa kannabista ja hourailemassa kaikkea outoa. Hymyilen ajatukselle. Hän omaa muutenkin oudon puhetyylin ilma minkäänlaista puheen tauottamista. Hän ei ole ollenkaan hyvä puhuja.

        "No polta mitä haluat. Kannattaa kuitenkin varoa, ettet polta mitään myrkyllistä. Toiset kasvit parantavat, mutta toiset tappavat" sanon Michemille.


      • Michem de Auditore
        assassin kirjoitti:

        Kuvittelen Michemin savuisessa huoneessa polttamassa kannabista ja hourailemassa kaikkea outoa. Hymyilen ajatukselle. Hän omaa muutenkin oudon puhetyylin ilma minkäänlaista puheen tauottamista. Hän ei ole ollenkaan hyvä puhuja.

        "No polta mitä haluat. Kannattaa kuitenkin varoa, ettet polta mitään myrkyllistä. Toiset kasvit parantavat, mutta toiset tappavat" sanon Michemille.

        ''tiedän tuon kyllä''


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        ''tiedän tuon kyllä''

        "No et tainnnut tietää kannabiksen olevan haitallista, jos aioit polttaa sitä." Sanon Michemille ja nousen altaasta. Hyppään kylmävesialtaaseen ja parinkymmenen sekunnin päästä pois. Kävelen saunaan, jossa on aivan tyhjää. "Saanpahan olla aivan rauhassa." mietin. Saunassa levitän siipeni ja juon pikarillisen viiniä.


      • HeKeKee'd
        assassin kirjoitti:

        "No et tainnnut tietää kannabiksen olevan haitallista, jos aioit polttaa sitä." Sanon Michemille ja nousen altaasta. Hyppään kylmävesialtaaseen ja parinkymmenen sekunnin päästä pois. Kävelen saunaan, jossa on aivan tyhjää. "Saanpahan olla aivan rauhassa." mietin. Saunassa levitän siipeni ja juon pikarillisen viiniä.

        Elroth astelee pitkin kaupungin katuja. Assasiinipuku on erittäin mukava pitkillä matkoilla. Lika ei oikein tartu siihen, ja ne ovat mukavan lämpimät. Elroth kävelee kylpylän eteen. Haltiakylpylät ovat rakennettu lähteille, ja vesi on aika viileää. Temppeliritarit lämmittävät vetensä. Pitää käydä testaamassa. Astuessaan aulaan kylpylän pitäjä antaa hänelle pyyhkeen ja jonkinlaisen kevyen silkkitunikan. Elroth laittaa vaatteensa kaappiin ja astelee altaille. Elroth asettuu altaaseen ja rentoutuu. Viereisestä altaasta kuulee jutustelua. Ihan kuin Elroth olisi kuullut ne ennenkin?


    • (Lethal)

      Jo muutama väärä talo. Nyt olisi perhanan hyvä, jos oikeaalo löytyisi. Lethal tulee Rosien talon ovelle ja koputtaa. No niin no niin... Jos nyt ei pian tule oikeaa taloa vastaan, niin ei hyvä heilu.

      • Michem de Auditore

        (HeKeKee tulitko siis samaan kylpylään jossa auditoret ovat)


    • Palaan saunasta takaisin kylpyyn, jossa Michem makaa vieläkin. "Suosittelisin sinuakin käyttämään saunaa. Se rentouttaa ja puhdistaa." Sanon Michemille ja kävelen takaisin altaaseen.

    • kurpizza_

      Minun ja Rosien pelikortti-sota keskeytyy, kun ovelta kuuluu koputus.
      Rosien ryntää avaamaan oven.
      "Hei." hän sanoo hiprakassa. "Etsittekö jotain? Ette varmaankaan ole täältä päin."

      Hiivin kurkistamaan nurkan takaa mukanani soppakauha, jonka olimme ristinneet Anselmiksi. Minulla on jostain syystä epämukava olo, mutta alkoholi sumentaa ajattelua.

    • Lethal hymyilee niin ystävällisesti, kuin vaan osaa ja sanoo mahdollisimman rehelliseltä kuulostavalta äänellä: "Hei. Etsin tyttöä, joka kutsuu itseään Kurpizzaksi."

      • kurpizza_

        Miksi hän minua etsii? Häiritsevää, sillä en edes tiedä, onko hän ystävä vai vihollinen. En muista koko miestä. Puristan Anselmia rystyset valkeina.

        "Voi ei." Rosie sanoo ääni täynnä myötätuntoa. "Toivottavasti et tullut kovin kaukaa. Näin Kurpizzaa viimeksi vuosia sitten. Mutta jos näen häntä, voin toki ilmoittaa mistä sinut löytää. Sinä myös Emily?"
        "Juu." oletan Rosien puhuneen minulle. Talossa ei ole meidän ja Anselmin lisäksi muita. Rosie nyökkää ja kääntyy taas muukalaisen puoleen.


    • "Näkemiin sitten", Lethal sanoo. Hän lähtee taas kiertämään kylää. Lopulta hän on kierttänyt koko kylän. Lethal on vihainen. Suunnattoman vihainen ja turhautunut. Ehkä hän voisi tappaa jonkun... Mitä haittaa siitä oikeastaan olisi? Sitäpaitsi raivoissaan ihminen tekee virheitä ja Lethal on raivoissaan. Ja raivo lakkaisi, jos hän pääsisi tappamaan. Se kävi nopeasti. Lethal tappoi yhden perheen. Hän ei vaivautunut edes piilottamaan ruumiita. Eihän kukaan saisi tietää, että hän oli tämän takana. Mutta Lethalin täytyy saada tietää, missä Kurpizza on. Hän päättää kysyä niiltä, joiden kanssa Kurpizza oli viime aikoina viettänyt paljon aikaa. Lethal lähtee kylästä.

      • kurpizza_

        "Emily, sinä olet niin sanotusti kusessa." Rosie ravasi ympäriinsä huoneessaan. Olimme menneet sinne siivottuamme alakerrassa. "Olen harrastanut noituutta jonkin verran. Se mies oli paha. Ja sinun päälläsi on jokin taika, joka estää sinua poistumasta kylästä...." selitys jatkui. Rosien mukaan mies oli todennäköisesti tappanut juuri löytyneet ihmisetkin. Koko kylä on kauhuissaan.

        En kuuntele vaan hipelöin viittaani. Löydän taskusta yrttirasiani. Tarjoan yrttejä Rosielle.
        "Pahoja." hän tuhahtaa. Ja jatkaa selitystään muukalaisesta.
        "Minusta ei." sanon ajatuksissani. Löydän toisesta taskusta kirjeen, jossa on hieno sinetti. En halua murtaa sitä, eikä kirjettä ole nähtävästi osoitettu minulle. Miksi se on taskussani. Katson paperia valoa vasten. Allekirjoitus erottuu heikosti. T...i...b...
        "Oletko kuullut kenestäkään Tiberius de Auditoresta?" kysyn kulmat kurtussa.
        Rosie tuijottaa minua sen näköisenä, kuin olisin pudonnut kuusta.


      • Rugaru

        Tunnustelen kammiossani työläisten ja sotilaiden saavutuksia. Ne ovat jo rakentaneet puolet linnasta valmiiksi. Barrakkeja on noussut ja niistä on tehty taloja ja torneja. Muureja on saatu rakennettua jo kaksi. Sisäinen ja ulkoinen kaupungin ympärille. Kaivokset ovat laajentuneet ja niitä on jo vuoren ja koko kaupungin alla. Sotilailleni tehdään jo panssareita, kirveitä, miekkoja ja peitsiä. Päätän kasvattaa hieman alaisteni määrää ja komennan sadan työläisen kaivamaan ylös lisää ruumiita autiomaan joukkohaudoista. Ne saavat kärryt Lethalin hakemasta puusta ja lähtevät työmaalta.
        Sitten tajuan mikä puuttuu. Keho. Minä vain aistin ulkopuolisia tapahtumia enkä saa omaa vartaloa. Tarvitsen sen. Ja vahvemman kuin edellinen.
        Etsin Deathstroken mielen ja komennan hänet tänne.


      • deathstroke
        Rugaru kirjoitti:

        Tunnustelen kammiossani työläisten ja sotilaiden saavutuksia. Ne ovat jo rakentaneet puolet linnasta valmiiksi. Barrakkeja on noussut ja niistä on tehty taloja ja torneja. Muureja on saatu rakennettua jo kaksi. Sisäinen ja ulkoinen kaupungin ympärille. Kaivokset ovat laajentuneet ja niitä on jo vuoren ja koko kaupungin alla. Sotilailleni tehdään jo panssareita, kirveitä, miekkoja ja peitsiä. Päätän kasvattaa hieman alaisteni määrää ja komennan sadan työläisen kaivamaan ylös lisää ruumiita autiomaan joukkohaudoista. Ne saavat kärryt Lethalin hakemasta puusta ja lähtevät työmaalta.
        Sitten tajuan mikä puuttuu. Keho. Minä vain aistin ulkopuolisia tapahtumia enkä saa omaa vartaloa. Tarvitsen sen. Ja vahvemman kuin edellinen.
        Etsin Deathstroken mielen ja komennan hänet tänne.

        Leikin juuri miekallani ja katkaisen yhden heikon työläisen pään kun tunnen herrani kutsuvan. Laitan miekan selässäni roikkuvaan tuppeen ja kävelen sisään kammioon. Polvistun keskellä kammiota. "Kutsuitte herra."


    • Lethal saapuu kylpylän luokse. Hän on kuullut, että Kurpizza oli viime aikoina ollut paljon Auditoren veljesten kanssa ja nämä kuulemma olivat tässä kylpylässä. Lethal menee kylpylään sisälle, riisuu vaatteensa pukuhuoneessa ja menee kylpyläpuolelle. Hän lähtee etsimään Auditoreja ja löytää nämä pian. (Oletan siis, että he ovat samassa paikassa edes kutakuinkin.) "Päivää. Oletteko te Auditoren veljekset?" Lethal kysyy Tiberiukselta ja Michemiltä.

      • "Kyllä olemme." Vastaan Lethalille. "Ja kuka sinä olet?" Kysyn häneltä.


    • Rugaru

      "Kyllä. Kuten huomaat tarvitsen kehon. En sinun omaasi tällä kertaa, vaan ikuisesti pysyvän kehon. Autiomaasta niitä ei löydy, joten haluan lähettää sinut etsimään minulle sellaista." Kiertelen Deathstroken ympärillä. "Haluan valita sen itse joten tulen mukaasi ja niin tulee myös kymmenkunta eliittisotilaita. Kierrämme keskimaan ja etsimme täydellisen kehon johon voin asettua. Lopullisesti."

      • deathstroke

        "Hyvä on herrani." Sanon ja nousen ylös. "Miten aiotte tulla mukaan; ette kestä auringonvaloa ja sen lisäksi, miten aiomme liikkua? Kymmenkunta eliittisotilasta näkyy pitkälle ja kuuluu." Kysyn häneltä.


      • Rugaru
        deathstroke kirjoitti:

        "Hyvä on herrani." Sanon ja nousen ylös. "Miten aiotte tulla mukaan; ette kestä auringonvaloa ja sen lisäksi, miten aiomme liikkua? Kymmenkunta eliittisotilasta näkyy pitkälle ja kuuluu." Kysyn häneltä.

        Hymyilen ja tiivistän itseni irti kammiosta. "Otat minut mukaasi yhden eliittisotilaan sisällä." Viittaan oven auki ja kammioon marssii kaksikymmentä sotilasta. Niillä on jokaisella mustat haarniskat ja kypärät. Jokaisella on veitsiä, miekka ja joillain on jousipyssy. Kaikkien sotilaideni luut ovat puhtaat lihasta ja harmaan valkoiset. Niiden silmäkuopissa on sinistä heikkoa valoa. "Ja me matkaamme lentäen." Sanon deathstrokelle ja kasvatan jokaiselle sotilaalle siivet. Menen yhden sotilaani sisään ja levitän otseni sinne; onneksi valo ei pääse sinne. "Noniin. Lentoon deathstroke." Sanon ja odotan hänen nostattavan meidät ilmaan.


