Miksi?

Asiaan nyt

Miksi uskovat osallistuu aloituksiin, jotka tehty solvaamalla kristittyjä?
Vastatkaa. Millään muulla sivustolla ei moista, palstan aiheen poikkeavaa suvaita.

16

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ???

      ...

    • ---

      Itkupotkuraivari kun kukaan ei meinaa ymmärtää :)

    • Potki pois

      Anteeksi. Uskovilta kysyttiin.

      • ---

        Hups. Jarmo tuossa alla on uskovainen ja vaikuttaa olevan kanssas eri mieltä. Mitenkäs se nyt noin? Jokohan alkavat uskontoveritkin kyllästyä sinun sotkemiseesi täällä?


    • -jarmo-

      Vaikuttaa sitä että aloittaja on katsonut itsellään olevan jonkin sortin määräysvalta. Käsittääkseni tämä on vapaa keskustelupalsta.. vielä kumminkin.

      2. Tess. 3:1-3 Sitten vielä, veljet, rukoilkaa meidän edestämme, että Herran sana nopeasti leviäisi ja tulisi kirkastetuksi muuallakin niinkuin teidän keskuudessanne, ja että me pelastuisimme nurjista ja häijyistä ihmisistä; sillä usko ei ole joka miehen. Mutta Herra on uskollinen, ja hän on vahvistava teitä ja varjeleva teidät pahasta.

      • Jeesuksen nimessä...

        Oikeasti Kristitty vastaa, voitaakseen pahan HYVÄLLÄ.


      • Tottako1
        Jeesuksen nimessä... kirjoitti:

        Oikeasti Kristitty vastaa, voitaakseen pahan HYVÄLLÄ.

        Väärin. Kuka teistä voittaa käärmeen omassa voimassaan? Ei varmasti kukaan. Raamattu sanoo, että erottautukaa. Jumalan palvelijoilla on toisilla armolahjoina henkien erottaminen. Ellei sitä armolahjaa omista, on parasta pysyä loitolla. Nyt ei ole kysymys käännyttämisestä enää. On vuosia jatkuvasta ja lisääntyvästä uskovien mitätöinnistä, solvauksista ja heidän äänensä vaimentamisesta.
        Ilmiö koko maailmallinen ja Suomessa lisääntynyt vauhdilla. Uskonto pois kouluista, suvivirsi kielletyksi, kaikki alueet vapaaksi pahanvoimille. Uskovien keskustelusivustot sotketaan jumalattomien herjoilla. Kirkoissa ja lehdistöissäkin alkaa olla Jumalasta puhuminen kiellettyä. Jumalan palvelijat tolkuttoman valehtelun ja vääristelyn, sekä syytösten kohteena. Ettekö te näe totuutta.

        Näkemällä nähkää ja kuulemalla kuulkaa, mutta älkää ymmärtäkö. Sanotaanko jossakin kirjassa näinkin.
        Varoitan. Älkää leikkikö pahan kanssa. Älkää luulko itsestänne liikoja. Ei ole vaaratonta.


      • -jarmo-
        Jeesuksen nimessä... kirjoitti:

        Oikeasti Kristitty vastaa, voitaakseen pahan HYVÄLLÄ.

        "voittaa pahan hyvällä" on sellainen käsite, joka täytyy kukin itse ymmärtää. Ei Jeesuskaan ollut mikään päähän silittelijä, käärmeensiemen puheineen ja kauppiaiden pöytien kaateluineen. Älkää luulko että Jeesus oli sellainen joka kaiken siunaa, eikä mihinkään sellaiseen osallistu, missä voisi tulla "pipi". Eihän Jeesus olisi koskaan kuollutkaan muuten.
        No entäpä Paavali, saiko hän ristiriitoja elämänsä saarnoissa aikaan erilasten piirien sisällä, kuten omissa perustamissaan seurakunnissa jopa? Oliko Paavalilla kriitikkoja omastakin takaa, vaikka olivat tämän tuoman sanan kautta kääntyneet?
        Aina on joku joka kokee olevansa fiksumpi, viisaampi, tai saanut Jumalalta jotain enemmän, tai muuten vaan kokeee ymmärtävänsä paremmin asiat, kuinka niiden kuuluisi mennä ja luo pelisääntöjä siltä pohjalta.


    • Toivotan

      Kyllä varmasti. Aihealueet huomioiden kuitenkin, ne on S-24 säätänyt. Ei aloittaja.Turha inistä solvauksista jos itse osallistuu solvaajien ketjuihin.
      Jarmo. Minä sinuna etsisin oikean aihealueen, jos profetallinen, asiallinen keskustelu on vastenmielistä.
      Kuinka monta kertaa olet omat nettisivustosi lukenut oikein kirjoitettuna. Kuinka monta kertaa vääristettynä. Jos haluat solvauksia lisää itsellesi niin suosittelen, että menet ateistien palstalle julistamaan Jumalan sanaa. Luotsi tosin lupasi poistaa ko. viestit. Siispä, koska uskovien viestit poistuu muilta sivustoilta, on oltava edes joku sivusto uskovien kirjoittelua varten, ilman solvauksia, herjauksia ja mitätöintiä.
      Palstan aiheeseen mukautuen. Siunausta sinulle.

      • -jarmo-

        Oliko apostolit parjattuja, vääristeltyinä joka ikinen päivä, siitä saakka kun Pyhä Henki laskeutui, jopa siitä hetkestä alkaen, kun heidtät katsottiiin viinistä olleen sekaisin?
        Moni varmaan sanoi heille myös isällisen huolehtivaan sävyyn, että mene tuonne puhumaan, siellä sinua ei parjattaisi. Kirjoita sitä näin.. ja sillä tavalla, niin sinua ei sitten solvattaisi. Kerro vain hyvistä ja ihanista asioista, siunaa kaikkea ja kaikki kuuntelevat sinua.

