Taidan jättää palstan

Taitaa varmaan olla sittenkin parasta, jos mä jättäisin tämän palstan ihan pysyvästi, kun on taas ilmapiiri ja keskustelut menneet täällä sellaiseen suuntaan, ettei niitä meinaa enää hermot kestää.

Suurin osa tämän palstan kirjoittajista kun saa oikein suurta nautintoa siitä, kun he saavat keksiä musta ja mun elämästäni kaikenlaisia perättömiä valheita ja kaikin puolin mua aina täällä loukata ja sitten vielä kaikki muut heidän negatiiviset ajattelut siihen päälle, niin ei tällaista meinaa enää jaksaa.

Varsinkin nämä kirjautumattomat henkilöt ovat aina niitä kaikkein pahimpia suunsoittajia ja he oikein saavat sillä aina suurta piristystä elämäänsä, kun saavat mua kaikin puolin henkisesti loukata. Tämä nimimerkki ohoes vai mikä vitun ohones onkaan, niin on oikein kaikista suurin vitun kusiaivo tällä palstalla.

Hänet pitäisi kyllä pieksää oikein pahasti, niin oppisi hieman käytöstapoja.

58

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • höh..

      Etkö sä vastustakaan armeijaa ja väkivaltaa?

      • Vastustan toki, enhän mä ole koskaan mitään aihetta sellaiseen antanutkaan.


      • höh...
        DarkFear kirjoitti:

        Vastustan toki, enhän mä ole koskaan mitään aihetta sellaiseen antanutkaan.

        Kun vaan yllä pieksämistä suosittelit...


      • höh... kirjoitti:

        Kun vaan yllä pieksämistä suosittelit...

        No sitä nyt ei tarvitse laskea, sillä tollaisen epäasiallisen vittulijan ja valehtelijan saisikin kyllä pieksää ihan kuka tahansa ja mieluiten vielä mahdollisimman pahasti. Oppisi siinä käyttäytymään asiallisesti ja osoittamaan edes jonkinlaista kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan, kun eipä vaan tunnu muuten sitä oppivan.


      • Ätministraattori
        DarkFear kirjoitti:

        No sitä nyt ei tarvitse laskea, sillä tollaisen epäasiallisen vittulijan ja valehtelijan saisikin kyllä pieksää ihan kuka tahansa ja mieluiten vielä mahdollisimman pahasti. Oppisi siinä käyttäytymään asiallisesti ja osoittamaan edes jonkinlaista kunnioitusta muita ihmisiä kohtaan, kun eipä vaan tunnu muuten sitä oppivan.

        Siinä vasta väkivallan vastustaja, DarkFearin mielestä nettipalstalla hänen kanssaan eri mieltä olevalle sopiva rangaistus on törkeä pahoinpitely


      • Ätministraattori kirjoitti:

        Siinä vasta väkivallan vastustaja, DarkFearin mielestä nettipalstalla hänen kanssaan eri mieltä olevalle sopiva rangaistus on törkeä pahoinpitely

        On se täysin eri asia olla eri mieltä, kun se, että on jatkuvasti vittuilemassa ja kaikenlaisia epäasiallisuuksia toisesta kertomassa.


      • Let's kill vittuilijat
        DarkFear kirjoitti:

        On se täysin eri asia olla eri mieltä, kun se, että on jatkuvasti vittuilemassa ja kaikenlaisia epäasiallisuuksia toisesta kertomassa.

        Joten vittuilijat kuuluukin hakata, sehän sopii väkivallattomuuden periaatteisiin täydellisesti. Kevytvittuilun palkka on turpasauna, rankan vittuilun palkka kuolema teloituskomppanian edessä.


    • Vic.

      Tämä nyt on sellaista persoonallisuushäiriöisten nettinörttien hupia, ei kannata reagoida siihen mitenkään, toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mä muuten pidän sinusta, olet älykkään, järkevän ja normaalin henkisesti kuuloinen ihminen toisin kuin kaikki muut palstan miehet, no, sitä harvoin käyvää Jannea lukuunottamatta. Vaikka en tunne sinua kovin hyvin, koska en yleensä käy täällä, minulla tulisi juuri ikävä sinua jos lähdet, mutta jos tuntuu rankalta lähde ihmeessä. Kokeile nikin vaihtoa joka kerta, niin näet, että koko kiusaus vain johtuu saman nikin käytöstä.

