Roolipeli 8

HeKeKeKe

Jatkuu edellisestä. Ja nyt pelataan täällä eikä missään Korpin hökötyksessä.

355

362

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tiberius de Auditore
      • HeKeKeKe

        Sinne on tyhmää kelata... joten ei jaksa :D


    • Tiberius de Auditore

      (Laitan hahmoesittelyn siltä varalta, että jatkaisimme täällä)

      Nimi: Tiberius de Auditore

      Rotu: Puolienkeli

      Ammatti: Temppeliherrain Ritarikunnan johtaja toisena komentoketjussa. On myös Kardinaali. Paladinien Veljeskunnan (Korkeasti koulutettuja ritareita, jotka osaavat usein taikoa.) johtaja.

      Ikä: Tuntematon, Vanha.

      Ulkonäkö: Pitkä ja hoikka, mutta paljon vahvempi kuin miltä näyttää. Pitkät vaaleat hiukset. Vaalea iho ja siniset silmät. Haalea sädekehä.

      Kyvyt: Käyttää useita aseita sekä joitakin valotaikoja. On hyvä taistelija. Hyvä johtamaan ja suunnittelemaan.

      Muuta: Suurmestari/Paavi Michem de Auditoren isoveli. Omaa Aatelis- ja Kardinaaliarvon, joita käyttää tilanteesta riippuen. Pukeutuu usein haarniskaan, assassiinipukuun tai johonkin niiden välimuotoon. Omistaa kuitenkin paljon erilaisia vaatteita, joita välillä yhdistelee. Pitää aina mukanaan Piiloteriä sekä useimmiten miekkaansa, tikariaan ja piiloasetta
      (rannekkessa oleva pistoolimainen ase.) ja välillä heittoveitsiä sekä varsijousta. Omistaa Adeodatus nimisen valkoisen siivekkään hevosen.

      • HeKeKeKe

        Jos Tiberius on isoveli, miksei hän ole suurmestari?


      • Tiberius de Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        Jos Tiberius on isoveli, miksei hän ole suurmestari?

        Koska Tiberius oli kadonnut erään sotaretken jäljiltä ja hänen luultiin kuolleen. Muuten hän olisikin varmaan Suurmestari. Ja jokainen voisi laittaa nyt alkuun hahmoesittelynsä, koska, niin kannattaisi aloittaa roolipelit. vain copypaste aiemmalta palstalta. Ei ole kova homma.


      • Rugaru

        Nimi: Rugaru
        Rotu: aineellinen varjo, demoni
        Ikä: ei tiedossa
        Ulkonäkö: Medeian (pimeän noidan) kehossa; mustat pitkät hiukset, keltaiset hohtavat silmät, valkoinen iho ja siinä selvästi näkyvät mustat verisuonet. Yllään puhtaasta pimeydestä tehty kaapu. Varjona ulkonäkö; keltaiset silmät mutta muuten muodoton.
        Voimat: erilaiset pimeyden loitsut. Voi muuttaa pimeyttä aineelliseksi ja hallita sitä. Antaa käyttämälleen keholle yli-inhimilliset fyysiset voimat. Voi herättää kuolleita omiin palveluksiinsa.
        Heikkoudet: varjona ei kestä päivänsädettäkään, mutta kehossa voi suojautua kaikelta valolta. Puolienkelit verivihollisia koska itse on demoni. Hankkimansa kehon voi tuhota, mutta jos ehtii pakoon voi jatkaa elämää varjona.
        Muuta: on nyt korruptoinut ja vallannut noita Medeian kehon ja hankkinut pienikokoisen armeijan. Tavoitteena syöstä keskimaa tuhoon ja hankkia mahtavampi keho jolloin on pysäyttämätön.


    • (No minä nyt kirjoitan esittelyn tarkemmin)

      Nimi: Kupizza. Ristimänimi on Jeanie, mutta sitä ei enää käytä.
      Rotu: Ihminen
      Sukupuoli:Nainen
      Ulkonäkö: Lyhyt, ruskeat hiukset, siniharmaat silmät. Tavallisen näköinen.
      Taidot: Osaa käyttää veitsiä, varastella ja aukoa päätä.
      Perhe: Äiti missälie, isä temppeliritareissa, ja Michem puukotti veljen vuosia sitten eräässä tappelussa.
      Luonne: En muista. Huumorintajuinen ainakin. Yleensä luotettava.
      Historia: Aluksi oli Nelothin palveluksessa ja kinasteli välillä HeKeKeen kanssa. Yhdessä välissä törmäsi Siiliöön. Sen jälkeen pakeni Williamin ja Alice Dollyn kanssa pois sotatantereelta. Sitten meni Michemin kanssa sukset ristiin ja.... hmm... siinä kuluikin pari roolipeliä. Aika vasta oli pimeää paossa temppiliritarien tukikohdassa.

      • moottoriturpa

        (Voitasko alottaa kohta se sodan kaltanen, niiku ihan joukkojen yhteenotto ja tällanen ku haluisin jonku puolelle. Vaik sen pinkin yksisarvis Michemin)


      • Tiberius de Auditore
        moottoriturpa kirjoitti:

        (Voitasko alottaa kohta se sodan kaltanen, niiku ihan joukkojen yhteenotto ja tällanen ku haluisin jonku puolelle. Vaik sen pinkin yksisarvis Michemin)

        (Siis minkälainen taistelu? Tilanne Temppeliritarien ja Haltioiden välillä on paikallaan, koska Kukaan ei halua hyökätä. Tosin Ihmissiileille voi kohta tulla ongelmia zombiarmeijan kanssa, mutta siitä konfliktista temppeliritarit (eli minä ja Michem) pysyvät varmaankin poissa.)


      • moottoriturpa
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Siis minkälainen taistelu? Tilanne Temppeliritarien ja Haltioiden välillä on paikallaan, koska Kukaan ei halua hyökätä. Tosin Ihmissiileille voi kohta tulla ongelmia zombiarmeijan kanssa, mutta siitä konfliktista temppeliritarit (eli minä ja Michem) pysyvät varmaankin poissa.)

        (Noh. Seurataa sit sitä. Mut se haltioitten ja ritareitten välinen sotaki kanttis käyä ettei käy sillee et kaikki tylsistyy eikä ratkasuu ikinä tuu jos alkaa uus roolipeli)


      • Tiberius de Auditore
        moottoriturpa kirjoitti:

        (Noh. Seurataa sit sitä. Mut se haltioitten ja ritareitten välinen sotaki kanttis käyä ettei käy sillee et kaikki tylsistyy eikä ratkasuu ikinä tuu jos alkaa uus roolipeli)

        (Hyökkään, jos Michem käskee. Haltiat voivat tosin hyökätä, jos HeKeKee haluaa.)


      • moottoriturpa
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Hyökkään, jos Michem käskee. Haltiat voivat tosin hyökätä, jos HeKeKee haluaa.)

        (No kanttiskoha mun sitte liittyä teiän ritareitten puolelle?)


      • Tiberius de Auditore
        moottoriturpa kirjoitti:

        (No kanttiskoha mun sitte liittyä teiän ritareitten puolelle?)

        (Aivan miten haluat.)

        Olen huoneessani kiillottamassa asekokoelmaani. Aseiden pitää olla aina kiiltäviä ja valmiita käyttöön. Etenkin piiloaseiden- ja terien mekaniikasta pitää pitää huolta.


    • Rugaru

      (Odotan siiliön aloitetta kun satoja herätettyjä kuolleita seisoo ihmissiilien kylän ulkopuolella odottamassa Rugarun hyökkäyskäskyä. Jos hyökkäämme, voitamme ja siilirn kylästä tulee Rugarun ensisijainen tukikohta. Jos haluat etten hyökkää, sano ja Rugaru etsii toisen kylän. Jos hyökkäämme niin siiliöllä ja muutamalla muulla hahmolla voi olla ritareille ja haltioille tietoja tästä uudesta uhasta)

    • moottoriturpa

      Nimi: unohtunut syynä sienet, kutsutaan nimellä moottoriturpa
      Ikä: 48
      Näkö: paskainen kellanruskea t-paita, kollarihousut, toinen käsi palanut(mari), ja useita arpia sekä lävistyksiä naamassa, pitkä paskan ruskea tukka
      Luonne: mielipuolinen, psykoottinen ja sairas aineissa. Muuten miltei inhimillinen.
      Kyvyt: jos sienissä; psykopaatti, raivohullu ja voi tappaa kaiken mikä on aseistettu tai ei, sillä sienillä on kehoon parantavia vaikutuksia ja ne antavat rajatonta kiihdyttävää voimaa tietyn ajan. Muuten tavallinen ihminen.
      Tavoite tällä hetkellä: kosta helikopteri-örkille (Tiberius)

      • moottoriturpa

        Kaivaudun ulos pöntöstä. Olen yltäpäältä paskan peitossa, mutta olen askeleen lähempänä örkkiä. Pääsin viemärin kautta hänen taloonsa ja nyt voin yllättää hänet. Nostan pöntöstä esiin sienikassin jonka tein tappamastani jäniksestä. Se on täynnä metsästä poimimiani violetteja sieniä. Heitän pussin olalleni ja lähden vaeltelemaan talossa.


      • HeKeKeKe
        moottoriturpa kirjoitti:

        Kaivaudun ulos pöntöstä. Olen yltäpäältä paskan peitossa, mutta olen askeleen lähempänä örkkiä. Pääsin viemärin kautta hänen taloonsa ja nyt voin yllättää hänet. Nostan pöntöstä esiin sienikassin jonka tein tappamastani jäniksestä. Se on täynnä metsästä poimimiani violetteja sieniä. Heitän pussin olalleni ja lähden vaeltelemaan talossa.

        Elroth painelee takaisin leiriin. Se sienihemmo vaikutti aika vaarattomalta, vaikkakin tietyillä sienillä voi saada aikaan outoja asioita.


    • Nimi: William Alexander Lutch
      Tietoa: noin 20 vuotias mies. Kaaoksen entinen ylipappi. Karkotettiin tänne alun perin toisesta maailmasta, jossa oli korkea teknologiataso. Kirkkonsa räjähdettyä omistaa enää revolverin, viisi luotia (eikä lisää ole tulossa, koska niitä ei osata täällä valmistaa) ja oudon lentolaitteen.

      Nimi: Kaaos
      Tietoa: Luonnonkatasrofien, hulluuden ja poliittisen juonittelun jumala.

    • Rugaru

      (Odotan aamuun siiliö ja sitten roolipelin on jatkuttava. Mielipide sodasta siili-ihmisten ja Rugarun välillä?)

    • Huomaan useiden jälkien (todennäköisesti zombit jättävät jälkiä?) johtavan jonnekin. Lähden uteliaisuuttani seuraamaan niitä. Kolikoista on harmia, kuulostan kävelevältä joulukuuselta.
      Huomaan tulleeni ihmissiilien kylän eteen ja näen valtavasti zombeja. Mieleeni tulee vain yksi henkilö, joka osaa herättää kuolleita. Kaivan veitsen toiseenkin käteeni.
      "Neloth *******!" huudan vihaisena.

      • Rugaru

        (Jep, kävelevät ruumiit jättävät jälkiä ellei ne lennä) Kuulen huudon. Tuskin siili-ihmisiä. Ääni kantautuu kauempaa metsän reunasta. Lähetän sotilaani saartamaan kylää ja menen itse muutaman kymmenen raadon kanssa huudon suuntaan. "On aika syödä." Sanon mukaani tulleille sotilailleni ja taitan pimeydestä käteeni viikatteen.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        (Jep, kävelevät ruumiit jättävät jälkiä ellei ne lennä) Kuulen huudon. Tuskin siili-ihmisiä. Ääni kantautuu kauempaa metsän reunasta. Lähetän sotilaani saartamaan kylää ja menen itse muutaman kymmenen raadon kanssa huudon suuntaan. "On aika syödä." Sanon mukaani tulleille sotilailleni ja taitan pimeydestä käteeni viikatteen.

        (Olen muuten temppeliritarien linnassa, joka on suuri. Voit joutua ikäviin kohtaamisiin vartijoiden ja muiden kanssa etsiessäsi huonettani paitsi jos sinulla käy tuuri ja löydät minut nopeasti.)

        Saatuani rannekkeissa olevat aseeni huollettua laitan rannekkeet takaisin ja lataan piiloaseeni. Vielä on muutama ase puhdistamatta.


      • moottoriturpa
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Olen muuten temppeliritarien linnassa, joka on suuri. Voit joutua ikäviin kohtaamisiin vartijoiden ja muiden kanssa etsiessäsi huonettani paitsi jos sinulla käy tuuri ja löydät minut nopeasti.)

        Saatuani rannekkeissa olevat aseeni huollettua laitan rannekkeet takaisin ja lataan piiloaseeni. Vielä on muutama ase puhdistamatta.

        Juoksen pitkin käytäviä ja kuuntelen tämän paikan vartijoitten huutoja. "Pöntölle on käynyt jotain! Kuka paskantaa niin hirveitå että pyttykin halkeaa ja haisee sieni?" Naurahdan itsekseni kun kuulen nuo huudot ja varmaan kaikki vartijat ovat menneet vessoihin tutkimaan sitä. Huomaan että erään oven takaa kajastaa valoa ja raotan sitä. Örkki! Siellä se hihhulihomo seisoo ja tutkii dildokokoelmaansa. Otan kourallisen lisää sieniä ja nostan pesäpallomailaani jonka toin mukanani. Nyt se saa maksaa.


      • Tiberius de Auditore
        moottoriturpa kirjoitti:

        Juoksen pitkin käytäviä ja kuuntelen tämän paikan vartijoitten huutoja. "Pöntölle on käynyt jotain! Kuka paskantaa niin hirveitå että pyttykin halkeaa ja haisee sieni?" Naurahdan itsekseni kun kuulen nuo huudot ja varmaan kaikki vartijat ovat menneet vessoihin tutkimaan sitä. Huomaan että erään oven takaa kajastaa valoa ja raotan sitä. Örkki! Siellä se hihhulihomo seisoo ja tutkii dildokokoelmaansa. Otan kourallisen lisää sieniä ja nostan pesäpallomailaani jonka toin mukanani. Nyt se saa maksaa.

        Huomaan Moottoriturvan ja analysoin tilanteen nopeasti mielessäni. "Se hullu ei näköjään kuole helpolla, joten tämä vaati vähän enemmän." mietin. "Askelkin lähemmäksi niin saat kuulan kalloosi!" huudan Moottoriturvalle ja valmistaudun ampumaan hänet piiloaseella.


      • moottoriturpa
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Huomaan Moottoriturvan ja analysoin tilanteen nopeasti mielessäni. "Se hullu ei näköjään kuole helpolla, joten tämä vaati vähän enemmän." mietin. "Askelkin lähemmäksi niin saat kuulan kalloosi!" huudan Moottoriturvalle ja valmistaudun ampumaan hänet piiloaseella.

        Örkki osoittelee dildollaan ja uhkaa laukaista vehkeensä minua päin. (Tiiän, kaksmielist läppää vähä) Kaivan pussiani ja otan esiin vihertävän sienen. Nämä eivät ole pelkästään sitä varten että pääsen pilveen. Nakkaan sienen huoneeseen ja se räjähtää sakeaksi vihreäksi sumuksi. Nyt pääsee joku muukin pilveen minun lisäkseni!


      • Tiberius de Auditore
        moottoriturpa kirjoitti:

        Örkki osoittelee dildollaan ja uhkaa laukaista vehkeensä minua päin. (Tiiän, kaksmielist läppää vähä) Kaivan pussiani ja otan esiin vihertävän sienen. Nämä eivät ole pelkästään sitä varten että pääsen pilveen. Nakkaan sienen huoneeseen ja se räjähtää sakeaksi vihreäksi sumuksi. Nyt pääsee joku muukin pilveen minun lisäkseni!

        Hullu heittää huoneeseen jotakin savuttavaa, joka peittää näkökentän. Savun hälvettyä näen ovella... kaksipäisen sateenkaarenvärisen gorillan, joka pitää kädessään metrin pituista banaania? "Mitä hemmettiä?!" Huudahdan katsoessani Moottoriturpaa ihmeissäni.


      • moottoriturpa
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Hullu heittää huoneeseen jotakin savuttavaa, joka peittää näkökentän. Savun hälvettyä näen ovella... kaksipäisen sateenkaarenvärisen gorillan, joka pitää kädessään metrin pituista banaania? "Mitä hemmettiä?!" Huudahdan katsoessani Moottoriturpaa ihmeissäni.

        Heh heh. Örkki ei ole tottunut sieniin ja alkaa sekoilla. Juoksen huoneeseen pölyn keskelle ja lyön örkkiö pesäpallomailalla kylkeen ja hän kaatuu. "Älä ärsytä narkkaria! " huudan ja nostan mailani uuteen iskuun.


    • Minua kohti alkaa kävelemään zombeja. Heidän keskellään kävelee pelottavin ihminen, jonka olen ikinä nähnyt. Ei se voi olla ihminen. Sillä on viikate kädessään ja sen ilme on karmiva.
      "A-anteeksi. Et olekaan Neloth. Taisin erehtyä henkilöstä." kailotan. Ääneni on kimeä. Laitan toisen veitsistä sivuun ja tungen nyrkillisen yrttejä suuhuni. Samalla peräännyn takaisin päin.

      • Rugaru

        Tämän kehon valtaaminen teki minut nälkäiseksi. Jospa tuosta saisi jotain. Nostan kättäni ja luon metsän pimeydestä muurin tuon typeryksen taakse. Hän on ansassa. "Kovin harvoin kukaan kutsuu minut syömään." Naurahdan hänelle ja hymyilen.


      • Rugaru kirjoitti:

        Tämän kehon valtaaminen teki minut nälkäiseksi. Jospa tuosta saisi jotain. Nostan kättäni ja luon metsän pimeydestä muurin tuon typeryksen taakse. Hän on ansassa. "Kovin harvoin kukaan kutsuu minut syömään." Naurahdan hänelle ja hymyilen.

        Törmään näkymättömään muuriin. Potkin sitä hetken aikaa turhautuneena. Puristan veitsiä rystyset valkeina.
        "Ja vaikka olet noin mielyttävän näköinen!" sanon sarkastisesti ääni täristen.


      • Rugaru
        kurpizza kirjoitti:

        Törmään näkymättömään muuriin. Potkin sitä hetken aikaa turhautuneena. Puristan veitsiä rystyset valkeina.
        "Ja vaikka olet noin mielyttävän näköinen!" sanon sarkastisesti ääni täristen.

        Hmm. Aistin tässä naisessa jotain. Hän on sitkeä. Ja voimakas. Hänestä. Voisi olla hyötyä. "Laske veitsesi niin ei tarvitse sotkea nurmikkoa verellä" hymyilen. "Olet vahva tyttö. Vehvempi kuin usea muu." Pysähdyn ja viittaan sotilaitanikin pysähtymään. "Sovitaanko, että vedän tuon muurin pois ja saat valita, juoksetko metsään ja jäät joatain hauskasta paitsi, vai jäätkö tänne seuraani ja annan sinulle enemmän kuin nuo muutamat kolikot mitä kannat?"


      • Rugaru kirjoitti:

        Hmm. Aistin tässä naisessa jotain. Hän on sitkeä. Ja voimakas. Hänestä. Voisi olla hyötyä. "Laske veitsesi niin ei tarvitse sotkea nurmikkoa verellä" hymyilen. "Olet vahva tyttö. Vehvempi kuin usea muu." Pysähdyn ja viittaan sotilaitanikin pysähtymään. "Sovitaanko, että vedän tuon muurin pois ja saat valita, juoksetko metsään ja jäät joatain hauskasta paitsi, vai jäätkö tänne seuraani ja annan sinulle enemmän kuin nuo muutamat kolikot mitä kannat?"

        Epäröin. Otus tietää paljonko minulla rahaa taskussani. Ei vaikuta hyvältä.
        "Miksi?"kysyn. "Et hyödy mitenkään jos päästät minut vapaaksi."


      • Rugaru
        kurpizza kirjoitti:

        Epäröin. Otus tietää paljonko minulla rahaa taskussani. Ei vaikuta hyvältä.
        "Miksi?"kysyn. "Et hyödy mitenkään jos päästät minut vapaaksi."

        Fiksu tyttö todellakin. "Ei olekaan kyse siitä miten minä hyödyn vaan miten sinä hyödyt jos jäät." Sanon tytölle ja heilautan kättäni jolloin muuri hajoaa. "En estä juoksemasta, mutten näe syytä miksi juosta. Tarjoan vain tilaisuuden." Sanon ja viittaan kohti siili-ihmisten kylää. "Tartu siihen."


    • möhinää

      Nimi: Alice Dolly
      Ikä: 16v
      Tietoja: Adlocleyn prinsessa. Karkasi Adlocleystä koska Krockey-niminen roteva mies koitti tapattaa tytön jotta voisi olla Adlocleyn kuningas. Krockey sai Alicen napattua, mutta tämä lupasi ettei enää ikinä tulisi Adlocleyyn, jos saisi jäädä henkiin.

    • Löydän vihdoin ihmissiilien johtajan, Siiliön.
      "Hei, kuinka kauan nukuin? Mikä päivä on? Mikä kuukausi ja vuodenaika?" Tunnen itseni todella tyhmäksi. Olen nyt ainakin levännyt hyvin, ja puettu sivistyneemmin. Nälkä on yhä, mutta se on pikkuseikka kun miettii että olisin varmasti kuollut metsässä. "Niin ja kiitos että sain levätä täällä, ja keitto oli hyvää. Taidan lähteä kohta vaeltamaan....vai tiedätkö onko missään majapaikkaa?"

    • Epäröin taas. Olen vakaasti sitä mieltä, ettei hän pääsä minua täältä elävänä. Ja len utelias näkemään mitä hän aikoo tehdä kylälle. Jos pakeisin metsään, voisin tehdä lenkin ja palata kylälle.
      Astun kokeeksi siihen kohtaan, missä näkymätön muuri oli.
      "En halua tehdä pahaa ihmissiileille." mutisen.

      • Rugaru

        "Minä tarjoan sinulle nyt tulevaisuuden, ystäväni. Tulevaisuuden jossa sinulla on valtaa, voimaa ja rahaa. Älä heitä tätä tarjousta hukkaan vaan liity ja nostan sinut oikealle puolelleni, kun uutta maailmaa luodaan." Sanon tytölle. Aamu on koittanut ja on aika vallata kylä. (Siiliö, aloitan hyökkäyksen kohta)


      • Rugaru kirjoitti:

        "Minä tarjoan sinulle nyt tulevaisuuden, ystäväni. Tulevaisuuden jossa sinulla on valtaa, voimaa ja rahaa. Älä heitä tätä tarjousta hukkaan vaan liity ja nostan sinut oikealle puolelleni, kun uutta maailmaa luodaan." Sanon tytölle. Aamu on koittanut ja on aika vallata kylä. (Siiliö, aloitan hyökkäyksen kohta)

        Kuulostaa pahalta. Tosi pahalta. Vallalla en tee mitään. Voima... Mitä hyötyä siitä loppujen lopuksi on? Enemmän vastuuta ja hankaluuksia... Toisaalta, jos kieltäydyn, hän todennäköisesti tappaa minut. Jos myönnyn, Michem odottelisi citadellissa vasara, naulat ja risti valmiina.
        Toisaalta... Katson zombia. Uusi maailma?
        "Kiitos tarjouksesta... Mutta pidän tästä maailmasta."


      • Rugaru
        kurpizza kirjoitti:

        Kuulostaa pahalta. Tosi pahalta. Vallalla en tee mitään. Voima... Mitä hyötyä siitä loppujen lopuksi on? Enemmän vastuuta ja hankaluuksia... Toisaalta, jos kieltäydyn, hän todennäköisesti tappaa minut. Jos myönnyn, Michem odottelisi citadellissa vasara, naulat ja risti valmiina.
        Toisaalta... Katson zombia. Uusi maailma?
        "Kiitos tarjouksesta... Mutta pidän tästä maailmasta."

        Typerys." Hyvä on. Saat mennä, mutta tiedä että nämä maat täyttyvät pian sotilaistani ja silloin olet pulassa." Sanon tytölle ja lähden siili-ihmisten kylää kohti sotilaat mukanani. Aika aloittaa loppu.
        (Roolipelin on jatkuttava joskus ja nyt, siiliö, Rugaru hyökkää)


    • Tiberius de Auditore

      Tuijotan vieläkin ovellani olevaa kaksipäistä sateenkaarenväristä gorillaa (Eli Moottoriturpaa, jonka näen gorillana huumesienten vaikutuksesta.) "Ulos linnastani, Gorilla! Vai haluatko tapella?!" Huudan.

      • moottoriturpa

        (Ööö... vastasin jo edelliseen?)


      • Tiberius de Auditore
        moottoriturpa kirjoitti:

        (Ööö... vastasin jo edelliseen?)

        Nappaan Moottoriturvan mailasta kiinni ja heilautan mailan sekä sen pitäjän ylitseni lattialle sienisupervoimien turvin. "Ai haluaa Gorilla tapella?!" huudan ja syöksyn Gorillan kimppuun lyöden häntä nyrkeilläni.


      • moottoriturpa
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Nappaan Moottoriturvan mailasta kiinni ja heilautan mailan sekä sen pitäjän ylitseni lattialle sienisupervoimien turvin. "Ai haluaa Gorilla tapella?!" huudan ja syöksyn Gorillan kimppuun lyöden häntä nyrkeilläni.

        Örkki yrittää raiskata minut! TAAS!!!" Mene vittuun!" Huudan ja potkaisen sitä kasseille ja ne pulpahtavat suusta ulos. Hän kaatuu maahan ja minä toivun iskuista.


      • Tiberius de Auditore
        moottoriturpa kirjoitti:

        Örkki yrittää raiskata minut! TAAS!!!" Mene vittuun!" Huudan ja potkaisen sitä kasseille ja ne pulpahtavat suusta ulos. Hän kaatuu maahan ja minä toivun iskuista.

        (Btw. Et voi määrätä, että osuuko iskusi. Kannattaa googlata "autohittaus", nimittäin se on kiellettyä. Lue samalla "Metapelaaminen" ja "Munchaus". Ne ovat tämän ropen tärkeimmät säännöt, joten suosittelen lukemaan ne)

        Onneksi en tunne kipua sienien vaikutuksen alaisena. Tällä kertaa tähtään piiloaseellani. "Ota kuula!" Huudan ja ammun moottoriturpaa. Otan seinällä riippuvan miekan käteeni. Aseenkantajani on nähnyt tilanteen ja tehnyt hälytyksen. Erikoisjoukot lähtevät juoksemaan huonetta kohti.


      • moottoriturpa
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Btw. Et voi määrätä, että osuuko iskusi. Kannattaa googlata "autohittaus", nimittäin se on kiellettyä. Lue samalla "Metapelaaminen" ja "Munchaus". Ne ovat tämän ropen tärkeimmät säännöt, joten suosittelen lukemaan ne)

        Onneksi en tunne kipua sienien vaikutuksen alaisena. Tällä kertaa tähtään piiloaseellani. "Ota kuula!" Huudan ja ammun moottoriturpaa. Otan seinällä riippuvan miekan käteeni. Aseenkantajani on nähnyt tilanteen ja tehnyt hälytyksen. Erikoisjoukot lähtevät juoksemaan huonetta kohti.

        (Ogay gay! XD käyhä se sit niiki kiitos)
        Örkki laukaisee dildonsa minua päin ja sen ammus lävistää solisluuni. Sateenkaaren värinen vereni alkaa pulputa ulos ja kompuroin huoneen seinää vasten. Sienien vaikutus alkaa heikentyä ja huomaan lattian ympärilläni lainehtivaan verestä.


      • Tiberius de Auditore
        moottoriturpa kirjoitti:

        (Ogay gay! XD käyhä se sit niiki kiitos)
        Örkki laukaisee dildonsa minua päin ja sen ammus lävistää solisluuni. Sateenkaaren värinen vereni alkaa pulputa ulos ja kompuroin huoneen seinää vasten. Sienien vaikutus alkaa heikentyä ja huomaan lattian ympärilläni lainehtivaan verestä.

