Mitä

kiltti mies

nainen ajattelee jos tuntematon mies koskettaa peppua ohimennen vaikka kaupassa? :)

19

177

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytöstavat

      Itse ainakin ajattelisin, että jo on juipilla otsaa...

      • kiltti mies

        Onko se niin hirveätä jos mies kevyesti koskettaa peppuasi? :)

        MItä menetät siinä?


      • käytöstavat
        kiltti mies kirjoitti:

        Onko se niin hirveätä jos mies kevyesti koskettaa peppuasi? :)

        MItä menetät siinä?

        Ensinnäkin se, että olen tullut kauppaan ostoksille enkä kourittavaksi. Toiseksi jää itselle inha fiilis, kun joku ilman lupaa tulee ja koskee. Miltähän sinusta itsestäsi tuntuisi jos esim. bi- tai homomies yllättäisi sinut kaupassa kourimalla persettäsi tai jalkoväliäsi ihan vaan ohimennen... :P


      • kiltti mies
        käytöstavat kirjoitti:

        Ensinnäkin se, että olen tullut kauppaan ostoksille enkä kourittavaksi. Toiseksi jää itselle inha fiilis, kun joku ilman lupaa tulee ja koskee. Miltähän sinusta itsestäsi tuntuisi jos esim. bi- tai homomies yllättäisi sinut kaupassa kourimalla persettäsi tai jalkoväliäsi ihan vaan ohimennen... :P

        Ei tuo ole sama asia :)

        Suututko jos minä puristaisin kaupassa persettäsi vahingossa?


      • käytöstavat
        kiltti mies kirjoitti:

        Ei tuo ole sama asia :)

        Suututko jos minä puristaisin kaupassa persettäsi vahingossa?

        Ei ketään voi puristaa perseestä vahingossa... :D Kyllä vaan olisi sama asia, itse en haluaisi tulla kourituksi. Ilahtuisitko itse, jos tosiaan bi tai homo tulisi kourimaan kaupassa?


      • kiltti mies
        käytöstavat kirjoitti:

        Ei ketään voi puristaa perseestä vahingossa... :D Kyllä vaan olisi sama asia, itse en haluaisi tulla kourituksi. Ilahtuisitko itse, jos tosiaan bi tai homo tulisi kourimaan kaupassa?

        Kuten sanoin tuo ei ole sama asia :)

        Kapupat ovat ahtaita ja eikä oikeastaan mahda mitään jos käsi eksyy varsinkin ruuhka-aikana.


      • käytöstavat
        kiltti mies kirjoitti:

        Kuten sanoin tuo ei ole sama asia :)

        Kapupat ovat ahtaita ja eikä oikeastaan mahda mitään jos käsi eksyy varsinkin ruuhka-aikana.

        Käsi eksyy ruuhka-aikana... Uskoo ken tahtoo eli ei kukaan.


    • Tulepa kokeilemaan

      Jos on kyseessä vahinko, annan asian olla, mutta jos on selvästi kyse kopeloimisesta, otan miestä kauluksesta kiinni ja kehotan häntä pitämään kouransa kurissa - olen näin tehnytkin. Olen tarpeeksi pitkä katsomaan keskivertomiestä alaspäin, joten en arastele improvisoituja kurinpitotoimenpiteitä yhtään.

      • kiltti mies

        Olet varmasti lihava, ruma ja katkera ämmä :)


      • Tulepa kokeilemaan
        kiltti mies kirjoitti:

        Olet varmasti lihava, ruma ja katkera ämmä :)

        Olen oikein mukavan oloinen ja nätti nainen, siksipä niin moni minua lähestyykin. Typerysten harmiksi osaan kuitenkin pitää puoleni. Eikös olekin tuskastuttavaa?


      • kiltti mies
        Tulepa kokeilemaan kirjoitti:

        Olen oikein mukavan oloinen ja nätti nainen, siksipä niin moni minua lähestyykin. Typerysten harmiksi osaan kuitenkin pitää puoleni. Eikös olekin tuskastuttavaa?

        No jos haluat nolata itsesi niin ala vaan huutamaan kun peppuasi puristetaan vahingossa :)


      • Tulepa kokeilemaan
        kiltti mies kirjoitti:

        No jos haluat nolata itsesi niin ala vaan huutamaan kun peppuasi puristetaan vahingossa :)

        En minä huuda, kerron vain tarpeeksi kovalla äänellä, mitä mieltä olen. Luuletko sinä tosissasi, että tuossa tilanteessa nainen on se itsensä nolaaja?

        Olen kerran läpsäissyt takapuoleeni pubissa tarranutta miestä poskelle. Mies itse meni ihan punaiseksi ja haukkoi tyhmänä henkeään, mutta hänen seuralaisensa ilmeestä näki, että asian käsittely ei jäänyt siihen.

        Kuinka usein sinä muuten olet tullut ihan vahingossa puristaneeksi miehen takapuolta?


    • …...

      En kiinnitä ääliöön mitään huomiota ja unohdan asian saman tien. Kaikenlaisia sitä avohoitoon päästetäänkin.

    • tuolta jostain

      tuleppa kokeilemaan olet tiikeri vai kauluksiin kiinni ou mikä nainen mutta et kai heti tirvaise jos miehesi haluaa kaupassa kokeilla seksikästä peppuasi ja ehdottaa kotiin menoa heti sekstaamaan mies saa vain mustan silmän ja verta nenästä ei ole kivaa se minkä mies sille voi jos sinulla on seksikäs peppu

    • kotkotkoot

      ei minua ainakaan haittaisi. oisin ehkä vähän imarreltu että peppuni kelpaa:)

      • ...

        No, mutta sinähän oletkin naiseksi tekeytyvä mies.


    • fiksu n

      Jos hipelöisit timmiä takalistoani-kestäsit seuraukset kuin mies?Minua ei tunttemattomat ukot hiplaa. Enkä minäkään mene tuntemattomien miesten etumusta "kokelemaan! Onko sinulla käytöstavat jääneet oppimatta?

    • LinneaNe

      Kiitos sunkaltaisten "kilttien" miesten naiset välttelee ja saa inhon väreitä kuullessaan jo pelkän "kiltti" sanan. :D

      Kiltit ovat pahimpia pervoja ja eniten täynnä naisvihaa, alentuvaa käytöstä vastakkaista sukupuolta kohtaan.
      Oikeasti ne kiltit ja hyväkäytöksisest miehet saavat kosketella naistensa peppuja ilman vahinkoja.. ;)

      Koskepa muhun vahingossa kaupassa.. niin tiedät koskeneesi.
      Hentojen naisten pitäisi jokaisen käydä tietyt kurssit läpi ja pitää yllä lihaskuntoa, sanavalmiudesta puhumattakaan. Voisin maksaa pienet korvauksetkin sulle jos sattuu liikaa :)

    • button

      No, jos olisit oma mieheni ei haittaisi, mun mielestä se o kivaa kun _oma_ mies koskettelee julkisilla paikoilla, mutta kun et ole (toivottavasti :D) niin olisin aika järkyttynyt. Luultavasti luulisin sinun olevan humalassa tai mielisairas..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1479
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1378
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1350
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1304
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe