Pasuuna Soi!!!

sinettisormus1

http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Mal.4.html

Herramme tulemus on pian! Olkaa valmiit, Ylistäkää ja Ojentukaa Häntä kohti, Kohti Jeesuksen Kristuksen kasvoja!

247

805

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinettisormus1
      • 1234567...

Sinettisormus. . . Tärkeää on ymmärtää kolmannen enkelin varoitus-sanoma pedosta ja pedonmerkistä. Jos ei tunnista petoa voi jäädä pedon saaliiksi.

• Amen

Juuri niin. Kohti Jeesusta Kristusta. Muut asiat vähemmän tärkeitä.

• -jarmo-

AAMEN!

• bää

Aamen

• ...

...

• Seurailija1

Aamen. Kaikki muu kuin Jeesus on turhaa!

• kesää kohti

Aamen

• @@@
        kesää kohti kirjoitti:

Aamen

Amen! :D

• Sanon amen

Ihanaa. Näin monta, oikeaa, elävässä uskossa olevaa ilmoittautuu samaan pötköön. Yllätys minulle.

• sinettisormus1

Tämän kaiken avasi tuo Emanuel Minos jonka seurailija1 toi meille esiin ja Milosin kertoma Norjalaisen naisen näky. Esim. siirtolaisuus/ pakolaisuus ja valtioiden puolustuksen vähentäminen olivat eräitä merkkejä ja tämä todella tapahtuu meillä nyt.
      29.6.2013 . kuulin unen keskellä äänen sanovan: -"Hesekiel, Malakia." ei muuta.
      5.7.2013. näyssä oli kirjoitettu Hesekiel ja nuo kirjaimet alkoivat kohota ja Hesekiel nimi korotettiin, tiesin että tämä oli nyt hyvin tärkeää Herralle. Malakia taas vahvistaa tuota Hesekieliä ja ilmoittaa myös Eliaan tulosta ennen Jeesuksen tuloa.
      Hesekielin sanoma alkaa tuomiolla mutta päättyy ihanaan lohdutukseen.

Tässä kohdat jotka pysäyttivät minut Hesekielissä
      24:24-27. (pakolaisuus)
      luku 30. (egyptin tilanne)
      luku 33. (rakkauslaulu)
      ja luku 34.

Sitten vielä todella vahvistava tekijä oli tuo -jarmon- saama näky, Hesekielin pitämästä kääröstä. Tiedän, että aika on lähellä.
      Olkaa Siunattuja!

• KTS (Ei kirj.)
        sinettisormus1 kirjoitti:

http://vemari.vuodatus.net/lue/2011/10/norjalaisen-naisen-naky-vuodelta-1968

Tää on parasta tässä:

"He, jotka ovat jäljellä rikkaissa maissa yrittävät paeta köyhimpiin maihin, jotka eivät ole vahingoittuneet. Siellä heitä kohdellaan niin kuin me kohtelemme heitä täällä, eivätkä ole halukkaita ottamaan meitä vastaan."

Ääriuskonnolliset rasistilössit saavat maistaa omaa lääkettään!

HAHAHAHA!

• sinettisormus1
        KTS (Ei kirj.) kirjoitti:

Tää on parasta tässä:

"He, jotka ovat jäljellä rikkaissa maissa yrittävät paeta köyhimpiin maihin, jotka eivät ole vahingoittuneet. Siellä heitä kohdellaan niin kuin me kohtelemme heitä täällä, eivätkä ole halukkaita ottamaan meitä vastaan."

Ääriuskonnolliset rasistilössit saavat maistaa omaa lääkettään!

HAHAHAHA!

Jeesus hakee sitä ennen omansa, ja se on parasta, mitä me näemme tässä.
        Jeesusta me odotamme!

• sinettisormus1

Jeesus hakee sitä ennen omansa, ja se on parasta, mitä me näemme tässä.
        Jeesusta me odotamme!

.... ps. me emme kuitenkaan iloitse toisten onnettomuudesta, mutta olemme yrittäneet viestittää mahdollisuudesta pelastukseen, sillä meidät kaikki on lunastettu, kunhan sitä haluamme ....

• -jarmo-

.... ps. me emme kuitenkaan iloitse toisten onnettomuudesta, mutta olemme yrittäneet viestittää mahdollisuudesta pelastukseen, sillä meidät kaikki on lunastettu, kunhan sitä haluamme ....

...jopa kyynel silmin, Jeesuksessa Kristuksessa vaikkei sitä heti huomaa.

• sinettisormus1
        -jarmo- kirjoitti:

...jopa kyynel silmin, Jeesuksessa Kristuksessa vaikkei sitä heti huomaa.

... totta, niin monesti kyyneleet on tulleet ja tiedän että ne kyyneleet kuluu Jeesukselle joka asuu sydämissämme.

• Poikkeus sääntöön

... totta, niin monesti kyyneleet on tulleet ja tiedän että ne kyyneleet kuluu Jeesukselle joka asuu sydämissämme.

Paitsi siitä pitää iloita riemuisasti kun palstaprofetiaa vastaan puhuneet ovat helvetin iankaikkisessa kidutusrangaistuksessa!

• ...

...

• ...

• sinettisormus1
      • sinettisormus1

Kun ynnäilin näitä ja Hesekieliä ja Malakiaa ja Jesaja 33 toistui myös näinä päivinä useaan otteeseen ja tänään huomasin sen liittyvän tuohon Malakian tekstiin...
        Tutkikaa siis ymmärryksellä Hesekieliä, se toteutuu kovaa vauhtia tänäpäivänä, se mikä pysäyttää sinua tekstissä, saattaa olla juuri sitä mistä Jumala haluaa meille tänään puhua ...

• sinettisormus1

Kun ynnäilin näitä ja Hesekieliä ja Malakiaa ja Jesaja 33 toistui myös näinä päivinä useaan otteeseen ja tänään huomasin sen liittyvän tuohon Malakian tekstiin...
        Tutkikaa siis ymmärryksellä Hesekieliä, se toteutuu kovaa vauhtia tänäpäivänä, se mikä pysäyttää sinua tekstissä, saattaa olla juuri sitä mistä Jumala haluaa meille tänään puhua ...

... ps. silloin kun sain nuo Hesekiel näyt, oli nim.merkkini opetuslapsi1, olen siitä kirjoittanutkin ja kertonut nimen muutoksen syyn, mutta niille jotka ei sitä tienneet, haluan että tiedätte kenen kanssa puhutte,näin nimimerkein ...

• ...

...

• h1yig

Kiitos sinettiusormus1

• sinettisormus1
    • sinettisormus1

Tässä vielä tärkeä opetus niille jotka epäilee. Puhun että menen/ menemme taivaan kotiin, juuri niin, sillä mitä järkeä on uskoa jos jossittelee, tämän Herra on minulle pari kertaa opettanut. Ensimmäisellä kerralla 90v. mummo puhui taivaaseen pääsystä ja minä jossittelin ja hän tokaisi minulle juuri nuo sanat: "Mitä järkeä on uskoa jos jossittelee."
      Niin totta, se on kyllä tai ei, mutta uskova ei jossittele.
      Aamen.

• Näinkin

Rukouksessa Herra puhui, että uusi lehti on kääntymässä, kiittäkää ja ylistäkää.

• sinettisormus1

Eilen illalla rukoilin Jeesukselta että avaisi jo jotain tärkeää ja todella tänään on loksahdellut noita palapelin palasia paikoilleen. Jeesus Tulee Pian!!!
      Kiitos ja Kunnia Herralle!!!

• loveJeesus

ja mää en oo valmis! oon syntinen! sama meno jatkuu aviomiehen kanssa,jatkuva hengellinen väkivalta. Please rukoilkaa joku mun puolesta että saisin kieleni kuriin,yksin en siihen pysty.oon rukoillu miljoonat kerrat että Jumla itse sulkisi suuni ja kontrolloisi mitä suustani pääsee,mutta ei ei ei...kiroilu ja huuto jatkuu. En ole valmis kohtaamaan Jeesusta koska plekään että en ole osallinen ylöstempaukseen :(
      Rakastan Jumalaa JHWH:a ja Jeesusta yli kaiken ja uskon ja tärisen pelosta ja suren että aika on pian koska en ole ollut ilman synnintekoa varmaan yhtäkään päivää. Rukoilen että Jumala hyväksyisi minut synteineni kóska en vaan pysty muuttumaan.
      Viime joulukuusta asti taistellut kielenkäytön ja vihaisuudenhillitsemisen kanssa,siitä asti kuin kuulin torvisoiton keskellä yötä,varoitussoitot. Mikä on kun silti vaan ei pääse synnistä eroon? Olen menettänyt yöunet,pelkään tuomionpäivää ja Jeesuksen tulemusta. Mileisairaalaan olisi jo moni lähettänyt minut,mutta mitä se hyödyttää,tulee se Jeesus sinnekin kun se päivä koittaa.
      Anteeksi vuodattaminen vaikkei tää ole mikään synnintunnustuspalsta,mutta mua AHDISTAA.

• ................

"ja mää en oo valmis! oon syntinen! sama meno jatkuu aviomiehen kanssa,jatkuva hengellinen väkivalta. kirj. love Jeesus"

Vihollinen käyttää aina reikää muurinaukossa josta se tulee uudelleen sisälle. Reikä on väärässä järjestyksessä. Vaikka pyhitys on välttämätöntä (Ilman pyhitystä ei kukaan ole näkevä Herraa"), niin itse et pääse koskaan siihen asti että saisit omantunnon rauhan ja varmuuden pelastumisesta. Vihollinen löytää aina jonkun asian jolla hän ottaa pelastusvarmuutesi pois.

Syyttäjä tulee Pyhän Hengen nimissä ja löytää aina jotain huomautettavaa, jos et ole tehnyt mitään väärin niin se sanoo että olisit voinut tehdä vielä paremmin.
        Sano syyttäjälle aina kun se tulee ottamaan pelastusvarmuutta pois: "olet vartin myöhässä, tule sillloin puhumaan kun voin tehdä sille jotain."
        Voit sanoa sille myös: "kiitos kun tulit auttamaan, vien tämänkin Jeesuksen ristille."

Aikanaan itse painin saman ongelman kanssa, ja aloin vastaamaan joka kerta syyttäjälle näin mitä kerroin, syytökset loppu ja syyttäjä hävisi. Muutaman kerran huusin perään tule takaisin syyttämään niin viedään kaikki viat kaikki kerralla Jeesuksen ristille. Syyttäjän yhteistyöhalu loppui siihen paikkaan ja vihollinen pakeni. "vastustakaa paholaista niin se teistä pakenee".

Pyhityksestä haluan vielä kertoa. Pyhitys tarttuu tuoksuna Jumalan läsnäolosta.
        Kun rukoilet, anot, kiität, ylistät Jumalaa, niin olet valtaistuimen edessä jossa Kristuksen tuoksu tarttuu sinuun. Jos taas etsit taivaan reunaa, rajaa josta pääsisit juuri ja juuri sisäpuolelle, niin olet mahdollisimman kaukana valtaistuimesta ja silloin Kristuksen tuoksu ei tartu sinuun.

• ...
        ................ kirjoitti:

"ja mää en oo valmis! oon syntinen! sama meno jatkuu aviomiehen kanssa,jatkuva hengellinen väkivalta. kirj. love Jeesus"

Vihollinen käyttää aina reikää muurinaukossa josta se tulee uudelleen sisälle. Reikä on väärässä järjestyksessä. Vaikka pyhitys on välttämätöntä (Ilman pyhitystä ei kukaan ole näkevä Herraa"), niin itse et pääse koskaan siihen asti että saisit omantunnon rauhan ja varmuuden pelastumisesta. Vihollinen löytää aina jonkun asian jolla hän ottaa pelastusvarmuutesi pois.

Syyttäjä tulee Pyhän Hengen nimissä ja löytää aina jotain huomautettavaa, jos et ole tehnyt mitään väärin niin se sanoo että olisit voinut tehdä vielä paremmin.
        Sano syyttäjälle aina kun se tulee ottamaan pelastusvarmuutta pois: "olet vartin myöhässä, tule sillloin puhumaan kun voin tehdä sille jotain."
        Voit sanoa sille myös: "kiitos kun tulit auttamaan, vien tämänkin Jeesuksen ristille."

Aikanaan itse painin saman ongelman kanssa, ja aloin vastaamaan joka kerta syyttäjälle näin mitä kerroin, syytökset loppu ja syyttäjä hävisi. Muutaman kerran huusin perään tule takaisin syyttämään niin viedään kaikki viat kaikki kerralla Jeesuksen ristille. Syyttäjän yhteistyöhalu loppui siihen paikkaan ja vihollinen pakeni. "vastustakaa paholaista niin se teistä pakenee".

Kun rukoilet, anot, kiität, ylistät Jumalaa, niin olet valtaistuimen edessä jossa Kristuksen tuoksu tarttuu sinuun. Jos taas etsit taivaan reunaa, rajaa josta pääsisit juuri ja juuri sisäpuolelle, niin olet mahdollisimman kaukana valtaistuimesta ja silloin Kristuksen tuoksu ei tartu sinuun.

...

• ...
        ................ kirjoitti:

...

• Seurailija1

Ei täällä kukaan valmis ole, kaikki olemme syntisiä. Sinä olet tunnustanut Jeesuksen Herraksesi, eli syntisi on maksettu, et voi olla parempi kuin olet.
      Olet tempperamenttinen ja tulinen ihminen, eli tosi paikan tullen olet myös hyvin voimallinen Jeesuksen todistaja, puheesi paljastaa sen.

Tuttua minulle tuo olotilasi, henkien taistelu on rajua!!!. Älä kuitenkaan tahallaan
      kiroile, yritä malttaa.. ota yhteys johonkin uskovaan veljeen tai sisareen, kerro hänelle kaikki, hän rukoilee puolestasi, hän siunaa sinut, tee asian vuoksi kaikki mahdollinen ettei kiroilut ja huuto ole päällimäiset asiat, eli älä anna sen jatkua vain jatkumisen vuoksi...

Itse olen ollut monesti yhtä toivottomassa tilanteessa, aivan sairaassa tilassa, kun perheelämäni on vastaavaa, kaikki kaatunut päälle.. Kerran Pyhähenki kuiskasi korvani sanat: "Ei sinulla(nimeni) ole mitään hätää" Voi että ne sanat rauhoitti minut!.. lempeä ääni, aivan ihana.. ihmettelin mistä ne sanat tulivat?,
      ketään ei ollut paikalla mutta Pyhähenki oli!!!..
      Ei me voida olla parempia kuin olemme..

Pyydä joka aamu Jeesuksen veren suojaa itsesi ja koko perheesi ylle.. Käske käpälämäkeen pahat henget jotka riepottelevat perheesi elämää, sano että "Kirjoitettu on, minun syntini on kaikki anteeksi annettu" ja käänny tosiaan Uskon sisaresi tai veljesi puoleen ja kerro hänelle tai heille tilanteesi, tee asian vuoksi kaikkesi silloin on lunastus voimassa, Sinä kelpaat Jeesukselle..

Itse kyllä ymmärrän sinua, ne vihat ja huudot tulee niin herkästi päälle, ne kuuluu henkien taistoon mitä perheesi joutuu kokemaan.. Rukoillaan kaikki että miehesikin löytää Jeesuksen, tulisitte uskoon koko perhekunta ja saisitte rauhan, pois pahan vaikutuspiiristä.. Jeesus ymmärtää varmasti! käänny hänen puoleensa, tee nuo asiat mistä kerroin eli pyydä Jeesuksen verensuojaa joka päivälle ja ota yhteys uskon sisariisi tai veljiisi..

Älä pelkää, Minä olen lunastanut sinut. Minä olen sinut nimeltä kutsunut, sinä olet minun. Jes. 43:1

Maailmassa teillä on ahdistus mutta olkaa turvallisella mielellä; minä olen voittanut maailman. Joh. 16:33

Älä pelkää, usko ainoastaan. Mark. 5:36

• Seurailija1

Hups jäi loveJeesus nimmari pois viestistäni mutta hänelle viestini tarkoitin.. Tunnen rakkautta ja myötätuntoa sinua ja perhettäsi kohtaan ja tiedän että Jeesus auttaa teitä, jätä rohkeasti Hänen käsivarsilleen kaikki murheesi, Hän hoitaa ne. Aamen

• ---

Seurailija kirjoittaa totta ja hyvin kirjoittaakin.

• sinettisormus1

Kiitos Seurailija ja .............................., hyvin vastasitte loveJeesukselle, mitä tuohon lisäämään. Tosin minulle nousi Raamatusta tämä asia. Ryöväri ristillä, oliko hän valmis, hän kuitenkin tunnusti Jeesuksen ja hänen syyttömyytensä ja tunnusti oman syyllisyytensä. Jeesus sanoi että he olivat tänäpäivänä yhdessä paratiisissa.
      (Luuk.23:39-43.) Jeesus haluaa tämän viestittää sinullekkin, loveJeesus, sillä sinäkin aidosti rakastat häntä. Tartu tuohon Rakkauteen ja katso vain Jeesuksen kasvoihin. Muistakaa ettei mitään päivämääriä ole ilmoitettu, Jeesus tulee yhtäkkiä, ehkä vielä on pieni hetki parannukseen...
      Tänään näyssä oli punainen, kiiltäväpintainen henkilöauto, sellainen porrasperäinen ja sitä esiteltiin minulle takaa päin, aivankuin se olisi ollut lähdössä johonkin ....

Herran Rauhaa ja Siunausta Kaikille. Nyt on tärkeää Ylistää Häntä Alati!!!

• sinettisormus1
      • kesää kohti

"Mitä järkeä on uskoa, jos jossittelee"..hyvin kirjotit sinetti! Tuo jossittelu..hm se vain kuuluu meille...:( Monen on varmaan vaikea uskoa ellei näe? Mutta. JUMALA on hyvä!!!!!! Armonsa kuuluu jokaiselle joka haluaa seurata Häntä. Aamen.
        Tämä huone on turvallinen miljöö :)..sen turvan ihan tuntee luissaan, täynnä elävää uskoa! Niin. sitä se on. Ja minäki olen onnellinen, että löysin tänne.
        Kuten sinetti muistaakseni kerran sanoikin..ehkä oletki täällä hyvän syyn takia! Ja niin se on. KIITOS JEESUS!

• sinettisormus1
        kesää kohti kirjoitti:

"Mitä järkeä on uskoa, jos jossittelee"..hyvin kirjotit sinetti! Tuo jossittelu..hm se vain kuuluu meille...:( Monen on varmaan vaikea uskoa ellei näe? Mutta. JUMALA on hyvä!!!!!! Armonsa kuuluu jokaiselle joka haluaa seurata Häntä. Aamen.
        Tämä huone on turvallinen miljöö :)..sen turvan ihan tuntee luissaan, täynnä elävää uskoa! Niin. sitä se on. Ja minäki olen onnellinen, että löysin tänne.
        Kuten sinetti muistaakseni kerran sanoikin..ehkä oletki täällä hyvän syyn takia! Ja niin se on. KIITOS JEESUS!

Aamen. Kiitos Jeesus! Mikään ei ole sattumaa ...

• Seurailija1

Tuosta laulusta tykkään!

• Seurailija1
        Seurailija1 kirjoitti:

Tuosta laulusta tykkään!

Niin tarkoitan tykkään tuosta "Halleluja, tunnet sydämen" ja hyvä että tunteekin,

• sinettisormus1

Ylistäkää Herraa! Ylistäkää kaikella Voimallanne! Ylistäkää!
      Sillä vihollinen vihaa ylistystä ja SE on SUURI ASEEMME!!!

• Seurailija1

Ihanaa porukkaa, mukava mennä tällä porukalla kesää kohti.. ai nyt taisi tulla erään nimmari.. no sinettiä kohti siiten.. eikö Jeesusta kohti!!!!..
      .

• -jarmo-

Sinussa on kaunis huumorinkukkanen myös :D se on suuri Jumalan lahja ihmiselle, tuo huumori. Minä muuten luulen että pari tuhatta vuotta sitten Galileassa oli pieni nauravainen joukko, jolta ei kujeet loppuneet kaiken vakavuudenkaan keskellä. Olen varma siitä!

• sinettisormus1

Me YHDESSÄ menemme Jeesusta KOHTI !!! =) Iloitaan Siitä !!!

• sinettisormus1
        -jarmo- kirjoitti:

Sinussa on kaunis huumorinkukkanen myös :D se on suuri Jumalan lahja ihmiselle, tuo huumori. Minä muuten luulen että pari tuhatta vuotta sitten Galileassa oli pieni nauravainen joukko, jolta ei kujeet loppuneet kaiken vakavuudenkaan keskellä. Olen varma siitä!

... totta, olen usein ajatellut kuinka Jeesus joukkioneen, kulki noita Galilean polkuja,ja iloisina jutustelleet .... Se on sitä seurakunta yhteyttä, ilmanrajoja (seiniä) . Meillä on tuo yhteys. Kiitos Jeesus Siitä!

• -jarmo-

... totta, olen usein ajatellut kuinka Jeesus joukkioneen, kulki noita Galilean polkuja,ja iloisina jutustelleet .... Se on sitä seurakunta yhteyttä, ilmanrajoja (seiniä) . Meillä on tuo yhteys. Kiitos Jeesus Siitä!

Amen sinetti rakas!

• Seurailija1
        -jarmo- kirjoitti:

-jarmoakin- kohti :D.. eikö Jeesusta kohti .. Uskoa kohti aina.. Huumoria ei saa jättää, se pitää säilyä elämän suolana, kunhan se pysyy kohtuudessa eikä peitä totuutta.. se antaa iloa elämän raskauteen, ei tätä ilman huumoria jaksaisikaan, on tää sillä mallilla tää maailman meno.. Kyllä Jeesuskin ymmärsi leikin päälle vaikka oli tuomassa vakavaa sanomaa, pelastusta.. huumoria käytettiin Hänen täällä olo aikanaan aivan varmasti.. Huumorihan on oikeastaan rakkautta.. sävyisyyttä ainakin ja siihen raamattu kehoittaakin.. Härskit jutut on sitten erikseen, en niihin sorru..

• sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

-jarmoakin- kohti :D.. eikö Jeesusta kohti .. Uskoa kohti aina.. Huumoria ei saa jättää, se pitää säilyä elämän suolana, kunhan se pysyy kohtuudessa eikä peitä totuutta.. se antaa iloa elämän raskauteen, ei tätä ilman huumoria jaksaisikaan, on tää sillä mallilla tää maailman meno.. Kyllä Jeesuskin ymmärsi leikin päälle vaikka oli tuomassa vakavaa sanomaa, pelastusta.. huumoria käytettiin Hänen täällä olo aikanaan aivan varmasti.. Huumorihan on oikeastaan rakkautta.. sävyisyyttä ainakin ja siihen raamattu kehoittaakin.. Härskit jutut on sitten erikseen, en niihin sorru..

Jeesus kehoitti meitä Iloitsemaan ja Ylistämään, Hänen nimeensä! Siis Iloitaan kaikesta siitä mitä Jeesus Edustaa!!!

• Seurailija1

Mennään vaan sinetti yhdessä Jeesusta kohti Jesss!!!!!!..... Tuskin Jeesus itkemään alkoi kun joltain opetuslapselta pääsi rupsaus.. varmaan hymyili niinkuin mekin.. heh.. No nyt taitaa mennä vähän yli..

• sinettisormus1
    • Seurailija1

Kaikki iskelmätkin muutetaan hengelliseen kuosiin, tulee niin suuri herätys!!!!
      Aloitan maallisesta surujen kitarasta!!! Se muutetaan ilon sanomaksi, suru heitetään tuonelaan..

Kitara soi
      Iloa soi
      niin lujaa..
      Soinnuista sen
      suru on mennyt pois..
      Snun tulosi vie siitä surun
      Ilo vain siihen jäljelle jää
      Iloa nyt kitara soi.

Kerran se soi sinulle tummin kielin,
      sointi sen nyt minulle kirkas on.
      Tule luokseni taas, tule Jeesus,
      silloin olisin niin onnellinen.
      Iloa vain kitara soi..

On nuottien sävy ja tarkoitus muuttunut !!!, sana on muuttunut pois maailman sanoista, sanomai on muuttunut kirkkaammaksi ja kauniimmaksi, ennen itkin surusta nyt ilosta.. Tule Jeesus, anna suuri herätys tähän maahan ennenkuin tulet, anna heille vielä yksi mahdollisuus ennenkuin pasuuna soi.. Aamen.