      • deathstroke
        Rugaru kirjoitti:

        Hymyilen ja tiivistän itseni irti kammiosta. "Otat minut mukaasi yhden eliittisotilaan sisällä." Viittaan oven auki ja kammioon marssii kaksikymmentä sotilasta. Niillä on jokaisella mustat haarniskat ja kypärät. Jokaisella on veitsiä, miekka ja joillain on jousipyssy. Kaikkien sotilaideni luut ovat puhtaat lihasta ja harmaan valkoiset. Niiden silmäkuopissa on sinistä heikkoa valoa. "Ja me matkaamme lentäen." Sanon deathstrokelle ja kasvatan jokaiselle sotilaalle siivet. Menen yhden sotilaani sisään ja levitän otseni sinne; onneksi valo ei pääse sinne. "Noniin. Lentoon deathstroke." Sanon ja odotan hänen nostattavan meidät ilmaan.

        (Ok jos mulla nyt on siivet)
        "Kyllä herra." Avaan siipeni ja nousen ilmaan kahdenkymmenen sotilaan kanssa. Taitaa tulla pitkä päivä ja herrani pitää minua koko ajan silmällä, ajattelen ja liidän monen sadan metrin korkeudessa autiomaan yllä kohti metsää.


      • Rugaru
        deathstroke kirjoitti:

        (Ok jos mulla nyt on siivet)
        "Kyllä herra." Avaan siipeni ja nousen ilmaan kahdenkymmenen sotilaan kanssa. Taitaa tulla pitkä päivä ja herrani pitää minua koko ajan silmällä, ajattelen ja liidän monen sadan metrin korkeudessa autiomaan yllä kohti metsää.

        Deathstroke saa johdattaa sotilaita, sillä aikaa yritän muodostaa itseni ihmisen muotoon joka on kovin hankalaa; varjo kun olen. Työläiset ja sotilaat työmaalla pystyvät jatkamaan töitään ja kun olen saanut kehon voin taas ohjata niitä. Sitten kun tulee yö, alan aistia miten Lethal pärjää tehtävällään ja käyn kaikki mitä hän on nähnyt läpi. Päivällä ei saa suoraa yhteyttä pimeyden puutteessa.


    • kurpizza_

      Hassua kävellä kotikylässä hiukset mustina. Kukaan ei tunne minua, vaikkakin muutamat etäisesti tutumman näköiset ihmiset tuijottavatkin pitempään. "Lainailen" rahaa ihmisten ja temppeliritarien takuista ja saan ostettua repun ja muutamia sileitä pergamenttipaloja.

      Palaan takaisin Rosien luo. Hänen vanhempansa hääräävät sisällä. Rosie itse tutkii joidenkin yrttien merkitystä otsa kurtussa. Istahdan oven edessä oleville portaille piirtämään. Aluksi piirsin kuvan veljestäni. Se ei ole mikään mestariteos, mutta tunnistettava. Sen jälkeen aloin luonnostella muita tapaamiani henkilöitä. Neloth näyttää hyvin epämääräiseltä ja HeKeKeen nenä meni pieleen.
      Pelkään, että unohdan loputkin menneisyydestäni.

    • "Minua kutsutaan ympäri maailmaa Lethaliksi. Olen omaksunut sen nimen. Oikeastaan se on aika hassu juttu ja ei kannata vetää mitään... Johtopäätöksiä. Etsin Kurpizzaksi itseään nimittävää tyttöä", Lethal sanoo.

      • "Hauska tavata, Lethal. Minä ole Tiberius de Auditore ja hän on veljeni, Michem de Auditore" sanon ja kättelen Lethalia.
        "Näin Kurpizzan viimeksi Ihmissiilien kylässä, jossa taistelimme erästä demonia vastaan. Eilisilta taisi olla viimeisin ajankohta, jona näin hänet. Aamulla häntä ei näkynyt missään" Sanon Lethalille


    • "Entä olisiko Michem tietoinen hänen olinpaikastaan? Tämä on hyvin tärkeää ja toivon, että kerrotte minulle totuuden", Lethal sanoo.

      • (Michem? Etkai aio pitää taukoa? Jos et vastaa hetken sisällä, niin me jatkamme ilman sinua!)

        Voisit etsiä ihmissiilikylästä ja kysyä Siiliöltä. Tosin tunnen hänet niin hyvin, että tiedän hänen voivan olla missä vain." Sanon.


    • Kylästä kantautuneesta savusta päätellen siellä sattui isompikin tulipalo. Palon sammuttua katson kuluneeksi tarpeeksi kauan aikaa epäonnisesta baarivedostani, joten voinen palata kylään, kunhan pidän matalaa profiilia. Tulipalo olikin omiaan viemään kyläläisten huomion muualle.

      Pakkaan vähät tarvikkeeni reppuuni, puen viitan päälleni ja astelen kylää kohti tarkoituksenani suunnata torille. Pelkkä jäniksenliha on alkanut pikkuhiljaa kyllästyttää minua.

      • HeKeKee'd

        (Olen siis samassa kylpylässä kuin Auditoret.)

        "Missä olen kuullut heidät?" Elroth miettii. Samassa hän ymmärtää. Viereisessä altaassa ovat Michem ja Tiberius. Elroth puristaa kätensä nyrkkiin. Tilaisuus olisi täydellinen. Puukottaa Michem altaaseen. Veri vuotaisi nopeasti veteen. Murha olisi täydellinen. Elroth kuitenkin odottaa.


      • HeKeKee'd kirjoitti:

        (Olen siis samassa kylpylässä kuin Auditoret.)

        "Missä olen kuullut heidät?" Elroth miettii. Samassa hän ymmärtää. Viereisessä altaassa ovat Michem ja Tiberius. Elroth puristaa kätensä nyrkkiin. Tilaisuus olisi täydellinen. Puukottaa Michem altaaseen. Veri vuotaisi nopeasti veteen. Murha olisi täydellinen. Elroth kuitenkin odottaa.

        (Onhan tuossa murhaajalla hyvä suunnitelma, mutta mistä luulet hommaavasi kylpylässä puukon?)


    • Kävelen torilla kojuja katsellen. Jotkut ohikulkijat tunnistavat minut, mutteivät kiinnitä minuun sen suurempaa huomiota. Tavaonmainen ulkonäköni auttaa minua sulautumaan joukkoon, mutta toinen silmäni kavaltaa minut aina. En ole harkinnut silmälappua, vaikka monet jäävätkin tuijottamaan minua pitkäksikin aikaa, sillä silmälappu jos mikä olisi omiaan auttamaan vanhoja vihollisiani tunnistamaan minut.

      Ostan omituisen, 'päärynäksi' kutsutun hedelmän, ja jatkan matkaani miettien, pitäisikö minun kasvattaa pitkät hiukset.

      • kurpizza_

        Päätän lähteä taas kävelylle. Ruuhkassa törmään takaapäin mieheen. (Jas)
        "Anteeksi." sanon pelästyneenä. Sitten katseeni osuu miehen ostamiin hedelmään. "Ostit siis.... rääpynöitä?"


      • kurpizza_ kirjoitti:

        Päätän lähteä taas kävelylle. Ruuhkassa törmään takaapäin mieheen. (Jas)
        "Anteeksi." sanon pelästyneenä. Sitten katseeni osuu miehen ostamiin hedelmään. "Ostit siis.... rääpynöitä?"

        Yhtäkkiä nuori, mustatukkainen nainen juoksee suoraan minua päin. En ehdi edes reagoida, ennen kuin hän jo kysyy ostamistani hedelmistä.

        "Nämä ovat kyllä päärynöitä," korjaan, ja mietin, olenko nähnyt muukalaista aiemmin.
        "Entä kuka sinä olet?" kysyn häneltä ja yritän parhaani mukaan kohdistaa ketseeni hänen kasvoihinsa, tai siis saada näyttämään siltä, että katson häntä kasvoihin. Se on nimittäin vaikeaa, kun toinen silmä pyörii ympäri holtittomasti.


      • icepicked kirjoitti:

        Yhtäkkiä nuori, mustatukkainen nainen juoksee suoraan minua päin. En ehdi edes reagoida, ennen kuin hän jo kysyy ostamistani hedelmistä.

        "Nämä ovat kyllä päärynöitä," korjaan, ja mietin, olenko nähnyt muukalaista aiemmin.
        "Entä kuka sinä olet?" kysyn häneltä ja yritän parhaani mukaan kohdistaa ketseeni hänen kasvoihinsa, tai siis saada näyttämään siltä, että katson häntä kasvoihin. Se on nimittäin vaikeaa, kun toinen silmä pyörii ympäri holtittomasti.

        (Selvyyden vuoksi pitää varmistaa. Te olette siis siellä Kurpizzakylässä, eli eri paikassa kuin me?)


      • assassin kirjoitti:

        (Selvyyden vuoksi pitää varmistaa. Te olette siis siellä Kurpizzakylässä, eli eri paikassa kuin me?)

        (Missä te olette? Ettekös te olleet kylpylässä? Mie olen ihan uuno näissä jutuissa.)


      • icepicked kirjoitti:

        (Missä te olette? Ettekös te olleet kylpylässä? Mie olen ihan uuno näissä jutuissa.)

        (Kurpizza on toisessa kylässä, joka on muistaakseni usean päivän kävelymatkan päässä. Me taas olemme kylässä, jossa on kylpylä. Kurpizzakylässä ei taida olla kylpylää. Eli sinä ja Kurpizza olette pitkän matkan päässä Tiberiuksesta, Michemistä, Elrothista ja Lethalista.)


    • kurpizza_

      (Parin päivän juoksumatkan päässä tukikohdasta...)

      Mietin, mitä sanoisin nimekseni. Kurpizza ei enää käy.
      "Sanokaa minua Emilyksi." Päätän sanoa Rosien keksimän nimen. "Hauska tutstua. Kuka sinä olet?" Mies on erikoisen näköinen silmänsä takia, mutta olen nähnyt örkkejä, zombeja ja demoneita. Eli hän ei ole mistään karmeimmasta päästä. Ruskeat hiukset saavat minut kaipaamaan omaa hiusväriäni, ne olivat nykyistä vilpoisammat auringossa.

    • deathstroke

      (Jos etin jotain ruumist sulle nii mikäs olis ku kerran johdan? wendigo, ihmine, haltia, vampyyri, werewolf, puolenkeli vai mitä täh?)

      • Rugaru

        (Haluisin kuulla muittenk mielipiteen, mut vampyyri, ehkä)


      • Rugaru kirjoitti:

        (Haluisin kuulla muittenk mielipiteen, mut vampyyri, ehkä)

        (Vampyyri olisi varmaankin aika sopiva demonille.)


    • "Minun nimeni on Jas Olyam. Olen paikallinen suutari." En tunnista tyttöä täkäläiseksi, joten kysyn:
      "Mistä olet kotoisin?"

      • "Täältä. Olen tosin kiertänyt aika pitkän matkan, joten viime käynnistä on aikaa." vastaan typerästi.


      • kurpizza kirjoitti:

        "Täältä. Olen tosin kiertänyt aika pitkän matkan, joten viime käynnistä on aikaa." vastaan typerästi.

        "No sitten ei olekaan mikään ihme, etten muista sinua," totean. Ehkä voin kuitenkin kertoa hänelle edellisviikolla sattuneesta välikohatuksesta, sillä on epätodennäköistä, että hän tuntisi Olefin tai ketään tämän kaveria.
        "En tiedä, mitä kylässä on tapahtunut viime viikkojen aikana. Olin nimittäin metsässä piilossa velkojiltani... Löin vetoa hiukan liian suuresta summasta, mutta nyt voin varmasti jo palata kaupunkiin, kunhan pidän matalaa profiilia vielä parin päivän ajan."


      • kurpizza_
        icepicked kirjoitti:

        "No sitten ei olekaan mikään ihme, etten muista sinua," totean. Ehkä voin kuitenkin kertoa hänelle edellisviikolla sattuneesta välikohatuksesta, sillä on epätodennäköistä, että hän tuntisi Olefin tai ketään tämän kaveria.
        "En tiedä, mitä kylässä on tapahtunut viime viikkojen aikana. Olin nimittäin metsässä piilossa velkojiltani... Löin vetoa hiukan liian suuresta summasta, mutta nyt voin varmasti jo palata kaupunkiin, kunhan pidän matalaa profiilia vielä parin päivän ajan."

        "Ahaa. Ethän törmännyt zombeihin? " kysyn. Vai velkojia piilossa? Tyypillistä meikäläisiltä. Miksiköhän hänen silmänsä sokeutui, mietin.


      • kurpizza_ kirjoitti:

        "Ahaa. Ethän törmännyt zombeihin? " kysyn. Vai velkojia piilossa? Tyypillistä meikäläisiltä. Miksiköhän hänen silmänsä sokeutui, mietin.

        Tunnen itseni todella typeräksi, sillä en tullut edes ajatelleeksi sitä mahdollisuutta. "En, onneksi. Onko niitä paljonkin metsissä nykyään?"


      • Neloth
        icepicked kirjoitti:

        Tunnen itseni todella typeräksi, sillä en tullut edes ajatelleeksi sitä mahdollisuutta. "En, onneksi. Onko niitä paljonkin metsissä nykyään?"

        Nimi: Lucien
        Rotu: ihminen
        Ammatti: Assassinkillan johtaja
        Taidot: Taitava salamurhaaja joka osaa valmistaa myrkkyjä. Osaa myös erilaisia kirouksia.
        Varusteet: Lyhyt miekka, heittopuukko ja savupommeja sekä musta kaapu jossa on verellä tehty kädenjälki(käyttää sitä vain rituaaleissa, normaalisti hänellä on joko tavallisen maanviljelijän tai aatelisen vaatteet).


    • Nyt meillä on jo kolme eri assassiiniryhmää: Temppeliherrain Ritarikunnan Assassiinit, Viherlehden Valtakunnan Assassiinit ja Lucienin johtamat Assassiinit.

    • Missä vitussa se Michem taas taukoilee?

      • Ärsyttävää, eikö? Jatketaanko ilman häntä? Olen oppinut, että jos Michem ei vastaa, niin hän on tauolla ja jatkan ilman häntä.


    • No joo, mutta jos mun hahmo ei saa mistään selville, missä Kurpizza on, niin mun pitää pelata vaan koko ajan semmosta, että se ettii vaan sitä ympäri maailmaa, joten taidan odottaa.

      • Autohittaillaan vähän...


    • XD

      • Sinulla on monta hahmoa, joten voit aina pelata niillä, jos yksi hahmo on jumissa Michemin takia.


      • Neloth

        Kävelen turvapaikassani ja sanon yhdelle jäsenelle "Hyvää työtä Festus, tässä palkkiosi" ja heitän hänelle kolikkopussin. "Kiitos herra Lucien" hän sanoo "Teit työsi hyvin, se mielipuoli taisi olla sitkeää pala. Löytäköön hän pelastuksen Kuoleman mailta." vastaan. "Herra Lucien! Saimme ison homman" yksi killan jäsenistä huutaa "Mitä nyt, Gabriella?" kysyn. "Meidän pitää tappaa aatelinen nimeltä Titus Mede. Palkkiomme on suuri." hän vastaa. "Jätä hänet minulle" sanon.


      • Neloth
        Neloth kirjoitti:

        Kävelen turvapaikassani ja sanon yhdelle jäsenelle "Hyvää työtä Festus, tässä palkkiosi" ja heitän hänelle kolikkopussin. "Kiitos herra Lucien" hän sanoo "Teit työsi hyvin, se mielipuoli taisi olla sitkeää pala. Löytäköön hän pelastuksen Kuoleman mailta." vastaan. "Herra Lucien! Saimme ison homman" yksi killan jäsenistä huutaa "Mitä nyt, Gabriella?" kysyn. "Meidän pitää tappaa aatelinen nimeltä Titus Mede. Palkkiomme on suuri." hän vastaa. "Jätä hänet minulle" sanon.

        Näen kun Titus ratsastaa hevosellaan ja hänen molemmilla puolella kävelee henkivartijat. Olen piilossa puun oksalla ja heitän toista vartijaa heittopuukolla. Se osuu kylkeen ja vartija alkaa vuotaa kuiviin toinen vartija ottaa miekkansa välittömästi esiin ja katsoo valppaana puihin. Hyppään vartijan selkään ja puukotan häntä mahaan. "No niin Titus, vartijasi ovat poissa" sanon ja revin hänet pois hevosen selästä. Otan kiinni Tituksen hiuksista ja katkaisen hänen kaulan. Lähden takaisin turvapaikkaan.


    • (No niinpäs muuten voinkin. Tä muuten on ilmeisesti tälä hetkellä koko suoliston kolmanneksi keskustelluin. Jatkan jollain muulla hahmolla sitten kun jaksan.)

    • Rugaru

      (Autan siiliötä)
      Alkaa olla tarpeeksi pimeä Lethalin tavoittamiseksi. "Deathstroke, leiriydytään." Sanon deathstrokelle.

      • deathstroke

        "Selvä herrani." Vastaan ja syöksyn sotilaiden kanssa keskelle metsää. Lähetän muutaman varmistamaan alueen ja (jos voi?) vedän siipeni sisään. Istun puun rungon päälle ja odotan herran määräyksiä.


      • Rugaru
        deathstroke kirjoitti:

        "Selvä herrani." Vastaan ja syöksyn sotilaiden kanssa keskelle metsää. Lähetän muutaman varmistamaan alueen ja (jos voi?) vedän siipeni sisään. Istun puun rungon päälle ja odotan herran määräyksiä.

        Tunkeudun ulos sotilaasta ja levitän varjoni joukkioni ympärille. Etsin Lethalin mielen ja tutkin mitä hän on kuullut ja nähnyt. Hän on käynyt tytön kotikylässä ja käynyt kaikki talot läpi. Tuskin hän siellä olisi hölmö, ajattelen. Itsenäinen melkein aikuinen tyttökö kotonaan. Rahojen ja varastelun perusteella ei, mutta sitten kuulen äänen yhdestä talosta jossa Lethal on käynyt. Tyttö on siellä ja aivan tappajani nenän alla. "Lethal! Tyttö oli siellä! Kotikylässään! Valehteli nimekseen Emily ja värjäsi hiuksensa mustiksi!" Raivoan hänelle. "Palaa sinne ja hoitele hänet. Jos on jo lähtenyt, rutista kaikki tiedot ystävästään!" Päästän irti Lethalin mielestä ja toivon että hän saa nyt työnsä tehtyä.


    • kurpizza_

      "En ole varma, onko niitä enää paljoa. Muistiani on peukaloitu. Vastikään siellä oli demoni, jolla oli valtava zombiarmeija. Kai sinä demonista olet kuullut?" hölpötän. Miksi menin sanomaan muistin peukaloinnista? Ei kovin järkevää.

    • (Kiitos, vaikka joudunkin pian lopettaa tältä päivältä. Toisaalta Michemkin voi olla montakin päivää poissa.)

      Lethal kuulee herransa viestin. Voi perhanan perhana... Sinne siis. Lethal lähtee nopeasti pois kylpylästä sanomatta mitään. Pian hän lähtee kohti Kurpizzan kylää. Hän pääsee sinne suhteellisen äkkiä, koska on hyvin nopea juoksemaan. Perhana! Lethal hautoo päässään ajatuksia siitä, kuinka suolistaisi tytön saatuaan tämän käsiinsä. Lethal menee Rosien talon ovelle ja potkaisee oven auki. Lethal huomaa äkkiä, ettei Kurpizza ole paikalla. "Missä helvetissä hän on!?!" Lethal karjaisee.

      • Neloth

        Päätän käväistä kaupungissa. Kun olen kaupungissa epäpyhä henki ilmoittaa minulle että kylpylässä on jotain meneillä. Kun olen kylpylässä katselen ympärilleni. Näen jonkun polttelevan huumetta. Sitten näen haltian(haltioita?)suunnittelevan jotain ja päätän mennä puhumaan. (Ärsyttää koska en tiedä vieläkään miten mennä puhumaan ihmisille ja se haittaa myös mun roolipelaamista)


    • Rosie juoksee järkyttyneenä sisään kuullessaan karjuntaa.
      "Mitä te... täällä teette? Ulos... heti.. paikalla." Rosie sanoo vihaisena.

    • Lethal murahtaa. "Tai mitä? Tässä on kaksi vaihtoehtoa. Joko sinä kerrot, missä Kurpizza on tai minä tapan sinut erittäin kivuliaalla tavalla ja etsin hänet itse", Lethal sanoo ja ottaa nylkemisveitsensä vyöltään.

      • "Kurpizza on torilla." Rosie kaivaa taikasauvansa taskustaan ja osoittaa sillä Lethalin lanteita. "Tai mitä? Mitäjos aiheuttaisin kivuliaita paiseita, ettei kouraan kiskominen onnistu puoleen vuoteen? Vai otatko mieluummin lyhennyksen?"


    • (Eli Kurpizza itse on vielä onnellisen tietämätön koko Lethalista?)

      "En ole kuullutkaan, että täälläpäin liikkuisi demoneita. Onneksi en törmännyt metsässä mihinkään muuhun kuin jäniksiin," sanon Emilylle. En tiedä, oliko hänen tarkoitus kertoa minulle, että hänen muistiaan on peukaloitu, mutta uskon voivani auttaa.
      "Sedälläni on muistinmenetykseen auttavia rohtoja. Hänen kauppansa on aivan tässä lähellä, voisin viedä sinut sinne," sanon, ja kadun heti ehdotustani, kun muistan, kuinka paljon setäni vihaakaan minua.

      • (Aivan niin.)

        "Voisiko hän auttaa?" kysyn kiinnostuneena. Minulle tulee syyllinen olo siitä, etten kertonut miehelle oikeaa nimeäni. "Minulla on kyllä rahaa."


      • kurpizza kirjoitti:

        (Aivan niin.)

        "Voisiko hän auttaa?" kysyn kiinnostuneena. Minulle tulee syyllinen olo siitä, etten kertonut miehelle oikeaa nimeäni. "Minulla on kyllä rahaa."

        "Uskon, että häneltä löytyy jokin rohto, jonka avulla saat takaisin edes osan muististasi," sanon.
        "Setäni on nimittäin kaupungin etevin hortonomi. Hänen kauppansa on vain parin korttelin päässä täältä."


      • icepicked kirjoitti:

        "Uskon, että häneltä löytyy jokin rohto, jonka avulla saat takaisin edes osan muististasi," sanon.
        "Setäni on nimittäin kaupungin etevin hortonomi. Hänen kauppansa on vain parin korttelin päässä täältä."

        "Voitko viedä minut sinne?... Ja minulla olisi tunnustettavaa. Nykyään minut tunnetaan enemmänkin nimellä Kurpizza. Jeanieksikin vielä jotkut kutsuvat. Mutta en halua, että kukaan tunnistaa minua. Siksi tämä kolmas nimi. " No niin. Nyt se on siis tunnustettu. Miksi valehteleminen tuottaa minulle enemmän omatunnontuskia kuin varastelu?


      • kurpizza kirjoitti:

        "Voitko viedä minut sinne?... Ja minulla olisi tunnustettavaa. Nykyään minut tunnetaan enemmänkin nimellä Kurpizza. Jeanieksikin vielä jotkut kutsuvat. Mutta en halua, että kukaan tunnistaa minua. Siksi tämä kolmas nimi. " No niin. Nyt se on siis tunnustettu. Miksi valehteleminen tuottaa minulle enemmän omatunnontuskia kuin varastelu?

        Itsekin jos minkälaisia vihamiehiä pakoilleena ymmärrän hyvin, miksei uusi tuttavuuteni paljastanut heti oikeaa nimeään.
        "Tottakai voin viedä sinut sinne. Pääsemme perille suunnilleen kymmenessä minuutissa," sanon, ja alan kävellä kauppaa kohti miettien samalla, miten saan setäni suostuteltua edes päästämään minut sisälle kauppaansa.


      • kurpizza_
        icepicked kirjoitti:

        Itsekin jos minkälaisia vihamiehiä pakoilleena ymmärrän hyvin, miksei uusi tuttavuuteni paljastanut heti oikeaa nimeään.
        "Tottakai voin viedä sinut sinne. Pääsemme perille suunnilleen kymmenessä minuutissa," sanon, ja alan kävellä kauppaa kohti miettien samalla, miten saan setäni suostuteltua edes päästämään minut sisälle kauppaansa.

        Lähden epävarmana kävelemään Jasin perään. Aina kun joku tutumman oloinen kävelee vastaan, riiputan päätäni. Sehän vielä puuttuisikin, jos jäisin tässä vaiheessa kiinni. Toivottavasti rohto auttaa. Haluaisin muistaa, miksi en voi poistua kylästä.


