Koulukiusaaja Stubb olisi pahin mahdollinen vaihtoehto pääministeriksi. Jo pienestä pitäen sokeaa luokkakaveriaan ja muita heikompia kiusannut ihminen ei sovi tämän maan johtajaksi.
Koulukiusaaja Stubb pääministeriksi?
111
3529
Vastaukset
- molempi pahempi
- "Esimerkki hairahtuneille nuorille"
Helsingin Puistola 1982. Päihtynyt Jan Vapaavuori, 17, ajautuu sanaharkkaan nuoremman pojan kanssa. Poika säntää pakoon, mutta Vapaavuori juoksee nuorukaisen kiinni ja lyö kahdesti.
Vapaavuorelle heilahtaa pahoinpitelystä puolitoista kuukautta ehdollista.
Toinen tuomio napsahtaa maaliskuussa 1984, tällä kertaa varkaudesta. Vapaavuori oli ollut mukana poikaporukassa, joka oli varastanut kaupan tuulikaapista kaksi tavara-automaattia.
Tuomioiden jälkeen Vapaavuori pääsi oikeustieteelliseen. Kokoomuksen hommissa Vapaavuori aloitti 1992.
Nuoruuden töppäilyt palasivat vaivaamaan kolmekymppistä Vapaavuorta 1995, jolloin hän työskenteli jo oikeusministeri Sauli Niinistön (kok) erityisavustajana. Kun Niinistö sai julkisuuden kautta tiedon avustajansa rötöstaustasta, Vapaavuori sai tylysti lähtöpassit.
Vapaavuori ei pudonnut kuitenkaan tyhjän päälle.
Päinvastoin, hänelle järjestyi pikavauhtia vakanssi kokoomuksen eduskuntaryhmästä kansainvälisten asioiden sihteerinä.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014042318233599_uu.shtml- Snadistadilainen
On hyvä, että kaveri pärjää Stadilaisessa todellisuudessa. Rauhoittunut näyttää olevan ja ehdottomasti Niinistön vertainen politiikko.
- huonoja-kumpikin
Snadistadilainen kirjoitti:
On hyvä, että kaveri pärjää Stadilaisessa todellisuudessa. Rauhoittunut näyttää olevan ja ehdottomasti Niinistön vertainen politiikko.
"Staditodellisuus" ei riitä kun hoidetaan koko maan asioita. Helsinkiin päin veto on Vapaavuoren helmasynti. Stubbia parempi kuitenkin, sen myönnän.
- Faktaa
Vapaavuori on tällä hetkellä ylivoimaisesti Suomen osaavin poliitikko. Miten joku jaksaa aina kaivaa nuo ikivanhat asiat esille. Taas vaikka hän ei ole edes ehdolla vaaleissa.
Jos Vapaavuori olisi valittu Kokomuuksen puheenjohtaksi, puolue eikä maa olisi samassa kaaoksessa kuin Stubbin kanssa. Stubb veti vielä hallitukseen oman pikku faniklubinsa ja tulokset ovat esillä.
Ei enää koskaan Stubbia ja hyvästit myös hänen pikku puudeli-Callelleen. - Anonyymi
Vanaha juttu.
- Anonyymi
Faktaa kirjoitti:
Vapaavuori on tällä hetkellä ylivoimaisesti Suomen osaavin poliitikko. Miten joku jaksaa aina kaivaa nuo ikivanhat asiat esille. Taas vaikka hän ei ole edes ehdolla vaaleissa.
Jos Vapaavuori olisi valittu Kokomuuksen puheenjohtaksi, puolue eikä maa olisi samassa kaaoksessa kuin Stubbin kanssa. Stubb veti vielä hallitukseen oman pikku faniklubinsa ja tulokset ovat esillä.
Ei enää koskaan Stubbia ja hyvästit myös hänen pikku puudeli-Callelleen.Nöf, nöf
- Anonyymi
Miten Orpo pesi Vapaavuoren kokoomuksen puheenjohtajakisassa, jos Jan on noin kova tappelija? Ja noin hentoiselle vielä?
- Anonyymi
Faktaa kirjoitti:
Ei enää koskaan Stubbia ja hyvästit myös hänen pikku puudeli-Callelleen.Vapaavuori saattoi itsensä paitsioon, mutta luulen että siinä oli Orpo keirouksineen mukana.
Totta kuitenkin on, ettei Vapaavuori kelvannut edes Helsingin pormestariksi enää. Tosin ehkä olisi ollut parempi kuin Vartiainen, joka on laittanut koko kaupungin sekaisin toilailuneen.
- 7+3
Stubb on itseään täynnä oleva egoisti, ollut jo nuoresta pitäen. Kaikki kiusaajat ovat sadisteja, jotka nauttivat itseään heikompien pelottelusta.
- sokeuden huippu
Ei ne kait siitä parane. Nyt hän ei voi sokeita kiusata, mutta harjoittaa sellaista politiikkaa, jolla maassa makaavaa lyödään. Hän on itse sanonut olevansa sosiaalidarwinisti. Näin hän saa tyydytyksensä heikompien lyömisestä tällä tavoin.
Jos kiusaa sokeaa tai ketä hyvänsä on itse mieleltään todella sokea. - Nais pääministeri ?
Tämä herra pitää itseään muita parempana sen näkee kauas jo käytöksessä. Ei sovi pääministeriksi hänkään eikä Vapaavuori rikosrekisterillään.Onko kokoomuksella naisehdokkaita ?.
- Nainen on parempi
Nais pääministeri ? kirjoitti:
Tämä herra pitää itseään muita parempana sen näkee kauas jo käytöksessä. Ei sovi pääministeriksi hänkään eikä Vapaavuori rikosrekisterillään.Onko kokoomuksella naisehdokkaita ?.
Kokoomuksen tomerien naisehdokkaiden ilmoittutumista puheenjohtajakisaan odotellaan ja toivotaan kovasti.
Jo mukana olevan miehet eivät oikein vakuuta. Toinen on moninkertainen rikoillinen ja mahdoton jo ajatuksena Suomen pääministeriksi ja toinen itsetietoinen minä-minä -ministeri, jolla tausta ensisenä koulukiusaajana.
Ei, ei tällaisia jullikoita johtamaan Suomea näinä vaikeina aikoina. Täytyyhän tästä maasta löytyä jotain parempaa, jopa Kokoomuksesta. - Voittajien porukka ?
sokeuden huippu kirjoitti:
Ei ne kait siitä parane. Nyt hän ei voi sokeita kiusata, mutta harjoittaa sellaista politiikkaa, jolla maassa makaavaa lyödään. Hän on itse sanonut olevansa sosiaalidarwinisti. Näin hän saa tyydytyksensä heikompien lyömisestä tällä tavoin.
Jos kiusaa sokeaa tai ketä hyvänsä on itse mieleltään todella sokea.Minäkin olen kuullut tämän näkemyksen sosiaalidarwinismista, mutta en sitä oikein hyväksy.
Alexin maailmaan kuuluvat vain voittajat, tyyliin "The winner takes it all..." ja muut eli luuserit saavat mennä matkoihinsa, tai ainakin tyyytyä vähempään eli niihin muruihin, jotka voittajien pöydältä sattuvat tippumaan.
Miettikää nyt hyvät ihmiset, tarvitsemmeko tosiaan tähän maahan pääministeriksi ihmisen, joka haluaa jakaa ihmiset vähintään kahteen kastiin eli menestyjiin ja luusereihin.