      • Kyllä se mua vaan suuresti loukkaa, kun jatkuvasti tällä palstalla mulle ollaan joka asiasta vittuilemassa ja kaiken lisäksi vielä valheita levittelemässä.

        Eipä se nimimerkin vaihtaminen mitään auttaisi, kun kuitenkin kaikki tietäisivät mun olevan kyseisen nimimerkin takana ja sama vittuilu vaan jatkuisi.


      • Reiska Heinolasta
        DarkFear kirjoitti:

        Kyllä se mua vaan suuresti loukkaa, kun jatkuvasti tällä palstalla mulle ollaan joka asiasta vittuilemassa ja kaiken lisäksi vielä valheita levittelemässä.

        Eipä se nimimerkin vaihtaminen mitään auttaisi, kun kuitenkin kaikki tietäisivät mun olevan kyseisen nimimerkin takana ja sama vittuilu vaan jatkuisi.

        Pysy tääl vaa, kaikke aikka. ehhehhehhee.


    • Trollit jytää

      Ihan hyvä että jätät tämän trollipalstan ja keksit parempaa tekemistä. Hauskaa jatkoa.

    • ....

      Onhan täällä S24:ssa muitakin palstoja kun tämä Sinkut.

      Tuolla Matkailu puolella olisi risteilypalsta, jossa saisit mielipiteitä kaikissa elämäntilanteissa olevilta. Ei olisi pelkkiä sinkkuja, joiden mielipiteet jo tiedät.

      • 10+34

        Myös Hiusten lähtö- palsta voisi sopia erinomaisesti Darkkikselle


      • darkkistaja
        10+34 kirjoitti:

        Myös Hiusten lähtö- palsta voisi sopia erinomaisesti Darkkikselle

        Kumpa Matkailu-, Hiusten lähtö-, Autismi- ja Gay- palstat voisi yhdistää ja nimetä sen DarkFear- palstaksi.


      • darkkistaja kirjoitti:

        Kumpa Matkailu-, Hiusten lähtö-, Autismi- ja Gay- palstat voisi yhdistää ja nimetä sen DarkFear- palstaksi.

        Matkailupalstoilla keskustelu on niin hiljaista, että ei sinne jaksa edes kirjoitella, kun ei siellä ole koskaan edes ketään osallistumassa keskusteluihin.

        Tuolla hiusten lähtö-palstalla oon joskus osallistunut keskusteluihin, kun oon finaa siellä kehunut. Mutta sielläkin vaan suurin osa kirjoittajista on ahdasmielisiä persujuntteja, jotka vastustavat finan syöntiä ja kannattavat mieluummin kaljuuntumista, niin ei sielläkään jaksa turhaan kirjoitella.

        Autismi ja homo-palstoille en suostu kirjoittelemaan yhtään mitään, koska mua ei tollaiset ryhmät kiinnosta, kun en itse kumpaankaan kuulu, että tiedäkin sä vittu se saatana!!!!!!!

        Paini sä vitun hintti itse vaan kirjoittelemaan johonkin homo-palstoille, kun tollainen miesten perseidennussija olet ja varmaan vielä joku vitun autistikin!!!!


      • ....
        darkkistaja kirjoitti:

        Kumpa Matkailu-, Hiusten lähtö-, Autismi- ja Gay- palstat voisi yhdistää ja nimetä sen DarkFear- palstaksi.

        http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3847

        Tuossa matkaseuraa palstalla, voi hakea matkaseuraa.
        Käyppä katsomassa.


      • .... kirjoitti:

        http://keskustelu.suomi24.fi/debate/3847

        Tuossa matkaseuraa palstalla, voi hakea matkaseuraa.
        Käyppä katsomassa.

        No eipä siellä näytä kovin tiuhaan tahtiin keskustelua olevan, jos nyt kerran pari viikossa joku sattuisi vastaamaan.


      • darkkis+1
        DarkFear kirjoitti:

        Matkailupalstoilla keskustelu on niin hiljaista, että ei sinne jaksa edes kirjoitella, kun ei siellä ole koskaan edes ketään osallistumassa keskusteluihin.

        Tuolla hiusten lähtö-palstalla oon joskus osallistunut keskusteluihin, kun oon finaa siellä kehunut. Mutta sielläkin vaan suurin osa kirjoittajista on ahdasmielisiä persujuntteja, jotka vastustavat finan syöntiä ja kannattavat mieluummin kaljuuntumista, niin ei sielläkään jaksa turhaan kirjoitella.

        Autismi ja homo-palstoille en suostu kirjoittelemaan yhtään mitään, koska mua ei tollaiset ryhmät kiinnosta, kun en itse kumpaankaan kuulu, että tiedäkin sä vittu se saatana!!!!!!!

        Paini sä vitun hintti itse vaan kirjoittelemaan johonkin homo-palstoille, kun tollainen miesten perseidennussija olet ja varmaan vielä joku vitun autistikin!!!!

        Itse paljastit silloin muutama kuukausi sitten sen "romanttisen" hetken miehen kanssa laivalla ja se on ihan ok. Ei sinun tarvitse esittää mitään enää. Uskon, että sinusta tuntuu paremmalta ja vapauttavalta kun pystyt myöntämään myös itsellesi oman seksuaalisen suuntautumisesi. Tuo kaappihomous paistaa sinun tekstistäsi niin vahvasti läpi, ettei se tule edes kenellekään yllätyksenä.


      • darkkis+1 kirjoitti:

        Itse paljastit silloin muutama kuukausi sitten sen "romanttisen" hetken miehen kanssa laivalla ja se on ihan ok. Ei sinun tarvitse esittää mitään enää. Uskon, että sinusta tuntuu paremmalta ja vapauttavalta kun pystyt myöntämään myös itsellesi oman seksuaalisen suuntautumisesi. Tuo kaappihomous paistaa sinun tekstistäsi niin vahvasti läpi, ettei se tule edes kenellekään yllätyksenä.

        Ensinnäkään en ymmärrä sitä, että mistä vitun romanttisesta hetkestä oikein puhut? Mitään tällaista kun ei ole koskaan tapahtunut. Oot varmaan vaan ymmärtänyt täysin väärin, kun sun mielestä ilmeisesti pelkkä miespuolisen kaverin kanssa laivaristeilyllä käynti tarkoittaa näköjään sulle jotain vitun homostelua tai muuta romanttista hetkeä.

        No kyllähän sen ymmärtää, kun sä itse varmaan joku vitun homoperse ja miesten perseidennussija oletkin, niin sen vuoksi sitten oletat kaikista muistakin miehistä samaa.


      • .x.x.
        DarkFear kirjoitti:

        No eipä siellä näytä kovin tiuhaan tahtiin keskustelua olevan, jos nyt kerran pari viikossa joku sattuisi vastaamaan.

        No eihän kaikkiin aloituksiin tarvi saada vastauksia. Eikös hiljaisuus ole myöntymisen merkki? Täällä Sinkut-palstalla tulee vastauksia, koska porukalla on vastakkainen mielipide, joka on kuultu moneen kertaan.


    • Suklaajuna!

      Kannattaa tutustua myös erilaisiin gay palstoihin

    • homomarko

      Tunnusta hinttiseksuaalisuutes niin veikkaan suunsoiton loppuvan.

      • kiusaajasuomihomo

        "Reek! That's a good name for you."


    • FearTips

      Darkkis, jos haluat olla miehen kanssa, niin muista käyttää vaseliinia ettei jälkeenpäin paikat tule kipeäksi.

      • kiusaajasuomihomo

        Reek! That's a good name for you."


    • ohoesnoes

      Olet huomiohakuinen persoona ja sinut on helppo provosoida näyttämään typerykseltä. Samalla liimaudut kiinni aivan liian kiinteästi ja henkilökohtaisesti yhteen anonyymiin nettipalstaan.

      Nyt oikeasti peilin ja itsetutkiskelun paikka sekä se ettet koskaan enää palaa tänne koska tämä paikka pääsee ihosi alle noinkin pahasti.

      Tunnet vastustamatonta halua "näyttää meille" mutta nyt on aika tajuta että tuo halusi on pahin vihollisesi ja edustaa sosiaalisesti niitä piirteitä jotka sinun pitää kitkeä itsestäsi.

      Sinulla on liikaa pelissä ja siksi häviät. Muut panostavat kuvainnollisesti vanhan napin, sinä miljoonan. Se ei esitä sinua hyvässä valossa vaan sellaisena persoonana joka ei ole ns. "tilanteen tasalla".

      • heinous crime

        Darkfear ei ole yhtä kiero kuin sinä ja kaltaisesi ja näätte hänet suht tällä tapaa, mutta sivustakatsoja näkee teidät säälittävinä yksinäisinä persoonallisuushäiriöisinä, jotka käyvät kenen tahansa kimppuun netissä jos uskovat saavansa reaktion. Itkevät yksinäisyyttään sadismina nettiin ja tuhoavat keskustelujen mielekkyyden megalomaanisen kokoisilla 'kiusausprojekteillaan'. Olette niin tyhmiä vielä, että luulette niiden jotka reagoivat näyttävän tyhmiltä, vaikka itse näytätte niiltä imbesilleiltä mitä oikeasti olettekin. :D


      • noh ou
        heinous crime kirjoitti:

        Darkfear ei ole yhtä kiero kuin sinä ja kaltaisesi ja näätte hänet suht tällä tapaa, mutta sivustakatsoja näkee teidät säälittävinä yksinäisinä persoonallisuushäiriöisinä, jotka käyvät kenen tahansa kimppuun netissä jos uskovat saavansa reaktion. Itkevät yksinäisyyttään sadismina nettiin ja tuhoavat keskustelujen mielekkyyden megalomaanisen kokoisilla 'kiusausprojekteillaan'. Olette niin tyhmiä vielä, että luulette niiden jotka reagoivat näyttävän tyhmiltä, vaikka itse näytätte niiltä imbesilleiltä mitä oikeasti olettekin. :D

        Df on mielisairas narsisti. Aivot saivat kyytiä huumeilla.


    • Dear DarkFear

      Älä DarkFear mene. Kaipaamme sinua palstalla.

    • Nainen 30

      Älää mee. Mä rakastan sinua.

    • Neitsyt Netta

      Eiiii!!! Älä mee mä oon valmis antamaan mun pimpan immenkalvon SUN poksautettavaks!! Tuu yksin Bar Brysseliin tänää kello 23.30 ja mä ootan pimppa märkänä mut poksauttamattomana sua!!

    • 10+8

      Hah, jos DarkFear pysyy poissa edes pari viikkoa niin on ihme. Viimeksikin uhkasi niin kovasti lähtevänsä, mutta piti vain pienen tauon. Vaikka Darkkiksen sekoilua on ihan hauskaa viihdettä niin suosittelen hänelle poistuvansa täältä palstalta täysin mielenterveytensä takia... ellei koko hahmo ole mielikuvituksen tuotetta kuten epäilen.

      • DarkDark

        Sä kun et tiedä Darkkiksesta yhtään mitään, joten parempi vaan ettet arvaile saatana vittu jumalauta perkele ryssä kyrpä pillu vittu saatana, että tiedä sä vaan se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • mene iälsi pois

        Kukaan täällä ei tosiaankaan kaipaa pölhö Kustaa Darkkista. Menisi vaikka potkimaan mummoja välillä, eli sinne mistä on tullutkin.


    • ohnoes

      Lainaan itseäni toisesta ketjusta:

      "Koska minut oikein nimeltä, vaikka se väärin kirjoitettiinkin, täällä mainittiin, pitänee hieman avautua motiiveistani.

      Minun ongelmani DarkFearin kanssa on, että hän on rasittava ihminen, eikä myönnä ongelmiaan. Hän jatkuvasti peräänkuuluttaa "asialliasta keskustelua", joka hänelle tarkoittaa sitä, että puhutaan niistä muutamasta asiasta joista hän välittää ja ollaan juuri samaa mieltä kuin hän itse. Baarissa/risteilyllä käyminen, parhaat nuoruusvuodet, negatiiviset ajatukset.. Mistään muusta DF ei koskaan puhu, viikoista toiseen nämä samat aiheet pyörivät hänen päässään. Mitä uutta näihin voi enää sanoa mitä ei olisi jo sanottu kuukausien, ellei vuosien aikana täällä?

      Mikään ehdotus, jolla asioita voisi korjata, ei mene läpi. Joko ehdotus jätetään huomioimatta tai siihen suhtaudutaan tyyliin "tiedän itse parhaiten!". Miten ihminen voi tietää itse parhaiten kun tähän asti se tietäminen on vain aiheuttanut pahaa mieltä? Ei voi käydä yksin missään, koska kaikki ajattelevat pahaa, miten viettää parhaita nuoruusvuosia kun nytkin kaikki aika menee stressatessa pikkuasioista.

      DF myös väittää olevansa normaali mies ja kaikki muut täällä ovat mt-ongelmaisia. Miksi mies polttaa sillat ainoaan paikkaan, jossa hän voisi olla oma itsensä? Tänne ovat kerääntyneet muutkin naista saamattattomat miehet, yksinäiset miehet. Miksi DF silti niin pontevasti yrittää erottua joukosta, vaikka hän on ihan samanlainen kuin kaikki muutkin.