        Sienien vaikutus alkaa hiljalleen lakata ja nyt näen Moottoriturvan Moottoriturpana sateenkaarenvärisen kaksipäisen gorillan sijaan. "Pidättäkää... tuo... hullu..." sanon paikalle saapuneille vartijoille.


      • moottoriturpa
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Sienien vaikutus alkaa hiljalleen lakata ja nyt näen Moottoriturvan Moottoriturpana sateenkaarenvärisen kaksipäisen gorillan sijaan. "Pidättäkää... tuo... hullu..." sanon paikalle saapuneille vartijoille.

        Kurlutan hieman verta ja se valuu hartiastani tulevan veren mukana ympäri vaatteitani. Näen örkin ihmisenä taas ja pian liuta hänen persettä nuoleskelevia koiria hakee minut huoneesta. Piilotan vielä yhden sienen paitani alle ja hymyilen katsoessani minua raahaavien vartijoiden ilmeitä. Miltäköhän mahtaa haista paskan, veren ja sienien yhdistelmä? >:)


      • Tiberius de Auditore
        moottoriturpa kirjoitti:

        Kurlutan hieman verta ja se valuu hartiastani tulevan veren mukana ympäri vaatteitani. Näen örkin ihmisenä taas ja pian liuta hänen persettä nuoleskelevia koiria hakee minut huoneesta. Piilotan vielä yhden sienen paitani alle ja hymyilen katsoessani minua raahaavien vartijoiden ilmeitä. Miltäköhän mahtaa haista paskan, veren ja sienien yhdistelmä? >:)

        Kävelen vartijoiden perässä heidän kahlitessaan Moottoriturvan kellarissa olevan tyrmän seinään. "Vuoda kuiviin siellä. Hyökätessäsi kimppuuni aloitit kapinan Jumalaa vastaan. Kuole ja pala helveti liekeissä, hullu." sanon lukitessani tyrmän oven. Vartioinnin pidän taas huipussaan, vaikka Moottoriturpa tuntuu vaarattomalta kahlittuna.


      • moottoriturpa
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Kävelen vartijoiden perässä heidän kahlitessaan Moottoriturvan kellarissa olevan tyrmän seinään. "Vuoda kuiviin siellä. Hyökätessäsi kimppuuni aloitit kapinan Jumalaa vastaan. Kuole ja pala helveti liekeissä, hullu." sanon lukitessani tyrmän oven. Vartioinnin pidän taas huipussaan, vaikka Moottoriturpa tuntuu vaarattomalta kahlittuna.

        Vartijat lyövät minut rautoihin jonkin sellin seinään. Veren vuoto on sietämätöntä. Otan hampaillani paidan kaulukseen kätkemäni sienen ja puren sen kahtia. Toisen puolenn nielaisen veren tyrehdyttämiseksi ja toisen puolen sylkäisen tyrmän seinään viereeni. Sienet kasvavat nopeasti ja muutaman päivän kuluttua voin jo karata täältä. Nielemäni sienen puolikqs onnistuu muuttamaan parin ulkopuolella kyttäävän vartijan päät virtahevoksi ja rotaksi. Naureskelen ja roikun seinästä, kun he tuijottavat ja pitelevät nenästään kiinni.


      • Tiberius de Auditore
        moottoriturpa kirjoitti:

        Vartijat lyövät minut rautoihin jonkin sellin seinään. Veren vuoto on sietämätöntä. Otan hampaillani paidan kaulukseen kätkemäni sienen ja puren sen kahtia. Toisen puolenn nielaisen veren tyrehdyttämiseksi ja toisen puolen sylkäisen tyrmän seinään viereeni. Sienet kasvavat nopeasti ja muutaman päivän kuluttua voin jo karata täältä. Nielemäni sienen puolikqs onnistuu muuttamaan parin ulkopuolella kyttäävän vartijan päät virtahevoksi ja rotaksi. Naureskelen ja roikun seinästä, kun he tuijottavat ja pitelevät nenästään kiinni.

        Käyn vielä valmistelemassa kidutuskammion, jos vaikka haluaisin kiduttaa moottoriturvan hengiltä. Sitten lähden kellarista takaisin linnaan. En tosin jaksa olla linnassa ja lähden lentelemään huvikseni.


    • Yllätyn kun, mies/nainen/mikälie rumilus ei tapakaan minua. Hölkkään vähän matkaa metsään päin. Kerron tästä Tiberiukselle, hän on viisas näissä tilanteissa. Toisaalta... Tiberiukselle on muitakin ongelmia. Michemille? Hän tykkäsi varmasti zombien tappamisesta. Ei, Michem listisi ihmissiilejäkin. Haltioille? Neloth tuskin riemastuisi kuullessaan... Nelothista ei ikävä kyllä kukaan tiedä.
      Pysähdyn hetkeksi turhautuneena. Alan ravata ympyrää ja huomaan seisovani vasta palaneella aukiolla. Entä HeKeKee? Paha vain, etten ole nähnyt yhtään haltiaa päivä kausiin. Williamiakaan en ole nähnyt aikoihin. Entäs se Legaatti? Hän tuskin uskoisi minua. Potkaisen vihaisena aukion laidassa olevaa liekitettyä puuta.
      Järkevintä olisi kertoa Siiliölle, mutta hän on todennäköisesti kylässä, eikä kylään pääse. Ja kyllä Siiliö huomaa zombiarmeijan. Varmaankin.
      Vihaisena revin hiuksiani ja alan kirkumaan. Puista kuuluu rapinaa, kun eläimet pakenevat meteliä. Lopetan, kun kurkkuuni alkaa sattua.

      • Rugaru

        Hän ei suostunut ehdotuksiini. Vaikka tarjosin maailmaa, hän kieltäytyi. Viittaan paria sotilasta luokseni. Hän tietää nyt minusta eikä se sovi jos joku keskeyttää hylkkäykseni. "Nyt menette ja tapatte sen täällä äsken haahuilleen tytön. Saatte voimaa juosta hänet kiinni ja voimaa tuoda hänen päänsä minulle." Sanon ja kosketan molempien sotilaiden päitä. Siirrän heihin voimiani ja pian he muuttuvat. Nelinkontin seisovat eläimelliset tappajani hoidelkoot hänet. Ja niin ne lähtevät juoksemaan metsään kuolaten mustaa verta.


    • Istun maassa repimässä hiuksiani, kun kuulen kahden koiran? suden? juoksuaskeleita. Käännyn ja näen kahden koiran juoksevan minua kohti. Huomaan niiden suusta valuvan jotain mustaa. Öljyäkö? Vinkaisen ja alan kiivetä vieressäni kasvavaan puuhun. Alimmat oksat ovat ikävän korkealla, ja joudun hyppäämään. Saan jalkani viime hetkell pois koiran ulottuvilta. Jatkan kiipeämistä korkeammalle.

      • Rugaru

        (Ne ei osaa sitten kiivetä paljoa ja keino tappaa on repiä palasiksi)


      • Rugaru kirjoitti:

        (Ne ei osaa sitten kiivetä paljoa ja keino tappaa on repiä palasiksi)

        (Sinä saat ohjailla koiria. Hahmoni kökkii nyt kauhuissaan puussa.Kiva, etteivät ne osaa kiivetä...)


      • Rugaru
        kurpizza kirjoitti:

        (Sinä saat ohjailla koiria. Hahmoni kökkii nyt kauhuissaan puussa.Kiva, etteivät ne osaa kiivetä...)

        Koirat kiertelevät äreissään puuta. Ne tuijottavat oksalla istuvaa kurpizzaa ja murisevat. Sitten toinen alkaa kaluamaan puuta poikki. Se jää lyhyeen sillä puu on liian paksu katkaistavaksi. Sitten toinen oksentaa puun runkoon ja se alkaa sulaa. Nyt ne odottelevat tyytyväisinä alhaalla että kurpizza putoaa suoraan niiden kitaan.


    • Kiroan nähdessäni puun sulavan. Kiroan uudestaan. Voisin vannoa koirien hymyilevän voitonriemuisesti. Kiroan taas.
      En voi jäädä puuhun. Kaivan suurimmat veitseni molempiin käsiini.
      "Apu ei olisi pahitteeksi." sanon hiljaa tuijottaessani koiria. Kohotan veitsiäni. Jospa jompikumpi osuisi toista hurttaa päähän. Kirkaisen ja hyppään koirien niskaan.

      • Rugaru

        Toinen veitsistä lävistää koiran kaulan ja alkaa ulista tuskissaan yrittäessään irrottaa veistä. Toinen koira väistää ja alkaa kiertämään kurpizzaa kuolaten. Lävistetty koira pyörii metrien päässä heistä. Elossa oleva tuijottaa veistä kurpizzan kädessä ja yllättäen hyppää hänen päälleen.


    • Yleensä pidän eläimistä, mutta nämä koirat ovat inhottavia. Toisen koiran veri polttelee kättäni ja toinen koira kiertelee ympärilläni.
      Yhtäkkiä toinen hurtta loikkaa niskaani. Kirkaisen taas. Koiran suusta valuu jotain mustaa pa*kaa naamalleni. Alan huitomaan koiraa veitselläni (?) ja potkaisen lujaa.

    • Tiberius de Auditore

      Eräs lentäjätiedustelija kertoo siilikylän kimpussa olevasta zombiarmeijasta. Ei kestä kauaa, kunnes olen lentämässä jonkin matkan päässä Ihmissiilikylästä. Katson kaukoputkellani kylää, jossa siilit tappelevat zombeja vastaan. Zombeja on kyllä paljon ja he näyttävät olevan voitolla.

      • Rugaru

        (En oo viel hyökänny tiberius ja jos aiot liittyy tähän jotenki nii kurpizza on pulassa)
        Veitsi viiltää koiran rintaa, mutta ei saa aikaan paljoa vahinkoa. Kurpizza potkaisee ja koira perääntyy. Sen suolet roikkuvat avatusta rintakehästä. Koira ei kuitenkaan anna periksi ja sivaltaa kynsillään kurpizzaa. Toinen koira saa veitsen irti kaulastaan ja on äärimmäisen vihainen.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        (En oo viel hyökänny tiberius ja jos aiot liittyy tähän jotenki nii kurpizza on pulassa)
        Veitsi viiltää koiran rintaa, mutta ei saa aikaan paljoa vahinkoa. Kurpizza potkaisee ja koira perääntyy. Sen suolet roikkuvat avatusta rintakehästä. Koira ei kuitenkaan anna periksi ja sivaltaa kynsillään kurpizzaa. Toinen koira saa veitsen irti kaulastaan ja on äärimmäisen vihainen.

        (Siis ette ole vielä hyökänneet? No sitten seuraan piiritystä.)


      • Rugaru
        Rugaru kirjoitti:

        (En oo viel hyökänny tiberius ja jos aiot liittyy tähän jotenki nii kurpizza on pulassa)
        Veitsi viiltää koiran rintaa, mutta ei saa aikaan paljoa vahinkoa. Kurpizza potkaisee ja koira perääntyy. Sen suolet roikkuvat avatusta rintakehästä. Koira ei kuitenkaan anna periksi ja sivaltaa kynsillään kurpizzaa. Toinen koira saa veitsen irti kaulastaan ja on äärimmäisen vihainen.

        (Siiliö ei vastaa ja en odota enää päivää pitempään. Jatkakoon kun siltä tuntuu.)
        Sotilaani varmaan ovat jo tappaneer tytön. Ei hänestä olisi yksin vastusta pedoilleni. Seison kylän porttien edessä ja kohotan viikatteeni kohti sitä. Kerään voimaa metsästä ja huitaisen viikatteella portit halki. "Tappakaa." Käsken sotilaitani ja ne juoksevat karjuen sisään porteista. Itse kävelen kuoleman rauhallisesti niiden perässä sotilaiden valiojoukko ympärilläni.

        Ihmissiilit puolustautuvat urheasti, mutta kaatuvat yksitellen, kun sotilaani kaivavat heidän sisuksensa ympäri taistelutannerta. Muutamat heistä yrittävät hyökätä kimppuuni, mutta torjun ja murskaan heidät lonkeroillani. Ihmissiilit onnistuvat repimään sotilaideni raajoja irti ja näin estämään niiden etenemisen, mutta ylivoima on suunnaton.


    • Kun toinen hurtta on sekunnin ajan irti minusta, keskityn pyyhkimään kuolaa pois naamaltani. Se kirvelee ikävästi.
      Koira rapaisee minua kynsillään. Potkaisen sitä kuonoon (?).
      "Häivy, senkin katti!" sanon, mikä on varmasti koirien maailmassa loukkaavaa. Mikäli nuo ovat koiria. Toinen koira katsoo minua vihaisena ja mulkaisen sitä yhtä murhaavasti takaisin. Kompuroin ylös.

    • (Sori, kun en a.ole ollut täällä johonkin aikaan ja b.jaksa laittaa hahmokuvauksia.)

      Siiliö vilkaiseen Alicea, joka tuli puhumaan hänelle ja sanoo: "Juttelisin kyllä mielelläni, mutta näyttää siltä, ettei minulla oikein ole aikaa", Siiliö sanoo ja lähtee kylän ulkopuolelle. Hän näkee zombien keskellä olevan hahmon, jonka olettaa tietenkin olevann johtaja. "Hei! Sinä siellä! Mitä luulet tekeväsi täällä? Et ole ilmeisesti ennen koittanut hyökätä yhdenkään ihmissiilin kimppuun ethän? Voin sanoa, ettei siinä kävisi kovinkaan hyvin sinun kannaltasi! Minulla on täällä kylässä pari sataa soturia ja voin koska vaan kutsua paljon lisää, joten suosittelen sinua painumaan helkkariin täältä!" hän huutaa Rugarulle.

      • HeKeKeKe

        Elroth ponkaisee kiven takaa. Haltiahypyn voimin hän hyppää suoraan koirien kimppuun lyhyt miekka ojossa. Terävä assasiinimiekka viuhuu kohti koiran kaulaa.


      • Rugaru

        (Poistetaan äskeinen viestini kuvioista ja käytetään tätä. Mukavaa kun on toisellakin puolella joka kuvaamassa taistelua.)
        Ilmeisesti siili-ihmisten johtaja on tullut porteille ja uhkailee minua. "Vai parisataa. Hyvä. Oma armeijani kasvaa tämän taistelun aikana." Nauran Siiliölle ja astun muutaman askeleen eteenpäin. "Minulla on puolituhatta kuolematonta odottamassa täällä hyökkäyskäskyäni. Joten sanon sinulle siili; juokse." Muutan oman ääneni kylmäksi ja kohotan viikatteeni Siiliötä kohti. "Tappakaa." Sanon sotilailleni ja ne juoksevat karjuen kohti siili-ihmisten kylää.


      • Rugaru kirjoitti:

        (Poistetaan äskeinen viestini kuvioista ja käytetään tätä. Mukavaa kun on toisellakin puolella joka kuvaamassa taistelua.)
        Ilmeisesti siili-ihmisten johtaja on tullut porteille ja uhkailee minua. "Vai parisataa. Hyvä. Oma armeijani kasvaa tämän taistelun aikana." Nauran Siiliölle ja astun muutaman askeleen eteenpäin. "Minulla on puolituhatta kuolematonta odottamassa täällä hyökkäyskäskyäni. Joten sanon sinulle siili; juokse." Muutan oman ääneni kylmäksi ja kohotan viikatteeni Siiliötä kohti. "Tappakaa." Sanon sotilailleni ja ne juoksevat karjuen kohti siili-ihmisten kylää.

        (Koirat?)


      • Rugaru
        HeKeKeKe kirjoitti:

        Elroth ponkaisee kiven takaa. Haltiahypyn voimin hän hyppää suoraan koirien kimppuun lyhyt miekka ojossa. Terävä assasiinimiekka viuhuu kohti koiran kaulaa.

        Kurpizza potkaisee koiraa kuonoon ja se murisee. Yhtäkkiä kiven takaa hyppää haltia, joka katkaisee koiran kaulan. Sen pää putoaa ja pyörii kurpizzan jalkoihin. Koiran ruumis hoipertelee hiukan ja kaatuu sitten maahan. Toinen koira hyökkää kurpizzan kimppuun siinä toivossa että saa työnsä tehtyä.


      • Rugaru
        kurpizza kirjoitti:

        (Koirat?)

        (Kato alempaa)


    • (Okei...)

      Tuijotan typertyneenä assassiini-haltiaa. Ennen kuin ehdin tervehtiä tai kiittää, vielä elossa oleva hurtta loikkaa kimppuuni. Kiroan ja survaisen sitä veitsellä (?).

      • Rugaru

        Kurpizzan veitsi puhkaisee koiran silmän ja se hyppää ulisten poid hänen päältään. Veitsi silmässäkin, se kääntyy ja yrittää purra kurpizzaa.


      • Rugaru
        Rugaru kirjoitti:

        Kurpizzan veitsi puhkaisee koiran silmän ja se hyppää ulisten poid hänen päältään. Veitsi silmässäkin, se kääntyy ja yrittää purra kurpizzaa.

        (Ja täs venailen tota siiliötä. Taas... :/)


    • Loikkaan kauemmas koiran yittäessä purra minua. Molemmat kunnon veitseni ovat poissa käytöstä ja jäljellä on enää pikkuveitsiä. Kaivan yhden sellaisen taskustani ja tunnen itseni idiootiksi.
      "Haluatko tehdä jotain tuolle toiselle koiralle?" kysyn haltialta toiveikkaana.

      • Rugaru

        (Hekeke ei taida olla paikalla saatika siili niin jatketaan vaan) koira katselee kurpizzan voiveistä voitonriemuisesti ja sylkäisee oksennusta siihen.


    • Tiberius de Auditore

      Makaan vatsallani pilven päällä (puolienkelit ovat taivaallisia, joten he voivat tehdä niin) ja katselen taistelua. Ihmissiilit ovat potentiaalinen uhka, joten tilanne on tavallaan hyvä. Tosin myös zombit ovat uhka, joka tekee tilanteesta huonomman. Heitän huvikseni pari valopalloa zombeja kohti.

      • Rugaru

        Sotilaani ovat saaneet jo puolet siili-ihmisistä nujerrettua, mutta omiani on hajotettu jo liikaa. Aika lopettaa tämä taistelu, ajattelen ja kurotan lonkeroillani tusinaan lähimpään siiliin. Tungen lonkeroni heidän sisälleen ja pysäytän sydämen. Ruumiit putoavat velttoina maahan ja korruptoin ne. Hyvä. He ovat paljon vahvempia kuin omani. Nämä saavat nyt tappaa lisää jotka voin kääntää omalle puolelleni. Liikun valiojoukkoni kanssa keskelle kylää ja alan levittää lonkeroitani jokaiseen kuolleen siilin ruumiiseen.


      • HeKeKeKe
        Rugaru kirjoitti:

        Sotilaani ovat saaneet jo puolet siili-ihmisistä nujerrettua, mutta omiani on hajotettu jo liikaa. Aika lopettaa tämä taistelu, ajattelen ja kurotan lonkeroillani tusinaan lähimpään siiliin. Tungen lonkeroni heidän sisälleen ja pysäytän sydämen. Ruumiit putoavat velttoina maahan ja korruptoin ne. Hyvä. He ovat paljon vahvempia kuin omani. Nämä saavat nyt tappaa lisää jotka voin kääntää omalle puolelleni. Liikun valiojoukkoni kanssa keskelle kylää ja alan levittää lonkeroitani jokaiseen kuolleen siilin ruumiiseen.

        (Et voi päättää kuinka monta olet heistä tappanut. Autohittaus katsos)

        Elroth survaisee miekan toisen koiran vatsaan(?)


      • Rugaru
        Rugaru kirjoitti:

        Sotilaani ovat saaneet jo puolet siili-ihmisistä nujerrettua, mutta omiani on hajotettu jo liikaa. Aika lopettaa tämä taistelu, ajattelen ja kurotan lonkeroillani tusinaan lähimpään siiliin. Tungen lonkeroni heidän sisälleen ja pysäytän sydämen. Ruumiit putoavat velttoina maahan ja korruptoin ne. Hyvä. He ovat paljon vahvempia kuin omani. Nämä saavat nyt tappaa lisää jotka voin kääntää omalle puolelleni. Liikun valiojoukkoni kanssa keskelle kylää ja alan levittää lonkeroitani jokaiseen kuolleen siilin ruumiiseen.

        Jokainen kuollut siili nousee seisaalleen ja käy loppujen kimppuun. Naiset ja lapset pakenevat kylästä ja soturit jäävät. Seison ja katselen hymy huulilla kun kylä nujerretaan. Sotilaitani hajotetaan ja uusia tulee kuolleista siili-ihmisistä, heidän johtajansa on jossain, mutten tiedä missä.
        Näen kuinka taivaalta sataa tulipal--- hetkinen; eivät siilit ammu tulipalloja. Vilkaisen ylös ja näen jonkun ampuvan tulipalloja pilven päällä. Mahtavaa. Saan minäkin jotain tekemistä. Kerään pimeyttä ja ohjaan sen kehooni. Tunnen hieman kipua, kun siivet rikkovat kaapuni ja levitän ne noustakseni korkeuksiin


    • (Autohittailulla tarkoitetaan toisen hahmon tai hahmojen ohjaamista. Voit heittää kirveen toista hahmoa kohti, muttet voi päättää osuuko se "Heitin kirveen kohti Perun päätä.". Voit myös kirjoittaa "Heitin Perttua kirveellä päähän (?)" Jolloinka se ei ole autohittailua.)

      Nakkaan veitsen pois ja pyyhin kättäni sammaleeseen. Molemmat käteni ovat punaisilla rakoilla, mutta onneksi minulla on yrttejä. Eiköhän tästä selvitä. Tuijotan silmät pyöreinä, kun haltia käy toisenkin koiran kimppuun.

      • Rugaru

        (Ok mut katos se meiän siiliö on nyt jossain päin nevadaa nii tän pitäs mennä johonki suuntaan, mut okei siilei jäljel, zombei jäljel ja kaikki onnellisii? Vai?)


    • (Katotaan nyt mitä Siiliö sanoo. Ja sille hurtalle kävi vissiin köpelösti?)

      • Rugaru

        (Mitevvaa mut otan matsin sil aikaa ton tiberiuksen kaa)
        Haltija katkaisee koiran ja sen puolikkaat jäävät maahan sätkimään. Niistä ei ole enää vaaraa.
        (Ja eihä sit oo mitää autohittailuu jos sanoo ku toi survaisee miekan tän koiran vatsaan nii mä sanon et se myös katkasee koiran)


      • moottoriturpa
        Rugaru kirjoitti:

        (Mitevvaa mut otan matsin sil aikaa ton tiberiuksen kaa)
        Haltija katkaisee koiran ja sen puolikkaat jäävät maahan sätkimään. Niistä ei ole enää vaaraa.
        (Ja eihä sit oo mitää autohittailuu jos sanoo ku toi survaisee miekan tän koiran vatsaan nii mä sanon et se myös katkasee koiran)

        (Yolo kaikki! Mun hahmo on sit jotai päivän tauol mut seuraan silti tät juttuu et pysyn peräs. Ja emmäkää kuule rugara tienny tost autohintti-jutust nii ne vois sanoo sen ajois. Peli jatkuu!)


      • Rugaru
        moottoriturpa kirjoitti:

        (Yolo kaikki! Mun hahmo on sit jotai päivän tauol mut seuraan silti tät juttuu et pysyn peräs. Ja emmäkää kuule rugara tienny tost autohintti-jutust nii ne vois sanoo sen ajois. Peli jatkuu!)

        (Jaa. Onks tiberius viel pelaamas tän päivän osalt?)


    • (Ei minun mielestäni. Sitten Meta-pelaaminen= Hahmosi ei voi tietää kaikkea mitä sinäkin. (Se tosin taitaa olla jo selvää?) Ja Muchaus on sitä, ettei hahmo vahingoitu ollenkaan tai on lähestulkoon voittamaton. Sekään ei ole teillä ollut mitenkään isona ongelmana. Hyvän esimerkin näiden sääntöjen rikkomisesta löytyy roolipeli 1 alusta.)

      • moottoriturpa

        Shiitos infosta pizzaseni!


      • Tiberius de Auditre

        (Olen paikalla.)


      • moottoriturpa kirjoitti:

        Shiitos infosta pizzaseni!

        Pizzaseni?


      • Rugaru
        Tiberius de Auditre kirjoitti:

        (Olen paikalla.)

        (Hienoa) Nousen varjosiivilläni yhä korkeammalle yötaivaalle ja alan hahmottaa pilven päällä makaavaa ja valo/tulipalloja ampuvaa henkilöä. Se on se puolienkeli jonka näin metsässä. Hymyilen kun vilkaisen alas. Samana yönä kun valloitan( älkää motkottako tosta, se on hahmoni oletus) siili-ihmisten kylän, tapan myös verivihollisen. Naurahdan ja lisään vauhtia.


      • moottoriturpa
        kurpizza kirjoitti:

        Pizzaseni?

        Ootkos huomannu et nimes on kurpizza? XD


      • moottoriturpa kirjoitti:

        Ootkos huomannu et nimes on kurpizza? XD

        Juu. Pizzaksi tosin harvemmin kutsutaan. XD


      • moottoriturpa
        kurpizza kirjoitti:

        Juu. Pizzaksi tosin harvemmin kutsutaan. XD

        Mä alanki kutsuu sua pizzaks. Sitteppä kutsutaa!!!:D


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        (Hienoa) Nousen varjosiivilläni yhä korkeammalle yötaivaalle ja alan hahmottaa pilven päällä makaavaa ja valo/tulipalloja ampuvaa henkilöä. Se on se puolienkeli jonka näin metsässä. Hymyilen kun vilkaisen alas. Samana yönä kun valloitan( älkää motkottako tosta, se on hahmoni oletus) siili-ihmisten kylän, tapan myös verivihollisen. Naurahdan ja lisään vauhtia.

        Nousen ylös nähdessäni demonin/varjon. Vedän miekkani esiin. Tällä kertaa se ei ole standardimiekkani. Se on erittäin kapea lyhyehkö etenkin pistoihin mutta myös viiltoihin soveltuva miekka, jonka puuosat ovat mustia ja metalliosta terää lukuunottamatta kullattuja. Terää koristaa kaiverrukset. Seison vain hiljaa paikoillani miekka kädessäni ja katson demonia silmiin, jos sillä sellaiset ovat.


      • moottoriturpa kirjoitti:

        Mä alanki kutsuu sua pizzaks. Sitteppä kutsutaa!!!:D

        Selevä... Turpa.


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Nousen ylös nähdessäni demonin/varjon. Vedän miekkani esiin. Tällä kertaa se ei ole standardimiekkani. Se on erittäin kapea lyhyehkö etenkin pistoihin mutta myös viiltoihin soveltuva miekka, jonka puuosat ovat mustia ja metalliosta terää lukuunottamatta kullattuja. Terää koristaa kaiverrukset. Seison vain hiljaa paikoillani miekka kädessäni ja katson demonia silmiin, jos sillä sellaiset ovat.

        (Jep. On keltaiset hohtavat silmät.) Enkeli on vetänyt aseensa esiin. Nousen hänen tasolleen ja leijun ilmassa viiden metrin päässä hänestä. Ohjaan yön pimeydestä voimaa omaan viikatteeseeni. "Hieno miekka." Sanon enkelille hymyillen. "Saanko sen, kun olen repinyt sinun pääsi irti?" Nauran ja tuijotan enkeliä. Hän ei pelkää minua ja se suututtaa.


      • moottoriturpa
        kurpizza kirjoitti:

        Selevä... Turpa.

        :D vois tehä teille kaikille kivat nicknamet. Pizza on aineski jo


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        (Jep. On keltaiset hohtavat silmät.) Enkeli on vetänyt aseensa esiin. Nousen hänen tasolleen ja leijun ilmassa viiden metrin päässä hänestä. Ohjaan yön pimeydestä voimaa omaan viikatteeseeni. "Hieno miekka." Sanon enkelille hymyillen. "Saanko sen, kun olen repinyt sinun pääsi irti?" Nauran ja tuijotan enkeliä. Hän ei pelkää minua ja se suututtaa.

        "Percutiet te Deus Potentiae. Porro adversum me." Sanon. Kohotan hitaasti miekkani ja otan miekkailuasennon. On hauska puhua kieltä, jota vihollinen ei ymmärrä.