    • Rugaru

      Lähetän lonkeroitani pitkin metsää ja yritän aistia sopivaa kehoa. Lonkeroni ovat ehtineet jo monen päivän kävelymatkan päähän kun löydän pienehkön vampyyrilinnan. Sieltä pitäisi löytyä täydellinen keho johon voin sitoutua.
      Vedän lonkerot takaisin. "Me jatkamme matkaa deathstroke." Sanon ja menen yhden sotilaan sisään. "Näytän suunnan vampyyrilinnaan mielessäsi. Nyt... ylös."

      • deathstroke

        "Selvä." Nousen taas ilmaan ja lennän herrani opastamana kohti linnaa. Siihen tuskin menee kauaakaan, sillä lennämme äärimmäisen kovalla vauhdilla.
        (Meen nyt koisii ja sit tähä asti en oo jaksanu laittaa isompaa viestii ku vaa myötäillä, ni hoidetaa se kehohomma nopee ni alan pelaa aktiivisemmi)


    • (Lethal)

      Lethal virnistää. "Kyllähän minä nyt lähden. Eihän minulla täällä enää mitään tehtävää ole. Sitäpaitsi. Jos teet minuun taikojasi, niin leikkaan kummatkin kätesi irti ja syötän ne sinulle", Lethal sanoo ja lähtee etsimään Kurpizzaa torilta.

      • Mies oli ollut tosissaan. Rosie ei. Hän oli lapsesta asti bluffannut aina tilaisuuden tullen. Se oli aiheuttanut muutamia ongelmia.
        Rosien selän takaa kuuluu rykäisy. Hän pyörähtää ympäri.
        "Kuka se oli?"nainen kysyy.
        "En minä tiedä." Rosie vastaa. "Sanoi nimekseen Lethal."
        "Miksi hän etsii Kurpizzaa?"
        "En minä tiedä."
        "Miksi hän etsi Kupizzaa täältä?" ääni oli jo aika vihainen.
        "En minä tiedä." Rosie mutisee naama punaisena.
        "Selvä." nainen mutisee hiljaa. "Kerro Miriamille, että olen tullut kotiin." Sen jälkeen hän lähtee. Rosie irvistää.


    • deathstroke

      (Hoidetaa tää viel tänää)
      Saavumme vampyyrilinnan ylle ja laskeudun sotilaiden kanssa sen eteen. Vampyyrit katsovat yllättyneinä ja osa sähisee hampaat tanassa. Raotan hieman miekkaa tupestani. "Käskynne?" Kysyn herraltani.

      • Rugaru

        (Juuh)
        "Kootkaa kaikki. Haluan valita kehon." Sanon ja eliittisotilaat vetävät aseensa esiin. Linnan portti aukeaa ja mustaan smokkiin ja verenpunaiseen viittaan pukeutunut mies, ilmeisesti, päävampyyri kävelee ulos. "Poistukaa! Teillä ei ole oikeutta tulla vampyyrien maille." Hän kuuluttaa. Vampyyrillä on lyhyt vitivalkoinen tukka, punaiset silmät ja laihat, totiset kasvot. "Itse asiassa deathstroke, löysin sen juuri." Sanon ja irrottaudun sotilaasta. "Pitele muita vampyyrejä. En halua että ne käyvät uuden kehoni kimppuun."


      • Rugaru kirjoitti:

        (Juuh)
        "Kootkaa kaikki. Haluan valita kehon." Sanon ja eliittisotilaat vetävät aseensa esiin. Linnan portti aukeaa ja mustaan smokkiin ja verenpunaiseen viittaan pukeutunut mies, ilmeisesti, päävampyyri kävelee ulos. "Poistukaa! Teillä ei ole oikeutta tulla vampyyrien maille." Hän kuuluttaa. Vampyyrillä on lyhyt vitivalkoinen tukka, punaiset silmät ja laihat, totiset kasvot. "Itse asiassa deathstroke, löysin sen juuri." Sanon ja irrottaudun sotilaasta. "Pitele muita vampyyrejä. En halua että ne käyvät uuden kehoni kimppuun."

        (Tuli juuri mieleen, että miten tuo vampyyrikeho muuttaa tilannetta? Tietääkseni vampyyrit eivät kestä auringonvaloa.)


      • deathstroke
        Rugaru kirjoitti:

        (Juuh)
        "Kootkaa kaikki. Haluan valita kehon." Sanon ja eliittisotilaat vetävät aseensa esiin. Linnan portti aukeaa ja mustaan smokkiin ja verenpunaiseen viittaan pukeutunut mies, ilmeisesti, päävampyyri kävelee ulos. "Poistukaa! Teillä ei ole oikeutta tulla vampyyrien maille." Hän kuuluttaa. Vampyyrillä on lyhyt vitivalkoinen tukka, punaiset silmät ja laihat, totiset kasvot. "Itse asiassa deathstroke, löysin sen juuri." Sanon ja irrottaudun sotilaasta. "Pitele muita vampyyrejä. En halua että ne käyvät uuden kehoni kimppuun."

        Otan miekan esiin ja komennan sotilaat riviin vampyyrien eteen. Muutama yrittää hypätä herrani ja päävampyyrin väliselle väylälle, mutta leikkaan ne miekallani.


      • Rugaru
        deathstroke kirjoitti:

        Otan miekan esiin ja komennan sotilaat riviin vampyyrien eteen. Muutama yrittää hypätä herrani ja päävampyyrin väliselle väylälle, mutta leikkaan ne miekallani.

        (Sitä mäki aluks, mut ainaha sitä voi käyttää haarniskaa.)
        Muodostan sata pientä veitsenterävää lonkeroa ja isken ne vampyyriin. Menen hänen sisäänsä ja nujerran mielen tuhoten sen. Vampyyri ei muuta ulkomuotoaan lainkaan ja pian kävelen uudella kehollani muiden vampyyrien eteen. "Tarjoan teille mahdollisuutta liittyä riveihini ja saada uskomattomia uusia pimeyden voimia. Pääsette vanhasta linnanrähjästänne ja voitte juoda tuoretta verta joka yö. Liittykää tai ripustamme sisuksenne linnan seinille." Sanon. Heillä ei ole liioin valinnanvaraa joten lähdemme nelinkertaistuneella joukolla takaisin työmaalle.
        "Deathstroke. Kaupunki valmistuu komennossani joten haluan sinun liittävän riveihimme lisää pimeyden olentoja. Etsi niitä ja eliminoi vihollisia salaa omalla aikataulullasi." Sanon deathstrokelle ja hän on vapaa tästä tehtävästä. "Kutsun sinut takaisin kun paljastamme maailmalle läsnäolomme ja aloitamme tuomiopäivän."


      • deathstroke
        Rugaru kirjoitti:

        (Sitä mäki aluks, mut ainaha sitä voi käyttää haarniskaa.)
        Muodostan sata pientä veitsenterävää lonkeroa ja isken ne vampyyriin. Menen hänen sisäänsä ja nujerran mielen tuhoten sen. Vampyyri ei muuta ulkomuotoaan lainkaan ja pian kävelen uudella kehollani muiden vampyyrien eteen. "Tarjoan teille mahdollisuutta liittyä riveihini ja saada uskomattomia uusia pimeyden voimia. Pääsette vanhasta linnanrähjästänne ja voitte juoda tuoretta verta joka yö. Liittykää tai ripustamme sisuksenne linnan seinille." Sanon. Heillä ei ole liioin valinnanvaraa joten lähdemme nelinkertaistuneella joukolla takaisin työmaalle.
        "Deathstroke. Kaupunki valmistuu komennossani joten haluan sinun liittävän riveihimme lisää pimeyden olentoja. Etsi niitä ja eliminoi vihollisia salaa omalla aikataulullasi." Sanon deathstrokelle ja hän on vapaa tästä tehtävästä. "Kutsun sinut takaisin kun paljastamme maailmalle läsnäolomme ja aloitamme tuomiopäivän."

        (Ja nyt taivas on avoinna)
        Eroan joukosta ja lähden kohti lähimpää ihmiskylää. Aion soluttautua joukkoon ja tehdä herrani vihollisten oloista vaikeampaa. Etsin sen enkelin ja pysyn tarpeeksi lähellä, kunnes herra aloittaa tuomiopäivän. Enkeli tuskin tunnistaa minua muodonmuutoksen jälkeen; lävistykset, arveta ja palojälki ovat poissa ja ihoni on harmaa. Lennän satojen metrien korkeudessa joten en voi luottaa muuhun kuin että onni potkaisee. Tai enkeli lentää minua päin.


    • Lethal huomaa Kurpizzan kävelemässä jonkun miehen perässä. Lethal päättää kuitenkin odottaa hetken seuraten, koska ei halua herättää enempää huomiota.

    • "(Tuli juuri mieleen, että miten tuo vampyyrikeho muuttaa tilannetta? Tietääkseni vampyyrit eivät kestä auringonvaloa.) "

      Sitten hänellä ainakin on keho.

    • Rugaru

      Lennän sotilaiden ja vampyyrien kanssa työmaalle. Linna on torneja ja kattoa vaille valmis. Kaupungista puolet on valmiina ja siinä on jo kymmeniä vartiotorneja, viisitoista sulattamoa ja viisi sisämuuria. Kaivoksiin on tehty hissit kaivosvaunujen lisäksi ja sotilaani ovat kasanneet kaivoksien pohjille tuhansia ruumiita. Ne ovat ilmeisesti ehtineet kerätä koko autiomaan tyhjäksi. Eliittisotilaat marssivat barrakkeihin ja minä annan vampyyreille pimeyden voimia. Ne pystyvät nyt taittamaan pimeyden ympärilleen ja muuttua näkymättömiksi. Sen lisäksi niiden fyysiset voimat ovat parantuneet ja ne osaavat luoda lonkeroita ja piikkejä pimeydestä. Komennan työläisiä valmistamaan linnaan omat huoneet vampyyreille ja niin ne menevät menojaan. Oman kehoni ikuinen liittäminen tähän ruumiiseen vaatinee rituaalin jonka voin toteuttaa myöhemmin kammiossa. Kunhan olen herättänyt kaikki kuolleet henkiin.

    • (Kukaan ei ole enää kylpylässä, sillä pienten kaupunkien kylpylöitä ei ole kannattava pitää auki aivan 24/7. Näin säästetään huomattavasti lämmityskustannuksissa.)

      Kävelen kylpylästä ulos. Nyt on jo yö ja myrskyinen sää, joten laitan hupun päähäni. Kävelen kaupungin upseerikerholle, jossa tiedustelen tilannettaraporttia. Mitään epätavallista ei olla huomattu ainakaan vielä. Kävelen uspeerikerholta ulos. "Mitäköhän nyt tekisin?" mietin katsoessani sateista kaupunkia.

      • deathstroke

        Lennän eteenpäin ja näen myrskypilviä edessäpäin. Ne saavat suojata lentoani, ajattelen ja syöksyn tuuleen ja sateeseen. Lennän eteenpäin ja erotan valoa metsän keskellä. Päätän laskeutua metsän reunaan ja näen laskeutuessani ihmiskylän. Menen puiden taakse suojaan ja haihdutan mustan haarniskani muodostaen siitä ruskean matkalaisen asun. Pääni peitän maskilla josta näkyvät vain silmät ja haihdutan siipeni pimeyteen. Astelen kuraisissa saappaissa kylään etsimään mahdollisia temppeliritareita.


      • deathstroke kirjoitti:

        Lennän eteenpäin ja näen myrskypilviä edessäpäin. Ne saavat suojata lentoani, ajattelen ja syöksyn tuuleen ja sateeseen. Lennän eteenpäin ja erotan valoa metsän keskellä. Päätän laskeutua metsän reunaan ja näen laskeutuessani ihmiskylän. Menen puiden taakse suojaan ja haihdutan mustan haarniskani muodostaen siitä ruskean matkalaisen asun. Pääni peitän maskilla josta näkyvät vain silmät ja haihdutan siipeni pimeyteen. Astelen kuraisissa saappaissa kylään etsimään mahdollisia temppeliritareita.