• sinettisormus1

• kesää kohti

Kiitos Seurailija, ilosanomaa me viestimme!
        Tässä Psalmi 150:

http://www.evl.fi/raamattu/1992/Ps.150.html

Kuuluuko meidän Jeesusta seurataksemme luopua kaikesta? Mitä on se kaikki?
        Oon lukenu Kerttu Kalmarin kirjan Jumalan ihmeitä mutten ole saanut ilmeisesti kunnon tolkkua tuosta luopumisesta.

• Seurailija1
        kesää kohti kirjoitti:

Oon lukenu Kerttu Kalmarin kirjan Jumalan ihmeitä mutten ole saanut ilmeisesti kunnon tolkkua tuosta luopumisesta.

Kaikki on uskovalle sallittua mutta kaikki ei rakenna, kannattaa pyrkiä siihen mikä rakentaa. Liian tiukkapipo ei saa olla mutta syntiä täytyy välttää, sitä ei saa tahallaan tehdä.. Sävyisyyteen kehoittaa raamattukin..

• sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

Kaikki on uskovalle sallittua mutta kaikki ei rakenna, kannattaa pyrkiä siihen mikä rakentaa. Liian tiukkapipo ei saa olla mutta syntiä täytyy välttää, sitä ei saa tahallaan tehdä.. Sävyisyyteen kehoittaa raamattukin..

... Sinusta Seurailija, on tullut vahva sanoissasi, Kiitos Jeesus Siitä !!!

• Seurailija1

... Sinusta Seurailija, on tullut vahva sanoissasi, Kiitos Jeesus Siitä !!!

Joku on opettanut ja vähän ojentanut... joku si,,,,, tai jotain sinnepäinä.. on auennut paremmaksi.. mutta tämä ei vielä riitä.. lisää lisää lisääääääää!!!!

• sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

Joku on opettanut ja vähän ojentanut... joku si,,,,, tai jotain sinnepäinä.. on auennut paremmaksi.. mutta tämä ei vielä riitä.. lisää lisää lisääääääää!!!!

... aistit ja tuntosarvet sojossa, että kuulemme ja ymmärrämme, mitä Herra haluaa meille kertoa, sitä se on päivästä toiseen ja on niin ihanaa ...

• kesää kohti
        Seurailija1 kirjoitti:

:( kukapa meistä syntiä tahallaan..tuo paholainenki pitäs potkia metikköön!
        joo pääkohat olen ymmärtäny mutta kuuluvakko luopumiseen myös "uskomattomat" ihmissuhteet?...aviovaimo, -mies..

• sinettisormus1
        kesää kohti kirjoitti:

joo pääkohat olen ymmärtäny mutta kuuluvakko luopumiseen myös "uskomattomat" ihmissuhteet?...aviovaimo, -mies..

... minä olen ymmärtänyt näin että Jumala vihaa hylkäämistä. Mutta uskon että silloin ei tee syntiä, hyljätessään ihmis suhteen, kun tekee sen täydellisen Jeesuksen seuraamisen vuoksi, aivan kuin apostolit tai silloin opetuslapset.
        Kun lähtee kulkemaan tuota jeesuksen näyttämää tietä täydellisesti, ei enää katsota taaksemme eikä tartuta siihen kyntöauraan ...

• Seurailija1
        kesää kohti kirjoitti:

Ei me heitä uskomattomia saa eri kastiin tuomita"kesää kohti", Jumala rakastaa kaikkia ihmisiä, otetaan hänestä esimerkkiä. Näytetään heille esimerkkiä käyttäytymisellämme, lämmöllämme.. Vaikeita asioita, avoparit eivät ole hyvä juttu Jumalankaan silmissä. Rukoillaan heidän puolestaan ja puhutaan lempeästi heidät naimisiin.. Varotaan hiiltymistä, hiljaa hyvä tulee, ei Jumalakaan hötkyile.. Ei aleta ainakaan riitelemään, ennen kannattaa karttaa sellaisia tilanteita, seuraa... jättää rukoilun varaan, kyllä Jumala keinot keksii..

• Seurailija1

... minä olen ymmärtänyt näin että Jumala vihaa hylkäämistä. Mutta uskon että silloin ei tee syntiä, hyljätessään ihmis suhteen, kun tekee sen täydellisen Jeesuksen seuraamisen vuoksi, aivan kuin apostolit tai silloin opetuslapset.
        Kun lähtee kulkemaan tuota jeesuksen näyttämää tietä täydellisesti, ei enää katsota taaksemme eikä tartuta siihen kyntöauraan ...

Sinetti osas paremmin, Jeesuksen seuraaminen ratkaisee paljon käyttäytymistämme.. taakseen ei todellakaa saa katsoa. Aamen.

• sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

Sinetti osas paremmin, Jeesuksen seuraaminen ratkaisee paljon käyttäytymistämme.. taakseen ei todellakaa saa katsoa. Aamen.

... minä vaan jaan sitä mitä olen Herralta saannut. En itse ole näitä päähäni osannut pähkäillä, Jeesus johtaa ...
        Aamen.

• sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

Ei me heitä uskomattomia saa eri kastiin tuomita"kesää kohti", Jumala rakastaa kaikkia ihmisiä, otetaan hänestä esimerkkiä. Näytetään heille esimerkkiä käyttäytymisellämme, lämmöllämme.. Vaikeita asioita, avoparit eivät ole hyvä juttu Jumalankaan silmissä. Rukoillaan heidän puolestaan ja puhutaan lempeästi heidät naimisiin.. Varotaan hiiltymistä, hiljaa hyvä tulee, ei Jumalakaan hötkyile.. Ei aleta ainakaan riitelemään, ennen kannattaa karttaa sellaisia tilanteita, seuraa... jättää rukoilun varaan, kyllä Jumala keinot keksii..

Aamen.
        Hyvinhän se sinultakin Seurailija luistaa, ollaan Herran johdatuksessa ja opissa ja saamme jakaa sitä toinen toisillemme.

• Seurailija1

Aamen.
        Hyvinhän se sinultakin Seurailija luistaa, ollaan Herran johdatuksessa ja opissa ja saamme jakaa sitä toinen toisillemme.

Nojoo, toinen toistamme tukien Herran sanoja eri muottiin hakien, lähestyen hiukan eri suunnista mutta Jeesus keskeisesti.. Kiitos ja Hyvinhän se sinultakin sinetti sujuupi..

• Seurailija1

... minä vaan jaan sitä mitä olen Herralta saannut. En itse ole näitä päähäni osannut pähkäillä, Jeesus johtaa ...
        Aamen.

Just, kaikki tulee Herralta, mulla ainakin niin tyhmä pää etten osaisi itse pähkäillä.. Aamen.

• sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

Nojoo, toinen toistamme tukien Herran sanoja eri muottiin hakien, lähestyen hiukan eri suunnista mutta Jeesus keskeisesti.. Kiitos ja Hyvinhän se sinultakin sinetti sujuupi..

... me ollaan tällaisia iloisia uskovia, ei tiukkapipoja, näin lempeästi sanottuna ...
        =)

• Tuom.
        kesää kohti kirjoitti:

Täytyy muistaa, että Kerttu Kalmari oli sellainen vanhanajan kansan parantaja. Hän oli kuitenkin voimakkaasti 24h vuorokaudessa ihmisten hädän ja avun saatavilla. Kävin hänen luonaan kylässä, enkä mitään omahyväisyytä hänessä havainnut. Aina oli valmis auttamaan ja Jumalan ilmoituksetkin pitivät paikkansa tiettyyn rajaan..
        Mutta yksi seikka minua hänessä arvelutti. Mikä vimma hänellä oli kaataa ihmisiä, jopa kokonaisia vieraslaumoja pihallensa. Kaatamista hän käytti minuunkin, muttei onnistunut! Sanoi, että- on jo itsellä voimaa ihan tarpeeksi. Olisin kaivannut myös enempi Raamattuun perustuvaa tulkintaa hengen ilmiöistä.
        Ystävällisin ja laajalla sydämellä täyspäiväisesti Jumalaa palveleva, ketä olen tavannut hengen agendalla..
        "Kaikesta luopuminen" tarkoittaa, että sydän on irti kaikesta maallisesta ja lihallisuudesta. Sydän on riisuttu kaksoiskäskyä noudattavaksi.

• Seurailija1

No tuo oli osuvaa! "Yhtykää kaikin soittimi", kitarankin soinnuin.. Kiitos sinetti!!!
      Jeesukselle Kunnia ja Ylistys soi..

• sivullinen lukija

Joskus tuntuu että uskovat ovat sekopäitä mutta onhan nuo viestit kauniita eikä ne loukkaa.

• kesää kohti

Joo. Ei ne loukkaa :D

Ja yksiä samoja sekopäitä tässä ollaan välillä kaikki :D ..se piristää kummasti :)
        Tervetuloa vaan tupaan !

• sinettisormus1
        kesää kohti kirjoitti:

Joo. Ei ne loukkaa :D

Ja yksiä samoja sekopäitä tässä ollaan välillä kaikki :D ..se piristää kummasti :)
        Tervetuloa vaan tupaan !

.... tämä RAKKAUS kuuluu kaikille, jotka sitä haluavat, se on sitä Jeesuksen antamaa RAKKAUTTA!!!

• Seurailija1

.... tämä RAKKAUS kuuluu kaikille, jotka sitä haluavat, se on sitä Jeesuksen antamaa RAKKAUTTA!!!

Mukava olla vähän sekopää, se on parempi kuin nousu humala.. eikä tule krapulaa.. meniköhän taas vähä yli.. ääähhhhh.. Rakkaus on tärkeintä, suurin Jumalan lahjoista, käytetään sitä säästelemättä!!!..

• kesää kohti
        Seurailija1 kirjoitti:

Mukava olla vähän sekopää, se on parempi kuin nousu humala.. eikä tule krapulaa.. meniköhän taas vähä yli.. ääähhhhh.. Rakkaus on tärkeintä, suurin Jumalan lahjoista, käytetään sitä säästelemättä!!!..

Joo :D aina voi sähkölaskussa pihistää ja ruoankaan suhteen ei pidä olla liian ranttu.. Mutta Rakkaus. Ei me sitä säästellä! Pannaan menemään sitä jokainen päivä.. :) ..kun liikkeellä ollaan.

• sinettisormus1
        kesää kohti kirjoitti:

Joo :D aina voi sähkölaskussa pihistää ja ruoankaan suhteen ei pidä olla liian ranttu.. Mutta Rakkaus. Ei me sitä säästellä! Pannaan menemään sitä jokainen päivä.. :) ..kun liikkeellä ollaan.

... ja jokainen HETKI !!! AAMEN!

• sinettisormus1
      • kesää kohti

• Seurailija1

Voi tuo kansikuva(Mitä rakkaus on?) on juuri se sama minkä näin huoneeni seinällä ennen uskoontuloani(v2008), siitä kaikki lähti.. paitsi että siinä oli Jeesuksen kädet ristissä jossain rintansa korkeudella, muuten sama, kuvakulmakin sama, näin sen valvella ollessani ja hämmästys oli suuri!!!.. nyt alkoi vetistely, niin herkkä asia... Kiitos sinetti..

• Seurailija1
        kesää kohti kirjoitti:

JUMALALLE KIITOS JA YLISTYS!

http://www.youtube.com/watch?v=XfCFawm1zlo

Tuokin on hyvä.. Matti ja Teppo, Rakkaus on lahja Jumalan.. kuunnellut sitä usein.. Kiitos kesää kohti..

• sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

Voi tuo kansikuva(Mitä rakkaus on?) on juuri se sama minkä näin huoneeni seinällä ennen uskoontuloani(v2008), siitä kaikki lähti.. paitsi että siinä oli Jeesuksen kädet ristissä jossain rintansa korkeudella, muuten sama, kuvakulmakin sama, näin sen valvella ollessani ja hämmästys oli suuri!!!.. nyt alkoi vetistely, niin herkkä asia... Kiitos sinetti..

... Jeesus johdatti sen eteesi, kauttani, siinä on varmasti viestiä sinulle ... mikään ei ole sattumaa ...

• Seurailija1

... Jeesus johdatti sen eteesi, kauttani, siinä on varmasti viestiä sinulle ... mikään ei ole sattumaa ...

Aamen. ei olekkaan mikään ei ole sattumaa...

• sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

Aamen. ei olekkaan mikään ei ole sattumaa...

Jeesus haluaa ilmoittaa näin sinulle, Seurailija, Rakkautensa ja hän tietää sinun Rakkautesi häntä kohtaan. Ota vastaan.
        Aamen.

• Seurailija1

Jeesus haluaa ilmoittaa näin sinulle, Seurailija, Rakkautensa ja hän tietää sinun Rakkautesi häntä kohtaan. Ota vastaan.
        Aamen.

Niin otankin, Kiitos sinetyskä ja kunnia Jeesukselle..

• Seurailija1
        Seurailija1 kirjoitti:

Niin otankin, Kiitos sinetyskä ja kunnia Jeesukselle..

Taas tuli mun ihme nimityksiä kun en aina niin ajattele, sori, sinetti olet etkä mikään ihme sinetyskä heh..

• sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

Taas tuli mun ihme nimityksiä kun en aina niin ajattele, sori, sinetti olet etkä mikään ihme sinetyskä heh..

... nou hätä, muistan kun kerroit minulle, silloin opetuslapsi1:lle, tuosta kuvasta, tänään olen iloinen puolestasi, tuo kuva on teidän yhteinen merkki, sinun ja Jeesuksen.

• -jarmo-

Oletteko rakkaat ystävät ajatellu... varmaan... mutta haluan silti vielä teroittaa, että erehdys on synnin kulmakivi ja jollain kierolla tavalla me olemme sille kiitollisuuden velkaa. Me olisimme tuhon omia, ilman syntisyyden ymmärrystä, kuten Jumala sanoi, "älkää syökö tästä puusta". Se on muodostunut meille pelastussuunnitelmaksi Jeesuksen Kristuksen kautta, jolle me olemme koko olemassaolomme velkaa. Synti taas on se väline, jolla meistä tehtiin sellainen kuin me olemme.

Rakkaat uskovat, minä Rakastan teitä kaikkia, kuin itseäni, Jeesuksessa Kristuksessa. Olkoon Hänen nimensä suurin ja ylistetty kaikkivaltiaan Jumalan edessä. Halleluja, tule Herra Jeesus!

• sinettisormus1

Aamen. On tärkeää ymmärtää syntinsä.

• sinettisormus1

Aamen. On tärkeää ymmärtää syntinsä.

... ymmärtää, ja pyytää anteeksi, viedä ne Jeesuksen ristin juurelle.

• kesää kohti

... ymmärtää, ja pyytää anteeksi, viedä ne Jeesuksen ristin juurelle.

Anteeksipyytäminen..
        ja niiden saaminen.. kuinka vaikeaa ihmisen on monesti ymmärtää, että se on niin helppoa..Heittää murheet jonkun toisen kannettaviksi!

Jumala on hyvä! Kiitos ja Kunnia Hänelle!

• sinettisormus1
        kesää kohti kirjoitti:

Anteeksipyytäminen..
        ja niiden saaminen.. kuinka vaikeaa ihmisen on monesti ymmärtää, että se on niin helppoa..Heittää murheet jonkun toisen kannettaviksi!

Jumala on hyvä! Kiitos ja Kunnia Hänelle!

... totta, Jeesus on lunastanut syntimme, kun vain haluamme itse niistä luopua, hänen ristilleen. Ja sen jälkeen yrittää tehdä parannus, ettet uusi enää syntejäsi. AAMEN.

• sinettisormus1

... minäkin rakastan sinua, -jarmo- veljeni ja seurailijaa ja kesää kohti ja loveJeesusta, ninniä ja yksin armosta ja AOAOAO:ta ja kaikkia muita samoin ajattelevia ja tuntevia, te jotka tunette ja haluatte tuntea ELÄVÄN JUMALAN!!!
      Jeesuksen Kristuksen!!!

• -jarmo-

Kiitos sinetti sanoistasi..

Saarnaan vielä hieman tuosta hyvän ja pahan tiedon puusta, koska tuo puuhan oli meille oikeastaan lähes välttämätön pakko. Ilman tuota puuta ja sen hedelmää, emme olisi sit mihin olemme menossa. Olisimme ikuisesti lapsia.
      Ajatelkaas esimerkiksi niin että sinun tyttäresi on pihalla ja naapurin poika yllyttää tätä syömään raakoja karviaismarjoja. Sitten maha tulee kipeeksi.
      Aajatteles, kuinka vihainen sinä olet naapurin pojalle ja kuinka vihainen olet tyttärellesi? Eihän tyttäresi sentään ketään muuta satuttanut, kuin itseään, tuli kuuden päivän vatsakivut.

Jeesus tuli syntisten ihmisten takia, eikä yhdenkään sellaisen, jossa syntiä ole havaittu. Jeesus tuli syntien anteeksiantajaksi, eikä anteeksianto automaatkisi. Jeeusus armahtaa vain jos hänen puoleen joku haluaa mennä ja tulla.

Jeesus Kristus on elämäni tärkein asia, Halleluja Jeesus Kristus!

• sinettisormus1

AAMEN!!! Jeesus on minullekkin kaikkein tärkeintä ja RAKKAINTA!!! Sitä Rakkautta ei voita mikään, nämä maalliset rakkaus asiat ovat aivan muuta, niitä ei voi verrata Jeesuksen ja Jumalan Rakkauteen.

• sinettisormus1
      • sinettisormus1

... tämä nosti RAKKAUDEN kyyneleet silmiin, niin kaunista tämä on ....

• kesää kohti
    • Seurailija1

Aamen.

• loveJeesus

kiitos sinettisormus taas linkityksestä,sieltä tuli taas lemppareita,erityisesti Hallelujah tunnet sydämeni, jota justiin viimeksi pimputin pianolla ja For your name is holy :)
      Kiitos kaikille myös vastauksista,hyvää yötä :)

• Seurailija1

Huomenta.. Taas sain karvaasti kokea mitä on evankeliumin eteenpäin vienti, kakkaa tuli sankokaupalla päälle palkkioksi. Tämä kansa on täysin pakanoitunut, tuntuu siltä että suuri osa on täysin toivottomassa tilassa. En välitä vaikka minua haukutaan, sillä ei ole mitään väliä... mutta olen huolissani(enkä ole ainut) tästä hengettömästä tilasta, näin tämä ei voi jatkua, en tiedä miten Jumala asian ratkaiseen mutta näin tämä ei voi jatkua!!!.. Ihmiset sanoo: "On hyvä että usko jäisi kokonaan pois ja ihminen pääsisi toimimaan omalla viisaudellaan, usko rajoittaa elämää, eikä Jumalasta ole edes mitään todisteitakaan"..

Ei voi kuin rukoilla että tähän maahan tulisi suuri kansallinen herätysliike, sellainen valtava herätysliike jollaista ei ole vielä ikinä ennen ollut!!! ja joka leviäisi maailmanlaajuiseksi!!!, Jumalan Pyhänhengen sade taivaasta joka kastelisi pyhällä hengellä jokaisen ihmisen sydämen lämmöllään ja ihmiset saisivat kaipaamansa todistuksen Jumalasta ja nimensä Jumalan kirjoihin ja perisivät ikuisen elämän.. Miten Jumala asian ratkaisee? se jää nähtäväksi, tuleeko Poika vai Herätys vai molemmat yhtäaikaa?.., vain Jumala itse sen tietää. Näin tämä ei voi enää jatkua ja Jumala kyllä tietää sen ja tasan tarkkaan.. Siunattua päivää jokaiselle ja rukoillaan herätyksen puolesta Aamen

• kesää kohti

Aamen ystäväni.

"Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassansa. Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää. Tämän minä olen kirjoittanut teille, jotka uskotte Jumalan Pojan nimeen, tietääksenne, että teillä on iankaikkinen elämä." - 1. Joh. 5:11-13

• Seurailija1
        kesää kohti kirjoitti:

Aamen ystäväni.

"Ja tämä on se todistus: Jumala on antanut meille iankaikkisen elämän, ja tämä elämä on hänen Pojassansa. Jolla Poika on, sillä on elämä; jolla Jumalan Poikaa ei ole, sillä ei ole elämää. Tämän minä olen kirjoittanut teille, jotka uskotte Jumalan Pojan nimeen, tietääksenne, että teillä on iankaikkinen elämä." - 1. Joh. 5:11-13

Kiitos ystäväin... kuinka tärkeitä nuo sanat ovatkin, vain Poika pelastaa!, maailma pukkaa jos minkinlaista uskontoa ja uskomusta ihan kivistä lähtien mutta vain Poika pelastaa! Vain hänen kauttaan saamme iakaikkisen elämän ja näemme kaiken Luojan eli Isän. Kaiken lisäksi noilla muilla eli harha uskomuksilla on väärä Isäkin, vale isä, Raamattu sanoo: Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä. 1. Joh.2:23 Kaikki kulminoituu Pojan ympärille, hänet täytyy tunnustaa muuten ei ole yhtään mitään, ei Jumalaa eikä Jeesusta, eli, ei Isää eikä Vapahtajaa, ei yhtään mitään. Aamen.

• kesää kohti
        Seurailija1 kirjoitti:

Kiitos ystäväin... kuinka tärkeitä nuo sanat ovatkin, vain Poika pelastaa!, maailma pukkaa jos minkinlaista uskontoa ja uskomusta ihan kivistä lähtien mutta vain Poika pelastaa! Vain hänen kauttaan saamme iakaikkisen elämän ja näemme kaiken Luojan eli Isän. Kaiken lisäksi noilla muilla eli harha uskomuksilla on väärä Isäkin, vale isä, Raamattu sanoo: Kuka ikinä kieltää Pojan, hänellä ei ole Isääkään. Joka tunnustaa Pojan, hänellä on myös Isä. 1. Joh.2:23 Kaikki kulminoituu Pojan ympärille, hänet täytyy tunnustaa muuten ei ole yhtään mitään, ei Jumalaa eikä Jeesusta, eli, ei Isää eikä Vapahtajaa, ei yhtään mitään. Aamen.

Sana maanantai-iltaan. Hyvää yötä.

"Paljon olemme rikkoneet sinua vastaan, alati syntimme syyttävät meitä ja rikkomuksemme seuraavat meitä kaikkialle. Me tunnemme pahat tekomme: olemme luopuneet Herrasta, kieltäneet hänet, pakoilleet Jumalaamme, puhuneet sorron sanoja, kapinan sanoja, hautoneet valheita sydämessämme, lausuneet ne julki."
        Jes. 59:12-13

• Seurailija1
        kesää kohti kirjoitti:

Sana maanantai-iltaan. Hyvää yötä.

"Paljon olemme rikkoneet sinua vastaan, alati syntimme syyttävät meitä ja rikkomuksemme seuraavat meitä kaikkialle. Me tunnemme pahat tekomme: olemme luopuneet Herrasta, kieltäneet hänet, pakoilleet Jumalaamme, puhuneet sorron sanoja, kapinan sanoja, hautoneet valheita sydämessämme, lausuneet ne julki."
        Jes. 59:12-13

Kuinka totta nuo Jesajan sanat ovatkaan, kuin tässä hetkessä lausuttuja! Aamen.

• Röpöttäjä

Pröööööööööööötpröööööötprööööööt! No, soiko hyvin?

• loveJeesus

moro kaikki! ettäs näin pelottavaa unta...oon aina pelännyt ylikaiken lapsesta asti karhuja,en tiä miks. no unessa nään useasti karhuja ja herään hikoillen. viime yönä näin unta että olin jossain hienossa palatsin näköisessä talossa lasten kans,huomasin että ulkona on leijona! piilotin ja lukitsin lapseni yhteen huoneeseen ja koin että no he ovat turvassa,mutta iotse lähdin katsomaan ympäri palatsia ja huomasin että yksi ovista oli auki,no eikös se leijona tullut vastaan mua...olin niin peloissani että tiesin että nyt ei hyvää seuraa (kuolen tms...) ja sitten onnex heräsin.
      Myöhemmin herättyäni rupesin kelaamaan etteihän se leijona ollut Jeesuksen vertauskuva,ja koska lapseni oli turvassa unessa niin Jeesuksen suhteen heillähän ei pitäs hätää olla,mutta mulla hätä oli kamala,enteileeköhän se sitä että Jeesukselta ei ole mulle tulossa hyvää tuomiota tms....? vai miks pelkäsin kuollakseni??? tulkintoja kiitos :) ja sori tämmöisellä unella rasittaminen ;)

• Seurailija1

Moikka loveJeesus... Jos sinä puolustat lapsia, viet heidät turvaan niin mitä Jeesus ajattelee sinusta?, Hän joka rakastaa lapsia, no ei ainakaan pahaa ajattele...
      Hän pelastaa sinut ja perheesi, vie turvaan koska Hän rakastaa teitä..Paholainen yrittää pelotella sinua ensin karhuilla ja nyt leijonalla
      koska tietää että sinä olet Herran oma. Hän on kanssasi kaikissa elämän vaikeuksissa, Hän kulkee vierelläsi. Sinun tarvii vain pyytää apua ja sitä tulee. Älä epäröi, usko ainoastaan..