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Percutiet te Deus Potentiae. Porro adversum me." Sanon. Kohotan hitaasti miekkani ja otan miekkailuasennon. On hauska puhua kieltä, jota vihollinen ei ymmärrä.

        Kiristän hampaitani ja imen yöstä voimaa. Puolienkeli on kohta enää kaksi puolikasta. Heilautan viikatettani ja aion iskeä tuon julkean heti kappaleiksi.


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Percutiet te Deus Potentiae. Porro adversum me." Sanon. Kohotan hitaasti miekkani ja otan miekkailuasennon. On hauska puhua kieltä, jota vihollinen ei ymmärrä.

        Kiristän hampaitani ja imen yöstä voimaa. Puolienkeli on kohta enää kaksi puolikasta. Heilautan viikatettani ja aion iskeä tuon julkean heti kappaleiksi.


      • moottoriturpa
        moottoriturpa kirjoitti:

        :D vois tehä teille kaikille kivat nicknamet. Pizza on aineski jo

        Joo ei näistä saa mitää ratkiriemukasta :(


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Kiristän hampaitani ja imen yöstä voimaa. Puolienkeli on kohta enää kaksi puolikasta. Heilautan viikatettani ja aion iskeä tuon julkean heti kappaleiksi.

        "Onpa varomaton isku..." Mietin viikatteen tullessa kohti. Pudottaudun pilven läpi ja lennän Rugarun taakse. Kerään miekkaani voimaa kuusta ja tähdistä, sillä ne ovat ainoat valonlähteet yössä. Koetan pistää demonia selkään.


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Onpa varomaton isku..." Mietin viikatteen tullessa kohti. Pudottaudun pilven läpi ja lennän Rugarun taakse. Kerään miekkaani voimaa kuusta ja tähdistä, sillä ne ovat ainoat valonlähteet yössä. Koetan pistää demonia selkään.

        Heh. En tietenkään osu häneen, mutta nyt ainakin.Tunnen koko yön pimeyden ja aistin mitä siinä tapahtuu. Hän aikoo iskeä selästä, mutta luon pimeydestä lonkerot jotka pysäyttävät iskun ja käännyn häneen päin. Kurotan kättäni ja yritän tarrata häneen kiinni lonkeroillani.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Heh. En tietenkään osu häneen, mutta nyt ainakin.Tunnen koko yön pimeyden ja aistin mitä siinä tapahtuu. Hän aikoo iskeä selästä, mutta luon pimeydestä lonkerot jotka pysäyttävät iskun ja käännyn häneen päin. Kurotan kättäni ja yritän tarrata häneen kiinni lonkeroillani.

        Tunnen lonkeron tarttuvan oikeaan käteeni. "Irti!" Huudahdan ja lyön lonkeroa vasemman käden piiloterällä. Syöksyn demonia kohti yrittäen viiltää miekallani hänen kurkkuunsa.

        (Siltä varalta, ettet tiedä mitään piiloteristä sun muista Assassin's Creed vehkeistä. Nuo ovat siis rannekkeissa olevia aseita. Googlaa, jos et tiedä millaisia ne ovat.)


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Tunnen lonkeron tarttuvan oikeaan käteeni. "Irti!" Huudahdan ja lyön lonkeroa vasemman käden piiloterällä. Syöksyn demonia kohti yrittäen viiltää miekallani hänen kurkkuunsa.

        (Siltä varalta, ettet tiedä mitään piiloteristä sun muista Assassin's Creed vehkeistä. Nuo ovat siis rannekkeissa olevia aseita. Googlaa, jos et tiedä millaisia ne ovat.)

        Hän napsauttaa lonkeroni poikki ja yrittää iskeä kurkkuuni, mutta nostan viikatteeni hänen miekkansa eteen ja pysäytän sen. Kierrän viikatteen koukkua ja lyön nyrkilläni enkeliä vatsaan.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Hän napsauttaa lonkeroni poikki ja yrittää iskeä kurkkuuni, mutta nostan viikatteeni hänen miekkansa eteen ja pysäytän sen. Kierrän viikatteen koukkua ja lyön nyrkilläni enkeliä vatsaan.

        Napakka nyrkinisku saa minut putoamaan parikymmentä metriä alaspäin ilman karatessa keuhkoistani. Tosin tulen takaisin ylös nopeasti. Lentäessäni seitsemän metrin päässä Rugarusta päätän käyttää yhden yllätyksistäni. Kohotan piiloaseeni ja laukaisen sen Rugarua kohti.


      • Rugaru
        Rugaru kirjoitti:

        Hän napsauttaa lonkeroni poikki ja yrittää iskeä kurkkuuni, mutta nostan viikatteeni hänen miekkansa eteen ja pysäytän sen. Kierrän viikatteen koukkua ja lyön nyrkilläni enkeliä vatsaan.

        (Kuule kyllähän mä tiiän piiloteristä. En oo ihan kuplassa kasvanut)


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Napakka nyrkinisku saa minut putoamaan parikymmentä metriä alaspäin ilman karatessa keuhkoistani. Tosin tulen takaisin ylös nopeasti. Lentäessäni seitsemän metrin päässä Rugarusta päätän käyttää yhden yllätyksistäni. Kohotan piiloaseeni ja laukaisen sen Rugarua kohti.

        Tiedän ettei hän iskeydy maahan, mutta saanpahan hänet kauaksi kurkustani. Lentäessään ylöspäin, enkeli laukaisee jonkin sortin aseen suoraan minua kohti. En ollut varautunut tähän. Sen lähettämä pieni, ilmeisesti rautakuula, menee läpi poskestani, silmästäni ja ohimostani, mutta ei onneksi vahingoita aivoja. Karjaisen kivusta ja pitelen toisella kädellä silmääni. "En tainnut kertoa sinulle jotain tärkeää siitä että satutat minun kehoani." Nauran hänelle ja katson kättäni joka on mustan veren tahrima. Heilautan viikatettani ja yritän lähettää pimeyden lonkeron jonka kuuluisi murskata enkelin piiloaseet.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        (Kuule kyllähän mä tiiän piiloteristä. En oo ihan kuplassa kasvanut)

        (No kaikkhan niistä tietävät.)

        "Lisää lonkeroita? On kuin Slendermania vastaan taistelisi!" Mietin aloittaessani viiltelemään lonkeroita miekallani. Kyllä tuokin demoni saisi kärsiä kohdatessaani minut auringonvalossa...


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (No kaikkhan niistä tietävät.)

        "Lisää lonkeroita? On kuin Slendermania vastaan taistelisi!" Mietin aloittaessani viiltelemään lonkeroita miekallani. Kyllä tuokin demoni saisi kärsiä kohdatessaani minut auringonvalossa...

        Sillä välin kun enkeli yrittää katkoa lonkeroitani, katson taivaanrantaan. Aurinko tulee esiin muutaman tunnin kuluttua. Hänet on lopetettava. "Jos tuhoat kehoni, pääsen pakoon ja silloin tapat toisen jonka olisi kuulunut elää tässä kehossa." Naurahdan ja parannan haavani keräämällä pimeyttä. Ikävä arpi siihen kyllä jää. "Eli lopeta taistelu tai tuomitset toisen kuolemaan." Ja sitten lähden syöksyyn kohti enkeliä, viikate iskuvalmiudessa.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Sillä välin kun enkeli yrittää katkoa lonkeroitani, katson taivaanrantaan. Aurinko tulee esiin muutaman tunnin kuluttua. Hänet on lopetettava. "Jos tuhoat kehoni, pääsen pakoon ja silloin tapat toisen jonka olisi kuulunut elää tässä kehossa." Naurahdan ja parannan haavani keräämällä pimeyttä. Ikävä arpi siihen kyllä jää. "Eli lopeta taistelu tai tuomitset toisen kuolemaan." Ja sitten lähden syöksyyn kohti enkeliä, viikate iskuvalmiudessa.

        Torjun viikatteeniskun miekallani ja lennän vähän matkan päähän. Tuo demoni on tällä kertaa oikeassa. "Tämä ei jää tähän..." Sanon ja aloitan voimakkaan sokaisevan valotaian tekemisen. Virnistän, sillä demoni ei taida pitää siitä. Valon kadottua olen itsekin kadonnut...
        Kiroan itsekseni korkeimman pilven päällä puhdistaessa miekkaani mustasta verestä. "Ei tuo keho varmaankaan selviä muutenkaan. On se niin korruptoitunut, mutta en voi taistella pimeyden olioita vastaan pitkän aikaa pimeässä." mutisen itsekseni.


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Torjun viikatteeniskun miekallani ja lennän vähän matkan päähän. Tuo demoni on tällä kertaa oikeassa. "Tämä ei jää tähän..." Sanon ja aloitan voimakkaan sokaisevan valotaian tekemisen. Virnistän, sillä demoni ei taida pitää siitä. Valon kadottua olen itsekin kadonnut...
        Kiroan itsekseni korkeimman pilven päällä puhdistaessa miekkaani mustasta verestä. "Ei tuo keho varmaankaan selviä muutenkaan. On se niin korruptoitunut, mutta en voi taistella pimeyden olioita vastaan pitkän aikaa pimeässä." mutisen itsekseni.

        Enkeli katoaa valotaikansa turvin. "Olet oikeassa; Tämä ei todellakaan jää tähän." Sanon tyhjyyteen ja kosken silmääni. Se on mennyttä. Voin tehdä uuden pimeydestä ja tämä keho tulee aina vain riippuvaisemmaksi minun antamasta suojasta. Viikatteeni katoaa kädestäni ja laskeudun alas. Kylä on otettava täyteen hallintaan.


      • HeKeKeKe
        Rugaru kirjoitti:

        Enkeli katoaa valotaikansa turvin. "Olet oikeassa; Tämä ei todellakaan jää tähän." Sanon tyhjyyteen ja kosken silmääni. Se on mennyttä. Voin tehdä uuden pimeydestä ja tämä keho tulee aina vain riippuvaisemmaksi minun antamasta suojasta. Viikatteeni katoaa kädestäni ja laskeudun alas. Kylä on otettava täyteen hallintaan.

        Elroth pyyhkii miekkaansa sammaleeseen. "Hassuja koiria. Oudon näköisiä."


    • (Oletko aito HeKeKee vai sateenkaarirunkkari? http://keskustelu.suomi24.fi/node/12156307 )

      "Tämä on tietenkin vain arvaus, mutta veikkaisin niiden olevan sen yhden rumiluksen jolla oli zombiarmeija." sanon "Ja ai niin. Kiitos." huuhtelen käsiäni ja naamaani lähellä olevasta purossa. Kuolasta näyttää jäävän punaisia läikkiä, mutta uskon selviäväni hengissä.

      • Rugaru

        Vedän siipeni sisään ja katselen taistelutanteretta. Olen tyytyväinen, kun puolienkeli lähti, mutta me kohtaamme cielä ja sllion tilit tasataan. Kourat ovat varmaan jo hoidelleet tytön. Yritän aistia nelijalkaiset tappajani, mutta en tunne mitään mikä viittaisi niiden olemassa oloon. Tytöllä oli apua. Mutta tätä hyökkäystä ei voi enää pysäyttää ja pian... pian ovat hekin vain käveleviä raatoja armeijassani.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Vedän siipeni sisään ja katselen taistelutanteretta. Olen tyytyväinen, kun puolienkeli lähti, mutta me kohtaamme cielä ja sllion tilit tasataan. Kourat ovat varmaan jo hoidelleet tytön. Yritän aistia nelijalkaiset tappajani, mutta en tunne mitään mikä viittaisi niiden olemassa oloon. Tytöllä oli apua. Mutta tätä hyökkäystä ei voi enää pysäyttää ja pian... pian ovat hekin vain käveleviä raatoja armeijassani.

        Katselen vieläkin taistelua korkealla pilven päällä. Onneksi Michem ei päättänyt purkaa muuria, sillä nyt meillä on suoja noita epäkuolleita vastaan. Tekisi niin mieli hyökätä, mutta demoni on nyt omassa elementissään, pimeydessä. Lataan piiloaseeni ja jatkan miekkani kiillottamista.


      • Michem de Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Katselen vieläkin taistelua korkealla pilven päällä. Onneksi Michem ei päättänyt purkaa muuria, sillä nyt meillä on suoja noita epäkuolleita vastaan. Tekisi niin mieli hyökätä, mutta demoni on nyt omassa elementissään, pimeydessä. Lataan piiloaseeni ja jatkan miekkani kiillottamista.

        (Tiberius puolienkelit ovat minun keksimiäni he eivät osaa maata pilven päällä heidän lentonsa on hidasta ja kömpelöä
        heidän jokainen siipisulka ei ole puhtaanvalkoinen useat niistä ovat mustia ja harmaita
        eikö piiloaseet ole sääntöjen vastaisia)
        lähetän useita lohikäärmeitä tuhoamaan muurin
        nyt he alkavat murjoa ja polttaa keskeneräistä muuria
        ''mahtavaa''sanon citadelin tornissa


      • Tiberius de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (Tiberius puolienkelit ovat minun keksimiäni he eivät osaa maata pilven päällä heidän lentonsa on hidasta ja kömpelöä
        heidän jokainen siipisulka ei ole puhtaanvalkoinen useat niistä ovat mustia ja harmaita
        eikö piiloaseet ole sääntöjen vastaisia)
        lähetän useita lohikäärmeitä tuhoamaan muurin
        nyt he alkavat murjoa ja polttaa keskeneräistä muuria
        ''mahtavaa''sanon citadelin tornissa

        (Juu, mutta osaa taikoa. Ja miksi hemmetissä piiloaseet olisivat sääntöjen vastaisia? Hienoa kuitenkin, että tulit takaisin.)

        Kuulen jostakin kaukaa lohikäärmeiden ärjyntää ja katselen kaukoputkella ympärilleni. "Jaahas. Lohikäärmeet taitavat olla täällä taas..." mutisen katsellessani lohikäärmeitä vastaan taistelevia joukkoja ja rakentajia. Lähden lentämään lohikäärmeitä kohti. Jonkin ajan päästä saavun lohikäärmeiden luokse ja hyökkään taioilla niiden kimppuun.
        Taistelevat joukot ovat pääosin rajajääkäreitä ja ilmavoimia, mutta raskaat legioonat näkyvät jo horisontissa. Ei kestä kauaakaan, kunnes legioonat ovat lohikäärmeiden kimpussa. "Tuhotkaa ne!" Huudan joukoille ja ryntään erään lohikäärmeen kimppuun. "Michem. Käske nämä lohikäärmeet pois." Sanon telepaattisesti Michemille muistaessani hänen osaavan hallita niitä.


      • HeKeKeKe
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (Tiberius puolienkelit ovat minun keksimiäni he eivät osaa maata pilven päällä heidän lentonsa on hidasta ja kömpelöä
        heidän jokainen siipisulka ei ole puhtaanvalkoinen useat niistä ovat mustia ja harmaita
        eikö piiloaseet ole sääntöjen vastaisia)
        lähetän useita lohikäärmeitä tuhoamaan muurin
        nyt he alkavat murjoa ja polttaa keskeneräistä muuria
        ''mahtavaa''sanon citadelin tornissa

        Elroth säpsähtää kun kuulee muurilta päin melua. "Mite helkkaria tuo on?" Elroth mietiskelee ääneen. "Paras mennä katsomaan. Ai niin tosiaan. Unohdin aivan esittäytyä. Olen..." Elroth miettii hetken. "Gaius."


      • Michem de Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        Elroth säpsähtää kun kuulee muurilta päin melua. "Mite helkkaria tuo on?" Elroth mietiskelee ääneen. "Paras mennä katsomaan. Ai niin tosiaan. Unohdin aivan esittäytyä. Olen..." Elroth miettii hetken. "Gaius."

        saavun aarnikotkalla paikalle''häipykää''huudan kaikille rakentajille ja tiberiukselle


      • Michem de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        saavun aarnikotkalla paikalle''häipykää''huudan kaikille rakentajille ja tiberiukselle

        lohikäärmeet koventavat vauhtia''juuri tätä tarkoitin''mutisen itsekseni''älkää puuttuko''huudan joukolle


    • Tiberius de Auditore

      "No saatko lohikäärmeet poistumaan!" huudan yrittäessä osua erästä lohikäärmettä silmään miekallani.

      • Tiberius de Auditore

        "No häädä ne jo pois! Etkai vain ole taas hävittänyt amulettiasi?!" Karjaisen Michemille. Tekisi nyt edes jotakin. En minäkään jaksa taistella ikuisesti.


      • Michem de Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "No häädä ne jo pois! Etkai vain ole taas hävittänyt amulettiasi?!" Karjaisen Michemille. Tekisi nyt edes jotakin. En minäkään jaksa taistella ikuisesti.

        (kaappaatko valtani roolipeli yhdeksässä?)
        ''älä vahingoita lohikäärmeitä'' karjun tiberiukselle


      • Tiberius de Auditore
        Michem de Auditore kirjoitti:

        (kaappaatko valtani roolipeli yhdeksässä?)
        ''älä vahingoita lohikäärmeitä'' karjun tiberiukselle

        (Jos huomaan hulluutesi...)

        Peräännyn vähän matkan päähän. "No häädä ne sitten pois." sanon tähdätessäni lohikäärmettä silmään piiloaseella.


    • (Joo minä olen nykyään aika kiireinen in ways.)

      Siiliö on lähettänyt kutsun lopuille joukoilleen ja ne ovat matkalla. (Jotkut saattavat muistaa roolipeli 1-keskustelun, jossa ihmissiilit tuli paikalle aika helvetin nopeasti joten kauaa se ei vie.) Hänen soturinsa taistelevat vihollisia vastaan. Vihollisia on reilusti enemmän, mutta ihmissiilit ovat kestäviä ja taitavia ja kun lisääkin on tulossa, niin se... olio, joka ilmeisesti hyökkäystä johtaa on ainoa suurempi uhka.

      • Rugaru

        Oli siilejä enemmän tai vähemmän, jokainen taistelussa kuollut on heti minun puolellani. Ja elleivät siilit revi sotilaitani kuuteen osaan, ne jatkavat taisteluaan. Seison kylän keskellä ja lonkeroni nostavat aina uusia ja taas uusia siilin raatoja puolelleni. Armeijani on jo kaksinkertaistunut, kun kuulen kaukaa toisen taistelun ääniä. Aistin pimeyden avulla sodan. Temppeliritarien ja lohikäärmeiden välillä. Upeaa! Siileillä ei ole toivoa kun nostatan puolelleni lohikäärmeitä.


    • Nyökkään Gaiukselle.
      "Hauska tutustua, minä olen Kurpizza." sanon. Rypistän kulmiani mekkalalle. "Sanohan... Eikö tuo sinustakin kuulosta lohikäärmeiltä?"

      • HeKeKeKe

        "Kuulostaa. Mennään katsomaan!" Elroth sanoo ja hölkkää leiriin. "Mitä ihmettä täällä oikein tapahtuu?" Elroth kysyy rakennusmestarilta.


    • [William]

      Lennän pois päin ihmissilien kylästä, sillä en halua olla taistelutantereella.

      [Kaaos]

      Minkälaisen armeijan kokoaisin...? Selaan eri maailmoista löytyviä otuksia. Armeijan pitäisi olla voimakkaan lisäksi myös viihdyttävä, sillä aloitan sotaa juuri huvin vuoksi...

      (eli mielipuolista paskaa tulossa...)

    • Kerään veitseni ja puun viereen pudonneen assassiinikaavun. Sitten juoksen Gaiuksen perään. Paikan päällä näyttää siltä, että Michem ja Tiberius ovat taas tukkanuottasilla.


      (Jokutyyppi// Mielipuolista paskaa? Kaaos aattelee siis värvätä meidän koululaisia sinne??)

      • Tiberius de Auditore

        (Ei muutama lohikäärme saa koko rajan mittaista muuria sortumaan. Tai ainakin siinä kestäisi ikuisuus.)
        Rakennusmestari osoittaa Lohikäärmeitä. "Nuo vain tulivat jostakin ja hyökkäsivät kimppuumme." hän sanoo ja osoittaa sen jälkeen taistelujoukkoja. "Ilmavoimat, raskaat jalkaväkimiehet ja jousimiehet yrittävät tappa niitä. Muuri oli viimeistelyä vaille valmis, mutta nuo otukset tekevät siihen sortumia jaloillaan!" Rakennusmestari sanoo Elrothille.

        Huudan hyökkäyskäskyn ja joukot hyökkäävät lohikäärmeiden kimppuun. Koetan tulittaa piiloaseellani lohikäärmeitä päähän.


      • HeKeKeKe
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Ei muutama lohikäärme saa koko rajan mittaista muuria sortumaan. Tai ainakin siinä kestäisi ikuisuus.)
        Rakennusmestari osoittaa Lohikäärmeitä. "Nuo vain tulivat jostakin ja hyökkäsivät kimppuumme." hän sanoo ja osoittaa sen jälkeen taistelujoukkoja. "Ilmavoimat, raskaat jalkaväkimiehet ja jousimiehet yrittävät tappa niitä. Muuri oli viimeistelyä vaille valmis, mutta nuo otukset tekevät siihen sortumia jaloillaan!" Rakennusmestari sanoo Elrothille.

        Huudan hyökkäyskäskyn ja joukot hyökkäävät lohikäärmeiden kimppuun. Koetan tulittaa piiloaseellani lohikäärmeitä päähän.

        "Jahas, vai että lohikäärmeitä!" Elroth huutaa ja syöksyy käärmeen kimppuun. Hän kiipeää selkäpiikkejä (jos niitä on) pitkin ylös käärmeen niskaa pitkin. Elroth ottaa miekkansa ja survaisee sen lohikäärmeen niskaan kallon ja niskan väliseen pehmeään kohtaan(?)


      • Tiberius de Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        "Jahas, vai että lohikäärmeitä!" Elroth huutaa ja syöksyy käärmeen kimppuun. Hän kiipeää selkäpiikkejä (jos niitä on) pitkin ylös käärmeen niskaa pitkin. Elroth ottaa miekkansa ja survaisee sen lohikäärmeen niskaan kallon ja niskan väliseen pehmeään kohtaan(?)

        (Älä taas pidä taukoa! Jos et aio kommentoida hetken päästä, niin siitä ei seuraa mitään hyvää lohikäärmeillesi.)

        Lentelen vähän matkan päässä lataamassa piiloasettani ja näen Elrothin.
        "Nopeaa ja taitavaa toimintaa..." mutisen ja lähden uuteen hyökkäykseen koettaen taas osua päähän.


    • Kaikki muut näyttävät taistelevan lohikäärmeitä vastaan. Ehkä minun pitäsi auttaa? En kylläkään pidä eläinten satuttamisesta. Kerään nyrkillisen hiekkaa maasta. Oli kuinka mahtava lohikäärme tahansa, se tuskin pitää hiekasta silmässään...

      Kun lohikäärmeen pää ilmaantui sopivan heittomatkan päähän, viskaan hiekat ja ryntään saman tien piiloon mahdollisia tulipalloja.

      • moottoriturpa

        Kuulen kaukaista karjumista tyrmäni kaltereiden takaa ja vartijat höpisevät tiberiuksen eli örkin lähteneen taisteluun. Hän ei siis ole täällä estämässä pakoani. Sienet ovat kasvaneet ja tartun hampaillani kasaan niitä. Nielaisen ja kun vartijat maksavat huomiota toisilleen, alan vetämään kahleitani poikki.


    • Rugaru

      (Hahmoni aikoo voittaa tuon taistelun siili-ihmisten ja zombien välillä. Siiliöhän ei saq munchata (=mitä tuo kurpizza nyt selitti) joten kun vastassa on tuhat zombia, pimeää hallitseva demoni yöllä ja kohta lohikäärmeitä ja kuolleita temppeliritareita, niin saa ihmetellä jos hän haluaa jatkaa tuota. Teidän hahmoillanne taasen on tekemistä siellä muurilla eli ei apua siili-ihmisille. Ja uskokaa kun sanon että sillä on tarkoitus kun hahmoni aloittaa keski-maan lopun pienestä kylästä.)
      Tämä lopettaa taistelun, ajattelen ja tunkeudun kuolleiden lohikäärmeiden sisään lonkeroillani. Niiden sammuneisiin silmiin syttyy keltainen tappajan katse ja musta pimeys alkaa virrata niiden suonissa. Ne ryömivät hiljakseen pois muurin luota ettei kukaan näe niitä ja sitten nostan ne lentoon. Samalla korruptoin kuolleet temppeliritarit ja lähetän ne luokseni. Tulevaisuus on tässä.

      • Tiberius de Auditore

        (Ei niitä paljoa ole. Muutamia kymmeniä enintään (siis temppeliritareita) tämän taistelun jäljiltä. Ja kaiken lisäksi tapan itse osan täällä muurilla. Loput ritarit ovat haudattu pyhälle siunatulle maalle ja siunatut ruumiit tai siunatulla maalla olevat ovat suojassa korruptiolta. Temppeliritarien hautausmaista et siis hyödy mitään.)

        Kuolleet lohikäärmeet katosivat jonnekkin ja muutama jäljellä oleva taitaa lentää pois. Joukkoni perääntyvät ja olen juuri poistumassa kun näen kuolleiden heräävän. Tajuan niiden muuttuvan zombeiksi ja hyökkään niiden kimppuun.
        "Kuolleet muuttuvat zombeiksi! Kimppuun!" huudan ja tapan miekallani muutaman heräilevän zombin. Tosin suurin osa juoksee ihmissiilien puolella olevaan metsään muuri rikkoutuneista kohdista, jonne en seuraa heitä. "Sinne menivät. Emme voi mitään..." Sanon seisoessani muurilla, jossa on lohikäärmeiden jäljiltä useita sortumia.


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Ei niitä paljoa ole. Muutamia kymmeniä enintään (siis temppeliritareita) tämän taistelun jäljiltä. Ja kaiken lisäksi tapan itse osan täällä muurilla. Loput ritarit ovat haudattu pyhälle siunatulle maalle ja siunatut ruumiit tai siunatulla maalla olevat ovat suojassa korruptiolta. Temppeliritarien hautausmaista et siis hyödy mitään.)

        Kuolleet lohikäärmeet katosivat jonnekkin ja muutama jäljellä oleva taitaa lentää pois. Joukkoni perääntyvät ja olen juuri poistumassa kun näen kuolleiden heräävän. Tajuan niiden muuttuvan zombeiksi ja hyökkään niiden kimppuun.
        "Kuolleet muuttuvat zombeiksi! Kimppuun!" huudan ja tapan miekallani muutaman heräilevän zombin. Tosin suurin osa juoksee ihmissiilien puolella olevaan metsään muuri rikkoutuneista kohdista, jonne en seuraa heitä. "Sinne menivät. Emme voi mitään..." Sanon seisoessani muurilla, jossa on lohikäärmeiden jäljiltä useita sortumia.

        (Eihän nyt ne yksin aiheutakaan ylivoimaa katsos. Lisäsin ne vaan että siili tajuaisi miten jutut on. Mitä mieltä olet itse? Lohikäärmeet, ritarit (vaikka vain kymmeniä) ja puoli tuhatta hajoamiseen saakka taistelevaa ja happoa sylkevää zombia vastaan (niinkuin siili itse sanoi) noin kaksisataa siili-ihmistä ja apujoukot. Huomio, että kun nostatan ruumiin henkiin, se taistelee kunnes on kuudessa osassa.) Ohjaan auran pimeitä lohikäärmeitä kohti tätä taistelevaa kylää ja käsken niiden syöstä tulta. Jokainen lohikäärme avaa suunsa ja alkaa sytyttämään keltavihreää liekkiä. Pian tulipalloja alkaa sadella siilien niskaan ja minä katselen tyytyväisenä tuhoa. "Älkää tuhotko rakennuksia lemmikkini. Niille on käyttöä." Sanon lohikäärmeille ja jokainen rakennus mitä kylässä on, säästyy ja sotilaani miehittävät ne.