Minusta tuntuu ja näyttää, että tämä nykyhallitus on tehnyt jakoa jo tarpeeksi ja nyt tarvittaisiin yhteenkokoavia arvoja, jotta ns. heikommatkin pysyisivät mukana paatissa. - Ajat muuttuvat
Voittajien porukka ? kirjoitti:
Minäkin olen kuullut tämän näkemyksen sosiaalidarwinismista, mutta en sitä oikein hyväksy.
Alexin maailmaan kuuluvat vain voittajat, tyyliin "The winner takes it all..." ja muut eli luuserit saavat mennä matkoihinsa, tai ainakin tyyytyä vähempään eli niihin muruihin, jotka voittajien pöydältä sattuvat tippumaan.
Miettikää nyt hyvät ihmiset, tarvitsemmeko tosiaan tähän maahan pääministeriksi ihmisen, joka haluaa jakaa ihmiset vähintään kahteen kastiin eli menestyjiin ja luusereihin.
Minusta tuntuu ja näyttää, että tämä nykyhallitus on tehnyt jakoa jo tarpeeksi ja nyt tarvittaisiin yhteenkokoavia arvoja, jotta ns. heikommatkin pysyisivät mukana paatissa.Koko kansa joutuu nyt kärsimään Kokoomuksen puoluekokousedustajien tyhmistä valinnoista. Onneksi seuraavat ek-vaalit tulevat ja puhdistavat tilanteen kansakunnan eduksi, sillä Kokoomus ei tule enää olemaan vaalien jälkeen Suomen suurin poliittinen puolue. Näin se vaan on !
- älä sinä kiusa
sokeuden huippu kirjoitti:
Jos kiusaa sokeaa tai ketä hyvänsä on itse mieleltään todella sokea.Noh
- Dummyt
Vapaavuori ei edellenkään ole ehdolla -ikävä kyllä. Sen verran voisi vaivautua tarkistamaan asioita ennen kuin tietävästi niitä kommentoi.
- Anonyymi
Stubb vaikuttaa todella sotaisalta ja mustavalkoiselta varsinkin suhteessa Venäjään. Hän ei tunnu kannattavan mitään neuvotteluja Venäjän kanssa – ilmeisesti edes rauhan aikaansaamiseksi. Vaikuttaa kuin hänelle ainoa ratkaisu olisi täysin epärealistinen Venäjän tuhoaminen ehkä jopa ydinaseilla. Häntä ei myöskään vaivaa Suomessa vallitseva militaristinen puhe – koska harjoittaa sitä itse.
Haavistolle sen sijaan neuvottelut ja rauhaan pyrkiminen ovat tärkeitä. Ja ehdoton plussa siitä huolesta, minkä hän osoittaa Suomessa yltyvää militanttipuhetta kohtaan.
Karkeasti sanottuna: sunnuntaina näemme valitseeko Suomen kansa sodan vai rauhan.
- Äixteri
Mieluimmin koulukiusaaja kuin kuminaama. Kyllä minulla menee loppukin usko jos vapaavuoren kaltainen otus tulisi pääministeriksi. Mieshän on nimenomaan ollut lopettamassa mm telakat, jarruttanut kauppakeskusten rakentamista. Täysin epäpätevä rikollinen. Ei käy minulle.
- aom
En minä mikään "sekoomuslainen" ole,mutta en silti Vapaavuortakaan rikolliseksi sanois.
Ensinnäkin,Suomi on maa missä ainaki teoriassa lakkaa olemasta rikollinen, kun on rikoksensa suorittaut.Muta Niinistö ei niin ajatellu,koska anto Vapaavuorelle kenkää kuultuaan näistä Vapaavuoren koltsista.Pitäisköhän Niinisölle nostaa hattua tuosta teosta ?
Melkeinpä tekis niin halu tehdä.
- vmpta
Minulta menee täysi usko siihen, että heikommat saisivat joskus oikeutta Suomessa, jos koulukiusaaja nousee tärkeimmäksi päättäjäksi.
- ei suomalaisten etu
Kertakaikkiaan hän on sopimaton muutenkin.
- 1§6+14
Koulukiusaajat ovat sadisteja ja narsisteja, jotka ryhmänä käyvät heikomman kimppuun.
- ei oo
Niiden erittäin heikko itsetunto vahvistuu porukassa.
Olet väärässä. Suurimmalla osalla kiusaajilla on moraali ja eivät todellakaan pyri tuhoamaan toista kuin henkisellä tasolla. Suurimmalla osalla on suuri kynnys käyttää nyrkkiä naamaan ja eikä ainakaan latomaan kuin tappaakseen. - Nyökky ei unohdu
ei oo kirjoitti:
Niiden erittäin heikko itsetunto vahvistuu porukassa.
Olet väärässä. Suurimmalla osalla kiusaajilla on moraali ja eivät todellakaan pyri tuhoamaan toista kuin henkisellä tasolla. Suurimmalla osalla on suuri kynnys käyttää nyrkkiä naamaan ja eikä ainakaan latomaan kuin tappaakseen.Punikkien Nyökky jokke olis mielestäni paras pääministeri ta valtiovarainministeri .Nyökkk.
Eikö nyökky laittanut jo viime vaalien jälkeen itseään ehdolle... - pyrkiikö mölli
Nyökky ei unohdu kirjoitti:
Punikkien Nyökky jokke olis mielestäni paras pääministeri ta valtiovarainministeri .Nyökkk.
Eikö nyökky laittanut jo viime vaalien jälkeen itseään ehdolle...Se kokoomukseen, vai mitä apina viisastelet?
- koulukiusatut
No nythän on niin, että aika harvoin se koulukiusattu haluaa ruveta eduskuntakiusatuksi. Sitähän poliitikoksi ryhtyminen on; vapaata riistaa kaikkien pässien arvosteltavaksi.
- Tulis jo kaapista
Rajut haukut Alexander Stubbille: ”Ölähtelevä vasikka”Ulkoasianmies, historiantutkija Juhani Suomi ruotii uudessa kirjassaan Eurooppa- ja ulkomaankauppaministeri Alexander Stubbin(kok) ulkoministerikautta.
http://m.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288406865470.html
Ulkoasianneuvos, historiantutkija Juhani Suomi suomii kovin sanoin entistä ulkoministeri Alexander StubbiaEntä tähtein täällä puolen -uutuusteoksessaan.
"Stubbilla oli lähtökohdistaan johtuen hirmuinen tarve osoittaa, että hän on todellinen moniosaaja ja peloton oikeistolainen. Yhdistelmä oli kohtalokas. Se johti toistuviin ylilyönteihin, jotka toivat mieleen kevätlaitumelle päästetyn vasikan ölähdykset", kirjassa kuvaillaan.
Suomi sanoo IS:lle, että Stubbin lähtö ulkoministeriksi oli todella surkea.
- Olennainen syy on se, että hänellähän ei ollut minkäänlaista kokemusta Suomen turvallisuuspolitiikasta ennen virkaantuloaan, Suomi sanoo.
Suomen mukaan Stubb ei tuntenut turvallisuuspolitiikkaa eikä ollut lukenut sitä eikä Suomen historiaa tippaakaan.
- On kaksi tapaa, miten siihen hommaan ajaudutaan sisälle. Joko lähdetään tiiviisti opiskelemaan tai sitten lähdetään heti valmiina ulkoministerinä esiintymään ja antamaan lausuntoja. Stubb otti jälkimmäisen kannan, Suomi jatkaa.
Suomen kirjan mukaan myös alaiset häpesivät esimiehensä käytöstä.
"Koskaan en ole omana aikanani nähnyt kaiken kokeneitten virkamiesten suhtautuneen esimieheensä sellaisella vähättelyllä ja jopa häpeillen kuin Stubbiin."
Suomen mukaan häpeily näkyi virkamiesten keskinäisessä yhteydenpidossa ja keskusteluissa.
- Kaikki ne, jotka eivät enää ole talossa ja uskaltavat jotain sanoa, niin varmasti sanovat. Ne, jotka tietysti ovat edelleen talossa, niin pitävät visusti suunsa kiinni.
Suomen mukaan hänen ja Stubbin välit ovat kunnossa. Suomi on arvostellut Stubbia myös aikaisemmin.
- Minun mielestäni korrektit välit. Meillä ei ole koskaan ollut sanaharkkaa.
P.s. koska Stubido tulee kaapista?- Snadistadilainen
Tarkoitatko Mark Levengoodia?
- pellehän se
Pellejen suosikki!
- anorektikon oireet
Hesari tämän kuplan aikanaan loi mutta suurin osa niistäkin jotka lankaan menivät
ovat nähneet,että kuplaksi on myös jäänyt.
Jos ainoa meriitti on sujuvan englannin tuottaminen mutta ei yhtään järkevää
ajatusta pysty tuottamaan niin kovin on mennyt alapäin kokoomuspuolue.- ja liuku
kiihtyy!
- ei luottoa
Jo Stubbin hymystä näkee ettei häneen voi luottaa. Tuollainen määrä hampaita näkyvillä osoittaa petollisen luonteen.
- teethbully
Stubbin leegot tarvii vain rystylyöntiä.
- StopStubb
Hyvin sanottu * ei luottoa * nimimerkiltä! Nauroin ääneen!
Miten menee helteellä liian pienet shortsit ja pitkähihainen pukupaita! Voi aikoja, voi tyylittömyyttä. Vaan mitäpä tuosta - tähden lento..... - aom
Joo voi olla,mutta hampaattomaksi Stobbia ei voi sanoa.Hampaat suuret kun hevosella ja johan nuo näkyvä.Puhetyyli on vastenmielinen,luonollista tuomonen "tarkoituksella hidasteltuna".
- 2+10
Olisi kauheaa katsoa Stubbin hammasrivistön esittelyä, jos hän olisi pääministeri.
- hyvät kokoomuslaiset
Miettikää nyt te, jotka kokoomusta äänestätte
ei ainoastaan millaisia Kanerva-klovneja puolueessa on
vaan myös sitä, mitä tuettu kun kokoomusjohto tukee
Rkp-säätiöitä nuolemalla Rkp-pakkoruotsitusta
saadakseen
pienen tuen vallanhimoisille hallituksilleen.
Huomatkaa miten vallanhimo-Kataisen kävi
Kundi väänsi viikkoja himossaan hallitusta
joutui ottamaan Rkp-pakkoruotsittajien lisäksi vielä kommunistit
hallitukseen
ja nyt Katainen, Stubb, Virkkunen ... pakenevat EU:hun
kaksi jälkimmäistä ainakin puhdistautumaan ja kasvamaan korkoa
kun niin pieleen meni hallitustyö
Älkää tulko selittämään muuta, ilman muuta Katainen olisi
- jos hallitustyö olisi ollut menestys
- olisi jatkanut Suomessa ja pyrkinyt seuraavaksi Sauli Niinistön
toisen kauden jälkeen presidentiksi.
EIKÖ KOKOOMUSLAISET OLISI PAREMPI TEHDÄ SUOMALAISTA
POLITIIKKAA vaikka sitten oppositiosta kun
nuolla
Rkp-kolonialistin pakkoruotsitikkunekkua?
Lue lisää
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12217678 - lisää ehdokkaita
Ei Stubbista pääministeriä. Osaa vain kieliä, joissa ei venäjänkieltä mukana. Stubbin paikka on Eurooppa.
Onkos Ilkka Kanerva lähdössä kisaan? Tosin on ollut vähän varomaton noiden naisjuttujen kanssa, mutta oikeuslaitoksesta tuli puhtaat paperit.- etäinen kaveri
Anteeksi mitä kieli Stubb muka osaa, sellaisia luonnonmenetelmällä
opittuja, 10 vuotta loisimista Daytona Beachilla bilettämässä
pappan rahoilla golfia ihme jos ei osaa englantia
mutta osaako hän ranskaa ei osaa
osaako hän saksaa ei osaa
osaako hän venäjää ei osaa
you just name it
Mutta Stubbin vaimo ei osaa eikä opettele suomea
ja lapsetkin vaimon lisäksi ovat Englannin kansalaisia
onko pakovene odottamassa rannassa, siitä ei tietoa? - sepposeppä
Ei kanerva minun mielestäni muikään hullu mies ole asiain hoitamisessa.Nuo naisjututki loppuva kyllä,ikä tekee tehtävänsä.Muuten semmonen mies että ei soitasuuaan kenellekkään huvikseen.Ei anakaan julkisesti.Paras kokoomuslainen mitä eduskunnassa on.
- Pientä säpinää
Tunteeko joku täällä suolessa ton Stubbin oikeasti? Entä sen toisen konnan, Jan Vapaapellen? Jos nämä koulukiusaaja jutut pitävät paikkansa niin sen avulla saisi mukavan pikku sirkuksen aikaiseksi vaikkapa juttuvinkin avulla Iltsuun, Seiskaan tai vttu Pravdaan.
- ROUVA MÄLÄYTTELEE
STUBBIN TODELLINEN TAUSTA
Täältä palstalta olen lukenut tietoni Alex Stubbista
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12130517
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12130517#comment-66815001
Sitä en tiedä onko Stubbeilla
pikavene rannassa
pakomatkaa varten Britanniaan jos Kokoomuksen kanssa liitossa olevan
ex-KGB-agentti Putinin puolueen joukot lähtevät Suomen valtaukselle.
http://finrosforum.wordpress.com/2010/08/27/kokoomus-kutsui-venalaiset-aatetoverinsa-suom/
Kokoomus ja sen itäinen sisarpuolue, Venäjän pääministerin Vladimir Putinin johtama Yhtenäinen Venäjä, syventävät yhteistyötään, kertoo Verkkouutiset.
0
Stubbin rouva ja lapset ovat Britannian kansalaisia eikä rouva voi esiintyä
julkisuudessa kun ei viitsi opetella suomea
Tai esiintyihän tuo möläytyksin kunnes Stubb pani rouvan suun suppuun
Stubbin rouva möläyttelee
http://www.kauppalehti.fi/5/i/talous/uutiset/etusivu/uutinen.jsp?oid=2010/01/29624
Stubbin puoliso: Suomen kieltä vaaditaan turhaan - STUBB KÄHMIJÄNÄ
ALEXANDER STUBB PALOI KÄHMINNÄSTÄ
Ulkoministeriön talousjohtaja ei pitänyt ulkoministeri Alexander Stubbin avustajan Lauri Tieralan kuluja vuoden 2011 vaalien yhteydessä hyväksyttävinä. Tämä selviää Perussuomalainen-lehden haltuunsa saamasta sähköpostikeskustelusta.
Talousjohtaja Risto Hakoilan mukaan avustajan kampanjamatkoista aiheutuneet kulut eivät ”missään tapauksessa olleet valtion menoja”, eikä ministeriön tullut niitä maksaa. Sähköpostikeskustelusta käy ilmi, miten riskialttiina ministeriön ylin johto tilanteen näki. Keskusteluun osallistunut nykyinen valtiosihteeri Peter Stenlund vertasi tapausta Norjaan, jossa vastaavanlainen kulusotku sai aikaan suuren julkisen skandaalin
http://yle.fi/uutiset/professori_muistuttaa_ministerien_avustajia_ei_pitaisi_kayttaa_vaalikampanjoissa/7059452
Tänä keväänä peräti kolme hallituksen ministeriä – liikenneministeri Merja Kyllönen (vas.), Eurooppa- ja ulkomaankauppaministeri Alexander Stubb (kok.) sekä hallinto- ja kuntaministeri Henna Virkkunen (kok.) –pyrkivät europarlamenttiin. Ministerien kampanjat jäävät todennäköisesti lyhyiksi. Stubb kertoo ottavansa kaksi viikkoa vuosilomaa ennen vaaleja kampanjointia varten.
http://uutiset.perussuomalaiset.fi/um-pelkasi-skandaalia-talousjohtaja-stubbin-avustajien-kuluista-eivat-missaan-tapauksessa-valtion-menoja/
Subject: UMIn kansanedustajaehdokkuuteen liittyvät kulut
Tervehdys,
UMIn lehdistöavustajan Sanni Grahn-Laasosen ollessa kansanedustajaehdokkuutensa hoidamiseksi vuosilomalla 1.3.-17.4 hänen tehtäviään hoitaa o.t.o. STUn ma. (1.9.2010-1.9.2011) erikoistutkija Lauri Tierala.
Koska myös UMI on ehdokkaana kysyn, miten menetellään hänen vaalityöhönsö osallistuvan Tieralan kulujen osalta silloin, kun ne liittyvät UMIn vaalikampanjaan? Entä UMIn kampanjaan osallistuminen maakuntakierroksilla: katsotaanko se virkatyöksi vai lomaksi, jollaiseksi Grahn-Laasonen on sen omalta osaltaan mieltänyt?
http://uutiset.perussuomalaiset.fi/stubb-pani-virkamiehet-vaalityohon-matkalaskut-valtion-piikkiin/
Vaalityön teettäminen eduskunnan tai ministeriön virkamiehillä on tunnetusti kiellettyä. Viime eduskuntavaalien alla silloiselta ulkoministeriltä Alexander Stubbilta tämä sääntö pääsi unohtumaan pahan kerran. Perussuomalainen-lehti sai haltuunsa materiaalia, joka todistaa että ministeriön virkakunnan käyttö kampanjoinnissa on ollut laajamittaista ja jatkuvaa.
http://uutiset.perussuomalaiset.fi/stubbin-vaalimatka-ministerion-piikkiin/
Ministeri ei saa teettää vaalikampanjaansa avustajilla tai maksattaa sitä ministeriönsä varoilla. Kampanjatyö on tarkasti erotettava virkatyöstä. Mutta muuttuko ministerin koko päivä virkatyöksi, jos kiivaan kampanjapäivän lomaan ujutetaan yksi näennäinen virkatehtävä? - Ei kelpaa pääministe
On kaikille parempi, että koulukiusaajasta ei tehdä Suomeen pääministeriä. Sellainen ei kertakaikkiaan sovi.
Jos suomenruotslaisen sivistyssuvun jälkeläisellä on arvot noin alhaisella tasolla, että kouluaikana kavereiseen kiusasi sokeaa oppilasta, niin Stubb ei todellakaan ymmärrä maailmanmenosta yhtään mitään.
Stubbin maailmaan mahtuvat, vain minä, minä ja minä. Minun menestykseni, minun elämäni, minun pointtini.
Minäkin olen käynyt koulua, joskus kauan sitten. Opiskelijayhteisöömme kuului sokea oppilas,joka kaiken lisäksi menestyi opinnoissaan erittäin hyvin. Hänelle koulukäynti kaikkine piirteineen oli paljon, paljon raskaampaa työtä kuin "tavallisille" oppilaille.
En usko, että kenellekään tuli edes mieleen, että kiusaisi tätä ahkeraa ja yrittelistä
sokeaa opiskelijaa. Se oli silloin täysin poissuljettu ajatus. Päinvastoin, kaikki parhaan kykynsä mukaan auttoivat mm paikasta toiseen liikkumisessa tätä opiskelijaa.
Kyllä täytyy Stubbin pojalla olla arvot vajavaiset ja kehno sivistys - sydämensivistys puuttunee kokonaan - kun sokeaa koululaista rupeavat poikajoukossa kiusaamaan. Ällöttävää. - voidetta reisiin
Hei
- stubbelot
Ei todellakaan sovi koulukiusaaja pääministeriksi. Koulukiusaaja on jo lapsena omaksunut heikompia sortavan ja heitä pilkkaavan toimintatavan. Tämähän toisaalta on tietenkin kakoille täydellinen valinta, koska kakopolitiikka ajaa vahvimpien ja rikkaimpien etua.
- Paula on paras
Nyt näyttää aika mukavasti siltä, että sekä Alexandet Stubb että Jan Vapaavuori saavat tehdä Kokoomuksen pj-vaalissa tilaa parhaalle eli kisan naispuoliselle ehdokkaalle Paula Risikolle. Se on oikein. Sanon, että nyt on järkeä Kokoomuksen touhuissa. Nainen johtoon ja myös maan pääministeriksi.
- nuorekas triatlonist
Sehän on herrasmies mitä parhain.
- uhkamme tulee sisält
Suomalaisten kauhuskenaario: Stubbi pääministerinä ja Rinne valtionvaraiministeriä.
- niinpä ja näin
Antti Rinne ja Stubb on samaa ikäluokkaa.
- kaksi erilaista
niinpä ja näin kirjoitti:
Antti Rinne ja Stubb on samaa ikäluokkaa.
Stubb todellinen herrasmies ja viimeisen päälle puvut ja kaikki. Rinne hölönpöyä kaikki.
- Arvon mekin ansaitse
Tämäkin kauhuskenaariot sitten toteutui ja nyt kansamme saa nauttia tätä herkkua ainakin ensi kevääseen saakka. Eli A Stubb pääministerinä ja A Rinne valtiovarainministerinä. Huh huh !
Kansalaisena sanon, että kyllä maamme ja kansamme olisi ansainnut parempaa kuin edellämainitut herrahenkilöt tärkeille ministeripaikoille. Kansahan ne laskut sitten lopulta maksaa, kun herrat oikein törsäävät ja rötväävät.
- Hah hah haa
Stubb on maailman kovakuntoisin 46-vuotias. Tyyliä Herrasmieheltä.
- hahhahhaaaa
Hah hahhaa. Se on mitä kansa haluu. Jos Pääministeriks niin hyvä. Jos Eurooppaan halutaan niin hyvä.
- newerne
Kaikkien koulukiusaajien perikuva A Stubb pilkkasi luokkatovereitten ulkonäköä ja vaatteita ja sokeutta. Ja tällainen pyrkii pääministeriksi.
- Kertoo jotain
ihmisen luonteesta.
- kedon kukka
Stubb on vastenmielisin suomalainen poliitikko. Sydämen sivistys puuttuu henkilöltä, joka sokeaa luokkakaveria kiusaa. Ei olisi ministeripestinkään arvoinen.
- Sopisi urheiluminist
Vastenmielinen on juuri oikea sana kuvaamaan Kokoomuksen Alexandet Stubbia. Ylimielinen, ällöttävä, itsekeskeinen - niin ja todella vastenmielinen.
Huono valinta Kokoomukselta kansan hyvinvointia ajatellen. Mutta Kokoomus ei tietenkään ajattele vähimmässäkään määrässä koko kansan hyvinvointia. Vain minä, minä ja minä - Stubbin tapaan kelpaa Kokkareille.
- Se jätkä...
...osoittautuu vielä poliittisesti täydelliseksi lepakoksi
- tosin tähän asti kansansuosio on perustunut teoriaan: "ihmiset uskovat mitä näkevät". - Alex käy ylikierroks
Nyt viikonloppunhan se nähdään, saako maamma seuraavaksi pääministeriksi esimerkiksi entisen koulukiusaajan.
Ainakin koulukiusaajalla näyttäisi olevan menossa aivan järkyttävä pyrky Kokoomuksen puheenjohtajaksi. Toivottavasti puoluekokouksen edustajat pitävät päänsä kylmänä mokoman touhottajan ja vouhottajan edessä. - Jos kokoomuslaiset
valitsevat koulu kiusaajan puheenjohtajaksi, ei ole pääministerin virka pitkä kestoinen.
- ex-kokoomusko?
Mr. Valkohammas ei todellakaan oo kovin vakuuttava pääministerinä. Miehellä riittää juttua, mutta en ainakaan itse oo huomannu koskaan mitään tapahtuvan. Eli paljon poruja, mutta vähän villoja.
Stubb on oikeastaan nykypäivän itseriittoisen pikkujuppiporukan keulakuva. Ihmettelen todella ihmisiä, jotka pitävät hänen tyylistään. Rivien välistä voi lukea, että porukka arvostaa itsensä kehumisen huomattavasti korkeammalle, ku todelliset näytöt.
Stubb on omasta mielestään paras pääministeriehdokas, koska hän osaa kieliä. Omasta mielestäni tuo kielitaito taas on jossain about 5. sijalla, ku ominaisuuksia laitetaan tärkeysjärjestykseen.
Jos tuosta miehestä tulee kokkareiden puheenjohtaja, niin minä annan ääneni seuraavissa eduskuntavaaleissa muualle.- sipilästäpääministeri
Kannattaa antaa äänensä vaaleissa muualle kuin Kokkareille. A Stubbista tuli Suomen pätkäpääministeri Kokoomuksen oman puolueväen vankasta tahdosta, ei Suomen kansan tahdosta.
Ja tässä sitä nyt ollaan, äijä on ryssinyt runsaassa puolessa vuodessa Kokkareiden kannatuksen lähes maan rakoon. Tämä ei liene ollut se kaikkein alkuperäisin tarkoitus, vai ? Siellä se nyt KOK makoilee galluptilaston pronssilla, kohta lie neljäntenä. Ei auta itku eikä vaikerrus, Kepu vie poliittista polkkaa aivan omaan tahtiinsa - ja KOK tulee mukana, jos pysyy rytmissä.
Alexin ei auta muu kuin seurata kuinka kansa katoaa ympäriltä. Jotkut Hjallikset ja muut yritteliäät pyrkyrit eivät Kokoomusta rappiolta pelasta, kun kansa vie äänet muualle
niin, Stubb saa jäädä yksin sirkuksensa johtoon.
- karua mutta totta
Alexander Stubb oli koulukiusaaja. Stubb on myös valtavan itsekeskeinen, ylimielinen valehtelija ja huijari.
Alexander Stubb jo pienestä pitäen sokeaa luokkakaveriaan ja muita heikompia kiusannut ihminen ei sovi tämän maan johtajaksi.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12202417
Rajut haukut Alexander Stubbille: ”Ölähtelevä vasikka”Ulkoasianmies, historiantutkija Juhani Suomi ruotii uudessa kirjassaan Eurooppa- ja
ulkomaankauppaministeri Alexander Stubbin(kok) ulkoministerikautta.
http://m.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288406865470.html
Cai-Göran Alexander Stubb KOK -stupido.
Alexin kieli oli terävä.
Kun muut joutuivat ravintolassa tappeluihin, hän osasi selittää itsensä näppärästi ulos. "Se oli hyvä juttu, sillä hän ei osannut tapella.
Turpiin olisi luultavasti tullut", sanoo lukiokaveri.
Kieli ei pysynyt aina kurissa.
Alex naureskeli ja naljaili joskus julmastikin tovereiden fyysisistä piirteistä tai siitä, ettei heillä ollut samanlaisia merkkivaatteita kuin hänellä itsellään.
Hyvät ystävät myöntävät vuosia myöhemmin, että porukan käytös oli ylimielistä. Kohteiksi joutuivat yleensä juuri ne, joiden itsetunto ei ollut erityisen hyvä.
"Ystävällisempiäkin olisi voitu olla", eräs ystävä muotoilee.
Toinen koulutoveri sanoo suoremmin: Alex oli koulukiusaaja. Hän jopa penää Alexilta julkista anteeksipyyntöä.
http://www.hs.fi/nyt/artikkeli/Kolme asiaa - Nyt-liitteen kirjoitus Alexander Stubbista/1135245791245
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?p=16004016
Ministeri Stubbin käytös järkyttää ulkomailla !!!
Pohjoismaisesta yhteistyöstä vastaavan Stubbin käytös on järkyttänyt Pohjoismaiden neuvoston Kööpenhaminan kokouksessa, kertoivat Yle ja
Helsingin Sanomat eilen.
- Stubbin käytös on herättänyt tosi voimakkaita reaktioita yli maa- ja puoluerajojen, kuvaili Pohjoismaiden neuvoston Suomen valtuuskunnan
varapuheenjohtaja Maarit Feldt-Ranta (sd.) HS:lle.
http://www.uusisuomi.fi/kotimaa/117454-ministeri-stubbin-kaytos-jarkyttaa-ulkomailla-–-”olen-pahoillani”
http://hikipedia.info/wiki/Alexander_Stubb
Alexander Stubb oli koulukiusaaja. Stubb on myös valtavan itsekeskeinen, ylimielinen valehtelija ja huijari.
http://keskustelu.suomi24.fi/node/12202417
http://www.aamulehti.fi/Kotimaa/1194898623986/artikkeli/hs stubb oli koulukiusaaja - miten siihen pystyy vastaamaan ja puolustautumaan .html
Pohjoismaiden neuvoston (PN) kokoukseen Kööpenhaminassa osallistuneen eurooppaministeri Alexander Stubbin näkemys pohjoismaisesta
yhteistyöstä näyttää muuttuneen vuorokauden aikana – ainakin jos hänen Twitter-viestejään on uskominen.Tiistaina Stubb aiheutti pahennusta
käytöksellään, kun hän oli ronskein sanakääntein ilmoittanut, ettei yhteistyökokous kiinnostanut häntä. Stubb oli puhunut särmikkäästi
yleensä konsensushenkiselle PN:n puheenjohtajiston ja yhteistyöministereiden kokoukselle. Kokouksen päätyttyä hän oli kuvaillut tapaamista
suomalaisten osallistujien kuullen: ”Vittu mitä paskaa, ei voisi vähemmän kiinnostaa.”
http://www.hs.fi/politiikka/Stubb pyysi anteeksi puheitaan Tanskassa/a1305548589446
Alexander Stubb on koulukiusaaja
Telkusta tuli Suomi post mortem -lyhytelokuvia. Elokuvat kertovat koulusurmien jälkeisestä Suomesta.
”10-15 min keskustelua” -elokuvassa synkkäilmeistä taidetta tekevä nuori taiteilija kertoo kokemuksistaan kun hän sai poliisit peräänsä.
Opettaja oli taideteokset nähtyään ilmoittanut poliisille, että taiteilija suunnittelee verilöylyä.
"10-15 min keskustelua on kuvaus siitä miten helposti epäily ja pelko saavat vallan. Miten helposti ihminen voidaan leimata - tässä
tapauksessa kuviensa kautta. Eikö meitä kaikkia pitäisi epäillä ja onko tuloksena hiljaisuus?" Olen ennenkin väittänyt, ja väitän yhä, että
poliisi on erikoistunut kiusattujen vainoamiseen.
”Me kolme ja Alex” -elokuvassa tekijät etsivät vastausta kysymykseen ”Ovatko koulukiusaajat nyky-yhteiskunnan menestyjiä ?” ”Dokumenttiryhmä
jahtaa über-menestyjä Alexander Stubbia etsien vastausta siihen kuka on menestyjä ja kuka luuseri huippumenestyjien Suomessa.”
Filmiryhmä saa tylyn vastaanoton Kokoomuksen vaaliteltalla. Kohtelu heijastaa varsin hyvin Suomen toivoksi itseään väittävän ryhmittymän
kovaa ja kylmää arvomaailmaa.
"Alexander Stubb on nousukas kukkopoika, koulukiusaaja ja isän rahoilla hienostokouluja käynyt pyrkyri."
Minun pitää tässä vielä muistuttaa kokoomuslaisen ex-europarlamentaarikko Piia-Noora Kaupin sanoista: "Yhteiskunnan kuuluu turvata minimi,
mutta ei sellaista elämää, jossa viihtyy ja nauttii ja pystyy puhumaan kännykkään ja käymään elokuvissa."
Ilmeisesti on kiellettyä puhua koulukiusaamisesta, jos kiusaaja kuuluu yhteiskunnan yläluokkaan. Joko olisi aika lopettaa väittäminen, että
kiusaajat ovat luusereita ? Totuus on, että kiusaajista tulee menestyjiä, kiusatuista syrjäytyneitä luusereita.
http://portti.iltalehti.fi/keskustelu/showthread.php?t=1059956
Karut faktat kokoomusesta
http://www.helsinginuutiset.fi/keskustelut/47881 - karua mutta totta
Kokoomuksen taustamoottori ja myymälävaras Taru Tujunen. Minä näpistin tämän Hesarin kuvan Googlen kuvasivustolta. Mitä olivat jättäneet sen sinne. Nyt kuva tuntuu jo ihan omalta.
Professorin olisi kuitenkin kannattanut tutkia tätä Tujusta hieman tarkemmin, sillä Tujunen on saanut tuomion myymälävarkaudesta.
(Hovioikeus vahvisti Tujusen, tuolloin 23 v., varkaustuomion. Kyseessä oli Tex Willer-sarjakuvalehti. Surkuhupaisaksi jutun tekee se, että Tujunen kiikutti tapauksen korkeampaan oikeusasteeseen, mutta sai nenilleen. Varas mikä varas.)
Jos tämä seikka on ollut Virmavirran tiedossa ja hän silti hehkuttaa Tujusta, pidän professori Virmavirtaa suoraan sanottuna pöljänä. Tässä on muutenkin kiikkerät ajat, eivätkä äänestäjät kaipaa enää yhtään rikollista kansakunnan kaapin päälle. Ihan jo periaatteelisista syistä. Eduskunnassa on aivan tarpeeksi edustajia, joille oikean ja väärän erottaminen tuntuu olevan hakusessa. Ja kun ottaa huomioon, että kasvatustieteiden maisteri Tujunen oli täysi-ikäinen ja Suomen Opettajaksi Opiskelevien Liitto SOOL:in ja Suomen ylioppilaskuntien liiton luottamustehtävissä, kyseesä oli vähintäänkin aivoton teko.
Tujunen on myös hallituksen puheenjohtajana Kokoomuksen omistamissa tilipalvelu Kansallispalvelu Oy:ssä ja Suomen Kansallismedia Oy:ssä.
http://jormakalliokoski.blogspot.fi/2014/04/rehellisyys-ei-maata-peri.html - tarkkailijatar
Kyllä peruspersua jurppii, kun omat käppyrät sukeltaa ja kokoomus senkun parantaa juoksuaan
- Suden näköinen
Stubbista tulee mieleen kun hän hymyilee SUSI!
- kokemusta on........
Subbi on tyyppilen karjalainen joka on Viipurin jälkeläisiä. Työelämässä näitä on riittänyt viimeiset 50 vuottaa, tutkikaa faktoja.................
- komeusta on...
Siis Stubbi. korjaus............
- Anonyymi
Näyttää juuret menvevän Pietariin ainakin noin netistä nopeasti katsottuna.
- 434343434
No ei kyllä Kokoomus paranna juoksuaan, päinvastoin. Siitä suuret kiitokset hevoshampaalle.
- Jeh kapula kintu
Hej
- pois pois.....
Jos työttömyys lisääntyy niin Stubb grittava helvetin tulessa.. Ei tomosella suomenruotsalaisella paskaläjällä pääministerinä tee mitään. Menkööt homobaariin jakamaan persereikäänsä pervoille.
- Eufelia
Mun mielestä on käsittämätöntä että jos ihmiset ovat hamassa nuoruudessaan erehtyneet tekemään typeryyksiä tai vaikka rikollisiakin tekoja, ajatellaan etteivät he voi muka muuttua ja kasvaa ihmisinä , ottaa opikseen. Kuinka moni aikuinen ihminen käyttäytyisi samalla lailla kuin vaikka 15-vuotiaana? Tosin näistä mielipiteistä päätellen aika moni tänne kirjoittanut...Aikuinen ei tässä merkityksessä ole sama kuin täysi-ikäinen. !8v. on vielä todella nuori..
" Alexander Stubb rikkoi mun tekemän hiekkakakun 5-vuotiaana ja nauroi päälle. Jo silloin oli nähtävissä ylimielisyys. Johtopäätös: ei sovi pääministeriksi." Tällaiset mielipiteet ovat aivan naurettavia. Pääministerimme ei vain satu olemaan perinteisen suomalaisen miehen prototyyppi, mikä on pelkästään hyvä asia. Onneksi tämä myytti suomalaisista junteista murtuu ajan saatossa vielä kokonaan. Varsinkin nuoret miehet ovat monet todella kaukana töykeistä ja pohjimmiltaan ujoista jurottajista - ei_isänmaallista
kokkareilla on jotain sokeita vastaan. Rätykin otti niiltä tuet pois
http://demokraatti.fi/kokoomusministeri-laura-radyn-tyly-linja-sokeiden-kasityotoiminta-loppuu-suomesta/ - susion
Subb sai limsat päälleen kahvilassa erittäin leuhka ja ylimielinen. Iso paha Susi tulee hampaista mieleen. ajanut vain rikkaiten puolta. kiusaaja on vieläkin kouluajoista. Rikkaanperheen hienosto poika.