Psalmi 91:n jakeissa 13-16 on osa lupauksista jotka koskee sinun tätä hetkeä Olet lukenut ja tunnetkin tämän psalmin, lue uudestaan jos et muista mitä kaikkea se lupaa sinulle, ja kaikille heille jotka uskovat, Herra ei ole valikoiva niinkuin me ihmiset tahdomme olla.. Hän auttaa kaikkia jotka uskovat ja jotka tuntevat hänen nimensä, Hän vastaa..Hän on uskollinen sinulle ja kaikille jotka uskovat..

"Sinä kuljet leijonan ja kyykäärmeen yli, sinä tallaat
      jalkoihisi nuoren leijonan ja lohikäärmeen.

Koska hän on kiintynyt minuun, minä pelastan hänet.
      Minä vien hänet turvaan, koska hän tuntee minun nimeni.

Hän huutaa minua avukseen, ja minä vastaan hänelle.
      Minä olen hänen kanssaan ahdistuksessa.
      Minä vapautan hänet ja kunnioitan häntä.

Minä tyydytän hänet pitkällä iällä ja suon hänen nähdä
      valmistamani pelastuksen. Psalmi 91:13-16

Itselleni tuotiin uniin noita käärmeitä koska pelkäsin niitä, yksi lähti peräänikin.. Seuraavassa unessa nostelin niitä käsin maasta, Jeesuksen verensuoja oli niin suuri ettei se pystynyt edes pistämään vaikka oli iskuetäisyydellä.. kissa hyppäsi lopulta avuksi ja tappoi tuon käärmeen joka luikerteli kädessäni.. Seuraavassa unessa niitä käärmeitä oli iso läjä mutta ei niitä tarvi pelätä, ei ne pysty mitään tekemään sillä Jeesus suojelee. Hän suojelee sinuakin ja perhettäsi. Älä pelkää, usko ainoastaan, se riittää. Aamen.

• Seurailija1

Huomenta uskovat ja ei uskovat.. Miksi Jumala käyttää Pirkko Jalovaaraa näin? Jalkasairaan tila paheni, hän sai heittää kävelysauvat nurkkaan ja joutui turvautumaan pyörätuoliin koska tila paheni rukouksessa, ei pysty enää töitäkään tekemään.. Päinvastoin kävi kuin mitä oli rukoiltu, Jumala toimi kuin itseään vastaan, vai toimiko Pirkko Jumalaa vastaan?.. Vaikeita kysymyksiä vaikeana aikana jossa usko on muutenkin ottanut takapakkia.. Onko vika maallistuneessa kirkossa, Jumala ei halua käyttää sitä parantumisihmeitten tapahtumiin?.. Media on mestari uutisoimaan tällaisista ikävistä tapahtumista, parantumisis ihmeisiin he eivät ota kantaa, he ovat pahan palveluksessa ja paha ei halua tuoda hyvää esille... En tiedä miksi Jumala sallii tällaista tapahtuvaksi ja juuri tällaisena uskosta luopumisen aikana(siksikö juuri?).. Tuli oikein huono mieli kun luki aamun otsikon Pirkosta.. Tarkoitus tälläkin on, ei Jumala itseään vasten toimi!.. Joku uskova voisi kirjoittaa mistä tässä on kyse?... Siunattua päivää kuitenkin ja ihan jokaiselle ja rukoillaan sitkeästi ja periksiantattomasti herätyksen puolesta!, ei anneta tällaisten tapahtumien vaikuttaa siihen.. Aamen

• bää

itse olen nyt alkanut kuuntelemaan noita jalovaaran puheita ja olen tullut siihen tulokseen, että hän ei puhu parannuksen tekemisestä ollenkaan. kyllä hän raamatusta paljon ottaa asiaa, mitä puhuu, mutta oleellinen asia jää poissa.

• Seurailija1

Uskon kuitenkin että Pirkon kautta on moni parantunut. Jumalalle on kaikki mahdollista sillä hän on kaiken luonutkin. Uskon että tämä tapahtuma ei ole ihan noin tapahtunut kuin iltapäivälehdet kirjoittavat, tai sitten Jumala päätti että tämän kyseisen naisen on parempi olla liikkumatta vähän aikaa, kaikki kääntyy parempaa suuntaan ja nainen paranee vielä vaivastaan. Median ja ihmisten käyttäytyminen on noilla kannanotto sivuilla Jumalaa tuomitseva ja herjaava, kaikella on tarkoituksensa, ihmisten olisi syytä katsoa peiliin. Jumala on olemassa ja hän on ylin parantajakin, ihmisiä koetellaan ja arvosana koettelemuksista on huono!, vain muutama jättää arvostelematta Jumalan toimintaa, kaikki muut hyökkäävät häntä vastaan ja väittävät vielä ettei mitään Jumalaa ole edes olemassa!... Jos Jeesus tulisi nyt niin se olisi katastrofi ihmisille!!!.. Tule Jeesus, on täällä osa valmiinakin.. Jeesus Rakas lähetä herätys tähän maahan ennen tuloasi että he ymmärtäisivä ja kääntyisivät tiellesi missä on totuus ja elämä. Aamen.

• Seurailija1

Olimme tyttäreni kanssa seurakunnassa viime sunnuntaina... Siellä oli vierailemassa eräs naapurikaupungista oleva julistaja... Jeesuksen veren voimissa hän julistikin, hieman vaivasi että hän puhui ruotsalaisittain sillä hänen äidinkielensä on ruotsi mutta ymmärsihän sen, ihmiset auttoi tulkinnassa jos tuli vaikeampia sanoja.. Hyvä saarna ja äksentti antoi elävyyttä saarnaan, ei haitannut, huumoriakin oli, ei ollut tiukkapipo mutta Jumalaan hän tukeutui täysin...

Lopussa hän rukoili ihmisten sairauksien puolesta, tyttärenkin meni rukousjonoon, menin itsekkin... Tyttäreni psyyke paheni tuosta rukoilusta, hänelle tuli ihan itsetuho ajatuksia myöhemmin illalla ja yöllä, tilansa tosiaan huononi... Itselleni siitä oli hyötyä.. vaikea kuvailla mutta sain rauhan, käsitän asiat paremmin nyt, Jumala tuli läheisemmäksi ja otan asiat rauhallisemmin...
        Juuri sain kuulla että eräs nainen oli parantunut vaikeasta ihottumasta tuossa kyseisessä kokouksessa!!!

Mutta mistä johtuu että tyttäreni tila paheni?.. Siinäpä kysymys?, kävikö hänelle niinkuin tuolle Pirkon rukoiltavalle?.. Pitääkö tilanteen paheta ja sitten tulee apu?.. Vai hermostuiko paha henki rukoilusta että viimeisillä voimillaan pitää kiinni tuomastaan masennuksesta?..
        Jos niin on, niin nyt pitää jatkaa rukoilua tehostaa sitä... En usko että julistajassa olisi vika, kyllä hän saarnasi puhdasta Jumalan Sanaa... Tällä kyseisellä julistajalla on parantamisen armonlahjakin käytössään... Tyttärelläni on lääkkeitä että oikein hirvittää!.. masennukseen ja mielenterveyteensä on kirjoitettu lääkkeitä että oikein pahaa tekee!!!!.. Jumala ei ole niitä kirjoittanut.. kuka sitten? mikä voima?. kuka voi antaa sellaisia lääkkeitä minkä tuoteselosteessa lukee: Aiheuttaa itsetuhoista käyttäytymistä ja ajatuksia siitä..... Ei ainakaan Jumala..

Uskon että rukous auttoi ja pahahenki käy epätoivoista kamppailuaan olemassaolostaan mutta joutuu antautumaan ja lähtemään pois Jeesuksen Kristuksen Nimessä ja Veressä!!! . Ja Jumalan Sana toteutuu AAMEN!!!

• -jarmo-
        Seurailija1 kirjoitti:

Olimme tyttäreni kanssa seurakunnassa viime sunnuntaina... Siellä oli vierailemassa eräs naapurikaupungista oleva julistaja... Jeesuksen veren voimissa hän julistikin, hieman vaivasi että hän puhui ruotsalaisittain sillä hänen äidinkielensä on ruotsi mutta ymmärsihän sen, ihmiset auttoi tulkinnassa jos tuli vaikeampia sanoja.. Hyvä saarna ja äksentti antoi elävyyttä saarnaan, ei haitannut, huumoriakin oli, ei ollut tiukkapipo mutta Jumalaan hän tukeutui täysin...

Lopussa hän rukoili ihmisten sairauksien puolesta, tyttärenkin meni rukousjonoon, menin itsekkin... Tyttäreni psyyke paheni tuosta rukoilusta, hänelle tuli ihan itsetuho ajatuksia myöhemmin illalla ja yöllä, tilansa tosiaan huononi... Itselleni siitä oli hyötyä.. vaikea kuvailla mutta sain rauhan, käsitän asiat paremmin nyt, Jumala tuli läheisemmäksi ja otan asiat rauhallisemmin...
        Juuri sain kuulla että eräs nainen oli parantunut vaikeasta ihottumasta tuossa kyseisessä kokouksessa!!!

Mutta mistä johtuu että tyttäreni tila paheni?.. Siinäpä kysymys?, kävikö hänelle niinkuin tuolle Pirkon rukoiltavalle?.. Pitääkö tilanteen paheta ja sitten tulee apu?.. Vai hermostuiko paha henki rukoilusta että viimeisillä voimillaan pitää kiinni tuomastaan masennuksesta?..
        Jos niin on, niin nyt pitää jatkaa rukoilua tehostaa sitä... En usko että julistajassa olisi vika, kyllä hän saarnasi puhdasta Jumalan Sanaa... Tällä kyseisellä julistajalla on parantamisen armonlahjakin käytössään... Tyttärelläni on lääkkeitä että oikein hirvittää!.. masennukseen ja mielenterveyteensä on kirjoitettu lääkkeitä että oikein pahaa tekee!!!!.. Jumala ei ole niitä kirjoittanut.. kuka sitten? mikä voima?. kuka voi antaa sellaisia lääkkeitä minkä tuoteselosteessa lukee: Aiheuttaa itsetuhoista käyttäytymistä ja ajatuksia siitä..... Ei ainakaan Jumala..

Uskon että rukous auttoi ja pahahenki käy epätoivoista kamppailuaan olemassaolostaan mutta joutuu antautumaan ja lähtemään pois Jeesuksen Kristuksen Nimessä ja Veressä!!! . Ja Jumalan Sana toteutuu AAMEN!!!

Luettuani kertomuksesi loppuun, voin vakuuttaa, että juuri noin kuin ervelit siinä kävi. Tunnen entuudestaan nuo asiat... tyttäressäsi piinaava saastainen henki laittaa kovasti hanttiin ja se taistelee asemansa puolesta. Nyt pitää vaan jatkaa rukouksia. Rauno Helppi on erityinen henkivaltojen rukoilija ja häneltä voisit pyytää apua. Hän on jossain siellä Pohjois-Pohjanmaalla.
        www.facebook.com/Rauno Helppi

Se mitä Pirkolle ilmeisesti tapahtui, oli taas hieman toinen juttu. Taustalla oli mitä ilmeisimmin enemmän fyysistä parannusta haluavat henkilöt, kuin Jeesusta etsivät, joten tulos on tuhoisa. Mikäli ei koko sydämestään halua ottaa Jeesusta Herraksi, mutta haluaa vain hyvinvointinsa takia parantua, niin homma tökkii. Näitä esimerkkejä on paljonkin.

Minä rukoilen myös hengessäni tyttärellesi rauhaa sydämeen Jeesuksessa Kristuksessa ja Hänen verensä voimassa.

• Seurailija1
        -jarmo- kirjoitti:

Luettuani kertomuksesi loppuun, voin vakuuttaa, että juuri noin kuin ervelit siinä kävi. Tunnen entuudestaan nuo asiat... tyttäressäsi piinaava saastainen henki laittaa kovasti hanttiin ja se taistelee asemansa puolesta. Nyt pitää vaan jatkaa rukouksia. Rauno Helppi on erityinen henkivaltojen rukoilija ja häneltä voisit pyytää apua. Hän on jossain siellä Pohjois-Pohjanmaalla.

Se mitä Pirkolle ilmeisesti tapahtui, oli taas hieman toinen juttu. Taustalla oli mitä ilmeisimmin enemmän fyysistä parannusta haluavat henkilöt, kuin Jeesusta etsivät, joten tulos on tuhoisa. Mikäli ei koko sydämestään halua ottaa Jeesusta Herraksi, mutta haluaa vain hyvinvointinsa takia parantua, niin homma tökkii. Näitä esimerkkejä on paljonkin.

Minä rukoilen myös hengessäni tyttärellesi rauhaa sydämeen Jeesuksessa Kristuksessa ja Hänen verensä voimassa.

Kiitos -jarmo- rukoiluavustasi... tunnen itsekkin vahvana tuon epäilyn, saastaisesta hengestä on kyse..

• Seurailija1
        -jarmo- kirjoitti:

Laitoin viestin Rauno Helpille, kerroin tilanteen hänelle..

• -jarmo-
        Seurailija1 kirjoitti:

Laitoin viestin Rauno Helpille, kerroin tilanteen hänelle..

Aivan loisto homma! Kerro Raunolle terveisiä, se tietää, sano että se iso-Jarmo Helsingistä, niin varmaan tietää ja näet kun hän ilostuu kuulemastaan :) Tai sano koko nimi Jarmo Eklund, mulla on kristittyjen piireissä monta nimea, yksi on Vartija Jarmo, joka on kans hauska, koska mun adventistisukuni tausta on Vartijan suurta sukua ja itse olen ammatiltani ollut vartija.

• bää

no miksipä sitten niitä kuten itse olen, että uskon Jeesukseen ja menin pirkon tilaisuuteen, että olisin parantunut nimeltä mainitsemattomasta sairaudesta. niin ei kuitenkaan käynyt. menin kyllä sinne eteen koska halusin parantua.

• Seurailija1

Kaikki ei toimi, Jeesus ei auta aina.. jotenkin ihmeellistä että toinen saa avun ja toinen ei, toinen saa toiselta avun ja toinen toiselta, voiko olla niin, sellaisiin olen ainakin törmännyt. Mutta auttajana on aina Jeesus Kristus. Aamen.

• -jarmo-

Niinpä, Pirkko on takavuosien rukoilija ja parantaja... Minäkin kävin häntä kuuntelemassa erään ystäväni kanssa ja kuiskasin ystävälleni että kuunnellaan loppuun ja lähdetään, koska en tunne Pyhän Hengen läsnäoloa.

En haluaisi tätä paljastaa, mutta koska tuli näin vakavassa tilanteessa kyseeseen. Minä tunnen henget sisälläni ja ympäristössäni ja se ei ollut sitä kuin eräässä toisessa joka oli nuori parantaja.

En yleistä mutta kerron mitä olen nähnyt. Kävimme serkkuni kanssa kerran kuuntelemassa yhtä tunnettua parantajaa ja hänellä oli siellä kirkossa aina mukanaan esirukoilijoita, koska siellä oli usein jopa satoja kuulijoita. Sanoin serkulleni että mene rukoiltavaksi, Erkka sanoi etten mä oikeen taida... sanoin että se tekisi hyvää sulle... hieman epäröivästi hän suhtautui.
        Sitten kirkon peräovet aukeni ja eräs rukoilija saapui paikalle. Hän ei tullut kuuntelemaan saarnaa, eikä ylistämään, vaan saapui rukouspalveluun kuin rock tähti jota fanit ihaillen seuraa katseillaan. "Hurskas mies, Jumalan ehdottomasti maan elävistä lähin ja paras kaveri" juuri sellainen mistä sanassa kerrotaan.. varoituksen äänensävyyn. Hän liihotteli ja katselin kun tämä otti ensimmäisen "potilaan" vastaan. Pisti käden päänpäälle ja alkoi rukoilla, sitten näin kun hän samalla kun rukoili, laittoi vasemman käden taskuun ja kaivoi siltä pastillin, jonka vaivihkaa ujutti suuhunsa. Silloin sanoin Erkalle et "joo, tää on nähty, mennään bro himaan".

Tällä halusin vaan valaista mistä voi olla kyse.

• -jarmo- kirjoitti:

Niinpä, Pirkko on takavuosien rukoilija ja parantaja... Minäkin kävin häntä kuuntelemassa erään ystäväni kanssa ja kuiskasin ystävälleni että kuunnellaan loppuun ja lähdetään, koska en tunne Pyhän Hengen läsnäoloa.

En haluaisi tätä paljastaa, mutta koska tuli näin vakavassa tilanteessa kyseeseen. Minä tunnen henget sisälläni ja ympäristössäni ja se ei ollut sitä kuin eräässä toisessa joka oli nuori parantaja.

En yleistä mutta kerron mitä olen nähnyt. Kävimme serkkuni kanssa kerran kuuntelemassa yhtä tunnettua parantajaa ja hänellä oli siellä kirkossa aina mukanaan esirukoilijoita, koska siellä oli usein jopa satoja kuulijoita. Sanoin serkulleni että mene rukoiltavaksi, Erkka sanoi etten mä oikeen taida... sanoin että se tekisi hyvää sulle... hieman epäröivästi hän suhtautui.
        Sitten kirkon peräovet aukeni ja eräs rukoilija saapui paikalle. Hän ei tullut kuuntelemaan saarnaa, eikä ylistämään, vaan saapui rukouspalveluun kuin rock tähti jota fanit ihaillen seuraa katseillaan. "Hurskas mies, Jumalan ehdottomasti maan elävistä lähin ja paras kaveri" juuri sellainen mistä sanassa kerrotaan.. varoituksen äänensävyyn. Hän liihotteli ja katselin kun tämä otti ensimmäisen "potilaan" vastaan. Pisti käden päänpäälle ja alkoi rukoilla, sitten näin kun hän samalla kun rukoili, laittoi vasemman käden taskuun ja kaivoi siltä pastillin, jonka vaivihkaa ujutti suuhunsa. Silloin sanoin Erkalle et "joo, tää on nähty, mennään bro himaan".

Tällä halusin vaan valaista mistä voi olla kyse.

Entäs tää takavuosien "Helsingin Herra"...Siiloanin Sopanen, jonka toimistossa kuulemma kesken rukouspalvelun soi työpuhelin ja jatko meni jokseenkin tähän tapaan:

"Herra siunatkoon sinua...ja...halloooo.... varjelkoon sinua...Sopanen täällä....Herra valistakoon kasvonsa sinulle....hyvä homma, laittakaa vaan laatikot siihen eteiseen....ja olkoon sinulle...hieno juttu, pojat hakee ne siitä sitten...kuulemiin...sinulle siis armollinen isänopojanjapyhänhengen nimeen ja niin eespäin..."

Liukuhihnakristillisyyttä

• bää

olen kyllä vierestä nähnyt, kun jalka kasvaa toisen jalan kanssa saman pituiseksi heikki almgrenin Israel illassa.

• Seurailija1

Aamen, uskon tuohon rakas nim. bää. Onhan Jumalalle kaikki mahdollista.

• bää
        Seurailija1 kirjoitti:

Aamen, uskon tuohon rakas nim. bää. Onhan Jumalalle kaikki mahdollista.

niin kai sitten. toiset saavat toiselta apua ja toiset toiselta. ei siis jalovaara voi parantaa kaikkia taikka Jeesus ei toimi aina hänen kauttaan. vai miten se pitäisi sanoa. itse olen kyllä rukouksessa parantunut migreenistä.

• bää

mutta minun tutuissani ei ole jalovaaran illassa parantuneita.

• Seurailija1

Tuohonkin uskon. Jotkut ovat kuitenkin saaneet avun, se tässä kummastutta ja ihmetyttää pientä kulkijaa, pientä seurailijaa.....

• -jarmo-
        Seurailija1 kirjoitti:

Tuohonkin uskon. Jotkut ovat kuitenkin saaneet avun, se tässä kummastutta ja ihmetyttää pientä kulkijaa, pientä seurailijaa.....

Olen samaa mieltä, kun luen lehtien otsikoita joissa kerrotaan uskovien kärsimyksistä ja väärinkohteluista, sydämessäni käy ahdistus. Jos taas joku ylistää yllättäen Jumalaa tai korottaa Jeesusta, sydämeni pompsahtaa ilosta. Mutta kun näin nyt Jalovaaran otsikon, sydämeni oli hiljaa, eikä puhunut mitään, tunsin aivan kuin Pirkko olisi ansainnut maallisesti maallisuudesta. Se hieman jopa ahdisti, koska Pirkko levittää sanaa, mutta kaiketi nyt omassa voimassaan.

• Seurailija1
        -jarmo- kirjoitti:

Olen samaa mieltä, kun luen lehtien otsikoita joissa kerrotaan uskovien kärsimyksistä ja väärinkohteluista, sydämessäni käy ahdistus. Jos taas joku ylistää yllättäen Jumalaa tai korottaa Jeesusta, sydämeni pompsahtaa ilosta. Mutta kun näin nyt Jalovaaran otsikon, sydämeni oli hiljaa, eikä puhunut mitään, tunsin aivan kuin Pirkko olisi ansainnut maallisesti maallisuudesta. Se hieman jopa ahdisti, koska Pirkko levittää sanaa, mutta kaiketi nyt omassa voimassaan.

Pirkko ei kuulu mielisaarnaajiini, kieltämättä vähän vastahakoinen mieli tulee hänen julistuksestaan.. ei taida olla ihan kaikki kohdallaan..

• esirukoilija

Vihollisia on eri lajeja josta toinen lähtee helpolla ja toinen vaatii rukousta ja paastoa. Eri sairauksista emme voi nähdä mistä lajista on kysymys, mutta siitä näemme lähteekö sairaus käskemällä Jeesuksen nimessä vai tarvitaanko lisäksi rukoustaistelua ja paastoa. (Paastolla tarkoitan sitä että jätetään hetkeksi kaikki arjen askareet ja keskitytään pelkästään rukoustaisteluun).

Kannattaa myös varautua siihen että ensin tilanne voi pahentua. Tämä on sama kuin sorkasisit ampiaispesää kepillä, eli ne tulee kaikki kimppuusi. Kannattaa aina suojata itsensä, muut perheenjäsenet ja ystävät Jeesuksen veren suojaan ennen kuin käskee sairauksia, ongelmia, puutetta yms. lähtemään. Ja pitäisi muistaa myös täyttää valloitettu tila Jumalan ja Jeesuksen läsnäololla ja Pyhän Hengen täyteydellä, niin ettei vihollinen pääse takaisin 7 kertaa pahempana.

• KTS (ei kirj.)

"Kannattaa aina suojata itsensä, muut perheenjäsenet ja ystävät Jeesuksen veren suojaan"

Meillä tosi kristityillä on autaomaattisesti tämä suoja. Se on mulla päällä 7/24. Muutoinhan israelfanittajien Pulsa Denura -kiroukset tunkisivat läpi. Nyt ne kimmahtaa takaisin vaikka nukkuisin.

• Seurailija1

Puhut viisautta "esirukoilija"... tilanne tosiaan paheni tyttäreni kohdalla mutta en vedä sitä johtopäätöstä että se olisi rukoiljan syy, tai että hän olisi väärien voimien alainen.. Tilaisuudessa parani eräs nainen pahasta ihotaudista ja sain itsekkin jotain, ihmeellistä rauhaa ja pitkäjännitteisyyskin on nyt paremmalla mallilla.. Miten kävisikään jos tämä saarnaaja rukoilisi oikein paastoten.. Tyttö paranisi!!!.. Soitin äsken seurakuntaan he lupasivat puhua tämän rukoilijan kanssa..

• -jarmo-
        Seurailija1 kirjoitti:

Puhut viisautta "esirukoilija"... tilanne tosiaan paheni tyttäreni kohdalla mutta en vedä sitä johtopäätöstä että se olisi rukoiljan syy, tai että hän olisi väärien voimien alainen.. Tilaisuudessa parani eräs nainen pahasta ihotaudista ja sain itsekkin jotain, ihmeellistä rauhaa ja pitkäjännitteisyyskin on nyt paremmalla mallilla.. Miten kävisikään jos tämä saarnaaja rukoilisi oikein paastoten.. Tyttö paranisi!!!.. Soitin äsken seurakuntaan he lupasivat puhua tämän rukoilijan kanssa..

Ei tietenkään, päin vastoin. Saastainen henki on kuin viilipytty paikoillaan kunnes sitä aletaan painostaa. Se kokouksen rukoilija selvästi painosti..