      • Rugaru
        Rugaru kirjoitti:

        (Eihän nyt ne yksin aiheutakaan ylivoimaa katsos. Lisäsin ne vaan että siili tajuaisi miten jutut on. Mitä mieltä olet itse? Lohikäärmeet, ritarit (vaikka vain kymmeniä) ja puoli tuhatta hajoamiseen saakka taistelevaa ja happoa sylkevää zombia vastaan (niinkuin siili itse sanoi) noin kaksisataa siili-ihmistä ja apujoukot. Huomio, että kun nostatan ruumiin henkiin, se taistelee kunnes on kuudessa osassa.) Ohjaan auran pimeitä lohikäärmeitä kohti tätä taistelevaa kylää ja käsken niiden syöstä tulta. Jokainen lohikäärme avaa suunsa ja alkaa sytyttämään keltavihreää liekkiä. Pian tulipalloja alkaa sadella siilien niskaan ja minä katselen tyytyväisenä tuhoa. "Älkää tuhotko rakennuksia lemmikkini. Niille on käyttöä." Sanon lohikäärmeille ja jokainen rakennus mitä kylässä on, säästyy ja sotilaani miehittävät ne.

        Korjaan äskeiseen: tuhat zombia kun lasketaan siilitkin mukaan


    • moottoriturpa

      (Liian hiljasta!)
      saan väännettyä kahleet poikki ja pudottaudun irrottamaan jalkojanikin. Kahleet hajoavat ja menen tyrmän ikkunalle. Katkaisen keskimmäisen kalterin ja taivutan muita sen vierestä. Revin vielä kiven lohkareita pois tieltä ja ryömin ulos. Nappaan loput sienet mukaani ja pakenen metsään.

      • Tiberius de Auditore

        (Pari virhettä paostasi. Ensinnäkin tyrmä on ikkunaton syvällä maan alla. Toiseksi sinun on mentävä kaupungin läpi ja muurin yli päästäksesi pois. Minun pitäisi varmaankin selittää paikat paremmin, joten annetaan noiden virheiden olla tällä kertaa. Eli pääsit karkuun ja olet nyt siellä metsässä.)


      • Michem de Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Pari virhettä paostasi. Ensinnäkin tyrmä on ikkunaton syvällä maan alla. Toiseksi sinun on mentävä kaupungin läpi ja muurin yli päästäksesi pois. Minun pitäisi varmaankin selittää paikat paremmin, joten annetaan noiden virheiden olla tällä kertaa. Eli pääsit karkuun ja olet nyt siellä metsässä.)

        huudan''älkää satuttako lohikäärmeitä tämä on käsky''kävelen kurpizzan luokse''hmmm''


      • Michem de Auditore kirjoitti:

        huudan''älkää satuttako lohikäärmeitä tämä on käsky''kävelen kurpizzan luokse''hmmm''

        "Morro." sanon Michemille. Naamassani on punaisia läikkiä, vaatteisiin on syöpynyt jälkiä ja hiukseni ovat lievästi sanottuna takussa. Näytä siltä kuin olisin paininut kahden zombikoiran kanssa.


    • HeKeKeKe

      Elroth iskee miekkansa lohikäärmeen silmään. "No jo on kumma käärme! Kuolisi jo!" huudahdan.

      • Tiberius de Auditore

        Huomaan ballistojen ja paladinien saapuvan metsän reunalle. Käsken joukot perääntymään ja lennän Elrothin luokse. "Suosittelen sinua perääntymään, arvon haltia. Raskaammat aseet ovat saapuneet." sanon. Lennän Michemin luokse "Sinulla on kymmenen sekuntia aikaa käskeä lohikäärmeet pois. Muuten ammumme loputkin lohikäärmeet..." sanon ja käsken valmistella ballistat ampumaan lohikäärmeet. "kymmenen.... yhdeksän...." aloitan laskemisen.
        (Annan sinulle vain tunnin aikaa vastata, eli kaikki lohikäärmeet ovat vainaita, jos et vastaa tunnin sisällä. Pelin pitää edetä johonkin suuntaan.)


    • (Jos haluat voittaa, niin saat joko etsiä toisen paikan tai kestää sen, että taistelu on pitkä ja verinen. Se muuten on ihmissiili eikä siili-ihminen. Pitänyt mainita siitäkin kokoajan, mutta ei sille mahda mitään, että on hieman hajamielinen. Voit puolestani kaivaa sen ihmissiilien kuvauksen jostain roolipelistä. Ja tutustua asiaan muutenkin. Lisäksi ihmissiilejen apujoukot eivät ole vielä saapuneet, joten zombien määrä ei ole voinut nousta puolestatuhannesta tuhanteen. Jos minun hahmojeni mahtavuus onm munchaamista, niin mitä se sitten on, että sä pystyt nostamaan käytännössä kuinka monta soturia, kuin ikinä tahdot? Tai siis miten sut voi silloin voittaa, ellei tee just semmosta tyyliin täysin voittamatonta rotua?)

      • Tiberius de Auditore

        (Aika loppui, Korppi. Nyt alkaa tulitus.)

        "...nolla. Aika loppui, Michem." sanon ja kävelen ballistojen luokse. Otan laatikosta myrkkypullon, jonka myrkkyä sivelen nuoliin. "Tämä nukutusaine on tarpeeksi vahvaa. Ampukaa viisi tai kuusi nuolta jokaiseen lohikäärmeeseen." Sanon tykistöupseerille ja ballistat alkavat ampua lohikäärmeitä. Ne ehtivät ottaa vain muutaman askeleen ennen kuin kaatuvat maahan. "Hienoa." sanon ja lähden kävelemään lohikäärmeitä kohti.

        "Nyt ne eivät ole kuolleita, mutta vaarattomia." sanon Michemille kävellessäni hänen ohitseen. Onko hän tullut hulluksi? Lohikäärmeet tappoivat useita rakentajia ja sotilaita, mutta Michem haluaa antaa niiden vain jatkaa tappamista.
        "Kahlitkaa ne maahan ja pitäkää unessa!" Huudan ja lohikäärmeitä aletaan kahlita maahan. Niille myös annetaan uusi nukutuslääkeannos oikean ajan välein. "Korjatkaa maa-aineksella muureissa olevat aukot väliaikaisesti." sanon.

        Kävelen Elrothin luokse. "Hei sinä haltia! Kuka olet?" Kysyn.


      • Rugaru

        (Käytetään sit ihmissiili-nimitystä. Rugaru nostaa koko ajan siilejä ja muita ruumiita metsästä. Ja yritän tässä luoda kaikille yhteistä vihollista jota ei voiteta joukoilla vaan tappamalla demoni. Halusin et joku vakkari jota on esim. KAIVATTUKIN täällä palstoilla vois sitte kostaa ja tappaa Rugarun, mut jouduin nyt sen sulle selittämään ja loppuhuipennus meni pilalle. Ja käyhän se että taistelu kestää vaikka koko viikon mut kiitti ku varotit nii laitan jotain kaks viestii per 24 h.)


      • HeKeKeKe
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Aika loppui, Korppi. Nyt alkaa tulitus.)

        "...nolla. Aika loppui, Michem." sanon ja kävelen ballistojen luokse. Otan laatikosta myrkkypullon, jonka myrkkyä sivelen nuoliin. "Tämä nukutusaine on tarpeeksi vahvaa. Ampukaa viisi tai kuusi nuolta jokaiseen lohikäärmeeseen." Sanon tykistöupseerille ja ballistat alkavat ampua lohikäärmeitä. Ne ehtivät ottaa vain muutaman askeleen ennen kuin kaatuvat maahan. "Hienoa." sanon ja lähden kävelemään lohikäärmeitä kohti.

        "Nyt ne eivät ole kuolleita, mutta vaarattomia." sanon Michemille kävellessäni hänen ohitseen. Onko hän tullut hulluksi? Lohikäärmeet tappoivat useita rakentajia ja sotilaita, mutta Michem haluaa antaa niiden vain jatkaa tappamista.
        "Kahlitkaa ne maahan ja pitäkää unessa!" Huudan ja lohikäärmeitä aletaan kahlita maahan. Niille myös annetaan uusi nukutuslääkeannos oikean ajan välein. "Korjatkaa maa-aineksella muureissa olevat aukot väliaikaisesti." sanon.

        Kävelen Elrothin luokse. "Hei sinä haltia! Kuka olet?" Kysyn.

        "Gaius, herra." Elroth sanoo ja kumartaa syvään. "Saanen kysyä miksi suot tämän kunnian?"


      • Tiberius de Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        "Gaius, herra." Elroth sanoo ja kumartaa syvään. "Saanen kysyä miksi suot tämän kunnian?"

        Nyökkään. "Taistelutaitosi olivat vakuuttavia, vaikka et selvästikään ole minkään armeijamme aselajin edustaja. Missä opit nuo taidot? Ja mitä teet rajamuurilla?" Kysyn.


      • HeKeKeKe
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Nyökkään. "Taistelutaitosi olivat vakuuttavia, vaikka et selvästikään ole minkään armeijamme aselajin edustaja. Missä opit nuo taidot? Ja mitä teet rajamuurilla?" Kysyn.

        "Olen assasiini. Sain eräältä kapteenilta pari vinkkiä taisteluihin. Eräs komentaja siirsi minut tänne koska täällä kuulemma tarvittiin vartiointiapua." Elroth lörpöttelee.


    • // En jaksanu lukee muuta ku sen et Siiliö lähti möhisee jonnekki Rugarulle tai jtn jote toivottavasti kukaa ei oo tehny/sanonu mitää mun ukkelille. //

      Seison yhäkin samassa paikassa josta Siiliö vähän aikaa sitten lähti. Olen yhäkin tietämätön maailmanmenoista, mikä kuukausi, mitä on tapahtunut? Huokaisen itsekseni. Kenelläkään ei ilmeisesti ole aikaa minulle. Lähden suinpäin kävelemään taas metsään päin, ihan sama.

      • Rugaru

        (Jos alice seisot ihmissiilien kylässä, niin tiedoksi vaan; siellä on menossa sota zombien ja siilien välillä)


    • (2 viestii/24h on sinänsä ihan hyvä, että mä pistän niitä ainakin toistaiseksi suunnilleen about just sitä vauhtia. Saattaa tämä taistelu viedä sitten pitkään.)

    • // JOO PERUUTAN TON ÄSKÖSEN //

      Väistelen hämmästyneenä Ihmissiilejä ja zombeja. Mistä ne yllättäen tänne spawnasivat? o w o
      Katson hätääntyneesti Siiliöön, apua hakien.

      • Rugaru

        Avaan siipeni ja nousen ilmaan. Laskeudun voimakkamimman lohikäärmeen päälle ja otan käsilläni sen päästä kiinni. Lonkeroni tunkeutuvat sen sisään ja ohjailen tulisadetta kohti siilejä. Lohikäärmeeni vaihtavat nyt tulipallot jatkuviin liekkeihin jotka korventavat kaiken.


    • Tuhkaksi palaneita ei kai voi käyttää enää zombeina...?

    • En jaksa odottaa Michemin vastausta, vaan ryntään muurin aukosta kohti ihmissiilien kylää. Minä ainakin aion auttaa.
      Kylän laidassa pysähdyn hengästyneenä tuijottamaan taistelua. Okei... Miten saisin tapettua mahdollisimman paljon zombeja kuolematta itse. Katseeni osuu kapakkaan (olettaisin joka kylässä olevan) jota ei oltu huomaavaisesti tuhottu. Muistan, että alkoholi on aika palon arkaa. Hmm...
      Lähden puikkelehtimaan taistelun läpi kapakalle. Pituuden puutteesta on hyötyä.

      • Rugaru

        Pian koko kylän jokainen siili on vain tuhkaa sotilaideni ympärillä. Tietty heistä ei enää saa uusia sotilaita, mutta se uhraus on tehtävä. Onhan minulla lohikäärmeeni ja loput sotilaat. Siilit tuskin selviävät kauaa tämän paineen alla.
        Katson taivaan rantaan ja näen ensimmäisten auringonsäteiden alkavan nousta. Irrottaudun lohikäärmeestä ja jätän ne polttamaan siilit. Laskeudun alas ja imen kaiken lopun pimeyden yöstä. Muodostan tuhansia lonkeroita jotka levitän kylään ja alan tappaa niillä tulta piiloon juosseita siilejä.


    • Tiberius de Auditore

      "Niin... eli erittäin hienoa taistelua, Gaius. Deus vobiscum." Sanon ja kumarran haltialle. Katson nousevaa aurinkoa. "Kohta voin taas kohdata hänet..." mutisen itsekseni.

    • Tiberius de Auditore

      Kohautan olkapäitäni. Assassiinien ei pitäisi olla täällä, mutta Michem on varmaankin taas toilaillut jotakin. "No hyvä, että olit täällä. Mikä on arvosi? Ei normaalit assassiinit ole näin hyviä." Sanon ja vilkaisen haltian ranteita. Ei piiloteriä?

      • HeKeKeKe

        "Sain koulutuksen pari vuotta sitten. Olen kersantti, mutta en ole saanut vielä kaikkia varusteita. Minut kutsuttiin aivan vasta rintamille."


      • Tiberius de Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        "Sain koulutuksen pari vuotta sitten. Olen kersantti, mutta en ole saanut vielä kaikkia varusteita. Minut kutsuttiin aivan vasta rintamille."

        No se selittää puuttuvat piiloterät. "Hyvä on. Voitte palata muurille, Kersantti Gaius." Sanon ja teen assassinien käyttämän sotilastervehdyksen. Lähden itsekin kävelemään muuria kohti.


    • "Pian koko kylän jokainen siili on vain tuhkaa sotilaideni ympärillä."

      Kts: roolipeli 1. Helpottaa paljon.

      "Muodostan tuhansia lonkeroita jotka levitän kylään ja alan tappaa niillä tulta piiloon juosseita siilejä. "

      Tuossa oli yksi merkityksetön pikku autohit.

      • Rugaru

        Tiiätsä siilio et toi eka oli: " MUAHHAHHAA!!!Olen mielipuoli psykopaatti ja oletan että pian he kaikki ovat mennyttä!" Älä marise
        toka taas: en oo sanonu et oon onnistunu tappaa yhtään ja sä voisit tollasen sijaan ohjailla sun siilejäs nii liikuttas johonki suuntaan eikä junnattais paikallamme mun "mukamas" autohittausten takii


    • Pääsen lopulta kapakkaan sisälle. Onneksi minulla on tulenkestävä viitta. Etsin hyllyltä enimmäkseen kirkkaita pulloja. Niissä on yleensä väkevää alkoholia. Löydän tiskiltä tulitikkuja.
      Hermostuneena luikin takaisin ulos. Nyt pitäisi saada alkoholi zombien niskaan... Puolienkeli olisi kyllä kätevä, tuumin. Entä pääsisinkö katolle?

      • Rugaru

        Aamu sarastaa ja aurinko nousee. Se polttelee hieman silmiäni,mutten vahingoitu kiitos tämän kehon. Voin yhä ohjailla sotilaitani, se ei ole mikään ongelma, mutten voi luoda tyhjästä lonkeroitani enää.
        Yhtäkkiä näen sen saman tytön juoksevan sadan metrin päästä minua. Hän väistelee sotilaitani ja kantaa jotain pulloja ja tulitikkuja. En odottele että hän pääsisi käyttämään niitä vaan syöksyn tytön perään muutaman sotilaani kanssa.


      • Rugaru
        Rugaru kirjoitti:

        Aamu sarastaa ja aurinko nousee. Se polttelee hieman silmiäni,mutten vahingoitu kiitos tämän kehon. Voin yhä ohjailla sotilaitani, se ei ole mikään ongelma, mutten voi luoda tyhjästä lonkeroitani enää.
        Yhtäkkiä näen sen saman tytön juoksevan sadan metrin päästä minua. Hän väistelee sotilaitani ja kantaa jotain pulloja ja tulitikkuja. En odottele että hän pääsisi käyttämään niitä vaan syöksyn tytön perään muutaman sotilaani kanssa.

        (Äh. Olkaa ku en ois ikinä kirjottanu tota äskeistä.)


    • seurailija

      Anteeksi, mutta seurailen tätä teidän roolipeliänne ja ihan vain mielenkiinnosta kysyn nyt kun en oikein hahmota, kuka/ketkä on pahiksia? :)

      • Tiberius de Auditore

        Rugaru on varsinainen "pahis". Tosin Temppeliritarit ovat sodassa erään haltiavaltion kanssa, mutta molemmat ovat "hyviksiä". Lue hahmoesittelyt ylempää.


      • seurailija
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Rugaru on varsinainen "pahis". Tosin Temppeliritarit ovat sodassa erään haltiavaltion kanssa, mutta molemmat ovat "hyviksiä". Lue hahmoesittelyt ylempää.

        Kiitti! ;)


      • Tiberius de Auditore
        seurailija kirjoitti:

        Kiitti! ;)

        Ole hyvä. Mutta voisiko seurailija harkita peliin osallistumista pelkän seurailun sijaan? Sen ei pitäisi olla vaikeaa, jos on seuraillut peliä jo jonkin aikaa.


    • Lopettakaa tää vitun homoilu

      • HeKeKeKe

        Never!

        Elroth kävelee muurille. Puinen muuri on rakennettu hyvin nopeasti, mutta se on todella tukevan oloinen. Vahvien lautakerrosten sisään on kaadettu maa-ainesta. Jos muurin murtaa, pitää mös päästä eroon mullasta. "Nerokasta." Elroth mutisee.


    • "en oo sanonu et oon onnistunu tappaa yhtään ja sä voisit tollasen sijaan ohjailla sun siilejäs nii liikuttas johonki suuntaan eikä junnattais paikallamme mun "mukamas" autohittausten takii "

      Teen jotain jahka saan aivoni toimimaan kun-nol-la.

      • alicedolly eikirjautunut

        // Nyt mulle on vähän epäselvää onko siis kaikki Ihmissiilit kuolleet vai ei. Selittäkää. //

        Katselen taistelutarannetta kauhun vallassa. Palaneita zombeja makaa maassa, ihme etteivät liekit osuneet minuun. Etsin yhäkin katseellani Siiliötä, jotta hän kertoisi mitä voin tehdä.


      • Rugaru
        alicedolly eikirjautunut kirjoitti:

        // Nyt mulle on vähän epäselvää onko siis kaikki Ihmissiilit kuolleet vai ei. Selittäkää. //

        Katselen taistelutarannetta kauhun vallassa. Palaneita zombeja makaa maassa, ihme etteivät liekit osuneet minuun. Etsin yhäkin katseellani Siiliötä, jotta hän kertoisi mitä voin tehdä.

        (Kysy siiliöltä siitä, mutta minun mukaan taistelu on yhä käynnissä.)


      • Rugaru

        No just tätä meinasin; sä vaa toistat jotain mitä oon sanonu, komentoit sitä ja jätät homman siihen. Nyt mä ehdotan muille hahmoille et pelastatte siilien kylän nii ei tarvitse odotella viikkoja että tapahtuu jotain. Esim. Kurpizza on jo kylässä ja aikoo polttaa zombit, tiberius aikoo palata ja ottaa uusinnan demonin kanssa, alice dolly on itsekin keskellä taistelua ja nyt voidaan lopettaa tämä liian hitaasti etenevä sota.


    • Tiberius de Auditore

      Nousen muurin päälle ja otan esiin kaukoputkeni, jolla katson metsään. Ei zombeja näkyvissä. "Olkaa varuillanne zombien varalta ja korjatkaa tuo muuri. Lisää puumateriaalia pitäisi saapua hetken kuluttua" sanon komentajalle. Michem jumittaa vieläkin paikallaan. Lohikäärmeille annetaan taas uusi nukutusaineannos, jotta ne pysyisivät unessa. "Niin ja hoitakaa lohikäärmeet kuntoon, mutta pitäkää ne unessa, kunnes käsken toisin. Voimme käyttää niitä aseina." Lisään. "Selvä, herra Auditore." Komentaja vastaa.

      • HeKeKeKe

        "Täällä haisee savulta." Elroth sanoo.


      • Tiberius de Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        "Täällä haisee savulta." Elroth sanoo.

        "hmm..." mutisen ja katson kaukoputkellani taivaalle. "Kylä taitaa olla tulessa." sanon ja laitan kaukoputkeni pois. "Pitäisiköhän mennä katsomaan?" sanon ja levitän siipeni.


    • Joo olen pahoillani, mutta ekaksikin minulla on tavallaan hieman kiire vielä ainakin huomenna ja ylihuomenna ja toisekseen aivoni toimivat tänään noin 5% teholla ja se on lievästi sanoen häiritsevää.

      • Rugaru

        No älä nytte sitte ihmettele jos sattuu hassusti ja tiberius, kurpizza ja alice pysäyttää hyökkäyksen.


    • Joo ei mitään väliä vaikka tekisivätkin niin. En kuitenkaan ehi keksiä mitään ultimaattisen eeppistä tähän, joten en jää suremaan.

    • Tiberius de Auditore

      Nousen siivilläni ylös ja katson kylää tarkemmin. Se on tulessa, mutta taistelu on vieläkin käynnissä. Laskeudun alas ja alan kerätä joukkoja avukseni. "Sinäkin tulet mukaan, Gaius." Sanon haltialle. Joukot siunataan ennne taistelua ja sitten he lähtevät etenemään kylää kohti metsän poikki. Tähän Michem ei onneksi sano mitään.
      Lennän yhden pilven päälle kylän yllä Ja katson tilannetta vielä hetken. Joukot piiloutuvat metsään kylän ympärille. Lähden kiitämään siivilläni täyttä vauhtia lohikäärmeen kyydissä olevaa rugarua tarkoituksenani potkaista hänet alas eeppisellä syöksynopeudella. Valossa hän ei varmaankaan tunne minun tulevan.

      • Rugaru

        Aurinko on noussut. Olen menettänyt otteeni ympäristöön. En voi luoda lonkeroita tyhjästä ja viikatteenikin piti luoda lohikäärmeessä olleesta pimeydestä. Lohikäärmeeni ovat silti puolellani ja alhaalla riehuvat sotilaani. Onneksi säästin hieman pimeyttä yöstä kehooni. Sen voi sitten käyttää päivän aikana, sillä en usko siilien nujertuvan vielä tänään. Mutta heidän on pakko murtua joskus; kukaan ei kestä kolmea päivää jatkuvaa sotimista ilman ruokaa, lepoa tai viilennystä korventavilta liekeiltä.

        Sitten jokin iskee minuun. Menetän otteeni lohikäärmeestä ja putoan maahan. En saa luotua siipiäkään joten iskeydyn tantereeseen ja jätän siihen kraatterin. Puolienkeli on palannut ja katselee minua voitonriemuisesti korkeuksista. Etsin ympäriltäni pimeyttä ja vien sitä muutamalta sotilaaltani. Kuolleet ruumiit kolahtavat maahan ilman voimaa antavaa pimeyttä. Luon pimeydestä muutaman aineellisen lonkeron, jotka muutan piikeiksi ja sinkoan enkeliä kohti.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Aurinko on noussut. Olen menettänyt otteeni ympäristöön. En voi luoda lonkeroita tyhjästä ja viikatteenikin piti luoda lohikäärmeessä olleesta pimeydestä. Lohikäärmeeni ovat silti puolellani ja alhaalla riehuvat sotilaani. Onneksi säästin hieman pimeyttä yöstä kehooni. Sen voi sitten käyttää päivän aikana, sillä en usko siilien nujertuvan vielä tänään. Mutta heidän on pakko murtua joskus; kukaan ei kestä kolmea päivää jatkuvaa sotimista ilman ruokaa, lepoa tai viilennystä korventavilta liekeiltä.

        Sitten jokin iskee minuun. Menetän otteeni lohikäärmeestä ja putoan maahan. En saa luotua siipiäkään joten iskeydyn tantereeseen ja jätän siihen kraatterin. Puolienkeli on palannut ja katselee minua voitonriemuisesti korkeuksista. Etsin ympäriltäni pimeyttä ja vien sitä muutamalta sotilaaltani. Kuolleet ruumiit kolahtavat maahan ilman voimaa antavaa pimeyttä. Luon pimeydestä muutaman aineellisen lonkeron, jotka muutan piikeiksi ja sinkoan enkeliä kohti.

        Teen parhaani mukaan väistöliikkeitä ja huomaan yhden piikin lentävän vain pari milliä pääni ohitse. "huh." Sanon yllättyneenä. Demoni ei olekaan vaaraton valossa. Luon kädelläni valopallon, jonka heitän demonia kohti.


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Teen parhaani mukaan väistöliikkeitä ja huomaan yhden piikin lentävän vain pari milliä pääni ohitse. "huh." Sanon yllättyneenä. Demoni ei olekaan vaaraton valossa. Luon kädelläni valopallon, jonka heitän demonia kohti.

        Torjun pallon lopulla pimeydellä mikä minulla on, mutta nyt tarvitsen lisää. "Tappakaa enkeli lemmikkini!" Huudan lohikäärmeilleni ja ne keskittävät tulensa enkeliin. Sitten komennan sotilaitani antamaan minulle lisää pimeyttä ja ne tulevat kuolemaan uskollisesti. (Lohikäärmeet eivät polttaneet zombeja vaan siilejä, kurpizza. Kyllä sinä niitä vielä satoja riittää.)


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Torjun pallon lopulla pimeydellä mikä minulla on, mutta nyt tarvitsen lisää. "Tappakaa enkeli lemmikkini!" Huudan lohikäärmeilleni ja ne keskittävät tulensa enkeliin. Sitten komennan sotilaitani antamaan minulle lisää pimeyttä ja ne tulevat kuolemaan uskollisesti. (Lohikäärmeet eivät polttaneet zombeja vaan siilejä, kurpizza. Kyllä sinä niitä vielä satoja riittää.)

        Kiroan nähdessäni tulen tulevan kohti. Tuli poltaa ikävästi ennen kuin ehdin tehdä itselleni suojakuplan. Lennän tulen keskeltä pois siivillä, joissa on vähän palaneita sulkia ja laskeudun erään lohikäärmeen pään päälle. "Eikö yksi kuolema riittänyt?!" Karjun ja ammun lohikäärmettä päähän piiloaseellani. Sitten vedän esiin saman miekan jolla taistelin aiemmin ja koetan huitoa niitä sillä.


    • Ei minun tarvinnutkaan keskittyä zombien polttamiseen. Rumilus poltti ne ihan itse. Huomaan kummajaisen taistelevan Tiberiuksen kanssa.
      Päätän, että jos tilanne menee liian vakavaksi, yritän auttaa jotenkin. Näen minua nuoremman tytön seisovan hiukkasen hämmentyneen näköisenä keskellä kylää. (=Alice) Kävelen hänen luokseen ja kysyn:
      "Oletko kunnossa?"

    • (Aijaa...)

      Tiberiukselle näyttää olevan hankalaa. Zombeja ehtii polttaa myöhemminkin. Niitä olikin vielä jäljellä... Hipsin lähemmäs johtajaa, ja viskaan täyden pullon kohti hänen päätään.

      • Rugaru

        Enkeli yrittää tappaa lohikäärmeitäni aseellaan, mutta se ei tepsi. Hän kuitenkin huitaisee miekallaa lemmikkini pään irti ja ruho sekä sen kallo putoavat maahan. Se on sen arvoista. Kun olen saanut kaiken sen voiman mikä sotilaissani oli, voin taistella yhtä voimakkaasti kuin yöllä ja tällä kertaa tappaa enkelin.
        Tunnen pienen räsähdyksen niskassani ja lasinsirut ja pisarat lentävät ohitseni. Kaapuni huppu on märkä viinasta ja käännyn heittäjää päin. Se on se tyttö. En odottele vaan heitän sotilaani menetetyn ruhon häntä päin ja perään piikkejä. Hän keskeytti lataukseni.


    • Tiberius de Auditore

      (Paljonko niitä lohikäärmeitä on?)

      Jatkan taistelua lohikäärmeitä vastaan, mutta epäkuolleita lohikäärmeitä vastaan taistelu ei ole helppoa. Olisipa Michem täällä, vaikka en ole varma kuinka hyvin hän voi hallita epäkuolleita käärmeitä.

      • Rugaru

        (Sanotaanko muutama. Viitisen. Niin paljon ku tapoitte muurilla, mut ainaki viis et on jotaki syytä käyttää lohikäärmeitä.)


      • HeKeKeKe

        Elroth huitoo zombeja miekallaan. Harmi että ne ovat pirun kestäviä. Jos ihmiseltä leikkaa käden irti, se on siinä mutta zombit eivät tunne kipua. "Tämäpä mutkikasta."