- Anonyymi
Nyt tästä koulukiusaajasta sitten ehkä tulee seuraava Suomen presidentti. Huh huh !
- Anonyymi
kerro lisää
- Anonyymi
No nyt sama koulukiusaaja haluaa presidentiksi....
Paneelikeskustelussa joka koski koulukiusaamista useat muut kertoivat kokemuksistaan koulukiusaamisen uhrina, päätti Stubb käyttää puhevuoronsa pahoittelemalla että hänen kiusaama uhri on tulkinnut tapahtuteen niin että Stubb kiusasi häntä.... eli, ei pahoitellut että kiusasi tai pyytänyt anteeksi, vaan harmitteli että uhri nimitti tapahtunutta kiusaamiseksi.
***tana mikä ketku!
Ethän äänestä koulukiusaajaa pressaksi !!
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010021391.html - Anonyymi
Stubbistako nyt "koko kansan presidentti" ja "arvojohtaja"..?
- Anonyymi
Jyrkkä ei koulukiusaajalle!
- Anonyymi
Stubille sopiikin aatelisten tapa sortaa moukkia
- Anonyymi
Ehdokkaani ei edennyt toiselle kiekalle.
Jäi se valinta, jota pelkäsin jo kesällä: nettikeskustelumateriaalin perusteella siis valinta koulu- ja työpaikkakiusaajan välillä. Ja paino sanalla nettikeskustelu, vailla omakohtaista kokemusta.
Seuraavia pohdintoja syntyi
- Aloitukseen liittyen, annan painoa enemmän sille, että aikuisen teot ovat vakavampia kuin lapsen. (Kyllä, harmi, etten voi valita muita, mutta pelin säännöillä mennään).
- En pidä siitä, että joku saa puoluekavereiltaan perustuslakivaliokunnasta immuniteetin. Mikä olisi vastapalveluksen hinta ja lunastetaanko se pressakaudella?
- Toinen ollut pitkän linjan NATO-kannattaja, toinen yrittänyt ajaa alas puolustusvoimat: ja nyt pyrkii sen ylipäälliköksi :D
- Siitä ei valitettavasti ole mitään selkeää kuvaa, miltä osin kumpikin on taustajoukkojen talutusnuorassa, miltä osin itsenäinen vaikuttaja.
- En pysty tietämään, kumpi auttaa Suomen taloutta paremmin, mutta vahva epäilykseni on, että se ei ole henkilö, joka polttaa kyläkoulun hinnan lentoihin Al-hol-asioissa (vrt. reittimatkat). Myös jäänyt se kuva, että etäyhteyksien sijaan lentokone on mieluisin kulkupeli.
- Taustapuolue Vihreät on kovin vihamielinen kaupunkikeskusten ulkopuolisille. Vaikea kuvitella, että Vihreä presidentti yhdistäisi kansaa.
- Emme valikoi pelkillä yo-papereilla ihmisiä edes aloittaviin asiantuntijavirkoihin nykyään. Soveltuva tutkinto olisi hyvä suorittaa pohjalle.
- Haavisto kykenee ulkoisesti hieman jäyheempään käytökseen. Tämä Stubbin pitää oppia. Duracell-pupuna ei voi esiintyä joka tilaisuudessa. Välillä naama näkkärillä. Ei se ole huono.
Kumpikin pärjäisi hommassa, ei epäilystäkään.
Se kumpi pistää veronmaksajien rahoja enemmän haisemaan kekkereihin, on arvauksen varassa. Ja kun kummaltakaan en säästeliäisyydestä ole vielä kuullut! - Anonyymi
Stubb käyttää mielellään isänmaa sanaa ja samaan aikaan on EUn liittovaltion innokas kannattaja jossa Suomen osana tulisi olla jonkinlainen EUn viheralue ja maahanmuuttajien suuri keräilypaikka.
- Anonyymi
Stubb on suuri mätäpaise. Ei kenelläkää Suomen entisillä presidenteillä ollut sellaista historia takanaan kuin Stubbilla kiusaamisineen,epäonnistumisineen pääministerinä ja linjaton puheissaan. Tuuliviiri ja valehtelija pahimmillaan.
- Anonyymi
Stubb on siis todellinen "arvojohtaja" pienellä aalla.
- Anonyymi
Haavisto ei ole käynyt armeijaa ja maan puolustus on minulle tärkeä asia joten ääneni menee Stubbille. Lisäksi homoseksuaalisuus on uskonnossani kiellettyä ja pahaa syntiä.
- Anonyymi
Vanha juttu
- Anonyymi
Sokean kiusaaja! Olen kyllä kuullut kuinka suomenruotsalaiset kiusaavat suomalaisia puhumalla ruotsia kaupassa tai ravintolassa, mutta että noin raukkamainen mies pyrkisi Suomen presidentiksi.
- Anonyymi
Medialla on niin suuri vaikutus tavallisen kansalaisen äänestyskäyttäytymiseen, että toivoisi siltä tasapuolisuutta jos/kun käsitellään ehdokkaiden sukupuolista suuntautuneisuutta (eihän se ole edes välttämätöntä, paitsi edustusmielessä ulkomailla). Onhan se aika epäreilua, jos Pekan homoudella spekuloidaan, mutta ollaan hiljaa Alexin Bi-seksuaalisuudesta, josta hän on itse antanut lausunnon kokoomuksen omassa Nykypäivä-lehdessä 3/2004. Eihän tuo seikka ole tärkeää itse presidentin tehtävien hoidossa, mutta monien suomalaisten vaalikopissa saattaa vaikuttaa mielen taka-alalla pelkästään Haaviston "poikkeama normaalista". Tasapuolisuutta julkisuuteen, ettei tule ikäviä ja kaunaisia jälkipuheita ja -todisteluita, kun niitä sitten riittäisi kuitenkin, että "miksi ei kerrottu kaikkea ja kuka esti..." TOIVON RUNSASTA ÄÄNESTYSPROSENTTIA JA HYVÄÄ , YHTENÄISTÄ VAALI-INTOA KAIKILTA SUOMALAISILTA !
- Anonyymi
Reiluuden nimissä Stubb olisi voinut Pridesta puhuessaan myös tunnustaa antaneensa vuonna 2004 haastattelun biseksuaalisuudestaan. Tämä toki on jokaisen yksityisasia, mutta avoimuutta näissä asioissa toivottaisiin myös presidentiltä. Etenkin kun Haaviston kohdalla vastaavaa keskustelua ahdasmielisyydestä on käyty kyllästymiseen asti
eli miesten miehiä molemmat, hyvä Suomi
päteviä ehdokkaita ovat molemmat ja omalla tavallaan edustavat puolisot, eikä Stubbin ilmoitusta bi-seksuaalisuudestaan v. 2004 juuri kukaan enää muista - tai se hyväksytään nykyaikaan kuuluvana, kuten Haavistonkin taipumukset.