Itselläni on kokemus:
        Olen vanha voimailija, suuri kuin mikä ja turvallisuusalan konkari. Me kokoonnuttiin grillaileen uskonveljeni luo, tämän takapihalle joka on myös vanha turva-alan konkari, pitkä kamppaililajitausta jne. mutta tullut sitten uskoon ja tiesimme toistemme uskon yhteistyömme kautta. Kutsuimme kolmannen samanlaisen mutta hän ei ollut uskossa, meidän kolmen yhteinen elopainommekin lähentelee 450kg ellei peräti lähes 500kg, joten isoista äijistä on siis kyse.
        Grillailimme ja tämä kolmas kaveri tiesi kyllä että me kaksi olemme uskossa ja hetken keskustelumme jälkeen uskova ystäväni kysyi että voidaanko me rukoilla sinun puolesta, vaikket olekaan uskossa? Laitamme kädet pään päällesi ja rukoilemme. Kaverimme suostuu hieman mutisten...
        Ystävälläni on kielilläpuhumisen lahja ja minä aloitin rukoilla suomeksi, Jeesuksen Kristuksen veren kautta Pyhässä Hengessä tämän lähestymistä ja ystäväni rukoili koko ajan kielillä...
        Kolmas ystävämme alkoi yhtäkkiä vavista, hänen silmänsä alkoivat verestää ja tosi rauhallinen tuntemamme leppoisa mies aloi muuttua, tämän sanat alkoivat pilkata Jeesusta ja rukoiluamme, kunnes suusta alkoi tulla sylki ja tämä alkoi huitoa käsillä käsiämme pois. Kasvoille tuli vääristynyt ilme ja tämä hyökkäsi kimppuumme. Miehessä oli voimaa ja tätä ei olisi kaadettu tavallisten ihmisten voimin sitten millään, vaan onneksi olimme samalla viivalla ja meitä kaksi.
        Jouduimme sitomaan ystävämme ja rauhoittelemaan tämän. Kesti monta kymmentä minuuttia, kunnes tämä laantui. Puhuimme tavallisista arkisista asioista ja kyselimme että joko voisimme päästää isosta miehestä otteen irti ja että joko tämä rauhoittuisi.
        Emme koskaan puhuneet tälle tapauksesta enää ja sovimme että se mikä oli tapahtunut, jäisi sinne. Tuon sen tapauksen nyt tähän, mutta kukaan ei tiedä keitä nämä oli, joten olkoon hyvä näin.

Ei siis kannata leikillisesti suhtautua ja ottaa ehdottomasti huomioon, että reaktiot voivat olla tällaiset.

• bää

tuota minäkin olen hiljaa epäillyt. oikeassa olet Jarmo, että taitaa kuitenkin olla niin että pirkko saarnaa omassa lihassa. hänellähän on aika kivat tienestitkin ja mihin hän sitä rahaa tarvii niin paljon. en ole kateellinen. olihan raamatussa jobkin rikas sen aikalainen sekä daavid. ei raha synti ole, mutta se sokaisee niin arvaamattomasti ihmisen.

• -jarmo-

Rikkaudesta ja siitä mitä se tuo on omakohtaista kokemusta, josta jouduin rukoilemaan koko viime syksyn ja tämän talven:

Olin joutunut vuoden 2006 syksyn jälkeen luopumaan siis kaikesta mitä omistin, perhe, asunto, firma, työ ja asema, jota seurasi ensin 3,5 vuotta köyhyydessä. Elin lopulta täydellisessä puutteessa vielä vuonna 2009 ja jouduin jopa sosiaalitoimiston luukulta hakemaan leivän, kunnes yllättäen keväällä 2010 sain työni ja asemani takaisin. Sain tismalleen kaiken takaisin paitsi en menettämääni vaimoa, korvikkeen sen sijaan elämääni, olenhan kuitenkin normaali hetero mies. Nainen oli kuvan kaunis mutta taas jumalaton, joka myös ahdisti minua. Sain johtajuudessa päähän potkitun ylpeyteni takaisin, vastuussa myös sen tuomat murheet ja rikkaudessa, tai ainakin vauraudessa hyvinvoinnin, mitään ei minulta puuttunut. Siitä johtuu, etten enää kirjoitellut ajalla 2010-2013 pelastussanomaan paljon. Kunnes minä viime kesänä aloin anoa poispääsyä tästä kaikesta minua selvästi hengellisesti maallistuttavasta asemasta.
        Kesällä 2013 lähti tuo nainen elämästäni, sitten aloin neuvotella sijoitusyhtiön kanssa firmasta, joka otti sen haltuunsa marraskuussa 2013 ja koko kevään olen tehnyt luopumusta tästä kaikesta ja saanut palata takaisin nöyryyteen.
        Ottakaas huomioon Herran tekemän työn ajankohdat kouluttaessan minua. Olin ensin 3,5 vuotta kuin Job, joka menetti kaiken ja sain kaiken takaisin, vielä monin verroin enemmän, mutta itse olen pyytänyt voida luopua tästä ja nyt minulla ei ole enään juuri mitään. Olen myynyt omaisuuttanikin halvalla pois. Näin on parempi. Kiitos Jeesus Kristus kaikesta.

• -jarmo-

Itse olen rukoillut ex. vaimoni puolesta, joka jumalattomuuttaan pani minut hullujenhuoneelle vuonna 2006 jotta saisi sossujen kans ryöstää ja hajottaa kotini ja kaapata lapseni ja tuhota kaiken sillä aikaa. Kaikki johtui siitä että hänen siskonsa oli taustalla jolla oli korkea asema sosiaalivirastossa. Tuo sisko on sovittanut syntinsä, koska avioeron jälkeen välittömästi sairastui syöpään ja kuoli. Tämä tapaus puhutti tuota ex. vaimon sukua ja perhettä, mutta en tiedä rikkoiko vielä suuremmin sitä sisintä.
      Tiedättekö vielä erään mielenkiintoisen asian, avioeropäivää ei päättänyt kukaan, vaan se valittiin oikeuden kalenterin mukaan ja osui Tisha be Av 24.7.2007 jonka huomasin vasta vuosien päästä.
      Olen rukoillut tuon exän puolesta paljon ja toivon lisää henkivoimaa. Siellä täytyy olla iso kivi, koska synnitkin ovat olleet kuolemansyntejä.
      Tosin ilman noita tapahtumia, ei minun työni, eikä pelastussanoma olisi koskaan tullut tehtyä, joten nämä ovat ne mielenkiintoiset seikat tässä, joka on pannut mietityttämään, että pitäiskö kiittää, vai ollako vihainen, eli kiittää. Kiitoksessa pitää rukoilla.

• Seurailija1

Ihmeellsesti Jumala toimii, hullujenhuoneen kauttakin. Ihmeellisiä tapahtumia on -jarmo- kokenut,. Aamen

• bää

no kivat sivut olet byykannutkin Jarmo. se reissu kannatti tehdäkin sinne hullujen huoneelle. luen niitä tämän tästä.

• -jarmo-

:D kiitos "bää"
        KIITOS kuuluu Herrallemme Jeesukselle Kristukselle.

• Seurailja1

Pitäisi Jeesuksen olla täällä maan päällä nyt! niin apu tulisi, Jeesus kyllä tietää minkälainen periksiantamaton pässinpää olen, etsisin hänet käsiini ja hän kyllä tietää sen.. Hänhän on luvannut olla kanssamme aina, pyhänhengen muodossa, mistä ihmeestä tämä oikein kiikastaa?.. vai olenko liian malttamaton, no tuo sunnuntainen rukoilu kyllä tasoitti sitä. Olen ihan varma että Jeesus tulee auttamaan!.. Useampi profetiakin on puhunut siitä, eri ihmisiltä ja eri surakunnista.. Niiden mukaan Jeesus on kuullut ahdistuksen hätähuudot ja tulee aivan pian auttamaan tämän perhekunnan ahdinko tilaan, josta tosiaan puuttuu rakkaus, masennus ja paha mieli on jatkuvasti läsnä.. on itsemurha yrityksiä ja raivoa, ihan kaikkea pahaa.. Uskon tähän Jeesuksen apuun 100%: sesti Aamen.

• kesää kohti

Niin minäki uskon 100%.sti Hänen apuunsa. Sitä ihminen on aivan liian usein turhan malttamaton.
        Täällä on toinen junttura :) mutta ei se meistä sen huonompia ihmisiä tee.

Tämä syntien anteeksiantamus-lunastus, josta nyt on ollut puhetta, se kuuluu jokaiselle ihmiselle, hurskaalle ja jumalattomalle, uskovaiselle ja epäuskoiselle. Olitpa sinä millainen tahansa, niin sinun syntisi ovat kuitenkin pois otetut, pois pyyhityt, anteeksiannetut – tämä tapahtui Kristuksen kuoleman hetkenä.

”Sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.” Joh 6:37 Aamen.

• Seurailija1
        kesää kohti kirjoitti:

Niin minäki uskon 100%.sti Hänen apuunsa. Sitä ihminen on aivan liian usein turhan malttamaton.
        Täällä on toinen junttura :) mutta ei se meistä sen huonompia ihmisiä tee.

Tämä syntien anteeksiantamus-lunastus, josta nyt on ollut puhetta, se kuuluu jokaiselle ihmiselle, hurskaalle ja jumalattomalle, uskovaiselle ja epäuskoiselle. Olitpa sinä millainen tahansa, niin sinun syntisi ovat kuitenkin pois otetut, pois pyyhityt, anteeksiannetut – tämä tapahtui Kristuksen kuoleman hetkenä.

”Sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.” Joh 6:37 Aamen.

Samallaisia juntturoita olemme, yhdyn sanoihisi "kesää kohti" Aamen.

• esirukoilija

Helpoin tapa saada pyytämänsä on siunaaminen. Kun siunaamme jotain se tulee siunatuksi ja mitä useammin siunaamme sitä enemmän se tulee siunatuksi. Siunaus on käytännössä sen haltuunottamista mitä haluat.

Siunaamalla sairaudet, kivut, ongelmat, puutteet poistuu pala palalta, jokainen siunaus heikentää kirousta ja vahvistaa sitä mitä pyydät, Ja jossain vaiheessa tulee täydellinen voitto.
      Voimme siunata niin monta kertaa päivässä kuin haluamme, vaikka tuhansia kertoja joka päivä.

• filade
      • -jarmo-

Ohhhoh... jos toi pitää kutinsa, niin ymmärrän hyvin miksi minä tunsin vastenmielisyyttä istua häntä kuuntelemassa. En sanaakaan muista mistä Pirkko puhui, eikä se liioin kiinnostanut, koska se minkä tunsin, sieltä puuttui hengistä tärkein, Jeesuksen Kristuksen läsnäolo, Pyhä Henki.

• dl u

Puhut asiaa tai et, olet röyhkeä ja ylimielinen popottaja. Ihan kuin lapsi kaste olis tässä joku oleellinen. Taidat olla Calvinismin äärilahkon edustaja. Lapsi kaste on oikein eikä sitä pilkata sovi.

• bää

tämä siis selittääkin jalovaarasta kaiken oleellisen.sillä en minäkään parantunut hänen kokouksessaan.

• loveJeesus

en minäkään saanut mitään apua hänen kokouksessaan,toisinpäin tilanne kotona paheni pahenemistaan. toinen mitä ihmettelin rukousjonossa,se että väkisin pirkko yritti kaataa ja työntää kumoon lattialle,mitä ihmettä? no sori mutta en mää tosta noin vaan kaadu varsinka ku toinen yrittää väkisin työntää... kolmas hälyttävä asia oli,että jälkeenpäin sain kuulla että pirkko oli sanonut eräälle (mahd valhe-profeetalle) että "joo sää kuulet kans Jumalan äänen" eli nämä tunnistivat ja näkivät heti toisistansa että heissä vaikuttaa sama voima...ja jälkeenpäin siis osoittautui että tämä ns profeetta olikin feikki,koska hän tuotti vain hunoa hedelmää ja hengenhedelmistä te heidät tunnette.... silti en mene varmaksi sanomaan kuka on mistäkin hengestä mutta huonolta vaikutti....

• -jarmo-
        loveJeesus kirjoitti:

en minäkään saanut mitään apua hänen kokouksessaan,toisinpäin tilanne kotona paheni pahenemistaan. toinen mitä ihmettelin rukousjonossa,se että väkisin pirkko yritti kaataa ja työntää kumoon lattialle,mitä ihmettä? no sori mutta en mää tosta noin vaan kaadu varsinka ku toinen yrittää väkisin työntää... kolmas hälyttävä asia oli,että jälkeenpäin sain kuulla että pirkko oli sanonut eräälle (mahd valhe-profeetalle) että "joo sää kuulet kans Jumalan äänen" eli nämä tunnistivat ja näkivät heti toisistansa että heissä vaikuttaa sama voima...ja jälkeenpäin siis osoittautui että tämä ns profeetta olikin feikki,koska hän tuotti vain hunoa hedelmää ja hengenhedelmistä te heidät tunnette.... silti en mene varmaksi sanomaan kuka on mistäkin hengestä mutta huonolta vaikutti....

No voi kauheeta :( kuulostaa uskomattomalta. Tuohan on Pyhän Hengen huijaamista, jos kerran on uskossa. Ananias ja Safira tulee mieleen.

• Seurailija1

Huomenta ja rauhaa sydämiinne... On parempi välttää näitä väkisinkaatajia, kaatuu jos on kaatuakseen, pyhähenki sen tekee ei siihen saa keskittyä yksistään pelkän kaatumisen ilosta.. En tiedä mistä johtuu mutta en ole koskaan kaatunut vaikka muut ovat ympäriltä lattialla.. Parempi välttää väärää julistustakin, jos sen sellaiseksi kokee, kyllä sydän sanoo mistä pitää.. Jos totuuden sanon niin en ole aikoihin katsonut Jalovaaran ohjelmia Tv7 kanavalta vaikka tätä kanavaa katsonkin tiiviisti, en tiedä mistä johtuu mutta en pidä hänen kokouksistaan,,,, kiveä en kuitenkaan heitä vaan pysyn poissa.. Sydän kuitenkin tukee häntä näissä ryöpytyksissä mihin hän on joutunut.. Hyvääkin hänessä mielestäni on..
      Jos joku on saanut avun tai tullut uskoon hänen kauttaan Jeesuksessa Kristuksessa niin hyvä... olemme niin erilaisia...

Paavalin yksinkertainen ohje:

"Henkeä älkää sammuttako,

profetoimista älkää väheksykö,

mutta koetelkaa kaikki ja pitäkää se, mikä on hyvää."

1.Tess. 5:19-21

Tuo viime sunnuntainen saarnamies oli ihmeellinen kokemus, itse en saanut niihin asioihin apua mitä pyysin mutta huomaan kuitenkin muutoksen, ymmärrän nyt paremmin Jumalan sanaa ja hätäilyni on muuttunut rennommaksi, ymmärrys on kasvanut.. Yksi nainen sai avun ihottumaansa, hän on nyt hyvin iloinen ja kauppasi itseään kahvilan talkoo työntekijäksi, Kiitos Jumalalle tästä hyvästä.. Tyttärelläni kävi päinvastoin hänen tilansa huononi, seurakunta lupasi ottaa yhteyden tähän kyseiseen
      rukoilijaan.. jäikö rukoilu jotenkin kesken?.. ehkä tyttäreni ei kertonut tarpeeksi sairaudestaan hänelle?.. sairautensa on aika paha, itselläni on sellainen kutina että hän tarvii enempi tätä rukoilua ennenkuin paha väistyy.. ja mikä on näiden lääkkeiden osuus? jatkuvasti vain lisätään..(se ainakin on väärä tie ja väärää parantamista, eikä psyyke lääkkeillä ole kukaan edes parantunut!).. Uskon kuitenkin varmuudella että apu tulee ja auttaja on Jeesus Kristus... Tuota rukoilijaa en syytä, hän on Jumalan käytössä oleva ja hänellä on armolahjoja.. Siunattua päivää kaikille..

• sinettisormus1

Herran Rauhaa ja Siunausta Kaikille, tulkoon Suuri Herätys Suomen ylle !!!

• sinettisormus1

( vihdoin ja viimein se lähti) ...
        Tänään näyssä oli nainen vaaleassa hunnussa joka ylettyi hänen käsivarsilleen ja nainen ylisti ojennetuin käsin Herraansa ...
        Näin meidänkin tulee tehdä, vain keskittyä olennaiseen, Herraamme Jeeskseen Kristukseen ...

http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Ps.75.html

• sinettisormus1

Herra avasi tänään sanasta Hesekiel 20, tutkikaa ominenne ...

• sinettisormus1

... tässä sanassa Herra ei vastaa luopuneen kansan kysymyksiin. Israelin kuritus, kääntymys ja armahdus. Jerusalemin tuomiota verrataan metsäpaloon.
        Sapattini minä annoin heille ..."
        Olemmeko kansana tuossa pisteessä? ..............

• Seurailija1

Meikäläinenkin koki näyn eilen hellareitten rukousillassa, en vain yhtään ymmärrä mitä tarkoittaa, tai tarkoittaako mitään? .. Kuusi ämpäriä vettä täynnä, ne oli kahdessa rivissä.. yksi ämpäreistä oli tyhjennetty tai sitä ei ollut vielä täytetty...

• sinettisormus1

.... mielenkiintoinen näky ... mitä tarkoittaakaan, minullekkin tuossa eräänä yönä, unen keskellä, mies pyysi minulta: -! Anna minulle 15 leipää..."
        Muuta en unesta muista mutta tuo pyyntö jäi vaivaamaan ...

• sinettisormus1

.... mielenkiintoinen näky ... mitä tarkoittaakaan, minullekkin tuossa eräänä yönä, unen keskellä, mies pyysi minulta: -! Anna minulle 15 leipää..."

Seurailija, uskon että näkysi on juuri hengellisten astoiden täytöstä .... Me olemme noita astioita ja taas unessani tuo pyyntö tarkoittaa että meidän tulee jakaa hengellistä omaamme ... =)

• Seurailija1

!5 leipää ja kuusi ämpärillistä vettä, siinäpä sitä on evästä, ensimmäinen ämpäri on jo tyhjentynyt, eli herätys on alkanut.. Joku ehdotti lääkkeitäkin mutta kyllä nuo leivät ja pyhänhengen vedet ja leivät ovat parhaita lääkkeitä tähän päivään!

• Seurailija1

Seurailija, uskon että näkysi on juuri hengellisten astoiden täytöstä .... Me olemme noita astioita ja taas unessani tuo pyyntö tarkoittaa että meidän tulee jakaa hengellistä omaamme ... =)

S1 ja s1.. Seurailija ja sinetti(vai bensa asemiako tuo tarkoittaa):D.. Joskus ajattelee itsekkin että onko tässä ihan kaikki pelissä, pitäiskö jonkunlainen nappi heittää?...Mutta ei! ne napit näkee tyttärestäni, ne on huono ratkaisu, niistä täytyy päästä eroon hinnalla millä hyvänsä... Jeesus on maksanut jo kaiken Golgatan ristillä. Apu tulee Hänen kauttaan ja hän tarvii apulaisia Sanan viejinä..

• varoitus
        Seurailija1 kirjoitti:

S1 ja s1.. Seurailija ja sinetti(vai bensa asemiako tuo tarkoittaa):D.. Joskus ajattelee itsekkin että onko tässä ihan kaikki pelissä, pitäiskö jonkunlainen nappi heittää?...Mutta ei! ne napit näkee tyttärestäni, ne on huono ratkaisu, niistä täytyy päästä eroon hinnalla millä hyvänsä... Jeesus on maksanut jo kaiken Golgatan ristillä. Apu tulee Hänen kauttaan ja hän tarvii apulaisia Sanan viejinä..

räjähdys vaara tuossa on, bensa syttyy herkästi!

• -jarmo-

Hei mutta tuossahan tulee taas se luku viisi ja heti tuli mieleen täytetty, eikä tyhjennetty. Kuudes ämpäri odottaa täyttymistään...

Ystäväni lähetti mailin, jossa hän koko yön oli kuullut viisi peräkkäistä pasuunan ääntä ja tauko, jonka jälkeen taas viisi pasuunan ääntä ja taas tauko. Jatkui koko yön ja aamulla hän sovitti morsiuspukua unensekaisessa tilassa, joka oli pentä viimeistelyä vailla valmis.
        Sama minä näin ne viisi avointa sinettiä siinä käärössä jonka Johannes näki mutta se käärö olikin nyt Hesekielin kädessä rullattuna kiinni. En minä niitä sinettejä nähnyt, koska ne oli siinä käärössä sisällä mutta minulle hengessä ilmoitettiin viiden olleen avattuna.
        Kuudes sinetti avaa ahdistuksen ajan alkaneeksi ja siinä on kaikki ahdistuksen ajassa tulevat varoitusvitsaukset, jotka kohdistuvat pasuunoissa aina kolmannekseen luomakuntaa.
        Seitsemäs sinetti on vihan maljojen sinetti siellä tulevaisuudessa, syvässä ahdistuksessa, jossa Jumalan viha täyttyy.

• Seurailija1
        -jarmo- kirjoitti:

Hei mutta tuossahan tulee taas se luku viisi ja heti tuli mieleen täytetty, eikä tyhjennetty. Kuudes ämpäri odottaa täyttymistään...

Ystäväni lähetti mailin, jossa hän koko yön oli kuullut viisi peräkkäistä pasuunan ääntä ja tauko, jonka jälkeen taas viisi pasuunan ääntä ja taas tauko. Jatkui koko yön ja aamulla hän sovitti morsiuspukua unensekaisessa tilassa, joka oli pentä viimeistelyä vailla valmis.
        Sama minä näin ne viisi avointa sinettiä siinä käärössä jonka Johannes näki mutta se käärö olikin nyt Hesekielin kädessä rullattuna kiinni. En minä niitä sinettejä nähnyt, koska ne oli siinä käärössä sisällä mutta minulle hengessä ilmoitettiin viiden olleen avattuna.
        Kuudes sinetti avaa ahdistuksen ajan alkaneeksi ja siinä on kaikki ahdistuksen ajassa tulevat varoitusvitsaukset, jotka kohdistuvat pasuunoissa aina kolmannekseen luomakuntaa.
        Seitsemäs sinetti on vihan maljojen sinetti siellä tulevaisuudessa, syvässä ahdistuksessa, jossa Jumalan viha täyttyy.

Varmaan niin, en oikein hoksinut että oliko ämpäri täytetty vai tyhjennetty mutta tyhjänä se seisoi näyssä.. siis ämpäri odottaa valmiina täyttymistään Aamen.
        Meillä on oma sinettikin.... Joku ehdottaa kohta taas niitä lääkkeitä... Jumalan hullut on liikkeellä... Varokaa!!!!!

• pasuunat myöhemmin

Otetaanpas vaihteeksi lääkkeemme niin eiköhän se siitä!

• Seurailija1

Pasuunat tulee sitten myöhemmin, hyvä että Herra antaa herätyksen sitä ennen että Isä saa uusia asukkaita taivaaseen. Nyt jos pasuunat soisi niin vain harva pääsisi Isän luo, koska vain Hänen(Jeesuksen) kautta sinne pääsee

• sinettisormus1
      • Seurailija1

Voi että Kiitos.. Tuosta Psalmi 119:ta tuli heti mieli psalmini, että on hyvä!!! Lukekaa Kaikki se...

• sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

Voi että Kiitos.. Tuosta Psalmi 119:ta tuli heti mieli psalmini, että on hyvä!!! Lukekaa Kaikki se...

Aamen.

• -jarmo-

Aamen.

Siunattu on tämäkin osio taas. Kiitos Herralle.
        Tämä tuo paljon mietittävää aina.

• Seurailija1
        -jarmo- kirjoitti:

Siunattu on tämäkin osio taas. Kiitos Herralle.
        Tämä tuo paljon mietittävää aina.

Niin tuoki, mietittävää tulee. Herra miettii puolestamme, me vain kirjoitamme ylös.
        Kiitos Herralle Aamen.

• sinettisormus1
    • sinettisormus1

Huomenta!
      Tänä aamuna kun olin hereillä ja vielä vuoteessa, sain näyn jossa vasemmalta ylämäestä laskeutui musta auto ja sillä oli ympärillään saattue, jossa oli paljon moottoripyöriä joiden peilit oli sellaisia pitkiä ja niiden päässä oli pyöreät peilit. saattueessa oli paljon ihmisiä ja sitten tuo vanhanaikaisen näköinen musta auto kääntyi tuolla ylhäällä mäen mutkassa kohti tulevaksi ...

Herran Rauhaa ja Siunausta kaikille, Herra varjelkoon Suomea ja antakoon meille herätyksen!

