Onko messias juutalaisten messias? milloin tulee?

rabbi tietää parhait

Vai kenties kaikelle kansalle tarkoitettu pelastukseksi ja ohjeeksi.
Onko messias Jumala jota pitää palvoa?
Milloin messias tulee?
Tietääkä yksinJumala milloin hän tulee?
Rabbi Kaduri ilmoitti näin: messias tulee pian kun Sharon kuolee.Sharon on jo kuollut ja tarkempi päivämäärä on Heinäkuussa 2014.

16

117

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -lapsi-

Milloin viimeistään alkaa Karitsan häät? Laskukaava: 1948 (Israel-valtio) 80 vuotta (ihmisen ikä max) - 7 vuotta (vaivanaika) = vuosi 2021.

Jos temppeli tullaan häpäisemään 7-vuotisen vaivanajan puolivälissä, mahdollisesti vuoden 2017 kuluessa, täytyy tempauksen tapahtua viimeistään kesäkuussa 2014. Arvio perustuu Rabbi Judah Ben Samuelin ennustukseen.
      http://2010rapture.org/8jubilees.html

Olen kuullut kolmannen maailmansodan kestävän noin 3kk. Päättelen tempauksen voivan tapahtua vuoden 2016 puolella. Maailmansota alkaisi pian tempauksen jälkeen. Mentäessä vuoden 2017 puolelle, saattaisi Israel suostua sopimaan Jerusalemin jakamisesta. Viittaan Judah Ben Samuelin profetiaan.

Mutta. Kuten sanottua, laskukaavan mukaan tempauksen pitäisi tapahtua viimeistään vuoden 2021 aikana. Tempaus aloittaisi 7-vuotisen vaivanajan. Näin ollen Jeesus tulisi pyhiensä kanssa maan päälle viimeistään vuonna 2028.

• ...

...

• ...
        ... kirjoitti:

...

...

• Voi, voi

Mikä ihme teitä viiraa? Raamattu sanoo Jeesuksen suulla, että ette tiedä päivää, ettekä hetkeä, kun se tapahtuu. Samoin, että ei teidän kuuluu tiedä aikoja, jotka Isä on aivoitellut. Samoin, sitä hetkeä ei ei tiedä Poikakaan.
      Älkää ennustelko yli Raamatun. Se tulee teille takaisin riivaajien suusta myöhemmin. Voi teitä, te fariseukset...

• iso antti

Jumala on antanut raamatussa selkeät matemaattiset kaavat, joiden avulla voidaan tulkita tempauspäivän ajankohtaa

itse asiassa RAAMATTU oikein näin toivoo, että ihmiset laskisivat tempauspäivää, jotta näin olisivat vaatteet päällä kun tempaus tapahtuu yläilmoihin - mitä siitä seuraisi, jos olisi vaikka munasillaan???

• ...

...

• ---

Just nii. Riivaajille ruokaa vaan laskureilla.

• -lapsi-

Katsotaan, jos tänne eksyisi joku asioihin perehtynyt henkilö auttamaan aloittajaa. Aloittajan kysymys on mielestäni kiintoisa. Ajanmerkit viittaavat siihen suuntaan, että morsian lähtee pian Ylkänsä luo.

• -lapsi-

Käsittääkseni tempaus tapahtuu ennen 7-vuotista vaivanaikaa (vihaa tai koetusta).

1.Tessalonikalaiskirje:
        5:1 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;
        5:2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä.
        5:3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.
        5:4 Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät niinkuin varas;
        5:5 sillä kaikki te olette valkeuden lapsia ja päivän lapsia; me emme ole yön emmekä pimeyden lapsia.
        5:6 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.
        5:7 Sillä ne, jotka nukkuvat, ne yöllä nukkuvat, ja jotka juovat itsensä juovuksiin, ne yöllä juovuksissa ovat.
        5:8 Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo.
        5:9 Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,

Ilm. 3:10
        Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

• -lapsi-
        -lapsi- kirjoitti:

Käsittääkseni tempaus tapahtuu ennen 7-vuotista vaivanaikaa (vihaa tai koetusta).

1.Tessalonikalaiskirje:
        5:1 Mutta aikakausista ja määrähetkistä ei teille, veljet, ole tarvis kirjoittaa;
        5:2 sillä itse te varsin hyvin tiedätte, että Herran päivä tulee niinkuin varas yöllä.
        5:3 Kun he sanovat: "Nyt on rauha, ei hätää mitään", silloin yllättää heidät yhtäkkiä turmio, niinkuin synnytyskipu raskaan vaimon, eivätkä he pääse pakoon.
        5:4 Mutta te, veljet, ette ole pimeydessä, niin että se päivä voisi yllättää teidät niinkuin varas;
        5:5 sillä kaikki te olette valkeuden lapsia ja päivän lapsia; me emme ole yön emmekä pimeyden lapsia.
        5:6 Älkäämme siis nukkuko niinkuin muut, vaan valvokaamme ja olkaamme raittiit.
        5:7 Sillä ne, jotka nukkuvat, ne yöllä nukkuvat, ja jotka juovat itsensä juovuksiin, ne yöllä juovuksissa ovat.
        5:8 Mutta me, jotka olemme päivän lapsia, olkaamme raittiit, ja olkoon pukunamme uskon ja rakkauden haarniska ja kypärinämme pelastuksen toivo.
        5:9 Sillä ei Jumala ole määrännyt meitä vihaan, vaan saamaan pelastuksen Herramme Jeesuksen Kristuksen kautta,

Ilm. 3:10
        Koska sinä olet ottanut minun kärsivällisyyteni sanasta vaarin, niin minä myös otan sinusta vaarin ja pelastan sinut koetuksen hetkestä, joka on tuleva yli koko maanpiirin koettelemaan niitä, jotka maan päällä asuvat.

Jumala ilmoittaa ennakolta.

Aamos:
        3:3 Kulkeeko kaksi yhdessä, elleivät ole keskenänsä sopineet?
        3:4 Ärjyykö leijona metsässä, ellei sillä ole raadeltavaa? Kiljuuko nuori leijona luolastansa, ellei se ole saalista saanut?
        3:5 Käykö lintu maassa paulaan, ellei sen varalle ole pyydystä pantu? Nouseeko paula maasta saaliin siihen tarttumatta?
        3:6 Puhalletaanko pasunaan kaupungissa, niin ettei kansa peljästy? Tahi tapahtuuko kaupungissa onnettomuutta, jota ei Herra ole tuottanut?
        3:7 Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille.
        3:8 Leijona ärjyy: kuka ei pelkäisi? Herra, Herra puhuu: kuka ei ennustaisi?

Sharon on kuollut. Jeesuksen paluuseen liittyvä tempaus voi tapahtua hetkenä minä hyvänsä. Valvokaamme.

Pitääkö Messiasta palvoa? Kyllä. Jumalan Poika on Herra.

Matt:
        28:16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän mennä.
        28:17 Ja kun he näkivät hänet, niin he kumartaen rukoilivat häntä, mutta muutamat epäilivät.
        28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

• sharon on kuollutss
        -lapsi- kirjoitti:

Jumala ilmoittaa ennakolta.

Aamos:
        3:3 Kulkeeko kaksi yhdessä, elleivät ole keskenänsä sopineet?
        3:4 Ärjyykö leijona metsässä, ellei sillä ole raadeltavaa? Kiljuuko nuori leijona luolastansa, ellei se ole saalista saanut?
        3:5 Käykö lintu maassa paulaan, ellei sen varalle ole pyydystä pantu? Nouseeko paula maasta saaliin siihen tarttumatta?
        3:6 Puhalletaanko pasunaan kaupungissa, niin ettei kansa peljästy? Tahi tapahtuuko kaupungissa onnettomuutta, jota ei Herra ole tuottanut?
        3:7 Sillä ei Herra, Herra, tee mitään ilmoittamatta salaisuuttaan palvelijoillensa profeetoille.
        3:8 Leijona ärjyy: kuka ei pelkäisi? Herra, Herra puhuu: kuka ei ennustaisi?

Sharon on kuollut. Jeesuksen paluuseen liittyvä tempaus voi tapahtua hetkenä minä hyvänsä. Valvokaamme.

Pitääkö Messiasta palvoa? Kyllä. Jumalan Poika on Herra.

Matt:
        28:16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän mennä.
        28:17 Ja kun he näkivät hänet, niin he kumartaen rukoilivat häntä, mutta muutamat epäilivät.
        28:18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
        28:19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
        28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

Sharon on kuollut ja aika alkaa olla täysi.
        Messiasta ei pidä palvoa vaan totella koska hän tuo Jumalan sanomaa.
        Ei jeesus voi olla Jumala koska hän käski rukoilemaan vaan isä Jumalaa eikä itseään.
        Jos poika ei tiedä päiviä niin hän ei ole mikään Jumala vaan palvelija.
        Lopun aikoina hän luovuttaa vallan takaisin isälle jolle se kuuluukin(Raamattu)

• -lapsi-
        sharon on kuollutss kirjoitti:

Sharon on kuollut ja aika alkaa olla täysi.
        Messiasta ei pidä palvoa vaan totella koska hän tuo Jumalan sanomaa.
        Ei jeesus voi olla Jumala koska hän käski rukoilemaan vaan isä Jumalaa eikä itseään.
        Jos poika ei tiedä päiviä niin hän ei ole mikään Jumala vaan palvelija.
        Lopun aikoina hän luovuttaa vallan takaisin isälle jolle se kuuluukin(Raamattu)

Miten Raamattu mitätöi Jeesus Messiaan jumaluuden? Jumala on Isä, Poika ja Pyhä Henki.

• höpötystä ja turhaa
        -lapsi- kirjoitti:

Miten Raamattu mitätöi Jeesus Messiaan jumaluuden? Jumala on Isä, Poika ja Pyhä Henki.

Kolminaisuutta eikä ikuista neitsyttä ei ole missään Raamatussa vaan se on pelkkää teoriaa.
        Isä meidän rukous ei mainitse Jeesusta.
        Jeesus rukoili Jumalaa eikä itseään eikä hän ollut kaikkitietävä eikä kaikkivoipa edes kärsimyksensä keskellä koska rukoili Jumalaa.
        Etkö edelleenkään ymmärrä että vain Jumala tietää lopunaikojen tulon?
        Etkö tiedä että Raamatussa lopun aikoina poika luovuttaa vallan takaisin Jumalalle?
        Näin ollen Jeesuksen valta ja kristinusko loppuu lopun aikoina ja Jumalan oppi ottaa vallan.
        Jeesuksen messiaanisuuskin tulee ilmi vasta toisen tulemuksen aikoina josta seuraa rauhan aika.

• -lapsi-
        höpötystä ja turhaa kirjoitti:

Kolminaisuutta eikä ikuista neitsyttä ei ole missään Raamatussa vaan se on pelkkää teoriaa.
        Isä meidän rukous ei mainitse Jeesusta.
        Jeesus rukoili Jumalaa eikä itseään eikä hän ollut kaikkitietävä eikä kaikkivoipa edes kärsimyksensä keskellä koska rukoili Jumalaa.
        Etkö edelleenkään ymmärrä että vain Jumala tietää lopunaikojen tulon?
        Etkö tiedä että Raamatussa lopun aikoina poika luovuttaa vallan takaisin Jumalalle?
        Näin ollen Jeesuksen valta ja kristinusko loppuu lopun aikoina ja Jumalan oppi ottaa vallan.
        Jeesuksen messiaanisuuskin tulee ilmi vasta toisen tulemuksen aikoina josta seuraa rauhan aika.

Siinä olet oikeassa, että Israelin jäännös tulee kutsumaan Messiastaan "hoosianna". Ellei Israelin jäännös olisi isiensä maassa, ja ellei se kutsuisi Messiastaan, ei tuhatvuotinen valtakunta olisi mahdollinen. Siunatkaamme Israelia.
        http://www.weblessisrael.org/

Matt. 21:9
        Ja kansanjoukot, jotka kulkivat hänen edellään ja jotka seurasivat, huusivat sanoen: "Hoosianna Daavidin pojalle! Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen. Hoosianna korkeuksissa!"

Luuk. 13:35
        Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi.' Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen.'"

Silloin Herra poistaa peitteen valittunsa silmiltä ja ympärileikkaa sen sydämen.

5Moos. 30:6
        Ja Herra, sinun Jumalasi, ympärileikkaa sinun sydämesi ja sinun jälkeläistesi sydämet, niin että rakastat Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, että eläisit.

THE LAND OF ISRAEL
        http://www.youtube.com/watch?v=fsyIdg6TJUM
        A land, a land, a land,
        a land of a light blue sky without a cloud ,
        and the sun is to it (to the land)
        like milk and honey.
        A land we were born in
        a land we will live in,
        and we will continue living here
        no matter what happens.

A land that we'll love,
        like Mother and Father,
        a land of the people,
        a land forever.
        A land we were born in
        a land we will live in,
        no matter what happens.

A land, a land, a land,
        the sea up against the shore,
        and flowers and children
        without end.
        In the North - the Sea of Galilee,
        In the South - sands,
        And the East to the West
        kisses the borders.

A land that we'll love...

A land, a land, a land,
        land of the Torah,
        you're the source of light
        and the language of faith.
        A land, a land, a land,
        a dear land,
        you promised
        that it is not a fairytale.

http://jarmo10.org/sakuva.jpg

• -lapsi-
        -lapsi- kirjoitti:

Siinä olet oikeassa, että Israelin jäännös tulee kutsumaan Messiastaan "hoosianna". Ellei Israelin jäännös olisi isiensä maassa, ja ellei se kutsuisi Messiastaan, ei tuhatvuotinen valtakunta olisi mahdollinen. Siunatkaamme Israelia.
        http://www.weblessisrael.org/

Matt. 21:9
        Ja kansanjoukot, jotka kulkivat hänen edellään ja jotka seurasivat, huusivat sanoen: "Hoosianna Daavidin pojalle! Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen. Hoosianna korkeuksissa!"

Luuk. 13:35
        Katso, 'teidän huoneenne on jäävä hyljätyksi.' Mutta minä sanon teille: te ette näe minua, ennenkuin se aika tulee, jolloin te sanotte: 'Siunattu olkoon hän, joka tulee Herran nimeen.'"

Silloin Herra poistaa peitteen valittunsa silmiltä ja ympärileikkaa sen sydämen.

5Moos. 30:6
        Ja Herra, sinun Jumalasi, ympärileikkaa sinun sydämesi ja sinun jälkeläistesi sydämet, niin että rakastat Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi, että eläisit.

THE LAND OF ISRAEL
        http://www.youtube.com/watch?v=fsyIdg6TJUM
        A land, a land, a land,
        a land of a light blue sky without a cloud ,
        and the sun is to it (to the land)
        like milk and honey.
        A land we were born in
        a land we will live in,
        and we will continue living here
        no matter what happens.

A land that we'll love,
        like Mother and Father,
        a land of the people,
        a land forever.
        A land we were born in
        a land we will live in,
        no matter what happens.

A land, a land, a land,
        the sea up against the shore,
        and flowers and children
        without end.
        In the North - the Sea of Galilee,
        In the South - sands,
        And the East to the West
        kisses the borders.

A land, a land, a land,
        land of the Torah,
        you're the source of light
        and the language of faith.
        A land, a land, a land,
        a dear land,
        you promised
        that it is not a fairytale.

http://jarmo10.org/sakuva.jpg

Höpötystä ja turhaa.

Mitä tarkoitat "ikuisella neitsyellä"? Millainen Raamattu sinulla on? Raamattuni sanoo Jeesuksen sanoneen, että Hänellä on kaikki valta.

Matt. 28:18
        Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.

• ---

Ymmärtäkää Raamatun sanoma. Lisäksi kielikuvat ja vertaukset erikseen vielä. Samoin samasta asiasta erilaisia ohjeita. Siksi se kokonaisuuskin huomioitava.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      86
      1570
    2. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      71
      1200
    3. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      174
      1095
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      52
      892
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      871
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      858
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      858
    8. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      792
    9. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      773
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      35
      769
    Aihe