Stubb ei Iltalehden tentissä kysyttäessä tuominnut homofobiaa yksiselitteisesti siten, kuten aiempana ajankohtana toisessa tentissä tuomitsi rasismin. Mielestäni tämä osoittaa törkeää vastaehdokkaan, sekä ennen kaikkea kaikkien Suomen seksuaalivähemmistöjen kunnioituksen puutetta. - Anonyymi
Stubbille Suomi tulee vasta kolmantena. Ensin on EU, kuten hän on itsekin sanonut. Toisena Yhdysvallat, jonka myöntänyt myös. Kolmantena Suomi, jos se EU:lle ja Yhdysvalloille sopii.
- Anonyymi
joku kansanedustaja ihmetteli että miten voi kätellä linnankutsuilla miespuolista puolisoa.
Voin lohdutta tuota kertomalle ettei se suuntaus tartu kosketustartunnalla ja mistä hän tietää montako homoa on elämästä aikana jo kätellyt vai oliko pointti että pelkää leimautuvansa kättelemällä - Anonyymi
Alexin HAMLET-DILEMMA: to be BI or also stu-BI-do... on varmaan saanut tehokasta eheytyshoitoa häkämiehen puljulta, ettei enää hairahdu entisille poluille vaan tulee hoitamaan eliitin bisneksiä ja köyhien likvidointia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alexin HAMLET-DILEMMA: to be BI or also stu-BI-do... on varmaan saanut tehokasta eheytyshoitoa häkämiehen puljulta, ettei enää hairahdu entisille poluille vaan tulee hoitamaan eliitin bisneksiä ja köyhien likvidointia
Alex - Tom of Finland President
- Anonyymi
Jospa Stubb sitten yrittäisi lakkauttaa Presidentti-instituution armeijan ylipäällikkönä ja delegoisi päätösvallan NATON pääsihteerille tms.? Hyviä ovat delegoimaan ja sääntelyä purkamaan tuon poliittisen laidan edustajat, niin varmaan onnistuisi. Markkinointiin ja lobbaamiseen tuntuu rahaa riittävän heillä vrt. vaalibudjetti.
- Anonyymi
Olin huonosti seurannut Stubbin puheita ja keskusteluja ennen mutta nyt kuulemani kommentit ja vääntämiset ovat syöneet uskottavuuden kokonaan.
En hyväksy sodanjulistuksia politiikoilta vaikka olisi minkälainen tilanne.
Stubbin puheet on Venäjällä varmasti kuultu ja seuraamuksia syntyy,kun niitä syntyy vaikka ei ole kummoista aihettakaan.
Kaikkein vähiten tähän tilanteeseen nyt sotaa tarvitaan.
Nato ei kuuntele hyvällä sotaa lietsovaa Presidenttiä se on ihan 100% varmaa.
Nato ei ole sotaa varten vaan NATO on rauhaa varten. - Anonyymi
En tiedä vanhakantaisuudestani (80 v.), mutta inhimillisyys ja rauhallinen
olemus tehoavat minuun.
Lisäksi tuttaviini kuuluu useita homo- ja lesbopareja, eivät he mitään
kummallisuuksia ole, vaikka itse olenkin hetero.
Keväällä 1971 kirjoitin esseen "Yhteiskunta ja poikkeavat yksilöt",
Olin tuolloin 30 v. kieppeillä, sillä suoritin lukion iltakoulussa.
Kuka meistä mahtuu kaikkiin raameihin, eikö erilaisuus kuitenkin ole rikkautemme.
- Anonyymi
Lukekaahan SAVONLINNAN osiosta:
"STUBBISTA LIIANko PAINAA TEKSTIÄ"
Mielenkiikiintoisia kommentteja!
(Ei kannata säikähtää kyseisessä keskustelussa aika alkuvaiheessa kolme pitkää omituista venäläismielistä trollausta ... hypitään ne vaan yli.)
Kommentoidaan!- Anonyymi
Ohoh, sori siitä!,
mutta tuo nykypäivän presidenttiehdokkaita koskeva
2024-02-08 14:21:27 -kommentti
karkasi väärään paikkaan ... vaikka Stubbi sama, niin pääministeriys jo onneksi ohi.
Mutta Savonlinnan osiossa kuitenkin tuo kommenttiani koskeva keskustelu.
- Anonyymi
Tilastoissa Stubb oli huonoin pääministeri tyytyväisyydellä mitattuna.
Tilasto löytyy HS 31.12.23:
"Noin kolmasosa suomalaisista on tyytyväisiä hallitukseen ja pääministeri Orpoon"
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010085555.html - Anonyymi
Propaganda Stubbin puolesta on ollut niin voimakasta, että pahaa tekee. Tämä ylimielinen ja leuhka jätkäkö pressaksi. Tämä Nato-Sota-hullu-Stubbi johtoon säestämään ja toteuttamaan Nato-Niinistön sodan aikeita, niin voin sanoa, että Suomen maa on tuhottu.
- Anonyymi
Äläs nyt improbatur-Stubbia moiti! Vaikka on vähän luikuria lasketellut, ettei koulutuksesta leikattaisi. Lievästi haistatellut pohjoimaiden neuvostolle jne. Sattuuhan tuota nyt. Joku voisi ajatella että pilaisi presidentti-instituution ihan, mutta onko tässä enää millään mitään väliä? W E F:n oma poika on kohta pressa. Ihan sama mitä kukaan tekee tai asiasta ajattelee.
- Anonyymi
Ei se Subbi ole päämisterin ajoistaan muuttunut yhtään miksikään toisenlaiseksi vaan on täysin sama ylimielinen, itsekeskeinen ja erittäin herkkähipiäinen putinimaisesti kostava ja pitkävihainen.
Nyt viime päivinä Stubbi yrittänyt peittää ongelmiaan ja hämätä äänestäjiä, mutta ei ne varakkaiden kokoomuslaisten jättilahjoitiksetkaan auta putsaamaan pois Stubbin henkilökohtaisia ongelmia ja sopimattomuutta presidentiksi.- Anonyymi
Kyseessä on nyt ihan tyypillinen täysin ylimielinen kokkare.
- Anonyymi
Ei pidä antaa valtaa ylimieliselle kokkari-Stubbille, joka ryssinyt kaikki poliittiset ministriytensä.
- Anonyymi
Miettikääpäs omia lapsianne, kun äänestätte Stubbia, haluatteko teidän lapsillenne samanlaisen koulukiusaajan? Miksi joku voi olla niin typerä, että äänestää tuollaista
- Anonyymi
Jos on sokea niin miten näkevien koulussa
- Anonyymi
Taisit heittää vitsin
Ketjusta on poistettu 28 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi viesti häneltä ja ottaisin takaisin
Mutta ei sitä tule. Ja ehkä parempi niin, tein jo valintani. En saanut häneltä tarpeeksi, kaikki muu meni minun edelle j582593Sä olet epävakaa
tai ainakin yrität onnistuneesti vaikuttaa siltä. Ei sun kanssa uskalla ruveta yhtään mihinkään, menis hommat ojasta all472301Mieti miten paljon yritin
Löytää yhteyttä kanssasi uudelleen sen väärinymmärryksen jälkeen. Koen etten tullut puoleltasi hyvin kohdelluksi mies😔611974Keskisarjan puheet
Onko kansanedustajan sopivaa puhua tuollai vai pitäisikkö potkia pois eduskunnasta?3161472- 791319
- 641266
- 681118
- 631032
- 26969
- 79966