• sinettisormus1

• Seurailija1

Sinetti=näkijä Jumalan armosta.. Herra varjelkoon suomea isojen ja maallisten herrojen päätöksistä, varjele ja suojele sillä Sinä olet Herrojen Herra ja Kuningasten Kuningas, Olet Jumalan Poika ja Jumala Itsekkin. Herran suojelus on nyt tärkeää sillä isot, maailman ruhtinaat, sen isot herrat käyvät kisaa keskenään että kuka onkaan maailmassa mahtavin..
        Heitä kuljetetaan isoilla mustilla autoillaan ja heitä suojellaan saattueillaan mutta heidän suojelunsa on heikkoa jos he eivät tunnusta Herraa.. Omassa viisaudessaan ja voimien näytössään he johdattavat kansansa silloin kohti turmioita.. Rukoillaan heille viisautta ja nöyryyttä..(on vaikea tuntea nöyryyttä tuollasen saattueen keskipisteenä).. Herra kosketa heitä...Herra Kirkasta kasvosi heille..
        Anna Herra heille rauhan sydän niin että autokin muuttuuu valkoiseksi, rauhan autoksi ja että enkelit vartoivat iloisina saattuetta kaikelta pahalta

Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.
        Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja olkoon
        teille armollinen.
        Herra kääntäköön kasvonsa teidän puoleenne ja
        antakoon teille rauhan. Isän ja Pojan ja Pyhänhengen nimeen. Aamen.

Niin kuin sinettikin pyytää.. Pyydetään kaikki yhdessä.
        Herra me pyydämme.. Anna Herra herätys tähän maahan Aamen.

• sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

Sinetti=näkijä Jumalan armosta.. Herra varjelkoon suomea isojen ja maallisten herrojen päätöksistä, varjele ja suojele sillä Sinä olet Herrojen Herra ja Kuningasten Kuningas, Olet Jumalan Poika ja Jumala Itsekkin. Herran suojelus on nyt tärkeää sillä isot, maailman ruhtinaat, sen isot herrat käyvät kisaa keskenään että kuka onkaan maailmassa mahtavin..
        Heitä kuljetetaan isoilla mustilla autoillaan ja heitä suojellaan saattueillaan mutta heidän suojelunsa on heikkoa jos he eivät tunnusta Herraa.. Omassa viisaudessaan ja voimien näytössään he johdattavat kansansa silloin kohti turmioita.. Rukoillaan heille viisautta ja nöyryyttä..(on vaikea tuntea nöyryyttä tuollasen saattueen keskipisteenä).. Herra kosketa heitä...Herra Kirkasta kasvosi heille..
        Anna Herra heille rauhan sydän niin että autokin muuttuuu valkoiseksi, rauhan autoksi ja että enkelit vartoivat iloisina saattuetta kaikelta pahalta

Herra siunatkoon teitä ja varjelkoon teitä.
        Herra kirkastakoon kasvonsa teille ja olkoon
        teille armollinen.
        Herra kääntäköön kasvonsa teidän puoleenne ja
        antakoon teille rauhan. Isän ja Pojan ja Pyhänhengen nimeen. Aamen.

Niin kuin sinettikin pyytää.. Pyydetään kaikki yhdessä.
        Herra me pyydämme.. Anna Herra herätys tähän maahan Aamen.

AAMEN.

• sinettisormus1

AAMEN.

Kiitos hyvästä vastauksestasi, Seurailija. Olen tässä tutkaillut uutisia ja raamattua, tuli niin Putin mieleen tuosta saattueesta .... Sanakin avautui Jeremia 16:sta. ei siis korva syyhyisille ... Herra varjele meitä !

• bää

kiitos Jeesus että annat suomeen todellakin herätyksen. Aamen.

• sinettisormus1

KIITOS JA AAMEN.

• Seurailija1

Kiitos Jeesus herätyksestä. Aamen.

• Seurailija1

Mutta ovatko ihmiset liian passiivisia herätytksen tuloon?, ollaan vain eikä tehdä asian eteen mitään.. Pieni seurakunta jossa olen kulkenut lopettaa toimintansa rahan puutteeseen! Aviopari perhekuntineen jotka sitä pitävät ovat joutuneet ahdinkoon kun ihmiset eivät laita kirstuun rahaa, he ovat velkaantuneet ja nyt tuli tekstiviesti että he joutuvat lopettamaan seurakuntansa pakon edessä!

Tilavuokrat, lehti ilmoitukset, kahvila hankinnat ja puhujien matkakorvaukset ovat saaneet heidät velkaantumaan ja siksi on lopetettava!.. Heillä on ollut puhtaat raamatun mukaiset saarnat, ihmisiäkin on käynyt enenevässä määrin mutta rahaa he eivät anna..(ihan muutamia lantteja vain löytyy kirstusta).. eivätkä käytä turhuuteen rahaa, elävät hyvin rauhallista hiljaiseloa.. Ikävä että tällaisessakin asiassa raha ratkaisee, ilman rahaa vaan ei mikään toimi, ei edes Jumalan sana tällä tasolla.. Eri juttu jos kadulla saarnaa, siellä ei rahaa tarvita.. Minusta tämä tilanne on nolo! hävettävä.. ja hävettää ja olen pahoillani tämän avioparin puolesta, he laittoivat itsensä likoon ja tässä on palkka.. He sanoivat että kun ihmiset olisivat edes 5€ laittaneet per henkilö joka viikko niin homma olisi toiminut... Pienestä oli kiinni!

Ei kyllä ensimmäisenä tule mieleen että evankeliumin eteenpäin vienti kaatuu rahaan!!! Onko koko suomi tässä tilassa, kuunnellaan mutta ei tehdä mitään asian eteen.. Liian passiivinen kansa, onko siinä yksi suuri syy siihen ettei herätystäkään tule,, ilman rahaakin se tulee mutta kun ihmisten sydän on tässä passiivisessa tilassa niin saako herätys tarpeeksi kipinää, vikuillaan vain ympärille ja ihmetellään, ensin pitäisi herättää ihmiset herätykseen. Ihmiset itse estävät herätyksen tulon nukkumisellaan..

Itse uskon että Jumala puuttuu asiaan, ei tällainen toiminta saa olla rahasta kiinni!!!! Ymmärrän täysin heidän tilanteensa, olen niin läheltä seurannut heidän ponnistelujaan.. Auta Jumala Heitä rahallisest(vaikka lopettamis päätös on jo tehty)i, he kyllä vievät sanaasi muuttelemattona eteenpäin ja Sinä tiedät sen.. Meidän Isällä on kyllä rahaa, siitä se ei jää kiinni. Aamen.

• apostolien teoista

luku 5:36-39

36 Sillä ennen näitä päiviä nousi Teudas, sanoen jokin olevansa, ja häneen liittyi noin neljäsataa miestä; hänet tapettiin, ja kaikki, jotka olivat häneen suostuneet, hajotettiin, ja he joutuivat häviöön.
        37 Hänen jälkeensä nousi Juudas, galilealainen, verollepanon päivinä ja vietteli kansaa luopumaan puolellensa; hänkin hukkui, ja kaikki, jotka olivat suostuneet häneen, hajotettiin.
        38 Ja nyt minä sanon teille: pysykää erillänne näistä miehistä ja antakaa heidän olla; sillä jos tämä hanke eli tämä teko on ihmisistä, niin se tyhjään raukeaa;
        39 mutta jos se on Jumalasta, niin te ette voi heitä kukistaa. Varokaa, ettei teitä ehkä havaittaisi sotiviksi itse Jumalaa vastaan."

• Seurailija1
        apostolien teoista kirjoitti:

luku 5:36-39

36 Sillä ennen näitä päiviä nousi Teudas, sanoen jokin olevansa, ja häneen liittyi noin neljäsataa miestä; hänet tapettiin, ja kaikki, jotka olivat häneen suostuneet, hajotettiin, ja he joutuivat häviöön.
        37 Hänen jälkeensä nousi Juudas, galilealainen, verollepanon päivinä ja vietteli kansaa luopumaan puolellensa; hänkin hukkui, ja kaikki, jotka olivat suostuneet häneen, hajotettiin.
        38 Ja nyt minä sanon teille: pysykää erillänne näistä miehistä ja antakaa heidän olla; sillä jos tämä hanke eli tämä teko on ihmisistä, niin se tyhjään raukeaa;
        39 mutta jos se on Jumalasta, niin te ette voi heitä kukistaa. Varokaa, ettei teitä ehkä havaittaisi sotiviksi itse Jumalaa vastaan."

Osuva sananpaikka Kiitos.. Jos hanke on Jumalasta niin toimnta ei lopu mutta jos se on ihmisistä niin se tyhjään raukeaa. Tuo ajatus on itsellänikin päällimmäisenä, Hän ei anna oikean sanansa raueta, Jumala on silloin puhunut, totuus paljastukoon. Aamen.

• koeteltua
        Seurailija1 kirjoitti:

Osuva sananpaikka Kiitos.. Jos hanke on Jumalasta niin toimnta ei lopu mutta jos se on ihmisistä niin se tyhjään raukeaa. Tuo ajatus on itsellänikin päällimmäisenä, Hän ei anna oikean sanansa raueta, Jumala on silloin puhunut, totuus paljastukoon. Aamen.

Hetkonen,saarnaako luterilainen kirkko nykyään totuutta?entä new aget sun muut hömpät ja kuitenkin ne porskuttaa ja voivat rahallisestikkin hyvin,ei pidä paikkaansa teidän väittelyt! sanat raukeaa kovinkin helposti ja hyvin,raha ratkaisee,turhaa uhoilua tuollaiset sanan pätkät!

• raamatusta
        koeteltua kirjoitti:

Hetkonen,saarnaako luterilainen kirkko nykyään totuutta?entä new aget sun muut hömpät ja kuitenkin ne porskuttaa ja voivat rahallisestikkin hyvin,ei pidä paikkaansa teidän väittelyt! sanat raukeaa kovinkin helposti ja hyvin,raha ratkaisee,turhaa uhoilua tuollaiset sanan pätkät!

Johanneksen 1 kirjeestä

Luku 2:18 ja 19

18. Lapset: Nyt on lopun aika. Kuten olette kuulleet, että ANTIKRISTUS on tulossa, niin onkin nyt monia antikristuksia ILMAANTUNUT.
        Siitä me tiedämme, että nyt on lopun aika.

19. He ovat lähtöisin meidän joukostamme, mutta he eivät olleet yhtä kanssamme. Jos he olisivat olleet yhtä kansamme, he olisivat pysyneet yhteydessämme.
        Heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole meihin kuuluvia.

Paavalin toisesta kirjeestä Tessalonikalaisille

Luku 2:11,12

11.Sen tähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

12.Että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan ovat mielistyneet vääryyteen.

Paavalin ensimmäisestä kirjeestä Timoteukselle

luvut 4:1 ja 5:15

1. Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina jotkut luopuvat uskosta, seuraten villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

5:15

15. Ovathan jotkut jo kääntyneet pois seuraamaan Saatanaa.

Paavalin toisesta kirjeestä timoteukselle

Luku 4:3 ja 4

3. Tulee aika jolloin he eivät suvaitse tervettä oppia, vaaan omien halujensa mukaan haalivat korvasyyhyynsä opettajia.

4. He kääntävät korvansa pois totuudesta ja eksyvät taruihin.

Matteuksen evankeliumista

luku 7:22 ja 23

22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Paavalin toisesta kirjeestä Korinttolaisille

Luku 11:3,4

3. Pelkään kuitenkin, että kuten käärme kavaluudella petti eevan, teidänkin mielenne ehkä turmeltuu vilppittömyydestä ja puhtaudesta Kristusta kohtaan.

4. jos joku tulee luoksenne ja saarnaa toista jeesusta kuin meidän saarnaamamme, ,tai jos saatte eri hengen kuin sen, minkä olette saaneet, tai erillaisen evankeliumin kuin sen minkä olette ottaneet vastaan, sellaista te hyvin suvaitsette.

Matteuksen evakeliumista

Luku 24:22,23,25-28

22. Jos silloin joku sanoo teille: Täällä on Kristus, tai tuolla [hän on], älkää uskoko.

23. vääriä kristuksia ja vääriä profettoja nousee. He tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, nin että eksyttävät jos mahdollista, valitutkin.

25. Minä olen ennalta ilmoittanut tämän teille.

26. Jos siis teille sanotaan: Hän on erämaassa, älkää menkö sinne, tai Hän on sisällä talossa, älkää uskoko.

27. Sillä kuten salama leimahtaa idästä länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tuleminen.

28. Missä on raato, sinne korppikotkat kokoontuvat.

Kirjeestä Hebrealaisille

Luku 13:12 ja 13

12. Siksi myös Jeesus kärsi portin ulkopuolella pyhittääkseen kansan verellään.

13. Menkäämme siis hänen luokseen "leirin ulkopuolelle" hänen tähtensä pilkkaa kärsien.

Johanneksen ilmestyksestä

Luku 18:4

4. Minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: Lähtekää ulos siitä, te minun kansani ettette tulisi sen synteihin osalliseksi ja saisi tekin kärsiä sen vitsauksista.

Jaakobin kirjeestä

Luku 2:19

19. Sinä uskot että Jumala on yksi. Siinä teet oikein. Riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat.

Luuk. 8:28

Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä rukoilen sinua: älä minua vaivaa."

Ap. t. 16:17
        Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien".

• Seurailija1
        raamatusta kirjoitti:

Johanneksen 1 kirjeestä

Luku 2:18 ja 19

18. Lapset: Nyt on lopun aika. Kuten olette kuulleet, että ANTIKRISTUS on tulossa, niin onkin nyt monia antikristuksia ILMAANTUNUT.
        Siitä me tiedämme, että nyt on lopun aika.

19. He ovat lähtöisin meidän joukostamme, mutta he eivät olleet yhtä kanssamme. Jos he olisivat olleet yhtä kansamme, he olisivat pysyneet yhteydessämme.
        Heissä oli tuleva ilmi, että kaikki eivät ole meihin kuuluvia.

Paavalin toisesta kirjeestä Tessalonikalaisille

Luku 2:11,12

11.Sen tähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

12.Että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan ovat mielistyneet vääryyteen.

Paavalin ensimmäisestä kirjeestä Timoteukselle

luvut 4:1 ja 5:15

1. Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina jotkut luopuvat uskosta, seuraten villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja.

5:15

15. Ovathan jotkut jo kääntyneet pois seuraamaan Saatanaa.

Paavalin toisesta kirjeestä timoteukselle

Luku 4:3 ja 4

3. Tulee aika jolloin he eivät suvaitse tervettä oppia, vaaan omien halujensa mukaan haalivat korvasyyhyynsä opettajia.

4. He kääntävät korvansa pois totuudesta ja eksyvät taruihin.

Matteuksen evankeliumista

luku 7:22 ja 23

22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

Paavalin toisesta kirjeestä Korinttolaisille

Luku 11:3,4

3. Pelkään kuitenkin, että kuten käärme kavaluudella petti eevan, teidänkin mielenne ehkä turmeltuu vilppittömyydestä ja puhtaudesta Kristusta kohtaan.

4. jos joku tulee luoksenne ja saarnaa toista jeesusta kuin meidän saarnaamamme, ,tai jos saatte eri hengen kuin sen, minkä olette saaneet, tai erillaisen evankeliumin kuin sen minkä olette ottaneet vastaan, sellaista te hyvin suvaitsette.

Matteuksen evakeliumista

Luku 24:22,23,25-28

22. Jos silloin joku sanoo teille: Täällä on Kristus, tai tuolla [hän on], älkää uskoko.

23. vääriä kristuksia ja vääriä profettoja nousee. He tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, nin että eksyttävät jos mahdollista, valitutkin.

25. Minä olen ennalta ilmoittanut tämän teille.

26. Jos siis teille sanotaan: Hän on erämaassa, älkää menkö sinne, tai Hän on sisällä talossa, älkää uskoko.

27. Sillä kuten salama leimahtaa idästä länteen, niin on oleva Ihmisen Pojan tuleminen.

28. Missä on raato, sinne korppikotkat kokoontuvat.

Kirjeestä Hebrealaisille

Luku 13:12 ja 13

12. Siksi myös Jeesus kärsi portin ulkopuolella pyhittääkseen kansan verellään.

13. Menkäämme siis hänen luokseen "leirin ulkopuolelle" hänen tähtensä pilkkaa kärsien.

Johanneksen ilmestyksestä

Luku 18:4

4. Minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: Lähtekää ulos siitä, te minun kansani ettette tulisi sen synteihin osalliseksi ja saisi tekin kärsiä sen vitsauksista.

Jaakobin kirjeestä

Luku 2:19

19. Sinä uskot että Jumala on yksi. Siinä teet oikein. Riivaajatkin sen uskovat ja vapisevat.

Luuk. 8:28

Kun hän näki Jeesuksen, parkaisi hän ja lankesi maahan hänen eteensä ja huusi suurella äänellä: "Mitä sinulla on minun kanssani tekemistä, Jeesus, Jumalan, Korkeimman, Poika? Minä rukoilen sinua: älä minua vaivaa."

Ap. t. 16:17
        Hän seurasi Paavalia ja meitä ja huusi sanoen: "Nämä miehet ovat korkeimman Jumalan palvelijoita, jotka julistavat teille pelastuksen tien".

Nuo "raamatusta" sanat ovat täyttä totta(ya?), sanan alkuperäiseseä, ainoassa oikeassa muodossaan, olet koonnut noihin kaikki oleellisen totuuden Jumalan Sanasta. KIITOS, tuo kaikki on niin suurta, olet Siunattu.

• Seurailija1

Ahdistus on suurta.. naapurista vietiin juuri yksi mies ambulanssilla saiuraalaan lääketokkurassa, muuten ihan normaali ihminen, sympaattinen.., Oma tyttäreni soitti juuri hän on tulossa kotiin kun ahdistaa niin paljon, itselläkin on pinna nyt kireällä... Missä ihmeen ajassa eletään? Tule Jeesus ja vie meidät taivaaseen Isän luo.. Hän tulee kohta! ... uskovia koetellaan, pysykää vahvoina vielä pieni hetki.. . Nukkukaa hyvin, olette siunattuja, antakaa itsenne ja perhekuntanne Hänen käsivarsilleen, hän hoitaa teitä Aamen..

• sinettisormus1
    • Seurailija1

Onneksi peruin äskeisen kirjoitukseni, joku psyykelääkäri olisi voinut vetää oikeuteen, moitein heitä niin.. pitää lieventää..

"Herra lyö sinua hulluudella, sokeudella ja mielisairaudella". 5 Moos. 28:28

Herra on lyönyt lääkkeiden kirjoittajia sokeudella.

Varmasti psyyketaudit on osaltaan itse aiheutettujakin(tai sukukirous?) kerran Herra noin sanoo.
      Mutta voiko syntejä saada anteeksi ja vapautua, vapautua lääkkeistäkin, kirouksista?
      Siskoni on uskossa, ollut jo vuosikymmeniä mutta hän ei ole päässyt eroon
      psyykelääkkeistä vaikka on yrittänyt ja on rukoiltu, ei ole vaan päässyt eroon
      niistä. Että lujasti pitävät otteessaan!
      Ilmeisesti tämä on jonkinlainen sukukirous, itse olisin tarvinnut noita lääkkeitä aikoinasan, oli niin hirvittävät pelkotilat.. Minulle kirjoitettiinkin niitä mutta en voinut käyttää niitä.. aina vain uusia kirjoitettiin!! kokeiltiin.. En kertakaikkiaan voinut jättää itseäni niiden armoille! Tuli voimakas este ja paha olo ja syyllisyyden tunne... en tajunnut asiaa silloin, koska en uskonut täysin Jumalaan vielä silloin..

Nyt vasta tajuan asian.kun tulin uskoon ja sain ymmärryksen... Jumala varjeli minua niistä. Kiitos Jumala.
      Jumala kutsui minua noin kymmen vuotiaana, kutsui nimeltä useaan kertaan,
      sellaiseen kutsuun eivät lääkkeet sovi! hän varjeli jo silloin myöhemmiltä määrääjiltä.. Alkoholia tuli käytettyä mutta ilmeisesti siitä pääsee helpommin eroon, Ei tuottanut vaikeuksia, ero on suuri kun vertaan itseäni siskooni, hän ei ole päässyt eroon psyykelääkkeistä vaikka on uskossa.. Alkoholia ei kuitenkaan saa puolustaa, sekin on paholaisesta ja aheuttanut paljon pahaa ja sekin on koukuttava...

Tuo tyttäreni tapaus kaivertaa mieltäni, hän on mennyt alaspäin, minun olisi pitänyt puuttua asiaan enkä olisi saanut antaa lääkäreitten kirjoittaa niitä!.. Onneksi huomasin yhdestä lääkkeestä lukea tuoteselosteen, lääkkeestä joka kirjoitettiin joskus vuosi sitten migreeniinsä.. Lääkkeessä luki että aiheuttaa isemurha ajatuksia... Tyttäreni heitti heti roskiin koko purkin.. Lääkärit huomasivat mokansa noin kuukauden kuluttua ja kielsivät lääkkeen käytön, tytär oli sanonut että huomasi itse isänsä kanssa että ne ovat itsemurhaajille tehtyjä ja heitti purkin pois ja heittäisi loputkin "lääkkeet" mutta olette kirjoittaneet sellaisia mistä ei pääse eroon.. Siitä lekuri ei tykännyt, lääkkeet ovat lääkkeitä hän saarnasi ja plääp plääp,,,,,, en jaksa kunnioittaa heidän työtään, liian helposti jättävät ihmisen lääkkeiden orjaksi..
      Tyttäreni on nyt uskossa mutta lääkkeitä hän ei voi jättää, se on täysi mahdottomuus sillä vierotus oireita ei kestä, on sen verran kokeillut. Jeesus voi vapauttaa!....".Naapurinkin veivät illalla ambulanssilla, hymyili ja vilkutti niin vapautuneena paareilta, ilmeisesti olivat antaneet hänelle rauhoittavaa kunnon mällin"..

Edelleen uskon 100%:sti että Jeesus tulee vapauttamaan tyttäreni lääkkeistä, uskon pitää olla luja. Älä pelkää, usko ainoastaan.. Sanaan on luotettava..Hän vapauttaa koko perhekunnan tästä pahasta jamasta.. Olen pyytänyt Jumalalta sellaista armolahjaa joka vapauttaisi ihmisiä näistä koukutuksista.. Olen ajatellut että jos Jumala siksi varjeli niistä?.. Kaikki kunnia ja kiitos kuuluu Jeesukselle, minua saa käyttää linkkinä jos Jumala haluaa... Aamen..
      Siunausta kaikille

• sinettisormus1

Aamen, Seurailija, Aamen!!!

• -jarmo-

Seurailija hyvä, kiitos tuosta kertomuksestasi. Sanon sinulle että suvussani on lääkäreitä melkeenpä joka kolmas ja he liputtavat lääkkeiden puolesta koko ajan ja miksi? Siksi koska lääketehtaat tuovat leivän pöytään ja lääkereseptivihko bonuksia.
        Eräs lääketehtaan edustaja tuli uskoon ja lopetti lääke-edustuksen kun hän alkoi tajuta kenen pussiin pelaa. Lääketeollisuus on yksi niistä koko maailman pahimmista toimialoista, joissa yhteen vyyhtiin on kietoutunut vakuutusyhtiöt, pankit, eläkeyhtiöt/säätiöt, hallitukset ja tietysti koko terveydenhulto. Suuri peto siis!

Silloin kun minulla oli avioero päällä, aloin syödä vastahakoisesti Xerotoniinia ja lopetin sen heti kun avioero-oikeudenkäynti oli ohi. Sitten kun paino nousi hälyyttävästi, jouduin verenpainelääkitykseen. Laihdutin parikyt kiloo ja heitin nekin pois. Kerroin adventisti sedälleni, joka on lääkäri, niin hän sanoi ettei saa heittää määrättyjä lääkkeitä omin neuvoin.. sanoin etten omin neuvoin heittänhtkään, vaan Jeesuksessa Kristuksessa. Eipä tuo enää voinu sanoo mitään.

• sinettisormus1
        -jarmo- kirjoitti:

Seurailija hyvä, kiitos tuosta kertomuksestasi. Sanon sinulle että suvussani on lääkäreitä melkeenpä joka kolmas ja he liputtavat lääkkeiden puolesta koko ajan ja miksi? Siksi koska lääketehtaat tuovat leivän pöytään ja lääkereseptivihko bonuksia.
        Eräs lääketehtaan edustaja tuli uskoon ja lopetti lääke-edustuksen kun hän alkoi tajuta kenen pussiin pelaa. Lääketeollisuus on yksi niistä koko maailman pahimmista toimialoista, joissa yhteen vyyhtiin on kietoutunut vakuutusyhtiöt, pankit, eläkeyhtiöt/säätiöt, hallitukset ja tietysti koko terveydenhulto. Suuri peto siis!