        Minä julistan aina sitä minkä tunnolleni olen saanut ja siinä paikassa, jonka Herra Jeesus Kristus itse on minulle antanut sen kertoa. En ole vuosiin edes käynyt missään muualla palstoilla, ne eivät minua kiinnosta. Julistan täällä sitä sanomaa, jonka olen Herraltani saanut.

        Siunausta kaikille lukijoille. Tiedän että täällä on suuri joukko ihmisiä, jotka vain lukevat, eivätkä osallistu. He kyllä ymmärtävät mistä on kysymys, eivätkä halua kuulla mitään korvasyyhyyn, vaan totista sanomaa Taivasten valtakunnasta, joka on tullut maata päin ja vapautuksemme on lähellä.


    • Nähkää

      Tällä ei kannata leikkiä, vaan varoittaa uskovia. Aika on juuri nyt.

      .... perkeleestä, ja isänne himoja te tahdotte noudattaa. Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä.
      Ef. 2:2 joissa te ennen vaelsitte tämän maailman menon mukaan, ilmavallan hallitsijan, sen hengen hallitsijan, mukaan, joka nyt tekee työtään tottelemattomuuden lapsissa,
      Ilm. 13:13 Ja se tekee suuria ihmeitä, niin että saa tulenkin taivaasta lankeamaan maahan ihmisten nähden.

    • Tuli mieleeni tämä

      Kol. 1:28
      Ja häntä me julistamme, neuvoen jokaista ihmistä ja opettaen jokaista ihmistä kaikella viisaudella, asettaaksemme esiin jokaisen ihmisen täydellisenä Kristuksessa.

      Rinnakkaisviitteet
      2Kor. 11:2 Sillä minä kiivailen teidän puolestanne Jumalan kiivaudella; minähän olen kihlannut teidät miehelle, yhdelle ainoalle, asettaakseni Kristuksen eteen puhtaan neitsyen.
      Ef. 4:13 kunnes me kaikki pääsemme yhteyteen uskossa ja Jumalan Pojan tuntemisessa, täyteen miehuuteen, Kristuksen täyteyden täyden iän määrään,
      Ef. 5:27 saadakseen asetetuksi eteensä kirkastettuna seurakunnan, jossa ei olisi tahraa eikä ryppyä eikä mitään muuta sellaista, vaan joka olisi pyhä ja nuhteeton.

    • -jarmo-

      Tuli mieleen vielä eräs perustavaa laatua oleva kysymys:
      Jos Herramme Jeesus Kristus on uskomme kautta ohjannut jonkun meistä kirjoittamaan johonkin, niin miksi joku toinen voisi sanoa, ettemme saisi?

      Joku tietenkin kysyy heti että mistä tiedät mistä hengestä se kehoitus tulee.
      Siksipä sanoinkin, jokainen meistä saa uskomme kautta kehoituksen, jonka jokainen punnitsee omalla uskollansa oikeaksi. Se ei ole palstan asia päättää siitä, mitä kirjoittaa, vaan siitä sen vastaanottamisesta, mitä ottaa ja pitää hyvänä.

      • hg9

        Herramme Jeesus Kristus ei ohjaa pilkkaajien kirjoituksiin osallistumaan. Hän tahtoo puhdistaa uskovat ja poistaa pahan. Siihen ei ihmisen voimat riitä. Rukoilkaamme elon Herraa, että hän lähettäisi lisää työväkeä pelloille.
        Kirkastamaan Kristusta.


    • -jarmo-

      Hyvät uskovat ihmiset!
      Jos pahoitin osaa teistä ja teidän mieltänne kommenteillani. Se johtuu vain siitä että olen eri mieltä kanssanne. En siis halunnut olla teille ilkeä, vaan olen pahoillani, jos en reagoinut kaikkien haluamalla tavalla. Ei uskovaisuus automaattisesti tarkoita samaa mieltä kaikessa olemista, vaan ymmärtämystä ja veljeyttä. Mielipide voi muuttua ja joku voi ymmärtää vasta myöhemmin mitä tarkoitan ja olla myöhemminj samaa mieltä tai hyväksyä minun mielipiteeni, vaikka oma onkin hieman erilainen.
      Ketään en halunnut loukata, kuten en koskaa halua. Olen tiukasti asiani takana mutten halua ketään loukata puheillani. Pilkkaavat ateistit on asia erikseen, joille voin suoda lievää "Elian pilkkaa" Baalin profeettoja kohtaan, vailla suurempia oman tunnon kärsimyksiä.

    • Ajattele muitakin

      Tiedä, että sinä vaikutat myös moniin uskoviin kirjoituksillasi. Kuinka monta on poistunut pilkan ja herjauksien tähden sivustolta? Kenen tahdosta? Muista heitäkin. Muista myös niitä, jotka ovat olemassa ja haluavat noudattaa S-24 sääntöjä aiheiden mukaisuuksista, solvauksien kieltämisistä ja muusta asiattomasta kirjoittelusta.
      Mielipiteitä saa olla, mutta mikäli uskovien ja profetioiden solvausta sis. aloitukset viehättää, olet puolesi valinnut. Et voi ajatella vain itseäsi, sinun tulee uskovana seistä uskovien, Kristuksen ruumiin rinnalla. Jos taas haluat pilkkajien kanssa seurustella, et ole uskottava missään muussakaan kirjoittamassasi asiassa.
      Selvä ero uskottavuudella myös kirjoituksissaan.
      Älä ruoki trollia, viestit kaikilla sivustoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      410
      1656
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1328
    3. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      173
      1260
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      117
      1255
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      1007
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      926
    7. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      861
    8. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      850
    9. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      846
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      199
      788
    Aihe