        (Jos tulet Temppeliritarien kylään, niin kohtaat asevoimien miehiä heti, sillä nykyään kaikki vähänkin suuremmat kaupungit ovat ympäröity kivimuurilla sekä pienemmät kaupungit ja kylät samanlaisella muurilla kuin rajamuuri. Lisäksi kylät eivät ole puhtaasti ihmiskyliä, sillä temppeliritarien mailla asuu ihmisten lisäksi kääpiöitä, haltioita ja pieniä määriä joitakin muita rotuja. Ihmisiä, haltioita ja kääpiöitä on suunnilleen saman verran, mutta joissakin kylissä tietty rotu on enemmistönä. Laittaisin kaikesta Temppeliherroihin liittyvästä esittelyn, mutta Michem voisi suuttua.)


      • deathstroke
        assassin kirjoitti:

        (Jos tulet Temppeliritarien kylään, niin kohtaat asevoimien miehiä heti, sillä nykyään kaikki vähänkin suuremmat kaupungit ovat ympäröity kivimuurilla sekä pienemmät kaupungit ja kylät samanlaisella muurilla kuin rajamuuri. Lisäksi kylät eivät ole puhtaasti ihmiskyliä, sillä temppeliritarien mailla asuu ihmisten lisäksi kääpiöitä, haltioita ja pieniä määriä joitakin muita rotuja. Ihmisiä, haltioita ja kääpiöitä on suunnilleen saman verran, mutta joissakin kylissä tietty rotu on enemmistönä. Laittaisin kaikesta Temppeliherroihin liittyvästä esittelyn, mutta Michem voisi suuttua.)

        (Oon samas kyläs ku sie. Ihmiskylän otan yleistykseksi ettei ole haltiakylä tai ihmissiilikylä. So please continue the game.)


      • deathstroke kirjoitti:

        (Oon samas kyläs ku sie. Ihmiskylän otan yleistykseksi ettei ole haltiakylä tai ihmissiilikylä. So please continue the game.)

        (ok, ok. Let's play.)

        Pelattuani pari erää korttia ja juotuani pari shottia viskiä kävelen upseerikerholta ulos. Kaupungissa on aika rauhallista. Välillä neljän sotilaan yövartiojoukkiot kävelevät lyhtyjensä kanssa ohi. Lähden itsekin kiertelemään kaupunkia sillä en jaksa lähteä lentämään pois tässä myrskyssä.


      • deathstroke
        assassin kirjoitti:

        (ok, ok. Let's play.)

        Pelattuani pari erää korttia ja juotuani pari shottia viskiä kävelen upseerikerholta ulos. Kaupungissa on aika rauhallista. Välillä neljän sotilaan yövartiojoukkiot kävelevät lyhtyjensä kanssa ohi. Lähden itsekin kiertelemään kaupunkia sillä en jaksa lähteä lentämään pois tässä myrskyssä.

        Kävelen eteenpäin ja meinaan huutaa riemusta ja raivosta, mutta hillitsen itseni. Enkeli kävelee sateessa ja piiloudun lähimmän talon seinän taakse. Vedän miekkani esiin, mutta laitan sen takaisin tuppeen. Se ei toimisi. Päätän hiipiä talon ympäri hänen taakseen.


      • deathstroke kirjoitti:

        Kävelen eteenpäin ja meinaan huutaa riemusta ja raivosta, mutta hillitsen itseni. Enkeli kävelee sateessa ja piiloudun lähimmän talon seinän taakse. Vedän miekkani esiin, mutta laitan sen takaisin tuppeen. Se ei toimisi. Päätän hiipiä talon ympäri hänen taakseen.

        (btw. En tajua, miten tunnistat minut huppupäisenä sateessa siivet viitalla peitettynä, mutta ei sillä sitten väliä.)

        Katson ympärilleni, sillä olin kuulevinani jotakin. Mitään ei kuitenkaan näy ja on aavemaisen näköistä ja hiljaista. Jatkan kävelyä eteen päin.


      • deathstroke
        assassin kirjoitti:

        (btw. En tajua, miten tunnistat minut huppupäisenä sateessa siivet viitalla peitettynä, mutta ei sillä sitten väliä.)

        Katson ympärilleni, sillä olin kuulevinani jotakin. Mitään ei kuitenkaan näy ja on aavemaisen näköistä ja hiljaista. Jatkan kävelyä eteen päin.

        (Pimeyden voimat? Voi aistii kaikkee pimeydes.)
        Hän ei näe minua ja hiivin hänen taakseen. Luon pimeydestä pienen veitsen ja pidän sen nyrkissä. Olen vain muutaman metrin päässä hänestä.


      • deathstroke
        deathstroke kirjoitti:

        (Pimeyden voimat? Voi aistii kaikkee pimeydes.)
        Hän ei näe minua ja hiivin hänen taakseen. Luon pimeydestä pienen veitsen ja pidän sen nyrkissä. Olen vain muutaman metrin päässä hänestä.

        Sitten saan idean ja tipautan veitsen pimeyteen johon se hajoaa. Taputan enkeliä selkään. "Anteeksi, mutta tiedättekö missä suunnassa sijaitsee lähin temppeliritarien värväyspaikka? Tahtoisin liittyä heihin." Valehtelen.


      • deathstroke kirjoitti:

        Sitten saan idean ja tipautan veitsen pimeyteen johon se hajoaa. Taputan enkeliä selkään. "Anteeksi, mutta tiedättekö missä suunnassa sijaitsee lähin temppeliritarien värväyspaikka? Tahtoisin liittyä heihin." Valehtelen.

        Hätkähdän tuntiessani taptuksen selässäni ja käännyn nopeasti valmiina vetämään aseet esiin. Takanani seisova mies etsii tosin vain värväyspaikkaa. "Tämän kokoisten kaupunkien värväyspaikat ovat suljettu öisin." Vastaan.


      • deathstroke
        assassin kirjoitti:

        Hätkähdän tuntiessani taptuksen selässäni ja käännyn nopeasti valmiina vetämään aseet esiin. Takanani seisova mies etsii tosin vain värväyspaikkaa. "Tämän kokoisten kaupunkien värväyspaikat ovat suljettu öisin." Vastaan.

        "Ai. Etsin heidän johtajaansa, jotta voisin kostaa." Sanon ja huokaisen. "Tiedätkö miltä tuntuu kun menettää lähimmäisen?"


      • deathstroke kirjoitti:

        "Ai. Etsin heidän johtajaansa, jotta voisin kostaa." Sanon ja huokaisen. "Tiedätkö miltä tuntuu kun menettää lähimmäisen?"

        "Kyllähän minä olen menettänyt useita sukulaisia ja lisää menetyksiä voi tulla milloin vain." Sanon. "Siis miksi haluat kostaa Suurmestarille?" Kysyn.


      • deathstroke
        assassin kirjoitti:

        "Kyllähän minä olen menettänyt useita sukulaisia ja lisää menetyksiä voi tulla milloin vain." Sanon. "Siis miksi haluat kostaa Suurmestarille?" Kysyn.

        "En aikonut kostaa suurmestarille vaan demonille." Sanon. Tämähän sujuu hyvin. "Minulla oli kaunis vaimo ja tytär. Elimme rauhassa metsässä, kunnes menin etsimään ruokaa. Palasin kun tyttöni kiljui kotona. Olin liian hidas ja kun olin palannut..." väännän tekokyyneliä. "He seisoivat kyllä edelleen siellä, mutteivät olleet oikeasti enää. Tapoin heidät sitten itse ja näin kuinka demoni hyökkäsi erääseen ihmissiilien kylään. Kukistitte sen enkä päässyt ikinä itse tappamaan sitä mikä vei elämäni." Niiskautan ja suoristan selkäni. "Joten nyt haluan liittyä ritareihin voidakseni kostaa kaikille pahantekijöille. Tyttäreni ja vaimoni puolesta."


      • deathstroke kirjoitti:

        "En aikonut kostaa suurmestarille vaan demonille." Sanon. Tämähän sujuu hyvin. "Minulla oli kaunis vaimo ja tytär. Elimme rauhassa metsässä, kunnes menin etsimään ruokaa. Palasin kun tyttöni kiljui kotona. Olin liian hidas ja kun olin palannut..." väännän tekokyyneliä. "He seisoivat kyllä edelleen siellä, mutteivät olleet oikeasti enää. Tapoin heidät sitten itse ja näin kuinka demoni hyökkäsi erääseen ihmissiilien kylään. Kukistitte sen enkä päässyt ikinä itse tappamaan sitä mikä vei elämäni." Niiskautan ja suoristan selkäni. "Joten nyt haluan liittyä ritareihin voidakseni kostaa kaikille pahantekijöille. Tyttäreni ja vaimoni puolesta."

        "Näytät kyllä siltä, että pääsisit ritarikuntaan. Hyväkuntoinen sopivan ikäinen mies, jolla on syy taistella. Riittääkö kuitenkin uskosi Jumalaan? Jos riittää, niin voisin saada sinut ritarikuntaan vielä tänä yönä. Suljettu värväyspaikka ei minua estä." Sanon.


      • deathstroke
        assassin kirjoitti:

        "Näytät kyllä siltä, että pääsisit ritarikuntaan. Hyväkuntoinen sopivan ikäinen mies, jolla on syy taistella. Riittääkö kuitenkin uskosi Jumalaan? Jos riittää, niin voisin saada sinut ritarikuntaan vielä tänä yönä. Suljettu värväyspaikka ei minua estä." Sanon.

        "Miten se ei sinua estä? Kuka olet?" Esitän tivaamani. "Mutta uskon kyllä jumalaan sieluni pohjasta." Toivottavasti herrani ei suutu kun näin valehtelen mutta se on välttämätöntä tässä tilanteessa. Ja sielunihan on jo mennyttä.


      • deathstroke kirjoitti:

        "Miten se ei sinua estä? Kuka olet?" Esitän tivaamani. "Mutta uskon kyllä jumalaan sieluni pohjasta." Toivottavasti herrani ei suutu kun näin valehtelen mutta se on välttämätöntä tässä tilanteessa. Ja sielunihan on jo mennyttä.

        Riisun huppuni ja kättelen miestä. "Tiberius de Auditore. Kardinaali, Sotilaskomentaja ja aatelismies. Suurmestari Michem de Auditoren isoveli." sanon.


      • deathstroke
        assassin kirjoitti:

        Riisun huppuni ja kättelen miestä. "Tiberius de Auditore. Kardinaali, Sotilaskomentaja ja aatelismies. Suurmestari Michem de Auditoren isoveli." sanon.

        Hän antaa kaikki yleistiedot itsestään hopealautasella ja kättelen takaisin. "Hyvä tavata de Auditore. Kiitän avustanne ja olen teille palveluksen velkaa tämän jälkeen." Sanon ja kumarran. "Haluan ryhtyä temppeliritariksi johdollanne."
        (Nyt pidän yön taukoa koska sleep.)


      • deathstroke kirjoitti:

        Hän antaa kaikki yleistiedot itsestään hopealautasella ja kättelen takaisin. "Hyvä tavata de Auditore. Kiitän avustanne ja olen teille palveluksen velkaa tämän jälkeen." Sanon ja kumarran. "Haluan ryhtyä temppeliritariksi johdollanne."
        (Nyt pidän yön taukoa koska sleep.)

        Vedän hupun takaisin päähäni, sillä myrsky ei ole lakannut vieläkään. Nyökkään.
        "Seuraa minua." Sanon ja lähden kävelemään.


      • deathstroke
        assassin kirjoitti:

        Vedän hupun takaisin päähäni, sillä myrsky ei ole lakannut vieläkään. Nyökkään.
        "Seuraa minua." Sanon ja lähden kävelemään.

        Lähden seuraamaan Tiberiusta. Hienoa. Pitäisi varmaan keksiä valenimi jotta saavuttaisin lisää luottamusta. "Olen muuten William, William Nicholson." Keksin paskan nimen mutta saa kelvata joksikin aikaa.


      • deathstroke kirjoitti:

        Lähden seuraamaan Tiberiusta. Hienoa. Pitäisi varmaan keksiä valenimi jotta saavuttaisin lisää luottamusta. "Olen muuten William, William Nicholson." Keksin paskan nimen mutta saa kelvata joksikin aikaa.

        " Hauska tavata, herra Nicholson. Me menemme kirkkoon, jossa suoritamme liittymistä edeltäviä rituaaleja. Rituaalit puhdistavat sielusi ja kehosi synneistä ja pimeydestä. Sinun on oltava puhdas kaikesta pahasta, jotta voit kantaa valkoista viittaa ylpeydellä." Sanon ja jatkan kävelyä kirkkoa kohti.