Silloin kun minulla oli avioero päällä, aloin syödä vastahakoisesti Xerotoniinia ja lopetin sen heti kun avioero-oikeudenkäynti oli ohi. Sitten kun paino nousi hälyyttävästi, jouduin verenpainelääkitykseen. Laihdutin parikyt kiloo ja heitin nekin pois. Kerroin adventisti sedälleni, joka on lääkäri, niin hän sanoi ettei saa heittää määrättyjä lääkkeitä omin neuvoin.. sanoin etten omin neuvoin heittänhtkään, vaan Jeesuksessa Kristuksessa. Eipä tuo enää voinu sanoo mitään.

Aamen.

• Seurailija1
        -jarmo- kirjoitti:

Just noin -jarmo-, paholainen osaa juonitella itsensä laillistetuksi, peto vaanii lääketeollisuudessa, jos siellä on hyvääkin niin on siellä paljon pahaakin niinkuin yleensäkkin elämässä, paholainen on edustettuna joka alalla ja koko maailmassa, taivaassa sitä ei onneksi sitten enää ole.. Sinultakin uhkasi viedä terveyden nämä "lääkkeet", onneksi ymmärsit kääntyä Vapahtajamme puoleen ja pääsit irti. Jeesus vapauttaa kaikesta pahasta, hänellä on paljon paremmat lääkkeet eikä haittaa vaikka niihin joutuu koukkuun, se on tavoitekkin Aamen..

• sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

Just noin -jarmo-, paholainen osaa juonitella itsensä laillistetuksi, peto vaanii lääketeollisuudessa, jos siellä on hyvääkin niin on siellä paljon pahaakin niinkuin yleensäkkin elämässä, paholainen on edustettuna joka alalla ja koko maailmassa, taivaassa sitä ei onneksi sitten enää ole.. Sinultakin uhkasi viedä terveyden nämä "lääkkeet", onneksi ymmärsit kääntyä Vapahtajamme puoleen ja pääsit irti. Jeesus vapauttaa kaikesta pahasta, hänellä on paljon paremmat lääkkeet eikä haittaa vaikka niihin joutuu koukkuun, se on tavoitekkin Aamen..

Olisiko tässä esim. Suomeenkin eräs vaihtoehto?

https://www.youtube.com/watch?v=jDmvntx7QQ4

• sinettisormus1

• Seurailija1

... siis hoidoksi, rakkautta, rakkautta ja rakkautta .....

Tuossa ruohtalaisten touhussa on järkeä, kiitos linkistä sinetti.. Rakkautta, sitä Jumalan suurinta lääkettä, jos se ei tepsi niin sitten ei mikään!, lyö ns.onnellisuuspillerit 10-0..

• Seurailija1

... siis hoidoksi, rakkautta, rakkautta ja rakkautta .....

Rakkautta ja substraalia, vai oliko se joku tv mainos..

• ....

"ero on suuri kun vertaan itseäni siskooni, hän ei ole päässyt eroon psyykelääkkeistä vaikka on uskossa.."

Paavalin kirjeestä Galatalaisille

Luku 5:13

13. Te olette kutsutut VAPAUTEEN, veljet.
        Älkää vain salliko VAPAUDEN olla yllykkeeksi TURMELTUNEELLE luonnolle, vaan palvelkaa toisia rakkaudessa.

Hesekielistä

Luku 18:30

30. Minä tuomitsen teidät, te Israelin heimo, kunkin hänen teittensä mukaan, sanoo Herra, Herra. Kääntykää, palatkaa pois kaikista synneistänne, ja ÄLKÖÖN SYNTIVELKA TULKO TEILLE LANKEEMUKSEKSI.

• hesekielistä

"(sukukirous?) kerran Herra noin sanoo.
        Mutta voiko syntejä saada anteeksi ja vapautua, kirouksista?"

luku 18

1 Ja minulle tuli tämä Herran sana:
        2 "Mikä teillä on, kun te lausutte tätä pilkkalausetta Israelin maasta: 'Isät söivät raakoja rypäleitä, lasten hampaat heltyivät'?
        3 Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra, ei tule teidän enää lausua tätä pilkkalausetta Israelissa.
        4 Katso, kaikki sielut ovat minun: niinkuin isän sielu, niin pojankin sielu-ne ovat minun. Se sielu, joka syntiä tekee-sen on kuoltava.
        5 Jos mies on vanhurskas ja tekee oikeuden ja vanhurskauden:
        6 ei syö uhrivuorilla, ei luo silmiänsä Israelin heimon kivijumaliin, ei saastuta lähimmäisensä vaimoa, ei ryhdy naiseen, joka on kuukautistilassa,
        7 ei sorra toista, vaan antaa takaisin velanpantin, ei riistä eikä raasta, vaan antaa leipäänsä nälkäiselle, verhoaa vaatteella alastonta,
        8 ei anna rahaansa korolle, ei ota voittoa, vaan pidättää kätensä vääryydestä, tekee oikean tuomion miesten välillä,
        9 vaeltaa minun käskyjeni mukaan ja noudattaa minun oikeuksiani, niin että tekee sitä, mikä oikein on-hän on vanhurskas, hän totisesti saa elää, sanoo Herra, Herra.
        10 Mutta jos hänelle on syntynyt poika, väkivaltainen, verenvuodattaja, joka tekee yhtäkin näistä,
        11 mitä hän itse ei ole tehnyt: syö uhrivuorilla, saastuttaa lähimmäisensä vaimon,
        12 sortaa kurjaa ja köyhää, riistää ja raastaa, ei anna takaisin panttia, luo silmänsä kivijumaliin, tekee kauhistuksia,
        13 antaa rahansa korolle ja ottaa voittoa-saisiko tämä elää? Ei hän saa elää: kaikkia näitä kauhistuksia hän on tehnyt, hänet on kuolemalla rangaistava; hän on verivelan alainen.
        14 Mutta katso, jos tälle on syntynyt poika ja hän näkee kaikki isänsä synnit, jotka tämä on tehnyt-näkee ne eikä tee sellaisia:
        15 ei syö uhrivuorilla, ei luo silmiänsä Israelin heimon kivijumaliin, ei saastuta lähimmäisensä vaimoa,
        16 ei sorra toista, ei ota panttia, ei riistä eikä raasta, vaan antaa leipäänsä nälkäiselle, verhoaa vaatteella alastonta,
        17 pidättää kätensä kurjasta, ei ota korkoa eikä voittoa, vaan tekee minun oikeuksieni mukaan, vaeltaa käskyjeni mukaan-hänen ei ole kuoltava isänsä syntivelan tähden, hän totisesti saa elää.
        18 Hänen isänsä taas kun teki väkivallan töitä, riisti ja raastoi veljeltänsä ja teki kansansa keskuudessa sitä, mikä ei ole hyvää, niin katso, hänen oli kuoltava syntivelkansa tähden.
        19 Ja vielä te kysytte: 'Minkätähden ei poika kanna isän syntivelkaa?' Kun poika on tehnyt oikeuden ja vanhurskauden, noudattanut kaikkia minun käskyjäni ja tehnyt niitten mukaan, hän totisesti saa elää. Se sielu, joka syntiä tekee-sen on kuoltava.
        20 Poika ei kanna isän syntivelkaa, eikä isä kanna pojan syntivelkaa. Vanhurskaan ylitse on tuleva hänen vanhurskautensa, ja jumalattoman ylitse on tuleva hänen jumalattomuutensa.
        21 Ja jos jumalaton kääntyy pois kaikesta synnistänsä, mitä hän on tehnyt, ja noudattaa kaikkia minun käskyjäni ja tekee oikeuden ja vanhurskauden, hän totisesti saa elää; ei hänen ole kuoltava.
        22 Ei yhtäkään hänen synneistänsä, jotka hän on tehnyt, muisteta; vanhurskautensa tähden, jota hän on noudattanut, hän saa elää.
        23 Olisiko minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra, Herra; eikö se, että hän kääntyy pois teiltänsä ja elää?
        24 Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä, tekee kaikkien niiden kauhistusten kaltaisia, joita jumalaton tekee-saisiko hän tehdä niin ja elää? Ei yhtäkään hänen vanhurskasta tekoansa, jonka hän on tehnyt, muisteta. Uskottomuutensa tähden, johon hän on langennut, ja syntinsä tähden, jota on tehnyt, niiden tähden hänen on kuoltava.
        25 Ja vielä te sanotte: 'Herran tie ei ole oikea'. Kuulkaa siis, te Israelin heimo! Minunko tieni ei olisi oikea? Eikö niin: teidän omat tienne eivät ole oikeat!
        26 Jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä, sentähden hänen on kuoltava; vääryytensä tähden, jota on tehnyt, hänen on kuoltava.
        27 Ja jos jumalaton kääntyy pois jumalattomuudestaan, jota on harjoittanut, ja tekee oikeuden ja vanhurskauden, hän säilyttää sielunsa elossa.
        28 Koska hän näki ja kääntyi pois kaikista synneistänsä, joita oli tehnyt, hän totisesti saa elää; ei hänen ole kuoltava.
        29 Mutta Israelin heimo sanoo: 'Herran tie ei ole oikea'. Minunko tieni eivät olisi oikeat, te Israelin heimo? Eikö niin: teidän omat tienne eivät ole oikeat!
        30 Niinpä minä tuomitsen teidät, te Israelin heimo, itsekunkin hänen teittensä mukaan, sanoo Herra, Herra. Kääntykää, palatkaa pois kaikista synneistänne, ja älköön syntivelka tulko teille lankeemukseksi.
        31 Heittäkää pois päältänne kaikki syntinne, joilla te olette rikkoneet, ja tehkää itsellenne uusi sydän ja uusi henki. Ja minkätähden te kuolisitte, Israelin heimo?
        32 Sillä ei ole minulle mieleen kuolevan kuolema, sanoo Herra, Herra. Siis kääntykää, niin te saatte elää."

• -jarmo-

Olisiko tässä esim. Suomeenkin eräs vaihtoehto?

https://www.youtube.com/watch?v=jDmvntx7QQ4

Amen, hienoa! Kuulin tässä joku aika sitten Rauno Helpin kanssa höpötellessä että Herramme paransi hänen kauttaan tässä aika vasta erään hänen luokseen tulleen psykoosipotilaan, jolla oli sekä itsetuhoisia ajatuksia, että pelkotiloja ihmisten keskellä ja homous. Kaikki lähti :) Halleluja! Herra vei seksuaaliset halut kokonaan, ei ole enää ollenkaan sellaista ja pystyi jo todistamaan ihmisten keskellä tapahtunutta.

Rauno on erikoinen persoona, äärimmäinen humoristi mutta väkevä rukoilija.

• Seurailija1
        -jarmo- kirjoitti:

Amen, hienoa! Kuulin tässä joku aika sitten Rauno Helpin kanssa höpötellessä että Herramme paransi hänen kauttaan tässä aika vasta erään hänen luokseen tulleen psykoosipotilaan, jolla oli sekä itsetuhoisia ajatuksia, että pelkotiloja ihmisten keskellä ja homous. Kaikki lähti :) Halleluja! Herra vei seksuaaliset halut kokonaan, ei ole enää ollenkaan sellaista ja pystyi jo todistamaan ihmisten keskellä tapahtunutta.

Rauno on erikoinen persoona, äärimmäinen humoristi mutta väkevä rukoilija.

Aamen!!! aivan mahtavaa mitä Herra on Raunon kautta tehnyt.. Kiitos Jumala, aivan mahtavaa mitä Jumala teki!!!! Kaikki paha lähti Aamen... Olen ollut joskus yhteydessä tähän Helppiin, on todella räiskyvä ihminen ja iloinen.. hän lähetti joitakin kirjasia omasta elämästään kuinka oli vapautunut aineista huumeista, Jumala käyttää häntä.. Olisi todella hyvä päästä hänen tilaisuuksiinsa tyttäreni kaa, laitoin yhden viestin muttei ole vielä vastannut.. Pidän yhteyttä häneen, täytyypä etsiä vanhoja viestejä sähköpostista mitä kirjoiteltiin... Hän on hieno ihminen ja läppä lentää heh.. tykkään tuollasista uskovista, he ovat todella vapaita ja uskaltavat elää, pipo ei kiristä!!!! Jumalakin tykkää ja merkit toteutuu ihmeinä.. Hallelujaa Aamen..

• Seurailija1
        hesekielistä kirjoitti:

"(sukukirous?) kerran Herra noin sanoo.
        Mutta voiko syntejä saada anteeksi ja vapautua, kirouksista?"

luku 18

1 Ja minulle tuli tämä Herran sana:
        2 "Mikä teillä on, kun te lausutte tätä pilkkalausetta Israelin maasta: 'Isät söivät raakoja rypäleitä, lasten hampaat heltyivät'?
        3 Niin totta kuin minä elän, sanoo Herra, Herra, ei tule teidän enää lausua tätä pilkkalausetta Israelissa.
        4 Katso, kaikki sielut ovat minun: niinkuin isän sielu, niin pojankin sielu-ne ovat minun. Se sielu, joka syntiä tekee-sen on kuoltava.
        5 Jos mies on vanhurskas ja tekee oikeuden ja vanhurskauden:
        6 ei syö uhrivuorilla, ei luo silmiänsä Israelin heimon kivijumaliin, ei saastuta lähimmäisensä vaimoa, ei ryhdy naiseen, joka on kuukautistilassa,
        7 ei sorra toista, vaan antaa takaisin velanpantin, ei riistä eikä raasta, vaan antaa leipäänsä nälkäiselle, verhoaa vaatteella alastonta,
        8 ei anna rahaansa korolle, ei ota voittoa, vaan pidättää kätensä vääryydestä, tekee oikean tuomion miesten välillä,
        9 vaeltaa minun käskyjeni mukaan ja noudattaa minun oikeuksiani, niin että tekee sitä, mikä oikein on-hän on vanhurskas, hän totisesti saa elää, sanoo Herra, Herra.
        10 Mutta jos hänelle on syntynyt poika, väkivaltainen, verenvuodattaja, joka tekee yhtäkin näistä,
        11 mitä hän itse ei ole tehnyt: syö uhrivuorilla, saastuttaa lähimmäisensä vaimon,
        12 sortaa kurjaa ja köyhää, riistää ja raastaa, ei anna takaisin panttia, luo silmänsä kivijumaliin, tekee kauhistuksia,
        13 antaa rahansa korolle ja ottaa voittoa-saisiko tämä elää? Ei hän saa elää: kaikkia näitä kauhistuksia hän on tehnyt, hänet on kuolemalla rangaistava; hän on verivelan alainen.
        14 Mutta katso, jos tälle on syntynyt poika ja hän näkee kaikki isänsä synnit, jotka tämä on tehnyt-näkee ne eikä tee sellaisia:
        15 ei syö uhrivuorilla, ei luo silmiänsä Israelin heimon kivijumaliin, ei saastuta lähimmäisensä vaimoa,
        16 ei sorra toista, ei ota panttia, ei riistä eikä raasta, vaan antaa leipäänsä nälkäiselle, verhoaa vaatteella alastonta,
        17 pidättää kätensä kurjasta, ei ota korkoa eikä voittoa, vaan tekee minun oikeuksieni mukaan, vaeltaa käskyjeni mukaan-hänen ei ole kuoltava isänsä syntivelan tähden, hän totisesti saa elää.
        18 Hänen isänsä taas kun teki väkivallan töitä, riisti ja raastoi veljeltänsä ja teki kansansa keskuudessa sitä, mikä ei ole hyvää, niin katso, hänen oli kuoltava syntivelkansa tähden.
        19 Ja vielä te kysytte: 'Minkätähden ei poika kanna isän syntivelkaa?' Kun poika on tehnyt oikeuden ja vanhurskauden, noudattanut kaikkia minun käskyjäni ja tehnyt niitten mukaan, hän totisesti saa elää. Se sielu, joka syntiä tekee-sen on kuoltava.
        20 Poika ei kanna isän syntivelkaa, eikä isä kanna pojan syntivelkaa. Vanhurskaan ylitse on tuleva hänen vanhurskautensa, ja jumalattoman ylitse on tuleva hänen jumalattomuutensa.
        21 Ja jos jumalaton kääntyy pois kaikesta synnistänsä, mitä hän on tehnyt, ja noudattaa kaikkia minun käskyjäni ja tekee oikeuden ja vanhurskauden, hän totisesti saa elää; ei hänen ole kuoltava.
        22 Ei yhtäkään hänen synneistänsä, jotka hän on tehnyt, muisteta; vanhurskautensa tähden, jota hän on noudattanut, hän saa elää.
        23 Olisiko minulle mieleen jumalattoman kuolema, sanoo Herra, Herra; eikö se, että hän kääntyy pois teiltänsä ja elää?
        24 Ja jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä, tekee kaikkien niiden kauhistusten kaltaisia, joita jumalaton tekee-saisiko hän tehdä niin ja elää? Ei yhtäkään hänen vanhurskasta tekoansa, jonka hän on tehnyt, muisteta. Uskottomuutensa tähden, johon hän on langennut, ja syntinsä tähden, jota on tehnyt, niiden tähden hänen on kuoltava.
        25 Ja vielä te sanotte: 'Herran tie ei ole oikea'. Kuulkaa siis, te Israelin heimo! Minunko tieni ei olisi oikea? Eikö niin: teidän omat tienne eivät ole oikeat!
        26 Jos vanhurskas kääntyy pois vanhurskaudestansa ja tekee vääryyttä, sentähden hänen on kuoltava; vääryytensä tähden, jota on tehnyt, hänen on kuoltava.
        27 Ja jos jumalaton kääntyy pois jumalattomuudestaan, jota on harjoittanut, ja tekee oikeuden ja vanhurskauden, hän säilyttää sielunsa elossa.
        28 Koska hän näki ja kääntyi pois kaikista synneistänsä, joita oli tehnyt, hän totisesti saa elää; ei hänen ole kuoltava.
        29 Mutta Israelin heimo sanoo: 'Herran tie ei ole oikea'. Minunko tieni eivät olisi oikeat, te Israelin heimo? Eikö niin: teidän omat tienne eivät ole oikeat!
        30 Niinpä minä tuomitsen teidät, te Israelin heimo, itsekunkin hänen teittensä mukaan, sanoo Herra, Herra. Kääntykää, palatkaa pois kaikista synneistänne, ja älköön syntivelka tulko teille lankeemukseksi.
        31 Heittäkää pois päältänne kaikki syntinne, joilla te olette rikkoneet, ja tehkää itsellenne uusi sydän ja uusi henki. Ja minkätähden te kuolisitte, Israelin heimo?
        32 Sillä ei ole minulle mieleen kuolevan kuolema, sanoo Herra, Herra. Siis kääntykää, niin te saatte elää."

Kiitos(hesekielistä), asiaa tuot esille, käyn sanaa läpi.. olet nähnyt paljon vaivaa, Jumala sinua
        Siunatkoon..

• ....
        Seurailija1 kirjoitti:

Kiitos(hesekielistä), asiaa tuot esille, käyn sanaa läpi.. olet nähnyt paljon vaivaa, Jumala sinua
        Siunatkoon..

kuten sanoin tuolla aikaisemmassa ketjussa jossa puhuin langeemuksestani ja sieltä nousemisestani, ni kaiken tämä olen jo kirjoittanut tänne jo pari vuotta sitten kun uuditumisessa vaellustani oli 2 vuotta takana ja olin tehnyt voimakkaan ja suuren parannuksen, keskustelin näistä aktiivisesti täällä ja helluntalaisuus palstalla.

mutta kukapa ne on lukenut ja ketä kiinostanut?

sen sijaan kyllä turpaan tultiin lyömää henkisesti ja lyötiin raamatulla päähän kun jotkut ei oikein tainnut sulatella totuutta?

nämä kaikki ketjut ja tekstini ja lainaukseni löytyy sieltä linkeistä jos niitä jaksaa selata läpi.

• ...
        .... kirjoitti:

kuten sanoin tuolla aikaisemmassa ketjussa jossa puhuin langeemuksestani ja sieltä nousemisestani, ni kaiken tämä olen jo kirjoittanut tänne jo pari vuotta sitten kun uuditumisessa vaellustani oli 2 vuotta takana ja olin tehnyt voimakkaan ja suuren parannuksen, keskustelin näistä aktiivisesti täällä ja helluntalaisuus palstalla.

mutta kukapa ne on lukenut ja ketä kiinostanut?

sen sijaan kyllä turpaan tultiin lyömää henkisesti ja lyötiin raamatulla päähän kun jotkut ei oikein tainnut sulatella totuutta?

nämä kaikki ketjut ja tekstini ja lainaukseni löytyy sieltä linkeistä jos niitä jaksaa selata läpi.

ei ihme että täälläkin ihmetellään että miksi ei herätystä tule ni mikäs ihme se on kun uskoontullu ja uudistunut tapetaan heti ensimetreillä!

palstan opettajien ja profeettojen toimesta sama seurakuntien vanhinten, evankelistojen ja opettajien johdosta jotka on tullut penseiksi?

ei kestetä sitä että joku tulee pätemään ja kyseenalaistamaan oppia ja toimintaa sen sijaan tämmöseltä epäilijältä ja kyselijältä lyödään heti ensimetreillä hampaat kurkkuun älä epäile meitä olemme Herran valittuja vaan usko mitä sanomme ja tee niin...

onhan tästä yksi tauno rantalan profetiakin lyhennys siitä ja lainauksia vaan muutamasta kohdasta...

niin on tämäkin profetia mennyt kuuroille korville eikä ole otettu vaaria!

menee minne seurakuntaan vaan suomessa puhumaan totuutta ni lentää kerettiläisenä sieltä pihalle kuten näiltäkin palstoilta...

kiitos vaan teillekkin uskoveljeni minun kivittämisestäni ja tappamisestani voin kuulkaa kertoa että aika kivikkoisesti on lähtenyt tämä minun uusi nousuni langeemuksesta sitä kun tuli 4,5 vuotta elettyä hyvää uskon elämää ja siitä sitten "kuolin ja langesin" vuodeksi maailman ja päätin tehdä itse murhan mutta en oman käden kautta vaan silleen että Herra ottaaa hengen pois minulta ja tuomitsee helvettiin mutta ei tämäkään onnistunut...

Tauno Rantalan saama sanoma 2.4.2003

UUDISTUKSEN SANOMA SEURAKUNNALLENI

Katso kansani!

Sinä olet käynyt hitaaksi kuulemaan minun totuuteni sanomaa. Sinun tulisi ojentautua sen mukaan. Nyt sinä ikään kuin ilottelet sen loisteessa ottamatta siitä vaaria. Te etsitte tilaisuuksia, mitä erilaisempia, erikoisempia, lippujen heilutuksia ja monia muita ulkoisia muotoja. Kun sitä vastoin teidän tulisi pysähtyä kiireisessä elämänne juoksussa, tutkia minun sanaani, hiljentyen edessäni. Silloin Minä pääsisin teille puhumaan itse kullekin, ohjaamaan teitä pyhityselämään ja erottautumaan enemmän minulle.

UUDISTUKSEN SANOMA SEURAKUNTIEN PAIMENILLE JA VANHEMMISTOILLE

Jotka olette johtajia ja vastuunkantajia seurakunnissa, teille Minä sanon, Herranne ja Vapahtajanne, teidän itsenne tulee käydä lauman edellä ollen esimerkkinä muille. Jättäkää pois maailmallisuus, tulkaa palaviksi, täyttykää Pyhän Henkeni voimalla, ottakaa vastaan armolahjojani ja antakaa niiden vapaasti vaikuttaa omassa palvelutehtävässänne. Nämä kaikki auttavat teitä palvelustyössänne niin, että itse ette väsy ettekä ole voimattomia.

Teidän tulee myös antaa tilaa seurakunnissanne toimia niiden, joita Minä suosittelen voiteluni ja armolahjojeni kautta.

Antakaa heille mahdollisuuksia tuoda esiin kaikkea sitä tervettä, Sanaani perustuvaa Pyhän Hengen toimintaa armolahjojen, todistusten ym. muodossa. Silloin teidän seurakuntanne alkaa elää ja minun Hengen hedelmäni alkaa tuottaa hedelmää taivasten valtakunnalle. Älkää pelätkö, että teidän arvovaltanne ja johtajuutenne kärsii. Arvovaltanne tulee lisääntymään tällä tiellä. Teitä aletaan rakastaa ja kunnioittaa enemmän kuin koskaan aikaisemmin.