        Metsäpalatsi, Viherlehden valtakunta

        "Kenraali Hethril! Ihmissiilien kylään on hyökätty!" HeKeKee kääntyy. "Mitä? Kuka? Kuinka paljon?" Hän kysyy lähetiltä. "Zombit. Jokin pimeä demoni ohjaa heitä. Heitä on lähes tuhat!" "Selvä!" HeKeKee murahtaa. "500 ratsuritaria valmiiksi. Johdan hyökkäystä itse." HeKeKee ja haltiaratsumiehet karauttavat laukkaan kohti ihmissiilien kylää.


      • Tiberius de Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        Elroth huitoo zombeja miekallaan. Harmi että ne ovat pirun kestäviä. Jos ihmiseltä leikkaa käden irti, se on siinä mutta zombit eivät tunne kipua. "Tämäpä mutkikasta."

        Metsäpalatsi, Viherlehden valtakunta

        "Kenraali Hethril! Ihmissiilien kylään on hyökätty!" HeKeKee kääntyy. "Mitä? Kuka? Kuinka paljon?" Hän kysyy lähetiltä. "Zombit. Jokin pimeä demoni ohjaa heitä. Heitä on lähes tuhat!" "Selvä!" HeKeKee murahtaa. "500 ratsuritaria valmiiksi. Johdan hyökkäystä itse." HeKeKee ja haltiaratsumiehet karauttavat laukkaan kohti ihmissiilien kylää.

        Puhallan torveeni, jolloin hyökkäys alkaa. Ensin ilmavoimat aloittavat hyökkäyksen lohikäärmeiden kimppuun vapauttaen minut siitä tehtävästä. Sitten metsän reunalta aletaan ampua zombeja nuolilla. Se tosin loppuu lyhyeen heidän huomattuaan, ettei sillä ole paljoa vaikutusta.

        Paladinryhmänjohtaja katsoo tilannetta etäämmältä. "Nopea hyökkäys ratsuilla ennen jalkaväkeä. Käyttäkää miekkoja peitsien ja keihäiden sijasta ja koettakaa katkoa käsiä ja jalkoja ensin. Taiat ovat varmasti tehokkaita, joten älkää unohtako niitä." Hän antaa ohjeita muille ja sitten he aloittavat rynnäkön.

        Ratsuväkipaladineja on noin sata ja jääkäreitä viisikymmentä. Jalkaväkeä on kaksisataa sotilasta, mutta vahvistukset odottavat tarvittaessa muurilla. Ilmavoimia on määrittämätön määrä ja lisää voi saapua tarvittaessa erittäin nopeasti.


      • Rugaru
        HeKeKeKe kirjoitti:

        Elroth huitoo zombeja miekallaan. Harmi että ne ovat pirun kestäviä. Jos ihmiseltä leikkaa käden irti, se on siinä mutta zombit eivät tunne kipua. "Tämäpä mutkikasta."

        Metsäpalatsi, Viherlehden valtakunta

        "Kenraali Hethril! Ihmissiilien kylään on hyökätty!" HeKeKee kääntyy. "Mitä? Kuka? Kuinka paljon?" Hän kysyy lähetiltä. "Zombit. Jokin pimeä demoni ohjaa heitä. Heitä on lähes tuhat!" "Selvä!" HeKeKee murahtaa. "500 ratsuritaria valmiiksi. Johdan hyökkäystä itse." HeKeKee ja haltiaratsumiehet karauttavat laukkaan kohti ihmissiilien kylää.

        Lopetan pimeyden imemisen omista sotilaistani ja keskityn sen saamiseen metsästä. Matkaa on tietty jonkin verran, mutta juuri nyt se on paras lähde jonka keksin. Luon yhteyden metsän pimeimpiin kolkkiin ja ohjaan sitä jäljellä oleviin sotilaisiini. "Tämä ei ole vielä ohi!" Huudan siileille ja enkelille. Jokainen raato joka vielä taistelee, alkaa korruptoitua. Puolesta armeijastani tulee koiria (samanlaisia kuin Rugaru lähetti kurpizzan perään silloin) ja toisesta puolesta tulee jotain muuta. Niiden päät halkeavat kahtia muodostaen jättiläimäiset leuat. Kädet kuoriutuvat auki ja niiden luut törröttävät pistiminä. Jalat halkeavat polvien kohdalta ja kylkiluut muodostavat toisen suun rinnan kohdalle. Näitä voisin kutsua hämähäkeiksi. Vahvimmat sotilaani jotka ovat selvinneet vahingoittumattomina, kasvatan kaksimetrisiksi golemeiksi. Naurahdan. Enkeli ei voi lyödä tätä armeijaa yksin ritareittensa kanssa. Ja minulla on suora yhteys metsän pimeyteen. Hän tarvitsisi ihmeen.


      • Rugaru
        Rugaru kirjoitti:

        Lopetan pimeyden imemisen omista sotilaistani ja keskityn sen saamiseen metsästä. Matkaa on tietty jonkin verran, mutta juuri nyt se on paras lähde jonka keksin. Luon yhteyden metsän pimeimpiin kolkkiin ja ohjaan sitä jäljellä oleviin sotilaisiini. "Tämä ei ole vielä ohi!" Huudan siileille ja enkelille. Jokainen raato joka vielä taistelee, alkaa korruptoitua. Puolesta armeijastani tulee koiria (samanlaisia kuin Rugaru lähetti kurpizzan perään silloin) ja toisesta puolesta tulee jotain muuta. Niiden päät halkeavat kahtia muodostaen jättiläimäiset leuat. Kädet kuoriutuvat auki ja niiden luut törröttävät pistiminä. Jalat halkeavat polvien kohdalta ja kylkiluut muodostavat toisen suun rinnan kohdalle. Näitä voisin kutsua hämähäkeiksi. Vahvimmat sotilaani jotka ovat selvinneet vahingoittumattomina, kasvatan kaksimetrisiksi golemeiksi. Naurahdan. Enkeli ei voi lyödä tätä armeijaa yksin ritareittensa kanssa. Ja minulla on suora yhteys metsän pimeyteen. Hän tarvitsisi ihmeen.

        (Ok. Kirjoitin äskeistä sillä aikaa kun pistit tuon viestisi.)
        Jätän ritarit, siilit ja sotilaani taistelemaa maahan ja nousen itse ylös. Enkeli ei saa satuttaa lemmikkejäni. Heitän piikkejä häntä kohti ja lennän lohikäärmeideni päälle. Ohjaan pimeyttä niihin josta ne saavat voimaa jatkaa taistelua. Sitten luon piikkisateen ja ohjaan sen enkelin ilmavoimiin.


    • Tiberius de Auditore

      ilmavoimamuodostelma kaartaa tiukasti oikealle ja hajaantuu väistellen piikkejä. Ne jakautuvat ryhmiin ja kokoontuvat lohikäärmeiden lähellä käyden kimppuun.
      Itse luon kahdella kädellä suuren valopallon, jonka heitän Rugarua kohti. Sitten vedän taas miekkani esiin ja lähden lentämään häntä kohti. Piikkejä on tosin ikävä väistellä.

      • Rugaru

        (Mistäs ne sun ilmavoimat koostuu ja paljonko niitä tällä hetkellä on?) Käsken lemmikkieni käydä enkelin ilmavoimien kimppuun ja luon eteeni kilven suojaksi valopallolta. Kilpi tuhoutuu ja pallo sen mukana. Nyt enkeli lentää minua kohti ja heitän häntä piikeillä minkä kerkeän. Kasvatan selästäni lonkeroita ja yritän niillä lävistää hänet.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        (Mistäs ne sun ilmavoimat koostuu ja paljonko niitä tällä hetkellä on?) Käsken lemmikkieni käydä enkelin ilmavoimien kimppuun ja luon eteeni kilven suojaksi valopallolta. Kilpi tuhoutuu ja pallo sen mukana. Nyt enkeli lentää minua kohti ja heitän häntä piikeillä minkä kerkeän. Kasvatan selästäni lonkeroita ja yritän niillä lävistää hänet.

        (Eräänlaisista suurikokoisista kotkalinnuista ja/tai aarnikotkista (Itselläni on siivekäs Pegasus-hevonen. Siis ei tällä hetkellä, mutta välillä. Michemillä on aarnikotka), joista osa on raskaammin ja osa kevyemmin panssaroituja. Riippuu yksiköstä.
        Kyydissä oleva pilotti on varustettu raskaalla panssarilla, miekalla, peitsellä, tikarilla ja pitkä/vastakaari/varsijousella. aseistuskin voi vaihdella yksiköstä riippuen. Joskus ilmavoimissa voi myös olla Michemin hallitsemia lohikäärmeitä, mutta ei tällä hetkellä.
        Niiden tarkka lukumäärä on tällä hetkellä 28 Mielestäni hyvä määrä muutamaa suurta lohikäärmettä vastaan.)

        Joudun pysähtymään vähän matkan päähän katkomaan lonkeroita ja väistelemään piikkejä, mutta lopulta saan luotua eteeni suojakilven ja lähden kiitämään demonia kohti miekka ojossa.
        Kotkat raapivat lohikäärmeitä kynsillään ja pilotit lyödät niitä aseillaan.


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Eräänlaisista suurikokoisista kotkalinnuista ja/tai aarnikotkista (Itselläni on siivekäs Pegasus-hevonen. Siis ei tällä hetkellä, mutta välillä. Michemillä on aarnikotka), joista osa on raskaammin ja osa kevyemmin panssaroituja. Riippuu yksiköstä.
        Kyydissä oleva pilotti on varustettu raskaalla panssarilla, miekalla, peitsellä, tikarilla ja pitkä/vastakaari/varsijousella. aseistuskin voi vaihdella yksiköstä riippuen. Joskus ilmavoimissa voi myös olla Michemin hallitsemia lohikäärmeitä, mutta ei tällä hetkellä.
        Niiden tarkka lukumäärä on tällä hetkellä 28 Mielestäni hyvä määrä muutamaa suurta lohikäärmettä vastaan.)

        Joudun pysähtymään vähän matkan päähän katkomaan lonkeroita ja väistelemään piikkejä, mutta lopulta saan luotua eteeni suojakilven ja lähden kiitämään demonia kohti miekka ojossa.
        Kotkat raapivat lohikäärmeitä kynsillään ja pilotit lyödät niitä aseillaan.

        Enkelin suojakilpi hoitaa piikit ja lonkeroni. Luon viikatteen ja valmistaudun iskemään kilven murskaksi kun hän on tarpeeksi lähellä.

        Kotkat saavat llohikäämeille aikaan haavoja joista vuotaa mustaa verta. Lohikäärmeet sylkevät tuliryöppyjä ja lieskoja kotkia kohti.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Enkelin suojakilpi hoitaa piikit ja lonkeroni. Luon viikatteen ja valmistaudun iskemään kilven murskaksi kun hän on tarpeeksi lähellä.

        Kotkat saavat llohikäämeille aikaan haavoja joista vuotaa mustaa verta. Lohikäärmeet sylkevät tuliryöppyjä ja lieskoja kotkia kohti.

        Lentäessäni laitan miekan takaisin huotraansa ja vedän piiloterät esiin. Valotaikakilpi murskaantuu viikatteen iskusta ja pyrin lähietäisyydelle, sillä lähellä piiloterät ovat käteviä ja viikate erittäin kömpelö. Kiidän niin lähelle, että väliä on vain alle metri.


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Lentäessäni laitan miekan takaisin huotraansa ja vedän piiloterät esiin. Valotaikakilpi murskaantuu viikatteen iskusta ja pyrin lähietäisyydelle, sillä lähellä piiloterät ovat käteviä ja viikate erittäin kömpelö. Kiidän niin lähelle, että väliä on vain alle metri.

        Hän pyrkii lähemmäs ja näen pienien veisten välhtävän hänen hihoissaan. Hän on vain metrin päässä, kun vedän viikatteen hänen selkänsä taakse molempiin käsiin ja alan rutistaa häntä minua vasten. Fyysiset voimani ovat yli-inhimilliset ja näin voin murskata hänen ruumiinsa.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Hän pyrkii lähemmäs ja näen pienien veisten välhtävän hänen hihoissaan. Hän on vain metrin päässä, kun vedän viikatteen hänen selkänsä taakse molempiin käsiin ja alan rutistaa häntä minua vasten. Fyysiset voimani ovat yli-inhimilliset ja näin voin murskata hänen ruumiinsa.

        Tunnen kauheaa kipua demonin puristaessa minua ja yritän edes jotenkin pistää häntä terilläni. En tiedä onnistuuko se, mutta happi alkaa käydä vähiin.


      • moottoriturpa
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Tunnen kauheaa kipua demonin puristaessa minua ja yritän edes jotenkin pistää häntä terilläni. En tiedä onnistuuko se, mutta happi alkaa käydä vähiin.

        Mutta ei mitään hätää!!! Täältä tulee vanha kunnon kahvinkeittimen terminaattori-haamun kloonin pojan koiran mutanttisisar ja viskaa savusienen päin ilmassa leijuvia örkkiä ja jammu-setää! (COMEBACK!!!)


      • Rugaru
        moottoriturpa kirjoitti:

        Mutta ei mitään hätää!!! Täältä tulee vanha kunnon kahvinkeittimen terminaattori-haamun kloonin pojan koiran mutanttisisar ja viskaa savusienen päin ilmassa leijuvia örkkiä ja jammu-setää! (COMEBACK!!!)

        Tunnen kuinka hän yrittää pistää minua terillään, mutta turhaan. Hän saa maksaa kehoni vahingoittamisesta ja kun hän on mennyttä, ritaritkin murtuvat ja voin viimein aloittaa tuomiopäivän!
        Seuraava asia mikä iskeytyy näkökenttääni on vihreä sieni mikä räjähtää kaasuksi naamaani. Päästän enkelistä irti ja yskin. Mitä hel...
        Maassa seisoo paskainen narkkari joka nakkelee sieniä ympäriinsä. Melkein tapoin enkelin, mutta hän tuli väliin ja maksaa kalliisti. Luon tusinan piikkejä ja viskaan ne kohti narkkaria.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Tunnen kuinka hän yrittää pistää minua terillään, mutta turhaan. Hän saa maksaa kehoni vahingoittamisesta ja kun hän on mennyttä, ritaritkin murtuvat ja voin viimein aloittaa tuomiopäivän!
        Seuraava asia mikä iskeytyy näkökenttääni on vihreä sieni mikä räjähtää kaasuksi naamaani. Päästän enkelistä irti ja yskin. Mitä hel...
        Maassa seisoo paskainen narkkari joka nakkelee sieniä ympäriinsä. Melkein tapoin enkelin, mutta hän tuli väliin ja maksaa kalliisti. Luon tusinan piikkejä ja viskaan ne kohti narkkaria.

        (Siis... Heität savusienen kymmenien metrien korkeuteen, jossa on ympärillä eeppistä lohikäärmetaistelua ja alapuolella aivan yhtä eeppistä ritarien ja zombien taistelua? Ihan sama.)

        Putoan yskien vähän matkaa, mutta pääsen takaisin lentoon ja lennän hieman korkeammalle katsomaan tilannetta. Kerrankin siitä hullusta näyttää olevan edes vähän hyötyä. Tosin nyt hänellä näyttää olevan demoni kimpussaan.


      • moottoriturpa
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Siis... Heität savusienen kymmenien metrien korkeuteen, jossa on ympärillä eeppistä lohikäärmetaistelua ja alapuolella aivan yhtä eeppistä ritarien ja zombien taistelua? Ihan sama.)

        Putoan yskien vähän matkaa, mutta pääsen takaisin lentoon ja lennän hieman korkeammalle katsomaan tilannetta. Kerrankin siitä hullusta näyttää olevan edes vähän hyötyä. Tosin nyt hänellä näyttää olevan demoni kimpussaan.

        Väistän jammun heittämän mällisateen ja viskelen lisää sieniä. Ne lentävät tarpeeksi korkealle osuakseen jammuun koska olen vetänyt tarpeeksikiihdyttäviä. "Jos joku sinut tappaa örkkiseni se olen minä eikä kukaan muu!!!" Huudan örkille ja väistelen zombeja, ritareita ja jammun mällejä.


      • Rugaru
        moottoriturpa kirjoitti:

        Väistän jammun heittämän mällisateen ja viskelen lisää sieniä. Ne lentävät tarpeeksi korkealle osuakseen jammuun koska olen vetänyt tarpeeksikiihdyttäviä. "Jos joku sinut tappaa örkkiseni se olen minä eikä kukaan muu!!!" Huudan örkille ja väistelen zombeja, ritareita ja jammun mällejä.

        Narkkari väistää piikkini ja heittelee lisää sieniä mitkä poksahtelevat ohitseni. Teen hänestä esimerkin kaikille. Kohotan viikatteeni ja viskaan sen kaikella voimalla narkkariin. Vilkaisen enkeliä. "Pian jaat ystäväsi kohtalon." (Ja nyt suonette anteeksi, menem koisimaan koska huomenna pitää valvoa!;)


      • moottoriturpa
        Rugaru kirjoitti:

        Narkkari väistää piikkini ja heittelee lisää sieniä mitkä poksahtelevat ohitseni. Teen hänestä esimerkin kaikille. Kohotan viikatteeni ja viskaan sen kaikella voimalla narkkariin. Vilkaisen enkeliä. "Pian jaat ystäväsi kohtalon." (Ja nyt suonette anteeksi, menem koisimaan koska huomenna pitää valvoa!;)

        Olen juuri viskaamassa sienen, kun tunnen lämpimän veren vuotavan. Katson vyötärölleni ja näen mustan viikatteen katkaisseen minut. Sienten vaikutus loppuu ja pudotan ne maahan. Tunnen kuinka yläruumiini liukuu pois maahan iskeytyneen viikatteen terän päältä ja kaadun maahan. Veri maistuu suussa enkä voi puhua mitään. (Sama. Huomenna juhlitaan!!!)


      • Tiberius de Auditore
        moottoriturpa kirjoitti:

        Väistän jammun heittämän mällisateen ja viskelen lisää sieniä. Ne lentävät tarpeeksi korkealle osuakseen jammuun koska olen vetänyt tarpeeksikiihdyttäviä. "Jos joku sinut tappaa örkkiseni se olen minä eikä kukaan muu!!!" Huudan örkille ja väistelen zombeja, ritareita ja jammun mällejä.

        Koetan tähdätä hullua aseellani, mutta hän on liian nopea ja haaskaisin vai luotejani. Mitäköhän hän edes tekee täällä? Ja miten hän pääsi ulos? Ei sen väliä. Päätän odottaa, että demoni tappaisi sen tai sienten vaikutus lakkaisi.


      • Tiberius de Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Koetan tähdätä hullua aseellani, mutta hän on liian nopea ja haaskaisin vai luotejani. Mitäköhän hän edes tekee täällä? Ja miten hän pääsi ulos? Ei sen väliä. Päätän odottaa, että demoni tappaisi sen tai sienten vaikutus lakkaisi.

        (No minäkin taidan sitten mennä tästä nukkumaan.)

        Katson hullua ihmeissäni. Kuoliko se? Toivottavasti. Taistelu taitaa kuitenkin jatkua minä hetkenä hyvänsä, joten koetan valmistautua parhaani mukaan. Pimeyden voimat taitavat olla rajoitetut valoisaan aikaan ja hän kuluttaa niitä aikamoista vauhtia. Alan parantaa itseäni valoparannustaialla.


      • kurpizza_
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (No minäkin taidan sitten mennä tästä nukkumaan.)

        Katson hullua ihmeissäni. Kuoliko se? Toivottavasti. Taistelu taitaa kuitenkin jatkua minä hetkenä hyvänsä, joten koetan valmistautua parhaani mukaan. Pimeyden voimat taitavat olla rajoitetut valoisaan aikaan ja hän kuluttaa niitä aikamoista vauhtia. Alan parantaa itseäni valoparannustaialla.

        (Jotain taisi jäädä välistä.)
        Otin muutamista piikeistä osumaa. Kömmin pökkyräisemä ylös ja tungen lisää yrttejä suuhuni. Huomaan Tiberiuksen vähän matkan päässä.
        "Mitä tapahtui?"kysyn. Olen nähnyt harvoin puolienkeliä yhtä räjähtäneen näköisenä.


      • Tiberius de Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        (Jotain taisi jäädä välistä.)
        Otin muutamista piikeistä osumaa. Kömmin pökkyräisemä ylös ja tungen lisää yrttejä suuhuni. Huomaan Tiberiuksen vähän matkan päässä.
        "Mitä tapahtui?"kysyn. Olen nähnyt harvoin puolienkeliä yhtä räjähtäneen näköisenä.

        "No mitäs luulet? Ensin lohikäärmeet yrittivät polttaa minut, sitten demoni yritti murskata minut ja lopulta hullu narkkari heitti minua huumesienellä. Ei mitään ihmeellisempää." Vastaan Kurpizzalle. "Eihän sinullekkaan näytä käyneen erityisen hyvin." Sanon katsoessani Kurpizzaan osuneita piikkejä.


      • Rugaru
        kurpizza_ kirjoitti:

        (Jotain taisi jäädä välistä.)
        Otin muutamista piikeistä osumaa. Kömmin pökkyräisemä ylös ja tungen lisää yrttejä suuhuni. Huomaan Tiberiuksen vähän matkan päässä.
        "Mitä tapahtui?"kysyn. Olen nähnyt harvoin puolienkeliä yhtä räjähtäneen näköisenä.

        Laskeudun ja vedän viikatteen irti maasta. Käännyn puolienkeliin päin ja muodostan piikkejä lisää. Näen ympärilläni ruumiita. Temppeliritarit ovat voimakkaampia kuin metsästä löydetyt ruumiit. Tungen lonkeroni raatoihin ja nostan ne taistelemaan puolelleni. Suora yhteys metsään takaa loppumattoman pimeyden voiman. Viskaan piikit enkeliä kohti ja lennän perään.


      • H€K€K€€
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "No mitäs luulet? Ensin lohikäärmeet yrittivät polttaa minut, sitten demoni yritti murskata minut ja lopulta hullu narkkari heitti minua huumesienellä. Ei mitään ihmeellisempää." Vastaan Kurpizzalle. "Eihän sinullekkaan näytä käyneen erityisen hyvin." Sanon katsoessani Kurpizzaan osuneita piikkejä.

        Kukkulan takaa kuuluu teräksinen, ontto törähdys. Heltioiden eliittiratsuväki laukkaa kukkulan takaa. Torvi pärähtää taas. Haltiat nostavat keihäänsä ilmaan ja kiihdyttävät hurjaan vauhtiin. "Huomio! Paikalla ovat pimeyden lisäksi myös temppeliritarit! Älkää välittäkö heistä ennen kuin olemme lyöneet vihollisen. Alletha! Tappakaa heidät kaikki!" HeKeKee huutaa. "Al a-lethe!" Huutavat ritarit. Haltioiden ratsuväki rynnii kohti kylää.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Laskeudun ja vedän viikatteen irti maasta. Käännyn puolienkeliin päin ja muodostan piikkejä lisää. Näen ympärilläni ruumiita. Temppeliritarit ovat voimakkaampia kuin metsästä löydetyt ruumiit. Tungen lonkeroni raatoihin ja nostan ne taistelemaan puolelleni. Suora yhteys metsään takaa loppumattoman pimeyden voiman. Viskaan piikit enkeliä kohti ja lennän perään.

        Puhallan torveeni. "Huomio! Perääntykää!" Huudan, jolloin joukot lähtevät perääntymään. Haltiat saavat hoitaa tämän asian. "Tule, ellet halua jäädä haltioiden tai zombien kynsiin." Sanon Kurpizzalle ja lähden lentämään pois päin."idiootit. Keihäät ovat hyödyttömiä...." mutisen lentäessäni nopeasti takaisin muurille.


      • kurpizza_
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Puhallan torveeni. "Huomio! Perääntykää!" Huudan, jolloin joukot lähtevät perääntymään. Haltiat saavat hoitaa tämän asian. "Tule, ellet halua jäädä haltioiden tai zombien kynsiin." Sanon Kurpizzalle ja lähden lentämään pois päin."idiootit. Keihäät ovat hyödyttömiä...." mutisen lentäessäni nopeasti takaisin muurille.

        Aioin hetken aikaa juosta Tiberiuksen perään. Sitten muistan demonin. Heitän palavan tulitikun hänen niskaansa. Pullosta tullut alkoholi roihahtaa palamaan. (?)


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Puhallan torveeni. "Huomio! Perääntykää!" Huudan, jolloin joukot lähtevät perääntymään. Haltiat saavat hoitaa tämän asian. "Tule, ellet halua jäädä haltioiden tai zombien kynsiin." Sanon Kurpizzalle ja lähden lentämään pois päin."idiootit. Keihäät ovat hyödyttömiä...." mutisen lentäessäni nopeasti takaisin muurille.

        Haltiat ratsastavat kohti kylää. Siirrän sotilaideni huomion hiehin ja lähetän koirat etulinjaan. Sitten saan idean. Käännän jäljellä olevien kolmen lohikäärmeen päät haltoita kohti ja ne sytyttävät lieskansa. Pian kylän ja haltoiden välissä on liekkimuuri. Yllätämme heidät, nauran ja siirrän joukot kylän sivuille. Kun liekkimuuri murtuu, he ratsastavat suoraan ansaan.


      • Rugaru
        Rugaru kirjoitti:

        Haltiat ratsastavat kohti kylää. Siirrän sotilaideni huomion hiehin ja lähetän koirat etulinjaan. Sitten saan idean. Käännän jäljellä olevien kolmen lohikäärmeen päät haltoita kohti ja ne sytyttävät lieskansa. Pian kylän ja haltoiden välissä on liekkimuuri. Yllätämme heidät, nauran ja siirrän joukot kylän sivuille. Kun liekkimuuri murtuu, he ratsastavat suoraan ansaan.

        Roihahdan liekkeihin. Typerä tyttö meni sytyttämään minut. Pitelen kasvojani ja yritän sammuttaa tulen. Saan sen sammumaan enkä aio tutkia vaurioita. Tyttö jää, ajattelen ja tartun lonkerollani hänen jalkaansa.


      • kurpizza_
        Rugaru kirjoitti:

        Roihahdan liekkeihin. Typerä tyttö meni sytyttämään minut. Pitelen kasvojani ja yritän sammuttaa tulen. Saan sen sammumaan enkä aio tutkia vaurioita. Tyttö jää, ajattelen ja tartun lonkerollani hänen jalkaansa.

        Kiroan lonkeron tarttueassa jalkaani. Kaivan veitse ja alan sillä jystämään lonkeroa.


      • Rugaru
        kurpizza_ kirjoitti:

        Kiroan lonkeron tarttueassa jalkaani. Kaivan veitse ja alan sillä jystämään lonkeroa.

        "Annoin sinulle mahdollisuuden elää ja olla vierelläni, kun tämä kylä kaatuu! Nyt jäät tänne ja katsot kuinka maailmasi palaa!" Nauran ja vedän häntä lähemmäs. Sotilaani ovat asemissaan ja lohikäärmeeni lopettavat liekkimuurin.


      • kurpizza_
        Rugaru kirjoitti:

        "Annoin sinulle mahdollisuuden elää ja olla vierelläni, kun tämä kylä kaatuu! Nyt jäät tänne ja katsot kuinka maailmasi palaa!" Nauran ja vedän häntä lähemmäs. Sotilaani ovat asemissaan ja lohikäärmeeni lopettavat liekkimuurin.

        "Irti." Sähisen. Sohin veitsellä demonin naamaa kohti. Potkin samalla. Ainakin voin hidastaa maailmanloppua muutaman sekunnin.


      • HeKeKeKe
        kurpizza_ kirjoitti:

        "Irti." Sähisen. Sohin veitsellä demonin naamaa kohti. Potkin samalla. Ainakin voin hidastaa maailmanloppua muutaman sekunnin.

        "Pitäkää!" HeKeKee huutaa. Liekkimuuri hälvenee. "Pitäkää vielä!" Haltiat ratsastavat keihäät tanassa kohti vihollista.


      • Tiberius de Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        "Pitäkää!" HeKeKee huutaa. Liekkimuuri hälvenee. "Pitäkää vielä!" Haltiat ratsastavat keihäät tanassa kohti vihollista.

        Joukkoni ovat perääntyneet metsään, mutta huomaan demonin ottaneen Kurpizzan kiinni "Ja hänelle sinä hemmetin mustekalademoni et tee mitään!" Karjahdan ja ryntään Rugarua kohti miekka kädessä.


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Joukkoni ovat perääntyneet metsään, mutta huomaan demonin ottaneen Kurpizzan kiinni "Ja hänelle sinä hemmetin mustekalademoni et tee mitään!" Karjahdan ja ryntään Rugarua kohti miekka kädessä.

        Heitän tytön kohti ratsastavan haltia-armeijan eteen. Kaviot saavat liiskata hänet. Vedän lonkeroni takaisin ja komrnnan joukkoni hyökkäykseen.
        "Argh!" Tunnen viiltävää kipua ja näen miekan terän tulevan rinnastani läpi. Otan siitä kiinni ja taitan sen mutkalle. "Lopetetaan tämä nyt." Sanon enkelille selkäni takana ja vedän taitan käteeni viikatteen.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Heitän tytön kohti ratsastavan haltia-armeijan eteen. Kaviot saavat liiskata hänet. Vedän lonkeroni takaisin ja komrnnan joukkoni hyökkäykseen.
        "Argh!" Tunnen viiltävää kipua ja näen miekan terän tulevan rinnastani läpi. Otan siitä kiinni ja taitan sen mutkalle. "Lopetetaan tämä nyt." Sanon enkelille selkäni takana ja vedän taitan käteeni viikatteen.

        Miekan ulos vetäminen on vaikeaa, mutta saan sen lopulta pois kaiken (sinulle varmaan kivuliaan tuntuisen) kääntely jälkeen. "hmm... Päätit sitten tehdä sapelin." mutisen ja laitan miekan huotran sijasta vyölleni. "Olet oikeassa. Tämä loppuu nyt!" huudahdan ja ammun Rugarua kohti. Nyt ovat aseet poissa pelistä, joten taidan käyttää taikoja. Luon uuden valopallon kädelläni.


    • Lootharuis

      Lähden Rugarulta tilaamaan banaanipitsan ja heitän loitsun jotta en saa kuittia ja voin vaatia korvauksia koska nykyään joka taikametsässä on kuittipakko!

      http://tinyurl.com/isotilaisuus

    • Ihmissiilejä on kylässä jäljellä enää sanotaan nyt vaikka n.50. En tiedä missä mennään, mutta ihmissiilejen apujoukot saapuvat ja nekin alkavat sotia.

    • Iskeydyn maahan, ja silmissä kieppuu hetken tähtiä. (Ja btw. Hevoset eivät tahallaan liiskaa ketään. Ne hyppyyvät todennäköisesti yli.)
      Huomaan demonin kääntyneen katsomaan Tiberiusta. Viskaan demonia veitsellä (?).

    • Kiljun keskellä paikkaa. Olen tottunut, että sillä tavalla saa herätettyä huomion. Kuitenkin sota vaikuttaa olevan niin kovissa vaiheissa, ettei minuun juurikaan kiinnitetä huomiota (?). Huomaan tytön/nuoren naisen viskaavan demonia päin veitsen, ja peitän silmäni. En halua nähdä verta. Sokkona kävelen taaksepäin, ja kaadun selälleni. Kuulen rusahduksen.
      "Auuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhhhh!!!!!!!!!!!" karjun kättäni pidellen. Silmissä mustenee.

      • kurpizza_

        En tiedä osuinko demoniin, sillä kuulen kirkumista. Huomaan taas tytön. Hänellä on ilmeisesti jokin hätänä. Autan häntä, kunhan ehdin. . .


      • HeKeKeKe
        kurpizza_ kirjoitti:

        En tiedä osuinko demoniin, sillä kuulen kirkumista. Huomaan taas tytön. Hänellä on ilmeisesti jokin hätänä. Autan häntä, kunhan ehdin. . .

        "Nyt!" HeKeKee karjaisee. Haltiat riuhtaisevat valjaista, ja hevoset hyppäävät ilmaan ja paiskautuvat kohti vihollista. Haltiaratsuväki alkaa liiskata vihollisiaan.


      • Tiberius de Auditore
        HeKeKeKe kirjoitti:

        "Nyt!" HeKeKee karjaisee. Haltiat riuhtaisevat valjaista, ja hevoset hyppäävät ilmaan ja paiskautuvat kohti vihollista. Haltiaratsuväki alkaa liiskata vihollisiaan.

        (Missä Rugaru on? Jos hän ei ilmaannu kohta, niin hommaan itseni pois koko tilanteesta!)

        Ammun valopallon demonia päin.


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Missä Rugaru on? Jos hän ei ilmaannu kohta, niin hommaan itseni pois koko tilanteesta!)

        Ammun valopallon demonia päin.

        (Olennsyvästi pahoillani siitä että jouduitte odottamaan, mutta uskokaa kun sanon että yritin vastata.) Enkeli ampuu valopallon ja torjun sennlonkeroillani. Selässäni kipu jatkuu vaikka hän veti miekan jo irti ja nyt kaivan sieltä veitsen. Tyttö seisoo keskellä sotilaitteni ja haltioiden sekä siilien sotatannerta.Haltiat lävistävät sotilaitani ja katkovat niitä. Luon lonkerostani läjän piikkejä ja ohjaan ne tyttöön ja yritän katkaista enkelin viikatteellani.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        (Olennsyvästi pahoillani siitä että jouduitte odottamaan, mutta uskokaa kun sanon että yritin vastata.) Enkeli ampuu valopallon ja torjun sennlonkeroillani. Selässäni kipu jatkuu vaikka hän veti miekan jo irti ja nyt kaivan sieltä veitsen. Tyttö seisoo keskellä sotilaitteni ja haltioiden sekä siilien sotatannerta.Haltiat lävistävät sotilaitani ja katkovat niitä. Luon lonkerostani läjän piikkejä ja ohjaan ne tyttöön ja yritän katkaista enkelin viikatteellani.

        Viikate tulee kohti ja tekee rintaani syvän viillon "Lux pugno!" Huudahdan, jolloin käteni alkavat sädehtiä valoa. Niillä olisi mahtava lyödä demonia, mutta minulla on ajankohtaisempaa tekemistä niille. Vedän hitaasti viikatteen pois, ennen kuin se ehtii tehdä pahempaa tuhoa ja lyön sen täydellä voimalla maahan yrittäen katkaista sen. Heitän (rikkinäisen?)viikatteen mahdollisimman kauas.
        "Nyt se demoni teki kyllä pahan virheen." mutisen raivoissani katsoessani rintakehäni vasemmalla puolella olevaa syvää haavaa.


      • kurpizza_
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Viikate tulee kohti ja tekee rintaani syvän viillon "Lux pugno!" Huudahdan, jolloin käteni alkavat sädehtiä valoa. Niillä olisi mahtava lyödä demonia, mutta minulla on ajankohtaisempaa tekemistä niille. Vedän hitaasti viikatteen pois, ennen kuin se ehtii tehdä pahempaa tuhoa ja lyön sen täydellä voimalla maahan yrittäen katkaista sen. Heitän (rikkinäisen?)viikatteen mahdollisimman kauas.
        "Nyt se demoni teki kyllä pahan virheen." mutisen raivoissani katsoessani rintakehäni vasemmalla puolella olevaa syvää haavaa.

        Loikkaan pois piikkien tieltä, mutta siltikin muutamia osuu kipeästi. Inahdan. Tiberius otti pahasti osumaa. Selviää kuitenkin hengissä... Nypin piikkejä kädestäni. Irvistelen. Parempi kuitenkin olla hiljaa. Tiberius sai juuri viikatteesta.


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Viikate tulee kohti ja tekee rintaani syvän viillon "Lux pugno!" Huudahdan, jolloin käteni alkavat sädehtiä valoa. Niillä olisi mahtava lyödä demonia, mutta minulla on ajankohtaisempaa tekemistä niille. Vedän hitaasti viikatteen pois, ennen kuin se ehtii tehdä pahempaa tuhoa ja lyön sen täydellä voimalla maahan yrittäen katkaista sen. Heitän (rikkinäisen?)viikatteen mahdollisimman kauas.
        "Nyt se demoni teki kyllä pahan virheen." mutisen raivoissani katsoessani rintakehäni vasemmalla puolella olevaa syvää haavaa.

        Enkeli onnistuu katkaisemaan viikatteeni, mutta unohtaa että voin aina taittaa pimeydestä uuden. Heilautan lohikäärmeeni ampumaan tulipalloja haltioiden joukkoon ja käsken loppujen sotilaistani aiheuttamaan niin paljon tuhoa kuin vain pystyvät. Yritän ottaa enkelistä kiinni kourallani ja kuristaa hänet.


      • kurpizza_ kirjoitti:

        Loikkaan pois piikkien tieltä, mutta siltikin muutamia osuu kipeästi. Inahdan. Tiberius otti pahasti osumaa. Selviää kuitenkin hengissä... Nypin piikkejä kädestäni. Irvistelen. Parempi kuitenkin olla hiljaa. Tiberius sai juuri viikatteesta.

        valtava keskenmeno aiheuttaa sen verran paniikkia että erään trotkislaisen herkkä psyyke ei sitä kestä, vaan hän vaipuu psykoosiin.

        eräs troskilainen lepää nyt niuvanimen vankimielisairaalassa hölmöiltyään psykoosipäissään pitkin kyliä.

        kurpizza_ sen sijaan keskittyy pelastamaan lomatoyttia helvetin liekeiltä. lomatoyt on alkanut irstailemaan ja tekemaan syntiä. lomatoyt on nyt urealla marinoitu riivattu olio. MUTTA SITÄ EI KURPIZZA_ HYVÄKSY!!! Ensiksi hän tarvitsee rahaa.

        rahaa hän saa, kun hän tartuttaa HIV:n nappula14v:seen. ja sitten hän perustaa yrityksen jolta kurpizza huijaa rahaa......

        kun rahaa on tarpeeksi, kurpizza ostaa aivaan vitusti diapamia ja syöttää ne kaikki lomatoytille. lomatoyt vaipuu piiiitkäään koomaan.

        "eipähän enää tee poika syntiä" hän toteaa.........


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Enkeli onnistuu katkaisemaan viikatteeni, mutta unohtaa että voin aina taittaa pimeydestä uuden. Heilautan lohikäärmeeni ampumaan tulipalloja haltioiden joukkoon ja käsken loppujen sotilaistani aiheuttamaan niin paljon tuhoa kuin vain pystyvät. Yritän ottaa enkelistä kiinni kourallani ja kuristaa hänet.

        (Lux pugno=Valon nyrkki. Tehokas valotyyppinen voimaloitsu, joka auttaa etenkin nyrkkeilyssä. Käytän loitsukielenä Latinaa, jos joku ei ole vielä huomannut. Huonoa google kääntäjä latinaa.)

        Yritän lyödä demoniin jämerän alakoukun. "Kuole, Demoni!" Karjun raivoissani.


      • kurpizza_
        preppertowwz kirjoitti:

        valtava keskenmeno aiheuttaa sen verran paniikkia että erään trotkislaisen herkkä psyyke ei sitä kestä, vaan hän vaipuu psykoosiin.

        eräs troskilainen lepää nyt niuvanimen vankimielisairaalassa hölmöiltyään psykoosipäissään pitkin kyliä.

        kurpizza_ sen sijaan keskittyy pelastamaan lomatoyttia helvetin liekeiltä. lomatoyt on alkanut irstailemaan ja tekemaan syntiä. lomatoyt on nyt urealla marinoitu riivattu olio. MUTTA SITÄ EI KURPIZZA_ HYVÄKSY!!! Ensiksi hän tarvitsee rahaa.

        rahaa hän saa, kun hän tartuttaa HIV:n nappula14v:seen. ja sitten hän perustaa yrityksen jolta kurpizza huijaa rahaa......

        kun rahaa on tarpeeksi, kurpizza ostaa aivaan vitusti diapamia ja syöttää ne kaikki lomatoytille. lomatoyt vaipuu piiiitkäään koomaan.

        "eipähän enää tee poika syntiä" hän toteaa.........

        Minä mikään lapias samarilainen ole!


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Lux pugno=Valon nyrkki. Tehokas valotyyppinen voimaloitsu, joka auttaa etenkin nyrkkeilyssä. Käytän loitsukielenä Latinaa, jos joku ei ole vielä huomannut. Huonoa google kääntäjä latinaa.)

        Yritän lyödä demoniin jämerän alakoukun. "Kuole, Demoni!" Karjun raivoissani.

        Enkeli lyö nyrkkinsä rintakehäni sisään juuri kun olen tarttumassa häntä kurkusta. "Se polttaa!" Huudan ja lyön kyynärpäälläni käden irti sisuksistani. Palanut liha haisee ja pitelen rintakehääni, kun siitä tippuu mustaksi palaneita sisälmyksiä.


      • kurpizza_
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Lux pugno=Valon nyrkki. Tehokas valotyyppinen voimaloitsu, joka auttaa etenkin nyrkkeilyssä. Käytän loitsukielenä Latinaa, jos joku ei ole vielä huomannut. Huonoa google kääntäjä latinaa.)

        Yritän lyödä demoniin jämerän alakoukun. "Kuole, Demoni!" Karjun raivoissani.

        Viskon alkoholia zombiem niskaan. Raapaisen tulitikkua ja heitän zombien niskaan. Näin zombi sanoo wuh.
        Tunnen itseni pyromaaniksi. Virnistelenkin yhtä psykoottisesti.


      • Tiberius de Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        Viskon alkoholia zombiem niskaan. Raapaisen tulitikkua ja heitän zombien niskaan. Näin zombi sanoo wuh.
        Tunnen itseni pyromaaniksi. Virnistelenkin yhtä psykoottisesti.

        "Kukaan ei pelleile Auditoren kanssa..." Sanon perääntyessäni pari askelta ja ottaessani nyrkkeilyasennon. Olen hemmetin vihainen demonille miekkani rikkomisesta ja pahasta vuotavasta viillosta kyljessäni.


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Kukaan ei pelleile Auditoren kanssa..." Sanon perääntyessäni pari askelta ja ottaessani nyrkkeilyasennon. Olen hemmetin vihainen demonille miekkani rikkomisesta ja pahasta vuotavasta viillosta kyljessäni.

        En pärjää eneklille jos hänellä on tuollaiset taiat, ajattelen. En ihmismuodossa. Päätän käyttää loput pimeyden energiani kehoni muodonmuutokseen. Ihoni muuttuu pikimustaksi. Kasvan kaksi metriä lisää. Poskeni repeytyvät auki ja veitsen teräviksi muuttuvat hampaani näkyvät niistä. Nenä häviää ja tilalle jää vain sieraimet. Sormet muuttuvat puolen metrin mittaisiksi raatelukynsiksi ja olkapäistäni tulee esiin mustia piikkejä. Jalkani saavat yhden taipeen lisää ja siipeni kasvavat kannattelemaan koko kehoani. Toinen silmä on puhki, mutta molemmat sykkivät keltaista valoa. Selkäranka tulee kaavusta läpi ja jokainen nikama muuttuu piikikkääksi. Taitan uuden ja kolme kertaa isomman viikatteen kaavustani ja hymyilen enkelille. Muutos sattui, mutta demoni on tullut esiin.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        En pärjää eneklille jos hänellä on tuollaiset taiat, ajattelen. En ihmismuodossa. Päätän käyttää loput pimeyden energiani kehoni muodonmuutokseen. Ihoni muuttuu pikimustaksi. Kasvan kaksi metriä lisää. Poskeni repeytyvät auki ja veitsen teräviksi muuttuvat hampaani näkyvät niistä. Nenä häviää ja tilalle jää vain sieraimet. Sormet muuttuvat puolen metrin mittaisiksi raatelukynsiksi ja olkapäistäni tulee esiin mustia piikkejä. Jalkani saavat yhden taipeen lisää ja siipeni kasvavat kannattelemaan koko kehoani. Toinen silmä on puhki, mutta molemmat sykkivät keltaista valoa. Selkäranka tulee kaavusta läpi ja jokainen nikama muuttuu piikikkääksi. Taitan uuden ja kolme kertaa isomman viikatteen kaavustani ja hymyilen enkelille. Muutos sattui, mutta demoni on tullut esiin.

        "Aikamoinen demoni!" mietin katsoessani muodonmuutosta. Demoni on erittäin suuri ja demonimainen. Hänen viikatteensa on ERITTÄIN pitkä.

        Itsekin vapautan koko muotoni, vaikka muutos ei noin radikaali olekaan. Otan esiin siipeni, joiden ei valkoiset sulat ovat värjätty valkoisiksi, ja minulle ilmestyy hieman puhdasveristen enkelten sädekehää haaleampi sädekehä. Valonyrkit jäävät.
        Syvä viilto rinnassani alkaa hitaasti parantua.
        "Occulta divinae lucis laminis!" lausun ja piiloteräni alkavat myös hohtaa jumalallista valoa. Otan teräni esiin ja valmistaudun demonin hyökkäykseen.


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Aikamoinen demoni!" mietin katsoessani muodonmuutosta. Demoni on erittäin suuri ja demonimainen. Hänen viikatteensa on ERITTÄIN pitkä.

        Itsekin vapautan koko muotoni, vaikka muutos ei noin radikaali olekaan. Otan esiin siipeni, joiden ei valkoiset sulat ovat värjätty valkoisiksi, ja minulle ilmestyy hieman puhdasveristen enkelten sädekehää haaleampi sädekehä. Valonyrkit jäävät.
        Syvä viilto rinnassani alkaa hitaasti parantua.
        "Occulta divinae lucis laminis!" lausun ja piiloteräni alkavat myös hohtaa jumalallista valoa. Otan teräni esiin ja valmistaudun demonin hyökkäykseen.

        Kerään pimeyttä metsästä viikatteeseeni ja nostan sen pääni yläpuolelle. Sotilaani on pian nujerrettu, mutta lohikäärmeet aiheuttavat vielä tuhoa sylkien liekkejä taivaalta. Sitten vilkaisen enkelin hohtavaan ulkomuotoon ja yritän halkaista hänet viikatteen iskulla.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Kerään pimeyttä metsästä viikatteeseeni ja nostan sen pääni yläpuolelle. Sotilaani on pian nujerrettu, mutta lohikäärmeet aiheuttavat vielä tuhoa sylkien liekkejä taivaalta. Sitten vilkaisen enkelin hohtavaan ulkomuotoon ja yritän halkaista hänet viikatteen iskulla.

        Kerään auringonvalosta voimaa ja kohotan hohtavan piiloteräni torjuen viikatteeniskun, jonka olen jo oppinut torjumaan. Hyökkään Rugarun kimppuun yrittäen huitoa häntä nopeilla piiloterän iskuilla.


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Kerään auringonvalosta voimaa ja kohotan hohtavan piiloteräni torjuen viikatteeniskun, jonka olen jo oppinut torjumaan. Hyökkään Rugarun kimppuun yrittäen huitoa häntä nopeilla piiloterän iskuilla.

        Enkeli sivaltelee minuun hohtavia haavoja veitsillään, mutta teen piikkiryöpyn häntä päin minkä luulisi saavan hänet perääntymään.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Enkeli sivaltelee minuun hohtavia haavoja veitsillään, mutta teen piikkiryöpyn häntä päin minkä luulisi saavan hänet perääntymään.

        (Tajuatte varmaan, että koska olen vielä tähän aikaan hereillä, niin ette tule näkemään minua aikaisin aamulla. Silloinhan se kommentointi täällä alkaa jopa viikonloppuna.)

        Piikit saavat minut perääntymään useita metrejä taaksepäin, vaikka assassiinihaarniskani torjui osan niistä. Silti osa niistä pistelee ikävästi.
        Jään odottamaan demonin uutta hyökkäystä piiloterät valmiina.


      • kurpizza_
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Tajuatte varmaan, että koska olen vielä tähän aikaan hereillä, niin ette tule näkemään minua aikaisin aamulla. Silloinhan se kommentointi täällä alkaa jopa viikonloppuna.)

        Piikit saavat minut perääntymään useita metrejä taaksepäin, vaikka assassiinihaarniskani torjui osan niistä. Silti osa niistä pistelee ikävästi.
        Jään odottamaan demonin uutta hyökkäystä piiloterät valmiina.

        (Laitoin nukkumaan kahden jälkeen... Pakko herätä aikaisin.... Älkää odottako järkeviä viestejä)
        Tuijotan taistelua hämmästyneenä. Demoni on vieläkin rumempi. En olisi uskonut sen olevan mahdollista. Mietin, voisinko jotenkin auttaa.


      • HeKeKeKe
        kurpizza_ kirjoitti:

        (Laitoin nukkumaan kahden jälkeen... Pakko herätä aikaisin.... Älkää odottako järkeviä viestejä)
        Tuijotan taistelua hämmästyneenä. Demoni on vieläkin rumempi. En olisi uskonut sen olevan mahdollista. Mietin, voisinko jotenkin auttaa.

        Valtava sotahevonen murskaa zombeja alleen. Tiukka keihäsrivistö ei kerkeä muodostua ennenkuin ratsuväki laukkaa niiden yli. Tosin, zombit ovat kestäviä eivätkä välttämättä kuole keihään iskusta. Sivummalla Tiberius ja demoni taistelevat. Tämähän on aika kiintoisaa.


    • Tiberius de Auditore

      Jostain kuuluu kotkan huutoa ja lohikäärmeiden kimppuun syöksyy Temppeliherrain Ritarikunnan keskiraskas 20 kotkan ilmavoimayksikköä.
      Jalka- ja ratsuväki pysyy metsässä. Syöksyn demonin kimppuun ja koetan iskeä häntä piiloterillä.

      • Rugaru

        Estän enkelin veitsien iskun nostamalla viikatteen poikittain niiden eteen. Heilautan veitset sivuun kääntämällä viikatetta ja isken sen tylpällä päällä enkeliä naamaan.
        Juuri saapuneet kitkat alkavat repiä lohikäärmeitäni alas taivaalta ja niiden lieskat poltravat kotkia.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Estän enkelin veitsien iskun nostamalla viikatteen poikittain niiden eteen. Heilautan veitset sivuun kääntämällä viikatetta ja isken sen tylpällä päällä enkeliä naamaan.
        Juuri saapuneet kitkat alkavat repiä lohikäärmeitäni alas taivaalta ja niiden lieskat poltravat kotkia.

        Viikate osuu suoraan oikeaan poskeeni ja kaadun sen voimasta parin metrin päähän selälleni maahan. Odottamaton isku. Maatessani maassa luon nopeasti oikealla kädelläni uuden valopallo ja lähetän sen demonia kohti. Hyppään taas jaloilleni.


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Viikate osuu suoraan oikeaan poskeeni ja kaadun sen voimasta parin metrin päähän selälleni maahan. Odottamaton isku. Maatessani maassa luon nopeasti oikealla kädelläni uuden valopallo ja lähetän sen demonia kohti. Hyppään taas jaloilleni.

        Enkeli kaatuu, mutta ampuu valopallon ja se läsähtää suoraan naamaani. Peruutan ja heitän aallon piikkejä häneen ja hyppään perään viikte iskuvalmiudessa.


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Viikate osuu suoraan oikeaan poskeeni ja kaadun sen voimasta parin metrin päähän selälleni maahan. Odottamaton isku. Maatessani maassa luon nopeasti oikealla kädelläni uuden valopallo ja lähetän sen demonia kohti. Hyppään taas jaloilleni.

        Enkeli kaatuu, mutta ampuu valopallon ja se läsähtää suoraan naamaani. Peruutan ja heitän aallon piikkejä häneen ja hyppään perään viikte iskuvalmiudessa.


      • kurpizza_
        Rugaru kirjoitti:

        Enkeli kaatuu, mutta ampuu valopallon ja se läsähtää suoraan naamaani. Peruutan ja heitän aallon piikkejä häneen ja hyppään perään viikte iskuvalmiudessa.

        Loikkaan veitsi tanassa Rugarun perään. Hyppy jää aluksi lyhyeksi ja putoan maahan demonin selän taakse. Hiekkaa sylkien sysään veitsen demonin... kai tuo nilkka? (?)


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Enkeli kaatuu, mutta ampuu valopallon ja se läsähtää suoraan naamaani. Peruutan ja heitän aallon piikkejä häneen ja hyppään perään viikte iskuvalmiudessa.

        Heittäydyn tiukasti oikealle väistäen piikkisateen ja kierähtäen samalla liikkellä pystyyn. Rugaru ryntää eteen päin ja antaa minulle mahdollisuuden hyökätä sivusta ja takanta. Koetan iskea piiloteriäni Rugarun selkään.


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Heittäydyn tiukasti oikealle väistäen piikkisateen ja kierähtäen samalla liikkellä pystyyn. Rugaru ryntää eteen päin ja antaa minulle mahdollisuuden hyökätä sivusta ja takanta. Koetan iskea piiloteriäni Rugarun selkään.

        Lyön ohi kun enkeli väistää ja viikatteeni jää maahan. Yritän astua väistääkseni hänen iskunsa, mutta jokin on niitannut minut maahan. Enkelin terä polttaa selkääni ja mätkäisen hänet irti. Sitten käännyn ja näen sen tytön iskeneen tikarilla minun jalkani maahan. Tartun häntä päästä ja valmistaudun leikkaamaan sen viikatteellani.


      • kurpizza_
        Rugaru kirjoitti:

        Lyön ohi kun enkeli väistää ja viikatteeni jää maahan. Yritän astua väistääkseni hänen iskunsa, mutta jokin on niitannut minut maahan. Enkelin terä polttaa selkääni ja mätkäisen hänet irti. Sitten käännyn ja näen sen tytön iskeneen tikarilla minun jalkani maahan. Tartun häntä päästä ja valmistaudun leikkaamaan sen viikatteellani.

        Koitan ravistella itseäni irti demonin otteesta. Saan ujutettua taskustani pienikokoisen veitsen. Isken demonia käteen, mutta siitä tuskin on minulle kovin paljoa apua.


      • Rugaru
        kurpizza_ kirjoitti:

        Koitan ravistella itseäni irti demonin otteesta. Saan ujutettua taskustani pienikokoisen veitsen. Isken demonia käteen, mutta siitä tuskin on minulle kovin paljoa apua.

        Hän iskee veitsen käteeni, mutten välitä. Nostan tytön suoralle kädelle. "Olisit vain sanonut: "tahdon", niin minun ei tarvitsisi nyt levittää sinua ympäriinsä." Nauran ja heilautan viikatetta hänen kaulansa tasolla.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Hän iskee veitsen käteeni, mutten välitä. Nostan tytön suoralle kädelle. "Olisit vain sanonut: "tahdon", niin minun ei tarvitsisi nyt levittää sinua ympäriinsä." Nauran ja heilautan viikatetta hänen kaulansa tasolla.

        Yritän huitaista Rugarua kaulaan takaa päin.


      • Tiberius de Auditore
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Yritän huitaista Rugarua kaulaan takaa päin.

        Tai siis ennenminkin vetää kurkun auki, joka on vaikeaa johtuen selkä- ja olkapääpiikeistä.


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Tai siis ennenminkin vetää kurkun auki, joka on vaikeaa johtuen selkä- ja olkapääpiikeistä.

        Nyt aistin lopun. Juuri kun viikatteeni on tytön kaulan kohdalla, joudun päästämään irti kehosta. Irrottaudun ja näen kuinka miekka viiltää kehoni pään irti. Tyttö putoaa kädestäni ja viikate hajoaa. Käännyn ja näen enkelin katkaisseen teurastuksen. En ajattele auringinvalossa enempää. Isken veitsenterävän käteni enkelin rintaan, yrittäen päästä sisään.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Nyt aistin lopun. Juuri kun viikatteeni on tytön kaulan kohdalla, joudun päästämään irti kehosta. Irrottaudun ja näen kuinka miekka viiltää kehoni pään irti. Tyttö putoaa kädestäni ja viikate hajoaa. Käännyn ja näen enkelin katkaisseen teurastuksen. En ajattele auringinvalossa enempää. Isken veitsenterävän käteni enkelin rintaan, yrittäen päästä sisään.