      Sen verran pyydän anteeksi, että olen puuttunut hiuksiisi DF. Vaikket tätä uskokaan, minä en halua pilkata ihmisiä heidän fyysisten ominaisuuksiensa perusteella, joihin he eivät voi itse vaikuttaa. Myönnän, että tässä asiassa minulla on ns. lähtenyt mopo käsistä. Lupaan jatkossa olla mainitsematta sanaakaan hiuksistasi."

      • Täytyy sanoa, että ensimmäistä kertaa näen sun vastaavan tai kirjoittavan mulle asialliseen sävyyn ilman jatkuvaa vittuilua ja henkilökohtaisuuksiin menemistä.

        Oli varmaan ylivoimaisen vaikeaa ja haastavaa kirjoittaa sulle noin pitkä teksti kerrankin asialliseen sävyyn ilman haukkumista, vittuilua ja tarkoituksenhakuista loukkaamista.

        Enhän mä ole koskaan voinut olla mitenkään täällä vapaasti oma itseni, kun aina on kaikki olleet mulle siitä jatkuvasti vaan vittuilemassa ja haukkumassa milloin mistäkin asiasta. Vai miten sun mielestä mä muka voisin olla täällä vapaasti oma itseni?

        Saa nähdä sitä, että pystytkö sä olla vittuilematta mulle mun hiuksista. Vielä kun pystyisit olemaan niin, ettet vittuilisi mulle yhtään mistään asioista. Et sinkkuudesta, et kaverittomuudesta, et iästä, etkä yhtään mistään. Mutta tämä varmaan on sulta jo aivan liikaa pyydetty.

        Niin ja miksi muuten et koskaan vittuile kellekkään muille palstalaisille?

        Haluaisin kyllä saada sut palstan live-tapaamiseen, niin voisin todistaa sulle sen, että mun tukkani onkin paljon parempi, kun mitä sä ja muut palstalaiset aina oletatte.


    • Tupu&Lupu

      Käyn terapiassa, suosittelen sinullekkin. Hyvää jatkoa.

    • PimeäPelko

      Jos Darkkis on viettänyt kymmenen vuotta jo täällä niin tuskin noin vain lähtee. Sehän on kauhea investointi omassa elämässä

      • Tupu&Lupu

        Kyllähän se Teemu Limettikin lähti lätkimään, vaikka päivysti palstoja 24/7/365 :D


      • 1+18
        Tupu&Lupu kirjoitti:

        Kyllähän se Teemu Limettikin lähti lätkimään, vaikka päivysti palstoja 24/7/365 :D

        Jaa niin Milto vai?


      • Tupu&Lupu
        1+18 kirjoitti:

        Jaa niin Milto vai?

        En nyt viittaa kehenkään tiettyyn henkilöön välttääkseni karhuryhmän hyökkäyksen :p


    • Muuta homoks

      Ruotsiin!

    • Kyl se palaa.

      Se on vähän niinkuin Cheek lauloi, että "Vois luulla et se loppuu oven paukkumiseen, mut ne palaa niinku rahat mun taskuun".

      • 7+17

        Onhan tämä ollut ainakin hyvää viihdettä saada seurata DarkFearin raivareita.


    • nainen neuvoo

      DarkFear, minulla ei ole mitään sinua vastaan. Luen aivan yhtä mielelläni sinun juttujasi kuin kenen tahansa muun tällä palstalla.

      En vain ymmärrä, miksi esim. teet aloituksen siitä, että meinaat ehkä jättää tämän palstan. Miksi et vain jätä kaikessa hiljaisuudessa, niin itse tekisin.

      En siis vihjaa, että sinun pitäisi poistua, vaan ihan vilpittömästi kerroin oman näkemykseni.

      • No ihan vaan siksi, koska haluan kertoa sen suoraan kaikille palstalaisille, että miten paljon oon oikein saanut tarpeekseni näistä tämän palstan kusiaivokirjoittajista.


    • Darkkiksen nainen.

      Ei näiden tumputtajien kirjoituksista kannata välittää. Ovat sekoja koska eivät pääse naisia lähelle.

    • tavis-N

      Minua hämmästyttää se, että jos joku kirjoittaa rekisteröidyllä nikillä, niin miksi se herättää niin suurta ärtymystä? Itse olen juuri sellainen luuseri, joka ei taatusti ikinä rekkaudu. Se ei estä silti antamasta respektiä, jos joku niin tekee.