Tuokaa esiin tervettä Sanan opetusta, jättäkää vitsailut ja juttujen kertomiset pois. Älkää myöskään puhuko pahaa toisistanne nostaaksenne omaa asemaanne. Minä Herra lupaan Sanassani, jos sinä tuot esiin jaloa etkä arvotonta, saat sinä olla minun suunani (Jer. 15:19).

Jättäkää myöskin puheestanne pois tämän maailman järkiviisaus. Eikö Jumala ole tehnyt tämän kaiken hullutukseksi!

Ottakaa kaikessa ohjeet minulta, sillä Minä, teidän Vapahtajanne olen tullut teille viisaudeksi, vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi.

Pitkää kuria ja järjestystä seurakunnassani, älkääkä antako myöskään vieraiden oppien tunkeutua seurakuntaan kirjallisuudenkaan muodossa.

Taistelkaa puhtaan opin ja Herralle erotetun elämän puolesta. Silloin te voitte rauhoittaa sydämenne minun edessäni ja saatte elää Jumalan tekojen keskellä.

• ...
        ... kirjoitti:

ei ihme että täälläkin ihmetellään että miksi ei herätystä tule ni mikäs ihme se on kun uskoontullu ja uudistunut tapetaan heti ensimetreillä!

palstan opettajien ja profeettojen toimesta sama seurakuntien vanhinten, evankelistojen ja opettajien johdosta jotka on tullut penseiksi?

ei kestetä sitä että joku tulee pätemään ja kyseenalaistamaan oppia ja toimintaa sen sijaan tämmöseltä epäilijältä ja kyselijältä lyödään heti ensimetreillä hampaat kurkkuun älä epäile meitä olemme Herran valittuja vaan usko mitä sanomme ja tee niin...

onhan tästä yksi tauno rantalan profetiakin lyhennys siitä ja lainauksia vaan muutamasta kohdasta...

niin on tämäkin profetia mennyt kuuroille korville eikä ole otettu vaaria!

menee minne seurakuntaan vaan suomessa puhumaan totuutta ni lentää kerettiläisenä sieltä pihalle kuten näiltäkin palstoilta...

kiitos vaan teillekkin uskoveljeni minun kivittämisestäni ja tappamisestani voin kuulkaa kertoa että aika kivikkoisesti on lähtenyt tämä minun uusi nousuni langeemuksesta sitä kun tuli 4,5 vuotta elettyä hyvää uskon elämää ja siitä sitten "kuolin ja langesin" vuodeksi maailman ja päätin tehdä itse murhan mutta en oman käden kautta vaan silleen että Herra ottaaa hengen pois minulta ja tuomitsee helvettiin mutta ei tämäkään onnistunut...

Tauno Rantalan saama sanoma 2.4.2003

UUDISTUKSEN SANOMA SEURAKUNNALLENI

Katso kansani!

Sinä olet käynyt hitaaksi kuulemaan minun totuuteni sanomaa. Sinun tulisi ojentautua sen mukaan. Nyt sinä ikään kuin ilottelet sen loisteessa ottamatta siitä vaaria. Te etsitte tilaisuuksia, mitä erilaisempia, erikoisempia, lippujen heilutuksia ja monia muita ulkoisia muotoja. Kun sitä vastoin teidän tulisi pysähtyä kiireisessä elämänne juoksussa, tutkia minun sanaani, hiljentyen edessäni. Silloin Minä pääsisin teille puhumaan itse kullekin, ohjaamaan teitä pyhityselämään ja erottautumaan enemmän minulle.

UUDISTUKSEN SANOMA SEURAKUNTIEN PAIMENILLE JA VANHEMMISTOILLE

Jotka olette johtajia ja vastuunkantajia seurakunnissa, teille Minä sanon, Herranne ja Vapahtajanne, teidän itsenne tulee käydä lauman edellä ollen esimerkkinä muille. Jättäkää pois maailmallisuus, tulkaa palaviksi, täyttykää Pyhän Henkeni voimalla, ottakaa vastaan armolahjojani ja antakaa niiden vapaasti vaikuttaa omassa palvelutehtävässänne. Nämä kaikki auttavat teitä palvelustyössänne niin, että itse ette väsy ettekä ole voimattomia.

Teidän tulee myös antaa tilaa seurakunnissanne toimia niiden, joita Minä suosittelen voiteluni ja armolahjojeni kautta.

Antakaa heille mahdollisuuksia tuoda esiin kaikkea sitä tervettä, Sanaani perustuvaa Pyhän Hengen toimintaa armolahjojen, todistusten ym. muodossa. Silloin teidän seurakuntanne alkaa elää ja minun Hengen hedelmäni alkaa tuottaa hedelmää taivasten valtakunnalle. Älkää pelätkö, että teidän arvovaltanne ja johtajuutenne kärsii. Arvovaltanne tulee lisääntymään tällä tiellä. Teitä aletaan rakastaa ja kunnioittaa enemmän kuin koskaan aikaisemmin.

Tuokaa esiin tervettä Sanan opetusta, jättäkää vitsailut ja juttujen kertomiset pois. Älkää myöskään puhuko pahaa toisistanne nostaaksenne omaa asemaanne. Minä Herra lupaan Sanassani, jos sinä tuot esiin jaloa etkä arvotonta, saat sinä olla minun suunani (Jer. 15:19).

Jättäkää myöskin puheestanne pois tämän maailman järkiviisaus. Eikö Jumala ole tehnyt tämän kaiken hullutukseksi!

Ottakaa kaikessa ohjeet minulta, sillä Minä, teidän Vapahtajanne olen tullut teille viisaudeksi, vanhurskaudeksi ja pyhitykseksi.

Pitkää kuria ja järjestystä seurakunnassani, älkääkä antako myöskään vieraiden oppien tunkeutua seurakuntaan kirjallisuudenkaan muodossa.

Taistelkaa puhtaan opin ja Herralle erotetun elämän puolesta. Silloin te voitte rauhoittaa sydämenne minun edessäni ja saatte elää Jumalan tekojen keskellä.

on minulla vähän tunnustettavaa kun olen pitkään täällä palstoilla ollut silloin kun muutin kovaksi kivittäjäksi ni joskus tuolloin pari vuotta sitten mylläsin palstan mieleisekseni nostamalla suuren määrän vanhoja alotuksia... tällöin en ollut vielä langennut...

anteeksi siitä

mutta muistan myös kaikki jutut tältä ajalta ja riidat myös...

eritoten uutena juttuna ja näin langeemuksen jälkimainingeissa pitää pyytää KTS:ltä anteeksi vaikka onkin mikä on kun olen mustamaalannut KTS:sää ja linkitittänyt kaikenlaista "KTS nimissä"

sitä en tiedä mikä on KTS ja jonkun sanmiehen riita juttu?

mutta kts on luulut minua toksi vaikka en ole!

anteeksi kaikilta uskonveljiltä ja sisarilta että olen aiheuttanut pahennusta ja tuonut teidän eteenne kompastuskiviä...

minä pöllin teidän nimimerkitkin itse tuho aikeissa... sori siitäkin

mutta kuten tuolla puhuin petyin kaikkeen niin pahasti ja ei ole oikein mikään sujunut langeemuksen jälkeen eikä parannuskaan ole oikein lähtenyt käyntiin silleen kun olisi pitänyt ja ajattelin niin että en enää tämän jälkeen ainakaan ansaitse armahdusta kun olen "pilkannut" ja tuonut kompastuskiviä veljien ja siskojen eteen niin ehkäpä Herra vihdoin ja viimein tuhoaa minut lopullisesti ja itse murhani onnistuu mutta tässä sitä ollaan ehkäpä onnistun?

sori kaikilta mutta en vaa enää meinaa jaksaa ehkä pitää turvautua omaan käteen...?

kaikki on minut pettäny...

• ....
        ... kirjoitti:

on minulla vähän tunnustettavaa kun olen pitkään täällä palstoilla ollut silloin kun muutin kovaksi kivittäjäksi ni joskus tuolloin pari vuotta sitten mylläsin palstan mieleisekseni nostamalla suuren määrän vanhoja alotuksia... tällöin en ollut vielä langennut...

anteeksi siitä

eritoten uutena juttuna ja näin langeemuksen jälkimainingeissa pitää pyytää KTS:ltä anteeksi vaikka onkin mikä on kun olen mustamaalannut KTS:sää ja linkitittänyt kaikenlaista "KTS nimissä"

anteeksi kaikilta uskonveljiltä ja sisarilta että olen aiheuttanut pahennusta ja tuonut teidän eteenne kompastuskiviä...

mutta kuten tuolla puhuin petyin kaikkeen niin pahasti ja ei ole oikein mikään sujunut langeemuksen jälkeen eikä parannuskaan ole oikein lähtenyt käyntiin silleen kun olisi pitänyt ja ajattelin niin että en enää tämän jälkeen ainakaan ansaitse armahdusta kun olen "pilkannut" ja tuonut kompastuskiviä veljien ja siskojen eteen niin ehkäpä Herra vihdoin ja viimein tuhoaa minut lopullisesti ja itse murhani onnistuu mutta tässä sitä ollaan ehkäpä onnistun?

sori kaikilta mutta en vaa enää meinaa jaksaa ehkä pitää turvautua omaan käteen...?

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12197404

tuntuu ihanko tämä olisi minulle mutta eipä tuo tällä hetkellä paljon iloa anna kun tilanteeni on mikä on ja tekoni on mikä on!

mutta kiitoksia tuojalle!

• ... kirjoitti:

anteeksi siitä

Kätten päällepanotekniikkaa hyväx käyttäen kaik anteex annettu, pois pyyhitty, mitättömäksi julistettu.

• Seurailija1
        .... kirjoitti:

http://keskustelu.suomi24.fi/node/12197404

tuntuu ihanko tämä olisi minulle mutta eipä tuo tällä hetkellä paljon iloa anna kun tilanteeni on mikä on ja tekoni on mikä on!

mutta kiitoksia tuojalle!

Ei mitään hätää .... Heikkoja me kaikki olemme ja langetaan jokainen välillä mutta anteeksi annetaan ne täydet 70x7 kertaa ja enempikin tarvittaessa, meissä on kaikissa vikaa niin kivittäjissä kuin kivitettävissäkin, Jeesuken armon varassa tallustetaan tämäkin päivä. Kaikki on anteeksi annettu Jeesuksen Kristuksen nimessä Aamen.

• ...
        KTS kirjoitti:

Kätten päällepanotekniikkaa hyväx käyttäen kaik anteex annettu, pois pyyhitty, mitättömäksi julistettu.

sen verran pitää vielä sanoa että tietäköön kaikki tämän että kuka tätä jatkaa ni se en ole enää minä...

vaan silloin kun itse tätä vähän aikaa sitte harrastin niin samaan aikaa täällä oli yksi tai 2 henkilöä jotka tätä myös harrastivat ja harrastavat edelleen?

en todellakaan tieäd kuka tai ketä nämä on?

• Seurailija1

Rajua aikaa kun on herätys ja eksytys on yhtäaikaa käynnissä, siinä tanner tömisee ja aitaa kaatuu.. Aamen ja Aamen sinun tuomalle linkille.. meillä on onneksi Totuus käytössä.Aamen Amen Hallelujaa!!!..

• sinettisormus1
      • Seurailija1

Tänään ei kukaan ehdottele meille lääkkeitä?, koska olemme puhuneet koko aamun lääkkeistä, niin ehkä hän itsekkin tajuaa että on parempi olla ilman lääkkeitä, ainakin ilman psyykelääkkeitä.

• sinettisormus1

Tänään, näky oli hieman epäselvä, mutta oli jokin tori ja ihmisiä ja keskellä tori tuli ruskeita hevosia vaunuineen ...
      Mieleeni kohosi heti Psalmi 20:8:

Toiset turvaavat vaunuihin, toiset hevosiin, mutta me tunnustamme Herran, Jumalamme , nimeä.

Aamen.

Sitten mieleeni nousi Jumalan suunnitelma jonka Hän meidän pelastukseksemme suunnitteli. Saatana yritti tuota tuhota Jeesuksen kanssa erämaassa monin keinoin ja yksi oli tuo itsetuho. Onneksi Jeesus ei siihen langennut, sillä tuo pelatustyö olisi jäänyt siihen kertaheitolla, nyt paholainen yrittää tehdä sitä heng.kohtasella tasolla ja toivon että tunnistamme sen emmekä nosta kättämme itseämme, emmekä lähimmäistämme vastaan.
      Herra anna meille Rauhasi ja Ilosi, Siunaa kaikkia meitä!
      Aamen.

• sinettisormus1
    • sinettisormus1
    • sinettisormus1
    • Seurailija1

Kiitos sinetti vahvasta sanasta ja lauluista.. Hyviä uutisia, Seurakunta josta puhuin ei lopetakkaan toimintaansa!.. Kaikki on järjestynyt kuin ihmeen kautta, toiminta jatkuu entistä paremmilla eväillä, velattomana. Jumala on puhunut, Häneen asiassa turvasimme, rukoilimme, Hän asian päätti>= Jatkakaa..
      Nyt tuntuu tosi hyvältä!.. KIITOS JUMALA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!AAMEN!!!

• sinettisormus1

Aamen! Jumala Voi!!!

• Seurailija1

AAMEN. Ei ole mitään lisättävää, Hän on puhunut! Kiitos Sinulle Jumala.

• Seurailija1

Nuo psyykelääkkeet on näimmä jatkuvasti kuin seinä edessäni.. Äsken olin lenkillä ja käväsin marketissa.. siellä tuli vastaan tuntemani luthersäätiön uskova pariskunta, tuli puheeksi tämä paha aika kuinka uskovia koetellaan ja apteekin edessä kun olimme niin tuli lääkkeetkin puheeksi, tuli tyttäreni sairauskin puheeksi ja se että olen henkilökohtaisesti voimakkaita psyykelääkkeitä vastaan, kerroin omat kokemukset, etten voinut niitä käyttää vaikka niitä määrättiin, jos olisin väkisin käyttänyt, jatkanut käyttämistä olisin melko varmasti huonomalla tolalla ja koukussa koko loppuelämäni ja kuntoni olisi huonompi, ylipainoinenkin.. Tuo mies keskeytti sanomalla että Ei välttämättä! Jumala toimii lääkkeittenkin kautta!.

. Vastasin sanomalla niin toimiikin muttei psyykelääkkeitten kautta .. miksi lääkepurkeissa lukee että aiheuttaa itsemurha ajatuksia? Yllyttääkö Jumala itsemurhiin?.. sitten äänenpainot nousi niin paljon että lähdin pois.. parempi kun ei väittele, mutta päätäni ei käännetä, ei ainakaan kukaan ihminen käännä, Jumala saa kääntää jos olen väärässä, pyysinkin sitä Häneltä ulos tultuani....vastaus tulee jossakin muodossa, tiedän sen. Miksi käyttäisin nyt terveenä ollessani psyykelääkkeitä? ei ole sellaista vaivaa enää, nuorempana oli, mutta Jumala vei sen pois, Hän vie tyttäreltänikin nuo lääkkeet ja antaa omat tilalle poistamalla sairauden.. ... Kiitos Jumala..

• -jarmo-

Olen ylpeä sinusta että pidit pääsi :) Halleluja, Seurailija. Amen!
        Jeesus Kristus on ainoa oikea lääkäri ja hän ei varmaan kirjoittele reseptejä. Rukous on se lääkärissäkäynti ja rukousvastaus on se reseptilääke. Kaikkeen emme kuitenkaan ole oikeutettuja saamaan lievitystä, koska mehän olemme rukoilleet myös sitä tärkää asiaa, että emme omassa voimassamme, vaan sinun tahtosi kautta Jeesus Kristus. Tapahtukoon sinun tahtosi, ei minun.
        Tätä silmälläpitäen kantoi Jaakob omansa ja Paavalikin omat vaivansa. Se pitää meidät nöyränä. Itsekin olen viittä vaille sairaseläkeläinen jalkojeni takia.

• Seurailija1
        -jarmo- kirjoitti:

Olen ylpeä sinusta että pidit pääsi :) Halleluja, Seurailija. Amen!
        Jeesus Kristus on ainoa oikea lääkäri ja hän ei varmaan kirjoittele reseptejä. Rukous on se lääkärissäkäynti ja rukousvastaus on se reseptilääke. Kaikkeen emme kuitenkaan ole oikeutettuja saamaan lievitystä, koska mehän olemme rukoilleet myös sitä tärkää asiaa, että emme omassa voimassamme, vaan sinun tahtosi kautta Jeesus Kristus. Tapahtukoon sinun tahtosi, ei minun.
        Tätä silmälläpitäen kantoi Jaakob omansa ja Paavalikin omat vaivansa. Se pitää meidät nöyränä. Itsekin olen viittä vaille sairaseläkeläinen jalkojeni takia.

Pidän pääni Halleluja..Olet oikeassa kaikkeen emme saa lievitystä, nöyrällä sydämellä on edettävä Jeesuksessa Kristuksessa, tuossa alassa on vaan niin paljon mätää mikä aiheuttaa niin paljon turhaa kärsimystä ja riippuvuutta, Jumalan tahto ei ole yllyttäminen itsetuhoajatuksiin, siitä on lähdettävä.. Nuo asiat on vaan tuotu niin lähelle, ensin itselleni ja sittemmin tyttärelleni, alkaa väkisinkin tajuamaan mistä on kyse... Kiitos Jumalalle tajunnan ja ymmärryksen lisäyksestä.. Aamen.

• ....

niin no itse olen sitä mieltä että mitään lääkkeitä ei tarvita.

silloin kun en ollut vielä langennut niin mitä lähemmääksi menin Herraa niin ei mitään lääkettä enää tarvittu minulla on migreeni ja siihen on lääke mutta tuonkin lääkkeen pystyin jättämään pois kun teki parannusta ja jätti synnin pois...

mutta kas kummaa kun langesin ja rupesin tekemään syntiä niin vaivanikin palasi ja taas trupesin tarvitsemaan tota migreeni lääkettä...

tosin jäi minulle tietty pikku vaivoja joihin lääkkeistä ei ole edes mitään apua kuten helposti jumiutuvaan niskaan ja hartioihin muuta pikkuvaivaa mutta nämä nyt kestää...

näihinkin kyllä saa lihasrelaksanttia jos haluaa mutta ei sitä tarvita se on turhaa käy vain silloin tällöin hierojalla ni riittää...

kuten tuolla puhuin niin langeemuksessa käytin lääkkeitä sen takia että niillä pysty dokaamaan niin ettei tullut krapulaa ja turruttaa itteä lisää ja sitten niillä sai aina itseltään tajun kankaalle että ei tarvinnut miettiä syntejään ja kuunnella kolkuttavaa omatuntoa ja Herran ääntä

itsehän en näitä edes olisi tarvinnut jos olisin lopettanut synnin tekemisen ja tehnyt heti parannuksen mutta näillä pysty jatkamaan langeemustaan pitempää...

unilääkettä hain sen takia kun tein yntiä niin ahdistus valtasi minut ja en pystynyt illalla nukkumaan vaan jouduin hakemaan vähä lääkeittä alkon lisäksi sitten kun nousin langeemuksesta ja rupesin tekemään parannusta joka on kyllä ollut aika karikkoista ni jätin kaikki nämä lääkkeet pois ja alkon niin pysty taas nukkumaan ilman alkoa ja lääkkeitä...

kyllä se on synti joka aiheuttaa nämä ongelmat...

käytin semmosta lääke sekotusta jonka vedin aina alkon kanssa huiviin joka vei tajun kankaalle ja poisti aamulla krapulan ja päänsäryn...

voin kertoa että olen tullut aika hyväksi farmaseutiksi ja kyllä tiedän nämä hommat mutta jos joku haluaa puolustaa lääkkeitä ni omapahan on asia...

eli unin lääkkeenä minulla oli imovane 7,5mg sitten päälle ketipinor 25mg, mirtazapin orion 15mg migreeni lääke imigram 10mg ja sitten vielä zirdulad lihasrelaksantti ni ei tarvinnut kauaa olla hereillä ni oli taju kankaalla ja aamulla uudestaa lähettiin taas rellestämään...

iha rauhassa vaa vedelkää niitä lääkkeitä ja puolustakaa niitä mutta minä sanoudun niistä irti...

no sen verran pitää sanoa ihmisen syntisyyden takia että joskus apua ei anneta suoraan vaan se annetaan lääkärin ja "ihmisen" kautta ja jossain tilainteissa on niitä "hyviäkin" lääkkeitä jota tarvitsee käyttää hetkellisesti ja lopettaa sitten mutta jos tekee parannuksen ja lopettaa synnin teon niin ei mitään lääkkeitä tarvita...

jouduin itsekkin tyrä leikkaukseen 1,5 vuotta uudistuksen jälkeen ja turvautumaan lääkärin apuun...

pitää vielä sanoa sen verran että ei mitään masennus lääkkeitäkään tarvita eikä masennus ole mikään sairaus eikä masennusta oikeasti edes ole vaan johtuu synnistä mutta jos on tehnyt paranuksen ja lopettanut synnin teon niin sehän on selvää että on niitä hyviä ja huonoja päiviä mutta tämä on normaalia ihmis elämää eikä sitä voi luokitella "masennukseksi"

• ...
        .... kirjoitti:

niin no itse olen sitä mieltä että mitään lääkkeitä ei tarvita.

silloin kun en ollut vielä langennut niin mitä lähemmääksi menin Herraa niin ei mitään lääkettä enää tarvittu minulla on migreeni ja siihen on lääke mutta tuonkin lääkkeen pystyin jättämään pois kun teki parannusta ja jätti synnin pois...

mutta kas kummaa kun langesin ja rupesin tekemään syntiä niin vaivanikin palasi ja taas trupesin tarvitsemaan tota migreeni lääkettä...

tosin jäi minulle tietty pikku vaivoja joihin lääkkeistä ei ole edes mitään apua kuten helposti jumiutuvaan niskaan ja hartioihin muuta pikkuvaivaa mutta nämä nyt kestää...

näihinkin kyllä saa lihasrelaksanttia jos haluaa mutta ei sitä tarvita se on turhaa käy vain silloin tällöin hierojalla ni riittää...

kuten tuolla puhuin niin langeemuksessa käytin lääkkeitä sen takia että niillä pysty dokaamaan niin ettei tullut krapulaa ja turruttaa itteä lisää ja sitten niillä sai aina itseltään tajun kankaalle että ei tarvinnut miettiä syntejään ja kuunnella kolkuttavaa omatuntoa ja Herran ääntä

itsehän en näitä edes olisi tarvinnut jos olisin lopettanut synnin tekemisen ja tehnyt heti parannuksen mutta näillä pysty jatkamaan langeemustaan pitempää...

unilääkettä hain sen takia kun tein yntiä niin ahdistus valtasi minut ja en pystynyt illalla nukkumaan vaan jouduin hakemaan vähä lääkeittä alkon lisäksi sitten kun nousin langeemuksesta ja rupesin tekemään parannusta joka on kyllä ollut aika karikkoista ni jätin kaikki nämä lääkkeet pois ja alkon niin pysty taas nukkumaan ilman alkoa ja lääkkeitä...

kyllä se on synti joka aiheuttaa nämä ongelmat...

käytin semmosta lääke sekotusta jonka vedin aina alkon kanssa huiviin joka vei tajun kankaalle ja poisti aamulla krapulan ja päänsäryn...

voin kertoa että olen tullut aika hyväksi farmaseutiksi ja kyllä tiedän nämä hommat mutta jos joku haluaa puolustaa lääkkeitä ni omapahan on asia...

eli unin lääkkeenä minulla oli imovane 7,5mg sitten päälle ketipinor 25mg, mirtazapin orion 15mg migreeni lääke imigram 10mg ja sitten vielä zirdulad lihasrelaksantti ni ei tarvinnut kauaa olla hereillä ni oli taju kankaalla ja aamulla uudestaa lähettiin taas rellestämään...

iha rauhassa vaa vedelkää niitä lääkkeitä ja puolustakaa niitä mutta minä sanoudun niistä irti...

no sen verran pitää sanoa ihmisen syntisyyden takia että joskus apua ei anneta suoraan vaan se annetaan lääkärin ja "ihmisen" kautta ja jossain tilainteissa on niitä "hyviäkin" lääkkeitä jota tarvitsee käyttää hetkellisesti ja lopettaa sitten mutta jos tekee parannuksen ja lopettaa synnin teon niin ei mitään lääkkeitä tarvita...

jouduin itsekkin tyrä leikkaukseen 1,5 vuotta uudistuksen jälkeen ja turvautumaan lääkärin apuun...

pitää vielä sanoa sen verran että ei mitään masennus lääkkeitäkään tarvita eikä masennus ole mikään sairaus eikä masennusta oikeasti edes ole vaan johtuu synnistä mutta jos on tehnyt paranuksen ja lopettanut synnin teon niin sehän on selvää että on niitä hyviä ja huonoja päiviä mutta tämä on normaalia ihmis elämää eikä sitä voi luokitella "masennukseksi"

yksi lääke unohtu mainita tosta lääke setistä se oli matkapahoinvointi lääke postafen 25mg tämä vei pois taas huonon olon aamulla...

sitten loppu vaiheessa ei enää mikään auttanut ja ahistus oli 24/7 ja se ei loppu langeemuksessa helppottanut aina kun välillä hetkeksi ja tästä olisikin taas joutunut siirtymään kovempii doupeihin vanhat päälle ja se olisi ollut siirtyminen huumeisiin...

siten kun tunnustin syntini ja lupasin tehdä parannuksen ja rupesin tekemään sitä niin kaikki ongelmat ja ahdistui loppui ja rupesi taas olemaan helpompaa mutta tossa kun on lähtenyt karikkoiseti tämä parannus käyntiin niin välillä on todella vaikeita päiviä ja ahdistuksia...

kaiken tämän aiheuttaja on synti!