      • deathstroke
        assassin kirjoitti:

        " Hauska tavata, herra Nicholson. Me menemme kirkkoon, jossa suoritamme liittymistä edeltäviä rituaaleja. Rituaalit puhdistavat sielusi ja kehosi synneistä ja pimeydestä. Sinun on oltava puhdas kaikesta pahasta, jotta voit kantaa valkoista viittaa ylpeydellä." Sanon ja jatkan kävelyä kirkkoa kohti.

        Hehheh, naureskelen mielessäni. Herrani voimat voin hävittää ja hankkia takaisin, mutta uskollisuuttani enkeli ei vie. Saastaiset temppeliritarit. "Tottakai. Ymmärrän hyvin." Sanon, mutten tottavie ajattele niin. Mikään ei muutu meidän välillämme enkeli.


      • deathstroke kirjoitti:

        Hehheh, naureskelen mielessäni. Herrani voimat voin hävittää ja hankkia takaisin, mutta uskollisuuttani enkeli ei vie. Saastaiset temppeliritarit. "Tottakai. Ymmärrän hyvin." Sanon, mutten tottavie ajattele niin. Mikään ei muutu meidän välillämme enkeli.

        Avaan kirkon ovet. Kirkko on keskisuuri ja kivistä rakennettu. Sisällä on suora reitti alttarille, jota valaisevat kynttilä. Ympärillä on puisia penkkirivejä.
        "Tule. Muutaman rituaalin jälkeen kirjaan sinut koulutukseen, jonka jälkeen sinut lähetetään jonnekkin päin maata. Mihin aselajiin haluat? Ilmavoimiin, maavoimiin vai merivoimiin?" Sanon ja kävelen alttarille päin.


      • deathstroke
        assassin kirjoitti:

        Avaan kirkon ovet. Kirkko on keskisuuri ja kivistä rakennettu. Sisällä on suora reitti alttarille, jota valaisevat kynttilä. Ympärillä on puisia penkkirivejä.
        "Tule. Muutaman rituaalin jälkeen kirjaan sinut koulutukseen, jonka jälkeen sinut lähetetään jonnekkin päin maata. Mihin aselajiin haluat? Ilmavoimiin, maavoimiin vai merivoimiin?" Sanon ja kävelen alttarille päin.

        Astumme kirkkoon ja mietin. Olen aika hyvä lentäjä, mutten voi käyttää varjosiipiäni etten paljastu. "Maavoimiin jos sopii. Minulla on jo hieman koulutusta miekan käytöstä ja tappelusta." Hymyilen. Saat vielä nähdä kuinka hyvin käyttelen sitä, ajattelen.


      • deathstroke kirjoitti:

        Astumme kirkkoon ja mietin. Olen aika hyvä lentäjä, mutten voi käyttää varjosiipiäni etten paljastu. "Maavoimiin jos sopii. Minulla on jo hieman koulutusta miekan käytöstä ja tappelusta." Hymyilen. Saat vielä nähdä kuinka hyvin käyttelen sitä, ajattelen.

        "Siis maavoimiin..." mutisen ja mietin maavoimien Legioonia. Saavun alttarille. "Sijoitamme sinut Viidennen Legioonan jalkaväkeen. Viides Legioona on tällä hetkellä reservinä rannikolla ja vastaa erään rannikkoalueen puolustuksesta." Sanon ja vedän valkoisen kaavun vaatteideni päälle. "Aloitammeko rituaalit?" Kysyn.


      • deathstroke
        assassin kirjoitti:

        "Siis maavoimiin..." mutisen ja mietin maavoimien Legioonia. Saavun alttarille. "Sijoitamme sinut Viidennen Legioonan jalkaväkeen. Viides Legioona on tällä hetkellä reservinä rannikolla ja vastaa erään rannikkoalueen puolustuksesta." Sanon ja vedän valkoisen kaavun vaatteideni päälle. "Aloitammeko rituaalit?" Kysyn.

        "Rannalle vai." Ajattelen pettyneenä. Pitää päästä lähemmäksi häntä. Tämä vaatii kärsivällisyyttä eikä hätäisiä johtopäätöksiä. "Kyllä. Aloitetaan." Sanon. Minulla ei ole hajuakaan temppeliritarien rituaaleista.


      • deathstroke kirjoitti:

        "Rannalle vai." Ajattelen pettyneenä. Pitää päästä lähemmäksi häntä. Tämä vaatii kärsivällisyyttä eikä hätäisiä johtopäätöksiä. "Kyllä. Aloitetaan." Sanon. Minulla ei ole hajuakaan temppeliritarien rituaaleista.

        (Pyhät rituaalit eivät taida olla pimeyden olennolle erityisen mukavia...)

        Nostan pöydälle kaikki tarvikkeet krusifikseista pyhään veteen ja ehtoollisviinistä ehtoollisleipään. "Aloitetaan ehtoollisella." Sanon ja aloitan ehtoollisen suorittamisen. Ehtoollisen aikana puhun jotakin latinaksi. Suoritettuani ehtoollisen mietin seuraavaa rituaalia.
        Aistin miehessä jotakin pimeää, joten tähän tarvitaan jotakin tehokasta. Selaan vyölläni roikkuvaa kirjaa,kunnes löydän oikean sivun. Piirän pyhällä vedellä miehen otsaan ristin ja luen latinaksi taikasanoja, joiden olisi tarkoitus karkoittaa pimeys miehen kehosta ja sielusta. Oikeassa kädessä pidän metallista krusifiksia ja vasemmassa kädessä kirjaa.


      • deathstroke
        assassin kirjoitti:

        (Pyhät rituaalit eivät taida olla pimeyden olennolle erityisen mukavia...)

        Nostan pöydälle kaikki tarvikkeet krusifikseista pyhään veteen ja ehtoollisviinistä ehtoollisleipään. "Aloitetaan ehtoollisella." Sanon ja aloitan ehtoollisen suorittamisen. Ehtoollisen aikana puhun jotakin latinaksi. Suoritettuani ehtoollisen mietin seuraavaa rituaalia.
        Aistin miehessä jotakin pimeää, joten tähän tarvitaan jotakin tehokasta. Selaan vyölläni roikkuvaa kirjaa,kunnes löydän oikean sivun. Piirän pyhällä vedellä miehen otsaan ristin ja luen latinaksi taikasanoja, joiden olisi tarkoitus karkoittaa pimeys miehen kehosta ja sielusta. Oikeassa kädessä pidän metallista krusifiksia ja vasemmassa kädessä kirjaa.

        Hän suorittaa ehtoollisen ja piirtää sitten otsaani vedellä ristin. Se polttaa mutta puren hammasta yhteen kun hän manaa jotain. Sitten laskeudun polvilleni ja karjun kivusta. Tunnen pimeyden palavan sisältäni pois ja yritän estää itseäni karkaamasta enkelin kurkkuun kiinni. Kaadun maahan ja tunnen palavani elävältä. "Saatana!" Huudan ja katson jalkojani. Ne hajoavat palasiksi ja kuolevat pois. Ei. En uskonut rituaalin tuhoavan niitä. Äkkiä. Pitää keksiä jotain. "Rituaalisi meni pieleen! Saat korvata ne." Huudan enkelille syyttävästi.


      • deathstroke kirjoitti:

        Hän suorittaa ehtoollisen ja piirtää sitten otsaani vedellä ristin. Se polttaa mutta puren hammasta yhteen kun hän manaa jotain. Sitten laskeudun polvilleni ja karjun kivusta. Tunnen pimeyden palavan sisältäni pois ja yritän estää itseäni karkaamasta enkelin kurkkuun kiinni. Kaadun maahan ja tunnen palavani elävältä. "Saatana!" Huudan ja katson jalkojani. Ne hajoavat palasiksi ja kuolevat pois. Ei. En uskonut rituaalin tuhoavan niitä. Äkkiä. Pitää keksiä jotain. "Rituaalisi meni pieleen! Saat korvata ne." Huudan enkelille syyttävästi.

        Mieheltä katoaa jalat?! Ne vain katoavat! Hän on kuitenkin vielä elossa eikä edes näytä kuolevan. "mitäh...hä...?" änkytän ja alan taas hermostuneesti selata kirjaani. "Tähän tarvitaan puhdasta valoa..." mutisen. onkohan ulkona täysikuu? Ei ole. Nyt pitää keksiä jotakin. Tietysti vanha kunnon nukutusloitsu ensin.
        "Sanctum anesthesia." Lausun nukutusloitsun. "Mene nukkumaan..." mutisen ja suljen kirjani. Nyt pitäisi saada miehelle uudet jalat.


      • assassin kirjoitti:

        Mieheltä katoaa jalat?! Ne vain katoavat! Hän on kuitenkin vielä elossa eikä edes näytä kuolevan. "mitäh...hä...?" änkytän ja alan taas hermostuneesti selata kirjaani. "Tähän tarvitaan puhdasta valoa..." mutisen. onkohan ulkona täysikuu? Ei ole. Nyt pitää keksiä jotakin. Tietysti vanha kunnon nukutusloitsu ensin.
        "Sanctum anesthesia." Lausun nukutusloitsun. "Mene nukkumaan..." mutisen ja suljen kirjani. Nyt pitäisi saada miehelle uudet jalat.

        ""Mene nukkumaan..." mutisen ja suljen kirjani. Nyt pitäisi saada miehelle uudet jalat."

        Just go to sleep. XDDDDDDDD


      • deathstroke
        assassin kirjoitti:

        Mieheltä katoaa jalat?! Ne vain katoavat! Hän on kuitenkin vielä elossa eikä edes näytä kuolevan. "mitäh...hä...?" änkytän ja alan taas hermostuneesti selata kirjaani. "Tähän tarvitaan puhdasta valoa..." mutisen. onkohan ulkona täysikuu? Ei ole. Nyt pitää keksiä jotakin. Tietysti vanha kunnon nukutusloitsu ensin.
        "Sanctum anesthesia." Lausun nukutusloitsun. "Mene nukkumaan..." mutisen ja suljen kirjani. Nyt pitäisi saada miehelle uudet jalat.

        Hän nukuttaa minut jollain loitsulla mutten usko hänen tietävän taustaani. Annan itseni nukahtaa, sillä mieleni on turvassa pimeässä yössä.
        (Jos keksit vaa jotku jalat nii autohittaa ne paikalleen)


      • deathstroke kirjoitti:

        Hän nukuttaa minut jollain loitsulla mutten usko hänen tietävän taustaani. Annan itseni nukahtaa, sillä mieleni on turvassa pimeässä yössä.
        (Jos keksit vaa jotku jalat nii autohittaa ne paikalleen)

        (uudet jalat tarvitaan mahdollisimman nopeasti, jotta Deathstroke pääsisi jatkamaan. Onko kenelläkään ideoita?)

        Ei kestä montaa kymmentä minuuttia, kunnes kirkko kuhisee parantajia sun muita lääkäreitä. "Siis minä puhdistin häntä pimeydestä, jota hänen sielunsa tuntui olevan täynnä ja sitten häneltä lähti jalat! Mistä saisi uudet jalat?" Sanon lääkäreille.
        "No mistä sinä luulet meidän hankkivat uudet jalat keskellä yötä?!" lääkäri kysyy.
        "No en minä tiedä! Tehän niitä lääkäreitä olette! Teidän homma on parantaa hänet." Huudahdan lääkäreille. "No missä ne jalat ovat?" Lääkäri kysyy. "Ne vain katosivat kuin savuna ilmaan! Sehän tässä ihmeellisintä on." Vastaan.

        Kävelen kirkonmiehistä koostuvan joukon luokse. "No? Saitteko selville syytä jalkojen katoamiseen?" Kysyn joukkiolta. "Tämä loitsu ei vain voi mennä pieleen niin, että jalat lähtisivät alta. Tuossa miehessä on siis jotakin poikkeavaa." Eräs pappi vastaa. "No jatkakaa asian selvittämistä ja ilmoittakaa, jos löydätte jotakin"
        sanon. Vedän hupun päähäni ja kävelen kirkon ulkopuolelle miettimään tilannetta. En ole koskaan kohdannut vastaavaa.


    • Saapuessamme kaupalle tunnen itseni yllättäen levottomaksi. Aivan kuin joku seuraisi meitä.