        Tunnen käden lävistävän assassiinihaarniskani ja menevän sisälläni. Otan kädestä valonyrkeilläni kiinni ja koetan vetää sitä irti. Demoni on pidettävä ulkona, sillä se ei selviä kauaa auringonvalossa.


      • kurpizza_
        Rugaru kirjoitti:

        Nyt aistin lopun. Juuri kun viikatteeni on tytön kaulan kohdalla, joudun päästämään irti kehosta. Irrottaudun ja näen kuinka miekka viiltää kehoni pään irti. Tyttö putoaa kädestäni ja viikate hajoaa. Käännyn ja näen enkelin katkaisseen teurastuksen. En ajattele auringinvalossa enempää. Isken veitsenterävän käteni enkelin rintaan, yrittäen päästä sisään.

        Lennän maahan tiesmonenko kerran. Silmissäni kieppuu hetken ajan. Tuijotan kun demoni käy Tiberiuksen kimppuun. Ehkä liian myöhään tajuan kiskaista demonia nilkoista


      • Rugaru
        kurpizza_ kirjoitti:

        Lennän maahan tiesmonenko kerran. Silmissäni kieppuu hetken ajan. Tuijotan kun demoni käy Tiberiuksen kimppuun. Ehkä liian myöhään tajuan kiskaista demonia nilkoista

        (Btw. Varjomuodossa demonilla on vain silmät, suu ja kädet. muuten se on koko ajan itseään muuttavaa pimeyttä.) Aurinko polttaa! Samoin enkelin käsi. Kourani irtoaa ja hajoaa valossa. Luon itsestäni satoja pieniä ja veitsenteräviä lonkeroita joilla yritän päästä enkeliin. Tunnen kuinka alan hajota.


      • kurpizza_
        Rugaru kirjoitti:

        (Btw. Varjomuodossa demonilla on vain silmät, suu ja kädet. muuten se on koko ajan itseään muuttavaa pimeyttä.) Aurinko polttaa! Samoin enkelin käsi. Kourani irtoaa ja hajoaa valossa. Luon itsestäni satoja pieniä ja veitsenteräviä lonkeroita joilla yritän päästä enkeliin. Tunnen kuinka alan hajota.

        (Skipataan edellinen)
        Tuijotan typertyneenä demonia.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        (Btw. Varjomuodossa demonilla on vain silmät, suu ja kädet. muuten se on koko ajan itseään muuttavaa pimeyttä.) Aurinko polttaa! Samoin enkelin käsi. Kourani irtoaa ja hajoaa valossa. Luon itsestäni satoja pieniä ja veitsenteräviä lonkeroita joilla yritän päästä enkeliin. Tunnen kuinka alan hajota.

        Käsi lähti, mutta lonkerot yrittävät tulla sisään! Huidon lonkeroita parhaani mukaan piiloterillä ja käsilläni. "adiuva me!" huudan niin kovaa kuin jaksan.

        Metsässä:
        ratsuväkiupseeri katsoo tilannetta metsästä. "Auditore on pulassa! IMPETUS!" komentaja huutaa ja Paladinratsuväki alkaa rynnätä kylää kohti.


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Käsi lähti, mutta lonkerot yrittävät tulla sisään! Huidon lonkeroita parhaani mukaan piiloterillä ja käsilläni. "adiuva me!" huudan niin kovaa kuin jaksan.

        Metsässä:
        ratsuväkiupseeri katsoo tilannetta metsästä. "Auditore on pulassa! IMPETUS!" komentaja huutaa ja Paladinratsuväki alkaa rynnätä kylää kohti.

        Hän ei kestä kauaa ja kasvatan koko ajan enemmän lonkeroita kuolevasta varjostani. Sitten valopallo tekee reiän varjooni ja pian toinenkin. Enkelin apurit ryntäävät kylään ja irrotan otteeni enkelistä. Peräännyn ja katselen ympärilleni.
        Lohikäärmeeni ja sotilaideni palasia lojuu ympäriinsä. Kotkat lentävät taivaalla ja jokaisen ratsastajan peitsi on minua kohti. Haltiat ovat hajottaneet koirani, hämähäkkini ja golemini. Jokainen on kiinnittänyt huomion minuun valmiina iskemään. Kuolleet ovat palaneita enkä voi tehdä enää uusia sotilaita. Edellinen kehoni retkottaa irvokkaassa asennossa maassa. Kuin sätkynukke, mutta ilman päätä. "Ei..." voin sanoa vain sen ja etsiä pakotietä katseellani.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Hän ei kestä kauaa ja kasvatan koko ajan enemmän lonkeroita kuolevasta varjostani. Sitten valopallo tekee reiän varjooni ja pian toinenkin. Enkelin apurit ryntäävät kylään ja irrotan otteeni enkelistä. Peräännyn ja katselen ympärilleni.
        Lohikäärmeeni ja sotilaideni palasia lojuu ympäriinsä. Kotkat lentävät taivaalla ja jokaisen ratsastajan peitsi on minua kohti. Haltiat ovat hajottaneet koirani, hämähäkkini ja golemini. Jokainen on kiinnittänyt huomion minuun valmiina iskemään. Kuolleet ovat palaneita enkä voi tehdä enää uusia sotilaita. Edellinen kehoni retkottaa irvokkaassa asennossa maassa. Kuin sätkynukke, mutta ilman päätä. "Ei..." voin sanoa vain sen ja etsiä pakotietä katseellani.

        Lonkerot irroittivat otteensa. Kaadun maahan polvilleni. Olen verenhukasta kalpea ja minua heikottaa. Ympärilläni on sotilaita. Paljon sotilaita, joista ottaa minusta kiinni ja vie minut syrjään. Kaikki joukkoni näyttävät olevan demonin ympärillä ja se on hyvä. Osa Paladineistani tekee suojarenkaani kilvillään minunkin ympärille parantajien juostessa paikalle. Pyörryn ja parantajat aloittavat parantamisensa.


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Lonkerot irroittivat otteensa. Kaadun maahan polvilleni. Olen verenhukasta kalpea ja minua heikottaa. Ympärilläni on sotilaita. Paljon sotilaita, joista ottaa minusta kiinni ja vie minut syrjään. Kaikki joukkoni näyttävät olevan demonin ympärillä ja se on hyvä. Osa Paladineistani tekee suojarenkaani kilvillään minunkin ympärille parantajien juostessa paikalle. Pyörryn ja parantajat aloittavat parantamisensa.

        Tunnen maassa halkeamia jotka ovat syntyneet taistelussa. Enkelin apujoukot vievät hänet pois ulottuviltani. Aurinko polttaa minua ja puolet minusta on jo hajonnut kaikkeuteen. Kerään voimia ja viskaan aallon piikkejä loppuruumiistani ympärilleni. Se käy harhautuksesta ja vetäydyn halkeamiin ja syvälle maan uumeniin.


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        Tunnen maassa halkeamia jotka ovat syntyneet taistelussa. Enkelin apujoukot vievät hänet pois ulottuviltani. Aurinko polttaa minua ja puolet minusta on jo hajonnut kaikkeuteen. Kerään voimia ja viskaan aallon piikkejä loppuruumiistani ympärilleni. Se käy harhautuksesta ja vetäydyn halkeamiin ja syvälle maan uumeniin.

        Sotilaat varmistavat paikkaa demonin kadottua. "Kadonnut. Haihtunut savuna ilmaan. Kirjaimellisesti." eräs sotilas sanoo. "Kuoli varmaankin auringon valosta." eräs Aliupseeri sanoo. "Niin varmaan." Sotilas sanoo.


    • Päässäni tykyttää. Käteni on veltto ja kipeä. Koitan nousta ylös, vaikka näenkin vain mustaa ja punaisia viiruja. Kättäni vihlaisee, rutistan silmäni kiinni. Tai ainakin luulen rutistavani. Tunnen kuumuutta ja saman aikaan kylmää. En tunne jalkojani, pelkästään pään ja käteni. Kuulen sydämeni tykytyksen ja kohinaa. Välillä sekaan pääsee jalkojen töminää ja karjuntaa. Valoa ja pyöriviä, verisiä palloja joissa erottuu välillä ihmisten kasvon piirteitä. Edessäni hyörivät kädet ja veitset. Ilmeettömät, kuolleet kasvot jotka tuijottavat minua verestävillä silmillään, keltaiset hampaat irvessä. Kaikki palautuu normaaliksi. Sodan melske, käden kipu ja pään mahdoton selkeys. Zombi katsoo minua ja laahustaa eteenpäin. Koitan ryömiä taaksepäin, mutta murtuneen käteni vuoksi joudun vain peittämään silmäni ja rukoilemaan.
      "Apua!!" huudan heikosti ja rutistan silmäni kiinni.

      // tota oli hauska kirjoittaa :D

      • Tiberius de Auditore

        (En nyt hetkeen voi luonnollisesta syystä voi pelata Tiberius de Auditorella, joten pelaan muilla sotilailla. ym)

        "Hänen tilansa on vakaa väliaikaisesti. Tarvitsemme jotakin parempaa välineistöä ja lääkkeitä." Lääkäri sanoo. "Tuossa tilassa hän ei voi matkustaa. Ilmavoimat koettavat tuoda paikalle tarvittavaa välineistöä." Ilmavoimien upseeri sanoo.

        Paladinkomentaja huomaa Alicen ja ratsastaa zombia kohti lyöden sen pään pois miekalla. Varmaankin viimeinen zombi. Hän ratsastaa aivan Alicen viereen. "Oletko kunnossa?" hän kysyy.


      • kurpizza_
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (En nyt hetkeen voi luonnollisesta syystä voi pelata Tiberius de Auditorella, joten pelaan muilla sotilailla. ym)

        "Hänen tilansa on vakaa väliaikaisesti. Tarvitsemme jotakin parempaa välineistöä ja lääkkeitä." Lääkäri sanoo. "Tuossa tilassa hän ei voi matkustaa. Ilmavoimat koettavat tuoda paikalle tarvittavaa välineistöä." Ilmavoimien upseeri sanoo.

        Paladinkomentaja huomaa Alicen ja ratsastaa zombia kohti lyöden sen pään pois miekalla. Varmaankin viimeinen zombi. Hän ratsastaa aivan Alicen viereen. "Oletko kunnossa?" hän kysyy.

        Olen vakaasti sitä mieltä, että minua hiukan nuorempi tyttö näyttää jotenkin tutulta. ..
        Kompuroin ylös. Maa pyörii silmissäni. Kestää hetken ennen kuin pyöriminen loppuu. Hoippuroin lähimmän ritarin luo.
        "Onko Tiberius hengissä?" sammallan.


      • Tiberius de Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        Olen vakaasti sitä mieltä, että minua hiukan nuorempi tyttö näyttää jotenkin tutulta. ..
        Kompuroin ylös. Maa pyörii silmissäni. Kestää hetken ennen kuin pyöriminen loppuu. Hoippuroin lähimmän ritarin luo.
        "Onko Tiberius hengissä?" sammallan.

        Ritari vilkaisee Kurpizzaa ja riisuu kypäränsä "Uskon niin. Voit kysyä tilannetta tarkemmin tuolta." Ritari vastaa ja osoittaa sotilaiden ympäröimää paikkaa syrjemmässä.


      • kurpizza_
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Ritari vilkaisee Kurpizzaa ja riisuu kypäränsä "Uskon niin. Voit kysyä tilannetta tarkemmin tuolta." Ritari vastaa ja osoittaa sotilaiden ympäröimää paikkaa syrjemmässä.

        "Kiitos." Sanon. Hoippuroin sinne syrjemmälle. Minua väsyttää. Kaivan yrttejä taskustani, mutta muutan mieleni. Niistä ei välttämättä ole apua.
        Kellahdan maahan ja nukahdam saman tien.


    • Tiberius de Auditore

      Ritarit kävelevät kylässä lopettaen viimeisetkin maassa makaavat zombit miekoillaan. Kylän ulkopuolella on kuoppa, johon zombiruumiit heitetään, sillä ne pitäisi saada pois kylästä. Ne poltetaan mahdollisesti sen jälkeen.
      Toisessa päässä kylää on haltioita, jotka eivät ole vielä hyökänneet tai tehneet mitään muutakaan. Temppeliritarit ovat toisessa päässä ja ihmissiilejä on joka puolella kylää, vaikka he kärsivätkin taistelusta eniten. Ilmavoimat ovat laskeutuneet kylän ja metsän väliin teltan lähelle lepäämään. Tiberius de Auditoren ympärille on rakennettu tarkasti vartioitu teltta, jossa häntä hoidetaan.

      Pari ritaria katsovat Kurpizzaa. "Onko se elossa" ritari kysyy. Toinen ritari katsoo pulssin "Pulssi tuntuu. Elossa. Mitäköhän meidän pitäisi tehdä hänelle?" Hän sanoo. "viedäänkö lääkintäpaikalle?" ritari kysyy ja koettaa herätellä Kurpizzaa. "Viedään sitten vain. Se onkin tässä vieressä." Ritari sanoo ja he alkavat viedä Kurpizzaa Tiberiuksen teltan vieressä olevalle lääkintäpaikalle.

      • kurpizza_

        Raotan silmiäni. Minua ilmeisesti raahataan jonnekin.
        "Mhihih mhinuah vhiehdää?" Mumisen. Pääni painaa varmasti tonnin.


      • Tiberius de Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        Raotan silmiäni. Minua ilmeisesti raahataan jonnekin.
        "Mhihih mhinuah vhiehdää?" Mumisen. Pääni painaa varmasti tonnin.

        "Lääkintäpaikalle. Haluamme vain varmistua, että olet kunnosssa." Ritari vastaa.


      • kurpizza_
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Lääkintäpaikalle. Haluamme vain varmistua, että olet kunnosssa." Ritari vastaa.

        "Mhissäh khunnossah?"mumisen. "Shaanko nhukkua?" Retkahdan taas unten maille.

        (Juups. En keksi pidempiä viestejä...)


      • Tiberius de Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        "Mhissäh khunnossah?"mumisen. "Shaanko nhukkua?" Retkahdan taas unten maille.

        (Juups. En keksi pidempiä viestejä...)

        "Voit nukkua. Et vain näytä olevasi erittäin hyvässä kunnossa, joten lääkärin olisi hyvä tarkistaa sinut." Ritari sanoo ja laskee Kurpizzan lääkintäpaikalle.


    • Siiliö huomaa joukkojensa vähentyneen melko paljon. "No joko taas? Teitä on jälleen vain 700", hän sanoo puistellen päätään. "Täytynee taas kouluttaa lisää, mutta se vie aikaa. Nämä taistelut ovat... melko häiritseviä, kun yrittää kasvattaa joukkojaan kunnolla", hän jatkaa.

      • Tiberius de Auditore

        Yksi väliaikaisjohtajana toimivista jalkaväkiupseereista koettaa etsiä haltioiden ja ihmissiilien johtajia. "Haltioiden ja ihmissiilien johtajat! Pyydämme teitä saapumaan kylän keskelle! Haluamme neuvotella!" Hän kuuluttaa.


    • Siiliö kuulee häntä kutsuttavan ja päättää mennä. Hän saapuu kylän keskelle.

      • Tiberius de Auditore

        Keskellä olevat Temppeliritarit ja johtajat tervehtivät Siiliötä "Päivää. Olen Kapteeni Maximus. Johtajamme, Tiberius de Auditore, ei pääse paikalle, sillä hän loukkaantui pahasti taistelussa demonia vastaa. Me olemme väliaikaisesti komennossa ja haluaisimme neuvotella kanssasi useista asioista." Kapteeni sanoo Siiliölle.


      • HeKeKeKee
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Keskellä olevat Temppeliritarit ja johtajat tervehtivät Siiliötä "Päivää. Olen Kapteeni Maximus. Johtajamme, Tiberius de Auditore, ei pääse paikalle, sillä hän loukkaantui pahasti taistelussa demonia vastaa. Me olemme väliaikaisesti komennossa ja haluaisimme neuvotella kanssasi useista asioista." Kapteeni sanoo Siiliölle.

        Haltiat ratsastavat myös paikalle. Vihreissä panssareissa on runsaasti verta, mutta haltiat seisovat ryhdikkään teräksinen ilme kasvoillaan.


      • Tiberius de Auditore
        HeKeKeKee kirjoitti:

        Haltiat ratsastavat myös paikalle. Vihreissä panssareissa on runsaasti verta, mutta haltiat seisovat ryhdikkään teräksinen ilme kasvoillaan.

        Kapteeni esittelee itsensä myös haltioille. Sitten hän kertoo asiansa.

        "Me emme voi vielä matkustaa takaisin riskittömästi, sillä komentajamme, Tiberius de Auditoren, tila ei ole hyvä hänen haavoituttuaan pahasti taistelussa demonia vastaan. Pyydämme teitä siis antamaan meidän olla alueellanne väliaikaisesti. Vastapalvelukseksi voimme hävittää epäkuolleiden sekä muidenkin ruumiit, sillä ne voivat levittää tauteja. Taistelussa kaatuneet Ihmissiilit sekä Viherlehteläiset voimme haudata heidän kulttuurinsa tapojen ja perinteiden mukaan. Voitte toki haudata omanne itsekin." Kapteeni sanoo Siiliölle ja haltioille.


      • kurpizza`
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Kapteeni esittelee itsensä myös haltioille. Sitten hän kertoo asiansa.

        "Me emme voi vielä matkustaa takaisin riskittömästi, sillä komentajamme, Tiberius de Auditoren, tila ei ole hyvä hänen haavoituttuaan pahasti taistelussa demonia vastaan. Pyydämme teitä siis antamaan meidän olla alueellanne väliaikaisesti. Vastapalvelukseksi voimme hävittää epäkuolleiden sekä muidenkin ruumiit, sillä ne voivat levittää tauteja. Taistelussa kaatuneet Ihmissiilit sekä Viherlehteläiset voimme haudata heidän kulttuurinsa tapojen ja perinteiden mukaan. Voitte toki haudata omanne itsekin." Kapteeni sanoo Siiliölle ja haltioille.

        Demoni aikoi valloittaa
        sen kylän ihmissiilien.
        Zombeja hän metsästä nostattaa.
        Avuksi nousevan pimeyden.
        Lisäksi vielä lohikäärmeen otti mukaan.
        Siitä ihmissiileille ongelma muodostui.
        Demoni oli vahvempi kuin kukaan.

        Välillä Tiberiuksen kanssa lensi taisteluun.
        Sen aikana ehti nousta ja laskea kuu.
        Jo haltiatkin kylään riensi,
        zombeja tappamaan.
        Taivaalta tulta lensi.
        Poltti lähes koko kylämaan.

        Kun kolme suurta yhteistyötä teki.
        Joutui demonikin luovuttamaan.
        Koska oli vahvempi yhteishenki,
        saatiin maa pelastumaan.

        *Kolme suurta= ihmissiilit, ritarit ja haltiat.
        (Inspi iski)


    • Tiberius de Auditore

      (Ihan mukava runo. Kyllähän minullekkin iskee inspiraatioita roolipeliin liittyen, mutta en viitsi laittaa niitä tänne. Onneksi toiset viitsivät.)

      Väliaikaisjohtajat odottavat vastausta...

      Lääkärit ovat suorittaneet Tiberiukselle viimeisen operaation tältä päivältä ja hänet viedään toipumaan. "Hienoa työtä kaikki! Saimme kaikki pahimmat vammat hoidettua. Nyt vain tarkkailemme tilannetta." Tiberiuksen henkilääkäri sanoo muille lääkäreille. Tiberius makaa vieläkin sängyssä täysin kalpeana, takkuisilla ja osin palaneilla hiuksilla. Hänellä on myös useita siteitä ympäri kehoa.

      Tieto Tiberiuksen loukkaantumisesta on mennyt jo tukikohtaan asti, jossa jopa korkea papisto rukoilee hänen puolestaan. Legaatti taas on ottanut kaikki Tiberiukselle kuuluneet tehtävät väliaikaisesti vastuulleen. Michemille ei kerrota Tiberiuksen tilasta, sillä muuten hän tulisi korvaamaan hänet ja siitä ei hyvää seuraisi.

      Lääkäri tutkii Kurpizzaa "Ei tässä näytä olevan mitään pahempaa. Pieniä taistelusta syntyneitä jälkiä ja lieviä palovammoja. Hän taitaa olla vain väsynyt." Lääkäri sanoo ritarille. "Ai? No hyvä, ettei mitään pahempaa." Ritari sanoo ja kävelee pois.

      • kurpizza_

        (Siis olen ainoa, joka on niin idiootti,että kirjoittelee noita nettiin. Runomitta oli kyllä ihan hukassa, koska en jaksanut tavuja laskea kännykän kanssa.)


      • moottoriturpa

        Jatkuukos tää peli viel vai lopetattekste sen tohon?


      • kurpizza_
        moottoriturpa kirjoitti:

        Jatkuukos tää peli viel vai lopetattekste sen tohon?

        Tottakai jatkuu!


      • Tiberius de Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        Tottakai jatkuu!

        ( Ei se nyt tuohon voi vielä loppua! Ja vaikka loppuisikin, niin jatkaisimme sitä Japania/Kaukoitää, meidän itse keksimää maailmaa (monessa asiassa henkilökohtainen suosikkini) tai sitten keksisimme uuden.
        Roolipelit eivät tule loppumaan. Ja onhan tämä Keski-Maa toistaiseksi menestynein roolipelin aihe. Meillä on vielä monta seikkailua käymättä Keski-Maassa!)


      • moottoriturpa
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        ( Ei se nyt tuohon voi vielä loppua! Ja vaikka loppuisikin, niin jatkaisimme sitä Japania/Kaukoitää, meidän itse keksimää maailmaa (monessa asiassa henkilökohtainen suosikkini) tai sitten keksisimme uuden.
        Roolipelit eivät tule loppumaan. Ja onhan tämä Keski-Maa toistaiseksi menestynein roolipelin aihe. Meillä on vielä monta seikkailua käymättä Keski-Maassa!)

        Aijaa... luulin et se loppu tohon ja menin kuolee -_- (derp) herättäkää mut henkiin jotenkin!!!???


      • Tiberius de Auditore
        moottoriturpa kirjoitti:

        Aijaa... luulin et se loppu tohon ja menin kuolee -_- (derp) herättäkää mut henkiin jotenkin!!!???

        (Luulit pelin loppuvan? Jos et ole huomannut, niin Keski-Maa on jatkunut ikuisuuksia ja meillä on monia juttuja tekemättä. Voit tietenkin tehdä uuden hahmon, jos haluat.)


      • moottoriturpa
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Luulit pelin loppuvan? Jos et ole huomannut, niin Keski-Maa on jatkunut ikuisuuksia ja meillä on monia juttuja tekemättä. Voit tietenkin tehdä uuden hahmon, jos haluat.)

        Glääh en keksi uutta! Ja juu luulin mut se ei ny oo pointti vaan miten nää kaks narkkarin puolikasta saa yhteen? Jeesusteipillä!?


      • Tiberius de Auditore
        moottoriturpa kirjoitti:

        Glääh en keksi uutta! Ja juu luulin mut se ei ny oo pointti vaan miten nää kaks narkkarin puolikasta saa yhteen? Jeesusteipillä!?

        (Ehkäpä se demoni muutti sinut zombiksi, mutta pääsit kaikkia karkuun metsään demonin menettäessä hallinnan?)


      • moottoriturpa
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Ehkäpä se demoni muutti sinut zombiksi, mutta pääsit kaikkia karkuun metsään demonin menettäessä hallinnan?)

        (Pisti puoliksi ja sitten kuolin. Missään vaiheessa zombiksi ei muuttanut. Need healing!!!)


      • Tiberius de Auditore
        moottoriturpa kirjoitti:

        (Pisti puoliksi ja sitten kuolin. Missään vaiheessa zombiksi ei muuttanut. Need healing!!!)

        (No se Rugaru voisi koettaa korruptoida sinutkin henkiin. Ei täällä kukaan muu varmaan osaa. Paitsi Neloth, mutta häntä ei ole näkynyt aikoihin. En minä ainakaan osaa (Vai osaankohan?) herättää ketään henkiin. Tosin makaan haavoittuneena sängyllä vieläkin, joten en edes pystyisi. Enkä haluaisi!)


      • kurpizza_
        moottoriturpa kirjoitti:

        (Pisti puoliksi ja sitten kuolin. Missään vaiheessa zombiksi ei muuttanut. Need healing!!!)

        (Voisiko joku haltia auttaa? Tai jos hullu hallusinoi kaiken?)


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (No se Rugaru voisi koettaa korruptoida sinutkin henkiin. Ei täällä kukaan muu varmaan osaa. Paitsi Neloth, mutta häntä ei ole näkynyt aikoihin. En minä ainakaan osaa (Vai osaankohan?) herättää ketään henkiin. Tosin makaan haavoittuneena sängyllä vieläkin, joten en edes pystyisi. Enkä haluaisi!)

        (Just sopiiki toi turpa tähän seuraavaan ideaan mikä mulla on. Aion kerätä vähän sakkia puolelleni tässä lähiaikoina nii kiinnostasko liittyy Rugarun puolelle?)


      • moottoriturpa
        Rugaru kirjoitti:

        (Just sopiiki toi turpa tähän seuraavaan ideaan mikä mulla on. Aion kerätä vähän sakkia puolelleni tässä lähiaikoina nii kiinnostasko liittyy Rugarun puolelle?)

        Jep... olen PAHIS!!! MUAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHHAHHHAHHAHHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHHAHHAHHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAHHAAAAAHHHAAAAAAAAAA!!!


    • Tiberius de Auditore

      (Hienoa, että saatiin sekin juttu selvitettyä, mutta voidaanko jo jatkaa? Tosin kaikki hahmot, joiden kanssa joku hahmoni on (HeKeKee, Siiliä ja Alice) eivät ole paikalla.)

      • moottoriturpa

        Jep. Sen takii kanttii jatkaa ehkä vast aamul sellasii tapahtumii mitä käyt niitten kaa. Alottasko jo roolipeli ysin? Oon kännykäl ja tänne on pirun ärsyttävää kelata ku näyttö on vähä paskana.


      • Tiberius de Auditore
        moottoriturpa kirjoitti:

        Jep. Sen takii kanttii jatkaa ehkä vast aamul sellasii tapahtumii mitä käyt niitten kaa. Alottasko jo roolipeli ysin? Oon kännykäl ja tänne on pirun ärsyttävää kelata ku näyttö on vähä paskana.

        (Itse tosin nukun aamulla... Mutta ei vielä yhdeksikköä. Tulee roolipelejä liian kovalla tahdilla!)


      • moottoriturpa
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Itse tosin nukun aamulla... Mutta ei vielä yhdeksikköä. Tulee roolipelejä liian kovalla tahdilla!)

        No sitte. Kuka jatkaa?


      • Rugaru
        moottoriturpa kirjoitti:

        No sitte. Kuka jatkaa?

        (Ei jaksa. Treenit, ripari, liikesarja, sauna, siivous ja kaikki putkee heti ku heräsin nii alko ja äskettäin loppu nii seommoro ja jatkan päiväl)


      • moottoriturpa
        moottoriturpa kirjoitti:

        No sitte. Kuka jatkaa?

        Jos ei kukaa nii meen siy nukkuu ja nukun sit kahteetoist et älkää pistäkö mua koskevaa viestii


      • HeKeKeKee
        moottoriturpa kirjoitti:

        Jos ei kukaa nii meen siy nukkuu ja nukun sit kahteetoist et älkää pistäkö mua koskevaa viestii

        Haltiat kääntyvät ja ratsastavat pois.

        Elroth
        Elroth kävelee muiden kanssa pois taistelukentältä. "Oli kyllä taistelu!" Elroth sanoo viereiselle sotilaalle.


    • (Jengit kuppaa tääl yöllä... Mä en pysty... Kesälomalla pystyn... Kesäloma tulee tarpeeseen.)

      "Saatte olla täällä ihan hyvin. Autoitte kylääni ja ihmissiilit ovat kiitollisuudenvelassa", Siiliö sanoo.

      • Tiberius de Auditore

        "Kiitän sinua Auditoren puolesta, arvon herra" Kapteeni sanoo Siiliölle.