• ...
        ... kirjoitti:

yksi lääke unohtu mainita tosta lääke setistä se oli matkapahoinvointi lääke postafen 25mg tämä vei pois taas huonon olon aamulla...

sitten loppu vaiheessa ei enää mikään auttanut ja ahistus oli 24/7 ja se ei loppu langeemuksessa helppottanut aina kun välillä hetkeksi ja tästä olisikin taas joutunut siirtymään kovempii doupeihin vanhat päälle ja se olisi ollut siirtyminen huumeisiin...

siten kun tunnustin syntini ja lupasin tehdä parannuksen ja rupesin tekemään sitä niin kaikki ongelmat ja ahdistui loppui ja rupesi taas olemaan helpompaa mutta tossa kun on lähtenyt karikkoiseti tämä parannus käyntiin niin välillä on todella vaikeita päiviä ja ahdistuksia...

kaiken tämän aiheuttaja on synti!

niin jos joku ei muista tuolla kun tästä tuolla yhdessä ketjussakin jo aikaisemmin puhuin niin dokasin kolme kuukautta putkeen ja lopussa meni jo pullo viinaa joka päivä lääkkeet päälle...

no jokainen voi tehdä juttujeni perusteella jo lääkkeistä päätelmän että tarviaako niitä ollenkaan?

• sinettisormus1

... olen kanssasi samaa mieltä Seurailija, vaikeiden asioiden kanssa painitaan ....

• Seurailija1

Tiedän sinetti että olet samaa mieltä koska olet sama puuta heh.. Mutta ei olla lahoja, eikä kaaduta myrskyssä, saamme voiman Jumalalta Aamen...

• sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

Tiedän sinetti että olet samaa mieltä koska olet sama puuta heh.. Mutta ei olla lahoja, eikä kaaduta myrskyssä, saamme voiman Jumalalta Aamen...

... ja meissä on sama HENKI !
        Aamen!

• -jarmo-

Aamen!

Sama henki :) Amen!

• Seurailija1

Aamen!

Niin joo ja vielä sama HENKIKI.. AAMEN!!!!!

• Seurailija1
        Seurailija1 kirjoitti:

Niin joo ja vielä sama HENKIKI.. AAMEN!!!!!

Höh hassun sanan kirjoitin sama "HENKIKI" no pääasia että on..

• sinettisormus1
        -jarmo- kirjoitti:

... juuri niin -jarmoseni-, meilläkin on sama HENKI!
        Samaa perhettä tässä kaikki ollaan, siskot ja veljet.
        Aamen.

• sinettisormus1
        Seurailija1 kirjoitti:

Höh hassun sanan kirjoitin sama "HENKIKI" no pääasia että on..

=)

• Seurailija1
        -jarmo- kirjoitti:

Sama henki vaikuttaa jarmokaiseni Aamen!

• Esirukoilija

"Anokaa niin teille annetaan."
      "Te ette saa koska ette ano."
      "Jos anottekin ette saa koska kuluttaisitte sen himoissanne".

Mitä tulisi anoa ?
      - Terveyttä ettemme olisi toisille vaivaksi ja voisimme antaa ruumiimme eläväksi uhriksi Herralle.
      - Vaurautta ettemme olisi kenellekkään velkaa ja voisimme itse lainata niillekkin joilta emme odota saavamme takaisin.
      - Jumalan huolenpitoa niin paljon ettei mistään ole puutetta.
      - Viisautta niin paljon että olisimme niin ylivertaisia ettei yksikään jumalaton löytyisi eduskunnasta tai päättäviltä paikoilta.
      - Iloa niin paljon ettei olosuhteet hetkauttaisi.
      - Rakkautta niin paljon ettei vihamieskään jäisi siunaamatta.
      - Rauhaa niin paljon ettei maailman kuohunta säikäyttäisi.
      - Kärsivällisyyttä niin paljon ettei koskaan pinna palaisi.
      - Ystävällisyyttä niin paljon ettei huonosti käyttäytyvälle antaisi samalla mitalla takaisin.
      - Hyvyyttä niin paljon ettemme tekisi mitään huonosti tai jotain siinne päin.
      - Uskollisuutta niin paljon että pitäisimme lupauksemme.
      - Lempeyttä niin paljon että antaisimme toisille mahdollisuuden sanoa: ei kiitos.
      - Itsehillintää niin paljon että toimisimme aina harkiten ja viisaasti.

"Anokaa että ilonne olisi täydellinen".

• sinettisormus1

Aamen, Aamen, Aamen.

• Seurailija1

Oho meinasin vastata väärään ketjuun, sitte huomasin töttöröö ja vieraita tekstejä, oikea löyty ylempää.....
        .
        Anotaan joo, laatija on rohkea uskova, mitäpäs siinä, turha vähään tyytyä, onhan Isällä varaa.. Olisi mahtavaa kun kaikki ihmiset rukoilisi tuohon malliin, varmaan alkaisi kulta sade ja rakkauden tulva, kaikilla olisi hyvä olla, oltaisiin kuin paratiisissa, rakkauden henkessähän tuo on laadittu, ei aivan kaikilta onnistu..

Hyvää yötä pihistelemättä jokaiselle.. Kuinka suuret ovatkaan Sinun tekosi, Herra, kuinka syvät ja hyvät Sinun ajatuksesi ja kuinka antelias Sinä haluaisitkaan meille olla Herra, Sinun käsivarsillesi me haluamme nukahtaa, Siunaa ja suojele meitä Herra Aamen.

• maanpäällä niinkuin
        Seurailija1 kirjoitti:

Oho meinasin vastata väärään ketjuun, sitte huomasin töttöröö ja vieraita tekstejä, oikea löyty ylempää.....
        .
        Anotaan joo, laatija on rohkea uskova, mitäpäs siinä, turha vähään tyytyä, onhan Isällä varaa.. Olisi mahtavaa kun kaikki ihmiset rukoilisi tuohon malliin, varmaan alkaisi kulta sade ja rakkauden tulva, kaikilla olisi hyvä olla, oltaisiin kuin paratiisissa, rakkauden henkessähän tuo on laadittu, ei aivan kaikilta onnistu..

Hyvää yötä pihistelemättä jokaiselle.. Kuinka suuret ovatkaan Sinun tekosi, Herra, kuinka syvät ja hyvät Sinun ajatuksesi ja kuinka antelias Sinä haluaisitkaan meille olla Herra, Sinun käsivarsillesi me haluamme nukahtaa, Siunaa ja suojele meitä Herra Aamen.

"kaikilla olisi hyvä olla, oltaisiin kuin paratiisissa, kirj seurailija 1"

Jeesus opetti rukoilemaan : "Tapahtukoon Sinun tahtosi myös maanpäällä niinkuin taivaassa".
        Taivaassa ei ole kipua, sairautta, ongelmia, puutetta ja saat.ana heitettiin sieltä alas. Taivaassa ei ole mitään mikä ei olisi taipunut täydellisesti Jumalan tahtoon ja samaa Jumalan tahtoa saamme rukoilla maanpäälle niinkuin taivaassa.

"Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja Hänen vanhurskasta tahtoa, niin kaikki muukin teille annetaan".
        Etsimisemme jatkuu niin kauan kunnes Jumalan tahtoon taipuminen lopettaa taistelumme. Tähän päästään yksi elämän osa-alue kerrallaan ja silloin kun olemme taipuneet kaikessa Jumalan tahtoon, olemme perillä. Silloin Jumalan valtakunta joka alkaa jo täällä ajassa on kasvanut täytyeen mittaansa.
        Jumalan tahto on voittomme ja maalimme (Jumalan valtakunta), mutta oma tahtomme joka kapinoi on ensin murrettava pala palalta pois.

Juoksemme usein kaiken epäoleellisen perässä ja kulutamme aikamme ja voimamme kaikkeen muuhun kuin Jumalan tahdon etsimiseen, ja siksi emme pääse lepoon ja vapauteen johon Kristus meidät vapautti. "Kaikki muukin annettaisiin", mutta ensin meidän itsemme on tehtävä oma osuutemme (etsittävä Jumalan tahtoa).

Toisessa kohdassa Jeesus sanoo huolenpidosta: "Tätä kaikkea maailma tavoittelee, mutta meille se annetaan". (Meidän ei tarvitse tavoitella, vaan kaikki mitä tarvitsemme annetaan. "Jumala rientää vastaamaan jo ennen kuin te edes pyydätte".
        Myös Daavid sanoo: "Miksi heräätte aamulla aikaisin ja valvotte illalla myöhään ja näette vaivaa leipänne eteen, sillä Herra teidän Jumalanne pitää teistä huolen nukkuessannekkin."

• Seurailija1
        maanpäällä niinkuin kirjoitti:

"kaikilla olisi hyvä olla, oltaisiin kuin paratiisissa, kirj seurailija 1"

Jeesus opetti rukoilemaan : "Tapahtukoon Sinun tahtosi myös maanpäällä niinkuin taivaassa".
        Taivaassa ei ole kipua, sairautta, ongelmia, puutetta ja saat.ana heitettiin sieltä alas. Taivaassa ei ole mitään mikä ei olisi taipunut täydellisesti Jumalan tahtoon ja samaa Jumalan tahtoa saamme rukoilla maanpäälle niinkuin taivaassa.

"Etsikää ensin Jumalan valtakuntaa ja Hänen vanhurskasta tahtoa, niin kaikki muukin teille annetaan".
        Etsimisemme jatkuu niin kauan kunnes Jumalan tahtoon taipuminen lopettaa taistelumme. Tähän päästään yksi elämän osa-alue kerrallaan ja silloin kun olemme taipuneet kaikessa Jumalan tahtoon, olemme perillä. Silloin Jumalan valtakunta joka alkaa jo täällä ajassa on kasvanut täytyeen mittaansa.
        Jumalan tahto on voittomme ja maalimme (Jumalan valtakunta), mutta oma tahtomme joka kapinoi on ensin murrettava pala palalta pois.

Juoksemme usein kaiken epäoleellisen perässä ja kulutamme aikamme ja voimamme kaikkeen muuhun kuin Jumalan tahdon etsimiseen, ja siksi emme pääse lepoon ja vapauteen johon Kristus meidät vapautti. "Kaikki muukin annettaisiin", mutta ensin meidän itsemme on tehtävä oma osuutemme (etsittävä Jumalan tahtoa).

Toisessa kohdassa Jeesus sanoo huolenpidosta: "Tätä kaikkea maailma tavoittelee, mutta meille se annetaan". (Meidän ei tarvitse tavoitella, vaan kaikki mitä tarvitsemme annetaan. "Jumala rientää vastaamaan jo ennen kuin te edes pyydätte".
        Myös Daavid sanoo: "Miksi heräätte aamulla aikaisin ja valvotte illalla myöhään ja näette vaivaa leipänne eteen, sillä Herra teidän Jumalanne pitää teistä huolen nukkuessannekkin."

Aamen.

• sinettisormus1
    • Suoraa puhetta

Ei ole tulossa.

• Seurailija1

Jumala vastaa, kun hänen puoleensa kääntyy nöyrin sydämin, ihan suoraan Hän vastaa.
      Tuo eilinen kinastelu joka koski niitä psyykelääkkeitä harmittaa minua, ei olisi ääneni saanut nousta mutta mitäpä sitä luonteelleen voi silloin kun tietää olevansa oikeassa, niin silloin sitä puolustan vähän liiankin kiivaasti.. En tuomitse(en saa tuomita mitään)kaikkia psyykelääkkeitä, ovat niistä jotkut hyviäkin mutta raja on häilyvä niinkuin usein hyvän ja pahan raja on.. nämä SSRI lääkkeet ainakin ovat arvaamattomia, niistä ovat monet joutuneet psykoosiin ja tehneet kauheuksia... No en enempää hauku niitä tällä erää..

Tänä aamuna heräsin, join kahvit ja avasin tietokoneen ja menin sähköpostiini katsomaan mikä päivän sana on tullut, siinä ennenkuin avasin sisällön käännyin Jumalan puoleen ja anoin häneltä että tuo joku selvennys tähän tilanteeseen, mikä tyttäreni psyykesairauteen on parasta, mitä sinä Jumala ajattelet tilanteesta.

Nämä sanat tulivat eteeni sähköpostinstani päivän sanana, Jumala vastasi suoraan:

"Koska hän riippuu minussa kiinni, niin minä hänet pelastan;
      minä suojelen hänet, koska hän tuntee minun nimeni.
      Hän huutaa minua avuksensa, ja minä vastaan hänelle,
      minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus, minä
      vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan." Psalmi 91:14-15

Jumala vastasi aivan suoraan, rauhallisesti niin kuin Hänen tapansa on.
      Olen ollut huolestunut tyttäreni uskon tilasta, hän ei aina jaksa kunnioittaa
      Jumalaa, mutta niinkuin noissa Jumalan sanoissa lukeekin: "Koska hän riippuu minussa kiinni niin minä hänet pelastan.".... Se riittää, ihminen ei tuossa tilassa jaksa muuta kuin riippua kiinni Jumalassa! ja sen tyttäreni tekee, hän pitää kiinni Jumalasta ja hän haluaa lähteä tilaisuuksiin, hän menettelee sen mukaan mitä voimansa sallii, enempään hän ei pysty, tuo riittää Jumalalle. Meidän ei tarvi olla parempia kuin olemme.

Joskus ajattelee kun hänellä on kova ahdistus päällä että Jumala on hyljännyt hänet,,,,,
      niin hän ajattelee itsekkin, mutta Sana todistaa muuta: "minä olen hänen tykönänsä, kun hänellä on ahdistus" vastaa Jumala
      Tyttäreni ja minäkin olemme huutaneet Jumalaa avuksensa, Jumala on kuullut ne huudot!:
      "Hän huutaa minua avuksensa ja minä vastaan hänelle"...
      Hän(tyttäreni) on usein tuntenut itsensä arvottomaksi, hän ei ole yhtään mitään, hän on niin turha eikä minkään arvoinen, mutta Jumala rohkaisee häntä: "minä vapahdan hänet ja saatan hänet kunniaan."

Jumalan sanaan on uskominen ja luottaminen!, nyt olen jo 110% prosenttisesti varma että
      Jumala vapahtaa hänet tuosta ahdistuksestaan, ahdistuksesta joita lääkkeet eivät ole voineet poistaa mutta JUMALA VOI. JA JUMALA on luvannut puuttua koko perhekunnan ahdistuksiin, Hän ei jätä puoli tiehen mitään, totta kai meillä riittää murheita mutta turhat asiat jotka kuluttavat meitdän voimavarojamme ja keskittävät ajatuksemme turhan käsittelyyn ne jää pois ja Hän jää päällimmäiseksi. Jumala olet niin SUURI ja niin SUURI on Poikasikin, Hän joka vapahtaa meidät kaikesta pahasta niinkuin synnistäkin,
      paha on niin pieni ja mitätön heidän käsissään, joka uskoo hän pelastuu.

Toinen asia mikä on sydämelläni on se ettemme saa moittia emmekä osoittaa sormellamme virheitä toisista kristinuskolaisista, sen eri lahkoista, kaikki me olemme saman ristin juurella ja kaikkien meidän on polvistuttava saman ristin juurelle nöyrin sydämin ja lisättävä yhteistyötä keskenämme, sama Vapahtaja meillä on, kyllä Hän meitä kaikkia jaksaa samallalailla kuunnella ja auttaa vaikeuksisamme, paholaisen tuomista hengen esteistä Hän vapauttaa, se kuuluu hänen tehtäväviinsä. Rakkaus on tärkeintä.. Aamen.

• näkymätön ninni

Kiitos Herralle, että hän kuulee kaikki meidän ajatukset ja huokaukset! Kiitos Herralle kaikista teistä rakkaista täällä suomi24 profetiat palstalla. Kiitetty ja ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesus Kristus!
        Seurailija 1; Tunnen sydämessäni valtavaa iloa tyttäresi puolesta, sillä Herra on hänen kanssaan, hänen vierellään koko ajan.

Haluan jakaa kanssanne tämän rukouksen, jonka aamulla luin Juha Vähäsarjan kirjasta: Taivasta maan päällä:

Aina kun olet eksymässä tieltä, milloin oikeaan milloin vasempaan, sinä omin korvin kuulet takaasi ohjeen: - Tässä on tie, kulkekaa sitä. (Jesaja 30:21)

Kiitos, Jeesus, siitä, että sinä et kutsu meitä sankaritekoihin omassa voimassamme, vaan sinä kutsut meitä seuraamaan sinua sinun edeltä valmistamaasi tietä. Anna minulle siinä uskollisuutta. Anna minulle Pyhä Henkesi, että voin uskoa ja nähdä hyvän johdatuksesi myös niissä elämäni vaiheissa, joita en kykene itse ymmärtämään. Ja jos olen nyt kulkemassa väärään vasemmalle tai harhaan oikealle, niin johdata minua lupauksesi mukaan oikealle reitille. Anna minulle lapsenomainen ukso ja lapsen luottamus sinuun. Kiitos, että minulla on sinun ristintyösi tähden nytkin kaikkien syntieni anteeksiantamus. Siksi kaikkinäkevät silmäsi seuraavat minua, omaksesi lunastamaasi, jälleen tämän päivän matkan. Viitoita tieni kulkemaan tahtosi mukaan. Näytä minulle oikea reitti ja anna minulle rohkeus sitä myös kulkea.

• näkymätön ninni

Hän puhuu sinulle, ja niiden sanojen voimasta sinä pelastut, sinä ja koko pehekuntasi. (Ap.t. 11:14)

Raamatussa Jumala sanoo sinulle juuri näin, ja kun kuulet hänen sanansa, sinä pelastut niiden voimasta. sinä ja sinun perhekuntasi, koska Jumalan siunaus kulkee polvesta polveen. Raamatun sanojen voima on suurempi kuin mikään muu voima maailmassa. Niissä sanoissa puhuu itse Jumala.

Tämä uskokaa ja ilolla ja kiitoksella vastaanottakaa! Kiitetty olkoon meidän Herramme Jeesus Kristus!

• näkymätön ninni

• Seurailija1
        näkymätön ninni kirjoitti:

Kiitos Herralle, että hän kuulee kaikki meidän ajatukset ja huokaukset! Kiitos Herralle kaikista teistä rakkaista täällä suomi24 profetiat palstalla. Kiitetty ja ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesus Kristus!
        Seurailija 1; Tunnen sydämessäni valtavaa iloa tyttäresi puolesta, sillä Herra on hänen kanssaan, hänen vierellään koko ajan.

Haluan jakaa kanssanne tämän rukouksen, jonka aamulla luin Juha Vähäsarjan kirjasta: Taivasta maan päällä:

Aina kun olet eksymässä tieltä, milloin oikeaan milloin vasempaan, sinä omin korvin kuulet takaasi ohjeen: - Tässä on tie, kulkekaa sitä. (Jesaja 30:21)

Kiitos, Jeesus, siitä, että sinä et kutsu meitä sankaritekoihin omassa voimassamme, vaan sinä kutsut meitä seuraamaan sinua sinun edeltä valmistamaasi tietä. Anna minulle siinä uskollisuutta. Anna minulle Pyhä Henkesi, että voin uskoa ja nähdä hyvän johdatuksesi myös niissä elämäni vaiheissa, joita en kykene itse ymmärtämään. Ja jos olen nyt kulkemassa väärään vasemmalle tai harhaan oikealle, niin johdata minua lupauksesi mukaan oikealle reitille. Anna minulle lapsenomainen ukso ja lapsen luottamus sinuun. Kiitos, että minulla on sinun ristintyösi tähden nytkin kaikkien syntieni anteeksiantamus. Siksi kaikkinäkevät silmäsi seuraavat minua, omaksesi lunastamaasi, jälleen tämän päivän matkan. Viitoita tieni kulkemaan tahtosi mukaan. Näytä minulle oikea reitti ja anna minulle rohkeus sitä myös kulkea.

Näkyvä.. eiku näkymätön Ninni puhuu tärkeistä asioista.. Omissa voimissamme emme ole mitään, se on totta! Lapsenomainen usko on parasta ja sitä oikeaa, ilman taka -ajatuksia oleva, lapsilla on sellainen usko, rukoillaan sitä samaa itsellemmekin niinkuin kirjoitat.......Jumalalalla on oma aikataulunsa, hän tarkkailee miten käyttäydymme ja miten vältämme syntiä.. Hän vastaa silloin kun aika on otollinen, saattaa vastata silmäräpäyksessäkin..Tämä on niin mahtavaa kun tietää mitä on tulossa mutta ei ole vielä tullut, ihan kuin kesäloman odotus.. Olen jo tehnyt muutoksia omassakin elämässä, kunnioitan Häntä ja tiedän että siunaukset tulee paremmin ja nopeammin mitä enempi syntiä vältämme, en otsa kurtussa vaan rakastavalla mielellä... Kiitos n ninni valaisevista sanoistasi, Olet Siunattu..

• näkymätön ninni
        Seurailija1 kirjoitti:

Näkyvä.. eiku näkymätön Ninni puhuu tärkeistä asioista.. Omissa voimissamme emme ole mitään, se on totta! Lapsenomainen usko on parasta ja sitä oikeaa, ilman taka -ajatuksia oleva, lapsilla on sellainen usko, rukoillaan sitä samaa itsellemmekin niinkuin kirjoitat.......Jumalalalla on oma aikataulunsa, hän tarkkailee miten käyttäydymme ja miten vältämme syntiä.. Hän vastaa silloin kun aika on otollinen, saattaa vastata silmäräpäyksessäkin..Tämä on niin mahtavaa kun tietää mitä on tulossa mutta ei ole vielä tullut, ihan kuin kesäloman odotus.. Olen jo tehnyt muutoksia omassakin elämässä, kunnioitan Häntä ja tiedän että siunaukset tulee paremmin ja nopeammin mitä enempi syntiä vältämme, en otsa kurtussa vaan rakastavalla mielellä... Kiitos n ninni valaisevista sanoistasi, Olet Siunattu..

Kuin myös Seurailija: Olet siunattu! Tuot paljon valoa ja uskoa rakentavaa sanomaa tänne palstalle. Suuresti olet Siunattu sinä rakas veljeni! :)

• Seurailija1

Kuin myös Seurailija: Olet siunattu! Tuot paljon valoa ja uskoa rakentavaa sanomaa tänne palstalle. Suuresti olet Siunattu sinä rakas veljeni! :)

Voi että Kiitos näkymätön ninni!!!, itse tuntuu että en tuo, haluaisin tuoda.. Olet sinäkin Suuresti Siunattu rakas sisareni! .. (((sinä tuot rakentavaa ja oikealle tielle ohjaavaa sanomaa,))) sytytät valon aina tullessasi!!!.. enkeliksi sinua epäilenkin :)..

• Seurailija1

http://www.youtube.com/watch?v=61jMS9tYIiI

Huikea kappale tuo naapurikunnan tyttöjen, eli Vetelin tyttöjen laulu.. oikein tuntee Jeesuksen verenvoiman kuunnellessa ja sanoma lopussa tuo pelastuksen. Hyvä hengellinen laulu taustoineen ja kuvitus samaa voimallista luokkaa, Kiitos n.ninni. Aamen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      22
      5634
    2. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      33
      5040
    3. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      29
      2884
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      34
      2394
    5. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      37
      2088
    6. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      15
      2038
    7. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      28
      1690
    8. En ole koskaan kokenut

Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka
      Ikävä
      19
      1667
    9. Mukavaa päivää

Mun rakkauden kohteelle ❤️ toivottavasti olet onnellinen
      Ikävä
      12
      1631
    10. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      35
      1569
    Aihe