      (Usko, että haluat seurata minua kauppaan, mutta voit halutessasi juosta karkuun tai jäädä ulkopuolelle tmv. Anteeksi pieni autohittaus.)
      Astumme sisään kauppaan, ja minun onnekseni tiskin takana seisoo setäni sijasta kauppa-apulaisena toimiva vanha nainen.
      "Päivää, haluaisin ostaa teiltä yrttejä muistinmenetykseen," sanon naiselle.
      "Ai sinä. Noh, voin tämän kerran antaa sinun olla täällä. En kerro sedällesi," nainen sanoo yrmeästi, ja lähtee hakemaan yrttejä hyllystä.

      • kurpizza_

        (Juu kiitos.)

        Kaivan kolikkopussin taskustani. Minulla on n. 40 kolikkoa. Toivon hartaasti että ne riittävät.
        "Etkö oikein tule setäsi kanssa toimeen?" mutisen hiljaa, jottei nainen kuulisi.


      • kurpizza_ kirjoitti:

        (Juu kiitos.)

        Kaivan kolikkopussin taskustani. Minulla on n. 40 kolikkoa. Toivon hartaasti että ne riittävät.
        "Etkö oikein tule setäsi kanssa toimeen?" mutisen hiljaa, jottei nainen kuulisi.

        "En. Hän vihasi isääni, siis veljeään, sillä he olivat molemmat rakastuneet äitiini," selitän. Samassa nainen palaa takaisin mukanaan pussillinen kuivattuja yrttejä, ja kertoo niiden hinnaksi kaksikymmentäviisi kolikkoa.


      • kurpizza_
        icepicked kirjoitti:

        "En. Hän vihasi isääni, siis veljeään, sillä he olivat molemmat rakastuneet äitiini," selitän. Samassa nainen palaa takaisin mukanaan pussillinen kuivattuja yrttejä, ja kertoo niiden hinnaksi kaksikymmentäviisi kolikkoa.

        Kamppailen hetken ajan kolikkopussin kanssa, kunnes saan tarpeeksi rahaa tiskille.
        "Miten näitä käytetään?" kysyn ottaessani pussia käteeni.


      • kurpizza_ kirjoitti:

        Kamppailen hetken ajan kolikkopussin kanssa, kunnes saan tarpeeksi rahaa tiskille.
        "Miten näitä käytetään?" kysyn ottaessani pussia käteeni.

        "Keitä siitä teetä 90-asteisessa vedessä, hauduta 3 minuuttia," nainen vastaa yhä yrmeästi ja kääntää sitten meille selkänsä.

        "Parasta lähteä ennen kuin setäni ilmaantuu paikalle," totean ja kävelen ovelle.


      • icepicked kirjoitti:

        "Keitä siitä teetä 90-asteisessa vedessä, hauduta 3 minuuttia," nainen vastaa yhä yrmeästi ja kääntää sitten meille selkänsä.

        "Parasta lähteä ennen kuin setäni ilmaantuu paikalle," totean ja kävelen ovelle.

        "Juu. Tiedä vaikka hänkin olisi yhtä säteilevällä tuulella... Kiitoksia avusta." selitän, kun kävelen miehen perässä ulos. Mitähän kaikkea epähauskaa minun muististani löytyy? Entä jos se on pyyhitty hyvästä syystä? Suutani kuivaa ja puristan pussia entistä lujempaa. Katsoessani taakse kaupalle, olen iloinen ettei minun tarvitse tavata sukulaisiani.


    • (Lethal. Siirryn käyttämään ensimmäistä persoonaa.)

      Hmm... Jossain vaiheessa täytyy iskeä, mutta milloin? En halua aiheuttaa ihmeellistä hämminkiä. Toinen vaihtoehto olisi jokin syrjäisempi paikka, mutta tyttö ei ilmeisesti aio mennä sellaiselle... Ainoa paikka, jonne hän saattaisi mennä ja joka on edes vähän poissa näkyviltä on se aiempi talo, mutten halua noituuksia päälleni. Mutta ehkäpä... Kävelen ihan Kurpizzan taakse ja sanon: Hei Kurpizza. Siitä onkin jonkin aikaa. Olet näköjään värjännyt hiuksesi, mutta onneksi tunnistin sinut silti." Toivottavasti hän ei muista kaikkia tuntemiaan henkilöitä niin hyvin, että tietäisi, etten ole yksi heistä.

      • kurpizza_

        Hätkähdän, kun joku hämärästi tutunnäköinen mies puhuu minulle. Eikö hän käynyt Rosien talossa? Vai muistanko väärin?
        "Ööh..."sanon järkevän kuuloisesti. Puristan yrttipussia nyrkissäni.


    • "Etkö sinä muka muista minua? Olen ystäväsi. Charles. Etkö muista?", sanon. Tämähän menee hyvin. Toivottavasti hän ei tajua huijausta.

      • "Ei minulla ole poikaystäviä." töksäytän. Tajuan virheeni ja punastun. "Siis miespuolisia kavereita. Ei siis ollut. Muistaakseni."
        Jospa hän onkin kaverini? Muistianihan on pyyhitty.... Epäilen ja kalpenen.


    • "Etkö ihan oikeasti muista minua?" kysyn tahallani epätoivoisella ja pettyneellä äänellä.

      • Kauhistun. En kai minä kaveriani ole voinut unohtaa. Sitten keksin.
        "Kerta olit ystäväni, tiedät varmaankin missä veljeni on töissä?"


    • Voi hitto. Tätä en ollut odottanut. "Et ole tainnut juurikaan puhua minulle veljestäsi... Tai ehkä en ole vaan kuunnellut. Sinähän tiedät tai siis et tiedä, mutta minulla on tapana olla joskus hieman poissaoleva", sanon ja väännän väkisin hymyn naamalleni.

      • "Minä kyllä puhuin veljestäni tosi paljon. Olet ollut "poissaoleva" aika pitkän aikaa. Eikä veljenikään mikään hijainen ollut... Olisit varmasti törmännyt häneen." ääneni vaimeneen ja tuijotan miehen takana näkyviä taloja.


    • Hymähdän tyytymättömänä. "Ei tule mieleen..." sanon. Jos hän ei pian lopeta kyselemistä, niin lopetan tämän typerän leikin ja paloittelen hänet.

      • kurpizza_

        "Ei se mitään." totean. Olen aivan liian vainoharhainen. "Olen hiukkasen kipeä ja epäluuloinen, anteeksi. Minulla alkaa olla kiire. Lupasin auttaa Rosieta... Kuule, jos tapaisimme vaikka koululla? Ihan vanhojen aikojen muistoksi. Illemmalla?" jään tuijottamaan aidalle laskeutunutta lintua. Se on korppi. Korppi. Korppi. Miksi se kuulostaa tutulta? Korppi, korppi, korppi...

        Kalpenen ja tuijotan lintua.
        "Hyvä, tapaamme siis silloin." sanon kuuntelematta miehen vastausta. Minun on pakko saada muistini takaisin. "Minun täytyy tosiaan mennä.Nähdään silloin." Sysään loput rahaniJasille.
        "Kiitoksia avusta. Näillä voit ostaa itsellesi lisää rääpälöitä. Nähdään."
        Pinkaisen juoksuun ja vilkutan vielä kummallekin miehelle.


    • Sitten pitää vielä selvittää, missä on koulu... Toivottavasti tuo tyttö ei mennyt sen toisen tytön luokse, koska silloin hän saattaisi kuulla "vierailustani"... Pitää toivoa parasta.

    • kurpizza_

      Ostamani yrtit haisevat pahalle. Nielaisen irvistäen mokoman litkun. Minulle tulee hiukkasen kuumeinen olo.
      "Auttaako?" Rosie kysyy huolestuneena. Kohautan olkapäitäni. Päähäni sattuu ja oloni on jotain krapula x5. Lysähdän lattialle ja hieron ohimoitani.

    • Rugaru

      Katselen kauniin kaupunkini valmistumista linnan hupulta. Se on suippo ja ylettyy vuoren korkeudelle tuhansiin metreihin. Olen herättänyt kaikki raadot ja nyt tuhansittain sotilaita marssii pitkin kaupungin katuja mustissa rautahaarniskoissaan. Olen komentanut työläisiä etsimään metsästä hautuumaita ja tuomaan niiden ruumiita tänne herätettäväksi. Kaupunki kasvaa koko ajan uusien kaivosten ja sulattamoiden syntyessä. Vampyyrit etsivät uusia kyliä ja vallassani on metsästä jo kymmenen vampyyrilinnaa joiden asukkaista olen tehnyt uuden kaksisataapäisen eliittijoukkoni. Vialliset ruumiit kiertelevät kaivoksia koiriksi tai hämähäkeiksi muutettuina etsien kaikkea elävää. Kävelen linnan syvyyksissä sijaitsevaan kammiooni ja käsken työläisiä tuomaan sinne kivipaaden.
      "Aika tehdä tästä kehosta lopullisesti minun." Sanon ja kaksi vampyyriä ilmestyy pimeydestä. "Pidelkää kehoani." Sanon ja irrotan itseni päävampyyristä. Kaksi muuta ottavat hänen käsistään kiinni eikä hän voi liikkua. "Missäh minä olen?" Päävampyyri huohottaa. "Meillä on sama veri." Sanon ja vampyyrit heittävät päävampyyrin paadelle. Taitan veitsen pimeydestä ja viillän sillä päävampyyrin ranteen auki ja oman varjokäteni ranteen myös. Vereni vuotaa vampyyriin ja hän huutaa. "Meillä on sama liha." Sanon ja leikkaan vampyyrin toisen käden poikki. Teen saman itselleni ja käteni yhdistyy vampyyrin kehon kanssa. Hänen suonensa pullistelevat mustina ja iho on harmaa. "Mutta mieli kuuluu minulle." Sanon ja kosketan sormellani vampyyrin otsaa. Hän ei enää huuda. Mieli kuolee. Varjoni imeytyy vampyyriin ja hetken kuluttua hätkähdän paadella. Vampyyrit päästävät irti ja noisen ylös. Entinen kehoni ulkonäkö on tallellaan eivätkä suonet pullistele mustina ja iho on valkoinen. Mutta tärkeintä on se, etten puhu enää "kehostani vaan...
      minusta.

    • Paikalle saapuu Temppeliherrain Ritarikunnan pääkirjastonhoitaja parikymmenpäisen Ritarisaattueen kanssa. Hän on tietysti löytänyt jonkinlaisia jalkaloitsuja kirjaston pimeimmistä nurkista. "Niin?Tiedätkö syyn hänen jalkojensa yllättävään katoamiseen kesken puhdistusrituaalin?" Kysyn.

      "Lyön vaikka vetoa, että hänen jalkansa eivät olleet oikeat. Ne olivat aivan varmasti muodostuneet pimeydestä, jolloin ne katosivat puhdistusrituaalin yhteydessä." Hän vastaa.
      "Vaikuttavaa. Sinuun voi sitten aina luottaa, kun tarvitsee tietoa." Sanon.
      "On ilo olla avuksi." hän vastaa kumartaen.

      "Löytyikö sopivia loitsuja?" Kysyn. "Löytyi useita erilaisia." hän sanoo ja ojentaa minulle paperinipun. "Kiitos. Menenkin lukemaan näitä heti paikalla. Tule sinäkin sisään." Sanon ja kävelen kirkkoon lukemaan papereita.

    • Onnistun kuulemaan sivukorvalla (kyllä, näin voi sanoa) osan uuden tuttavuuteni ja muukalaisen välisestä keskustelusta, ja päätän osua huomenna "sattumalta" koululle samaan aikaan heidän kanssaan. Jokin muukalaisessa epäilyttää minua, versinkin se, etten ole nähnyt häntä koskaan ennen, vaikka hänen pitäisi olla täkäläisiä.

    • (Upupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupup!)

      Ilalla/Seuraavana iltana (mikä aika nyt onkaan. Äsken me oltiin päivässä ja toiset yössä) Pääni on edelleen kipeä. Muistan tehneeni sopimuksen, etten saa poistua kylästä. Muuten kylän ihmiset ja talot roihahtavat palamaan. Muistan hämärästi Tiberiuksen ja Michemin, muistot ovat tosin sumuisia edelleenkin.