        Olen jo herännyt ja olo on vähän parempi. Katson puolikuolleen näköistä peilikuvaani sänkyä vastapäätä olevasta peilistä. Vieressäni on haarniskapidike, jossa tummansävyinen assassiinihaarniskani roikkuu. Rintapanssarissa on iso reikä ja haarniska on joiltakin osin palanut, vaikka sen olisi tarkoitus olla täysin tulenkestävä. Rannekkeet ovat säilyneet täysin ehjänä, vaikka mekaniikasta en ole varma. Ihmettelen, miksi miekkani ei ole pidikkeessä, mutta sitten muistan sen olevan väääntynyt ja se on varmaankin korjauksessa.
        Ulkonta ei kuulu mitään sodan ääniä. Itse asiassa siellä on aivan hiljaista, joten oletan taistelujen päättyneen. En kuitenkaan jaksa olla kauaa hereillä, vaan menen takaisin nukkumaan.


      • Rugaru
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Kiitän sinua Auditoren puolesta, arvon herra" Kapteeni sanoo Siiliölle.

        Olen jo herännyt ja olo on vähän parempi. Katson puolikuolleen näköistä peilikuvaani sänkyä vastapäätä olevasta peilistä. Vieressäni on haarniskapidike, jossa tummansävyinen assassiinihaarniskani roikkuu. Rintapanssarissa on iso reikä ja haarniska on joiltakin osin palanut, vaikka sen olisi tarkoitus olla täysin tulenkestävä. Rannekkeet ovat säilyneet täysin ehjänä, vaikka mekaniikasta en ole varma. Ihmettelen, miksi miekkani ei ole pidikkeessä, mutta sitten muistan sen olevan väääntynyt ja se on varmaankin korjauksessa.
        Ulkonta ei kuulu mitään sodan ääniä. Itse asiassa siellä on aivan hiljaista, joten oletan taistelujen päättyneen. En kuitenkaan jaksa olla kauaa hereillä, vaan menen takaisin nukkumaan.

        (Muuten liittyisin tohon kauhuroolipeliin mut nyt siel taietaan tarvita trollientappajaa. Jatkan siis tässä viel jonku aikaa)
        Olen rapistunut. Käteni on mennyttä ja uuden sellaisen tekeminen vie nykyisessä tilassani kauan. Levitän varjoni halkeamiin ja etsin tietä metsään. Löydän halkeaman ja lähden sitä kautta. Pääsen metsän pimeyteen ja katselen vielä puiden takaa jäljellä olevan käden veitsenmuotoiset sormet nyrkkiin puristuen. "Palaan... ja sinä... enkeli... sinun sydämesi minä kaivan esiin ja näytän kuinka se pysähtyy." Kähisen ja jätän ihmissiilien kylän taakseni. Tarvitsen paikan jossa voin parantua ja koota valtakunnan. Varjojen kaupungin.


      • Rugaru kirjoitti:

        (Muuten liittyisin tohon kauhuroolipeliin mut nyt siel taietaan tarvita trollientappajaa. Jatkan siis tässä viel jonku aikaa)
        Olen rapistunut. Käteni on mennyttä ja uuden sellaisen tekeminen vie nykyisessä tilassani kauan. Levitän varjoni halkeamiin ja etsin tietä metsään. Löydän halkeaman ja lähden sitä kautta. Pääsen metsän pimeyteen ja katselen vielä puiden takaa jäljellä olevan käden veitsenmuotoiset sormet nyrkkiin puristuen. "Palaan... ja sinä... enkeli... sinun sydämesi minä kaivan esiin ja näytän kuinka se pysähtyy." Kähisen ja jätän ihmissiilien kylän taakseni. Tarvitsen paikan jossa voin parantua ja koota valtakunnan. Varjojen kaupungin.

        (Älä unohda Wendigoa. Se kantaa kaunaa Michemille käden katkaisemisesta.)

        Herään hyvän tuulisena. Näin unta veljestäni ja me lauloimme jossain kapakassa haltioiden kanssa. Michemille ja Tiberiukselle tuli riitaa ja he aloittivat nyrkkitappelun. Taistelu loppui siihen, kun veljeni purskahti nauruun nähdessään jonkun taikoneen veljeksille balettihameen.
        Nousen ylös hiukkasen huojuen. Kerään sieltä täältä itselleni syötävää ja menen ulos nauttimaan auringonpaisteesta. Minun pitäisi taas löytää jostain puhtaat vaatteet. Nykyiset ovat palaneet ja reikäiset. Katselen kylää syödessäni omenaa.


      • Rugaru
        kurpizza kirjoitti:

        (Älä unohda Wendigoa. Se kantaa kaunaa Michemille käden katkaisemisesta.)

        Herään hyvän tuulisena. Näin unta veljestäni ja me lauloimme jossain kapakassa haltioiden kanssa. Michemille ja Tiberiukselle tuli riitaa ja he aloittivat nyrkkitappelun. Taistelu loppui siihen, kun veljeni purskahti nauruun nähdessään jonkun taikoneen veljeksille balettihameen.
        Nousen ylös hiukkasen huojuen. Kerään sieltä täältä itselleni syötävää ja menen ulos nauttimaan auringonpaisteesta. Minun pitäisi taas löytää jostain puhtaat vaatteet. Nykyiset ovat palaneet ja reikäiset. Katselen kylää syödessäni omenaa.

        (True. Rugaru kerää nyt sakkia puolelleen ja ainakin turpa on liittynyt, mutta vielä tarvitsisi hahmoja. En tiedä wendigosta. Luin ja sain sen kuvan että se on eläin eikä hahmo.)
        Pimeys metsässä auttaa liikkumaan nopeasti nyt kun olen varjomuodossani. Voin vain siirtyä sinne missä on pimeyttä sieltä missä on pimeyttä. Olen päässyt jo useiden päivien kävelymatkan päähän asutuksesta ja olen jo metsän reunalla. Siitä alkaa autiomaa joten odottelen yötä, sillä autiomaassa ei ole yhtä paljon suojaa auringolta kuin metsässä. Levitän lonkeroni ja alan kerätä pimeyttä.


    • Tiberius de Auditore

      (Ei sinun ole pakko pelata vain jommassa kummassa roolipelissä. Muistelisin itsekin olleeni kolmessa yhtä aikaa. Vai oliko se vain kahdessa?)


      Herään uudelleen. "Kauankohan olen nukkunut..." mutisen ja tähyilen ympäri huonetta. Kelloa ei näy missään. "Onko jo parempi olo?" Henkilääkärini kysyy. "Vähän parempi." Vastaan ja nousen hitaasti sängystä ylös. "Mitä sinä nyt teet?" Lääkärini kysyy. "Menen ulos. Menetän järkeni tässä tylsyydessä." Vastaan ja alan pukea assassiinipukuani, joka on jo korjattu. Myös korjattu miekkani roikkuu pidikkeessä. "Mihin sinä tuota pukua ja miekkaa tarvitset? Et kai mene taisteluun?" Lääkärini kysyy.
      "En esiinny julkisesti sairaalakaavussa. Miekka taas toimii pääosin koristeena." Sanon ja kävelen teltasta ulos.
      Aurinko tuntuu häikäisevältä, mutta samalla niin hyvältä ja lämpimältä. Lähden kävelemään hieman ontuvasti ympäri leirialuetta. Lähes kaikki sotilaat ja etenkin upseerit tervehtivät minua. Ympärilläni on neljä järeällä panssarilla ja aseistuksella varustettua paladinia, sillä en pystyisi suojelemaan itseäni erityisen hyvin tässä kunnossa.

    • (Rugaru// Se on kyllä totta... Mutta Wendigo pystyy langettamaan pimeyden aikaisemmin... Oikeastaan tässä Ropessa se tekee metsästä pimeämän."

      Olin keräilemässä veitsiäni (melkein kaikki löytyivät), kun näen Tiberiuksen hoippuroivan ulkona. Heilautan kättäni ja lähden varovasti kävelemään kohti, sillä ympärillä olevat vartijat näyttävät aikovan ampua jopa Tiberiusta kohti lentävät kärpäsetkin.
      "Olet hengissä." totean.

      • Rugaru

        (Mites täs nyt sitte toimii ajankulu? Nääs pitäs jatkaa matkaa, mut en tiiä saanko vaa sanoo et yö on ny tullu, vai pitääks oottaa teitä muita?)


      • Tiberius de Auditore
        Rugaru kirjoitti:

        (Mites täs nyt sitte toimii ajankulu? Nääs pitäs jatkaa matkaa, mut en tiiä saanko vaa sanoo et yö on ny tullu, vai pitääks oottaa teitä muita?)

        (Sovitaan vaikka, että alkaa olla ilta. Yleensä joku on vain sanonut, että on yö tai on päivä.)

        "Enhän minä näin helpolla suostu kuolemaan!" Naurahdan hymyillen ja viiton vartioille, ettei Kurpizza ole vaaraksi. Siltikin he näyttävät varovaisilta. Vilkaisen kylää kohti. "Miten asiat ovat sujuneet minun ollessa poissa pelissä? Lähtivätkö haltiat?" kysyn Kurpizzalta.


      • kurpizza_
        Tiberius de Auditore kirjoitti:

        (Sovitaan vaikka, että alkaa olla ilta. Yleensä joku on vain sanonut, että on yö tai on päivä.)

        "Enhän minä näin helpolla suostu kuolemaan!" Naurahdan hymyillen ja viiton vartioille, ettei Kurpizza ole vaaraksi. Siltikin he näyttävät varovaisilta. Vilkaisen kylää kohti. "Miten asiat ovat sujuneet minun ollessa poissa pelissä? Lähtivätkö haltiat?" kysyn Kurpizzalta.

        "En tiedä lähtivätkö haltiat." Kohautan olkapäitäni. Oliko minulla jotain asiaa Tiberiukselle? Ai niin....
        "Kiitos, kun pelastit minut...monesti."


      • Tiberius de Auditore
        kurpizza_ kirjoitti:

        "En tiedä lähtivätkö haltiat." Kohautan olkapäitäni. Oliko minulla jotain asiaa Tiberiukselle? Ai niin....
        "Kiitos, kun pelastit minut...monesti."

        "Se on työtäni. Kyllähän sinäkin autoit minua useasti." Sanon Kurpizzalle. Kyllähän ihmisten pelastaminen on tavallaan työtäni. Yhtäkkiä muistan Rugarun
        "Kuoliko demoni?" Kysyn nopeasti toivoen, että se on kuollut.


      • Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Se on työtäni. Kyllähän sinäkin autoit minua useasti." Sanon Kurpizzalle. Kyllähän ihmisten pelastaminen on tavallaan työtäni. Yhtäkkiä muistan Rugarun
        "Kuoliko demoni?" Kysyn nopeasti toivoen, että se on kuollut.

        Lämpötila tuntuu kylmenevän pari astetta.
        "En ole varma... Se katosi. Ehkä se kuoli." sanon. "Se vain katosi. Jospa se ei enää voi palata." jatkan alistuneena. Mieleeni juolahtaa, ettei demonista varmastikaan ole vastusta kahdelle puolienkelille. Missähän Michem on?


      • Tiberius de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Lämpötila tuntuu kylmenevän pari astetta.
        "En ole varma... Se katosi. Ehkä se kuoli." sanon. "Se vain katosi. Jospa se ei enää voi palata." jatkan alistuneena. Mieleeni juolahtaa, ettei demonista varmastikaan ole vastusta kahdelle puolienkelille. Missähän Michem on?

        Alkaa tulla viileää ja aurinko on jo kohta alhaalla. Mietin demonin kohtaamista tässä kunnossa ja se aiheuttaa kylmiä väreitä, vai johtuukohan se vain kylmästä ilmasta?
        "No toivotaan, että se kuoli." sanon Kurpizzalle. "ja tarvitsetko uudet vaatteet?" Kysyn. Hänen viittansa näyttää tosin vieläkin hyvältä. Se ei taida palaa millään.


      • Tiberius de Auditore kirjoitti:

        Alkaa tulla viileää ja aurinko on jo kohta alhaalla. Mietin demonin kohtaamista tässä kunnossa ja se aiheuttaa kylmiä väreitä, vai johtuukohan se vain kylmästä ilmasta?
        "No toivotaan, että se kuoli." sanon Kurpizzalle. "ja tarvitsetko uudet vaatteet?" Kysyn. Hänen viittansa näyttää tosin vieläkin hyvältä. Se ei taida palaa millään.

        "Juups. Mistä arvasit? Tosin viittaa en halua vaihtaa. Vaarini osasi tehdä tulenkestäviä viittoja ja tämä on niitä harvoja. Vanhemmillani ja veljelläni oli myös tulenkestävät viitat. Tai no... Vanhemmillani on kai vieläkin. Veljeni viitta on kor... Michemillä." selitän. Tuijotan tiiviisti puiden takana laskevaa aurinkoa.


      • Tiberius de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        "Juups. Mistä arvasit? Tosin viittaa en halua vaihtaa. Vaarini osasi tehdä tulenkestäviä viittoja ja tämä on niitä harvoja. Vanhemmillani ja veljelläni oli myös tulenkestävät viitat. Tai no... Vanhemmillani on kai vieläkin. Veljeni viitta on kor... Michemillä." selitän. Tuijotan tiiviisti puiden takana laskevaa aurinkoa.

        "Mitä ihmettä se tekee Michemillä? Tosin onhan meilläkin tulenkestävää tavaraa. Oma pukuni on täysin tulenkestävä." Sanon Kurpizzalle ja kirjoitan paperille jotakin. Laitan sinettini allekirjoitukseksi.
        "Tällä käskyllä saat vaatteet varustevarastolta. Mitään hienoa meillä ei taida olla. Paitsi tietenkin upseeriunivormut." Sanon ja ojennan lapun Kurpizzalle. Lapun teksti on latinaa ja sinetti punaista sinettivahaa.
        "Tunnetko muuten tämän kylän johtajaa? Ja onko hän edes elossa? Minun pitäisi kiittää häntä siitä, että edes saamme olla täällä." Sanon.


      • Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Mitä ihmettä se tekee Michemillä? Tosin onhan meilläkin tulenkestävää tavaraa. Oma pukuni on täysin tulenkestävä." Sanon Kurpizzalle ja kirjoitan paperille jotakin. Laitan sinettini allekirjoitukseksi.
        "Tällä käskyllä saat vaatteet varustevarastolta. Mitään hienoa meillä ei taida olla. Paitsi tietenkin upseeriunivormut." Sanon ja ojennan lapun Kurpizzalle. Lapun teksti on latinaa ja sinetti punaista sinettivahaa.
        "Tunnetko muuten tämän kylän johtajaa? Ja onko hän edes elossa? Minun pitäisi kiittää häntä siitä, että edes saamme olla täällä." Sanon.

        Tuijotan Tiberiusta silmät suurina. Otan viestin vastaan.
        "Kiitos... Sinähän se olet asunut jossain keskellä metsää... Siiliöhän tätä kylää johtaa... Viittani on Michemillä, sillä Michem puukotti veljeni. Ei sinänsä, he olivat kavereta ja molemmat humalassa.... Vaatteista tulikin mieleen.. " Veljeni ajatteleminen ja vaatteista puhuminen muistuttavat unestani. Purskahdan hysteeriseen nauruun.


      • Tiberius de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        Tuijotan Tiberiusta silmät suurina. Otan viestin vastaan.
        "Kiitos... Sinähän se olet asunut jossain keskellä metsää... Siiliöhän tätä kylää johtaa... Viittani on Michemillä, sillä Michem puukotti veljeni. Ei sinänsä, he olivat kavereta ja molemmat humalassa.... Vaatteista tulikin mieleen.. " Veljeni ajatteleminen ja vaatteista puhuminen muistuttavat unestani. Purskahdan hysteeriseen nauruun.

        "Juu. Olen asunut tässä metsässä suunnilleen...tuolla" Sanon ja osoitan metsää. Yhtäkkiä Kurpizza alkaa nauraa aivan hysteerisesti. "Mikä on nyt noin hauskaa?" Kysyn.


      • Tiberius de Auditore kirjoitti:

        "Juu. Olen asunut tässä metsässä suunnilleen...tuolla" Sanon ja osoitan metsää. Yhtäkkiä Kurpizza alkaa nauraa aivan hysteerisesti. "Mikä on nyt noin hauskaa?" Kysyn.

        "Muistin nähneeni sairasta unta. Sinulla ja Michemillä oli jokin riita ja yhtäkkiä teillä molemmilla oli tutut päällä. Siis sellaiset balleriina puvut. Sori, ei pitäisi taistella ennen nukkumaan menoa. Mutta se oli vain niin koomista. Veljenikin nauroi unessa aivan hirveästi. " selitän.


      • Tiberius de Auditore
        kurpizza kirjoitti:

        "Muistin nähneeni sairasta unta. Sinulla ja Michemillä oli jokin riita ja yhtäkkiä teillä molemmilla oli tutut päällä. Siis sellaiset balleriina puvut. Sori, ei pitäisi taistella ennen nukkumaan menoa. Mutta se oli vain niin koomista. Veljenikin nauroi unessa aivan hirveästi. " selitän.

        sairasta unta tosiaan... "Jaahas. No oli siinäkin uni..." Sanon ja katson kylään päin. "Taidan lähteä etsimään Siiliötä ennen kuin tulee aivan pimeää." Sanon ja lähden kävelemään kylää kohti.


      • Tiberius de Auditore kirjoitti:

        sairasta unta tosiaan... "Jaahas. No oli siinäkin uni..." Sanon ja katson kylään päin. "Taidan lähteä etsimään Siiliötä ennen kuin tulee aivan pimeää." Sanon ja lähden kävelemään kylää kohti.

        "Heippa." huudan perään. Tiberiuksella ei taida olla huumorintajua. Tosin en ole itsekään varma, olisinko vanhana nauranut nuorempien unille. Mihin minun pitäisi mennä? Metsä ei ole yhtään houkutteleva. Laitan paperin viitan taskuuni. Taidan mennä johonkin nukkumaan ja hakea aamulla vaatteet.


    • "Kiitos avusta!" henkäisen paladinkomentajalle. "Tota joo...." koitan nousta ylös mutta ulvaisen kivusta koukistaessani kättäni. "Nii tässäh..." rutistan silmäni kiinni ja kiroan kivusta mielessäni. "...ois käsi kai murtunu." Pakotan itseni nousemaan ylös ja katselen ihmeissäni ympärilleni.
      "Ompa maailma punainen!" katson silmät hullusti laajeten lähellä olevia ihmisiä ja zombeja, ja kaadun maahan tajuttomana.

      • Tiberius de Auditore

        Paladinkomentaja ottaa Alicen kiinni ennen kuin hän ehtii kaatua maahan. Hän nostaa Alicen hevosensa selkään ja lähtee taluttamaan sitä lääkintäteltalle päin. Hän nostaa Alicen hevosen selästä ja kantaa lääkintätelttaan ja laskee sänkyyn. "Kiireellinen tapaus! Ainakin käsi taitaa olla murtunut, mutta epäilen muutakin. Ehkä aivotärähdys. Hän pyörtyi yllättäen ja vaikuttaa muutenkin hieman sekavalta." Paladinkomentaja sanoo lääkärille.
        Lääkäri vilkaisee Alicea. "Hoidamme hänet täällä mahdollisimman nopeasti." Lääkäri sanoo ja alkaa hoitaa Alicea.


    • Rugaru

      (Selevä.)
      Olen kerännyt voimia ja airinko alkaa laskea. Siitä ei enää ole vaaraa. Lähden taas liikkeelle ja levittäydyn pitkin erämaata koko ajan liikkuen eteenpäin.
      Jonkin ajan kuluttua pysähdyn ja näen maassa merkittävän kohouman. Edessäpäin alkaa vuoristo ja takana on niin pitkä matka metsään ettei sitä edes erota. Isken lonkeroni kohoumaanja tunnustelen sen sisältöä. Vainajia! Sadoittain! Tämän on pakko olla ollut joukkohauta. Paikka johon heitettiin kauan sitten nimettömiä vainajia mätänemään, mutta kuiva erämaa on säilyttänyt ruumiit ihmeen hyvin. En vielä voi herättää heitä, en ilman kehoa...

      • moottoriturpa

        Rämmin pitkin maita ja mantuja. Sienet korjaisvat verenvuotoni ja raahaudun jälleen metsässä. Jalkani jäivät siilien kylään, mutta luojan kiitos minulla on vielä kaluni jäljellä. Rämmin ja ryömin ja tulen metsän reunaan. Hienoa. Erämaata! Juuri sinne kaipasinkin. En paljoa välitä minne menen mutta haluan helvetin kauaksi siitä örkistä. Kostaisin, jos voisin, mutta jalkoja ei myydä jokapaikassa. Päätn jatkaa matkaa ja ryömin tyhjään ja kuivaan öiseen autiomaahan.


      • Rugaru
        moottoriturpa kirjoitti:

        Rämmin pitkin maita ja mantuja. Sienet korjaisvat verenvuotoni ja raahaudun jälleen metsässä. Jalkani jäivät siilien kylään, mutta luojan kiitos minulla on vielä kaluni jäljellä. Rämmin ja ryömin ja tulen metsän reunaan. Hienoa. Erämaata! Juuri sinne kaipasinkin. En paljoa välitä minne menen mutta haluan helvetin kauaksi siitä örkistä. Kostaisin, jos voisin, mutta jalkoja ei myydä jokapaikassa. Päätn jatkaa matkaa ja ryömin tyhjään ja kuivaan öiseen autiomaahan.

        Yö. Tunnen sen. Tunnen voiman. Ja nyt levitän pienet, lähes olemattomat lonkeroni ympäri autiomaan etsimään eläviä olentoja. Tarvitsen kehon ja yöllä sen saaminen on aivan liian helppoa vaikka sitten toinen käsi irti. Aistin lonkeroillani lisää joukkohautoja. "Näistä saisi tuhansien sotureiden armeijan!" Ajattelen, mutta eläviä ei löydy. Sitten tunnen lonkeroni osuvan johonkin joka elää ja ryömii. Se ei kuitenkaan ole eläin. Vedän lonkerot sisään ja lähden takaisin metsään päin.


      • moottoriturpa
        Rugaru kirjoitti:

        Yö. Tunnen sen. Tunnen voiman. Ja nyt levitän pienet, lähes olemattomat lonkeroni ympäri autiomaan etsimään eläviä olentoja. Tarvitsen kehon ja yöllä sen saaminen on aivan liian helppoa vaikka sitten toinen käsi irti. Aistin lonkeroillani lisää joukkohautoja. "Näistä saisi tuhansien sotureiden armeijan!" Ajattelen, mutta eläviä ei löydy. Sitten tunnen lonkeroni osuvan johonkin joka elää ja ryömii. Se ei kuitenkaan ole eläin. Vedän lonkerot sisään ja lähden takaisin metsään päin.

        Kömmin jonkun matkaa vielä ja sitten rojahdan selälleni. Sienet on loppu. Puhti on loppu. Ja minulla ei ole enää mitään muuta tavoitetta kuin kostaa sille vitun örkille. Mutta en tiedä miten. Sitten tumma hahmo ilmestyy silmieni ylälaitaan ja käännyn vatsalleni. "Paskempiaki on nähty." Sanon itselleni ja katselen hallusinaatiota.


      • Rugaru
        moottoriturpa kirjoitti:

        Kömmin jonkun matkaa vielä ja sitten rojahdan selälleni. Sienet on loppu. Puhti on loppu. Ja minulla ei ole enää mitään muuta tavoitetta kuin kostaa sille vitun örkille. Mutta en tiedä miten. Sitten tumma hahmo ilmestyy silmieni ylälaitaan ja käännyn vatsalleni. "Paskempiaki on nähty." Sanon itselleni ja katselen hallusinaatiota.

        Edessäni ryömivä mato on pahempi kuin luulin. Sillä ei ole edes jalkoja, se on riippuvainen ja kostonjanoinen. Täydellinen seuraaja. "Taidat olla avun tarpeessa?" Kysyn mieheltä. "Mitä sanoisit jos parantaisin nuo jalkasi?"


      • moottoriturpa
        Rugaru kirjoitti:

        Edessäni ryömivä mato on pahempi kuin luulin. Sillä ei ole edes jalkoja, se on riippuvainen ja kostonjanoinen. Täydellinen seuraaja. "Taidat olla avun tarpeessa?" Kysyn mieheltä. "Mitä sanoisit jos parantaisin nuo jalkasi?"

        Tajuan ettei se olekaan hallusinaatio. Hassu juttu; ois voinu luulla. "Jos kannat jalkaparia taskussasi niin voin myydä vaikka sieluni." Sanon ja pyörähdän takaisin selälleni.


      • Rugaru
        moottoriturpa kirjoitti:

        Tajuan ettei se olekaan hallusinaatio. Hassu juttu; ois voinu luulla. "Jos kannat jalkaparia taskussasi niin voin myydä vaikka sieluni." Sanon ja pyörähdän takaisin selälleni.

        Huvittava ihmisenraato. "Sielustasi en piittaa, mutta jos saan käyttää kehoasi jonkin aikaa, voisin irrottaa sinut sienistä, antaa sinulle valtaa ja tehdä sinusta melkein voittamattoman ja mikä parasta... pääsisit joskus kostamaan." Sanon hänelle ja ojennan käteni. "Tartu käteeni ja sopimus on sinetöity. Saat jalat ja tulevaisuuden. Minä saan kehodi hetkeksi käyttöön ja sen jälkeen ikuisen uskollisuutesi."


      • moottoriturpa
        Rugaru kirjoitti:

        Huvittava ihmisenraato. "Sielustasi en piittaa, mutta jos saan käyttää kehoasi jonkin aikaa, voisin irrottaa sinut sienistä, antaa sinulle valtaa ja tehdä sinusta melkein voittamattoman ja mikä parasta... pääsisit joskus kostamaan." Sanon hänelle ja ojennan käteni. "Tartu käteeni ja sopimus on sinetöity. Saat jalat ja tulevaisuuden. Minä saan kehodi hetkeksi käyttöön ja sen jälkeen ikuisen uskollisuutesi."

        Katson olentoa silmiin. Ne hohtavat keltaisina. En mieti kauempaa. "Sovittu" sanon ja tartun käteen.


      • Rugaru
        moottoriturpa kirjoitti:

        Katson olentoa silmiin. Ne hohtavat keltaisina. En mieti kauempaa. "Sovittu" sanon ja tartun käteen.

        Mies tarttuu käteeni ja siirrän hetimmiten häneen pimeyttä. Yöllä voin ohjata kaiken ympärilläni olevan pimeyden häneen tässäkin kunnossa. Päästän irti kun mies on noussut seisaalleen.
        (Itsehän sinä sitten ulkonäkösi päätät)


    • Okei... Eipä ole tullut paljoa pelailtua paitsi ihan hieman Siiliöllä. Kaikki vanhat hahmoni ovat edelleen, mutta voisin tehdä ehkä jonkun hahmon Rugarun puolulaiseksi. Jos se sopii.

      • (Miksei sopisi?)


    • En kuule yhtään tiedä, mutta olettaisin, että koska ihmiset.

      • (Täällä olevat ihmiset eivät ole samanlaisia kuin muualla.


      • Rugaru

        (Sopii sopii! Mut sen pitäs olla joku sellanen jolle Rugarul on tarjota jotain. Ei niikusta valmiiks hahmon puolella.)


    • Ilmoitan, kun keksin, minkälaisen hahmon teen.

    • Tiberius de Auditore

      "Nähdään!" Huudahdan Kurpizzalle ja kävelen kylään. Etsin Siiliötä, vaikka hän voi tietenkin olla nukkumassa.

    • Minäkin luikin Tiberiuksen kannoilla kylään. Päästyäni muurin toiselle puolelle (muistaakseni siellä oli muuri?) ja oikaisin varhoihin nukkumaan. Tässä oltiinkin jo puolituntia hereillä.

    • Tiberius de Auditore

      Kuulin juuri, että Siiliöä oli jo kiitetty kaikesta. Niinpä voin itse mennä nukkumaan. "Takaisin teltalle!" Huudahdan Paladinvartijoilleni ja lähdemme heti takaisin telttaan. Otan pukuni ja varusteeni pois ja menen sänkyyni nukkumaan.

    • Tiberius de Auditore

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      135
      5519
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3405
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1883
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1865
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1709
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      73
      1548
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1463
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1337
    9. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1336
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      22
      1305
    Aihe