      En ymmärrä oikein DarkFearin "puukottamista", koska ihan yhtälailla esim. Periaatteen mies jankuttaa vuodesta toiseen samoista asioista. Jossei Darkkis uskalla lähteä risteilylle tai Peris haaveilee mahdottomista, niin annetaan kaikkien kukkien kukkia, jookos? Suvaitsemattomuus varsinkin perusteettomasti on myrkkyä.

      Tällä palstalla on kummallinen koulukiusaaja-mentaliteetti. Jos joku on persoonallinen tai osoittaa inhimillisyyttä, niin heti ollaan kimpussa nälvimässä eikä pelkkä miinustaminen riitä. Olen aika varma, että juuri nämä kiusaajat ovat niitä, jotka väittävät olevansa kunnon miehiä, jotka olisivat hyviä naisilleen, jos vain sellaisen saisivat. Kuitenkin tosi paikan tullen nämä ATM:t olisivat todennäköisesti pahempia kiusaajia kuin tavismiehet tyttöystävilleen ja yrittäisivät olla aina oikeassa.

    • 11+2Nainen

      DerkFear: kaikkea hyvää sinulle jatkossa. Ei kannata tällaisista viesteistä provosoitua. Saat paremman mielen, kun et lue näitä höpöjuttuja.

      Kiusaaminen on kiusaamista, vaikka tapahtuisi netissä. Nettikiusaaminen on ihan yhtä vakavaa kuin oikeassa elämässä kiusaaminen. Itseäni ei ole kiusattu, mutta koulussa tuli seurattua läheltä montaa tapausta. Kiusaajat ovat rupusakkia. Lopettakaa toisenne kiusaaminen.

      Itselläni on elämänkokemusta jo 40-vuotta. En itsekään jaksa täällä käydä enää lukemassa eli viimeinen viestini tällä Suhteet-palstalla. Heippa.

      • 11+2Nainen

        Ja meni nimi väärin : ( Eli DarkFearille oli tarkoitettu.


    • 2112

      hyvä juttu

    • Kiinnostavaa

      Wow!

    • ----

      DarkFear, olet nyt tänä vuonna kahdesti kertonut jättäväsi palstan, ja olet silti yhä täällä.
      En minä ole sinua vastaan. Olen aika lailla samassa tilanteessa kuin sinä, yksinäinen sinkkumies vailla laajaa kaveripiiriä. Ja vielä sivarikin kaiken lisäksi, tosin sillä ei ole minun kannaltani ollut juuri merkitystä.
      Ihmetyttää vain kun aina kun tulee puheeksi miesten käynti yksin baarissa olet vastaamassa jokaiseen viestiin "Ei nuorten miesten kannata käydä yksin baareissa, ihmiset ajattelevat siitä vain negatiivisia asioita". Olen monesti sanonut sinulle että minulla ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa käydä yksin baareissa, ja niin ovat monet muutkin. Tuo jatkuva toistelu alkaa jo vähän kyllästyttää.
      Siinä kyllä olen samassa tilanteessa sinun kanssasi että ei sieltä baareista kovin helposti mitään naisten huomiota saa. Tosin en tiedä onko tähän syynä yksinäisyys, en ole saanut mitään huomiota naisilta silloinkaan harvoin kun olen baarissa kaveriporukalla.
      Täällä monet miehet ja naiset ovat useaan otteeseen sanoneet että juuri yksinäisen miehen on helppo lähestyä naisia ja naisten on helppo lähestyä häntä. Minulle on melkein ylitsepääsemätön kynnys lähestyä ketään naista enkä ole juuri koskaan huomannut kenenkään naisen lähestyvän minua. Mutta eipä silti ole kukaan nainen tai toinen mies koskaan tullut valittamaan minulle että mitä vittua minä teen yksin baarissa.
      Silti aion jatkaa yksin baarissa käyntiä ja joskus ehkä rohkaistua lähestymään naisiakin siellä. Suosittelen sinullekin samaa.

    • Totuus sinusta DF

      Jätitkö palstan?

      • surullista...

        Ei tainut jättää


    • Señor Chang

      Eikö se jättänyt vieläkään?

    • 16plus15

      Milloin jätät palstan?

    • 2plus16

      Jätätkö jo?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7991
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      89
      4113
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1343
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      76
      1105
    5. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      57
      1062
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1027
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      127
      869
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      738
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      735
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      40
      699
    Aihe