      Istun koulun aidalle odottamaan Charlesia. Emily oli huolestunut Lethalin käynnin vuoksi ja yrittänyt ängetä mukaan. Hänelle oli sitten tullut muuta menoa.
      "Äiti!" viimeinen pihalla oleva poika kiljaisi ja juoksi vähän matkan päässä olevan naisen luokse. Tuijotan naista ja poikaa hetken aikaa apean oloisena. Mietin, tietääköhän poika minun ja veljen olemassa olosta. Hetken harkitsen heidän peräänsä juoksemista, mutta luovun ajatuksesta.

      Kaivan pergamentin palan taskustani ja alan piirtelemään.

    • Valitsen mielestäni parhaan loitsun ja nostan jalattoman nukkuvan miehen alttarille. Alttarin ympärille sytytän valkoisia kynttilöitä ja alttarille asetan krusifiksin.
      Loitsu ei ole helppo eikä lyhyt, sillä uuden kudoksen luominen ei ole mikään helppo homma. Normaalisti se olisi Jumalan hommaa.
      Lähes tunnin mittaisen latinan lukemisen, krusifiksilla heilumisen, pyhän veden kaatelun, ehtoollisviinin juomisen, ehtoollisleipien ahmimisen(Tuli jano ja nälkä kesken rituaalin) ja kaiken mahdollisen jälkeen miehellä on taas jalat. Vien hänet penkille toipumaan. Toivottavasti hänen jalkansa toimivat.

      • deathstroke

        (Jalat on rautaa, valoa, oikeat jalat?)
        Herään jostain penkiltä. Minut on katkaistu irti pimeydestä enkä saa enää luotua mitään saatikkaaistittua mitään pimeyden avulla. Katson alaspäin vartaloani ja pelkään pahinta. Mutta minulla onkin jalat! Kokeilen niitä käsilläni ja ne ovat aivan kiinteät. Noisen seisomaan niillä ja ne toimivat joskin huterasti, mutta voinen opetella kävelemään niillä.


      • deathstroke kirjoitti:

        (Jalat on rautaa, valoa, oikeat jalat?)
        Herään jostain penkiltä. Minut on katkaistu irti pimeydestä enkä saa enää luotua mitään saatikkaaistittua mitään pimeyden avulla. Katson alaspäin vartaloani ja pelkään pahinta. Mutta minulla onkin jalat! Kokeilen niitä käsilläni ja ne ovat aivan kiinteät. Noisen seisomaan niillä ja ne toimivat joskin huterasti, mutta voinen opetella kävelemään niillä.

        (Jalat ovat aivan oikeaa kudosta, mutta ne ovat luotu valon avulla.)

        Näköjään miehen jalat toimivat. Onneksi. "No? Toimivatko ne hyvin?" kysyn mieheltä.


      • deathstroke
        assassin kirjoitti:

        (Jalat ovat aivan oikeaa kudosta, mutta ne ovat luotu valon avulla.)

        Näköjään miehen jalat toimivat. Onneksi. "No? Toimivatko ne hyvin?" kysyn mieheltä.

        Voi helvetti. Mitä jos enkeli on saanut tietää? Pitää jatkaa esittämistä. "Kyllä." Sanon epävarmasti. "Mutta miksi rituaalisi takia minulta ne alunperin lähtivät?!" Esitän suuttunutta.


      • deathstroke kirjoitti:

        Voi helvetti. Mitä jos enkeli on saanut tietää? Pitää jatkaa esittämistä. "Kyllä." Sanon epävarmasti. "Mutta miksi rituaalisi takia minulta ne alunperin lähtivät?!" Esitän suuttunutta.

        "Tiedät sen itsekin." Sanon.


      • deathstroke
        assassin kirjoitti:

        "Tiedät sen itsekin." Sanon.

        Minulla ei ole pimeyden voimia enää joten en pärjöisi hänelle. Miekka on tallella muttei siitä paljoa apua ole. Sympatia voisi toimia. "Hyvä on. Kun palasin kotiini, teurastin epäkuolleen vaimoni. Etsin tytärtäni, mutta hän hyökkäsi piilosta." Tyttäreni puri minua jalkoihin ja tapoin hänet. Pelkäsin muuttuvani joten leikkasin jalkani pois." Esitän katuvaa. "Halusin ne kuitenkin takaisin ja joku antoi ne minulle."


      • deathstroke kirjoitti:

        Minulla ei ole pimeyden voimia enää joten en pärjöisi hänelle. Miekka on tallella muttei siitä paljoa apua ole. Sympatia voisi toimia. "Hyvä on. Kun palasin kotiini, teurastin epäkuolleen vaimoni. Etsin tytärtäni, mutta hän hyökkäsi piilosta." Tyttäreni puri minua jalkoihin ja tapoin hänet. Pelkäsin muuttuvani joten leikkasin jalkani pois." Esitän katuvaa. "Halusin ne kuitenkin takaisin ja joku antoi ne minulle."

        No tiesihän hän. "Kuka antoi ne sinulle?" kysyn.


      • deathstroke
        assassin kirjoitti:

        No tiesihän hän. "Kuka antoi ne sinulle?" kysyn.

        Hän meni halpaan. "En ole varma." Pudistelen päätäni. "Hänellä oli musta kaapu ja huppu päässä. Ja hän saapui sen jälkeen kun olin ryöminyt talostani pois. Sanoi haluavansa vastineeksi omistautumisen pimeyden voimille." Teksisi mieli nauraa enkelin hyväuskoisuutta. "Tartuin tietenkin tilaisuuteen, mutten enää tunne pimeyttä. Se on kadonnut jotenkin."


      • deathstroke kirjoitti:

        Hän meni halpaan. "En ole varma." Pudistelen päätäni. "Hänellä oli musta kaapu ja huppu päässä. Ja hän saapui sen jälkeen kun olin ryöminyt talostani pois. Sanoi haluavansa vastineeksi omistautumisen pimeyden voimille." Teksisi mieli nauraa enkelin hyväuskoisuutta. "Tartuin tietenkin tilaisuuteen, mutten enää tunne pimeyttä. Se on kadonnut jotenkin."

        "Pimeyden käyttäminen on kuitenkin kielletty, joten voit hyvinkin joutua oikeuden eteen. Onko sinulla mitään sanottavaa puolustukseksi?" sanon.


      • deathstroke
        assassin kirjoitti:

        "Pimeyden käyttäminen on kuitenkin kielletty, joten voit hyvinkin joutua oikeuden eteen. Onko sinulla mitään sanottavaa puolustukseksi?" sanon.

        "Kysynpä sinulta tiberius; mitä olisit tehnyt jos sinulla olisi jalat poikki, olisit keskellä zombien täyttämää metsää, kuolemassa." Kysyn häneltä vihaisesti. "Jos sinulle tarjottaisiin jalkoja vain jonkin olemattoman voiman kannattamisesta, suostuisitko?" Kysyn vielä. "Minä haludin elää ja kostaa perheeni kuoleman."


      • deathstroke kirjoitti:

        "Kysynpä sinulta tiberius; mitä olisit tehnyt jos sinulla olisi jalat poikki, olisit keskellä zombien täyttämää metsää, kuolemassa." Kysyn häneltä vihaisesti. "Jos sinulle tarjottaisiin jalkoja vain jonkin olemattoman voiman kannattamisesta, suostuisitko?" Kysyn vielä. "Minä haludin elää ja kostaa perheeni kuoleman."

        "Olisin tietysti lentänyt pois ilman jalkoja. Ja pimeyden voima eivät ole olemattomia! Mielummin kuolisin, kuin luopuisin uskosta. Tempperiherroihin pääsy tuollaisen rikoksen jälkeen on vaikeaa ja ylennykset vielä vaikeampia. Voisin tosin koettaa saada sinut liittolaistemme Mustien Ritarien riveihin. Kelpaako tarjous? He ovat liittolaisiamme ja taistelevat saman asian puolesta." Sanon.


      • deathstroke
        assassin kirjoitti:

        "Olisin tietysti lentänyt pois ilman jalkoja. Ja pimeyden voima eivät ole olemattomia! Mielummin kuolisin, kuin luopuisin uskosta. Tempperiherroihin pääsy tuollaisen rikoksen jälkeen on vaikeaa ja ylennykset vielä vaikeampia. Voisin tosin koettaa saada sinut liittolaistemme Mustien Ritarien riveihin. Kelpaako tarjous? He ovat liittolaisiamme ja taistelevat saman asian puolesta." Sanon.

        Pohdin asiaa hetken. Voisin yrittää saada mustat ritarit herrani puolelle. "Minulla ei ole siipiä. Taidat olla puolienkeli." Totean jottei hän ihmettele vaikka lipsauttaisin jotain. "Mutta hyvä on. Voin liittyä mustiin ritareihin."


      • deathstroke kirjoitti:

        Pohdin asiaa hetken. Voisin yrittää saada mustat ritarit herrani puolelle. "Minulla ei ole siipiä. Taidat olla puolienkeli." Totean jottei hän ihmettele vaikka lipsauttaisin jotain. "Mutta hyvä on. Voin liittyä mustiin ritareihin."

        (Siiliö, liikutatko sinä Mustia Ritareita, vai pitääkö minun Autohittailla niiillä?)

        "No suurin osa heistä on tukikohdassaan, mutta osa on täällä meidän mailla. Voit koettaa liityä heihin, jos tapaat heitä jossakin. En tosin tiedä, ottavatko he uusia jäseniä." Sanon.


      • deathstroke
        assassin kirjoitti:

        (Siiliö, liikutatko sinä Mustia Ritareita, vai pitääkö minun Autohittailla niiillä?)

        "No suurin osa heistä on tukikohdassaan, mutta osa on täällä meidän mailla. Voit koettaa liityä heihin, jos tapaat heitä jossakin. En tosin tiedä, ottavatko he uusia jäseniä." Sanon.

        "Sopii." Sanon ja lähden kirkon ovelle. "Ja kiitos jaloista." Huikkaan virlä perään. Saatana. Pimeyden voimat poissa ja taas lähtöpisteessä. Voisin etsiä yösijaa, odottaa herran käskyä ja sitten aamulla yrittää mustiin ritareihin. Muuten voisin aloittaa terrorin tässä kylässä.


    • Onnistuin kuin onnistuinkin löytämään koululle... Sitten pitää vain odotella.

    • kurpizza_

      Näen Charlesin vähän matkan päässä. Loikkaan aidalta alas, mutta en liiku mihinkään. Muistojen mukana palasi myös hiukan järkeä ja varovaisuutta. Entä jos hän onkin jokin Michemin lähettämä kiusankappale? Tai ei sittenkään... Michem olisi ehkä tajunnut kertoa veljestäni.
      Laitan paperit takaisin reppuuni, enkä tiedä mitä minun pitäisi tehdä. Charles saa ensiksi sanoa jotain.

    • Huomaan Kurpizzan. "Moi!" huudahdan hänelle. Lienee parasta odottaa oikeaa hetkeä iskeä.

      • kurpizza_

        Nyökkään. Puristan taskussani olevaa veistä. Kadun viitan laittamista reppuun. Kun se ei ole päällä, on kamalan turvaton olo.


    • Kävelen lähemmäs Kurpizzaa. Paikalla ei näyttäisi olevan kovin paljoa ihmisiä. Loistavaa. "Tiesitkö, että on olemassa ihmisiä ja olioita, joille ei kannata sanoa ei?" kysyn ja otan vyöltäni nylkemisveitseni ja kirveeni. "Terveisiä Rugarulta", sanon ja hyökkään.

      • kurpizza_

        Loikkaan pois Charlesin tieltä. Hänen oikea nimensä taitaa olla Lethal. Miksen kuunnellut Rosieta? Olen idiootti.
        "Miksi kaikki ovat noin vihaisia? Hänhän antoi itse vaihtoehdot! Miksi pitää olla noin katkera kuin pakit saanut kakar?" kysyn´.


    • "(Siiliö, liikutatko sinä Mustia Ritareita, vai pitääkö minun Autohittailla niiillä?)"

      Kyllä kyllä, mutta tulisitteko pelaamaan tänne alas?

      (Lethal)

      "Pelokkeen ylläpitämiseksi? Kiristykseksi? Ei kertonut. Ei luulisi noin mitättömän asian olevan mielessä kuoleman vaarassa", sanon ja huitaisen kirveelläni kohti Kurpizzaa.

    • ehheh1

      LoL

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3839
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2298
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2121
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      2015
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      93
      1694
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1391
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1301
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      301
      1228
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe